Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:01:
[...]

Oops in de opwinding helemaal vergeten. *bloos*

Bij mij kan ik wel een verbinding opzetten met de carkit (gaat zelfs perfect), het synchroniseren van contacts werkt ook prima, maar het opzetten van een audio verbinding voor een telefoon gesprek werkt meestal niet. Als het al een keertje werkt (hooguit 5% van de keren) valt de audio verbinding na enkele seconden weg. Soms kan de gesprekspartner mij wel horen (gedurende enkele seconden) maar ik hem niet of andersom. Meestal is de verbinding tweezijdig gewoon niet aanwezig.

Peugeot wijst naar Parrot
Parrot wijst naar Microsoft (geen standaard BT2.0 implementatie)
Microsoft wijst naar Parrot (geen goed BT2.0 profiel oid)
Kortom tis ellende en verbetring was er onder WM6 niet in zicht
Misschiend at dit bij WM6.1 beter is.
Kan alleen spreken uit eigen ervaring met WM6.1 en parrot CK3100. Dat werkt bij mij gewoon goed. Jou probleem komt me niet bekend voor. Is volgens mij ook niet eerder aan de orde geweest.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Laatst online: 04-09 10:41
DjWannaB2002 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:45:
Neem de Vanilla 4.02 rom en schakel gewoon de HTC Home functie uit bij Settings -> Today -> Items
Held _/-\o_

Maar ik moet duidelijk nog heel wat leren van windows mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:59

Wizardtm

>>> H20 <<<

Lees hier een hoop mensen die zijn overgestapt naar WM6(.1). Heb er nu echt spijt van dat ik destijds niet voor een "echte" P3300 ben gegaan maar daarvoor in de plaats een M650 van Orange heb gekozen :( Krijg de WM6 dus echt niet aan de praat. Helaas hoeven de Orange M650 gebruikers ook niets meer te verwachten van Orange wat betreft een officiele WM6 update...... erg jammer allemaal :'(

(mocht iemand ervaringen hebben met het upgraden van een M650 naar WM6 of WM6.1 dan hoor ik het graag via PM, officieel op het forum mag geloof ik niet)

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wizardtm schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:08:
Lees hier een hoop mensen die zijn overgestapt naar WM6(.1). Heb er nu echt spijt van dat ik destijds niet voor een "echte" P3300 ben gegaan maar daarvoor in de plaats een M650 van Orange heb gekozen :( Krijg de WM6 dus echt niet aan de praat. Helaas hoeven de Orange M650 gebruikers ook niets meer te verwachten van Orange wat betreft een officiele WM6 update...... erg jammer allemaal :'(

(mocht iemand ervaringen hebben met het upgraden van een M650 naar WM6 of WM6.1 dan hoor ik het graag via PM, officieel op het forum mag geloof ik niet)
Kijk eens op xda-developers.com in het forum van de Artemis, daar staat een hele uitleg over hoe je WM6.1 op jou toestel kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm

Wizardtm

>>> H20 <<<

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:15:
[...]

Kijk eens op xda-developers.com in het forum van de Artemis, daar staat een hele uitleg over hoe je WM6.1 op jou toestel kan zetten.
Heb best veel gelezen op dat forum maar toch gaat er iets fout. Na de uspl blijft m'n toestel uit dus de romupgrade die daarna gedaan wordt (dus nog niet de "echte" wm6 maar de uspl rom upgrade) wil niet. Als ik mijn toestel aanzet nadat de dosprompt van uspl klaar is dan krijg ik een foutmelding (err 270). Ik doe dus iets fout maar durf niet verder te rommelen omdat ik bang ben mijn M650 te bricken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wizardtm schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:29:
[...]

Heb best veel gelezen op dat forum maar toch gaat er iets fout. Na de uspl blijft m'n toestel uit dus de romupgrade die daarna gedaan wordt (dus nog niet de "echte" wm6 maar de uspl rom upgrade) wil niet. Als ik mijn toestel aanzet nadat de dosprompt van uspl klaar is dan krijg ik een foutmelding (err 270). Ik doe dus iets fout maar durf niet verder te rommelen omdat ik bang ben mijn M650 te bricken :(
Doe je dat onder vista of windows XP? Xp is namelijk een stuk eenvoudiger. Verder altijd je simkaart en je geheugenkaart uit je toestel halen, dit wil namelijk ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Verder als je bijv de Artemis 4.02 roms neemt, deze hebben uspl al in zich zitten. Gewoon eerst step1 uitvoeren en daarna step2.
Dit alles zou probleemloos moeten lukken. Al op google gezocht naar wat err 270 kan betekenen? Vraag het anders ook eens op XDa-Dev.

edit:
error 270 kan je verkomen door na die error eerst een soft reset te doen gevolgd door een harde reset.

edit2:
Misschien kan google je nog verder helpen., zoek op "uspl error 270"

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 11-07-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm

Wizardtm

>>> H20 <<<

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:32:
[...]

Doe je dat onder vista of windows XP? Xp is namelijk een stuk eenvoudiger. Verder altijd je simkaart en je geheugenkaart uit je toestel halen, dit wil namelijk ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Verder als je bijv de Artemis 4.02 roms neemt, deze hebben uspl al in zich zitten. Gewoon eerst step1 uitvoeren en daarna step2.
Dit alles zou probleemloos moeten lukken. Al op google gezocht naar wat err 270 kan betekenen? Vraag het anders ook eens op XDa-Dev.

edit:
error 270 kan je verkomen door na die error eerst een soft reset te doen gevolgd door een harde reset.

edit2:
Misschien kan google je nog verder helpen., zoek op "uspl error 270"
Ik werk inderdaad onder XP, onder Vista is het NOG moeilijk. M'n simkaart had ik er nog niet uitgehaald, dat ga ik morgen nog maar eens proberen. Geheugen kaartje had ik er al wel uit gehaald.

Hey dat wist ik niet dat de 4.02 roms al uspl in zich hebben, dan zou het helemaal simpel kunnen zijn.

Ik ga nog even verder googlen, wellicht ben ik vandaag te ongeduldig geweest (of beter gezegd, was mijn angst voor een bricked phone te groot :$ )

Bedankt voor je hulp zover !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wizardtm schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:59:
[...]

Ik werk inderdaad onder XP, onder Vista is het NOG moeilijk. M'n simkaart had ik er nog niet uitgehaald, dat ga ik morgen nog maar eens proberen. Geheugen kaartje had ik er al wel uit gehaald.

Hey dat wist ik niet dat de 4.02 roms al uspl in zich hebben, dan zou het helemaal simpel kunnen zijn.

Ik ga nog even verder googlen, wellicht ben ik vandaag te ongeduldig geweest (of beter gezegd, was mijn angst voor een bricked phone te groot :$ )

Graag gedaan. Zoals ik zei, bij de Artemis 4.02 roms, gewoon eerst step1 doen (dat is de uspl) en daarna step2. Laat maar even weten of het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleemje. Mijn stylus is afgebroken en zit in het toestel. Is er een manier om die er weer uit te halen? Ik heb tot nu toe nog niks gevonden dat me verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:14:
Ik heb een probleemje. Mijn stylus is afgebroken en zit in het toestel. Is er een manier om die er weer uit te halen? Ik heb tot nu toe nog niks gevonden dat me verder kan helpen.
Wat dacht je van iets van lijm aan het uiteinde doen, pen weer terug duwen en even laten drogen. Daarna eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik heb een T-mobile branded p3300, nu heb ik het probleem dat vaak ineens de telefoonfunctie word uitgeschakeld, en dat ik eerst weer mijn pin in moet voeren voordat ik weer verbinding heb met het netwerk...
Nu heb ik gister de CID lock weggehaald en een nieuwe rom ( Artemis Touch 4.02 Wm6.1 van Meschle) erop gezet... dit werkt prima, perfect zelfs, maar ik heb nog steeds last van dit probleem... heeft iemand hier ervaring mee? Ik word hier namelijk helemaal gek van, k heb een mobiel om bereikbaar te zijn :P

alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:46:
Vraagje:

Ik heb een T-mobile branded p3300, nu heb ik het probleem dat vaak ineens de telefoonfunctie word uitgeschakeld, en dat ik eerst weer mijn pin in moet voeren voordat ik weer verbinding heb met het netwerk...
Nu heb ik gister de CID lock weggehaald en een nieuwe rom ( Artemis Touch 4.02 Wm6.1 van Meschle) erop gezet... dit werkt prima, perfect zelfs, maar ik heb nog steeds last van dit probleem... heeft iemand hier ervaring mee? Ik word hier namelijk helemaal gek van, k heb een mobiel om bereikbaar te zijn :P

alvast bedankt!!!
Kijk eens bij Settings -> Lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem misschien verkeerd verwoord... ik verlies mijn bereik, hij verbreekt de verbinding met t-mobile, die kan ik weer aanzetten door op het groene hoorntje te drukken en mijn wachtwoord in te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:39:
Ik heb het probleem misschien verkeerd verwoord... ik verlies mijn bereik, hij verbreekt de verbinding met t-mobile, die kan ik weer aanzetten door op het groene hoorntje te drukken en mijn wachtwoord in te voeren...
Neem aan dat je al bij options van de telefoonfunctie hebt gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Vaag... Da's weer anders dan ik heb. Bij mij verliest mijn HTC 3300 (Meschle 4.2 full) af en toe gewoon verbinding met het netwerk: GSM en GPRS werken dan niet meer, mar je merkt er helemaal niks van. Hij geeft gewoon signaalsterkte en "T-Mobile" weer, maar je kunt niet bellen of gebeld worden of GPRS-en. Je komt er vaak dus pas achter als je denkt "goh al een halve dag geen email?" of "he lekker zeg, zo weinig gestoord worden". Soms kan ik via de Comm Manager de telefoonfunctie aan- en uitzetten, maar meestal moet ik soft-resetten. Meer mensen met dit probleem? Of liever: een oplossing? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Elwood Blues schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:46:
Vaag... Da's weer anders dan ik heb. Bij mij verliest mijn HTC 3300 (Meschle 4.2 full) af en toe gewoon verbinding met het netwerk: GSM en GPRS werken dan niet meer, mar je merkt er helemaal niks van. Hij geeft gewoon signaalsterkte en "T-Mobile" weer, maar je kunt niet bellen of gebeld worden of GPRS-en. Je komt er vaak dus pas achter als je denkt "goh al een halve dag geen email?" of "he lekker zeg, zo weinig gestoord worden". Soms kan ik via de Comm Manager de telefoonfunctie aan- en uitzetten, maar meestal moet ik soft-resetten. Meer mensen met dit probleem? Of liever: een oplossing? ;)
Dat probleem had ik ook. En op XDA gelezen dat wel meer mensen er last van hadden. Het kwam bij mij nadat ik de nieuwste Battery Status (1.05 oid) had geïnstalleerd. Een andere versie installeren hielp wel iets, maar het probleem ging niet weg. Na een harde reset was het probleem wel helemaal opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k word er een beetje zat van :P HELP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:48:
[...]

Dat probleem had ik ook. En op XDA gelezen dat wel meer mensen er last van hadden. Het kwam bij mij nadat ik de nieuwste Battery Status (1.05 oid) had geïnstalleerd. Een andere versie installeren hielp wel iets, maar het probleem ging niet weg. Na een harde reset was het probleem wel helemaal opgelost.
Misschien heel raar dat ik dat zeg, en raar dat ik het zo heb meegemaakt, maar ik had hetzelfde probleem. En toen ik de radio update deed niet meer. Makes any sense, of gewoon toeval?

Verder, bij contractverlening twee weken terug ben ik voor de Nokia N95 8Gb gegaan. En nu ligt-ie weer in de kast, en gebruik ik mijn oude HTC P3300 weer. Wat een onwijs prettige OS vergeleken met Symbian. Ik heb het er voor over om met 2G-snelheden te surfen en met een 2MP-camera foto's te maken (t/o 3.5G / 5MP v/d Nokia N95 8Gb).
Dus mensen die ook een dergelijke overstap overwegen... Leen ff een Symbian-telefoon van een vriend oid, om te ontdekken of je dat echt wil (mocht je de OS nog niet kennen). Jammer dat je niet gewoon WM op die Nokia kunt flashen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:50:
[...]
Misschien heel raar dat ik dat zeg, en raar dat ik het zo heb meegemaakt, maar ik had hetzelfde probleem. En toen ik de radio update deed niet meer. Makes any sense, of gewoon toeval?
Hoezo raar? Opzich wel logische dat bij een nieuwe radio Rom het probleem opgelost is, echter was dit bij mij niet het geval. Verschillende radio rom's geprobeerd maar zonder succes. Dus voor diegene die er last van hebben, probeer eerst alleen een radio rom update, en als dat niet helpt een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:59:
[...]

Hoezo raar? Opzich wel logische dat bij een nieuwe radio Rom het probleem opgelost is, echter was dit bij mij niet het geval. Verschillende radio rom's geprobeerd maar zonder succes. Dus voor diegene die er last van hebben, probeer eerst alleen een radio rom update, en als dat niet helpt een harde reset.
Omdat het doorgaans niet te radio update mag zijn die zo'n wereld van verschil maakt. De ervaring leert ons dat het effect van een radio update niet zo ingrijpend is. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:47:
[...]

Omdat het doorgaans niet te radio update mag zijn die zo'n wereld van verschil maakt. De ervaring leert ons dat het effect van een radio update niet zo ingrijpend is. Toch?
Radio update gaat volgens mij juist over de telefoon functie van de telefoon. Dus op zich niet gek als er daar een fout zit, dat je dit merkt met bellen/bereik.enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:35
Wanneer ik bel met mensen krijg ik wel eens te horen dat mensen mij dubbel horen, iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Iemand toevallig al problemen gehad met een (M650) vastlopende telefoon als deze in je broekzak heeft gezeten? Geloof dat ik er hier al wat eerder iets over gelezen had maar zou zo niet meer zeker durven zeggen.

Probleem bij mij is dat het toestel niet meer reageerd als deze 1 á 2 minuten in mijn broekzak heeft gezeten, scherm wil niet meer aan en aan en uitknop doet ook niets. Enigste mogelijkheid is of resetten of batterij eruit halen. Als ik aan het bellen ben of het scherm staat aan en hij loopt vast dan vervagen de kleuren en komen er na verloop van een tiental seconden balken en strepen over het scherm in 1 enkele kleur ( Meestal relevant aan het type scherm en kleur dat er op dat moment getoond werd), of horizontaal of vertikaal. Iemand die ik ken heeft een Tytan II en heeft precies hetzelfde probleem.
Heb de telefoon opgestuurd naar de Orange fixer en zojuist terug gehad met de melding dat het toestel onherstelbaar beschadigd is, als rede valschade 8)7. Blijkt na de telefoon eens goed te hebben bekeken dat ze deze niet eens open hebben gehad ( schroefgaatje met void stickertje is nog steeds even stoffig als voorheen ;) ).

Daarom zou ik graag willen weten of er hier eventueel mensen zijn geweest die hetzelfde probleem hebben (gehad) zodat ik wat meer zicht op de oorzaken kan krijgen.

bvd.

PS: nee geen rom updates gedaan en nooit laten vallen, wel een klein deukje in de casing van het tegen een tafel aanleunen. (vrijwel een jaar geleden toen ik het toestel net had)

[ Voor 6% gewijzigd door ScytheNL op 17-07-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt als iets wat optreedt na een te enthousiaste overclock... kan dat het zijn? Windows Mobile crasht wel eens, maar meestal krijg je daar niet de rare visuele effecten bij die je beschrijft. Doet mij aan een hardwareprobleem denken.
Misschien hebben jij en die kennis een zelfde stukje software die (buiten jouw weten) aan de CPU-snelheid sleutelt?
Verder is "valschade" volgens mij een ruime categorie, niet perse omdat hij daadwerkelijk gevallen is. Ik zou denken: als er geen waterschade is, en als de gebruiker niet zelf heeft zitten sleutelen, dan is het valschade. Niet echt logisch, maar ik kan me goed voorstellen dat dat zo gaat.
Ook kan ik me nog bedenken dat 'valschade' niet alleen door letterlijk vallen hoeft te komen, maar ook schokken in zijn algemeenheid.

Bedenk me ineens: niet-orginele batterijen zouden dit ook kunnen doen (long shot, maar toch)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 02:30:
[...]

Radio update gaat volgens mij juist over de telefoon functie van de telefoon. Dus op zich niet gek als er daar een fout zit, dat je dit merkt met bellen/bereik.enz.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n grote bug niet ontdekt is bij de testrondes voor de release van het toetsel uberhaupt... of is dat heel naief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:32:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n grote bug niet ontdekt is bij de testrondes voor de release van het toetsel uberhaupt... of is dat heel naief?
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen. Ik doelde er meer op dat het probleem van het opeens niet meer gebeld kunnen worden, wel of niet opgelost kon worden door alleen een radio rom. Niet dat een radio rom voor zulke problemen zou kunnen zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wizardtm schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:59:
[...]

Is het gelukt?

Heb zelf ook een M650 dus ben benieuwd of het jou gelukt is.

W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:02:
[...]

Is het gelukt?

Heb zelf ook een M650 dus ben benieuwd of het jou gelukt is.

W
Waarom niet zelf proberen, zo moeilijk is het niet. En dat het een M650 is doet er verder niet toe. Toestel is het zelfde alleen ander stickertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:29:
Het klinkt als iets wat optreedt na een te enthousiaste overclock... kan dat het zijn? Windows Mobile crasht wel eens, maar meestal krijg je daar niet de rare visuele effecten bij die je beschrijft. Doet mij aan een hardwareprobleem denken.
Misschien hebben jij en die kennis een zelfde stukje software die (buiten jouw weten) aan de CPU-snelheid sleutelt?
Verder is "valschade" volgens mij een ruime categorie, niet perse omdat hij daadwerkelijk gevallen is. Ik zou denken: als er geen waterschade is, en als de gebruiker niet zelf heeft zitten sleutelen, dan is het valschade. Niet echt logisch, maar ik kan me goed voorstellen dat dat zo gaat.
Ook kan ik me nog bedenken dat 'valschade' niet alleen door letterlijk vallen hoeft te komen, maar ook schokken in zijn algemeenheid.

Bedenk me ineens: niet-orginele batterijen zouden dit ook kunnen doen (long shot, maar toch)
Ik kan in ieder geval de overclock uitsluiten, geen progjes gedraait , ook niet onbewust aangezien noch ik of mijn kennis ook maar iets heeft gedownload of geinstalleerd naast de standaard aanwezige progjes/spelletjes etc.
Niet originele batterijen is het ook niet helaas, ik heb de telefoon nu een jaar en de batterij is niet aan vervanging toe of uberhaubt geweest.

Wat betreft de valschade; Ik kan me voorstellen dat die categorie ruim bemeten is maar ik vind het gewoon belachelijk dat er al een oorzaak wordt gegeven terwijl ze het toestel nog niet eens open hebben gehad. Ik heb het toestel nog eens heel goed bekeken en er zit zelfs nog een beetje stof onderin bij de simkaarthouder. Als ze 'm open hadden gehad dan hadden ze dit toch tenminste schoon gemaakt denk ik zo?
Het gaan mij er gewoon om dat ik het toestel vorige week donderdag op had gestuurd en dat ik hem dus gisteren weer binnen heb gehad. Simpele kwestie van hun hebben telefoon binnen gehad, heeft even op de plank gelegen, TD komt aan mijn toestel toe, ziet deukje, valschade, terug in zakje en terug sturen maar.

Daarom vroeg ik mij dus ook af of er hier nog meer mensen waren die hetzelfde probleem kennen of hebben gehad ofzo zodat ik misschien zelf wat meer kan proberen om het probleem te verhelpen.

Elke suggestie is dus welkom. (naast Dynafix opbellen en hun rapport navragen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Ik ben sinds kort over van Vodafone naar Hi (KPN). Nu kan ik geen MMS'jes meer versturen. Ik zie dat i.t.t. vodafone bij KPN 2 gprs verbindingen in m'n p3300 gemaakt worden. 1 voor Internet en 1 voor MMS. Bij vodafone kon dit samen.

IK heb dit al geprobeerd:

- http://www.robertwebbe.nl/HTC-KPN.htm
- CAB file van www.qtek.nl die instellingen goed zet.
- http://www.bel.nl/

Ik krijg wel de melding als er een MMS binnenkomt, alleen lukt het downloaden niet. Hij blijft op 0% staan. Bij versturen heb ik hetzelfde probleem. Ik draai WM6 btw. Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Laatst online: 13:35
Deathscythehell schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:50:
[...]

Ik kan in ieder geval de overclock uitsluiten, geen progjes gedraait , ook niet onbewust aangezien noch ik of mijn kennis ook maar iets heeft gedownload of geinstalleerd naast de standaard aanwezige progjes/spelletjes etc.
Niet originele batterijen is het ook niet helaas, ik heb de telefoon nu een jaar en de batterij is niet aan vervanging toe of uberhaubt geweest.

Wat betreft de valschade; Ik kan me voorstellen dat die categorie ruim bemeten is maar ik vind het gewoon belachelijk dat er al een oorzaak wordt gegeven terwijl ze het toestel nog niet eens open hebben gehad. Ik heb het toestel nog eens heel goed bekeken en er zit zelfs nog een beetje stof onderin bij de simkaarthouder. Als ze 'm open hadden gehad dan hadden ze dit toch tenminste schoon gemaakt denk ik zo?
Het gaan mij er gewoon om dat ik het toestel vorige week donderdag op had gestuurd en dat ik hem dus gisteren weer binnen heb gehad. Simpele kwestie van hun hebben telefoon binnen gehad, heeft even op de plank gelegen, TD komt aan mijn toestel toe, ziet deukje, valschade, terug in zakje en terug sturen maar.

Daarom vroeg ik mij dus ook af of er hier nog meer mensen waren die hetzelfde probleem kennen of hebben gehad ofzo zodat ik misschien zelf wat meer kan proberen om het probleem te verhelpen.

Elke suggestie is dus welkom. (naast Dynafix opbellen en hun rapport navragen ;) )
Ik heb ongeveer dezelfde problemen gehad met mijn toestel als jij. Toestel viel willekeurig uit in mijn broekzak, wat van kwaad tot erger ging. Ook kreeg ik soms horizontale strepen bij het aanzetten van het toestel. Na 3 maal het toestel naar de HTC repair service gestuurd te hebben had ik eindelijk weer een werkend toestel. Waarschijnlijk is het iets hardwarematig.

Ik heb mijn toestel wel rechtstreeks naar de HTC reparatieservice gestuurd: 020-7965399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Binnenkort (morgen :P ) ben ik ook degelukkige eigenaar van een HTC P3300 (T-Mobile variant).

En ik zat me af te vragen of het mogelijk is om het GPS-signaal van het toestel door te sluizen naar mijn laptop? Iemand hier ervaring mee? Moet vast te doen zijn :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

anandus schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:40:
Binnenkort (morgen :P ) ben ik ook degelukkige eigenaar van een HTC P3300 (T-Mobile variant).

En ik zat me af te vragen of het mogelijk is om het GPS-signaal van het toestel door te sluizen naar mijn laptop? Iemand hier ervaring mee? Moet vast te doen zijn :)
Ja dat kan prima via bluetooth. Ik heb vergeten hoe het moet, maar ik weet nog dat ik er met niet al te veel zoeken uit ben gekomen. Volgens mij moet je je GPS via BT doorsluizen dmv een BT-com-poort die je verbindt met je computer. Hiervoor maak je een compoort aan in je BT-control panel op de computer; ik weet niet meer of je er nog aparte software voor nodig hebt, maar er staat me iets van bij dat er een programma was dat gps2bt heette. Dat kan ik alleen nergens weervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb hem, en ik moet zeggen dat het echt een heel fijn telefoontje is O+
Zeker met SPB Mobile Shell erbij, zeer geil :)

* anandus speelt verder

PS. Ligt het aan mij of heeft Spb best veel veel handige software? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hehe welkom. P3300 is tot op de dag van vandaag voor mij nog een perfect toestel! Veel plezier ermee.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat vinden jullie trouwens de beste navigaot voor op de Artemis?

Ik heb er nu iGo opzitten, welke wel fijn is, maar ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van mensen met bijv. TomTom of Automapa? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Laatst online: 10-09 09:34
anandus schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:35:
Wat vinden jullie trouwens de beste navigaot voor op de Artemis?

Ik heb er nu iGo opzitten, welke wel fijn is, maar ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van mensen met bijv. TomTom of Automapa? :)
Sygic McGuider. Lijkt veel op TomTom, maar ik vind het fijner werken.

Weet iemand het antwoord op mijn vraag? ff kleine kick:
trolleystad schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:18:
Ik ben sinds kort over van Vodafone naar Hi (KPN). Nu kan ik geen MMS'jes meer versturen. Ik zie dat i.t.t. vodafone bij KPN 2 gprs verbindingen in m'n p3300 gemaakt worden. 1 voor Internet en 1 voor MMS. Bij vodafone kon dit samen.

IK heb dit al geprobeerd:

- http://www.robertwebbe.nl/HTC-KPN.htm
- CAB file van www.qtek.nl die instellingen goed zet.
- http://www.bel.nl/

Ik krijg wel de melding als er een MMS binnenkomt, alleen lukt het downloaden niet. Hij blijft op 0% staan. Bij versturen heb ik hetzelfde probleem. Ik draai WM6 btw. Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

TomTom6. Heerlijk programma. Ook andere geprobeerd maar voor mij werkt TT het best. Heb toen 70 euro meer betaald om dan gewoon DVD + houder etc te hebben. Had geen zin om het uit te zoeken en dan was het gewoon goed.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
gwystyl schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:20:
[...]

Ja dat kan prima via bluetooth. Ik heb vergeten hoe het moet, maar ik weet nog dat ik er met niet al te veel zoeken uit ben gekomen. Volgens mij moet je je GPS via BT doorsluizen dmv een BT-com-poort die je verbindt met je computer. Hiervoor maak je een compoort aan in je BT-control panel op de computer; ik weet niet meer of je er nog aparte software voor nodig hebt, maar er staat me iets van bij dat er een programma was dat gps2bt heette. Dat kan ik alleen nergens weervinden.
Het programma wat je bedoelde heet GPS2Blue,en is hier te vinden.Werkt prima trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds vanochtend heb ik een (groot) probleem. Ik zette gewoon mijn telefoon aan, niks aan de hand, alles ging goed: pincode invoeren enzo.

Toen werd ik vanmiddag gebeld door iemand op mijn huistelefoon die zei dat mijn mobiel niet werkte. Dus ik mijn p3300 (T-mobile branded) checken en daar zie ik links van mijn 'bereik-icoontje' een kruisje met twee pijltjes staan en als ik er op klik staat er "There are no data sessions active. Programs connect automaticly as needed. To change connection settings, tap setting". Wanneer ik op settings klik kom ik gewoon bij het menu Settings -> Connections uit, waar ik verder geen idee heb wat ik daar kan doen.

Het gekke is, dat ik wel volop bereik heb (5/5 streepjes) en dat ik zelf wel kan bellen. Wanneer ik zelf naar onze huistelefoon bel werkt dat gewoon, maar wanneer ik vanaf de huistelefoon naar mijn PDA bel krijg ik een ingesprekstoon.

Iemand enig idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:35:
Sinds vanochtend heb ik een (groot) probleem. Ik zette gewoon mijn telefoon aan, niks aan de hand, alles ging goed: pincode invoeren enzo.

Toen werd ik vanmiddag gebeld door iemand op mijn huistelefoon die zei dat mijn mobiel niet werkte. Dus ik mijn p3300 (T-mobile branded) checken en daar zie ik links van mijn 'bereik-icoontje' een kruisje met twee pijltjes staan en als ik er op klik staat er "There are no data sessions active. Programs connect automaticly as needed. To change connection settings, tap setting". Wanneer ik op settings klik kom ik gewoon bij het menu Settings -> Connections uit, waar ik verder geen idee heb wat ik daar kan doen.

Het gekke is, dat ik wel volop bereik heb (5/5 streepjes) en dat ik zelf wel kan bellen. Wanneer ik zelf naar onze huistelefoon bel werkt dat gewoon, maar wanneer ik vanaf de huistelefoon naar mijn PDA bel krijg ik een ingesprekstoon.

Iemand enig idee? :)
Ja:
Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.

De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb trouwens een handydandy tooltje gevonden, BTIO en WifiIO, deze programmaatjes nestelen zich in je tray en daarmee kan je makkelijk je BT of Wifi aan en uitzetten. Erop drukken en ingedrukt houden om naar settings te gaan. Hoef ik niet meer via Comm. Manager dingen aan en uit te zetten :)

Hier te vinden:
http://www.silentservices.de/btIO.html
(Voor WifiIO moet je onderaan kijken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

anandus schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:27:
[...]
Het programma wat je bedoelde heet GPS2Blue,en is hier te vinden.Werkt prima trouwens! :)
Ah, bijna goed....
anandus schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:08:
Ik heb trouwens een handydandy tooltje gevonden, BTIO en WifiIO, deze programmaatjes nestelen zich in je tray en daarmee kan je makkelijk je BT of Wifi aan en uitzetten. Erop drukken en ingedrukt houden om naar settings te gaan. Hoef ik niet meer via Comm. Manager dingen aan en uit te zetten :)

Hier te vinden:
http://www.silentservices.de/btIO.html
(Voor WifiIO moet je onderaan kijken :) )
BTIO gebruik ik ook, ik wist niet dat WifiIO ook bestond. Handig inderdaad. Ik gebruik nu BTIO in combinatie met BatteryStatus 1.05. Daarbij kan je ook icoontjes in je systray zetten namelijk, maar verder dan aan of uitzetten van je Wifi of BT kom je er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Op de T-mobile site is te vinden dat de storing inmiddels verholpen is. Maar ik heb nog steeds een kruisje met twee pijltjes naast mijn bereik icoon staan. En ik kan nog steeds niet gebeld worden, maar kan zelf wel bellen. Gister ontving ik ook (gewoon) een SMSje, maar die was wel een aantal uur vertraagd. Maar dat komt mogelijk door de T-Mobile storing.

Erg irritant dat ik onbereikbaar ben momenteel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Jazzper schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:04:
TomTom6. Heerlijk programma. Ook andere geprobeerd maar voor mij werkt TT het best. Heb toen 70 euro meer betaald om dan gewoon DVD + houder etc te hebben. Had geen zin om het uit te zoeken en dan was het gewoon goed.
Ik gebruik nu Tomtom 7 naar volle tevredenheid!

Volgens mij de perfecte routeplanner, zeker met de nieuwste kaarten etc! :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik ook tt7. Echter flitspalen met spraak lukt me niet.
hoe stel je dit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
monnick schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:22:
[...]

Op de T-mobile site is te vinden dat de storing inmiddels verholpen is. Maar ik heb nog steeds een kruisje met twee pijltjes naast mijn bereik icoon staan. En ik kan nog steeds niet gebeld worden, maar kan zelf wel bellen. Gister ontving ik ook (gewoon) een SMSje, maar die was wel een aantal uur vertraagd. Maar dat komt mogelijk door de T-Mobile storing.

Erg irritant dat ik onbereikbaar ben momenteel. :|
Even mijzelf quoten. Omdat ik het probleem niet kon verhelpen door wat met de settings te spelen heb ik mijn ROM even opnieuw geinstalleerd (Vanilla Touch van Meschle).
En gewoon nog steeds hetzelfde icoontje bovenin beeld. Ik heb opgezocht in het boekje dat het betekend dat er geen actieve verbindingen zijn. Ik wordt hier wel een beetje wanhopig van.

Op Google is niks te vinden, in het boekje staat niks over trouble shooting en ik kan zelf ook niks meer bedenken. Ik heb ook gewoon helemaal niks aan de settings veranderd, maar sinds de dag dat T-mobile eruit knalde (gisteren dus) kan ik niet meer gebeld worden.

Iemand nog enig idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja, even een simkaartje van een andere provider erin doen (ervan uitgaande dat je toestel simlock vrij is). Waarschijnlijk heb je dan wel gewoon bereik en kom je er dus achter dat het probleem door T-Mobile veroorzaakt wordt en je hier in dit topic dus geen steek verder komt :P Bel T-Mobile eens, zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
hhm durf het bijna niet te vragen O-) 8)7 , maar heeft iemand de laatste complete roms van meschle??

Alvast bedankt _/-\o_

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Holgersson schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Ja, even een simkaartje van een andere provider erin doen (ervan uitgaande dat je toestel simlock vrij is). Waarschijnlijk heb je dan wel gewoon bereik en kom je er dus achter dat het probleem door T-Mobile veroorzaakt wordt en je hier in dit topic dus geen steek verder komt :P Bel T-Mobile eens, zou ik zeggen...
Bedankt voor je poging tot hulp. Tot mijn grote genoegen was ik gisteravond ineens weer bereikbaar. Het icoon van met twee pijlen + kruisje is veranderd in een G (GPRS signaal). Ik denk dat het toch nog steeds ergens een fout van T-Mobile was (sowieso echt schandelijk dat ze er een dag uit liggen, op mijn verjaardag nota bene! 7(8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MAdD schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:48:
hhm durf het bijna niet te vragen O-) 8)7 , maar heeft iemand de laatste complete roms van meschle??

Alvast bedankt _/-\o_
Zijn dat deze?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400452

Ik heb een vraagje over geheugen.
Je hebt program memory, storage memory en eventueel SD-kaartje.

Is program memory hetzelfde als het RAM in een pc? Hoe kan ik daar zo veel mogelijk van krijgen?
Gewoon een hele kale ROM installeren?

Verder maakt het niet uit of je programma's installeert op storage memory of SD-kaartje, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
anandus schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:05:
[...]
Zijn dat deze?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400452

Ik heb een vraagje over geheugen.
Je hebt program memory, storage memory en eventueel SD-kaartje.

Is program memory hetzelfde als het RAM in een pc? Hoe kan ik daar zo veel mogelijk van krijgen?
Gewoon een hele kale ROM installeren?

Verder maakt het niet uit of je programma's installeert op storage memory of SD-kaartje, toch?
Program memory is idd RAM. En inderdaad hoe kaler de rom hoe meer je hiervan vrij hebt. Ook het installen van de pagepool kan verschil maken hoeveel je over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MAdD schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:48:

Alvast bedankt _/-\o_
Ik heb 4.01 full no cube, 4.02 full no cube, lite no cube en vanilla. Het schijnt dat ze ook nog wel te vinden zijn op rapidshare, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

[ Voor 38% gewijzigd door gwystyl op 29-07-2008 22:31 . Reden: RS linkjes toegevoegd naar bestanden die ik net geupload heb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
gwystyl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:46:
[...]

Ik heb 4.01 full no cube, 4.02 full no cube, lite no cube en vanilla. Het schijnt dat ze ook nog wel te vinden zijn op rapidshare, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Er zijn ook wel personen die alle 4.02 versies nog hebben hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
DjWannaB2002 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:05:
[...]

Er zijn ook wel personen die alle 4.02 versies nog hebben hoor ;)
hmmm wil je deze delen..... :)
Alleen zie ik niet 123 hoe ik een pm moet sturen.....

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
MAdD schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:13:
[...]

hmmm wil je deze delen..... :)
Alleen zie ik niet 123 hoe ik een pm moet sturen.....
kijk maar in mijn profiel daar staat mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 19:13
Bestaat er ook een Orange Rom? De orange site bestaat niet meer, dat is nu T_Mobile.
Op de site van T-mobile kan ik de rom niet downloaden want het stikker nummer klopt niet.
De htc site krijg ik hem ook niet want die meld dat het een niet htc toestel is.

Ik heb wel de Artemis_Touch_4.02_Full_with_no_cube rom, maar het is allemaal vrij nieuw voor me en ik ben nog steeds wat huiverig om eraan te beginnen.
Het leek met het beste om op een orange toestel een orange rom te zetten, maar misschien is die er helemaal niet.
Wat betekend trouwens "Full with no cube"

Is Deze handleiding nog up to date?

Al met al, zie ik er tegenop om eraan te beginnen maar toch wil ik graag WM6 want die 2Mb kaart is inmiddels toch echt te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Die handleiding is nog prima up-to-date.
Ik weet niet of je toestel gesimunlockt moet zijn. Maar volgens mij hoeft alleen de CID eraf, maar pin me er niet op vast.
(Overigens zijn beide in een minuutje te verwijderen, maar ik betwijfel of we dat op dit forum mogen behandelen).

No cube, betekent dat er geen touchflo-cube is, dus dat het er uitziet als gewone telefoon.
Dit is cube:
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/G/01/wireless/detail-page/B00104OG9G-touch-flo.jpg

Best geil, maar soms een beetje laggy.
(Plus dat ik een home-screen mis op de cube)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 31-07-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
aha, nee die cubes moet ik dan ook niet hebben.
Dus de Artemis_Touch_4.02_Full_with_no_cube rom is verder een gewone normaal uitziende wm6 rom?
Ik ga vandaag eens wat handleidingen uitprinten en dan doe ik het zondag maar. Dan is het niet zo'n ramp als mijn gsm het een tijdje niet doet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
tvhouwel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:42:
aha, nee die cubes moet ik dan ook niet hebben.
Dus de Artemis_Touch_4.02_Full_with_no_cube rom is verder een gewone normaal uitziende wm6 rom?
Ik ga vandaag eens wat handleidingen uitprinten en dan doe ik het zondag maar. Dan is het niet zo'n ramp als mijn gsm het een tijdje niet doet. :*)
Dit zit erbij (zonder de cube dan :) ):
HTC TouchFlo Cube 4 SIDED and bioscroll [NEW] - with touch activation of the cube. (press downward from point shown on image to activate) or press and hold until second buzz start key. - You can change cube activation settings via \settings\system\TouchFLO
Photo screen mapped to HTC Album
Video screen mapped to Core Player
HTC Home plugin 2.1.1005.722 [UPDATED] - 6 tabs enabled, tab options in settings\home - NEW SKIN, NEW CLOCK, works with edited HH_0409_WeatherCities.xml
HTC AudioManager v 1.2.1017.717 [UPDATED] - NEW SKIN
HTC Album 1.0.1030.720 [UPDATED] Portrait by default, hbutton mapping to camera button in landscape mode.
HTC Action Screen1.0.1020.720 [UPDATED]
HTC Retouched 2 Phone Dialer - NEW SKIN
HTC 6 button Comm Manager 2.0.3.0 [UPDATED]- Color buttons from Schapps and myself.
HTC Camera 4.03
HTC Network Wizard 1.0 (Build 29982)
HTC Touch PhonePad 1.0 Build 22364 [NEW]
HTC Enlarge StartMenu 1.1.31503.1 [NEW]
WM6.1 Threaded SMS [NEW]
WM6.1 Domain enroll [NEW]
SDConfig.txt [NEW] - place in root of storage card - installs your fav cabs on flashing or hard reset
Arcsoft MMS 4.2.8.1 - sms & mms accounts are split
Office 2007 - full
Windows live 10.6.34.800 [UPDATED]
Flash Lite Player 2.1 [NEW]
WOW HD Audio equalizer [NEW]
Adobe Reader LE
GroupSMS 1.1 [NEW] - send multiple texts
HTC Taskmanager V2.0 (Build 31261) [UPDATED]
Kaiser enhanced wmp skin - tweaked by myself.
Pocket ContactManager v0.11b
Black Dymond keyboard
Pocket Core Media Player 0.72 RC1- avi files associated
XnView Pocket 1.40
1-Calc Lite replaces ms calculator - [UPDATED] New touch skin and icon - thanks bigix1
Esmertec jbed build 20070802.2.1 midlets run fullscreen! [UPDATED] From Wm6.1 Kaiser rom
Mobile Secretary
Total Commander V2.5
Cyberon Voice Speed Dial black version 1.2 Build 070612
Notem v1.21 - mp3 voice recorder and mp3 to wav convertor - IMO better than orig or htc voice recorder.
Widows Live Search 2.5 - [UPDATED] a must have IMO - works with GPS
Visual GPSce v1.2 106 - mapped to gps button
Cleartemp v0.9.9 [UPDATED]
Closeall
Hibernate v1.40
BtIO v0.5 - bluetooth icon in tray on today screen - press and hold for options.
Notepad v 4.0.10 - txt and ini files associated.
PocketRAR v3.71 - fully integrated into windows, IAZip removed.
Pim Backup v 2.8.0.0. [UPDATED]
SAPSettings
Sim Manager v6.38 [UPDATED]
Synchrotime v0.93
Task Manager v2.8 - registry files associated
WM5torage v1.80 [UPDATED]
Kevtris 2.0
Freecell
Minesweeper - tweaked version
Transcriber
BatteryStatus 0.04 - bug free
TodayAgenda v 1.1 Build 3249 [UPDATED]
TFLOSettings v1.0 - Thanks to tom and nncuong [NEW]
PeekPocket 1.5 [UPDATED]
Schap's Advanced config tool 2.1.0.0 [UPDATED] - awesome config tool!
Opera mini 4.1 - install by jar (attached) - direct shortcut made - mapped to internet button [NEW]
Hbutton 2.2 [UPDATED] Startmenu button, ok\close button and camera mapped to hbutton in full version

Startmenu button
1st press = start menu
1st vibrate (hold button down) = mouse
2nd vibrate = cube

Ok\close button
1st press = close app
1st vibrate (hold button down) = closeall apps
2nd vibrate = hibernate to release even more memory.

Camera button
1st press = activate camera
2nd press = activate htc album in landscape mode.

ALSO
1. GPRS disconnect button added to data connection bubble
2. Windows media plays in standby mode
3. Security check disabled
4. Many icons added/updated
5. Edge icon enabled

With cube
45mb total storage memory
25mb free program memory

Without cube
46mb total storage memory
26mb free program memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVtuner
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 23:33
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:26:
ik gebruik ook tt7. Echter flitspalen met spraak lukt me niet.
hoe stel je dit in?
Op flitspaal.nl vind je handleiding voor het toevoegen van flitspalen met symbool op de kaart en geluid.
Gebruikte voorheen TT6 , nu net over op TT7 en ook hier werkt het. (Orange M650 met WM5)
Wil niet anders meer op de p3300 ! 8)

Zie alleen dat in TT7 zoomen niet meer lukt met scroll wheel. En moest even knop 6 opnieuw toewijzen aan tomtom. Jammer dat ik nu met deze knop tt7 alleen kan starten en er niet meer mee kan stoppen.
Is dit een registry setting of moet dit ergens in tomtom ingesteld worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:41

Initial G

f.k.a. GKLQuake

probleempje...
Ik heb een nieuwe 2GB microsd kaart van peak gehaald , maar hij wil niet goed werken met mijn mda compact 3. Ik heb een goede usb2.0 cardreader van kingston en daar doet hij het perfect in op mijn windows XP (7mb/s write, 12mb/s read). In de p3300 echter krijg ik allerlei problemen:
1. de hele pda lijkt trager.
2. met verkenner kan ik alles bekijken maar de ene keer gaat het vloeiender dan anders (soms heel traag).
3. Kijk ik in taakbeheer --> opslagkaart (geheugenstatus) dan loopt ie soms vast. Andere keer geeft ie alles correct weer.
4. bij het lezen van bestanden ervan hangt het systeem, moet dan meestal de accu eruit halen. Klik ik op een cab om te installeren dan blijft ie op 0% installeren.

Wat heb ik geprobeerd:
1. FAT, FAT32 formats (kaart was eerst RAW filesystem volgens XP), + format met panasonic SD formatter
2. ArtemisSDEnhancement.cab
3. bidden, vloeken

heb de originele rom van t-mobile erin, wm5 dus. ROM upgraden is lastig aangezien ik een kapotte mini-usb heb en activesync niet wil werken via bluetooth (voor cid truukje).

Vind het zo raar omdat ie het in de cardreader optimaal doet... (kreeg 1x read error toen herkende hij hem niet, opnieuw eringestopt en toen weer wel) Any ideas??

[ Voor 5% gewijzigd door Initial G op 03-08-2008 14:07 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Zoek even in dit topic naar SDHC of SDHC-driver (ik gok erop dat je een SD-HC kaartje hebt dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Normaal SD kaartje, tenminste er staat geen sdhc op en het is maar 2 gb. Heb de kaart nu net omgewisseld voor een transcend 2gb, maar nog steeds dezelfde problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
tvhouwel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:42:
.....Ik ga vandaag eens wat handleidingen uitprinten en dan doe ik het zondag maar. Dan is het niet zo'n ramp als mijn gsm het een tijdje niet doet. :*)
Nou dat is niet gelukt, maar vanavond heb ik de stoute schoenen aangetrokken
En het werkt niet. De USPL update lijkt te werken, maar de rom update daarna geeft een foutmelding "image file is corrupt, error 270"
Zoeken op internet leerde dat dat te maken kan hebben met het feit dat het via Vista gaat. Maar helaas ik heb geen xp pc hier.
Ik heb geprobeerd om het via MS Virtual pc waarop XP is geinstalleerd te doen, maar dan kan ik geen verbinding met de usb poort krijgen. Dus active sync op xp vindt geen ppc.
Gelukkig doet mijn p3300 het nog gewoon, maar helaas wel met wm5
Jammer van die 4 gB kaart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mijn MDA Compact III is gisteravond in een vol bierglas gevallen. Meteen uitgezet en goed laten drogen, vanochtend bij het aanzetten dacht ik dat er niks aan de hand was. Alles werkte, hij ging gewoon aan, geluid werkte zoals het hoort en het touchscreen werkte perfect. Maar toen ik 3 uur later het scrollwheel probeerde zat die muurvast, wss zit er suiker of andere troep tussen..... :(

Zo juist even weggebracht naar de lokale T-mobile shop. Valt hopelijk binnen de garantie (niet verteld dat het komt door vallen in een bierglas), binnen 3 weken heb ik hem in ieder geval terug. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
tvhouwel schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:37:
[...]

Nou dat is niet gelukt, maar vanavond heb ik de stoute schoenen aangetrokken
En het werkt niet. De USPL update lijkt te werken, maar de rom update daarna geeft een foutmelding "image file is corrupt, error 270"
Zoeken op internet leerde dat dat te maken kan hebben met het feit dat het via Vista gaat. Maar helaas ik heb geen xp pc hier.
Ik heb geprobeerd om het via MS Virtual pc waarop XP is geinstalleerd te doen, maar dan kan ik geen verbinding met de usb poort krijgen. Dus active sync op xp vindt geen ppc.
Gelukkig doet mijn p3300 het nog gewoon, maar helaas wel met wm5
Jammer van die 4 gB kaart....
Er is ook een manier om het onder Vista te doen hoor. Kijk maar op XDA-dev daar staat een handleiding hoe te flashen onder Vista, maar eerlijk is eerlijk, XP is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik las net in de startpost dat een touchscreen te koop is vanaf 40 Euro.
Ik heb een paar maanden geleden er 1 via Ebay vanuit Hongkong laten komen voor nog geen 10 euro inclusief verzenden (was iets van 6.50 euro of zo iets)
Samen met de handleiding dit in de startpost genoemd is heb ik hem vervangen en hij werkt nu weer probleemloos.
Ik moest hem wel nog een keer loshalen omdat de flatcable niet goed in de conector zat, maar daarna was het OK.
Het torsie-schoeverdraaiertje werd meegeleverd. je hebt alleen nog een scherp mesje nodig om het oude schermpje er af te snijden, dat was wel het meest spannende deel van de operatie.

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Initial G schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:02:
probleempje...
Ik heb een nieuwe 2GB microsd kaart van peak gehaald , maar hij wil niet goed werken met mijn mda compact 3. Ik heb een goede usb2.0 cardreader van kingston en daar doet hij het perfect in op mijn windows XP (7mb/s write, 12mb/s read). In de p3300 echter krijg ik allerlei problemen:
1. de hele pda lijkt trager.
2. met verkenner kan ik alles bekijken maar de ene keer gaat het vloeiender dan anders (soms heel traag).
3. Kijk ik in taakbeheer --> opslagkaart (geheugenstatus) dan loopt ie soms vast. Andere keer geeft ie alles correct weer.
4. bij het lezen van bestanden ervan hangt het systeem, moet dan meestal de accu eruit halen. Klik ik op een cab om te installeren dan blijft ie op 0% installeren.

Wat heb ik geprobeerd:
1. FAT, FAT32 formats (kaart was eerst RAW filesystem volgens XP), + format met panasonic SD formatter
2. ArtemisSDEnhancement.cab
3. bidden, vloeken

heb de originele rom van t-mobile erin, wm5 dus. ROM upgraden is lastig aangezien ik een kapotte mini-usb heb en activesync niet wil werken via bluetooth (voor cid truukje).

Vind het zo raar omdat ie het in de cardreader optimaal doet... (kreeg 1x read error toen herkende hij hem niet, opnieuw eringestopt en toen weer wel) Any ideas??
om er even op terug te komen: het werkt nu allemaal zoals het moet met een SanDisk 2gb. Hiervoor nog een transcend 2gb gekocht, maar dat gaf exact hetzelfde probleem als de peak kaart. Als ik nu met pocket mechanic kijk is een van de weinige verschillen van de sandisk dat ie 2 FAT copies heeft in plaats van 1. Misschien is dat het.

• anandus
  • Niet online
Wat zijn de ervaringen met Linux op deze telefoon?

Ik heb nu geen tijd, maar misschien dat ik na het weekend even Linux eropzet :)

Maar zijn er hier mensen die er Linux op hebben draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Laatst online: 05-09 15:33
ik heb een htc3300 echter deze gaat continu het gprs netwerk op.
rom 3.134041nl
romdate 8/28/07
radioversie 02.94.90
protocolversie 411344
extrom 3.13.404.102
wm6 pro ce 5.21620

verder alleen tomtom7 erop staan, programma's om mobiele flitspalen kreeg ik niet aan de praat en zijn allemaal verwijderd

enige draaiende programma's zijn dus tomtom navigator en
dangaard telecom retail customiz.

Moet ik ergens in het register kijken om te zien welke app het commando geeft om te connecten met gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
In de openingspost staat geloof ik een progje waarmee je controle hebt over je GPRS-verbinding :)

Deze: http://www.modaco.com/New-FREE-Utility-t246171.html

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 20-08-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
tvhouwel schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:37:[...]
....En het werkt niet. De USPL update lijkt te werken, maar de rom update daarna geeft een foutmelding "image file is corrupt, error 270"....
Vanavond een tweede poging gedaan. De oude pc met xp erop van zolder getrokken en het liep allemaal probleemloos. Eerst de full erop gezet, daar stonden voor mij toch wat teveel programmatjes op, daarna de lite geprobeerd en uiteindelijk de vanilla erop gezet. En die blijft er voorlopig op.
Hij is supersnel, De 4 Gb kaart werkte zonder problemen. Synchroniseren werkt alweer.
Nu alleen nog wat programmaatjes erop.
We zijn er weer superblij mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

anandus schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:35:
Wat zijn de ervaringen met Linux op deze telefoon?

Ik heb nu geen tijd, maar misschien dat ik na het weekend even Linux eropzet :)

Maar zijn er hier mensen die er Linux op hebben draaien?
Ik heb er nog niemand over gehoord (ook niet op xda-dev), maar ik ben wel erg benieuwd. Welke linux wil je er op gaan zetten? Ik ben wel in voor een beetje prutsen, maar twee hele grote vereisten zijn de mogelijkheid om te syncen met Outlook 2007 onder Vista en de mogelijkheid om te navigeren (TomTom 7 of iGo 8 ). Als je die beide aan de praat kan krijgen wil ik ook wel met linux op de P3300 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag geen geluid meer met bellen. (andere kant kan mij wel horen)

Het werkt wel met de headset ingestoken.

Hands free doet het wel normaal, en een mp3-tje ook.

Heb ooit eens ergens gelezen dat de telefoon dan toch denkt
dat er een headset in zit??? Hoe verhelp ik dit?

Contactjes al schoongemaakt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Iemand dit al eens meegemaakt?

Enkele weken geleden was mijn mini-USB aansluiting aan gort.

Het middelste gedeelte (waar de pennetjes aan zitten) kon ik heen en weer bewegen, accu liep echt leeg (bijna elke 20-40 seconden ging er 1% af) waneer ik hem wilde opladen of hij resette zichzelf waneer ik hem aansloot of loskoppelde (zowel via de externe oplader als via PC->USB)

Nu is hij voor reparatie via T-Mobile naar Solid Vision geweest en heb hem vandaag terug ontvangen (vrij vlot overigens). Volgens de factuur (geen kosten, binnen garantie) zijn onderdelen vervangen (iig de mini-USB aansluiting) en het scherm (huh?!?)

Echter, waneer ik hem dus aansluit op via de USB-kabel of de externe oplader loopt de accu dus nog steeds leeg (weer 1% per 20-40 seconden) terwijl er wel een stekkertje verschijnt in het batterij-icoontje (standaard T-Mobile ROM).

Als ik de accu via een externe oplader oplaad en terugplaatst werkt het wel normaal...

Iemand een idee wat het nou precies kan zijn?

Wordt dus iig weer opsturen :|

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb mijn P3300 vervangen door een Touch Pro.

Nou wil ik mijn P3300 verkopen maar wat is een reeele prijs?

Iemand hier toevallig laatst een 2ehandse P3300 gekocht? Zo ja, wat heb je daarvoor betaald?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
der_roedie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:20:

Iemand hier toevallig laatst een 2ehandse P3300 gekocht? Zo ja, wat heb je daarvoor betaald?
Al zelf op marktplaats gekeken wat er daar ongeveer voor gevraagd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mijn PDA is terug van reparatie :d

Echter Windows Mobile was erop nieuw opgezet. Opzich geen probleem want alles was gebackupped enzo. Maar ik heb mijn SD-kaart erin gestoken met daarop TomTom. Deze kan ik gewoon starten maar ik zou graag een snelkoppeling naar TomTom op mijn today screen hebben (of in het start menu). En ik zie geen mogelijkheid om dit te doen....Iemand die weet hoe dit moet (ik heb Meschle's Vanilla 4.01 geinstalleerd)

Verder ben ik sinds maandag begonnen aan mijn studie op de TU Delft waar ze een VPN netwerk hebben (of PEAP ofzo ??), je moet dus een username + password invoeren (die ik weet). Maar ik zie niet zo snel hoe ik met mijn PDA op het netwerk kan. Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
monnick schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:52:
Mijn PDA is terug van reparatie :d

Echter Windows Mobile was erop nieuw opgezet. Opzich geen probleem want alles was gebackupped enzo. Maar ik heb mijn SD-kaart erin gestoken met daarop TomTom. Deze kan ik gewoon starten maar ik zou graag een snelkoppeling naar TomTom op mijn today screen hebben (of in het start menu). En ik zie geen mogelijkheid om dit te doen....Iemand die weet hoe dit moet (ik heb Meschle's Vanilla 4.01 geinstalleerd)
Volgens mij gewoon een kwestie van het cab bestandtje van tomtom opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Een snelkoppeling in het start menu kan je makkelijk maken door lang te klikken op de .exe en dan te kiezen voor 'zenden naar start menu als snelkoppeling'. Daarna kan je die snelkoppeling met de verkenner verplaatsen naar de map waar je hem hebben wilt. Standaard komt hij namelijk net een map boven 'programma's' uit.
Om hem op je today scherm te krijgen moet je waarschijnlijk opnieuw installeren.

Verwijderd

der_roedie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:20:

Hangt er van af. Als je er een leuk stukje software op gooit wordt-ie duurder, maar met krasjes wordt-ie fors goedkoper. Geen dode pixels? Batterij in goede conditie? Kijk voor de leuk eens op pricewatch :-)
Het is en blijft een mooi toestel. Helaas hopeloos outdated :-(

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

De grootste beperking vind ik de GPRS, met HSDPA of UMTS was ie een stuk bruikbaarder. Verder vind ik het qua functionaliteit nog steeds een geweldig toestel!

@ Der_Roedie: Grappig dat jij ook de Touch Pro als opvolger hebt gekozen, die heb ik ook op nr1 van m'n verlanglijstje staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Elwood Blues op 04-09-2008 10:38 ]

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Der_roedie het is geheel afhankelijk (zoals HermanA al stelt) van de status van de telefoon. Verder is het maar wat de gek ervoor geeft. Als je er een leuke flashy rom opzet, heb je best kans dat er iemand een leuk bedrag voor geeft. Maar verwacht niet dat je meer dan 100 - 150 € ervoor zult krijgen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik een nieuw frontje + batterijklep kan krijgen voor deze phone? Ik begin alles een beetje kwijt te raken en het frontje is beschadigd... Kan op ebay niks vinden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:55:
Weet iemand of ik een nieuw frontje + batterijklep kan krijgen voor deze phone? Ik begin alles een beetje kwijt te raken en het frontje is beschadigd... Kan op ebay niks vinden helaas :(
Ja hoor is er genoeg te vinden op ebay

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 05-09-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lijken me redelijk kut. Waarom? Omdat er niet eens een appart batterij klepje bij zit. Tevens is er een hoesje dat je middels een scharnier kan openklappen. Is dat wel wat ik zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Zelf beetje beter zoeken dan :p

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 05-09-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx zoeken is geen probleem. Keywords kan ik me idd beter in verdiepen :P
Anyway thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik heb mijn P3300 al 2 jaar en ik heb er ooit eens een NL touch flow rom op gezet.
Het voordeel van deze rom was dat de ingebakken music manager gewoon bleef spelen als je het toestel via de power button uit zette (kort indrukken natuurlijk).
Door problemen heb ik de originele HTC rom erop moeten zetten. Ik ben deze B&B rom kwijt en kan op xda-developers slechts 1 NL rom vinden.
Deze lijkt er veel op, maar er zit een andere dailer in en de music manager stopt met spelen als ik de power button kort indruk. Volgens mij is dit de WM6 B&B v5 (NLD-Final), met rom datum 16-11-2007.
De rom die ik gebruikte was iets ouder, ik dacht B&B v4 o.i.d.

Kan iemand misschien een lijstje geven met NL roms (en hopenlijk een link) zodat ik eens wat kan proberen?

Of een audio speler die door blijft spelen nadat de power button is bedient. Ik heb hiervoor ook Mortsaver geprobeert, maar dit soort tooltjes schakelen alleen het scherm uit. Als de telefoon in je zak zit activeer je nog ongewenst een knop...

Alvast bedankt voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Laatst online: 27-06-2022
Ganymedus schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:43:
Der_roedie het is geheel afhankelijk (zoals HermanA al stelt) van de status van de telefoon. Verder is het maar wat de gek ervoor geeft. Als je er een leuke flashy rom opzet, heb je best kans dat er iemand een leuk bedrag voor geeft. Maar verwacht niet dat je meer dan 100 - 150 € ervoor zult krijgen.
Nou, ik heb hem ook inmiddels verkocht en de prijs was 115 euro zonder hoesje, headset en met maar 1 stylus. Daar ben ik best tevreden over. De P3300 zag er qua scherm goed uit, hele kleine 'krasjes' van de stylus en anderhalf jaar getik erop en de case was wat meer beschadigd.

Ik moet zeggen dat ik nu al 1 ding mis aan de P3300 tov. de TouchPro en dat is het aantal programmeerbare knoppen. Op de TP is dat er maar 1 en op de P3300 had ik aan alle knoppen wel een handige functie hangen.
Verder is de TP een prachtig apparaat met een super mooi scherm en lekker veel geheugen, ook het toetsenbord is heerlijk!

Ohw, de GPS van de P3300 functioneerd wel weer beter dan die in de TP. TomTom loopt nu elke keer een meter of 50 achter.... beetj jammer maar hopelijk doet HTC daar snel wat aan.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb mijn htc p3300 op geladen en toen van de lader gehaald
toen ik 2 uur later terug kwam was hij gloeiend heet en deed hij het niet meer.
heeft iemand dit ook gehad zo ja wat heb je er aan gedaan
zo nee weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen ?

al vast bedankt sjors

• bro!
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-07 02:42
Hoi iedereen,

Ik heb de p3300 meestal in mijn broekzak zitten en op het moment dat je gebeld of gesmst wordt is ineens het touchscreen+alle knoppen actief. Is er een manier om dit uit te zetten? Bereirritant om eerst te wachten tot tomtom opgestart is (om het vervolgens direct weer uit te zetten) als je een sms'je binnenkrijgt.

Wat ik wil is dus dat het touchscreen gelockt blijft op het moment dat je een bericht binnen krijgt of gebeld wordt. Heb al op het forum gezocht en elders, maar helaas niets kunnen vinden.

groet, Bro

• 13art
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:38:
hallo

ik heb mijn htc p3300 op geladen en toen van de lader gehaald
toen ik 2 uur later terug kwam was hij gloeiend heet en deed hij het niet meer.
heeft iemand dit ook gehad zo ja wat heb je er aan gedaan
zo nee weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen ?

al vast bedankt sjors
Klinkt als een overhitte batterij.

• anandus
  • Niet online
Ohnoooooo! :(
Mijn scherm is kaduuk (creatief laten vallen :X)

Wat zijn de ervaringen met het vervangen van het schermpje? Hoe duur is een schermpje? Is het moeilijk?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

anandus schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:41:
Ohnoooooo! :(
Mijn scherm is kaduuk (creatief laten vallen :X)

Wat zijn de ervaringen met het vervangen van het schermpje? Hoe duur is een schermpje? Is het moeilijk?
Wordt iets hierboven (ff zoeken binnen dit topic) gezegd; als je het goede gereedschap hebt (torx krijg je er meestal bij) is het niet zo moeilijk als je maar voorzichtig werkt.
Schermpje zoeken op ebay. Weet alleen niet of dat het goede is. Ik heb namelijk ergens gezien dat je scherm uit twee delen bestaat. Touchscreen en ..... misschien dat iemand anders kan aanvullen?

Oh, er staat zelfs een stukje over in de startpost 8)7, en hier nog wat

• anandus
  • Niet online
Oh :$

Thanks, zal even beetje doorlezen als ik wat meer tijd heb (zit nu op een camping in Italië :P

• bro!
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-07 02:42
Heb het inmiddels opgelost middels het programma 'slide 2 unlock 2', een gratis superprogrammaatje van een ontwikkelaar op x-developers. zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418 voor details.

Het is een beetje pielen om in te stellen, maar heb het nu voor elkaar dat op het moment dat de telefoon overgaat je eerst moet 'sliden' (zoals bij een Iphone) om op te nemen. Ook bij binnenkomende sms'jes schakelt het touchscreen niet meer in, jippie!

Het 'slide' screen lijkt op het 'now screen' van spb mobile shell, dat ik ook gebruik. Kunnen allerlei plugins in (clock, weather, etc.), best goed. Heb hem ingesteld zodanig dat je direct na het unlocken in het 'now scherm' van spb mobile shell terechtkomt, erg relaxt.

happy camper hier,

gr aan eenieder
bro! schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:07:
Hoi iedereen,

Ik heb de p3300 meestal in mijn broekzak zitten en op het moment dat je gebeld of gesmst wordt is ineens het touchscreen+alle knoppen actief. Is er een manier om dit uit te zetten? Bereirritant om eerst te wachten tot tomtom opgestart is (om het vervolgens direct weer uit te zetten) als je een sms'je binnenkrijgt.

Wat ik wil is dus dat het touchscreen gelockt blijft op het moment dat je een bericht binnen krijgt of gebeld wordt. Heb al op het forum gezocht en elders, maar helaas niets kunnen vinden.

groet, Bro

• 13art
bro! schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:39:
Heb het inmiddels opgelost middels het programma 'slide 2 unlock 2', een gratis superprogrammaatje van een ontwikkelaar op x-developers. zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418 voor details.

Het is een beetje pielen om in te stellen, maar heb het nu voor elkaar dat op het moment dat de telefoon overgaat je eerst moet 'sliden' (zoals bij een Iphone) om op te nemen. Ook bij binnenkomende sms'jes schakelt het touchscreen niet meer in, jippie!

Het 'slide' screen lijkt op het 'now screen' van spb mobile shell, dat ik ook gebruik. Kunnen allerlei plugins in (clock, weather, etc.), best goed. Heb hem ingesteld zodanig dat je direct na het unlocken in het 'now scherm' van spb mobile shell terechtkomt, erg relaxt.

happy camper hier,

gr aan eenieder

[...]
Nou bij een sms was het scherm bij mij ook niet actief. Bij bellen ook net. Alleen de toetsen werken dan. Simpelweg, BatteryStatus voor gebruiken. En in WM bij Settings bij lock device oid, instellen dat alleen de toetsen actief moeten zijn. Geen slide 2 unlock voor nodig :)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Klopt het trouwens dat bij de business variant van Orange (toen het nog bestond) geen dvd met kaarten zit? Ik kon wel een kaart downloaden maar op de twee bijgeleverde cd's staan geen kaarten..
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste