@ giohardcore
Dat staat heel duidelijk in de wiki van de NMT.
Ik zou die eens grondig doorlezen.., dan weet je al een hele hoop meer, want dat is eigenlijk gewoon een complete handleiding.
@ giohardcore
Hier via hdmi naar mijn marantz 8002, nergens last van.. vaag probleem, heb je dat bij alle films?malinwa001 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:11:
Ik ondervind een probleem met men audio.
Het klinkt nogal blikkerig (alleen de stemmen)
Alles gaat via men versterker (marantz 8001) via HDMI.
iemand hier nog last van? Iemand een oplossing?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heb het bij alle HD films die ik klaar liggen had.Occy74 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:06:
[...]
Hier via hdmi naar mijn marantz 8002, nergens last van.. vaag probleem, heb je dat bij alle films?
Je kunt in myiHome je iTunes Library bestand selecten (staat standaard in mijn documenten > mijn muziek > itunes) en dan pakt ie automatisch de playlists van je iTunes Library. In dat bestand staan alle gegevens die je nodig hebt en het wordt realtime bijgewerkt. Werkt best goed, alleen als je vervolgens gaat afspelen op je PCH dan zie je geen track informatie als je speelt, en als ik de playlist van mijn hele iTunes Library selecteer dan loopt mn PCH vast. (gaat om iets van 6000 nummers) Ik kan dus alleen de kleine playlists pakken.Marzman schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:08:
Hoe zit het eigenlijk met die itunes ondersteuning? Daar had ik ook wat over gelezen, maar nu ik dat ding heb merk ik er weinig vanOp die manier zou je toch wel playlisten moeten kunnen maken.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 07:44 ]
dit is geen HD player kan dus zeker geen 720/1080p movies afspelen zoals alle NMT playersVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:43:
Dit lijkt mij een mooi apparaatje voor weinig geld!
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php (alleen vandaag 125 euro!!)
Geen idee of dit goed is, maar klinkt wel mooi.
Verwijderd
ik heb de HDX nu een maand in bezit.weertenaar schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:31:
De meeste van de NMT's worden volgens mij in het buitenland besteld...misschien handig als iedereen vermeld waar hij/zij de NMT gekocht heeft?
Ik ben met name geinteresseerd in de HDX900, dus nog tips?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 12:05 ]
Vraag het DHL en niet in dit topic (vervuiling!).Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:02:iemand enig idee wat vastgehouden betekend ? N.B. ik woon in Eindhoven .. ik hoop dat het betekend dat ik hem vandaag nog aangeboden krijg ...
Verder gaat het versturen zoals je kunt zien erg rap! Alleen de omweg via Brussel snap ik niet helemaal ..
Nog een tip : neem dan STP kabel oftewel Shielded Twisted Pair. Over zo'n afstand is dat aan te bevelen. Bij de Gamma 20 meter voor 13 euri.GeeBee schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:03:
[...]
Bedankt voor de tip, maar als ik daarvoor €150 moet uitgeven, trek ik wel een kabeltje
[ Voor 4% gewijzigd door BeyondThunder op 22-05-2008 23:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 10:01 ]
Mooi dat ie nu goed draait.Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:24:
Mei 22, 2008 11:11 Eindhoven - Netherlands, The Zending vastgehouden
Dit betekent dat de zending wodt vastgehouden om deze vervolgens na werktijd aan te bieden aan de klant.
Heb de PCH nu 2 dagen in bezit. Sjezus dat ding is toch nog kleiner dan ik al had verwacht. Eigenlijk is het wat formaat betreft niet meer dan een router.
In eerste instantie via MyiHome geprobeerd om alles via mijn netwerk af te spelen. Omdat je via deze optie geen DVD backups af kunt spelen met menu ben ik hier maar meteen vanaf gestapt. Deze optie was overigens wel ERG eenvoudig te installeren en te configureren. Losse VOB's werden correct afgespeeld maar HD formaten leken wat te schokken.
Vervolgens via standaard Windows sharing (delen) van mappen een aantal mappen op mijn computer beschikbaar gesteld. Ook dit was eenvoudig en de mappen waren snel terug te vinden in PCH. Nu kon ik wel DVD backups afspelen met menu, top! Toch blijken een aantal DVD's te schokken. Na het starten van een film begint na een paar seconde het beeld en het geluid te haperen.
Op naar de volgende optie dan maar: NFS. Via dit forum gezien dat Hanewin hiervoor het beste gebruikt kan worden. Ik heb het programma gedownload en geconfigureerd (op zich in Hanewin erg simpel) maar na het toevoegen van de gedeelde map in PCH geen resultaat. De map werd beschikbaar maar als ik deze vervolgens selecteerd dan blijft de laad knop 'hangen'. Alles 5x gecontroleerd (op basis van de handleiding van Hi-Jack, MPCCLUB) maar het wilde maar niet werken. Vervolgens op een ander forum gelezen dat het probleem waarschijnlijk wordt veroorzaakt door Windows Firewall. Er zouden een aantal poorten opengezet moeten worden en dan zou het probleem opgelost zijn. Ik heb de volgende poorten vervolgens opengezet in Windows Firewall:
- RPC portmap port: TCP 111
- RPC portmap port: UDP 111
- Sun Neo port: UDP 1058
- Sun Neo port: TCP 1058
- NFS port: UDP 2049
- NFS port: TCP 2049
Terug naar de PCH en opnieuw proberen om de verbinden met de NFS share ... YES het werkt! Vervolgens de DVD backups die problemen gaven met beeld en geluid (schokken) getest. Super, ook deze DVD's doen het nu zonder te schokken.
Conclusie is simpel voor mijn situatie: NFS does the job!
Vervolgens .mkv getest (verschillende varianten) en ook die lijken allemaal goed te werken (heb er een stuk of 4 getest).
Het enige wat ik tot nu toe niet werkend kan krijgen is het afspelen van muziek met behulp van playlists. Ik zal eens verder zoeken op de forums.
Ben tot op heden super tevreden met het apparaat! Het zoeken naar de beste oplossing om de bestanden af te spelen was even wat werk maar nu het eenmaal werkt doet het ook precies wat ik er van had verwacht.
N.B. ik was zelf wat huiverig voor het geluid. Achteraf gezien ook zonder reden. Ik heb een Marants SR 4600 versterker en via een coax kabel heb ik de PCH op het apparaat aangesloten. Nadat ik in het menu van de PCH het geluid op 5.1 had gezet werkte alles meteen en het klinkt ook gewoon goed.
Hanewin linkjes:
http://www.networkedmediatank.com/viewtopic.php?p=36745
Hi-Jack review:
http://www.mpcclub.com/mo...corn_hour_a100_review.pdf
Van alles wat forum:
http://www.mpcclub.com/mo...rums&file=viewforum&f=179
Rood (+) en Zwart van de molex zijn 5V.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:40:
Ik ben ook bezig met de overstap van de Freecom 35 naar de Popcorn en heb dezelfde fan besteld als Caveman, leuke mod alleen mis ik nog de foto van de draadaansluitingm.a.w. welke draad stop ik ook weer waar om de 5 volt te krijgen ?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Verwijderd
Verwijderd
Klopt, alleen hij begint dan aan het begin van de map met afspelen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:23:
Het afspelen van alle muziekbestanden in een directory is wel mogelijk (los van de playlists functionaliteit). Wanneer je alle bestanden in een directory wilt afspelen en wilt kunnen wisselen tussen de nummers met previous / next dan moet je één van de muziekbestanden in de directory selecteren en dan op de afstandsbediening kiezen voor de knop Play en NIET select.
Ik heb dit zelf getest via een SMB share en dat werkt super! Dan wordt er ook netjes TAG info getoond in het scherm
Verwijderd
dit heb ik ook, maar dit komt omdat ik hem afspeel via smb PLUS wanneer de pc (bron) bezig is met iets anders waarbij schijf activiteit aan te pas komt.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:27:
Ik heb nu ongeveer 1 week mijn Popcornhour maar elke keer als ik een iso wil afspelen dan loopt hij een paar keer vast. Als ik dan even wacht gaat de film versneld weer verder. Dit heb ik tot nu toe bij elke iso gehad. Is dit een bekende bug?
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 08:26 ]
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 14:40 ]
[ Voor 0% gewijzigd door scorpion303 op 26-05-2008 16:30 . Reden: typo ]
Kan je via je router geen WOL commando versturen? Anders heb je wel websites op internet die je een speciaal pakketje kan laten versturen (hier moet je wel je router van te voren voor instellenscorpion303 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:27:
Na het doornemen van maar liefst 26+8 pagina's met vragen en ervaringen over de PCH, heb ik zelf nog enkele nieuwe vragen...
Ik wil de PCH (plus interne HD) gaan gebruiken als NAS en kan dan (hopenlijk) mijn XP fileserver uitzetten.en zo weer enkele boompjes per jaar redden. Ik loop dan wel tegen de volgende onduidelijkheden aan..
- Kan ik vanaf de PCH wel gewoon via SMB naar mijn xboxen (met xbmc) streamen?
- Ik kan mijn XP fileserver via SFTP/SSH benaderen vanaf het Internet. Heeft de PCH manieren om deze op een veilige manier (SFTP/SSH/HTTPS/whatever) te benaderen vanaf het Internet en om zo veilig bestanden uit te wisselen?
- Zo nee, is de ftp-server 'robuust' genoeg om rechtstreeks aan het Internet te hangen? Uiteraard met een nieuw, complex wachtwoord?
- Zo nee,.kan ik op een of andere manier vanaf het Internet de PCH een WOL commando laten versturen?
/▌
Verwijderd
In een M2TS kunnen PGS (Presentation Graphics Stream) ondertitels zitten. Deze worden helaas nog niet ondersteund door de Popcorn. Je kunt hier stemmen in een pollVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:33:
Mijn probleem is echter dat de softsubs niet werken op mijn PCH.
Volgens mij zit alle informatie in die .m2ts file.
eGreat en andere dozen zijn Networked Media Players.Hoodlum77 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:07:- Is die over het netwerk bereikbaar van af andere locaties.
Je kan een http-pagina maken met linkjes naar streams. Alleen veel van de streams ondersteund hij niet omdat ze beginnen met mms:// (of ze beginnen met http:// en linken door naar mms://)sander- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:48:
Is het ook gemakkelijk mogelijk om bijv Q-Music, of een ander radiostation te streamen op de PCH?
/▌
I'm just taking care of business
Als je de kwaliteit van de subs belangrijk vind dan ga je op dit moment nog huilen. Letters overlappen elkaar en sommige speciale karakters geeft ie als rare tekens aan.mr. TCB schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:22:
Los van beeldkwaliteit en stabiliteit (vanzelfsprekend), vind ik het zelf erg belangrijk dat de ondertitels er goed uitzien. Ik gebruik nu nog de xbox XBMC als extender en ben wat dat betreft erg verwend met de kwaliteit van de ondertitels.
Kunnen mensen in het bezit van een Network Media Tank aangeven wat de kwaliteit van de ondertitels (visueel) is? Zijn ze bijv. kartelig, outlined, enz?
Natuurlijk is het afspeelkwaliteit het belangrijkst, maar een beetje prettige interface is voor mij ook een pluspunt. Welk apparaat ondersteunt folder thumbnails (zoals folder.jpg)?
Ik persoonlijk zou je pch niet inzetten als fileserver.scorpion303 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:27:
Na het doornemen van maar liefst 26+8 pagina's met vragen en ervaringen over de PCH, heb ik zelf nog enkele nieuwe vragen...
Ik wil de PCH (plus interne HD) gaan gebruiken als NAS en kan dan (hopenlijk) mijn XP fileserver uitzetten.en zo weer enkele boompjes per jaar redden. Ik loop dan wel tegen de volgende onduidelijkheden aan..
- Kan ik vanaf de PCH wel gewoon via SMB naar mijn xboxen (met xbmc) streamen?
- Ik kan mijn XP fileserver via SFTP/SSH benaderen vanaf het Internet. Heeft de PCH manieren om deze op een veilige manier (SFTP/SSH/HTTPS/whatever) te benaderen vanaf het Internet en om zo veilig bestanden uit te wisselen?
- Zo nee, is de ftp-server 'robuust' genoeg om rechtstreeks aan het Internet te hangen? Uiteraard met een nieuw, complex wachtwoord?
- Zo nee,.kan ik op een of andere manier vanaf het Internet de PCH een WOL commando laten versturen?
Dit is in een Freecom Mediaplayer een stuk beter opgelost. Standaard zien de ondertitels er keurig uit, maar je hebt zelfs de mogelijkheid om de grootte, kleur en sync aan te passen. Daar kunnen de NMT's nog van leren.mr. TCB schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:22:
Kunnen mensen in het bezit van een Network Media Tank aangeven wat de kwaliteit van de ondertitels (visueel) is? Zijn ze bijv. kartelig, outlined, enz?
Welke NAS biedt dat wel? Ik denk geneen en dus behalve RAID komt de NMT dicht in de buurt van de conventionele NAS.MisterE schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:28:
2: het is geen pc en niet erg snel en je kan dus niet ff extra services installeren.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 12:11 ]
Kijk dan eens in dit topic: [NAS] Conceptronic CH3SNAS / Dlink DNS-323 Deel 2Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:10:
[...]
Dit is in een Freecom Mediaplayer een stuk beter opgelost. Standaard zien de ondertitels er keurig uit, maar je hebt zelfs de mogelijkheid om de grootte, kleur en sync aan te passen. Daar kunnen de NMT's nog van leren.
[...]
Welke NAS biedt dat wel? Ik denk geneen en dus behalve RAID komt de NMT dicht in de buurt van de conventionele NAS.
Dat hebben ze vast al geleerd want mijn NMT kan dat ook.. mits je externe ondertitel bestanden gebruikt bij Divx bestanden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:10:
[...]
Dit is in een Freecom Mediaplayer een stuk beter opgelost. Standaard zien de ondertitels er keurig uit, maar je hebt zelfs de mogelijkheid om de grootte, kleur en sync aan te passen. Daar kunnen de NMT's nog van leren.
We moeten dit niet echt overdrijven hoor, ik heb zelf ook een xbmc machine, welke ik niet meer gebruik omdat er geen hd mee af te spelen is. Maar ik vind de kwaliteit echt prima, het zijn gewoon truetype fonts dus geen kartels ofzo. Ziet er prima uit en je kan kleur en outline bepalen en instellen tot font 32.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:26:
Ondertitels worden een beetje vreemd weergegeven. Lijkt ook wel alsof er een soort "het wordt getypt" effect inzit. Dus de letters verschijnen één voor één en niet ineens. Het gebeurt weliswaar heel snel, maar dat ziet er wel een beetje vreemd uit.
Ik stoor me er niet echt aan, maar het zou niet gek zijn als ze de ondertitels in een nieuwe firmware wat beter regelen. Moet kunnen lijkt mij.
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
Dat "getypte" effect vind ik minder storend dan dat de letters overlappen en soms niet de juiste tekst gerenderd word. Spoel je terug en dan staat het er opeens wel goed.wouter1971 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:34:
[...]
We moeten dit niet echt overdrijven hoor, ik heb zelf ook een xbmc machine, welke ik niet meer gebruik omdat er geen hd mee af te spelen is. Maar ik vind de kwaliteit echt prima, het zijn gewoon truetype fonts dus geen kartels ofzo. Ziet er prima uit en je kan kleur en outline bepalen en instellen tot font 32.
Dat is opzich best groot maar ieder zijn voorkeur. Wat men bedoelt met het lijkt of letters achter elkaar ingetypt worden is dat er een lichte vertraging zit tussen de 1e en 2e regel. Het is echt een fraktie en niet storend. In de nieuwere beta-firmware is dat flink verbeterd. Het duurt niet lang of die komt uit.
Je hebt gelijk.. Ik heb dit gisteravond getest (poortje openzetten) en volgens mij werkt 't prima over t Internet. Thanks voor de tip! - Ik zie trouwens net dat het versturen van WOL commands vanaf de PMH redelijk vaak langskomt bij de Feature Requests.. wellicht dat hier nog aan wordt gewerkt...Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:22:
Kan je via je router geen WOL commando versturen? Anders heb je wel websites op internet die je een speciaal pakketje kan laten versturen (hier moet je wel je router van te voren voor instellen)
Dat klinkt niet veelbelovend.. Iemand anders ideeen over het vanaf afstand benaderen van de PMH?Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:22:
SMB is in ieder geval geen probleem. Of de FTP-server robuust genoeg is durf ik niet te zeggen. Ik ga hem niet direct via het internet toegankelijk maken iig.
Dank voor de tip, maar video materiaal vereist bij mij zeker geen RAID- of backup voorzieningen, daarvoor is het veel te makkelijk opnieuw te downloaden.. alle andere data wordt frequent naar een andere pc gepompt en 1 keer per week over het Internet naar een andere externe server gekopieerd.. Verder wordt deze fileserver alleen gebruikt voor het streamen van media en maakt de snelheid dus niet zoveel uit. Zeker niet als de HD content al op de PCH staatMisterE schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:28:
[...]
Ik persoonlijk zou je pch niet inzetten als fileserver.
1: je kan geen raid oid doen, dus hd crash en data weg
2: het is geen pc en niet erg snel en je kan dus niet ff extra services installeren.
Ik zou als ik jou was een zuinig computertje in elkaar draaien. Wellicht een Via mini-itx moederbord.
Conventionele NAS-oplossingen hebben altijd opties om deze op een goede (veilige) manier te kunnen beheren vanaf afstand. Deze voorzieningen mis ik vooralsnog op de PCH. Of zie ik wat over het hoofd?Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:10:
Welke NAS biedt dat wel? Ik denk geneen en dus behalve RAID komt de NMT dicht in de buurt van de conventionele NAS.
[ Voor 16% gewijzigd door scorpion303 op 27-05-2008 16:56 ]
Tja, niet iedereen zoekt die functionaliteit[b][message=30139081,noline]scorpion303 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:57[/
- UPDATE -.
stom.. ik had even beter moeten zoeken... Ik was er niet vanuit gegaan dat jullie na al die pagina's discussie over invites en levertijden niet eens tegen deze mogelijkheid waren aangelopen..
Dropbear SSH server is a lightweight SSH2 server (and client) which is particularly usefull for little linux based device like the pch-a100. The following explain how to install and configure dropbear on the pch-a100 internal hard disk. Some modifications must me made to use it without a hard disk.
Link: http://groll.troll.free.fr/wiki/index.php5?title=Dropbear
Ik zie het net, de ondertitels zijn ook kwa hoogte/grootte/kleur te veranderenOutofFocus schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:27:
[...]
Dat hebben ze vast al geleerd want mijn NMT kan dat ook.. mits je externe ondertitel bestanden gebruikt bij Divx bestanden.
Ik weet niet welke firmware jij gebruikt maar ik heb dat fenomeen niet kunnen constateren. Ik ben beta-tester en gebruik de laatste beta-firmware. 01-15-080514-14-POP-402-000 van 16-5-2008MisterE schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Dat "getypte" effect vind ik minder storend dan dat de letters overlappen en soms niet de juiste tekst gerenderd word. Spoel je terug en dan staat het er opeens wel goed.
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
Probeer eens een andere kleur, b.v. blauw of geel i.p.v. wit. Dat scheelt al een stukVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:20:
[...]
Ik zie het net, de ondertitels zijn ook kwa hoogte/grootte/kleur te veranderen![]()
Wat ik wel heel erg storend vind is dat ondertitels alleen goed leesbaar zijn als ze op een zwart vlak zitten zoals de balken bij 4:3 schermen. Heb je dit niet, dan is de ondertitel erg vaag
Bdankt voor de link. Op het forum daar is het gebruik van folder thumbnails één van de populairste feature requests. Nu maar hopen dat het wordt toegepast. Dit plus goede HD externe subtitles (srt files in HD resolutie gerenderd zoals op XBMC) is voor mij een reden om een NMT te kopen.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:27:
Alle NMT zijn functioneel hetzelfde, helaas ondersteunen ze dit niet.
Eventueel kun je op http://www.networkedmediatank.com/ vragen of men dit nog gaat inplementeren in een firmware update.
Amen to that!mr. TCB schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:50:
[...]
Mijn allergrootste wens is gewoon een HD versie van XBMC. Heb nog niets gezien wat dat programma qua functionaliteiten, interface en bedieningsgemak kan verslaan.
Signature
Verwijderd
Ik heb een Bravia full hd scherm en mijn Popcornhour draait prima. Geen gekke dingen kunnen ontdekken tot nu toe.Eboman schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:00:
even een ervarings vraag ik lees op het HDX900 forum dat iedereen met een Sony Bravia problemen hebben met hun HDMI die op zwart gaat, nu melden ook enkele popcorn hour mensen zich daar.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 20:14 ]
#FFTB #CRO validator Kingstaker
OSXBMC?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik begrijp even niet waarom je dit vraagt in het NMT topic. Dvice draait niet met NMT firmware, of heb ik iets gigantisch gemist?hesr schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:51:
Ik heb zojuist de Dvico Tvix M-6500A besteld via ebay voor ongeveer 280 euro (meer dan 100 euro goedkoper dan hier kopen).
Heeft er iemand ervaring met deze speler?
Klopt. MP3 ondersteuning is nog niet echt best.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:14:
Ik constateer dat ik sommige MP3's niet kan doorspoelen (seek). Herkenbaar, of gebruiken jullie allemaal een squizebox?
Sorry, foutje...Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 03:02:
[...]
Ik begrijp even niet waarom je dit vraagt in het NMT topic. Dvice draait niet met NMT firmware, of heb ik iets gigantisch gemist?
Als je om een vergelijk vraagt heb ik je vraag verkeerd begrepen
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Verwijderd
Niet dezelfde fan, maar ik heb deze:Ekfad schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:20:
Gisteren een vastloper gehad, voelde even en PCH stond gloeiend.
Dus even gekeken naar de fan bij conrad maar is mij toch iets te duur, vooral omdat ik die 8 euro extra kosten moet betalen wegens te laag bedrag
Verwijderd
Heb er nog één voor je, mail me maarEkfad schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:20:
Gisteren een vastloper gehad, voelde even en PCH stond gloeiend.
Dus even gekeken naar de fan bij conrad maar is mij toch iets te duur, vooral omdat ik die 8 euro extra kosten moet betalen wegens te laag bedrag
Kent hier iemand nog een ander adres om die fan te kopen want makkelijk vinden doe ik niet.
[ Voor 14% gewijzigd door DiMacho op 03-06-2008 09:08 ]
Verwijderd
Als je een beetje een muziekcollectie hebt is een Squeezebox echt een must. Ondersteuning voor mp3 in de NMT en andere videospelers is grappig, maar het zal nooit het niveau van een echte audiospeler halen. Ik zit zelf op 1000+ albums, en ik verwacht niet dat de NMT daar ooit mee om weet te gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:14:
Ik constateer dat ik sommige MP3's niet kan doorspoelen (seek). Herkenbaar, of gebruiken jullie allemaal een squizebox?
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Ik begrijp dat je dus via de NMT op je squeezebox af kan spelen... Opzich wel heel mooi, maar ook prijzig om zo'n SB aan te schaffen.RichieB schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:50:
[...]
Als je een beetje een muziekcollectie hebt is een Squeezebox echt een must. Ondersteuning voor mp3 in de NMT en andere videospelers is grappig, maar het zal nooit het niveau van een echte audiospeler halen. Ik zit zelf op 1000+ albums, en ik verwacht niet dat de NMT daar ooit mee om weet te gaan.
Had ooit een keer een topic geopend op popcornhour.com met deze vraag, de wens van browsing word in de firmware van Juli verwacht en dan wordt het muziekgedeelte onder de loep genomen.. Maar het browsen in folders was schijnbaar redelijk lastig om te maken. In elk geval mis ik ie functionaliteit ook eigenlijk en hoop ik dat dit het idd binnenkort wordt opgepakt..RichieB schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:50:
[...]
Als je een beetje een muziekcollectie hebt is een Squeezebox echt een must. Ondersteuning voor mp3 in de NMT en andere videospelers is grappig, maar het zal nooit het niveau van een echte audiospeler halen. Ik zit zelf op 1000+ albums, en ik verwacht niet dat de NMT daar ooit mee om weet te gaan.
Zie nu pas je bericht, heb natuurlijk al besteld (had nog een 9V batt nodig, die er bij genomen)DiMacho schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:07:
[...]
Heb er nog één voor je, mail me maarDan komen we er wel uit! Nickname AT gmail.com
Sinds dat ik die fan er in heb alleen maar tevreden. Het enige wat ik nog jammer vind is het mp3 gedeelte. Als je 300+ albums hebt en dan van page naar page moet gaan...
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Raimundus op 04-06-2008 18:09 ]
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Raimundus op 04-06-2008 23:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Unicron op 05-06-2008 20:11 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Verwijderd
De popcornhour ondersteund geen High@L5.1 profile maar alleen High@L4.1 (dan zijn de ref frames ook automatisch lager volgens mij). Wat ik een paar posts terug al zei dat sommige films het niet deden. Dit komt dus omdat ze allemaal High@L5.1 profile hadden. Het schijnt als je mkv files door het programma tsmuxer haalt je dan wel kans hebt dat het werkt. Omdat er dan geen software wordt gebruikt maar alleen de hardware om de berekeningen te doen. Zo heb je dus meer rekenkracht en kan het bestand misschien wel afgespeeld worden. Ik zou het gewoon even testen en kijken wat de resultaten zijn. Op het forum van PH staan in ieder geval veel reacties dat een mkv eerst niet werkte en nadat hij was bewerkt door tsmuxer wel!Unicron schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:10:
Hoeveel ref frames kan de PCH nu aan bij 1080p x264 mkv's? Ik heb al heel veel gezocht met google. Er worden meldingen gemaakt van een maximum van 5, maar ik lees ook dat het pas fout gaat bij meer dan 8 ref frames. Het zou in iedergeval ook nog afhangen van de hoeveelheid die er gecropped is, bijv naar 1920x800.
Iemand hier ervaring met een PCH en hoeveelheden ref frames?
Nee dat kan helaas (nog) niet.GeeBee schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:05:
Heeft iemand een manier gevonden op op de PCH via de remote de naam van een bestand te veranderen?
Als je de SMB, NFS of FTP server aanzet kun je harde schijf in de PCH via het netwerk benaderen en op die manier operaties op de schijf uitvoeren. Nog directer is het installeren van een telnetd, zodat je in kunt loggen op je apparaatje.GeeBee schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:05:
Heeft iemand een manier gevonden op op de PCH via de remote de naam van een bestand te veranderen?
Beter zou zijn als je gewoon een sub uit kon kiezen middels een selectie menuVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:37:
[...]
Nee dat kan helaas (nog) niet.
Je zou een suggestie voor een firmware update kunnen doen op networkedmediatank.com
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq