Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Maizel
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09-09-2012
Er staan al wat reviews op metacritics.

Over het algemeen goede cijfers. In één van die reviews stond echter dat de storymode maar 7 uur meegaat.

• FoggyFreek
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15-10 16:37

FoggyFreek

i'm a lama again !

Ik heb een exemplaar opgepikt bij de GamePlaza! Ik zal proberen vanavond wat impressies te posten.

-- Altijd blijven prutsen --

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Donnie

AKA DonCorleone

Ik snap niet dat dit topic nog niet storm loopt! Wat een waanzinnig spel is dit!

Vanaf minuut 1 zit je al vol in de actie en moet je al rennen voor je leven :) Spel gaat heel erg origineel om met de viewpoint die je hebt, ook gedurende de cutscenes.

Besturing went onwijs snel en voordat je het weet ren je al als een bezetene over de daken heen en maak je de raarste sprongen. Ik heb zelf IRL hoogtevrees en kan je zeggen, dat ik op sommige momenten echt even met klamme handjes de controller vast hield ;-)

Ik zal vanavond even proberen of ik een klein reviewtje kan maken voor jullie...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• goldenoldie
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-06 13:18
Heeft iemand 'm al op de pc geprobeerd? Het lijkt me ook wel wat, maar volgens mij moet je dan wel een XBox-controller hebben of zo. En ik ben ook benieuwd of het een beetje loopt op de pc.

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:25

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PC release is dacht ik 14 november pas. Lijkt me sterk dat je het niet met een keyboard kan spelen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Ken.
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 31-10 00:27

Ken.

\m/.([oO]).\m/

quote:
Donnie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:50:
Ik snap niet dat dit topic nog niet storm loopt! Wat een waanzinnig spel is dit!

Vanaf minuut 1 zit je al vol in de actie en moet je al rennen voor je leven :) Spel gaat heel erg origineel om met de viewpoint die je hebt, ook gedurende de cutscenes.

Besturing went onwijs snel en voordat je het weet ren je al als een bezetene over de daken heen en maak je de raarste sprongen. Ik heb zelf IRL hoogtevrees en kan je zeggen, dat ik op sommige momenten echt even met klamme handjes de controller vast hield ;-)

Ik zal vanavond even proberen of ik een klein reviewtje kan maken voor jullie...
Klinkt goed en is precies wat ik hoopte te lezen hier.
Ben benieuwd naar je reviewtje.

Zodra ik tijd heb ga ik 'm ook halen. Vind het altijd fijn om er dan ook gelijk vol voor te gaan ipv telkens maar een paar minuutjes tussendoor.

• Biobakker
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
quote:
MrVegeta schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:06:
PC release is dacht ik 14 november pas. Lijkt me sterk dat je het niet met een keyboard kan spelen.
Pc release is pas in 2009 :(

Dat zeg ik... Twitter!; Gamertag: Zycban

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Say whaaaaaaaaaaaaat?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Coeluh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18:14
quote:
whaaaaaaaaaaaaat

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20-09 10:41
Het was volgens mij allang bekend dat de PC versie een stuk later kwam. Toch vind ik dat zo'n spel als dit het beste tot zijn recht komt op een console :)

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• RamO
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-11 16:59

RamO

The Alchemist of Happiness

wow.. die first person experience in combinatie met freerunning (en die cops achter je zitten) maken het wel een intense game...:-) verder zijn de graphics dik in orde en speelt het erg soepel. Verhaal is zelfs interessant!

Floccinoccinihilipilification

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Daarnet de demo gespeeld, ik ben diep onder de indruk moet ik zeggen, verfrissende graphics, verfrissende gameplay, heel mooie muziek. Ik ben overtuigd, een van de komende dagen ga ik hem halen :)

boe2 wijzigde deze reactie 13-11-2008 08:47 (13%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Gister weer de hele avond zitten spelen. Wat een toffe game is dit zeg. Enige wat ik af en toe frustrerend vind zijn de checkpoints. Heb je net die vette jump gehaald, komt er een bewaker uit een deur rennen en die schiet je precies voor je hoofd met zijn shotgun. Je kan dan weer vanaf de checkpoint beginnen, en moet dus weer die trucjes opnieuw uithalen. Dit leid er soms toe dat je dingen gaat overhaasten, en dus fouten gaat maken. Waardoor je dus sommige stukken wel 4 x overnieuw moet doen.

Dit is echter het enige waardoor je soms misschien een beetje uit de "flow" komt, maar verder zit de game top in elkaar.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Neovo
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14-06-2014

Neovo

Think different.

Zijn er mensen die de volledige game al hebben gespeeld (Xbox 360 versie)? Wat zijn jullie ervaringen? De reviews zijn niet al te positief namelijk, maar toch lijkt het mij een vette game...

iMac 24' - MacBook 2.4 Ghz - iPad 32G 3G - iPhone 3G 16GB White - iPod Classic 120GB

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zie hierboven, ik heb de hele versie ;)

@ hierboven nog even, jij geeft aan dat de reviews niet zo positief zijn, maar als je bv. op metacritics.com kijkt krijgt het spel toch gemiddeld een 8.3. Ik vind dat niet slecht.

Enne wat is een score nou eigenlijk van zo'n site/blad/tester, het gaat toch om je persoonlijke voorkeur, neem bv. assassins creed, die kreeg alleen maar 9s en 10en in het begin. De 1ne vind het geweldig, de ander vind het na 2 missies saai.

Dit alles te hebben gezegd denk ik dat je voor jezelf moet nagaan, vind ik deze stijl leuk, hoe vond ik de demo etc. Ik was bv. na het spelen van de demo verkocht. Andere mensen weer van het zien van div. previews, je kan ook even een review afwachten van bv. gametrailers.com. Suc6 iig met je keuze ;)

Donnie wijzigde deze reactie 13-11-2008 17:33 (90%)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 17:03
Vriend van me had hem ook gekocht gister voor 360, en hebben we tijd zitten spelen bij mij.
Echt geweldige game, ik erger me alleen aan 1 ding, echt bloom op 360 is veel erger als op PS3 versie (heb ik demo van gespeeld), sommige delen is het echt te fel wit. Beetje jammer, maar dat drukt de pret niet echt. :)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik heb de demo gespeeld en het liet me zeker wel achter met een goede indruk. De grafische presentatie vind ik simpel doch stijlvol. De gameplay zit solide in elkaar. En het verhaal achter de game spreekt me ook aan. Toch ga ik ME niet voor de volle pond kopen ondanks dat de game me wel aanstaat. Wat me namelijk niet aanstaat is dat je bij confrontaties met les blue ;) gepushed wordt in de richting: wegrennen. Nu weet ik wel dat dat het is waar ME om draait. En het klinkt ook logisch wanneer je een frêle mademoiselle als Faith bent dat je inderdaad niet sterk bent in het omgaan met wapens. Maar toch had ik graag gezien dat je 2 opties had bij confrontaties: wegrennen of de confrontatie aangaan. Nu moet je dat tweede in ME aanpakken door je belagers 1 voor 1 naar je toe te weten te halen want 1 op 1 kun je ze ontwapenen/disarmen. Dat snap ik. Maar ik had graag gezien dat Faith meer incasseringsvermogen had en dat je dus niet in elke confrontatie zowat het beste af bent door je uit de voeten te maken.

Dat frustreerde mij namelijk in de demo. Ik wilde graag de confrontatie aangaan en disarmen. Maar doordat het incasseervermogen zo laag is (overigens begrijpelijk voor Faith) kun je wel proberen dichterbij te komen, maar tja echt klappen opvangen kan Faith niet. En dat is jammer. Want dat geeft je ook maar weinig kansen om te disarmen, je moet het meteen goed doen of je bent de sjaak. Daarom voelde het voor mij ook aan in de demo dat het enige wat je in weze kan is gewoon zorgen dat je jezef uit de voeten maakt en blues die je on the fly tegen komt die kun je wel eenvoudig knockout slaan of disarmen. Echter als er een groepje achter je aankomt is de enige optie dus rennen. Dat is mijn grootste probleem met ME en waarom ik dus wacht tot ik hem 2de hands op de kop kan tikken. Ik had graag de beide scenarios, wegrennen of confrontatie aangaan als evenwaardige opties gezien. Maar de balans leunt teveel naar wegrennen en dat vind ik dus er jammer aan. Want voor de rest heb ik geen probleem met ME en is het m.i. een toffe game.

• goldenoldie
Ik ga ME voor de PC kopen puur voor het rennen en stunten. ;) Van mij hadden die mannetjes die je te pakken willen nemen helemaal niet gehoeven. Dus ik heb dan ook helemaal geen bezwaar tegen wegrennen! ;)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Het wegbrengen van pakketjes als koerierdienst en zodoende dus van A naar B komen door te klauteren/springen/sliden gebruik te maken van de omgeving vind ik daarentegen wèl weer tof. Want dat zorgt ervoor dat je creatief moet zijn, zelf een route moet uitstippelen (ik negeerde consequent het rode runnersvision) om van A naar B te komen. Dat is wat ME voor mij juist een toffe game maakt, naast het verhaal en de grafische uitwerking van de game. En dat is dus ook de reden waarom de demo op mij een positieve indruk achterliet. ME zal dus uiteindelijk ook wel bij mij in huis komen, maar tis een beetje haat/liefde verhouding en dat zie je ook terug in de reacties: tis echt een "take it or leave it" game.

• jazzVL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
shit man vandaag spel gehaald, ben eerste chapter nog niet eens voorbij en krijg nu de hele tijd disc read error :(
andere games doen het wel gewoon. spel is zo te zien nu al gaar en vandaag pas gekocht :(

"If u do something do it with style, or do it at all."

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:17

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

quote:
jazzVL schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:44:
shit man vandaag spel gehaald, ben eerste chapter nog niet eens voorbij en krijg nu de hele tijd disc read error :(
andere games doen het wel gewoon. spel is zo te zien nu al gaar en vandaag pas gekocht :(
Gewoon omruilen voor een andere disc? Ik ga het spel vandaag denk ik halen.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 14-11-2008 08:43 (5%)

360Gamertag.....PSN ID

• GSamson
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12:51
Ik kijk er wel naar uit om het spel te gaan halen, maar ik had een klein vraagje voor degenen die de game reeds hebben/gespeeld hebben:

Hoe zit het met de repititieve aspecten? Ik bedoel daarmee of je steeds altijd dezelfde dingen moet doen (ik denk maar aan een spel als Assassins Creed) of dat er toch wat variatie in de gameplay zit.

Ik heb zo het gevoel dat als je steeds van A naar B moet lopen, dat dit nogal begint tegen te steken na een tijdje.

• Woutoud
  • Laatst online: 19:55

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Je bent een runner, dus je moet inderdaad van A naar B ;)

Maar dat zijn wel erg leuke runs. Zeer spannend, adembenemend en moeilijk van tijd tot tijd, ik vermaak me er prima mee.

Woutoud.com

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Westers spel, maar de opzet is enorm Japans, aardig wat twitch gameplay elementen (proberen reageren nog voor je ten volle beseft dat je moet reageren), waarbij je zo scherp mogelijke tijden wil neerzetten. Een soort van trackmania, maar dan te voet en met meer controls en obstakels.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• goldenoldie
quote:
GSamson schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:55:
Hoe zit het met de repititieve aspecten? Ik bedoel daarmee of je steeds altijd dezelfde dingen moet doen (ik denk maar aan een spel als Assassins Creed) of dat er toch wat variatie in de gameplay zit.

Ik heb zo het gevoel dat als je steeds van A naar B moet lopen, dat dit nogal begint tegen te steken na een tijdje.
Ik denk dat je het met het verkeerde spel vergelijkt. Je zou het eerder met een game als Tony Hawk Pro Skater kunnen vergelijken, tenminste als het op de herhaling aankomt. Of wat dacht je van de herhaling in een willekeurig voetbalspelletje? In zulk soort games doe je steeds dezelfde dingen, maar ik heb nog niemand horen klagen dat het repetitief is. ;) De herhaling van Assassins Creed is van een heel andere orde en niet vergelijkbaar. Denk ik zo. Daar is het van A naar B gaan eigenlijk een noodzakelijk kwaad om de missie te kunnen doen. In dit spel is van A naar B gaan de missie! Als je snapt wat ik bedoel.

goldenoldie wijzigde deze reactie 14-11-2008 13:26 (7%)

• jazzVL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:43:
[...]

Gewoon omruilen voor een andere disc? Ik ga het spel vandaag denk ik halen.
ga er na het werk vandaag ook weer mee terug naar de media markt, vnd het te gek voor woorden wanneer ze het niet ruilen.
Heb het vroeger gehad met gow maarja dat was na een jaar of zo, toen had ik gewoon spel opnieuw gekocht.
Maar dit is na een half uur in boekje staat dat EA tot 90 dagen garantie geeft op het medium, maar je moet het wel opsturen naar hun(zelf betalen) en 5 euro erbij doen zodat zij het weer terug kunnen sturen |:( (en dan ben je het spel waarschijnlijk weken kwijt) vanmiddag kijken hoe de mediamarkt met dit omgaat

"If u do something do it with style, or do it at all."

• DriveSand
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11-11 22:37

DriveSand

Transform and roll out!

quote:
Albinoraptor schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:08:
Echt geweldige game, ik erger me alleen aan 1 ding, echt bloom op 360 is veel erger als op PS3 versie (heb ik demo van gespeeld), sommige delen is het echt te fel wit. Beetje jammer, maar dat drukt de pret niet echt. :)
Ik lees dat vaker, maar ik vind het eigenlijk wel goed gedaan. Als je in de zomer op een onbewolkte dag van dichtbij naar een witte muur kijkt dan is het zo fel dat je niks ziet of je ogen dichtknijpt. Misschien is het onbedoeld van DICE en het zal voor de gameplay niet echt bevorderlijk zijn, maar ik vind dat extra stukje realisme wel passen.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb nu de volledige versie gekocht :).
De cell-shaded cutscenes zijn ook prachtig gemaakt, van mij had gerust het hele spel in deze stijl mogen zijn :). Moeilijkheidsgraad gaat wel een flink stuk omhoog. Time trials zijn ook vrij pittig, maar volgens mij het meest verslavende aangezien je je tijden met al je vrienden kan vergelijken. Ook kan je tegen ghosts racen, ik had het niet anders gewild :)

* Boeboe hoop op extra maps in de toekomst

• GSamson
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12:51
quote:
J van E schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:23:
[...]

Ik denk dat je het met het verkeerde spel vergelijkt. Je zou het eerder met een game als Tony Hawk Pro Skater kunnen vergelijken, tenminste als het op de herhaling aankomt. Of wat dacht je van de herhaling in een willekeurig voetbalspelletje? In zulk soort games doe je steeds dezelfde dingen, maar ik heb nog niemand horen klagen dat het repetitief is. ;) De herhaling van Assassins Creed is van een heel andere orde en niet vergelijkbaar. Denk ik zo. Daar is het van A naar B gaan eigenlijk een noodzakelijk kwaad om de missie te kunnen doen. In dit spel is van A naar B gaan de missie! Als je snapt wat ik bedoel.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Bedankt voor de opheldering, ik denk dat ik hem binnenkort maar eens ga halen. Het lijkt me een enorm leuk en verfrissend gameplayconcept.

• Coeluh
Is er al iets bekend over de release datum? (PC)

Coeluh wijzigde deze reactie 15-11-2008 08:38 (5%)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
Vorige pagina...

• Coeluh
quote:
Ja maar ik ahd dus geen bron gezien of iets. En ik wil wel even weten.

• daylife
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-11 02:17
Ik moet nog even op de stufi wachten totdat ik 'm kan halen, maar ik kijk er bijzonder naar uit. Eindelijk een ontwikkelaar die wat nieuws probeert te doen, ook al is volgens de meeste reviews niet elk aspect even goed uitgewerkt. Het lijkt me heerlijk om over de daken te rennen, springen, slingeren, etcetera, en als ik de filmpjes bekijk dan zit het met de bijzondere sfeer ook wel goed.

De game industrie heeft meer van dit soort games nodig, denk ik zo. Al die uitgekauwde concepten en stereotype genregames heb ik nu wel gezien. Er is zoveel mogelijk met games, maar de meer creatieve richtingen lijken verboden terrein wegens de financiële risico's die het met zich meebrengt. Al is Mirror's Edge nog zo kort, dit soort projecten moeten gesteund worden, want zonder zulke games gaat de game-industrie kwalitatief gezien hard ten onder en gaat het Hollywood achterna wat betreft het bieden van hersenloos vermaak.

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18:35
Heb net eens even wat filmpjes zitten te kijken, dit wordt een spel wat ik ga halen. Denk dat ik maar vraag of vriendin lief hem straks meeneemt aangezien ik heerlijk onder de dekens lig met griep (bagger). Heb dus wel begrepen dat het een erg kort spel is? een uurtje of 7.. Nou zolang het 7 uur is die me bij blijft ben ik tevreden :)

To dare is to do

• Coeluh
Gister even gespeeld bij een vriend van mij. Ziet er tof uit, hoop niet dat het te herhaaldelijk word uiteindelijk.

• StarWolfer
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:21
Heb hem (na "uitspelen" van Fallout 3) ook gekocht voor de Xbox360, een weekje terug. Bij aankoop getwijfeld of ik voor Mirror's Edge of Gears of War 2 zou gaan. (Betrapte mezelf er altijd op dat ik een game ga rushen als ik tegelijk meerdere nieuwe games koop, wat zonde is)

Ik vind Mirror's Edge een aardig spel, maar het is voor mij niet een topper/klassieker... In het begin was ik overdonderd van de graphics en (ogenschijnlijke) vrijheid, maar na een paar uurtjes spelen (ben nu in level 8/9), vind ik het wel mooi geweest... Hooguit nog een keer op easy om wat move-combi achievements te halen en bags te vinden.

Het verhaaltje is gewoon niet interessant genoeg, en nadat je een paar keer heb gepuzzeld (hoe kom ik van hier naar daar) is de replay value voor mij een beetje weg. :/

Het enige wat ik wel echt goed vindt is de spanning die je voelt als je weer eens achterna wordt gezeten. Vooral in de latere levels, zijn die ninja-tazer ventjes irritant :*)

• Slaapje
Bij die ventjes ben ik nu inderdaad ook aangekomen. Toch wel een rush als ze zo achter je aan zitten :)
Verder vind ik het ook geen klassieker, maar ik ben wel blij dat er weer eens iets nieuws wordt uitgeprobeerd. Vermaak me er nog wel mee nu.

To dare is to do

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Puike game! Weer eens wat anders dan het 13-in-een-dozijn genre :). Heb de game vanavond gehaald (360) en heb sinds 21:30 eigenlijk non-stop zitten spelen :). Ben nu net aan het begin van chapter 8.

Heb trouwens ook even een time trial gedaan van het trainingslevel, maar kun je daar met de standaard-route überhaupt wel de 1:05 halen? Ik heb nu een tijd van 1:35 staan, en met wat pijn en moeite krijg ik daar denk ik nog wel 5 seconde vanaf, maar dan houdt het wel op. 8)7

We were doomed from the start. I guess all that remains now is for the captain to go down with the ship.
- That's surprisingly noble of you, sir.
No, it's noble of you, Kif! As of now, you're in command. Congratulations, Captain!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:17

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

quote:
.oisyn schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 03:06:
Puike game! Weer eens wat anders dan het 13-in-een-dozijn genre :). Heb de game vanavond gehaald (360) en heb sinds 21:30 eigenlijk non-stop zitten spelen :). Ben nu net aan het begin van chapter 8.

Heb trouwens ook even een time trial gedaan van het trainingslevel, maar kun je daar met de standaard-route überhaupt wel de 1:05 halen? Ik heb nu een tijd van 1:35 staan, en met wat pijn en moeite krijg ik daar denk ik nog wel 5 seconde vanaf, maar dan houdt het wel op. 8)7
Nopes, met de standaardroute ga je dat never nooit niet halen. Geen een van de time trial levels zul je met de standaard route halen. :) Je kunt wel de ghosts downloaden van andere mensen. Dan zul je bepaalde nieuwe routes leren die een stuk sneller zijn :)

360Gamertag.....PSN ID

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Volgens mij heb je daar een Gold account voor nodig :/. Overigens vind ik het wel veel leuker om ze zelf te ontdekken, maar ik vond het wel handig om te weten dat dat dan idd op een andere manier moet en dat ik niet gewoon heel slecht ben :P

.oisyn wijzigde deze reactie 21-11-2008 14:48 (63%)

We were doomed from the start. I guess all that remains now is for the captain to go down with the ship.
No, it's noble of you, Kif! As of now, you're in command. Congratulations, Captain!

• ravenger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08-11 10:11

ravenger

Invader

Ja, erg tof spel inderdaad. Ik vind het bij vlagen wel vrij lastig, met name als er een stuk of 8 SWAT gastjes je op staan te wachten :) Zit nu ergens halverwege chapter 8 ook. Het verhaal is niet heel erg denderend, maar dat mag de pret niet drukken.

Eve Online: Rai Ardose - 21 dagen Extended EVE-Online Trial

• CapTVK
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
(overleden)
De timetrials zijn wel leuk, de supersnelle tijden komen vooral omdat je de optimale route hebt gevonden en zonder fouten het parcours aflegt. Ik zie ze vooral als puzzel "hee, als ik op dat kastje spring en een walljump doe pak ik weer aan paar seconden!" :)

Wat is trouwens de beste manier om guards en de SWAT team te disarmen? Meestal staan ze al naar je toe en ik krijg het amper voor elkaar om dan iemand te disarmen. Een klap op de edele delen wil wel wil eens helpen want dan slaan ze voor een paar tellen dubbel en kan je ze snel vanachter disarmen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is hier geen marktplaats.

PromoX wijzigde deze reactie 23-11-2008 20:11 (85%)

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
CapTVK schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:12:
Wat is trouwens de beste manier om guards en de SWAT team te disarmen? Meestal staan ze al naar je toe en ik krijg het amper voor elkaar om dan iemand te disarmen.
Gewoon een kwestie van op het juiste moment op de disarm knop drukken als ze je slaan. Overigens gaan de meeste wel neer naar een goede flying kick in het gezicht en dan nog een paar klappen meteen erachteraan.

• ravenger

ravenger

Invader

quote:
.oisyn schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:11:
[...]

Gewoon een kwestie van op het juiste moment op de disarm knop drukken als ze je slaan. Overigens gaan de meeste wel neer naar een goede flying kick in het gezicht en dan nog een paar klappen meteen erachteraan.
vooral bij de latere is dat echt super lastig te timen imo. Ik ren meestal weg en als ze echt dood moeten dan pak ik ze gewoon een voor een. Jammer trouwens dat die ene keer dat ik een cop doodknalde en toen af ging al mee telde voor de achievement en ik die dus niet meer kon halen; daar moet je dan ook pas aan het einde achter komen |:( Heb em dus uitgespeeld, het laatste level was wel vrij pittig nog.

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
quote:
ravenger schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:05:
[...]

vooral bij de latere is dat echt super lastig te timen imo. Ik ren meestal weg en als ze echt dood moeten dan pak ik ze gewoon een voor een. Jammer trouwens dat die ene keer dat ik een cop doodknalde en toen af ging al mee telde voor de achievement en ik die dus niet meer kon halen; daar moet je dan ook pas aan het einde achter komen |:( Heb em dus uitgespeeld, het laatste level was wel vrij pittig nog.
Had ik ook ik op het laatste level, dacht je een guy echt moest killen met een gun om de "test of faith"-achievement niet te halen. Punt is, op het laatste level staat een SWAT heel tactisch in het midden. Dus ik schiet èèn schot en ga hem daarna te lijf. Resultaat geen achiev, speel hem nu maar even op easy uit. :(

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
ravenger schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:05:
[...]

vooral bij de latere is dat echt super lastig te timen imo.
Klopt, maar in slowmotion is dat vrij goed te doen imho.

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:07

Licko

ZVDK

heb m gister ook maar even gehaald
nog niet echt veel kunnen spelen, maar denk wel dat ik me er mee kan vermaken :D

zit nu ergens waar er 4 swatters uit een heli springen, die je volgens mij eerst allemaal moet disarmen om verder te komen...wat maar niet wl lukken :P

iemand tips?

nvm, ben er al voorbij :P

Licko wijzigde deze reactie 26-11-2008 20:22 (46%)

Xbox live ID : Sjefske

• Haijo
  • Laatst online: 26-09 01:40
quote:
Licko schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:10:
heb m gister ook maar even gehaald
nog niet echt veel kunnen spelen, maar denk wel dat ik me er mee kan vermaken :D

zit nu ergens waar er 4 swatters uit een heli springen, die je volgens mij eerst allemaal moet disarmen om verder te komen...wat maar niet wl lukken :P

iemand tips?

nvm, ben er al voorbij :P
Heb het spel zelf niet maar ze zeggen duidelijk dat je altijd moet wegrennen dus dat zou ik proberen. Tenzij ze het specifiek zeggen natuurlijk.

Just my two cents.

• daylife
Dit topic loopt niet echt storm, is er zo weinig interesse in deze game? Ik weet niet hoe betrouwbaar vgchartz.com is, maar de verkopen lijken ook niet echt geweldig. Een geval "wat de boer niet kent..."?

Sinds gisteren heb ik 'm op de X360 en ik vind het echt een fantastisch spel. Zeer solide controls, prachtige graphics (vooral buiten, schitterend uitzicht), heerlijke sfeer en mooi gepolijst; ik ben nog geen bugs of slordigheden tegen gekomen en de hele presentatie is erg strak. Qua gameplay: veel adrenaline, klamme handjes en ondertussen als een gek over daken rennen en springen, deur open beuken en door gebouwen heen sprinten. En af en toe schieten. Erg spannend en erg cool.

In de meeste reviews worden nogal wat minpunten aangehaald, en ja, Mirror's Edge is bij lange na niet perfect. Als je kunt genieten van de gameplay dan is dat echter allemaal niet zo'n ramp. Goed, het verhaal is mager, de AI van de agenten is van een laag niveau en het spel is kort (na vier uurtjes zit ik in chapter 5 van de 9), maar het is tevens één van de leukste games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb. Hopelijk geeft EA de mannen (en vrouwen?) van DICE de kans een vervolg te maken, anders is het snel afgelopen met de creatieve games. Die drie miljoen verkochte games die ze voor ogen hadden gaan ze in ieder geval nooit halen.

• Licko

Licko

ZVDK

is er ergens te zien of je bepaalde achievements geblokt zijn? kweet namelijk niet zeker of ik nu wel of niet 1 kogel heb gelost :P
wl m graag halen zonder te schieten

• DaRKie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-11 22:48
Het was misschien niet de juiste moment om dit spel te releasen? Je hebt sinds een paar weken games als:
- gears of wars 2
- far cry 2
- fallout 3
- left 4 dead
- ...

Welke toch bekender zijn of meer gehyped en mensen moeten keuzes maken want je "kan" ze niet allemaal kopen. En de korte speelduur zal dan ook niet helpen.

Zo is het toch bij mij, ik wil het ook wel spelen maar niet nu, eerst een paar van bovenstaand lijstje afwerken :)

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12:07

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik vond de demo vrij leuk, heb em toen besteld bij gamehubs. maar kwa games zijn het weer drukke tijden...ben benieuwd of ik dit weekend er nog aan toe kom :P

Asus Zenbook i7 256gb

• Seth_Chaos
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Het spel werkt gewoon niet. Het idee is goed maar de uitwerking belabberd. Je weet vrijwel nooit wat je doel is waar je heen moet. Dit resulteerd in het feit dat je keer op keer op keer hetzelfde stuk overnieuw moet doen omdat je simpelweg de tijd niet hebt uit te dokteren hoe ergens te komen terwijl een team agenten je probeerd te perforeren met een hap lood. Ze hadden die kleuren ook moeten gebruiken on je de weg te wijzen zodat je weet waar je doel ligt.

• pica
  • Laatst online: 18:52
quote:
Seth_Chaos schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:53:
Het spel werkt gewoon niet. Het idee is goed maar de uitwerking belabberd. Je weet vrijwel nooit wat je doel is waar je heen moet. Dit resulteerd in het feit dat je keer op keer op keer hetzelfde stuk overnieuw moet doen omdat je simpelweg de tijd niet hebt uit te dokteren hoe ergens te komen terwijl een team agenten je probeerd te perforeren met een hap lood. Ze hadden die kleuren ook moeten gebruiken on je de weg te wijzen zodat je weet waar je doel ligt.
Erm, ik heb het spel eergisteren uitgespeeld, en het langste wat ik heb vastgezeten was 10 minuten (was ook maar 1 malig), en dankzij de knop die je laat zien waar je heen moet (op de x360 is het B ) weet je ook waar je altijd heen moet.
Ik kan me dan ook compleet niet vinden in je post om eerlijk te zijn, mijn mening is dan ook precies het tegenovergestelde. Ik vind het een goed idee dat goed is uitgevoerd, vooral de combinatie van de soundtrack en graphics is prachtig.
Dus wat mij betreft mag er een Mirror's Edge 2 komen, maar hij mocht wel wat langer zijn van mij :P . Denk dat ik er in totaal zo'n 6-7 uur aan heb gezeten.

Steam

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Idd, daar heb je gewoon een knop voor. Ik heb één keer echt vastgezeten, bovenaan in het winkelcentrum, omdat ik gewoon niet doorhad hoe je in hemelsnaam op die bovenste stellage moest komen. Maar toen bleek dat ik gewoon continu over hetzelfde ding heen zat te kijken, en achteraf gezien was het eigenlijk gewoon heel logisch. Lag dus gewoon aan mij. Een beetje hetzelfde idee dat als je iets zoekt IRL dat je het er de hele tijd overheen kijkt terwijl het gewoon voor je neus staat.

• pica
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:36:
Idd, daar heb je gewoon een knop voor. Ik heb één keer echt vastgezeten, bovenaan in het winkelcentrum, omdat ik gewoon niet doorhad hoe je in hemelsnaam op die bovenste stellage moest komen. Maar toen bleek dat ik gewoon continu over hetzelfde ding heen zat te kijken, en achteraf gezien was het eigenlijk gewoon heel logisch. Lag dus gewoon aan mij. Een beetje hetzelfde idee dat als je iets zoekt IRL dat je het er de hele tijd overheen kijkt terwijl het gewoon voor je neus staat.
Oh trouwens hoe had je dat gedaan dan? :P

Als ik wallwalkte en dan bij die stang kwam, moest ik wat naar rechts om op dat plateau te komen.
Ik donderde continu naar beneden, doordat ik werd beschoten door de politie, en na een paar keer was ik het zat en had ik gewoon alle 'blues' een extra gaatje gegeven, waarna ik in alle rust op de stang wat naar rechts kon :P .

Steam

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Nou ik zag in eerste instantie dus niet eens dat je daar omhoog moest, omdat ik door een bug in de collision een andere weg had genomen :P. Als je zeg maar die kamer in loopt met die agent met de rug naar je toe achter dat glas, kun je naar boven kijken en zien je van die kantoor-plafond-panelen waar sommige misten, en wat loopplanken erop. Na een paar keer proberen lukte het me om vanuit die kamer daar bovenop te komen, over die planken te lopen en aan de andere kant eruit, terwijl dat dus feitelijk de weg in omgekeerde richting is die je moet gaan. Ik heb meerdere malen alle SWATs uitgemoord en me rotgezocht naar waar ik naartoe moest. Ik heb denk ik wel een uur of anderhalf rondgedoold om proberen op die lampen te springen, of via de lift, of wat dan ook, tot ik erachter kwam dat ik in het begin al door het glas moest om die agent om te leggen, en dan een paar meter verderop weer omhoog, de loopplanken over in de andere richting 8)7.

Dat met die stang kun je trouwens in een keer doen door een klein stukje wallwalk te doen, dan te springen richting het midden van de stang (je moet dus wel iets opzij gaan kijken), en dan kun je in een keer door.

• pica
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:24:
Dat met die stang kun je trouwens in een keer doen door een klein stukje wallwalk te doen, dan te springen richting het midden van de stang (je moet dus wel iets opzij gaan kijken), en dan kun je in een keer door.
Ah natuurlijk, daar kwam ik pas (veel) later achter dat dat kon, toen bij die koeler en die kraan midair.

Steam

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Idd. Toen ik het op hard ging doorspelen was het zoveel makkelijker, omdat ik gewoon de juiste moves kende en de skills had om die uit te voeren. Het helpt ook echt als je veel time trials gaat doen :). Dan kom je ook ineens achter moves als wallrun-turn-jump turn-jump.

.oisyn wijzigde deze reactie 28-11-2008 18:37 (14%)

• Licko

Licko

ZVDK

quote:
Licko schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:28:
is er ergens te zien of je bepaalde achievements geblokt zijn? kweet namelijk niet zeker of ik nu wel of niet 1 kogel heb gelost :P
wl m graag halen zonder te schieten
sorry dat ik mezelf quote... maar aangezien ik verder wil gamen, en het dan misschien geen zin heeft om niet terug te schieten, zou uitsluitsel zeer welkom zijn :P

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
quote:
Licko schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:36:
[...]

sorry dat ik mezelf quote... maar aangezien ik verder wil gamen, en het dan misschien geen zin heeft om niet terug te schieten, zou uitsluitsel zeer welkom zijn :P
Als het goed is staat er als je op select drukt ergens rechtsboven de missionobjectives de zin "sofar you did not shoot anyone" (of zoiets) Als je wel iemand hebt beschoten (een schot is al genoeg!) staat die boodschap er niet.

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
quote:
JeanLucPicard schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:11:
[...]

Oh trouwens hoe had je dat gedaan dan? :P

Als ik wallwalkte en dan bij die stang kwam, moest ik wat naar rechts om op dat plateau te komen.
Ik donderde continu naar beneden, doordat ik werd beschoten door de politie, en na een paar keer was ik het zat en had ik gewoon alle 'blues' een extra gaatje gegeven, waarna ik in alle rust op de stang wat naar rechts kon :P .
Lol, 1e keer deed ik dat ook, gewoon iedereen Matrix-style neermeppen (je kan mooie combo's maken) en toen in alle rust de jump gemaakt. Heb intussen de "test of faith"-achiev en ben nu op hard bezig. Elke cop en SWAT guy gaat nu neer: goedschiks(met de vuist) of kwaadschiks (met gun). 8)

CapTVK wijzigde deze reactie 28-11-2008 19:59 (10%)

• ravenger

ravenger

Invader

Mja ik wist dat dus niet en heb 1x een schot gelost :P Balen was dat zeg dat ik die achievement niet had. Nu maar nog een keer even op easy spelen en dan nog een keer op hard :P

Dat stukje in die mall was wel even tricky idd. Ik heb uiteindelijk ook al die gasten afgemaakt en toen pas de oversteek gemaakt. Sprong nog een paar keer mis, dat was ook zuur :D

• Licko

Licko

ZVDK

test of faith is binnen :)
nu ff op hard en lekker knalle :D

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
quote:
ravenger schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:12:
Mja ik wist dat dus niet en heb 1x een schot gelost :P Balen was dat zeg dat ik die achievement niet had. Nu maar nog een keer even op easy spelen en dan nog een keer op hard :P

Dat stukje in die mall was wel even tricky idd. Ik heb uiteindelijk ook al die gasten afgemaakt en toen pas de oversteek gemaakt. Sprong nog een paar keer mis, dat was ook zuur :D
Och, verloor die achiev op het laatste level was ook wel balen maar na de 1e playthrough en op easy schakel je de bad guys zo uit. Je kan wapens trouwens wel gebruiken maar niet op mensen.

• daylife
quote:
DaRKie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:37:
Het was misschien niet de juiste moment om dit spel te releasen? Je hebt sinds een paar weken games als:
- gears of wars 2
- far cry 2
- fallout 3
- left 4 dead
- ...

Welke toch bekender zijn of meer gehyped en mensen moeten keuzes maken want je "kan" ze niet allemaal kopen. En de korte speelduur zal dan ook niet helpen.

Zo is het toch bij mij, ik wil het ook wel spelen maar niet nu, eerst een paar van bovenstaand lijstje afwerken :)
En dat vind ik nou zo jammer, dat men voorkeur geeft aan bijvoorbeeld een Call of Duty 586.026 (CoD4, maar dan in WW2, hoe origineel!) in plaats van het proberen van iets nieuws. Maar goed, ik zal mijn pleidooi voor meer creatieve games verder staken aangezien ik wat afdwaal van waar dit topic over hoort te gaan, namelijk Mirror's Edge. Ik kan 'm het hele weekend niet spelen omdat ik bij m'n ouders ben vanwege de verjaardag van m'n oma. Lang geleden dat ik zoveel zin heb gehad om door te gamen op momenten dat het niet kon.

daylife wijzigde deze reactie 28-11-2008 23:35 (9%)

• Slaapje
Het is een fantastisch spel vind ik. Ook het feit dat je radar hebt, maar dat je alleen even kan kijken welke kant je op moet vind ik hier erg goed in passen. Geniet echt van het spel en dat kan ik niet van alle spellen zeggen die ik bezit jammer genoeg.

To dare is to do

• mvz
  • Laatst online: 20:28

mvz

muziek verslaafde

Ik vind het spel ook helemaal de bomb, na wat reviews gelezen te hebben, en wat trailers.
Ook vind ik de sfeer en kleursetting super, dus ik heb vandaag speciaal voor Mirrors edge maar een x360 arcade gekocht + het spel >:)

sure ik heb wel een pc, maar uit ervaring heb je aan de minimum eisen toch niks, en speelt het op een console gewoon zoals het moet. ;)

ik ben nog niet zover, maar ik vind het nu al helemaal geniaal

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

WTF, ik moest daarnet een update downloaden (360), en nu ben ik al mijn time trials kwijt. Ik kan wel de leaderboard accessen though (heb een Silver account). Wellicht hebben ze de tracks iets gewijzigd waardoor oude tijden natuurlijk komen te vervallen. Maar wel dom dat ik ze dan nu allemaal opnieuw moet unlocken 8)7

.edit: ah: http://www.mirrorsedge.com/ls/en/index.asp#/thewire/ :)

.edit2: oh nee ik kijk verkeerd, ik hoef ze helemaal niet opnieuw te unlocken, m'n tijden zijn alleen weg. Oh well :). iig wel cool dat je nu ook voor Silver accounts de ghosts kunt downloaden enzo.

.oisyn wijzigde deze reactie 01-12-2008 23:43 (63%)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

quote:
Ghostrider schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:45:
Ik vond de demo vrij leuk, heb em toen besteld bij gamehubs. maar kwa games zijn het weer drukke tijden...ben benieuwd of ik dit weekend er nog aan toe kom :P
Bij Gamehubs besteld ? Maar Mirror's Edge is toch niet regio vrij :?

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Nee dacht het ook niet.

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20-09 10:41
Ik heb Mirror's Edge ook bij Gamehubs.com besteld en hij werkt prima hier :)

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• BlackWolf666
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 27-09 15:37

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Geniaal spel inderdaad. Ik heb inmiddels bijna alle achievements, behalve speedrun van chapter 7 en 9. Man die twee zijn lastig >_<

Specs

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12:07

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

quote:
Ken. schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:46:
[...]

Bij Gamehubs besteld ? Maar Mirror's Edge is toch niet regio vrij :?
Zijn er spellen voor de PS3 die een regio bescherming hebben :X

Asus Zenbook i7 256gb

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Btw, nog wat nieuws hier. Eind januari komt er downloadable content uit voor beide consoles. Misschien vinden sommige mensen het niet waard, maar het zullen 7 nieuwe maps waar je 9 time trial runs mee kan doen. Ja alleen time trial dus. Maar het is niet in een stad of wat dan ook. Het ziet er heel raar uit eigenlijk, wat ik persoonlijk jammer vind.. Je kunt hier het filmpje en screenshots bekijken:

http://www.mirrorsedge.com/ls/en/index.asp#/downloads/

Als de link niet werkt moet je bovenin even videos& downloads aanklikken. En.. Er werd een tijdje geleden ook verteld dat de PS3 exclusive DLC zou krijgen. De exclusive content voor de PS3, die zal 1 extra map er gratis bij krijgen. Niet veel bijzonders dus. Eigenlijk logisch aangezien de X360 spel beter verkoopt.

Specs

• Marcks
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:07
quote:
Ghostrider schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:57:
[...]

Zijn er spellen voor de PS3 die een regio bescherming hebben :X
Neen, maar Mirror's Edge is geen exclusieve titel. ;)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Assassinator
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-01-2014
quote:
Seth_Chaos schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:53:
Goeie ouwe Yathzee is het in ieder geval met jouw eens ;)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

quote:
Marcks schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:00:
[...]

Neen, maar Mirror's Edge is geen exclusieve titel. ;)
Hehehe.. As they say: "PWND !" :+
Maar inderdaad, ik had de [Multi] in de topictitel over het hoofd gezien en had telkens de 360-versie in gedachten.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
BlackWolf666 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:12:
Btw, nog wat nieuws hier. Eind januari komt er downloadable content uit voor beide consoles. Misschien vinden sommige mensen het niet waard, maar het zullen 7 nieuwe maps waar je 9 time trial runs mee kan doen. Ja alleen time trial dus. Maar het is niet in een stad of wat dan ook. Het ziet er heel raar uit eigenlijk, wat ik persoonlijk jammer vind.. Je kunt hier het filmpje en screenshots bekijken:

http://www.mirrorsedge.com/ls/en/index.asp#/downloads/
Ik vind de maps er juist wel vet uitzien, en volgens mij zijn ze ook een stuk sneller dan de training grounds met al die irritante uitsteeksels en troep op de grond die de snelheid eruit halen.

• Haijo
  • Laatst online: 26-09 01:40
quote:
God, ik vind die gast zo niet grappig. Elke keer hetzelfde truucje, elk klein foutje in de game buiten proporties opblazen, alles extreem negatief bekijken en over het algemeen gewoon een ontzettende zeur. Ik vraag mij af of er een game is die hij wel leuk vindt.

Edit: Ik bedoel, dan zeurt hij over een collision detection bug. Hoe veel mensen hier hebben daar al last van gehad?

Haijo wijzigde deze reactie 05-12-2008 13:57 (9%)

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Ik heb wat filmpjes gemaakt voor mensen die moeite hebben met de speed runs. Heb wat routes aangegeven wat veel mensen misschien nog niet ontdekt hebben. De overige chapters komen nog. Hier zijn chapters 1t/m3:

Flight:
http://www.youtube.com/watch?v=LPOZ3IKLW-c

Jacknife:
http://www.youtube.com/watch?v=lTetm4JulTo

Heat:
http://www.youtube.com/watch?v=8xH5gvNACuM

Specs

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 05-09 18:00

Jerry

Who?

quote:
Haijo schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:56:
[...]

God, ik vind die gast zo niet grappig. Elke keer hetzelfde truucje, elk klein foutje in de game buiten proporties opblazen, alles extreem negatief bekijken en over het algemeen gewoon een ontzettende zeur. Ik vraag mij af of er een game is die hij wel leuk vindt.

Edit: Ik bedoel, dan zeurt hij over een collision detection bug. Hoe veel mensen hier hebben daar al last van gehad?
offtopic:
Check zijn video over Portal maar ;). Dat is de enige game waar hij tevreden over is :P.

Aan het einde van zijn review van de Orange box: http://www.escapistmagazi...tuation/10-The-Orange-Box

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Ik heb Mirror's Edge nu ook helemaal uitgespeeld, op easy weliswaar (Xbox 360). Geweldig spel!

Er waren wel een paar plekken waar ik heel lang vast zat, de meeste daarvan heb ik in het topic ook al langs zien komen dus ik was niet de enige ;) Ik ben ook niet zo goed in het spel maar het meeste viel me wel mee. Alleen het vechten vond ik erg moeilijk (zeker als je op een gegeven moment geen wapens meer kon af pakken, ik ben toen uiteindelijk maar gewoon weg blijven rennen)

Wel jammer vond ik de 2D getekende filmpjes tussendoor. Ze waren wel mooi gemaakt hoor, maar de stijl is zo drastisch anders dat het je een beetje uit het verhaal haalt. Vooral omdat de nadruk zo op het first person spelen ligt. Liever had ik de cutscenes gewoon in 3D gezien zoals bijvoorbeeld in Half-Life 2.

Ik heb ook de glitch in het New Eden level geprobeerd waarmee je beneden op straat kan lopen op plaatsen waar het eigenlijk niet bedoeld is. Dan zie je allerlei missende textures, en zie je ook mensen lopen en je kan een paar straten ver komen totdat de grond opeens onder je voeten valt en je in een oneindige val terecht komt. Erg leuk!

Kortom, dit smaakt naar meer, ik begreep dat dit deel 1 is van een Trilogie dus kom maar op met deel 2! :9

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
GekkePrutser schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:04:
(zeker als je op een gegeven moment geen wapens meer kon af pakken, ik ben toen uiteindelijk maar gewoon weg blijven rennen)
Dat ben ik zelfs op hard niet tegengekomen, volgens mij kun je altijd wapens afpakken. 't Wordt aan het eind wel moeilijk though, lukt me alleen met vertraging en zelfs dan ben ik vaak net te laat.

.oisyn wijzigde deze reactie 07-12-2008 04:13 (5%)

• Assassinator
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-01-2014
quote:
Haijo schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:56:
[...]

Je moet ook niet te serieus nemen he ;) Iemand moet de nitpicker zijn (en hij stort zich erop als een 'rabid hound' zoals ie zelf zegt :P). Als iedereen maar laaiend enthousiast is over een game schiet het ook niet op.
Maar goed, hij zegt natuurlijk wel veel meer dan alleen die collision detection bug. Maar, als ik die bug zou hebben zou ik er hetzelfde op reageren. Dat is behóórlijk gamebreaking. Maar goed verder zegt hij ook wel dingen ;) Natuurlijk op een overdreven manier, maar er zitten toch wel wat behoorlijk ernstige dingen tussen. Desalniettemin komt Mirror's Edge waarschijnlijk alsnog op de januari rekening :P Je moet het toch zelf proberen.
quote:
Jerry schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:42:
[...]

offtopic:
Check zijn video over Portal maar ;). Dat is de enige game waar hij tevreden over is :P.

Aan het einde van zijn review van de Orange box: http://www.escapistmagazi...tuation/10-The-Orange-Box
offtopic:
Valt wel mee :D Hij was positief over BioShock, Call of Duty 4 en Fallout 3. Waarschijnlijk nog wel meer ;)

Assassinator wijzigde deze reactie 07-12-2008 11:32 (26%)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nou niet echt, ja de Prins of Persia reeks vind ie ook wel tof :p.

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
quote:
.oisyn schreef op zondag 07 december 2008 @ 04:12:
[...]

Dat ben ik zelfs op hard niet tegengekomen, volgens mij kun je altijd wapens afpakken. 't Wordt aan het eind wel moeilijk though, lukt me alleen met vertraging en zelfs dan ben ik vaak net te laat.
spoiler:
Ik bedoelde de vijanden die ook opgeleid zijn als runners, die dragen een taser en die kan je (voor zover ik kan zien) niet afpakken. Dus je moet ze wel met slaan/schoppen verslaan, of wegrennen. Ik wilde ze alleen niet bij naam noemen om niet te veel te spoilen maar goed daar hebben we natuurlijk spoiler tags voor

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

@ Gekke prutser: Dat kan wel ;) En het ziet er leuk uit ook :P Je laat ze zichzelf dan zappen. Ik zal er een keer wel een video van maken.

Specs

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Idd, dat kan ook gewoon :)
spoiler:
Wat wel mooi is, in het begin van ik geloof Chapter 8 krijg je ook al snel een zooi van die "anti-runners" achter je aan, maar die komen vanaf daken een stukje verderop. Als je het goed timed kun je ze allemaal afmaken door naar ze toe te springen op het moment dat zij naar jou dak toespringen en een flying kick te doen, dus recht boven een steeg. Door de trap bounce je zelf weer terug naar je eigen dak en zij vallen in de afgrond :P

• JaccoW
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19-09 16:34

JaccoW

Kijkt en Luistert

Een filmpje waar PhysX effecten op de pc wordt vergeleken met de standaard versie.
artikel Anandtech

Voornamelijk meebewegende vlaggen, en doek wat er (erg mooi) aan gaat.

Z-machine OriginID: JaccoW

• JipJapGoedje
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-11 15:57
Ik heb hem ook voor de Xbox en zit net effe de trailers te bekijken voor de PC. Dat is me toch een stuk realistischer. Ramen die met luxaflex en zonwering en al aan gort worden geschoten. Zeilen van de bouwsteigers die helemaal aan flarden worden geschoten. Grafisch toch stukken hoger dan wat op de Xbox te zien is.

TOch een zeer vette game om te spelen, Heb hem nu al uitgespeeld, maar wacht met smart op de uitbreiding, en de andere 2 delen (trilogie) die komen zal ik ook zeker kopen.

Al dat schieten zoals met COD begint beetje te vervelen.

• BlackWolf666

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Specs

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 12-11 22:49
Ik heb hem voor 20 euro op play.com gehaald, maar nu zit ik in het 4e chapter volgens mij en slaat zo'n kerel me van een dak af, als hij naar beneden komt springen om me nog een keer eraf te gooien ben ik nooit op tijd weg, ik krijg hooguit een seconde om iets te doen. (ah nu ik het typ bedenk ik me ineens dat ik hem kan disarmen).

• FendtVario
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 29-07-2018

FendtVario

The leader drives Vario!

Heb het spel ook. Leuk spel en het is weer eens wat anders. Door de simpele bediening moet je wel beter op de juiste momenten reageren op wat er gebeurt (zoals bijv. die man je van het dak gooit). Wat ik erg goed gedaan vind is het opbouwen van momentum en de acties die je daarmee kan doen. Heel mooi gedaan.
Voor de time trials kun je volgens mij alleen maar de ghost van de snelste (overall), je eigen snelste of je snelste vriend kiezen. Het zou mooi zijn als je een 'willekeurige' ghost kan selecteren.

www.fendt.com | Konica Minolta D7D | PS3
Heeft nog geen kaas gegeten van digitale fotobewerking

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06:58
quote:
FendtVario schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:43:
Heb het spel ook. Leuk spel en het is weer eens wat anders. Door de simpele bediening moet je wel beter op de juiste momenten reageren op wat er gebeurt (zoals bijv. die man je van het dak gooit). Wat ik erg goed gedaan vind is het opbouwen van momentum en de acties die je daarmee kan doen. Heel mooi gedaan.
Voor de time trials kun je volgens mij alleen maar de ghost van de snelste (overall), je eigen snelste of je snelste vriend kiezen. Het zou mooi zijn als je een 'willekeurige' ghost kan selecteren.
Ja idd, je kunt ook ghosts kiezen van mensen om jou heen maar dan sta jij op 1.. De nr 1 ghosts ben je zo snel kwijt :s. Ghosts zijn wel super handig voor het vinden van nieuwe lijnen. Time Trail is overigens wel pittig :P

PSNID : HoefMeistert

• Ward Vr
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-02-2017
Nog 3 dagen tot de pc-release ... ik ben eens benieuwd. :9

• goldenoldie
quote:
Ward Vr schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:15:
Nog 3 dagen tot de pc-release ... ik ben eens benieuwd. :9
Ja, ik ook! Ik heb er wel zin in! Speciaal hiervoor heb ik met Sint al een XBox 360 controller voor m'n PC aangeschaft! ;)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

quote:
FendtVario schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:43:
Ik weet niet of het op de ps3 hetzelfde is, maar op de 360 kan ik de rankings opvragen en van een willekeurige speler de ghost downloaden.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True