[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.660 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kapoen schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:45:
14gb is al meer dan de limiet van de meest voorkomende abo's hier in België (het mijne is gelimiteerd tot 12 gig) dus downloaden is echt geen optie.
Vandaar het "bij iemand anders". Op Usenet is als het goed is de EA client nog wel te vinden, en die kun je zo naar release patchen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:29:
Oh, en nog een positieve opmerking over het spel: ik ben van het weekend voor het eerst in Conal's Valley geweest, en de muziek daar is echt BRILLIANT.
Jup, vele vragen mij hoe AoC is, ik heb mijn barb in die zone staan. Simpel inloggen, even mooi hoog puntje uitzoeken en muziek laten gaan en zeggen: DIT is AoC.
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:22:
Ik neem eigenlijk aan dat ze dit soort issues nog gaan oplossen :X
Ik ook, maar bij zulke issues vraag je je toch af wat ze de afgelopen 5 jaar hebben gedaan. Zeker in beta.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 11:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat de Slam feat na level 5 bij mijn Dark Templar niemand meer tegen de grond slaat (enkel een pietsie damage doet). Is dat normaal? Lijkt alsof Slam gewoon nutteloos is geworden na dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:00:
Het valt mij op dat de Slam feat na level 5 bij mijn Dark Templar niemand meer tegen de grond slaat (enkel een pietsie damage doet). Is dat normaal? Lijkt alsof Slam gewoon nutteloos is geworden na dat moment.
bij mij precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Slam is echt een beginners skill, hele lage knockback strength. Kijk maar eens bij je eigen gear, medium en hoger armor krijgt ook steeds meer knockback protection.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Guardians niet anders.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde, vond het wel cool. Krijg je ook items of skills die de knockback strength weer verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Ik ben gelukkig nog niet zo heel veel bugs tegengekomen in de eerste 20 levels..

Ben nog steeds op zoek naar een leuke guild op Fury PvP.. Zijn er mensen hier die in een leuke guild zitten en recruiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Ik snap best dat ik een nieuw karakter aan kan maken, maar dat is niet de oplossing van mijn probleem. Bij mij gaat het ook om de awakening 3 quest, die je trouwens kan starten op level 15 denk ik. Heb awakening 1+2 gedaan, maar kan 3 niet starten, ben nu trouwens lvl 20.

Ik speel op de rp-pve server, en heb mijn naam zorvuldig gekozen, en ook mijn uiterlijk. Het zou niet erg rp zijn om hem nu maar gewoon te deleten :). En dan nog, ik wil een Priest of Mitra spelen, dus om nu weer hetzelfde verhaal helemaal opnieuw te doen, bleeeh, met een grote kans dat ik weer tegen dezelfde bug aanloop.
Als je echt met dit character wilt blijven spelen zou ik gewoon die destiny quest over slaan en dan kan je weg uit Tortage.
Zo ontzettend veel mis je ook weer niet, de experience die je mist haal je supersnel weer in en je mist 1 item die nou ook weer niet zo bijzonder is.
Buiten Tortage gaat de destiny quest overigens wel verder dus dan kan je die questlijn denk ik niet verder doen. Maar er zijn meer dan genoeg andere quests te vinden.

Je kan ook altijd weer terug naar Tortage nadat je weg bent gegaan, alleen durf ik niet te zeggen of die destiny quest dan nog beschikbaar is.

Of inderdaad opnieuw beginnen, uiterlijk kan je weer namaken, je naam zal je iets moeten veranderen. Ik begrijp dat dit vervelend is en je hebt volkomen gelijk dat Support veel beter zou moeten omgaan met dit soort problemen.
Maar aan de andere kant is het ook weer niet zo dat je al een jaar in een character hebt geinvesteerd want dan kan ik begrijpen dat het balen is als je die moet deleten, het spel is net een weekje uit dus zoveel heb je niet verloren toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je je FEATS resetten? enzo ja, waar!?

Wat zal ik als barbarain, berserker? of reaver?

mij voor keur gaat uit naar PVP, maar PvE is nu wat belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 11:58
Kapoen schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:24:
Deze ochtend kwam eindelijk mijn exemplaar aan van dit spel (besteld via bol.com), en ik duw de eerste DVD in de PC. Wanneer ik voor de Engelse versie kies krijg ik direct een foutmelding 'the source file is corrupted' |:( Andere taalversies schijnen wel te werken. Op het net vind ik wel informatie, maar dat gaat allemaal over de beta versie die te downloaden was. Hopelijk moet ik niet beginnen met downloaden want ik woon in België en met die beruchte downloadlimieten is er geen beginnen aan :/
Pm me es in welke streek je woont, wie weet is het dichtbij genoeg om mijn dvd's even uit te lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, elke town na Tortage heeft een trainer (even zoeken :).
Reaver schijnt beter PvP te zijn omdat ze stun hebben, zelf vind ik beserker fijner spelen vanwege hogere dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Zinzinneke schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:31:
[...]

Pm me es in welke streek je woont, wie weet is het dichtbij genoeg om mijn dvd's even uit te lenen ;)
Mag je zo ook weten hoor, aan de noordkant van Brussel.

Is het mogelijk om van taal te wisselen na de installatie van het pakket? Aangezien de Franse installatie wel werkt kan ik eventueel zo nog wel installeren, maar daarna wil ik wel in het Engels verder aangezien ik geen zin heb in een halfgare vertaling.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:29:
kan je je FEATS resetten? enzo ja, waar!?

Wat zal ik als barbarain, berserker? of reaver?

mij voor keur gaat uit naar PVP, maar PvE is nu wat belangrijker
Reaver voor 2H. Berserker voor dual wield. Dual wield is voor meer groepjes mobs en hoge damage. 2H is fijner voor PvP en crowd control.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reggie2000 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:25:
Maar aan de andere kant is het ook weer niet zo dat je al een jaar in een character hebt geinvesteerd want dan kan ik begrijpen dat het balen is als je die moet deleten, het spel is net een weekje uit dus zoveel heb je niet verloren toch? :)
Als ze mij 100% zouden kunnen garanderen dat deze bug niet meer zal voorkomen, had ik dat allang gedaan, maar ik heb al zoveel mensen gehoord waarbij het is foutgegaan, dat het risico dat het weer gebeurt groot is, en dat zou dan nog meer verspilde tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas nog niet kunnen vinden waar ik mijn skills kan trainen voor het gatheren van materials. Als ik buiten Tortage zit, als Cimmerian, waar zou ik dan (ongeveer) moeten zijn? In het begingebied kwam ik iets dergelijks in ieder geval niet tegen. Zou vanaf level 20 toch beschikbaar moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrFl0ppY schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:41:
Reaver voor 2H. Berserker voor dual wield. Dual wield is voor meer groepjes mobs en hoge damage. 2H is fijner voor PvP en crowd control.
Reaver? DT bedoel je?
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:44:
Ik heb helaas nog niet kunnen vinden waar ik mijn skills kan trainen voor het gatheren van materials. Als ik buiten Tortage zit, als Cimmerian, waar zou ik dan (ongeveer) moeten zijn? In het begingebied kwam ik iets dergelijks in ieder geval niet tegen. Zou vanaf level 20 toch beschikbaar moeten zijn..
Er zijn speciale resource Gathering zones met towns waar je die skills kunt leren. Potain, Lagheis Plains en Purple Swamp. Deze kun je vanuit de level 20-30 zones zonder problemen bereiken.

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 29-05-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zou iemand al dan niet kunnen bevestigen dat je via het 'settings' menu de taal van het spel kan wijzigen? Zo kan ik mij wat installatie perikellen besparen indien nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:34:
[...]

Mag je zo ook weten hoor, aan de noordkant van Brussel.

Is het mogelijk om van taal te wisselen na de installatie van het pakket? Aangezien de Franse installatie wel werkt kan ik eventueel zo nog wel installeren, maar daarna wil ik wel in het Engels verder aangezien ik geen zin heb in een halfgare vertaling.
Ik heb geen gegevens om je te pm'n maar noordkand brussel.
Diegem of omsterken ? Anders kan je bij mij langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heeft iemand trouwens een lijst met zone-namen en bijbehorende levels? Want ik zit nu op level 31, en ben een beetje op zoek naar waar ik nu naartoe moet. Ik kan op de wiki's en het forum niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Ik heb geen gegevens om je te pm'n maar noordkand brussel.
Diegem of omsterken ? Anders kan je bij mij langs.
Diegem is inderdaad niet zo ver van hier, ik woon in Vilvoorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:57:
[...]

Waarop kan ik je mailen ? (sorry voor de slow chat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Kapoen schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:57:
[...]

Ik woon in de far west, dus zal het een beetje ver zijn om mijn dvd's te lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Hij heeft het over de feats-tree ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinzinneke schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:02:
[...]

Ik woon in de far west, dus zal het een beetje ver zijn om mijn dvd's te lenen ;)
:D dan kan hij ze zekere beter in de Far West gaan halen.
Doordenkertje voor de rest van het forum :P

Wat zijn jullie nick's en op welke servers spelen jullie ? Altijd leuk om met 'buren' te gamen.

Darkdiamond (DT) op Battlescar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Enslaver of Mortificus op Dagon

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrFl0ppY schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:05:
Oh! Right :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:08:
[...]

Wat zijn jullie nick's en op welke servers spelen jullie ? Altijd leuk om met 'buren' te gamen.

Darkdiamond op Battlescar.
Hij kan er een daguitstap van maken ;)
Hint :P

Zinzin op Battlescar (ToS)

[ Voor 8% gewijzigd door Zinzinneke op 29-05-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

kkaluro op battlescar
level 30 aquilonian barbarian :>

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:56:
Heeft iemand trouwens een lijst met zone-namen en bijbehorende levels? Want ik zit nu op level 31, en ben een beetje op zoek naar waar ik nu naartoe moet. Ik kan op de wiki's en het forum niks vinden.
Volgens mij geeft je world map ook aan welk lvl-range welke zone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:05:
[...]

... reaver is toch duel wield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beserker is dual, Reaver is 2h :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:08:
[...]

Darkdiamond op Battlescar.
Moest ik alles werkende krijgen: Pookiemccoo op Ahriman.
Zinzinneke schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:02:
[...]

Ik ga eerst eens de Franse installatie proberen en via de settings alles op Engels zetten, moest dat niet lukken dan zal ik zeker eens langskomen :) 't Far ken ik een beetje, heb er vroeger nog regelmatig in het jeugdhuis gezeten.

*edit* Trouwens, bedankt voor de hulp allebei _/-\o_

*edit2* Het is dus mogelijk om na de installatie nog te veranderen van taal, gelukkig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 29-05-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Morti schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:19:
Ik ben gelukkig nog niet zo heel veel bugs tegengekomen in de eerste 20 levels..

Ben nog steeds op zoek naar een leuke guild op Fury PvP.. Zijn er mensen hier die in een leuke guild zitten en recruiten?
Same here. Is er al een GoT guild online, of moet ik er ééntje maken?

Enneh, tijd voor een nieuw topic? O-)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:33:
Beserker is dual, Reaver is 2h :)
Als ik op Reaver klik..

