Scrummie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:03:
Missie op 38% ongeveer (geloof ik):
spoiler:Ik zit vast met een missie van Packie. Je moet in die missie een tas geld van de maffia stelen. Het gaat allemaal goed tot ik die tas heb. Eerst buiten veel gasten afknallen, en dan binnen wat, tas pakken, en dan komen er andere maffia gastjes de loods binnen van 2 kanten. Ik knal beide kanten op, schiet er heel veel neer, maar ze blijven maar komen en komen en komen. Telkens als ik denk dat het nu wel lang genoeg duurt, gaat of Packie dood, of ik eindig zelf als een lijk. Het lijkt wel alsof ik iets vergeet, dat ik niet binnen moet blijven knallen maar naar buiten moet? Iemand wat tips? Gewoon proberen blijven knallen of?
spoiler:
als je de tas hebt schiet je vanaf de loopbrug de gastjes dood die binnenkomen. ren dan dezelfde deur weer uit als je binnen kwam. dan zie je dat packie je bij een boot weer ontmoet. ren dan achterom het gebouw (na de deur rechts, nog een keer rechts) en klim over het hek. ren dan richting de stip op je radar en zwem naar de boot.
gisteren trouwens three leaf clover in 1x gehaald. Veel meer dan rennen, schieten, rennen was het niet. De politie was ik redelijk snel kwijt
Mag nu dus ook op het 3e eiland
trouwens. als een missie je niet lukt zoek dan gewoon met google even op GTA IV + missienaam. D'r zijn best veel filmpjes te vinden van allerlei missies
[ Voor 5% gewijzigd door Kaasplank op 16-05-2008 08:09 ]