Stel dat GTA IV op de pc komt denken jullie dan dat er mods voor gemaakt kunnen worden? De laatste patch voor GTA San Andreas maakte het heel erg moeilijk om mods in het spel te kunnen zetten. Ik had gelezen dat de makers van GTA San Andreas dit hadden gedaan omdat ze niet wilden dat al het werk wat in het spel zit (auto modellen, etc.) zomaar vervangen kon worden door zelf gemaakte content. Wat ik overigens een vreemde zaak vind aangezien bijna elk spel voor de PC te modden is en het de levensduur daarvan heel erg kan verlengen.
Verwijderd
Zat ik toch een pizza te eten, draai ik die doos om :

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 20:32 ]
Ik vinde de controls te voet in gevecht niet lekker werken. Of ik doe iets serieus verkeerd of ik zuig
De missies oom een gebouw binnen te gaan en de boel opruimen moet ik meerdere keren doen om de tegenstanders te leren kennen. Het richten gaat moeilijk en veel te chaotisch.
Zijn er nog tips?
De missies oom een gebouw binnen te gaan en de boel opruimen moet ik meerdere keren doen om de tegenstanders te leren kennen. Het richten gaat moeilijk en veel te chaotisch.
Zijn er nog tips?
Weet je wat je kunt doen ipv autoaim en dom de hoek om komen. Half richten met Left Trigger, en dan met je Left Troggle kun je je verplaatsen, ipv simpel lopen enzo. Je kunt hierdoor stukje voor stukje lopen en meteen richten. Dit werkt beter dan rennen, schieten, geschoten worden, rennen, schieten, renne, etc...Deze taktiek werkt vooral binnen in gebouwen. Buiten gebouwen zou ik gewoon ergens dekking zoeken en autoaimen en dan tikje omhoog doen als je schiet dan krijg je vaak headshot !
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Pff, zit ik in een missie, moet ik net iemand gaan achtervolgen met een auto, krijg ik 1 politiester. Gevolg, 0 auto's meer in de buurt. Blabla got away
Af en toe word je gewoon een beetje debiel van het spel. Heb net ook een achtervolging gehad na een begrafenis van een niet nader te noemen persoon. Je moet die gasten in de auto wel doden, want ze blijven achter je aan komen. Als moeten ze door 34879 auto's die op elkaar gestapeld zijn heen komen, ze komen er doorheen, terwijl jij auto's aan het ontwijken bent, die gewoon naar je toesturen.
Af en toe word je gewoon een beetje debiel van het spel. Heb net ook een achtervolging gehad na een begrafenis van een niet nader te noemen persoon. Je moet die gasten in de auto wel doden, want ze blijven achter je aan komen. Als moeten ze door 34879 auto's die op elkaar gestapeld zijn heen komen, ze komen er doorheen, terwijl jij auto's aan het ontwijken bent, die gewoon naar je toesturen.
Zo heb ik ook wat ruzie gehad met scripted events. Na een missie had ik nog 3 sterren wanted level, maar ging Niko ook de oprachtgever bellen. Aan de telefoon kun je niet rennen of een auto instappen, dus ik moest kiezen om op te hangen en het meerendeel van het telefoongesprek te missen, of doodgaan. Het maar voor het eerste gekozen, maar mis wel een stuk verhaal daardoor.PWM schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:52:
Pff, zit ik in een missie, moet ik net iemand gaan achtervolgen met een auto, krijg ik 1 politiester. Gevolg, 0 auto's meer in de buurt. Blabla got away
Zo had ik ook een date met kate, maar stond op haar adres ook een missie voor één van haar broers. Gevolg was dat ik in een missie terecht kwam én dat Kate pissed was dat ik niet was komen opdagen, terwijl ze in de cutscene nota bene zelf de deur opendoet.

PSN: Shiver23
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Net met een nieuwe guide alle duiven weer nagelopen, en nog steeds mis ik er 1
Volgens mij is het systeem er 1 vergeten te tellen, want ik heb ze echt alle 144 gechecked en er is er geen een over
Klotezooi! pleurisduiven
Net met een nieuwe guide alle duiven weer nagelopen, en nog steeds mis ik er 1
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
hahahaha, misschien was één duif toch niet echt helemaal dood 
Soms wordt ik wel gek van de kleine foutjes in de super grote wereld. Het blijft uiteraard een spel wat gemaakt is door mensen voor mensen. Ik ga er dan ook niet vanuit dat alles 100% waterdicht is. Maar soms kom je toch echt gekke problemen tegen of rare fouten.
- Vliegende vrachtwagen, zweeft 2 meter boven de weg.
- Missies zijn soms beetje raar, als je niet de 'officiele' weg volgt.
- Het verkeer, een verhaal apart. Soms geen auto te bekennen en soms 10 achter elkaar.
- Ik kijk rond, geen agenten. Ik schiet en ineens een agent in me kraag.
- Agenten zijn zo stom als een varken, ze kunnen NIET rijden en zijn te dom om ook maar iemand op te pakken.
- Ga zo maar door...
Dit is echt geen afkraaksessie, want vind GTA4 helemaal super. Vandaag alleen al 8 uur gespeeld...geweldig gewoon
Soms wordt ik wel gek van de kleine foutjes in de super grote wereld. Het blijft uiteraard een spel wat gemaakt is door mensen voor mensen. Ik ga er dan ook niet vanuit dat alles 100% waterdicht is. Maar soms kom je toch echt gekke problemen tegen of rare fouten.
- Vliegende vrachtwagen, zweeft 2 meter boven de weg.
- Missies zijn soms beetje raar, als je niet de 'officiele' weg volgt.
