[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.891 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
6pack15 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:44:
Vraagje, bij hoeveel % is de hoofdstoryline uitgespeeld ?

Ik zat gister namelijk te spelen, en keek de achievements even door. Toen zag ik de 30 uur achievement. Ik zat net op 26 uur, en op 33 % ofzo. Dus ff doorgehakt gisteravond, zit nu op net geen 28 uur, en op 52 %. Kan ik het nog halen ? :P Anders doe ik het wel de volgende keer
Eigenlijk vind ik dit maar een stomme achievement. Op de een of andere manier wil ik hem dus ook halen waardoor ik de side-missions dus lekker laat zitten tot aan het einde. Terwijl het langzaam spelen van de game misschien net zo leuk was geweest. Waarom hebben ze dit erin gestopt?

[statsgeil]Even over de stats: Hoe gaaf zou het zijn om zulke stats aan het einde van RL te hebben? 19722x afgewassen, etc, etc.[/statsgeil]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je statsgeil bent moet je voetbal-managers gaan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:48

ThunderNet

Flits!

F0kke schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:11:
[...]

Eigenlijk vind ik dit maar een stomme achievement. Op de een of andere manier wil ik hem dus ook halen waardoor ik de side-missions dus lekker laat zitten tot aan het einde. Terwijl het langzaam spelen van de game misschien net zo leuk was geweest. Waarom hebben ze dit erin gestopt?

[statsgeil]Even over de stats: Hoe gaaf zou het zijn om zulke stats aan het einde van RL te hebben? 19722x afgewassen, etc, etc.[/statsgeil]
je hoeft die achievement niet te halen he :)
Je kunt het spel ook gewoon rustig uitspelen, en een keertje zo snel mogelijk.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Storyline eindigde bij mij rond de 67% (32 uur)
Denk dat het dus zoiets is, tussen de 65% en 68% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Was bij mij ook heel fijn, 30 uur en 51 minuten over gedaan om het uit te spelen, heb nog een savegame 5 missies voor het einde, kijken of ik het misschien kan rushen.. :X

65,9% is het trouwens dacht ik, niet meer in ieder geval.

[ Voor 15% gewijzigd door Muthas op 13-05-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, hebben mensen de online mode al goed uitgeprobeerd? Ik heb deze middag er lekker mee zitten raggen, echt vet om te doen :D Een gróót nadeel is alleen het gebrek aan een fatsoenlijke lobby, ik krijg het amper voor elkaar om samen met een vriend in 1 volle match te komen. Als ik party mode doe kan ik ook alleen máár met vrienden inviten, en niet met een stuk of 2 maten een game opzoeken (een beetje zoals het Halo 3 systeem, wat wél relaxt werkte). Jammer, maar als je eenmaal lekker aan de gang bent blijf je ook wel even bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds en DNS fout als ik een muliplayer spel wil starten. Ook als het spel aan het laden is, komt er even later een foutmelding en wordt de verbinding met het PS netwerk verbroken. Zo kreeg ik dus ook geen patch. Hebben meer mensen hier last van?

Het is echt niet te doen zo! Alleen de PS3 heeft hier problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben gisteravond even met een brandweerauto wezen scheuren. Met L1 (ps3) kan je dan de brandspuit bedienen. Heerlijk al die voetgangers van het trottoir af blazen en op een kruispunt een enorme ravage/opstopping veroorzaken door op al het aankomend verkeer te mikken. :D

Helaas heb je dan ook weer snel de politie achter je aan, maar de brandspuit weet daar ook wel raad mee.... })

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Sinds kort heb ook ik GTA 4 gekocht; super spel.

Nu heb ik echter al 2 keer gehad dat m´n fan van de PS3 op een gegeven moment maximaal gaat loeien. Heb dit nog nooit eerder gehad, ook niet bij andere spellen. Iemand hier een verklaring voor, en kan het kwaad, of kan ik beter stoppen op zo´n moment?

Mvg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:53:
Hallo mensen,

Sinds kort heb ook ik GTA 4 gekocht; super spel.

Nu heb ik echter al 2 keer gehad dat m´n fan van de PS3 op een gegeven moment maximaal gaat loeien. Heb dit nog nooit eerder gehad, ook niet bij andere spellen. Iemand hier een verklaring voor, en kan het kwaad, of kan ik beter stoppen op zo´n moment?

Mvg
Ik had dit ook met mijn week oude PS3. Dit was ook alleen bij GTA4, niet bij R&C.
Ik heb mijn PS3 daarna uit de kast gehaald, (waar hij best nog wel redelijk vrij stond) en verticaal boven op de kast gezet en nu heb ik het niet meer.
hij wordt dus gewoon te warm, blijkbaar belast GTA4 de PS3 wat meer dan andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vergeet de temperatuur van de afgelopen dagen niet ;) Ook mijn PCtje begint na een tijdje herrie te maken die ik normaal écht niet gewent ben, mijn 360 alleen niet terwijl die toch echt GTA4 moet draaien. Zou die mijn 360 dan niet zoveel extra belasten als de PS3? Wat raar zou zijn, want qua grafische kwaliteit is er niet zoveel verschil in de 2 versies, maar de PS3 heeft wel meer power dan de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:33:
Wat raar zou zijn, want qua grafische kwaliteit is er niet zoveel verschil in de 2 versies, maar de PS3 heeft wel meer power dan de 360.
Kijk je uit dat je niet teveel struikelt over de Sony Marketing :+

Ga er maar vanuit dat beide consoles hetzelfde kunnen, en onder de streep even krachtig zijn :) Voor discussie daarover kan je in de respectievelijke topics terecht.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 13-05-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:16:
[...]

Ik had dit ook met mijn week oude PS3. Dit was ook alleen bij GTA4, niet bij R&C.
Ik heb mijn PS3 daarna uit de kast gehaald, (waar hij best nog wel redelijk vrij stond) en verticaal boven op de kast gezet en nu heb ik het niet meer.
hij wordt dus gewoon te warm, blijkbaar belast GTA4 de PS3 wat meer dan andere spellen.
Hmm, oke. Zal hem ook eens rechtop zetten. Het gekke vind ik, dat ie gewoon vrij staat, en toch te warm wordt...

Maar bedankt voor de hulp, ga het eens proberen :)

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Lees eens de handleiding,lekker onnuttig maar toch handig.
1.Out of the Sun,into the dark
2. Doe de Fan test( Op de ejectknop drukken,ingedrukt houden,achter powerknop in en uit doen en als ie opeens heel luid gaat loeien dan loslaten)
3.Misschien zit er stof in, met stofzuiger laagste stand ff wat zuigen
4.Of blaas zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
nudie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:07:
Pas als je alle eilanden hebt volgens mij. Dan krijg je ook boten. Ik ben er zelf nog niet maarl ijkt mij dat het luchtruim en het water weer vrijgegeven wordt na verlaging van het "terreur" alarm. Zoiets.
Boten heb je direct al hoor. Ik heb enkel nog maar het eerste eiland beschikbaar en ik had gister nog een boot gevonden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:55:
[...]

Hmm, oke. Zal hem ook eens rechtop zetten. Het gekke vind ik, dat ie gewoon vrij staat, en toch te warm wordt...

Mvg
Te warm zal hij niet snel worden, en als dat zo is dan schakelt de PS3 zichzelf uit. Hij wordt warm en moet daarom hard blazen, zeker als de lucht die je aanzuigt een paar graden warmer is dan normaal en zoals bij mij de zon er soms ook nog op staat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:55:
[...]

Mvg
Of verticaal zetten helpt weet ik niet. Ik moest wel om hem OP mijn kast te kunnen zetten.
Maar op de kast ipv op de planken in de kast scheelt wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Weet iemand misschien waar ik een nieuwe map van GTA 4 kan kopen, de mijne is nat geworden en onbruikbaar. Heb wel die online map dies echt supergoed, staat ook superveel op maar een echte is toch leuker. Ook om de boel compleet te houden.

Wil graag een nieuwe kopen, misschien weet iemand een winkel of wil iemand er vanaf ?

