Het grote Mitsubishi topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:26
Michael Knight schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:54:
[...]

En daar wil je een origineel navigatiesysteem op aansluiten? Zoek je die? Of is de stekker kapot en wil je die vervangen?

Mitsubishi gebruikte een systeem met Navteq software als ik mij niet vergis. Wellicht kun je op die manier er achterkomen of die stekkers ook los te krijgen zijn.

Zo niet, dan zou ik een sloop-L200 zoeken en de kabel daar afknippen. Even opnieuw solderen, krimpje er omheen en je bent good to go! :*)
Ik wil de permanente 12V en achteruitrij signaal in die connector gebruiken voor een ander doel.

Sloop L200s met navigatie van de bouwjaren waar ik de schema's van heb (en dus weet of de connector er in zit) zijn er niet echt. En de dichtstbijzijnde sloop L200 met navigatie ligt 3 uur rijden en 2 veerboten verderop, dus even langs rijden en kijken is niet echt een optie. :+

Als de andere helft van de connector makkelijk te krijgen is, is dat makkelijker en netter dan andere manieren.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MewBie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:16:
[...]

Ik wil de permanente 12V en achteruitrij signaal in die connector gebruiken voor een ander doel.

Sloop L200s met navigatie van de bouwjaren waar ik de schema's van heb (en dus weet of de connector er in zit) zijn er niet echt. En de dichtstbijzijnde sloop L200 met navigatie ligt 3 uur rijden en 2 veerboten verderop, dus even langs rijden en kijken is niet echt een optie. :+

Als de andere helft van de connector makkelijk te krijgen is, is dat makkelijker en netter dan andere manieren.
Ah, leuk projectje!

Houd er wel rekening mee dat de 12volt voor navigatie wellicht anders afgezekerd is/dunnere bekabeling heeft dan voor jouw doeleinde!

Als je bijvoorbeeld een zwaar koelkastje achterin wilt plaatsen, zou ik liever een nieuwe 12v trekken.

Als je een eigen display+camera wilt schakelen erop, zou dat wel moeten lukken :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:26
Michael Knight schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:29:
[...]

Ah, leuk projectje!

Houd er wel rekening mee dat de 12volt voor navigatie wellicht anders afgezekerd is/dunnere bekabeling heeft dan voor jouw doeleinde!

Als je bijvoorbeeld een zwaar koelkastje achterin wilt plaatsen, zou ik liever een nieuwe 12v trekken.

Als je een eigen display+camera wilt schakelen erop, zou dat wel moeten lukken :)
Het is voor het schakelen van extra verlichting, zoals werklampen en achteruitrijlampen, die aan het roofrack hangen.
Het kan allemaal handmatig natuurlijk, maar gemak dient de mens. :P

De koelkast heeft al een voeding van de 3de accu. :+

[ Voor 5% gewijzigd door MewBie op 29-12-2020 16:43 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

MewBie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:42:
[...]

Het is voor het schakelen van extra verlichting, zoals werklampen en achteruitrijlampen, die aan het roofrack hangen.
Het kan allemaal handmatig natuurlijk, maar gemak dient de mens. :P
Ah! Relais op achteruitsignaal + extra 12 volt (extra lampen wil je niet op de navi-12volt zetten).
MewBie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:42:
[...]

De koelkast heeft al een voeding van de 3de accu. :+
_/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kielligzind2
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-03 12:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCAeOMyT58aY-FuSm_MSioDRM3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ChOGHv393OFHtEECuA0Olvvo.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk hoor die Mitsubishis :-D

ik heb dit hok alweer bijna 1 jaar, geweldige auto

[ Voor 6% gewijzigd door kielligzind2 op 09-04-2021 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

kielligzind2 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:34:
[Afbeelding]

Leuk hoor die Mitsubishis :-D

NICE!!! 8) d:)b :*)

Eindelijk weer eens iemand met een echte en ook nog eens verdomd leuke Mitsubishi :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kielligzind2
nero355 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:37:
[...]

NICE!!! 8) d:)b :*)

Eindelijk weer eens iemand met een echte en ook nog eens verdomd leuke Mitsubishi :+

en ja dit is weer eens wat anders dan een crossover met een veel te kleine motor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

kielligzind2 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:34:

Heerlijk kleurtje ook! Heb je nog wat interieurfoto’s?

Dan doe ik ook even mee om het topic wat op te vrolijken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNGrEZ0bCCnJtES0tGTSBdVwyVo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yA22lm9CsZS0oyx94shPBa7H.jpg?f=user_large

Mijn Eclipse 4G. Afgelopen jaar veel onderhoud aan laten doen, zodat er nog veel jaartjes plezier beleefd kunnen worden. *O* Ik rijd hem alleen in de zomer in mijn vrije tijd.

Afgelopen jaar lukte het ook om eindelijk een tellerconversie te doen. De originele dash liet alles in mijlen zien (met een hele kleine kmpu-teller), maar vanuit Canada kon ik een KM-model vinden die (omgerekend) nagenoeg dezelfde km-stand had als de originele unit. Netjes laten registreren bij RDW ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kielligzind2
Michael Knight schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:43:
[...]

[Afbeelding]

Mijn Eclipse 4G. Afgelopen jaar veel onderhoud aan laten doen, zodat er nog veel jaartjes plezier beleefd kunnen worden. *O* Ik rijd hem alleen in de zomer in mijn vrije tijd.

Afgelopen jaar lukte het ook om eindelijk een tellerconversie te doen. De originele dash liet alles in mijlen zien (met een hele kleine kmpu-teller), maar vanuit Canada kon ik een KM-model vinden die (omgerekend) nagenoeg dezelfde km-stand had als de originele unit. Netjes laten registreren bij RDW ook :)
Ow man die is ook gaaf ! en ik rij er ook alleen mee in de zomer in in mijn vrije tijd !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kielligzind2
Michael Knight schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:43:
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kt2RJm2tJu9AqqVbEhgn69K54qk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jYTw9sOOxvreQ5QcFL7IHJvJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nero355

nero355

Fun fact : Dat stuurtje zit ook in de Evo IV/V/VI in RS2 en GSR trim! :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielligzind2
nero355 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:53:
[...]

Fun fact : Dat stuurtje zit ook in de Evo IV/V/VI in RS2 en GSR trim! :*)
klopt, het interieur lijkt erg op een EVO IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
Mitsubishi Cols 1.3 Edition two gekocht.

Zit deze radio in +
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0sWdU1hJItmW7HFmaUUtlFkgbsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yhTTQdxgZU11nH7KUroJVSoK.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wil er mijn radio inzetten die ik altijd gebruik en nl ;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lEXYRaDMtalhgygipzo4yaKTZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TF3cQBwYQsHPm6kjEGbCgEBs.jpg?f=fotoalbum_large

In mijn vorige auto had ik een verloopstuk zodat ik hem kon aansturen vanaf mijn stuur.
2 vragen;
gezien de gekke vorm van de originele radio, wat heb ik nodig? Kan ik hem wel inbowuen.
Heb ik wederom een verloop nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

maartend schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:46:
gezien de gekke vorm van de originele radio, wat heb ik nodig? Kan ik hem wel inbowuen.
Heb ik wederom een verloop nodig?
Dat wordt een flinke uitdaging en daar wens ik je alvast heel veel sterkte mee! :)

Misschien dat je het zelfs richting de vele Chinese op Android gebaseerde oplossingen moet zoeken...

Succes alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

nero355 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:13:
[...]

Dat wordt een flinke uitdaging en daar wens ik je alvast heel veel sterkte mee! :)
Hoezo? Gewoon frame halen en gaan. Die zijn er genoeg te vinden voor niet veel.

https://www.winparts.nl/i...l-mitsubishi/p348127.html

Kabels weet ik niet 100% wat erachter zit. Stuurwielbediening is een twijfelpunt maar zou je nog eventueel een extra verloopje voor moeten halen. Weet ook niet wat je nu allemaal precies hebt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Touchdomex schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:21:
[...]

https://www.winparts.nl/i...l-mitsubishi/p348127.html

Kabels weet ik niet 100% wat erachter zit. Stuurwielbediening is een twijfelpunt maar zou je nog eventueel een extra verloopje voor moeten halen. Weet ook niet wat je nu allemaal precies hebt.
Stuurbediening ws gevonden ;
https://www.niq.de/produc...ishi-colt.html&no_boost=1

Frame dat je aangeeft is een 1-din, in mijn auto is groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

maartend schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:32:
[...]

Stuurbediening ws gevonden ;
https://www.niq.de/produc...ishi-colt.html&no_boost=1

Frame dat je aangeeft is een 1-din, in mijn auto is groter
Geen 2-din. Want dat is nog groter. Dus zal anderhalf din zijn wat je er nu in hebt. Dan is een 1-din frame prima.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Touchdomex schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:43:
[...]

Geen 2-din. Want dat is nog groter. Dus zal anderhalf din zijn wat je er nu in hebt. Dan is een 1-din frame prima.
Probleem is, dan blijf ik met een gat zitten er onder. Dus ga ik maar eens op zoek naar 1.5 din

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

maartend schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:26:
[...]

Probleem is, dan blijf ik met een gat zitten er onder. Dus ga ik maar eens op zoek naar 1.5 din
Dat rode hier? Dat is toch gewoon een bakje? Of wil je daar ook weer dingen in doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saRS6R_n0cU7-r54on-809YCbs4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x6jxwYZwWjTz8DmwA9tQ3Mb5.png?f=fotoalbum_large

Ik kijk puur naar het vervangen van het gele stuk. Dat stukje rood als je dat wil vervangen dan moet je een heel ander iets ook hebben voor je temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Touchdomex schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:32:
[...]

Dat rode hier? Dat is toch gewoon een bakje? Of wil je daar ook weer dingen in doen?

[Afbeelding]

Ik kijk puur naar het vervangen van het gele stuk. Dat stukje rood als je dat wil vervangen dan moet je een heel ander iets ook hebben voor je temperatuur.
Wat jij in geel aangeeft is groter dan 1 din. Is ws 1.5 din. Maar net dit doorgekregen, lijkt het te zijn;
https://www.caraudioshop....olt-2008-2012-kleur-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Touchdomex schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:21:
Dat dacht ik ook destijds voor een andere auto en dat werd niks anders dan een puinhoop...

Zelfs als je een € 400 kostende Pioneer/JVC/Kenwood/enz. koopt en de fabrikant beweert dat het allemaal prima past en werkt! ;)
Om daar maar niet over te beginnen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

nero355 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 23:25:
[...]

Dat dacht ik ook destijds voor een andere auto en dat werd niks anders dan een puinhoop...

Zelfs als je een € 400 kostende Pioneer/JVC/Kenwood/enz. koopt en de fabrikant beweert dat het allemaal prima past en werkt! ;)
Ja de eerste kee heb ik het zelf gedaan. Enige issue was het frame halen en vervolgens dacht je dat je ISO stekkers had. Haal je alles open. Blijkt het toch Quadlock te zijn ;( Mag je dus alsnog terwijl alles open ligt naar de winkel om daar een dure adapter te halen met kabels :/ Heb toen ook maar besloten fuck die stuurbediening. Ga daar niet nog een 50 euro adapter bij halen als ik al net 60 euro heb uitgegeven aan een kabel.

Tweede keer heeft de garage het maar opgelost. Ik vroeg of ze de radio ook konden overplaatsen bij de aanschaf. Geen probleem. Bleek achteraf dat ze niet alleen de radio hadden overgeplaatst maar ook ALLE bediening op het stuur lieten werken :X Ja het viel wat duurder uit dan ze dachten :X Had voor mij niet gehoeven die stuurbediening. Is gewoon een mooie extra :P

Fysiek passen is nooit het probleem. :+ Daarvoor zijn genoeg plastic frames te halen en bij je radio zit het metalen frame voor in het plastic al. Dat is goed afgesproken en dat is standaard. De 1-din radio of de 2-radio frame. Het laten werken is het probleem met kabels en adapters. Daar moet je echt zin in hebben of het willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Touchdomex schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:50:
Fysiek passen is nooit het probleem. :+ Daarvoor zijn genoeg plastic frames te halen en bij je radio zit het metalen frame voor in het plastic al. Dat is goed afgesproken en dat is standaard. De 1-din radio of de 2-radio frame.
Dat het past is inderdaad geen probleem, maar een "frontje" of "frame" vinden die mooi aansluit op het dashboard is niet altijd even makkelijk, tenzij je een "massa auto" rijdt, zoals een VW Polo/Golf en dat soort meuk ;)
Het laten werken is het probleem met kabels en adapters. Daar moet je echt zin in hebben of het willen.
Ik had een kabel gevonden die maar liefst € 120 heeft gekost en alles zou oplossen : NOPE.AVI _O- :+

Gelukkig heb ik elke cent teruggekregen van het hele experiment :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Of een stuk goedkoper uit Duitsland gelijk een framepje mét verloopkabel halen

Prima webshop, heb er al eens besteld. Als je overigens toch een andere radio gaat plaatsen zou ik de speakers ook gelijk vervangen. Af-fabriek is vaak extreem el-cheapo. Vergeet niet dat je dan over het algemeen ook speaker-adapters (kunststof ringen) nodig hebt.

Stuurwieladapters verkopen ze daar ook.

En misschien van de sloop/onderdelenlijn even een leren stuur scoren om dit versleten stuur mee te vervangen O-)

[ Voor 13% gewijzigd door ThinkPad op 03-06-2021 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Ook hier maar even melden. Als tijdelijke vervanger voor mijn bedrijfsauto, heb ik afgelopen vrijdag een Carisma gekocht. Tzt komt er (gewoon) weer een bestelauto of busje, maar omdat momenteel het aanbod vooral bestaat uit afgetrapte bouwbusjes, en ik hem toevallig voor een goede prijs aangeboden kreeg, heb ik het voorlopig anders opgelost :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/An5OAD9lwUflYNXEMmxicUtzIKI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5fOBOSJxVJGx5h89SC37d092.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myPVribeVx8mhJ4fJf2dwXYa3zk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4lylL42Tpnu9EP4Vy9jrsKEc.jpg?f=user_large

Het interieur doet denken aan dat nummer van Eiffel65:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrVsboqkPknNPLV6g_VJw9FTqss=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5sAe7ktkn3yVjjaSnTQKYyti.jpg?f=user_large

Een Mitsubishi Carisma met een 1.6 16v onder de kap, bouwjaar 2001. 225k km op de klok en nog 8 maanden APK. Voor het geld een prima ding, al is er geen overdaad aan opties :+

Binnenkort ga ik de distributie vervangen, want die ligt er alweer 6 jaar op, en bovendien zweet de kleppendekselpakking wat olie, ik weet op dit moment niet of de distributieriem olie gevangen kan hebben, maar wmb is het wel alle reden om de riem niet lang meer te laten zitten. Dan vervang ik ook gelijk de multiriem, want die ziet eruit alsof hij er bij de laatste distributie vervanging opgezet is.

Verdere plannen, niet echt. De achterbanden zijn niet geweldig meer, wellicht dat ik er nog een setje lichtmetaal onder schroef. En ik wil nog eens kijken waarom de airco het niet doet, vermoedelijk is de pomp (of de koppeling daarvan) kapot. Het systeem lekt niet en er staat gewoon nog druk op, dus dat is mooi :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 09:09
Hai,

Ik weet niet of het gebruikelijk is hier maar:

Ik doe mijn 1998 Mitsubishi Galant 2.0 GLS Wagon handbak weg. 142.000km gelopen, prachtige blauwe kleur. Voor de leeftijd van binnen en buiten nog erg netjes. Motorisch top, 1 gebrek: airco condenser is lek dus de climate control werkt niet.

800 euro vraag ik er voor, heb je intresse, DM voor foto's en meer info e.d.

Oja:
Geen roest. Echt niks. Best bijzonder.

• nero355

nero355

Ruw ER schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:04:
Ik weet niet of het gebruikelijk is hier
Ik vroeg ooit hetzelfde over een setje velgen dat ik over heb en het antwoord was gewoon NOPE.AVI :)
Ik doe mijn 1998 Mitsubishi Galant 2.0 GLS Wagon handbak weg. 142.000km gelopen, prachtige blauwe kleur. Voor de leeftijd van binnen en buiten nog erg netjes.

Geen roest. Echt niks. Best bijzonder.
Hoe komt het dat die zo weinig heeft gelopen dan :?

Opzich geen geld voor zo'n auto! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruw ER
nero355 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:00:
[...]

Ik vroeg ooit hetzelfde over een setje velgen dat ik over heb en het antwoord was gewoon NOPE.AVI :)

[...]

Hoe komt het dat die zo weinig heeft gelopen dan :?

Opzich geen geld voor zo'n auto! :)
Ik heb via het galant forum een liefhebber gevonden die binnenkort komt kijken.

Auto is 3 jaar geleden door mij geïmporteerd uit Oostenrijk. Is van een ouder echtpaar geweest. Nieuw gekocht, 1maal overgeschreven op naam van de vrouw, en thats it. Hun adres staat op de boekjes die ik erbij kreeg, een mooi appartementencomplex in Wenen met garage. Ik heb de auto gekocht met 114k op de teller.

Heb een full option 2006 Nissan Primera 2.0 nu. Ook maar 117k gelopen. Ding is serieus luxe. Dus ben van een heel mooie auto naar een heel lelijk moddl gegaan ;)

• nero355

nero355

Ruw ER schreef op donderdag 8 september 2022 @ 23:21:
Heb een full option 2006 Nissan Primera 2.0 nu. Ook maar 117k gelopen. Ding is serieus luxe. Dus ben van een heel mooie auto naar een heel lelijk moddl gegaan ;)
De Nissan Primera die net zo oud is als de Galant was inderdaad veel mooier! :D

"But hey... whatever works!" in sommige gevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
@nero355

Haha ja dit is geen schoonheid. Maar in die galant had ik climate control en 4 elektrische ramen, thats it. Nu heb ik ook een achteruitrijcamera en adaptive cruise control (!!!!) Voor een auto uit 2006 serieus bijzonder. En ding is echt comfortabel.

Als je in de auto zit zie je de buitenkant gelukkig niet 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 13:48
Heeft iemand ervaring met het zelf aanpassen van instellingen in de ECU?

Oa. de Outlander en ASX hebben bijvoorbeeld een alarm aan boord dat standaard uit staat, maar die je kunt activeren. Ook het openklappen van de spiegels kan worden gekozen om te gebeuren bij het starten van de motor in plaats van bij het ontgrendelen. Een dealer kan dit ook met de officiële MUT-3 interface, maar daar moet je doorgaans flink voor betalen.

De benodigde kabel om het zelf te kunnen is niet duur (€25) en er is ook gratis software te vinden (MMCodingWriter). Ik lees veel enthousiaste verhalen maar ben toch terughoudend om dit op mijn ASX te proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 12-11-2022 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cem.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 11:15
Goede morgen allemaal, ik heb een Mitsubishi Colt 1.3v 2007 en ik probeer de auto te starten maar doet het niet. Alle ramen werken perfect en ook afstandsbediening doet goed, weet misschien iemand wat de oorzaak is?
Ik heb net een video gemaakt, hier onder aub.

https://streamable.com/7s1u2y
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste