Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Mja......we zullen zien :P Ben wel benieuwd hoor en of er dan ook echt meer info komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
er zijn al uitspraken door PD gedaan dat de game zo goed als af is, maar dat ze nu gewoon bezig zijn met perfectioneren. dus lang kan het hopelijk niet meer duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Niet lang meer voor PD's begrippen... als ze 5 jaar over een game doen is een release over 10 maanden ineens best dichtbij.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik denk dat ze dan van heeeel veel mensen de dikke vinger krijgen......als er nu nog eens 10 maanden gewacht moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Speedlink schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 20:57:
ik denk dat ze dan van heeeel veel mensen de dikke vinger krijgen......als er nu nog eens 10 maanden gewacht moet worden
Nee hoor, veel mensen zoeken gewoon wat in de tussentijd en gaan hem alsnog halen na 10 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
zAo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:09:
[...]

Nee hoor, veel mensen zoeken gewoon wat in de tussentijd en gaan hem alsnog halen na 10 maanden :)
Inderdaad, iedereen is wel pissed op die gasten(incl mijzelf) maarja, wie wil nou niet zo'n vette game in huis hebben :9~
Dus kopen doen ze wel(incl mijzelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Tweak15KW schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:45:
[...]

Inderdaad, iedereen is wel pissed op die gasten(incl mijzelf) maarja, wie wil nou niet zo'n vette game in huis hebben :9~
Dus kopen doen ze wel(incl mijzelf)
Eigenlijk ook een reden om hem nu uit te brengen: die evt. 10 extra maanden levert echt geen extra kopers op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

zAo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 18:08:
[...]

Eigenlijk ook een reden om hem nu uit te brengen: die evt. 10 extra maanden levert echt geen extra kopers op ;)
Maar misschien nog wel extra kopers voor GT5P. :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben GT5P kort in de PStore gehad, maar kan hem nu niet meer vinden. Mogelijk dat hij daar nog keertje terug komt tegen een wat lagere prijs, heb je toch nog wat nieuwe kopers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00
Hij staat nog bij aanbevolen... ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Echt waar? Ben ik echt zo blind? :X (had gezocht onder racegames en onder G, maar kon hem niet vinden).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:47:
Ze hebben GT5P kort in de PStore gehad, maar kan hem nu niet meer vinden. Mogelijk dat hij daar nog keertje terug komt tegen een wat lagere prijs, heb je toch nog wat nieuwe kopers.
Krijg de ps3 vanmiddag pas binnen, maar heb hem gewoon op een schijfje besteld :Y

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ze waren iig in de US maar 9,99 ofzo GT5P

En wij maar wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Toen ik de ps3 net had vond ik psn downloads maar vervelend, je hebt immers geen tastbaar product in je handen, maar ik moet zeggen dat ik het nu maar verdraaid vervelend vind om steeds die discs in- en uit die playstation te halen ;p
Toch jammer dat er geen optionele install versie is voor games, dan kocht ik gewoon een TB schijf en dan kon ik voorlopig wel weer even vooruit (helaas is de grootste 2.5" schijf nu nog maar 500GB dacht ik..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:45:
Hij staat nog bij aanbevolen... ;)
Ik zit nu weer te zoeken,maar kan hem absoluut niet vinden. Zit jij niet mischien in de US store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nee, bij mij staat ie er nog gewoon in.......
Of je moet eens bij "in de spotlight" kijken, en dan redelijk onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Off Topic
Zijn er nog andere high end systemen op de markt naast wat de jongens van Fanatec of Playseats te bieden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

http://www.act-labs.com/products/race1.htm

Die hebben leuk spul, en dan was er nog een veel toffere site, maar die ben ik kwijt :(
Die naam van die producent begon met iets als fla.....com ... damn ik kom er niet op en ik kan ook niks vinden op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:26:
[...]

Ik zit nu weer te zoeken,maar kan hem absoluut niet vinden. Zit jij niet mischien in de US store?
Hij staat er nu in voor 29.99

Weet iemand trouwens waarom GT5P steeds aangeeft dat mijn tijd verkeerd staat. Het klopt idd dat hij verkeerd staat met de tijd in GT (-1 uur, dus GMT) Maar ik heb op de PS3 echt gezegd dat ik in de tijdzone van A'dam zit?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Gevonden !

Het was dus Frex :p
http://www.frex.com/gp/

Die maken ook mooi spul. Ik zou zelf ook wel dit soort dingen willen aanschaffen, maar ik doe het niet omdat het toch nergens goed te monteren valt tenzij ik een aparte gamekamer ga maken ofzo later als ik een eigen huis heb ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe veel auto's bevat het hele spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat niemand dat nog weet, uitgaande van de vorige series, 300 tot 500 auto's moet wel te doen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Uitgaande van GT4 zal het een stuk meer zijn.
Er gaan al sinds het begin getallen rond ergens tussen de 700 en 1000.
M3rcury schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:05:
Weet iemand trouwens waarom GT5P steeds aangeeft dat mijn tijd verkeerd staat. Het klopt idd dat hij verkeerd staat met de tijd in GT (-1 uur, dus GMT) Maar ik heb op de PS3 echt gezegd dat ik in de tijdzone van A'dam zit?
Dat had ook iets te maken met de zomertijd op automatisch zetten of iets dergelijks.
Bij mij gaf ie de melding ook constant, nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

dvdkiwi schreef op maandag 29 juni 2009 @ 06:26:
Uitgaande van GT4 zal het een stuk meer zijn.
Er gaan al sinds het begin getallen rond ergens tussen de 700 en 1000.

[...]

Dat had ook iets te maken met de zomertijd op automatisch zetten of iets dergelijks.
Bij mij gaf ie de melding ook constant, nu niet meer.
Hee top, dat was hem :Y

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik kan niet meer wachten na dat nieuwe filmpje ;(

Is er al een nieuwe release datum bekend? Voor mij was het laatste kerst 2009. Maar ik zag laatst ergens iets van begin 2010 staan...

@SinergyX: Het schijnen er rond de 1000 te worden. In GT2 zaten er al 500 en in GT4 800.

[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 29-06-2009 12:30 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:10:
Hoe veel auto's bevat het hele spel?
800, net zoveel als de PSP versie van GT5. Je kunt de auto's in 1 van de 2 spellen halen, en dan kun je ze overhevelen naar de andere versie. Volgens Yamauchi willen ze zo namelijk het idee geven dat je de behaalde auto's ook echt bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik hoop ook dat ze het plan doorzetten dat je je geld en auto's van GT5P houdt in de uiteindelijke versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat je enkel je rewards mee mag nemen, de PS2 versies werkte ook op die manier. Zeker voor de mensen die nog 'in de oude tijd' middels zo'n unlock all savegame alles hebben gehaald, hebben mogelijk oneerlijke voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Mogelijk iets voor de TS, biedt meer simulatie mogelijkheden dan louter Logitech:
- Playseats
- Fanatec
- Frex GP
- Act Labs
thx @ scorpie

Is GT5P 20 euro waard?
Ik heb destijds GT3 gespeeld en ik vond het aangenaam, de prologues heb ik nooit willen kopen omdat ze niet af voelden. Nu heb ik wat tijd vrij en ik heb RR7 gekocht. Dit is wel een volledig spel, maar heel het drift gebeuren vind ik maar niets. Net als het gebrek aan realiteit. Denken andere mensen hier ook zo over? Is er bij GT5P opnieuw een career mode oid?

Minder wagens dan GT4
Ik denk dat er juist minder wagens zullen zijn dan bij GT4. Bij de vorige technologie wisseling: GT2 (400 - 500 wagens) naar GT3 (200 - 300 wagens) waren het er toch een stuk minder. Ik denk dat het sowieso veel tijd zal in beslag nemen om een volwaardig wagenpark op te bouwen en te onderhouden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door KS1987 op 02-07-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat ligt puur aan hoeveel uur je eraan zal spenderen. Zelf was het zelfs die 40 euro waard voor mij, ik heb er al bizar veel uren in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Het viel me op hoe snel ik mijn eerste Ferrari had en zo goed als het C klassement heb uitgereden. Voor een aspirant racer vond ik dit wel strelend voor mijn ego, maar ik denk dat eerder iedereen wel dat gevoel een beetje heeft gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLRacing
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 13:08
Ik vond dit filmpje op Utube. Je zou bijna Forza 3 gaan halen inderdaad.
http://www.youtube.com/watch?v=dGZfMhZQp5Q

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3rcury schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:05:
Moet je even de zomertijd inschakelen, toevallig 2 weken geleden bij een vriend van me nog gedaan die ook continue die melding kreeg. Alleen de datum staat wel een paar dagen verkeerd.... (loopt 4 dagen achter geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is GT5P 20 euro waard?
Ik heb destijds GT3 gespeeld en ik vond het aangenaam, de prologues heb ik nooit willen kopen omdat ze niet af voelden. Nu heb ik wat tijd vrij en ik heb RR7 gekocht. Dit is wel een volledig spel, maar heel het drift gebeuren vind ik maar niets. Net als het gebrek aan realiteit. Denken andere mensen hier ook zo over? Is er bij GT5P opnieuw een career mode oid?
Ik vind het zeker zijn geld waard, helemaal nu je het spel voor rond de € 20 kunt aanschaffen!
Je hebt de C, B, A en tenslotte S license. Met name bij de laatste zitten een paar lastige circuits om te behalen, dus wel uitdagend. Verder heb je het online gedeelte waar je geld kunt verdienen en de online leaderboards per circuit. Verder vind ik het ook leuk om m´n garagepark uit te breiden met verschillende auto´s. Ik heb het spel een tijd gespeeld en toen heeft het een tijdje in de kast gestaan. Een paar weken geleden heb ik het er weer bijgepakt en alweer de nodige uurtjes ingestoken. Ben nu aan het sparen voor een leuke drifter om daarna eens wat drift events te gaan doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Even een kort vraagje, en misschien dat mensen die hier kunnen beantwoorden.

Ik heb jarenlang met een controller gespeeld en dat ging ook altijd vrij prima.
Nu hebben 2 vrienden van me beiden een stuur (beide de Logitech G25) en ik rij hier dus op Fuji 1,7 seconden sneller mee met de Nissan GTR Proto '05. Dit komt puur omdat ik met een stuur "verder" kan sturen. En dus de auto kan laten driften in bochten.

Nu is mijn vraag dus, waarom kan ik met een controller maar tot een bepaalde hoek sturen? Ik wil namelijk net zo ver als met het stuur, maar kan het nergens vinden. Is dit gewoon onmogelijk? Zo ja, vind ik dat eigenlijk heel "unfair"; een speler met een stuur kan dus harder een bocht insturen dan iemand met een controller.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Volgens mij ligt het gewoon aan de instellingen. Kijk eens of de deadlock / steering lock optie ofzo helpt. Die stuurtjes hebben volgens mij een deadlock van 270 graden iedere kant op en je controller heeft iets van 40 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

BLRacing schreef op zondag 12 juli 2009 @ 09:39:
Ik vond dit filmpje op Utube. Je zou bijna Forza 3 gaan halen inderdaad.
http://www.youtube.com/watch?v=dGZfMhZQp5Q

_/-\o_ _/-\o_
LoL :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
scorpie schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 07:16:
Volgens mij ligt het gewoon aan de instellingen. Kijk eens of de deadlock / steering lock optie ofzo helpt. Die stuurtjes hebben volgens mij een deadlock van 270 graden iedere kant op en je controller heeft iets van 40 ofzo.
Precies, dat bedoel ik dus, ik wil de hoek van mijn controller vergroten. En als dat niet kan, dan koop ik gewoonweg een stuurtje, want daar ben je dus veel sneller mee blijkt.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Er staat een stuk in de Engelse OPM over Gt5, en de release date staat daar op december...
Hopen dat ze ´m nog iets naar voren kunnen schuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Il lees net dat GT 5 op 4 december 2009 uit komt.
Dit is te lezen op http://www.play.com/Games...an-Turismo-5/Product.html en op
http://eplaza.com/shop/pr...57d%26fh_refview%3Dlister

Alle 2 best betrouwbare site's. Ik hoop dat hun gelijk hebben. We wachten al lang op deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Evertt schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:21:
Alle 2 best betrouwbare site's. Ik hoop dat hun gelijk hebben. We wachten al lang op deze game.
Het enige dat betrouwbaar is aan die sites is dat het algemeen bekend is dat zulk soort data geplaatst wordt als placeholder voor de echte datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

scorpie schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:29:
[...]

Het enige dat betrouwbaar is aan die sites is dat het algemeen bekend is dat zulk soort data geplaatst wordt als placeholder voor de echte datum.
Met het verschil dat er nu wel een beschrijving bij staat over oa die 150 auto's, 30 banen en 16 spelers online en een boxart. Dat is volgens mij wel nieuw.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Op die E-plaza link staat trouwens 1 december en op Play.com 4 december. Ik weet trouwens ook niet of ik die cover al eerder heb gezien of niet (volgens mij niet). Maargoed, ik denk toch echt dat ze dat niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

scorpie schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:50:
Op die E-plaza link staat trouwens 1 december en op Play.com 4 december. Ik weet trouwens ook niet of ik die cover al eerder heb gezien of niet (volgens mij niet). Maargoed, ik denk toch echt dat ze dat niet halen.
Dat denk ik ook niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
play.com maar meteen pre-orderen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik hoop wel dat er wat meer dan 150 auto's in zitten.
150 is "maar" het dubbele van de proloog.
Hopelijk gaan ze richting de 4 a 500.
Wel een mooie cover trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
zo, gisteren heb ik ook maar eens prologue aangeschaft.
Vette game hoor. (heb GT4 al helemaal grijs gespeeld destijds)

zie hier veel voorbij komen over zgn PP... maar wat wilt dit zeggen (bv een 650PP race)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Dacide schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:04:
zo, gisteren heb ik ook maar eens prologue aangeschaft.
Vette game hoor. (heb GT4 al helemaal grijs gespeeld destijds)

zie hier veel voorbij komen over zgn PP... maar wat wilt dit zeggen (bv een 650PP race)
PerformancePoints, soort van pk zeg maar. Als je aan een 650PP race wilt deelnemen mag jouw auto niet meer dan 650PP hebben..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Inderdaad.
Dit hangt samen met oa je pk´s, gewicht en banden.
Zachtere racebanden zijn meer PP dan straatbanden.
Meer pk´s betekent meer PP.
Minder gewicht betekent meer PP.

Kunst is om een juiste balans te vinden.
Soms wil je meer pk´s en maakt iets meer gewicht niet uit, soms precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
ah ok. helemaal duidelijk en klinkt me goed in de oren..

Dus in feite kiezen uit een volledig uitgetunede ford focus (bij wijze van) of een Ferrari 599 op rupsbanden en zijwieltjes....

nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In feite wel ja.
Een Focus zou je nog flink in power op kunnen schroeven en in gewicht kunnen verminderen om in de buurt van de PP punten te komen, terwijl je een ferrari mss wel wat minder pk's en meer gewicht moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Ik hoop vooral op een hoop gave circuits. En de auto's iets meer verschillend. In de prologue zitten er imho heel veel auto's op min of meer hetzelfde niveau.
Het rally gedeelte ben ik ook erg benieuwd naar. Zou een mooie rally simulatie zijn.

En het belangrijkste :p hoop op veel meer instellingen. Vooral het geluid dat wil ik aanpassen naar m'n smaak.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Maciek schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:11:
Ik hoop vooral op een hoop gave circuits. En de auto's iets meer verschillend. In de prologue zitten er imho heel veel auto's op min of meer hetzelfde niveau.
Het rally gedeelte ben ik ook erg benieuwd naar. Zou een mooie rally simulatie zijn.

En het belangrijkste :p hoop op veel meer instellingen. Vooral het geluid dat wil ik aanpassen naar m'n smaak.
Ik weet niet of je GT4 hebt gespeeld, maar het wordt uitgebreider dan GT4. Je hoeft dus niks te hopen :9

Even wat specs van GT4:

721 auto's van 80 fabrikanten (wel 20 verschillende Subaru Impreza's, 25 Mitsubishi Lancers, and 48 Nissan Skylines)
51 banen

GT5:

Geschat over de 1000 auto's en meer banen. :D

[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 11-08-2009 10:03 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
ben ff aant denken. zat spa francorchamps ook in GT4?
En het circuit (F1) van spanje. Zit die er ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Spa zat niet in GT4, Catalunya ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
GT4

World Circuits
Nürburgring Nordschleife
Suzuka Circuit
Suzuka Circuit East Course
Suzuka Circuit West Course
Circuit de la Sarthe I (Le Mans)
Circuit de la Sarthe II (Le Mans)
Tsukuba Circuit
Tsukuba Circuit WET
Fuji Speedway '80
Fuji Speedway '90
Fuji Speedway 2005
Fuji Speedway 2005 GT
Infineon Raceway Sports Car Course
Infineon Raceway Stock Car Course
Laguna Seca
Twin Ring Montegi Road Course
Twin Ring Montegi East Short Course
Twin Ring Montegi West Short Course
Twin Ring Montegi Super Speedway

Original GT Circuits
High-speed Ring
Midfield Raceway
Grand Valley Speedway
Grand Valley East Section
Deep Forest Raceway
Trial Mountain Circuit
El Capitan
Autumn Ring
Autumn Ring Mini
Apricot Hill Raceway

City Courses
Seoel Central
Tokio Route 246
Hongkong
Clubman Stage Route 5
Special Stage Route 5
Monaco
New York
Seattle Circuit
Opera Paris
George Paris
Citta di Aria
Costa de Amalfi

Dirt & Snow
Swiss Alps
Cathedral Rocks Trial I
Cathedral Rocks Trial II
Tahiti Maze
Grand Canyon
Ice Arena
Chamonix

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je vergeet er een paar ;)

Power & Speed
Test Course
Las Vegas Drag Strip

Driving Park
Test Course
Gymkhana
Motorland
Beginner Course

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
nou dan hoop ik dat catalunya en spa er ook inzitten bij GT5.

Nu twijfel ik trouwens of ik catalunya of Barcelona bedoel...

In GTR1 en 2 waren dit absoluut mijn favoriete circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

KappeNou schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:37:
[...]

Ik weet niet of je GT4 hebt gespeeld, maar het wordt uitgebreider dan GT4. Je hoeft dus niks te hopen :9

Even wat specs van GT4:

721 auto's van 80 fabrikanten (wel 20 verschillende Subaru Impreza's, 25 Mitsubishi Lancers, and 48 Nissan Skylines)
51 banen

GT5:

Geschat over de 1000 auto's en meer banen. :D
Hopen dat er dit jaar wat meer ECHTE circuits bijkomen. En de nurburgring :9~

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nurburgring was volgens mij al bekend.
Die kan niet ontbreken eigenlijk...
Denk dat de meesten die GT4 speelden de Nurburgring versleten hebben haha

Waar ik op hoop is Lamborghini...... :9~ , meer F1 wagens.....
.......en een mooie release datum!!
En geen Rally wou ik zeggen (dat zuigde in GT4), maar daar ben ik nu te laat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik hoop dat ze ook wat met je savegame doen :P, anders al die tijd voor niks in de GT5: P gestoken!

Heb nu eindelijk ook S-10 gehaald, met een Viper SRT-10 Tuned, alleen de bak wat korter gezet en toen lukte het.

Nu nog de rest van de auto's halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:01:
Nurburgring was volgens mij al bekend.
Die kan niet ontbreken eigenlijk...
Denk dat de meesten die GT4 speelden de Nurburgring versleten hebben haha

Waar ik op hoop is Lamborghini...... :9~ , meer F1 wagens.....
.......en een mooie release datum!!
En geen Rally wou ik zeggen (dat zuigde in GT4), maar daar ben ik nu te laat mee ;)
Zou leuk zijn als er formule ford in zit.. lekker scheuren met die karretjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Behalve de normale bekende circuits die erin gaan zitten verheug ik me echt ONTZETTEND op de Top Gear TestTrack!! Eindelijk eens net zoals de Stig over die baan jakkeren, kijken of ik het beter kan :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Phase schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:19:
Behalve de normale bekende circuits die erin gaan zitten verheug ik me echt ONTZETTEND op de Top Gear TestTrack!! Eindelijk eens net zoals de Stig over die baan jakkeren, kijken of ik het beter kan :P
En de tijd verbeteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Misschien dat sommige mensen het nog niet weten, maar Lamborghini en Bugatti komen in Gran Turismo PSP. Hopelijk komen ze ook naar GT5 :9~ .
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zag het net ook, echt heel cool. Ik heb altijd al een zwak gehad voor de Bugatti Veyron. Nu nog een koenigsegg ccx erin en ik ben in de hemel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
AquaSheep schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:48:
Misschien dat sommige mensen het nog niet weten, maar Lamborghini en Bugatti komen in Gran Turismo PSP. Hopelijk komen ze ook naar GT5 :9~ .
Bron
De psp versie is toch gewoon GT5 alleen dan voor de psp? Dan lijkt het me wel. Tenminste dat zei de Kazunori Yamauchi in een interview. :9

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik hoop wel dat ze, in tegenstelling tot Gt4, de omgeving iets aanpassen.
Meer als Grid:
Bandensporen op het asfalt, schade/strepen op de muur (op bv de Oval ring) enz...
In GT4 waren de banen veel te clean, ze waren altijd schoon.

Hij is al wel te pre-orderen bij de Free:
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/gran-turismo-5

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 12-08-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
KappeNou schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:01:
[...]

De psp versie is toch gewoon GT5 alleen dan voor de psp? Dan lijkt het me wel. Tenminste dat zei de Kazunori Yamauchi in een interview. :9
“If [the user] unlocks a car in Gran Turismo PSP, it will also be available in Gran Turismo 5.”

Lijkt me dus dat er wel een bepaald verband tussen zit ja. Volgens mij had hij niet gezegd dat de games hetzelfde waren.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
nee, maar wel dat het GT5 voor de psp is. Hoe uitgebreid deze zal zijn gaan we 1 okt zien :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Sentry23 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:18:
[...]

“If [the user] unlocks a car in Gran Turismo PSP, it will also be available in Gran Turismo 5.”

Lijkt me dus dat er wel een bepaald verband tussen zit ja. Volgens mij had hij niet gezegd dat de games hetzelfde waren.
Het was toch zo dat ze je meer het gevoel wilde geven dat je de auto's echt "bezit"

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
die gaat meteen in de pre :P

• Aight!

Aight!

Holy Fuck, die F2007 gaat HARD!, jezus niet meer normaal, is even wennen als je eerst een Lancia Intergrale rijd of iets anders :P.

Wel vet, geniale gedaan, wegligging is ook gewoon perfect, neemt de bochten bijna met 90 graden :D. Nu nog alle auto's kopen en dan ben ik klaar :D. De 2 duurste heb ik al, Citroen GT en de F2007

• KappeNou
Bij game mania kan je ook alles in pre order zetten.

Met GT4 was ik de dag voor de release naar een bart smit gegaan waar ze hem gewoon verkochten, met risico tot een boete van sony :P

>PC specs<

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Aight! schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:45:
Holy Fuck, die F2007 gaat HARD!, jezus niet meer normaal, is even wennen als je eerst een Lancia Intergrale rijd of iets anders :P.

Wel vet, geniale gedaan, wegligging is ook gewoon perfect, neemt de bochten bijna met 90 graden :D. Nu nog alle auto's kopen en dan ben ik klaar :D. De 2 duurste heb ik al, Citroen GT en de F2007
Het nadeel van de F2007 vind ik dat het systeem mijn downshifts niet snel genoeg registreert. Ik kan als ik rem voor een bocht netjes 4x snel terugschakelen, maar dan registreert hij er maar 2 of 3 ofzo. Als ik dan een hairpin heb moet ik echt 15x voor m'n gevoel downshiften voordat ik in de gewenste versnelling kom, en dat is erg moeilijk rijden.

• KappeNou
scorpie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:18:
[...]

Het nadeel van de F2007 vind ik dat het systeem mijn downshifts niet snel genoeg registreert. Ik kan als ik rem voor een bocht netjes 4x snel terugschakelen, maar dan registreert hij er maar 2 of 3 ofzo. Als ik dan een hairpin heb moet ik echt 15x voor m'n gevoel downshiften voordat ik in de gewenste versnelling kom, en dat is erg moeilijk rijden.
idd best lastig om zelf te schakelen in de F1. Het is voor mij ook de enige auto waar ik de neiging krijg om automaat te nemen. Ook lastig met TC uit rijden. Maar dat moet natuurlijk wel met de F1 ;)

[ Voor 83% gewijzigd door KappeNou op 13-08-2009 09:51 ]

>PC specs<

• Superkiwi
Ik rij altijd met de TC op 4 of zo, anders kan ik ´m niet handelen...
Rijden doe ik met kruisje/vierkantje, dus echt subtiel doseren is er niet bij (met de triggers kan ik niet heel goed overweg in GT5, in Grid en Motorstorm dan weer wel).
Scheelt ook heel erg per auto, in de Evo X Tuned kan ik de TC gewoon uitzetten zonder dat de banden spinnen. Rijdt heerlijk die bak!

• Aight!

Aight!

Die EVO X/Tuned die had ik ook snel in het begin, die rijd echt meesterlijk. Lekker hard de bochten door, maar dat is nog niks met de F2007.

Ik laat hem sowieso op automatisch staan, anders gaat het helemaal niet goed bij mij. Alleen heb ik wel, dat als je soms van de baan af raakt, dat je dan ook dik in een spin staat. Geluid is ook echt super, vooral het terug schakelen voor de bocht en daarna volgas eruit :D. Owja wat ik dus ook meestal doe, is gedoseerd gas geven in de bocht, ik gebruik de triggers, of gas los laten voordat je de bocht instuurt, scheelt ook een hoop.

Fuji en Suzuka vind ik echt de leukste maps, veel bochten, London is net wat te kort en die high speed rings zijn saai :P

[ Voor 13% gewijzigd door Aight! op 13-08-2009 12:21 ]

• KappeNou
Ik hoop voor je alleen automaat met de F2007 ;) Handgeschakeld is zo geniaal :9~

>PC specs<

• Aight!

Aight!

Dan ga ik dat eens proberen :P, maar gebruiken jullie de controller?

Welke knopjes dan voor gas en schakelen? of gebruik je daarvoor het rechter stikje?
Ik ga eens prutsen ermee :P

Het heeft idd een voordeel, zelf schakelen, vooral bij de het uitkomen van de bochten, gaat net iets sneller.
Tis alleen moeilijk met de apparaten die veel PK's hebben, met de EVO's en STi'S gaat het nog, maar met de Ferrari's en de Corvette's vind ik het verdomd moeilijk :P

[ Voor 43% gewijzigd door Aight! op 13-08-2009 14:09 ]

• KappeNou
Ik ben er mee begonnen in GT 3 A spec. Zelfs met die dikke PK achterwiel aangedreven bakken wil je op een gegeven moment echt niet meer anders.
Alleen met die F2007 op banen met veel langzame bochten etc. vindt ik het nog lastig. Opzich ook niet echt een leuke auto voor GT imo.

Ik gebruik gewoon kruisje en vierkantje voor gas en rem en de triggers voor schakelen.

[ Voor 13% gewijzigd door KappeNou op 13-08-2009 18:05 ]

>PC specs<

• kaos001
scorpie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:18:
[...]

Eerst remmen, en dan pas schakelen, dan kan je wel heel snel shiften :)

Soundcloud

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
kaos- schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:37:
[...]

Eerst remmen, en dan pas schakelen, dan kan je wel heel snel shiften :)
Ik mag toch hopen dat scorpie niet terugschakelt zonder te remmen? Dan zal je motor het niet lang volhouden. :D

• kaos001
Roamor schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:39:
[...]

Ik mag toch hopen dat scorpie niet terugschakelt zonder te remmen? Dan zal je motor het niet lang volhouden. :D
Nee ik bedoel dat je niet té vroeg terug wil schakelen, want dan houdt hij een beetje in.
Gewoon remmen totdat je bijna je rem loslaat om de bocht in de gaan en dan snel terug schakelen, werkt hier het beste.

Soundcloud

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Roamor schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:39:
[...]

^^^^^ dit dus. Zo'n idioot ben ik nou ook weer niet ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Paar keer geoefend, en nu heb ik het wel een beetje onder de knie, gebruik R2 voor gas en L2 voor te remmen, rechterpookje naar boven en beneden is schakelen.

Soms schakel ik wel nog te laat, maar ik moet beter luisteren naar de motor! Sommige events kon ik niet halen, net te langzaam voor 1ste plek. Moet nu wel lukken :D. Je kan echt veel sneller de bocht uitkomen, als je goed schakelt, scheelt toch wel.

En natuurlijk quik tuning, voornamelijk de versnellingen korter zetten, op Suzuka haal je toch nooit de 300+, dus versnelling wat korter en het scheelt weer een hoop :).

[ Voor 17% gewijzigd door Aight! op 14-08-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
game nu een weekje in bezit.. echt heel gaaf :)

ben nu bezig met de laatste races van de A klasse...

Welke auto's raden jullie mij nog aan om te kopen... (het geld is niet heel dikgezaaid en ik wil geen miskopen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet iemand of de BR versie en gedownloade versie aparte savegames hebben? Gister de BR versie weer opgestart, al mijn auto's weer terug (incl F2007). Start ik de gedownloade op, alles weer kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:32:
Weet iemand of de BR versie en gedownloade versie aparte savegames hebben? Gister de BR versie weer opgestart, al mijn auto's weer terug (incl F2007). Start ik de gedownloade op, alles weer kaal.
Zoals je zelf al ziet :)
Het zijn idd aparte saves.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dacide schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:58:

Welke auto's raden jullie mij nog aan om te kopen... (het geld is niet heel dikgezaaid en ik wil geen miskopen doen)
In de startpost staat vermeld welke auto´s je voor elke klasse nodig hebt.
Die zou ik eerst aanschaffen, zodat je gelijk die races kan doen.
Bij S klasse gaat het ook met het geld wel redelijk rap, dus kan je meer auto´s kopen...
Lekkere wagens naar mijn idee: S2000 Tuned, Viper Tuned, Evo X Tuned, Audi R8, Audi TT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Amuse S2000 en Elise /Tuned op suzuka zijn toch echt geniaal. Eiger heb ik ook echt gemasterd ;) Vind het jammer dat het niet mogelijk is om te zien hoeveel je hebt gereden. Eiger en Suzuka makkelijk over de 1000 in ieder geval :D

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik zag van de week dit op Game Mania.
Dat GT5 in de 4de kwartaal komt van dit jaar. Maar dit is de 5de site die weer wat anders zegt.
http://www.gamemania.nl/D...gmgame=000000000000022628

Ik heb hem in pre-order gezet. Je hoef hem alleen gratis aan te melden.. En te zeggen waar je hem gaat kopen.

Ik hoop dat binnenkort de datum van de game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

In de garage van Gran Turismo 5 passen meer dan 150 officieel gelicensieerde voertuigen van bekende automerken.
Klopt toch niet? Of weten ze iets dat wij niet weten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Dacide schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:58:
game nu een weekje in bezit.. echt heel gaaf :)

Blitz en de Mime vond ik ook erg prettig rijden. En zal ook alvast voor de F430 en F40 gaan, die heb je toch nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hier Kazunori Yamauchi over GT5 >klik<

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
*edit*

KappeNou is goed op de hoogte ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2009 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hoe kom je daarbij? Ik heb 337 wagens in de garage van GT4, waarvan bijna alles fully tuned :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Vandaag is de Sony Conference in Keulen. Verwacht wordt ook een nadere introductie van GT5 met een mogelijke releasedate :)

http://www.gtplanet.net/

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
zo die Mine's GTR rijdt verdomd lekker zeg... ook erg veel vermogen... echt een topper.

Sta ervan te kijken dat ik met controller de eerste 4 of 5 races van de S klasse win met goud.. ik dacht dat die zo enorm moeilijk waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Maximus schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:33:
Vandaag is de Sony Conference in Keulen. Verwacht wordt ook een nadere introductie van GT5 met een mogelijke releasedate :)

http://www.gtplanet.net/
Ik hoop echt dat wat bekend wordt gemaakt. Ik lees nu dat GT5 ook speelbaar is op de beurs.
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=21335

Ik denk het haast wel want ze moeten wel anders haal Forza hun echt in. Misschien krijgen we mooie bundels met ps3 slim en gt5.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste