Je moet ook niet TE diagonaal aan komen lopen. Hier en daar moest ik haast parallel aan de muur komen aanlopen om te kunnen wallrunnen.
Denk dat ik in tijden weer eens een spel ga uitspelen.
spoiler:
Ben nu vrij ver. (voor m'n gevoel dan) Merc is dood en ik moet over een aantal daken met allerlei snipers, die me dan ook dood schieten. Kom daar niet verder 

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-02-2009 11:41 ]
Bedankt, ik ben net begonnen in Mirror's EdgeDj-sannieboy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:11:
Denk dat ik in tijden weer eens een spel ga uitspelen. Ben nu vrij ver. (voor m'n gevoel dan) Merc is dood en ik moet over een aantal daken met allerlei snipers, die me dan ook dood schieten. Kom daar niet verder
Anoniem: 135195
Is dat waar er een sniper op jouw dak staat achter een soort reclamebord? En de rest op de grond en aan de overkant? Waar je zo'n touw naar beneden hebt hangen? Zo ja, dan moet jeDj-sannieboy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:11:
Denk dat ik in tijden weer eens een spel ga uitspelen. Ben nu vrij ver. (voor m'n gevoel dan) Merc is dood en ik moet over een aantal daken met allerlei snipers, die me dan ook dood schieten. Kom daar niet verder
spoiler:
die eerste sniper (op jouw dak) uitschakelen en z'n rifle pakken. Vervolgens iedereen neerschieten (1 op een dak aan de overkant en 3 op de grond). Dan kan je daarna ongestoord verder. Simpel! 
Als het ergens anders was, moet je het maar zeggen: ik heb het spel uitgespeeld dus...
BTW Een spoilertag in je post was inderdaad wel leuk geweest voor anderen die nog niet zover zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 04-02-2009 10:08 ]
Excuses voor het niet aanwezig zijn van de spoilertagAnoniem: 135195 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:07:
[...]
Is dat waar er een sniper op jouw dak staat achter een soort reclamebord? En de rest op de grond en aan de overkant? Waar je zo'n touw naar beneden hebt hangen? Zo ja, dan moet jespoiler:die eerste sniper (op jouw dak) uitschakelen en z'n rifle pakken. Vervolgens iedereen neerschieten (1 op een dak aan de overkant en 3 op de grond). Dan kan je daarna ongestoord verder. Simpel!
Als het ergens anders was, moet je het maar zeggen: ik heb het spel uitgespeeld dus...
BTW Een spoilertag in je post was inderdaad wel leuk geweest voor anderen die nog niet zover zijn...

spoiler:
Heb al eerder een level gehad met snipers, maar bij deze kom je een deur uit van een hoog gebouw, daarvoor ben je neergeslagen en word je vervolgens geholpen door een gast met wit haar en 2 guns. Je moet dan naar beneden springen op een ander dak. Op de andere daken staan onzettend veel snipers.
[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-02-2009 11:45 ]
Dj-sannieboy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:44:
[...]
Excuses voor het niet aanwezig zijn van de spoilertagMaargoed het is denk niet het level welke jij bedoeld.
spoiler:Heb al eerder een level gehad met snipers, maar bij deze kom je een deur uit van een hoog gebouw, daarvoor ben je neergeslagen en word je vervolgens geholpen door een gast met wit haar en 2 guns. Je moet dan naar beneden springen op een ander dak. Op de andere daken staan onzettend veel snipers.
spoiler:
Je zit dicht bij het einde(Midden laatste chapter). De gast met zijn wit haar is Lt. Miller, sinds Merc dood is gaat hij nu jou helpen totdat je Kate hebt. Wat ik had gedaan was bukken en rennen tot ik de eerst sniper tegenkwam. Had zijn rifle gepakt en dichtbijzijnde sniper neergeknald omdat er achter mij ineens flikken kwamen. Ik heb hier ook heel veel keer over moeten doen tot ik door kwam, net op de laatste stuk werd ik neergeknald. Dus blijven proberen.
Leuk stukje is dat! Daarin kan je wel wat routes vinden hoe je uit het schot blijft
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hier is trouwens een walkthrough met (naast tekst) Youtube filmpjes van ALLE levels, dus helemaal compleet! Ideaal.
Ik heb er wel een paar keer goed gebruik van gemaakt, want het is soms een hopeloze opdracht in een walkthrough met alleen tekst dat te vinden wat je zoekt. En als je het gevonden hebt ben je al gauw de draad kwijt met alle richtingsaanwijzingen...
Dan is een youtube filmpje ERRUG handig.
Mirror's Edge walkthrough met Youtube filmpjes
Jouw stukje zit dan waarschijnlijk in het laatste filmpje, Dj-sannieboy: moet je even naar het The shard-filmpje gaan, helemaal naar het einde daarvan (gewoon even klikken op het einde van de tijdsbalk), en dan begint 'ie vanzelf bij deel 2 ervan, op dat dak. Alhoewel, in dit geval heb je niet zozeer een walkthrough nodig alswel een sniper rifle...
(Je weet dat je met F (op cd pc in ieder geval) kan zoomen met een sniper?)
Jouw stukje zit dan waarschijnlijk in het laatste filmpje, Dj-sannieboy: moet je even naar het The shard-filmpje gaan, helemaal naar het einde daarvan (gewoon even klikken op het einde van de tijdsbalk), en dan begint 'ie vanzelf bij deel 2 ervan, op dat dak. Alhoewel, in dit geval heb je niet zozeer een walkthrough nodig alswel een sniper rifle...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 04-02-2009 13:58 ]
Anoniem: 37384
Ik heb het zonder guns gedaan allemaal, dus zelfs dat is niet nodigAnoniem: 135195 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:54:
Alhoewel, in dit geval heb je niet zozeer een walkthrough nodig alswel een sniper rifle...
Bedankt voor de walkthrough. Ga het eerst nog een aantal maal proberen voordat ik hem ga bekijken.Anoniem: 135195 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:54:
Hier is trouwens een walkthrough met (naast tekst) Youtube filmpjes van ALLE levels, dus helemaal compleet! Ideaal.Ik heb er wel een paar keer goed gebruik van gemaakt, want het is soms een hopeloze opdracht in een walkthrough met alleen tekst dat te vinden wat je zoekt. En als je het gevonden hebt ben je al gauw de draad kwijt met alle richtingsaanwijzingen...
Dan is een youtube filmpje ERRUG handig.
Jouw stukje zit dan waarschijnlijk in het laatste filmpje, Dj-sannieboy: moet je even naar het The shard-filmpje gaan, helemaal naar het einde daarvan (gewoon even klikken op het einde van de tijdsbalk), en dan begint 'ie vanzelf bij deel 2 ervan, op dat dak. Alhoewel, in dit geval heb je niet zozeer een walkthrough nodig alswel een sniper rifle...(Je weet dat je met F (op cd pc in ieder geval) kan zoomen met een sniper?)
Ach, na 30 keer iets geprobeerd te hebben zonder resultaat, heb ik geen problemen met 'cheaten'...Dj-sannieboy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:53:
[...]
Bedankt voor de walkthrough. Ga het eerst nog een aantal maal proberen voordat ik hem ga bekijken.Het voelt een beetje als cheaten. Maargoed moet eerlijk bekennen dat ik het level nog niet heel vaak geprobeert heb. Andere levels heb ik soms wel 15x opnieuw moeten doen.
Dat van het zoomen wist ik inderdaad al, moet alleen nog een rifle proberen te bemachtigen.
