@Doler
Zitten nog al wat foutjes in je verhaal(niets mis mee overigens, lees dat je een nieuwe speler bent).
Allereerst is het zo dat dwarves zeker niet het ras zijn dat het moeilijkst te raken is. Alfars hebben de kleinste hitbox ingame maar moeten het dan wel doen met wat mindere racial abilities. Zelf ben ik ook een Alfar.
Verder is het nergens veilig in Darkfall, ja er zijn uiteraard gebieden waar wat minder gepvped wordt, maar als je tijdens EU primetime speelt(van 7 uur 's avonds tot een uur of 12) kun je op de meeste plaatsen niet ingestoord farmen(of najah, op de premium spots).
Je op alles richten is niet verstandig, zeker niet als je snel aan de PvP wilt. Je kunt je het beste richten op één one hander, één two hander, een paar magic schools(hangt er vanaf wat voor spec je hebt) en archery uiteraard. Verder moet je zorgen dat je vitality en strenght omhoog werkt voor de nodige HP, de meeste characters zitten toch wel rond de 300(zoals ik) en de echte veteran spelers die veel gegrind hebben al richting de 400.
Over de PvP en PvE verhouding, speel het spel alweer sinds eind april en kan je zeggen dat je toch niet echt voor de PvE naar Darkfall moet gaan. Het is er, en het is zo nu en dan wel uitdagend, maar veelal is het toch meer om wat gold te grinden om je PvP te sponsoren, zelf PvP ik 75% van de tijd.
Voor nieuwe spelers is het trouwens aan te raden de clan NEW te joinen, die accepteren alle nieuwe spelers en helpen nieuwe spelers de eerste 30 dagen in hun Darkfall avontuur.
Is Darkfall zijn geld waard? 10x ja. Het is voor mij de enige MMORPG waar echt het competitieve van een FPS en de elementen van een RPG in zit.
Is Darkfall perfect? Nee Darkfall wordt maar door een kleine company gerunned en er moeten nog aardig wat dingen getweaked worden, desalniettemin gaat het de goede kant op en is het inmiddels al een wereld van verschil vergeleken met het begin en the magic era.
Wat leuke filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=T0N6L5xtrTE&fmt=22
http://www.youtube.com/watch?v=KkChx07eIoY&fmt=22
En mijn eigen character(ik heb een gemiddelde character):
Over farmen, ik farm overigens zo een 20k per uur. Mijn ingame name is TenLoves Akatsuki en ik ben één van de Supreme Generals van House of Errants @ EU-1 server. Mochten er vragen zijn of zoek je een leuke guild lemme know
[
Voor 9% gewijzigd door
WolfsRain op 15-12-2009 20:25
]