[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.655 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:27:
Mensen, niet twijfelen, gewoon halen die game...

Filmpje 8)
Beetje triest. Sowieso zijn die vergelijkingen altijd erg triest maar dit is wel erg gaar. Laat gewoon iedereen lekker spelen wat ie leuk vind zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 18:22
Ik wil hierbij geen negatieve reacties ontlokken in een zoal postieve thread, maarrrr.. Zijn er nu ook mensen die het allemaal wat tegen vinden vallen ?? Ik zie hier namelijk alleen maar positieve berichten. Ikzelf heb jaren lang Wow gespeeld, en aangezien ik daar op uitgekeken ben zag ik in Conan een volwaardig alternatief, maar nu ik het gister gekocht heb en de eerste uren gespeeld heb ben ik stiekem teleur gesteld en hoe langer ik speel ook steed geirriteerder over hoe t aanvoelt.

Noem me een zeikerd offf "Ga terug naar Wow", maar het zijn de kleine dingen die me in een Grrrr stemming brengen. De omgevingen zijn harstikke mooi, ook de chars mooi uitgewerkt maar er zijn een paar dingen die me tegenwerken als ik eenmaal in het spel wil begeven.. Zoals de camera heeft af en toe een eigen leven, zoiets simpels als de ongepaste kleuren van bv NPC in de omgeving die er niet in passen ( Ook zoals Haar kleuren, haarlijn die niet mooi valt... Kleine dingen, maar iets dat me stoort ).. Ledematen ( zoals een voet/been ) die in het niets hangen of door de omgeving steken. Bosjes/Gras dat 2d is opgebouwd = niet erg, wal dat als je de camera roteerd ze mee draaien,, Ziet er niet uit en oogt gewoon erg cheap / makkelijk..Ook het combat gedoe voelt ook niet soepel aan, maar dat kan wellicht een stukje het niet gewend van zijn...Oftewel, het voelt niet af aan. Zeker niet voor een spel uit 2008 had ik toch een veel betere detail afwerking verwacht het oogt veel afgeraffeld ( en doel dan niet op de omgeving, maar zoals eerder gezegd bv NPC's.. zelfde basis hoofd alleen ander haar + kleur en die ziet er niet eens afgewerkt uit ) .. Grrr..

Nagoed, ff een ei kwijt.. Wilde gewoon weten of er andere ook zo over dachten

Ps. Typos onder voorbehoud, en ja.. Ik weet dat ik dit spel niet mag vergelijken met WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat een vergelijk alleen maar logisch is. WoW is op dit moment gewoon dé MMO en andere ontwikkelaars zullen daar overheen moeten.

ik kan mij deels vinden in bovenstaand commentaar, echt is het voor mij geen struikelblok. Het feit dat niet alles is afgewerkt hoort er denk ik toch een beetje bij en ik heb al het vertrouwen dat dat uiteindelijk wel goed komt.

Hier tegenover staan voor mij toch echt wel een paar hele positieve zaken:

- Guild cities, zoals hierboven al stond zijn deze MEGA, ik ben erg benieuwd hoe dit zichzelf gaat ontwikkelen. Eindelijk een spel waarbij een dergelijk guild effort nodig is.
Daarnaast ook leuk om gewoon in andere player cities rond te kunnen lopen en later te kunnen handelen :)

- Verhaallijnen/ algehele sfeer: los van de NPC's is de wereld lekker gevuld, elk gebied heeft een hoge mate van afwerking en het voelt fijn om daarin rond te lopen. Ik ben nog geen gebied als bijv. de barrens tegengekomen.

Al met al wegen voor mij de positieve zaken nog zwaarder dan de negatieve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 05:06:
Als ik dit lees dan zie ik dat erg veel mensen het een goed spel vinden, Maar ja wat ik mij afvraag als je max level bent wat dan ?
Zoals ik heb gelezen kun je niet echt veel doen met pve , en met zen 5 een dungeon doen vind ik niet echt leuk en gaat snel vervelen .
Dus ja wat is eigenlijk de end-game content in dit spel , want als ik zo lees level je wel erg snel :P
Net als in WoW heb je raid dungeons, wel zijn de raids wat kleiner - 24 man dacht ik. Dus als je per se PvE wilt doen dan kan dat. Verder heb je natuurlijk het uitbouwen van je guild stad en het veroveren van gebouwen in de level 80 battlezone, waar je zelfs battlekeeps kan bouwen als jouw Guild daar sterk genoeg voor is en sieges doen met (minimaal) 48 vs 48 (wordt waarschijnlijk nog omhoog gegooid). Maar goed, end-game content gaat het voor mij eerlijk gezegd totaal niet om in een MMORPG. Het gaat gewoon om de fun, het verkennen van de wereld, ontmoeten van andere spelers, leuke gevechten, dat soort zaken... erdoorheen rushen is toch geen bal aan.
Nu heb ik WoW vanaf het begin gespeelt en meer dan 3.5 jaar in totaal (incl 2 beta's).
In WoW heb ik HEEL actief PVE gespeelt, maar heb later door tijdgebrek ook het PVP ontdekt.
Nu trekt PVP me meer, maar WoW was daar echt niet de game voor (voor mij iig).
Het hele vechten in WoW, geganked worden door alliance, en het zergen.. bah.
Daarnaast is het in WoW echt rock-paper-sissor, ofwel totaal GEEN classbalance.
Ben je een classx dan own je classy maar wordt jij geownd door classz and so on.
Umm... nou op een PvP server is het eigenlijk dat iedereen alles aan kan vallen, dus niet helemaal zoals WoW. Tenzij je op Culture PvP gaat, daar kan je jouw eigen ras niet aanvallen (ook niet als je in party zit met iemand van een ander ras!). Ik weet niet hoe het nu is op pure PvP servers, maar op RP-PvP ben ik tot nog toe bijna niet lastiggevallen. Twee mensen hebben mij geprobeerd te ganken (in +- 30 uur tijd, waarvan +- 12 uur in werkelijk PvP gebied) en alle twee gingen zelf dood (inclusief een 6-level-hogere-assassin). Nog iemand kwam mij aanstormen toen ik vol leven had, zij ging ook dood (zei wel nog good fight). Verder maar 1 keer doodgegaan in PvP en dat was een duel tegen een Priest of Mytra.

En daarmee kom ik aan op je punt van class balance. De classes lijken vrij goed uitgebalanceerd en een goede speler kan met elke class wel van elke andere class winnen. Alleen de Priest of Mytra lijkt iets sterker te zijn dan de andere classes, maar dit ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat iedereen nog low level is en de priest dus qua armour (nog) niet echt achterloopt op de andere classes. Op latere levels verwacht ik dat het best gebalanceerd is - want PvP in AoC ligt sowieso al meer aan de skill van de speler ipv. het character dan in bijvoorbeeld WoW.

Stuns en dergelijke zitten er natuurlijk ook in AoC, maar meestal is het zo dat alleen de 1e of nog net de 2e stun werkt en daarna de skill alleen maar extra damage doet op een speler, omdat het stun effect geresist wordt. Als je echter 2 of 3 spelers op je hebt die allemaal stun skills gebruiken, ja dan zit je gewoon vast en kan je niks terug doen. Gankers heb je natuurlijk altijd, als je dat niet wilt dan kan je beter naar de PvE server gaan - dan heb je alsnog de PvP mini games en border kingdoms voor PvP als je er zin in hebt.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
diebobo schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:26:
Ik wil hierbij geen negatieve reacties ontlokken in een zoal postieve thread, maarrrr..
ik heb verder alleen ervaring met Rose Online dus voor mij is dit alweer hele verbetering ;)

maar de dingen die je zegt zal ik eens op letten als ik nieuw char aanmaak. moet binnekort toch keer. Kom bijna op een grind stuk van 50-60, zit nu op 47 is field of the dead waar je als je goed wilt spelen je geluid uit moet zetten ingame bij audio en ook audio preferences anders crash je elk 30m-1u.. maja, omgeving is goed, quest zijn super en xp ook dus zit er toch graag ook al is me game stuk of 8x gecrasht gister, tip van geluid kreeg ik vandaag en maar 1x gecrasht... sommige geen verschil dus ligt er maar net aan

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Qua PvP is AoC heer en meester. Gewoon door het vrije combat systeem. Met een slag meerdere mensen raken en de brute combo's zijn extreem cool. Laatst stond ik gewoon met een man of 8 gewoon FFA te PvP'n omdat iedereen wat kills wilde. Zo groeide een gevecht van 1v1 uit tot een kleine veldslag met een hoop bloed en rollende hoofden. Super!

Ohja root spells die werken ook maar 1 keer op de Barb. Daarna krijg ik een ability dat ik voor zoveel sec immune ben.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik heb 'm ook binnen en heb gisteravond mijn Guardian gespeeld t/m level 12. Ik moet zeggen dat ook ik enthousiast ben over het spel. De graphics zijn super en het spel voelt solide aan. I.t.t. tot een aantal reacties hierboven vind ik de combat wel soepel en leuk (maar ja, een polearm mept ook wel lekker natuurlijk :)).

Wel vind ik dat de combo's en skills een beetje chaotisch zijn (het zijn er zoveel!), maar misschien is dat even wennen. Op "slam" na, mep ik namelijk maar gewoon wat in het rond.

Mochten er mensen op de PvE Bori server zitten, ik ben inmiddels wel toe aan wat group/instances!

Wat ik echt apart vind, is dat ik op internet las dat er al best veel mensen lvl 50+ zijn! Hoe krijg je dat voor elkaar? Exploits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de US is het spel voor sommige mensen vandaag al een week beschikbaar, en als je dan 14u per dag speelt oid, dan kom je er wel.
Op EU servers denk ik dat het max rond de 35-40 ligt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Mach schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 08:35:
ff een snelle (stomme) vraag. Ik heb een conq. maar hoe kun je daarmee nu dualwielden? Is het een feat?
Je kan gewoon 2 wapens (one handed) equippen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ben het nu aant installeren (wat erg sloom gaat, achja 30gb).

Maar ben nog aan het twijfelen tussene en conqueror of een ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
rhermans schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:32:
pfft lvl 11 en naar de white coast . Pvp server en verschikkelijke hoeveelheid ganking ... Denk dat het zwaar word zo als priest zijnde :@ Repulse For the win moet ik zeggen
Na white sands wordt het veel minder, bovendien kun je over een paar levels hiden, en samen met sprint is dat een prima manier om weg te komen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:02:
In de US is het spel voor sommige mensen vandaag al een week beschikbaar, en als je dan 14u per dag speelt oid, dan kom je er wel.
Op EU servers denk ik dat het max rond de 35-40 ligt nu.
er zijn al een paar lvl 80's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:32:
[...]

er zijn al een paar lvl 80's :)
Ja...hoe bedoel je geen leven!

Ik snap uberhaupt niet dat mensen met een nieuw spel zo snel willen levelen? Persoonlijk vindt ik het juist fijn om ongeordend door het spel rond te rennen en hier en daar wat questjes te doen..smaken verschillen zeggen we maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:43:
[...]

Ja...hoe bedoel je geen leven!

Ik snap uberhaupt niet dat mensen met een nieuw spel zo snel willen levelen? Persoonlijk vindt ik het juist fijn om ongeordend door het spel rond te rennen en hier en daar wat questjes te doen..smaken verschillen zeggen we maar :)
mja, zo doe ik het ook, ben nu na 7 dagen lvl 43, en eergistere was zon gozer al lvl 80 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar blijven de screenies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
check ts voor link naar me photobucket iets van 60 daar en komen er nog meer vandaag of morgen

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
*Stapt op fiets een gaat naar den Stad, hopelijk hebben ze hem nog (kans in 3winkels dus zal wel)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Voor de mensen die, net als ik, gisteren hun Age of Conan kopie niet binnen kregen via de post:
Dit kwam doordat TNT Post (of iig. enkele sorteercentra) aan het staken was Donderdag en Vrijdag. Vandaag blijkbaar niet meer, want mijn kopie lag vanochtend ineens in de brievenbus! Yay!

EDIT: Screenshots voor de liefhebbers:
http://www.xfire.com/screenshots/droniac/
Ik zal er nog wel meer uploaden als ik nog goede screenshots weet te maken via Xfire. De kwaliteit is niet helemaal perfect, maar dat krijg je met de Xfire screenshot service... ga er gewoon van uit dat het er nog net wat beter uit ziet in-game. Oh en de gamma staat ietsjes aan de hoge kant dus daarom is alles zo licht :P
Mozin schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:54:
Wel vind ik dat de combo's en skills een beetje chaotisch zijn (het zijn er zoveel!), maar misschien is dat even wennen. Op "slam" na, mep ik namelijk maar gewoon wat in het rond.
Maak je maar geen zorgen - echt heel veel combo's krijg je ook weer niet als ik zo wat fansites er op na sla. Zelf zit ik nu op level 26.4 met mijn Guardian en heb 1 skillbar vol met alles voor Sword + Shield qua combo's (en basic attacks) en 1 skillbar op 1 vakje na vol met alles voor de Polearm. Gewoon ertussen switchen met Shift + 1 en Shift + 2 - en wapens wisselen met Shift + R.

Wel heb ik aan de rechterkant een hoop abilities, maar dit zijn meer toggles. Dus stances en maneuvers wisselen voor defensive/offensive/hate-generating buffs die gewoon duren totdat je dood gaat. Verder staan er nog skills als Hide en Search in, die laatste werkt nu (itt. open beta) wel - waardoor je tegenstanders met hide dus gewoon kan spotten en aanvallen. En meer van dat soort zaken... geen combo's dus.

Je krijgt dus gewoon zat tijd om al je combo's een beetje onder de knie te krijgen, maar wel worden ze bij (bijna) elke rank complexer. Dus als je een rank 2 krijgt dan heb je vaak dat je ineens 2 attack moves moet doen in plaats van 1, en zo door.
Wat ik echt apart vind, is dat ik op internet las dat er al best veel mensen lvl 50+ zijn! Hoe krijg je dat voor elkaar? Exploits?
Dat zijn mensen die net als ik in de early access hebben gezeten. Sommige mensen die Age of Conan gepre-ordert hadden en hun pre-order key op tijd binnen kregen konden early access kopen. Daarmee kon je dan al vanaf 17 Mei spelen. Vandaar dat er nu al sommige (hardcore grinding) mensen level 40+ en zelfs level 80 zijn. Dit zijn mensen die hebben nu al gewoon 4-5 dagen (dus 96+ uur) in /played staan. Geen exploits voor nodig, enkel hardcore grinding & powerleveling met wat hulp van guildleden die de gankers van je af houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Droniac op 24-05-2008 14:30 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Zojuist werd ik uit de server gegooid, server down?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ineens een e-mail van bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat onderstaande bestelling van 22 mei 2008 is geannuleerd.

wtf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

nare staking bij tnt post:( donderdag was mn spel al verstuurd, en nu nog niet binnen :'(

nvm, eigen postbode was ziek, dus post was laat:D

welke server zitten de meeste mensen? :P

[ Voor 35% gewijzigd door flessuh op 24-05-2008 15:10 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg het spel door de staking ook vandaag pas binnen. Nu druk aan het patchen, ben benieuwd of en hoe het allemaal draait.
Het wordt een Bear Shaman op de pve-rp server zoals het er nu naar uit ziet :)
Nog meer mensen die op de pverp server zijn gerolled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

XtrmEend schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 04:44:
Ranger word steeds leuker vind ik, zit nu op level 42.
Net nog de guildleader van een van de grootste guilds gekilled (Ragnarok), aangezien wij daarmee in war zijn :p.
PVP-Battlescar.
Ik zit ook op Battlescar en vervolgens verveelt het daar neit zo snel hoor ik >:).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
Op youtube staat een documentaire over mensen die WoW spelen als werk hebben in China. Je speelt 24 uur per dag en wisseld elkaar af. Zo LVL je binnen een week al wel naar level 80. Echt ziek gewoon. Anyway, misschien doen ze dat ook al met AoC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

technoaddict schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:32:
Op youtube staat een documentaire over mensen die WoW spelen als werk hebben in China. Je speelt 24 uur per dag en wisseld elkaar af. Zo LVL je binnen een week al wel naar level 80. Echt ziek gewoon. Anyway, misschien doen ze dat ook al met AoC :)
powerleveling noemen ze dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem! zogauw ik een character aan maak,
En ik wil de wereld in stappen, blijft hij hangen op het laad scherm.

Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Lucky me, had de laatste doos bij uit de Winkel :)
Mij installeert de game nu :)
Server word battlescar, class zie ik nog wel.
moet ik gelijk een gamecard kopen zie ik? ik kies prepaid card maar moet perse code invoeren, code van boekje werkt niet.
Kan please iemand mij helpen met dit? want ik heb geen credit card, en alleen de game doos met 30day key, voor de rest niets, het moet toch kunnen?

[ Voor 55% gewijzigd door Rynji op 24-05-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

maybe handig om een lijst te maken in de startpost van wie op welke server zit, en wat voor guild?
of zou dat wat teveel werk zijn ;)

ben nu overigens nog de patch aan het downloaden, maar dit gaat tenminste op volle snelheid :*)

@hierboven, payment method op pay met cash zetten en klaar

[ Voor 37% gewijzigd door flessuh op 24-05-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzaibunny schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:18:
maybe handig om een lijst te maken in de startpost van wie op welke server zit, en wat voor guild?
of zou dat wat teveel werk zijn ;)

ben nu overigens nog de patch aan het downloaden, maar dit gaat tenminste op volle snelheid :*)

@hierboven, payment method op pay met cash zetten en klaar
heb nog wel plek in mn guild voor je op wildsoul :) te bereiken op shuriken.

Wat zijn ''the death fields'' irritant zeg, crashed elke 5 min, en dan is er nog een 50% kans dat mn conan crashed tijdens loaden..in andere zone's nergens last van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Bedankt :) speelt over een 'x'-aantal minuten als alles klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik vroeg me af of iemand misschien nog een buddy key overhad, ik zou het spel heel graag willen proberen :), alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:31:
Hoi ik vroeg me af of iemand misschien nog een buddy key overhad, ik zou het spel heel graag willen proberen :), alvast bedankt!
Mij idem , of ze moeten net zo als WoW een 14 day trail voor paar euro maken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

bah, wildsoul en fury beide al "vol" je mag er dus niet als nieuweling in:(

dus nu....battlescar of bori...

[ Voor 18% gewijzigd door flessuh op 24-05-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Battlescar all the way :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:31:
Buddy keys worden over een poosje pas uitgegeven, nu nog niet. Dus niemand heeft nog buddy keys voor je.

Wordt tijd voor een FAQ in de TS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
De TS kan echt super mooi worden met classes, races, world etc.
Een een mooie bruin rode skin, maar dat zal nog wel een keer gedaan worden hoop ik/neem ik aan?
Bij mij is de install nu bijna klaar, hopelijk kan ik hem vanavond spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Buddy keys worden over een poosje pas uitgegeven, nu nog niet. Dus niemand heeft nog buddy keys voor je.

Meen je dat? das wel flink balen, ik dacht ik ken het wel ff uitproberen.. maar is dus nog niet bekend wanneer die worden uitgegeven? want ik las op andere forums dat mensen wel al buddy keys hadden weggegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Hoe zit het nu precies met de single player? duurt die echt 15 uur voordat je online kan? if so, dan speel ik het maar niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Je bent in 20 min level 5, en dan ben je uit de "singleplayer" waar alleen jij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

kom er aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ik ook :) download nu de 632mb patch, is dat de enige grote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
T!m0n schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:07:
De TS kan echt super mooi worden met classes, races, world etc.
Een een mooie bruin rode skin, maar dat zal nog wel een keer gedaan worden hoop ik/neem ik aan?
Bij mij is de install nu bijna klaar, hopelijk kan ik hem vanavond spelen :)
als iemand volgende ts wil maken, gaat uw gang ;) probeer gewoon beetje aan de gang te houden atm maar weinig tijd en skills om goede te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
Nog andere nederlands talige guilds in de servers die nog niet vol zijn bijv. battlescar als ik dat zo lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de trial te activeren zonder credit card of game card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Forn schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:21:
Ik heb Age of Conan geïnstalleerd maar als ik het opstart krijg ik een zwart beeld, daarna een zon met wat sterren. Na 10 minuten wachten heb ik het maar afgesloten, opnieuw opgestart en nog steeds niks.

You Have: 2 processors running - Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
You Have: 2.99 GHz Performance Rated at 4.49 GHz
You Have: 2.5 GB System RAM
You Have: RADEON 9800 XT (Microsoft Corporation) (RADEON 9800 XT AGP (0x4E4A)

Zijn deze specs genoeg? Volgens Can You Run It wel, maar nu begin ik toch te twijfelen...
De oplossing staat hieronder, had er zelf ook last van.

http://gamezig.com/mmo/age-of-conan-black-screen-problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Had het zelf ook gevonden op de officiële forums. In ieder geval erg bedankt dat je het gepost hebt ^^. Volgens mij is het een veel voorkomend probleem, als ik het zo op de forums lees.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ik ben level 10 en ben nog niet uit de sp missies hoor. Maar had net een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar de amerikaanse versie ga kopen. Meer engelse spelers en de servers hebben veel spelers ook maanden na de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
alleen die server zit niet in amsterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:59:
Lucky me, had de laatste doos bij uit de Winkel :)
Mij installeert de game nu :)
Server word battlescar, class zie ik nog wel.
moet ik gelijk een gamecard kopen zie ik? ik kies prepaid card maar moet perse code invoeren, code van boekje werkt niet.
Kan please iemand mij helpen met dit? want ik heb geen credit card, en alleen de game doos met 30day key, voor de rest niets, het moet toch kunnen?
Ik kan uit je doorgekrasste stukje afleiden dat dat dus inderdaad niet hoeft, klopt dat ;)
Is er al een trial dan?
Ik denk dat ik maar de amerikaanse versie ga kopen. Meer engelse spelers en de servers hebben veel spelers ook maanden na de release
Heb je dan niet constante lag?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:16:
Wat bedoel je met trial, je eerste 30 dagen? Ja, gewoon pay-by-cash kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt,
Ik speel ook WoW en City of heroes op amerikaanse servers en daar heb ik nauwelijks lag
Trouwens welke class gebruikt een gigantisch zwaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:45:
...
Trouwens welke class gebruikt een gigantisch zwaard?
De Barbarian en de Conquerer kunnen een 2H-Sword gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door ErikRedbeard op 24-05-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

ErikRedbeard schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:48:[...]De Barbarian en de Conquerer kunnen een 2H-Sword gebruiken.
En de Heralt of Xotli, melee mage.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een hand to hand class? (een class die met zn vuisten vecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, hoewel de Barbarian misschien de enige is die dat wellicht een klein beetje bruikbaar kan, hoewel hij wel 1000 keer beter is met wapens dan ;) Maar nee er is geen echte Monk achtige kungfu class :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Adlermann schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:12:
Hoe zit het nu precies met de single player? duurt die echt 15 uur voordat je online kan? if so, dan speel ik het maar niet ;)
Zodra je level 5 bent (half uurtje) kom je in het multiplayer deel. Daarna is het tijdens de nacht singleplayer missies afhandelen en overdag met andere mensen spelen en daar quests doen. Zodra je de laatste night-quest afgehandeld hebt ben je eigenlijk klaar met het singleplayer deel (ik was toen level 23 want ik had eerste alle day-time quests gedaan). Wisselen tussen dag en nacht doe je bij bepaalde NPCs.

De rest van de wereld heeft een gewone day/night-time schema en zit je gewoon met een hoop andere spelers samen. Ook is het zo dat het begin eiland wat meer geinstanced wordt dan de rest van de wereld, want in latere - overigens ook grotere - zones kom je doorgaans veel meer mensen tegen.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier ervaring met bestellen bij bol.com?
Heb ineens een mailtje gekregen dat mn bestelling geannuleerd was, zonder enige reden erbij.
Als ik op de site kijk staat er nog bij "in behandeling".
Kan ik em ergens anders gaan bestellen of is t een foutje van hun kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:51:
Heb ineens een mailtje gekregen dat mn bestelling geannuleerd was, zonder enige reden erbij.
ik zou ze lekker eerst opbellen, vragen wat ze hebben gedaan, en dan kan je altijd daarna nog kijken voor een bestelling ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu level 10 ranger, en ik zit nog in de stad, waar je komt als je uit de singelplayer komt vanaf level 5. Komt er nog een ander deel? of blijf je in die stad?

En is nou de hele wereld van Conan in PVP of bepaalde gebieden? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:07:
ik ben nu level 10 ranger, en ik zit nog in de stad, waar je komt als je uit de singelplayer komt vanaf level 5. Komt er nog een ander deel? of blijf je in die stad?

En is nou de hele wereld van Conan in PVP of bepaalde gebieden? :S
Tot +- level 20 blijft je in Tortage. Daarna ga je naar 'de echte wereld'.
PVP is in de hele wereld actief, met uitzondering van de zones die alleen een stad bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb nu een Barbarian op RP-PvP Aquilonian, maar ik ga er nog meer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:58
Ik zie net dat ik nog een mailtje heb van age of conan voor een cape
het gaat om de drinking cape en heb er ook een key voor ;) helaas heb ik geen account voor deze game dus als iemand de cape wilt hebben kan ik het mailtje wel doorsturen naar de 1e die gaat reageren.

hij is weg ;)

Gr Oizo

[ Voor 4% gewijzigd door MrOizo2005 op 24-05-2008 22:54 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

zit nu met mn lvl 12 conquerer op battlescar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek op battlescar nog een guild, ben op dit moment lvl 15 barb. Stuur me maar een /tell me nick is theangel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:51:
Weet toch wel zeker een fout van hun kant, aangezien ik heb zelfs 3 dagen voor de release van bol.com kreeg. Had toen wel nog geen "pre-early" key ontvangen dus kon er weinig mee :+

Maar weet je zeker dat niemand anders je pass heeft/toegang heeft tot je computer of dat je hem zelf toch geannuleerd hebt.

Want lijkt me best raar zo.
Kreeg pasgeleden ook opeens The Orange Box op me deurmat, bleek dat me zusje op me account zat ingelogd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hydra schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Helaas, in de collecters Edition zitten wel 5 buddy kaarten :)

Als er iemand deze heeft, wil ik er ook wel eentje :9

Ander vraagje. Ik lees natuurlijk over de coole city's die gebouwt kunnen worden en de gevechten om te over te nemen / vernietigen. Maar wie kan mij hier wat meer over vertellen? Hoe is de PvP? ontstaan er grote gevechten?

Het PvP in WoW vond ik uiteindelijk gewoon nep en niet leuk. Ik was dan Paladin maar dankzij alle spells in de game kun je praktisch niks. Ik wil gewoon met me zwaard iemand kunnen aanvallen, ongeachte welke klasse het is en een goede kans hebben om te winnen. Kan dit? of krijg ik dan weer problemen met de mages en priest etc?

* Dutchie! moet maar eens een eigen MMO gaan maken. Gewoon lekker in de middeleeuwen zonder poespas. Lekker met je zwaardje, realtime knokken, ladders plaatsen, olie gooien, steden bouwen en iedereen met gelijke kansen.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ik heb geen buddy keys gezien hoor in mijn CE doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

XtrmEend schreef op zondag 25 mei 2008 @ 00:57:
Ik heb geen buddy keys gezien hoor in mijn CE doos.
Raar :?

Check: bron
of bron en meer op andere websites. (budgetgaming.nl)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

buddy keys gaan via het account management scherm, als ik het goed gelezen heb, er zitten dus geen kaarten ofzo bij het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JuliettPapa schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:17:
[...]

Raar :?

Check: bron
of bron en meer op andere websites. (budgetgaming.nl)
Gaan via je account en zijn nog niet geactiveerd.

Dus nog geen trial keys voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
ik heb gewone versie met aankomende buddy key , maar nu lvl 19 en moet zeggen dat het nu traag gaat ( beterz ik neem er nu weken tijd voor :p ) maar bugs en net niet af dingen nemen nu wel in snel tempo toe ... om te zwijgen over 5 crashes in 1 dag spelen 7 tm 10 mins per keer alles weer opstarten enzo ... begint vervelend te worden

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

En wie was die level 18 grappenmaker op Battlescar die eidereen aant neerknuppelen was op white island :D.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
JuliettPapa schreef op zondag 25 mei 2008 @ 00:48:
Helaas, in de collecters Edition zitten wel 5 buddy kaarten :)
Misschien even je eigen doos checken voordat je wat zegt? Trial keys ZIJN er gewoon nog niet. Klaar.
rhermans schreef op zondag 25 mei 2008 @ 02:47:
ik heb gewone versie met aankomende buddy key , maar nu lvl 19 en moet zeggen dat het nu traag gaat ( beterz ik neem er nu weken tijd voor :p ) maar bugs en net niet af dingen nemen nu wel in snel tempo toe ... om te zwijgen over 5 crashes in 1 dag spelen 7 tm 10 mins per keer alles weer opstarten enzo ... begint vervelend te worden
Sorry hoor, maar er zijn 3 20-30 gebieden, en in 1 daarvan heb ik 20-28 gedaan, dus er zijn plenty quests voor die tijd. En wat betreft die crashes, kut voor je, maar dat zou ook best aan je eigen systeem kunnen liggen. Mensen met vista en geen SP1 hebben sowieso geen rech van spreken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*sobs* hoezo hebben mensen met vista en sp1 geen recht van spreken?
Tot dusver werkt het perfect hier..alleen jammer dat DX10 nog niet gesupport word. Wel verdomd vaag dat je de dx10 client kan kiezen qua graphcics ook...beetje dubbelzinnig maar dat kan ook aan mij liggen :)

Moet verder zeggen dat het spel me erg goed bevalt, qua combat toch een stuk fijner dan WoW (persoonlijke mening) en ik was het cartoony uiterlijk van WoW al langer zat. Zit alleen nog te twijfelen of het beter is dan LOTR: Online..maar aangezien Conan een stuk realistischer is en tot nu toe niet is gaan vervelen...zeg ik tot nu toe ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke class is het beste als je gewoon head-on wil vechten zonder stealth of dergelijke? Ik twijfef tussen Barbarian en Conquerer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Guardian kan er echt in chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Heb ik weer, stuck in een bug.

Ben level 15 en was gister bezig met die missie waar je uit de keep moet ontsnappen. Leave ik het spel, wil vandaag verder, ben ik uit de keep. Maar de quest staat nog vast op escape the keep, dus er moet nog iets getriggerd worden, terug gaan ik de keep kan niet. Heb ik maar een petition om the reseten aangevraagt ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
rhermans schreef op zondag 25 mei 2008 @ 02:47:
maar nu lvl 19 en moet zeggen dat het nu traag gaat ( beterz ik neem er nu weken tijd voor :p ) maar bugs en net niet af dingen nemen nu wel in snel tempo toe ...
Hydra leer lezen eer men commentaar geeft Aub ..
Ik loop niet te zeuren over het lvlen ... ik ben er juist blij mee als het wat trager zou gaan .

Ten tweede over die Sp1 is weer o zo'n tweaker opmerking en sorry to say maar onzin verhaal
Maar okay dat is weer zo een tweaker discussie waar ik op deze ochtend geen zin in heb :p
Neemt niet weg dat ik het redelijk netjes allemaal gemaakt is ... enige waar ik me echt aan stoor is het net alsof je door de grond zakt plakken ...

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Tripp schreef op zondag 25 mei 2008 @ 03:07:
En wie was die level 18 grappenmaker op Battlescar die eidereen aant neerknuppelen was op white island :D.
had ik ook al last van ja....en daarvoor al 2 necromancers van lvl 9 die me totaal de grond in stampte (als lvl 12)

moet overigens zeggen dat conquerer me wel bevalt, aangezien ik mage gewend was van WOW ;)
maar hoe werkt dat btw met die fatalities?

[ Voor 16% gewijzigd door flessuh op 25-05-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Je hebt een kans om een fatality te krijgen als je een mob/speler af maakt met de laatste swing van je combo of met een spell in het geval van een caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe betrouwbaar is de systemrequirementlab.com can you run it test? er staat bij mij dat ik over de minium requirements zit maar ruim onder de recommended requirements. Is het spel een beetje te spelen op low?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goons did it again.

We hebben de city van onze buren in the city instance ff aangevallen een beetje. De city in de swamp, niet een battlekeep. Volgens iedereen hoor je die niet aan te kunnen vallen maar we gingen het toch maar proberen he.

Hier wat we op onze server forum hebben gepost:

We came to greet our new neighbors and no one was there. We knocked on their door but no one came out.

So we did what any goon would do, we raped, pillaged and burned your shit to the ground.

Enjoy!

Hugs and kisses on all your pink parts from:
Thulsa Goon

Now get the **** out of our swamp

http://img79.imageshack.u...3/radiumpicture100ck1.png
http://img242.imageshack....legendenpicture045io2.jpg
http://img139.imageshack....97/tonkspicture152cw3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Dit is al terug gespawnt ja :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:48:
Dit is al terug gespawnt ja :P.
Ja zag ik ook net.

Maarja het was nog wel lachuh,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 21:14
Hoe meer ik lees over dit spel, hoe meer zin ik krijg om het te spelen. Ik doe eigenlijk helemaal niks meer met mijn PC, maar moet mijn PC wel upgraden om het te kunnen spelen. Zoals iemand hier al zei gaat het waarschijnlijk niet lukken met een P4 3Ghz, 1 GB intern ( Maak ik dan wel 2 of 3 van ) en een Nvidia Gforce 7600 GT ( 256 mb als ik google nalees :) ). Of ik moet alles op zn laagst spelen, en daar zit ik nou ook weer niet echt op te wachten.
Zijn er hier toch nog meer mensen met ongeveer de zelfde specs als ik? En die het ook spelen? Zou indien mogelijk graag willen lezen hoe die mensen het ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ik heb nu :
Pentium Dual-Core E2140 @ 2,66Ghz. (Maar die kan evt op 3.2Ghz is dat aan te bevelen?)
nVdia 8500GT (word een Powercolor HD3850 met 512mb RAM (word ook overgeclockt richting 3870)
2048mb RAM

Zal dit spel beter gaan lopen met nieuwe VGA, en moet ik dan de processor naar 3.2Ghz doen of is dit niet echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
ikzelf doe alles op high met een c2d6850 @3,4Ghz, 4gb ram en 8800gtx

denk dat je beste omhoog gaat met andere videokaart

@technoaddict, denk niet dat je spel voor jou fatsoenlijk genoeg kunt draaien om er echt van te kunnen gaan genieten :(

Edit @ hieronder: durf ik niet zeker te zeggen, ben alleen thuis in de nvidiatak maar lijkt me wel

[ Voor 17% gewijzigd door 4th op 25-05-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Maar die Powercolor HD3850 512mb is toch wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Laatst online: 19:27

charlie7

pr0

Iemand enig idee of er in de omgeving arnhem een winkel open is waar ik hem kan kopen? of iemand met een buddy invite over? ooh ik kan niet wachten tot morgen

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een 2 uur lange installitie is ie nou eindelijk aan het updaten. Iemand die dezelfde specs heeft als mij kon hem goed op low runnen (Goeie fps behalve als het overcrowded is) dus heb ik he spel maar gekocht

Mijn specs voor de geintresseerde:
2 gig ram
Amd athlon 64 3700+
Avi radeon x1600 256mb
Windows xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Charlieevs schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:11:
Iemand enig idee of er in de omgeving arnhem een winkel open is waar ik hem kan kopen? of iemand met een buddy invite over? ooh ik kan niet wachten tot morgen
Buddy invites zijn er nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Laatst online: 19:27

charlie7

pr0

Oke weet voldoende. Dat word wachten tot morgen :(

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedragen eigelijk de maandelijkse kosten?

En ik zag net in een filmpje dat je steden kan bouwen met je guild door zelf spullen te verzamelen die er voor nodig zijn. Maar hoe zit dat nou, is het gewoon verzamelen of ook weer urenlang grinden zoals met WoW?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik al conquerer het beste mijn skill points in stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:42:
Wat bedragen eigelijk de maandelijkse kosten?

En ik zag net in een filmpje dat je steden kan bouwen met je guild door zelf spullen te verzamelen die er voor nodig zijn. Maar hoe zit dat nou, is het gewoon verzamelen of ook weer urenlang grinden zoals met WoW?
15 euro p/m

cards zijn goedkoper lijkt het dan ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ben nu aan het installeren... maar ben er nog niet overuit welke class ik wil gaan spelen. Ik twijfel tussen:

- conquerer
- assassin
- dark templar

iemand idee welke hero prettig is voor solo questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

moah.. ben m nu ook aan het installeren na het lezen van deze thread.. En ik ben wow echt zat (pvp slaat echt nergens op)... Ik speel ook eve online (5 jaar denk :P ) maar dat heb ik nu ook even op een laag vuurtje gezet. Rest mijn vraag, welke server zitten de leukste gotters? :) pvp offcorse :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bol.com aan de lijn gehad. Blijkt dat de bestelling idd was geannuleerd, maar de reden kon ze me niet vertellen. Daarover kreeg ik binnen 3 dagen een e-mail.
Zal ik morgen toch ff de stad in moeten ofzo, neem aan dat ie gewoon in de winkels te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^ ik heb hem 3 uur geleden bij Freerecordshop gehaald in Tilburg.. Dynabyte had hem niet meer. Ik denk dat je dus de beste kans hebt bij speelgoedwinkel oid
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.