Imbalanced in "[MMORPG] Darkfall"CDRK schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 14:11:
Je mag eigenlijk helemaal geen leaks posten als je in de beta zit. Screenshots circuleren over het gehele internet is ivm meta dates en UI van Darkfall op zich wel ter achterhalen denk ik zo.
Ik denk dat het leuker is als mensen die in de beta zitten mischien een beetje zouden gaan praten in plaats van te discussiëren hoe ze moeten gaan leaken;)
voor de rest heb ik nog wat meer screens van de game gezien en ben benieuwd of hij echt zo mooi is ingame. Ben bang van niet.
voor de rest heb ik nog wat meer screens van de game gezien en ben benieuwd of hij echt zo mooi is ingame. Ben bang van niet.
De laatste geleakte screenshot die ik kon vinden laat de venieuwde user-interface zien:

Voor de liefhebber ook nog even een nieuwe ingame screenshot van de wereldkaart met daarop ook informatie over het weer per lokatie: (klik om te vergroten)

een high-res versie: rechter-muisknop->opslaan als

Voor de liefhebber ook nog even een nieuwe ingame screenshot van de wereldkaart met daarop ook informatie over het weer per lokatie: (klik om te vergroten)

een high-res versie: rechter-muisknop->opslaan als
Verwijderd
Op die kaart zie ik allemaal kleine vierkantjes die soms niet naast elkaar passen...
Zijn dat de zone´s ?
Zijn dat de zone´s ?
Ja erg jammer dat er zo weinig geleaked wordt. Opzich is het niet zo moeilijk om hier en daar een screenshotje te leaken, en zo te maken dat ze het niet achterhalen.
Maarja, moet je er wel zin in hebben, als je toch al in de beta zit, who cares about the rest?
Trouwens, ze hebben wel een nieuwe website.
http://www.eu1.darkfallonline.com/help/basic_controls.html
Maarja, moet je er wel zin in hebben, als je toch al in de beta zit, who cares about the rest?
Trouwens, ze hebben wel een nieuwe website.
http://www.eu1.darkfallonline.com/help/basic_controls.html
[ Voor 17% gewijzigd door SuperVliegNL op 25-01-2009 13:24 ]
Nee, geen zones. Beta-leakers hebben inmiddels al aangegeven dat je dit totaal niet ziet of merkt, het is puur iets als je de wereld van ver boven zou bekijken. Tijdens de ontwikkeling is de wereld opgedeeld in grote vlakken om zo het opbouwen van de wereld overzichtelijk te houden.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 10:33:
Op die kaart zie ik allemaal kleine vierkantjes die soms niet naast elkaar passen...
Zijn dat de zone´s ?
Ik krijg steeds meer zin in DF. Die ui screen ziet er beter uit dan ik had verwacht. MORE:P
Houd dan vooral http://betaleaks.blogspot.com/ in de gatenslayeer schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:02:
Ik krijg steeds meer zin in DF. Die ui screen ziet er beter uit dan ik had verwacht. MORE MOAR

For all those of you who have concerns about Darkfall's world feeling small, here's something that should cheer you up. According to the latest beta leak, it takes about 35 minutes to run from one capital city to the next. Based on this information, some kind soul has made a comparison of the size of Kalimdor (WoW) to the main continent of Agon. Check it out:
1 woord: WO0o0o0o0oW. Nu zie je pas hoe groot darkfall echt is...
Verwijderd
Belangrijker dan dat: hoe is de wereld 'gevuld'? Om onze gouwe ouwe WoW er bij te pakken, de zones zijn in ongelofelijk detail ontworpen, er is altijd wel wat te zien (en te luisteren!), dat maakt het rondreizen door de wereld een stuk spannender, aangenamer en afwisselender. Darkfall's wereld mag dan wel groot zijn, maar is de wereld ook gedetailleerd en dergelijke zodat een uur door de wereld rennen ook geen straf is.slayeer schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:14:
[...]
1 woord: WO0o0o0o0oW. Nu zie je pas hoe groot darkfall echt is...
van een leaker:Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:36:
[...]
Belangrijker dan dat: hoe is de wereld 'gevuld'? Om onze gouwe ouwe WoW er bij te pakken, de zones zijn in ongelofelijk detail ontworpen, er is altijd wel wat te zien (en te luisteren!), dat maakt het rondreizen door de wereld een stuk spannender, aangenamer en afwisselender. Darkfall's wereld mag dan wel groot zijn, maar is de wereld ook gedetailleerd en dergelijke zodat een uur door de wereld rennen ook geen straf is.
Daarbij heb ik ook gelezen (kan het nu zo gauw niet vinden) dat de klacht niet zozeer dus een gebrek aan objecten en detail is maar meer dat deze geen doel zouden dienen en te leeg aan voelen omdat er geen npc's / dieren/monsters/etc nog rondlopen, dit zou zijn simpelweg omdat veel daarvan nog niet op 'aan' is/was gezet, dus de jury is still out voor het moment.I also disagree about just trees being around the world as you explore. I don't really understand that comment, unless you are comparing it to a game with quests and mobs walking around every square inch of the world, and that is what you like and expect. Darkfall is much more like Oblivion in terms of mob density. To me it makes sense and feels right, and was very well done. Except for some places where they do not have content yet. There are places like this in the word that simply need to be finished, just as most of the places are very detailed and feel natural like a world.
Ik heb nog geen eens gespeeld , bijna hele weekend de patch van 8gb gedownload , zondag was ie klaar en toen waren de servers down 
hoop vanaaf wat te spelen
hoop vanaaf wat te spelen
Verwijderd
Heb er geen probleem mee als de mob density zoals Oblivion is, maar is de wereld zélf ook zo gedetailleerd als in OblivionImbalanced schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:41:
[...]
van een leaker:
[...]
Daarbij heb ik ook gelezen (kan het nu zo gauw niet vinden) dat de klacht niet zozeer dus een gebrek aan objecten en detail is maar meer dat deze geen doel zouden dienen en te leeg aan voelen omdat er geen npc's / dieren/monsters/etc nog rondlopen, dit zou zijn simpelweg omdat veel daarvan nog niet op 'aan' is/was gezet, dus de jury is still out voor het moment.
Ik vraag me trouwens ook af: hoe is de muziek? Voor mij een belangrijke sfeermaker.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 11:59 ]
Over muziek heb ik nog niks over gelezen van een beta tester dit jaar, vorig jaar wel iets in de trend van dat het niet overweldigende "lord of the rings" stijl was, of iets wat blijft hangen, 'decent' was geloof ik het woord.
Over geluid is wel het volgende kort gezegd:
Over geluid is wel het volgende kort gezegd:
Q. Can you tell us about the ambience of the game? Are there
special sounds like birds chirping or insects buzzing? When you swim
Its amazing very well detailed i would say. Yes you will hear random noises like birds and other stuff untill you hhere someone fighting!!!and go for the kill!!!
Een impressie van een leaker zojuist gepost:
New leaker here, sorta. I originally released the high def map and other tester comments to faithkiller.
First thing: as it stands, it looks like I will be buying DF.
Now... the character creator. Its a very polished looking character Creator. Better looking then WoW's for sure, and it has more customization options then WoW. It has two slider options for hair color and skin color, but atm they seem to be disabled. Other options include different faces, nose rig, earrings, lip rings, facial hair and other miscellaneous forehead ornaments. Each has around 5 to 17 different options. But don't expect a SWG-level character creator.
One cool look with Alfars are these rows of piercings that look like short fat nails that either stick out above or below the lips. Having both gives a visual affect of a mouth wide open with jagged teeth sticking out. Looks cool. Dumbest thing I saw is facial hair for Mahirim, but some of the beards look alright.
The world itself is very organic. You feel like you are in a huge world, and not a enclosed play pen. Night and day cycles, weather cycles and realistic moving moons and sun gives the world a grandiose feeling. Sun sets looks ridiculously cool. Night time in some of the Ork starter cities is creepy. Especially with the background music that sounds like it came out of silent hill.
My main gripe with look of the world is that from far away buildings and characters tend to have this cell shaded look to them. Im srue you've noticed it in the screenshots.
The ork areas are mostly empty with players. We really need more ork players. But the Human and Alfar areas are full of people. I haven't tried the other areas yet.
As for Pve, Ive only fought goblins..lots and lots of goblins. They are annoying little fuckers, that won't sit there and let you wail on them. Im sure you've heard all this before. They run away, call for back up, kite you, ect...And yes, if they are wearing it, you can loot it. Goblings usually carry a crappy bow and axe, 3-4 arrows and 5 gold. But some come with shields, some cheapy armor, a better bow or some food. And you can see the weapons and armor on them.
PVP> With full loot, FFA pvp you really can't go wrong. But I have some issues with it. Keep in mind that Im using mostly the basic stuff you come with and all of it at low skill level. I might see a little over critical, but its really not that bad.
I have played Savage 1 and 2, Jedi Academy Age of Chivlary ... pretty much any FPS game with a melee system, and in comparison DF right now is very basic. Biggest problem with it is the current 3 minute sprint and inefficient block. You've probably read what they are saying about sprint, and I agree its currently a little bit broken. But they are looking into it, and there have been many great ideas brought up by some of the testers.
But as it stands, due to the spring lasting so long, people sprint in melee constantly, so it turns into a chaotic random circling jousting match. What I have tried to do is to let them use up all their stamina running around everywhere, and then just finish them up. Melee fights are won and lost in stamina management. But what people do is run right into you full speed and swing then run another direction ( like jousting). This gives them the initiative and ping/lag advantage, which forces you to do the same. I also tried to use block/parry when they are charging with their jousting tactics, but block uses up so much stamina that i end up losing out in the stamina management department. If they just simply switched sprint and block's stamina consumption, it would go along way to improve melee fights, imo.
Archery and spells fell better. Though with the constant sprint, players can get hard to hit sometimes. With archery you can actually get quite good at hitting targets at range...but it takes practice.
A lot of people bitch about spells being way too hard to land a hit. But most players don't know how some of the spells properly. Anyone who has played tribes will know exactly what im about to describe. A Player and I got together and started ganking players in the goblin area....using the basic mana missiles at range, and then finishing them up once they closed in...or they would simply run away (again --->3 min sprint). It has significant splash. You don't try to hit the players but the ground around the players. You try to anticipate where the player is moving and hit the ground there. Again, If you have played tribes you'll be right at home.
I would write more, but my class starts in 10 minutes. I hope this was informative.
Filmpje van de character creation/selection!

Darkfall Race Select

Darkfall Race Select
[ Voor 40% gewijzigd door Imbalanced op 27-01-2009 05:01 ]
Is er al iets meer bekend over de minimum system requirements?
Je zou het spel met een videokaart van 2+ jaar oud gemakkelijk kunnen spelen. Beta testers met relatief brakke bakken hebben goede resultaten weten te melden kwa fps, sommige zelfs met alles op max.Rpol schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:40:
Is er al iets meer bekend over de minimum system requirements?
Precieze specificaties zijn nog niet gegeven.
Gister hele even gespeeld , moet zeggen dat de besturing echt wel even wennen is , de launch data kan je ook wel vergeten , zoals het nu is kan je imho geen release halen binnen een maand.
Voor de rest wel een leuk combat systeem
Zijn er zoveel bugs dan? Of mis je gewoon bepaalde content? Feit is wel dat er proces gaande is waarbij een aantal keer per week enorm veel features letterlijk worden 'aan' -gezet, getuige de allerlaatste patch logs.kowapanga schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:53:
Gister hele even gespeeld , moet zeggen dat de besturing echt wel even wennen is , de launch data kan je ook wel vergeten , zoals het nu is kan je imho geen release halen binnen een maand.
http://betaleaks.blogspot...rkfall-patch-100-103.html
Hopelijk laat je ons wat meer delen in je beta positie
Het lijk me wel een leuk spel. En hoop dat er een groot GoT dorp komt in de wereld
.
Wow, da's groot!

Ik kan niet wachten tot het spel uit komt. Ben intussen al lid geworden van een casual clan. Ben benieuwd hoe 't allemaal gaat lopen.
Ze hebben 18 maanden alleen al aan het bouwen van de wereld gespendeerd, comments van het devteam was onder meer dat ze het achteraf gezien eigenlijk krankzinnig vinden.Rene59 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:31:
[...]
Wow, da's groot!
Ik kan niet wachten tot het spel uit komt. Ben intussen al lid geworden van een casual clan. Ben benieuwd hoe 't allemaal gaat lopen.
Ze mogen van mij wel wat meer updates gaarne de Beta geven. Laat zeggen, ze hebben 10 000 beta testers nu, laten ze alsnog 240 000 mensen in de kou. Beetje jammer.
Ze laten mensen in de kou, maar die mensen zullen toch wel een reden hebben er niet in te komen. dat ze mensen invite die nuttig op het forum posten etc zal wel redenen hebben, niet?
Ik hoop zelf nog op een invite, wat waarschijnlijk uitblijft.
Ik hoop zelf nog op een invite, wat waarschijnlijk uitblijft.
Nouja dat slaat nergens op, want op de forums is gewoon niets nuttigs te lezen, of te antwoorden. Al ben ik wel elke dag online en check ik ff voor updates enzo.
Dus als ze op postcount afgaan, ben ik zoiezo al de lul. Maar ik erger me niet aan dat ik niet ben geinvite, heb het nu toch errig druk met werk, maar ze mogen wel wat meer nieuws geven. Kost toch niet zo veel tijd om ff een paar reviews te kopieeren van beta forums, of paar mooie screenshotjes...
Dus als ze op postcount afgaan, ben ik zoiezo al de lul. Maar ik erger me niet aan dat ik niet ben geinvite, heb het nu toch errig druk met werk, maar ze mogen wel wat meer nieuws geven. Kost toch niet zo veel tijd om ff een paar reviews te kopieeren van beta forums, of paar mooie screenshotjes...
-
[ Voor 100% gewijzigd door CDRK op 28-01-2009 13:08 ]
Stay Frosty!
Iemand hier die via non-clan invite een key heeft gekregen? Zo ja, hoe lang was je al geregistreerd?
Het hele argument dat ze iedereen kunnen toelaten is simpelweg dat ze niet de servers er voor hebben klaar staan nu, meer dan 250.000 beta aanvragen. Daarom hebben ze ook besloten van die preorder regeling, zodat ze beter kunnen anticiperen op de hoeveelheid spelers.
-
[ Voor 99% gewijzigd door CDRK op 28-01-2009 13:08 ]
Stay Frosty!
Ik heb zelf in '04 geregistreerd, dus via registraties doen ze het ook niet. Misschien echt totaal random dan.
Ik dacht toch echt dat ik me hiervoor had ingeschreven ooit ergens in '04 of '05, maar die oude mailadressen heb ik ook niet meer. Daarnaast is ook nog eens mijn vrij unieke nick gekaapt door iemand lijkt het. Nu ben ik dus een '09er zoals ze het noemen en hoop ik nog een key te kunnen krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Xeanor op 27-01-2009 22:17 ]
Ik ben ook een '09'er, maar ik verwacht stiekem toch wel een key te krijgen vóór de release
... vorige beta waar ik voor inschreef (Spellborn) kreeg ik ook 1 week later al een key... bleek dat ze richting het einde gewoon bijna alle key's vrijgaven, omdat van de 'oude' inschrijvers maar 5% de gekregen key ook daadwerkelijk gebruikte, en ja, als je de laatste 100 pakt die zich inschreven zal dat percentage beduidend hoger liggen.
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
De laatste 2 maanden houd ik deze game ook al in de gaten. Hoe meer ik er van te zien krijg hoe meer zin ik er in krijg
Het concept staat me vreet goed aan, nu alleen nog maar afwachten tot de release komt..
2100 spelers online is hoogste wat ik gezien heb , en dat is op piek uren.SuperVliegNL schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:13:
Ze mogen van mij wel wat meer updates gaarne de Beta geven. Laat zeggen, ze hebben 10 000 beta testers nu, laten ze alsnog 240 000 mensen in de kou. Beetje jammer.
Ga er maar van uit dat er 2000 keys verstuurd zijn , rest is F&F
En veel spelen kan je nu nog niet hoor , servers gaan om de 30-60min down , om een uur later weer up te komen.
Had gister met me clan eindelijk een goede spot gevonden , pats servers down en begin je weer in de stad bij relog

Lijkt mij een erg goed spel te worden... Ik vraag me alleen af of het niet erg zwaar wordt als je met een Alfar gaat spelen.. Je bent gehaat door iedereen, dus guilds zullen dan ook alleen Alfar only zijn? Lijkt me op den duur alleen maar in je nadeel te werken, ook qua trading etc... Of zie ik dat verkeerd?
Uncomfortable silence can be so loud...
ach zo is het in bijvoorbeeld eve ook. Pirates worden door iedereen gehaat, toch zijn er behoorlijk veel van.
Ik zie het meer als een uitdaging
Volgens mij wordt dit spel ook uitermate geshikt voor echte roleplaying. Iets wat mij ook erg aanspreekt. Ben echt benieuwd.
Ik zie het meer als een uitdaging
Volgens mij wordt dit spel ook uitermate geshikt voor echte roleplaying. Iets wat mij ook erg aanspreekt. Ben echt benieuwd.
Gisteren was het bekend dat de servers veel on- en offline zouden gaan, omdat de devs er aan zouden werken. En idd dat heb ik gisteren wel gemerkt. Op een gegeven moment was het 5 á 10 minuten online en 15 minuten offline, hehe. Maar ik moet zeggen dat ik ook sessies heb gehad van 2 á 4 uur lang, waarbij de server echt stabiel was.
Ik had gisteren één van mijn eigen ras (hondje) gekilled en spawnde dus op een verschillende plek (chaos steen). Hierbij zat ik dus vlakbij de dwergen en had negatieve alignment. Ik wou weer naar positieve alignment toe en ben toen richting de begin stad van de dwergen gaan rennen. Op een gegeven moment hoorde! ik een een speler en verstopte mijzelf. Echt, je hoort het geluid van iemand anders heel goed. Vooral met oordopjes in kan je goed inschatten waar deze persoon zich bevind, mits je zelf stil bent. Ik dus achter hem aan gaan sneaken en op een gegeven moment zag ik nóg een dwerg voorbij komen en hadden ze mij gezien. de magie vloog mij hierbij om de oren en toen ik omdraaide en vluchtig keek, bleken er nog eens 3 dwergen, al rennend en magic schieten achter mij aan. Mijn sprint skill was al aardig hoog dus kon al aardig snel aan hun ontsnappen. Nadat de afstand tussen hen al iets verder was, verstopte ik mij achter een rots en was ze kwijt.
En moment later, sneakte ik langs skelet monsters en wachte ik daar even. Ik hoorde weer voetstappen en ging op onderzoek uit en ja hoor ik zag een halfnaakte dwerg richting de skeletten lopen. Ik weer echt sneaky achter bomen, heuveltjes en rotsen lopen totdat ik aardig dichtbij was. Toen hoorde ik gevechtgeluiden en toen ik om het hoekje keek zag ik meneer dwerg vechten tegen een skelet. Ik kroop naar hem toe en toen ik dichterbij was werd ik gespot en rende hij weg. Ik dus als een gek achter hem aan rennen en aangezien ik iets sneller was als hem, kon ik hem wel raken. Dat rennen duurde even en volgens mij gaf hij het toen op en probeerde nog even te vechten, maar was niet echt opgewassen tegen deze wolf!! (Ahhhooee!) Nadat ik hem had gekilled bleek hij best veel loot te hebben.
Tijdens het ronddolen in dwerggebied kwam ik weer een andere dwerg tegen. Hij rende naar een hele grote, hoge rots waar een soort van lift naast hing en gebruikte deze lift welke hem naar boven bracht. Toen de lift weer naar beneden ging, sprong ik erop en wachtte ook tot ik boven was. Ik hoorde steeds voetstappen en wist dus dat hij er nog was. Nadat ik boven was kroop ik langs de gebouwen die er stonden en probeerde ik de dwerg visueel te zien. Na wat speurwerk zag ik hem en liep hij net uit een gebouw en zag mij kruipen. Ik zag dat hij zijn two handed club (oid) pakte en op mij afstormde. Ik had gelukkig wat meer armor (van die skelet dwerg) en was niet echt bang voor hem. Ook hij rende steeds weg en moest ik achter hem aan rennen. Op een gegeven moment rende hij vlakbij de rand van de afgrond en let op het was behoorlijk hoog.
Volgens mij wou hij de lift weer op, maar misstappte (sp?) zichzelf en viel naar beneden hehe. Ik hield het niet meer en kreeg bijna buikpijn van het lachen. Ik nam de lift weer naar beneden en probeerde zijn grafsteen te zoeken, maar kon het helaas niet vinden.
Later dezelfde sessie sneakte ik met nog met volle backpack, langs de dwergen begin steden. Ik sneakte zachtjes weer langs bomen en overige beschutting en hoorde weer voetstappen. Nadat ik de richting van het geluid had bepaalt, zag ik wederom een dwerg lopen. Deze dwerg had had op wat leek een chainmail armor aan en hij liep met een wel hele grote two handed sword. Zachtjes sneakte ik weer achter hem (god wat is dit tof..) en vervolgens stopte hij bij een klein stadje waar alleen een merchant en bank was. Meneer zat volgens mij in zijn bank te kijken en ik kroop achter hem. De kans om hem van achter te meppen was echt goed, maar helaas miste ik meerdere malen (je meot aardig naar beneden richten tegen dwergen!) en rende hij weg. Volgens mij hebben wij wel 10 minuten gevochten, steeds maar achteruit, rennen, slaan, magic casten en met pijl en boog schieten. Op een gegeven moment zaten wij allebei op de grond te rusten. De tweede ronde was het ook weer hetzelfde en merkte ik dat ik toch neit sterk genoeg was, maar gelukkig ging de server down en was het gevecht afgelopen.
Wat een avond..
Ik had gisteren één van mijn eigen ras (hondje) gekilled en spawnde dus op een verschillende plek (chaos steen). Hierbij zat ik dus vlakbij de dwergen en had negatieve alignment. Ik wou weer naar positieve alignment toe en ben toen richting de begin stad van de dwergen gaan rennen. Op een gegeven moment hoorde! ik een een speler en verstopte mijzelf. Echt, je hoort het geluid van iemand anders heel goed. Vooral met oordopjes in kan je goed inschatten waar deze persoon zich bevind, mits je zelf stil bent. Ik dus achter hem aan gaan sneaken en op een gegeven moment zag ik nóg een dwerg voorbij komen en hadden ze mij gezien. de magie vloog mij hierbij om de oren en toen ik omdraaide en vluchtig keek, bleken er nog eens 3 dwergen, al rennend en magic schieten achter mij aan. Mijn sprint skill was al aardig hoog dus kon al aardig snel aan hun ontsnappen. Nadat de afstand tussen hen al iets verder was, verstopte ik mij achter een rots en was ze kwijt.
En moment later, sneakte ik langs skelet monsters en wachte ik daar even. Ik hoorde weer voetstappen en ging op onderzoek uit en ja hoor ik zag een halfnaakte dwerg richting de skeletten lopen. Ik weer echt sneaky achter bomen, heuveltjes en rotsen lopen totdat ik aardig dichtbij was. Toen hoorde ik gevechtgeluiden en toen ik om het hoekje keek zag ik meneer dwerg vechten tegen een skelet. Ik kroop naar hem toe en toen ik dichterbij was werd ik gespot en rende hij weg. Ik dus als een gek achter hem aan rennen en aangezien ik iets sneller was als hem, kon ik hem wel raken. Dat rennen duurde even en volgens mij gaf hij het toen op en probeerde nog even te vechten, maar was niet echt opgewassen tegen deze wolf!! (Ahhhooee!) Nadat ik hem had gekilled bleek hij best veel loot te hebben.
Tijdens het ronddolen in dwerggebied kwam ik weer een andere dwerg tegen. Hij rende naar een hele grote, hoge rots waar een soort van lift naast hing en gebruikte deze lift welke hem naar boven bracht. Toen de lift weer naar beneden ging, sprong ik erop en wachtte ook tot ik boven was. Ik hoorde steeds voetstappen en wist dus dat hij er nog was. Nadat ik boven was kroop ik langs de gebouwen die er stonden en probeerde ik de dwerg visueel te zien. Na wat speurwerk zag ik hem en liep hij net uit een gebouw en zag mij kruipen. Ik zag dat hij zijn two handed club (oid) pakte en op mij afstormde. Ik had gelukkig wat meer armor (van die skelet dwerg) en was niet echt bang voor hem. Ook hij rende steeds weg en moest ik achter hem aan rennen. Op een gegeven moment rende hij vlakbij de rand van de afgrond en let op het was behoorlijk hoog.
Volgens mij wou hij de lift weer op, maar misstappte (sp?) zichzelf en viel naar beneden hehe. Ik hield het niet meer en kreeg bijna buikpijn van het lachen. Ik nam de lift weer naar beneden en probeerde zijn grafsteen te zoeken, maar kon het helaas niet vinden.
Later dezelfde sessie sneakte ik met nog met volle backpack, langs de dwergen begin steden. Ik sneakte zachtjes weer langs bomen en overige beschutting en hoorde weer voetstappen. Nadat ik de richting van het geluid had bepaalt, zag ik wederom een dwerg lopen. Deze dwerg had had op wat leek een chainmail armor aan en hij liep met een wel hele grote two handed sword. Zachtjes sneakte ik weer achter hem (god wat is dit tof..) en vervolgens stopte hij bij een klein stadje waar alleen een merchant en bank was. Meneer zat volgens mij in zijn bank te kijken en ik kroop achter hem. De kans om hem van achter te meppen was echt goed, maar helaas miste ik meerdere malen (je meot aardig naar beneden richten tegen dwergen!) en rende hij weg. Volgens mij hebben wij wel 10 minuten gevochten, steeds maar achteruit, rennen, slaan, magic casten en met pijl en boog schieten. Op een gegeven moment zaten wij allebei op de grond te rusten. De tweede ronde was het ook weer hetzelfde en merkte ik dat ik toch neit sterk genoeg was, maar gelukkig ging de server down en was het gevecht afgelopen.
Wat een avond..
[ Voor 85% gewijzigd door CDRK op 28-01-2009 13:36 ]
Stay Frosty!
Je kan je ook aansluiten bij een 'chaotic' clan, daar zitten alle rassen bij, of tenminste, dat is mogelijk.
Verder zijn er sinds gisteren heel wat nieuwe filmpjes gemaakt:
Start gebieden:

Darkfall Beta - Mahirim Starting Area (Part 1)

Darkfall Beta - Mahirim Starting Area (Part 2)

Darkfall Beta - Mirdain Starting Village (Part 1)

Darkfall Beta - Mirdain Starting Village (Part 2)

Darkfall Beta - Dwarf Starting Village

Darkfall Beta - The Human Capital of Sanguine

Darkfall Beta - Human Starting Area
Combat:

Darkfall Beta - Mirdain Ranged and Melee Combat

Darkfall Beta - Goblin Fight

Darkfall - Spellcasting + woodchooping

Darkfall Beta - Dwarf Combat
Verder zijn er sinds gisteren heel wat nieuwe filmpjes gemaakt:
Start gebieden:

Darkfall Beta - Mahirim Starting Area (Part 1)

Darkfall Beta - Mahirim Starting Area (Part 2)

Darkfall Beta - Mirdain Starting Village (Part 1)

Darkfall Beta - Mirdain Starting Village (Part 2)

Darkfall Beta - Dwarf Starting Village

Darkfall Beta - The Human Capital of Sanguine

Darkfall Beta - Human Starting Area
Combat:

Darkfall Beta - Mirdain Ranged and Melee Combat

Darkfall Beta - Goblin Fight

Darkfall - Spellcasting + woodchooping

Darkfall Beta - Dwarf Combat
Verwijderd
Zijn hier nog ex Curse alliance spelers vanuit eve die dit willen gaan spelen? Ik wil een clan joinen met oud shinra/votf/omega leden
Ik zal nog een keer maar de poll posten:
let op! Het ras bepaalt je traditionale vijanden! de facties zijn:
Ork+Mahrim, Mirdian+Humans+Dwarves, Alfar. Cross faction clans zijn mogelijk, maar hebben wel zo zijn nodige nadelen (en voordelen).
Daarnaast is het ook belangrijk om te weten dat je maar 1 (één) karakter kunt aanmaken per server! of in ieder geval maar voor 1 ras per server kunt kiezen. Beta testers kunnen tijdelijk wel meerdere karakters aanmaken.
Poll: Welk ras zou je willen spelen?
• Alfar of Nagast
• Dwarves of Dvergheim
• Humans of Mercia
• Mahirim of the Tribelands
• Mirdain of Mirendil
• Orks of Morak

Ook een poll maken? Klik hier
let op! Het ras bepaalt je traditionale vijanden! de facties zijn:
Ork+Mahrim, Mirdian+Humans+Dwarves, Alfar. Cross faction clans zijn mogelijk, maar hebben wel zo zijn nodige nadelen (en voordelen).
Daarnaast is het ook belangrijk om te weten dat je maar 1 (één) karakter kunt aanmaken per server! of in ieder geval maar voor 1 ras per server kunt kiezen. Beta testers kunnen tijdelijk wel meerdere karakters aanmaken.
Poll: Welk ras zou je willen spelen?
• Alfar of Nagast
• Dwarves of Dvergheim
• Humans of Mercia
• Mahirim of the Tribelands
• Mirdain of Mirendil
• Orks of Morak
Ook een poll maken? Klik hier
Zitten genoeg mensen aan de poll voor zo kort online. Die mensen mogen hun mening ook wel posten
Na jou verhaal CDRK kan ik bijna niet meer wachten 
Ik ga denk ik met de Mahirim of the Timbelands spelen, om het feit dat ik ze er gewoon cool uit vind zien
Ik ga denk ik met de Mahirim of the Timbelands spelen, om het feit dat ik ze er gewoon cool uit vind zien
Verwijderd
Geweldig verslag CDRK
heb nu echt heel veel zin om te gaan spelen.
Ik hoop dat het loont om alfar te kiezen, alhoewel ze sterk met magie zijn ga ik toch voornamelijk voor de archer type.
Alleen het feit dat je gewoon iedereen behalve je eigen ras kan aanvallen is al een grote plus, hoop wel dat er genoeg alfar zijn om een redelijke kans te maken.
Ik hoop dat het loont om alfar te kiezen, alhoewel ze sterk met magie zijn ga ik toch voornamelijk voor de archer type.
Alleen het feit dat je gewoon iedereen behalve je eigen ras kan aanvallen is al een grote plus, hoop wel dat er genoeg alfar zijn om een redelijke kans te maken.
Je kan je eigen ras wél aanvallen, je krijgt daardoor alleen wel een alignment hit, zoiets als slechte karma waardoor je niet de steden in kunt komen zonder daarbij dat je aangevallen wordVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:01:
Geweldig verslag CDRKheb nu echt heel veel zin om te gaan spelen.
Verwijderd
Kunnen bepaalde races bepaalde dingen niet doen?
Vraag dit eigenlijk omdat ik hierdoor verwacht dat elke pvp'er een darkelf zal worden.
Vraag dit eigenlijk omdat ik hierdoor verwacht dat elke pvp'er een darkelf zal worden.
Nou ja, elk ras heeft wel naast de 'standaard' set aan skills ook een aantal unieke, wat precies weet ik niet zeker. Dwarfs zullen in ieder geval beter in blacksmithing zij, Alfar (darkelf) meer magie georienteerd. Orks meer met fysieke kracht etc. Ook heeft elk ras zijn eigen mount, eigen architectuur kwa gebouwen, een uniek wapen, en meer van zulks.
Daarnaas heb je voor elk ras weer andere vrienden en vijanden, en voor Alfar is iedereen een vijand.
Daarnaas heb je voor elk ras weer andere vrienden en vijanden, en voor Alfar is iedereen een vijand.
Gister toch wel een goede sessie van 2 uur gehad , ging ik met wat mensen van me clan (stuk of 5-6) op skeleton en mercanry jacht.
Zeer leuk tot 3-4 mensen van onze vijandelijk guild ook naar die plek kwamen , op het moment is er nog een kleine bug dat ze gewoon tussen jou en mob springen , als je ze dan een paar keer goed raakt krijg je de status "rogue" dit betekend dat als ze jou dan killen dat er niks aan het handje is want je bent een rogue.
Vlak voordat ik dood ging verdween me rogue status en hun maar doorhakken , pats ikke dood krijg ik een pop-up (Forgive player for this kill Yes/No) uiteraard op No geclicked , en huppa 3 mensen van hun met rogue status.
Ikke ene revive gekregen en wij met 6 man hun killen , dikke loot
AI is ook nog niet geweldig , ging gister dood door dat ik 2mercs op me had , vervolgens lig ik daar op de grond en die merc blijven door slaan , en elke hit verliezen ze zelf nog HP ook
Guild maatje revived me , ik sta weer en pats kwamen ze weer voor mij , net corpse campers op het moment , zodra je dood gaat blijven ze bij je corpse wachten meer doen ze niet.
Kortom als de UI en de AI goede tweaks krijgen dan gaat die een zeer gaaf spel worden
Zeer leuk tot 3-4 mensen van onze vijandelijk guild ook naar die plek kwamen , op het moment is er nog een kleine bug dat ze gewoon tussen jou en mob springen , als je ze dan een paar keer goed raakt krijg je de status "rogue" dit betekend dat als ze jou dan killen dat er niks aan het handje is want je bent een rogue.
Vlak voordat ik dood ging verdween me rogue status en hun maar doorhakken , pats ikke dood krijg ik een pop-up (Forgive player for this kill Yes/No) uiteraard op No geclicked , en huppa 3 mensen van hun met rogue status.
Ikke ene revive gekregen en wij met 6 man hun killen , dikke loot
AI is ook nog niet geweldig , ging gister dood door dat ik 2mercs op me had , vervolgens lig ik daar op de grond en die merc blijven door slaan , en elke hit verliezen ze zelf nog HP ook
Guild maatje revived me , ik sta weer en pats kwamen ze weer voor mij , net corpse campers op het moment , zodra je dood gaat blijven ze bij je corpse wachten meer doen ze niet.
Kortom als de UI en de AI goede tweaks krijgen dan gaat die een zeer gaaf spel worden
Verwijderd
Mwa, zouden mensen dan niet allemaal Alfar kiezen die pvp'ers zijn?Imbalanced schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:39:
Nou ja, elk ras heeft wel naast de 'standaard' set aan skills ook een aantal unieke, wat precies weet ik niet zeker. Dwarfs zullen in ieder geval beter in blacksmithing zij, Alfar (darkelf) meer magie georienteerd. Orks meer met fysieke kracht etc. Ook heeft elk ras zijn eigen mount, eigen architectuur kwa gebouwen, een uniek wapen, en meer van zulks.
Of gewoon mahirim, want er is toch bijna niemand die ork speelt.
Dan hoor je dus bij de minderheid, want in de huidige beta is bijna niemand ork. Dan blijf ik nog steeds bij m'n stelling dat je waarschijnlijk even veel allies zal hebben wanneer je een mahirim danwel alfar bent, of ork. Maar misschien is het juist vanwege die vrees van een grote 'alliance' dat een heleboel mensen wegblijven van de human(-geallieerde) rassen en je dus heel veel alfar of mahirim/orks krijgt.
[ Voor 76% gewijzigd door Xeanor op 29-01-2009 13:31 ]
Verwijderd
Je bedoelt dat mensen voor Alfar gaan om niet gepk'ed te worden? Lame.Xeanor schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:17:
Dan hoor je dus bij de minderheid, want in de huidige beta is bijna niemand ork. Dan blijf ik nog steeds bij m'n stelling dat je waarschijnlijk even veel allies zal hebben wanneer je een mahirim danwel alfar bent, of ork. Maar misschien is het juist vanwege die vrees van een grote 'alliance' dat een heleboel mensen wegblijven van de human(-geallieerde) rassen en je dus heel veel alfar of mahirim/orks krijgt.
Nee, als je Alfar gaat KAN je juist vrijelijk PK'en.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:41:
[...]
Je bedoelt dat mensen voor Alfar gaan om niet gepk'ed te worden? Lame.
Als iedereen Alfar zou zijn, ja. Maar niet iedereen zal dat doen.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:26:
Ja maar als iedereen Alfar kiest, krijg je toch een allignment hit?
MMORPG releases kennende zijn clans die op dag 1 al zijn uitgepland meestal (dus niet altijd) dood na enkele weken omdat een heleboel spelers toch afhaken. Vaak zijn deze clans ook clans die van de ene MMO naar de andere switchen. De clans die wel overleven zijn meestal gigantische zergclans.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:29:
Nieuw discussie punt: Welke clans (behalve die van jezelf) zie je een goeie toekomst voor?
De clans die 2-3 maanden na release worden gevormd en goede organisatie hebben, zie ik een goeie toekomst voor.
[ Voor 6% gewijzigd door Xeanor op 29-01-2009 14:40 ]
Ondertussen zijn er nóg meer beelden vrijgekomen, nu met geluid!:

Darkfall Beta - Ork Starting Village

Darkfall Beta - Alfar Capital City, Shoal

Darkfall Beta - Human Area and Combat
Wat betreft combat werkte meerdere swings en stabs met je wapen, en het blok systeem nog niet goed, of was nog neit aangezet.

Darkfall Beta - Ork Starting Village

Darkfall Beta - Alfar Capital City, Shoal

Darkfall Beta - Human Area and Combat
Wat betreft combat werkte meerdere swings en stabs met je wapen, en het blok systeem nog niet goed, of was nog neit aangezet.
Ik raad iedereen trouwens aan om zijn youtube profiel aan te passen waardoor je standaard altijd HD of HQ kwaliteit bekijkt.
Account> Instellingen voor afspelen>
zet een vink bij:
"Ik heb een snelle verbinding. Video's altijd met hoge kwaliteit afspelen, indien beschikbaar"
> Wijzigingen opslaan
Account> Instellingen voor afspelen>
zet een vink bij:
"Ik heb een snelle verbinding. Video's altijd met hoge kwaliteit afspelen, indien beschikbaar"
> Wijzigingen opslaan
Ik heb me net aangemeld bij de enige nederlandse clan die ik kon vinden:
http://www.mmozone.nl/forum/index.php?showtopic=9158
Ik denk dat er nog wel een GoT zal komen, maar voor de mensen die al in een clan willen en nederlands een makkelijk taal vinden kunnend daar wel terecht.
Voor de rest komen er steeds meer mensen met reviews van darkfall en de meeste zijn echt positief!
http://www.mmozone.nl/forum/index.php?showtopic=9158
Ik denk dat er nog wel een GoT zal komen, maar voor de mensen die al in een clan willen en nederlands een makkelijk taal vinden kunnend daar wel terecht.
Voor de rest komen er steeds meer mensen met reviews van darkfall en de meeste zijn echt positief!
Verwijderd
Word al uitgenodigd door een aantal clans, maar ben echt alleen nog op zoek naar ex-Curse alliance/ Omega corp leden. (of spelers met dezelfde houding, kleine elitaire groep mensen die pvp eten, drinken en ademen)
Wanneer had je ingeschreven?SuperVliegNL schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 17:03:
*heeft mail ontvangen*
"The Noob" heeft haar laatste darkfall preview online gezet. Ze geeft enorm veel informatie over het bouwen van een clanstad. Het klinkt ontzettend gaaft!
http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part9.html

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part9.html
Player cities
I have read the comments about the previous update, and I saw that there was some perplexity about the change of tone in the preview – i.e. from fairly positive to gushing enthousiastic.
What happened? The answer is simple: PVP. When the number of testers was in the low hundreds, fights were few and far between. While the game looked solid, it was still just a promise of good things to come. Now - with many more players -finding someone to fight is not hard anymore and, as I already described last week, it’s a lot of fun.
I posted the poll screenshot in preview 8 to give you an idea of the overall reception of Darkfall by the other testers. Do not assume that everyone is happy with everything in the game. The beta forums are full of discussions about game features with opinions both positive and negative. However, the majority of the beta testers is happy with what they’ve seen so far, even when it’s followed by a “but I would like to see these changes…” caveat. Since there are some serious issues of reading comprehension, let me make this as clear as possible one more time: “majority” does not mean “all”. “The game is fun” does not mean “the game is 100% ready”.
Anyway, player cities. I cannot give credit where it’s due because of the NDA (I will once it lifts), but a clan has done a huge work of research in city building with the scant resources available in a short time to limited numbers of people and has been cool enough to share their findings. I had the pleasure to help them for a bit in an earlier build and learn what little I know about player cities.
You cannot build a city wherever you like, but you must find a location with a city clanstone or hamlet clanstone and claim it as your own. To claim it, you need to purchase a shard at a capital city vendor and use it when you reach the city. Everyone in game gets a message which says “(clan name) are the proud new owners of (city name)”. I don’t know if this happens for hamlets or just for cities, but since at the moment there are enough city clanstones for everyone I assume that people prefer claiming cities. In release things may get interesting when all the clanstones are taken, since at that point they will need to be taken from other clans.
Once the clanstone is taken, a limited number of people can bind to it (subject to increase as construction proceeds). Structures are built in preset spots - starting with a bank - and they unlock more available structures. You cannot drop whatever you want wherever you want. When you go in build mode you see the area from above and see where the selected building can be put in preset locations. Right now most clans are still at the stage “clanstone + bank”, so I cried a river until a dev kindly used her mad hax skillz to give us some screenshots of some relatively more advanced city building in a Mirdain clan city. Enjoy.

What can be built in any given city location varies. As far as I understood, some places will allow you to build mines, for example, but no farms, or viceversa; others will have no harbour. With the exception of harbour and wall placeholders (i.e. ruined harbours and crumbled walls), you cannot tell from the beginning what can be built in a given city until you’ve started unlocking the buildings tree, and in my personal opinion this is a poor feature. I would hate to be in the guild that spent weeks gathering a ton of resources just to discover that the building they really need can’t be built at their location of choice. The dev answer is that they are welcome to conquer their neighbours’ city if it’s more attractive – but in my opinion it’s still bad because all the time and effort that a guild put into their city goes down the drain. It favors blind luck over careful planning, unless there’s a fool-proof way to gauge what a city may become from looking at the area. I guess that if you want mines you should choose a mountain town or a cave town, and if you want farms maybe the desert is not the best place to live, but I don’t know. Oh well, we’ll see how it goes! Maybe it will be a non-issue once guilds get busy with conquest.
What else?
Player built mines and farms will yield more rare drops than nodes found in the wilderness.
Harbours (obviously) can be used to build ships. This requires also a Clan Workbench.
Siege Workshops can be used to build warhulks. This requires also a Clan Workbench.
Houses increase the number of people who can bind at a clanstone (I don’t know if any other building has this effect).
Note on houses: this is not instanced player housing. These are house structures in which anyone can enter. They can provide good perching spots in a battle but there’s no magic invisible barrier to hide behind. Wherever you can go, so can your enemy.
Speaking of which, do you want to go pirating but your clan has no harbour? Or no clan city altogether? Welcome to ninja crafting. You can go in anyone’s city and use their vendors, bank, crafting stations, etc. if they don’t bother to defend them in person or with guard towers.
Mind you, all the members of the city’s clan get a message when you enter in their area and every time you use their stuff and they’ll have the huge advantage of respawning right there even if you kill them the first time. At present people respawn at full stamina and health, and this means that currently fighting someone at their clanstone is a Bad Idea, no matter how much they suck, because you’ll get immediately bindrushed while you’re still low on stam/health after the fight. I don’t know how it will work in sieges, or if it’s subject to change in release.
I doubt that I’ll write any more previews – so I’ll take the opportunity to say that it’s been a great pleasure to share what information I could with you – or at least those of you who didn’t email me to say that I am a lying cunt and that Darkfall doesn’t exist.
See you in game and I hope that you’ll love it as much as I do.
Verwijderd
Weet iemand trouwens al wat er gedaan is om new players te beschermen van enorm ver gevorderde spelers dat ze constant geganked worden?
(inmiddels al 15 invites om clans te joinen... pfff
haha)
(inmiddels al 15 invites om clans te joinen... pfff
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 13:37 ]
Rogue systeem, clan bescherming, geen levels,
en er zal een soort intro/tutorial voor de beginner zijn.
en er zal een soort intro/tutorial voor de beginner zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Imbalanced op 01-02-2009 15:43 ]
Ik zit in beta! whoohooo, ik kan bijn niet gelvoen.
Imbalanced schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:18:
Ik zit in beta! whoohooo, ik kan bijn niet gelvoen.
Worden dagelijks meer keys uitgegeven.
Van het weekend hebben de servers het goed gedaan , vaak uren lang up met soms 30min downtime.
Ben maar steedgrass gaan farmen (voor de mount) naar 2 uurtjes heb ik er 3 (5 nodig) dus vanavond maar eens even een mount halen en kijken wat dat is.
Word trouwens wel eens tijd dat ze iets aan die worldmap gaan doen , ding is useless nu
Van het weekend hebben de servers het goed gedaan , vaak uren lang up met soms 30min downtime.
Ben maar steedgrass gaan farmen (voor de mount) naar 2 uurtjes heb ik er 3 (5 nodig) dus vanavond maar eens even een mount halen en kijken wat dat is.
Word trouwens wel eens tijd dat ze iets aan die worldmap gaan doen , ding is useless nu
Even spammen
Mocht iemand die Ork of Mahirim wil gaan spelen en 21 jaar of ouder is al een clan willen joinen, kijk dan eventjes op http://scentofblood.guildportal.com als je wilt.
We houden op dit moment contact via de forums. Het is een gezellige groep en we zoeken nog meer mensen die een goede/snelle start willen maken. Het eerste doel is een clan city te bouwen en secundair is PVP tegen vijandige rassen en indien geprovoceerd ook eigen ras.
We houden op dit moment contact via de forums. Het is een gezellige groep en we zoeken nog meer mensen die een goede/snelle start willen maken. Het eerste doel is een clan city te bouwen en secundair is PVP tegen vijandige rassen en indien geprovoceerd ook eigen ras.
Verwijderd
Ik mag hopen dat ik niet de enige ben die het verdacht still vind op de DF headquarters 
de laatste update is van 25 januarie en dat was het begin van de beta
De enige vorm van promotie die ze op dit moment hebben zijn de beta leakers op youtube en zelfs dat word bijna angstvallig van hun forums geweerd
De grote vraag voor mij nu is zullen ze hun deadline van 25 februarie halen?
de laatste update is van 25 januarie en dat was het begin van de beta
De enige vorm van promotie die ze op dit moment hebben zijn de beta leakers op youtube en zelfs dat word bijna angstvallig van hun forums geweerd
De grote vraag voor mij nu is zullen ze hun deadline van 25 februarie halen?
Als je een spel dat al 8 jaar in ontwikkeling is nog moet uitstellen omdat het niet af is....dan kom je op mij iig niet echt geloofwaardig meer over. Maarja ik blijf natuurlijk hopen dat dit DE sandbox mmorpg wordt waar ik sinds swg NGE op zit te wachten.
Wow was leuk, maar vergeleken bij wat darkfall zou moeten worden, echt een kiddie game.
pvp slachtenpartijen, full loot, clan controlled cities.
Darkfall brings back the "Massive" in mmorpg-gaming
Ik wacht met smart
Wow was leuk, maar vergeleken bij wat darkfall zou moeten worden, echt een kiddie game.
pvp slachtenpartijen, full loot, clan controlled cities.
Darkfall brings back the "Massive" in mmorpg-gaming
Ik wacht met smart
[ Voor 31% gewijzigd door Rudolf op 05-02-2009 19:35 ]
Waar is die betaleaks blog gebleven? Iemand enig idee?
Zag net dat ie ook weg was. waarschijnlijk weer een actie van darkfall of bloggspot zelf. Wie zal het weten. Maar het ziet ernaar uit dat ze bij DF headquarters leaks proberen te weren.Lassie dutch schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:25:
Waar is die betaleaks blog gebleven? Iemand enig idee?
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom, met nog 2 weken te spelen.slayeer schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:33:
[...]
Zag net dat ie ook weg was. waarschijnlijk weer een actie van darkfall of bloggspot zelf. Wie zal het weten. Maar het ziet ernaar uit dat ze bij DF headquarters leaks proberen te weren.
Die leaks zorgen mooi wel dat ik op het puntje van mij stoel zit
Ik hoop nog altijd dat ik nog ff in de beta mag
Dat is precies wat ik ook denk. Is iets wat in de aard van de beestje(developer) zit.Lassie dutch schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:05:
[...]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom, met nog 2 weken te spelen.
Die leaks zorgen mooi wel dat ik op het puntje van mij stoel zit![]()
Ik hoop nog altijd dat ik nog ff in de beta mag
Verwijderd
Ik hoop wel dat ze characters een andere skin geven ipv wat ik gezien heb. Vond het weinig gedetaileerd en opwindend, 1 van de dingen die een mythologische game speciaal maakt is je armor waar je mee kan pimpen.
Aardig stil hier. Niemand die wat informatie wil delen?
Wat wil je weten anders dan al de leaks?
[ Voor 3% gewijzigd door SuperVliegNL op 10-02-2009 13:04 ]
Hoe bevalt het jou persoonlijk ? Hoeveel mensen komen er dagelijks bij ? Is het druk in de beta ?
Vertel gewoon hoe de game aanvoelt, hoe het speelt, hoe de sfeer is. Hoe, voor zover mogelijk, de gameplay bevalt....
Vertel gewoon hoe de game aanvoelt, hoe het speelt, hoe de sfeer is. Hoe, voor zover mogelijk, de gameplay bevalt....
En nog beter, kan er iemand schatten of ze de deadline halen?
Mag hopen van niet, ze moeten echt de UI zwaar onder handen nemen voor ze uberhaupt iets gaan releasen.Frank!in schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:28:
En nog beter, kan er iemand schatten of ze de deadline halen?
Voor de rest niet veel te melden aangezien laatste tijd als ik thuis ben de server voor darkfall offline spelen.
Die deadline halen ze wel..het zal niet optimaal zijn, maarja.. daar moeten we met ze allen maar even doorheen bijten en niet zoveel zeuren. Het spel vind ik zeker wel speelbaar, en is nog steeds in debug mode. Ben erg benieuwd als we daar uit zijn.
Voorderest niet veel gespeeld afgelopen dagen, server erg veel down s'avonds als ik thuis kom
Voorderest niet veel gespeeld afgelopen dagen, server erg veel down s'avonds als ik thuis kom
Verwijderd
Het is misschien heel gebruikelijk voor de die hard volgers van dit spel, maar ik vind het echt al veel te lang stil. Het is nu niet dat ik niet meer geloof dat het spel uitkomt maar ik vind wel dat ze iets meer aan community management mogen doen 
Waarschijnlijk hebben de meesten wel de release van warhammer gevolgt met de communicatie gebreken aan de kant van GOA
maar GOA is vergeleken met dit spel een meester in het updaten van hun websites en nieuwsberichten
er zijn nog 8 dagen te gaan, iets meer dan een week dus.
Misschien kunnen we een pol starten met hoeveel dagen voor de release er nieuws naar buiten komt
Waarschijnlijk hebben de meesten wel de release van warhammer gevolgt met de communicatie gebreken aan de kant van GOA
maar GOA is vergeleken met dit spel een meester in het updaten van hun websites en nieuwsberichten

Misschien kunnen we een pol starten met hoeveel dagen voor de release er nieuws naar buiten komt
Eerlijk gezegd denk ik dat Mortal Online veel en veel succesvoller zal worden dan dit. Aventurine lijkt echt een ontiegelijk slechte gamestudio als je alleen al naar de communicatie kijkt.
MO is toch meer een soort van FPMMO? Nog niet zo in de game verdiept.Xeanor schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:49:
Eerlijk gezegd denk ik dat Mortal Online veel en veel succesvoller zal worden dan dit. Aventurine lijkt echt een ontiegelijk slechte gamestudio als je alleen al naar de communicatie kijkt.
Ach kijk wel hoe het over een weekje is, op dit moment vliegen de MMO's om je oren en heb er nog genoeg te spelen/testen
Aion op dit moment toch wel het meest
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2009 00:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Darkfall bevat ook FP elementenSinergyX schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 00:31:
[...]
MO is toch meer een soort van FPMMO? Nog niet zo in de game verdiept.
Ach kijk wel hoe het over een weekje is, op dit moment vliegen de MMO's om je oren en heb er nog genoeg te spelen/testen
MO is bijna precies hetzelfde als DF, alleen dan door een fatsoenlijk bedrijf en met een duizend maal betere graphics engine.SinergyX schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 00:31:
[...]
MO is toch meer een soort van FPMMO? Nog niet zo in de game verdiept.
Ah, dan verwar ik mezelf weer met een andere MMO in de maak
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is inderdaad verdacht stil rond Darkfallonline, het enigste nieuws dat je kunt vinden is van de leakers.Ik vraag me af of het spel niet gedelayed gaat worden.Normaal zou je ondertussen van een spel wel meer info uit laten komen gekomen d.m.v. reviews/previews etc, tevens is de nda ook nog niet opgeheven.
[ Voor 9% gewijzigd door Games op 18-02-2009 10:04 ]
Verwijderd
Het voordeel wat Darkfall heeft is dat het eerder uitkomt. Maar qua Graphics is MO 100x beter van wat ik gevonden heb op youtube.Xeanor schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 01:07:
[...]
MO is bijna precies hetzelfde als DF, alleen dan door een fatsoenlijk bedrijf en met een duizend maal betere graphics engine.
Verwijderd
Op MMORPG.com staat een interview waarom het zo stil isVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:23:
Het is misschien heel gebruikelijk voor de die hard volgers van dit spel, maar ik vind het echt al veel te lang stil. Het is nu niet dat ik niet meer geloof dat het spel uitkomt maar ik vind wel dat ze iets meer aan community management mogen doen
Qua gameplay is Darkfall 100x beter dan MO.. whatever is more important to yaVerwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:12:
[...]
Het voordeel wat Darkfall heeft is dat het eerder uitkomt. Maar qua Graphics is MO 100x beter van wat ik gevonden heb op youtube.
Stay Frosty!