Gaan de eerste 5 punten naar: Reaver Stance.
Daarna kan je kiezen tussen ''Hand weapon expert'' en ''Ambidextrous''

Bij ''Hand weapon expert'' krijg je 4.0 one handed damage erbij.
Bij ''Ambidextrous'' krijg je +1% off hand change

dan lijk mij toch dat ''de reaver TAB-BLAD'' voor duel wield is.

Of.. !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Krogy op Battlescar en voor mensen die nog een internationale mature PvP guild zoeken op Battlescar.

About Pyran
Pyran is een lang bestaande guild van vrienden die veel MMO's gespeeld hebben door de jaren heen.

We hebben spelers van SWG, DaoC, WoW, Fury. We hebben een van de beste battleground premades gedaan die de EU te bieden heeft en hebben dus veel PvP kennis van zowel arena's als battlegrounds. Wij hebben de PvP scene gedomineerd in elk spel wat we gespeeld hebben voor de laatste paar jaar.

Wat heeft Pyran te bieden:
-Tactische, vaste players met heel veel PvP experience
-Een vriendelijke sociale omgang in een kleinere guild die in teams werkt en elkaar ondersteund door zij aan zij te vechten.
-Mature, Veilig, Vriendschappelijk, Fun, Respect
-Pyran draait meer als een PvP team dan als een traditionele guild dus er zijn geen GMs, Officers of minions. Ieders mening en kennis is even belangrijk.
-Alle grote beslissingen worden genomen als een team. Daarom zijn er ook speciale guild meetings.

Onze Toelatingseisen:
-Skilled PvPer met een sterke PvP achtergrond.
Dit kan van elke game zijn maar we willen killers die het concept van Team PvP begrijpen.
-Ventrilo (laatste versie), microfoon en niet bang zijn deze te gebruiken.
We zijn een voicechat-based guild.
-Voorkeurs leeftijd 21+
Onze ventrilo chat is niet geschikt voor jonge oortjes daarom geven we een voorkeur aan oudere spelers. Desondanks zullen we elke application bekijken.
-Verstaanbaar Engels
Aangezien de voertaal op Ventrilo Engels is moet je toch wel redelijk engels kunnen verstaan en spreken.

Wat nu?
Als je denkt dat jij diegene bent die we zoeken, plaats dan een application op onze forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambush op Dagon

Assassin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:42:
[...]

Als ik op Reaver klik..

Of.. !?
Srry, my mistake. Klopt inderdaad. Reaver is voor dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:42:
[...]

Als ik op Reaver klik..

Of.. !?
foutje, even opnieuw.

edit: wacht even.. Nu begin ik zelf te twijfelen :/ Eerste tabblad is iig 2h, 2de tabblad is dual :P (reaver stance is toch regen en beserker is chance voor meer dmg?). Heb al paar dagen mn barbarian niet meer gespeeld, snel vergeten :X

edit2: Het is dus reaver dual, beserker 2h :X

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Kent iedereen www.conankave.com, handige feat calculator!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Gaat er nou ook nog een game-card systeem komen voor nederland? ik zag ergens op de site van aoc dat hele hoop landen gametimecard hadden maar nederland niet :S
Ik ga liever op gametime cards. Weet iemand of dat dus komt? of is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Die kon je al bij bestellen bij bol.com dus ik ga er vanuit dat dat systeem er wel is ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
DenniZ schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:53:
Die kon je al bij bestellen bij bol.com dus ik ga er vanuit dat dat systeem er wel is ja ;)
game kon je ook bij bol bestellen, wil niet zeggen dat hij werkt zoals hier eerder werd gezegd :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz mensen,

Ik zie al paar bekende namen hier, 4th, sinergy _/-\o_ _/-\o_

Kreeg van axe de tip is in dit spel rond te neuzen. zo gezegd zo gedaan, via het internet dan.

Noge ven wat vragajes:

IS het spel lekker druk?
Zijn er niet al te veel storende bugs?
en hoe is de quest en hack en slash combi, is er mogelijkheid voor allebei of is het bijna alleen questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:04:
eyz mensen,

Kreeg van axe de tip is in dit spel rond te neuzen. zo gezegd zo gedaan, via het internet dan.

Noge ven wat vragajes:

IS het spel lekker druk?
Zijn er niet al te veel storende bugs?
en hoe is de quest en hack en slash combi, is er mogelijkheid voor allebei of is het bijna alleen questen?
meerendeel is alleen quests, maar kun je ook in group doen, andere moet je met gruop doen of zwaar hoger lvl zijn aangezien de mobs erg langzaam doodgaan.

ikzelf stoor me niet aan de bugs, maar iemand die dat snel doet, vind er veel jammergenoeg. maar worden allemaal gefixt ben ik van overtuigd. (rose maar dan mooier ;) )

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:50:
[...]

Waarom mag je het niet vergelijken? WoW is DE leider in MMORPG's op dit moment. Veel WoW spelers zijn wow redelijk zat. Als ik dan dit spel ga spelen, terwijl ik net 2 jaar lang elke dag WoW heb gespeeld mis ik gewoon bepaalde dingen die wel al 2 jaar geleden in WoW zaten.

En dan heb ik het voornamelijk over Interface dingen. De gameplay is niet echt te vergelijken en vind ik in AoC dan ook fantastisch. Nee het chat systeem vind ik brak, de quest tracker werkt niet lekker en ik zou liever verkopen rechtstreeks vanuit mijn Bag interface. Ook zou het wel handig zijn geweest als ze een klokje hadden toegevoegd ;)
Waarom dat niet mag? Omdat WoW nu al 4 jaar lang uit is, en dus al 4 jaar lang dingen tweaked en patched. Áls je WoW met AoC wilt vergelijken, doe dat dan met de WoW versie zoals die was net na de release.

Anyway, ik heb nog wat vraagjes over de PvP: op welke servers is het free-for-all, en op welke is het ras vs ras? Kun je je eigen party/raid/guild members ook aanvallen? Ik wil namelijk dolgraag eens een RP server proberen, alleen free-for-all staat me niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:04:
eyz mensen,

eeeey meneer :)

Check maar paar posts van mij, heb diverse opsommingen gedaan.

Grinden lijkt er tot heden nog niet echt in te zitten, al zijn er aantal kleine instances die je steeds opnieuw kan doen. Maar het gewoon rondlopen en nonstop killen is me totaal nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu Torage uit en naar Khemi.. dat vind ik toch wel behoorlijk tegenvallen. Ik had echt een mooie stad met veel spelers verwacht, wat highlevel spelers met mooie gear maar dat is er totaal niet bij.

Een behoorlijke domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:20:
Ben nu Torage uit en naar Khemi.. dat vind ik toch wel behoorlijk tegenvallen. Ik had echt een mooie stad met veel spelers verwacht, wat highlevel spelers met mooie gear maar dat is er totaal niet bij.

Een behoorlijke domper.
Kan je beter naar Old Tarantia doorreizen :)

Khemi is vergeleken met Old Tarantia maar een gehucht midden in het zand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Een behoorlijke domper.
Het is ook geen World of Warcraft he....
Iedere guild heeft dalijk zijn eigen stad, die zo groot kan worden als ogrimmar.
In tegenstelling tot de steden in WoW is je eigen Guild City het gebied waar je handel drijft etc.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

Een behoorlijke domper.
high lvls zitten niet meer in khemi, zijn verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:21:
[...]

Kan je beter naar Old Tarantia doorreizen :)

Khemi is vergeleken met Old Tarantia maar een gehucht midden in het zand :P
Dan gaan we daar maar es kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een behoorlijke domper.
Doorreizen naar Conell's Valey, 'nuf said.

Moet je trouwens naar die andere stad.. naam even kwijt :P (niet talantia of khemi, maar die 3rde zegmaar).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of die guild cities gaan werken. Ik kan me nog goed Star Wars Galaxies herinneren met al die steden waar geen hond kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Kan niet wachten tot ik ook naar die grote steden kan met mijn conq :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Vuurvoske schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Iedere guild heeft dalijk zijn eigen stad, die zo groot kan worden als ogrimmar.
In tegenstelling tot de steden in WoW is je eigen Guild City het gebied waar je handel drijft etc.
Als ik zo de verschillende Guild area's kijk dan valt het toch best wel tegen wat er tot nu toe staat. Ik level mijn toon wel eerst naar 80 voordat ik een guild join. Heb er nu zelf eentje met 3 vrienden die ook een beetje casual spelen dus onze eigen guild city zal dr wel niet in zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:43:
Ben benieuwd of die guild cities gaan werken. Ik kan me nog goed Star Wars Galaxies herinneren met al die steden waar geen hond kwam.
Mja ik heb er eigenlijk ook nog sterk mijn twijfels bij ...
Voor zover ik begrepen heb is het mogelijk een verschillende city per instance van een gebied (waar dit voorzien is natuurlijk)
Op deze manier is het waarschijnlijk wel makkelijker om je city te behouden maar of dit ook niet het effect heeft dat er een heleboel overbodige cityspots bijkomen zal nog af te wachten vallen...
Een city in the middle of nowhere hebben is natuurlijk ook niet niks he, maar zover ben ik nog niet in de game dus kan nog moeilijk oordelen

En ja ik ben trots op mijn mooie nederlands hierboven :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, eindelijk de laatste pagina van AoC van de 3 delen gelezen.

Waar kan ik huidige severlist vinden trouwens?
Zit op mijn werk, kan dus niet inloggen op AoC, om mijn server te weten.

Ik zoek dan ook nog Guildies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Ik zit te denken om AoC aan te schaffen maar zit nogmet het volgende probleempje: Waarom zijn alle mage calles zo 'duister'? Kwa magic power lijkt een Demologist me wel wat of anders een Herald of Xotly maar beiden hebben zo'n 'dark side' class beschrijving zeg maar. Lijkt wel of het niet mogelijk is een goodguy te spelen met een caster class?
Had tot ik 1,5 jaar geleden met wow stopte trouwens naar alle tevredenheid een frost-mage, zoek dus naar zoiets.

[ Voor 14% gewijzigd door GG85 op 29-05-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HoM is toch een 'good side' class?
(beetje grote lijnen door alle spellen, dark is veelal zware aanval/debuff of pets, waar good veelal healing, buffing en matige atk is).

[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:01:
Ik zit te denken om AoC aan te schaffen maar zit nogmet het volgende probleempje: Waarom zijn alle mage calles zo 'duister'? Kwa magic power lijkt een Demologist me wel wat of anders een Herald of Xotly maar beiden hebben zo'n 'dark side' class beschrijving zeg maar. Lijkt wel of het niet mogelijk is een goodguy te spelen met een caster class?
Had tot ik 1,5 jaar geleden met wow stopte trouwens naar alle tevredenheid een frost-mage, zoek dus naar zoiets.
Dit is dus précies wat ik mis! Frost-mage speelde heerlijk, lekker crowd controllen, misschien niet zo'n hoge damage maar je kon wel lekker spelen met je vijand. De casters in conan lijken wel allemaal pure damage classes. Misschien hadden ze de Lich er dus niet uit moeten halen :(. Anders was dat echt mijn class geweest. Nu ga ik denk ik toch maar voor Demonologist en dan thunder om te beginnen.

Wanneer komt nieuw deeltje overigens?

Overigens heb ik het spel nog steeds niet. Zaterdag bij Gcshop.nl besteld die het nog steeds niet kunnen leveren en gister ook maar bij bol.com besteld (voor 2100), maar noppes nada niets vandaag. Wat dat betreft zijn echte shops wel wat beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:07:
[...]

Dit is dus précies wat ik mis! Frost-mage speelde heerlijk, lekker crowd controllen, misschien niet zo'n hoge damage maar je kon wel lekker spelen met je vijand. De casters in conan lijken wel allemaal pure damage classes. Misschien hadden ze de Lich er dus niet uit moeten halen :(. Anders was dat echt mijn class geweest. Nu ga ik denk ik toch maar voor Demonologist en dan thunder om te beginnen.

Wanneer komt nieuw deeltje overigens?

Overigens heb ik het spel nog steeds niet. Zaterdag bij Gcshop.nl besteld die het nog steeds niet kunnen leveren en gister ook maar bij bol.com besteld (voor 2100), maar noppes nada niets vandaag. Wat dat betreft zijn echte shops wel wat beter :).
Newsflash! dit spel is geen WoW 2!
Ga het spel eerst eens proberen en dan beslissen of je je frostmage mist >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The tempest of Set is "goodside". Het is een hybride, mage/priest. Ik heb hem maar tot level 18 gespeeld. Ben ermee gestopt omdat de speelstijl teveel leek op mijn mage van wow. Ik wou wel eens iets anders dan altijd weer die caster:) .Het kwam erop neer dat ik lightning ging spammen (3 sec cast) met af en toe een bolt ofzo ( 1 sec cast), en roots als quicksand of een serpent gebruiken om weer range te krijgen. Als bonus kan je jezelf healen maar op die lage levels viel dat tegen, schijnt later veel beter te zijn heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:30:
[...]

Newsflash! dit spel is geen WoW 2!
Ga het spel eerst eens proberen en dan beslissen of je je frostmage mist >:)
Crowdcontrol-mage, als je het wilt vertalen naar algemene MMORPG termen :P. Ik mis het gewoon, thats all :). Necro en Demonologist verschillen zo weinig van elkaar, alleen dat Necro meeer minions heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Om mijn ervaringen ook maar op te schrijven:

Ik ben momenteel een level 22 Herald of Xotli, en heb sinds lange tijd geen spel meer gehad dat ik zo leuk vond. Het spel ziet er geweldig uit, zelfs op de slechte computer die ik heb.

Herald of Xotli is een leuke klasse, als je van melee en een combinatie van magie houdt. Hij heeft heel veel combo's. Een paar single target, maar heb er pas ook één gekregen die iedereen om zich heen aanvalt. Groepen van 3 of zelfs 4 kan ik dan aan. Ik doe mijn demon spell, charge in met hellspurt (charge abilitie, werkt zo'n beetje als de charge bij WoW van een warrior, alleen zonder de 1 sec stun, wel heeft de HoX een AoE root, die je meteen erachter aan kan gebruiken) daarna hellfire, dan mijn combo Pillar of Internal Flame en ze vallen bij bosjes neer.

De fatalities zijn ook erg indrukwekkend, de HoX kan iemand onthoofden. De leukste vind ik echter dat ik mijn zwaard erin steek, de mob in de fik vliegt, en dan manisch gaat lachen.

Mijn keuze voor de klasse op de PvE server heb ik dus. Nu moet ik nog een leuke vinden voor op de PvP server. Zat te denken aan de Priest of Mitra. Dat omdat dit een caster is en een ander ras dan Stygia, en geen magetype. Kom ik in een ander gebied terecht en heb een andere destiny quests. Nog tips voor een leuke klasse op een PvP server?

Trouwens ben ik persoonlijk nog geen bug tegen gekomen. Wel een erg vervelende bij de guild. De architect was op het punt om de guild city te bouwen werkt het niet. Alle mats echter wel weg. Geen probleem denken wij, krijgen we vast wel terug van de GM. Dat viel dus vies tegen, de GM zei kort door de bocht 'shit happens'.

[ Voor 10% gewijzigd door Forn op 29-05-2008 17:53 . Reden: Bug melden ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Een behoorlijke domper.
Het spel is net ui 8)7 Had je verwacht dat er honderden level 80 met epic raid gear rondliepen :?
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:34:
[...]

The tempest of Set is "goodside". Het is een hybride, mage/priest. Ik heb hem maar tot level 18 gespeeld. Ben ermee gestopt omdat de speelstijl teveel leek op mijn mage van wow. Ik wou wel eens iets anders dan altijd weer die caster:) .Het kwam erop neer dat ik lightning ging spammen (3 sec cast) met af en toe een bolt ofzo ( 1 sec cast), en roots als quicksand of een serpent gebruiken om weer range te krijgen. Als bonus kan je jezelf healen maar op die lage levels viel dat tegen, schijnt later veel beter te zijn heb ik gehoord.
Goodside? Dan heb je de lore niet goed door. Set is puur evil, lees de boeken of de AoC Wikia maar eens :)

[ Voor 46% gewijzigd door Crowmeister op 29-05-2008 17:59 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mijn spells holy zijn, dan ga ik er voor het gemak maar van uit dat het de "goodside" is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:21:
Als mijn spells holy zijn, dan ga ik er voor het gemak maar van uit dat het de "goodside" is:)
Waarom zouden spells van een evil god/priest niet holy zijn? Holy kan zeker evil zijn, het geeft alleen maar aan dat het van een divine source is

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Voor de vlaamse telenetters: het blijft speelbaar op smalband ;)
Ping is alleen 50-70ms ipv de 30 die ik ervoor had.

Patchen gaat nu wel enorm traag gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:17:
Waarom dat niet mag? Omdat WoW nu al 4 jaar lang uit is, en dus al 4 jaar lang dingen tweaked en patched. Áls je WoW met AoC wilt vergelijken, doe dat dan met de WoW versie zoals die was net na de release.
Pff, wat een onzin. Funcom heeft gewoon 5 jaar lang af kunnen kijken bij populaire MMO's, ik neem aan dat ze ook WoW eens goed bekeken hebben, en bijvoorbeeld hadden kunnen leren van de UI e.d. van WoW. Ze hebben een hoop dingen van WoW overgenomen en verbeterd (nog 'betere' questlog bijvoorbeeld), dat ze met bijvoorbeeld de UI zoveel steken hebben laten vallen komt volgens mij gewoon door tijdsdruk.
Vuurvoske schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:22:
Ja, en met wie? Die anderen die ook in hun eigen stad handel aan het drijven zijn? Mooi niet dus, je hebt altijd hubs die ontstaan, zoals Orgrimmar, Ironforge en later Shattrath dat waren.
Magie in AoC is sowieso vrij 'evil' en onvoorspelbaar. Als je perse een goodguy caster wil spelen kun je waarschijnlijk het beste een Priest of Mitra spelen, komt het dichtste bij een 'goodguy'.
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:34:
The tempest of Set is "goodside".
Euh, nee. Set is per definitie een 'slechte' god, dus z'n volgelingen ook. Het is niet voor niets dat Stygians de enige race zijn die de ToS kunnen kiezen. De PoM is redelijk 'goed'.
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:21:
Holy? Het zijn allemaal lightning gebaseerde spells? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hahaha, die patch notes; Withdrawing Cash should now correctly add coins to your inventory instead of replaying the already existing ones.

Wat een fout!

player.money = mail.money

vs.

player.money += mail.money

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ok, het is nu wel duidelijk dat ik die lore helemaal niet ken, het holy gedeelte sloeg op de healing spells, maar ook dat zal ongetwijfeld lore gewijs weer helemaal fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje domme vraag, maar screenshot gaat toch via printscreen? :$ Zo niet, heb ik afgelopen dagen voor niets die knop lopen rammen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F11 voor screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:44:
[...]

Pff, wat een onzin. Funcom heeft gewoon 5 jaar lang af kunnen kijken bij populaire MMO's, ik neem aan dat ze ook WoW eens goed bekeken hebben, en bijvoorbeeld hadden kunnen leren van de UI e.d. van WoW. Ze hebben een hoop dingen van WoW overgenomen en verbeterd (nog 'betere' questlog bijvoorbeeld), dat ze met bijvoorbeeld de UI zoveel steken hebben laten vallen komt volgens mij gewoon door tijdsdruk.
Nou nee, AoC is vooral geen WoW kloon en zullen tegen hun eigen problemen aanlopen. Uiteraard zal er ook wel tijdsdruk achter zitten, zoals vaker tegenwoordig. De gameswereld is te zakelijk geworden...zo zonde.
Ja, en met wie? Die anderen die ook in hun eigen stad handel aan het drijven zijn? Mooi niet dus, je hebt altijd hubs die ontstaan, zoals Orgrimmar, Ironforge en later Shattrath dat waren.
Ik hoop dus dat build points voor guild steden op plaatsen liggen die echt als hub zullen dienen. Op die manier zullen de guildsteden intensiever gebruikt worden en zullen belegeringen ook een stuk gaver worden. Immers, je gaat niet zo snel vechten om een waardeloos stadje ergens in de uithoek. Een stad met een strategische ligging met de daarbij behorende inkomsten voor de guild die daar een stad heeft zal een veel intenser strijdtoneel opleveren. Dat hoop ik. Guildsteden kunnen toch ook gebruikt worden door mensen van buiten de guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Ahahahahaha ik zie je sig nu pas.

<- Sjipz0r op Bartz. ^_^
Je faalt Sjippie...

Cafo vriend van hekkr :o
------

Ik zit met een dilema weet niet welke class ik moet spelen :(
Heb 23 ToS
En een lvl10 (atm) PoM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
ben ik de enige waarbij zon beetje alle opties bij HUD geblocked zijn? Kan echt vrijwel niks aanpassen..

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:11:
Nou nee, AoC is vooral geen WoW kloon
Dat doet er niet toe. De sfeer, setting en achtergrond van de hele Conan wereld is compleet anders. Maar dat doet niet af aan eht feit dat het nog steeds een class based MMO in een fantasy setting is, en er dus genoeg parallellen zijn tussen de werelden.
Ik hoop dus dat build points voor guild steden op plaatsen liggen die echt als hub zullen dienen. Op die manier zullen de guildsteden intensiever gebruikt worden en zullen belegeringen ook een stuk gaver worden. Immers, je gaat niet zo snel vechten om een waardeloos stadje ergens in de uithoek. Een stad met een strategische ligging met de daarbij behorende inkomsten voor de guild die daar een stad heeft zal een veel intenser strijdtoneel opleveren. Dat hoop ik. Guildsteden kunnen toch ook gebruikt worden door mensen van buiten de guild?
Die hebben er niet veel aan. En nee, ze liggen absoluut niet op een erg centrale plek nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dit is wel heel erg ..

RP-PvP: Aquilonia

Het blijkt echter alleen een RP server tezijn ..
Want als ik een nieuw character wil aanmaken op de server ''Aquilonia'' staat er alleen RP achter.

Terwijl ik eerst daar m'n character aanmaakte en toen toen er: Aquilonia RP-PVP

edit: foutje, bleek toch wel een PVP server te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:48:
[...]

Dat doet er niet toe. De sfeer, setting en achtergrond van de hele Conan wereld is compleet anders. Maar dat doet niet af aan eht feit dat het nog steeds een class based MMO in een fantasy setting is, en er dus genoeg parallellen zijn tussen de werelden.
Het combat systeem is heel anders bijvoorbeeld, het zal vast niet werken en ook niet op dezelfde engine draaien. De soort game mag dan wel redelijk gelijk zijn, maar qua ingewanden toch zeker niet ;)
Die hebben er niet veel aan. En nee, ze liggen absoluut niet op een erg centrale plek nee.
Ai, da's balen, dan voorspel ik een redelijk vroege dood voor de guildcity's wegens pure nutteloosheid :( Jammer, klinkt zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:54:

Want als ik een nieuw character wil aanmaken op de server ''Aquilonia'' staat er alleen RP achter.

Als je zin hebt om guild te join dan DM me maar via GoT of ingame Ghazkull .. zit in RP guild (de grootste).. er zijn er niet zo heel veel . dusjah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net even wat winkels langs geweest om AoC te halen, zonder succes:

bartsmit had hem niet, en wisten er niks van af.
de freerecordshop had er maar eentje besteld en die wordt al verkocht.
de bartsmultimedia had iets vaags te melden, vandaar ook deze post:
''Ja hij was vorige week al uitverkocht, maar ik kan hem pas over 5-6 weken weer leveren omdat ze problemen hadden met de servercapaciteit.''

Hij lult uit z'n nek toch?! Dat kan gewoon niet waar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:55:

''Ja hij was vorige week al uitverkocht, maar ik kan hem pas over 5-6 weken weer leveren omdat ze problemen hadden met de servercapaciteit.''

Hij is in enschede ook uitverkocht..had gister de laatste bij mediamarkt....ik geef het spel nog een paar dagen kans. Misschien dat ik dan m'n account maar voor 1 euro verpats ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Wacht maar 2 jaar, dan pas ben je 18 ;)
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:49:
Ok, ok, het is nu wel duidelijk dat ik die lore helemaal niet ken, het holy gedeelte sloeg op de healing spells, maar ook dat zal ongetwijfeld lore gewijs weer helemaal fout zijn.
Mijn main is ook ToS <3 lightning. Ik kan je echt de boeken aanraden hoor.
Ik speel samen met een vriend die Demonologist is. Dat gaat zo rete goed, ik ben thunder gespecced voor de support. We pullen 5-10 mobs, ik gooi Storm Crown, Idol en wat HoTs en allebei AoE-en we de crap uit de mobs. We eindigen met bijna volle mana door Idol en Strom Crown. Heel erg leuk

Mijn alt is een ranger, erg makkelijke solo class. Veel classes zijn solo erg goed dus waarschijnlijk lijkt het voor iedereen zo. Bevalt me erg goed, de class is nog niet heel spannend. Net de level 30 destiny quest gedaan en ik heb toch het gevoel dat de class weinig combo's heeft. Het eerste 20 level kreeg ik veel melee combo's nu bijna niks meer. Ik wil ook niet melee-en maar waarom geven ze dan de eerste 20 levels al die melee combo's. Shieten point blank is the way to go.

Als ranger te saai wordt pak ik denk ik een HoT of een Guardian. Eigenlijk lijken me alle andere classes niks behalve de priests, maar meer dan 1 archtype vind ik niet zo leuk

[ Voor 9% gewijzigd door Crowmeister op 29-05-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Adlermann schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:03:
[...]

Hij is in enschede ook uitverkocht..had gister de laatste bij mediamarkt....ik geef het spel nog een paar dagen kans. Misschien dat ik dan m'n account maar voor 1 euro verpats ;P
1 euro :P die is voormij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hier in gouda nog volop te krijgen :)
(ze houden rekening hier met veel vraag, ze hadden ook tijden GTA4 eerste 5 dagen 400 verkocht).
Crowmeister schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:14:
Mijn alt is een ranger, erg makkelijke solo class. Veel classes zijn solo erg goed dus waarschijnlijk lijkt het voor iedereen zo. Bevalt me erg goed, de class is nog niet heel spannend. Net de level 30 destiny quest gedaan en ik heb toch het gevoel dat de class weinig combo's heeft. Het eerste 20 level kreeg ik veel melee combo's nu bijna niks meer. Ik wil ook niet melee-en maar waarom geven ze dan de eerste 20 levels al die melee combo's. Shieten point blank is the way to go.
Ranger mist een aantal skills, zijn er in de beta uitgehaald. Wanneer ze trug komen? goeie vraag :/

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik heb een klein probleem met AoC.

Account aangemaakt en wil nu inloggen om te gaan spelen, zegt hij dat mijn inlognaam of wachtwoord verkeerd is.
ik kom er dus met geen mogelijkheid in op dit moment.

Laat maar foutje van mijn kant.
router niet open gezet |:( |:(

[ Voor 14% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 29-05-2008 23:20 . Reden: sukkel ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
ik snap het niet.

ik lees van veel mensen die zowat hetzelfde systeem hebben als mij dat ze in tortage hoge fps hebben op High.

mijn systeem

E6750 @ stock 2,66
8800GTS 512mb stock
2gb ram 667mhz
vista ultimate 64bits.

1680x1050 reso
2x of none anti aliasing
3 anastrophic
200m view distance
shadow char only
no bloom

18-22 fps in tortage.
40-57fps in dungeon (underhall) in een hoekje of zo.

wil ik het spel fatsoendelijk kunne spelen overal algemeen, moet ik het op zijn max op medium zetten.
terwijl ik een vriend heb die hetzelfde systeem heeft behalve de vga die zelfs worse is aka de 8800GTS 360Mb versie... en kan eht spel gewoon op high spele, ook in tortage...
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:09:
Ai, da's balen, dan voorspel ik een redelijk vroege dood voor de guildcity's wegens pure nutteloosheid :( Jammer, klinkt zo goed...
kweet niet of je trailers hebt gezien of zo, ma met guildcities kunne de guildies dingen craften, potions maken enz enz kwa proffesions en crafts, die je buiten een guild, of een guild zonder city dus nietkunt maken. en ook 8 PvP city spots per server dus echte guilds willen daar wel voor gaan knokke, en elke guild krijgt ook een PvE like city, waar als jij een city buigt er dan ook een NPC city wordt naast gebouwd die jouwn PvE city hier en daar wel eens aanvalt om het spanned te houden.

[ Voor 35% gewijzigd door Taurnil op 30-05-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik moet wel zeggen, m'n ToS begint steeds leuker te worden. Je doet echt veel damage, en je kunt prima een paar levels onder je eigen level AoE grinden als je wil. 5 mobs is geen punt.

M'n ToS nu:
Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/7339/ankehpicture010uh7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Mn ranger zit nu op level 54, maar daar word het wel best saai, aangezien je toch echt richting 60 moet grinden, zo goed als geen quests verder te vinden. Ook heb ik vandaag even een guardian gemaakt, is nu level 20 en vind ik echt leuk spelen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
XtrmEend schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 03:07:
Mn ranger zit nu op level 54, maar daar word het wel best saai, aangezien je toch echt richting 60 moet grinden, zo goed als geen quests verder te vinden. Ook heb ik vandaag even een guardian gemaakt, is nu level 20 en vind ik echt leuk spelen tot nu toe.
hier zelfde probleem, maar voor jou zitten tot 56 nog quests in de mountains, voor mij op 58 jammergenoeg niet meer, dus na 2g gedoneerd te hebben voor de guild ga ik paardje halen en quests in kopshef en khemi doen voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Mijn guild heeft een city spot geclaimed.. ik vind het maar jammer dat het niet zoals Starwars Galaxies is.. dan was alles in the real world geweest en lekker dicht op elkaar > dus veel bashen onderling.

Nu zitten we met 2 (nog in te vullen) andere guilds in een instance.. beetje schraal. Ik voel me wat genaaid op dit gebied door de trailers. Daar leek het alsof je overal kon bouwen en nog belangrijker dat je zelf kon aangeven waar te bouwen! Maar dat kan dus niet, de hele instance staat vol met soort van spot waarop je muren of een gebouw kunt plaatsen. Alles is dus pre-built en je moet er alleen nog resources in knallen. Heb je alles af, dan kunnen dus alleen die 2 andere guilds jou stadje zien.. niemand anders kan er bij (lijkt het tot nu toe). Hele dikke tegenvaller :(

/edit
Ik snap er dus echt geen bal van hoe in zo'n trailer filmpje een dev een hele muur neerzet op zelf aangegeven locatie..het lijkt nog niet half op hoe het er nu bij ons uitziet, zal asap screens maken van al die pre-built spots.

[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 30-05-2008 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
sorry, maar kastelen werden vroeger ook niet naast elkaar geplaatst, vind de locations nogal logisch, goed overzichtelijke plekken en vooral verdedigbare imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk beter, PoM of ToS?

Teminste wat level beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je gegank en kwam je er toen achter dat wel een pvp server is :-p
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:54:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af die 8 pvp steden moeten nog wat extra hebben om daar voor te vechten al ben ik van mening dat je elke guild stad in pvp server met de grond gelijk moet kunnen maken.
Taurnil schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:58:

kweet niet of je trailers hebt gezien of zo, ma met guildcities kunne de guildies dingen craften, potions maken enz enz kwa proffesions en crafts, die je buiten een guild, of een guild zonder city dus nietkunt maken. en ook 8 PvP city spots per server dus echte guilds willen daar wel voor gaan knokke, en elke guild krijgt ook een PvE like city, waar als jij een city buigt er dan ook een NPC city wordt naast gebouwd die jouwn PvE city hier en daar wel eens aanvalt om het spanned te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:47:
Ben je gegank en kwam je er toen achter dat wel een pvp server is :-p

[...]
Nou ik hou helemaal niet van RP servers, maar ben er begonnen voor een rl friend.
Maar ikga toch maar op Fury beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met me ToS op lvl 37, maar was het gisteren even zat, dus rustig aan gedaan...
Welke area's is aan te raden om te questen nu, want ik heb wat doelloos rondgelopen en gegrind, maar geen fatsoenlijke plekken kunnen vinden met quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:59:
Ik zit nu met me ToS op lvl 37, maar was het gisteren even zat, dus rustig aan gedaan...
Welke area's is aan te raden om te questen nu, want ik heb wat doelloos rondgelopen en gegrind, maar geen fatsoenlijke plekken kunnen vinden met quests.
Ik ben nu al 5 dagen lvl35 en heb het sindsdien ook niet echt meer gespeeld. AoC is heel anders dan ik had verwacht, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
heb je laatste gedeelte an wildlands voor en eerste gedeelte van noble district, genoeg quests bij beiden

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.