[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Scrummie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:03:
Missie op 38% ongeveer (geloof ik):

spoiler:
Ik zit vast met een missie van Packie. Je moet in die missie een tas geld van de maffia stelen. Het gaat allemaal goed tot ik die tas heb. Eerst buiten veel gasten afknallen, en dan binnen wat, tas pakken, en dan komen er andere maffia gastjes de loods binnen van 2 kanten. Ik knal beide kanten op, schiet er heel veel neer, maar ze blijven maar komen en komen en komen. Telkens als ik denk dat het nu wel lang genoeg duurt, gaat of Packie dood, of ik eindig zelf als een lijk. Het lijkt wel alsof ik iets vergeet, dat ik niet binnen moet blijven knallen maar naar buiten moet? Iemand wat tips? Gewoon proberen blijven knallen of?
spoiler:
als je de tas hebt schiet je vanaf de loopbrug de gastjes dood die binnenkomen. ren dan dezelfde deur weer uit als je binnen kwam. dan zie je dat packie je bij een boot weer ontmoet. ren dan achterom het gebouw (na de deur rechts, nog een keer rechts) en klim over het hek. ren dan richting de stip op je radar en zwem naar de boot.

gisteren trouwens three leaf clover in 1x gehaald. Veel meer dan rennen, schieten, rennen was het niet. De politie was ik redelijk snel kwijt :)
Mag nu dus ook op het 3e eiland

trouwens. als een missie je niet lukt zoek dan gewoon met google even op GTA IV + missienaam. D'r zijn best veel filmpjes te vinden van allerlei missies

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasplank op 16-05-2008 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iemand nog een goede tactiek voor "Undress to kill"?

spoiler:
Die manager die meteen links in dat hokje zit kan ik geruisloos met een mes afmaken maar zodra ik een van beide andere managers een genadeschot geef breekt de hel los, en komt er ook nog eens politie binnenstormen. Als ik in alle rust probeer de hele stripclub om te leggen krijg ik al vrij snel de melding dat een van de managers is ontsnapt….iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:53
Wat ik heb gedaan in die missie:

spoiler:
Begin in het wilde weg om je heen te schieten, leg een van de drie managers om. Op het moment dat de overige twee ontsnappen, ren naar buiten, jat een auto en cross achter ze aan. Na een tijdje achtervolgen is die auto van ze wel stuk en kun je ze eenvoudig doodschieten.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Shiverzz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:04:

spoiler:
Die manager die meteen links in dat hokje zit kan ik geruisloos met een mes afmaken maar zodra ik een van beide andere managers een genadeschot geef breekt de hel los, en komt er ook nog eens politie binnenstormen. Als ik in alle rust probeer de hele stripclub om te leggen krijg ik al vrij snel de melding dat een van de managers is ontsnapt….iemand?
Waarom moeilijk doen? :P

spoiler:
Ik stond buiten de club, schoot op een willekeurig persoon, en de managers gingen er vandoor. Allemaal komen ze uit de achteruitgang. Ga daar staan en je kan ze stuk voor stuk zonder problemen uitschakelen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online

spoiler:
spoiler:
schiet aan de achterkant die auto kapot. komen ze vanzelf aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41

Superkiwi

Hoi doei

Zojuist de special edition besteld... hij zou morgen moeten binnenkomen...

En van de week al een Full HD 107cm LCD gekocht, dus dat wordt dikke poep!!:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:30:
Zojuist de special edition besteld... hij zou morgen moeten binnenkomen...

En van de week al een Full HD 107cm LCD gekocht, dus dat wordt dikke poep!!:)
Dat is gelijk de juiste manier om van je nieuwe TV te genieten en 'm in te wijden ;) Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41

Superkiwi

Hoi doei

Thanx!! :)

Hier trouwens een plaatje van het pakket:

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/3538_gtaiv_special_edition.jpg

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Eddie Low, die serial killer, is echt een freaky kerel... Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferreur schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:40:
Eddie Low, die serial killer, is echt een freaky kerel... Damn!
Waneer kom je die tegen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:03:
[...]

Waneer kom je die tegen eigenlijk?
een random charter, locatie:
spoiler:
bij de erotic car garage in alderney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

spoiler:
spoiler:
Ik heb die vent buiten met een mes omgelegd, en binnen alles afgeknald met een AK-47. Toen ontsnapten de andere 2 naar buiten, die heb ik in de auto omgelegd. Toen ik een andere keer die vent buiten overhoop schoot kwam er wel politie, nu met het mes dus niet.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Wat ik heb gedaan is eerst die baas in dat hokje kapot geschoten.Toen even gewacht in het hokje tot er lui binnenkwamen die toen omgelegd met me ak. Toen achter iets geschuild en iedereen daar binnen kapot geschoten waar onder een tweede baas.De 3de baas ging er in een auto vandoor en die eerst de banden kapot geschoten en toen kogels door z'n lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
joriske18 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:24:
[...]

een random charter, locatie:
spoiler:
bij de erotic car garage in alderney
hahaha je bedoelt exotic?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:55:
[...]

hahaha je bedoelt exotic?
Nee, erotic staat in grote letters bovenop. De 'Nail Her' nagelstudio en de bar 'Jerkow' zijn ook wel grappig.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

"Auto Eroticar"

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2008 12:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Shiver23 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Nee, erotic staat in grote letters bovenop. De 'Nail Her' nagelstudio en de bar 'Jerkow' zijn ook wel grappig.
En de "Inbread bakery".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48

spoiler:
spoiler:
Ik heb met een auto de achterdeur geblokkeerd, de eerste manager (links in het kamertje) neergeschoten. Toen door de voordeur naar buiten gerend, en wachten tot de managers netjes door de voordeur naar buiten kwamen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Wat ik heb gedaan is eerst die baas in dat hokje kapot geschoten.Toen even gewacht in het hokje tot er lui binnenkwamen die toen omgelegd met me ak. Toen achter iets geschuild en iedereen daar binnen kapot geschoten waar onder een tweede baas.De 3de baas ging er in een auto vandoor en die eerst de banden kapot geschoten en toen kogels door z'n lichaam.
spoiler zouden best wel mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
ik heb linksachterin die manager doodgeschoten, dekking gezocht op podium, en vervolgens een aantal granaten die toko ingegooid >:) Daarna rustig naar buiten gelopen en daar wilde de laatste manager net wegrijden met zijn auto, ver kwam hij echter niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Misschien een hele stomme vraag, als je multiplayer wil spelen via Xbox Live dan kan je via de foon multiplayer kiezen en dan een Player Match of Ranked starten. Ik begrijp dan dat je in lobby komt, je ziet allemaal slots en je kan de game zelf instellen aan de hand van welke variant je hebt gekozen.

Om een of andere vage reden heb ik dus zelf een game gehost volgens mij want opeens speelde ik met allemaal mensen Deathmatch voor 5min :P wat erg cool was.

Ik ben nog vrij nieuw met Xbox overigens maar om een game te joinen in GTA4 moet je dan friends zijn wil je iemand (game) kunnen joinen. Hoe kan je zelf gewoon een game joinen door gewoon te zoeken?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
CycloneX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:14:
Misschien een hele stomme vraag, als je multiplayer wil spelen via Xbox Live dan kan je via de foon multiplayer kiezen en dan een Player Match of Ranked starten. Ik begrijp dan dat je in lobby komt, je ziet allemaal slots en je kan de game zelf instellen aan de hand van welke variant je hebt gekozen.

Om een of andere vage reden heb ik dus zelf een game gehost volgens mij want opeens speelde ik met allemaal mensen Deathmatch voor 5min :P wat erg cool was.

Ik ben nog vrij nieuw met Xbox overigens maar om een game te joinen in GTA4 moet je dan friends zijn wil je iemand (game) kunnen joinen. Hoe kan je zelf gewoon een game joinen door gewoon te zoeken?
Gewoon Quick Match kiezen, dan heb je de kans dat je de host wordt, maar hoeft niet zo te zijn. Heb zelf alleen maar zelf zaken opgezet, maar volgens mij is dat de optie die je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
Haha was net aan het vliegen met een Heli en een beetje raar aant doen. Onder bruggen door vliegen enzoo. Toen zag ik op een hoge rots (vanaf Rechts vanaf de kaart gezien de 2e oversteek)
zon yoga dude staan.:p.Wil ik landen op die rots, Word die jogadude helemaal bang en Flikkert ie van de rots af zo in mijn rotor en word ie vervolgens als een raket weggeschoten >:) >:)
Kon hem niet weer vinden >:) >:). beetje Onrealistisch hoe ver die ook weg werd schoten. Maar wel onmeunig gelaggen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Voor de gene die hem hebben uitgespeeld: een vage bug:
spoiler:
Bij mij leeft Roman nog en is Kate dood. De grap is alleen dat ik nog steeds door haar gebeld wordt en dat ik SMS'jes krijg! :P Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik merk steeds vaker dat ik zin heb om te lopen kloten, en een paar RPG's en granaten zijn natuurlijk zó gekocht. Het valt me alleen op dat er weinig goeie plekken zijn waar je lang overleeft op zes sterren :P Zelfs bij een soda-automaat was ik nog binnen een paar minuten dood, terwijl ik wel telkens een blikje drinken kocht om m'n health weer omhoog te krijgen. Maar ooit ga ik de achievement halen :p

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Voor die 6-sterren achievement zijn metrotunnels je beste vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 25-08 14:07
Heel makkelijk, gewoon een kraan inklimmen op een willekeurige plek, en begin mensen te vermoorden vanaf boven op de kraan. de politie komt vanzelf, alleen oppassen met de heli's(sniper op piloot is leuk }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Gisteren ook wel een rare bug hoor. Ik moest voor Manny een dealer achtervolgen, maar de eerste keer ging het fout. De tweede keer staat die dealer bij een stoplicht te wachten achter een andere auto, maar de voorste auto reed niet aan. Volgens mij werd het licht ook niet groen. Na iets van 10 minuten te hebben gewacht heb ik maar de missie gerestart :P

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

CodeCaster schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:43:
Ik merk steeds vaker dat ik zin heb om te lopen kloten, en een paar RPG's en granaten zijn natuurlijk zó gekocht. Het valt me alleen op dat er weinig goeie plekken zijn waar je lang overleeft op zes sterren :P Zelfs bij een soda-automaat was ik nog binnen een paar minuten dood, terwijl ik wel telkens een blikje drinken kocht om m'n health weer omhoog te krijgen. Maar ooit ga ik de achievement halen :p
Ik ging naar Star Junction met een heli (neem je favo wapens mee, maar vooral een sniper), landde hem op een laag gebouw, en knalde alles neer wat in mijn bereik was. Bij heli's op de piloot schieten (of anders de snipers in de heli zelf als je de piloot niet in je vizier kan krijgen). Als je eenmaal 6 sterren hebt en je vind het saai worden daar zo boven op dat gebouw pak je je heli weer en vlieg je wat verder :) Na een tijdje had ik opeens die achievement jee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kwam er laatst achter dat je de staart van je heli af kan vallen als je raar botst. Je kan dan nauwelijks meer sturen, heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik had overlaatst dat de bliksem insloeg.
Het gevolg was een felle flits, een harde knal en de rumble die gaat trillen.

Wel geinig dat zulke details erin zitten :)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 16-05-2008 19:08 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:18
Korte vraag.

Ik wil zoveel mogelijk mensen te vriend houden in GTA. En je kijgt gedurende het spel steeds meer personen waar je mee kan "daten".

Maar is het ook mogelijk om meerdere mensen mee te nemen? Bijvoorbeeld om Roman, Jacob etc tegelijk mee te nemen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:08:
Ik had overlaatst dat de bliksem insloeg.
Het gevolg was een felle flits, een harde knal en de rumble die gaat trillen.

Wel geinig dat zulke details erin zitten :)
Gaat de rumble niet altijd te keer als het onweert?
Dat heb ik in ieder geval wel...
Woodsy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:21:
Ik wil zoveel mogelijk mensen te vriend houden in GTA. En je kijgt gedurende het spel steeds meer personen waar je mee kan "daten".

Maar is het ook mogelijk om meerdere mensen mee te nemen? Bijvoorbeeld om Roman, Jacob etc tegelijk mee te nemen bijvoorbeeld?
Nope...
Zodra je een "missie" begint (dus als je met iemand uit gaat) en dan iemand anders belt krijg je een melding dat je eerst je huidige afspraak af moet maken voordat je een nieuwe kan maken met iemand anders...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
harghl.. weer zo'n klote motormissie. De flapdrol die dacht van "hmmm nu rijden de motoren wel goed" mogen ze ook wel ontslaan :r
En natuurlijk rijden de alle auto's als kamikazipiloten op je af zodra je iemand moet achtervolgen.
qua beeld is het spel nog steeds een 10 maar de missies en alle scripted events d'r omheen doen het totaalcijfer flink zakken imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:33:
Gaat de rumble niet altijd te keer als het onweert?
Dat heb ik in ieder geval wel...
Hmmm....dat zou kunnen. Het viel mij in ieder geval op dat moment op :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je me nog even aan deze foto helpen, hijs namelijk niet meer online...?!

Thnx in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:35:
[...]

Kun je me nog even aan deze foto helpen, hijs namelijk niet meer online...?!

Thnx in advance.
Alstu. Het is nog waar ook.

Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08204/gta4pc869.jpg

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

KzmZ, wat is het nut van je bijdrage? We zien een GTA IV doos voor de X360 op een pc liggen, so what?

Bovendien is het niet eens bevestigd dat het voor de pc uit zou komen. 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door PcManiaxx op 16-05-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, bedankt!!!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:05:
KzmZ, wat is het nut van je bijdrage? We zien een GTA IV doos voor de X360 op een pc liggen, so what?

Dit is een poging tot humor, ook wel grap genoemd. Deze specifieke grap is een visualisatie van zinsnede die op meerdere manieren te interpreteren valt, en meestal is dit de manier die het minst logisch word geacht. Een grap maakt mensen doorgaans aan het lachen. Hoe je moet lachen word uitgelegd in het vervolg op deze cursus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:18:
Dit is een poging tot humor, ook wel grap genoemd.
poging tot humor. Het is als een flauwe mop die je in het cafe voor de 5e keer die avond moet aanhoren. Het plaatje komt ondertussen elke paar pagina's voorbij.

Maar goed, ontopic weer.

Voor PS3 owners die niet online komen:
Ik deed vanavond eens een poging tot multiplayer. Ik kwam er maar niet in. Elke keer gelijk de melding:
[qoute]the connection to one or more players has been lost[/quote]
Na 2 minuten googelen vond ik de top om de firmware van de router even te updaten.
En jawel hoor. Het werkt nu perfect.
( mijn router is een netgear WRG 614 v6, geupgrade van FW 2.013 naar FW 2.019)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

_O-

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laat dit soort onzin (plus de reacties erop) voortaan achterwege aub. Dit 'grapje' is meer wat voor de HK, al moet ik zeggen dat de originaliteit er na een paar keer al wel vanaf is.

[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 17-05-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje humor mag wel he :P

alleen na 10x is het wel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Kaasplank schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:40:
harghl.. weer zo'n klote motormissie. De flapdrol die dacht van "hmmm nu rijden de motoren wel goed" mogen ze ook wel ontslaan :r
En natuurlijk rijden de alle auto's als kamikazipiloten op je af zodra je iemand moet achtervolgen.
qua beeld is het spel nog steeds een 10 maar de missies en alle scripted events d'r omheen doen het totaalcijfer flink zakken imho
Tja, gewoon een beetje oefenen denk ik: niet de hele tijd vol gas rijden, op tijd remmen en dan komt alles wel goed. Ik vind de motoren juist heerlijk om mee te rijden, je moet aleen niet vol gas ergens tegen aan rijden ^_^ Een vriend van me die net voor het eerst even GTA4 speelde had er ook niet echt problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

TheZeroorez schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:06:
[mbr]*hahaha* wat grappig zeg. Oh, en wat zijn die reacties erop ook zo zinvol!

:O[/mbr]
Zoals die van jou, bedoel je?

En waarom gebruik je modbreak-tags? :?

[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 17-05-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Net een poging gedaan om online te spelen met de xbox360, echter kreeg na het opstarten een zwart scherm en dat bleef ook zo :(

Wellicht dat het aan m'n NAT instellingen liggen, bij de connectietest zegt ie 'moderate' bij NAT, terwijl alle poorten wel open staan als het goed is. Welke poorten moet ik eigenlijk forwarden voor GTAIV online?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
The Zep Man schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:14:
[...]
Zoals die van jou, bedoel je?

En waarom gebruik je modbreak-tags? :?
Omdat hij een mod is en iets duidelijk wilt maken? Wat denk je zelf...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:48:
[...]

Tja, gewoon een beetje oefenen denk ik: niet de hele tijd vol gas rijden, op tijd remmen en dan komt alles wel goed. Ik vind de motoren juist heerlijk om mee te rijden, je moet aleen niet vol gas ergens tegen aan rijden ^_^ Een vriend van me die net voor het eerst even GTA4 speelde had er ook niet echt problemen mee..
Ik heb ook een hekel aan die motor-achtervolgingen, het rijden gaat me wel redelijk af, alleen wanneer je iemand moet achtervolgen, duikt die grapjas continu weer een andere straat in, om gek van te worden.

Gelukkig na de 10e poging, viel degene die ik moest achtervolgen van zijn motor, nou das een koud kunstje.
na al die pogingen viel me op dat die gast continu dezelfde route nam, maar daar kon ik me voordeel helaas niet uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Vanitas schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:25:
[...]

Omdat hij een mod is en iets duidelijk wilt maken? Wat denk je zelf...
Ik probeer ook wel eens wat duidelijk te maken. TheZeroorez leek echter alleen maar zijn mening te geven in zijn post. Voor de rest zie ik niets wat gemodereerd is, dus vroeg ik mij af waarvoor de modbreaktekst dient.

Al zegt TheZeroorez dat hij het doet 'omdat hij het kan' heb ik daar ook vrede mee. Was gewoon benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
CodeCaster schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:43:
Ten zuid westen van je Alderney safehouse is een hoog gebouw met 1 ladder die je halverwege het gebouw op een dak brengt, die om het gebouw loopt, als je in de hoek van de ladder blijft kun je alle agenten die omhoog klimmen weer net zo snel van het gebouw afschieten en omdat je niet bovenop het gebouw maar halverwege zit kunnen de heli's niet laag genoeg komen om op je te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

vergeef me als ie al geplaatst is, maar ik vind dit echt zo gaaf gemaakt _/-\o_

http://www.flickr.com/pho...j/sets/72157604988911230/

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Wat zijn de meest populaire online modes eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Blaim schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 08:42:
Wat zijn de meest populaire online modes eigenlijk?
DM,TDM en cops en crooks ?

[ Voor 75% gewijzigd door DDR op 17-05-2008 10:46 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Jammer dat het zo weinig regent, had gisteren voor de 2e keer regen, zag er zo vet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Online vind ik er echt geen reet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Rockstar _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2244/2489238657_4e6f59bc1b.jpg?v=0

Statue of Happiness schijnt serieus op Hillary Clinton te lijken. Met GTA: SA en het Hot Coffee gebeuren was Clinton de persoon die de meeste kritiek er op gaf. En wat het beeld in haar handen? Juist, koffie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Ik moet zeggen dat het wel te merken is dat ik de 3d delen van de GTA-reeks niet gespeeld heb, want ik kan er geen zak van. :D Het levert daarentegen wel hele komische beelden op die Youtube waardig zouden zijn geweest:

-Met een shotgun in very close range opnemen tegen 3 personen die een wagen beschermen met alleen hun vuisten. Ik kan met moeite 2 neerschieten, de overgebleven persoon slaat me helemaal kapot. Terwijl ik dood neer val valt de shotgun op de grond en gaat per ongeluk af, precies op kniehoogte van de dader. Boem !!! en 4 lijken op de grond, een gelijkspelletje :P

-Ik rij naar een date toe en probeer niet al te veel brokken te maken met mijn blitse wagen. Bij een hele lange rechte stuk zonder verkeer rij ik 'een beetje' te hard. In de verte zie ik iets wat op een file lijkt dus ik laat de wagen een beetje uitrollen. Al snel bleek dat er een mannetje buiten de wagen in zijn kofferbak aan het graaien was, dus ik ga vol in de ankers. Tijdens mijn remweg van een paar honderd meter werd steeds duidelijker dat het mannetje in een politiewagen aan het graaien was en dat het mannetje een politieagent bleek te zijn. Alle inspanningen ten spijt, ik reed veels te hard en remde net iets te laat waardoor ik ome agent aanreed met nog geen 5 km/u. Helaas voor mij was hij verrassend genoeg op slag dood, want hij stond niet meer op. Date verpest en politie achter mijn reet aan.. :(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 00:21
Volgende keer maar proberen uit te wijken dan ;)

Waar kan ik in het spel auto's ''brengen'' met een lijstje er bij zoals in vorige delen? Nu kan ik alleen maar auto's ''on request'' naar Brucie brengen...

[ Voor 61% gewijzigd door Jorn1986 op 17-05-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 09-09 12:14
Ik denk dat het iets met die Garage in Bohan te doen heeft. Heeft iemand een idee waarvoor die garage is in bohan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Damn, ik denk dat ik 2 duiven over ga houden als ik aan het eind van mijn lijst kom :+
Ik hoop zo erg hard dat ik stiekem ergens al 2 duiven heb omgelegd waar ik nog niet geweest ben.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Wellicht domme vraag maar wij (ik en een kameraad) komen er echt niet uit. Wij hebben net GTA IV aangeschaft voor de 360 en we willen nu online deathmatch tegen onbekende, maar ik en me kameraad willen wel in een team. Wanneer we voor gewoon deathmatch kiezen kunnen we niet bij elkaar in de auto en zitten we niet in hetzelfde team. Wanneer we Party Mode doen komen we bij elkaar in het team, maar kunnen er geen vreemden/onbekende bij. Mijn vraag is dus hoe je dit doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
Tankbuster schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:01:
Ik denk dat het iets met die Garage in Bohan te doen heeft. Heeft iemand een idee waarvoor die garage is in bohan?
Als je wat auto's voor brucie hebt verzameld contacteert 'stevie' je, hij stuurt berichtjes met auto's en hun locatie die je naar die garage moet brengen

[ Voor 42% gewijzigd door joriske18 op 17-05-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDR schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:46:
[...]

DM,TDM en cops en crooks ?
Ik denk dat dat tamelijk van persoon tot persoon afhangt.

Zelf ga ik bvb. eerder voor Race, GTA Race, en de 3 Co-op missies. (En Free mode -> helicopter fight @ airport anyone?)

Cop's & Crooks deed ik in het begin ook vaak, maar random mensen die niet met een auto kunnen rijden vergallen het plezier regelmatig.

Ik heb de story mode completed enkele dagen geleden en daarbij toch enkele dingen die ik mis:

- Een doel! Je hebt dan 500.000 dollar, en je kunt er niks mee doen. In vorige edities kon je vastgoed kopen, gokken, tunen, ... nu kun je het uitgeven aan wapens en dates, jammer.
- Fernando Martinez!! Wat is een GTA game nu zonder die wannabee-latino. Pasjion!
- Ik vond het spel véél te makkelijk, de enige missie waar ik over heb gestruikeld was die waarin je Jacob rondvliegt in een helikopter en afhankelijk bent van zijn raket of missie lukt. Een 10-jarige kan de story van GTA4 completen imo. Verder een missie nooit meer dan 3 x moeten doen, dat was bij de voorgangers toch wel even anders hoor.
- Levendigere personages. Ik had veel meer voeling met de side-charachters in VC, VCS, en in iets mindere mate SA ... nu is het elke keer: ah ik ken die persoon, 3-4 missies doen voor hem, deze stuurt je door en zie je niet meer terug, hup naar de volgende, ... hierna herhaalt de cirkel zich.
Je komt ook echt niemand tegen uit vorige GTA's, enkel Lazlow op de radio.

Ik heb het gevoel dat andere mensen deze game gemaakt hebben t.o.v. andere GTA's;

Mja, ik zit misschien in mijn midlife GTA -crisis :)
Tankbuster schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:01:
Daar kun je toch de auto's afzetten die je haalt voor Stevie (vriend van Brucie die je berichtjes zend met een omschrijving waar je die specifieke auto kunt vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
joriske18 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:23:
[...]

Als je wat auto's voor brucie hebt verzameld contacteert 'stevie' je, hij stuurt berichtjes met auto's en hun locatie die je naar die garage moet brengen
En je kan het via het internet doen. Dan krijg je van die mailtjes. Moet je op die gast zijn website kijken (ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:24:
Net een poging gedaan om online te spelen met de xbox360, echter kreeg na het opstarten een zwart scherm en dat bleef ook zo :(

Wellicht dat het aan m'n NAT instellingen liggen, bij de connectietest zegt ie 'moderate' bij NAT, terwijl alle poorten wel open staan als het goed is. Welke poorten moet ik eigenlijk forwarden voor GTAIV online?
Dit had ik eerst ook. Toen ik mn firmware van mn router een update gaf (tomato, in een linksysrouter) werkte het ineens wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ik heb gisteren (of eigenlijk vanochtend) eindelijk 100% gehaald, nu maar 4 maanden wachten op de sleutel. :P
Giant87 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:56:
[...]

En je kan het via het internet doen. Dan krijg je van die mailtjes. Moet je op die gast zijn website kijken (ingame)
Dat is wat anders, heeft niets met die garage in Bohan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:42:
[...]

Mja, ik zit misschien in mijn midlife GTA -crisis :)
[...]
Ik herken je minpunten. Op een gegeven moment passeren zoveel mensen de revue dat ik ze echt niet meer uit elkaar kan houden. Albaniërs, Russen, tig Itallianen. Zal misschien aan mij liggen, maar ik zit nu op 60% en ben een beetje het verhaal kwijt. Prima dat Niko wraak wil nemen op iemand, maar waarom doet hij alles voor geld? Wat doet ie met het geld? Helemaal niets toch?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 16:59
Oh ik weet dat dit niet echt de bedoeling is maar ik kan het gewoon nergens vinden, in het begin is ergens uitgelegd dat het lot van sommige vijanden kan bepalen door ze of neer te schieten of te laten leven.

Nu weet iedereen denk ik wel dat er geen normale handleiding bij GTA zit dus ik kan nergens na gaan hoe ik iemand kan laten leven, hem dood schieten is niet zo moeilijk, gewoon de rechter trigger overhalen. Maar weet iemand hoe ik iemand dus "voort kan laten leven"? (xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Gewoon niet schieten, bij mensen wiens 'target' tussen rood en blauw (enemy of vriendelijk) wisselt kan je ze wél of niet neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Shiver23 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Ik herken je minpunten. Op een gegeven moment passeren zoveel mensen de revue dat ik ze echt niet meer uit elkaar kan houden. Albaniërs, Russen, tig Itallianen. Zal misschien aan mij liggen, maar ik zit nu op 60% en ben een beetje het verhaal kwijt. Prima dat Niko wraak wil nemen op iemand, maar waarom doet hij alles voor geld? Wat doet ie met het geld? Helemaal niets toch?
spoiler:
Omdat zijn idee van het Amerikaanse leven er heel anders uit zag dan dat het was (zoals Roman had beloofd)... hij kwam aan met de boot en de ''mansion'' waar Roman het over had bleek gewoon een ranzig apartement. Nou wil hij dus rijk genoeg worden om een luxe leven te kunnen permiteren.

Hoe zit het nou met die Brucie en die Stevie? Ik heb de storyline al uitgespeeld, alle auto's voor Brucie al verzameld, maar ik zie nergens ene Stevie ofzo, en de garage in Bohan kan ik niet vinden. Hoe kan ik auto's gaan verzamelen voor die Stevie? Of had ik dat tijdens de storyline moeten doen en is dat nu te laat?

[ Voor 16% gewijzigd door Jorn1986 op 17-05-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Stevie krijg je contact mee via SMS berichten, las je de storyline hebt uitgespeeld dan heb je de eerste al, dus kijk bij je SMSjes, je kunt zijn SMSjes niet verwijderen totdat je de auto hebt gestolen dus hij moet er zijn.
Shiver23 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Dat geld heeft ie nodig om een bestaan op te bouwen en "that special someone" te vinden.
spoiler:
Wat uiteindelijk dus niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Sinds ik de verhaallijn heb uitgespeeld, verschijnen er Anihiliator helicopters op verschillende plekken in de level. Ik heb er zelfs eentje op een parkeerplaats van me safehouse staan die bewaard blijft. Als je de 200 duiven afknalt krijg je ook een anihilator? Maarja die heb ik al, dus vraag me af wat dat nog toevoegd?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
1shot1kill schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:03:
Stevie krijg je contact mee via SMS berichten, las je de storyline hebt uitgespeeld dan heb je de eerste al, dus kijk bij je SMSjes, je kunt zijn SMSjes niet verwijderen totdat je de auto hebt gestolen dus hij moet er zijn.
Nee, je krijgt de SMS-jes van Stevie pas als je een bepaalde hoeveelheid voertuigen voor Brucie (per e-mail) hebt opgezocht. Het staat dus los van de storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zeg, hoe kom ik op een snelle manier aan geld?
Heb een hoop ammo nodig ;)

(ja, ik ken het ATM verhaal, maar dat is toch ook erg omslachtig...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
KnEuTeR schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:06:
Sinds ik de verhaallijn heb uitgespeeld, verschijnen er Anihiliator helicopters op verschillende plekken in de level. Ik heb er zelfs eentje op een parkeerplaats van me safehouse staan die bewaard blijft. Als je de 200 duiven afknalt krijg je ook een anihilator? Maarja die heb ik al, dus vraag me af wat dat nog toevoegd?
Je krijgt niets voor de duiven.
GTACrime schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:29:
[...]

Nee, je krijgt de SMS-jes van Stevie pas als je een bepaalde hoeveelheid voertuigen voor Brucie (per e-mail) hebt opgezocht. Het staat dus los van de storyline.
Dat is niet waar, je kunt die missies van Stevie krijgen zonder ook maar 1 email missie van Brucie te hebben gedaan, je moet de laatste storyline missie van Brucie doen en de Smackdown missie om de text te krijgen, niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:37:

een geldauto (gruppe6) levert ook aardig wat op als ie explodeert
maar dat is (imho) nog best een geklooi om er eerst een te vinden
vervolgens hem te laten exploderen zonder dat er politie op afkomt

snelste is gewoon missies / autos terugbrengen ..denk ik
ohja .. en niet doodgaan

had me voorgenomen om het spel eens zoals het hoort te spelen en dus niet te reloaden van een safegame elke keer als het niet meezit.. maarja

das dus een prijzig grapje
volgens mij heb ik 400k verdiend met missies ondertussen en 350k uitgegeven aan healthcare

wat ze afpakken bij het ziekenhuis is volgens mij percentueel en niet een vast bedrag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:07:
[...]
een geldauto (gruppe6) levert ook aardig wat op als ie explodeert
maar dat is (imho) nog best een geklooi om er eerst een te vinden
vervolgens hem te laten exploderen zonder dat er politie op afkomt
Hoeveel levert dat ongeveer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ah eindelijk vandaag het 2e eiland bereikt.
Het ziet er allemaal spectaculair uit en zo'n helicopter rondvlucht is erg mooi, zowel 's nachts als overdag.
Ach en verder natuurlijk veel naar de kroeg met LJ en dan dronken een taxi proberen te berijken.
Een taxi hailen als je dronken bent is best grappig "Hey, yellow car!".
Ik vind het sowieso wel lekker om per taxi te reizen door de stad en dan naar talkshows luisteren. :)
Vooral die rechtzaak "Johnson v.s. Johnson" is leuk.
Die stem van mr Johnson lijkt verdacht veel op de stem van Joe Pesci, ook hoe hij praat, geweldig. :9
Mrs Johnson:"He's wearing a tampon when I do just to experience the inconvenience that I do when I have my period" [of iets in die trend]
Gaat geloof ik over gelijkheid tussen man en vrouw. :+
Ach, die Lazlo is toch ook wel weer vermakelijk met z'n geweldige stem. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:37:

Als het puur om munitie gaat kun je je ook ''opsluiten'' in het trappenhuis van je savehouse.
Zorg dat er politie op je af komt, schiet hen dood, en blijf dit zo lang mogelijk doen.
Ga slapen/saven en je wanted level is weg, je gang ligt vol munitie/wapens en er staat misschien een politie auto op je parkeerplaats te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Als je de duiven allemaal kapot schiet, spawnt er een Anihiliator met rockets.

[ Voor 4% gewijzigd door Blaise op 17-05-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:52
Ook wel weer apart, krijg een smsje van Kiki, met daarin een foto van haar, en ze vertelt hoeveel ze wel niet van me houd.

Vervolgens bel ik haar (gelijk na het ontvangen van de sms) en dan is ze aan het slapen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaise schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:54:
Als je de duiven allemaal kapot schiet, spawnt er een Anihiliator met rockets.
Ik miste al een voertuig met raketten... YES zit ie er toch in :) Moet ik alleen nog eens een dag vrij nemen ofzo om al die verdomde duiven te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bathing Aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-08 11:24
Cubic X schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:16:
Wellicht domme vraag maar wij (ik en een kameraad) komen er echt niet uit. Wij hebben net GTA IV aangeschaft voor de 360 en we willen nu online deathmatch tegen onbekende, maar ik en me kameraad willen wel in een team. Wanneer we voor gewoon deathmatch kiezen kunnen we niet bij elkaar in de auto en zitten we niet in hetzelfde team. Wanneer we Party Mode doen komen we bij elkaar in het team, maar kunnen er geen vreemden/onbekende bij. Mijn vraag is dus hoe je dit doet :P
In Party mode ja, dan ben je er bijna. Waar je dan in zit is dan een soort van tussenwereld.
Wanneer iedereen in die wereld zit waar je mee wilt gamen pak je weer je mobiel en zoek je een multiplayer mode van jouw keuze uit, dan kom je er als het goed is wel goed in. (hoewel dat ook niet altijd fatsoenlijk werk, paar keer gedaan met een vriend en we kwamen er soms ook niet allebei in, dan kreeg ik weer disconnected en kwam ik weer in singlplayer terecht) (en ja NAT stond open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Tip voor elke specialist:

Ikzelf ben nog nooit uit het ziekenhuis wezen lopen, ben wel een paar keer dood gegaan maar dan laad ik mijn laatste save-game. Dit scheelt veel geld, en je houdt elke keer je wapens !
Staat ook leuks in je stats, 0 dead, 0 arrested, 0 missions failed :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
NeoMe schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:49:
Tip voor elke specialist:

Ikzelf ben nog nooit uit het ziekenhuis wezen lopen, ben wel een paar keer dood gegaan maar dan laad ik mijn laatste save-game. Dit scheelt veel geld, en je houdt elke keer je wapens !
Staat ook leuks in je stats, 0 dead, 0 arrested, 0 missions failed :)
als het niet je echte stats zijn, wat zijn ze dan nog waard?
Het leuke aan stats is juist dat je precies kan zien wat je allemaal gedaan hebt en niet om je zelf voor de gek te houden en alles 'perfect' te hebben...
Of kijk jij naar je stats en denk je dan "wow, ik ben echt goed", terwijl je weet dat je elke keer je laatste save game weer hebt geladen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Ik miste al een voertuig met raketten... YES zit ie er toch in :) Moet ik alleen nog eens een dag vrij nemen ofzo om al die verdomde duiven te zoeken :)
Juich maar niet te vroeg, want het is 2 maal een hoax, ten eerste word de heli ergens anders door getriggert, men weet niet zeker wat. Maar toen ik de duif bij dat gebouw ging afknallen was ie er ook al, en toen moest ik er nog meer dan 90. Tweede hoax is dat het een gewone Annihilator is en geen met rockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist eindelijk ook Three Leaf Clover gedaan en ik moet zeggen dat ik hem helemaal niet echt moeilijk vind. Heb hem in 2 keer gehaald. De eerste keer ging ik dood door m'n eigen gekluns.

De tweede keer kwam ik er zo doorheen met zelfs nog de helft van m'n armor in tact.

Tijdens de getaway had ik een gelukje bij een ongeluk trouwens: M'n auto sloeg over de kop (was zo'n suv, die doen dat nog wel eens. Maar hij kwam stil bij een wat snellere auto, toen was ik zo van m'n wanted status af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:24:
[...]

Hoeveel levert dat ongeveer op?
Dat levert zo'n $1100 op...

Ik pak zo'n geldwagen, rijd er mee naar een rustige buurt, zoek daar een muur uit, paar keer goed tegen aanrijden (frontaal) je motor vliegt in de fik, uit de auto op veilige afstand wachten, na de explosie je geld verzamelen.
Dat geld verzamelen moet je wel hardlopend doen, anders verdwijnt het geld weer.
Oja, parkeer de auto niet tegen een muur, anders kun je niet om de auto heen lopen.

Heb met een dergelijke actie nog nooit bezoek van de cops gehad.
Bij het 2e safehouse heb ik achter elkaar eens 8 geldwagens op die manier te pakken genomen.
Kwam me op een bepaald moment wel de neusgaten uit, maar goed wel de nodige $$$ rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 20:30
gewoon de bommen van packie gebruiken :)
krijg je ook geen politie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t mac schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:03:
gewoon de bommen van packie gebruiken :)
krijg je ook geen politie...
Wat zijn dat voor bommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Bommen die je op auto's kan plakken, met een remote control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, klinkt stoer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

BTW voor de mensen die nog geen GTA4 hebben (zijn die er?? ;)) Saturn Groningen heeft een gigantisch goede openingsaanbieding, zowel de PS3 als XBOX versie kosten daar tm vandaag 39, !

Zelfs al ben geen van van GTA voor dat geld kan het altijd uit!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:07:
[...]

wat ze afpakken bij het ziekenhuis is volgens mij percentueel en niet een vast bedrag :o
Kosten van het ziekenhuis zijn 10% van de hoeveelheid geld die je op dat moment hebt met een maximum tot 10.000.

Wat ik trouwens wel leuk vind, is dat als je die ijscokar hebt en je doet het melodietje aan dat de snelheid van het melodietje zich aanpast aan de snelheid waarmee je rijdt. :) Verder is het leuk om die Alexandria te daten om vervolgens die dates terug te lezen op haar blog.

Wat ook wel leuk is, is dat als je op de openbare weg wordt aangevallen door tegenstanders om dan 911 te bellen. De politie zal dan grotendeels de klus voor je klaren. Gek genoeg krijg je dan soms wel een wanted level als de politie de missie voor je heeft geklaard.

Ook wel leuk is om met een bus de metro in te gaan, het spoor te blokkeren en je te verschuilen achter de bus. Als vervolgens de metro eraankomt moet je een rocket afvuren om vervolgens overreden te worden door de metro.

Wat ik gister meemaakte was dat ik voor een auto ging staan, de bestuurder neerschoot, en dat de bestuurder met zijn voet op het gaspedaal bleef hangen waardoor hij mij (terwijl hij dood was) omver reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

OCTheEagle schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:24:
[...]

Wat ik gister meemaakte was dat ik voor een auto ging staan, de bestuurder neerschoot, en dat de bestuurder met zijn voet op het gaspedaal bleef hangen waardoor hij mij (terwijl hij dood was) omver reed.
Had ik ook eens, alleen dan erger, er was een muur achter mij, dus ik werd geplet tussen de muur en de auto en op slag dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Muthas schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Had ik ook eens, alleen dan erger, er was een muur achter mij, dus ik werd geplet tussen de muur en de auto en op slag dood :P
Zoiets had ik ook, maar dan lulliger: ik had niet voor een missie mij weer naar full health en full armor gebracht, steek ik de weg over naar Packie, komt er een auto vol gas aan, en ik kijk niet uit, rijd me aan, ik val onder de auto, en word mee gesleurd door die auto, waarna ik dus dood ga. Kan ik *WEER* armor gaan kopen en terug rijden naar Packie :(

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik het kantoor van die rechters vinden? Staat nergens aangegeven.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)