[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.659 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Een GM liet mij weten dat er een grote patch aan zit te komen, ik hoop op het beste.

Ondertussen is mijn ranger nu level 49, kan niet wachten op level 50 waar ik wat nieuwe gear kan gebruiken.
Ook heeft mijn guild (perpetual mayhem) nu eindelijk een Keep gebouwd, dit was een paar dagen gelden ook al zo maar toen verdween door een bug al het geld + resources en was er geen keep, en dan zegt een GM ook dat het inderdaad een fout was het spel maar de 2g kunnen ze niet terug geven, dit soort dingen blijven jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:08:
Irritante opbouw environment, zou je dat eens uitgebreider kunnen uitleggen? Ik heb nog geen irritante opbouw meegemaakt namelijk.
Als je ergens heel loopt zie je bv een ? of ! boven de grond, pas later laad hij de NPC's in of de 'high res' texture. Zeker bij mensen met wat tragere schijf/geheugen gebeurd dit veel vaker, ikzelf merk dit trouwens niet zo erg. Maar ook de algehele opbouw van bv landschap, regelmatig zie ik 'slecht' afgewerkte heuvels, de 'flat 2D' rendering van zo'n beetje elk plantje en boomblaadje (vuur trouwens ook).

Ik ben geen WoW-hater, noch fanboy. Natuurlijk hou ik rekening met het feit dat AoC net uit is en ze nog flink moeten timmeren om alles lekker te laten werken. Echter dit spel is al 5 jaar in ontwikkeling, waar hebben ze hun prioriteiten gezet? Ja, servers zijn stabiel. Maar het uitschakelen van storage, uitstel van DX10, een erg sumiere sumup van features en/of ingame help, QoL issues die zeker (met name laatste punt) enorme invloed hebben voor eerste impressie. Zelfs diverse 'loadingscreen tips' zijn of foutgespeld, of fout omschreven.

Ja, AoC zal ongetwijfeld een topper gaan worden, echter de 'hypes' eromheen zijn vrijwe simpel te ontkrachten. Omdat ik zo'n beetje elke MMO speel/test/speelde kan je makkelijk lijnen trekken hoe ze bepaalde aspecten in AoC hebben uitgewerkt. Je kan dan helaas vergelijkingen niet uit de weg gaan. Ik noem dan liever de nadelen/minpuntjes op dan nonstop de pluspunten eruit te halen, gezien die over het hele internet te vinden zijn.

note, ooit heb ik eens een wat critische onderbouwde reactie gegeven in een WoW forum over het spel, je werd meteen volledig de grond in geflamed. Ik probeer objectief en onderbouwd te reageren, soms werkt dat bij bepaalde fanboys niet :P Neemt niet weg dat een ieder zijn menig mag geven, of het nu een positieve of negatieve is, mits -uiteraard- onderbouwd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Even over het Hide systeem:

Overdags word je heel snel gezien maar in de nacht word je nooit gezien ;-) dit is op zich ook wel realistisch. meestal is de nacht van 21.00 - 9.00 en daarna ben je weer de sjaak :P

Ik heb zelf hide helemaal gemaxxed, of je kan hiden hangt ook van het beest/ding af wat je benaderd.

EDIT: Even nog voor het manneke hierboven :P

Heb jij Bloom wel eens aangezet? Ik vind dat alles er namelijk prima en netjes afgewerkt uitziet kwa omgeving. Heb wel last van het opbouw systeem, maar dit zie ik gewoon als laadproces.

[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 26-05-2008 12:28 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:27:
Even over het Hide systeem:

Overdags word je heel snel gezien maar in de nacht word je nooit gezien ;-) dit is op zich ook wel realistisch. meestal is de nacht van 21.00 - 9.00 en daarna ben je weer de sjaak :P

Ik heb zelf hide helemaal gemaxxed, of je kan hiden hangt ook van het beest/ding af wat je benaderd.

EDIT: Even nog voor het manneke hierboven :P

Heb jij Bloom wel eens aangezet? Ik vind dat alles er namelijk prima en netjes afgewerkt uitziet kwa omgeving. Heb wel last van het opbouw systeem, maar dit zie ik gewoon als laadproces.
Ja, in (donkere) dungeons zie ik dus echt een rogueclass niet. Ook al heb ik volle perception, en gebruik ik die skill om hidden enemies te zien(als die uberhaupt zo werkt :')). Ik hoor hem dan gewoon voorbijlopen(dat is wel cool je hoort hem wel maar je ziet hem niet :p), op een smalle trap, dus ik zou hem gewoon moeten kunnen spotten, maar niet dus :').

Als ranger krijg ik later wel feats om de area onder licht te zetten of zelfs in de fik. Mooi die irritante rogues killen >:).

[ Voor 5% gewijzigd door Tripp op 26-05-2008 12:35 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Hoe is de "wereld" eigenlijk ? 1 enorme wereld waarje als het ware helemaal rond kan lopen of meer instanced ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

XtrmEend schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:20:
Een GM liet mij weten dat er een grote patch aan zit te komen, ik hoop op het beste.
vergelijk wow op 1st release day eens met wat het nu is. Zo gestroomlijnd was WoW ook niet in het begin imho.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
DinX schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:36:
Hoe is de "wereld" eigenlijk ? 1 enorme wereld waarje als het ware helemaal rond kan lopen of meer instanced ?
Anders lees je even het topic :S

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:31
DinX schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:36:
Is al zoo vaak gezegt.

level 1-20 is merendeels instanced. (elke map heeft meerdere 'instances' zodat je niet duizenden in de zelfde map heb zitten.. zou ook uitermate lastig zijn gezien je mensen kan body bumpen (Guildwars style)
Na 20 kom je in de echte MMO gedeelte waar je alsnog instanced maps heb, maar met meer spelers en grotere mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiniw00t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-07 15:59
zaterdag het spel gekocht, en nu lvl 15 necro en ik moet zeggen hij is overpowered op lvl 13 kun je makkelijk sterke mensen(PvP) poppetjes(PVE) aan 17 - 18 en lvl 19 pvp'ers die niet weten wat ze moeten doen.

maar al met al weinig tot geen bugs gezien. Goed spel en ik denk dat je dit spel niet kunt vergelijken met WoW want het zoals menig mensen voor mij hebben gezegd WoW is al een aantal jaartjes voor op de rest.

Burrow your probes until your queen arrives and have her EMP all the lings, chrono-boost your infested terrans and use them to hold off the opponent until your overlord is able to help with auto-heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
shiniw00t schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:44:
maar al met al weinig tot geen bugs gezien. Goed spel en ik denk dat je dit spel niet kunt vergelijken met WoW want het zoals menig mensen voor mij hebben gezegd WoW is al een aantal jaartjes voor op de rest.
:X

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tripp schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:33:
[...]

Ja, in (donkere) dungeons zie ik dus echt een rogueclass niet. Ook al heb ik volle perception, en gebruik ik die skill om hidden enemies te zien(als die uberhaupt zo werkt :')). Ik hoor hem dan gewoon voorbijlopen(dat is wel cool je hoort hem wel maar je ziet hem niet :p), op een smalle trap, dus ik zou hem gewoon moeten kunnen spotten, maar niet dus :').

Als ranger krijg ik later wel feats om de area onder licht te zetten of zelfs in de fik. Mooi die irritante rogues killen >:).
Je kunt die knaapjes gewoon uit " stealth " trekken door aanvallen te doen op de plek waar je hem hoort ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik zit nu lekker op WoW te spelen, en ga AoC eens vanaf de zijlijn bekijken en afwachten hoe het spel zich gaat houden in de kommende maanden. DAT zal bepalen hoe goed/slecht het is. Miss dat ik het dan naast WoW ga doen :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Even hint voor jou, het is kwa tijd lijkt mij prettiger om 1 MMO te spelen. Anders kun je je nooit ergens echt op focussen. En ik denk dat jij misschien het beste kan wachten op WO (Warhammer Online) dat heeft hetzelfde fantasy sfeertje als wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:53:

WoW heeft enkel een standaard gezet hoe je met veel geld en veel reclame alsnog een groot succes kan maken.
Onzin. Wow was gewoon een supergelikt strak spel. De banners van EQ2 sprongen ook elk moment in mijn beeld tijdens het internetten en dat spel heeft 'maar' een paar 100k spelers.
Overige opties zijn enkel 'geaccepteerd' als handige features, maar het is bij verre een standaard in de wereld van MMO's. Dat er vele MMO's niet bekend zijn bij 'the masses', lijkt WoW inovatief en marktleidend terwijl er al zat MMO's waren die bepaalde features hadden. Simpel voorbeeldjes, CoH had 3 jaar geleden al een aardig aanpasbare interface, Perfect World kan je sinds de beta al enigzins doorvechten op een mount.
Dat bedoelde ik ook. Het ene mmorpg heeft dit, het andere mmorpg heeft dat. Ik vind dat over een paar jaar zaken als mounted combat en housing of uitgebreide character customization gewoon standaard in een mmorpg moeten zitten. Net als trade skills. De GUI van CoH wordt een beetje verneukt door de slechte fonts in de chat en de baggerbesturing. Dat rechtermuistoets = draaien om je char en linkermuistoets = draaien om rond te kijken had inmiddels ook wel een standaard mogen zijn in de mmog wereld. Idem dito met GUI scaling en het beweegbaar zijn van elk element in de GUI. Maar helaas. Zo ook met character customization.

City of Heroes had eigenlijk de nieuwe standaard moeten zetten, maar WoW liet zien dat keuze uit 3 gezichtjes blijkbaar niet zo boeit, dus daar besteden de makers niet zoveel tijd meer aan.

AoC is ook maar beperkt wat dat betreft. Een handjevol haarstijlen, 4 huidskleuren ofzo en een zeer magere hoeveelheid gezichtskenmerken. Dat je in de advanced editor de neusjes en mondjes enzo breder kan maken doet er niet aan af vind ik...het blijft allemaal beetje dezelfde gezichten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
Ik wil nog 2 weken nemen om te bepalen of ik me PC ga upgraden voor dit spel :) Ik blijf stille hoop houden op een financiele meevaller. Maar die verrekte vakanties zijn zo duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel donderdagavond gehaald, maar kon het pas vanaf zaterdag spelen door problemen met drivers (Vista, 8800GTX enzo, ging niet gelijk goed:))

Ik moet zeggen dat ik het wel supergaaf eruit vind zien. Onwijs mooi.
Zie hier best wat reacties van mensen dat het niet altijd even mooi is, maar dat ligt misschien aan de settings waaronder bepaalde mensen spelen?
Verder heb je altijd wel wat dingetjes die wat minder zijn of buggy..

Na 3 jaar lang WoW te hebben gedaan (al een tijdje op uitgekeken) is het wel wennen aan bepaalde dingen (chatten bijv.), maar het spel boeit me erg en heb zin om te spelen :) Helaas zit ik nu op werk!

Heb een Tempest of Set gemaakt en ik vind de animaties enzo er erg vetjes uitzien!
Ben vannacht om 01:15 maar gedwongen gestopt, omdat de wekker om 06:30 ook weer ging helaas :)

Ben nu lvl 21 en ga straks even lekker me Awakening 3 quest afmaken.
Ik zit trouwens op Battlescar pvp server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
technoaddict schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:01:
Ik wil nog 2 weken nemen om te bepalen of ik me PC ga upgraden voor dit spel :) Ik blijf stille hoop houden op een financiele meevaller. Maar die verrekte vakanties zijn zo duur!
Ik heb m'n auto verkocht, en voor (een deel van) het geld een nieuwe computer gekocht :P
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:03:
Heb een Tempest of Set gemaakt en ik vind de animaties enzo er erg vetjes uitzien!
Ben vannacht om 01:15 maar gedwongen gestopt, omdat de wekker om 06:30 ook weer ging helaas :)
Ik heb erg veel plezier aan m'n ToS, die nu 31 en heb sinds level 30 m'n AoE spell (Storm Field) gekregen, en da's erg cool. Ik denk dat ik nu ook van Lightning naar Thunder ga respeccen. Ik vind de meeste animaties (ff afgezien van springen :P) ook erg cool. Oh, en m'n vriendin vind de tieten van m'n ToS indrukwekkend :P

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 26-05-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
technoaddict schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:01:
Zoveel kost een dergelijke upgrade niet.. voor dit spel ben je hooguit 500 euries kwijt aan hardware.

Vidkaart 129
Geheugen 75
Moederbordje 85
Processor 179

En de rest heb je ongetwijfeld al

Edit:
Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:04:

Ik heb erg veel plezier aan m'n ToS, die nu 31 en heb sinds level 30 m'n AoE spell (Storm Field) gekregen, en da's erg cool. Ik denk dat ik nu ook van Lightning naar Thunder ga respeccen. Ik vind de meeste animaties (ff afgezien van springen :P) ook erg cool. Oh, en m'n vriendin vind de tieten van m'n ToS indrukwekkend :P
Dit zijn doorslaggevende factoren!!!

Edit2: @ hieronder, Als je alleen nog maar raiden doet.. dat is JUIST time-consuming :P

[ Voor 30% gewijzigd door Dakreal op 26-05-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:57:
Even hint voor jou, het is kwa tijd lijkt mij prettiger om 1 MMO te spelen. Anders kun je je nooit ergens echt op focussen. En ik denk dat jij misschien het beste kan wachten op WO (Warhammer Online) dat heeft hetzelfde fantasy sfeertje als wow :)
Nou ik heb nu 1 main, en eigenlijk raid ik er alleen maar mee, verder speel ik er weinig op, zou dailies moeten doen voor het geld, maar geen zin in. AoC lijkt mij dan juist een leuke afleiding, juist ook omdat het geen WoW-cloon/ of look-a-like ervan is.

Edit voor hierboven :P : Ik raid maar 2 dagen per week(Zondag en Woensdag) en de rest van de week pak ik af en toe wat van Kara of ZA als er een groep voor is, voor de rest zit ik dan te spelen/vervelen op alts.

[ Voor 14% gewijzigd door Darkasantion op 26-05-2008 13:14 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Na eerst een Dark templar te levelen op fury ben ik over gestapt naar culture PVP. Hier heb je meer de facties oorlogen. Dus geen All VS all PVP ben nu zelf nog opzoek naar alle regels binnen deze server want deze kunnen nog wel eens veranderen. Iemand een idee waar ik dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FunkyTrip schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:00:
De GUI van CoH wordt een beetje verneukt door de slechte fonts in de chat en de baggerbesturing. Dat rechtermuistoets = draaien om je char en linkermuistoets = draaien om rond te kijken had inmiddels ook wel een standaard mogen zijn in de mmog wereld.
Ik weet niet welk spel jij hebt gespeeld, maar besturing van CoH is bijna identiek aan AoC of een WoW (zgn freelook zit enkel op scrollknop ipv linkermuis). Of eigelijk gelijk aan een FPS. Kleine verschil onderling zijn de QAZ en EDC voor straff/draaien. AoC werkt het alleen iets anders uit, A/D voor draaien, maar hou je rechtermuis vast gaat A/D automatisch over tot straff links/rechts.

Wat betreft WoW, de hoeveelheid geld erin gestoken heeft als resultaat een 'supergelikte' game (de aanhalingstekens omdat het een persoonlijke mening blijft). Ze hebben gedaan wat een CS in FPS deed, wat een Starcraft in RTS deed.. een enorm toegankelijke game neerzetten.

En als mensen vragen waarmee ze AoC kunnen vergelijken, blijf ik bij een DAoC/WoW combi.

En ach ja, ik zit mijn maandje uit en ga weer wat anders spelen wat op dat moment weer interessant lijkt om te testen :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2008 13:16 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf echt het type wat op het gemak de classes wil leren kennen. Daarom speel ik nu ook een aantal classes. Wil gewoon weten hoe het speelt, wat de sterke punten zijn en wat de mindere, niet door het van een ander te lezen, maar gewoon door het te spelen.

Dat heeft uiteraard als gevolg dat je minder snel een hoog level hebt, het zal me echter worst zijn, ik wil gewoon weten wat die andere classes kunnen. :)

Waar ik zo langzamerhand echter een beetje ziek van wordt bij iedere MMO overigens, is de discussies over wat er allemaal wel niet geript zou zijn uit de almachtige WoW. Ik speel een spel niet om te kijken hoe het zich verhoudt met een ander spel, maar omdat het me een leuk spel lijkt.

Ik ben persoonlijk een groot van van Lord of the rings online, maar je zal mij niet horen dat features die ik daar heb, ergens anders niet voorkomen. Boeien! Ik kijk naar het spel zelf. AoC is gewoon een tof spel, met nog wat issues waarvan ik zeker weet dat ze nog wel verholpen worden en andere issues waarvan ik twijfel of ze verholpen worden (zoals de 2D bomen etc...)

High level content? Geen flauw idee, zover ben ik nog lang niet...en als het aan mij ligt duurt dat ook nog wel even.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Ik was laatst een site tegengekomen waar een uitgebreide beschrijving stond op welke lvl je welke skills en spells krijgt enzo.

Weet iemand toevallig hier de link van ?

En nogmaals mijn vraag die ik al eerder heb gesteld. Is het iemand hier gelukt om in een PVP instance te komen (annihilate opposing team bv) op een PvE server ? Ik wordt nl nooit uitgenodigd, na uren lang op applied te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Ik heb een AoC-overkill gehad de laatste tijd en heb daarom het hele weekend niet gespeeld.

Misschien morgen ofzo maar weereens verder gaan met mijn lvl 27 PoM, hopelijk zijn mijn maatjes niet al 15-20 levels hoger. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Volgens mij als je kiest voor PvE wil je niet PVP :P maar das mijn opinie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em net maar opgehaald bij de mediamarkt. Ben em nu aan het installeren (hopelijk klaar voor half 3 want dan moet ik werken) en dan vanavond laat maar eens kijken hoe het me bevalt. Heb alleen geen flauw idee wat de verschillen zijn tussen de verschillende servers, en waar ik als noob het beste op kan gaan spelen (denk pve). Is er ook een grote GoT guild of iets dergelijks op een server zodat ik tenminste altijd hulp kan vragen aan de pro's? Gaat lange dag worden op t werk dat weet ik nu al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Meestal duurt het installeren zo een 5 minuten, daarna gaat ie een verificatie door, die duurt 30 min. Vervolgens moet je nog patsen en das ondertussen zo een 600-700 mb ;-) dus dat word vanvaond voor je.

Ik zou als ik jou was in het begin even lekker op een PvE Server gaan pielen zo krijg je een beetje een idee wat het spel is. Daarna kan je altijd nog naar een PvP server verhuizen voor wat meer uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Laatst online: 08-08 19:18
SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:22:
Ik wil pvp wanneer ik dat wil en niet wanneer een ander besluit mij te ganken bij een res point, zoals op de PVP servers. Gewoon lekker chillen en toch PVP wanneer het me uitkomt. Dat vind ik juist een sterk punt van AoC, maar krijg het maar niet aan de praat of er zijn misschien te weinig mensen die een match zoeken...geen idee. Vandaar dat ik me af vroeg of het iemand anders wel gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit zelf op Corm, PvE server. Best rustig daar, alleen chat is soms beetje 'apart' :P Vanavond eens een RP server testen, kijken hoe het daar is. Keuze voor PvE is lekker je ding doen en hele verhaal volgen (netjes elke quest volledig lezen :P), en als het uitkomt paar PvP matches doen.

Lijkt er alleen op dat op PvE servers mensen niet echt warmlopen voor PvP's.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:22:
Dat klopt dus niet. Je kiest voor PvE servers omdat je niet geganked wil worden. Je kunt dan verder prima in 'battlegrounds' PvPen.
SinergyX schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:29:
Lijkt er alleen op dat op PvE servers mensen niet echt warmlopen voor PvP's.
Ik speel zelf op een RP-PvP server en daar is ook nog niet veel PvP, mensen zijn vooral aan het levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:33:
[...]

Dat klopt dus niet. Je kiest voor PvE servers omdat je niet geganked wil worden. Je kunt dan verder prima in 'battlegrounds' PvPen.
Tis jammer idd dat je PvE moet kiezen om niet geganked te worden. Ik vind het zelf een extra uitdaging. Heb het ook op WoW geprobeert.. maar PvE vind ik zelf geen ruk aan.. te saai en geen actie afgezien van mobs.

En op zich valt het ganken wel mee, het ganken gebeurt vooral in de begin area's daarna valt het allemaal wel mee ( 20 + )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 19:17

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ik vind juist het punt dat je geganked kan worden super stoer... Eerste char was een assassin op aquilonia en als ik met een npc moest praten of loot ging verkopen sneakte ik altijd een hutje binnen waavoorr zo'n npc stond en dan kwam ik uit hide en did my thing. Gewoon spannend dat als je "per ongeluk" iemand te lang aanstaard of de weg blokkeerd dat je gewoon letterlijk je hoofd kunt verliezen. helemaal in stijl van age of conan :)

Iedereen kan hiden. dat vind ik ook een pluspunt. Enige irritante inderdaad is spawncamping. maar op lower levels voldoet het gewoon om METEEN als je spawnt te hiden. Ergens anders dan op health komt en alsnog die naaier afmaken. Als dit niet lukt... even slikken, een andere instance kiezen (driehoekje naast daytime) en verder spelen.

Wat me opvalt is dat op rp-pvp servers gank gehalte ONNOEMELIJK lager is dan op die-hard pvp servers. maar ja rotte appels blijf je toch altijd houden.

RP beetje gedaan tot nu toe. Inderdaad iedereen is eerst aan het wennen nog. Vooral levellen en xploren. maar je komt ook nog genoeg mensen tegen die IC reageren. Dat komt later allemaal wel. wanneer de guilds een beetje voller zijn.. en de players de wereld genoeg kennen.

Zit met Silk L40 assassin en Stylo L20 HoX op aquilonia. drop me a line!

Enne ik had beloofd eerste 4 mensen die buddy key te geven.. Maar zoals jullie weten kan dat nog niet. Zo gauw het buddy program werkt pluis ik deze thread wel ff na wie nou allemaal zo'n ding wilde hebben als diegene het spel uiteindelijk toch nog niet gekocht hebben :p

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kingpinda schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:51:
Ik vind juist het punt dat je geganked kan worden super stoer... Eerste char was een assassin op aquilonia en als ik met een npc moest praten of loot ging verkopen sneakte ik altijd een hutje binnen waavoorr zo'n npc stond en dan kwam ik uit hide en did my thing.
Dat is gewoon beyond triest, maargoed, daar hebben we in het vorige deel al een hele thread aan besteed. Welke guild zit je, SCUM? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:54:
[...]

Dat is gewoon beyond triest, maargoed, daar hebben we in het vorige deel al een hele thread aan besteed. Welke guild zit je, SCUM? :)
Een guildmaatje van je deed precies hetzelfde bij mij, terwijl ie 22 levels hoger was ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Even een vraagje over bepaalde stats op gear.
Ik heb een Tempest of Set waarmee ik voornamelijk Lightning damage doe. Ik heb echter op m'n wapen +4.nogwat magical damage. Telt deze magical damage ook voor m'n lightning spells, of heeft dit absoluut geen nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:58:
Een guildmaatje van je deed precies hetzelfde bij mij, terwijl ie 22 levels hoger was ook nog.
Wie was dat? Want dat is tegen de regels van onze guild. Er zijn onlangs een paar mensen uit de guild gestapt omdat we nu guidelines aangelegd hebben tegen dit soort gedrag. Er was een drietal spelers die het niet konden hebben dat we geen GY camping e.d. toe zouden staan. Dus; character name ajb :)
CyberTijn schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:00:
Even een vraagje over bepaalde stats op gear.
Ik heb een Tempest of Set waarmee ik voornamelijk Lightning damage doe. Ik heb echter op m'n wapen +4.nogwat magical damage. Telt deze magical damage ook voor m'n lightning spells, of heeft dit absoluut geen nut?
Ik vermoed dat dat op melee attacks betrekking heeft, maar niemand weet het zeker, Funcom heeft vooralsnog geen info vrijgelaten wat betreft de werking van die stats. Zelfde geldt voor zaken als "Herioc defence bonus" ofzo, geen flauw benul wat dat is.

Oh, ook leuk trouwens:
I was reading a few posts on the official forum, and it seems that right now, guild cities can be attacked and destroyed by non-guilded players. This has been stated as a BUG, and is NOT intended, that however does not change the fact that it is the state of things right now.
There is no ETA on when this is going to be fixed, other than stating that its not working as intended.

Right now, the The Crimson Lotus has successfully attacked and tried to destroy the Marketplace of the guild "Defiance".
That resulted in Defiance destroying the Keep building of The Crimson Lotus:
Guild cities kunnen nu door een bug kennelijk aangevallen worden. Gezien de resource cost is dat ietwat vervelend.

[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 26-05-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En zo houd het ganksysteem altijd zichzelf actief ;-) ik had gister ook zo een gastje.. die probeerde mij ook te ganken toen ik in combat was.. zijn reden : ja iemand uit jou guild heeft mij ook geganked.

Maar goed, hij ging dus dood ;-) daarna had ie een maatje gevonden om mij vervolgens te campen. Hide ff weglopen en andere instance kiezen.. probs opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:04:
Maar goed, hij ging dus dood ;-) daarna had ie een maatje gevonden om mij vervolgens te campen. Hide ff weglopen en andere instance kiezen.. probs opgelost.
Ik vind dat instance switchen een beetje balen eigenlijk. Als iemand jou ganked terwijl je met een mob bezig bent, vind je 'em nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als jij lekker aant questen bent en helemaal in de muziek en omgeving opgaat vind je zoiets alleen maar prettig, maar idd.. tis altijd leuk om even de " favor " te returnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:06:
Als jij lekker aant questen bent en helemaal in de muziek en omgeving opgaat vind je zoiets alleen maar prettig, maar idd.. tis altijd leuk om even de " favor " te returnen ;)
Als ik geganked wordt terwijl ik met een mob bezig ben wil ik die favor toch echt ff returnen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:01:
Wie was dat? Want dat is tegen de regels van onze guild. Er zijn onlangs een paar mensen uit de guild gestapt omdat we nu guidelines aangelegd hebben tegen dit soort gedrag. Er was een drietal spelers die het niet konden hebben dat we geen GY camping e.d. toe zouden staan. Dus; character name ajb :)
Geen idee meer, het gebeurde vorige week woensdagavond al ofzo, toen was ie lvl 46. (Een Necro of Demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:06:
Dat vond ik juist zo heerlijk aan PvE. Bijvoorbeeld in Conall's Valley heb je zo'n camp die echt vol stond met mobs.. sta je daar in je eentje :P Kort erna kwamen er nog 2 andere bij me staan, beetje starend hoe we het neer gingen maaien. Uiteindelijk 7 man, en gewoon erin rennen. Muziek veranderd, ene fatality na de andere.. heerlijk :) (itt PvP, je hebt haast geen taktiek nodig in PvE, gewoon mindless je wapens erop los choppen.. mijn Conan gevoel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:15:
Geen idee meer, het gebeurde vorige week woensdagavond al ofzo, toen was ie lvl 46. (Een Necro of Demo)
Jammer. Mocht zo iets nog een keer gebeuren, laat me dat dan ff weten, want de overgrote meerderheid heeft een flinke hekel aan dat soort gedrag, maar we kunnen helaas niet iedereen 24/7 in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:04:

Die van mij heeft inderdaad ook wel grote meloenen...
Niet expres gedaan hoor, het is gewoon gebeurd :D
Wie houdt er tenslotte nu van grote tieten... tsss..

Ik vind het wel leuk dat je zoveel dingen eraan kan fixen en geheel naar eigen smaak een char kan maken :)

(ennee, ik ben geen nerd die geen daglicht ziet, werkloos thuiszit en expres zit te geilen op een ingame poppetje, tis gewoon een leuke bijkomstigheid :)

Ik heb nu ook lightning gespecced, ik denk dat dat voor dps wel de beste levelingbuild is, maar dat is maar een gokje hoor... ik weet het kunnen van de andere spells nog niet natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Op zich is het met Barbarian wel prettig geregeld.. je hebt een 2-h tier en een 1-h tier.. dus je kunt aan het begin al kiezen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:21:
[...]

Die van mij heeft inderdaad ook wel grote meloenen...
Niet expres gedaan hoor, het is gewoon gebeurd :D
Wie houdt er tenslotte nu van grote tieten... tsss..

Ik vind het wel leuk dat je zoveel dingen eraan kan fixen en geheel naar eigen smaak een char kan maken :)

(ennee, ik ben geen nerd die geen daglicht ziet, werkloos thuiszit en expres zit te geilen op een ingame poppetje, tis gewoon een leuke bijkomstigheid :)

Ik heb nu ook lightning gespecced, ik denk dat dat voor dps wel de beste levelingbuild is, maar dat is maar een gokje hoor... ik weet het kunnen van de andere spells nog niet natuurlijk.
Ja voor wat ik heb begrepen is de Lightning tree gericht op dps, waarbij de Thunder tree gericht is op support van de ToS en zijn / haar party.
Welke van de 2 trees je ook kiest, je houd altijd nog de General tree over. Hoeveel punten je daar het beste in kan steken, en hoe deze het beste te verdelen zit ik al enige tijd over te dubben. Ben daar nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die barbarian en ranger heeft gespeelt die mij misschien wat meer kan vertellen over pvp met deze classes? kan nog steeds niet kiezen. Heb ze allebij geprobeerd maar dat zegt niks over hoe ze level 20+ zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:28:
Iemand die barbarian en ranger heeft gespeelt die mij misschien wat meer kan vertellen over pvp met deze classes? kan nog steeds niet kiezen. Heb ze allebij geprobeerd maar dat zegt niks over hoe ze level 20+ zijn
Ik heb op dit moment een barbarian class, deze kun je redelijk vergelijken met de assasin.. afgezien dat de barbarian niet van boter is. Hij doet bergen dps en heeft mooie combo's die echt teveel damage doen.. aka Cunning strike = gelijklvl speler voor minimaal 50% kapot.

Ranger heb ik even gespeelt.. maar door mijn onkennis van de game toen ben ik met die ranger gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CyberTijn schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:28:
Ja voor wat ik heb begrepen is de Lightning tree gericht op dps, waarbij de Thunder tree gericht is op support van de ToS en zijn / haar party.
Welke van de 2 trees je ook kiest, je houd altijd nog de General tree over. Hoeveel punten je daar het beste in kan steken, en hoe deze het beste te verdelen zit ik al enige tijd over te dubben. Ben daar nog niet helemaal uit.
Heb alleen de eerste 5 van de general gepakt, die manaregen feat, die's wel handig. Voor de rest stop ik alles in lightning. Ik zit alleen een beetje te twijfelen om in Thunder toch storm crown te nemen. Ik vind het wel jammer dat er nog zo weinig info over die feats e.d. is, beetje lastig om echt een goeie levelling build uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik heb momenteel erg veel problemen om rangers te killen.
Heb nu een lvl 23 Guardian en een lvl 33 Tempest of Set.

Wegrennen zit er niet bij, ik kan met mijn tempest ze in ieder geval 5 seconden vast zetten.
Maar dood gaan ze toch niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:28:
Ik heb een lvl 45 ranger op het moment en je merkt dat naarmate je hoger wordt in level je ranged abilities steeds belangrijker en sterker worden. In pvp kun je tegen melee classes vaak makkelijk(er) winnen door een trap neer te gooien en vervolgens je salvo en heartseeker combos erop af te vuren. Casters heb ik nog niet zoveel ervaring mee, maar dat is wel iets lastiger :P

Gisteren nog hopeloos verloren tegen een Tempest of Set op hetzelfde level. Mijn damage combo's, die toch gemiddeld zo'n 1000-1500 damage doen gingen echt volledig teniet tegen zijn health regen.... ik snap nog steeds niet goed hoe dat mogelijk was, maar het gebeurde toch echt. Misschien ook nog een combinatie met pots? Dat moet haast wel, want hij bleef ook maar casten en het lijkt me dat je mana toch een keer op gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door XXlerator op 26-05-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik denk gewoon nog flink oefenen, je leert eignelijk pas echt goed spelen na een maand of 6 ;-) dan weet je tenminste wat alles inhoudt, builds worden bekender e.d. :)

Daarom is het leuk om is wat nieuws te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik ben wel blij met mijn keuze om op Aquilonia (RP-PvP) te gaan spelen.
Heb een leuke Guild (Riddle of Steel) gejoined, waarmee we al een paar leuke quest-sessies georganiseerd hebben en oorlog verklaard hebben aan SCUM. Gezellig OOC praten in Guild chat
en de verschillende parties die je vormd en daarbuiten IC een beetje met elkaar praten... ben niet echt een roleplayer maar het is wel grappig.

Niet veel gankers en vooral veel mensen die elkaar helpen.
Gisteren ook een heel cool PvP gevecht gehad. Ik stond bij wat quest NPCs in Conall's Valley (toen nog level 31, Guardian) en er kwamen drie level 22 spelers naar mij toe. Ze daagden mij uit tot een 3 vs 1 gevecht - dus ik accepteer (ook al hadden ze een, op dat level, overpowered Priest of Mytra). Zij rennen weg en hiden, maar weten mij niet vanuit hide te pakken wegens search. Na ongeveer 20 seconden vechten ging mijn health toch wat naar beneden en kwamen er ineens massa's mensen op het gevecht afgestormt. De een na de ander kwam meevechten tot er uiteindelijk een stuk of 12 man zaten te vechten, vlak naast een respawn point. Na ongeveer 10 minuten had iedereen het wel gezien en werden de 'good fights' naar elkaar toegeroepen terwijl iedereen weer terug ging questen.

Tot nu toe (level 33.5 Guardian) bevalt Age of Conan prima. Prachtige omgevingen (zie screenshots) en fantastische gevechten... met af en toe wat bugs of crashes, maar over het algemeen een (voor mij) betere ervaring dan toen ik WoW speelde toen het net uit was. Nu nog een beetje doorlevellen zodat ik die War Rhino eens kan gebruiken! 8)

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:38:
[...]

Heb alleen de eerste 5 van de general gepakt, die manaregen feat, die's wel handig. Voor de rest stop ik alles in lightning. Ik zit alleen een beetje te twijfelen om in Thunder toch storm crown te nemen. Ik vind het wel jammer dat er nog zo weinig info over die feats e.d. is, beetje lastig om echt een goeie levelling build uit te kiezen.
Mee eens. Ik denk dat er pas over enkele weken echt goeie builds geanaliseerd gaan worden en bekend gemaakt gaan worden. Tot die tijd is het een beetje zelf aankloten en feat points naar eigen inzicht verdelen. Wat is trouwens de meest ideale casting sequence voor een Lightning ToS?

offtopic: Meer mensen die problemen hebben om op de eu-forums te komen? Ik wilde net inloggen maar er wordt aangegeven dat m'n username / password niet juist is (terwijl ik deze echt goed invul). Daarnaast wordt met de retrieve password functionaliteit aangegeven dat m'n mailadres niet bekend is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mooi verhaal :) en zo blijft het ook leuk, Ik deed gister met 2 andere mensen de quest voor die mega Yeti, eenmaal die gedaan daagde ik hun 2 ook uit ( die waren zelfde lvl als mij ) want ik had geen zin om helemaal terug te lopen naar het dorp daar :P maarja wel verloren zelf :P maar was wel grappig gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Heb je je al aangemeld op je account page? Daarmee bedoel ik waar je ook je items kan claimen, payment methode kan veranderen etc. Daar kan je een forum account maken en door middel daarvan inloggen op de forums. Als dat het niet is moet je misschien even geduld hebben. Ik kon ook pas de volgende dag inloggen. Dat zijn alle opties waar ik op kan komen;).

[ Voor 14% gewijzigd door Forn op 26-05-2008 14:59 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CyberTijn schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:52:
Mee eens. Ik denk dat er pas over enkele weken echt goeie builds geanaliseerd gaan worden en bekend gemaakt gaan worden. Tot die tijd is het een beetje zelf aankloten en feat points naar eigen inzicht verdelen. Wat is trouwens de meest ideale casting sequence voor een Lightning ToS?
Nou, ik deed altijd LB > CB > LB > LB en dan zijn mobs meestal wel dood. Na 't gevecht ff een HoT en je kunt door. Maar nu heb ik storm field en ik zit een beetje te twijfelen of ik die maar moet gaan gebruiken, maar da's meer voor grote groepen lower level mobs.
offtopic: Meer mensen die problemen hebben om op de eu-forums te komen? Ik wilde net inloggen maar er wordt aangegeven dat m'n username / password niet juist is (terwijl ik deze echt goed invul). Daarnaast wordt met de retrieve password functionaliteit aangegeven dat m'n mailadres niet bekend is. :/
Log je wel in op http://forums-eu.ageofconan.com/? Ik kan gewoon inloggen.
Forn schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:56:
Heb je je al aangemeld op het account page? Daar kan je een forum account maken en door middel daarvan inloggen op de forums. Als dat het niet is moet je misschien even geduld hebben. Ik kon ook pas de volgende dag inloggen. Dat zijn alle opties waar ik op kan komen;).
Heb je ook een punt.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 26-05-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:31:
[...]

Ik heb op dit moment een barbarian class, deze kun je redelijk vergelijken met de assasin.. afgezien dat de barbarian niet van boter is. Hij doet bergen dps en heeft mooie combo's die echt teveel damage doen.. aka Cunning strike = gelijklvl speler voor minimaal 50% kapot.

Ranger heb ik even gespeelt.. maar door mijn onkennis van de game toen ben ik met die ranger gestopt.
Ik heb een dual sword (naja, blunt nu) barbarian, nadeel is dat ze geen sterke linker aanval hebben. Midden hebben ze cunning en blade of steel, rechts vicious strike en dacht die defence shatter. Links enkel die shout, maar die is bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Ah ik zie al waar het fout is gegaan. Ik dacht dat een funcom account (m'n gewone game-account) voldoende was om toegang te krijgen tot het forum. Blijkbaar moet je deze op de account page eerst aanmaken :| Dat heb ik nu gedaan, dus even een half uurtje wachten en dan moet het goed komen hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Voor barb is 2H eigenlijk een must. Je hebt dan een paar snelle combo's die of stunnen of iemand achteruit rossen. Ideaal en misschien wel cruciaal in PvP. Met dual wield won ik denk ik 40% ofzo. En dan nog net. Met 2H en dan vooral uit hide heb ik denk meer een 90% win. Meestal zijn ze al dood voordat ze iets kunnen doen. Vooral tegen casters die je kunnen rooten is het eigenlijk een must.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Ik heb een dual sword (naja, blunt nu) barbarian, nadeel is dat ze geen sterke linker aanval hebben. Midden hebben ze cunning en blade of steel, rechts vicious strike en dacht die defence shatter. Links enkel die shout, maar die is bugged.
Die shout werkt idd niet echt.. wel jammer.. en vind ook dat het een instant moet worden zonder cast time.. tegen de tijd dat je hem af heb heb je zoveel dps verloren dat die 15 sec 7.0 damage erbij geen drol uit maakt. Maar idd.. zit geen links op. dus daarom open ik meestal met links ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Ik ben wel blij met mijn keuze om op Aquilonia (RP-PvP) te gaan spelen.
Heb een leuke Guild (Riddle of Steel) gejoined, waarmee we al een paar leuke quest-sessies georganiseerd hebben en oorlog verklaard hebben aan SCUM.
Idem, pvp sprak me in de eerste instantie niet aan vanwege de verwachte gankers, maar ik ben best tevreden met hoe het op Aquilonia gaat.
Ik vind overigens het instanced gebeuren wel een afbreuk aan t "massive" in MMO en de ui is ronduit slecht.
Ben vooral benieuwd hoe het staat met hogere level content, heb daar tot nu toe alleen maar slechte dingen van gehoord.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zoals bij meerdere posts: wacht gerust af, en zie wat FunCom eraan gaat doen om alles te verbeteren.. het spel is eigenlijk net 2 werkdagen uit.. dus beetje makkelijk om nu al de hele boel af te kraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:44:
Zoals bij meerdere posts: wacht gerust af, en zie wat FunCom eraan gaat doen om alles te verbeteren.. het spel is eigenlijk net 2 werkdagen uit.. dus beetje makkelijk om nu al de hele boel af te kraken :)
Afkraken? Mensen geven hun mening over het spel met negatieve en positieve punten, wat is daar mis mee? Of wil je alleen maar blije positieve berichten in dit topic ? Ikzelf verwacht toch wel enige kwaliteit van een product waar je geld voor neerlegt. Het is niet zo dat ze een of andere beta versie in de winkels hebben gegooid.

Ikzelf ga vandeweek ook maar ff naar de winkel, ben toch wel benieuwd of dit wat is :)

[ Voor 20% gewijzigd door SouLmaN op 26-05-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SouLmaN schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:52:
[...]

Afkraken? Mensen geven hun mening over het spel met negatieve en positieve punten, wat is daar mis mee? Of wil je alleen maar blije positieve berichten in dit topic ? Ikzelf verwacht toch wel enige kwaliteit van een product waar je geld voor neerlegt. Het is niet zo dat ze een of andere beta versie in de winkels hebben gegooid.

Ikzelf ga vandeweek ook maar ff naar de winkel, ben toch wel benieuwd of dit wat is :)
Mja, het is vervelend als mensen hun mening uitten over dingen die al meerdere malen vermeld zijn ;-) lees op zijn minst het topic een beetje door voordat je een reactie geeft.

Daarnaast valt het allemaal best mee vind ik zelf, UI = al aanpasbaar :P, en op hogere lvls zou ik het niet weten want ik ben pas 27 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Mja, het is vervelend als mensen hun mening uitten over dingen die al meerdere malen vermeld zijn ;-) lees op zijn minst het topic een beetje door voordat je een reactie geeft.

Daarnaast valt het allemaal best mee vind ik zelf, UI = al aanpasbaar :P, en op hogere lvls zou ik het niet weten want ik ben pas 27 :(
Het massale MMo gevoel zoals er bij andere mmo's (dan heb ik het niet over WoW) wel is mis ik inderdaad wel. Ik ben alleen in het begin gebied geweest en ik ga ervanuit dat dit op hoger level anders is. Tot nu toe is het meer een soort van Neverwinter nights 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:44:
[...]

Die shout werkt idd niet echt.. wel jammer.. en vind ook dat het een instant moet worden zonder cast time.. tegen de tijd dat je hem af heb heb je zoveel dps verloren dat die 15 sec 7.0 damage erbij geen drol uit maakt. Maar idd.. zit geen links op. dus daarom open ik meestal met links ;-)
Ik start vanuit hide (naja, als het nacht is) altijd met links dat automatisch de defence naar links gaat en dan de combo's op mid en rechts. Die shout doet trouwens wel flinke damage, het kan zelfs een fatality geven.

Ik ben trouwens dual sword omdat ik nu puur PvE speel. Daar moet je het meeste hebben van damage, die stun of knockback heb je dan niet zoveel aan.

En ik vind het niet echt afkraken, dan had ik mijn text wel iets anders geconstrueerd :P Je moet gewoon imho eerlijk blijven en sommige (constructieve) fouten zijn imho flinke missers.

Wat betreft instances, je hebt een quest waar je tongues ofzo van spotted hyena's moet hebben. De quest markeert een gebied van pak em beet 1km (100x100meter, klein) waar je dus met zo'n 5-6 man op een enkele spawn sta te hakken. Wil je swappen, bleken er maar beschikbaar te zijn. Het schiet weinig op andere quests eerst te gaan doen, zelfs solo spawnde die spotted amper.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:03:
[...]

Het massale MMo gevoel zoals er bij andere mmo's (dan heb ik het niet over WoW) wel is mis ik inderdaad wel. Ik ben alleen in het begin gebied geweest en ik ga ervanuit dat dit op hoger level anders is. Tot nu toe is het meer een soort van Neverwinter nights 3 ;)
tot lvl 20 is er heel veel instanced. Dit ivm de drukte denk ik. straks krijg je echt gigantische maps die wel instanced zijn maar dan moet je dus even een map voorstellen ter grootte van eum.. naja 2x STV ofzo om even met wow te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat ik irritant vind aan de instance maps in de dungeons is dat de map vaak zo onduidelijk wordt door de gestreepte quest-area cirkel. Kan dit uitgezet worden?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FunkyTrip schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:13:
Wat ik irritant vind aan de instance maps in de dungeons is dat de map vaak zo onduidelijk wordt door de gestreepte quest-area cirkel. Kan dit uitgezet worden?
In Interface kan je quest markers uitschakelen, maar daarmee gaan ook al die pijltjes weg.
(ze bleven wel beschikbaar op je map -M-, maar niet meer op radar).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd medium werkt veel beter dan low bij mij en ik zit ongeveer 25% over de minium requirements. Trouwens shadow/grass/gloom uit zal je FPS zeker helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:56:
Toch typisch dat je alleen zo reageert als mensen negatieve dingen zeggen. Het is een forum, daar komen ook de negatieve aspecten van een game langs. Deal with it. En als je het niet aanstaat kun je ook gewoon niet reageren. AoC is leuk, maar heeft op dit moment gewoon nog issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3.2GHz, 2GB intern, 256 MB ati radion 1650 xpro..

zou dat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:26:
3.2GHz, 2GB intern, 256 MB ati radion 1650 xpro..

zou dat lukken?
Ik heb precies hetzelfde alleen een ati radeon x1600 ivp 1650 en het spel werkt perfect zolang je shadows/gloom/grass/water relefection etc allemaal uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:33:
[...]

Ik heb precies hetzelfde alleen een ati radeon x1600 ivp 1650 en het spel werkt perfect zolang je shadows/gloom/grass/water relefection etc allemaal uitzet
Wat bedoel je met perfect? Ik heb ook de x1600 met 4200dual core en met die dingen uit, settings op med/high en alle sliders vrij laag (visibility distance 1200 enzo) haal ik 15-20 als het rustig is en 8-12 als het beetje druk op het scherm is. (alhoewel water heb ik aan, dat vind ik gewoon te mooi :D)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Heb na wat servers/classes geprobeerd te hebben ook maar een echte gemaakt :)
Naam / Class / Server
Torin / Bear Shaman / Battlescar

[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 26-05-2008 19:25 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand trouwens al opgemerkt dat je bv Cunning Strike IV en V naast elkaar in je skill bar kan hebben en ze onafhankelijk van elkaar kan gebruiken? Heb nu een nonstop attack chain voor voor en rechts aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu de populairste server? battle scar of soulstorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:54:
[...]

quote:
Kingpinda schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:51:
Ik vind juist het punt dat je geganked kan worden super stoer... Eerste char was een assassin op aquilonia en als ik met een npc moest praten of loot ging verkopen sneakte ik altijd een hutje binnen waavoorr zo'n npc stond en dan kwam ik uit hide en did my thing.

Erm ik weet niet hoor wat jij denkt hier te lezen... Ik zeg niet dat ik gank. ik zeg alleen dat ik super voorzichting naar de vendor of quest npc's ga in hide achter een tent zodat ik niet geganked word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt dus echt overál geganked worden? Of zijn er alsnog safe zones, gewoon kampen van de ene partij waar 1 ras veilig is en de rest niet, of neutral city's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Flessuh / Bear shaman / Battlescar (guildloos)

ben nu level 18, en bear shaman bevalt me echt prima.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze de level cap omhoog gooien want er zijn al best wat mensen level 70-80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb n irritante bug met awakening 2 als conquerer. Moet een warenhuis ingaan, en dan zie ik n cutmovie waarbij n gast wegrent en de andere soldaten gaan me aanvallen, maar de cutmovie loopt door en k ga dood zonder n actie te kunnen uitvoeren -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voorlopig toch maar wachten tot mijn nieuwe pc zaterdag :(
Gisteren kon ik zowaar ineens spelen, maar nu crasht ie weer bij opstarten. Alles uit, windowed mode, 't is hopeloos... kuttesters daar die alleen maar nvidea hebben gebruikt :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
FunkyTrip schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:55:
Voorlopig toch maar wachten tot mijn nieuwe pc zaterdag :(
Gisteren kon ik zowaar ineens spelen, maar nu crasht ie weer bij opstarten. Alles uit, windowed mode, 't is hopeloos... kuttesters daar die alleen maar nvidea hebben gebruikt :(
Kutdevs die niet luisteren naar testers :(

Wat was nou trouwens die onofficiele GOT guild op Wildsoul? Zit te zoeken maar topic is zo groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:24:
Ik hoop dat ze de level cap omhoog gooien want er zijn al best wat mensen level 70-80
Als dat levelen relatief net zo snel gaat, dan loopt straks iedereen snel op lvl 80. Ben nu lvl 20, bij WoW was ik nu 12 geweest oid.

/edit
Vet vaag dat spawn killen gewoon mogelijk is, maar dat zal wel vaker zijn geroepen.

[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 26-05-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Ik speel het spel nu 2 dagen, ik speel een Dark Templar. dat bevalt op zich prima, maar er zijn een aantal dingen wat ik niet snap , hoe het bijvoorbeeld zit met instances in dit spel. neem bijvoorbeeld de Acheronian Ruins. Ik ben daar een paar keer geweest, maar elke keer zaten er ook andere mensen in "mijn" instance. ik krijg een laadscherm, dus ik neem dan aan , dat ik daar alleen kom. dit is dus niet zo, kan iemand dit uitleggen?

En dan nog iets, het spel schijnt het leuk te vinden om mijn chatbox settings te vergeten als ik uitgelogd ben geweest, of tekst verschijnt opeens in een heel ander schermpje? En wat is nu eigenlijk wat je kan vergelijken met WoW's general chat, is dat OOC?

Voor de rest vermaak ik me wel, al heb ik soms een beetje het idee dat ik geen doel heb. mischien komt dat omdat ik nog wat lager level ben (15).

Mischien kan iemand wat insight geven :) Btw, heeft iemand ook al een goede build voor een dark templar?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Over pvp

De drie grote steden na tortage zijn over het algemeen helemaal non-pvp met wat kleine uitzonderingen daargelaten. Zoals the green man inn in Old tarantia en noble district in tarantia. In de andere steden weet ik de uitzonderingen niet. buiten de grote steden ben je dus volledig gankbaar. ook in de kleine dorpjes is het uitkijken gebleven. Vaak heb je wel 'safe' zones waar guards staan. Bij ress points bijvoorbeeld, als je dus iemand aanvalt daar krijg je een horde guards op je rug en die slaan hard.

Over ress points. sinds release hebben ze al het nodige gedaan om spawncaming tegen te gaan. Bijvoorbeeld een buff die je krijgt als je zoned of spawned voor ongeveer 5 seconden waarmee je vrijwel onkwetsbaar bent en tijd hebt om weg te rennen of hiden of health kan regennen.. Alleen werkt dit blijkbaar niet overal of is deze optie gewoon kapot... Khopef province bijvoorbeeld bij bubshur ress point heeft dit niet. en voordat je helemaal ingeladen bent ben je dus al weer doodgeslagen. dit zal vast wel verholpen worden :p belangrijkste is in een nieuwe regio: VIND MEER RESS POINTS!!!! zodat je een andere kunt kiezen..

(dacht dus zelf mooi een andere instance te kiezen.. maar dat kan dus niet als je dood bent :p)

want als je dus zo''n camper met geduld hebt en zelf als onsociale egotripper geen guild of vrienden :p... kom je nooit uit die spawn-die circle :p

[ Voor 3% gewijzigd door Kingpinda op 26-05-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:01:
[...]

Guild cities kunnen nu door een bug kennelijk aangevallen worden. Gezien de resource cost is dat ietwat vervelend.
Wij (mijn guild en ik) hadden dat als eerste gedaan ^^

Maar onze thread op de official forum is deleted door funcom zonder enig woord van hun kant.

De guild cities respawnen trouwens, dus veel nut heeft het niet (ok ze verliezen de buffs voor een paar uurtjes, maar spannend is dat dus niet).

http://i29.photobucket.co...go/Raazaar_picture008.png

Was wel grappig om ff die guild op te naaien. We zijn nu ook KoS voor hun ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dantar schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:00:

Wat was nou trouwens die onofficiele GOT guild op Wildsoul? Zit te zoeken maar topic is zo groot
hmm da's ook wel zo ja. Testers in de gaming wereld zijn slaafjes van de devs en de projectleiders. Ik ben zelf ook tester bij de niet-game-branche en over het algemeen moet ik een project testplan maken en als daar in staat dat ik nvidia en ati ga testen, moet dat eerst van redelijke kwaliteit zijn voor er gereleased mag worden :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar een character op fury ga maken als ie niet op heavy loaded staat want volgens mij is dat de grootste server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

ik zit nu op level 20, dus ben lekker uit tortage.
waar ik me wel zwaar aan irriteer is mensen die je killen als je net uit combat komt met een groep mobs :(

maar ja, ik heb nu iig een paar lekker krachtige combos, dus het vechten gaat makkelijk, en het levelen gaat aardig snel, aangezien je veel XP krijgt per quest.

morgen denk ik maar eens een dps caster maken, zit te denken aan demonologist, even kijken hoe dat werkt :P

[ Voor 14% gewijzigd door flessuh op 26-05-2008 23:32 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

FunkyTrip schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:42:
[...]
Testers in de gaming wereld zijn slaafjes van de devs en de projectleiders.
Owja? Dacht dat het allemaal vrijwillig was...

Anyway, ben eindelijk van dat eilandje af, wel allemaal makkelijk tot nu toe zeg. Hopelijk zitten er wat sterkere ventjes in het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:33:
[...]

Dus je draait op Low?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Sorry als de vraag hier al eerder gesteld is maar ik kon het niet terug vinden..

Ik heb mijn game bij play.com besteld op de 19e, aangezien dit een van de weinige winkels is waar ze hem aanboden met de gratis pre-order key (bijna nergens stond het er helaas bij).

Echter heb ik mijn gratis Rhino key nog steeds niet ontvangen per email. Play.com reageerd totaal niet op mijn emails. Ja 1x met een standaard systeem mailtje dat ik eerst mijn spambox moet checken, maar ik heb het play.com domein toegevoegd als veilig dus die komen zowiezo niet in mijn spambox (en ja ik heb het toch nog even gecontroleerd).. Op ieder mailtje dat ik daarna heb gestuurd krijg ik totaal geen reactie meer :(.

Heeft iemand anders dezelfde problemen? En kan ik hier nog iets aan doen?

Ik heb funcom ook al gemaild, maar daar krijg ik ook geen reactie van anders dan een standaard mailtje dat ik bij mijn retailer moet zijn en dat ze hier verder niet op in gaan.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Uhmmie schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 01:47:
Sorry als de vraag hier al eerder gesteld is maar ik kon het niet terug vinden..

Ik heb mijn game bij play.com besteld op de 19e, aangezien dit een van de weinige winkels is waar ze hem aanboden met de gratis pre-order key (bijna nergens stond het er helaas bij).

Echter heb ik mijn gratis Rhino key nog steeds niet ontvangen per email. Play.com reageerd totaal niet op mijn emails. Ja 1x met een standaard systeem mailtje dat ik eerst mijn spambox moet checken, maar ik heb het play.com domein toegevoegd als veilig dus die komen zowiezo niet in mijn spambox (en ja ik heb het toch nog even gecontroleerd).. Op ieder mailtje dat ik daarna heb gestuurd krijg ik totaal geen reactie meer :(.

Heeft iemand anders dezelfde problemen? En kan ik hier nog iets aan doen?

Ik heb funcom ook al gemaild, maar daar krijg ik ook geen reactie van anders dan een standaard mailtje dat ik bij mijn retailer moet zijn en dat ze hier verder niet op in gaan.
rhino key komt niet in je mail
als je die early acces key hebt gebruikt, kun je ingame /claim typen en hij verschijnt in je inventory

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
RocketKoen schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 02:00:
[...]

rhino key komt niet in je mail
als je die early acces key hebt gebruikt, kun je ingame /claim typen en hij verschijnt in je inventory
Er is geen early access key, dat heet de rhino key met kans op early access. (nu natuurlijk niet meer :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Weet iemand met zekerheid te zeggen of het mogelijk is om skills te herzien? Zoals bij WoW je skilltree dus opnieuw kunt invullen tegen betaling.

(ik doel dus op die tree die je zelf kunt invullen, niet die automatische skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49
goed researchen hoef je het pas te doen als je echt geld hebt op 50+

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dantar schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:00:
[...]

Wisper mij (shuriken) of reshnar ingame op wildsoul voor een invite :)
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.