Ik heb Mirror's Edge nu ook helemaal uitgespeeld, op easy weliswaar (Xbox 360). Geweldig spel!
Er waren wel een paar plekken waar ik heel lang vast zat, de meeste daarvan heb ik in het topic ook al langs zien komen dus ik was niet de enige

Ik ben ook niet zo goed in het spel maar het meeste viel me wel mee. Alleen het vechten vond ik erg moeilijk (zeker als je op een gegeven moment geen wapens meer kon af pakken, ik ben toen uiteindelijk maar gewoon weg blijven rennen)
Wel jammer vond ik de 2D getekende filmpjes tussendoor. Ze waren wel mooi gemaakt hoor, maar de stijl is zo drastisch anders dat het je een beetje uit het verhaal haalt. Vooral omdat de nadruk zo op het first person spelen ligt. Liever had ik de cutscenes gewoon in 3D gezien zoals bijvoorbeeld in Half-Life 2.
Ik heb ook de
glitch in het New Eden level geprobeerd waarmee je beneden op straat kan lopen op plaatsen waar het eigenlijk niet bedoeld is. Dan zie je allerlei missende textures, en zie je ook mensen lopen en je kan een paar straten ver komen totdat de grond opeens onder je voeten valt en je in een oneindige val terecht komt. Erg leuk!
Kortom, dit smaakt naar meer, ik begreep dat dit deel 1 is van een Trilogie dus kom maar op met deel 2!