Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ken. schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:35:
[...]

Ho ho.. :P Dan loop je de achievement 'Test of Faith' mooi mis. (op de 360 that is.)
Dat was inderdaad een echte test of faith hé! Heel het spel door niemand neer mogen schieten is vrij lastig op sommige punten (snipers!! :X)
Test of Faith is maar één missie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Was het maar zo makkelijk :P Nee, je mag gedurende het HELE spel / alle missies niemand schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ken. schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:35:
[...]

Ho ho.. :P Dan loop je de achievement 'Test of Faith' mooi mis. (op de 360 that is.)
Dat was inderdaad een echte test of faith hé! Heel het spel door niemand neer mogen schieten is vrij lastig op sommige punten (snipers!! :X)
Ook op de PS3 ;)

En inderdaad: dat geld voor het hele spel. Ik vond het overigens nog wel meevallen. De snipers zijn vaak wel te ontwijken door te blijven rennen en als je via de zijkant/achterkant bij ze kan komen dan kan je ze neerslaan/schoppen etc.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Alleen die laatste level is erg lastig om te doen zonder een gun. Die kerel in het midden van een trappenstel met een minigun :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vandaag het spel toch maar gekocht. Na het spelen van een test versie op de PC viel het spel mij in eerste instantie enorm tegen. Op de console is het wat mij betreft gewoon een stuk gaver. Soepelere graphics, groot beeld en een logischere controller maken dit spel helemaal af :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben op de pc nu net voorbij die ene assassin en wordt nu over de daken achtervolgd door de blue maar ik stop er mee op de pc, ga 'm vanmiddag wel voor de Xbox halen, dan kan ik tenminste de achievements halen :9 En dan heb ik ook meteen de controller, da's wel zo prettig :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik heb ME gewoon op de PC gespeeld met Xbox controller via USB. Maar eerlijk gezegd heb ik sommige moeilijke loopspringacties met de controller en de muis samen gespeeld. Bijvoorbeeld wanneer je tegen een muur (flat) aan moet lopen en aan het einde van de loopactie moet springen naar stalen balken die aan een kraan hangen. Dan wees ik met de muis richting balk en sprong. Met alleen de controller kreeg ik dat niet voor elkaar. De draaiactie naar de balk toe was dan te traag en sprong ik steeds mis (kan ook aan mij liggen :P)
In totaal ben ik 2 acties tegengekomen waarbij ik de muis gebruikt heb.

Ik speel bijna alle spellen (AC, Overlord 2, PoP) met de controller op de PC.

Voor de achievements moet je idd op de consoles zijn maar voor de controller is het niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Molecom schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:15:
Ik heb ME gewoon op de PC gespeeld met Xbox controller via USB. Maar eerlijk gezegd heb ik sommige moeilijke loopspringacties met de controller en de muis samen gespeeld. Bijvoorbeeld wanneer je tegen een muur (flat) aan moet lopen en aan het einde van de loopactie moet springen naar stalen balken die aan een kraan hangen. Dan wees ik met de muis richting balk en sprong. Met alleen de controller kreeg ik dat niet voor elkaar. De draaiactie naar de balk toe was dan te traag en sprong ik steeds mis (kan ook aan mij liggen :P)
In totaal ben ik 2 acties tegengekomen waarbij ik de muis gebruikt heb.

Ik speel bijna alle spellen (AC, Overlord 2, PoP) met de controller op de PC.

Voor de achievements moet je idd op de consoles zijn maar voor de controller is het niet noodzakelijk.
je kon toch met je schouderbutton's links en rechts kijken, zodat je niet hoefde te kijken met je stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Anoniem: 197066 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:18:
[...]

je kon toch met je schouderbutton's links en rechts kijken, zodat je niet hoefde te kijken met je stick?
Dat heb ik dan compleet gemist 8)7.
Nou ja, ik heb hem nu al uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-07 20:48

BaT

Spel kost vandaag 3,74 bij steam!!! Das echt GEEN geld. Damn :o

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

BaT schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 02:14:
Spel kost vandaag 3,74 bij steam!!! Das echt GEEN geld. Damn :o
gratz :) de game is vet vind alleen de single player wat kort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ook op steam gekocht in de laatste 10 seconden vandaag :P Net op tijd dus. Wel erg jammer dat de dlc niet beschikbaar is/komt op steam :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik wou hem zelf ook kopen... mocht helaas niet van clickandbuy.... :(

Ik heb nl een paar dagen geleden op steam de L4D2 4-pack gekocht met korting... en die was nog niet 'helemaal verwerkt'.... m.a.w. : ik mocht geen nieuwe transactie maken. Flink balen; want voor dat geld had ik hem zeker ff aan me Steam catalogus toegevoegd :'(

edit: doh wat ben ik stom geweest; ik wist niet dat je tegenwoordig ook met paypal kon betalen op steam (m'n clickandbuy credentials zijn automagisch ingevuld; kom er net pas achter dat paypal ook kan) DOH |:(

[ Voor 23% gewijzigd door BaT op 01-12-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor de mensen met een PS3
Vandaag is ie inclusief een kortingscode PLAY10 voor 6,88 euro inclusief verzendkosten te krijgen bij http://www.mymemory.co.uk

[ Voor 21% gewijzigd door Slashdotter op 01-12-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben sinds 2 dagen Mirror's Edge aan het spelen op de PS3... topgame helemaal voor de 12 euro waar je hem tegenwoordig voor koopt :P

Maar nu heb ik een probleem met de game, hij is al 2x op exact dezelfde plaats vastgelopen, enige wat ik kon doen is PS3 resetten. Nadeel is dat hij na het opnieuw opstarten weer bij het begin van het level start.

Volgens mij is het Chapter 8 (al aardig ver in de game dus) Je start onderaan op bij een gebouw in aanbouw oid. en je moet via verschillende steigers en plateaus een heel eind omhoog klimmen, een pittige klus. Volgens mij ben je onderweg naar een sniper position oid. Eenmaal boven ga je door een rooster en kom je in de ventilatie schachten. Als je daar een stukje doorheen kruipt kom je op een geven moment bij een splitsing waar je rechtdoor of rechts kunt. en exact op die splitsing is hij nu 2x vastgelopen.

bekend probleem? en wat kan ik er eventueel aan doen?

dis wel balen want het is het 1 na laatste chapter... kwil em nu ook uitspelen!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb de Xboxversie en op de pc maar ik heb dat nooit gehad. Is de disc misschien vies? Als het mogelijk is, probeer het spel anders te installeren op de hd, wellicht dat het werkt?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
TroonStaal schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:33:
probeer het spel anders te installeren op de hd, wellicht dat het werkt?
Kan niet op een ps3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Oh, dat wist ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

probleem is al "opgelost"

Las op internet dat freezes wel vaker voorkomen, disconnecten van PSN scheen te helpen, ook gedaan en idd hij liep niet meer vast... vreemd maar als het maar werkt :P

Chapter 8 ook uitgespeeld nu... morgen 9 nog even. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ben je bezig met de Test of Faith trophy trouwens? Er komt een stukje voor in het spel waarbij je wel moet schieten maar dat is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmmm, wie ik? ben gewoon de SP aan het spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ja jij :P

De Test of Faith trophy is dat je nergens in het hele spel met een wapen schiet. Het is mij gelukkig al gelukt in de eerste playthrough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoe moet je die sniper missie dan halen? of telt die niet mee :P

nee ben niet met die trophy bezig., heb al hier en daar wat vijanden neer gemaaid :P Wat ik wel irritant vnd zijn die ventje die achter je aan komen rennen en je achtervolgen... :P

SP is wel vrij kort. Ben vrijdag met de game begonnen, toen zaterdag en zondag ook evnetjes gespeeld enb en giser bij begin chapter 9 gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je mag niemand neerschieten, om die auto uit te schakelen kan het wel :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vandaag de game uitgespeeld, vrij korte game magoed das tegenwoordig toch een "trend"

Ik vind het einde wel wat magertjes, niet echt een moeilijker gevecht ofzo, die 5 ventjes in die server ruitme stellen ook niet voor en eenmaal boven op het ak hoef je nog maar 1 sprong te maken. Khad we wat meer een eindbaas of eind gevecht verwacht. Maar dat is dan ook het enige minpuntje, voor de rest erg vermakelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Vandaag weer voor 3.74 in steam! Deze keer laat ik hem niet voor bij schieten, net gekocht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-06 22:08
Ik kijk zoo uit naar een Mirror's Edge 2 op Frostbite 2. Ik heb mijn gamepc verkocht, maar toen ik naar wat filmpjes keek van Battlefield 3 SP in zo'n gebouwencomplex moest ik zo hard aan Mirror's Edge denken.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CjvsEjGSVZs]
Vanaf 6:20, denk de geweren weg en het is gewoon Mirror's Edge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:52
De stoelen @ 7:11 komen mij heel bekend voor!
Overigens is Mirror's Edge 2 al meerdere keren "bevestigd". Dice/EA lijken echter alles te doen om te voorkomen dat ze het bevestigen.

Toen ik voor het eerst Mirror's Edge speelde met alle opties zo hoog als mogelijk dacht ik echt dat het ongelofelijk mooi was. Ik vraag me af hoe het eruit zou zie op Frostbite 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
/me flinke kick, maar enfin.. here goes
Joosie200 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:33:
ME zal dus uiteindelijk ook wel bij mij in huis komen, maar tis een beetje haat/liefde verhouding en dat zie je ook terug in de reacties: tis echt een "take it or leave it" game.
Met dank aan de Humble Bundle heb ik ME nu op de pc maar uitgespeeld. En ik neigde krap 5 jaar geleden naar 'hate it' want als runner ben je fragiel maar wendbaar ipv flink incasseringsvermogen en log. Maar toch.. naar mate ik verder kwam wende ik aan het concept. En uiteindelijk neig ik niet langer naar 'hate it' maar dichterbij 'love it'. Soms moet je gewoon wennen aan een spelconcept en tot dat moment vind je het maar niks kennelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Dit spel gekregen via dit forum :

Enjoy...
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste