De installatie zou ik dan laten doen, ik heb al nagevraagd bij een Mitsubishi tuner of ze er überhaupt nog aan kunnen komen en wat de kosten zouden zijn, daar komen ze een dezer dagen op terug als het goed is. Dat de auto dan per se Euro98 moet hebben was te verwachten maar op zich nog wel te overzien, ik woon namelijk pal aan de grens met Duitsland en daar is Euro98 nog wat meer gemeengoed als in Nederland.Blue_Entharion schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:34:
Ik ken iemand die er eentje heeft, hij doet vooral meer brandstof inspuiten en ja je moet dan 98 tanken (zou ik sowieso doen met zo'n motor, geeft toch weer wat meer pk's). De installatie is redelijk involved, je moet inhaken op een kabel van de ECU stekker, dus weet waar je aan begint. Ook moet de module ingeleerd zijn door de dealer voor het juiste model.
Meer info: http://www.df-engels.nl/manuals/11/index.html
Ik wacht sowieso even af wat de tuner zegt, als de kosten echt onwijs hoog zijn moet ik er sowieso nog maar eens goed over nadenken. Maar die beste man/vrouw heeft verder geen negatieve ervaringen met de Rallitronic?
Overigens heeft mijn Colt CZ5 uit 2007 (de daily) ook diezelfde pieptoon.