Het Ziggo Topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 132.503 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:45
Woon in Oldenzaal

Vandaag gebeld met Ziggo om mijn @Home TV Digitaal Basis, Internet Regelmatig en Bellen Basis om te laten zetten naar Ziggo Allen-in-1 Plus abbonement.

Kwam allemaal voor elkaar vertelde de vriendelijke vrouw mij aan de telefoon. Ik zou zelfs een extra digitale ontvanger erbij krijgen!

10 minuten later werd ik gebeld door Ziggo dat ik in een postcode gebied woon waar de kabel wordt geleverd door Cogas Kabel. Daarom kunnen deze abbonees nog geen gebruik maken van Ziggo Alles-in-1 pakket.

Volgens deze mevrouw is Ziggo in onderhandeling met deze mensen om de abbonees alsnog te kunnen omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 15:52
Ik heb net mijn abonnement van Casema (alles los internet maxi, digitaal totaal pakket, telefoon en tv) om laten zetten naar een Ziggo alles in 1 extra abonnement + het digitaal totaal pakket. Het is € 1,10 duurder maar wel sneller zeker de upload 8)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wiebbe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:05:
ik draaide hiervoor al 4 maanden zonder een reset van modem of router. Dus het kan wel :P
Hier pak 'm beet 6-10 maanden ofsow :P **
Daarvoor was er een reset van router+modem door stroomuitval :/
Maar de router behield zijn instellingen en herstelde uit zichzelf _/-\o_ de internetverbinding waardoor emule (die pc hangt achter ups) automatisch weer verder ging waar ie gebleven was :)

** Asus WL-500G deluxe, Arris modem

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 22-05-2008 13:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 17:43
jochemh schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:28:
kijk, idd handig om te weten dat ook alle orange klanten gewoon kunnen overstappen de volgende maand. Ik heb het altijd maar een raar verhaal gevonden, met dat casema, wanadoo en orange. Bij ziggo beginnen ze goed, alles redelijk snel geregeld, nog geen kleine lettertjes tegengekomen met extra kosten en de prijs is ook nog heel redelijk.
Nouja alles bij elkaar was Wanadoo/Orange Cable via Casema niet zo vreemd als het lijkt, France Télécom was eigenaar van zowel Wanadoo als Casema dus het was goedkope promotie van beide merken om de ene een product aan te laten bieden via de ander denk ik. Ook Orange Nederland was van France Télécom en dat is later samengevoegd met Wanadoo omdat ze een sterkere merknaam wilden en duidelijk wilde maken dat het bij elkaar hoorde. Het mag ook geen wonder heten dat toen Casema later werd verkocht dat Wanadoo/Orange daarnaast KPN ADSL abbonementen gingen aanbieden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Rctworld op 22-05-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
Ik heb alleen eens per 1 of 2 maanden dat de modem een herstart doet. Iets met het modem IP dat niet vernieuwd kan worden (!!Dus niet mn publiek IP!!). @Home over gemaild, antwoord was dat ze gewoonweg geen 365 dagen/jaar uptime kunnen garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
MdO82 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:38:
Ik heb net mijn abonnement van Casema (alles los internet maxi, digitaal totaal pakket, telefoon en tv) om laten zetten naar een Ziggo alles in 1 extra abonnement + het digitaal totaal pakket. Het is € 1,10 duurder maar wel sneller zeker de upload 8)
Wel vreemd, tegen mij zeiden ze dat je het pas echt om kon laten zetten naar Alles-in-1 vanaf 2 juni, maar wellicht dat dat er dan mee te maken heeft dat ik Orange Cable internet heb. Maarja, helpdesk is dus nog weer niet echt heel geniaal bezig(was het bij Casema ook nooit :P ), beetje éénduidige antwoorden zou ook best mogen, misschien straks nog maar even bellen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:54
Wiebbe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:05:
[...]

[...]

Ja het kan altijd bij ziggo liggen, maar vaak ligt het wel aan de apparatuur zelf. Eerst altijd testen voor 3/4 dagen met een kabel verbinding rechtstreeks op het modem. Ik ken veeeeel sitecom router met een oudere firmware die gewoon de DHCP lease weg gooien en geen nieuwe ophalen. Dan moet je echt resetten ja.

[...]

Dat of gewoon stekker eruit voor iets van 10 seconden ;)

Een koude reset (dus stroom eraf) werkt meestal net wat beter.
Ik heb dit probleem ook gehad voor ongeveer een maand. Ik werd er helemaal gek van, om de zoveel uur moest ik het modem reseten. Heb toendertijd mijn router vervangen (was toch al oud en traag dus moest sowieso) en heb mijn kabels vervangen. Het probleem bleef zich voordoen. Toch maar met (toen nog) @home gebeld en blijkbaar is het een bekend probleem wanneer je een moterola modem hebt. De medewerker heeft vanaf zijn plek het een en ander aangepast en sinds die dag is het probleem minder geworden.

Moet nu nog een keer per 2 dagen resetten. Nog niet optimaal, en moet binnenkort maar weer eens een belletje die kant op doen. (tis meer gewenning geworden om 's ochtends even het kabelmodem van de stroom af te doen, senseo aanzetten en stroom er weer op :+)

[ Voor 23% gewijzigd door koentjuh op 22-05-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik heb sinds deze week ook last van wegvallende verbinding, las al eerder in dit topic over een aantal mogelijke oorzaken.

lijkt me niet echt aan de kabels te liggen heb gister nog netjes 1,42 MB/s gedraaid en aantal uren
krijg op irc dan een connection attempt timed out.

nu gaat t al weer een uurtje "goed" na modemreset.
het zou aansluit dingen kunnen zijn met t ziggo gedoe maar ik hou t in de gaten

ik heb @home intensief 12000 (ziggo zi3 of zo uit t hoofd) en nooi tproblemen mee gehad alleen deze week wat instabiliteit. het modem signaal is eig altijd wel vrij zwak geweest
misschien gaat ie vanaf nu wel goed en waren t aanloopproblemen -_-

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:37
koentjuh schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Moet nu nog een keer per 2 dagen resetten. Nog niet optimaal, en moet binnenkort maar weer eens een belletje die kant op doen. (tis meer gewenning geworden om 's ochtends even het kabelmodem van de stroom af te doen, senseo aanzetten en stroom er weer op :+)
Tip: koop voor een paar euro zo'n hele simpele tijdschakelaar (Blokker, Action, Ikea) en schakel je modem 's nachts even uit dmv de kleinst mogelijke schakeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-10 19:21

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

telefonisch kan ik ze ook nogsteeds niet bereiken... ik lig er nu al dik een dag uit met mijn internetverbinding :(

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dam!! @home opgezegt om te overstappen naar orange 8mbit, krijg ik ineens een brief er is maar maximaal tot 4mbit beschikbaar in uw regio :/ dan maar weer ziggo, maar dan het 12mbit abbo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik heb eergisteren m'n casema midi + tv + tel om laten zetten naar Ziggo all-in-one plus.
Gister kon ik nog inloggen op 'mijn ziggo', en stonden al mijn oude gegevens er nog.
Vandaag (nu) staan er helemaal geen gegevens meer. Hebben meer mensen dit, of hebben ze me gewoon weggegooid? Bij mijn producten krijg ik nu ook een java stacktrace te zien :+

Ik denk niet dat 't een gewone db storing is, want ik kon wel gewoon met m'n user/pass inloggen...
Mij is ook niet verteld wanneer de wijziging eigenlijk ingaat / wanneer de dtv decoder eraan komt... Iemand daar een idee van?

/edit
Toen ik dit zat te tikken bedacht ik me dat 't misschien handiger was om gewoon de klantenservice terug te laten bellen (postcode check was nu ook negatief, en dan schijnt 't te mogen volgens de tekst).
Ze hebben nu wat problemen met de site, maar het is allemaal goed doorgekomen en begin juni (krijg nog een brief) gaat de hele handel in.

[ Voor 23% gewijzigd door J2pc op 22-05-2008 16:32 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:14

Snippertje

Light up your life

J2pc schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:22:
Ik heb eergisteren m'n casema midi + tv + tel om laten zetten naar Ziggo all-in-one plus.
Gister kon ik nog inloggen op 'mijn ziggo', en stonden al mijn oude gegevens er nog.
Vandaag (nu) staan er helemaal geen gegevens meer. Hebben meer mensen dit, of hebben ze me gewoon weggegooid? Bij mijn producten krijg ik nu ook een java stacktrace te zien :+

Ik denk niet dat 't een gewone db storing is, want ik kon wel gewoon met m'n user/pass inloggen...
Mij is ook niet verteld wanneer de wijziging eigenlijk ingaat / wanneer de dtv decoder eraan komt... Iemand daar een idee van?
Ik had het gisteren nog niet, maar log net in. En inderdaad alles is weg 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Ik draag Tweakers.net en haar lezers een warm hart toe, maar er is ook een site met forum die uitsluitend over Ziggo gaat: http://ziggo-gebruikers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar even gebeld met ZIggo en mijn Maxi internet + RTV standaard + telefonie om laten zetten naar een combiplus pakket. 4mbit sneller internet en goedkoper uit + een digitale ontvanger cadeau. Hoezee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Nog maar een keer gebeld met de Ziggo helpdesk, en voilá, ook een Alles-in-1 abbonement op 1 juni :) Toch een stuk beter als pas op 2 juni bellen en dan pas 1 juli geleverd krijgen ;)

Ik heb trouwens ook bevestigd gekregen dat de postcode check aan het begin enkel is om het juiste callcenter te selecteren(dus om te bekijken of jou postcode in het werkgebied van Casema, @Home of Multikabel viel), fysiek zijn ze namelijk nog gewoon gescheiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 20:04

Lifestyle71

De Jos

Flappie schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:34:
Woon in Oldenzaal

Vandaag gebeld met Ziggo om mijn @Home TV Digitaal Basis, Internet Regelmatig en Bellen Basis om te laten zetten naar Ziggo Allen-in-1 Plus abbonement.

Kwam allemaal voor elkaar vertelde de vriendelijke vrouw mij aan de telefoon. Ik zou zelfs een extra digitale ontvanger erbij krijgen!

10 minuten later werd ik gebeld door Ziggo dat ik in een postcode gebied woon waar de kabel wordt geleverd door Cogas Kabel. Daarom kunnen deze abbonees nog geen gebruik maken van Ziggo Alles-in-1 pakket.

Volgens deze mevrouw is Ziggo in onderhandeling met deze mensen om de abbonees alsnog te kunnen omzetten.
Hmm.. staks maar eens mijn laatste factuur van @home erbij pakken en vergelijken dus.

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ervaring hebben met het opzeggen van producten? Na hoeveel dagen ongeveer moet er een brief op de mat liggen? Ik heb afgelopen zaterdag mijn internetabonnement opgezegd maar nog steeds geen schriftelijke bevestiging, wat wel werd beloofd door de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je geen mail gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-09 20:05
Misschien even 'n stomme vraag maar waarom laten jullie alles overzetten van @home naar Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb niets gezien. Telefonisch opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Kurvers schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:30:
Misschien even 'n stomme vraag maar waarom laten jullie alles overzetten van @home naar Ziggo?
Ik denk dat veel mensen hun losse @home/Ziggo abbo's over laten zetten naar een nieuw Ziggo Alles-in-1 abbonement. Dat is namelijk bijna altijd goedkoper en beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Kurvers schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:30:
Misschien snapt Kurvers niet waar het in dit topic over gaat? Dat @home helemaal niet meer bestaat??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ie doelt dat als @home toch niet meer bestaat bestaande abonnementen bij dat bedrijf vanzelf in een Ziggo abo worden omgezet. En dan is het raar. Maar zoals hierboven ook staat gaat het ws. eerder om mensen die nu voor een tripleplay pakket kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Krijg je van Ziggo eigenlijk een vast ip-adres? Want dat is voor mij altijd de belangrijkste reden geweest om ADSL te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:39:
[...]
Nee ik heb niets gezien. Telefonisch opgezegd.
Telefonisch opgezegd bij wie ? casema, multikabel, home ?
Volgens mij moet je schriftelijk opzeggen. tenminste zo was het altijd bij casema, en multikabel.
home weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetnet schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:28:
[...]

Telefonisch opgezegd bij wie ? casema, multikabel, home ?
Volgens mij moet je schriftelijk opzeggen. tenminste zo was het altijd bij casema, en multikabel.
home weet ik niet.
Ik heb de Ziggo klantenservice gebeld met de vraag of telefonisch opzeggen mogelijk was. Eigenlijk ben ik Casema klant en daar was telefonisch opzeggen inderdaad niet mogelijk. Misschien morgen toch maar even bellen om te controleren of het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:50:
[...]
Ik heb de Ziggo klantenservice gebeld met de vraag of telefonisch opzeggen mogelijk was. Eigenlijk ben ik Casema klant en daar was telefonisch opzeggen inderdaad niet mogelijk. Misschien morgen toch maar even bellen om te controleren of het goed zit.
Zou toch maar ff internet opzeg briefje opstellen voor casema, voor je in de problemen komt.
Daar heeft casema een handje van ( uit eigen ervaring )

Voorbeeld:

Mijne heren van casema,

Hierbij wil ik U mededelen dat ik per, 22-05-2008 mijn internet abbonement opzeg.
(naam, adres, postcode, plaats, klantnummer)

Dus wil U mij een bevesteging ervan opsturen.

vriendelijke groet
Ewix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan zonder de spelfouten. Dat staat zo lullig ;)

Nog steeds vraag ik me af of het niet voorbarig en dubbel werk is. Want je wordt sowieso gemigreerd naar Ziggo. En daarna kun je met je maandcontract van pakket wisselen. Lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo van het mailen naar dit soort bedrijven. Morgen maar even bellen om te vragen hoe en wat. Zit nog een aantal dagen voor m'n opzegtermijn dus heb voldoende tijd.
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:06:
Maar dan zonder de spelfouten. Dat staat zo lullig ;)

Nog steeds vraag ik me af of het niet voorbarig en dubbel werk is. Want je wordt sowieso gemigreerd naar Ziggo. En daarna kun je met je maandcontract van pakket wisselen. Lijkt me.
Dubbel werk is het sowieso niet. Ik zit nu met twee verbindingen (ADSL en kabel) en ik wilde m'n Casema lijn al eerder opzeggen.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:39

QinX

Shai-Hulud

Ik heb in het grote @home topic al gesproken over dat ik geen nieuwsgroepen ken gebruiken.
Inmiddels is er via Ziggo contact met mij opgenomen en hebben ze mij geinformeerd dat ik de eerste met dit probleem ben en dat het ook erg uniek is, ook hebben ze zo'n beetje alles gedaan wat ze kunnen maar ze kijken nog verder. Het moet een fout van hun kant zijn zeggen ze.
Ik heb de pc ook al 4x herinstalleert met windows en met 4 verschillende kabels en 3 verschillende pc's geprobeerd. ook met en zonder router maar ik snap er niets van.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Cid schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:10:
Krijg je van Ziggo eigenlijk een vast ip-adres? Want dat is voor mij altijd de belangrijkste reden geweest om ADSL te nemen.
Nee, het ip-adres is dynamisch.
Ik heb echter al jaren hetzelfde ip-adres.
Als het modem continu aanstaat en je veranderd het mac-adres niet, dan blijf je heel lang je ip-adres behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tot eergisteren stond er op de site van Ziggo dat je ook per telefoon kon opzeggen. Blijkbaar was deze drempel te laag want dit is inmiddels weer verdwenen.

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/5477/picture1yo8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Ik zie nergens op de Ziggo site 12000 kbits. Dit had Casema toch voorheen wel?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Laatst online: 03-10 14:03
ff een heel andere vraag.. misschien snap ik het gewoon niet maar het kan ook zomaar zijn dat de oplossing dieper ligt dan ik denk..

Hoe kan het in vredesnaam voorkomen dat wanneer mensen voorheen een casema/@home/multikabel abbo hadden nu opeens niet meer in het 'postcode gebied' zitten?
De drie zijn samen gegaan, er is mij niets bekend over postcode gebieden die verwijderd zijn.

Zelf heb ik er geen last van hoor. zat bij casema maar vanaf zaterdag gaat m'n ziggo contract in. Ik ben gewoon benieuwd.

iemand met een logische uitleg?

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
heeft er iemand al kunnen ontdekken waar je de nieuwsgroepen gegevens ziet? hoeveel GB je al gebruikt heb enz? ik vind maar niks, nu zou het ergens in je webmail ofzo staan maar niks gevonden.. heb trouwens nog oude multikabel email...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Amiet01 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:45:
Ik zie nergens op de Ziggo site 12000 kbits. Dit had Casema toch voorheen wel?
Dan kijk je niet goed. Bij Z3 hebben ze het wel. Bij het alles-in-1 pakket niet, dan is het 16 mbit.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:24

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

QinXi schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:37:
Ik heb in het grote @home topic al gesproken over dat ik geen nieuwsgroepen ken gebruiken.
Inmiddels is er via Ziggo contact met mij opgenomen en hebben ze mij geinformeerd dat ik de eerste met dit probleem ben en dat het ook erg uniek is, ook hebben ze zo'n beetje alles gedaan wat ze kunnen maar ze kijken nog verder. Het moet een fout van hun kant zijn zeggen ze.
Ik heb de pc ook al 4x herinstalleert met windows en met 4 verschillende kabels en 3 verschillende pc's geprobeerd. ook met en zonder router maar ik snap er niets van.
Ik heb dat probleem ook: kan niet inloggen op de news server. Het werkt wel op mijn pay server, dus ligt niet aan de pc. Ik denk niet dat ik over een limiet zit, want heb het grootste pakket en zoveel niet gedownload.

edit: de meest irritante manier van helpdesk spelen hanteren ze bij ziggo: een lang menu met alle opties, en dan de verbinding verbreken omdat het te druk is. :X

[ Voor 8% gewijzigd door superduper op 23-05-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-10 19:21

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

superduper schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:28:
edit: de meest irritante manier van helpdesk spelen hanteren ze bij ziggo: een lang menu met alle opties, en dan de verbinding verbreken omdat het te druk is. :X
ik heb er nu ook al bijna 10,- aan verkloot... :( eindelijk wel antwoord op mijn vraag gekregen overigens

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:04
Hebben meer mensen bij Discovery HD geen geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Vannacht rond een uur of 01:00 reageerde mijn internet niet meer, computer herstart, hielp ook niet. Router uitgezet, hielp ook al niet. Modem aan en uit gezet, voila, dubbele snelheid :P Had ergens vorige week gebeld voor 3 in 1 abonnement gezien ik de drie diensten afzonderlijk had. Nu dus dan ook 8000 ipv 4000kbit. Op speedtest haalde ik gemiddeld 7300kbit, dus aardig in de buurt. Merkte wel dat internet gelijk weer een stuk vlugger is, eerst dacht ik dat ik het niet zou merken maar het scheelt toch een stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:18:
Vannacht rond een uur of 01:00 reageerde mijn internet niet meer, computer herstart, hielp ook niet. Router uitgezet, hielp ook al niet. Modem aan en uit gezet, voila, dubbele snelheid :P Had ergens vorige week gebeld voor 3 in 1 abonnement gezien ik de drie diensten afzonderlijk had. Nu dus dan ook 8000 ipv 4000kbit. Op speedtest haalde ik gemiddeld 7300kbit, dus aardig in de buurt. Merkte wel dat internet gelijk weer een stuk vlugger is, eerst dacht ik dat ik het niet zou merken maar het scheelt toch een stuk :)
Welk postcodegebied zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 20:57

Bergie

Lekker belangrijk...

Mrkoekie schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:53:
ff een heel andere vraag.. misschien snap ik het gewoon niet maar het kan ook zomaar zijn dat de oplossing dieper ligt dan ik denk..

Hoe kan het in vredesnaam voorkomen dat wanneer mensen voorheen een casema/@home/multikabel abbo hadden nu opeens niet meer in het 'postcode gebied' zitten?
De drie zijn samen gegaan, er is mij niets bekend over postcode gebieden die verwijderd zijn.

Zelf heb ik er geen last van hoor. zat bij casema maar vanaf zaterdag gaat m'n ziggo contract in. Ik ben gewoon benieuwd.

iemand met een logische uitleg?
De website is in ieder geval niet consequent wat de beschikbaarheid betreft. Mijn zusje kon dinsdag in groningen nog wel een abbo afsluiten, woensdag was het op haar postcode niet meer beschikbaar en gisteren kon het wel weer....

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JortK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09-2022
Vraagje over opzeggen.

Ik zat bij Casema sinds 3 maanden, en heb een jaar contract.

Kan ik door de naamswijziging nu gewoon opzeggen zonder verdere kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Bergie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:03:
[...]
De website is in ieder geval niet consequent wat de beschikbaarheid betreft. Mijn zusje kon dinsdag in groningen nog wel een abbo afsluiten, woensdag was het op haar postcode niet meer beschikbaar en gisteren kon het wel weer....
Zal dat er wellicht niet aan liggen dat @Home, Multikabel en/of Casema wellicht vroeger samen in enkele dezelfde postcode gebieden opereerde(allebei de helft bijvoorbeeld) zodat de ene database aangeeft dat ze in dat gedeelte van het postcodegebied wel aanbieden en in de ander niet :9 Tenminste misschien een gekke suggestie, maar het komt op mij over alsof ze nog even de postcode databases goed aan het samenvoegen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

jongentje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:29:
Hebben meer mensen bij Discovery HD geen geluid?
Discovery HD zendt uit in Dolby Digital. Waarschijnlijk staat er een instelling in je decoder verkeerd, zodat je geen geluid krijgt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 20:57

Bergie

Lekker belangrijk...

Rctworld schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Zal dat er wellicht niet aan liggen dat @Home, Multikabel en/of Casema wellicht vroeger samen in enkele dezelfde postcode gebieden opereerde(allebei de helft bijvoorbeeld) zodat de ene database aangeeft dat ze in dat gedeelte van het postcodegebied wel aanbieden en in de ander niet :9 Tenminste misschien een gekke suggestie, maar het komt op mij over alsof ze nog even de postcode databases goed aan het samenvoegen zijn :)
Tja, ik weet het ook niet. Maar volgens mij is de hele migratie een beetje overhaast gedaan. Die indruk krijg ik iig.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
JortK schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:07:
Vraagje over opzeggen.

Ik zat bij Casema sinds 3 maanden, en heb een jaar contract.

Kan ik door de naamswijziging nu gewoon opzeggen zonder verdere kosten?
zoals je kunt lezen in de 6 pagina's hiervoor ben ook jij nu onderdeel van ziggo. En dat betekend dat je iedere maand kunt opzeggen...
Maar ik zou zeggen kijk eerst eens goed wat je wilt misschien heeft ziggo wel iets voor je..

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ik heb op 16 mei mijn Casema internet+telefonie+digi tv omgezet naar Ziggo alles-in-1 Plus via de website http://www.3-in-1.nl/.

Hierna heb ik een bevestigingsmailtje ontvangen, maar hierna heb ik niks meer van Ziggo vernomen. Zelfs geen brief of wat dan ook. Is dit de standaard procedure en is zometeen mijn internet snelheid verdubbeld of gaat er mogelijk iets niet goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Bergie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:13:
[...]
Tja, ik weet het ook niet. Maar volgens mij is de hele migratie een beetje overhaast gedaan. Die indruk krijg ik iig.
Er is nog maar weinig sprake van migratie als je nagaat dat het eigenlijk enkel 3 bedrijven zijn die nu onder dezelfde merknaam doorgaan terwijl de huidige beschikbare functionaliteit(webmail etc) per provider verschilt, ook Online Facturen en alles werken nog voor geen meter en de helpdesks zijn ook gewoon nog gesloten systemen. Ook zijn ze niet bepaald éénduidig, maarja ze hadden wat mij betreft met een andere merknaam ook wel een wat krachtiger image neer kunnen zetten en dan beter alles in één keer goed aan kunnen pakken. :+

Maarja de Alles-in-1 abbo's zijn op zen minst wel hoogst intressant :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
Is de tv nu 5 euro per maand duurder geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:40:
[...]

Welk postcodegebied zit je?
4800-4899, dus omgeving Breda.

[ Voor 6% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 23-05-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:38:
[...]

4800-4899, dus omgeving Breda.
Hmm, ben 3607 (oud Casema gebied) en zou ook per vandaag m'n nieuwe snelheid hebben, dit is me woensdag verzekerd door de Ziggo-helpdesk. Ook vanochtend na een modemreset noppes. Vanmiddag maar weer eens 0,10 ct pm uitgeven om meer te weten te komen over wanneer ik nu overga. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Hmm, ben 3607 (oud Casema gebied) en zou ook per vandaag m'n nieuwe snelheid hebben, dit is me woensdag verzekerd door de Ziggo-helpdesk. Ook vanochtend na een modemreset noppes. Vanmiddag maar weer eens 0,10 ct pm uitgeven om meer te weten te komen over wanneer ik nu overga. :(
Dag is nog niet voorbij he, geduld is een schone zaak :)

Tegen mij is verteld dat ik in principe gewoon per 1 juni mijn nieuwe snelheden(16/3) zal hebben omdat dan pas de nieuwe contracten zullen ingaan ;) In ieder geval is het dan pas de fout van Ziggo mocht je het nog niet hebben, het zou echter wel leuk zijn als je het al wat eerder hebt natuurlijk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Rctworld op 23-05-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Wat ik me afvraag, als je het alles in 1`pakket neemt van bijvoorbeeld 49 euro, moet je dan ook nog apart de kabelaansluitingkosten van rond de 17 euro betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:14

Snippertje

Light up your life

koentjuh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:38:
Wat ik me afvraag, als je het alles in 1`pakket neemt van bijvoorbeeld 49 euro, moet je dan ook nog apart de kabelaansluitingkosten van rond de 17 euro betalen?
Nee zitter er bij in ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
dan is het wel interessant! thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wij hebben nu internet (4mbit) en tv. Dat is nu dus 35 eu. Als ik nu dat middelste allesin1 neem, heb ik 8mbit internet en telefonie voor 5 eu erbij toch?

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 23-05-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
418O2 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:43:
Wij hebben nu internet (4mbit) en tv. Dat is nu dus 35 eu. Als ik nu dat middelste allesin1 neem, heb ik 8mbit internet en telefonie voor 5 eu erbij toch?
Je internet en tv is samen zo'n 45 euro (30 voor Internet Z2 en 15 voor TV basis/analoog, tenminste dat zou t normaal zijn :? ). Mocht je TV digitaal hebben, reken dat er dan nog bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Ascathon op 23-05-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oja 45.. dus het scheelt 5 euro (we hebben dus basis + 4mbit) als we dat alles in 1 pakket nemen en dan hebben we gratis naar vast bellen + 4mbit extra erbij? beetje raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Ascathon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Je internet en tv is samen zo'n 45 euro (30 voor Internet Z2 en 15 voor TV basis/analoog, tenminste dat zou t normaal zijn :? ). Mocht je TV digitaal hebben, reken dat er dan nog bij.
wetende dat ie zegt dat dat maar 5 euro erbij is voor de middelste moet het met 49.95 - 5 ook wel rond de 45 euro zitten ;)

Maarja digitale TV is gratis hoor(in ieder geval de Z1 zenders dan als je die al analoog hebt) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja oke, 15 eu voor tv dus en 30 voor internet, maar dan ben je 5 eu per maand goedkoper uit als je een alles in 1 neemt toch.

edit; goeiemoggel, scheef gekeken. dus 5 eu erbij. maar es ff regelen dan

[ Voor 24% gewijzigd door 418O2 op 23-05-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dinsdag het alles-in-1 pakket besteld via de website www.3-in-1.nl en vandaag kreeg ik onderstaande mail:
Geachte heer/mevr.,

Onlangs heeft u het nieuwe Ziggo Alles-in-1 pakket besteld waarvoor onze hartelijke dank!
Door de enorme belangstelling voor deze aktie is er helaas enige vertraging ontstaan bij de verwerking van de aanvragen.

Naar verwachting zult u binnen 1 a 2 weken een bevestigingsbrief ontvangen met daarin alle informatie over uw aanvraag of upgrade.
We vragen u nog heel even geduld te hebben. U kunt binnenkort genieten van het voordelige Alles-in-1 pakket.

Nogmaals onze oprechte excuses voor deze vertraging,
www.3-in-1.nl Sales Support
Bij Ziggo is de bestelling nog niet ontvangen.
Voor zover ik het begrijp hoeft een reseller, alleen maar de bestelling door te sturen aan Ziggo.
Hoe ze daar een vertraging mee kunnen oplopen is mij een raadsel.
Ik heb nu al spijt dat ik het niet rechtstreeks bij Ziggo heb aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
waarom zou je dat niet doen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:18:
Ik heb dinsdag het alles-in-1 pakket besteld via de website www.3-in-1.nl en vandaag kreeg ik onderstaande mail:

[...]

Bij Ziggo is de bestelling nog niet ontvangen.
Voor zover ik het begrijp hoeft een reseller, alleen maar de bestelling door te sturen aan Ziggo.
Hoe ze daar een vertraging mee kunnen oplopen is mij een raadsel.
Ik heb nu al spijt dat ik het niet rechtstreeks bij Ziggo heb aangevraagd.
Site van Ziggo bij de alles in 1 pakketen:

Levertijd?
Vanwege de grote belangstelling voor onze Alles-in-1 pakketten is de levertijd van deze producten wat langer dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

Ze hebben weer wat bedacht!

Tot op heden was het met digitale TV zo:

Je hebt analoge TV, en je neemt daarbij een digitaal TV starterspakket die €29,95 euro kost. Vanaf dan kan je digitale TV kijken(wel even een decoder aanschaffen). Je blijft dus gewoon €15,90 per maand betalen(bepaalde gemeentes uitgezonderd) zoals je dat al deed bij het analoge signaal.

Vanaf de komende zomer(juli/augustus schijnt) gaat Ziggo voor de smartcard €15,- per jaar in rekening brengen!

Dus je eerst lekker maken met 'nee hoor, alleen een decoder en het starterspakket en je bent klaar!' en dan nu €15,- per jaar gaan rekenen :(

En dit onder de noemer 'het beschikbaar maken van firmware updates voor de decoders kost geld' en 'het EPG bijwerken kost geld'.

1. De fabrikant moet maar gaan betalen voor het beschikbaar stellen van de firmware. Het is te zot voor woorden dat je als consument moet gaan betalen voor firmware updates. Vooral gezien het feit dat de decoders alleen via het kabel signaal geupdate mag worden en niet op een andere manier(er is dus geen keuze).

2. EPG hoort gewoon in het abo geld te zitten wat je nu al betaald. Het is een feature waarmee ze reclame maken('het is zo geweldig') dat je er vanuit mag gaan dat het er gewoon bij in zit

3. Het lijkt erop dat ze gewoon geld binnen willen harken. Ze hebben namelijk al verschillende keren nieuwe redenen opgegeven waarom ze de smartcard-bijdrage gaan invoeren.

:(

edit: Ik zie dat dit in de Ziggo voorwaarden is opgenomen(Aanvullende Voorwaarden Ziggo Digitale Televisie)
artikel 3 – Digitale Ontvanger en Smartcard
1. Om toegang te krijgen tot Ziggo Digitale Televisie moet de Klant een Digitale Ontvanger en een Smartcard hebben. De Klant registreert de Smartcard op de voorgeschreven wijze bij Ziggo. Voor deze registratie kan Ziggo bij de Klant een periodieke vergoeding in rekening brengen.

[ Voor 13% gewijzigd door beany op 23-05-2008 15:08 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat was te verwachten, dacht je nou echt, dat er niks duurder gaat worden? het wordt nog alleen maar duurder hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

@racer13: Je gaat voorbij aan het punt dat ik al betaald heb voor die smartcard en dat Casema mij deed geloven dat er verder geen kosten zouden zijn. Sterker nog, het werd als volgt gebracht:
U neemt digitale TV en betaald daarvoor het standaard tarief van 15,90 euro zoals dat ook bij analoge tv het geval was. U krijgt bij uw digitale TV abonnement ook nog het analoge signaal!
Complete misleiding dus, want op deze manier hebben ze het namelijk wel gebracht. Zal eens kijken of ik die brieven nog kan vinden thuis.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Bijdrage voor firmware updates .... dan ga ik toch even bellen, ik gebruik een Aplhacrypt. Dan mogen ze die wel eens officieel gaan ondersteunen voor 15 euro per jaar en aan huis updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 11:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

beany schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:11:
@racer13: Je gaat voorbij aan het punt dat ik al betaald heb voor die smartcard en dat Casema mij deed geloven dat er verder geen kosten zouden zijn. Sterker nog, het werd als volgt gebracht:

[...]

Complete misleiding dus, want op deze manier hebben ze het namelijk wel gebracht. Zal eens kijken of ik die brieven nog kan vinden thuis.
Er bestaan geen gratis cadeautjes. Dit zag je toch al aankomen bij de eerste reclame voor digitale televisie?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
beany schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:11:

[...]

Het is nu alleen geen casema meer dus die brieven kunnen de open haard in >:)

[ Voor 74% gewijzigd door Frank-NL op 23-05-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow dat was mij indd ontgaan, merja, dat is wel niet netjes nee, vind de klanteservice van ziggo zowiezo een beetje een zooitje , gisteren belde ik als mijn abbo omgezet kon worden in een ziggo z3 abbo, na 18 minuten gewacht te hebben aan de telefoon, kreeg ik een heel zacht sprekende mevrouw aan de lijn, die ging het voor mij uitzoeken, kwam ze terug met het verhaal dat ik het online moest doorgeven via de ziggo site, afijn naar de ziggo site eenmaal de poscode check gedaan te hebben kwam er te staan dat het niet beschikbaar was, kan natuurlijk niet, gelukkig had ik de mevrouw nog aan de lijn , tja ze kon me niet helpen, dan moest ik maar een mail sturen met de gegevens en dan zou het in orde gemaakt worden, nog niks gehoord tot nu toe, ben benieuwd , heb geen zin om weer 20 minuten aan de lijn te hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Uit de Algemene voorwaarden:
artikel 5 – Standaard RTV-pakket
1. Het Standaard RTV-pakket bevat programma’s die digitaal worden doorgegeven en programma’s die analoog worden doorgegeven.
En dus mag je er als consument vanuit gaan dat ook de signalen voor support(firmware, EPG etc) inbegrepen is.

Kabelbedrijven hebben afspraken met gemeentes over de prijs van het RTV abonnement. Via deze weg omzeilen ze dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tukk schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:13:
[...]

Er bestaan geen gratis cadeautjes. Dit zag je toch al aankomen bij de eerste reclame voor digitale televisie?
Klopt, het is ook niet gratis. Zoals in mijn vorige post te lezen is, is het standaard abonnements geld bedoeld voor het analoge en het digitale signaal!

En ja, ik had er inderdaad mijn bedenken bij. Maar ze stelden het zo duidelijk dat ik er van uit ging dat het een soort overgang zou zijn. Dat het analoge signaal zou verdwijnen en dat alles digitaal zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik wil alles in 1 pakket bestellen via Ziggo.
Maar ik loop tegen 1 ding aan.
Ziggo wil weten of ik een alarmsysteem heb via de telefoonlijn
Waarom is het voor Ziggo van belang om te weten of er een alarminstallatie op je telefoonlijn zit?
Ga je echt bellen via de KPN-lijn dan?
Ik woon boven het bedrijf van mijn vader, die heeft alarm installatie maar ik weet niet of dat via de telefoonlijn loopt. Volgens mij wel.
De telefoonlijn is doorgetrokken naar mijn huis.
Ik wil niet het nummer meenemen dus dat krijg ik toch een nieuw nummer? En dat oude nummer via KPN blijft gewoon zoals het is.

Dan maakt het Ziggo toch niets uit of er een alarmsysteem opzit?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Sommige alarmsystemen werken misschien niet op die lijn, vandaar denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 11:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

beany schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:19:
[...]

Klopt, het is ook niet gratis. Zoals in mijn vorige post te lezen is, is het standaard abonnements geld bedoeld voor het analoge en het digitale signaal!

En ja, ik had er inderdaad mijn bedenken bij. Maar ze stelden het zo duidelijk dat ik er van uit ging dat het een soort overgang zou zijn. Dat het analoge signaal zou verdwijnen en dat alles digitaal zou worden.
Dat proberen ze je natuurlijk te laten denken, zo halen ze klanten binnen...

De analoge signalen zullen ze zo snel mogelijk kwijt willen, met de digitale valt veel meer geld te verdienen, maar zolang analoog bestaat (volgens mij duurt dat nog wel even, de oude antennesignalen zijn net 2 jaar geleden pas uit de lucht gehaald) blijf ik er rustig zitten om straks te kijken wat de beste optie is.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, gister een (soort van) excuusbrief gehad voor het late bericht over die dubbele abonnementskosten...
Die excuusbrief heeft er overigens een week overgedaan om hier te komen :P :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Raven schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:48:
Hmm, gister een (soort van) excuusbrief gehad voor het late bericht over die dubbele abonnementskosten...
Brief kan je het inderdaad niet noemen.
Was meer een vodje. het goedkoopste papier wat ze konden vinden.

En de inhoud was nog erger dan de brief zelf. De dubbele afschrijving was volgens hen de enige methode om de incasso naar voren te halen. Bullshit natuurlijk. Die incasso wordt namelijk maar 1 week verschoven (eind v/d maand ipv begin v/d maand). Je kan dan net zo goed per maand een dag of 2 vervroegen, of 1 maal de incasso vervroegen met een week.
Nu hebben ze het eenmaal dubbel afgeschreven, om de volgende paar maanden elke maand de incasso weer iets naar achter te schuiven. De enige reden daarvoor is even wat geld (en dus rente) trekken om de samenvoeg kosten te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-10 15:57
Raven schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:48:
Die excuusbrief heeft er overigens een week overgedaan om hier te komen :P :/
Dat was in onze buurt ook zo..

De datum van de brief is 15 mei en deze viel gisteren bij ons op de deurmat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer gebeld met de klantenservice. Blijkt dat ik maandag voor jan lul aan de telefoon heb gezeten en dat er gewoon helemaal niets is opgezegd. Echt te vertrouwen zijn ze daar bij Ziggo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Jongens, het is net overgegaan. logisch dat het een beetje raar gaat. wacht even 2 weken en probeer het dan weer. die 4 mbitjes kan je ook wel 2 weken zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:07:
ja dat was te verwachten, dacht je nou echt, dat er niks duurder gaat worden? het wordt nog alleen maar duurder hoor
Tja, het wordt eens tijd dat de kabel-markt ook eens opengegooid wordt. Een beetje concurrectie op de kabel kan geen kwaad. KPN moet het koper toch ook beschikbaar stellen aan derden, dus waarom de kabelmaatschappijen niet ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:55

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Een kennis van mij heeft het Internet Z1 genomen voor 19,95 per maand, bovenop z'n bestaande 15,90 voor TV.
Ik vraag me alleen af waarom mensen 19,95 per maand willen betalen voor een 1600 kbit/s abbo, terwijl je bij Telfort en Alice voor datzelfde geld een *veel* snellere verbinding hebt (theoretisch 20 mbit/s, praktisch afhankelijk van je ADSL lijn). En je krijgt een veel fatsoenlijker modem erbij. (router dus). Iets wat bij Ziggo niet het geval is.

Als ik dan vergelijk met internet Z2 voor 29,95 heb je een heuse 4000kbit/s en betaal je nog steeds de telefoon kosten naar niet ziggo klanten.
Bij Telfort en Alice is bellen gratis bij een maandbedrag van 29,95.

Als ik er zo eens naar kijk dan zijn ze verrekte duur voor wat je krijgt. (wat ik overigens ook van de TV prijs vind van € 15,90 - daarom heb ik dus ook een schotel.)
En digitale TV is nu 'gratis'... Maar dat blijft het uiteraard niet. Het zal me niets verbazen dat het niet blijft bij de €15,- per jaar die ze nu voor de smartcard gaan vragen. Zo begon canal digitaal namelijk ook jaaaaaren geleden. Nu betaal je per maand wat je toen per jaar betaalde.

My point: ik snap dus eigenlijk niet wat mensen met de dure internet verbinding van ziggo willen?
Of mis ik wat?

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
remco_k schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:25:
My point: ik snap dus eigenlijk niet wat mensen met de dure internet verbinding van ziggo willen?
Of mis ik wat?
De afstand vanaf mijn huis naar een ADSL centrale is een dermate grote afstand dat ik van het ADSL signaal weinig overhoud voor een snelle verbinding.

Met Ziggo heb ik hier geen last van.
Het is luxe maar het downloaden wat rap gaat is wel lekker.

Ik ben het met je eens dat Ziggo redelijk duur is maar ik heb geen andere keuze :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 23-05-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:55

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Hoyden schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:28:
[...]
De afstand vanaf mijn huis naar een ADSL centrale is een dermate grote afstand dat ik van het ADSL signaal weinig overhoud voor een snelle verbinding.
Wat voor snelheid hield je over dan?

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 14:49
Mja ik heb dat probleem ook. Met de 20mbit van Telfort hou ik krap 3mbit over vanwege de afstand :o
(3300 meter)

[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 23-05-2008 16:57 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
remco_k schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:38:
[...]

Wat voor snelheid hield je over dan?
Ik heb het niet getest.
Maar de afstand is zo'n 3km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Upload! Ivm m'n servers belangrijk... :)

En ik heb de knooppunten voor m'n neus zitten, maar aangezien d'r vanaf het is/ra punt in de kelder eerst een x aantal meter kachele kabel loopt die vervolgens het beton van m'n jaren 50 appartement in gaat en er op drie hoog in m'n appartement weer uit komt vertrouw ik dat hele ADSL niet zo... Geen zin om allerhande aansluitkosten te betalen en dan twee jaar aan een belachelijk abbo vast te zitten.

Dan maar meer betalen voor iets wat een snellere upload heeft én schaalbaar is... Voor 't einde van 't jaar over de 30mbit heen? Leuk, sta je daar met je 20mbit (- xmbit vanwege afstand) ADSL waar je nog zolang aan vast zit... :)

--

Ow, ik zit al 10 jaar oid bij @Home en op die jkeer dat de DHCP servers d'r uit lagen en een keertje toen een eindversterker in de wijkcentrale het begeven had (binnen een paar uur opgelost) nooit problemen gehad...

Als ik daar de vele horror verhalen hoor... Fouten van KPN bij opleveringen, telefoonmiepen die niks wisten en mensen van 't kastje naar de muur sturen...Wat dat betreft heb ik veel betere ervaringen met de kabel (ook bij anderen, heb veel van die modems geïnstalleerd bij anderen...)

[ Voor 27% gewijzigd door Rowdy.nl op 23-05-2008 17:11 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij zitten hier 2,3 kilomter van de aansluitpunt af , dan houden we van de 8mbit die ik eerst van orange wou pakken pakweg maximaal 4mbit over dus ja, dan is de keus snel gemaakt, tuurlijk ze zijn duur, maar wel de beloofde snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ook maar alles in 1 plus pakket aangevraagd.
Voor die 5 euro verschil verdubbeling van de internet snelheid en een telefoonaansluiting.
hopelijk duurt het niet te lang dat het binnen is.
Gaat me voornamelijk om de internet verbinding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:16:
ow dat was mij indd ontgaan, merja, dat is wel niet netjes nee, vind de klanteservice van ziggo zowiezo een beetje een zooitje , gisteren belde ik als mijn abbo omgezet kon worden in een ziggo z3 abbo, na 18 minuten gewacht te hebben aan de telefoon, kreeg ik een heel zacht sprekende mevrouw aan de lijn, die ging het voor mij uitzoeken, kwam ze terug met het verhaal dat ik het online moest doorgeven via de ziggo site, afijn naar de ziggo site eenmaal de poscode check gedaan te hebben kwam er te staan dat het niet beschikbaar was, kan natuurlijk niet, gelukkig had ik de mevrouw nog aan de lijn , tja ze kon me niet helpen, dan moest ik maar een mail sturen met de gegevens en dan zou het in orde gemaakt worden, nog niks gehoord tot nu toe, ben benieuwd , heb geen zin om weer 20 minuten aan de lijn te hangen
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring; Wilde mijn @home abo upgraden naar 12mbit, maar werd door @home site naar Ziggo gestuurd. Na de postcode check werd ik door Ziggo weer naar @home site doorgestuurd. Ff gebeld en die gast verwees me door naar support@home.nl. Mijn ervaring met dat e-mail adres is dat het gemiddel 4 weken duurt voordat je uberhaupt een reply krijgt...hopelijk zijn ze inmiddels wat sneller, of ze willen gewoon niet meer geld verdienen ofzo.

ADSL heb ik over gedacht (woon 400mtr van centrale), maar zie toch veel gezeik erover in verschillende topics; @home werkt gewoon bij mij. Beloofde snelheid, beloofde ping. prima. Alleen die klantenservice is waardeloos, maar goed, da's bijna overal.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 08:43
Ben ik de enige die de website van Ziggo echt ruk vindt?

M'n vriendin vroeg vandaag of ik d'r email wilde instellen die ik ooit 2 jaar geleden had aangemaakt voor d'r. Nou ja prima dacht ik, zo gepiept. Maar helaas was ik het wachtwoord vergeten. Dus ik dacht: nou ja dan doe ik toch een keertje wachtwoord vergeten aanklikken, dan krijg ik 'm gauw genoeg weer terug.

Nou niet dus, want elke keer als ik dat doe (in het Casema schermpje is dat nog steeds overigens) kom ik terug op de Homepage van Ziggo, erg irritant. Ze geven zelfs een oplossing als je de vraag aan Tess stelt, maar helaas helpt die oplossing niet. En nu moet ik dus of wachten tot het probleem daar opgelost is, of ik moet maar gaan gokken op wachtwoorden waar ik niet veel trek in heb.
Een nieuw email account aanmaken werkt ook niet, ook dan kom ik terug in het beginscherm. Zowel met IE als Firefox geprobeerd. :/

Ik snap trouwens ook het nut niet van Tess op de homepage, want als je daar je vraag in stelt kom je op een nieuwe page, waar het invul veld weer blanco is en je vraag nog niet beantwoord, alsof je niks gedaan hebt :?

Dus voorlopig ben ik nog niet zo blij met Ziggo. Ik bedoel, m'n internet werkt nog prima, en ik heb ook niks gemerkt van de veranderingen wat betreft m'n verbinding, maar zorg in ieder geval dat je website in orde is zodat de mensen hun zaakjes kunnen regelen :(

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Om een lang verhaal kort te maken, nee, je bent niet de enige :P De webmail werkt idd nog voor geen meter en het schijnt nog totaal niet mogelijk te zijn een @ziggo emailadres aan te maken. Wat betreft de rest, met name de FP ziet er niet uit en de helft mist :9 Maar goed, omdat het nieuw is vergeven we het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
Rctworld schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:36:
[...]
...

Maar goed, omdat het nieuw is vergeven we het maar ;)
Het is dat je daar een knipoog achter zet. maar eigenlijk vind ik het gewoon te zot voor woorden. Ik vergelijk het dan altijd maar met m'n werk. Als ik iets vergeet kan dat iemand z'n leven kosten.

"Tja sorry weduwe X, ik was helemaal vergeten dat ik uw overleden partner wel moest reanimeren en beademen als hij een circulatiestilstand zou krijgen.

Mijn excuses voor het ongemak."

of te wel, zorg dat je je boeltje op orde heb en ga dan pas reclame maken/mailtjes sturen/3 minuten durende reclame's op TV/website online gooien/enz.enz.enz. neerzetten en openbaar maken voor de klant die iedere maand weer een vermogen kwijt zijn aan diensten.

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
en 4 minuten later lag m'n verbinding eruit.. alle stekkers er uit en er weer in en ik heb netjes m'n 16mit lijn.. overigens heb ik nog steeds hetzelfde ip adres. en daar ben ik wel weer blij mee anders had ik weer een stuk of 8 mx records moeten wijzigen.. overigens nr2: www.watismijnip.nl zeg nog steeds "provider: Casema.nl"

het doet het allemaal in ieder geval weer.. nu nog wachten op m'n decoder

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Mrkoekie schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:06:
[...]

Het is dat je daar een knipoog achter zet. maar eigenlijk vind ik het gewoon te zot voor woorden. Ik vergelijk het dan altijd maar met m'n werk. Als ik iets vergeet kan dat iemand z'n leven kosten.

"Tja sorry weduwe X, ik was helemaal vergeten dat ik uw overleden partner wel moest reanimeren en beademen als hij een circulatiestilstand zou krijgen.

Mijn excuses voor het ongemak."

of te wel, zorg dat je je boeltje op orde heb en ga dan pas reclame maken/mailtjes sturen/3 minuten durende reclame's op TV/website online gooien/enz.enz.enz. neerzetten en openbaar maken voor de klant die iedere maand weer een vermogen kwijt zijn aan diensten.
Tja hoe hard het ook klinkt, je moet ook niet alles willen vergelijken ;) Ziggo's taak is Internet, Telefonie en bovenal Televisie leveren en dat doen ze tot op heden goed bij mij. Ik zie de hudige webbased fouten meer als aanloopprobleems die voortkomen uit de samenvoegingen van verschillende systemen dan serieuze tekortkomingen al had er best wat meer voorbereiding in gestoken mogen worden. Maarja om nou te zeggen dat we dit Ziggo de rest van zijn bestaan aan moeten gaan rekenen is ook wel weer erg overdreven ;) En op zo'n fout als jij noemt wordt je als arts/ambulancepersoneel denk ik wel heel je leven aangekeken door de nabestaanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
Rctworld schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:27:
[...]

Tja hoe hard het ook klinkt, je moet ook niet alles willen vergelijken ;) Ziggo's taak is Internet, Telefonie en bovenal Televisie leveren en dat doen ze tot op heden goed bij mij. Ik zie de hudige webbased fouten meer als aanloopprobleems die voortkomen uit de samenvoegingen van verschillende systemen dan serieuze tekortkomingen al had er best wat meer voorbereiding in gestoken mogen worden. Maarja om nou te zeggen dat we dit Ziggo de rest van zijn bestaan aan moeten gaan rekenen is ook wel weer erg overdreven ;) En op zo'n fout als jij noemt wordt je als arts/ambulancepersoneel denk ik wel heel je leven aangekeken door de nabestaanden...
daar heb je ook wel weer gelijk in. Misschien is het ook wel een beetje een scheve vergelijking daar heb je wel weer een punt.
Feit blijft dat ik het gewoon ontzettend slordig vind dat er voor een dergelijk bedrijf dergelijk slecht gewerkt wordt.

En eigenlijk vind ik, maar dat is eigenlijk al jaren zo en is het 'normaal' bevonden, dit niet kunnen. Communicatie ten top...

maar goed.. ik ben weer helemaal blij, m'n inet is verviervoudigd en m'n ip is hetzelfde gebleven..

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Mrkoekie schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:37:
[...]

maar goed.. ik ben weer helemaal blij, m'n inet is verviervoudigd en m'n ip is hetzelfde gebleven..
Casema service was idd ook nooit echt top, gelukkig laatste jaren nooit echt meer nodig gehad :)

Wat betreft het Alles-in-1 pakket, wanneer heb je het aangevraagd? En klopt het dat je in Papendrecht woont? Al zou ik dan nog geen idee hebben welke provider dat vroeger was :P Zit in ieder geval zelf ook rustig te wachten op mijn upgrade al heb ik het pas woensdag aangevraagd, maarja zal wellicht bij mij langer duren omdat ik ze er wel voor aanzie dat ze me gelijk van Orange naar een echte Ziggo server zullen zetten :+ Helaas niks ontvangen in de vorm van een bevestiging maar dat kan wel weer eens onder de bekende communicatieproblemen kunnen vallen :+ Maak me iig nog geen zorgen, enkel intresse :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rctworld op 24-05-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
Rctworld schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:40:
[...]

Casema service was idd ook nooit echt top, gelukkig laatste jaren nooit echt meer nodig gehad :)

Wat betreft het Alles-in-1 pakket, wanneer heb je het aangevraagd? En klopt het dat je in Papendrecht woont? Al zou ik dan nog geen idee hebben welke provider dat vroeger was :P Zit in ieder geval zelf ook rustig te wachten op mijn upgrade al heb ik het pas woensdag aangevraagd, maarja zal wellicht bij mij langer duren omdat ik ze er wel voor aanzie dat ze me gelijk van Orange naar een echte Ziggo server zullen zetten :+ Helaas niks ontvangen in de vorm van een bevestiging maar dat kan wel weer eens onder de bekende communicatieproblemen kunnen vallen :+ Maak me iig nog geen zorgen, enkel intresse :)
hehe waar haal je die info dan weer vandaan :P maar nee, ik woon nu in den haag.
uuuuhm afgelopen zaterdag via de alles in 1 website besteld. woensdag nog niets binnen gehad qua bevestiging ofzo. Dus ik gebeld. "Meneer we hebben uw aanvraag wel binnen maar nog niet verwerkt. Maar dat doe ik nu meteen. A.s. zaterdag heeft u uw snellere verbinding. De decoder duurt een dag of 10.

en dus nu m'n snellere verbinding, netjes zoals gezegd :D :D

Overigen heb ik casema (wat ik dus hiervoor had) maar 1 keer nodig gehad en dat kwam door dat zij een factuur niet goed hadden verwerkt. Hiervoor heb ik toendertijd 3 maanden niets hoeven te betalen omdat ikdreigde met advocaten en Kassa... Dat werkt trouwens altijd "Meneer/Mevrouw, aangezien u mij niet wilt helpen zal ik contact opnemen met m'n advocaat en kassa. Misschien bent u bereid hen wel te helpen"

Niet dat ik een advocaat heb hoor maar beetje bluffen doet een mens soms goed :P

PH-MRK request startup

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.