[ Voor 25% gewijzigd door NeoMe op 13-05-2008 21:12 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:/

"57 flying rats left to kill"

Great.. ik ga nu naar het 3e eiland waar er exact 55 op zitten. M.a.w., ik heb er 2 gemist ergens :(

Gloeiende... :( Kan ik ze ALLEMAAL weer af gaan lopen :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom moet je ze op de kaart die je hebt gebruikt, en dus uitgeprint, afstrepen :P Doet mn broertje ook met de vlaggetjes van AC, of ik met de radiootjes in BioShock. Het helpt zeker weten, maar goed is nou te laat voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:51
Is dat mogelijk denk je ? de laatste kleine 15 % doorspelen in 2 uurtjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:54:
Is dat mogelijk denk je ? de laatste kleine 15 % doorspelen in 2 uurtjes ?
denk het eerlijk gezegd niet.. MAar goed.. nu kun je het spel nog een keer spelen met een uitdaging ;)

zelf zag ik net trouwens iemand iets uit de kofferbak halen van een auto (althans, zo leek het, in de halve seconde dat ik het kon zien voordat ik er voorbij was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:51
jah soms staan ze boodschappen in te laden ofzo. Kan je mooi met die auto wegrijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:42

Grannd

da Granndest

Ik zag iemand die onder zijn motorkap bezig was bij een rokende auto, maar ik was in hoge nood (politie) dus stapte de auto in, alleen de auto startte dus niet, te verwachten natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:47:
Daarom moet je ze op de kaart die je hebt gebruikt, en dus uitgeprint, afstrepen :P Doet mn broertje ook met de vlaggetjes van AC, of ik met de radiootjes in BioShock. Het helpt zeker weten, maar goed is nou te laat voor je :P
Dat doe ik, ik heb 4 kaartjes voor elk eiland, maarja, je kan soms te zeker zijn dat je er een al hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb een vraag over lure
spoiler:
je moet iemand vermoorden die op de 4 vloer zit. daarvoor moet je tegenover dat pand ergens omhoog. Nou zie ik wel een gele stip maar is de stip de kerel of moet je daar gaan zitten met je sniperrifle. Ben al een hele tijd aan het kloten maar ik kom niet ergens bovenop het dak. Ik had begrepen dat je de tv van die kerel kapot moest schieten en vanaf de kant waar ik zat zag ik wel een tv maar hij reageerde er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Kaasplank schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:36:
spoiler:
je moet iemand vermoorden die op de 4 vloer zit. daarvoor moet je tegenover dat pand ergens omhoog. Nou zie ik wel een gele stip maar is de stip de kerel of moet je daar gaan zitten met je sniperrifle. Ben al een hele tijd aan het kloten maar ik kom niet ergens bovenop het dak. Ik had begrepen dat je de tv van die kerel kapot moest schieten en vanaf de kant waar ik zat zag ik wel een tv maar hij reageerde er niet op.
spoiler:
Je moet het telefoonnummer bellen, dat op zijn antwoordapparaat staat.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
buran schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:40:
[...]

spoiler:
Je moet het telefoonnummer bellen, dat op zijn antwoordapparaat staat.
spoiler:
Of je schiet zijn TV kapot.

Gaaf, wist niet dat dat óók kon @ post hieronder.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaise op 13-05-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kaasplank schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:36:
spoiler:
spoiler:
Schiet eens op die sattelietschotel die bij het raam hangt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:44:
[...]

spoiler:
grmbl.. dat had ik ook al geprobeerd... moet ik soms eerst iets triggeren bij de gele stip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:51:
Zeg, hebben mensen de online mode al goed uitgeprobeerd? [...] als je eenmaal lekker aan de gang bent blijf je ook wel even bezig ;)
Dat kun je wel zeggen :+ Afgelopen zondag van 21:00 tot 05:00 's morgens aan 1 stuk multiplayer gedaan 8)7 Eerst iets van 3 uur geraced en daarna free mode. Wat hebben wij gelachen zeg :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kaasplank schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:46:
[...]

grmbl.. dat had ik ook al geprobeerd... moet ik soms eerst iets triggeren bij de gele stip?
Dat is volgens mij het dak waar je op moet zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:( :( :(

Kloteduiven!

Ik wou dat er een map was in GTA IV die zich automatisch bijwerkte zodat je de duiven die je nog niet hebt kan opsporen.. Kan die kloteduif die ik vergeten ben niet vinden :( Ik mag dus weer 144 duiven afgaan om te checken of ik ze écht gehad hebt. ARGH!

Ik ga morgen op werk de map op A3 printen en alle screenshots ook, ik moet en zal die kloteduiven allemaal afmaken!

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 13-05-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:49
spoiler:
Ik heb een vraag over een missie voor Derrick, je moet een crimineel transport onderscheppen. Het busje met de crimineel pakken (alles in een tunnel) en dan ontsnappen aan 3 sterren. Hoe is dat in vredesnaam mogelijk met zon trage bus :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kun je je wapens ook weggooien, heb er teveel...en een knuppel heb ik zeker niet nodig ?
( XBox 360 )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

NeoMe schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:19:
Kun je je wapens ook weggooien, heb er teveel...en een knuppel heb ik zeker niet nodig ?
( XBox 360 )
Hoezo je hebt er teveel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhhh ,leegschieten? Een mesje ipv een honkbalknuppel is wel lekker trouwens, om stil en snel iemand af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ETzPliskin schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:20:
[...]
Hoezo je hebt er teveel? :?
Gewoon super irri als je door je partij wapens moet bladeren. Ben nu op 30%, en wil gewoon van me knuppel en pistool af. Gebruik ze toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Roleplayer ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:14:
spoiler:
Ik heb een vraag over een missie voor Derrick, je moet een crimineel transport onderscheppen. Het busje met de crimineel pakken (alles in een tunnel) en dan ontsnappen aan 3 sterren. Hoe is dat in vredesnaam mogelijk met zon trage bus :X
Rustige achterafstraatjes pakken, politie op de radar vermijden.
NeoMe schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:22:
[...]

Gewoon super irri als je door je partij wapens moet bladeren. Ben nu op 30%, en wil gewoon van me knuppel en pistool af. Gebruik ze toch niet...
Word opgepakt, ben je alles kwijt. Maar een pistool pak je toch zó weer op, per ongeluk. Het is makkelijker als je de volgorde van je wapens uit je hoofd kent zodat je weet hoeveel keer je op links/rechts moet drukken voordat je je favoriete wapen hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door Blaise op 14-05-2008 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
Blaise schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:31:
[...]

Rustige achterafstraatjes pakken, politie op de radar vermijden.

[...]

Word opgepakt, ben je alles kwijt. Maar een pistool pak je toch zó weer op, per ongeluk. Maar het is makkelijker als je de volgorde van je wapens uit je hoofd kent zodat je weet hoeveel keer je op links/rechts moet drukken voordat je je favoriete wapen hebt.
standaard de M16 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Snel een wapen kiezen (360): LB inhouden en met de vierpuntstoets kan je snel naar pistool, smg, assault rifle en throw dacht ik (met omhoog, links, rechts & omlaag dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik erger er me echt dood aan dat sommige mensen denken dat Free-Mode hetzelfde is als Deathmatch.

Als iedereen elkaar nou gewoon met rust laat en/of samenwerkt is Free-Mode echt 100 keer zo leuk.
Met z'n vieren proberen 6 sterren te krijgen en dan met zijn allen proberen weg te komen om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ik ben nu bij de missie dat ik voor Elizabeth een partij coke moet terug halen uit het oude ziekenhuis.

De coke krijg ik wel te pakken, maar de 3 sterren politie krijg ik maar niet afgeschut...
Iemand tips?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Piels schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:10:
Ik ben nu bij de missie dat ik voor Elizabeth een partij coke moet terug halen uit het oude ziekenhuis.

De coke krijg ik wel te pakken, maar de 3 sterren politie krijg ik maar niet afgeschut...
Iemand tips?
Zoek even in het vorige topic op Snow Storm, dan krijg je een aantal verschillende oplossingen... Zelf heb ik het geprobeerd met de boot welke voor de kant ligt, was erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piels schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:10:

Iemand tips?
Spoilertags zijn te veel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met auto naar spray shop rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
ik had echt een hoop problemen met snow storm... en wat ik dan vaag vindt is dat ik Three Leaf Clover gewoon in 1x haal... was echt te simpel gewoon.... kostte wel wat kogels en granaten maar goed.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:42:
[...]
Spoilertags zijn te veel gevraagd?
Nee, als ik iets over het plot zou verklappen niet nee.
Als ik daar aan kom met die trage bak, dan zien de cops me daar naar binnen gaan, dus trappen ze er niet in :-)
Mikey NL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:33:
[...]
Zoek even in het vorige topic op Snow Storm, dan krijg je een aantal verschillende oplossingen... Zelf heb ik het geprobeerd met de boot welke voor de kant ligt, was erg makkelijk.
Tnx. Ik zal daar eens kijken. :-)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

spoiler:
Die boot spawned pas als je al schietend het huis uitrent op de vlucht voor die NOOSE-agenten. Geef geen aandacht aan alle coppers buiten en ren naar het water waar die boot ligt. De eerste keer rende ik naar de verkeerde kant van het gebouw (achterom) en sprong daar het water is maar ik vond dus geen boot aldaar. Toen werd ik ook neergepaft door waterpolitie :')

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 11:15
Pffff waar blijft die PC release announce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

eerlijkgezegd vond ik de bankoverval stukken moeilijker dan die snow storm missie (die ik in 1 keer haalde). 5 keer een missie opnieuw moeten doen omdat iemand van je mannetjes een ventilatiegaatje in zijn hoofd heeft bijgekregen zorgt er wel voor dat je je controller in een baan rond de aarde wil lanceren.

spoiler:
Kom je dan de metro terug uit, vraagt het spel om een 4-deurs wagen te vinden zodat je kan vluchten, terwijl men langs alle kanten op je aan het schieten is. Wanhopig spurt je dan maar naar de dichtsbijzijnde politiewagen, die direct klemgereden wordt door 3 andere politiewagens, AAAARG

Nouja, heb hem uiteindelijk toch gehaald :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jokuh schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:49:
Pffff waar blijft die PC release announce?
Dat kan nog wel even duren. _O- Heerlijk al die reacties van teleurgestelde pc-gamers. Let's face it, het draait allemaal (in eerste instantie) om de consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemonTPx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 10:49
Angeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:44:
[...]

spoiler:
spoiler:
Je kan ook het nummer bellen wat op z'n telefoon staat :)

oeps.. iets te snel gereageerd 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door DemonTPx op 14-05-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Boeboe schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:59:
eerlijkgezegd vond ik de bankoverval stukken moeilijker dan die snow storm missie (die ik in 1 keer haalde). 5 keer een missie opnieuw moeten doen omdat iemand van je mannetjes een ventilatiegaatje in zijn hoofd heeft bijgekregen zorgt er wel voor dat je je controller in een baan rond de aarde wil lanceren.

spoiler:
Kom je dan de metro terug uit, vraagt het spel om een 4-deurs wagen te vinden zodat je kan vluchten, terwijl men langs alle kanten op je aan het schieten is. Wanhopig spurt je dan maar naar de dichtsbijzijnde politiewagen, die direct klemgereden wordt door 3 andere politiewagens, AAAARG

Nouja, heb hem uiteindelijk toch gehaald :p
haha bij mij dus precies andersom met die missies. Ik gooide eerst 2 granaten, dan naar buiten, vervolgens bij de politieauto's op de tank richten, of het echt zo werkt weet ik niet, maar ze explodeerden vrij snel. Toen ik de metro uitkwam was er niet veel politie te bekennen, stapte rustig in een auto die daar stond en zonder problemen kon ik naar het eindpunt rijden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

DemonTPx schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:21:
[...]

spoiler:
Je kan ook het nummer bellen wat op z'n telefoon staat :)

oeps.. iets te snel gereageerd 8)7
spoiler:
Je kunt ook de tv zelf kapotschieten, dan komt meneer uit het raam kijken wat er aan de hand is

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:17:
[...]

Dat kan nog wel even duren. _O- Heerlijk al die reacties van teleurgestelde pc-gamers. Let's face it, het draait allemaal (in eerste instantie) om de consoles!
nou moet je niet gaan overdrijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
spoiler:
ik heb die halve tv naar de kloten geschoten en een paar keer op die schotel maar hij komt niet kijken bij het raam. straks nog maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Kaasplank schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:31:
spoiler:
ik heb die halve tv naar de kloten geschoten en een paar keer op die schotel maar hij komt niet kijken bij het raam. straks nog maar eens proberen
spoiler:
een welgemikt schot op de beeldbuis was genoeg voor mij, tv aan gort en die vent komt kijken, kogel door z'n kop en klaar

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Kaasplank schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:31:
spoiler:
spoiler:
Twee schoten met mijn "sniper rifle" (1e schot ruit kapot, 2e schot tv kapot) en meneer kwam naar buiten hengelen.

edit, with ^^ :)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik had echt totaal geen moeite met zowel Snow Storm als Three Leaf Clover.
Een relatief simpele missie als "Undress to kill" heb ik echter wel 10 keer opnieuw moeten doen. Maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:38
Ik had ook geen moeite met de snowstorm missie.
spoiler:
Gebouw uitrennen, politiewagen jatten en wegwezen. Ik had maar 2 sterren omdat ik geen agent heb neergeschoten in de ontsnapping

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:42

Grannd

da Granndest

Ferreur schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:
Ik had echt totaal geen moeite met zowel Snow Storm als Three Leaf Clover.
Een relatief simpele missie als "Undress to kill" heb ik echter wel 10 keer opnieuw moeten doen. Maf.
Vond dat inderdaad ook een irritante missie, snow storm en three leaf clover deed ik beide in 2 keer maar undress to kill minstens 5 keer moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

:) Bedankt aan de mensen die in deze forum threads enthousiast waren over GTA Vicy City... Ben zelf een PC gebruiker (en Wii-er) dus moet nog een half jaartje wachten op de GTA 4 versie... maar heb afgelopen weekend GTA Vicy City gekocht! Heel weekend plezier van gehad!
:w

[ Voor 33% gewijzigd door IWriteCode op 14-05-2008 10:46 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook altijd een trouwe pc gebruiker geweest en GTA vanaf deel 3 altijd op de pc gespeeld (deel 1 & 2 konden me niet echt boeien). Maar voor GTA 4 ben ik overstag gegaan.

Heb nu een paar weken een Xbox260 en alleen maar GTA 4 en heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Gisteren voor het eerst een beetje moeite gehad tijdens een missie:

spoiler:
Wrong is wright voor U.L. Papers, de baas van Michelle/Karen.
Je moet daar een of andere kerel achtervolgen in een auto. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een beetje netjes te schieten als ik aan het rijden ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:56:
spoiler:
Wrong is wright voor U.L. Papers, de baas van Michelle/Karen.
Je moet daar een of andere kerel achtervolgen in een auto. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een beetje netjes te schieten als ik aan het rijden ben...
spoiler:
Gewoon blijven achtervolgen. Ik heb de indruk dat hij vanzelf stopt met rijden en dan kan je gewoon uitstappen om hem neer te paffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

OMFG: RENT ROMAN!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Bijna alle achtervolgingen zijn scripted, dus dan moet je gewoon net zolang achtervolgen tot ze crashen of stoppen, vroegtijdig schieten heeft meestal geen zin, dus dan kan je je beter concentreren op het verkeer.

Scripted achtervolgingen kan je herkennen aan de veel sneller, slimmer en agressiever rijdende vluchters. Bij unscripted achtervolgingen rijden vluchters langzamer en botsen ze vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:02

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
S$#Tzooi! Het lukt mij maar niet om die tweede (volgens mij) auto die je voor Brucie moet stelen ongeschonden af te leveren. Die gasten schieten die auto de hele tijd al heel snel stuk. Hoe doe je dat een beetje fatsoenlijk?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:53:
S$#Tzooi! Het lukt mij maar niet om die tweede (volgens mij) auto die je voor Brucie moet stelen ongeschonden af te leveren. Die gasten schieten die auto de hele tijd al heel snel stuk. Hoe doe je dat een beetje fatsoenlijk?
Dat ze je auto beschadigen maakt niet zo veel uit. Je kunt gewoon naar de pay & spray als je ze kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Pay&Spray?

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46
Simpele missie dat.
Die auto staat in een steeg toch? Auto pakken, gelijk doorrijden tot de 1e hoek. Daar de auto uitstappen en de 2 gasten in de vervolgauto neerschieten. Hoek om lopen, links om de hoek staat de 2e volgauto. Die gasten ook neerschieten. Op dat moment komt de 3e volgauto aan bij de auto die je moet stelen. Die gasten nog ff uitschakelen en dan rustig naar Brucie rijden :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:08:
[...]

Dat ze je auto beschadigen maakt niet zo veel uit. Je kunt gewoon naar de pay & spray als je ze kwijt bent.
Nou met ongeschonden bedoel ik eigenlijk dat de auto al onploft voordat ik hem kan afleveren. Maar ik ga de tactiek van Harmsen even proberen, had daar nog niet aan gedacht namelijk... :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een briljant spel.. net wat uurtjes multiplayer gespeeld en zelfs dat is dikke pret :+
Zelfs een 20 a 30 min met iemand gewoon zitten rondtoeren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
ik heb nu 3 weken xbox livegold trial lopen, en sinds de release van gta heb ik pas 2x online kunnen gamen, verder krijg ik alleen maar de melding disconnected from gamesession, en dan ben ik nog niet eens in de game lobby geweest.

iemand tips of zo?
bij mij draait het in ieder geval bagger en ga dus ook geen geld uitgeven voor een normaal abbonement als dat zo blijft. wel jammer want die 2 potjes online waren wel lache

heb alles al geprobeerd, poorten open gezet, dmz etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

De Gesnaakte schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:31:
ik heb nu 3 weken xbox livegold trial lopen, en sinds de release van gta heb ik pas 2x online kunnen gamen, verder krijg ik alleen maar de melding disconnected from gamesession, en dan ben ik nog niet eens in de game lobby geweest.

iemand tips of zo?
bij mij draait het in ieder geval bagger en ga dus ook geen geld uitgeven voor een normaal abbonement als dat zo blijft. wel jammer want die 2 potjes online waren wel lache

Doe eens een network test en kijk dan naar je Xbox Live status. Als dat geen 'open' is maar moderate of strict moet je toch nog eens kijken naar je poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Doe de connection test op de 360 (Xbox Guide -> System -> Network) en kijk of je NAT op open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:14

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

De Gesnaakte schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:31:

iemand tips of zo?

Wie is je internet provider, wat voor'n router heb je? etc etc.. zijn allemaal factoren die meespelen. heb zelf upc 24mbit abbo en daarmee geen enkel probleem gehad om online te spelen.
En idd zoals gezegd werd, doe de nat test etc..

[ Voor 3% gewijzigd door Hubert op 14-05-2008 14:37 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Hubert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:36:
[...]

Wie is je internet provider, wat voor'n router heb je? etc etc.. zijn allemaal factoren die meespelen. heb zelf upc 24mbit abbo en daarmee geen enkel probleem gehad om online te spelen.
En idd zoals gezegd werd, doe de nat test etc..
ik zal die nat test wel eens doen, toen ik het voor de eerste keer aansloot gaf ie aan dat hij open stond
ik heb nu alice en het netwerk doet het goed, en snel genoeg, 10mbit of zo, router is wel redelijk cheap d-link maar ik heb er nog geen problemen mee gehad tot nu toe

gekke is dat hij het wel een paar keer goed gedaan heeft, als ik dan in een game zit blijft ie ook goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Muthas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:36:
Doe de connection test op de 360 (Xbox Guide -> System -> Network) en kijk of je NAT op open staat.
Zijn er nog andere zaken die je kunt optimaliseren? M'n network instellingen zijn goed ingesteld. (NAT staat op 'open').
Toch krijg ik vaak tijdens het Multiplayen de melding "disconnected from game session. returning to single player" of een andere dergelijke melding. Vrienden van me hebben dezelfde problemen.
Zou het netwerk soms overbelast zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Er zijn wel is problemen met Live, maar dan heeft iedereen er last van hier. Afgelopen weken zijn er geen problemen geweest met Xbox Live, het ligt echt aan jou, maar als je NAT op open staat heb ik geen idee wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad. Dankzij DHCP had mijn Xbox niet elke keer hetzelfde IP adres waardoor de port forwarding op mijn router niet goed werkte. Probeer eens een statisch IP adres te geven aan je 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:18:
Ik heb dit probleem ook gehad. Dankzij DHCP had mijn Xbox niet elke keer hetzelfde IP adres waardoor de port forwarding op mijn router niet goed werkte. Probeer eens een statisch IP adres te geven aan je 360.
Hmm dat zou ik wel eens kunnen proberen, bedankt voor de tip.
Het vreemde is echter dat het soms een hele tijd goed gaat. Zo heb ik gisteren zonder problemen vanaf 20:00 tot zo'n 21:30 uur online met 3 vrienden kunnen spelen. Daarna kwam het bij alle 4 wel een keer voor dat we niet mee konden doen in een speel sessie of dat je er ineens uit gegooid werd met de eerder genoemde melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Let er ook op dat als je handmatig poorten forward UPnP uit hebt staan.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
over die missie:
spoiler:
als het die auto is van die kerel die je eerder hebt neergeschoten, (die tussen die huizen staat)
mijn taktiek was na 3 keer kapotgeschoten te zijn, instappen, en meteen uitstappen, die gasten overhoop knallen, en dan een rondje om dat blok heen lopen, er staan 2 autos met gasten erin die op je gaan schieten (iig de bijrijder)
schiet ze overhoop in hun auto, ga terug naar je auto die je moet stelen en rij rustig terug
het is wel zo dat ik 2x heel veel politie achter me aan kreeg nadat ik 2 van die gasten overhoop geknald had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Blij dat jij zo'n lul bent die het leuk vind dat PC-Gamers niet van GTA IV kunnen genieten.
Terwijl het een geboren pc game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:10:
[...]
Terwijl het een geboren pc game is.
:?

Die mag je mij eens uitleggen want ik snap em niet.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:15:
[...]

:?

Die mag je mij eens uitleggen want ik snap em niet.
Ik denk dat hij het over de gehele GTA franchise heeft, die is ooit begonnen op de PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ooit, ja. Toen de consoles nog niet krachtig genoeg waren om 't te draaien. GTA is trouwens _altijd_ een hit gewist op de Playstation (1 & 2) dus tja..

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Ik denk dat hij het over de gehele GTA franchise heeft, die is ooit begonnen op de PC...
Nee hoor :>
Release date:
PC and PlayStation: October 1997
Game Boy Color: 1999
Download (Steam): January 4, 2008
Wikipedia: Grand Theft Auto (video game)
Heeft iemand GTA IV al binnen via Gamehubs? Heb hem daar besteld, op aanraden van enkele users hier, maar nog steeds niets binnen. Gamehubs zegt gemiddeld 7 dagen in hun mail, maar zit vandaag al op 11. Wordt een beetje ongeduldig nu ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tom Paris op 14-05-2008 16:37 ]

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Tom Paris schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:25:
[...]

Nee hoor :>

[...]

Heeft iemand GTA IV al binnen via Gamehubs? Heb hem daar besteld, op aanraden van van enkele users hier, maar nog steeds niets binnen. Gamehubs zegt gemiddeld 7 dagen in hun mail, maar zit vandaag al op 11. Wordt een beetje ongeduldig nu ;)
GameHubs levert pas weer na 28 mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:37
Cubic X schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:27:
GameHubs levert pas weer na 28 mei ;)
Nee heb hem al tijden terug besteld, in februari of maart al. Heb op 29 april ook een mail gekregen dat hij verstuurd is.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik had ook de bevestiging op die dag Tom Paris en heb ook nog niets ontvangen, ff geduld gewoon nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ook bij GameHubs besteld, zal deze week wel binnen komen, maar die kan dus gelijk naar marktplaats, aangezien ik hem op releasedag toch maar in de winkel heb op gepikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De Gesnaakte schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:44:
[...]

over die missie:
spoiler:
als het die auto is van die kerel die je eerder hebt neergeschoten, (die tussen die huizen staat)
mijn taktiek was na 3 keer kapotgeschoten te zijn, instappen, en meteen uitstappen, die gasten overhoop knallen, en dan een rondje om dat blok heen lopen, er staan 2 autos met gasten erin die op je gaan schieten (iig de bijrijder)
schiet ze overhoop in hun auto, ga terug naar je auto die je moet stelen en rij rustig terug
het is wel zo dat ik 2x heel veel politie achter me aan kreeg nadat ik 2 van die gasten overhoop geknald had
Gewoon keiehard wegrijden...
Geen fouten maken bij het wegrijden..
Het maakt niet uit als de auto een beetje gehavend is, maar niet teveel natuurlijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heeft iemand GTA IV al binnen via Gamehubs? Heb hem daar besteld, op aanraden van enkele users hier, maar nog steeds niets binnen. Gamehubs zegt gemiddeld 7 dagen in hun mail, maar zit vandaag al op 11. Wordt een beetje ongeduldig nu ;)
Hier ook nog niet binnen. Gelukkig heb ik hem net als Muthas op 29 april in de winkel gehaald.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:17
[...]
Same here. 29ste verstuurd, nog niks binnen. Voor mij geeft dat ook niet omdat ik hem op de launchdag maar in de winkel gehaald heb maar mede forummer Onno zal er iets minder blij mee zijn :Y)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)