- Het verkeer, een verhaal apart. Soms geen auto te bekennen en soms 10 achter elkaar.
- Ik kijk rond, geen agenten. Ik schiet en ineens een agent in me kraag.
- Agenten zijn zo stom als een varken, ze kunnen NIET rijden en zijn te dom om ook maar iemand op te pakken.
- Ga zo maar door...
Dit is echt geen afkraaksessie, want vind GTA4 helemaal super. Vandaag alleen al 8 uur gespeeld...geweldig gewoon
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zit nu eindelijk 15%
(ja ja.. ), mag nu ook eindelijk internetten (auto's jatten
)
Kleine spoiler vraag
Soms rij je over die grote brug naar bv boven eiland, zie je echt de helft van de auto's met total wrecked achterkant. Flinke botsing voordat ik kwam ofzo?
Wel grappig, loop iemand omver met bv koffie in zn handen, valt op de grond 
De telefoon is soms erg irritant, zoals hierboven nu 2x meegemaakt met politie op je hielen moet hij zo nodig gaan bellen
En wel opvallend, spawn van auto's is echt compleet nep. Sta ik daar beetje aan de weg wachten op een leuke auto te jatten.. niets aankomend van links (tot ver in de straat leeg). Draai naar rechts, taxi. Draai terug naar links, opeens 7 auto's voor mn neus
Kleine spoiler vraag
spoiler:
Kan je trouwens bij laatste missie tegen vlad ook kiezen om het te laten leven? Ik had een gun en systeem zij dat ik kon schieten.. naja.. bam enzo
Maar later dacht ik, wat doet hij als je niet schiet?
Soms rij je over die grote brug naar bv boven eiland, zie je echt de helft van de auto's met total wrecked achterkant. Flinke botsing voordat ik kwam ofzo?

De telefoon is soms erg irritant, zoals hierboven nu 2x meegemaakt met politie op je hielen moet hij zo nodig gaan bellen

En wel opvallend, spawn van auto's is echt compleet nep. Sta ik daar beetje aan de weg wachten op een leuke auto te jatten.. niets aankomend van links (tot ver in de straat leeg). Draai naar rechts, taxi. Draai terug naar links, opeens 7 auto's voor mn neus

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2008 22:22 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je dat wilt weten kun je even op deze site kijken. Deze site is een dikke spoiler ! Dus pas op.SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:20:
Zit nu eindelijk 15%(ja ja.. ), mag nu ook eindelijk internetten (auto's jatten
)
Kleine spoiler vraag
spoiler:Kan je trouwens bij laatste missie tegen vlad ook kiezen om het te laten leven? Ik had een gun en systeem zij dat ik kon schieten.. naja.. bam enzoMaar later dacht ik, wat doet hij als je niet schiet?
Je kunt hier alle keuze's zien, zoals je net zei: Als je iemand moet vermoorden.
Meestal hebben deze moorden wel een effect, er wordt ook verteld welke keuze je het beste kunt maken. Ik heb het wel gelezen...maakt het spel net even iets makkelijker zonder al te veel te verklappen.
Klote voor je.... Wat voor guide/map gebruik je precies? Die map die je standaard in het spel via het internetcafe kan bekijken of heb je een aangepaste map van een "echte website" met screenshots waar ze precies zitten? Zoiets had ik ook gebruikt met Saints Row maar dat ben ik nog niet tegengekomen voor GTA4.Angeloonie schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:10:
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH![]()
Net met een nieuwe guide alle duiven weer nagelopen, en nog steeds mis ik er 1Volgens mij is het systeem er 1 vergeten te tellen, want ik heb ze echt alle 144 gechecked en er is er geen een over
Klotezooi! pleurisduiven
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Ik gebruik de guide op GamesRadar.com.buran schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:01:
[...]
Klote voor je.... Wat voor guide/map gebruik je precies? Die map die je standaard in het spel via het internetcafe kan bekijken of heb je een aangepaste map van een "echte website" met screenshots waar ze precies zitten? Zoiets had ik ook gebruikt met Saints Row maar dat ben ik nog niet tegengekomen voor GTA4.
Maar goed, ik ga morgen maar weer vanaf duif 1 beginnen, en maar wéér alles aflopen. Wordt echt knetterbek van die duiven.
Psst, de nieuwe Saturn in Groningen (die over 52 minuten opengaat) heeft GTA IV in de aanbieding voor de PS3 en de 360 voor 39 euro. NIet duur, toch?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
*Doet in auto stapt*rimave schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:08:
Psst, de nieuwe Saturn in Groningen (die over 52 minuten opengaat) heeft GTA IV in de aanbieding voor de PS3 en de 360 voor 39 euro. NIet duur, toch?
http://www.escapistmagazi...ation-Grand-Theft-Auto-IV
Gewoon kijken.
Gewoon kijken.
PSN: Shiver23
@shiver23... tering eeh, kan die gozer nog sneller praten haha 
Beetje flauwe review btw...
Beetje flauwe review btw...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Gisteren thuis alles nog eens nagelopen en m'n internet/netwerk instellingen zijn gewoonn goed ingesteld. Bij het testen geeft Xbox Live aan dat NAT op "open" staat. Dan zou toch alles in orde moeten zijn? Niet dus. Ik heb zo'n 2 uur online Deathmatch kunnen spelen zonder problemen. Het laatste potje was afgelopen en daarna kon ik geen enkele match meer joinen. Kreeg steeds de melding "Disconnected from Game session, returning to single player". Ik dacht dat het misschien aan de Deathmatch modus lag, maar andere modi werkte ook niet. Iemand hetzelfde probleem wel eens gehad?
Bah, Ik was begonnen aan mijn duiven reeks, maar toen ik het spel voor de 3e keer weer ging spelen stond de teller weer op 16 duiven neergeknald. Ik denk dat ik toch maar moet gaan opslaan als ik de playstation uitzet
Study everything, You'll find something you can use
Geldt die autosave niet voor dat soort dingen dan. Dus de duiven en de jumps of vigilante misions etc?Castor385 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:
Bah, Ik was begonnen aan mijn duiven reeks, maar toen ik het spel voor de 3e keer weer ging spelen stond de teller weer op 16 duiven neergeknald. Ik denk dat ik toch maar moet gaan opslaan als ik de playstation uitzet
PSN id: PENo1
Dat had ik al keer gelezen,NeoMe schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:26:
[...]
Als je dat wilt weten kun je even op deze site kijken. Deze site is een dikke spoiler ! Dus pas op.
spoiler:
. Maar ik knal ze liever allemaal neer 
spoiler:
wordt daar niet genoemd. Zover ik begreep maken die keuzes toch niets uit om die 100% te halen, dus speel ik gewoon vrolijk door Vlad
Als ik klaar ben met spelen ga ik altijd nog een leuke auto stelen, parkeer ik en save ik handmatig. Zekerheid boven allesCastor385 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2008 08:57 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk dat ik dat ook maar aan mijn afsluit patroon ga toevoegen.
Op de PC-versie(s) was het zo dat wanneer je achterom keek en weer terug, de auto's veranderd waren. Het verkeer werd dus at random weergegeven.
Is dit in de consoleversies ook?
nee, is al vaker gezegdFrank76NL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:19:
Op de PC-versie(s) was het zo dat wanneer je achterom keek en weer terug, de auto's veranderd waren. Het verkeer werd dus at random weergegeven.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem. NAT staat gewoon open en word steeds gedisconnected.themonsman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:35:
Gisteren thuis alles nog eens nagelopen en m'n internet/netwerk instellingen zijn gewoonn goed ingesteld. Bij het testen geeft Xbox Live aan dat NAT op "open" staat. Dan zou toch alles in orde moeten zijn? Niet dus. Ik heb zo'n 2 uur online Deathmatch kunnen spelen zonder problemen. Het laatste potje was afgelopen en daarna kon ik geen enkele match meer joinen. Kreeg steeds de melding "Disconnected from Game session, returning to single player". Ik dacht dat het misschien aan de Deathmatch modus lag, maar andere modi werkte ook niet. Iemand hetzelfde probleem wel eens gehad?
Bij mij thuis zit het zo: Modem > (wireless)router > switch > xbox
Maar moet geen probleem zijn lijkt me.
Verwijderd
Was gister een reuzen storing op het KPN Netwerk en Xs4all.themonsman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:35:
Heb je ADSL?
Ik heb een 20Mbit abonnement bij Tele2, het zou natuurlijk kunnen dat zij gebruik maken van het KPN netwerk. Hopelijk is dat het probleem, maar ben bang van niet... Want vorige week had ik dezelfde problemen.
Ik heb wat rondgekeken op verschillende internet fora en meerdere mensen hebben dezelfde problemen. Live staat goed ingesteld, NAT staat op "open", maar toch problemen bij GTA multiplayer. Dan moet het probleem toch wel daar liggen?
Ik heb wat rondgekeken op verschillende internet fora en meerdere mensen hebben dezelfde problemen. Live staat goed ingesteld, NAT staat op "open", maar toch problemen bij GTA multiplayer. Dan moet het probleem toch wel daar liggen?
Dat is juist op console ook het geval, paar posts terug meldde ik dit over de PS3 versie.
Ik vond deze review een beetje tegenvallen ten opzichte van z'n andere reviews....maar zoals hij zelf ook zegt...het komt niet vaak voor dat hij zo positief is over een game (dat hij het meteen weer gaat spelen)
Trouwens flink wat plezier gehad aan de multiplayer, samen met een maat van me in free mode de hele stad onveilig gemaakt. Rondgeraced, geschoten en op een gegeven moment wordt je creatief, dus we zijn van gebouwen gaan springen, van gebouwen op helikopterbladen. Wat ook lachen was is dat we op een gegeven moment één een helikopter vloog net boven een jump van een parkeergarage en de ander er met een crossbike overheen sprong.....just like a stuntman
Ik moet zeggen dat andere multiplayer modes niet allemaal even duidelijk zijn. Dat je op het vliegveld wordt omsingeld en die gast moest wegkrijgen snapten we beiden niet. Die gast bleef maar in het vliegtuig zitten. Wat moet je in die mode doen?
[ Voor 43% gewijzigd door Walkman op 15-05-2008 10:21 ]
Bedankt PhuseboxSinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:09:
[...]
Dat is juist op console ook het geval, paar posts terug meldde ik dit over de PS3 versie.
Jammer van dat random popup verkeer. Dit geldt ook voor de 360 versie neem ik aan?
Btw. ik had het topic doorzocht op "verkeer".
[ Voor 7% gewijzigd door FrankNLD op 15-05-2008 10:19 ]
Weet niet of het helemaal is wat je bedoeld, dit had ik iig gepost:
Zelfde is trouwens ook met opblazen van auto's. Helemaal rechtsonder heb je zo'n 'elite wijkje' met een klein parkeerplaats. Granaat erin, 2 auto's boom. Loop richting de zee, draai om.. hoppa, 2 nieuwe auto'sSinergyX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:20:
vaag want ik heb hier dus echt geen last van op de 360... nog nooit gehad dat als ik me omdraai er OPEENS auto's naast me staan, misschien vanuit de verte komen aanrijden, maar niet verdwijnen en verschijnen at randomFrank76NL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:18:
[...]
Bedankt Phusebox![]()
Jammer van dat random popup verkeer. Dit geldt ook voor de 360 versie neem ik aan?
Btw. ik had het topic doorzocht op "verkeer".
Het zal er nog wel zijn, maar het valt toch veel minder op vind ik. Ik merk heb zelfs praktisch niet op (misschien omdat ik er ook niet specifiek op let), vroeger gebeurde het constant dat een auto me passeerde, ik me omdraaide en hij was weg, maar dat gevoel heb ik nu toch niet meer. Het enige dat ik me "stoort" is dat de wagens die je ziet rijden, voor een deel dezelfde is van de wagen waarmee je rijd.
Speel het trouwens ook op de 360
Speel het trouwens ook op de 360
[ Voor 4% gewijzigd door DaRKie op 15-05-2008 10:33 ]
Ben het ook nog niet tegengekomen nee.Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:28:
[...]
vaag want ik heb hier dus echt geen last van op de 360... nog nooit gehad dat als ik me omdraai er OPEENS auto's naast me staan, misschien vanuit de verte komen aanrijden, maar niet verdwijnen en verschijnen at random
Verder over multiplayer op de xbox, ik heb hetzelfde.. Alle andere spellen geen probleem, NAT staat open, maar met gta gebeurd het me regelmatig dat ik wordt gedisconnect. Wel voordat ik uberhaupt in de lobby ben aangekomen.
To dare is to do
Wat ik wel gaaf vind: Als je zonder uitkijken een straat oversteekt, wordt ik nogal eens aangereden
Ook door politie. Meestal kan de bestuurder het niet navertellen.
Ja, ben serieus al meer dan 100 keer aangereden. Komt ook door mezelf omdat ik dan de auto wil jatten maar hun gewoon doorrijden. Doe nu altijd aimen op het hoofd, dan stappen ze meestal wel uit, alleen soms geven ze gas bij. Als je wordt aangereden kost dit meestal een klein beetje health, maar was laatst aangereden op de brug met mijn motor, toen hield ik nog het kleinste rodebalkje over wat ik tot nu toe heb gezien. Snel hamburger erin en je bent weer springlevend 
Trouwens ook wel netjes dat Health en Armor apart worden gezien, is ook niet in elk spel.
Trouwens ook wel netjes dat Health en Armor apart worden gezien, is ook niet in elk spel.
Wat ik wel scheef vind, soms zie je wel eens een politie agent achter iemand aan rennen, schiet soms ook. Ik met de auto erachter aan en geef hem een flinke beuk met de motorkap. Krijg ik opeens een wanted ster
Ik heb alleen maar die man staande te houden!
Wel grappig dat je soms voor de ogen van een agent een auto kan jatten. Gewoon met je gun op de bestuurder richting, stapt hij soms in angst uit. Jij in de auto en rustig wegrijden

Wel grappig dat je soms voor de ogen van een agent een auto kan jatten. Gewoon met je gun op de bestuurder richting, stapt hij soms in angst uit. Jij in de auto en rustig wegrijden
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2008 10:57 ]
als je dat wil doen kun je beter tegen hem aan renen...SinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:57:
Wat ik wel scheef vind, soms zie je wel eens een politie agent achter iemand aan rennen, schiet soms ook. Ik met de auto erachter aan en geef hem een flinke beuk met de motorkap. Krijg ik opeens een wanted sterIk heb alleen maar die man staande te houden!
niet dat je er iets voor terugkrijgt...
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 15-05-2008 11:04 ]
Heb je soms nog een andere PC in huis die bezig is met P2P?themonsman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:35:
Je zal niet de eerste zijn die aan het klagen is over de verbinding terwijl zijn broertje zijn MP3 bibliotheek is aan het updaten.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Haha nee ik woon samen met m'n vriendin. Die heb ik inmiddels ook uitgesloten van het probleem. De 1e keer dat ik het had zat zij namelijk te bellen met de huistelefoon, die ook via m'n Tele2 modem loopt.yzf1kr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:08:
[...]Heb je soms nog een andere PC in huis die bezig is met P2P?
Je zal niet de eerste zijn die aan het klagen is over de verbinding terwijl zijn broertje zijn MP3 bibliotheek is aan het updaten.
Dus nee als ik aan het spelen ben dan maakt alleen de 360 op dat moment gebruik van mijn internet verbinding. (via een vaste kabelverbinding en m'n wireless is beveiligd dus de buurman zit er ook niet stiekem op
Het is gelukkig wel makkelijk om politieauto's te jatten in deze GTA. Bij Vice City werd je altijd meteen gearresteerd als je een agent uit z'n auto wou slepen. Als je hier aan de deur trekt gaat die niet open, maar stapt de agent vervolgens wel uit. Krijg je 1 ster, maar je stapt wel in de politieauto en kunt wegscheuren
of je gaat naar het politiekantoor op het middelste eiland, aan de westkantSh0ckTr00per schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:34:
Het is gelukkig wel makkelijk om politieauto's te jatten in deze GTA. Bij Vice City werd je altijd meteen gearresteerd als je een agent uit z'n auto wou slepen. Als je hier aan de deur trekt gaat die niet open, maar stapt de agent vervolgens wel uit. Krijg je 1 ster, maar je stapt wel in de politieauto en kunt wegscheuren
achterom in t steegje staat er 1, niemand die het merkt
Het zal ongetwijfeld al tig keer gezegd zijn, maar toch vraag ik mij af wanneer ik precies over die brug mag? Heb toch al aardig wat opdrachten gedaan.. heb niet veel tijd door de week om te gamen en met 2u achter elkaar rustig gamen is het vaak wel gedaan met de pret.
Begreep ergens rond de 20%. Ik zit nu net voorbij de 15%, gok dat de vast contact na Vlad (rimini?) je wel toegang uiteindelijk geeft.
Verwijderd
Dennahz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:40:
Het zal ongetwijfeld al tig keer gezegd zijn, maar toch vraag ik mij af wanneer ik precies over die brug mag? Heb toch al aardig wat opdrachten gedaan.. heb niet veel tijd door de week om te gamen en met 2u achter elkaar rustig gamen is het vaak wel gedaan met de pret.
spoiler:
nadat je je eerste missie voor/met playboy X hebt gedaan
Over playboyx:
spoiler:
Ik heb dwayne afgemaakt, maar had daar vrijwel direct spijt van, niet op zijn minst omdat je daarna van playboyx te horen krijgt dat hij je niet meer wil zien
. Was playboyx afmaken nu echt een betere keuze geweest?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je bedoeld die getekende schermpjes? (2 agenten, die griet met de lollie) Dan is PS3 aan het laden
De ingame filmpjes kan je met X skippen.
Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:
Over playboyx:
spoiler:Ik heb dwayne afgemaakt, maar had daar vrijwel direct spijt van, niet op zijn minst omdat je daarna van playboyx te horen krijgt dat hij je niet meer wil zien. Was playboyx afmaken nu echt een betere keuze geweest?
spoiler:
Ik denk dat als je Playbox X zou afmaken dat Dwayne niets meer met je te maken wilt hebben denk ik
. Verder heb je voor beide personages al wel 100% van de missies gedaan anders krijg je die keus niet denk ik om er eentje af te maken. Ik heb zelf ook voor Dwanyne gekozen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 15-05-2008 12:10 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:
Over playboyx:
spoiler:Ik heb dwayne afgemaakt, maar had daar vrijwel direct spijt van, niet op zijn minst omdat je daarna van playboyx te horen krijgt dat hij je niet meer wil zien. Was playboyx afmaken nu echt een betere keuze geweest?
spoiler:
Ja, dan had je zijn huis als safehouse gekregen. Bovendien ben je dan vrienden met Dwayne (niet dat dat veel uitmaakt, maar goed...). Je krijgt dan trouwens geen geld, maar als je bij die missie bent is geld toch al niet meer zo'n issue.
Gunner schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:09:
[...]
spoiler:Ik denk dat als je Playbox X zou afmaken dat Dwayne niet meer met je te maken wilt hebben denk ik. Verder heb je voor beide personages al wel 100% van de missies gedaan anders krijg je die keus niet denk ik om er eentje af te maken
spoiler:
Dwayne wordt gewoon je buddy. That's it.
Verwijderd
Gunner schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:09:
[...]
spoiler:Ik denk dat als je Playbox X zou afmaken dat Dwayne niets meer met je te maken wilt hebben denk ik. Verder heb je voor beide personages al wel 100% van de missies gedaan anders krijg je die keus niet denk ik om er eentje af te maken. Ik heb zelf ook voor Dwanyne gekozen.
spoiler:
als je playboy afmaakt krijg je zijn huis en word dwayne je vriend
Hier staat precies wie je wel en wie je niet moet vermoorden:
- = Site = - ...
Vet, je krijgt ook Health erbij van de Hoeren
Kun je trouwens nog ergens hoertjes oppikken voor wat autosex of kan dat niet meer...
- = Site = - ...
Kun je trouwens nog ergens hoertjes oppikken voor wat autosex of kan dat niet meer...
[ Voor 36% gewijzigd door NeoMe op 15-05-2008 12:15 ]
gideon82 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:11:
[...]
spoiler:Dwayne wordt gewoon je buddy. That's it.
spoiler:
Aah dat wist ik niet... maar onze voorganger heeft het over dat je dan z'n safehouse krijgt, dus in de praktijk maakt het voor de verhaallijn niets uit lijkt me
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kan gewoon nog, even zoekenNeoMe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:12:
haar laten uitstappen, neerknallen en je geld terug
Die paaldansers in de stripclub eerste eiland kunnen trouwens niet dood

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2008 12:14 ]
Vond wel lache, en hij heeft wel een paar goede punten.
Nice review!
RobbertC schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:10:
[...]
spoiler:Ja, dan had je zijn huis als safehouse gekregen. Bovendien ben je dan vrienden met Dwayne (niet dat dat veel uitmaakt, maar goed...). Je krijgt dan trouwens geen geld, maar als je bij die missie bent is geld toch al niet meer zo'n issue.
spoiler:
Als je vrienden bent met Dwayne, kun je hem bellen om een groepje gangsters te laten komen 
SinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:45:
Begreep ergens rond de 20%. Ik zit nu net voorbij de 15%, gok dat de vast contact na Vlad (rimini?) je wel toegang uiteindelijk geeft.
Thx beide.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:50:
[...]
spoiler:nadat je je eerste missie voor/met playboy X hebt gedaan
Piels schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:30:
[...]
spoiler:Als je vrienden bent met Dwayne, kun je hem bellen om een groepje gangsters te laten komen
spoiler:
Je krijgt idd ook z'n safehouse. Was ik even vergeten te melden. Ik wist niet dat je Dwayne z'n vriendin kon bellen
, zal wel komen omdat ik hem een btje links laat liggen 
Als je dat al gaaf vind, dan moet je eens springen valk voordat je aangereden wordt.Castor385 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:53:
Wat ik wel gaaf vind: Als je zonder uitkijken een straat oversteekt, wordt ik nogal eens aangeredenOok door politie. Meestal kan de bestuurder het niet navertellen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik heb al behoorlijk wat variaties gehad
Ik denk dat ik nog moet proberen om aangereden te worden met een granaat in m'n hand met de pin eruit
Toch maar begonnen aan het 100% halen, hoewel het best veel werk is. Bijna klaar met pakketjes en racen, dus ben er nog laaaaaaang niet.
Het is hier geen martkplaats.
Het is hier geen martkplaats.
[ Voor 48% gewijzigd door TheZeroorez op 15-05-2008 16:51 ]
Gister alweer een mooi detail. Reed in een politiewagen met de sirenes aan met 5 sterren ofzo op de vlucht. Sloeg over de kop en op één na gingen alle zwaailichten kapot. Mooie was dat de sirene ook kapot was en ik nu een vrij hilarisch kapot sirene geluid produceerde
Wat krijg ik dan te zienyzf1kr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:12:
[...]
Als je dat al gaaf vind, dan moet je eens springen valk voordat je aangereden wordt.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Mijn zus kwam ook al kijken waarom ik helemaal in een scheur lag voor de televisie. Had een 180 om mn as gemaakt en sirene nog aan staanjohnnyv.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:
Gister alweer een mooi detail. Reed in een politiewagen met de sirenes aan met 5 sterren ofzo op de vlucht. Sloeg over de kop en op één na gingen alle zwaailichten kapot. Mooie was dat de sirene ook kapot was en ik nu een vrij hilarisch kapot sirene geluid produceerde
Iemand al trouwens gelukt om met launcher of grenaat een auto de lucht in te krijgen? Elke auto die ik op blaas hopt wat omhoog maar niet echt spectaculaire luchtshows
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2008 14:45 ]
is leuk als je word aangereden terwijl je net de telefoon opneemt, weg stuk van verhaal en opnieuw bellen kan weer niet.Shiver23 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:02:
[...]
Zo heb ik ook wat ruzie gehad met scripted events. Na een missie had ik nog 3 sterren wanted level, maar ging Niko ook de oprachtgever bellen. Aan de telefoon kun je niet rennen of een auto instappen, dus ik moest kiezen om op te hangen en het meerendeel van het telefoongesprek te missen, of doodgaan. Het maar voor het eerste gekozen, maar mis wel een stuk verhaal daardoor.
Zo had ik ook een date met kate, maar stond op haar adres ook een missie voor één van haar broers. Gevolg was dat ik in een missie terecht kwam én dat Kate pissed was dat ik niet was komen opdagen, terwijl ze in de cutscene nota bene zelf de deur opendoet.
en als je in een auto word opgepakt kan je je niet eens verzetten, erg leuk na halve stad doorrijden, perongeluk agent platgereden, auto kapot, andere auto pakken, andere agent loop naar deur, busted, wapens kwijt, alles verpest. opnieuw laden en stuk opnieuw rijden
ik snap dit ook niet helemaal, je kunt je beter verzetten tegen een arrestatie en doodgaan dan opgepakt worden omdat je bij een arrestatie al je wapens kwijt ben en als je doodgaat mag je ze houden.
daarom ben ik ook nog nooit gearresteerd. Een stuk of 30 keer doodgegaan dat wel... maar nooit m'n wapens kwijt... kost mi veel te veel moeite om weer al je favo wapens in goeie hoeveelheden op te duiken...KillaH87 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:49:
[...]
ik snap dit ook niet helemaal, je kunt je beter verzetten tegen een arrestatie en doodgaan dan opgepakt worden omdat je bij een arrestatie al je wapens kwijt ben en als je doodgaat mag je ze houden.
ik zit nu trouwens op 38% met 30 uur gespeeld en heb eindelijk t 2e eiland unlocked!

Ik vind het centrum echt niet normaal stoer. alleen 1 keer rustig doorheen gereden en t viel me op hoeveel auto's er te zien zijn... zekers een stuk of 20 minstens! en al die reclames zijn echt supervet!
Prachtspel!
Ben bezig met die most wanted missies en nu kan ik gewoon voor de deur 911 bellenPhusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:
[...]
of je gaat naar het politiekantoor op het middelste eiland, aan de westkant
Gamehubs GTA IV trouwens vandaag binnengekregen..
gideon82 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:56:
[...]
spoiler:Je krijgt idd ook z'n safehouse. Was ik even vergeten te melden. Ik wist niet dat je Dwayne z'n vriendin kon bellen, zal wel komen omdat ik hem een btje links laat liggen
spoiler:
je kunt niet zijn vriendin bellen maar je kunt als je binnen een bepaald percentage "like" zit hem bellen en dan stuurt ie 2 goed bewapende homies naar je om je te helpen,soms weleens handig
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Laatst nog 1tje gepakt die midden voor het kantoor stond met een paar agenten op de stoep naast de auto. Niemand die wat doet hoorPhusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:
[...]
of je gaat naar het politiekantoor op het middelste eiland, aan de westkant
Verwijderd
Okee... ik ga heel erg los op GTA maarre.. die Snow storm EN die Undress to Kill gaat even niet voor me op... Doe ondertussen de McReary cases maar die 2 andere missies... echt heel gaar is dat steeds... gelukkig won gisteren Zenith de cup.
Al staat er politie bij, dan duw je de wagen verderop naar een andere plek met een andere auto, en stap je vervolgens inKaasplank schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:25:
[...]
Laatst nog 1tje gepakt die midden voor het kantoor stond met een paar agenten op de stoep naast de auto. Niemand die wat doet hoor
[ Voor 51% gewijzigd door PeterSelie op 15-05-2008 15:27 ]
Verwijderd
laatste dagen een aantal keer gebruik gemaakt van kiki om van mijn wanted level af te komen aan het eind van een missie. Op de een of andere manier voelt het toch als cheaten als ik dat doe... Terwijl ik er natuurlijk hard voor hem moeten worden door haar af en toe ene beurt te geven..
Enige echt handige is little jacob. al mag die ook wel eens wat dichterbij gaan parkeren :-)
Enige echt handige is little jacob. al mag die ook wel eens wat dichterbij gaan parkeren :-)
Verwijderd
spoiler:
ik ben nu op het punt om revengte te nemen op Dimitri of voor die cash te gaan. Ben eerst voor die cash gegaan, maar ja dan wordt Roman even later vermoord. Dat zag ik eigenlijk al aankomen, maar dat is niet zo leuk. Ik neem aan dat wanneer je Dimitri uitschakeld, dus revenge, Roman blijft leven? Ik ken die cash best wel goed gebruiken voor die half million achievement, maar Roman is je neeffie en die moet gewoon blijven leven
. Kom wel op andere manieren aan die half million
. Die revenge missie is trouwens best pittig
.
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:31:
spoiler:ik ben nu op het punt om revengte te nemen op Dimitri of voor die cash te gaan. Ben eerst voor die cash gegaan, maar ja dan wordt Roman even later vermoord. Dat zag ik eigenlijk al aankomen, maar dat is niet zo leuk. Ik neem aan dat wanneer je Dimitri uitschakeld, dus revenge, Roman blijft leven? Ik ken die cash best wel goed gebruiken voor die half million achievement, maar Roman is je neeffie en die moet gewoon blijven leven. Kom wel op andere manieren aan die half million
. Die revenge missie is trouwens best pittig
.
spoiler:
Als je voor revenge kiest, dan wordt Kate vermoord en blijft Roman leven. Btw. je krijgt in beide gevallen aan het eind van de story 250.000 extra, dus die half miljoen haal je sowiezo. Ik heb in eerste instantie voor revenge gekozen, zal bij de tweede playthrough de deal proberen...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
spoiler:
ok thx, minder dat Kate wordt vermoord
. Wtf ben dan wel beniewd naar wat Packie dan gaat doen maar dat wil ik nog niet weten. Maar ben toch meer gehecht aan Roman, dus revenge wordt het
. Beter dat je alsnog de 250k krijgt
.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 15:44 ]
Was een typoKez schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:13:
[...]
spoiler:je kunt niet zijn vriendin bellen maar je kunt als je binnen een bepaald percentage "like" zit hem bellen en dan stuurt ie 2 goed bewapende homies naar je om je te helpen,soms weleens handig
spoiler:
Ik heb trouwens wel een (sub)missie gedaan voor z'n vriendin. Haar huidige vriendje een lesje leren, maar niet vermoorden. Was een missie met zo'n 'blauw icoontje' op de map. Alleen trok die bij mij een pistool, dus heb ik hem maar geexecuteerd met 20 shothgun shots in z'n hoofd
). Daarna wilde ze nix meer met me te maken hebben
he he he 
review GTA 4,
PAS OP de reviewer is een "GAME CRITIC"
dus als je niet tegen kritiek op het spel kunt kijk dan niet
dus als je niet tegen kritiek op het spel kunt kijk dan niet
Stond er 2 pagina's terug ook al
To dare is to do
vandaag eens een poging gedaan om online te spelen. Wat een hel.. Na 5 min de controller weg gesmeten.
Elke keer als ik in een lobby kom wordt ik disconnected omdat 1 van de players hem zich gepeerd is..
Iemand nog tips of is dit een onderdeel van het online gebeuren.. je mateloos irriteren?
Elke keer als ik in een lobby kom wordt ik disconnected omdat 1 van de players hem zich gepeerd is..
Iemand nog tips of is dit een onderdeel van het online gebeuren.. je mateloos irriteren?
PS3? Op Xbox gaat online heel behoorlijk. Rooms vullen zich snel. Alleen heb je soms één speler die heel erg lagt.
dan doe je customDepress schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:40:
vandaag eens een poging gedaan om online te spelen. Wat een hel.. Na 5 min de controller weg gesmeten.
Oftewel dit is normaal? Als iemand disconnect knalt hij eruit?
Ik vindt het een aardige review, kijk het niet verkeerd aan, hij wordt betaalt om elke luis op een dure $2000 vacht eruit te pikken kwa games! En GTA IV is verre van perfect maar hij is in deze review behoorlijk positief! Het is niet de review van Jericho of Turok bijvoorbeeld en zoals je ziet in het filmpje hij zal zeker meer spelen!wyll schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:44:
review GTA 4,
dus als je niet tegen kritiek op het spel kunt kijk dan niet![]()
![]()
Oh geloof me zoek de Jericho en de Turok review op!
There is no place like ::1
ik heb daar alleen de eerste 2 dagen na de release last van gehadDepress schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:35:
Wat ik wel irritant vind is dat ze Niko Belic uitspreken als Belik, terwijl het toch echt moet klinken als Belitsj hoorde zelf een keer petrovik oid langskomen. Als je het niet weet zal het vast niks boeien, maar ik vind het wel zo slordig. 
Ik weet niet waar die niko precies vandaan komt maar het meeste verstond ik wel, en volgens het servo-kroatisch-bosnisch spreken ze het verkeerd uit
misschien is het een andere taal waarin ze het wel goed uitspreken maar dat lijkt me sterk
Ik weet niet waar die niko precies vandaan komt maar het meeste verstond ik wel, en volgens het servo-kroatisch-bosnisch spreken ze het verkeerd uit
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Waarschijnlijk als je kijkt in je XMB bij je Network Settings zie je dat je NAT Type 3 hebt. Oftewel er zijn wat poorten geblokkeerd in je router/modem. Er zijn diverse how-to's via google te vinden om het op NAT Type 2 te krijgen.Depress schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:35:
Alhoewel die bij mij niet werkten, dus heb ik maar een andere modem/router combinatie geregeld. Het is ook het enige spel waar ik er last van hebt.
Interessant dat je dat ook opgemerkt hebt, ik ergerde me daar een beetje aan omdat ik een vriend heb die kroatisch is en ook een dergelijke 'c' in z'n achternaam heeft. En het is dus wel degelijk 'tsj' inplaats van 'k'. Vraag me af waarom ze dat gedaan hebben. Tis niet bijzonder storend (en dacht dat ik zo'n beetje de enige was die het storend vond), maar toch.Arm1n schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:53:
Wat ik wel irritant vind is dat ze Niko Belic uitspreken als Belik, terwijl het toch echt moet klinken als Belitsj hoorde zelf een keer petrovik oid langskomen. Als je het niet weet zal het vast niks boeien, maar ik vind het wel zo slordig.
Ik weet niet waar die niko precies vandaan komt maar het meeste verstond ik wel, en volgens het servo-kroatisch-bosnisch spreken ze het verkeerd uitmisschien is het een andere taal waarin ze het wel goed uitspreken maar dat lijkt me sterk
Nja als je dr zelf vandaan komt en de taal ook spreekt dan valt dat wel op.Blue2k schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:44:
Interessant dat je dat ook opgemerkt hebt
Het is net zo storend als iemand die in het nederlands kitroen ipv citroen zou zeggen. Voor de gene die de taal niet spreekt zal het worst wezenTis niet bijzonder storend (en dacht dat ik zo'n beetje de enige was die het storend vond), maar toch.
Is dat niet juist expres gedaan omdat 'ie in de states zit ofzo?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Net het verhaal uitgespeeld... 30,5 uur op de klok net die achievement mis gelopen
heb sinds vandaag wat probs met GTA LV(PS3) Soms teleporteren Auto's voor mn neus weg! Of ik zit op een zwarte plek en alles om heen is wit terwijl cops op me schieten.... en kiki wordt bang als ik met haar in de Taxi naar Helikopter geval ga. Geen schrammetje ofzo op de disc. En waarvoor is de garage in Bohan btw??
[ Voor 29% gewijzigd door Tankbuster op 15-05-2008 21:57 ]
Het kan dat anderen je naam verkeerd uitspreken, maar lijkt me dan wel dat je zelf de taal nog wel goed beheerstWillybubba schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:46:
Is dat niet juist expres gedaan omdat 'ie in de states zit ofzo?
Ik geef het op met die klote pigeons.. Er klopt gewoon iets niet in het spel. Ben vanaf een andere savegame gaan zoeken waar ik er 6 had neergeschoten, en bij nummer 80 had ik er ook 80. Mooi dus, maar toch niet. Ik had namelijk 2 pigeons op het Statue of Happiness al neergeschoten. Op dat eiland zijn er 6, maar bij mij nog 4.. Ik mis er dus 2. En ik heb met de guide wéér alles tot 80 gedaan, en ik mis er nu dus 2.. Dat kan gewoon niet aangezien ik ze net allemaal afgegaan ben. Ik zou er dus 82 moeten hebben.
Die achievement kan de hort op, misschien dat ik hem nog wel doe, maar voor die contest van Rockstar ga ik niet meer opnieuw beginnen, ben het nu ff helemaal zat.
Die achievement kan de hort op, misschien dat ik hem nog wel doe, maar voor die contest van Rockstar ga ik niet meer opnieuw beginnen, ben het nu ff helemaal zat.
Daar heb je wel een punt natuurlijkArm1n schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:09:
[...]
Het kan dat anderen je naam verkeerd uitspreken, maar lijkt me dan wel dat je zelf de taal nog wel goed beheerst
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Missie op 38% ongeveer (geloof ik):
spoiler:
Ik zit vast met een missie van Packie. Je moet in die missie een tas geld van de maffia stelen. Het gaat allemaal goed tot ik die tas heb. Eerst buiten veel gasten afknallen, en dan binnen wat, tas pakken, en dan komen er andere maffia gastjes de loods binnen van 2 kanten. Ik knal beide kanten op, schiet er heel veel neer, maar ze blijven maar komen en komen en komen. Telkens als ik denk dat het nu wel lang genoeg duurt, gaat of Packie dood, of ik eindig zelf als een lijk. Het lijkt wel alsof ik iets vergeet, dat ik niet binnen moet blijven knallen maar naar buiten moet? Iemand wat tips? Gewoon proberen blijven knallen of?
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Scrummie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:03:
Missie op 38% ongeveer (geloof ik):
spoiler:Ik zit vast met een missie van Packie. Je moet in die missie een tas geld van de maffia stelen. Het gaat allemaal goed tot ik die tas heb. Eerst buiten veel gasten afknallen, en dan binnen wat, tas pakken, en dan komen er andere maffia gastjes de loods binnen van 2 kanten. Ik knal beide kanten op, schiet er heel veel neer, maar ze blijven maar komen en komen en komen. Telkens als ik denk dat het nu wel lang genoeg duurt, gaat of Packie dood, of ik eindig zelf als een lijk. Het lijkt wel alsof ik iets vergeet, dat ik niet binnen moet blijven knallen maar naar buiten moet? Iemand wat tips? Gewoon proberen blijven knallen of?
spoiler:
als ik me niet vergis, is het de bedoeling dat je packie volgt en naar buiten loopt om daar een boot te nemen om te vluchten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)