[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.662 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Zo zit er op battlescar een guild die heet: "What would chuck do?"
Enorme gankers :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
Kroga schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:04:
Zo zit er op battlescar een guild die heet: "What would chuck do?"
Enorme gankers :@
Maargoed, op een PvP server spelen is tenminste niet zo saai, toch? 8)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die guild namen alleen al zouden voor mij een reden zijn om voor een RP server te gaan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:03:
Ik zit zelf op Dagon met alle 5 mijn karakters...was gewoon de eerste in de lijst toen ik de eerste keer ging kijken en normale bezetting...prima dus.. :) Kom er in ieder geval meer dan zat nederlanders tegen alsmede schitterende guilds met namen als "Conan ate my hamster" (die vergeet ik echt niet meer...lag meteen dubbel)
Ik zit ook op Dagon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Muppet schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:11:
Kan je de patch ook downloaden eigenlijk?
Nee.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw videokaartje besteld se van 8500GT 512mb naar 8800GT 1Gb
ben benieuwd naar het verschil =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
Ik ook, samen met triumph van got, zitten in tainted souls

misschien moet volgende topicstarter maar lijst beginnen, denk dat we aardig wat mensen op de servers hebben al

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Snappie88 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:56:
Stomme vraag maar... Waar (op welke server) vind ik de meeste GoTters (of NLers, of mooie blondines, you know). Dank, heb er zin an! :D

Edit: Startpost ftw... Al gevonden :P

PvE: Bori
RP-PvP: Aquilonia
PvP: Fury
Culture PvP: Twilight

Ga ik zelf ook nog even opzoeken wat Culture inhoudt, maar ik gok dat je mij op Fury danwel Twilight kan vinden zeer snel ;)
Kom maar naar Soulstorm, zit ik en mijn guild ;).
Culture PVP betekent dat je niet kan vechten met je eigen ras (1 van de 3 culturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:09:
[...]

Maargoed, op een PvP server spelen is tenminste niet zo saai, toch? 8)
Op een PVE server spelen is ook totaal niet saai. Genoeg mensen waarmee je leuk kan questen en ouwehoeren. Dit ipv continue over je schouder kijken of er weer eens zo'n 13 jarig ventje probeert een easy pvp kill te behalen.

Hoevaak komt het op een pvp server voor dat je een eerlijk gevecht hebt, 1 tegen 1, met beide full health, 1 op 100? 1 op 1000 ? Het is meestal ganken of geganked worden, whats the fun in that ?

Op een rp-pve server haal je iig alles uit het spel, je kan op je gemak de quest lezen, ipv snel doorklikken omdat je anders in je rug wordt aangevallen. Daarnaast kun je lekker een beetje met andere plezier hebben. En wanneer ik mezelf wil testen t.o.v. andere classes, stap je de daarvoorbestemde pvp zones in. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:36:
[...]

Op een PVE server spelen is ook totaal niet saai. Genoeg mensen waarmee je leuk kan questen en ouwehoeren. Dit ipv continue over je schouder kijken of er weer eens zo'n 13 jarig ventje probeert een easy pvp kill te behalen.

Hoevaak komt het op een pvp server voor dat je een eerlijk gevecht hebt, 1 tegen 1, met beide full health, 1 op 100? 1 op 1000 ? Het is meestal ganken of geganked worden, whats the fun in that ?
De spanning dat je je omgeving in de gaten moet blijven houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het bevalt me best op de PvE server, heb nog geen enkele KS meegemaakt, sterker nog, diverse keren werd ik geholpen toe mijn HP dreigend laag werd en ik het op een rennen zette.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:18:
[...]

Maar hoe kom ik dan van het eerste eiland af? Ik dacht namelijk dat de single player questline nodig was hiervoor. Ben namelijk (bijna) level 20, maar nog niks te horen gekregen over het verlaten van Tor.
In principe heb je hier inderdaad de singleplayer questline voor nodig. Als je die afhebt en je bent lvl 18 of hoger ofzo dan kun je van het eiland af. Of misschien moet je wel 20 zijn...ben het vergeten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:42:
[...]

De spanning dat je je omgeving in de gaten moet blijven houden!
Veel te vermoeiend. Ik speel ter ontspanning, niet ter spanning :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

SinergyX schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:43:
Het bevalt me best op de PvE server, heb nog geen enkele KS meegemaakt, sterker nog, diverse keren werd ik geholpen toe mijn HP dreigend laag werd en ik het op een rennen zette.
Dit gebeurt ook gewoon op PvP servers. Opvallend veel zelfs en weinig 'gegank' als je de grote wereld instapt ;). Op White Sands is er soms wel wat gelame maar goed dat hoort erbij vind ik. Als je vervolgens verder gaat en ook gewoon in PvP mensen tegenkomen die je helpen als je in problemen zit en dan samen groupen en de quests afmaken in de regio. Dus ook daar kan het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja stel je voor dat je je inspant voor een spel :P

maar je kan dus begrijpen waarom anderen dat weer wel leuk vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pap3rclip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:34:
[...]

Kom maar naar Soulstorm, zit ik en mijn guild ;).
Culture PVP betekent dat je niet kan vechten met je eigen ras (1 van de 3 culturen).
Dit is één punt wat mij eigenlijk tegenviel van AoC. Ik had de verwachting dat het altijd ras vs ras zou zijn. Nu is het meer een free - for - all game op de server. Met Culture zorg je toch voor meer verbondenheid.

Bij Culture PvP, is een Guild zeker ook alleen maar van één ras?

Ook mogen ze wel eens beter aangeven wat NPC's , Mobs en Players zijn. Ik vermoorde bijna een mede guild member, omdat hij zo op Picts leek :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hoogste karakter tot nu toe op Dagon is mijn Dark Templar "Ishmaela"

Heb zelf inderdaad ook al meerdere keren even de helpende hand geboden als ik zag dat iemand een onmogelijk gevecht had of wel erg dicht bij de dood hing..hoewel ik zelf dat soort momenten soms ook wel zie als een kick...hoe zwaar dan ook...dat je op sterven na dood toch nog even de death dealing blow afleveren bij een reeks tegenstanders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:51:
[...]

Ook mogen ze wel eens beter aangeven wat NPC's , Mobs en Players zijn. Ik vermoorde bijna een mede guild member, omdat hij zo op Picts leek :') .
LOOOOL!!!
Gisteren net hetzelfde meegemaakt... een level 15 ineengeramd voor ik door had dat het een player was... kheb me wel veronschuldigd want normaal doe ik zo iets niet en kzit ook op RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:46:
[...]

