Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Coeluh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:18
quote:
J van E schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:20:
[...]

Ja, ik ook! Ik heb er wel zin in! Speciaal hiervoor heb ik met Sint al een XBox 360 controller voor m'n PC aangeschaft! ;)
Als er nog mensen zijn, op DealExtreme zijn ze tegenwoordig 21 euro :)

• rove
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15-05-2013
deze game lijkt me juist geniaal met mousecontrol.. waarom zou je dit spel op je pc met een xbox controller willen spelen?

ieder zn ding I guess..

dunno

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
RoVe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:51:
deze game lijkt me juist geniaal met mousecontrol.. waarom zou je dit spel op je pc met een xbox controller willen spelen?

ieder zn ding I guess..
Waarom zou jij het op je PC met een muis willen spelen?

Ieder z'n ding inderdaad.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

quote:
RoVe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:51:

ieder zn ding I guess..
Racegames (hoe hybride Mirror's Edge ook mag zijn) spelen nu eenmaal stukken beter met een gamepad :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19-11 09:15
Tja, ik speel zoveel mogelijk met een controller omdat ik RSI heb/ had, of iig last van mijn hand krijg als ik langer dan 30 minuten achter elkaar met een muis game, dus voor mij zijn games die je met controller kan besturen een verademing. (Op mijn werk doe ik alles al met links... Mijn rechterarm is een Counterstrike armpje. Tenminste ik denk dat ik daardoor "vroeger" last van mijn arm gekregen heb.)

Lost Planet, Fallout 3, Portal, Crysis, GRID, HL2 Ep. 2, Assassins Creed, POP, enz, ondersteunen allemaal controller.

Ik juich het ondersteunen van de 360 controller alleen maar toe. :D :9

Ben blij dat er steeds meer games uitkomen die het ondersteunen, anders was ik goed de sigaar, en zou ik mijn PC wel kunnen verkopen. En dat is het láátste wat ik wil, aangezien de PC grafisch superieur is aan de consoles. :'(

Mirrors Edge lijkt me iig een leuke game. Alleen jammer dat ie zo kort duurt... Tenminste dat is wat ik overal lees.

Format-C wijzigde deze reactie 14-01-2009 10:04 (25%)

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:32
Ik heb m dus op de PC binnen. Speelt lekker, erg lastig,dat wel, ik speel met Xbox360 controller en je bent echt constant bezig met je controls :)
Draait hier op 1680x1050 met 4x AA super, met Vsync aan wel last van tearing, zet ik t uit nergens last meer van. :S

Tis wel een heel origineel idee voor een game iig :) Uitdagend vooral :) heel apart:D

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• Format-C
Dit spel is zo verschrikkelijk goed zeg! Omg. Niet normaal. Echt mijn ding.

Wat een geweldig concept, en wat een fantastische graphics. Niet te geloven. Dít is nou vernieuwend als je het mij vraagt. Fan-tas-tisch! Wat een geweldig idee deze game, en wat draait dit spel ontieglijk goed zonder geouwehoer of patches of andere onzin. Een 10 voor mij.

Alles maxed op 1920x1200, 8xQAA, V-Sync aan. Snelle laadtijden, echt super.

Dit spel is het eerste spel dat ik aan mijn collectie toevoeg. Aan dit soort games besteed ik GRAAG 50 euro.

Super. _/-\o_ _/-\o_

Format-C wijzigde deze reactie 14-01-2009 12:58 (14%)

• goldenoldie
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-06 13:18
Ha, goed om te horen! :) Ik had gehoord dat de PC graphics beter waren dan die van de consoles. Maar ja, dat is zo onderhand gebruikelijk natuurlijk... Zo langzamerhand wordt de PC weer een volwaardig gameplatform, zo lijkt het. In ieder geval: ik vond de demo op de XBox 360 van m'n zoon al indrukwekkend wat graphics betreft. Net echt allemaal. Toen hij voor het eerst op de rand van een flat stond en naar beneden kukelde... Ik kreeg echt hoogtevrees en durfde niet te kijken! :P

Bij de GCshop kan je 'm al voor 40 euro krijgen, hoor. En bij de spelletjesboer ook al gauw voor zo'n 45. Heb je alvast weer wat bespaard voor je volgende hardware upgrade. ;)

goldenoldie wijzigde deze reactie 14-01-2009 12:58 (15%)

• Format-C
Ik plaats zo wel wat screenshots.

Ik vind dit zo'n geweldig idee/ concept van de gamemakers... Ik heb er gewoon geen woorden voor. Geweldig! :o

Dit spel ráákt me echt. Heel bijzonder en apart. Wat een idee zeg. Echt superknap.

Dit is nou echt het gamen van de toekomst.

Edit, in-game screens:

http://i42.tinypic.com/2zqzzgg.jpg
Groot: http://i39.tinypic.com/sg4ftw.jpg

http://i44.tinypic.com/1zqftjl.jpg
Groot: http://i39.tinypic.com/1z1btwy.jpg

http://i44.tinypic.com/dfu3pk.jpg
Groot: http://i39.tinypic.com/dpadqc.jpg

http://i42.tinypic.com/f3xrme.jpg
Groot: http://i43.tinypic.com/11glf5s.jpg

http://i44.tinypic.com/2pq7x2x.jpg
Groot:
http://i43.tinypic.com/2n0v7gy.jpg

http://i43.tinypic.com/nqpilh.jpg
Groot: http://i42.tinypic.com/3004buo.jpg

Format-C wijzigde deze reactie 14-01-2009 18:06 (85%)

• The__Virus
  • Laatst online: 19-11 12:57

The__Virus

Get Up Y'all!

Heeft iemand anders ook last van hangers in Vista x64? Weet niet hoe het bij XP 32bit gaat. Het geluid blijft doorgaan, maar de beelden blijven hangen en Vista geeft aan dat het programma niet reageert in taakbeheer. Enige manier om het af te sluiten is het process te killen.
Zal andere vidkaart driver proberen, eens kijken of dat helpt.

There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.

• Format-C
Wat voor kaart heb je?

Ik heb de nieuwste nVidia drivers erop staan, de 181.20's en de nieuwe PhysX software: NVIDIA PhysX System Software 9.09.0010 WHQL

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

Heb net die geforce drivers geinstalleerd, nog steeds hangers. Nu de nieuwe PhysX proberen. Heb een 8800 GT. Heb via EA download manager al de PhysX fixes gedownload (gelijk al), to no avail. Nu ff proberen met nieuwe PhysX dus :). Thanks for the help.

Edit:
Leek eerst te werken, kwam een keer een stukje verder. Maar daarna al weer een hanger. Zal eens PhysX uitschakelen en dan nog eens proberen.

The__Virus wijzigde deze reactie 14-01-2009 13:43 (23%)

• Format-C
Waar zit jij nu in het spel dan?

Edit; alle andere drivers ook up-to-date?

Format-C wijzigde deze reactie 14-01-2009 13:46 (41%)

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

Alles verder up to date. Tweaker he ;). Was na de moord op Pope, wanneer je moet ontsnappen. Op een gegeven moment zit je in een lift naar beneden. Zodra je daar de pass over gegaan bent, moet je door de deur en daar gaat het altijd om en nabij mis. Nu zonder PhysX ben ik er gewoon doorheen gekomen. Denk toch dat het daar dan in zit.

• Ewivis
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:21
mensen al ervaringen met een ati HD4870 1GB?

draait ie beter op ATI of Nvidia? En maakt het nou nog uit met die phy-engine van nvidia?

Intel 4670k @4.2ghz / 16GB / Gigabyte 5700 XT Gaming OC

• Format-C
quote:
The__Virus schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:52:
Alles verder up to date. Tweaker he ;). Was na de moord op Pope, wanneer je moet ontsnappen. Op een gegeven moment zit je in een lift naar beneden. Zodra je daar de pass over gegaan bent, moet je door de deur en daar gaat het altijd om en nabij mis. Nu zonder PhysX ben ik er gewoon doorheen gekomen. Denk toch dat het daar dan in zit.
Zover ben ik nog niet.

Maar goed, als hij bij mij ook vastloopt weet ik waaraan het ligt. Bedankt alvast. :D

Edit; nee, hij liep hier niet vast.

-Ik denk dat je dit spel een keer of wat moet uitspelen. Als je alle routes op den duur weet is dit echt mooi. :9
quote:
The__Virus schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:52:
Alles verder up to date. Tweaker he ;). Was na de moord op Pope, wanneer je moet ontsnappen. Op een gegeven moment zit je in een lift naar beneden. Zodra je daar de pass over gegaan bent, moet je door de deur en daar gaat het altijd om en nabij mis.
Ik ben via een ventilatieschacht gegaan... Ben door wat ramen heengesprongen... Ik was in paniek omdat ik van alle kanten beschoten werd. :D Dus volgens mij kan je meerdere routes nemen om te ontsnappen. _/-\o_

Format-C wijzigde deze reactie 14-01-2009 14:59 (111%)

• goldenoldie
quote:
RappieRappie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:32:
Wat voor kaart heb je?

Ik heb de nieuwste nVidia drivers erop staan, de 181.20's en de nieuwe PhysX software: NVIDIA PhysX System Software 9.09.0010 WHQL
Sorry, even heel zwaar OT, maar die PhysX software moet je apart downloaden? Dat zit niet bij de drivers in? Ik krijg binnenkort een GTX280, dus ben wel benieuwd. Never mind: ik reageer wel ff in het nVidia topic. ;)

Geeft PhysX een merkbaar verschil in Mirror's Edge? Val je elke keer anders of zo...?

Lekkere screenies trouwens!!! Ik krijg er echt zin in!

goldenoldie wijzigde deze reactie 14-01-2009 14:39 (9%)

• Format-C
quote:
J van E schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:35:

Geeft PhysX een merkbaar verschil in Mirror's Edge? Val je elke keer anders of zo...?
Ik zou het niet weten. Ik denk dat je met PhysX meer glasscherven e.d. hebt. En wat wapperende plastic dingen en vlaggen. Niet veel bijzonders volgens mij.

Format-C wijzigde deze reactie 14-01-2009 14:58 (11%)

• Alpha Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 16:15
Echt een geweldig spel idd! En gelukkig niet weer zo'n slecht port.
Alles op zn hoogst en heel soepel draaien.

Bij mij loopt het spel alleen steeds vast op het moment dat ik voor het eerst binnen beschoten word.
Hebben meer mensen hier last van?

• Alpha Supreme
quote:
RappieRappie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:57:
[...]
Ik zou het niet weten. Ik denk dat je met PhysX meer glasscherven e.d. hebt. En wat wapperende plastic dingen en vlaggen. Niet veel bijzonders volgens mij.
Is inderdaad het wapperen van vlaggen en de glasscherven.
Ook scheuren vlaggen realistischer als je er op schiet.

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:49
ik heb mirrors edge van mijn dinnetje gekregen en ik heb het in een ruk uitgespeeld.
heel erg leuk spel, helaas wel veel tearing in beeld op een gewone TV (PS3). maar goed het is geen top spel maa rerg vermakkelijk. jammer genoeg weinig replay waarde imho. ondanks het een vrije wereld is is het toch lineair in de zin van één kant op en thats it. dat vind ik wel jammer.

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

Alpha Suprime, probeer ook eens PhysX uit te zetten bij video options. Hielp tegen het vastlopen bij mij. Of installeer de patch, die zou ook moeten werken (voor mij echter niet).

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:03

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Best een intense game! I like it, morgen maar naar de winkel om het te kopen. Was benieuwd hoe ze het gingen poorten en de controls etc. Maar dat valt me allemaal heel erg mee gelukkig, deze game maar kopen want het is weer eens eens een orgineel concept!

Alleen jammer van die enorme cheap-ass flash filmpjes.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Alpha Supreme
quote:
The__Virus schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:43:
Alpha Suprime, probeer ook eens PhysX uit te zetten bij video options. Hielp tegen het vastlopen bij mij. Of installeer de patch, die zou ook moeten werken (voor mij echter niet).
Thnx, dat hielp! Zit nu weer met een andere rare fout dat bij een afsprong hij heeeeel traag is. En dat terwijl de framerate gewoon netjes op 60 zit.... 8)7

• Coeluh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:18
Bij mij doet de xbox 360 controller het niet. Iemand het zelfde probleem?

Coeluh wijzigde deze reactie 14-01-2009 17:44 (23%)

• Luqq
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:51
quote:
Ewivis schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:53:
mensen al ervaringen met een ati HD4870 1GB?

draait ie beter op ATI of Nvidia? En maakt het nou nog uit met die phy-engine van nvidia?
HD4870 hier, draait supersmooth alles op high 1920x1080 8x aa icm een q9550 en 4gb ram :) alleen als er wat raampjes kapot gemaakt worden schiet hij in de paniek, maar dat komt omdat ik geen aparte videokaart voor physx heb :D

• rubb0r
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-11-2010
quote:
Alpha Suprime schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:44:
[...]

Thnx, dat hielp! Zit nu weer met een andere rare fout dat bij een afsprong hij heeeeel traag is. En dat terwijl de framerate gewoon netjes op 60 zit.... 8)7
Als je hem koopt heb je dit probleem niet..

Scroll maar verder, nothing to see here!

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

quote:
Alpha Suprime schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:44:
[...]

Alpha, dat is een trigger door de beveiliging van Securom. Geen warez hier he ;).

edit: Rubb0r was me net voor :P

The__Virus wijzigde deze reactie 14-01-2009 18:11 (4%)

• Format-C
Met PhysX aan is de game toch een stuk intenser hoor... Er vliegt veel meer rotzooi rond, veel meer kogelinslagen/ kogel"sporen", glas, puin. Ik heb net ff zonder PhysX gespeeld, en dat maakt de ervaring net even wat minder.

PhysX geeft het net even "The Edge". ;)

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:28

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

quote:
MrVegeta schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:01:
Alleen jammer van die enorme cheap-ass flash filmpjes.
Dat heet stijl, zoek het eens op ;)

We were doomed from the start. I guess all that remains now is for the captain to go down with the ship.
- That's surprisingly noble of you, sir.
No, it's noble of you, Kif! As of now, you're in command. Congratulations, Captain!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
.oisyn schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:15:
[...]

Dat heet stijl, zoek het eens op ;)
De ingame gfx vind ik wel erg mooi en dan kom je in de tussen filmpjes en dan denk je ...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

Ik vind die filmpjes idd ook matig, beetje goedkope anime lijkt het wel (ben totaaaal geen fan van anime en die troep :P). Zonder PhysX vind ik de game ook minder intens, jammer dat ik zonder moet. Misschien toch maar eens opnieuw installeren en zelf de patch downloaden en installeren.
(i.p.v. EA Download Manager).

The__Virus wijzigde deze reactie 14-01-2009 19:07 (5%)

• Alpha Supreme
quote:
rubb0r schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:10:
[...]

Als je hem koopt heb je dit probleem niet..
:$

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hij is een zij trouwens. Anyway, ik zit hier ook met een raar probleem, ik heb net Jacknive achtervolgd en die is gevallen verder op, ik ga er achter aan en moet via een paar buizen naar hem toe.

Er zijn 3 buizen, de 1e 2 geen probleem maar als ik naar de 3e spring dan klampt ze zich niet vast!
//edit. Ik hang er nu tussen, als ik gewoon vooruit kijk en ik druk <- en spring dan doet ze het wel maar als ik -> dan springt ze niet. Dus ik kan niet op die derde buis komen :S

http://www.youtube.com/wa...qlxGT3w0A&feature=related
op 4:56 dus, die jump kan ik maar niet doen!

Grr ik ga er dwars door heen, naja zo maar naar bed en morgen halen en kijken of het daarmee is gefixed!

//edit2. Lol "nog één keer proberen" en nu lukte het dus wel...

MrVegeta wijzigde deze reactie 14-01-2009 23:12 (45%)

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21:08
heb hem ook nu :) erg vermakelijk spel :)

alleen ik had ook enorm last van vastlopers met phsyx het spel liep wel soepel enzo.. met alles op high 1680x1050 8xq maar hij bleef dus erg vaak hangen enzo waardoor het niet te spelen was.

maar is dat phsyx dan echt zo zwaar want ik vind dat echt niceee al die scherven enzo heb trouwens wel een 4850 512mb maarja.. farcry 2 speel ik ook met alles op high ..

//edit

heb net die nieuwe patch geinstalleerd en hij draait nu echt als een zonnetje met 8xx en phsyx aan :D( time trial dan want als je de story speelt loopt hij gewoon vast door pshyx

syntesia wijzigde deze reactie 15-01-2009 19:19 (18%)

• evilpin0
  • Laatst online: 21-11 16:17
Weet iemand of het mogelijk is de game gewoon in 4:3 ratio te draaien? Ik weiger echt spellen te spelen die ik niet fullscreen kan draaien nl. Ziet er niet uit zeg widescreen ratio op me 19inch non-widescreen monitor.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Jokuh
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-11 02:44
quote:
evilpin0 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:10:
Weet iemand of het mogelijk is de game gewoon in 4:3 ratio te draaien? Ik weiger echt spellen te spelen die ik niet fullscreen kan draaien nl. Ziet er niet uit zeg widescreen ratio op me 19inch non-widescreen monitor.
Ziet inderdaad vrij begaaid uit ja. Ik krijg 'm niet op 4:3... Me resolutie staat wel op 800x600. Het lijkt dus alsof er gewoon een gedeelte weggeknipt is. Misschien komt er een fix voor. Laten we het hopen, want dit is een geweldige game! _/-\o_

M'n pc die erg slecht loopt momenteel trekt 'm nog vrij goed. :*)

• dimane
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 12:56
ik heb een vaag probleem bij mirrors edge. ik ben nou bij chapter 3 op et begin en als ik dan over de 1ste 2 daken spring is er niks aan de hand maar als ik dan via die pijpen daar omhoog klim dan gaat ze ineens heel traag lopen:S als je dan stilstaat kan je wel gewoon bewegen enzo maar zodra je gaat lopen worden het traag. en dan niet qua schokkerigheid ofzo.. lijkt wel een bug ofzo:S

Voor support is er Spielerij - Problemen & Vragen, maar aangezien dit om warez gaat is het helemaal niet de bedoeling: Het algemeen beleid #verbodencopyright

bnbaz wijzigde deze reactie 15-01-2009 19:30 (18%)

• syntesia
Houd het nuttig. Ook is support bij illegale versies niet de bedoeling ;)

bnbaz wijzigde deze reactie 15-01-2009 19:29 (88%)

• Format-C
Ik heb hem net gekocht. :)

Hij liep ook hier telkens vast bij chapter 3, en ik gaf al aan dat dit spel het verdient gekocht te worden, dus.... dat heb ik dan ook maar gedaan. :)

-Er zit ook een muziek CD bij trouwens. Straks maar eens ff kijken wat erop staat. Ik ga eerst maar eens verder met chapter 3. :)

Format-C wijzigde deze reactie 15-01-2009 20:12 (8%)

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

Die muziek CD is echt vet! De muziek uit het spel is echt heel erg mooi ('Still Alive', geweldig :)). Heb het spel uitgespeeld en vond het een mooie game, maar heb hem al binnen 1 dag uitgespeeld (wat zal het zijn, 6 uur totaal?). Vind de hoeveelheid story redelijk weinig, maar vind het desalniettemin een hele vette game. Nu eens multiplayer proberen :).

• bnbaz
  • Niet online
* TheZeroorez wil trouwens nog even kwijt dat die voetstap en het DICE logo bij het starten van het spel écht vet zijn.

De graphics en de kwaliteit van de port blijven me verbazen trouwens. Dit is niet wat de gewend zijn de laatste tijd, en helemaal niet wat we van 'EA in het algemeen' gewend zijn. Kudo's d:)b

• Format-C
Dit is inderdaad geweldig gedaan... Ik hoop dat dit in de toekomst zo blijft bij EA, want dit spel draait heerlijk, en is niet eens zo heel erg zwaar.

Inderdaad TOP!!!, met hoofdletters! _/-\o_ Ze maken bij mij met deze game en de manier waarop dit draait een hele, hele goeie beurt.

Format-C wijzigde deze reactie 15-01-2009 21:51 (18%)

• syntesia
sorry ik had niet in de gaten dat ik support gaf maarja

heb hem ook uitgespeeld vanmiddag rond half 3 vanaf chapter 3 begonnen tot uuh half 8. maar niet constant gespeeld denk zo'n 4,5 uurtjes wat dus een vrij korte story mode is maar vond het een erg vermakelijk spel en ga dus nu verder in de time trial enzo !

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21-11 18:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Vette game. Maar vooral omdat er een soundtrack CD, met VETTE soundtracks erop!!, bij zit, maakt deze game al speciaal :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Hann1BaL
  • Laatst online: 21-11 16:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik vind het een vermakelijke game. Eentje die me leuk bezig houdt :) Eens een keer wat anders.

Natuurlijk dient iedereen de heerlijk subjectieve en de uit het verband getrokken review te zien van Zero Punctuation. :D
Escapist: Zero Punctuation Mirrors Edge

Tijdens de review wordt er toch eigenlijk wel een punt gemaakt als het gaat over het verhaal, maar je moet het gewoon even zelf kijken.

Alleen heb ik een probleem tijdens de game en misschien dat iemand een oplossing weet:
spoiler:
Aan het eind van chapter 4 moet je op een trein springen. Dit lukt prima voordat de coppers binnen komen. Maar dan ga ik op een willekeurig moment in de tunnel dood nog voordat de eerste obstakels voorbij komen. Er is niets te zien en toch valt mn kleine meisje dood neer. Zie ik iets over het hoofd?

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• Big_Noid
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05:05

Big_Noid

A.F.C.A.

Ik heb deze gespeeld op de PS3 en nu op de PC en ik haal makkelijk 3 seconden af van mijn time-trials. De besturing op de PC is zo veel beter, zo kan je veel makkelijker je jump richten en kan je naar de grond kijken wanneer je van een randje af springt, ook de wall-jumps-turn-jumps zijn veel makkelijker. Misschien kan dat ook allemaal op de PS3, maar dat werkt voor mij toch niet zo intuïtief als mouse en keyboard.

E6850@3,6 GHz, 4890@900/1000

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18-11 16:33
quote:
TheZeroorez schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:16:
* TheZeroorez wil trouwens nog even kwijt dat die voetstap en het DICE logo bij het starten van het spel écht vet zijn.

De graphics en de kwaliteit van de port blijven me verbazen trouwens. Dit is niet wat de gewend zijn de laatste tijd, en helemaal niet wat we van 'EA in het algemeen' gewend zijn. Kudo's d:)b
Deze moest ik even quoten vanwege de waarheid :P

• Big_Noid
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05:05

Big_Noid

A.F.C.A.

quote:
Avalaxy schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 01:02:
[...]

Deze moest ik even quoten vanwege de waarheid :P
Calm down, het is gewoon de unreal engine. Deze is niet zo moeilijk te porten zoals al bleek bij oa Bioshock. Ben wel met jullie eens, de intro is vet; het spel is helemaal ok. Doet me denken aan Portal, dat was ook zoiets totaal anders.

E6850@3,6 GHz, 4890@900/1000

• BlackWolf666
  • Laatst online: 27-09 15:37

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

quote:
RappieRappie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:49:
Dit spel is zo verschrikkelijk goed zeg! Omg. Niet normaal. Echt mijn ding.

Wat een geweldig concept, en wat een fantastische graphics. Niet te geloven. Dít is nou vernieuwend als je het mij vraagt. Fan-tas-tisch! Wat een geweldig idee deze game, en wat draait dit spel ontieglijk goed zonder geouwehoer of patches of andere onzin. Een 10 voor mij.

Alles maxed op 1920x1200, 8xQAA, V-Sync aan. Snelle laadtijden, echt super.

Dit spel is het eerste spel dat ik aan mijn collectie toevoeg. Aan dit soort games besteed ik GRAAG 50 euro.

Super. _/-\o_ _/-\o_
Eindelijk iemand die mijn mening deelt :P Heb hem welliswaar voor X360 ipv pc, maar dat mag de pret niet drukken :P

Specs

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik verwacht ME elke dag eigenlijk met de post :/ 30e verstuurd vanuit de UK, en sindsdien onderweg.. hoop hem morgen te krijgen :'(

Maargoed, heb voorlopig wel wat te doen met andere dingen, en voor die €<20 (X360 versie) wacht ik wel even :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Ewivis
wooow... uuuh. gister nog even gespeeld. Kwamen ineens heel veel van die PhysX in beeld, scherven enzo... en toen had ik echt een diashow... Hebben meer mensen hier last van? Het spel draait normaliter wel heel goed namelijk, alleen als die PhysX er waren ging hij ineens supertraag :(

• Tcd
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Ik ben nu in het begin van het spel waarbij je voor de 2e keer een gebouw binnengaat en er bewakers op jou beginnen te schieten. Bij het vluchten wordt alles opeens extreem traag :( en crash ME enkele seconden later terwijl de rest van het level extreem goed loopt op mijn systeem.

Heeft PhysX hier iets mee te maken?

vernieuwde specs

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Meer dat je een illegale versie hebt.

• Ewivis
quote:
MrVegeta schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:45:
Meer dat je een illegale versie hebt.
hoezo?

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Securom, lees de topic

We were doomed from the start. I guess all that remains now is for the captain to go down with the ship.
No, it's noble of you, Kif! As of now, you're in command. Congratulations, Captain!

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:32
Nieuwere PhysX dr op (staat hier in dit topic ergens) en de patch erover heen en t loopt als een zonnetje

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• pasajo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 00:51
PS3 versie van de week ontvangen, en flink doorgespeeld. Erg leuk, spannend, grafisch lekker, tikkeltje frustrerend. Helaas is dat tikkeltje nu wel heel erg de verkeerde kant opgeslagen: Mirrors Edge knalt doodleuk op een aantal vaste momenten vast.

Allereerst had ik het in level vijf, bij de sniper situatie. Wanneer ik rode deur op grond niveau inging (je komt in wat gele kamers) loopt de PS3 vast. Na een aantal keer exact op hetzelfde moment vast te slaan (en na herinstallatie van de gamedata) maar eens de andere zipline gepakt naar een hogere rode deur en daarmee geen problemen gehad. Leuk, wellicht een foutje in het spel. Gelukkig dat er een alternatieve route was...

Nu in level acht hetzelfde reteirritante probleem. Nadat ik die irritante stellage ben opgeklommen (niet moeilijk maar het flowt niet lekker) ga ik de ventilatieschacht in. Val 1x naar beneden, zie een rat lopen en .... hartstikke vast die ps3 (geluid loopt wel door in een loop). En dit keer zijn er geen alternatieve routes.

Na wat zoeken op internet lees ik bij andere mensen exact dezelfde problemen op dezelfde punten. Verwijder gamedata, verbreek je internet verbinding, dan zou het moeten werken. Mooi niet dus :(....

Iemand een workaround hiervoor? Ik wil de storymode toch echt even uitspelen voordat ik het spel het raam uitdonder. Waardeloos programmeerwerk, het spel moet laden en slaat dan maar vast...

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Zeer fijne game! Grafisch ook dik in orde. Loopt hier prima op High settings op een reso van 1280x1024 en Physics uit. (geen nvidia kaart) Vraag me trouwens af of je met zo'n losse Physics kaart ook de Physics kan inschakelen?

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Waarom zou je met een PhysX kaart niet de PhysX library kunnen gebruiken? Daar is dat ding voor gemaakt ;)

• Fallen Angel
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Fallen Angel

Drum my Bass || Love my Lain

Voor mensen die (zoals ik) eerst de illegale game geinstalleerd hadden, maar daar knettergek van werden en hem dus hebben gekocht en toch nog problemen hebben.

Zet mirrorsedge.exe in windows 2000 compatibility mode (XP) .Ik had dat de game steeds crashte als er iets gesaved moest worden (een optie, een tasje wat je pakt, etc). Win2k compatibility en gefixed :)

Heb de illegale versie overigens grondig verwijderd. Uninstall gedraaid, handmatig install mapje weggegooid, documents and settings gecleared (mydocs en local settings). CCleaner gedraaid. Heeft allemaal niet geholpen, win2k mode wel :)

Fallen Angel wijzigde deze reactie 16-01-2009 16:35 (24%)

Andre Manuel: "Een goeie tukker, is geen motherfucker"

Grammatica; het is echt niet optioneel.

• Ewivis
quote:
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:12:
Zeer fijne game! Grafisch ook dik in orde. Loopt hier prima op High settings op een reso van 1280x1024 en Physics uit. (geen nvidia kaart) Vraag me trouwens af of je met zo'n losse Physics kaart ook de Physics kan inschakelen?
oftewel met een ati HD4870 moet je em ook uitzetten, omdat anders het spel het niet aankan?

• WiXX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-10 19:55

WiXX

Kijk uit malloot een...

quote:
Ewivis schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:35:
[...]

oftewel met een ati HD4870 moet je em ook uitzetten, omdat anders het spel het niet aankan?
Ja, dat komt omdat ATI geen physics ondersteund en Nvidia wel. Als je kaart het niet ondersteund, dan gaat hij de processor ermee belasten en die hebben daar gewoon moeite mee. Ik heb hem hier met een E8400 & 4870 op 1280x1024 lopen (beeldscherm reso) alles op high en 4x AA. Loopt prima, op het moment dat ik de physics aanzet dan gaat hij haperen als er ruiten kapot geknalt worden. Die vlaggen kan hij wel aan, maar die ruiten worden hem teveel.

Edit: Tip verwijderd

WiXX wijzigde deze reactie 16-01-2009 19:34 (8%)

MIJN PC

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

WiXX, geen support aan Warez geven. Zo en nu is het wachten op deel II van de game. Ik heb er zin in. Hopelijk duurt het dan wat langer...

• Tcd
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Na de patch doet alles het uitstekend. :)

Leuk spring en klim spel alleen na een wat chapters begint het toch snel te vervelen. Morgen maar weer eens kijken.

Het berhaal vind ik trouwens niet zo denderend en die flash filmpjes voegen helemaal niets toe.

vernieuwde specs

• syntesia
echt jammer dat pshyx het niet doet. bij mij speel voor de rest alles op de hoogste settings

• Ewivis
quote:
WiXX schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:09:
[...]

Ja, dat komt omdat ATI geen physics ondersteund en Nvidia wel. Als je kaart het niet ondersteund, dan gaat hij de processor ermee belasten en die hebben daar gewoon moeite mee. Ik heb hem hier met een E8400 & 4870 op 1280x1024 lopen (beeldscherm reso) alles op high en 4x AA. Loopt prima, op het moment dat ik de physics aanzet dan gaat hij haperen als er ruiten kapot geknalt worden. Die vlaggen kan hij wel aan, maar die ruiten worden hem teveel.

Edit: Tip verwijderd
beetje debiel als je et mij vraagt, ze verplichte je zo onderhand om een gforce te kopen als je volledige spelervaring wil hebben 8)7

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

quote:
Ewivis schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:02:
[...]

beetje debiel als je et mij vraagt, ze verplichte je zo onderhand om een gforce te kopen als je volledige spelervaring wil hebben 8)7
Yup, waarschijnlijk heeft EA een leuke som geld gekregen van nvidia om het te implementeren. Ze hadden namelijk ook voor Havok kunnen kiezen. Gelukkig dat mijn favo spellenmaker voor Havok heeft gekozen (Blizzard). Dus laat Starcraft 2 maar komen ;)

MIJN PC

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
Ewivis schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:02:
[...]

Niet helemaal waar, de Physics hebben geen invloed op de gameplay en je kan ook losse kaartjes kopen :).

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

quote:
MrVegeta schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:25:
[...]

Niet helemaal waar, de Physics hebben geen invloed op de gameplay en je kan ook losse kaartjes kopen :).
Maar het bedrijf Ageia wat physx ontworpen heeft is overgekocht door nvidia. Daarom dat nvidia het nu heeft geimplementeerd in zijn drivers. Je wordt dus gedwongen om een nvidia product te kopen.

Edit:

Jammer dat die time trials helemaal verneukt worden door mensen die cheaten of glitchen. Want een baan afleggen in 3 seconden lijkt me sterk. Als je dan de ghost bekijkt springt die gast gewoon 3 etages omhoog. Moeten ze iets tegen doen.

WiXX wijzigde deze reactie 17-01-2009 14:38 (22%)

MIJN PC

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Physics hebben geen invloed op de gameplay.

• rCk
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-10 13:05
quote:
MrVegeta schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:39:
Physics hebben geen invloed op de gameplay.
Toch wel, even uit normaal oogpunt, gewoon generaal (wat jij dus ook zegt in die post eigenlijk). Dan kunnen physics wel degelijk effect hebben op de gameplay. Simpel, als jij een kast omver trapt, en die valt in je pad, dan moet je iets bedenken om er omheen te komen. Dus dan verandert het enigszins wel.

PSN= ThroNN-

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja das waar maar ik geloof niet dat dat in ME gebeurt of wel. Het is alleen wat extra dingen die er gebeuren.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
The__Virus schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:07:
Ik vind die filmpjes idd ook matig, beetje goedkope anime lijkt het wel (ben totaaaal geen fan van anime en die troep :P). Zonder PhysX vind ik de game ook minder intens, jammer dat ik zonder moet. Misschien toch maar eens opnieuw installeren en zelf de patch downloaden en installeren.
(i.p.v. EA Download Manager).
Wellicht lag het aan dat punt in de game, kan natuurlijk ook. :) Moet zeggen bij mij gaat hij ook erg goed, 1680x1050 met mijn 4850, PhysX ook nog is aan en gaat tot nu toe als een zonnetje met de hoogste details.

Wat ik wel balen vind, is dat je snel de weg kwijt raakt, tenminste, ik wel.
quote:
MrVegeta schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:59:
Ja das waar maar ik geloof niet dat dat in ME gebeurt of wel. Het is alleen wat extra dingen die er gebeuren.
Heb sterk de indruk dat dat ook bij meerdere games het geval is en niet zo zeer alleen bij ME. Bij FC2 heb ik er ook niet zo veel van gemerkt bijvoorbeeld, terwijl die het ook zou hebben. (Heb die dan ook niet zo heel veel gespeelt, vond er niks aan, standaard shooter nummer zoveel)

CH4OS wijzigde deze reactie 17-01-2009 15:16 (25%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Door op ALT te drukken richt je je vieuw naar waar je naar toe moet. Op die manier weet je waar je heen gaat en dan probeer je een weg te vinden er heen :).

Verder staan er op youtube alle filmpjes met de wegen etc, heb ik er 2 keer bij gehad omdat ik overal over heen wou jumpen etc etc terwijl er achter me gewoon een trap was die ik niet zag :P.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
MrVegeta schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:15:
Door op ALT te drukken richt je je vieuw naar waar je naar toe moet. Op die manier weet je waar je heen gaat en dan probeer je een weg te vinden er heen :).
Ja weet ik, maar dan raak ik het spoor dus juist helemaal bijster, oftewel, ik kan er niet mee overweg of dat is gewoon brak geïmplementeerd (al ga ik uit van het eerste).
quote:
Verder staan er op youtube alle filmpjes met de wegen etc, heb ik er 2 keer bij gehad omdat ik overal over heen wou jumpen etc etc terwijl er achter me gewoon een trap was die ik niet zag :P.
Dat er walktroughs zijn weet ik, die pak ik als ik er echt niet meer uit kom. ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 17-01-2009 15:24 (16%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik was even Cap. Obvious aan het uithangen.

Anyway, opzich werkt het wel goed. Het laat zien waar je heen moet maar niet hoe je daar komt zodat je dat zelf kan invullen. Anders kan je gewoon ALT in drukken en naar voren rennen :p.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

quote:
Tcd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:34:
Ik ben nu in het begin van het spel waarbij je voor de 2e keer een gebouw binnengaat en er bewakers op jou beginnen te schieten. Bij het vluchten wordt alles opeens extreem traag :( en crash ME enkele seconden later terwijl de rest van het level extreem goed loopt op mijn systeem.

Heeft PhysX hier iets mee te maken?
Dit probleem heb ik nu dus ook. Patch is ook geinstalleerd en het leek ook even goed te gaan, maar de traagheid kwam nu ietsje later. De vastloper is echter wel opgelost.

Draai met een Radeon 3870 in crossfire. Zie specs in mn sig.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien moet je de game even kopen :).

• enira
  • Laatst online: 22:25
Heb het nu een dikke anderhalf uur gespeeld, en moet zeggen dat het me echt goed ligt.

Dit soort spellen doen het op een console altijd beter vanwege de besturing ,maar valt me nog niet veel tegen. Soms is het wel te obvious waar je heen moet, en soms ook weer niet eigelijk.
Wel weet je soms verdomd goed hoe een jump moet oid, en dan haal je het gewoon 20x niet:

spoiler:
Nieuw chapter, regenpijp -> zwierstok -> fan aan de muur. Dat stuk heb ik echt 30x moeten doen omdat ik gewoon de jump niet haalde, terwijl ik echt gewoon wel wist waar ik heen moest. Beetje frustrerend af en toe.

Het ligt me iig goed, vooral omdat het concept nieuw is (voor mij). Super!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• goldenoldie
Zo, ik heb 'm net geinstalleerd en de tutorial doorlopen! LEUK! Alleen eh... het spel is een stuk zwaarder dan ik dacht voor m'n computer... Tot nu toe kon m'n twee jaar oude bak eigenlijk alles makkelijk aan, maar ik speel nu op High en PhysX uit en dan nog is het niet bepaald vloeiend. Nogal stroperig. ALhoewel ik alles wel gewoon kan doen, hoor. Kan ook komen doordat ik gisteren een HD4850 in m'n systeem heb moeten prikken als vervanging van de kapotte 8800GTX. (De CPU is een E6600.) Toch zou die HD4850 wat sneller moeten zijn dan de 8800GTX... Misschien moet ik nog wat tweaken in Ati Tools, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee. ;)

Maar goed, het spel zelf oog super! Ik denk alleen dat ik 'm bewaar voor m'n nieuwe computer (i7 920 met GTX285): ik denk dat ik er dan wat meer plezier aan zal beleven.

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18-11 16:33
quote:
MrVegeta schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:37:
Inderdaad :+

Leuke stunt om te verraden dat je een illegale versie hebt, net zoals de drunken cam in GTA IV en de jeruzalem-crash in Assassin's Creed :+

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

quote:
MrVegeta schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:37:
Ik heb de game ook gekocht bij Bart Smit afgelopen woensdag. Toch ondervind ik dezelfde problemen als mensen met die beweren het spel illegaal te hebben.

Zou het probleem kunnen liggen aan het feit dat ik die EA rommel niet heb geinstalleerd? Zo ja, dan zo ik dan erg vreemd vinden.

• bnbaz
  • Niet online
Het is een trigger van Securom, lijkt me sterk dat het dan fout gaat wanneer je de DVD in de drive hebt zitten en via de originele installer de EA-rommel niet geïnstalleerd hebt...

Je zou het kunnen proberen met een crack - aangezien je hem toch hebt gekocht, maar het is wel heel lullig om dat te moeten doen om om de beveiliging heen te komen :P

• Refragmental
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 19:45
Heb em gisteren gekocht, ben meteen verslaafd!

Alleen wat ik niet snap, ik doe die timetrials en kijk op de leaderboard.
Ding staat vol met cheaters! Mensen die 20 meter de lucht in springen e.d.
Wordt daar nog iets tegen gedaan? Want zo kan ik natuurlijk niet zien wie er ECHT het snelst is en daarvan de technieken bestuderen.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

quote:
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:39:
Het is een trigger van Securom, lijkt me sterk dat het dan fout gaat wanneer je de DVD in de drive hebt zitten en via de originele installer de EA-rommel niet geïnstalleerd hebt...
Checkt die Securom dan of je een DVD in je drive hebt en/of legale exemplaar hebt. Want ik had mn DVD er niet inzitten toen het probleem zich voordeed.
Dan zou ik (of iemand anders) het even moeten testen of dat uitmaakt.

• bnbaz
  • Niet online
Ik zou het even proberen met. Ik kan me voorstellen dat DVD-check een van de vele dingen is die Securom doet :)

• BaT
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06-11 19:35
Ik heb het spel nu ook enkele dagen, ben bij chapter 7. Alles op highest / 4AA / Physics aan op 1920*1200, en dat loopt me toch lekker. Had ik niet gedacht op m'n bak, die nu al weer een jaar oud is.

Ook zijn die physics in mijn beleving niet super aanwezig (missschien moet ik het eens uitzetten voor de grap), de enige momenten waar het memorabel voor mij aanwezig was, waren: op het dak met van die blauwe stukken zeil die kapot geschoten worden door een heli, in een tunnel contructie waar opeens zo'n 30 stukjes transparant zeil overlappend op elkaar hangt (waar je dan ook doorheen moet lopen) en tot slot die enorme blauwe pegels die in zo'n hal ergens hangen (die physics vond ik er trouwens er niet eens zo mooi uit zien , als die pegels neer vallen). Ik heb hem nog niet uitgespeeld, dus misschien kom ik er nog wat tegen.

Natuurlijk heb je ook nog alle glazen ruiten die aan diggelen kunnen, maar dat vind ik persoonlijk ook niet eens zo mooi gedaan. Ook raar : ik had een shotgun opgepakt en begon voor de lol op zo'n blauw vierkant zeil te schieten : mooie gat, ik pak een machine gun en wil het zelfde bij een ander stuk zeil doen : geen gaten whatsoever... ik loop weer terug naar me shotgun > weer terug naar het zelfde stuk zeil : bam, wel een gat... blijkbaar zijn dus dat niet alle wapens physics enabled.

Over het spel zelf : ik vind de gameplay super. Je zou het meer kunnen zien als een spirituele 3d opvolger van de oldskool Prince of Persia. Sterker nog : ik vind ME meer PoP in 3D dan de hele PoP3D serie bij elkaar (behalve de setting dan). Alhoewel de PoP3D serie ook zeer vermakelijk is, ligt de nadruk op echte 'puzzels' en arcade combat, en ligt de nadruk bij ME net als de oldskool PoP : Veel rennen en springen : vooral goed timen van springen en eens in de zoveel tijd een gevechtje er tussen door ter afwisseling. En bovendien is dit ook nog eens prima vertaald naar first person! Nice Dice :D

Creative Director - The Virtual Dutch Men

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19:54

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind het ook een zeer gaaf spel. Af en toe droom ik wel eens van exact ditzelfde spel maar dan met een vleugje sanbox ala GTA. Als een hele stad zo zou zijn zou dat echt heel gaaf zijn.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

quote:
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:06:
Ik zou het even proberen met. Ik kan me voorstellen dat DVD-check een van de vele dingen is die Securom doet :)
Spel blijft traag,met EA software erbij en met DVD erin. En aan mijn Catalyst instellingen ligt het niet, want die staan vrij licht ingesteld. Een FPS van <5 is gewoon niet leuk. :/

• JohnB
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-10 13:12
quote:
Rakkerzero schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:35:
[...]

aan mijn Catalyst instellingen ligt het niet, want die staan vrij licht ingesteld.
Ik zou in CCC alles op default zetten en in de game zelf de AA etc instellen.
Doe ik hier ook en draai alles max met ATI 4870 1920x1080 op panasonic 42PZ80 E8400 @default clocks..
Werkelijk schitterend.
Windows7 beta7000 btw. en catalist beta voor win7.

JohnB wijzigde deze reactie 18-01-2009 00:48 (5%)

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

quote:
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:39:

Je zou het kunnen proberen met een crack - aangezien je hem toch hebt gekocht, maar het is wel heel lullig om dat te moeten doen om om de beveiliging heen te komen :P
De game hoort niet te crashen als je een illegale versie hebt, hij gaat dan alleen op bepaalde momenten in slow motion mode voordat je een grote jump moet maken. Dit lukt dan natuurlijk niet, waardoor je niet door kan.

Het crashen heeft volgens mij een hele andere aart.

MIJN PC

• bnbaz
  • Niet online
Da's toch ook waar Rakkerzero het over had, slowmotion? ;)

Maargoed, het is natuurlijk niet de bedoeling om hier uitvoerig te gaan troubleshooten... O-) Daar is Spielerij - Problemen & Vragen voor. Als het echt de beveiliging is die geactiveerd wordt is het denk ik toch het handigste om met EA/Dice contact op te nemen...

• goldenoldie
Ik heb net wat (al weer oudere) reviews zitten lezen over ME: valt me op hoe laag de cijfers eigenlijk zijn...! Wat een hoop gezeur: komt er eens een vernieuwende game, zitten ze alsnog te zeiken. Ik ga steeds minder af op reviews, eerlijk gezegd... ze lijken steeds onbetrouwbaarder te worden.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

quote:
TheZeroorez schreef op zondag 18 januari 2009 @ 10:33:
Da's toch ook waar Rakkerzero het over had, slowmotion? ;)
Ik had het over deze situatie:
quote:
Tcd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:34:
Ik heb dus een enorme last van een framedrop wanneer er actie gaande is in het spel. Als ik achterna wordt gezeten door de blue's bijvoorbeeld. Zonder dat werkt de game perfect, maar zodra ik moet gaan rennen dan is het ineens traag.

Zeror wijzigde deze reactie 18-01-2009 11:51 (5%)

• Zyppora
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06:26

Zyppora

155/50 Warlock

Ik heb hem vrijdag gehaald, en gisteren de hele dag aan besteed. Ik vind het een geweldig spel, het is echt wat ik ervan verwacht had mbt. de reviews en reacties die ik gelezen heb, en de youtube filmpjes. Het verveelt tot nog toe allerminst. Er zijn wel pittige stukken waar je inderdaad wat vaker moet proberen.

spoiler:
Een aantal hiervan bevinden zich voor mij op het schip van Burfield. Dat was echt een goed level met veel puzzels en ook actie.

Ik heb nog wel een vraagje mbt. de Test of Faith.

spoiler:
Je komt op een gegeven moment bij een gebouw aan waar je bovenin een sniper rifle oppakt en op de motor van een vrachtwagen moet schieten. Het lijkt me dat je hier niet echt omheen kan, maar verpest dit niet de mogelijkheid tot de Test of Faith?

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Test of Faith is dat je niemand mag neerschieten? Geen probleem die auto kan je gewoon kapot knalle :).

• Refragmental
Misschien een idee om iedereens ingame naam in de op te zetten?
Ik wil wel eens zien hoe ik presteer tegenover andere tweakers.

Mijn ingame naam is Refragmental

• syntesia
ik heet syntesia. ik heb alleen nog maar playground one gespeeld heb daar een tijd van 54.xx seconde maar dat kan veel beter omdat ik nog vrij veel foutjes maak.

• Refragmental
quote:
syntesia schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:51:
ik heet syntesia. ik heb alleen nog maar playground one gespeeld heb daar een tijd van 54.xx seconde maar dat kan veel beter omdat ik nog vrij veel foutjes maak.
Mooie tijd heb je!
Ik had 58.xx, maar even tegen jou rennen en je truckjes bekijken en ik heb nu 56.86.
Op sommige punten ben ik 1 tot anderhalf seconde sneller dan jou! Maar op andere weer wat langzamer. Zoals op het begin net na de eerste checkpoint en tot over de pijp ben jij sneller. Je hebt een truckje bij het bord over dat gat die ik nog niet helemaal begrijp. En op de stellage doe je een wall run, die krijg ik ook niet.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True