Ja daar heb je gelijk inAnoniem: 135195 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:20:
[...]
Ach, na 30 keer iets geprobeerd te hebben zonder resultaat, heb ik geen problemen met 'cheaten'...Het moet wel LEUK blijven namelijk!
EDIT: Inmiddels uitgespeeld, hoop dat er snel een vervolg komt
[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-02-2009 17:04 ]
Uitgespeeld, OK verhaal, vette graphics. Wel een beetje eentonig leveldesign. Af en toe wel vage framedrops, van een steady 60 naar 0,0fps voor een fractie van een seconde.
Af en toe was de game wel frustrerend, met recht 30x overnieuw. Een walkthrough heb je niet echt nodig imo.
Al met al een vette game, vernieuwend concept. Assassins' Creed had het parkourgebeuren al, maar dit first person concept vond ik wel cool
Af en toe was de game wel frustrerend, met recht 30x overnieuw. Een walkthrough heb je niet echt nodig imo.
Al met al een vette game, vernieuwend concept. Assassins' Creed had het parkourgebeuren al, maar dit first person concept vond ik wel cool
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Inderdaad: dta maakt het prefect. Ik had het een stuk minder 'echt' gevonden als ik de hele tijd achter een popetje aangevlogen moest hebben. Nu zit je echt IN het spel!
Ik heb gisteren Mirror's Edge uitgespeeld, en dit was eindelijk weer eens een game waar ik het jammer vond dat het gedaan was. Schitterende sfeer, prachtige graphics, opzwepende muziek en een bijzonder origineel concept. Ik hoop dat het spel goed verkoopt en we de opvolgers zullen zien verschijnen, want ik wil zeker meer van dit.
spoiler:
Alleen het verhaal vond ik niet zo duidelijk. Ok, je moet de moord op Pope uitklaren zodat je je zus vrij kan krijgen. Maar wie is Pope eigenlijk? En waarom moest hij dood, want er zat een groter complot achter? Dat is me wel nog een raadsel.
Zeer goed spel. Nog beter dan ik had verwacht! Ben inmiddels net langs the Assassin, had er wel een stuk of 20 pogingen voor nodig, maar toch. Erg nette graphics, en loopt ook verbazingwekkend goed op mijn HD4670.
Het gaat een trilogie worden als de verkoop resultaten goed zijn, maar volgens mij was het wel een hit op de console
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
mattderi schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:01:
Ik heb gisteren Mirror's Edge uitgespeeld, en dit was eindelijk weer eens een game waar ik het jammer vond dat het gedaan was. Schitterende sfeer, prachtige graphics, opzwepende muziek en een bijzonder origineel concept. Ik hoop dat het spel goed verkoopt en we de opvolgers zullen zien verschijnen, want ik wil zeker meer van dit.
spoiler:Alleen het verhaal vond ik niet zo duidelijk. Ok, je moet de moord op Pope uitklaren zodat je je zus vrij kan krijgen. Maar wie is Pope eigenlijk? En waarom moest hij dood, want er zat een groter complot achter? Dat is me wel nog een raadsel.
spoiler:
Pope was een vriend van de ouders van Faith en net zoals hun iemand die tegen het totalitaire regime optrok. Hij deed mee aan de verkiezingen voor burgemeester en stond op het punt flinke veranderingen door te voeren. Wat dus niet duidelijk is IMO, is waarom hij vermoordt is. Het kan zijn dat de gevestigde orde bang voor hem was of het kan zijn dat ze hem wilden vermoorden en het laten lijken alsof een Runner het gedaan had waardoor ze project Icharus erdoor hadden kunnen drukken.
Haijo schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:32:
[...]
spoiler:Pope was een vriend van de ouders van Faith en net zoals hun iemand die tegen het totalitaire regime optrok. Hij deed mee aan de verkiezingen voor burgemeester en stond op het punt flinke veranderingen door te voeren. Wat dus niet duidelijk is IMO, is waarom hij vermoordt is. Het kan zijn dat de gevestigde orde bang voor hem was of het kan zijn dat ze hem wilden vermoorden en het laten lijken alsof een Runner het gedaan had waardoor ze project Icharus erdoor hadden kunnen drukken.
spoiler:
De reden waarom is mij ook onduidelijk. Als ze de schuld bij de runners willen steken, waarom dan Faiths zus nemen, die een cop is?
Bovendien zei Celeste tijdens haar confrontatie met Faith dat ze niet wist dat Kate haar zus was. Dus zo lijkt de link met de runners te verdwijnen.
Maar dan weer, op het eind zegt Jacknife dat ze de runners willen uitschakelen zoals guerillas doen: cut the communication. Maar hoe staat dit dan weer in relatie met de moord?
Het is me dus duidelijk niet duidelijk
Bovendien zei Celeste tijdens haar confrontatie met Faith dat ze niet wist dat Kate haar zus was. Dus zo lijkt de link met de runners te verdwijnen.
Maar dan weer, op het eind zegt Jacknife dat ze de runners willen uitschakelen zoals guerillas doen: cut the communication. Maar hoe staat dit dan weer in relatie met de moord?
Eigenlijk kan me dat hele verhaal geen ruk schelen. Het spel was leuk om te spelen, punt uit.
Van mijn part had ik als Faith het hele spel achter de dief van d'r Barbie-pop aangezeten of achter een ex-vriendin die had gezegd dat ze dik was. Of had er helemaal geen verhaal in gezeten! Who cares. Het gaat mij om de super actie! Screw the story.
Ik heb dat trouwens al gauw, hoor: meestal gaat het toch om de actie en de puzzels en de skills: hoe kom je verder, daar gaat het om. En de mooie graphics.
De verhalen in dit soort games zijn over het algemeen toch al niet bepaald diep... Half Life 2 en de episodes, CoD4, Far Cry 2: allemaal games die ik prachtig vond om te spelen maar waarvan het verhaal me compleet ontgaan is... of in ieder geval interesseerde het me nauwelijks: daarvoor speel ik dit soort games niet. Het is leuk dat er wat gebeurt en zo, maar het pakt me zelden, om het zo maar te zeggen.
Ik heb dat trouwens al gauw, hoor: meestal gaat het toch om de actie en de puzzels en de skills: hoe kom je verder, daar gaat het om. En de mooie graphics.
mattderi schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:32:
[...]
spoiler:De reden waarom is mij ook onduidelijk. Als ze de schuld bij de runners willen steken, waarom dan Faiths zus nemen, die een cop is?
spoiler:
Dat ze de runners uit willen schakelen lijkt me nogal logisch, die verzorgen immers de communicatie die uit de handen van het regime moet blijven. Celeste legt ook uit dat 'I wanna live, not just survive' als beweegreden heeft. Project Icarus is puur het opleiden van anti-runners (ik heb er eens eentje geconfronteerd, en ze zijn verrassend efficient). De reden dat Pope vermoord werd is (naar ik mij herinner) omdat hij informatie had over Project Icarus, waarvan de runners dus weer niets mochten weten.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Anoniem: 129220
Zo wat een verslavend spel zeg. Hele vette game. De storymode is nogal kort, daar geef ik iedereen gelijk in, maar de speedruns en time trials kosten je echt een hoop tijd. Zeer frustrerend ook na een tijdje als het steeds net niet lukt. Dat doet me weer denken aan de tijden dat er nog moeilijke games bestonden. De time trials en speedruns zijn iig vrij pittig.
Vandaag de laatste speedrun gehaald en heb hem nu dus 100% uitgespeeld met een mooie platinum trophy
Nu wachten op de DLC met extra time trials. Kan niet wachten!
Vandaag de laatste speedrun gehaald en heb hem nu dus 100% uitgespeeld met een mooie platinum trophy
Nu wachten op de DLC met extra time trials. Kan niet wachten!
Ik had ergens gelezen dat je een achievement kan krijgen door het spel uit te spelen zonder een wapen te gebruiken. Waar kan je die achievements bekijken?
Die heet Test of Faith. Kun je toch gewoon op je Xbox bekijken bij achievements?mattderi schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:10:
Ik had ergens gelezen dat je een achievement kan krijgen door het spel uit te spelen zonder een wapen te gebruiken. Waar kan je die achievements bekijken?
Ook zijn er genoeg websites die ze opnoemen, dus Google even op "achievements mirror's edge".
Ik heb de pc versie.Anoniem: 37384 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:33:
[...]
Die heet Test of Faith. Kun je toch gewoon op je Xbox bekijken bij achievements?
Ook zijn er genoeg websites die ze opnoemen, dus Google even op "achievements mirror's edge".
Anoniem: 131051
Schitterende game inderdaad. Zonder meer één van de origineelste en beste games die ik de laatste jaren heb gespeeld. Op zoiets wachtte ik al lang.
Hopelijk komt er idd een tweede deel, want dit concept is stukken beter dan bvb het PoP platformen, laat staan Tomb Raider... En de 1st person doet het helemaal, net als de steriele art work...
Zonder die artwork zou de game nog veel moeilijker te spelen zijn. Probeer dan maar eens uit te vogelen waar je heen wil.
Deel 2 zou dan ook bvb co-op of multiplayer kunnen bevatten. (desnoods dat je door elkaar heen kan lopen zoals in trackmania, om elkaars perfecte run niet om zeep te helpen). Maar als experiment is dit zeker weten geslaagd.
Maaaar, ik blijf grote moeite hebben met die politie (blues). Ik vind dat er een soort training mode had moeten in zitten waarbij ik een uurtje enkel specifiek tegen blues kon oefenen. Zodat ik alle technieken en timing er perfect kan instampen, zodat het een automatisme wordt. (en ja, in die tutorial met Celeste kan je een beetje oefenen, maar ik wil niet dat hele stuk doorlopen).
Je komt in het begin niet echt veel blues tegen, dus echt in de vingers heb je het niet. En als je dan wel voor een blue staat, sta ik meestal gigantisch te klungelen, of op driehoekje te rammen zodat ontwapenen helemaal fout loopt. En je bent best wel snel dood (terecht natuurlijk, daar gaat de game om, niet geraakt worden en confrontatie zoveel mogelijk vermijden).
Dat is één. Twee, hoe vaak spring ik niet helemaal naast de plaats waar ik wou landen. Komt voornamelijk omdat je de stick vooruit duwt om te lopen. Als je daarbij echter ook per ongeluk een beetje links of rechts strafet (niet zo makkelijk om dat helemaal te elimineren) op het moment dat je afspringt ga je finaal de verkeerde kant uit en val je dood. En dat is niet makkelijk te corrigeren met die crosshair. Dus iets meer 'AI' zodat de game ook wel weet welke kan ik logischerwijs uit wil.
Verder dan dat: schitterend concept. En ik ga ook maar eens die youtube walkthroughs bookmarken
Alhoewel ik ze tot nu toe niet nodig gehad heb. Echter kom ik nu uit die grote verticale tunnel, en daar geraak niet verder (act 2?)
En wat is het knopje om te zoomen met die sniper op de ps3?
Hopelijk komt er idd een tweede deel, want dit concept is stukken beter dan bvb het PoP platformen, laat staan Tomb Raider... En de 1st person doet het helemaal, net als de steriele art work...
Zonder die artwork zou de game nog veel moeilijker te spelen zijn. Probeer dan maar eens uit te vogelen waar je heen wil.
Deel 2 zou dan ook bvb co-op of multiplayer kunnen bevatten. (desnoods dat je door elkaar heen kan lopen zoals in trackmania, om elkaars perfecte run niet om zeep te helpen). Maar als experiment is dit zeker weten geslaagd.
Maaaar, ik blijf grote moeite hebben met die politie (blues). Ik vind dat er een soort training mode had moeten in zitten waarbij ik een uurtje enkel specifiek tegen blues kon oefenen. Zodat ik alle technieken en timing er perfect kan instampen, zodat het een automatisme wordt. (en ja, in die tutorial met Celeste kan je een beetje oefenen, maar ik wil niet dat hele stuk doorlopen).
Je komt in het begin niet echt veel blues tegen, dus echt in de vingers heb je het niet. En als je dan wel voor een blue staat, sta ik meestal gigantisch te klungelen, of op driehoekje te rammen zodat ontwapenen helemaal fout loopt. En je bent best wel snel dood (terecht natuurlijk, daar gaat de game om, niet geraakt worden en confrontatie zoveel mogelijk vermijden).
Dat is één. Twee, hoe vaak spring ik niet helemaal naast de plaats waar ik wou landen. Komt voornamelijk omdat je de stick vooruit duwt om te lopen. Als je daarbij echter ook per ongeluk een beetje links of rechts strafet (niet zo makkelijk om dat helemaal te elimineren) op het moment dat je afspringt ga je finaal de verkeerde kant uit en val je dood. En dat is niet makkelijk te corrigeren met die crosshair. Dus iets meer 'AI' zodat de game ook wel weet welke kan ik logischerwijs uit wil.
Verder dan dat: schitterend concept. En ik ga ook maar eens die youtube walkthroughs bookmarken
En wat is het knopje om te zoomen met die sniper op de ps3?
Net uitgespeeld op de PC.
Al met al een zeer goede game. eindelijk weer is wat anders dan alleen maar schieten
spoiler:
Laatste level behoorlijk aan het zweten om die blues d00d te krijgen!!
Al met al een zeer goede game. eindelijk weer is wat anders dan alleen maar schieten
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Dat is best moeilijk ja! Als je voor de Test of Faith achievement gaat is het ook lastig om niet per ongeluk iemand neer te knallen. Je moet echt tot aan strategie komen om ze stuk voor stuk te disarmen en neer te meppen en de guns alleen te gebruiken om die servers kapot te knallen.ikbengoofy schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:09:
Net uitgespeeld op de PC.
spoiler:Laatste level behoorlijk aan het zweten om die blues d00d te krijgen!!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 18-02-2009 11:00 ]
Ja dat einde was een beetje ... suf, als je onder die trappen rent komen ze één voor één op je af en kan je ze in elkaar schoppen
. Alleen die kerel in het midden is lastig, grrr.
Die is inderdaad super kut.MrVegeta schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:07:
Ja dat einde was een beetje ... suf, als je onder die trappen rent komen ze één voor één op je af en kan je ze in elkaar schoppen. Alleen die kerel in het midden is lastig, grrr.
spoiler:
Behoorlijk kut.Heb je die 4 gastjes dood, moet je alleen die aap nog met z'n machine gun...
Edit: Maar even in spoilerstags gezet.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 18-02-2009 11:25 ]
Mjah ik vind die spoiler tags altijd maar irritant zo laat na een release. Anyway, die kerel kan je pakken door op het platform te jumpen ipv naar hem toe te rennen. Best wel gaaf
.
Ik heb in act 2 toch die vijf agenten neergeschoten op het moment dat je uit die schacht omhoog komt. Jammer, maar ik zag geen andere opties (en zelfs dat wapen nemen en niet doodgaan terwijl je de anderen dicht genoeg benadert voor die shotgun was nog niet gemakkelijk)
Zo heb ik natuurlijk een mogelijke trophy verprutst
Zo heb ik natuurlijk een mogelijke trophy verprutst
Ik heb hem van het weekend ook eindelijk uitgespeeld. Ik zat erg lang vast in
Helaas kwam ik daar niet doorheen zonder de wapens van de blues te gebruiken
Daar gaat dus mijn Test of Faith.
Het laatste level met die servers was overigens helemaal lachen:
Hoe het zonder neerschieten te doen ivm. Test of Faith, geen idee
Lijkt me onmogelijk.
spoiler:
het level waar je bij die trappen naar beneden moet, nadat je op het politiebusje geschoten hebt
Helaas kwam ik daar niet doorheen zonder de wapens van de blues te gebruiken
Het laatste level met die servers was overigens helemaal lachen:
spoiler:
Je kunt de blues de servers kapot laten schieten door eerst een paar rondjes langs de wanden van de driehoek te rennen. Daarna kun je, als je het niet erg vind om blues neer te schieten, de blue in het midden aanpakken om met zijn machinegeweer de rest neer te maaien. Werkt uitermate effectief en vziw. raak je niet door je kogels heen met dat ding.
Hoe het zonder neerschieten te doen ivm. Test of Faith, geen idee

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Neeu valt wel mee, de AI is niet echt slim en als je in een hoekje gaat staan komen ze naar je toe schuifelen. Kan je ze verrot schoppen. Alleen die gast in het midden is lastig...
Valt ook wel mee. Gewoon op die gast afrennen. Vlak voor hem een slide doen en een trap geven. Als je dat doet heeft ie best wat pijn en staat hij gebukt. Zo heb je de tijd om achter hem te gaan staan en op het moment dat hij omhoog komt kan je hem z'n wapen afpakken. Zo pak ik overigens de meeste blues.MrVegeta schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:37:
Neeu valt wel mee, de AI is niet echt slim en als je in een hoekje gaat staan komen ze naar je toe schuifelen. Kan je ze verrot schoppen. Alleen die gast in het midden is lastig...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Mjah probleem was voor mij dat ie me steeds afschoot als ik naar hem toe rende (duuurrr) maar als je alle blues nock-out hebt geslagen kan je dmv een truukje vlakbij hem terecht komen
.
De moeilijkheid van het pakken van die kerel zal ook wel te maken hebben op welk niveau je speelt, denk ik.
Hoe rende je naar hem toe? Recht op hem afrennen werkt niet zo goed nee. Aan de rechtkant van de kamer tussen de twee "kamers" met servers in zit een bankje dat je kan gebruiken om op de verhoging te komen, dan is het nog maar een paar stappen om die blue die daar bovenop staat te pakken te nemen.MrVegeta schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:09:
Mjah probleem was voor mij dat ie me steeds afschoot als ik naar hem toe rende (duuurrr) maar als je alle blues nock-out hebt geslagen kan je dmv een truukje vlakbij hem terecht komen.
J van E: op normal werkt die "truck:" die ik beschrijf prima.
[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 23-02-2009 20:49 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
YupCreepy schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:48:
[...]
Hoe rende je naar hem toe? Recht op hem afrennen werkt niet zo goed nee. Aan de rechtkant van de kamer tussen de twee "kamers" met servers in zit een bankje dat je kan gebruiken om op de verhoging te komen, dan is het nog maar een paar stappen om die blue die daar bovenop staat te pakken te nemen.
J van E: op normal werkt die "truck:" die ik beschrijf prima.
Ik laat me echt zelden frustreren door een game, maar daarnet scheelde het zooo weinig of ik had m'n controller ergens in een hoek gesmeten.
Gelukkig is de gedachte dat het ding 60 euro kost sterker dan de emotie van het willen wegwerpen.
PS3 afgesloten en even afkoelen.
Ik zit op zo een stukje in chapter 6.
Druk op een knop, een schuifdeur gaat naar boven, en dan moet je lopen in een industriële hal, jump naar de dichtste reling en daar staat een (armored) blue op je te schieten. Dus het stuk dat je loopt, plus jezelf ophijst aan die reling kan je NIETS doen en enkel incasseren. Als je bovenkomt en niet meteen dicht genoeg gaat staan blijft hij schieten en ben je dood (dacht eerst even naar achter te gaan om 'rustig' met slow motion er op af te gaan). Sta je meteen te dicht om dat te vermijden krijg je meteen een melee slag. En daarna volgen er nog vier of zo. Grr..
Gelukkig is de gedachte dat het ding 60 euro kost sterker dan de emotie van het willen wegwerpen.
PS3 afgesloten en even afkoelen.
Ik zit op zo een stukje in chapter 6.
Druk op een knop, een schuifdeur gaat naar boven, en dan moet je lopen in een industriële hal, jump naar de dichtste reling en daar staat een (armored) blue op je te schieten. Dus het stuk dat je loopt, plus jezelf ophijst aan die reling kan je NIETS doen en enkel incasseren. Als je bovenkomt en niet meteen dicht genoeg gaat staan blijft hij schieten en ben je dood (dacht eerst even naar achter te gaan om 'rustig' met slow motion er op af te gaan). Sta je meteen te dicht om dat te vermijden krijg je meteen een melee slag. En daarna volgen er nog vier of zo. Grr..
Semi game gerelateerd.
Ik kom net uit Stockholm van een 3 daagse fun bezoekje.
Je kijkt wat om je heen, zie je ineens het hoofdkantoor van DICE zitten
We mochten helaas niet naar binnen
Bf2, ME komt toch echt daar vandaan!
Ik kom net uit Stockholm van een 3 daagse fun bezoekje.
Je kijkt wat om je heen, zie je ineens het hoofdkantoor van DICE zitten
We mochten helaas niet naar binnen
Bf2, ME komt toch echt daar vandaan!

[ Voor 26% gewijzigd door Tomino op 02-03-2009 09:24 ]
Dat is dan wel jammer, leuke foto!
Spring je wel via dat kistje op de railing? Dan sta je bijna direct naast de agent en kun je 'm een trap verkopen. Of beter nog, meteen z'n wapen afpakken en de copper verderop ermee neerknallen.Anoniem: 131051 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:32:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Jawel, lopen, en via het kistje afzetten. Maar dan nog haal je net de onderkant van die 'overloop' met je handen (waar een stuk reling ontbreekt) Dus optrekken is sowieso altijd nodig..oisyn schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:29:
[...]
Spring je wel via dat kistje op de railing? Dan sta je bijna direct naast de agent en kun je 'm een trap verkopen. Of beter nog, meteen z'n wapen afpakken en de copper verderop ermee neerknallen.
Misschien kan ik met betere timing wel sneller opheisen...
Wapen afpakken is me al één keer gelukt, maar dan leg ik het toch nog af tegen de derde of vierde copper die dan aan komt lopen.
Wat is eigenlijk jullie techniek om naar een copper toe te lopen die op je schiet.
Je wilt 'm uitschakelen maar om dat te doen moet je er naar toe lopen. Intussen word je wel beschoten natuurlijk... Tegen dat je daar aankomt moet de disarm perfect zijn want dan incasseer je niets meer. Je bent natuurlijk redelijk zwak als ongewapende faith. Ik ga ook te vaak op driehoekje rammen, waardoor je natuurlijk de timing verkeerd hebt. (reflex ja, komt er van als andere games gewoon neerkomen op button bashen of rambo shooting
Ach, op zich heb ik geen probleem met een uitdagende game waar je, net zoals vroeger, 10 keer de level moet proberen om het perfect te hebben. Alleen was het me gisteren even te veel
Als ik die test of Faith achievement zie was het misschien toch niet de bedoeling om de hele game de gast met de G36C uit te zoeken en vervolgens als een commando achter de rest aan te gaan? 
*heeft misschien toch teveel BF2 aangeleerd*

*heeft misschien toch teveel BF2 aangeleerd*
[ Voor 10% gewijzigd door Dutch_Razor op 02-03-2009 17:58 ]
Gebruik je je slo-mo wel?Anoniem: 131051 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:51:
Je wilt 'm uitschakelen maar om dat te doen moet je er naar toe lopen. Intussen word je wel beschoten natuurlijk... Tegen dat je daar aankomt moet de disarm perfect zijn want dan incasseer je niets meer.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anoniem: 131051 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:32:
dacht eerst even naar achter te gaan om 'rustig' met slow motion er op af te gaan
Ja nog zoiets, die had ik oorspronkelijk ook willen hebben. Maar die heb ik eerder al verknoeid, so what the hellDutch_Razor schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:58:
Als ik die test of Faith achievement ...
Soms, maar ik hoopte dat het niet overal zou nodig zijn. Dat je de game ook zonder slo mo zou moeten kunnen uitspelen. Tonen dat je echte skills hebt en snelle reacties
@J van E:
Ik had het over het algemene geval dat je recht naar iemand toeloopt (zoals de eerstvolgende coppers op die overloop). Daar gebruik ik idd soms wel en soms niet de slo mo.
Het stukje wat jij quote is iets wat ik probeerde bij het boven komen op die reling. Beetje naar achter en dan slo mo om alles goed te zien en te timen. Maar dat loopt ook steevast verkeerd af, in het afstand nemen ben ik er al geweest
Ach, ik probeer het straks nog wel eens.
De sfeer is in elk geval TOP. Vooral de levels met een laaghangende zon en dat licht dat dan door de ramen binnenvalt... Gecombineerd met de schaduwen, nette kleuren. Het raakt echt de juiste snaren bij mij. Het doet me soms een beetje aan anime denken. De hele sfeer is echt super.
Ik ga eerst rechts de hal in, de blue loopt dan over de reling mee. Als alle blues aan de andere kant van de hal zijn, ren ik snel terug, neem de jump via dat kistje en dan ren ik snel recht vooruit om naar de andere reling over te springen.Anoniem: 131051 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:32:
[..]
Heb ik dus twee dagen op zitten kutten voordat ik ontdekte dat ik de blue kon weglokken en dan zelf snel terugrennen
Weet iemand iets af van een commericele trance song van ''stay-alive'' ?
Ik luisterde vanochtend naar slam fm waar ik ''stay-alive'' hoorde van Mirrors Edge, het was een beetje dance/trance achtig met ook stukjes waarin de theme werd gespeeld op een piano net als bij de credits.
edit:
net gevonden op wikipedia:
On October 7, 2008, E.A. announced a Mirror's Edge remix album featuring the Mirror's Edge theme song "Still Alive" (no relation to the song "Still Alive" by Jonathan Coulton for the game Portal) by Swedish musician Lisa Miskovsky along with five remixes of the song by Benny Benassi, Junkie XL, Paul van Dyk, Teddybears and Armand Van Helden. The album, titled Still Alive – the Remixes, was released on November 11, 2008.[35]
The composer of Mirror's Edge in-game score, Magnus Birgersson (aka Solar Fields), plans to release an official album for the in-game music.[36] He announced on his Facebook page that it will be released around mid-March, 2009.
wellicht heb ik 1 van die mixes gehoord of een nieuwe.
Ik luisterde vanochtend naar slam fm waar ik ''stay-alive'' hoorde van Mirrors Edge, het was een beetje dance/trance achtig met ook stukjes waarin de theme werd gespeeld op een piano net als bij de credits.
edit:
net gevonden op wikipedia:
On October 7, 2008, E.A. announced a Mirror's Edge remix album featuring the Mirror's Edge theme song "Still Alive" (no relation to the song "Still Alive" by Jonathan Coulton for the game Portal) by Swedish musician Lisa Miskovsky along with five remixes of the song by Benny Benassi, Junkie XL, Paul van Dyk, Teddybears and Armand Van Helden. The album, titled Still Alive – the Remixes, was released on November 11, 2008.[35]
The composer of Mirror's Edge in-game score, Magnus Birgersson (aka Solar Fields), plans to release an official album for the in-game music.[36] He announced on his Facebook page that it will be released around mid-March, 2009.
wellicht heb ik 1 van die mixes gehoord of een nieuwe.
[ Voor 58% gewijzigd door Descriptor op 03-03-2009 13:31 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Tnx, dat waren 1 van de remixes die ik gehoord heb op de radio
Winners never cheat, Cheaters never win
Misschien een rare vraag voor mensen die het weten...
Maar is de Limited Edition van Mirror's Edge misschien nog ergens te koop?
(Ik heb zo'n vermoeden dat deze zo snel uitverkocht was dat ik uitgelachen ga worden...)
Maar is de Limited Edition van Mirror's Edge misschien nog ergens te koop?
(Ik heb zo'n vermoeden dat deze zo snel uitverkocht was dat ik uitgelachen ga worden...)
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Zo.. ook net uitgespeeld op de PC... Erg vette game, en erg jammer dat het (zo snel) uitgespeeld is..
De sfeer, gebouwen, kleuren, en vooral de muziek maken het tot een zeer vermakende spannende game...
Komt er ook een deel 2? Want ik zou het zonde vinden als het hierbij zou blijven.. Zo groot die wereld kon het zijn, maar beetje jammer dat het zo'n korte game is..
De sfeer, gebouwen, kleuren, en vooral de muziek maken het tot een zeer vermakende spannende game...
Komt er ook een deel 2? Want ik zou het zonde vinden als het hierbij zou blijven.. Zo groot die wereld kon het zijn, maar beetje jammer dat het zo'n korte game is..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hopelijk verschijnt er ook nog het een en ander aan mods. 
Deze engine lijkt me echt ideaal om een lekkere shooter te maken waar je ook over daken etc. moet vluchten.
(Tevens geeft het ongelooflijk veel vrijheid tijdens vechtscenes).
En de graphics vind ik idd ook echt adembenemend. Die onwijs felle kleuren en goeie belichting/textures etc.
Deze engine lijkt me echt ideaal om een lekkere shooter te maken waar je ook over daken etc. moet vluchten.
(Tevens geeft het ongelooflijk veel vrijheid tijdens vechtscenes).
En de graphics vind ik idd ook echt adembenemend. Die onwijs felle kleuren en goeie belichting/textures etc.
[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 09-03-2009 19:48 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Wat een bloedspel dit!
Laatste level al wel 50 keer naar beneden geflikkerd. Moet echt mijn geduld bewaren hier... straks gaan er nog dingen sneuvelen. Lang niet zo'n frustrerend spel zitten spelen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
En ben ik ook nog eens in een eeuwig durende vrijeval belandt. Kan ik weer opnieuw beginnen...Grrrr
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Grappig, 3 aphex twins fans in één topic.
Het is helaas niet zeker of er nog andere delen komen omdat de game niet echt een verkoop succes was...
Het is helaas niet zeker of er nog andere delen komen omdat de game niet echt een verkoop succes was...
ik heb zojuist dlc voor de ps3 instaleerd.
Ik zie nergens nieuwe levels staan in time trail. Zal iemand de game bij willen zetten op deze topic
Ik zie nergens nieuwe levels staan in time trail. Zal iemand de game bij willen zetten op deze topic
Oh dat heb ik tijdens het echte spel nooit gehad. Wel zijn er een paar 'exploits' waar je naar beneden kan springen en het net nog overleeft door gebruik van 'onzichtbare muren' waar je op kan springen. Daarmee kan je dan beneden op straatniveau lopen. Wel cool, er is 1 plek waar je wel 3 straten ver kan lopen en dan staan er nog gebouwen. Maar dan zak je op een gegeven moment door de grondjagermeister schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 22:20:
En ben ik ook nog eens in een eeuwig durende vrijeval belandt. Kan ik weer opnieuw beginnen...Grrrr
Voor wie het ook wil proberen: Zoek maar op youtube naar Mirror's Edge Free Roaming
Geweldig spel is dit. Heb de demo gespeeld op de xbox 360 maar de volledige versie gekocht via steam en moet zeggen dat met toetsenbord en muis het spel, hoe vreemd het ook is, veel lekkerder speelt.
Zeker een van mijn favoriete spellen. Nu maar hopen dat er een vervolg komt.
Zeker een van mijn favoriete spellen. Nu maar hopen dat er een vervolg komt.
Gaaf spel, maar toch wel wat gripes met Physics hoor...
Ik heb een GTX295 EN een 8800GTS. Denk ik lekker die 8800 als dedicated Physics kaart te gerbuiken (zoals ingesteld in de nVidia driver page), niet dus.
Met Physics aan in Mirror's Edge gebruikt hij gewoon mijn halve GTX295 voor Physics en die 8800 laat hij in zijn hempie staan! Waarom?? Wil ik juist mee doen met Nvidia's hype en HEB ik twee kaarten...
Oh well..
Ik heb een GTX295 EN een 8800GTS. Denk ik lekker die 8800 als dedicated Physics kaart te gerbuiken (zoals ingesteld in de nVidia driver page), niet dus.
Met Physics aan in Mirror's Edge gebruikt hij gewoon mijn halve GTX295 voor Physics en die 8800 laat hij in zijn hempie staan! Waarom?? Wil ik juist mee doen met Nvidia's hype en HEB ik twee kaarten...
Oh well..
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 297116
Ik heb eindelijk de singleplayer uitgespeeld, ik heb het langst over chapter 8 gedaan. Jezus, wat was dat irritant, al die runners.
Ik vond het wel een slap einde hoor.
Misschien komt het omdat ik een te lange pauze heb genomen tussen de chapters door. Tussen chapter 4 en 5 zat een pauze van ongeveer, laten we zeggen 3 weken? 
Jammer dat er na de singleplayer helemaal niks meer te doen is, ja, de speedruns etc. maar die voegen niet zoveel toe en ik heb de motivatie niet om een platinum trophy te halen.

Ik vond het wel een slap einde hoor.

Jammer dat er na de singleplayer helemaal niks meer te doen is, ja, de speedruns etc. maar die voegen niet zoveel toe en ik heb de motivatie niet om een platinum trophy te halen.
Grappige is wel dat het spel nu al zo goedkoop aan het worden is dat opslaan op je HD voor future reference bijna duurder is 
Maar ik zit voor het eerst vast in het spel, in hoofdstuk 7.
Ik ben die assassin aan het bevechten op het schip, maar hoe veel klappen ik hem ook geef, hij gaat niet dood. Ik heb geloof ik een enkele keer het pistool rood zien worden, maar kon er verder niks mee doen.
Iemand die me kan helpen?
Ik ben die assassin aan het bevechten op het schip, maar hoe veel klappen ik hem ook geef, hij gaat niet dood. Ik heb geloof ik een enkele keer het pistool rood zien worden, maar kon er verder niks mee doen.
[ Voor 54% gewijzigd door Tijgert op 26-04-2009 01:38 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Net zo lang ontwijken / aanvallen tot het pistool rood wordt en dan pistool afpakken. Dan mag je er nog een keer tegen vechtenTijgert schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:20:
Grappige is wel dat het spel nu al zo goedkoop aan het worden is dat opslaan op je HD voor future reference bijna duurder is
PSNID : HoefMeistert
Ik heb het spel zaterdag gekocht voor de pc bij Bart Smit (20,- slechts, mét audio cd
) en zit nu in het hoofdstuk waar ik achtervolgd wordt door andere runners met tasers.
Eerst liep het bij mij voor geen meter maar toen kwam ik op het lumineuze idee om Physx uit te schakelen en hop, het loopt als een trein met alles op highest
Echt een ontzettend sfeervol spel, ziet er heel erg mooi uit en lekker door de stad rennen in time trial is ook geweldig. Soms is het wat zoeken naar waar je nou heen moet springen maar dat is juist leuk.
Eerst liep het bij mij voor geen meter maar toen kwam ik op het lumineuze idee om Physx uit te schakelen en hop, het loopt als een trein met alles op highest
Echt een ontzettend sfeervol spel, ziet er heel erg mooi uit en lekker door de stad rennen in time trial is ook geweldig. Soms is het wat zoeken naar waar je nou heen moet springen maar dat is juist leuk.
Dodgen, slide+schoppen en dan slaan. Als je dit herhaald wordt het wapen op een gegeven moment rood en kan je het afpakkenTijgert schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:20:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 93910
Wat.. Ge-wel-dig !!! Heb de demo gedownload, en heb gisteravond naast het spelen, de hele tijd de theme song afgespeeld.. Wat een bijzonder stukje muziek zeg, en wat een geweldige game.. prachtig!! Ik ben een sucker voor sfeer, voor muziek, en als de muziek en sfeer aanslaat bij mij, dan prijs ik het de hemel in.. betoverend!
Dit worden nog 3 aankopen: mass effect, bf: bad company, en.. Mirror's Edge. Bijzondere spellenreeks, ze 'immersen' je echt in de werkelijkheid van het spel.
Dit worden nog 3 aankopen: mass effect, bf: bad company, en.. Mirror's Edge. Bijzondere spellenreeks, ze 'immersen' je echt in de werkelijkheid van het spel.
Als je de pc versie koopt zit de themesong+enkele remixen daar gratis bijAnoniem: 93910 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:35:
Wat.. Ge-wel-dig !!! Heb de demo gedownload, en heb gisteravond naast het spelen, de hele tijd de theme song afgespeeld.. Wat een bijzonder stukje muziek zeg, en wat een geweldige game.. prachtig!! Ik ben een sucker voor sfeer, voor muziek, en als de muziek en sfeer aanslaat bij mij, dan prijs ik het de hemel in.. betoverend!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 297116
Ik vindt dit spel zo slecht, dat ik het gewoon heb geruild tegen Resistance 2, uiteraard heb ik het wel uitgespeeld. Maar als je het eenmaal hebt uitgespeeld, is er niks meer aan. :-\
Helaas weet ik even niet meer welke actie/key het afpakken is dus. ik heb dat per ongeluk een keer goed gedaan met die baas op het dak, maar een rood wordend pistool is veel schaarser en hangt direct af van je handelingen (blijft ook maar heel even rood).Dodgen, slide+schoppen en dan slaan. Als je dit herhaald wordt het wapen op een gegeven moment rood en kan je het afpakken
Mij lukt het nog steeds niet
Bij mij is dat de rechtermuisknop, geen idee hoe jouw config isTijgert schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:30:
[...]
Helaas weet ik even niet meer welke actie/key het afpakken is dus. ik heb dat per ongeluk een keer goed gedaan met die baas op het dak, maar een rood wordend pistool is veel schaarser en hangt direct af van je handelingen (blijft ook maar heel even rood).
Mij lukt het nog steeds niet
Tis inderdaad even goed opletten, het pistool is ook niet zo goed te zien en wordt ook maar heel even rood.
Anoniem: 93910
Volgens mij hangt dat helemaal van jezelf af.. Van wat ik heb gelezen zijn er genoeg spelers die de uitdaging vinden in het ontdekken van nieuwe 'paden', je kunt op zoveel manieren je doelen bewerkstelligen, ik denk dat voor mij de replay value in het uitproberen van andere dingen zitAnoniem: 297116 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:27:
Ik vindt dit spel zo slecht, dat ik het gewoon heb geruild tegen Resistance 2, uiteraard heb ik het wel uitgespeeld. Maar als je het eenmaal hebt uitgespeeld, is er niks meer aan. :-\
Daarbij is de ervaring voor mij echt helemaal top, alle geluiden stimuleren immersion voor mij genoeg om daadwerkelijk een gevoel te krijgen hoe het is om die al die obstakels te gebruiken in je pad.
Ik weet nog hoe trots ik was toen ik van het gebaande (rode) pad af ging en met wat muur spring turn spring ledge grabbing alsnog daar kwam waar ik zijn moest 
Alsof IK alles bepaalde
Alsof IK alles bepaalde
En dan grijp je mis en donder je een flatgebouw af.Tijgert schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:37:
Ik weet nog hoe trots ik was toen ik van het gebaande (rode) pad af ging en met wat muur spring turn spring ledge grabbing alsnog daar kwam waar ik zijn moest
Alsof IK alles bepaalde
Physix says no
Hehe, maar ik MOEST en ZOU het zo doen
en het lukte
vet spel! nu bij een na laatste level. Op PC that is.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Heeft iemand een save game van net voor bij die assassin op die boot? Het lukt me gewoon niet hoor
die assassin op die boot kun je pakken door continu afstand te houden en dan steeds op haar af rennen, schuivende trap (shift + lmuis) en dan paar klappen geven en weer weg. Vooral dat laatste is lastig want ze pakt je steeds om kopstoten te geven. Wat ook erg goed werkt is haar flying kicks ontwijken door te strafen en dan paar klappen geven terwijl zij nog vliegt/landt. Je krijgt het ineens door en dan is het te doen.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Die assassin heb ik een keer of 10 moeten doen voor ik het truukje door had. Je moet het wapen af zien te pakken, ga desnoods even in de slomo stand, dan is het een eitje.
Ik heb 2 keer de walktrough gebruikt om te kijken hoe ik nu verder moest komen. Al met al het spel in een uurtje of 5-6 uitgespeeld. Veel te kort imho.
Ik heb 2 keer de walktrough gebruikt om te kijken hoe ik nu verder moest komen. Al met al het spel in een uurtje of 5-6 uitgespeeld. Veel te kort imho.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Het spel gekregen bij mn videokaart GTX265! eerst wat problemen met mn proc/videokaart/mobo. Maar nadat deze problemen opgelost waren begonnen met dit spel...
Ik heb m net zojuist uitgespeeld! in een woord GE-WEL-DIG!
Weer eens een nieuwe genre, heerlijk! de muziek en de sfeer maken het spel compleet!
Ik kan niet wacht op een sequel!
twee puntjes van kritiek!
-de vormen die gebruikt zijn in het spel mogen wel een stuk gevarieerder (ik heb op weet-ik-hoeveel airco units gestaan, die hetzelfde eruit zagen)
- je speelt m te snel uit!
Ik heb m net zojuist uitgespeeld! in een woord GE-WEL-DIG!
Weer eens een nieuwe genre, heerlijk! de muziek en de sfeer maken het spel compleet!
Ik kan niet wacht op een sequel!
twee puntjes van kritiek!
-de vormen die gebruikt zijn in het spel mogen wel een stuk gevarieerder (ik heb op weet-ik-hoeveel airco units gestaan, die hetzelfde eruit zagen)
- je speelt m te snel uit!
AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD
Het spel is geweldig, ik had het op de xbox 360 gekocht in december en gelijk haast in 1x uitgespeeld, was een lang nachtje
Anoniem: 78739
Ik heb het vandaag 2 keer uitgespeeld (eens in 3 uur en eens in 2.5 uur tijd), voor het slapengaan toch nog ff tv kijken, anders ben ik vannacht nog een het lopen en springen.
Ik vind het een origineel concept, het is eens iets anders dan de zoveelste duistere shooter met monsters... Als er een vervolg komt koop ik het ook, het mag zelfs gewoon meer van hetzelfde zijn, de omgeving is echt prachtig. 
Negatief puntje: Sommige stukken zijn nogal frustrerend, maar dat kan ook aan mijn techniek liggen.
Oa. het laatste deel van die grote donkere schacht in The Shard.
Negatief puntje: Sommige stukken zijn nogal frustrerend, maar dat kan ook aan mijn techniek liggen.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 24-05-2009 00:58 ]
Er komt een vervolg op Mirror's Edge. Hoewel het in de VS niet goed verkocht heeft, zijn de verkopen in Europa beter, maar ook niet om naar huis te schrijven. Er werkt nu een klein team aan Mirror's Edge 2.
Ik ben blij dat EA deze franchise nog een kans geeft!
Ik ben blij dat EA deze franchise nog een kans geeft!
Heb je daar een bron van? Klinkt als goed nieuws ja!
Ja, het nieuws stond op Gamespot.MrVegeta schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:53:
Heb je daar een bron van? Klinkt als goed nieuws ja!
Ik heb een stuk langer gedaan over het uitspelen, maar dat kwam vooral door het feit dat ik de achievement Test Of Faith wilde hebben (uitspelen zonder een vijand te schieten). Erg frustrerend op sommige momenten..
Mwa valt wel mee, alleen irritant als je er achter komt dat je 1x in lvl1 raak hebt geschoten wanneer je de game hebt uitgespeeldKen. schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:26:
Ik heb een stuk langer gedaan over het uitspelen, maar dat kwam vooral door het feit dat ik de achievement Test Of Faith wilde hebben (uitspelen zonder een vijand te schieten). Erg frustrerend op sommige momenten..
Ja, daar was ik ook vrij bezorgd over. AL die moeite voor niets..
Ai, dat zou ik echt slecht hebben getrokken. Leef met je mee
Ai, dat zou ik echt slecht hebben getrokken. Leef met je mee
Ik krijg het in het eerste level niet voor elkaar om op de blauwe brandtrap te komen. Je hebt net eerst een paar mensen achter je aan gekregen en vervolgens staan er voor je ook 2 mensen op het gebouw, die je uit moet schakelen. Daarna helemaal naar boven lopen, op het rode dingetje springen. maar dan. Moet je die railing van die brandtrap vast kunnen pakken of moet je gelijk op de brandtrap komen. En hoe?
Wel leuk spel al trouwens
Gelukt
Wel leuk spel al trouwens
Gelukt
Ok, enkele dagen geleden uitgespeeld in 1u45 tijd, zometeen nog eens sneller proberen, jammer van de laadtijden en de wachttijden in de liften.
Je hebt het spel uitgespeeld in 1 uur en 45 minuten?Anoniem: 78739 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:53:
Ok, enkele dagen geleden uitgespeeld in 1u45 tijd, zometeen nog eens sneller proberen, jammer van de laadtijden en de wachttijden in de liften.
Damn dan is dit spel wel heel erg kort
Hello there
Qua speeltijd heeft ie er wel 10 uur inzitten denk ik
. Dan is het wel weer gemiddeld.
Dat is zonder te pauzeren en zo snel mogelijk doorheen gelopen, alle tussenscene's heb ik geskipped (spatiebalk indrukken). Na verloop van tijd weet je bijna alles uit het hoofd, maar een foutloos parcours aan volle snelheid is niet gemakkelijk.Sinester schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:06:
[...]
Je hebt het spel uitgespeeld in 1 uur en 45 minuten?
Damn dan is dit spel wel heel erg kort
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 08-07-2009 13:37 ]
Mooi spel, gister eindelijk uitgespeeld. Met een pauze van 3 maanden. Het verhaal is wel mager, maar de gameplay is gaaf. Lekker rennen. En niet te veel schieten. Soms wel nodig, anders was t wel erg frustrerend.
Misschien over een tijdje de achievement proberen te halen.
Oh ook wel grappig, ik zat een tijdje vast, dus ik zat wat tips te lezen online en toen ahdden ze t over runnervision... dus ik dacht er verder niet over na, ik dacht dat is dat alles blurry wordt als je heel hard rent.
Nou niet dus. Na een paar maanden break pakte ik t weer op, en ik wist niet meer hoe de controls waren, dus ik keek in de settings. En daar stond RunnerVision uit.... uhm is dat default? of kreeg je die vraag in t begin... ik weet t niet meer zeker. Maar het helpt wel een hoop
Misschien over een tijdje de achievement proberen te halen.
Oh ook wel grappig, ik zat een tijdje vast, dus ik zat wat tips te lezen online en toen ahdden ze t over runnervision... dus ik dacht er verder niet over na, ik dacht dat is dat alles blurry wordt als je heel hard rent.
Nou niet dus. Na een paar maanden break pakte ik t weer op, en ik wist niet meer hoe de controls waren, dus ik keek in de settings. En daar stond RunnerVision uit.... uhm is dat default? of kreeg je die vraag in t begin... ik weet t niet meer zeker. Maar het helpt wel een hoop
Something something
Runner Vision stond bij mij standaard aan toen ik het spel op 'Normal" startte.SeenD schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:17:
En daar stond RunnerVision uit.... uhm is dat default? of kreeg je die vraag in t begin... ik weet t niet meer zeker. Maar het helpt wel een hoop
Het is een heel leuk spel met een lekkere flow. Vrij eenvoudig wel op een aantal stukjes na (vooral de juiste weg zien te vinden). Na 3 speelsessies zit ik nu aan het begin van chapter 9.
Speciaal weer eens ingelogd om kritiek te leveren op dit spel.
Ik heb Mirror's Edge voor de PS3 (en net uitgespeeld) en heb me door het spel heen mateloos geirriteerd. Het spel is zeer frustrerend en dat is OK als het aan je eigen skills ligt, maar dat is hier vaak niet het geval. Het meest irritante en nietstoevoegend zijn die "Blue's". Het vechten/schieten is sowieso slecht uitgewerkt, maar wat het vreselijk frustrerend maakt is dat als je op een nieuw gedeelte komt waar je nog niet weet wat je moet doen, je eerst 20 keer aan flarden wordt geschoten en steeds maar niet goed kunt uitvogelen waar je heen moet.
Ander goed voorbeeld van (onnodig) zeer frustrerend moment is het einde van Chapter 8 (dacht ik), als je op die boot die gast moet in elkaar meppen. Het hele spel draait om het ontwijken van die Blue's en op dat moment moet je er ineens achter zien te komen dat als je 5 minuten met hem gaat vechten je verder kan komen. Ik ben er wel een half uur mee bezig geweest om er achter te komen dat er geen andere weg verder was.
Wat dat betreft weegt het voor mij niet op tegen de pluspunten (eigenlijk alleen maar originaliteit) en ik zal dit spel nooit meer aanraken.
Ik heb Mirror's Edge voor de PS3 (en net uitgespeeld) en heb me door het spel heen mateloos geirriteerd. Het spel is zeer frustrerend en dat is OK als het aan je eigen skills ligt, maar dat is hier vaak niet het geval. Het meest irritante en nietstoevoegend zijn die "Blue's". Het vechten/schieten is sowieso slecht uitgewerkt, maar wat het vreselijk frustrerend maakt is dat als je op een nieuw gedeelte komt waar je nog niet weet wat je moet doen, je eerst 20 keer aan flarden wordt geschoten en steeds maar niet goed kunt uitvogelen waar je heen moet.
Ander goed voorbeeld van (onnodig) zeer frustrerend moment is het einde van Chapter 8 (dacht ik), als je op die boot die gast moet in elkaar meppen. Het hele spel draait om het ontwijken van die Blue's en op dat moment moet je er ineens achter zien te komen dat als je 5 minuten met hem gaat vechten je verder kan komen. Ik ben er wel een half uur mee bezig geweest om er achter te komen dat er geen andere weg verder was.
Wat dat betreft weegt het voor mij niet op tegen de pluspunten (eigenlijk alleen maar originaliteit) en ik zal dit spel nooit meer aanraken.
[ Voor 21% gewijzigd door CorteX op 10-08-2009 02:59 ]
De blues: Heb ik me niet zo aan geërgerd, de kunst bestaat erin om zo veel mogelijk snelheid te behouden en ze te ontwijken, als het echt niet anders kan moet je ze neerknallen (nadat je er eentje neergemept hebt).
Voor het in elkaar meppen van die vrouw (geen man) op The Boat moet je achtereenvolgens enkele keren slow-motion gebruiken in combinatie met de actie om het wapen af te nemen (lees: achtereenvolgens heel snel beide toetsen indrukken, want mij lukt het ook niet echt om te slagen door beide toetsen 1x in te drukken), gewoon op letten dat je dat doet als het wapen rood is.
En om te weten waar je heen moet: Gebruik gewoon die toets (ben de naam vergeten) waarmee de richting aangegeven wordt, zo zie je meteen waar je heen moet.
Voor het in elkaar meppen van die vrouw (geen man) op The Boat moet je achtereenvolgens enkele keren slow-motion gebruiken in combinatie met de actie om het wapen af te nemen (lees: achtereenvolgens heel snel beide toetsen indrukken, want mij lukt het ook niet echt om te slagen door beide toetsen 1x in te drukken), gewoon op letten dat je dat doet als het wapen rood is.
En om te weten waar je heen moet: Gebruik gewoon die toets (ben de naam vergeten) waarmee de richting aangegeven wordt, zo zie je meteen waar je heen moet.
Ho ho..Anoniem: 78739 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:32:
De blues: Heb ik me niet zo aan geërgerd, de kunst bestaat erin om zo veel mogelijk snelheid te behouden en ze te ontwijken, als het echt niet anders kan moet je ze neerknallen (nadat je er eentje neergemept hebt).
Dat was inderdaad een echte test of faith hé! Heel het spel door niemand neer mogen schieten is vrij lastig op sommige punten (snipers!!