Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Informatie
  • Ontwikkelaar: Digital Illusions (DICE)
  • Uitgever: Electronic Arts (EA)
  • Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360
  • Release: 2009
  • Officiële site: www.dice.se
  • Engine: Unreal Engine 3 (UE3)
Het Spel
Mirror's Edge is een spel dat valt onder het genre First-Person-Action / Adventure. Het is een spel dat de nadruk legt op avontuur en niet als een shooter, hoewel er wel een klein deel geschoten gaat worden. Een belangrijk aspect van Mirror's Edge is het parkours-rennen. Volgends Senior Producer Owen O'Brien schenken hedendaagse spellen niet genoeg aan de omgeving en de interactie daarvan. Het spel zal daarom iets beter zijn dat het runnen in Assassin's Creed en zullen er bijna geen limieten zijn, bijna alle obstakels kunnen gepasseerd worden. Om het kort samen te vatten is Mirror's Edge een First-Person Actie-Avontuur spel waarbij parkours-rennen een van de belangrijkste details is, samen met de fel-gekleurde omgevingen.
Het Verhaal
In het spel speel je de Aziatische Faith. Faith is op jonge leeftijd haar ouders kwijtgeraakt en leefde op straat. Door de ervaring op straat is zij een echte parkours-runner geworden. Je speelt in een fictieve stad waar jouw zus gevangen is genomen door de overheid. Jij zet alles in om je zus te redden van de corrupte overheid. Een mysterieus persoon genaamd Mercury zal je helpen om de agenten van de overheid te slim af te zijn, aangezien die jou proberen te vermoorden.
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/116988.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/115298.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/115297.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/116993.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/116992.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/116991.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/116990.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11390/tumbs/116989.jpg

Videobeelden
SCEE Playstation Day Trailer
Trailer Analysis

[ Voor 4% gewijzigd door Shammah op 31-05-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Mijn eerste start post, kritiek is welkom ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ziet er leuk uit. :)

Ik ben vooral een voorstander van het effect dat je het lichaam kan zien van diegene die je speelt in first person. Dit brengt toch wel weer wat meer diepgang in het spel en ziet er mooi uit. Ik vraag mij alleen af of dit niet net zoals het freerunnen bij Assassins Creed ongelofelijk saai wordt na een aantal uur.

Ziet er desondanks veelbelovend uit, hoop dat de gameplay ook diepgang heeft en niet telkens op hetzelfde neerkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Het ziet er in iedergeval vrolijk uit, en ik denk dat het wat sneller-[i]paced[i/] is dan Assassing's Creed tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Emiel1984

Made in NL

Ik heb net de trailers is bekeken en was op zoek naar een demo van het spel maar kan deze helaas nog niet vinden. Ik vind vooral de kleuren in het spel goed gekozen. Bij games met een sombere kleurenkeuze vind ik het het spel vaak een stuk minder leuk om te spelen, hoe goed de graphics verder dan ook mogen zijn. De nieuwe C&C die nog in ontwikkeling is spreekt door de fellere kleuren mij daardoor ook ontzettend aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 30-05-2008 15:21 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-07 13:29
Hm, ziet er leuk/fris uit.

Vind zoals hierboven gezegd word de kleuren combo ook erg goed. Lekker fris.
Denk dat het Freerunnen hier minder snel zal vervelen dan bij AC aangezien je hier echt een doel hebt.
Je word achterna gezeten enzo. Dat was bij AC een stuk minder.

Had de trailer al een tijd terug gezien op GT samen met de Trailer Analysis. aanradertje :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Ah, die trailer had ik nog niet gezien! :D
Zal hem aan de startpost toevoegen ^^

Zou niet denken dat dit UE3 was :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-07 10:30

scorpie

Supra Addict

Lijkt me wel een leuk spel, maar ben zeer benieuwd wat het verhaal (en de gameplay) verder gaan brengen. Aan het verhaal kunnen ze waarschijnlijk wel weer eindeloos complottheorieën toevoegen, maar als de gameplay alleen maar bestaat uit het springen en rennen door de stad lijkt me dat niet echt heel interessant meer na een paar uurtjes. Maar we zullen zien. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

Lijkt me een aardig leuk spelletje. Ik vind de stijl van de gebouwen en dergelijke wel wat hebben. En volgens Developer interview zijn de rode dingen bedoelt om mogelijke wegen te laten zien :) Ik ga deze game in de gaten houden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ziet er idd wel mooi uit, Ik speel ook graag games die mooi vel in de kleuren zitten.
Maar vraag me af of deze game mij lang gaat boeien.
Houd hem zcer wel ff in de gaten de komende weken tot er meer over bekend is

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Doet me een beetje denken aan Breakdown voor de Xbox. Ook first person, beetje dat clean stijltje wat ze hier ook gebruiken. Alleen dat spel viel beetje tegen, hoewel ik grote verwachtingen had. Hopelijk gebeurd dat bij dit spel niet. Ziet er tot nu toe heel erg vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Cool, probeer deze game al wat te volgen. Was benieuwd naar beelden! Wauw dat zag er gaaf uit! Ben benieuwd hoe de gameplay is. Niet dat het te veel een quicktime event wordt.

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 09-07-2008 17:54 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
E3 is er, dus hoop nieuwe footage :) Nieuwe trailer en een developer walkthrough zijn vooral de moeite waard.

Gametrailers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik vind de filmpjes erg tof om te zien. Vraag me alleen af hoe lang het leuk blijft....

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Minimale systeemeisen voor pc zijn bekend:

CPU: Pentium 4 @ 2.4 GHz / Athlon 64 2800+
RAM: 1GB
GFX card: GeForce 6 Series met 256MB VRAM of hoger, of ATI X1650 (of HD2400)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10-2023
LordMithril schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:15:
Hm, ziet er leuk/fris uit.

Vind zoals hierboven gezegd word de kleuren combo ook erg goed. Lekker fris.
Denk dat het Freerunnen hier minder snel zal vervelen dan bij AC aangezien je hier echt een doel hebt.
Je word achterna gezeten enzo. Dat was bij AC een stuk minder.

Had de trailer al een tijd terug gezien op GT samen met de Trailer Analysis. aanradertje :)
Beetje laat maar: Bij AC heb je geen interactie met de muren zegmaar. Je had klimbare stukken, maar er zaten geen physics aan. Is dat bij dit spel wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Misschien dat dit filmpje jou vraag beantwoordt:

http://www.gametrailers.com/player/39366.html

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Release date is bekend. 14 nov voor europa en 11 nov voor vs. Demo komt aankomende vrijdag. Ben benieuwd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 15:42

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ziet er mooi uit, jammer van die blur op afstand. Ben benieuwd naar de gameplay!

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

BlackWolf666 schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:19:
Minimale systeemeisen voor pc zijn bekend:

CPU: Pentium 4 @ 2.4 GHz / Athlon 64 2800+
RAM: 1GB
GFX card: GeForce 6 Series met 256MB VRAM of hoger, of ATI X1650 (of HD2400)
Wow, dat komt in de buurt van Spore! Dat kan toch nooit betrouwbaar zijn of nuttig zijn? Maar goed, ik vind een game als dit toch lekkerder aanvoelen op de console. Dus ik haal hem waarschijnlijk voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 251423 schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:37:
[...]

Wow, dat komt in de buurt van Spore! Dat kan toch nooit betrouwbaar zijn of nuttig zijn?
Mwoah, niet echt verrassend toch? Een hele stad opgebouwd uit witte gebouwen met rode richeltjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

lijkt me echt geniaal spel! Vond het leukste in Assassins creed toch het rondrennen over de daken enzo, dus dit lijkt me wel wat :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351 schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:39:
[...]

Mwoah, niet echt verrassend toch? Een hele stad opgebouwd uit witte gebouwen met rode richeltjes :+
Touché, hoewel er natuurlijk wel wat meer bij graphics kijken komt dan kleurtjes ;) Als ik de screenshots zo zie, lijkt het me dat de minimum eisen héél erg misleidend zijn.

Maar ehhh, het klopt toch dat je vrij bent om je route door de stad te kiezen? Of in ieder geval heb je een aantal opties hoe je naar het eindpunt gaat. Ik vraag me dan af of de vijanden je dan ook op redelijk random manieren belagen (op andere daken je op staan te wachten, je via andere routes achtervolgen, etc etc). Dat zou namelijk betekenen dat geen enkele save-game hetzelfde is, omdat je vijanden steeds andere dingen doen moet je daar steeds op anticiperen en zo doende steeds een verschillende route uitstippelen. Dat zou de speelduur van deze game héél erg verlengen, ik hoop dat dat erin zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 22-09-2008 21:14 ]

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Hier is een superhandig interview die veel vragen beantwoord:

http://www.gamingindians....e-mirrors-edge-interview/

Specs

• Nakebod
  • Laatst online: 22:33

Nakebod

Nope.

Geen demo :(
Kan nergens vinden wanneer de demo dan wel komt, behalve dan dat hij er gister iig niet was.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 01:19
Als die demo nu volgende week komt, komt 'ie dan ook voor de PC of zoals gebruikelijk alleen voor de consoles :(

• Coeluh
Ik vrees het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 21:41
Gaaf interview, veel nuttige informatie en mooie high-res art/screenshots. Krijg steeds meer zin in dit spel :D

http://www.gametrailers.com/player/40532.html
Story Trailer (HD). Ook erg sfeervol :)

[ Voor 85% gewijzigd door Xtuv op 28-09-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Geen demo nogsteeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
"Special Note: Mirrors Edge Demo will be available for download November 6."
Volgens GameStop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xtuv schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:50:
"Special Note: Mirrors Edge Demo will be available for download November 6."
Volgens GameStop
Ben benieuwd of dat alleen voor Gold members is voor een bepaalde tijd, net als bij The Force Unleashed. Hoop het niet natuurlijk, beetje onzin als je het mij vraagt, betalen voor een demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-07 20:09
Anoniem: 251423 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:00:
[...]

Ben benieuwd of dat alleen voor Gold members is voor een bepaalde tijd, net als bij The Force Unleashed. Hoop het niet natuurlijk, beetje onzin als je het mij vraagt, betalen voor een demo :P
Technisch gezien betaal je niet voor de demo, maar voor de service. En bij die service hoort dat je eerder die demos kunt downloaden. Tot nu toe is het bij elke demo geweest volgens mij, en je kunt het hier ook weer gewoon verwachten. Voor de silver members (waartoe ik ook behoor) zal het dus een extra week wachten zijn...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Weltschmerz schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:08:
[...]Tot nu toe is het bij elke demo geweest volgens mij
Neehoor, dat verschilt per spel.

Ik heb overigens gamehubs gemaild met de vraag of Mirrors Edge voor de X360 daar ook binnenkort te pre-orderen is (de meeste X360 games gaan daar voor €32.99 de deur uit). De PS3 versie staat er al wel op.

Vlot antwoord gekregen:
The region compatibility for Mirror's Edge (XBOX360) is remains unconfirmed until we tested the game. So at the moment you will not see it in Gamehubs before the region compatibility is confirmed.
Even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
*schop*

De demo komt eraan.
Vanaf vandaag op PSN (updates zijn om 18:00 geloof ik?) en vanaf morgen op XBLM.

Ben toch wel benieuwd. Ziet er leuk en vernieuwd uit. Denk alleen wel dat een spel is waarbij de besturing echt spot-on moet zijn, omdat het anders gewoon echt niet lekker speelt.

We zullen het snel genoeg weten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Demo \o/
917 MB, en voor de afwisseling gewoon in de EU store.

Mirrors Edge live (Je moet toch wat..) :+ http://www.justin.tv/nakebod

@ Hier beneden, nope, PS3, en morgen xbox360 voor gold members, pc versie is mij niets over bekend. Geen idee of die er uberhaupt komt.

Korte demo, erg kort.
Het level dat je in de trailers ziet is de demo.
Ben je vrij snel doorheen, maar door de vele wegen die je kan lopen ga ik die een paar keer herhalen om de feeling te krijgen.
Het speelt goed weg, dus denk dat het wel wat is :)

[ Voor 94% gewijzigd door Nakebod op 30-10-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Nakebod schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:59:
Demo \o/
917 MB, en voor de afwisseling gewoon in de EU store.
Nog niet voor pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-07 15:57
net even gespeeld op de PS3: het gevoel is erg lekker, demo is weliswaar kort maar de graphics zeer strak en leuk verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Hij is nu ook uit op XboxLive, and damn die game is echt geweldig. Het rennen/jumpen werkt ontzettend goed, je hebt veel vrijheid en manieren om obstakels te overbruggen. Daarnaast ook nog eens prachtige graphics een unieke stijl en heel goede muziek. Ik kan niet wachten tot 13 november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Een pc demo zal er wel weer niet in zitten?

Lijkt me wel een ontzettend leuk spel trouwens...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Net heel even gespeeld.

Controls verbazen me. Tis ff wennen, maar het werkt echt prima. Enkel het 'mikken' op objecten waar je aan vast wilt grijpen is beetje lastig.

Dunno of ik het ga kopen, maar het valt me alleszins mee :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb de demo net ook gespeeld. Doet me denken aan XIII maar dan grafisch mooier, aan Beyond Good & Evil omdat je ongemerkt moet proberen rond te sluipen langs de bad guys (stukje in de demo waar je door schachten heen kruipt) en natuurlijk aan Assassin's Creed omdat je het meest bezig bent je een weg te banen over allerlei obstakels en daken. Moest er qua besturing eerst wel aan wennen, met name de besturing om een deur geopend te krijgen en hoe iemand die op je schiet sneller knockout te krijgen. Maar daar kwam ik snel genoeg achter, zij het met een paar trial & errors :P

En dan het verhaal achter de game, zoals je in de intro van de tutorial te horen krijgt. Dat vind ik best actueel moet ik zeggen. Je weet wel, regeringen die tal van maatregelen doorvoeren om zodoende veiligheid te creeëren en als je niet mee doet met dat systeem dan wordt je opgejaagd. Mirror's Edge staat me wel aan :) Qua verhaal, qua gameplay al is de besturing nog wel onwennig en graphics wise. Ik heb alleen straks mijn handen vol aan Little Big Planet en Red Alert 3, maar als ik weer op zoek ben naar een nieuwe game dan is dit de 1ste op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 15:42

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Inderdaad leuke demo, je moet wel ffe gevoel bij de bewegingen hebben anders grijp je toch redelijk mis....nog ffe overnadenken of ik em aanschaf voor de ps3

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168543

Ik heb de demo ook gespeeld, net.

Ik vind de game er zeer strak uitzien. De controls zijn goed. Ik zou de game graag willen hebben, maar ik wacht even af. Deze games blijken altijd eg kort te zijn. En het word vast moeilijk kiezen tussen de andere goede titels die dit jaar, en begin volgend jaar released worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik heb de demo bekeken op de XBox van m'n zoon en ik was onder de indruk! Doordat je alles ziet vanuit de persoon kreeg ik zowat hoogtevrees hier en daar! :P Op een bepaald moment viel de hoofdpersoon van de flat en ik durfde niet te kijken... 8) Zag er erg strak en goed uit, echt WOW: jammer dat de pc pas later volgt. Ik had eigenlijk een zelfde soort 'cooooool'-reactie als toen ik voor het eerst Tony Hawk Pro Skater speelde: alleen blijkt dit spel nog een verhaal te hebben ook! Ik dacht eerst dat het alleen om dat rennen ging... ;) Van mij was dat al genoeg geweest, eigenlijk! Maar het is een leuke combi: ik ga 'm zeker in de gaten houden!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 31-10-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Demo gespeeld: Erg gave game, ik kijk hier echt naar uit.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Demo vond ik ook erg vet ja, helaas wel veelste kort, en dat voor 1 gig :( Ben benieuwd hoe de full version straks is!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Ik heb een filmpje gemaakt voor de snelste routes door de demo heen. Duurt wel even voordat je alles zo snel kan doen :P Beeldkwaliteit is niet super (geluid wel), maar het is goed genoeg als een korte guide door de demo. Zie hier:

http://www.youtube.com/watch?v=Y2zzgineEBg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270455

Ik vind er zelf niet zo veel aan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Heb je het gespeeld? Zo ja, dan respecteer ik je mening. Dan vraag ik me wel af waarom :) Zo nee, dan raad ik dat eens aan. Het is meer dan ff rondspringen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 12:08

Licko

ZVDK

kun je in de demo die tutorial van die blonde chick skippe?
kwil gewoon beetje rond rennen eigenlijk

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Ja. Gewoon op start drukken. En dan skip tutorial.

Je kunt in die tutorial ook ff rondrennen. Ook al is dat niet zo groot :P Wanneer je bijna bij het eind bent, dus je springt richting de ladder, klimt omhoog, dan moet je niet direct naar Celeste gaan, maar naar links. Dan ben je weer waar je met haar begonnen bent, en kun je alles weer langsgaan. En een stukje verder kun je op plaatsen komen waar je gewoonlijk niet zou kunnen komen als je de tutorial normaal volgt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270455

Ik heb de demo op de PS3 gespeeld, en het greep me gewoon echt niet. Gewoon mijn type game denk ik niet.
Wat ik ook wel jammer vond is dat op de PS3 versie je diiiiikke kartels ziet. Dat had echt niet gehoeven vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
@Blackwolf:

Jammer van de beeldkwaliteit, want op sommige momenten wordt het beeld zo fel dat je als kijker niet kunt zien hoe je de beschrijving van de walljump in het gebouw uitvoert. De beschrijving is wel duidelijk, ik had alleen graag de uitvoering duidelijk in beeld gehad ;) Verder die walljump rond 00:42 gebruikte ik zelf niet, ik sprong gewoon over dat verbindingsstuk rechts als ware het een hink stapsprong was.

Verder die laatste deur om uit het gebouw te komen, hadden jullie die meteen door? Ik rende eerst naar links toe in de hoop daar een deur te vinden, de rode deur die je moet nemen was me gewoon niet opgevallen :P En waar je daarna op de daken de rechterkant kiest om zodoende met de verschillende springplanken verder te komen vond ik zelf de linkerkant gemakkelijker. Gewoon in 1 streep rechtdoor i.p.v. rechtsaf, rechtdoor en uiteindelijk links. Onder buizen door glijden en over hekken heen springen vind ik zelf leuker dan obstakels als springplanken te gebruiken. Maar ieder zo zijn voorkeur. Dat is dan weer wel leuk aan het spel, je kunt voor jezelf je lievelingsparcour samenstellen op die manier. Welke obstakels vermijd je en welke wil je juist hebben.

Ik heb de tijd die ik er over gedaan heb niet bij gehouden, maar jouw filmpje laat zien dat de demo vrij snel door te komen is zodra je eenmaal de route volledig weet.
Licko schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:21:
kun je in de demo die tutorial van die blonde chick skippe?
kwil gewoon beetje rond rennen eigenlijk
Nop, niet dat ik weet. Zat tijdens die tutorials maar op de select knop te duwen, want die uitleg was nergens voor nodig vond ik. Ik vind het persoonlijk leuker om meteen in het diepe gegooid te worden (en in ME kun je dat letterlijk doen door de verkeerde kant op te springen :+ ) om zodoende zelf achter de ideale lijn te komen. Merk bij mezelf dat ik me meer moet concentreren op runner vision, oftewel uitkijken naar rood oplichtende stukken. Ik ren gewoon, snap waar ik naar toe moet maar trek me vrij weinig aan van dingen die rood oplichten. Terwijl je juist de knop om moet zetten en moet snappen dat die rode stukken er niet voor niets zijn. Maar enfin, zoals ik al zei: Me likes ME (Mirror's Edge) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Iemand info over pc demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Ik weet nog helemaal niks over de pc demo.. Het is ook nog niet duidelijk wanneer de pc-versie uitkomt, behalve "deze winter". Dusja.. Het wordt afwachten.
Anoniem: 270455 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:36:
Ik heb de demo op de PS3 gespeeld, en het greep me gewoon echt niet. Gewoon mijn type game denk ik niet.
Wat ik ook wel jammer vond is dat op de PS3 versie je diiiiikke kartels ziet. Dat had echt niet gehoeven vind ik.
Ok ik snap het :P Heb gelezen ja dat de PS3 versie dikke kartels heeft. Schijnt dat de X360 hier iets minder last van heeft. De X360 heeft soms ook zwarte vogels in de verte vliegen die je op de PS3 niet ziet. Hier heb je een filmpje van PS3 vs X360

http://www.eurogamer.pt/tv_video.php?playlist_id=16772

Amper wat verschil, behalve dat de X360 wat krachtige belichting heeft en die van de PS3 wat zwakker. De X360 ziet er hierdoor soms overbelicht uit. Heb gehoord dat ze in deze video de HDR van de PS3 hadden uitgezet. Geen idee of dat waar is en of dat kan. Wat mij opgevallen is:

0.02: PS3 textures worden ineens scherper, X360 heeft daar geen last van
0.19: X360 heeft vogels tussen de gebouwen, PS3 niet.

Hier zie je het verschil in belichting (links PS3 rechts X360)
Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/2694/meps3vsx360ro6.th.pngAfbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/images/thpix.gif

Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/1521/meps3vsx3602wn4.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/images/thpix.gif

Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/7103/meps3vsx3603el4.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/images/thpix.gif

[ Voor 85% gewijzigd door BlackWolf666 op 01-11-2008 17:17 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Al diene kleine details... ik vind het gewoon leuk spelen. Je speelt toch niet met een xbox360 en PS3 naast elkaar :) die HDR is er idd soms wat over bij xbox360.

Een van de weinige demo's die ik zelfs nogmaals herspeel omdat ik het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Haha idd.. Ik ben misschien een freak maar ik denk dat ik inmiddels die level wel 40 keer gespeeld heb. Steeds sneller proberen te zijn. Ik ben nu al veel sneller dan in dat filmpje van mezelf dat ik had gepost. Het zijn die kleine dingetjes die het doen :P

Het is maar dat ik geen time trial code heb.. :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
BlackWolf666 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:53:
Ik heb een filmpje gemaakt voor de snelste routes door de demo heen. Duurt wel even voordat je alles zo snel kan doen :P Beeldkwaliteit is niet super (geluid wel), maar het is goed genoeg als een korte guide door de demo. Zie hier:

http://www.youtube.com/watch?v=Y2zzgineEBg
Het is moeilijk te zien maar als ik het goed begrijp ren je bij het trappenhuis recht tegen de muur op, 180 graden quickturn en dan jump?

Ieder geval, nice trick d:)b ! Dacht dat je alleen langs een muur kon rennen maar je kan blijkbaar ook wat hoogte winnen door recht tegen een muur op te lopen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Ja precies :P Dat doe ik dus ook vlak voordat je de ventilatie ingaat. Recht tegen de muur rennen, 180 draaien, en dan pak je de muur vast en kun je op de ventilatie springen.

Inmiddels heb ik nog veel leukere trucjes gevonden waardoor ik denk ik nog een halve minuut sneller kan zijn. Maarja ik ga dat niet meer opnemen. Anders kan iedereen het later, en tis beter als iedereen alles zelf uit kan vinden :D :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Die truck is idd ook eens uitgelegd in een of andere filmpje, verschillende manieren om door het level te gaan. Staat vast wel ergens op gametrailers.
Dat is iig een zeer leuke jump techniek, zelf was het me die paar keer nog niet gelukt (En iedere keer die tutorial aan het begin...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Je kan de tutorial overslaan door op start te drukken tijdens (het starten van) de tutorial en skip tutorial te kiezen.... Dan kom je gelijk in de eerste level. Bij de X360 is dat iig zo...

[ Voor 11% gewijzigd door BlackWolf666 op 01-11-2008 21:17 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 01:19
En wij PC gamers worden weer aan de kant gezet natuurlijk :{ Nu is het natuurlijk maar een demo en komt hij blijkbaar toch tegelijk uit met de console versies, ik zou graag ook de demo willen proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:15
Heb net even demo gespeeld...

Mijn echte eerste indruk "Moawhh.........." ik zal het wel kort houden. Voor mij gevoel zal deze snel héél erg snel saai worden. Grafisch en geluid is natuurlijk dik in orde en het is makkelijk geleerd (controlls), maar een uitdaging ofzo zit erbij niet in.

Maar ik ben ook een (multiplayer) shooter fan :) Als je maar niet al te veel verwacht wordt dit een prima game :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

De enige multiplayer die erin zit is de time trial. Zo snel mogelijk langs bepaalde punten en finishen. Denk dat dit wel het grootste onderdeel van het spel wordt uiteindelijk omdat je tegen ghosts van anderen moet racen als het ware :)

Hier is er een video van de 3e level. Ziet er al veel beter uit dan de eerste level.
http://gamevideos.1up.com/video/id/22393

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Hoe werkt die time trial trouwens? Kan je nog een selectie maken of zie je alleen maar de beste speler? Dwz, kan je alleen tegen de beste speler/jezelf racen of ook per regio/land selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 12:08

Licko

ZVDK

ik persoonlijk vind het jammer dat ik de sensitivity tijdens het rennen/springen dermate hoog wil hebben, maar dit is tijdens het schieten weer te gevoelig

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168543

Licko schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:00:
ik persoonlijk vind het jammer dat ik de sensitivity tijdens het rennen/springen dermate hoog wil hebben, maar dit is tijdens het schieten weer te gevoelig
Dat probleem had ik ook. Maar da vind ik niet zo heel erg. Ik verwacht dat er maar weinig momenten in het spel zijn dat schieten een betere oplossing is dan rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Ik heb nog wat leuke videos opgenomen. Hier doe ik wat leuke trucjes die niet veel mensen nog weten:

http://www.youtube.com/watch?v=bBnWyqH9dsE

En hier uh.. Je ziet het zelf wel :D

http://www.youtube.com/watch?v=wpeOyEA2Q2E

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

FireBladeX schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:49:

Maar ik ben ook een (multiplayer) shooter fan :) Als je maar niet al te veel verwacht wordt dit een prima game :Y)
Waarom is jouw mening dan relevant? Als het jouw type game niet is, is het jouw type game niet omdat je 'platform' games slechte games vindt, hoe kan je dan een evenwichtige mening geven over deze game?

btw, "multiplayer shooters, jaaa, want dat is natuurlijk wél extreem divers en nooit hetzelfde en nooit saai..." 8)7 Zo zie je maar weer...

Ik kan me bij deze game zo voorstellen dat dit iemands 'kindje' is. Een fantasie van een game-ontwikkelaar, die hij na lang aandringen eindelijk mocht implementeren van z'n superiors :)

Het is volledig anders dan wat we gewend zijn, érg gewaagd ook, frisse visuele stijl, lekkere gameplay flow en er zit nog een verhaal bij ook. Het wordt blijkbaar ook de bedoeling om met die moves allerhande bad guys uit te schakelen in het verloop van de game. EINDELIJK eens een spel waarbij je de enemy's niet, al dan niet zwaar onrealistisch, moet afknallen, maar waar eens een andere benadering is gezocht.

Alles uit first person view trekt me ook wel (ik heb voorlopig alleen nog maar filmpjes gezien). De inleving is er, en bij sommige jumps denk ik echt dat ze haar benen zal breken :)

Het vrouwelijke hoofdpersonage was trouwens in het begin als totaal iets anders bedoeld (een ander character in de game) maar kon op zoveel enthousiasme rekenen bij één van de presentaties dat ze van het aziatische meisje maar het hoofdcharacter gemaakt hebben.

Ook al is dit ontelbaar keer hetzelfde, ik kijk er naar uit om deze game te spelen. Omdat het een broodnodige afwisseling is om wat al jaren lang steeds weer herhaling is. Alleen al om de afwisseling zou ik dit uren kunnen spelen. Ik kan bijna geen shooter meer zien of spelen. Na een kwartiertje ben ik de meeste games zo beu als maar kan zijn. Been there, done that, en daar verpruts ik m'n tijd niet mee... Dat gevoel.

Tony Hawk is toch ook steeds hetzelfde in lichtjes anders ingeklede omgevingen met halfpipes?

Wat mij betreft is dit de eerste game die het moeilijke onderwerp van bepaalde Xtreme sports meteen in een goed jasje weet te gieten. Hoeveel zwakke skate/snowboard/surf, weet ik veel games hebben we al gehad die het allemaal nét niet zijn, of gewoon veel saaier dan in het echt.
Parcours is nu ook een (franse) hype. Deze game pikt daar goed op in en maakt daar een geslaagde interpretatie van naar het gamescherm.

Alleen al daarom verdient deze game mijn aandacht. En omdat ik graag frisse platformers speel natuurlijk, die blijk geven van enige creativiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
BlackWolf666 schreef op maandag 03 november 2008 @ 03:23:
Ik heb nog wat leuke videos opgenomen. Hier doe ik wat leuke trucjes die niet veel mensen nog weten:

http://www.youtube.com/watch?v=bBnWyqH9dsE
Die had ik ook al gevonden maar ik geloof niet dat Faith daar het "peace"-teken geeft (dat is met de handpalm naar voren) maar eerder de engelse variant op het handgebaar "flip you off". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Denzo schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:40:
En wij PC gamers worden weer aan de kant gezet natuurlijk :{ Nu is het natuurlijk maar een demo en komt hij blijkbaar toch tegelijk uit met de console versies, ik zou graag ook de demo willen proberen..
Ik had begrepen dat de release van de pc versie láter komt...

Ik zie wel uit naar de pc-demo, moet ik zeggen: ik vind het erg goed uitzien en het heeft een hoog THPS-gehalte. Ik weet nog wel dat THPS 2 op de pc uitkwam (was de eerste versie op de pc): ik heb dat spel toen echt maandenlang elke dag gespeeld. Ik denk dat dat spel, naast Crammond's GP op de Atari 'way back then' op de eerste plek staat wat betreft aantal speluren en spelplezier. Op een of andere manier moest ik metéén daaraan denken toen ik dit spel zeg. Ik kan niet wachten...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ben ook wel benieuuwd naar de pc versie ja, kan ik mijn nieuwe pc even goed testen ;) Want volgens mij wordt het wel een grafische pracht...

[ Voor 66% gewijzigd door Donnie op 03-11-2008 13:53 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Enorm indrukwekkende demo, zelf het kleine demo level vaak gespeeld. Steeds vind je wel weer een nieuwe manier en/of truc om bijvoorbeeld tegenstanders uit te schakelen. Ik kan niet wachten op het complete spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:15
Anoniem: 131051 schreef op maandag 03 november 2008 @ 04:17:
[...]
Waarom is jouw mening dan relevant?
Kan niet herinneren dat ik dat heb gezegt, ook niet dat van multiplayer shooters nooit saai werden. :o Gaf gewoon mijn eerste indruk , waarbij ik ook zei dat ik meer een multiplayer shooter fan was, vandaar dat ik niet zo enthousiast was ;) .

I warned you ;) dit spel wordt weer over gehypd zoals far cry 2. Meer zeg ik ook niet ;) als jij 60 euro wilt uitgeven voor 2 uurtjes over een stad heen te springen op een realistische manier * kuch* be my guest.
Ga dan niet lopen klagen nadat je hebt gespeeld van hoe slecht het spel wel niet is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 04-11-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 23:02

jagermeister

Artillerie magneet :-(

FireBladeX schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:45:
[...]

I warned you ;) dit spel wordt weer over gehypd zoals far cry 2. Meer zeg ik ook niet ;) als jij 60 euro wilt uitgeven voor 2 uurtjes over een stad heen te springen op een realistische manier * kuch* be my guest.
Ga dan niet lopen klagen nadat je hebt gespeeld van hoe slecht het spel wel niet is ;)
Over hyped zoals Far Cry 2? Denk dat dat wel meevalt. Deze game komt over een kleine 10 dagen al uit en de hype is lang niet zo groot als bij FC2. Je hoort een leest er echt niet zoveel over. Daarnaast 'durven' ze eerst met een demo te komen. FC2 had geen demo en als deze er wel was geweest, had ik die game waarschijnlijk niet gekocht en waarschijnlijk vele anderen met mij. Niet dat het niet vermakelijk is, maar door de gecreëerde hype eromheen had ik meer verwacht. Marketing technisch hebben ze Far Cry natuurlijk heerlijk door mensen hun neus geboord.

Mirror's Edge vind ik erg knap gedaan. Lekker verfrissend op diverse gebieden en ook nog eens briljante gfx. De (veel te korte) demo speelt lekker weg. Ook het verhaal spreekt me waarschijnlijk wel aan, iets dat weinig verhalen bij me teweeg brengen. De voiceacting vond ook zeer goed. Dat is sowieso al veel beter dan FC2 ;) Ben dus ook wel benieuwd naar de volledige game, hoewel ik de kat nog wel ff uit de boom kijk. Ben aan de ene kant wel bang dat het te kort is.... maar goed... dat zien we wel.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 04-11-2008 22:09 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik vind het nogal vreemd dat mensen dit spel vergelijken met een FPS. Het first-person standpunt is duidelijk natuurlijk, maar ME is totaal geen shooter. Je kan wel wapens opnemen en vechten, maar het is de bedoeling om gevechten te ontlopen. Ik vind dit spel dichter bij een platformer staan dan een shooter (een FPP? :p).

Niet iedereen zal dus van ME houden: zeker niet de FPS-liefhebber die denken met ME een nieuw soort FPS vast te hebben.

ME is een vrij uniek spel, met een unieke visuele stijl en een unieke manier van spelen en dat is iets wat altijd leuk is om uit te proberen. Dit zal ook een grote groep gamers aanspreken uit tal van verschillende genres: FPS, platform, stealth-games,... Maar het zal niet iedereen uit die grote groep tevreden stellen.

Persoonlijk vind ik ME wel leuk gedaan, maar ik denk toch ook niet dat het mijn spel is.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29201

Ik wordt al lichtelijk misselijk van de verschillende filmpjes. Zal dus niet helemaal mijn spel zijn :D
(wellicht werkt die revolutionaire crosshair niet voor mij) Heeft niemand anders daar last van?

Wel mooie kleurtjes/levels tho, dat blauwe en witte, met dat felle oranje en rood hier en daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@hierboven: Crosshair? zoals eerder genoemd het is geen shooter... gevechten moet je zoveel mogelijk ontlopen, heel af ent eo hebje even een kun beet, welke je in princiepe direct weer weg kunt gooien.

Ik heb gister de PS3 demo geprobeerd, en dat was een goeie eerste indruk, het is iig duidelijk dat it een originele game is, ten eerste natuurlijk qua gameplay, maar ook een hele grafische stijl is vrij origineel weer eens wat anders!

Zoiets moetje niet vergelijken met een FPs, fps'en zijn allemaal voor 90% hetzelfde en eignelijk nooit vernieuwend. met ME hebje gewoon een originele game in handen die met niets te vergelijken is.

Kheb de training + demo 1x doorlopen, de feel is wel goed, controls leren vlot, wel een beetje wennen omdat de speelstijl gewoon ander is. Kheb nu de flow nog niet echt te pakken, als je het wat meer/langer speelt komt dan vanzelf denk ik.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 08:51
Chaoss schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:19:
@hierboven: Crosshair? zoals eerder genoemd het is geen shooter... gevechten moet je zoveel mogelijk ontlopen, heel af ent eo hebje even een kun beet, welke je in princiepe direct weer weg kunt gooien.

Ik heb gister de PS3 demo geprobeerd, en dat was een goeie eerste indruk, het is iig duidelijk dat it een originele game is, ten eerste natuurlijk qua gameplay, maar ook een hele grafische stijl is vrij origineel weer eens wat anders!

Zoiets moetje niet vergelijken met een FPs, fps'en zijn allemaal voor 90% hetzelfde en eignelijk nooit vernieuwend. met ME hebje gewoon een originele game in handen die met niets te vergelijken is.

Kheb de training + demo 1x doorlopen, de feel is wel goed, controls leren vlot, wel een beetje wennen omdat de speelstijl gewoon ander is. Kheb nu de flow nog niet echt te pakken, als je het wat meer/langer speelt komt dan vanzelf denk ik.
Hij wil niet zeggen dat het op een FPS lijkt met die crosshair, maar dat puntje in het midden moet ervoor zorgen dat je niet misselijk wordt tijdens al dat camera gezwengel..

En ik denk dat je het toch echt zelf moet spelen om te kijken of die crosshair werkt.

Iemand trouwens een goedkope webshop waar deze game te krijgen is? Gamehubs.com heeft hem niet voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb de demo gespeeld en ik was bijzonder onder de indruk van het geheel. Het rondrennen geeft je echt een gevoel van vrijheid en het hele verhaal is misschien wat mager maar het geeft wel een goede sfeer.

Oh en de muziek is helemaal mijn stijl. Stonersmuziek. :+

Ik vind het sowieso echt een spel voor blowers mede door de muziek maar ook omdat het spel heel vloeiend te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Sillymidget schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:08:
[...]

Hij wil niet zeggen dat het op een FPS lijkt met die crosshair, maar dat puntje in het midden moet ervoor zorgen dat je niet misselijk wordt tijdens al dat camera gezwengel..

En ik denk dat je het toch echt zelf moet spelen om te kijken of die crosshair werkt.

Iemand trouwens een goedkope webshop waar deze game te krijgen is? Gamehubs.com heeft hem niet voor de 360.
http://budgetgaming.nl/ga...irror`s+edge_Xbox360.html

Ik word niet misselijk door het spel. Met of zonder puntje. Dus ik speel zonder puntje :) Vind ik fijner.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
Ik heb de demo ook 2x gespeeld, hij is gewoon te kort.

Mijn mening tot nu toe:

Feeling: "Tombraider Timetrail" x "Crackdown roofop race" = Mirror's Edge _/-\o_

Het vechten had voor mijn niet gehoeven.

Maar:

Geen multiplayer = FAIL :(

Dit zou een ideaal spel zijn om met vrienden online te laten zien, en je skills te showen. Lekker samen rond te springen naar de meest onmogelijke plekken zoals in crackdown. In plaats daarvan komen ze met een online leaderbord, dat is gewoon "lame".

Het ontbreken van de Multiplayer heeft dit spel voor mij naar de budgetbak verwezen, ik speel hem wel als ik hem voor €15 kan kopen.

In plaats hier van koop ik Shaun White Snowboarding en ga lekker met mijn vrienden sneeuwballen gooien.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geen MP? Da's dan wel weer een erge tegenvaller zeg!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Inderdaad, fijn datje het even zegt, had het zelf nog niet gezien... Was eerst zeker van plan dit spel te halen maar daar twijfel ik nu best wel over. Verder vind ik het ook jammer dat je weinig vrij spel hebt maar toch ten allen tijde van een punt A naar een punt B moet. Zou wel fijn zijn als je net als in Assassin's Creed ook gewoon vrij rond kon rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm. Ik vind het eigenlijk totaal geen MP spel ook.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het lijkt mij juist een heel ander concept voor de MP. Lijkt me gaaf dat je kan racen door over daken enzo heen te springen! Dat je 5 blues tegen 1 runner hebt etc,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

maakt mij eigenlijk weinig uit, ben niet echt een MP-gamer,

kheb GTA IV ook voor de PS3, die heb ik in totaal 15min. online gespeeld :P

maar MP in Mirror's edga HAD heel leuk kunnen zijn, bv een soort COOP waarbij je samen een weg over de daken moet vinden en vijanden ontlopen\neerlsaan. was wel tof geweest dnek ik.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 07-11-2008 16:29 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja nu heb je maar ~15 uur gameplay voor 60 euro, ik heb gister de demo bij een vriend gespeeld en was meteen wel verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
Willybubba schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:50:
Hm. Ik vind het eigenlijk totaal geen MP spel ook.
Dan adviseer ik je eens Crackdown met 2 man te spelen, en dan een paar Rooftopraces te doen.

Mirror's edge zou zich perfect lenen voor een alternatief rece spel, als je ziet hoe breed het "circuit" en he veel verschillende alternatieve routes je naar een punt kan nemen.

Stel je voor dat je verschillende parcours met 4 of meer man gelijktijdig kan afleggen, en je tegenstanders links en rechts naast je over verschillenden obstakels zie vliegen.

Of een cop's & robbers mode (Midtown Madness stijl) waarbij een groep een package van A naar B moet brengen, terwijl een ander groep het naar een andere plek moet brengen.

De singleplayer is goed, maar met het ontbreken van Multiplayer hebben ze gewoon een héél grote kans laten liggen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-07 15:29
Het spel zou erg cool zijn geweest als er een COOP modus in zou zitten. Dus dat je met zijn 2en een aantal missies moet voltooien waarbij je ala Splinter Cell of Army of Two elkaar moet helpen om verder te geraken.

Zoiets zou erg vet zijn en ik hoop dat ze dat dan ook in een vervolg zullen toevoegen. Je kunt nu namelijk ook gewoon mede-runners tegen en die zou je makkelijk een andere speler kunnen laten besturen.

Vind de besturen trouwens wel een beetje als een 1st person Assasins Creed. Die werkte ook erg lekker en daar had je ook niet veel knoppen voor nodig. Grote kans dat de spellen bijna gelijktijdig zijn gestart omdat Ubisoft of Dice het idee hebben laten uitlekken.

Ach, het is wel weer eens wat vernieuwends in de gamewereld. Hoop alleen wel dat de Singleplayer een beetje fatsoenlijke replayvalue heeft, want als het na het spel alleen time-trail heeft lijkt het me niet echt interessant meer en is het echt een "been there, done that" gevoel. Tenminste, dat had ik bij het uitspelen van de demo en hem daarna nog eens doen, wel.

Crackdown is niet echt vergelijkbaar met dit spel. Oké, daar heb je ook rooftop races, maar dan vind ik die races in Assasins creed hier meer op lijken. Met crackdown ben je meer aan het springen naar onmenselijke hoogtes en hier zit je aan een maximum springkracht en moet je het echt van klauterwerk hebben.

Nog een weekje wachten en we kunnen los.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Mirror's Edge is gold, dus hij zal snel in de winkels liggen :D Ik ben ook wel benieuwd!!! Heerlijk dat freerunning na een dagje hard werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb Assassin's Creed destijds gelijk gekocht voor het volle bedrag en ik ben er geen moment rouwig om geweest dat er geen MP in zat. Denk ook niet dat ik me er bij dit spel aan zal storen. Ik hoef niet bij élk spel met anderen samen te werken. Daar heb ik al genoeg andere spellen voor.

In het begin van de demo dacht ik eerst dat ME een teleurstelling zou worden, en dan vooral vanwege de aparte control scheme, maar na een minuutje of wat begon ik in te zien hoe vet het was en nog zou kunnen worden. Heb de demo al een paar keer gespeeld en kan niet wáchten tot ik de full version kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 12-07 16:04
Het is een leuke game en misschien komt MP nog wel in de vorm van een update.
Aangezien het een nieuwe soort game is wachten ze misschien even af wat het in de verkoop doet.
Als het de moeite waard is steken ze misschien nog wel tijd en geld in een update.
Of zoiets kun je dan in deel 2 verwachten. De demo is in ieder geval leuk. En de game ligt voor 50 euro bij Neckermann op de plank (PS3) dus je hoeft niet meteen de hoofdprijs van 65 euro te betalen.
Edit: schrap dit laatste maar, de prijs is omhoog gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door rvrbtcpt op 11-11-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De demo speelt erg lekker en doet precies wat het moet: je de flow laten voelen. Je zit vooruit te kijken naar je volgende opstapje en jump en als het goed gaat zie je het meteen aan dat je lekker door blijft rennen.

Het is ook verbluffend mooi gedaan. Bij de start hoopte ik dat de intro waarbij je als toeschouwer toekijkt veel langer zou duren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Bij play.com staat hij al in stock, zal hij al te koop zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ja hoor bartsmit verkocht hem alweer :) Vanavond zien jullie Don niet meer, ik ben spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:05

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Donnie schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:36:
Ja hoor bartsmit verkocht hem alweer :) Vanavond zien jullie Don niet meer, ik ben spelen....
Krijg je geen gefuck met het spelen vóór de release? Microsoft die denkt dat je de illegale versie zit te spelen bijv.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

gratis soundtrack van Mirror's edge........ http://www1.on-mirrors-edge.com/MirrorsEdgeMp3Pack.zip

Zitten echte toffe nummers tussen.....

[ Voor 37% gewijzigd door RamO op 10-11-2008 21:27 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-Tim- schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:45:
[...]

Krijg je geen gefuck met het spelen vóór de release? Microsoft die denkt dat je de illegale versie zit te spelen bijv.?
Er is nog nooit gebeurd (ondanks verschillende urban myths). Reviewers over de hele wereld moeten hem natuurlijk ook kunnen spelen, medewerkers van distributeurs en ontwikkelaars zullen hem ongetwijfeld ook al in bezit hebben. Dat is niet bij te houden :) Daarbij maakt iemand die een spel voor releasedate koopt geen overtreding, het is de verkoper die zich niet aan de afspraken houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Ik ben benieuwd hoeduur de pc versie word. En of er een demo komt.

[ Voor 33% gewijzigd door Coeluh op 10-11-2008 22:07 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste