.oisyn schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:29:
[...]
Spring je wel via dat kistje op de railing? Dan sta je bijna direct naast de agent en kun je 'm een trap verkopen. Of beter nog, meteen z'n wapen afpakken en de copper verderop ermee neerknallen.
Jawel, lopen, en via het kistje afzetten. Maar dan nog haal je net de onderkant van die 'overloop' met je handen (waar een stuk reling ontbreekt) Dus optrekken is sowieso altijd nodig.
Misschien kan ik met betere timing wel sneller opheisen...
Wapen afpakken is me al één keer gelukt, maar dan leg ik het toch nog af tegen de derde of vierde copper die dan aan komt lopen.
Wat is eigenlijk jullie techniek om naar een copper toe te lopen die op je schiet.
Je wilt 'm uitschakelen maar om dat te doen moet je er naar toe lopen. Intussen word je wel beschoten natuurlijk... Tegen dat je daar aankomt moet de disarm perfect zijn want dan incasseer je niets meer. Je bent natuurlijk redelijk zwak als ongewapende faith. Ik ga ook te vaak op driehoekje rammen, waardoor je natuurlijk de timing verkeerd hebt. (reflex ja, komt er van als andere games gewoon neerkomen op button bashen of rambo shooting

Toch wel heerlijk op zich, een game met een strakke timing en een beetje skills)
Ach, op zich heb ik geen probleem met een uitdagende game waar je, net zoals vroeger, 10 keer de level moet proberen om het perfect te hebben. Alleen was het me gisteren even te veel