Thnx, ach sowieso 10 euro goedkoper uit met die Wii remote.Razor.Timo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:50:
[...]
Wii play is leuk voor een paar avondjes met een paar vrienden/familie. Niets meer. Alleen dat tank spel kan je je nog uren mee vermaken mocht je het leuk vinden
Hm, de opening is pas morgen nacht, 14 op 15 mei om 00:00, ga ook ff heen, 2 controllers halen 
Even (deels) off topic, Xbox 360 Arcade is er maar 169euro, lijkt me ook niet duur..
Even (deels) off topic, Xbox 360 Arcade is er maar 169euro, lijkt me ook niet duur..
Arcade is zonde van je geld. Dan moet je games als Rez, Ikaruga en Street Fighter II Turbo HD missen.
BarôZZa schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:06:
Arcade is zonde van je geld. Dan moet je games als Rez, Ikaruga en Street Fighter II Turbo HD missen.
offtopic:
Waarom dat dan?
Waarom dat dan?
[ Voor 11% gewijzigd door Snippertje op 13-05-2008 22:41 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Ja thnx, ik vergis me, was ik bijna vanavond naar de Saturn gegaan...rscheper schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:07:
Hm, de opening is pas morgen nacht, 14 op 15 mei om 00:00, ga ook ff heen, 2 controllers halen
Geen HDD, dus dan mis je de downloadbare Live Arcade games, waar een aantal pareltjes tussenzitten.
Hardcore slaat indd nergens op in dit geval, maar ik denk dat er wel een duidelijke scheiding is tussen de spelers die enkel wii sport e.d. spelen en de spelers die (vooral) zelda, metroid, f-zero e.d. spelen om maar iets te noemen. De naam hard-core slaat miss nergens op, maar is zover ik weet wel de makkelijkste benaming voor de laatste groep spelersVerwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:01:
[...]
Ik ben nog steeds niet pro met Wii Sports dus die game is aardig hardcore. Daarnaast ken ik genoeg mensen die naast Carnaval en Wii Sports ook Super Mario Galaxy en Zelda spelen. Ze moeten het zelf weten of ze carnaval games o.i.d. spelen en omdat jij dat niet doet ben je niet automatisch een hardcore gamer. Ik snap de verdeling hardcore/casual/non-game dan ook niet. Ik vind iemand pas een hardcore gamer als hij of zij F-Zero GX heeft uitgespeeld op de hoogste moeilijksgraad.![]()
Maar de term hardcore moet echt verdwijnen. Dat is er ingestampt door de Amerikaanse pers zoals GameSpot, IGN en 1up. Een goed excuus om sommige games niet serieus te nemen.
Kun je ze naar 'n memory card downloaden?BarôZZa schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:57:
[...]
Geen HDD, dus dan mis je de downloadbare Live Arcade games, waar een aantal pareltjes tussenzitten.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Vannacht LostWind (WiiWare) geïnstalleerd. Hele toffe game. Het is een soort rpg/puzzle game in platform formaat, waarbij je vooral veel de pointer gebruikt. Hoewel ik het zelf nooit gespeeld heb, denk ik dat de liefhebbers van Jack & Wiki zich er wel goed mee zullen vermaken. Je bestuurt je character met de nunchuk. Hij kan alleen naar links/rechts lopen en met Z dingen oppakken. De rest doe je met de pointerfunctie van de Wiimote. Daarmee bestuur je de wind waarmee je het poppetje kan laten springen, zweven, vliegen etc, maar ook rotsen kan gooien, water/vuur een andere kant op kan leiden enz.
De graphics zijn het mooist van alle WiiWare games(dus ook Final Fantasy) en zouden er ook goed uitzien als een normale game.
De USA versie was trouwens al geheel naar het Nederlands vertaald en werd zelfs automatisch in het NL weergegeven op m'n PAL console.

Ik zou er een paar tientjes bijleggen voor de 20GB versie(scheelt 20/30 euro ofzo?)
De graphics zijn het mooist van alle WiiWare games(dus ook Final Fantasy) en zouden er ook goed uitzien als een normale game.
De USA versie was trouwens al geheel naar het Nederlands vertaald en werd zelfs automatisch in het NL weergegeven op m'n PAL console.

Ik zie nu dat de Arcade 256MB geheugen heeft. Maar dat zuigt in mijn ogen nog steeds aangezien Xbox Live games max 150MB zijn. In het slechtste geval kan je niet eens twee van de grootste erop zetten.
Ik zou er een paar tientjes bijleggen voor de 20GB versie(scheelt 20/30 euro ofzo?)
[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 14-05-2008 10:16 ]
Als je voor online gaat, is een HD gewoon een préBarôZZa schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:
Vannacht LostWind (WiiWare) geïnstalleerd. Hele toffe game. Het is een soort rpg/puzzle game in platform formaat, waarbij je vooral veel de pointer gebruikt. Hoewel ik het zelf nooit gespeeld heb, denk ik dat de liefhebbers van Jack & Wiki zich er wel goed mee zullen vermaken. Je bestuurt je character met de nunchuk. Hij kan alleen naar links/rechts lopen en met Z dingen oppakken. De rest doe je met de pointerfunctie van de Wiimote. Daarmee bestuur je de wind waarmee je het poppetje kan laten springen, zweven, vliegen etc, maar ook rotsen kan gooien, water/vuur een andere kant op kan leiden enz.
[afbeelding]
[...]
Ik zie nu dat de Arcade 256MB geheugen heeft. Maar dat zuigt in mijn ogen nog steeds aangezien Xbox Live games max 150MB zijn. In het slechtste geval kan je niet eens twee van de grootste erop zetten.
Voor offline gamen en enkel savegames is de arcade toereikend met de memorycard..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Tsja, offline blijven met de Xbox 360 is net zoiets als de Wii kopen en geen motion sensing willen gebruiken.
Bovendien heeft tegenwoordig vrijwel iedereen internet, dus zou ik niet weten waarom ze persé offline zouden willen blijven. Zeker niet met de goede games die je kan downloaden. Ook oude Xbox games, die nooit op de 256mb zullen passen.
Edit: voor de rest gaat dit wel te offtopic denk ik
Bovendien heeft tegenwoordig vrijwel iedereen internet, dus zou ik niet weten waarom ze persé offline zouden willen blijven. Zeker niet met de goede games die je kan downloaden. Ook oude Xbox games, die nooit op de 256mb zullen passen.
Edit: voor de rest gaat dit wel te offtopic denk ik
[ Voor 7% gewijzigd door BarôZZa op 14-05-2008 11:34 ]
Mediamarkt Groningen heeft genoeg Wii's op voorraad, tenminste gisteren. Stuk of 50 volgens mij.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Wacht eens... Wii Ware games zijn al illegaal te downloaden?BarôZZa schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:
Is het nu teveel gevraagd om onafhankelijke developers een steuntje in de rug te geven met een paar euro.

Dit is iets dat ik eigenlijk al een tijdje wilde melden.
Toen de Freeloader net uit kwam wilden niet alle games spelen omdat je de taal van je Wii op engels moest zetten. Reden hiervoor is volgens mij dat de game voor het weergeven van de waarschuwing naar de taalinstelling van de Wii kijkt. Dit gold voor een hoop games bij mij behalve Smash Brothers. Die gaf nl. wel gewoon de waarschuwing in het Nederlands weer... Wat mij dan weer deed denken waarom SSB:B in vredesnaam zo lang moet duren...
Toen de Freeloader net uit kwam wilden niet alle games spelen omdat je de taal van je Wii op engels moest zetten. Reden hiervoor is volgens mij dat de game voor het weergeven van de waarschuwing naar de taalinstelling van de Wii kijkt. Dit gold voor een hoop games bij mij behalve Smash Brothers. Die gaf nl. wel gewoon de waarschuwing in het Nederlands weer... Wat mij dan weer deed denken waarom SSB:B in vredesnaam zo lang moet duren...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Waar wil jij legaal Wii Ware games vandaan halen?Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:31:
[...]
Wacht eens... Wii Ware games zijn al illegaal te downloaden?
Is het nu teveel gevraagd om onafhankelijke developers een steuntje in de rug te geven met een paar euro.
Voor de rest ben ik inderdaad niet op de wereld gekomen om onafhankelijke developers te supporten
En ja, ze zijn te downen. Dr Mario is zelfs online te spelen(al durven de meesten dat niet) met leaderboards en al. Alleen zijn de Japanse chicks te goed erin.
Verwijderd
Kijk, dat je zegt: "Nintendo verdient zoveel ik download wel!" daar kan ik op zich nog wel in komen.BarôZZa schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:06:
[...]
Waar wil jij legaal Wii Ware games vandaan halen?
Voor de rest ben ik inderdaad niet op de wereld gekomen om onafhankelijke developers te supporten.
En ja, ze zijn te downen. Dr Mario is zelfs online te spelen(al durven de meesten dat niet) met leaderboards en al. Alleen zijn de Japanse chicks te goed erin.
Maar WiiWare is vooral bedoeld voor kleine bedrijfjes om een manier te hebben om hun games alsnog te kunnen uitgeven. Ze hebben geen geld voor grote producties. De meeste WiiWare developers zijn onafhankelijke game developers waarvan er nog maar een tiental over zijn. Een aantal developers dat niet onder EA/TakeTwo/SEGA/Nintendo/Microsoft/Sony/Activision Vivendi valt. Het zijn juist deze ontwikkelaars die op de proppen komen met ontzettend leuke concepten(zie Portal, Lost Winds). Een deel van de opbrengst gaat naar Nintendo en een deel naar de ontwikkelaar zelf. Dit geld kunnen ze vervolgens gebruiken om nieuwe games te bouwen. De marge op WiiWare games is vrij klein en de prijzen zijn tevens vrij laag. De beginnende developers worden dus direct de nek om gedraait omdat mensen gratis de games willen hebben.
De onafhankelijke ontwikkelaars zo behandelen is wel erg laag van de piraterij scene. Nu gaat dat domme excuus van: "Multinationals hebben veel geld!" ook niet meer op. Het is gewoon ordinair jatwerk. Het ergste is nog wel dat de piraten zelf niet zien dat ze in hun eigen poten schieten.
Fijn, als jij je geld eraan wil besteden moet je dat vooral doen.
Ik word een beetje moe van het eeuwige gehuil over piraterij. Je schiet er niks mee op en je haalt niemand over. De games zijn nog niet eens te koop hier en als ze dat al waren had ik er geen 10 euro voor gelapt. En al helemaal niet omdat er geen demo's zijn en je dus de kans hebt dat je je centen simpelweg hebt weggepleurd(in de winkel kan je het nog ruilen of op marktplaats zetten).
Of het jatwerk is, tsja. Ik slaap er geen nacht minder door. Ik heb pakweg 10 originele Wii games en 2x een kaartje van 20 euro gehaald (om erachter te komen dat ik na het downloaden en uitproberen maar weinig speelde met de games, Sin & Punishment uitgezonderd). Ik zie mezelf de huidige WiiWare games niet hebben aangeschaft als ik ze niet kon downloaden.
Maar zoals gezegd, als jij je beter voelt door alles aan te schaffen: complimenten en vooral blijven doen. Alleen zou ik de moeite er niet insteken om andere mensen te overtuigen dat ook te doen. Door al dat gejammer zou ik juist eerder overwegen m'n Wii laten chippen (nog niet gedaan overigens).
Overigens moet ik ook zeggen dat ik het simpelweg interessanter vind om games te checken die hier nog niet uit zijn, hacks te zien, custom kanalen etc. Puur vanwege het customize/technische gehalte. Ook de injecteerde N64 roms vind ik aardig. En ik denk niet dat Mace The Dark Age en International Superstar Soccer 98 snel op de VC zullen verschijnen(overigens draaien ze ook verre van soepel, maar zoals gezegd, dát het mogelijk is vind ik al geinig zat om uit te proberen, niet om serieus te spelen).
Edit: ik ben nergens met excuusjes gekomen en als ik iemand zichzelf in z'n eigen poten wil schieten, dan moet diegene dat vooral doen
Ik word een beetje moe van het eeuwige gehuil over piraterij. Je schiet er niks mee op en je haalt niemand over. De games zijn nog niet eens te koop hier en als ze dat al waren had ik er geen 10 euro voor gelapt. En al helemaal niet omdat er geen demo's zijn en je dus de kans hebt dat je je centen simpelweg hebt weggepleurd(in de winkel kan je het nog ruilen of op marktplaats zetten).
Of het jatwerk is, tsja. Ik slaap er geen nacht minder door. Ik heb pakweg 10 originele Wii games en 2x een kaartje van 20 euro gehaald (om erachter te komen dat ik na het downloaden en uitproberen maar weinig speelde met de games, Sin & Punishment uitgezonderd). Ik zie mezelf de huidige WiiWare games niet hebben aangeschaft als ik ze niet kon downloaden.
Maar zoals gezegd, als jij je beter voelt door alles aan te schaffen: complimenten en vooral blijven doen. Alleen zou ik de moeite er niet insteken om andere mensen te overtuigen dat ook te doen. Door al dat gejammer zou ik juist eerder overwegen m'n Wii laten chippen (nog niet gedaan overigens).
Overigens moet ik ook zeggen dat ik het simpelweg interessanter vind om games te checken die hier nog niet uit zijn, hacks te zien, custom kanalen etc. Puur vanwege het customize/technische gehalte. Ook de injecteerde N64 roms vind ik aardig. En ik denk niet dat Mace The Dark Age en International Superstar Soccer 98 snel op de VC zullen verschijnen(overigens draaien ze ook verre van soepel, maar zoals gezegd, dát het mogelijk is vind ik al geinig zat om uit te proberen, niet om serieus te spelen).
Edit: ik ben nergens met excuusjes gekomen en als ik iemand zichzelf in z'n eigen poten wil schieten, dan moet diegene dat vooral doen
[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 14-05-2008 23:24 ]
Hoelang duurde t voordat jullie een nieuwe Wii kregen van de technische dienst? Mijne viel niet onder de garantie (open geweest, modchip) en heb aangeboden gekregen om voor €91,93 (raar bedrag maar zeer nette service) een nieuwe opgestuurd te krijgen. Nu is het bijna 3 weken geleden dat ik dit bevestigd heb en nog geen postbode gezien
vorige week gebeld met de TD en die zeiden dat ie nog niet verstuurd was en dit zouden ze direct doen. Nu is het weer een week verder en nog niks...
wat is jullie ervaring hiermee?

Eventjes for the record. OMG wat is Boom Blox gaaf. Ik heb weer helemaal dat gevoel dat mijn broertje een mooi kasteel heeft gemaakt en dat ik het helemaal in elkaar pleur.
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Iemand Dragon Quest Swords al gespeeld?
Ben wel benieuwd naar deze game..
Ben wel benieuwd naar deze game..
Ik heb afgelopen weekend mijn Wii-mote opgestuurd. Zat zo'n lekker vaag zoemetje in van de trilfunctie. Brief erbij gedaan. Ik ben benieuwd wanneer ik wat van ze ga horen. Gelukkig had ik er in totaal 3. Dus dat scheelt.
is er eigenlijk al iets bekend van 1080, of Wave Race?
deze mis ik eigenlijk nog, vooral wave race lijke me leuk met de wii controller
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kawasaki Jet Ski?Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:

Je zou eigenlijk verwachten dat deze op korte termijn zou moeten komen, en gezien er nog geen echte grote titels meer in de pijplijn zitten na kart en smash zou het een mooie filler zijn tussen bijvoorbeeld een nieuwe zelda of een f-zero.....q4 dit jaar, misschien q3 us/jap?Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:
/end wilde gok modus
Ben trouwens wel benieuwd naar een ouderwetse phuse opinion over wave race op de cube, voor de n64 vond ik hem erg leuk, maar de nieuwe besturing voor de cube vond ik toch heel wat minder.
10 second ninja DONE
De mijne is pasgeleden weggeweest met garantie en toen had ik binnen 2 dagen een nieuwe in mijn hand.Cartman! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:09:
Hoelang duurde t voordat jullie een nieuwe Wii kregen van de technische dienst? Mijne viel niet onder de garantie (open geweest, modchip) en heb aangeboden gekregen om voor €91,93 (raar bedrag maar zeer nette service) een nieuwe opgestuurd te krijgen. Nu is het bijna 3 weken geleden dat ik dit bevestigd heb en nog geen postbode gezienvorige week gebeld met de TD en die zeiden dat ie nog niet verstuurd was en dit zouden ze direct doen. Nu is het weer een week verder en nog niks...
wat is jullie ervaring hiermee?
Dus dan is het wel raar dat het bij jou zo lang duurt... Misschien dat ik gewoon geluk gehad heb, maar ze geven zelf ook aan dat ze hem gelijk versturen naar jou. Ik zou nog een keer bellen als ik jou was.
[ Voor 8% gewijzigd door ronaldlokers op 15-05-2008 10:18 ]
Het spel Brothers in Arms: Road to the Hill is volgends mij weer uitgesteld, zie bij consoleshop nu release data 4 September 2008! weet hier iemand de oorzaak ervan?
Nintendo SWITCH! FTW
haha die kawasaki shit hierboven ziet er niet echt geweldig uitSagat schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:04:
[...]
Je zou eigenlijk verwachten dat deze op korte termijn zou moeten komen, en gezien er nog geen echte grote titels meer in de pijplijn zitten na kart en smash zou het een mooie filler zijn tussen bijvoorbeeld een nieuwe zelda of een f-zero.....q4 dit jaar, misschien q3 us/jap?
/end wilde gok modus
Ben trouwens wel benieuwd naar een ouderwetse phuse opinion over wave race op de cube, voor de n64 vond ik hem erg leuk, maar de nieuwe besturing voor de cube vond ik toch heel wat minder.
wave race op de cube was wel aardig, n64 was natuurlijk beter... alles op de n64 was beter
Errr mariokart.....hmmz dubieus, mario regular......crap 64 vs sunshine......de controllers danPhusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:47:
[...]
haha die kawasaki shit hierboven ziet er niet echt geweldig uit
wave race op de cube was wel aardig, n64 was natuurlijk beter... alles op de n64 was beter

O en f-zero! die heb ik op de n64 alleen maar een paar weekendjes gehuurd, maar op de cube wastie natuurlijk zeer goed.
10 second ninja DONE
ok ok iets specifieker:Sagat schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:17:
[...]
Errr mariokart.....hmmz dubieus, mario regular......crap 64 vs sunshine......de controllers dan![]()
O en f-zero! die heb ik op de n64 alleen maar een paar weekendjes gehuurd, maar op de cube wastie natuurlijk zeer goed.
Mario64 beats Sunshine
Mariokart64 beats Double Dash
F-Zero GX beats F-Zero 64
Goldeneye beats alle shooters op de cube
BlastCorps beats 'niks'
Ocarina of Time beats Windwaker
even een greep uit het assortiment :
Blast corps, echt spijt van dat ik dat spel pas vrij recentelijk gekocht heb, super spel.
Maar je hebt gelijk, terugkijkend had de n64 toch meer echte toppers dan de cube.
* Sagat kijkt nog ff snel op gamerankings
soulcalibur is wsl wel beter dan alle serieuze fighters op de n64.
En metroid prime is denk ik ook wel koning van de games uit dat genre. Verder wordt het lastig.
De n64 was voor mij een beetje een teleurstelling omdat ik heel veel lol heb gehad met de 2d mario/zelda's en dat het omschakelen naar 3d toch minder was (ongeacht hoe goed de games verder zijn hoor, compleet iets van mij persoonlijk),
Ik heb er, toen de n64 nog leefde zegmaar, ook maar 5 games voor gekocht. Absoluut een record dieptepunt tov van mijn andere consoles.
Maar je hebt gelijk, terugkijkend had de n64 toch meer echte toppers dan de cube.
* Sagat kijkt nog ff snel op gamerankings
soulcalibur is wsl wel beter dan alle serieuze fighters op de n64.
En metroid prime is denk ik ook wel koning van de games uit dat genre. Verder wordt het lastig.
De n64 was voor mij een beetje een teleurstelling omdat ik heel veel lol heb gehad met de 2d mario/zelda's en dat het omschakelen naar 3d toch minder was (ongeacht hoe goed de games verder zijn hoor, compleet iets van mij persoonlijk),
Ik heb er, toen de n64 nog leefde zegmaar, ook maar 5 games voor gekocht. Absoluut een record dieptepunt tov van mijn andere consoles.
10 second ninja DONE
Blast Corps was voor mij echt de reden om een N64 te halen. Ik had er niet eens Mario 64 bij, aangezien je die destijds nog los moest kopen.
Maar Blast Corps. Wat een game.
Maar Blast Corps. Wat een game.
Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:
deze mis ik eigenlijk nog, vooral wave race lijke me leuk met de wii controller + balance board
Ja, lijkt mij ook wel leuk.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 15-05-2008 12:44 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb een vraagje.
Ik kan een japanse snes kopen met
Mario RPG, Final Fantasy IV, Final Fantasy V, Final Fantasy VI, Chrono Trigger, Axeley en Legend of the Mystical Ninja.
Het hele apparaat + games is echt in perfecte staat (de doosjes en boekjes ook) en hij kost ongeveer 150 euro.
Ik weet alleen niet wat de echte waarde is van dit spul omdat het japans is en normaal koop ik alleen usa en pal.
Mario RPG, Final Fantasy IV, Final Fantasy V, Final Fantasy VI, Chrono Trigger, Axeley en Legend of the Mystical Ninja.
Het hele apparaat + games is echt in perfecte staat (de doosjes en boekjes ook) en hij kost ongeveer 150 euro.
Ik weet alleen niet wat de echte waarde is van dit spul omdat het japans is en normaal koop ik alleen usa en pal.
[ Voor 4% gewijzigd door 4ourty2 op 15-05-2008 12:57 ]
omg dat wil ik ook!!!!! Ik zou er Japans voor gaan lerenUlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:56:
Ik heb een vraagje.
serieus....als je japans kent, dan zou ik dit meteen aanschaffen!
edit.....maar goed ik smijt qua consoles echt met mn geld
[ Voor 4% gewijzigd door Coolsnarf op 15-05-2008 13:03 ]
Gewoon kopen, dan gamen en gelijk japans leren.
Ik kan geen japans. Ben al wel aan het kijken om het te leren want ik wil dat al een poosje.Coolsnarf schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:02:
[...]
omg dat wil ik ook!!!!! Ik zou er Japans voor gaan leren.
serieus....als je japans kent, dan zou ik dit meteen aanschaffen!
edit.....maar goed ik smijt qua consoles echt met mn geld
Dit spul zal niet op gespeeld worden als ik het koop. Dit komt in de collectie voor de show.
Wordt de Cyber Lid eigenlijk al ergens verkocht / geimporteerd?
Ik wil die mooie cover toch eigenlijk best graag hebben..
Tja, ik zou het aanschaffen, maar goed. Je moet maar even 150 euro kunnen missen. het is waard wat de gek ervoor geeft. Misschien zal je er nooit meer 150 euro voor krijgen (mocht je het ooit nog willen verkopen), misschien ook wel veel meer.UlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:05:
[...]
Ik kan geen japans. Ben al wel aan het kijken om het te leren want ik wil dat al een poosje.
Dit spul zal niet op gespeeld worden als ik het koop. Dit komt in de collectie voor de show.
Het gaat niet om die 150 euro.Coolsnarf schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Tja, ik zou het aanschaffen, maar goed. Je moet maar even 150 euro kunnen missen. het is waard wat de gek ervoor geeft. Misschien zal je er nooit meer 150 euro voor krijgen (mocht je het ooit nog willen verkopen), misschien ook wel veel meer.
Het gaat er alleen om dat ik het niet ergens anders voor 100 euro zou kunnen kopen zeg maar.
En verkopen zal ik het niet doen tenzij ik in financiele problemen zou komen te zitten.
Waarschijnlijk kan je zo een gek vinden met zo`n gameslibrary die het verkoopt voor 10 euro. Maar die aanbieding heb je niet.UlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Het gaat er alleen om dat ik het niet ergens anders voor 100 euro zou kunnen kopen zeg maar.
En verkopen zal ik het niet doen tenzij ik in financiele problemen zou komen te zitten.
Spelen hier trouwens nog meer mensen boom blox en maken die creatieve levels?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Hoewel die games in de US een vermogen kosten zijn ze in Japan geen drol waard. Chrono Trigger kom je daar bijvoorbeeld bij bosjes tegen, vaak voor 300 yen (2 euro). De SFC zelf is het meeste waard van die collectie, eurootje of 40 als 'ie compleet (met doos) is en in goede staat. Maar goed, dit is dus even vanuit Japanse prijzen gezien. Buiten Japan is het met dit soort dingen maar wat de gek er voor geeft.UlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:23:
Het gaat niet om die 150 euro.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Zo'n voorgevoel had ik dus al.Captain N schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:46:
[...]
Hoewel die games in de US een vermogen kosten zijn ze in Japan geen drol waard. Chrono Trigger kom je daar bijvoorbeeld bij bosjes tegen, vaak voor 300 yen (2 euro). De SFC zelf is het meeste waard van die collectie, eurootje of 40 als 'ie compleet (met doos) is en in goede staat. Maar goed, dit is dus even vanuit Japanse prijzen gezien. Buiten Japan is het met dit soort dingen maar wat de gek er voor geeft.
En aangezien ik toch nog wel een keer een tripje japan doe koop ik het daar wel.
Bedankt voor de info.
Hoop em vanavond ook te kunnen spelen. Lijkt me wel een leuk spellekedisjfa schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:42:
[...]
Bij de MediaMarkt: Wii voor €311 met daarbij de tekst ‘speciale import’.
Zou men echt 60 euro extra gaan betalen?!
Mocht iemand nog van plan zijn Iron Man te kopen, niet doen.. wat een butspel !

Welke mediamarkt ? Wat een afleggers. Kan je beter via Engeland eentje bestellen.Icelus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:44:
woei!
Import uit een duitse MM zekerIcelus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:44:
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Spelen? Jadisjfa schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:42:
Levels bouwen? nog niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ben op zoek naar een goede multiplayer game aangezien de rest al een beetje begint te vervelen. Ik heb in mijn bezit:
Super Monkey Ball Banana Blitz
Wii Sports
Super Mario Strikers Charged
Hiervan word momenteel Super monkey Ball het meeste gespeeld, en dan ook de minigames die het leukste zijn. Verder heb ik nog gekeken naar Rayman raving rabbids 1 & 2. Over deel 1 zijn ze wel tevreden maar je moet teveel omstebeurt wachten, wat ik zelf een minpunt vind. En van deel 2 vinden ze de meeste minigames slecht en is het teveel shaken met de wiimote. Mario Party 8 lijkt me niet zo geschikt om snel te kunnen starten om te spelen, in tegenstelling tot Super Monkey ball, waar je zo kunt beginnen met de multiplayer.
Heeft iemand hier nog tips voor goede multiplayer games voor 1-4 personen waar het liefste de Wiimote alleen word gebruikt? (aub Mario Kart Wii en SSBB buiten beschouwing laten)
Wii Sports
Hiervan word momenteel Super monkey Ball het meeste gespeeld, en dan ook de minigames die het leukste zijn. Verder heb ik nog gekeken naar Rayman raving rabbids 1 & 2. Over deel 1 zijn ze wel tevreden maar je moet teveel omstebeurt wachten, wat ik zelf een minpunt vind. En van deel 2 vinden ze de meeste minigames slecht en is het teveel shaken met de wiimote. Mario Party 8 lijkt me niet zo geschikt om snel te kunnen starten om te spelen, in tegenstelling tot Super Monkey ball, waar je zo kunt beginnen met de multiplayer.
Heeft iemand hier nog tips voor goede multiplayer games voor 1-4 personen waar het liefste de Wiimote alleen word gebruikt? (aub Mario Kart Wii en SSBB buiten beschouwing laten)
Marioparty wii heeft een paar nadelen, maar complexiteit is daar niet een van.
Met mijn (beperkte) ervaring met beide games durf ik wel te zeggen dat monkeyball lastiger te leren is
Met mijn (beperkte) ervaring met beide games durf ik wel te zeggen dat monkeyball lastiger te leren is
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 15-05-2008 17:43 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Beetje laat, maar klinkt coolCaptain N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:43:
b3n666, thanks. Misschien sowieso wel een leuk idee om een keer een Wii-avondje oid te houden? Sannr komt ook uit Leiden, en volgens mij nog wel een aantal mensen hier in dit topic.
Anyways... check Gecko Region Free.
Eindelijk weer een leuke wii game aankondiging

Ps4/switch gamer
Wat is dat?NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:50:
Eindelijk weer een leuke wii game aankondiging![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Sin City meets Mech??
boom blox natuurlijk!ninc schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:34:
Ik ben op zoek naar een goede multiplayer game aangezien de rest al een beetje begint te vervelen. Ik heb in mijn bezit:
Wii Sports
En de naam is MadWorld, van Platinum Games: de ex-Clover mensen.[YouTube: http://www.youtube.com/v/hbg6-yLgy_Y&hl=en]NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:50:
Eindelijk weer een leuke wii game aankondiging![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
edit ^ WTF

Heb nu mijn 2e setje witte GC controllers binnen, deze zijn nog mooier. Nu zijn ook het snoer en de stekkers Wii wit (wiit).
Heb nu mijn 2e setje witte GC controllers binnen, deze zijn nog mooier. Nu zijn ook het snoer en de stekkers Wii wit (wiit).
[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 15-05-2008 23:28 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
vage shizzle...Whollabilla schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:55:
[...]
En de naam is MadWorld, van Platinum Games: de ex-Clover mensen.[video]
dan blijf ik toch maar bij de happy games
Gewoon erg ziekWhollabilla schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:55:
[...]

Even mezelf *bumpen*. Weet iemand een import shop die deze verzend naar nederland?QuarK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:07:
Wordt de Cyber Lid eigenlijk al ergens verkocht / geimporteerd?
Of iemand die japans machtig is die geinteresseerd is om een inkoopactie te doen?
Verwijderd
Mad World
Ik ben echt blij dat de Clover mensen nog steeds bij elkaar zijn en games bouwen. Nu Shinji Mikami er ook bij zit kan het alleen maar mooie dingen betekenen. Voor de Xbox 360 werkt men trouwens aan Bayonetta een soort van Devil May Cry. Mad World ziet er echt ontzettend stijlvol en uniek uit en dat is echt een titel om in de gaten te houden.
Ik ben echt blij dat de Clover mensen nog steeds bij elkaar zijn en games bouwen. Nu Shinji Mikami er ook bij zit kan het alleen maar mooie dingen betekenen. Voor de Xbox 360 werkt men trouwens aan Bayonetta een soort van Devil May Cry. Mad World ziet er echt ontzettend stijlvol en uniek uit en dat is echt een titel om in de gaten te houden.
Clover zei je? Dan is mijn aandacht direct getrokken, ik vreesde al dat ze definitief uit elkaar warenWhollabilla schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:55:
[...]
En de naam is MadWorld, van Platinum Games: de ex-Clover mensen.[
Eentje om naar uit te kijken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mmm, vind't er -erg- interessant uit zien!
Enne, wil je geloven dat Mario Party 8 niet eens de slechtste uit de serie is? We vermaken ons er uitstekend mee thuis
Liege, liege, liegebeest!
Ik heb echt een hekel aan Mario Party serie, je bent alleen maar aan het wachten op die domme filmjes en animaties.
Ik vind mario party wel vet, vooral veel lol mee gehad op de gamecube. echt een party game. alleen single player is echt minder door de enorm trage computer spelers.
Jammer dat mario op de wii niet echt widescreen is, maar hij is verder wel leuk om te spelen vind ik. mits je vrienden hebt die leuk mee doen.
Jammer dat mario op de wii niet echt widescreen is, maar hij is verder wel leuk om te spelen vind ik. mits je vrienden hebt die leuk mee doen.
Ik benadruk mijn mening nog maar is. Koop geen Mario Party maar Wario Ware! Veel hoger party-gehalte. Het gaat allemaal veel sneller dan MP, en gelukkig maar, want bij MP zit je echt 10 min te wachten voor je weer aan de beurt bent. Daarnaast vind ik de minigames bij MP niet zo leuk, of iig, die van Wario Ware zijn stukken leuker!
Het grote nadeel van Wario Ware is dat je het eerst een uur singleplayer moet spelen voordat je het een beetje kunt.
Ik probeer het wel eens te spelen met vrienden die het niet kennen, maar ze zijn alweer af voordat ze überhaupt weten hoe ze de controller vast moeten houden. Er zit ook geen wedstrijdelement meer in, want je wint altijd met 2 vingers in je neus van iemand die niet eens weet wat hij/zij precies moet doen. En je zit ook nog met het irritante doorgeven van de controller, ik heb niet voor niks 4 van die dingen en je hebt bij het doorgeven ook geen tijd om het bandje vast te maken terwijl die newbies alles uit hun handen laten vallen.
Nee, dan speel ik toch liever Raving Rabbids 2 met gasten. Voor elk spel gewoon duidelijk uitleg, iedereen speelt tegelijk. Ook maakt iedereen kans om een potje te winnen, want zo hard mogelijk schudden of zagen kan iedereen. Alleen als gastheer is het nogal saai, want na 10 avonden kun je echt niet meer lachen om alle grapjes/spelletjes en ken je het wel. Maar dat is nogal beter dan 3 (of meer) gasten die erbij zitten met een "Wtf just happened?" uitdrukking bij het spelen van Wario Ware
Ik probeer het wel eens te spelen met vrienden die het niet kennen, maar ze zijn alweer af voordat ze überhaupt weten hoe ze de controller vast moeten houden. Er zit ook geen wedstrijdelement meer in, want je wint altijd met 2 vingers in je neus van iemand die niet eens weet wat hij/zij precies moet doen. En je zit ook nog met het irritante doorgeven van de controller, ik heb niet voor niks 4 van die dingen en je hebt bij het doorgeven ook geen tijd om het bandje vast te maken terwijl die newbies alles uit hun handen laten vallen.
Nee, dan speel ik toch liever Raving Rabbids 2 met gasten. Voor elk spel gewoon duidelijk uitleg, iedereen speelt tegelijk. Ook maakt iedereen kans om een potje te winnen, want zo hard mogelijk schudden of zagen kan iedereen. Alleen als gastheer is het nogal saai, want na 10 avonden kun je echt niet meer lachen om alle grapjes/spelletjes en ken je het wel. Maar dat is nogal beter dan 3 (of meer) gasten die erbij zitten met een "Wtf just happened?" uitdrukking bij het spelen van Wario Ware
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Welke Raving Rabbits is leuker? Deel 1 of 2?
Ik wil maar eentje kopen, en dan de leukste natuurlijk...
Ik wil maar eentje kopen, en dan de leukste natuurlijk...
Ik ga mee met de mening van Gizz...
Naast het feit dat de meeste van onze vrienden echt "WTF" doen bij Wario Ware, is ook het wachten op de computerspelers niet zo lang meer. Alle dialogen e.d. worden automagisch geskipped. Zo erg is het niet meer. Da's best een verbetering in MP8.
Naast het feit dat de meeste van onze vrienden echt "WTF" doen bij Wario Ware, is ook het wachten op de computerspelers niet zo lang meer. Alle dialogen e.d. worden automagisch geskipped. Zo erg is het niet meer. Da's best een verbetering in MP8.
Wow, dat ziet er wel erg vet uit zegWhollabilla schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:55:
[...]
Overigens zijn dit soort graphics perfect voor de Wii imo.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hebben mensen hier al ervaring met de Nyko Kama Wireless Nunchuck controller? (http://www.nyko.com/nyko/products/?i=133#)

Aan het plaatje te zien lijkt het alsof je dan niet meer je rubbere beschermhoes kan gebruiken...
En zou de kwaliteit en reactie hetzelfde blijven als met de orginele Nunchuck?

Aan het plaatje te zien lijkt het alsof je dan niet meer je rubbere beschermhoes kan gebruiken...
Volgens mij is hij nog niet uit. Als hij dat wel is gaat hij er hier snel komen!KarlMarX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:32:
Hebben mensen hier al ervaring met de Nyko Kama Wireless Nunchuck controller? (http://www.nyko.com/nyko/products/?i=133#)
[afbeelding]
Aan het plaatje te zien lijkt het alsof je dan niet meer je rubbere beschermhoes kan gebruiken...En zou de kwaliteit en reactie hetzelfde blijven als met de orginele Nunchuck?
Jawel, is al lang uit. paar paginas terug ook al gemeld.
Ik vroeg ook niet of het al uit is, maar om praktijkervaringen. Dus als ie al uit is, laat de ervaringen maar komen dan!
Ik ben gisteren naar de Saturn in Groningen gegaan om een dslr te halen, en zag dat ze daar echt nog een rek van twee meter vol aan nunchucks en wiimotes hebben hangen.
GRMBLDukeBox schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:29:
Jawel, is al lang uit. paar paginas terug ook al gemeld.
Ik zie dat Dynabyte hem heeft. Ga er zo meteen ff langs!
Great... Toch'ns tijd om dan naar het hoge noorden te verhuizen, want hier in Utrecht is d'r een enorme droogte aan die shit. Heb net de laatste Wiimote van heel Kanaleneiland gehaald en de nunchucks zijn overal oplaropo schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:46:
Ik ben gisteren naar de Saturn in Groningen gegaan om een dslr te halen, en zag dat ze daar echt nog een rek van twee meter vol aan nunchucks en wiimotes hebben hangen.
Ik zou wel ff bellen, want die zaak is net open, en ´t loopt er wel een beetje storm met al die mooie acties.
Ik kom trouwens uit Zeist... en ´t is dat ´t prijsverschil het waard was, maar met OV die kant op gaan is gewoon ronduit k*t!
Ik kom trouwens uit Zeist... en ´t is dat ´t prijsverschil het waard was, maar met OV die kant op gaan is gewoon ronduit k*t!
...paar paginas terug ook al gemeld.KarlMarX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:44:
Ik vroeg ook niet of het al uit is, maar om praktijkervaringen.
Verwijderd
Ik heb zelf net twee van die draadloze nunchucks gehaald (hier in de buurt is niets anders beschikbaar). Nog niet kunnen testen, aangezien mijn Wii op dit moment ingepakt is, maar je moet inderdaad het beschermhoesje van de WiiMote eraf halen. Hij voelt wel lekker aan in de hand en je krijgt er een polsbandje bij, voor het geval dat je hem door de TV wilt gooien ofzoDeddiekoel schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:55:
[...]
GRMBL
Ik zie dat Dynabyte hem heeft. Ga er zo meteen ff langs!
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 13:32 ]
Levertijden en beschikbaarheid - van wat dan ook - horen niet in dit topic thuis.
Ik heb er net ook een gehaald. Voelt erg goed en degelijk (zoals gebruikelijk bij Nyko). Heb net nog niet getest omdat ik eerst de erbij gekochte AAA batterijen aan het opladen ben. Er zitten wel AAA batterijen bij maar die bewaar ik liever voor noodsituatiesVerwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:30:
[...]
Ik heb zelf net twee van die draadloze nunchucks gehaald (hier in de buurt is niets anders beschikbaar). Nog niet kunnen testen, aangezien mijn Wii op dit moment ingepakt is, maar je moet inderdaad het beschermhoesje van de WiiMote eraf halen. Hij voelt wel lekker aan in de hand en je krijgt er een polsbandje bij, voor het geval dat je hem door de TV wilt gooien ofzo
Onderkant van je beschermhoes kun je gewoon netjes bijsnijdenKarlMarX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:32:
[afbeelding]
Aan het plaatje te zien lijkt het alsof je dan niet meer je rubbere beschermhoes kan gebruiken...En zou de kwaliteit en reactie hetzelfde blijven als met de orginele Nunchuck?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Het viel mij op dat dat ding maar 4 kanalen aan kan. Heb met 8 wiimotes gespeeld maar toen gingen ze elkaar storen.
Verwijderd
Perfect Dark meets Prey op de Wii:
The Conduit(nu met filmpje!)
Disaster: Day of Crisis
Uitgesteld tot nader bericht....
Disaster: Day of Crisis
Uitgesteld tot nader bericht....
Aan de ene kant ziet het er wel aardig uit, maar andere kant heeft te veel weg van 'een zoveelste alien shooter'-game.Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:36:
Perfect Dark meets Prey op de Wii:
Maar als alles goed is uitgewerkt kan dit wel een goeie titel worden, maar voor een topper heeft de game geen potentie, in hoeverre ik dit uit het filmpje kan opmaken. Daar heeft de game te weinig orginaliteit voor enzo.
Verwijderd
Dat klopt maar behalve MP3(niet echt een shooter) Red Steel(eermm) en de WWII games heb ik nog geen schiet games gezien voor de Wii. Voor de mensen die het volhouden zonder Call of Duty 4 of Half Life 2(Orange Box) is het misschien leuk om in de gaten te houden. Daarnaast krijg ik er een Perfect Dark vibe van en ik heb ook wel interesse in een split screen shooter aangezien we op de cube James Bond: Nightfire, TimeSplitters 2 en 3 hadden en voor de Wii ermm...Rakkerzero schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:43:
[...]
Aan de ene kant ziet het er wel aardig uit, maar andere kant heeft te veel weg van 'een zoveelste alien shooter'-game.
Maar als alles goed is uitgewerkt kan dit wel een goeie titel worden, maar voor een topper heeft de game geen potentie, in hoeverre ik dit uit het filmpje kan opmaken. Daar heeft de game te weinig orginaliteit voor enzo.
Nintendo filtert nu ook op Mii-namen in Mario Kart bij het aanmelden bij WFC.

Bron: GoNintendo.com.
[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 17-05-2008 22:10 ]
Nou:Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:49:
.. en voor de Wii ermm...
- Far Cry
- Call of Duty 3
- Medal of Honor Heroes 2
- Medal Of Honor Vanguard
- Splinter Cell 4
Nou niet de minste titels qua schietspellen.
Verwijderd
de GameCube had zelfs een betere line-up aan shooters:Rakkerzero schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:15:
[...]
Nou:
- Far Cry <Troep
- Call of Duty 3 <Bagger(ook op Xbox 360 en PS3 Treyarch)
- Medal of Honor Heroes 2 <Wel aardig maar de animaties zijn om te huilen en het is dezelfde WOII shit als altijd
- Medal Of Honor Vanguard <blegh, loze PS2 port
- Splinter Cell 4<shooter???
Nou niet de minste titels qua schietspellen.
Die had tenminste nog: Timesplitters 2, Timesplitters Future Perfect, James Bond: Nightfire, Rainbow Six, Medal of Honor Frontline(de laatste goede MOH?), Red Faction II, XII, Serious Sam en Second Sight.
De Wii heeft wat matige ports en mislukte titels.
Zo, ik heb net mijn Wireless Nunchuck getest met MoH:H2 en hij werkt echt vrijwel perfect. Heb 1 keer gehad dat de verbinding weg was maar na de batterijen los te hebben gemaakt deed hij het meteen weer.
Verder is alles in orde. Ze zijn qua vormgeving net wat anders de normale nunchucks. Zo is hier alles glimmend wit (bij normale is onderkant mat) wat imo geen vernetering is omdat het iets minder fijn vast houdt. Ook zijn de Z en C knop nu doorzichtig. Dat ziet er wel weer soepel uit.
Heb nu dus ook weer MoH:H2 weer gespeeld en die game bevalt me nog steeds. Heb nu de op-een-na laatste missie gehaald maar die is nog best pittig. Controls zijn nog steeds top dus van mij mag Conduit met deze controls wel komen!
Verder is alles in orde. Ze zijn qua vormgeving net wat anders de normale nunchucks. Zo is hier alles glimmend wit (bij normale is onderkant mat) wat imo geen vernetering is omdat het iets minder fijn vast houdt. Ook zijn de Z en C knop nu doorzichtig. Dat ziet er wel weer soepel uit.
Heb nu dus ook weer MoH:H2 weer gespeeld en die game bevalt me nog steeds. Heb nu de op-een-na laatste missie gehaald maar die is nog best pittig. Controls zijn nog steeds top dus van mij mag Conduit met deze controls wel komen!
Allemaal even deze hele gave trailer checken: The Conduit. Eerder in een tech demo hebben ze laten weten dat het er heel goed uit gaat zien voor op de Wii (ben benieuwd). De game doet mij een beetje aan Half-Life denken. Laten we hopen dat dit een (ijzer)sterke shooter wordt met een goed verhaal en goede besturing! 
Linkje; http://wii.ign.com/dor/ob...nduit_trailer_051608.html
EDIT: Laat inderdaad.....
EDIT: Laat inderdaad.....

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 18-05-2008 08:40 ]
Mooi, heb inderdaad ook al tegen een HITLER e.d. gekart.Icelus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:09:
Nintendo filtert nu ook op Mii-namen in Mario Kart bij het aanmelden bij WFC.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Je bent laatmonnick schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:24:
Allemaal even deze hele gave trailer checken: The Conduit. Eerder in een tech demo hebben ze laten weten dat het er heel goed uit gaat zien voor op de Wii (ben benieuwd). De game doet mij een beetje aan Half-Life denken. Laten we hopen dat dit een (ijzer)sterke shooter wordt met een goed verhaal en goede besturing!
Idd mooi, ik zie d'r de lol niet echt van in. What's next? Charlie Manson? Hij's wel erg herkenbaar, dat wel.DizzyWeb schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:44:
[...]
Mooi, heb inderdaad ook al tegen een HITLER e.d. gekart.
Hitler was/is een hele gewone achternaam in Duitstalige landen, dus om dat nou per definitie te gaan verbieden? Adolf Hitler is wellicht een ander verhaal, daar zullen er niet duizenden van zijn
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Zelfde verhaal als met het hakenkruis. De swastika is gewoon een heilig symbool, maar doordat het het symbool van de Nazi's werd, heeft een afschrikkende betekenis gekregen.Gizz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:11:
Hitler was/is een hele gewone achternaam in Duitstalige landen, dus om dat nou per definitie te gaan verbieden? Adolf Hitler is wellicht een ander verhaal, daar zullen er niet duizenden van zijn
..Idem dito voor de hand in de lucht.
Toch weten mensen wat je bedoelt als je zo'n maf mannetje met een snor maakt en hem zo noemt. Nergens voor nodig, dus terecht dat het niet meer kan.
Toch weten mensen wat je bedoelt als je zo'n maf mannetje met een snor maakt en hem zo noemt. Nergens voor nodig, dus terecht dat het niet meer kan.
Alhoewel ik tot voor kort in het Mii Channel nog zat magere, besnorde mannetjes met plakhaar zag met de initialen A.H. Tja... Albert Heijn zullen ze wel niet bedoelen...
"Hahahah! Kijk! Kijk! Ik heb Hitler gemaakt!" *wijst doet*
Owkey dan...
"Hahahah! Kijk! Kijk! Ik heb Hitler gemaakt!" *wijst doet*
Owkey dan...
Verwijderd
Ik denk dat je Wii spontaan uitgaat als je Bill Gates naamaakt
Maar ik kan er naast zitten
Dit topic is gesloten.