Ik heb mijn Carisma in oktober gekocht en dat lel is nog niet leeg.Michael Knight schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:57:
Ongeveer twee maanden bij enkele keren dagelijks gebruiken op heen en terugweg (denk maar aan de viezigheid van november/december). Ik rijd ongeveer 55 km per dag voor werk.
Overigens heb ik het sproeipompje afgelopen maand moeten vervangen wegens slijtage (pompje kost €75, enkel origineel bij Mitsu te krijgen).
De koude heb ik eigenlijk geen last van. Wel bevriezen de sloten aan één kant, maar dat komt door de windrichting in onze straat (zelfs splinterneiuwe auto`s gaan niet open).
Ik heb gewoon het Halfords-spul van 5liter voor 4,99 onverdund in mijn reservoir zitten. Werkt goed en geen bevriezende ramen. Maybe morgen
Volgens mij stond er in het boekje iets over een indicatielampje en die wil ik dus testen.
Misschien maar eens blijven spuiten tot hij leeg is?
Het Halfordsspul heb ik inderdaad ook achterin liggen.
Kan je de sproeiers trouwens ook afstellen?
De meest rechter besproeit namelijk mijn A-stijl, niet echt zinvol.
Geen problemen, maar ik moet wel opletten dat ik mijn bips goed achterop de zitting plaats.ND863 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:29:
Hebben jullie ook een probleem met het vinden van een goede zit/stuur-positie?
Anders zit je licht onderuitgezakt met kromme rug en dat ga je voelen tijdens een lange rit.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8