Veel te vermoeiend. Ik speel ter ontspanning, niet ter spanning :)
Same here :)

Voor ieder wat wils he. Vind het al tof dat ze die Culture PvP servers hebben gemaakt :D Zou lachen zijn in WoW ... ineens alle PvP servers ook Culture PvP server maken ... moehahaha wat een teringzooi zou dat opleveren ineens :D

[ Voor 19% gewijzigd door redfoxert op 28-05-2008 16:03 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik zit zelf met mijn PoM op Bori PvE. Met een maat van mij en mijn vriendin zitten we in de guild Cotton Cap. Ben zelf nu lvl 17 en ben alles aan het lezen en spelen en het bevalt me echt super.
Enige vervelende is dat je vaak heen en weer aan het lopen bent. Dit vind ik bij wow wat makkelijker gedaan. Echter bij AoC is het weer beter dat je geen eindeloze gather Q's hebt.

Naam van mijn char is: Marathor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

TiMMieJ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:09:
Echter bij AoC is het weer beter dat je geen eindeloze gather Q's hebt.
Wacht maar tot je Tortage verlaat. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik nog wel eens een healer aanmaak op een ffa pvp server. Dan ga ik mensen die aan t pvp killen zijn, continue healing, beide kanten, zodat het een eindeloos gevecht wordt >:) , en aan t einde misschien wel samen gaan questen ipv killen. ( of ze keren zich beide tegen mij, dat kan natuurlijk ook :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:19:
Misschien dat ik nog wel eens een healer aanmaak op een ffa pvp server. Dan ga ik mensen die aan t pvp killen zijn, continue healing, beide kanten, zodat het een eindeloos gevecht wordt >:) , en aan t einde misschien wel samen gaan questen ipv killen. ( of ze keren zich beide tegen mij, dat kan natuurlijk ook :X )
Denk dat ze dan jou met zn 2-en even een kopje kleiner komen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Dat viel mij wel op in de PvE servers ik kon vorige week niet een random healen.
Was iemand bijna dood en ik dacht hem te healen maar als hij niet in dezelfde party zit kan dat dus blijkbaar niet. Wel jammer dat je zo dan iemand niet kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TiMMieJ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:25:
Dat viel mij wel op in de PvE servers ik kon vorige week niet een random healen.
Was iemand bijna dood en ik dacht hem te healen maar als hij niet in dezelfde party zit kan dat dus blijkbaar niet. Wel jammer dat je zo dan iemand niet kan helpen.
Vervelend is dat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hopen dat dat gefixt wordt ja, want eigenlijk slaat dat nergens op.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij culture PvP (zit ik dus op) kan je wel guilds maken met leden van alle rassen maar dan kan je nog steeds gewoon vrij PvP tegen je guildies doen. Met parties weet ik niet, nog geen ervaring mee.

Momenteel wordt ik grofweg 1x per anderhalf uur spelen gepakt terwijl ik met een mob vecht of een quest inlever/ophaal. De helft van de tijd ga ik dan dood, de andere helft kan ik nog ontkomen. Als ik zo'n gank poging tegen me krijg probeer ik de dader wel net zo laag terug te pakken, maar andere spelers laat ik met rust en de meeste van andere rassen mij ook.

Op deze manier vind ik het wel wat toevoegen. Het is spannend en het maakt het uitspelen van een serie questjes in vijandelijke gebied (ben nu met een Stygian in Aquilia) net iets lastiger en dus meer een uitdaging. Ik hoop dat die questhubs kleine slagveldjes gaan worden tussen de 3 volken, ondanks dat ik daar zelf heus wel last mee ga krijgen dan.

Nu speel ik een assasin en heb ik dus stealth. Als ik een class zonder stealth zou gaan spelen zou ik denk ik wel voor een PvE gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiMMieJ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:25:
Ow, ik dacht dat dit wel mogelijk was/is. Ik heb , voro zover ik weet, al diverse mensen kunnen helpen, echter zijn de healing spells zo slecht, zeker op lagere levels dat het af en toe net lijkt alsof er niets gebeurd, zeker wanneer je iemand met veel hp probeerd te healen, zal deze niet veel merken van 10 hp meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:36:
[...]

Ik was sarcastisch :7

Ik speel ook alleen op PvE servers. Teveel gezeik gehad met rogues die het tof vinden om als tig level hoger low levels overhoop te steken en te corpse campen. Om je heen kijken helpt in zo'n geval toch geen reet.

[ Voor 4% gewijzigd door Hmmm op 28-05-2008 17:02 ]

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:02:
[...]

Ik was sarcastisch :7

Ik speel ook alleen op PvE servers. Teveel gezeik gehad met rogues die het tof vinden om als tig level hoger low levels overhoop te steken en te corpse campen. Om je heen kijken helpt in zo'n geval toch geen reet.
Ik ben zo'n rogue.. maar ik speel op pvp server en ik vind het juist geweldig om af en toe iemand eens flink af te maken _/-\o_ lekker hiden.. wachten en dan toeslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je er eeen aan proberen te maken via je funcom account voor eu forum?
[/quote]

Ja heb ik geprobeerd...denk da k dalijk eens een GM raadpleeg...
Ik heb n bear/shaman level 34 op server Hyrkania...

Ik heb namelijk vaak da k nie uit combat kom....
kan ik nie harvesten of bijv ressen.....

Heeft iemand anders hier ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:44:
heb je er eeen aan proberen te maken via je funcom account voor eu forum?
[/quote]

Ja heb ik geprobeerd...denk da k dalijk eens een GM raadpleeg...
Ik heb n bear/shaman level 34 op server Hyrkania...

Ik heb namelijk vaak da k nie uit combat kom....
kan ik nie harvesten of bijv ressen.....

Heeft iemand anders hier ook last van??
druk op ''/''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:03:
[...]

ben ik hier nou echt de enige die blij is dat ze de bugs en issues (snel) aanpakken, en dat ook nog eens op tijden dat normale mensen slapen? :P
Dat ze patchen ok...Maar ik denk nie dat ik de enigste ben die vaker na 12 snachts aan het spelen is...???
Dat ze het 2 uurtjes later of zo doen....
Maar ok,
nu kan ik wel eindelijk mn spullen dumpen....
Dat is ook wel wat waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinzinneke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:05:
Je moet een forum account maken vanuit je conan account.Kun je zelfs een andere login/paswoord kiezen.
Heb ik,net als andere lees ik,
al een paar keer geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:22:
Ik ben zo'n rogue.. maar ik speel op pvp server en ik vind het juist geweldig om af en toe iemand eens flink af te maken _/-\o_ lekker hiden.. wachten en dan toeslaan :D
Pak dan iemand van je eigen level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen in afwachting op levering AoC bij Gcshop? :(, ben inmiddels al 5 dagen aan het wachten. Maar zijn er al mensen die ervaring hebben met de Demonologist? Ik zag dat hij namenlijk maar relatief weinig hostile spells heeft, ik vraag me af of het dan niet een beetje heel erg eentonig word. In dat geval zou ik Necro pakken die toch iets meer variatie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:46:
Zijn er nog meer mensen in afwachting op levering AoC bij Gcshop? :(, ben inmiddels al 5 dagen aan het wachten. Maar zijn er al mensen die ervaring hebben met de Demonologist? Ik zag dat hij namenlijk maar relatief weinig hostile spells heeft, ik vraag me af of het dan niet een beetje heel erg eentonig word. In dat geval zou ik Necro pakken die toch iets meer variatie heeft.
Zal eens aan m'n collega vragen hoe het staat met de voorraadstatus. Werken twee oprichters van GCshop bij ons. (ze zijn er sinds kort mee gestopt met het hele gcshop gebeuren)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:19:
[...]

Pak dan iemand van je eigen level...
Ik pak wie ik wil :+ Het is gewoon leuk om even uit die sleur te komen om flink ff wat n00bs te bashen :D En voor de mensen die er niet tegen kunnen, helaas ga dan maar naar een PvE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:53:
[...]

Zal eens aan m'n collega vragen hoe het staat met de voorraadstatus. Werken twee oprichters van GCshop bij ons. (ze zijn er sinds kort mee gestopt met het hele gcshop gebeuren)..
gcshop gebeuren :s?

sorry voor off-topic

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ligt het aan mij of werken de double-taps niet meer :S

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:02:
[...]

gcshop gebeuren :s?

sorry voor off-topic
[offtopic]

Alsin, minder mensen werken er nu..Een aantal oprichters zijn ermee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:10:
Ligt het aan mij of werken de double-taps niet meer :S
ligt aan jou? mijn double-tap werkt nog gewoon hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zondag begonnen en heb atm een lvl 20 Priest Of Mitra op de realm Dagon

Maar enkel dingen begrijp ik dus niet echt volledig.
Sorry als ik mss wa vergelijk met WoW maar is omdat ... wel ik dit lange tijd heb gespeelt.

In AOC heb je Feats, maar de 3 trees zijn dus eigenlijk niet echt gebalanceerd of zijn dit mijn gedachten ?? Je heb de rechtse bar die volgens mij moet worden gekozen voor PVE Holy te zijn. En de 2 linkse zijn om DPS te doen zoals Shadow in WoW. Ben ik hierin juist of ben ik verkeerd ? Want ik zou net zoals in WoW willen lvlen als Shadow/DPS om mobs en quest vlugger te doen en dan rond lvl 40-50 over te schakelen naar multi Shadow/Holy specc en dan opt einde full Holy te worden. Zou dit mogleijk goed zijn of kan dit beter ?? en hoe reset je dan de feats ??

Ook hebben we atm 2 HoT spells maar het enige verschil dat ik zie is de ene mijzelf eerst een heal geeft en dan alle iedereen in party + mezelf nen HoT, en bij de andere gaat hij eerst enkel de party members nen heal geven en dan iedereen nen HoT. Ben ik hierin ook verkeerd of ???? wnt snapt die beide spells nie echt want in mijn ogen zijn ze hetzelfde, enkel dat de ene wat meer heals geeft dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:55:
Ik ben zondag begonnen en heb atm een lvl 20 Priest Of Mitra op de realm Dagon

Maar enkel dingen begrijp ik dus niet echt volledig.
Sorry als ik mss wa vergelijk met WoW maar is omdat ... wel ik dit lange tijd heb gespeelt.

In AOC heb je Feats, maar de 3 trees zijn dus eigenlijk niet echt gebalanceerd of zijn dit mijn gedachten ?? Je heb de rechtse bar die volgens mij moet worden gekozen voor PVE Holy te zijn. En de 2 linkse zijn om DPS te doen zoals Shadow in WoW. Ben ik hierin juist of ben ik verkeerd ? Want ik zou net zoals in WoW willen lvlen als Shadow/DPS om mobs en quest vlugger te doen en dan rond lvl 40-50 over te schakelen naar multi Shadow/Holy specc en dan opt einde full Holy te worden. Zou dit mogleijk goed zijn of kan dit beter ?? en hoe reset je dan de feats ??

Ook hebben we atm 2 HoT spells maar het enige verschil dat ik zie is de ene mijzelf eerst een heal geeft en dan alle iedereen in party + mezelf nen HoT, en bij de andere gaat hij eerst enkel de party members nen heal geven en dan iedereen nen HoT. Ben ik hierin ook verkeerd of ???? wnt snapt die beide spells nie echt want in mijn ogen zijn ze hetzelfde, enkel dat de ene wat meer heals geeft dan de andere.
De 2 linkse hebben DPS, CC en ook healing bonussen, terwijl de rechter tree de ''Priest'' tree is, die alle andere Priest classes ook hebben.

Feats kun je resetten bij een Featplanner oid, NPCs in de grote steden. (net als in WoW kost dit eerst niets, dan weinig, later veel)

En het verschil tussen Wave of Life en die andere is dat de ene jou en de partymembers om je heen healed, en de andere jou en partymembers in een ''cone'' voor je healed. (staat in je spell-omschrijvingen dacht ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:03:
Ik zit zelf op Dagon met alle 5 mijn karakters...was gewoon de eerste in de lijst toen ik de eerste keer ging kijken en normale bezetting...prima dus.. :) Kom er in ieder geval meer dan zat nederlanders tegen alsmede schitterende guilds met namen als "Conan ate my hamster" (die vergeet ik echt niet meer...lag meteen dubbel)
Yup, zit ook op Dagon. Guild koos de server uit, en moet zeggen ben er erg blij mee. Goed evenwicht van internationaliteiten. Weinig guilds erop voor alleen zweden/nederlanders etc. Bijna allemaal internationaal.

EDIT - Double tap werkt bij mij ook niet. Ben een Herald of Xotli.. misschien ligt het aan de klasse?

[ Voor 7% gewijzigd door Forn op 28-05-2008 20:17 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:54:
[...]

ligt aan jou? mijn double-tap werkt nog gewoon hier.
werkt alleen in combat merk ik net :')

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemd aan de hand.

Ik zit vast in een kist vlak bij Sacumbe, andere spelers lijken mij niet te zien.
Ik had gehoopt dat iemand mij zou kunnen aanvallen zodat in in een resurection point kan komen, maar dat lukt dus niet.

Ziet er echt niet uit, zit met mijn hoofd uit de kist op Battlescar :)

Hoe page ik een gm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49
Forn schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:15:
[...]

Yup, zit ook op Dagon. Guild koos de server uit, en moet zeggen ben er erg blij mee. Goed evenwicht van internationaliteiten. Weinig guilds erop voor alleen zweden/nederlanders etc. Bijna allemaal internationaal.
welke guild zit je forn? Tainted Souls hier

edit @ hierboven: gebruik /stuck eens

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 28-05-2008 22:33 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:27:
Ik heb iets vreemd aan de hand.

Ik zit vast in een kist vlak bij Sacumbe, andere spelers lijken mij niet te zien.
Ik had gehoopt dat iemand mij zou kunnen aanvallen zodat in in een resurection point kan komen, maar dat lukt dus niet.

Ziet er echt niet uit, zit met mijn hoofd uit de kist op Battlescar :)

Hoe page ik een gm ?
doe gewoon /stuck :) En je wordt verplaatst door n GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:32:
[...]

doe gewoon /stuck :) En je wordt verplaatst door n GM
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Voor degenen die de GoT guild op Wildsoul willen joinen:

http://quaestor.xtr3me.be/phpBB3

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:49:
Ja stel je voor dat je je inspant voor een spel :P

maar je kan dus begrijpen waarom anderen dat weer wel leuk vinden?
Yep. Ik heb WoW *altijd* op RP PvP servers gespeeld :)
Conan is iets te twitchy voor mij om PvP te spelen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bleh, het is me ook nog nooit gelukt een pc te kopen die wel meteen werkt... Ze hebben weer een nOOb mijn pc in elkaar laten zetten :(

Geen geluid en mijn cpu temperatuur is 106 graden (na aanzetten loopt ie in een paar minuten op naar 106 en blijft daar op staan...hoop dat het kapotte sensor is). Morgen weer terug dus.

Toch effe AoC proberen natuurlijk, merk vanzelf wel of de cpu zich reset als hij echt te heet wordt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
FunkyTrip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:02:
Bleh, het is me ook nog nooit gelukt een pc te kopen die wel meteen werkt... Ze hebben weer een nOOb mijn pc in elkaar laten zetten :(
Beetje tweaker doet dat zelf natuurlijk :p

Ik mis een beetje goede LFG tools weer.. Ben begin level 41, wil graag nog een keer SOTBS doen, maar ik level in Tartantia Noble District, en daar vormen geen groepen. Kan wel een uur rondhangen in Old Tarantia maar dat schiet ook weer niet op. Schijnt moeilijk te zijn om een MMO van een goede LFG te voorzien.

Vanochtend een quest gedaan in 1 van die villa's, waar je zelfs een NPC ally krijgt met 3 DPS. Niet vrolijk meer, ik speel een Dark Templar en kan op 41 nog niet ranged pullen. Wat dus betekent dat ik iedere keer 25 adds krijg en dood ga. Vroeg me af waarom een quest 20k XP zou geven maar dat werd al gauw weer duidelijk.. red ik uiteindelijk dat mens, begint ze te zeuren over het feit dat haar hele mansion onder het bloed zit. Kan ik niet eens haar kop eraf hakken uit frustratie..

Edit - lees ik net dat de servers vannacht weer 4 uur down gaan. Wat is dat nou weer voor een smakeloze poep, dat is nu de 4e dag achter elkaar, in totaal 18 uur al down geweest. Lullig voor de mensen die met name 's nachts spelen.
Voor degenen die de GoT guild op Wildsoul willen joinen:

http://quaestor.xtr3me.be/phpBB3
Is er een 'GoT' officer die ik kan whisperen? Shuriken? Anders moet ik een topic maken daar en weer registreren, ik ben nogal lui :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dantar op 28-05-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit - lees ik net dat de servers vannacht weer 4 uur down gaan. Wat is dat nou weer voor een smakeloze poep, dat is nu de 4e dag achter elkaar, in totaal 18 uur al down geweest. Lullig voor de mensen die met name 's nachts spelen.
En dat ben ik dus (om de week dan) aangezien ik in ploegen werk.Wat een prutsers daar bij funcom. Wat dat betreft krijgt dit spel van mij echt zware minpunten.
De game zelf is prachtig, ben nu lvl 11 dark templar oid. en speelt lekker weg. Moet alleen nog veel leren, zodra ik alles een beetje onder de knie heb begin ik wel opnieuw. Denk dan een assasin of een mage (gewoon met fire en ice spells, vind ik wel mooi spelen, weet niet welke class dat is)
Draai trouwens alles op het maximale behalve AA op 2x en bloom uit, en loopt lekker vloeiend met mij specs (sig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geven ze daarvoor geen tijd terug? Als het bij WoW te lang duurde deden ze dat wel, doen ze af en toe nog steeds dacht ik. Maar goed, prutsers, tsja, wanneer dan? Er zullen altijd wel mensen zijn die er last van hebben, en eerlijk is eerlijk: midden in de nacht zullen dat toch de minste zijn. Zeer spijtig voor jouw uiteraard, maar wat anders?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Inderdaad. Wanneer moeten ze het anders doen ? Midden in de nacht spelen er nu eenmaal veel en veel minder spelers. Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Ben blij dat er elke dag gepatched word..
ik speel al 4 jaar Lineage2, en daar mag je blij zijn als een bug binnen 2 maanden word gefixed... (na 4 jaar zitten er wel niet echt bugs meer in, maar was vooral in het begin irritant)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Dantar schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:30:
[...]

Beetje tweaker doet dat zelf natuurlijk :p

Ik mis een beetje goede LFG tools weer.. Ben begin level 41, wil graag nog een keer SOTBS doen, maar ik level in Tartantia Noble District, en daar vormen geen groepen. Kan wel een uur rondhangen in Old Tarantia maar dat schiet ook weer niet op. Schijnt moeilijk te zijn om een MMO van een goede LFG te voorzien.

Vanochtend een quest gedaan in 1 van die villa's, waar je zelfs een NPC ally krijgt met 3 DPS. Niet vrolijk meer, ik speel een Dark Templar en kan op 41 nog niet ranged pullen. Wat dus betekent dat ik iedere keer 25 adds krijg en dood ga. Vroeg me af waarom een quest 20k XP zou geven maar dat werd al gauw weer duidelijk.. red ik uiteindelijk dat mens, begint ze te zeuren over het feit dat haar hele mansion onder het bloed zit. Kan ik niet eens haar kop eraf hakken uit frustratie..

[...]

Is er een 'GoT' officer die ik kan whisperen? Shuriken? Anders moet ik een topic maken daar en weer registreren, ik ben nogal lui :)
Je kan Reshnar, Shuriken of Bushman whisperen.

Is het trouwens niet onderhand tijd voor een nieuw topic?

//edit:
Waarom blijft dat spel 's ochtends zo vaak hangen op 'downloading patch information'???

[ Voor 5% gewijzigd door Vuurvoske op 29-05-2008 08:08 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maintenance..., wat er overigens ook staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Oh wacht GMT = voor ons -1 dus om 9am servers weer up :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Vuurvoske schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:15:
Oh wacht GMT = voor ons -1 dus om 9am servers weer up :)
Momenteel leven we in GMT+2 dus om 10 uur zijn de servers weer up.

GMT houdt geen zomertijd, wij wel, dus GMT+2 of ook wel CEST genaamd (Central European Summer Time) :) Engeland is momenteel GMT+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:25:
[...]

Momenteel leven we in GMT+2 dus om 10 uur zijn de servers weer up.

GMT houdt geen zomertijd, wij wel, dus GMT+2 of ook wel CEST genaamd (Central European Summer Time) :) Engeland is momenteel GMT+1
Meen je dat? dat heb ik nu nog nooit gehoord... Dacht dat zomer en winteruur een wereldwijd fenomeen was... Ach ja, ik kan nu ook niet ALLES weten he =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik kan eindelijk op de forums 8)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn PoM van level 8 naar level 13 gebracht, ging best lekker. Daarentegen ging mijn Bear Shaman voor geen pan...van level 8 naar level 9 en daarna voelde ik me net een papieren zak...zelfde gold eigenlijk ook voor mijn Demonologist van level 9 die de ene na de andere death penalty aan zijn broek kreeg, na een tijdje was ik daar ook eigenlijk dan even het plezier van kwijt en ben ik toch maar verder gegaan met mijn Dark Templar (die al level 20 en van Tortage af is) en dat ging pas echt lekker. Meerdere quests gedaan die echt vrij makkelijk gingen en voor ik het wist was ik level 22 en halfverwege level 23...leuk gebied overigens en inderdaad...wat al eens is gezegd..erg mooi.

Heb nu overigens ook het rotsblok gevonden waar je dwars doorheen loopt en zag ergens een waterval waar aan de bovenkant gewoon een stuk texture ontbrak...dat was dus net zo blauw als de lucht terwijl de rest er wel als water uitzag...naja..dat is jammer, maar ook weer niet wereldschokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:15:
[...]

Ik zit ook op Dagon btw \o/

Pax Romana - Linii mn lvl 28 bear shaman en Cyrik mn lvl 21 Conq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:07:
Gisteren mijn PoM van level 8 naar level 13 gebracht, ging best lekker. Daarentegen ging mijn Bear Shaman voor geen pan...van level 8 naar level 9 en daarna voelde ik me net een papieren zak...zelfde gold eigenlijk ook voor mijn Demonologist van level 9 die de ene na de andere death penalty aan zijn broek kreeg, na een tijdje was ik daar ook eigenlijk dan even het plezier van kwijt en ben ik toch maar verder gegaan met mijn Dark Templar (die al level 20 en van Tortage af is) en dat ging pas echt lekker. Meerdere quests gedaan die echt vrij makkelijk gingen en voor ik het wist was ik level 22 en halfverwege level 23...leuk gebied overigens en inderdaad...wat al eens is gezegd..erg mooi.

Heb nu overigens ook het rotsblok gevonden waar je dwars doorheen loopt en zag ergens een waterval waar aan de bovenkant gewoon een stuk texture ontbrak...dat was dus net zo blauw als de lucht terwijl de rest er wel als water uitzag...naja..dat is jammer, maar ook weer niet wereldschokkend.
Bear shaman wordt stukken beter na lvl 15-20, mijnes is nu 28 en gaat hard :D

Welke area zit je precies aka wat voor race? Zijn nml 3 areas en je race bepaald waar je als eerst komt. Ik begon als Cimmerian in Conalls valley area, daar btje gequest maar toen kreegi k op lvl 24 opeens allemaal 26-28 quests dus ben ik ff naar Wild Lands gegaan in Old Tarantia, beetje de lvl 20-24 quests doen, in 2 uur 4 lvls hoger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dagon ook hier :D

Ben nu mijn conqueror aan het opschroeven _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:07:

Achja, dat kan hé. De game is pas uit en tuurlijk zitten er nog bugs in, enzo.

--

In OCC chat word AoC heletijd vergelijke met WoW, bloedirritant is dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inmiddels 21 met mijn ranger, mijn 29 barb viel toch wat tegen.

Toch jammer dat ranger amper bow skills krijgt, ook die 3 skills zijn nog steeds niet gevonden die je zou moeten krijgen vanuit de feat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers > Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die met hun character ineens moeite met mobs hebben, ik heb dat met de assasin ook, maar dan specifiek met mobs die dik in het armor zitten. Ik kan er dan eentje van mijn level hebben en maar twee wordt al op het randje van de hitpoints en drie is niet te doen. Terwijl 3 of 4 scorpions of slangen van mijn level geen probleem is, daar ga ik wel als boter doorheen. Vandaar dat ik ook een respec met de feats overweeg naar unholy (nu lotus) maar ik kan nog weinig vinden over hoe die dingen nu echt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:18:
[...]

Bear shaman wordt stukken beter na lvl 15-20, mijnes is nu 28 en gaat hard :D

Welke area zit je precies aka wat voor race? Zijn nml 3 areas en je race bepaald waar je als eerst komt. Ik begon als Cimmerian in Conalls valley area, daar btje gequest maar toen kreegi k op lvl 24 opeens allemaal 26-28 quests dus ben ik ff naar Wild Lands gegaan in Old Tarantia, beetje de lvl 20-24 quests doen, in 2 uur 4 lvls hoger :D
Uhh...weet ik niet uit mijn hoofd, maar als je Dark Templar bent kun je volgens mij maar 1 ras zijn, en dat is volgens mij ook Cimmerian, want Conalls valley daar zat ik gisteren... en ik vond de quests daar heerlijk en zeer goed te doen *wat rotte tanden verzamelen bijvoorbeeld.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:45:
[...]

Uhh...weet ik niet uit mijn hoofd, maar als je Dark Templar bent kun je volgens mij maar 1 ras zijn, en dat is volgens mij ook Cimmerian, want Conalls valley daar zat ik gisteren... en ik vond de quests daar heerlijk en zeer goed te doen *wat rotte tanden verzamelen bijvoorbeeld.*
Nee hoor Aquilonians kunnen ook een Dark Templar worden.

edit:
Hier een paar screenshots die ik zelf zeker de moeite waard vond op te posten
http://www.strife.nl/images/Tisalia_picture004.png
http://www.strife.nl/images/Tisalia_picture008.png
http://www.strife.nl/images/Saffron_picture004.png
http://www.strife.nl/images/Saffron_picture006.png
http://www.strife.nl/images/Saffron_picture007.png
http://www.strife.nl/images/Saffron_picture008.png
http://www.strife.nl/images/Saffron_picture011.png
http://www.strife.nl/images/Saffron_picture012.png

[ Voor 35% gewijzigd door Crowmeister op 29-05-2008 09:58 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:23:
[...]

Achja, dat kan hé. De game is pas uit en tuurlijk zitten er nog bugs in, enzo.

--

In OCC chat word AoC heletijd vergelijke met WoW, bloedirritant is dat..
Waarom mag je het niet vergelijken? WoW is DE leider in MMORPG's op dit moment. Veel WoW spelers zijn wow redelijk zat. Als ik dan dit spel ga spelen, terwijl ik net 2 jaar lang elke dag WoW heb gespeeld mis ik gewoon bepaalde dingen die wel al 2 jaar geleden in WoW zaten.

En dan heb ik het voornamelijk over Interface dingen. De gameplay is niet echt te vergelijken en vind ik in AoC dan ook fantastisch. Nee het chat systeem vind ik brak, de quest tracker werkt niet lekker en ik zou liever verkopen rechtstreeks vanuit mijn Bag interface. Ook zou het wel handig zijn geweest als ze een klokje hadden toegevoegd ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wiebbe schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:50:
[...]

Waarom mag je het niet vergelijken? WoW is DE leider in MMORPG's op dit moment. Veel WoW spelers zijn wow redelijk zat. Als ik dan dit spel ga spelen, terwijl ik net 2 jaar lang elke dag WoW heb gespeeld mis ik gewoon bepaalde dingen die wel al 2 jaar geleden in WoW zaten.
Omdat je altijd in de oneindige loop van WoW-fans vs WoW-bashers komt. En dit nu al elke dag te moeten aanzien.. wordt je echt moe van.

(ik ben redelijk actief in OOC chat met helpen van mensen, quest oid, heel irritant als ze maar over WoW door blijven zeuren - note, vanuit mijn mening, diverse dingen zijn inderdaad bijna identiek aan WoW)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:32:
[...]

Meen je dat? dat heb ik nu nog nooit gehoord... Dacht dat zomer en winteruur een wereldwijd fenomeen was... Ach ja, ik kan nu ook niet ALLES weten he =p
Ongeveer 50% van de wereld heeft Zomertijd aka Daylight Savings Time :)

Zie ook Wikipedia: Zomertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je WoW zat bent en om die reden een ander spel gaat spelen, dan hoop je neem ik aan toch ook dat het anders is dan WoW, en ga je dus niet zitten hopen op dezelfde zaken...dan kun je net zo goed WoW blijven spelen namelijk...of zie ik dat nu weer verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:07:
Als je WoW zat bent en om die reden een ander spel gaat spelen, dan hoop je neem ik aan toch ook dat het anders is dan WoW, en ga je dus niet zitten hopen op dezelfde zaken...dan kun je net zo goed WoW blijven spelen namelijk...of zie ik dat nu weer verkeerd?
Nogal. Dingen zoals een beetje degelijke UI is iets wat gewoon mist, en niet iets wat AoC minder uniek zou maken ofzo. Wat AoC uniek maakt is de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
WoW is DE leider in MMORPG's op dit moment.
[offtopic] En MCdonalds is DE leider op fastfood gebied, maar dat wil niet zeggen dat het ook goed eten is daar. :X .

[ontopic]
Nadat ik dit weekend met een goed gevoel met AoC ben begonnen, is het nu uitermate teleurstellend.

Sinds afgelopen maandag is mijn character gebugged. Ik zit vast op level 20, omdat ik de level 15 single player quest niet in mijn journal heb gekregen nadat ik met de questgiver had gesproken. Nu vindt ik het normaal dat er een bug kan voorkomen, en dat dit gebeurd is ook niet waar ik teleurgesteld over ben.

Maar de support is gewoon zwaar zwaar zwaaaaaar beneden peil. Ik heb maandag een petition ingediend voor mijn probleem, stond op plaats 46, enfin 4,5 uur later stond ik op plek 44. Dus er waren 2 petitions afgehandeld in een tijdsduur van 4,5 uur. 8)7. Ik ging slapen, en log de volgende avond weer in, is mijn petition verwijderd, zonder een oplossing.

Dus ik maak er weer een aan, de hele avond ingelogd geweest en weer geen reactie, en jawel, de volgende dag is mijn petition weer verwijderd zonder oplossing. Gisterenavond dus weer een petition aangemaakt, en weer wachten wachten wachten, ze hebben weer in 4 uur tijd maar 2 petitions afgehandeld, dus ik ben maar weer gaan slapen. En ik ben ervan overtuigd dat mijn petition weer is verwijderd wanneer ik me vanavond weer aanmeld.

Komt er dus op neer dat ik niet meer kan spelen, en dat er geen hoop is dat mijn probleem wordt verholpen, aangezien ik niet in staat ben 3 dagen lang continue online te zijn, zonder uit te loggen of afk te gaan.

Heb hiervoor Everquest2-Vanguard en Lotro gespeeld, en ben bij alledrie de games altijd binnen een half uur benaderd door een GM bij een petition, ook in launch week. Dat ik bij AoC zelfs na 3 dagen nog geen uitzicht heb op een oplossing voor mijn probleem is beneden alle peil. Ik zit nu vast op het begin eiland, omdat ik mijn destiny quest nier kan voltooien.

Dus, het spel is leuk, en zolang je geen problemen hebt is het goed, maar loop je tegen een issue aan, dan hoef je niet te verwachten dat je support krijgt. Blijkbaar hebben ze maar 1 game master die alle petitions voor alle servers behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de UI nog niet eens zo slecht persoonlijk..ja ik zou wat meer ruimte willen voor mijn abilities en spells enzo, maar goed..die ruimte is er wel, alleen moet je dan af en toe van bar wisselen...wat is er dan nu zo waanzinnig slecht aan volgens jou Hydra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 07:58:
Ben blij dat er elke dag gepatched word..
ik speel al 4 jaar Lineage2, en daar mag je blij zijn als een bug binnen 2 maanden word gefixed... (na 4 jaar zitten er wel niet echt bugs meer in, maar was vooral in het begin irritant)
Ahahahahaha ik zie je sig nu pas.

<- Sjipz0r op Bartz. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:34:
Ik vind de UI nog niet eens zo slecht persoonlijk..ja ik zou wat meer ruimte willen voor mijn abilities en spells enzo, maar goed..die ruimte is er wel, alleen moet je dan af en toe van bar wisselen...wat is er dan nu zo waanzinnig slecht aan volgens jou Hydra?
Combinatie van friends en guildmember list, group list is te smal, lastig chatboxen te verplaatsen, chatinstellingen per zelf aangemaakt kanaal worden vaak niet onthouden, je krijgt geen audio-warning als je een tell krijgt, etc.

Ik zeg niet dat 'ie waanzinnig slecht is (mensen moeten hier eens ophouden zaken in extremen te trekken, da's kinderachtig), maar na zo veel jaar is het gewoon nogal teleurstellend dat ze hier niet wat beters mee gedaan hebben. Ze hebben in de beta sowieso genoeg feedback gehad over dit soort zaken er daar gewoon heel weinig mee gedaan. Ik krijg ook erg sterk het idee dat de release perse voor de zomer moest zijn. D'r is no way day het niemand opgevallen is dat er een rots in Conal's Valley is waar je dwars doorheen kunt lopen bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:33:
[offtopic] En MCdonalds is DE leider op fastfood gebied, maar dat wil niet zeggen dat het ook goed eten is daar. :X .
T.o.v. andere fastfood ketens heeft mickey-D's absoluut goed eten. Moet je eens naar Wendy's gaan :P
Dus, het spel is leuk, en zolang je geen problemen hebt is het goed, maar loop je tegen een issue aan, dan hoef je niet te verwachten dat je support krijgt. Blijkbaar hebben ze maar 1 game master die alle petitions voor alle servers behandeld.
Ja, en dit is gewoon een heel groot probleem. Een guild member is hier al door gestopt, die zat met z'n level 40 in een of andere instance vast (crash op login), en die had precies dezelfde problemen als jij hebt met de petitions. En dat kan gewoon echt niet. Ik snap best dat petitions afhandelen tijd kost, maar skip dan even de niet gamebreaking zaken ("ik word geganked", "m'n haar is weg") zodat je in ieder geval die mensen kunt helpen die niet kunnen spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 29-05-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de rots waar ik ook doorheen ben gelopen gisteren...was effe vreemd inderdaad..

Ik denk dat ik iets makkelijker tevreden ben misschien, maar goed..

Wat ik vooral teleurstellend vind (en ik ben blij dat ik er zelf nog geen last van heb gehad) is de support, zoals Tank-a-Holic (die ik ook al ken uit het LOTRO topic) al vermeld, ik hoor veel mensen dat de support gewoonweg niet opschiet. Mensen worden niet geholpen met hun problemen en dat MAG simpelweg niet.

Dat er nog een aantal tweaks nodig zijn swa, maar dat mensen die problemen hebben, simpelweg niet geholpen worden is een kwalijke zaak. UI's kunnen inmiddels via custom UI's worden veranderd, dus dat probleem is (zij het gedeeltelijk) te verhelpen.

Als ik toch een negatief punt van de UI moet noemen, dan zou ik zeggen dat de chatbox veel te klein is en dat ik graag de mogelijkheid zou zien om zaken als "you succesfully cast.. [willekeurige naam spell hier] uit de chat zou weglaten. Nu zie ik als ik een beetje lekker doorvecht al snel geen chat bericht meer, maar alleen nog mijn eigen spells, of ze lukken of niet zie ik zelf ook wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:47:

Als ik toch een negatief punt van de UI moet noemen, dan zou ik zeggen dat de chatbox veel te klein is en dat ik graag de mogelijkheid zou zien om zaken als "you succesfully cast.. [willekeurige naam spell hier] uit de chat zou weglaten. Nu zie ik als ik een beetje lekker doorvecht al snel geen chat bericht meer, maar alleen nog mijn eigen spells, of ze lukken of niet zie ik zelf ook wel. ;)
Aparte tab voor chat aanmaken he ... probleem zo opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een 8600GT goed genoeg om dit spel fatsoenlijk te kunnen spelen op 1950x??

kan hier op werk bijna geen sites bezoeken, deze gelukkig wel vandaar dat ik het hier vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Support lijkt per server te varieren, sprak gister nog iemand die binnen uur hulp kreeg. (hij zat vast in een tuinhuisje).

Momenteel is mijn grootste ergenis dat die summon to instance niet werkt in parties en dat je niet kan zien welke instance je momenteel zit of je party mensen. Chat scherm vind ik erg erg slecht uitgewerkt, de respawn rate van quest-items, mobs en bosses is erg slecht (probeer die guard key eens te krijgen met 2 andere daar rondlopend). Het verkopen van je inventory bij een NPC vanuit een lijst is enorm irritant (tot 3x toe verkeerde zooi verkocht).

Al die kleine issues, clipping, scenery-holes, 'not in range' meldingen, mobs die geel/groen worden (untargetable), randje jumpen, zwemmen in een waterval, animatie lock bij diverse skills, stealth maakt kaal, missende skills, 'sudden deaths', dubbele redraw van je wapens, inventory bag als 2de pagina, pickup animatie loop en OOC unsubscribe ding.. gewoon jammer dat er zoveel nog te fixen is. Waar aantal dingen gewoon WAI zijn, vallen ze soms flink tegen.

Ik heb nu trouwens alle op High gezet, Bloom uit, AA op 2x, view op 1500m, shadow medium.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook wel dat er bugs in een spel (kunnen) zitten, zeker bij de release. En het zijn ook niet de bugs waar ik me aan stoor, maar wel het gebrek aan support. Het is 1 ding om mensen het spel te laten kopen, maar het is een geheel anders iets om deze mensen ook te behouden.

En zonder support blijven mensen niet rondhangen. Met zo'n grote release moeten ze toch minstens 40 uitzendkrachten hebben zitten die een crashcurses gm hebben gedaan. 8)7. Of hadden ze niet verwacht dat het in begin wat drukker zou zijn, lol. Dat zou wel erg naief zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:47:Als ik toch een negatief punt van de UI moet noemen, dan zou ik zeggen dat de chatbox veel te klein is en dat ik graag de mogelijkheid zou zien om zaken als "you succesfully cast.. [willekeurige naam spell hier] uit de chat zou weglaten. Nu zie ik als ik een beetje lekker doorvecht al snel geen chat bericht meer, maar alleen nog mijn eigen spells, of ze lukken of niet zie ik zelf ook wel. ;)
Nou die chat boxen zijn anders best goed zelf aan te passen hoor! Ook de verschillende spells kan je heel goed filteren. Alle verschillende channels zijn apart in een tabje weer te geven als je maar even de tijd neemt om het eens te bekijken en in te stellen. Werkt prima bij mij. Zelfs kan je nog zien in welk tabje iets gebeurt is doordat de naam van grijs naar rood verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:04:
Momenteel is mijn grootste ergenis dat die summon to instance niet werkt in parties en dat je niet kan zien welke instance je momenteel zit of je party mensen.
Is het niet zo dat wanneer de leider van de groep in een andere instance zit, er een gouden ster verschijnt voor de naam van die instance, staat die ster er niet, dan zou het inhouden dat je in dezelfde zone als de groupleader zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:13:
[...]

Is het niet zo dat wanneer de leider van de groep in een andere instance zit, er een gouden ster verschijnt voor de naam van die instance, staat die ster er niet, dan zou het inhouden dat je in dezelfde zone als de groupleader zit.
Neem nog niet weg dat je nog steeds niet weet waar je heen moet ;)
Zeker met die Bat Demon of Sakia wilde we met 5 man doen (was druk daar) en iedereen zat in andere instance. Uiteindelijk maar afgesproken allemaal naar Pi te gaan, enorm onhandige manier omdat je dat hele stuk weer opnieuw moet lopen. Staat er net iemand bij een gespawnde mob is het beter daar allemaal heen te gaan, ipv de leader achterna te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:16:
[...]

Zeker met die Bat Demon of Sakia wilde we met 5 man doen (was druk daar) en iedereen zat in andere instance. Uiteindelijk maar afgesproken allemaal naar Pi te gaan, enorm onhandige manier omdat je dat hele stuk weer opnieuw moet lopen. Staat er net iemand bij een gespawnde mob is het beter daar allemaal heen te gaan, ipv de leader achterna te gaan.
Ik neem eigenlijk aan dat ze dit soort issues nog gaan oplossen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Deze ochtend kwam eindelijk mijn exemplaar aan van dit spel (besteld via bol.com), en ik duw de eerste DVD in de PC. Wanneer ik voor de Engelse versie kies krijg ik direct een foutmelding 'the source file is corrupted' |:( Andere taalversies schijnen wel te werken. Op het net vind ik wel informatie, maar dat gaat allemaal over de beta versie die te downloaden was. Hopelijk moet ik niet beginnen met downloaden want ik woon in België en met die beruchte downloadlimieten is er geen beginnen aan :/

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
De chatschermen zijn volledig aan te passen. Dat wil zeggen dat je kunt selecteren welke messages je in welk scherm te zien krijgt.
Rechtermuisklik op de chatwindownaam en dan naar subscribe to channel. Hier kun je desgewenst dingen aanvinken.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kapoen schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:24:
Deze ochtend kwam eindelijk mijn exemplaar aan van dit spel (besteld via bol.com), en ik duw de eerste DVD in de PC. Wanneer ik voor de Engelse versie kies krijg ik direct een foutmelding 'the source file is corrupted' |:( Andere taalversies schijnen wel te werken. Op het net vind ik wel informatie, maar dat gaat allemaal over de beta versie die te downloaden was. Hopelijk moet ik niet beginnen met downloaden want ik woon in België en met die beruchte downloadlimieten is er geen beginnen aan :/
Misschien kun je 'em ergens anders downloaden en op DVD branden? Die installer is z'n 14GB groot, en er komt dan zo'n 800MB aan patches overheen.
Kronos1979 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:24:
De chatschermen zijn volledig aan te passen. Dat wil zeggen dat je kunt selecteren welke messages je in welk scherm te zien krijgt.
Rechtermuisklik op de chatwindownaam en dan naar subscribe to channel. Hier kun je desgewenst dingen aanvinken.
Bij mij is het 100% willekeurig of 'ie die dingen ook daadwerkelijk onthoudt. Moet regelmatig m'n chatschermen opnieuw aanmaken, erg irritant. Ik heb ook nog niet ondekt hoe ik ze naar beneden kan bewegen.

Wat wel grappig is, is dat Funcom de kleur van guildchat gewoon gezellig naar DAoC/WoW groen heeft gezet, omdat dat is wat mensen 'gewend' zijn :)

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 29-05-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:16:
[...]

Zeker met die Bat Demon of Sakia wilde we met 5 man doen (was druk daar) en iedereen zat in andere instance. Uiteindelijk maar afgesproken allemaal naar Pi te gaan, enorm onhandige manier omdat je dat hele stuk weer opnieuw moet lopen. Staat er niet iemand bij een gespawnde mob is het beter daar allemaal heen te gaan, ipv de leader achterna te gaan.
Das waar. Gelukkig zijn dit soort dingen gaan gamebreakers voor mij :). Ik heb er wel vertrouwen in dat hier nog wat aanpassingen op zullen volgen. Maar ik wil nu gewoon spelen, maar dat kan niet :( Ik heb alle quest al gedaan in Tor, hehehe.

Nu heb ik gisteren ook een quest gestart aan de hand van een poster, een smuggler kan mij blijkbaar ook naar de volgende "zone" brengen, alleen vraag ik me af wat ik dan misloop. Items? Destiny points?

Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 5 uur game kan je weer een level 15 hebben. Had hetzelfde probleem alleen bij level 18 awakening 3. Maar forum is een betere optie. Voor die quest kun je bij 1 van de questgivers de quest overslaan.
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:33:
[...]

[ontopic]
Nadat ik dit weekend met een goed gevoel met AoC ben begonnen, is het nu uitermate teleurstellend.

Sinds afgelopen maandag is mijn character gebugged. Ik zit vast op level 20, omdat ik de level 15 single player quest niet in mijn journal heb gekregen nadat ik met de questgiver had gesproken. Nu vindt ik het normaal dat er een bug kan voorkomen, en dat dit gebeurd is ook niet waar ik teleurgesteld over ben.

Maar de support is gewoon zwaar zwaar zwaaaaaar beneden peil. Ik heb maandag een petition ingediend voor mijn probleem, stond op plaats 46, enfin 4,5 uur later stond ik op plek 44. Dus er waren 2 petitions afgehandeld in een tijdsduur van 4,5 uur. 8)7. Ik ging slapen, en log de volgende avond weer in, is mijn petition verwijderd, zonder een oplossing.

Dus ik maak er weer een aan, de hele avond ingelogd geweest en weer geen reactie, en jawel, de volgende dag is mijn petition weer verwijderd zonder oplossing. Gisterenavond dus weer een petition aangemaakt, en weer wachten wachten wachten, ze hebben weer in 4 uur tijd maar 2 petitions afgehandeld, dus ik ben maar weer gaan slapen. En ik ben ervan overtuigd dat mijn petition weer is verwijderd wanneer ik me vanavond weer aanmeld.

Komt er dus op neer dat ik niet meer kan spelen, en dat er geen hoop is dat mijn probleem wordt verholpen, aangezien ik niet in staat ben 3 dagen lang continue online te zijn, zonder uit te loggen of afk te gaan.

Heb hiervoor Everquest2-Vanguard en Lotro gespeeld, en ben bij alledrie de games altijd binnen een half uur benaderd door een GM bij een petition, ook in launch week. Dat ik bij AoC zelfs na 3 dagen nog geen uitzicht heb op een oplossing voor mijn probleem is beneden alle peil. Ik zit nu vast op het begin eiland, omdat ik mijn destiny quest nier kan voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ja, dat is een manier om zonder je destiny quests af te maken uit Tortage te komen, maar dat wil je niet. Levert je een hoop XP op en bovendien is het de enige questline na Tortage die nog voiceacting heeft.

Oh, en nog een positieve opmerking over het spel: ik ben van het weekend voor het eerst in Conal's Valley geweest, en de muziek daar is echt BRILLIANT.
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:28:
In 5 uur game kan je weer een level 15 hebben. Had hetzelfde probleem alleen bij level 18 awakening 3. Maar forum is een betere optie. Voor die quest kun je bij 1 van de questgivers de quest overslaan.
Moet je daarvoor die hele post quoten?

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 29-05-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:28:
Ik snap best dat ik een nieuw karakter aan kan maken, maar dat is niet de oplossing van mijn probleem. Bij mij gaat het ook om de awakening 3 quest, die je trouwens kan starten op level 15 denk ik. Heb awakening 1+2 gedaan, maar kan 3 niet starten, ben nu trouwens lvl 20.

Ik speel op de rp-pve server, en heb mijn naam zorvuldig gekozen, en ook mijn uiterlijk. Het zou niet erg rp zijn om hem nu maar gewoon te deleten :). En dan nog, ik wil een Priest of Mitra spelen, dus om nu weer hetzelfde verhaal helemaal opnieuw te doen, bleeeh, met een grote kans dat ik weer tegen dezelfde bug aanloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Hydra schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Misschien kun je 'em ergens anders downloaden en op DVD branden? Die installer is z'n 14GB groot, en er komt dan zo'n 800MB aan patches overheen.
14gb is al meer dan de limiet van de meest voorkomende abo's hier in België (het mijne is gelimiteerd tot 12 gig) dus downloaden is echt geen optie.

Het wordt dus linea recta terugsturen naar bol.com.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.