Networked Media Tank - deel 2

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 182.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280781

Is het mogelijk om in de PCH via een externe harde schijf bestanden te kopieëren naar de interne harde schijf?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 280781 op 23-11-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Ik ben ook maar voor de HDX-1000 gegaan via de .fr site. Wat ik vooral met het oog op extra applicaties/toepassingen wel interessant vind tov de popcornhour is het dubbele geheugen (512MB). Daarnaast bevalt mij het design beter en lijkt het interne schijven beter te koelen volgens reviews.

Maar nu even afwachten voordat ik hem binnen krijg.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 280781 schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:51:
Is het mogelijk om in de PCH via een externe harde schijf bestanden te kopieëren naar de interne harde schijf?
Ja, ik heb even geen zin om het op te zoeken maar het kan. Staat ergens op hun wiki.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Topicstarter
punisher007 schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:55:
Wat ik vooral met het oog op extra applicaties/toepassingen wel interessant vind tov de popcornhour is het dubbele geheugen (512MB).
De toepassingen/applicaties zijn hetzelfde, ik kan zo even de toegevoegde waarde niet ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat zegt hij toch? Het dubbele geheugen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
Zijn er aanraders voor goede UPnP-support? Achtergrond: ik heb een Nokia N95, en zoals vrijwel alle Nokia smartphones tegenwoordig heeft deze DLNA/UPnP-support. Het is dus mogelijk om vanaf het toestel muziek, foto's en video's direct naar een UPnP media renderer te sturen. Andersom kan ook, je kunt op de mobiel je media delen, zodat UPnP-apparaten deze kunnen downloaden en spelen over het netwerk. Een leuke bonus zou zijn als het apparaat ook direct media kan converteren naar een formaat dat geschikt is voor m'n mobiel, maar ik besef dat dat wel andere koek is dan het weergeven van media.

Dus, zijn er uitblinkers op UPnP-gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
Anoniem: 280781 schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:51:
Het kan sowieso via telnet modus maar om het met standaar installatie te doen moet je volgens mij het bestand of map selecteren en dan op de file modus knop drukken.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Marzman schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:04:
Dat zegt hij toch? Het dubbele geheugen.
ik kan de toegevoegde waarde niet ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Apps die misschien net wat lekkerder lopen met 512MB bijv. Weet niet of dit voor alsnog verschil maakt, maar kan me voorstellen dat je hierdoor wat meer dingen tegelijkertijd soepel kan draaien.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is er iemand die wel tijd heeft om de topicstart weer te actualiseren?

Er zijn inmiddels weer een aantal nieuwe NMT's op de markt die eigenlijk daarin opgenomen moeten worden (Popcorn Hour A-110, B-110, HDX 1000, CMI Group HDP001, Elektron EHP-600 en 606).

Stuur even een DM zodat ik de boel kan overdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:01
Hier nog een andere NMT van Kaiboer K200 in verschillende kleuren beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-03 21:17

xyl

Anoniem: 94923 schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:04:

Er zijn inmiddels weer een aantal nieuwe NMT's op de markt die eigenlijk daarin opgenomen moeten worden (Popcorn Hour A-110, B-110, HDX 1000, CMI Group HDP001, Elektron EHP-600 en 606).

Misschien dan ook goed om andere producten toe te voegen die niet op de NMT software draaien zoals die van Dvico? Uiteindelijk is het gebruik en doel min of meer hetzelfde.
Dune producten en Freecom 450 enzo zouden wellicht ook kunnen worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
Hier heb je een overzicht van NMT spelers die allen dezelfde software gebruiken maar hardware matige toch verschillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
xyl schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:47:
[...]

Misschien dan ook goed om andere producten toe te voegen die niet op de NMT software draaien zoals die van Dvico? Uiteindelijk is het gebruik en doel min of meer hetzelfde.
Dune producten en Freecom 450 enzo zouden wellicht ook kunnen worden toegevoegd.
Sorry, dit topic is alleen bedoeld voor NMT's waarop Syabas Technology firmware draait en dus functioneel identiek zijn. Dit om gebruikerservaringen en problemen gericht en overzichtelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Anoniem: 94923 schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:08:
[...]

Sorry, dit topic is alleen bedoeld voor NMT's waarop Syabas Technology firmware draait en dus functioneel identiek zijn. Dit om gebruikerservaringen en problemen gericht en overzichtelijk te houden.
Ok, snap ik. Dan is het jammer dat er niet ook een topic is waarbij alle toestellen vergeleken worden op gebruiksgemak et cetera. :)
En ja, ik weet het, start er zelf maar 1. Maar weet ook dat het stiekem best veel werk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38329

Na lang overwogen te hebben welke nmt ik zou aanschaffen heb ik dan toch de Popcornhour A110 besteld. Dit omdat hier toch de meeste ondersteuning voor is zowel via de gebruikers als fabrikant.

Weten jullie wat de levertijd op dit moment ongeveer is?

Ik kan niet wachten tot hij binnen is namelijk..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 10:49
Anoniem: 38329 schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:26:
Na lang overwogen te hebben welke nmt ik zou aanschaffen heb ik dan toch de Popcornhour A110 besteld. Dit omdat hier toch de meeste ondersteuning voor is zowel via de gebruikers als fabrikant.

Weten jullie wat de levertijd op dit moment ongeveer is?

Ik kan niet wachten tot hij binnen is namelijk..;-)
Waar heb je hem besteld? Ik had hem namelijk gewoon in NL besteld voor 300 euro. Was eigenlijk op voorraad maar toen ik net besteld had was in de winkel de laatste verkocht. Kon mijn geld terugkrijgen of wachten en 20 euro korting. Laatste optie gekozen.

Kreeg alleen een mail die hier een paar pagina's terug staat. Er zijn wat problemen met uitleveren van de Popcorn Hour omdat ze geen mp3 licentie bezitten. Popcorn hour is bezig de licentie te verkrijgen. Dit zou eind november rond zijn en dan zouden er weer popcorns naar NL worden geëxporteerd. Anders was de importeur ook aansprakelijk.

Ik weet dus niet hoe het zit als je hem zelf in de US hebt besteld, maar het kan dus zijn dat je problemen krijgt als hij bij de grens aankomt voordat de licenties rond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 14:35

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

wiene schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:36:
[...]

Waar heb je hem besteld? Ik had hem namelijk gewoon in NL besteld voor 300 euro. Was eigenlijk op voorraad maar toen ik net besteld had was in de winkel de laatste verkocht. Kon mijn geld terugkrijgen of wachten en 20 euro korting. Laatste optie gekozen.

Kreeg alleen een mail die hier een paar pagina's terug staat. Er zijn wat problemen met uitleveren van de Popcorn Hour omdat ze geen mp3 licentie bezitten. Popcorn hour is bezig de licentie te verkrijgen. Dit zou eind november rond zijn en dan zouden er weer popcorns naar NL worden geëxporteerd. Anders was de importeur ook aansprakelijk.

Ik weet dus niet hoe het zit als je hem zelf in de US hebt besteld, maar het kan dus zijn dat je problemen krijgt als hij bij de grens aankomt voordat de licenties rond zijn.
Geen problemen mee gehad. Heb hem net 10 minuten geleden aangepakt van de postbode! 200 euro betaald. Scheelt een hoop met winkels in NL. Ik heb hem 16 november besteld, vandaag binnen. Iets meer als een week wachttijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38329

Lt. Marx schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:38:
[...]

Geen problemen mee gehad. Heb hem net 10 minuten geleden aangepakt van de postbode! 200 euro betaald. Scheelt een hoop met winkels in NL. Ik heb hem 16 november besteld, vandaag binnen. Iets meer als een week wachttijd dus.
Ah oke, ik heb hem dus ook bij popcornhour zelf besteld in amerika. Hoop dat die van mij dan ook in een weekje er is.

Krijg je trouwens steeds bericht als er iets met de bestelstatus veranderd is? via google chechout bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Nee, ik kreeg vanochtend bericht en 2 uur later was hij er al. Dit komt overeen met wat op de NMT fora staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giohardcore
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 19:51
giohardcore schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:25:
[...]

Nee, een fixed IP ingeven gaat ook niet, die vakjes zijn grijs. Ik weet zeker dat het niet aan de DHCP ligt, aangezien andere NIC's wel gewoon een IP krijgen. Het lijkt erop alsof de PCH de NIC niet ziet, kan het zo zijn dat tijdens de FW upgrade het (softwarematige) stuurgedeelte van de NIC gesloopt is?
De NIC wordt volgens mij niet aangestuurd vanuit de kernel, anders was hij met een oude FW wel weer tot leven gekomen.
Echt helemaal niemand die me verder kan helpen :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niet zo snel huilen, je kunt ook zelf even kijken op www.networkedmediatank.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 19-05 10:12
Wat mij niet helemaal duidelijk is en daarom stel ik hier maar de vraag:

Kan ik een NMT ook met andere devices benaderen omdat ie aan een router gekoppeld is ...

Ik ben dus opzoek naar een apparaat waar ik al m`n muziek/films en foto`s op kan zetten en waar ik vanaf kan spelen met m`n laptop, desktop, ps3, ipod touch en mobiele telefoon. Nu was ik al vrij ver met de synology 107, maar nu ik dit hier lees klinkt die eigenlijk beter, aangezien ik deze direct aan m`n TV koppel via hdmi.

Als ik dan wat informatie lees over de Popcorn A110, dan begrijp ik dat de NMT zowel client al server is ...
Houdt dit dan in dat je `m met welk device dan ook kan benaderen via je router, dus ook bv met de ps3 ?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat kan, je kunt je NMT inzetten ook gebruiken als NAS en dus voortaan daar je data op dumpen. De NMT's zijn via verschillende protocollen te benaderen SMB, NFS, FTP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nog een vraagje over de PCH, kon het hier nergens direct terugvinden. Is het mogelijk om gewoon in de rarfiles te kijken en ook daadwerkelijk de data te openen? Met XBMC kan ik mooi de rar selecteren en dan speelt ie de iso in de rars meteen af, vroeg me af of dat met de PCH dus ook kan.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:13:Met XBMC kan ik mooi de rar selecteren en dan speelt ie de iso in de rars meteen af, vroeg me af of dat met de PCH dus ook kan.
Ik begrijp de achtergrond van vraag niet helemaal. Bedoel je dat je bv een verzameling van bv 90 rar's heb van 50 Meg waarin dan een iso zit die je dan weer wilt afspelen? Zo ja, wat is het nut daar van? Als je die iso 10 keer wil benaderen moet je 10 keer al die rars uitpakken. Dat kost je flink wat processor power en ook disk activiteit. En je moet ze ook altijd bij elkaar houden, want als er eentje zoek raakt werkt het niet meer. Wat is er tegen om die rars gewoon eenmalig uit te pakken en dan als één enkele iso op te slaan?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Heb je al eens met XBMC gewerkt? Je kunt dan gewoon een rar selecteren (automatisch laat ie alleen de 1e zien), die klik je aan, dan zie je wat erin zit en als je dan de iso selecteert speelt ie 'm meteen af, met de nadruk op meteen. Hij hoeft dus niets te extracten oid. Voordeel is dan gewoon dat je niet alles uit hoeft te pakken en alles nog mooi in rars hebt staan met bijbehorende pars. Voor mijn gevoel altijd veiliger.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:26:
de iso selecteert speelt ie 'm meteen af, met de nadruk op meteen. Hij hoeft dus niets te extracten oid. Voordeel is dan gewoon dat je niet alles uit hoeft te pakken en alles nog mooi in rars hebt staan met bijbehorende pars. Voor mijn gevoel altijd veiliger.
Natuurlijk pakt hij het wel uit. Anders zou hij niet weten wat er in zit. Waarschijnlijk pakt hij de eerste RAR uit en begint dan maar vast met spelen. Dat gaat binnen een paar seconden en ondertussen begint hij vast aan de 2e enz. Hij doet het dus 'on the fly' Maar uit eindelijk doet hij ze dus allemaal. En dat iedere keer opnieuw. Dat het technisch zo geregeld is in een XMBC dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat het niet onder het oppervlak gebeurt.

Een 'rar' is immers geen afspeelbaar formaat maar een container met daarin een gecomprimeerde versie van 'iets'. Soms zit daar dan een ISO in waarop soms weer een video dvd staat. Maar het kan ook de bevolkings administratie van een middelgrote stad zijn. Dat weet je pas nadat je er in hebt gekeken door het eerste deel alvast uit te pakken en dan nog weet je het niet zeker. Ik kan jou met het grootste gemak een serie RAR's aanleveren waarmee je XMBC vrolijk aan het afspelen van een film begint om dan na enige tijd te merken dat het toch niet gaat omdat alleen RAR 1-20 een stuk van de iso bevatten en 21-40 mijn vakantie foto's en 41-90 een verzameling bijbelteksten in het Koreaans. En daar komt hij dan pas achter op het moment dat hij RAR21 open maakt. Dat kan je echt niet zien als je alleen naar RAR 1 kijkt

Als je het goed beschouwd gaat is afspelen van een RAR met een ISO zelfs dubbel op gecompliceerd. De 'VOB' video informatie is samen met wat andere dingen op een DVD geplaatst. Daarvan is een ISO gemaakt En die zit dan weer in een hele berg rars.

Ik kan me heel goed voorstellen hoe het werkt dat de XMBC daar mee om kan gaan. Maar of het handig is om 90 RAR's samen met 20-30 PAR's als opslag te gebruiken? Tja...ik vind het iets overzichtelijker om één enkele ISO te hebben. Gewoon omdat ik dan alles op één plaats heb. Maar de minste overhead heb je als je het als een directory hebt waar in je DVD geheel uitgepakt staat. Uiteindelijk heeft je player dat formaat nodig om te kunnen spelen. Het enige voordeel wat ik kan zien bij het afspelen vanuit rars is dat je tijdens het downloaden alvast even kan kijken of het is wat je wilt.

Voor de veiligheid gebruik ik gewoon een server met daarin een raid 0. Dat is dus echt veel veiliger want daarop staat al je dat beveiligt tegen een disk crash. Gaat er een disk kapot dan werkt alles gewoon door en zet ik er een ander in. Als de hele server afbrand ben ik wel alles kwijt. Maar dat zou ook zo zijn als ik RAR/PAR combinaties had. Die laatste hebben wel het risico dat je bij bv een copyslag vergeet om van de 120 files er 10 mee te nemen. Dat valt niet echt op en dan werkt het dus niet meer. Maar dat is antuurlijk een keuze die je zelf moet maken.

edit:

Raid 0 moet natuurlijk raid 1 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

OK, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik bedoel dus on-the-fly en niet dat ie van tevoren de iso helemaal uit gaat pakken. Ik vind het gewoon handiger, dat is persoonlijk denk ik. Het is inderdaad driedubbel gecompliceerd afspelen, maar het werkt gewoon helemaal lekker in XBMC en vroeg me af of de PCH dat ook ondersteunt. Ik download de files gewoon, zet ze in een map en die map gaat weer in een submap, dus het is net wat je jezelf aanleert.

Overigens bedoel je raid1 denk ik, raid0 is juist niet erg veilig :)

En bedankt voor de genomen moeite, was een hele lap tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:13:
Nog een vraagje over de PCH, kon het hier nergens direct terugvinden. Is het mogelijk om gewoon in de rarfiles te kijken en ook daadwerkelijk de data te openen? Met XBMC kan ik mooi de rar selecteren en dan speelt ie de iso in de rars meteen af, vroeg me af of dat met de PCH dus ook kan.
Ja dat kan die aan, maar dan moet je LLINK installeren, zie wiki voor de how-to.

• Parses vob, avi, ts, mkv, tp, mov, m2ts, evo.
• SSDP / UPnP discovery support (although minimal).
• Skin support: make your own HTML templates or choose from pre-built.
• Simple iMDb querying to look up media information for Jukebox skins.
• Both HD and SD skins.
• Light, tiny and clean code for Unix, OsX and Windows.
• (external process support, like mencoder : incomplete).
• Can play straight from RAR files, no more need to unrar your media. Comes with special unrar-3.7.8-seek.
• Paginating. Support to send listings in pages, with tags for next/prev.
• PlayAll cgi tag, and PlayAllFrom.
• External subtitles. Subtitle files can be consolidated in one directory.
• libdvdnav support (and libdvdcss) to play .iso and .img files (and from devices like a DVD drive)
• Play movies, view images or play music.
• UDF 2.50 BD5-ISO support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:32:
Ik download de files gewoon, zet ze in een map en die map gaat weer in een submap, dus het is net wat je jezelf aanleert.
Ik gebruik Newsbin Pro, die download alles en haalt niet eens de pars op als hij ze niet nodig heeft. Mocht hij ze wel nodig hebben dan alleen nog maar net zo veel als er nodig zijn voor het repareren. Hij pakt alles uit en zet het in de juiste directory. De rars/pars gooit hij daarna weg. Dat hoeft niet, maar zo heb ik het ingesteld. Voor mij is het unrarren niet iets waar ik me me bezig houd. Het enige wat ik doe is van een DVD die niet in ISO formaat is weer ISO maken.
Overigens bedoel je raid1 denk ik, raid0 is juist niet erg veilig :)
Ik heb het er bij gezet. Je hebt helemaal gelijk, ik draai Raid 1 :+

Ik heb trouwens geen PCH maar een HDX1000 maar principeel verschillen ze niet echt

[ Voor 4% gewijzigd door Ortep op 26-11-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
Ik gebruik de unpack script van Ydrol voor de NZBget. Die download, repareert zelf, upack de bestanden, verplaats deze naar een bepaalde folder in de juiste categorie, hernoemt naar ISO indien nodig en verwijdert alle rars/pars en dit zonder mijn tussenkomst.

NZB uploaden naar mijn HDX-1000 en die doet de rest, s'avonds kan ik dan genieten van mn film...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ja kijk, dat bedoelde ik! Thanks voor de info FloRadix & Ortep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ortep schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:25:
[...]
Het enige wat ik doe is van een DVD die niet in ISO formaat is weer ISO maken.
Waarom doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

FloRadix schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:08:
[...]

Ja dat kan die aan, maar dan moet je LLINK installeren, zie wiki voor de how-to.

• Parses vob, avi, ts, mkv, tp, mov, m2ts, evo.
• SSDP / UPnP discovery support (although minimal).
• Skin support: make your own HTML templates or choose from pre-built.
• Simple iMDb querying to look up media information for Jukebox skins.
• Both HD and SD skins.
• Light, tiny and clean code for Unix, OsX and Windows.
• (external process support, like mencoder : incomplete).
• Can play straight from RAR files, no more need to unrar your media. Comes with special unrar-3.7.8-seek.
• Paginating. Support to send listings in pages, with tags for next/prev.
• PlayAll cgi tag, and PlayAllFrom.
• External subtitles. Subtitle files can be consolidated in one directory.
• libdvdnav support (and libdvdcss) to play .iso and .img files (and from devices like a DVD drive)
• Play movies, view images or play music.
• UDF 2.50 BD5-ISO support
is LLink in plaats van de standaard software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
je kan zowel de standaard software als LLink gebruiken, maar als je rars wilt afspelen moet je LLink gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 08-06 07:06

GeeBee

Oddball

Is LLink nou een NMT-app die op een HD moet staan of kun je het net als de firmware van een USB-stick installeren op de PCH zélf?
Op zich ziet LLink er namelijk érg leuk uit om te proberen, vooral met die jukebox skin.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze stuurden vandaag een mailing over de nieuwe firmware/apps/myihome. Er stond een verhaaltje in over de firmware, het personaliseren van de msp-portal, een nieuwe myihome en de plugins. Er is nu dus ook een LastFM plugin, heeft iemand die al geprobeerd? De mijne hangt momenteel even niet aan het netwerk anders, maar vanaf mijn pc ziet het er leuk uit: http://nmt.kowalczuk.eu/last.fm/index.php

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 26-11-2008 23:40 ]

/▌

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik weet dat het niet nodig is. Maar ik houd het graag simpel. Zo is het één compleet ding met alles er op en er aan. Ze staan met zijn allen in een directory en staan dan ook op hetzelfde niveau. Als je de hele directory structuur van een DVD opslaat moet je die weer onder een andere directory ophangen om ze gescheiden te houden. Dus ik heb liever niet:

Root\Movies\Film11\Video_TS\*.*
Root\Movies\Film11\Audio_TS\
Root\Movies\Film12\Video_TS\*.*
Root\Movies\Film12\Audio_TS\
Root\Movies\Film1.iso
Root\Movies\Film2.iso

Zeker op een PC sorteert dat vreselijk. Alle directories staan boven en dan pas de iso's Of je moet de iso's ook weer in hun eigen directory gaan zetten.

En het is niet eens altijd een extra stap voor me. Ik vind al die menuutjes en zooi die in een DVD zitten vreselijk. Als ik wil kijken wil ik kijken en niet moeten selecteren of ik wel of niet een saaie foto sessie met een of andere acteur wil zien, of de directors comments of moeten kiezen wel of geen subtitles en zo ja uit welke van de 7 talen dan wel. Dus die sloop ik er toch uit. Dan sla ik hem gelijk op als iso. Dat spaart gelijk ook zo'n 20% ruimte want zonder al die nonsens zijn ze gelijk kleiner

Topicstarter
Hmm, geen gekke denkwijze :)
Welk programma gebruik je hiervoor?

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je kan DVDfab er voor gebruiken. Niet de beste die er is wat video kwaliteit betreft, maar omdat ik niets aan de grootte van de video doe, maar alleen de menu's er uit sloop maakt dat weinig uit. Ook DVD Shrink moet het kunnen en DVDRebuilder ook

Topicstarter
Anoniem: 94923 schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:04:

Helaas geen vrijwilligers die zich hebben aangemeld.
Ik heb zelf de topicstart bijgewerkt met de recente modellen.

• xyl

xyl

Ik weet niet of deze officieel ook tot de NMT categorie behoort, maar in ieder geval wel interessant: Fantec mediarecorder, dus met coax in. Timeshift, tv gids enzovoorts. We komen steeds dichter in de buurt van de all-in-one. Helaas geen HD, de HDX-1000 enzovoorts lijken toch heel wat meer af te spelen. Prijzen vanaf zo'n 220 euro ex verzending.
Ik wacht nog even tot bv Popcorn met een nieuwe versie komt (C-110?) die hetzelfde is als de B-110 maar dan met coax in en recorder-functionaliteit. Leuk kastje er omheen, dvd-speler en harddisk er in en mijn huidige hdd-recorder kan de deur uit.

Topicstarter
Nee dat is inderdaad geen Syabas gebaseerde NMT.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 15:52
weet trouwens iemand of "de community" bezig is met een alternatieve (linux open source) firmware. Of dat ze bezig zijn met het uitzoeken hoe de chip is aan te sturen aangezien ze dat geloof ik proberen geheim te houden.

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Marzman schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:37:
Ze stuurden vandaag een mailing over de nieuwe firmware/apps/myihome. Er stond een verhaaltje in over de firmware, het personaliseren van de msp-portal, een nieuwe myihome en de plugins. Er is nu dus ook een LastFM plugin, heeft iemand die al geprobeerd? De mijne hangt momenteel even niet aan het netwerk anders, maar vanaf mijn pc ziet het er leuk uit: http://nmt.kowalczuk.eu/last.fm/index.php
waar kan je lif worden van die nieuwsbrief?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:46

Royz

Kleurenblind!!

GeeBee schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:06:
Is LLink nou een NMT-app die op een HD moet staan of kun je het net als de firmware van een USB-stick installeren op de PCH zélf?
Op zich ziet LLink er namelijk érg leuk uit om te proberen, vooral met die jukebox skin.
Kan iemand eens foto's maken? Ik ben echt benieuwd, ziet het eruit als XBMC? Hij haalt fotos op van IMDB inclusief tekst en maakt het compleet? Wauw dan :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Topicstarter
Lt. Marx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:11:
[...]

waar kan je lif worden van die nieuwsbrief?
Ik denk dat je lid bedoeld?
Registreer je op www.networkedmediaplayer.com en je krijgt ze elk kwartaal automagisch.

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Anoniem: 94923 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat je lid bedoeld?
Registreer je op www.networkedmediaplayer.com en je krijgt ze elk kwartaal automagisch.
Zou je de laatste even naar me willen mailen?

[ Voor 4% gewijzigd door LtMarx op 27-11-2008 15:47 ]

Topicstarter
Ik kan even niet bij mijn mail. Misschien kan iemand de newsletter ff posten.

• FloRadix
tis wel een beetje lang, hier is ie:

Dear Forum Member,

Welcome to the first ever Networked Media Tank Newsletter Newsletter!!

Dont worry we wont be spamming you every other day, just about once a quarter or when we have something extra special to tell you.

If you do not want to receive these newsletters simply visit the forum and in your control panel go to 'edit options' on the left hand side. Select 'edit options' and then uncheck the box Receive "emails from the Administrators."

On to the content and this quarters news letter:-

Summary of contents:
1.) Latest Firmware Releases
2.) Latest MyiHome Release
3.) MSP Portal News (My MSP, new Plugins)
4.) MSP Community News (new Plugins, Contest, new SDK)
5.) Casgle search Content in your Language
6.) USB WiFi adapter Popcorn Hour WN-100 (USD 37.00)

1.) Latest Firmware Releases:

[A100] Firmware 01-17-081023-15-POP-402 (NMT 00-17-081023-15-POP-402)
Release Date: 30 Oct 2008
Release Notes and Download can be found here
http://www.popcornhour.com/download/A100/firmware-A100.html

[A110] Firmware 01-17-081023-15-POP-403 (NMT 00-17-081023-15-POP-403)
Release Date: 04 November 2008
http://www.popcornhour.com/download/A110/firmware-A110.html

[B110] Firmware 01-17-081023-15-POP-405 (NMT 00-17-081023-15-POP-405)
Release Date: 19 Nov 2008
http://www.popcornhour.co...10-b/firmware-B110-B.html

2.) Latest MyiHome Release:

myiHome 5.1.3 Release for Windows 32bit and 64bit
http://www.networkedmedia...yihome_download_note.html
Release Date : 30th Oct 2008

Release Notes: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=10170

3.) MSP Portal News (My MSP, new Plugins):

3.1.)My MSP (Personalize the MSP Portal):

With My MSP service, you can subscribe your favourite MSP plugin and make them appear in the front page of MSP portal now. Click the "log in" link at MSP Portal and select sign up a My MSP account to start using this service.
To finalize the registration, you will receive an Email where you have to activate your account.
Auto-login already working with current public firmware release

3.2.)New Plugins:

NMT Forum Plugin http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=10373
Pikeo Plugin http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=9745
Yahoo weather Personalization (you can personalize now this plugin) http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=38
Bloglines Plugin (you can personalize now this plugin) http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=1618
Mediafly plugin http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=8723

4.) MSP Community News (new Plugins, Contest, new SDK)

4.1.)New Plugins October:

PodcastAlley http://plugin.mspsite.com/user/podcast_alley
Last.FM http://nmt.kowalczuk.eu/last.fm/
Wait, Wait....Dont Tell Me http://plugin.mspsite.com/user/Wait_Wait...Dont_Tell_Me
Screenrush http://plugin.mspsite.com/user/screenrush

4.2.)New Plugins November:

G4TV http://plugin.mspsite.com/user/g4tv
MobuzzTV http://plugin.mspsite.com/user/Mobuzztv
Project Playlist http://www.haxyo.com/playlist/
Ask a Ninja http://www.cloud9magic.com/ask.a.ninja/
TED Ideas worth spreading http://www.haxyo.com/tedcom/
Classic Cartoons http://www.haxyo.com/cartoons/

4.3.)Plugin Contest (Win every month an free Popcornhour A-110)

You can find Details here http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=2006
October Winner: Congratulations to Michal and his LastFM plugin
November Winner: Congratulation to Stejan for his G4TV plugin

4.4.) MSPSDK 1.1 released

We have just updated MSPSDK to v1.1, you can download it at www.mspsite.com

5.) Casgle - search Content in your Language

http://www.casgle.com/
With the last Firmware a new NMT Apps Plugin gets added, developed by the Casgle Developers,
they try now to make their Service useable in many Countries, that means they are searching for Content in your native Language, they will check out if the Content is possible for the Casgle Service and they will add it into the available List, so that you can easy download your favourite broadcasts to your NMT.
You can send the Request directly to Casgle or just post it into this thread.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=11539
Our fellow forum member 'ashih' is from Casgle and he will try to help if there are problems or wishes.

6.) USB WiFi adapter Popcorn Hour WN-100 (USD 37.00)

Popcornhour starts selling there USB WiFi adapter, you can find them at the following adress
http://www.popcornhour.co...=9&main_id=0&category_id=
they also have an special bundle with A-110

Hope you enjoyed reading the newsletter and we will be back next quarter as there is plenty to come from the NMT platform and you our members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag een 1 Tb harde schijf in mijn PCH geplaatst. Nu wil ik van mijn externe harde schijf kopieeren naar de interne. Volgens de popcorn hour wiki gaat dat als volgt:

File Mode

Press 'File Mode' button

First time you have three options:-
Add file to list
Create Folder
Rename File

If you already have a file listed then you have further options:-
Add to list
Remove from list
Copy Listed items here
Move listed items here
Create Folder
Clear list
Delete listed items
Rename file
Press 'enter' on the highlighted file or selection

Als ik nog niets geselecteerd heb dan krijg ik alleen de optie:
Add file to list

Daarna krijg ik de volgende opties:
Add file to list
Delete listed items
Clear list

Verder dan dit kom ik niet. Kan iemand mij helpen en dit eens op een A-110 testen.

Vast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu het kopieeren van een externe schijf naar de interne niet lukte, zie vorige reactie, dacht ik het via de
netwerk mogelijkheid te proberen.

Hoe krijg ik de popcorn in het netwerk???

Ik heb een XP computer met een interne netwerkkaart vebonden aan een router. De router en de PCH staan dermate ongelukkig van elkaar dat boren door de muren de enige optie is om deze aan elkaar te koppelen. Ik had nog een usb netwerkadapter liggen. Die heb ik aan de computer gehangen en verbonden aan de PCH.

Vervolgens heb ik op de PCH het IP-adres op handmatig gezet en het IPadres, subnetmask, gate, 1e en 2e dns genoteerd.

Ik kan nu echter geen mogelijkheid vinden om de PCH in het netwerk te hangen.

Als ik het IP-adres ping dan krijg ik keurig antwoord.

Mijn kennis houdt hier op. Wie kan mij uitleggen wat ik moet doen??

Vast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik heb het met myiHome als volgt gedaan:

- Server IP = 10.0.0.160 (vast)
- Op de server myiHome geïnstalleerd
- Op de PCH onder Webservices toegevoegd: Mediaserver met URL http:/ /10.0.0.160:8000

Save en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ortep schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:25:
[...]

Natuurlijk pakt hij het wel uit. Anders zou hij niet weten wat er in zit. Waarschijnlijk pakt hij de eerste RAR uit en begint dan maar vast met spelen. Dat gaat binnen een paar seconden en ondertussen begint hij vast aan de 2e enz. Hij doet het dus 'on the fly' Maar uit eindelijk doet hij ze dus allemaal. En dat iedere keer opnieuw. Dat het technisch zo geregeld is in een XMBC dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat het niet onder het oppervlak gebeurt.

Wall of Text
Allemaal wel leuk en aardig dat hele verhaal maar het uitpakken kost amper processor kracht omdat een .iso rarren geen noemenswaardige compressie oplevert. MPeG is op zich al een compressie formaat, en daar valt weinig extra aan te compressen. Dus er hoeft weinig gebufferd te worden of in de achtergrond uitgepakt.

Kijk naar een DVD release en je zal zien dat het altijd rond de 90-100 .rar files zijn van 50mb en dat bij elkaar is .... ? Juist, net geen 5gb, de grote van een DVD-R.

En als je goeie software hebt (XBMC zoals aangegeven) dan zie je in de directory alleen de eerste rar staan, precies hetzelfde als wanneer er alleen een .iso zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280826

Ik vroeg me af wat een goede network media tank is voor deze situatie:

- er is een een pc
- er is een een 1080 hdtv
- ik heb geen dts reciever ofzoiets, heb alleen maar de 2 speakers van mijn tv.

Nu wil ik een network media tank hebben en ik dacht bv aan popcorn, ook las ik iets over ene HDX 1000 die ook goed scheen te zijn.

Mijn "ideale situatie":
Ik heb een 1080 DTS x264 mkv bestand.
Ik gooi dit op de NMT.
Daarna doe ik de NMT in mijn hdtv via hdmi, en alles werkt gewoon.
Ik heb geluid (de DTS is dus omgezet naar stereo neem ik aan zodat de tv het gewoon geluid kan afspelen?) .
Ik heb goed beeld met de goede aspect ratio zonder framerate issues of happeringen.

Is deze situatie mogelijk? Zou ik door een NTM + interne hardeschijf te kopen en dan die NTM als externe hardeschijf op me pc aansluiten en dan de bestanden overzetten van mijn pc naar mijn NTM en die in de tv doen mijn gewenste situatie creeren? Of kom ik hier nog zat problemen tegen?
Hebben jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
*Leek me net op het randje een post voor het Grote topic in plaats van een eigen topic te starten*

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 280826 op 29-11-2008 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MaZo schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:22:
"Fixed ISO playback over USB occasional hang issue"

:D
Hmm, zelfs met de nieuwste firmware blijf ik het probleem houden. Het streamen van dezelfde film over WiFi (!) gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 280826 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 03:37:
Ik heb een 1080 DTS x264 mkv bestand.
Ik gooi dit op de NMT.
Daarna doe ik de NMT in mijn hdtv via hdmi, en alles werkt gewoon.
Ik heb geluid (de DTS is dus omgezet naar stereo neem ik aan zodat de tv het gewoon geluid kan afspelen?) .
Ik heb goed beeld met de goede aspect ratio zonder framerate issues of happeringen.

Is deze situatie mogelijk? Zou ik door een NTM + interne hardeschijf te kopen en dan die NTM als externe hardeschijf op me pc aansluiten en dan de bestanden overzetten van mijn pc naar mijn NTM en die in de tv doen mijn gewenste situatie creeren? Of kom ik hier nog zat problemen tegen?
Deze manier is erg ingewikkeld en werkt alleen als je een NMT met een slave USB-poort hebt.
Veel handiger is om de bestanden op een externe USB-schijf te zetten en die aan te sluiten op je NMT.
Nog handiger is om de bestanden via het netwerk af te spelen, mits je netwerk daar snel genoeg voor is (vooral voor 1080p belangrijk). Een NMT heet niet voor niets Networked. :)
Bedraad lukt altijd en eventueel kun je ook een powerline aansluiting overwegen.
Welke NMT je neemt hangt vooral af van smaak en wensen, bijvoorbeeld of je die slave USB-poort wilt. Je kunt vergelijkingen vinden op mpcclub.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Anoniem: 280781 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:59:
Ik heb vandaag een 1 Tb harde schijf in mijn PCH geplaatst. Nu wil ik van mijn externe harde schijf kopieeren naar de interne. Volgens de popcorn hour wiki gaat dat als volgt:

File Mode

Press 'File Mode' button

First time you have three options:-
Add file to list
Create Folder
Rename File

If you already have a file listed then you have further options:-
Add to list
Remove from list
Copy Listed items here
Move listed items here
Create Folder
Clear list
Delete listed items
Rename file
Press 'enter' on the highlighted file or selection

Als ik nog niets geselecteerd heb dan krijg ik alleen de optie:
Add file to list

Daarna krijg ik de volgende opties:
Add file to list
Delete listed items
Clear list

Verder dan dit kom ik niet. Kan iemand mij helpen en dit eens op een A-110 testen.

Vast bedankt.
Ga op een bestand staan op de externe harde schrijf.
Druk dan op File Mode.
Druk dan op Add file to list.
Nu komt er een vinkje voor dat bestand te staan.
Selecteer eventueel nog meer bestanden op dezelfde manier.
Browse dan naar je interne harde schijf en ga in de map staan waar alles naar toe moet.
Druk dan op File Mode.
Dan kan je kiezen Copy listed files here.
Alles wordt dan gekopieerd.

Het werkt dus net als op je PC. Bestand selecteren. Naar de map toe waar het heen moet en plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280826

drfruit schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:14:
[...]

Deze manier is erg ingewikkeld en werkt alleen als je een NMT met een slave USB-poort hebt.
Veel handiger is om de bestanden op een externe USB-schijf te zetten en die aan te sluiten op je NMT.
Nog handiger is om de bestanden via het netwerk af te spelen, mits je netwerk daar snel genoeg voor is (vooral voor 1080p belangrijk). Een NMT heet niet voor niets Networked. :)
Bedraad lukt altijd en eventueel kun je ook een powerline aansluiting overwegen.
Welke NMT je neemt hangt vooral af van smaak en wensen, bijvoorbeeld of je die slave USB-poort wilt. Je kunt vergelijkingen vinden op mpcclub.com.
Ik heb gelezen dat veel NMT's niet werken als je er een externe usb-schijf aan sluit op je NMT (alhoewel me dat ook een hele mooie oplossing leek). Je schijnt dan framerate issues te hebben met 1080p films, terwijl ik het aparaat enkel zou kopen om 1080 op de hdtv af te spelen ;)

Weet iemand ook welke NMT's die DTS kunnen omzetten naar een stereo kanaal zodat me TV het gewoon kan afspelen, hoorde dat de WD TV daar last van had. (Jammer, want dat was wel een mooi prijsje!)

Is er eigenlijk beeldkwaliteit verschil tussen NMT en gewoon dvitohdmi en via je pc afspelen?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 280826 op 29-11-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zit al heel de middag naar die Last.FM plugin te luisteren. Het werkt best goed. In plaats van de artiestinfo krijg je heel groot LAST.FM in beeld. Op zich een nette oplossing, artiesteninfo zal ook wel te veel gevraagd zijn van het spelertje.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2010
Hallo Tweakers,

Ik heb een PopcornHour A-110 en heb bij de Webservices de link naar:
Uitzendinggemist van Emiel Mols geplaatst (http://pch.emielmols.info/ug)

Als ik die opstart dan krijg je een lijst met de 10 MEEST POPULAIRE uitzendingen van het laatste moment.

Nu de vraag: Werkt de functie ZOEKEN NAAR: ..... bovenaan de pagina ook ?

Dus m.a.w. kun je ook zoeken naar andere programma's die niet in de Top 10 staan.
Het lukt me niet namelijk ....... :?

Zijn er ook andere leuke links die ik in WEB SERVICES kan ingeven, zoals bijvoorbeeld RTLGEMIST ??

Alvast bedankt voor jullie hulp en antwoorden !!

Groetjes,
Evelien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Nu online
Beauty555 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:45:
Hallo Tweakers,

Ik heb een PopcornHour A-110 en heb bij de Webservices de link naar:
Uitzendinggemist van Emiel Mols geplaatst (http://pch.emielmols.info/ug)

Als ik die opstart dan krijg je een lijst met de 10 MEEST POPULAIRE uitzendingen van het laatste moment.

Nu de vraag: Werkt de functie ZOEKEN NAAR: ..... bovenaan de pagina ook ?

Dus m.a.w. kun je ook zoeken naar andere programma's die niet in de Top 10 staan.
Het lukt me niet namelijk ....... :?

Zijn er ook andere leuke links die ik in WEB SERVICES kan ingeven, zoals bijvoorbeeld RTLGEMIST ??

Alvast bedankt voor jullie hulp en antwoorden !!

Groetjes,
Evelien
Op de zoek knop staat TO DO :)
Dat moet dus nog gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Het zal jammer genoeg nooooit meer gedaan worden !!!

Emiel liet me weten dat hij de link niet meer verder door ontwikkeld.
Jammer genoeg had hij zijn PCH verkocht en zal dus ook niets meer uitbreiden voor de PCH.

Jammer want dit ziet er al super goed uit, misschien was de Top 50 van uitzendinggemist wel zijn volgend project geweest.

Misschien iemand die wel een script weet te draaien voor uitzendinggemist Top 50 of RTLgemist ?

[ Voor 6% gewijzigd door Beauty555 op 29-11-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 08:57

I-V-O

powerpoker

Voor de liefhebbers van Shoutcast: ik heb een simpel ding gemaakt voor de Popcorn/HDX waarmee je door de hele shoutcast directory kan browsen/zoeken en streams kan beluisteren. De directory wordt niet realtime opgehaald, maar iedere 2 dagen ververst, het kan dus voorkomen dat ie ietsjes achterloopt.

Je kan de site toevoegen als webservice met als adres http://hdx.i-v-o.nl

Disclaimer: het is vooral functioneel bedoeld, had geen tijd om er een mooie skin omheen te bouwen

Suggesties tot uitbreiding/verbetering zijn overigens altijd welkom, als ik wat tijd vrij heb wil ik hier wel wat meer mee gaan hobbien

[ Voor 11% gewijzigd door I-V-O op 02-12-2008 15:20 . Reden: suggesties toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik heb gemerkt dat het pauzeren van een ASF slecht is voor de PCH A100, want dat resulteert in een vastloper. Geen reactie meer te krijgen via de afstandsbediening en een stroomonderbreking is dan dus het enige dat rest.

Zijn er meer mensen waarbij de PCH vastloopt bij het pauzeren van een ASF-bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ace schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 03:01:
[...]

Allemaal wel leuk en aardig dat hele verhaal maar het uitpakken kost amper processor kracht omdat een .iso rarren geen noemenswaardige compressie oplevert. MPeG is op zich al een compressie formaat, en daar valt weinig extra aan te compressen. Dus er hoeft weinig gebufferd te worden of in de achtergrond uitgepakt.
En hoe komt hij er achter dat het weinig compressie is? Door het te gaan uitpakken. Het blijft hoe dan ook dubbel op. En zeker bij dingen als H264 1080 heb je iedere processor cycle nodig die je kan krijgen. Waarom uitpakken en weggooien als het niet hoeft? En dat iedere keer opnieuw. En zoals ik al aangaf: Hij zal het steeds moeten controleren want je weet nooit zeker of de volgende RAR er echt wel eentje is van dezelfde set. Dat weet je pas als je het probeert.
Kijk naar een DVD release en je zal zien dat het altijd rond de 90-100 .rar files zijn van 50mb en dat bij elkaar is .... ? Juist, net geen 5gb, de grote van een DVD-R.
Ja en? Het blijft dubbel (3 dubbel eigenlijk als het een iso is) ingepakt. Het aardige is trouwens dat als er echt geen compressie mogelijk is de rar set groter is dan de iso. Die trouwens best weer groter kan zijn dan de inhoud van de VIDEO_TS directory. Ik heb uitgepakte ISO's gezien waar maar voor 2.8 gig aan 'film' in zat.

En 'zware' compressie is eerder een voordeel dan een nadeel. Als er een compressie truc zou bestaan om de iso te halveren (Kan niet, weet ik) dan hoef je maar de halve hoeveelheid vanaf de disk te lezen om de hele video informatie te krijgen. En je processor is sneller dan je schijf.
En als je goeie software hebt (XBMC zoals aangegeven) dan zie je in de directory alleen de eerste rar staan, precies hetzelfde als wanneer er alleen een .iso zou staan.
Ja en? Dat de software het niet laat zien betekent niet dat het er niet is. Het blijven 100 rar files. Jij gaat zeker ook nooit naar de dokter als je pijn in je been hebt. Want zolang hij niet zegt dat je een gebroken been heb is het niet zo.

En er is wel meer software waarmee je naar de files kijkt. Bv de software waarmee je de rar's op je schijf zet bv. Vergeet je er eentje, dan werkt het niet. Bij 100 rar's is de kans 100 keer zo groot als bij 1 iso. Ik zie nl direkt dat hij er niet staat. Je kan heel eenvoudig rar 37 over het hoofd zien als je selecteert en dan werkt het niet. En zeg niet dat het je nooit overkomt, want als er iets kan mis gaan dan zal het mis gaan.

Puur voor processor/disk efficiency zou het handig zijn om alleen de VIDEO_TS op te slaan. Maar dat levert je een tiental losse files op en een extra laag in je directory structuur. Als je dat niet wil kan je het opslaan als een iso. Dan heb je één container die je de de juiste naam kan geven en waar alles in zit. Dat is wat ik handig vind. Maar waarom zou ik die dan weer in 100 losse stukjes knippen die ik dan weer 'onder' een directory moet hangen zodat ze bij elkaar blijven omdat ik anders het overzicht verlies. Als ik ze niet in hun eigen directory zet en ik heb 200 films en 12 series dan heb ik zo 2000-3000 RAR's door elkaar staan.

En dat uitpakken van die RAR's is iets wat een beetje behoorlijke software automatisch voor je doet. NewsbinPro bv haalt de rar's op kijkt of er par's nodig zijn haalt ze op indien nodig repareert eventueel en pakt dan de iso of VIDEO_TS uit. Ik neem aan dat Newsleecher dat ook kan.

Het kan handig zijn om even in een RAR te kunnen kijken. ik zeg niet dat het niet mag. Maar om dat altijd zo te doen? Het komt op mij over als: Ik heb een prima slaapkamer, maar ik slaap in de schuur, want daar is het ook droog

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 01-12-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Laatst online: 25-05 22:06
GeeBee schreef op maandag 01 december 2008 @ 00:34:
Ik heb gemerkt dat het pauzeren van een ASF slecht is voor de PCH A100, want dat resulteert in een vastloper. Geen reactie meer te krijgen via de afstandsbediening en een stroomonderbreking is dan dus het enige dat rest.

Zijn er meer mensen waarbij de PCH vastloopt bij het pauzeren van een ASF-bestand?
Ik zal het vanavond eens uitproberen! Ik heb wat "In Europa" ASFbestanden klaarstaan ;)

Edit: Bij mij spelen ze af, maar kan niet spoelen of met de navigeer knop op de remote spoelen. Maar hij loopt niet vast!

[ Voor 10% gewijzigd door DiMacho op 01-12-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 02:44
Beauty555 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:27:
Het zal jammer genoeg nooooit meer gedaan worden !!!

Emiel liet me weten dat hij de link niet meer verder door ontwikkeld.
Jammer genoeg had hij zijn PCH verkocht en zal dus ook niets meer uitbreiden voor de PCH.

Jammer want dit ziet er al super goed uit, misschien was de Top 50 van uitzendinggemist wel zijn volgend project geweest.

Misschien iemand die wel een script weet te draaien voor uitzendinggemist Top 50 of RTLgemist ?
Ik heb UZG dit weekend werkend gezien in een Eminent EM7070, inclusief zoekfunctie. Ik zal kijken of ik de link die zij gebruiken kan achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151018

Is er al een NMT die overweg kan met de Blu-ray structuur, inclusief menu dus?

Of welke gaat dit ondersteunen dmv firmware updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die kende ik nog niet. Ook maar even aan de TS toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik krijg itunes niet aan de praat met Myihome 5.1.3. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Nu online
I-V-O schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:28:
Voor de liefhebbers van Shoutcast: ik heb een simpel ding gemaakt voor de Popcorn/HDX waarmee je door de hele shoutcast directory kan browsen/zoeken en streams kan beluisteren. De directory wordt niet realtime opgehaald, maar iedere 2 dagen ververst, het kan dus voorkomen dat ie ietsjes achterloopt.

Je kan de site toevoegen als webservice met als adres http://hdx.i-v-o.nl

Disclaimer: het is vooral functioneel bedoeld, had geen tijd om er een mooie skin omheen te bouwen
Bedankt werkt goed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

DiMacho schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:04:
[...]

Ik zal het vanavond eens uitproberen! Ik heb wat "In Europa" ASFbestanden klaarstaan ;)

Edit: Bij mij spelen ze af, maar kan niet spoelen of met de navigeer knop op de remote spoelen. Maar hij loopt niet vast!
Ook niet bij het pauzeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Toegevoegd aan topicstart:
Dune HD Mini, Dune HD Center, Dune BD Prime, Dune HD Network Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
De Dune series zijn eigenlijk geen NMT player op basis van Sybas, ze gebruiken hun eigen firmware. Dus ze horen niet in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ai dat had ik niet door.
Bij deze weer verwijderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 23:38

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die verschillende players (niet alleen in dit topic maar vele andere sites die ik geraadpleegd heb). Is het in dit topic toegestaan advies te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja hoor, dat mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Asure schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:11:
[...]

Ik heb UZG dit weekend werkend gezien in een Eminent EM7070, inclusief zoekfunctie. Ik zal kijken of ik de link die zij gebruiken kan achterhalen.
Dat zou super zijn, want de Eminent EM7070 is exact dezelfde als de Popcorn Hour zoals ik kan zien !!
Ik hoor graag van je welke link het is !!

Alvast bedankt voor de moeite !!

[ Voor 9% gewijzigd door Beauty555 op 02-12-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou de EM7070 gaat maar tot HDMI 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 23:38

n00bs

Het is weer Zomer!

Gelukkig ;)
Ik ben namelijk al een hele tijd op zoek naar een storage (stille) die ook de door mij alle belangrijke formaten ondersteund. Tot nu toe hebben alle media spelers wel ergens een beperking.

Voor mij is het volgende van belang:

video:
Divx, Xvid, AVI, MPEG, MPG, DVD met menu (ook losse VOB en evenetueel ISO), MKV, WMV9, eventueel 3GP

En bij de video gebruik kunnen maken van externe subtitle files zoals srt en sub

audio:
wav, ogg, mp3 (VBR), wma, pcm, aac, ac3, eventueel dts

foto:
jpg, bmp, png, eventueel gif

Video output moet gewoon goed zijn (vloeiend geen synchronisatieproblemen met de audio en ook niet na het spoelen), eventueel bookmarken van een positie zodat je later makkelijk verder kan kijken en dit al in ieder geval 720P

Audio afspelen liefst zonder gaps tussen de tracks zoals de meesten wel helaas hebben, browsen tijdens het spelen van een file en ook kunnen spoelen in een audiotrack eventueel playlisten kunnen aanmaken en afspelen

Duidelijke en makkelijke interface die zelfs jouw oma kan bedienen ;) zoals bv Tvix heeft. Kunnen browsen op mappen structuur en niet dat je bv 10.000 mp3tjes als 1 lijst op alfabetische volgorde ziet.

Aansluitingen:
Output: HDMI (kabel meegeleverd), SCART of aansluiting met SCART verloop
Input: handig zou flashcards zijn eventueel videoinput voor opname maar is zeker geen noodzaak.

Natuurlijk ook via het netwerk te benaderen, 100Mbit is dan toch wel het minimum maar 1Gbit heb ik ze nog niet kunnen vinden, USB aansluiting eventueel SATA. Eventueel audiostreams via internet en eventueel youtube e.d.

Harde schijf van 500GB of groter mag er al inzitten of later zelf 1 inplaatsen.

Op deze punten heb ik al lang lopen zoeken, maar vind weinig echt geschikts. Of het lijkt er aardig op maar totaal onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-06 13:44
Voor de mensen met een A-110. Kunnen jullie via de network browser van de popcorn smb shares openen op een windows systeem?

Ik heb een win2k3 pc draaien met wat media files. De directory is geshared, everyone full control. Guest account op dit systeem is enabled. Guest account heeft ook ntfs rechten op de directory die geshared is.

Met de popcorn kan ik rustig op het netwerk browsen, ik zie workgroup > servernaam > share. Echter als ik de share wil openen dan zie je ongeveer 2 minuten het loading thingy links bovenin het scherm, daarna geeft de popcorn de melding: "Request cannot be processed".

Overigens werkt alles wel goed als ik dit via MyiHome doe. Dan kan de popcorn wel diezelfde directory benaderen en files afspelen.
In mijn popcorn zit geen harddisk, ik wil alles streamen over netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Anoniem: 94923 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:02:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen de Dune HD Ultra staan... :S

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb nu een paar mkv files waar alleen de audio niet van werkt. Ik heb al geprobeerd ze te remuxen met tsremux. Is dan nu de enige oplossing om ze te transcoden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
n00bs schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:32:
[...]

Gelukkig ;)
Ik ben namelijk al een hele tijd op zoek naar een storage (stille) die ook de door mij alle belangrijke formaten ondersteund. Tot nu toe hebben alle media spelers wel ergens een beperking.

Voor mij is het volgende van belang:

video:
Divx, Xvid, AVI, MPEG, MPG, DVD met menu (ook losse VOB en evenetueel ISO), MKV, WMV9, eventueel 3GP

En bij de video gebruik kunnen maken van externe subtitle files zoals srt en sub

audio:
wav, ogg, mp3 (VBR), wma, pcm, aac, ac3, eventueel dts

foto:
jpg, bmp, png, eventueel gif

Video output moet gewoon goed zijn (vloeiend geen synchronisatieproblemen met de audio en ook niet na het spoelen), eventueel bookmarken van een positie zodat je later makkelijk verder kan kijken en dit al in ieder geval 720P

Audio afspelen liefst zonder gaps tussen de tracks zoals de meesten wel helaas hebben, browsen tijdens het spelen van een file en ook kunnen spoelen in een audiotrack eventueel playlisten kunnen aanmaken en afspelen

Duidelijke en makkelijke interface die zelfs jouw oma kan bedienen ;) zoals bv Tvix heeft. Kunnen browsen op mappen structuur en niet dat je bv 10.000 mp3tjes als 1 lijst op alfabetische volgorde ziet.

Aansluitingen:
Output: HDMI (kabel meegeleverd), SCART of aansluiting met SCART verloop
Input: handig zou flashcards zijn eventueel videoinput voor opname maar is zeker geen noodzaak.

Natuurlijk ook via het netwerk te benaderen, 100Mbit is dan toch wel het minimum maar 1Gbit heb ik ze nog niet kunnen vinden, USB aansluiting eventueel SATA. Eventueel audiostreams via internet en eventueel youtube e.d.

Harde schijf van 500GB of groter mag er al inzitten of later zelf 1 inplaatsen.

Op deze punten heb ik al lang lopen zoeken, maar vind weinig echt geschikts. Of het lijkt er aardig op maar totaal onbetaalbaar.
Wellicht heb je hier wat aan: Vergelijkingstest: 15 mediaspelers
jbr schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:00:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen de Dune HD Ultra staan... :S
Ja het ligt aan jou, zie een paar posts verder :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 03-12-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Laatst online: 08-06 17:06

Martijn02

/* No Comment */

Anoniem: 280826 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:42:
[...]
Weet iemand ook welke NMT's die DTS kunnen omzetten naar een stereo kanaal zodat me TV het gewoon kan afspelen, hoorde dat de WD TV daar last van had. (Jammer, want dat was wel een mooi prijsje!)

Is er eigenlijk beeldkwaliteit verschil tussen NMT en gewoon dvitohdmi en via je pc afspelen?
In de instellingen van de A110 kan je voor DTS, AC3, AAC en WMA aangeven of dit raw moet worden uitgestuurd (zodat je versterker het begrijpt als DTS/AC3 of moet worden gedownmixed naar PCM (Stereo) zodat je tv het begrijpt.

Ik had alles op RAW staan, maar kwam gisteren mijn eerste AAC file tegen. Mijn versterker zei "plop! zoek het zelf maar uit met dat vage formaat" toen heb ik AAC en WMA maar even teruggezet op PCM downmix, dat ging wel prima.

Wat ik nog liever zou willen is dat de mediaplayer formaten als AAC en WMA omzet naar iets als DTS, maar dat kan de PCH helaas niet...
Lt. Marx schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:42:
Ik heb nu een paar mkv files waar alleen de audio niet van werkt. Ik heb al geprobeerd ze te remuxen met tsremux. Is dan nu de enige oplossing om ze te transcoden?
Ik weet niet welke NMT je hebt, en hoe je hem hebt ingesteld, maar hoogstwaarschijnlijk is dat hetzelfde probleem wat ik hierboven beschreef (versterker/tv snapt formaat niet) en kan je het in je instellingen aanpassen.
C00KW4US schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:19:
Voor de mensen met een A-110. Kunnen jullie via de network browser van de popcorn smb shares openen op een windows systeem?

[...]
Ja, geen problemen om een vista share te benaderen. Heb volgens mij niets spannends ingesteld in het Network and Sharing Center. (ben nu niet thuis dus kan niet voor je kijken, maar volgens mij staan alleen Network discovery en File sharing aan)

Oh, en dit is een verkapte "Ik heb ook een PCH! en ik ben er superblij mee!!!"-post

[ Voor 35% gewijzigd door Martijn02 op 03-12-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151018

Anoniem: 94923 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:02:
Misschien kun je er een nieuw topic van maken. Ben namelijk ook geinteresseert in Dune HD Center.
Of heb je je post niet opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Martijn02 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:49:
[...]

In de instellingen van de A110 kan je voor DTS, AC3, AAC en WMA aangeven of dit raw moet worden uitgestuurd (zodat je versterker het begrijpt als DTS/AC3 of moet worden gedownmixed naar PCM (Stereo) zodat je tv het begrijpt.
Dit volg ik niet, als je versterker het geluid moet gaan weergeven dan heeft je TV er daarna toch niet meer mee te maken, het geluid wordt niet naar je TV gestuurd immers maar via de versterker naar de luidsprekers toch. Wat moet je TV er nog aan 'begrijpen' dan?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
Hier heb nog een goede review voor alle NMT players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik had alles op RAW staan, maar kwam gisteren mijn eerste AAC file tegen. Mijn versterker zei "plop! zoek het zelf maar uit met dat vage formaat" toen heb ik AAC en WMA maar even teruggezet op PCM downmix, dat ging wel prima.

Wat ik nog liever zou willen is dat de mediaplayer formaten als AAC en WMA omzet naar iets als DTS, maar dat kan de PCH helaas niet...

Ik weet niet welke NMT je hebt, en hoe je hem hebt ingesteld, maar hoogstwaarschijnlijk is dat hetzelfde probleem wat ik hierboven beschreef (versterker/tv snapt formaat niet) en kan je het in je instellingen aanpassen.

Oh, en dit is een verkapte "Ik heb ook een PCH! en ik ben er superblij mee!!!"-post
Bedankt man! dit was inderdaad het probleem! Nu doen alle HD films/series het die ik meer heb kunnen vinden de afgelopen tijd! Hij is met de laatste firmware wel iets instabiel de PCH, maar films afspelen doet ie super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 151018 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:59:
[...]

Misschien kun je er een nieuw topic van maken. Ben namelijk ook geinteresseert in Dune HD Center.
Of heb je je post niet opgeslagen?
Ik ben alleen geïnteresseerd in NMT's, dus nee ik ga geen ander topic starten, maar je bent vrij om dit zelf te doen :)
FloRadix schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:17:
[...]

Hier heb nog een goede review voor alle NMT players.
Nice!
Kwam de volgende NMT's in die review tegen, dus ook weer in de topicstart gezet.
Kaifa EP6000, Kaiboer K100, Elektron EHP-606, Dragontech ioBox 100HD.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 03-12-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Laatst online: 08-06 17:06

Martijn02

/* No Comment */

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:01:
[...]

Dit volg ik niet, als je versterker het geluid moet gaan weergeven dan heeft je TV er daarna toch niet meer mee te maken, het geluid wordt niet naar je TV gestuurd immers maar via de versterker naar de luidsprekers toch. Wat moet je TV er nog aan 'begrijpen' dan?
Ik haalde 2 situaties door elkaar, sommige mensen sluiten hun NMT alleen op hun (stereo) tv aan die waarschijnlijk geen dolby digital begrijpt (dus stel je alles op PCM downmix in), en andere sluiten hem aan op hun versterker (zo veel mogelijk op raw, afhankelijk van hoeveel formaten je versterker begrijpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-06 09:44
Via HDMI kan hij wel iets dergelijks, nl. van WMA Pro 5.1 een PCM 7.1 (multichannel) stream maken. Zie mijn eerdere bericht:

Mr Magic in "Networked Media Tank - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
Hier nog wat apps & tools voor alle NMT players.

[ Voor 13% gewijzigd door FloRadix op 03-12-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Laatst online: 25-05 22:06
GeeBee schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:15:
[...]

Ook niet bij het pauzeren?
Yep, bij het pauzeren loopt hij dus vast. Ik kan hem alleen nog uitzetten met Powerof+Delete .

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hebben mensen hier ervaring met het installeren van torrentclient en watchtorrent progjes op NMT spelers? (of gewoon de PCH?) Ik krijg ze wel geinstalleerd alleen zijn ze erg instabiel, en laat de snelheid nogal wat te wensen over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Graag hier weer verder: Networked Media Tank - deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind de PCH met de laatste firmware wel wat instabiel. Ik heb gelezen op de NMT forums dat dat wel beter wordt/was. Meer mensen die gemerkt?
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Verder is dit topic ook niet bedoeld voor zinloze reacties in de trant van "ik heb hem binnen !!!1" of "wil er iemand nog een invite?" of "Ik heb invite nummer xxx"..