Ik had de readme niet gelezen dat het op de storagecard moest, dus het paste telkens niet. Eerst een uur bezig geweest om de allerlichtste rom te vinden en te installeren.
En toen las ik de readme
Wel leuk mee zitten pielen enzo, had hem helaas alleen in landscape, kon hem niet in portrait kijgen, maar ik ga straks in de trein verder.
Ook duurde het even tot ik de 'Escape'-knop (rechts van het groene knopje) had gevonden
Maar ik moet zeggen dat wát je ermee kan wel verbazend soepel is, had het toch zwaarder verwacht!
Ook aardig bijgelezen, interessant om in die
blogposting te zien dat er niet perse een nieuwe kernel nodig is om verder te bouwen, dus ik houd het zeer zeker in de gaten!
Ik zie Android-mogelijkheden op de Artemis met vertrouwen tegemoet
Al met al blijft mijn trouwe Artemisje mij verbazen hoe goed-ie eigenlijk nog mee kan komen.
Nouja, Windows Mobile 6.5 is nét ietsje te zwaar.
Maar programma's, zoals Tomtom 7 en de nieuwste Opera Mini (5 is dat geloof ik) draaien prima (tot 4 tabs, meer kan niet qua geheugen) .
Hoe Android uit te proberen op je Artemis?
Download 'Wing Linux', hier:
http://sourceforge.net/pr...inux-0.4pre4.zip/download
Even unzippen. Dan moet je deze cab op je telefoon,
op je storage card installeren:
wing-linux-0.4pre4-rootfs.cab
Daarna een soft reset. Dan moet je de cab voor je telefoon installeren, dus:
wing-linux-0.4pre4-artemis.cab
Hierna staat in programs 'Wing Linux', als je dit start dan moet je 'run' kiezen en dan start je Android.
De eerste keer opstarten kan lang duren, dat je het weet!
Veel uitprobeerplezier, al is het, zoals Canard al zei, nog niet helemaal functioneel.
[
Voor 24% gewijzigd door
anandus op 05-02-2010 10:43
]