Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:12
Ik hoop niet dat ze wat je zegt GT5 eerder droppen en daarna updates gaan uitgeven voor een klein bedrag.
Om via de PS store games en/of updates te kopen heb je een credit card nodig, en die zullen een hoop mensen, net als ik, niet hebben.
Zo zullen ze een hoop mislopen, want niet iedereen gaat daarvoor een creditcard aanschaffen.
(Waarom kan het niet via soort van beltegoedkaarten die je in de winkel kan kopen?? Veel handiger)

Ik zie liever een kleine gratis update zoals bv de Nurburgring.
Er zwerven filmpjes rond dat ze in GT5:P op de Nurburgring rijden.
Dan wel een ge-upscalede versie vand e GT4 track, maar toch, ik kan me daar zeker wel tot de release mee vermaken!

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2009 09:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 23:26:
Ik heb geen xbox maar toen ik bij vrienden ooit Forza probeerde vond ik het erg, heel erg arcade aanvoelen, maargoed dat blijft een mening.

Wat ik niet snap aan het hele gran turismo release debakel, en dat heb ik al vaker aangekaart, waarom ze niet gewoon zeggen: In maart '09 of kerst '08 of whatever komt het uit, met datgene wat we nu afhebben, en geleidelijk brengen ze via psn nieuwe tracks / cars uit. Geef gt5 lekker uit voor 30 euro en kom iedere maand / 2 maanden met een car + trackpack, dan wil ik er best 5 euro voor dokken, maar dit eindeloze wachten gaat nergens over. We wachten op cars en tracks, weather en cardamage mag nu toch wel afzijn zou je zeggen?

Ik neem aan (assumption is the... I know..) dat de engine af is, en dan laten ze die engine verstoffen om te wachten totdat er maar genoeg cars en tracks klaar zijn, ongelooflijk.
Ben het helemaal met je eens! Ik heb vorig jaar een PS3 speciaal voor deze game gekocht. Vermaak me zo nu en dan nog steeds wel met de auto's en tracks maar het smaakt allemaal naar meer! En het wachten duurt nu in alle redelijkheid toch wel te lang.

Ik hoop niet dat ze updates online gaan uitbrengen. naast dat ik geen grote harde schijf heb in mijn ps3 ( en dat voorlopig ook niet van plan ben om te gaan kopen) zou het zonde zijn als je uiteindelijk 100+ euro moet uitgeven om alles compleet te krijgen met tracks en meer auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaWaN schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 23:02:
Ooit wel eens Forza Motorsports 2 geprobeerd ?
En dus moet ik maar speciaal een xbox kopen zeker? 8)7 Dat ding trekt me totaal niet vergeleken met m'n ps3, dus die komt er ook gewoon niet in.

Dan nog liever 6 tracks en 40 wagens dan FM2 :)

Sowieso moet ik ooit nog een G25 kopen, mag jij eens zeggen hoe ik dat aan een xbox knoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

dvdkiwi schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 09:56:
Ik hoop niet dat ze wat je zegt GT5 eerder droppen en daarna updates gaan uitgeven voor een klein bedrag.
Om via de PS store games en/of updates te kopen heb je een credit card nodig, en die zullen een hoop mensen, net als ik, niet hebben.
Zo zullen ze een hoop mislopen, want niet iedereen gaat daarvoor een creditcard aanschaffen.
(Waarom kan het niet via soort van beltegoedkaarten die je in de winkel kan kopen?? Veel handiger)

Ik zie liever een kleine gratis update zoals bv de Nurburgring.
Er zwerven filmpjes rond dat ze in GT5:P op de Nurburgring rijden.
Dan wel een ge-upscalede versie vand e GT4 track, maar toch, ik kan me daar zeker wel tot de release mee vermaken!
Over dat CC had ik inderdaad nog niet nagedacht aangezien ik er zelf wel eentje heb. Zou het niet makkelijker zijn voor Sony om een (nuttige) SMS dienst te lanceren zodat mensen via hun telefoonrekening kunnen betalen? "SMS nurburg naar SONY voor de nurburgring activeringscode". Lijkt mij een prima oplossing voor dat probleem. Over de Nurburgring: Dat was een nieuw circuit dacht ik, en niet de geupscalede GT4 versie. Hij was al playable in Tokyo Gameshow dacht ik of ergens in Duitsland (Autoshow in Duitsland dacht ik ja). Maargoed, Yamauchi heeft al gezegd dat de Nurburgring pas in de full version van GT5 komt, dus verwacht daar maar geen gratis psn download van.

Maargoed, mijn verhaal ging een beetje om het DLC verhaal. Zoals het nu toegepast wordt vind ik het echt butt, voor ieder poppetje voor LBP of kledingstukje voor een andere game moet je 2 of 3 euro dokken, maak er gewoon grotere packets van, waar echt tijd in heeft gezeten zoals een car of een track, en dan wil ik daar wel voor betalen ja, de manier waarop betaalt moet worden is even een andere zaak ;p
(Is er een Sony suggestion emailadres ofzo?)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ze moeten een voorbeeld nemen aan Burnout Paradise:
Zoveel coole updates, en gratis...
scorpie schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:19:
(Is er een Sony suggestion emailadres ofzo?)
Dat is een goeie....
Misschien eens massaal mailen :P

Terug naar GT5:P
Gisteren eens proberen te driften...
Met de Blitz Skyline op de High Speed Ring.
Gaat best lekker!
Achterbandjes N3, voorbandjes S1, en alles uit.
Mijn beste score tot nu toe: 3119 punten (niet slecht voor de eerste pogingen)

[ Voor 73% gewijzigd door Superkiwi op 04-01-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Zo ik hem inmiddels ook alles op goud gehaald :) Wordt toch wel weer eens tijd voor een update met wat leuke nieuwe dingetjes.

Nieuw circuit erbij zou leuk zijn... Laguna Seca bijvoorbeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:54:
Ze moeten een voorbeeld nemen aan Burnout Paradise:
Zoveel coole updates, en gratis...
Moet eerlijk zeggen dat ik sinds aanschaf van Burnout nog nooit een 'update' heb gezien, in tegendeel tot GT5:p. Net als bv GTA4 had ik ook graag nieuwe updates gezien (meer winkels, of auto's whatever). In die lijn heeft GT5 qua updates toch wel bijzonder veel gebracht (al was inderdaad de initiele proloque wat karig).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
SinergyX schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:35:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik sinds aanschaf van Burnout nog nooit een 'update' heb gezien, in tegendeel tot GT5:p. Net als bv GTA4 had ik ook graag nieuwe updates gezien (meer winkels, of auto's whatever). In die lijn heeft GT5 qua updates toch wel bijzonder veel gebracht (al was inderdaad de initiele proloque wat karig).
Burnout Paradise heeft belachelijk veel gratis DLC gehad. Echter werd de DLC naadloos in het spel geïntegreerd. Kijk maar naar bijvoorbeeld de motoren. Lijstje met DLC voor Burnout Paradise.

Overigens zou ik ook graag wat updates voor GT5p zien in de vorm van een nieuwe baan bijvoorbeeld. Denken jullie overigens dat wij GT5 met korting oid gaan krijgen omdat we GT5p hebben aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
alex3305 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:36:
[...]Denken jullie overigens dat wij GT5 met korting oid gaan krijgen omdat we GT5p hebben aangeschaft?
Hopen: ja. Denken: nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:37

Aight!

'A toy robot...'

Ik denk eerder dat het zoiets is als wat ze bij Grand Turismo 4: Prologue hadden.

Dat je bepaalde dingen al gehaald had en extra credits krijgt, en de auto's mee mag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch merk ik weer dingetjes op die me af en toe wel storen.

Dat eeuwige gesave telkens je uit de events gaat... Niet super storend, maar dan denk ik toch:
Dat filmpje met die trofee die je krijgt en waar de credits opgeteld worden is ook 'op het gemakje', tijd genoeg om daar even te saven toch? Nu moet ik telkens twee keer wachten. Credits optellen, saven.

Als je 'exit' doet sta je meteen ook terug in het hoofdmenu. Waarom niet terug in de eventlijst waar je mee bezig was? bvb terug naar 'B' om meteen een nieuwe event te kiezen?

En ergens is er ook wel iets niet helemaal correct als je bijna alles in B kan uitrijden met een Nissan GTR (07) en kan finishen met 15 seconden voorsprong.
4WD is 4WD, ok, maar dit 8)7 Ja, de GTR is 4WD maar kan absoluut niet bijgehouden worden door een lancia integrale, mitsubishi lancer IX, enz...

Dus ofwel moeten ze de regels iets meer aanscherpen, ofwel krijg je volgens mij gewoon te snel te veel credits. GT4 had een beetje hetzelfde probleem, maar daar was het toch minder erg dacht ik.

En ik wil terug scheef door de bochten in rallystages, zoals in GT4 :'(
M'n ps3 speelt geen ps2 games af, dus GT4 is geen optie. Daarnaast zou de schok in graphics toch wel iets te groot zijn als je GT5 gewoon bent. GT4 is dan wel best goed, en graphics ondergeschikt, maar er zijn grenzen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat ik mis is een garage-optie in arcade mode.
Als je op bv de High Speed Ring met verschillende wagens wilt rijden moet je steeds terug naar het menu om een auto uit je garage te selcteren... en dan weer het circuit kiezen... bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een uurtje online gespeeld met iemand die ik ken.

Samen in een race terecht komen is echt lastig (ik weet het, het systeem is er niet op gemaakt, maar het moet uiteraard toch geprobeerd worden ;) )

Als je ongeveer gelijktijdig op 'start' klikt, dan heb je ongeveer 70% kans van in dezelfde race terecht te komen. Maar het was ook wel vrijdag na 00.00, dus misschien is het nog lastiger als het drukker zou zijn.

Over het racen zelf: af en toe framedrops als voor jezelf ineens drie wagens in 'onzichtbare modus' gaan en van de track afgaan.

Redelijk vaak, volgens mij dan, onterechte penalties gekregen. Gaan ze hard op mij botsen terwijl ik redelijk netjes de lijn aan het volgens was (ik heb de racelijn altijd aan staan), krijg IK de penalty :/ Tja, als je dan een goede positie had is het min of meer over he...

Verder is het vaak echt een crash en beuk fest :/ Vooral in die races waar het vol rijdt met GT40's die ze vaak toch niet onder controle kunnen houden. Je kan ook niet quiten uit een online race!! Dus bij een mismatch snel even opnieuw proberen te matchen zit er niet in, je moet de race uitzitten.

Je kan het best een trage race doen met wagens zoals de focus en TT ed. De pubers zitten dan vaak met hun F40/GT40 onnozel te doen in een hogere race, en bij de races waar alles wat trager gaat is het aangenamer racen (met minder botsen ed.) Verder wel fun gehad.

Soms wel laggy en de wagens bewegen duidelijk niet zo vloeiend en vlot als in singleplayer mode. Het is ook geen drama, maar het valt wel op. (beetje 'snaky' soms)

Dingen die er zéker moeten inkomen (komaan polyphony, nog stééds geen goede online mode, het is dan wel een prologue, maar kom op zeg 8)7 )
*Matchmaking (buddy's kunnen uitnodigen, desnoods rechtstreeks vanuit het PS menu)
*Private races opzetten!!!
*skill level matchmaking
*soort van ratingsysteem? Beetje dubieus, maar het kan misschien wel
*Meer races/events

Ik mis vast nog wel iets.

Online mode ging er in GT4 al bij zitten. Daar is ook nooit iets van terecht gekomen :/ We zijn nu onderhand toch wel al 2009, waaom heeft polyphony daar zo'n grote problemen mee... Ik weet nog goed dat de online mode in GT4 met veel bombarie werd aangekondig, en dan stilletjes geschrapt. Zoveel jaar later hoop ik dat het echt goedkomt en dat we in GT5 krijgen wat we in GT4 al beloofd zijn.

Toch vreemd dat ik, en velen anderen met mij, nog steeds grote fans zijn van de Gran Turismo serie. Ondanks alle gebitch op polyphony en hoe ze hun fans op de proef stellen. Ze mogen blij zijn dat er een nog een grote fanbase is, die niet is weggelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Iemand nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Het aangekondigde schadesysteem voor Herfst 2008 zit er nog steeds niet in, met nieuws en screens in geen heinde en verre te bekennen.

Polyphony met hun beloftes altijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schade is dan ook totaal onbelangrijk :O Waarom zou je dat er nu in willen hebben?

Omdat het dan allemaal zo mooi 'crasht' en 'botst'? Ga dan flatout spelen, he? Normaal zou je als je normaal racet niet eens schade mogen oplopen, en als je dan wel botst is het in het echte racen meestel meteen over and out.

Dus waarom je dan voor de show met een geplooide motorkap zou moeten kunnen verder rijden, is me helemaal onduidelijk.

Liever geen schade model dan een 'show voor pubers' schade model. Meerwaarde is voor mij echt 0,0. Daarnaast hebben ze volgens mij ook nooit beloofd om dat in de prologue te integreren? Ik wil wel eens het officiële statement van polyphony ter zake zien.

Wat bvb wel belangrijk is, is weer en regen, maar dat is iets wat in GT5 wel zal komen. Daarvoor moeten we dus gewoon geduld hebben.

Major features die er nog in moeten:
-online tweaks!!! (zie boven)
-auto tweaks
-weather
-rally
-eventueel het menu stroomlijnen (van auto kunnen wisselen in arcade mode) , alhoewel het menu natuurlijk al veel beter is dan wat in GT4 te vinden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
banen.weer. auto's en lichte tuning zou fijn zijn :D Lichte tuning = velgjes/verf :)

Ik baal wel enorm ervan dat t allemaal zo lang duurt met die game. Er is totaal geen duidelijkheid over de release enzo en ik baal ervan :( Nieuwe content zou fijn zijn, of een kleine update....iets wat t leed verzacht ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Lampuhkap op 11-01-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:20:Daarnaast hebben ze volgens mij ook nooit beloofd om dat in de prologue te integreren? Ik wil wel eens het officiële statement van polyphony ter zake zien.
Beloofd is een groot woord, maar Kazunori Yamauchi heeft wel degelijk (tegen meerdere bronnen) gezegd dat er schade naar GT5 komt en dat ze het misschien toevoegen aan GT5 Prologue. Net als de online features (waar ik eigenlijk veel meer op zit te wachten dan op schade). Ik hoop eerlijk gezegd stilletjes dat ze de 'grote fall update' hebben laten vallen om GT5 eerder te kunnen releasen. Maar dat is zuiver speculatie natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

IGN: Earlier this year, you mentioned that Polyphony was working on a patch for GT5 Prologue that would add damage modeling to the game later this year. Is that still happening?

Kazunori Yamauchi: Our plans haven't changed, and we're working on it. But this is Gran Turismo, so it might be a little bit late. [laughs all around]
http://ps3.ign.com/articles/891/891903p1.html

Da's het nieuwste wat ik erover kan vinden, verder is het behoorlijk stil geweest erover.

En nouja, zodra ze het implementeren zou ik het weer meer gaan spelen. Gran Turismo is hoe je het draait of keert voor mij nog altijd een arcade of semi-sim racer. En dan vind ik het vreemd dat er nog steeds geen schade in zit. Waar Gran Turismo wél voor staat is 'a real driving simulator', waar vooral in graphics realisme echt wordt benaderd, behalve op het moment dat een auto langs een muur schuift of zelfs frontaal op de andere knalt, de auto ziet er nog steeds uit alsof hij net uit de fabriek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Opzich is de besturing ook erg realistisch hoor, al is het erg jammer dat standaard dingen als TCS en ESC/ESP aan staan, dat maakte het echt saai in GT4. Nou weten een hoop mensen wel dat je het uit kunt zetten maar toch.
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:20:
Normaal zou je als je normaal racet niet eens schade mogen oplopen, en als je dan wel botst is het in het echte racen meestel meteen over and out.
Ja dat is juist het leuke eraan, dat maakt het spannend. Nu kan ik keihard 'crashen' en gewoon weer doorgaan, of uit de bocht vliegen en weer terug de bocht in scheuren. In sommige situaties levert dat je wel een tijdelijke delay op maar dat is ook niet erg realistisch. Ik hou er wel van als het zo spannend is, je maakt een dikke fout en het is meteen einde verhaal.

[ Voor 15% gewijzigd door !null op 12-01-2009 10:52 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Schade liever niet. Maar goed, ieder zn ding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Het staat uiteindelijk ook wel onder op mijn 'prioriteitenlijstje' voor GT5 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Mja, t trekt me niet zo. Zeker met die Le-Mans en DTM races, de nordschleife enzo 24 uurs dingen (als die er nog tussen zitten) daar zou ik toch liever geen schade willen. Zou een mooie wezen
ben je op 14 uur lekker eerste aan t rijden, botst de AI op je in, jij kapot en AI kachelt gewooon door. Hop, 14 uur racen naar de maan.....

Neee dankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Schade wil ik wel geimplementeerd zien. Losers online die je van achteren kapot beuken (om daarna vrolijk door jouw ghost heen te rijden :( ) zijn dan gelijk gezien, zal ze leren om normaal te rijden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Speedlink schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:03:
Zou een mooie wezen ben je op 14 uur lekker eerste aan t rijden, botst de AI op je in, jij kapot en AI kachelt gewooon door. Hop, 14 uur racen naar de maan.....

Neee dankje :D
Dat is pas realistisch :D Hoe denk je dat het in het echt gaat.
Volgens mij is het in Forza ook zo geregeld met endurance races maar dat weet ik niet zeker.

Maar goed, het zou een instelling moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Een soort van rewind optie zou dan uitkomst kunnen bieden. Zoiets als in Race Driver: GRID.
Is misschien wel jatten maar goed iedereen kent hm wel: Beter goed gejat dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
nou, als dat je 2x overkomt dan flikker je van ellende dat hele ding t raam uit :D
(ik wel iig, opvliegend karakter :D)
Heb al een kee reerder mn PSX controller gebroken door de license test met de viper op Laguna Seca in GT2.
Na 40x was ik t echt zat :( KRAK! :( ding in 2en :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Eh, cursusje anger management?
r0_ schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:45:
Een soort van rewind optie zou dan uitkomst kunnen bieden. Zoiets als in Race Driver: GRID.
Is misschien wel jatten maar goed iedereen kent hm wel: Beter goed gejat dan.....
Rewind optie? Je kan toch altijd races overnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

GreenSky schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:39:
[...]

Dat is pas realistisch :D Hoe denk je dat het in het echt gaat.
Volgens mij is het in Forza ook zo geregeld met endurance races maar dat weet ik niet zeker.

Maar goed, het zou een instelling moeten zijn.
Ik zie het probleem niet met het schademodel, met GTR evolution e.d. gaat dat ook prima. Het probleem met GT5 online is dat veel mensen maar gewoon wat beuken ipv serieus racen :{

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_

r0_

GreenSky schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:50:

Rewind optie? Je kan toch altijd races overnieuw doen?
Overnieuw doen als je al 14 uur aant racen bent in een endurence? Liever niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

r0_ schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:45:
En hoe wilde je dat online implementeren? Wordt nog vrij lastig als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik vind ook dat de online-optie zwaar achter blijft. In GT4 zat notabene al een puntensysteem dat voor online gemaakt was. (0-200 punten per race). En er gingen geruchten dat er nog een aparte GT4-online zou komen. Of ze zijn dat vergeten bij PD, of ze konder er uiteindelijk niets mee doen.

En die rewind-optie zie ik echt niets in. Kunst bij endurance racen is juist om zo lang geen fouten te maken. Dan haal je een beetje de essentie eruit.

[ Voor 21% gewijzigd door Shiver23 op 12-01-2009 13:33 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Mja, het is maar de vraag of ie uberhaupt gaat komen in afzienbare tijd. En of er uberhaupt nog updates voor komen. Vind t allemaal veeel te lang duren en het word gewoon saai. Alle onduidelijkheid over de release en over updates maakt t er echt niet beter op. Schademodel, als dat er komt dan hoop ik wel dat t een optie word, En geen verplicht iets. Zou namelijk niet fijn zijn voor de endurance races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_

r0_

Jejking schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:29:
[...]

En hoe wilde je dat online implementeren? Wordt nog vrij lastig als je het mij vraagt.
Voor online racen wordt dat inderdaad lastig. Bedoelde het ook meer voor offline racen in combinatie met een schademodel. Dus om te voorkomen dat je gebeukt wordt door de AI en na 14 uur racen plotsklap eruit ligt en overnieuw kan beginnen.

En natuurlijk is het de kunst om geen fouten te maken maar helaas is het nog steeds zo dat jij net zo strak kan rijden maar nog steeds van achter geramd kan worden door de AI. Over inhaal situaties nog maar niet te spreken...

En dan nog, het was slechts een gedachtengang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Enigste wat ik nog doe met GT5P is met een stel jongens een competitie.

12 weken, iedere week andere baan met andere auto. Erg leuk.

Wat het leuker maakt is dat we erg ons best doen om in de top10 te komen van de wereld, sta op aantal circuits nr 2 of 3 en de nr 1 en 2 zijn vaak japanners. Erg cool.
(prof, stuurtje, geen hulpmiddelen)

Afgelopen week met Capucinno tuned over London Reverse. Sta er nu 3e geloof ik op de wereld ranking lijst. Moet toch nog proberen nr 1 te worden zodra ik tijd heb, de nr1 rondes verpest ik steeds helaas.

[ Voor 23% gewijzigd door Capo op 13-01-2009 21:27 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 21:37

Aight!

'A toy robot...'

http://www.gametrailers.com/player/44506.html

Zou er dan toch een update komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lijkt me niet.
Er zijn alleen een stel wagens uitgekozen die in de uiteindelijke versie gaan komen....

*wel een dikke G37 die "we" gaan krijgen though...

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
http://img222.imageshack.us/img222/3875/s6300893ba9.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/4204/s6300896al0.jpg

S-7 Fuji Speedway met een Mitsubishi Lancer Evo X Tuned met de instellingen van GT Planet. Heb 2x een penalty gehad vanwege de 1 na laatste bocht, die nam ik NET te kort steeds (die Evo stuurt met t gas erop zo scherp in dat ik steeds te kort zat)
Eerste is haalbaar maar het is wel echt echt lastig. Pff. Met de F430 lukt t me nog steeds niet. Ding heeeft NET te weinig koppel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ongetwijfeld schop ik hier een open deur in, maar je kunt je gear ratio's verzetten he? ;p Al die wagens hebben sowieso echt een belachelijke topspeed zoals die gears default ingesteld staan...

BTW nog altijd geen update ofzo he? Zag vandaag wel in de store dat er een prijsverlaging was voor GT5P, hij kost nu 'nog maar' 29.99 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
tuurlijk doe ik wat aan de gears ;) Alleen die F430 mist koppel. Topvermogen is best voldoende, maar gewoon te weinig koppel om snel de bochten uit te pakken en met remmen is ie ook knap lastig.

:( nee er is nog geen update en ja die mag van mij snel komen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Lampuhkap op 29-01-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Mede-racers, ik durf het werkelijk waar bijna niet te vragen......maar waar kan ik het "advanced" setup-screen vinden? Verder dan de standaard zaken als TC en bandenkeuze etc. kom ik niet.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Trent900 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:42:
Mede-racers, ik durf het werkelijk waar bijna niet te vragen......maar waar kan ik het "advanced" setup-screen vinden? Verder dan de standaard zaken als TC en bandenkeuze etc. kom ik niet.... :X
volgens mij kan dat pas als je in S klasse zit, maar pin me er niet op vast :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
IK heb net nog even geprobeerd S-10 te winnen (Suzuka) maar t lukt niet :( heb gelukkig wel mn beker verbeterd :D dan brons naar zilver :D met de Amuse S2000. Wat een gevecht was dat zeg! Pfff :D Ik zou toch die race nog willen winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
scorpie schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:53:
Ongetwijfeld schop ik hier een open deur in, maar je kunt je gear ratio's verzetten he? ;p Al die wagens hebben sowieso echt een belachelijke topspeed zoals die gears default ingesteld staan...
Let wel, de snelheden zoals die worden aangegeven in het tuning scherm zijn zuiver theoretisch en houden geen enkele rekening met de baan of met luchtweerstand. Met name bij de Amerikanen is de laatste versnelling expres lang gemaakt als 'economy' versnelling (dit is in het echt ook zo). Dus er staat soms dat je 550kmh kan, maar (afhankelijk van de baan) houdt het bij 340 meestal toch echt wel op. Inderdaad aanpassen dus. Hou wel rekening met het feit dat sommige wagens zo veel vermogen hebben dat als je alle versnellingen uitsmeert tussen 0 en de max die je denkt te gaan halen, je gruwelijke wielspin hebt in de lagere versnellingen; soms is het dan handiger (en belangrijker: sneller) voor een 5-bak te gaan i.p.v. een 6-bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik vroeg me af of er hier iemand een leuke Fuji Speedway setup heeft voor de Honda NSX :)
Potentie genoeg, maar is het ook haalbaar tussen de 750pp wagens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:56:
tuurlijk doe ik wat aan de gears ;) Alleen die F430 mist koppel. Topvermogen is best voldoende, maar gewoon te weinig koppel om snel de bochten uit te pakken en met remmen is ie ook knap lastig.

:( nee er is nog geen update en ja die mag van mij snel komen :(
Ik zit nog altijd in de A-Klasse met alleen die F430 challenge nog te gaan. Ik eindig hooguit 6e. Zelfs met een erg agressieve rijstijl. Nog een tip ervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja, tis heel veel beuken en duwen, en je kan, als je het goed doet, door de pitstraat, penalty oplopen en heele veeel afsnijden. Zorgen dat je GOEIE versnellingssettings hebt! TC op hooguit 1 en ABS had ik aan
op GT Planet staan nog wel meer tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
En slipstreamen is je vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo, GT5 maar weer eens in de PS3 gestopt...

Tijdritjes en dealerevents gedaan.
Dealerevents zijn wel simpel trouwens, je hoeft je auto niet eens af te stellen...

Mooie tijdritjes:
Suzuka - Mitsubishi Evolution X/Tuned : 2'16.447
Suzuka - Nissan GT-R '07: 2'11.249

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Vandaag eindelijk de 2.000.000 credit gehaald en de F1 2007 gekocht.

Het zou natuurlijk leuk zijn als sony, met hun fia licence van 2007, er een Formule 1 modus in verwerken.

De F1 2007 voelt in iedergeval geweldig aan. Ik hoop maar dat er een complete F1 serie in GT5 komt te zitten.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLRacing
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 13:08
Tjonge nog steeds geen updates he. Nog even en GT5 komt nog uit op de PS4. Het duurt mij allemaal veel te lang met de updates en nieuws omtrend GT5. Poliphony doet er goed aan ons een keer te verwennen met iets waar we al heel lang op zitten te wachten; circuits en nieuwe auto's. Niet gelijk een hele berg maar een paar auto's erbij en een circuit als Spa of Laguna Seca zou al heel erg welkom zijn.
Blijkbaar hebben ze dus al het een en ander aan circuits op de plank liggen maarja La Sarthe zat al in GT4; http://www.youtube.com/wa...=http://www.gtplanet.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28

Vuvuzela

My spire is forming

Sinds kort heb ik ook alles op goud. Bij een aantal races is Manual toch echt verplicht. Nu met goede controls ook prima te doen.

Racen jullie met manual, pro en alle hulpmiddelen behalve abs1 uit? Kan je enorm veel tijd mee winnen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb het spel helaas al in geen weken opgestart omdat ik simpelweg tijd tekort kom. Ik ga wel weer verder als er eens wat nieuws is rondom Gt5, want ze lijken ons wel in de steek te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Maciek schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:34:
Sinds kort heb ik ook alles op goud. Bij een aantal races is Manual toch echt verplicht. Nu met goede controls ook prima te doen.

Racen jullie met manual, pro en alle hulpmiddelen behalve abs1 uit? Kan je enorm veel tijd mee winnen.
Ik race bijna nooit op Pro...
Wil wel een stuur gaan halen binnenkort dus dan wel.
Verder meestal alles uit, alleen bij sommige wagens de ABS op 1.
En ik wissel nog al eens met de besturing: ene keer met X-je vierkantje, andere keer met de triggers...
Vooral driften gaat met de triggers 100x beter dan met het kruisje.

Schakelen bijna altijd automatisch.
Behalve bij sommige events manual, bv de cappuchino op de High Speed Ring.
Die kreeg ik met AV niet voor elkaar, manual in 1x.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ik heb ergens gelezen dat auto's in gt zetten 3 maanden werk kost omdat het zo grafische is en erg realistisch is. Ik heb ergens een filmpje gezien dat auto's worden getest op circuits om zo in de game te kunnen.
Dit geld ook voor circuits in GT. Daarom duurt de updates en de volledige game zo lang.

Ik geniet nog steeds van gt5 prologue. Zeker van de graphic ik heb nog geen één game gezien die ook zo mooie graphic heeft. Soms als ik naar herhalingen zit te kijken denk ik wel is van is dit echt.

Maar ik weet zeker dat de full game super gaat worden. Eind van het jaar moet hij uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 19:13
Zoiets heb ik ook opgevangen, zoveel tijd dat ze steken in het ontwikkelen van de auto's. Het online gedeelte blijft nog irritant, momenteel spreken we gewoon af. *knip* spam. Zo kunnen andere hiermee rekening houden op hetzelfde moment starten zo zit je vaak bij elkaar met racen, dat maakt het allemaal wel weer grappig.

Hopelijk komt er binnenkort weer iets nieuws! We zitten al zolang zonder een update of eigenlijk ook al zonder nieuws berichten. De sites van de developers en de officiele Gran Turismo site heeft ook alleen maar informatie staan van vorig jaar oktober :(

[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Een tip om heeel veel geld heel snel te verdienen:
De A-race met de Mine's GTR, ik had 1 miljoen per ca 50 minuten.
na 5 sec starten, bochten met ca 300km/u door en dan is 50% van de pogingen zeker goud.
Gelijk na je eerste rondje afsluiten en weer opnieuw starten (ook als je geen goud hebt)

Heb nu ook weer 2 miljoen credits in the pocket, maar weet niet wat ik er mee moet haha
De donkerrode F1 heb ik al en die andere rode is vet lelijk.....bah

Ook met de M3 coupe op Fuji F aan het racen geweest, en een 25e tijd online te pakken:
1'50.612!!!
Heeft me wel moeite gekost, maar het zou nog net iets sneller moeten kunnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren even bezig geweest om een lijst van alle wagens te maken.
Die op internet zijn vaak niet compleet...
Ook gelijk maar even mijn garage aangevuld, ik heb nu alle wagens ;)

-Acura NSX ´91

-Alfa Romeo 147 TI ´06
-Alfa Romeo Brera 3.2 JTS Q4 ´06

-Amuse S2000 GT1 Turbo

-Art Morrisson Corvette ´60

-Aston Martin DB9 Coupe ´06

-Audi R8 4.2 FSI R Tronic ´07
-Audi TT Coupe 3.2 Quattro ´07

-Blitz Dunlop ER34 ´07

-BMW 135i Coupe ´07
-BMW Concept 1 series ´07
-BMW M3 Coupe ´07
-BMW Z4 ´03

-Chevrolet Corvette Z06 ´06

-Citroen C4 Coupe 2.0 VTS ´06
-GT by Citroen ´08 **

-Daihatsu Copen ´02
-Daihatsu OFC-1 ´07

-Dodge Viper GTS ´02
-Dodge Viper SRT10 Coupe ´06

-Ferrari 512BB ´76
-Ferrari 599 ´06
-Ferrari F430 ´02
-Ferrari California **
-Ferrari F2007

-Ford Focus ST ´06
-Ford GT ´06
-Ford Mustang GT ´07

-Honda Integra Type R ´04
-Honda NSX Type R ´02

-Jaguar XK Coupe ´06

-Lancia Delta HF Integrale Evoluzione ´91

-Lexus IS F ´07

-Lotus Elise 111R ´04
-Lotus Elise ´96
-Lotus Evora **

-Mazda Atenza Sport 25Z ´07
-Mazda RX-7 Spirit R Type A ´02
-Mazda RX-8 Type S ´07

-Mercedes-Benz SL 55 AMG ´02

-Mine´s BNR34 Skyline GT-R ´06

-Mini Cooper S ´06

-Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR ´05
-Mitsubishi Lancer Evolution X GSR ´07

-Nissan Fairlady Z version S ´07
-Nissan GT-R ´07
-Nissan GT-R Proto ´05
-Nissan Skyline Coupe 370GT ´07
-Nissan Skyline Coupe Concept ´07
-Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II ´02
-Nissan Skyline Sedan 350GT ´06

-Renault Clio Sport V6 ´00

-Subaru Impreza WRX STI Type RA ´05
-Subaru Impreza WRX STI ´07

-Suzuki Cappuccino ´95
-Suzuki Cervo SR ´07
-Suzuki Swift Sport ´07

-TVR Tamora ´02
-TVR Tuscan Speed 6 ´00

-Volkswagen Golf IV GTI ´01
-Volkswagen Golf V GTI ´05

-Gran Turismo 350 Z RS
-Chevrolet Corvette Z06 Tuned car
-Ford GT LM Spec II Test Car
-Dodge Viper SRT10 Coupe Tuned Car
-Lotus Elise Tuned Car
-Lotus Elise 111R Tuned Car
-Mitsubishi Lancer Evolution X Tuned Car
-Mitsubishi Lancer Evolution IX Tuned Car
-Nissan Skyline Coupe Tuned Car
-Clio Sport V6/Tuned
-Suzuki Cappuccino HP Tuned Car
-Suzuki Swift Sport Tuned Car

** = later dmv update toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:01:
Gisteren even bezig geweest om een lijst van alle wagens te maken.
Die op internet zijn vaak niet compleet...
Ook gelijk maar even mijn garage aangevuld, ik heb nu alle wagens ;)

-lijst-

** = later dmv update toegevoegd
Thanx.
Wil dat ook al een hele tijd doen. Ik mis er nog 7 die ik nog niet gekocht heb.
Raar dat ze dat niet overzichtelijker maken zodat je sneller kan zien of je alle wagens hebt. Als er straks
400+ auto's zijn wordt het lang zoeken of je ze allemaal hebt. :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is waar.
Een vinkje bij de wagens die je al hebt zou het een stuk overzichtelijker maken.
Wat ik verder nog verbeterpunten vind:
-De wagens in je garage worden weergegeven met het aantal pk´s.
Echter, als je ze in een race hebt aangepast worden ze daarmee weergegeven.
Ik zie ze liever met het aantal standaard pk´s. (voor time trial mode bv)
-In time trial wil ik ook de wagen kunnen kiezen.
Niet dat ik steeds terug moet naar het beginmenu om een wagen te selecteren.
-Tijden verwijderen uit je time trial lijst.
Ik heb nu overal een paar keer de F1 wagen bovenaan staan.
Zo zie ik niet de tijden van de andere wagens.
Zou handig zijn als je van elke wagen alleen de snelste tijd hebt staan, en de langzamere kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vandaag van plan GT5 prologue online te kopen in de Europese Playstation Store maar kan hem nergens vinden...
Dacht dat ik had gelezen dat GT5 als download ook beschikbaar was.
Of moet ik dan in de Amerikaanse of Japanse store zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Bij mij staat ie gewoon in de store....
Onder PS3 games en dan Racing Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:57:
Bij mij staat ie gewoon in de store....
Onder PS3 games en dan Racing Games.
Hmm, vreemd. Bij mij dus niet. Heb ook alle subfolders (race/platform/puzzle/rpg etc.) van de ps3 games doorgezocht. Maar nergens staat ie er tussen. Ook alfabetisch gezocht... maar helaas, niks wat ook maar op gt5 lijkt.
Iemand misschien een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 07:23:
[...]

Hmm, vreemd. Bij mij dus niet. Heb ook alle subfolders (race/platform/puzzle/rpg etc.) van de ps3 games doorgezocht. Maar nergens staat ie er tussen. Ook alfabetisch gezocht... maar helaas, niks wat ook maar op gt5 lijkt.
Iemand misschien een idee waar het aan kan liggen?
Net ff met Sony gebeld, maar hij is dus uit de Playstation Store gehaald... Vandaar dat ik hem niet kon vinden.
Dan maar GT5 in de winkel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:16:
[...]

Net ff met Sony gebeld, maar hij is dus uit de Playstation Store gehaald... Vandaar dat ik hem niet kon vinden.
Dan maar GT5 in de winkel halen.
Net tussen de "aanbevolen" games op de PS Store zitten kijken en daar staat ie dus wel tussen! Vreemd, want als ik bij de race games kijk zie ik hem niet staan. Ook raar dat die mensen van de Playstation helpdesk niet weten wat er nou precies wel en niet in de store staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Spammen doe je maar ergens anders.

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
De geruchtenmachine draait op dit moment volop: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=115870

Wat denken jullie: zin of onzin?

Als deze geruchten kloppen dan ziet de toekomst er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

oef, als dat echt waar is, ben ik een gelukkig man!!

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of de geruchten molen moet nog op gang komen, al is het wel heel bijzonder cryptisch omschreven :+

De logica klopt deels, maar eigen banen bouwen lijkt me iets te ver gaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

lijkt me ook, hoe ga je een track designing met een gamepad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Shva schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:27:
lijkt me ook, hoe ga je een track designing met een gamepad?
gewoon, tiles gebruiken? Dan heb je verschillende tiles met verschillende soorten bochten, hoogtes etc. Dat is echt geen probleem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik heb wel eens eerder een FPS (Pariah) gezien met een editor die ook op de console werkte, en die werkte niet eens met tiles. http://features.teamxbox....ariah-Map-Editor-Demo/p2/

En die editor is vier jaar oud, dus ik verwacht van PD iets beters eerlijk gezegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Zit net zomaar eens rond te neuzen...kom ik een auto van Endless tegen die te koop staat....wel dikke Gran Turismo banner op de ruit....zou ie in GT5 komen?

http://endless-r-tuning.b...0D1%20Silvia%20for%20sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Spammen doe je maar ergens anders.

[ Voor 80% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
_/-\o_ NASCAR @ GT5 en ook WRC! *O* Maar verder (weer) weinig echt nieuws. :N Ziet er wel goed uit, veel mooie wagens, Nordschleife, speedways.....maar weer geen data....... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 13:20
echt niets gezien in die presentatie wat de moeite waard was, die damage bij die subaru was leuk, maar zag er niet in-game uit. lijkt erop dat ze bij polyphony digital de staf van duke nukem forever hebben aangenomen, want zal wel kerst volgend jaar worden voordat ie uitkomt, als ie dat al doet.

[ Voor 14% gewijzigd door Bastard op 02-06-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ergens al te zien? heb de conferentie gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
vermoedelijk zodadelijk op gtplanet.net, maar volgens mij zijn hun servers nu een beetje overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik had mn PS3 juist gehaald hiervoor. GT5, maar op deze manier word t echt een no-go meer. Ben t wachten meer dan zat. Vind NASCAR dan wel weer erg vet om te zien en ook de nieuwe GT wagens. Hopelijk zit er ook nog Super Taiyku tussen ofzo of een dragrace spulletje. Van mij part een rollenbank wedsttijdje ofzo......

Maar dit, zo weinig info......niet goed. Ook geen info over updates, release data....niets...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
ben het ook aardig beu, ga de reviews van forza 3 afwachten, als die allemaal lovend zijn en koop ik een 360, GT5 komt al 3 jaar lang over een jaar uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
zoiets zit ik idd ook te denken. Ik ben groot fan van GT, maar dit loopt gewoon de spuigaten uit zo. Diep vanbinnen wil k gewoon geloven dat ie voor 1 okt te koop is. Aan de andere kant, dit kan op deze manier nog makkelijk een jaar duren. Waarom? Omdat ze er toch wel mee weg komen. Schandalig, maar tis wel zo. Mja.....jammer dat ze op deze manier gewoon terrein aan MS weggeven eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

"Fijn" om te zien dat veel mensen het ook beu worden. Zelf was ik het met de kerst 2008 al zat, maargoed.
Wel erg goed om te zien dat de WRC er in zit, evenals de Nordschleife.

Zijn er al gameplay beelden van Forza 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ik wacht nog rustig af :) Ik ga geen andere console kopen enkel voor een spel (naja, initieel was GT5 de keuze voor de PS3, maar zou nu niets anders meer willen), ik kan me nog steeds erg vermaken met de huidige titels (en GT5 P). Ik kan nog wel tijdje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt toch wel groots zo te zien, tenminste kwa variatie in racen, ben eens benieuwd waneer ze met meer informatie na buiten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 21:21

Tortelli

mixing gas and haulin ass

zAo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:30:
"Fijn" om te zien dat veel mensen het ook beu worden. Zelf was ik het met de kerst 2008 al zat, maargoed.
Wel erg goed om te zien dat de WRC er in zit, evenals de Nordschleife.

Zijn er al gameplay beelden van Forza 3?
Forza 3:
http://www.gamersyde.com/news_7975_en.html

GT5 trailer (incl die WRC/Nascar beelden):
http://www.gamersyde.com/news_7971_en.html

Forza 3 ziet er uiterlijk ook zeer goed uit vind ik, misschien nog wel iets minder als GT5 maargoed Forza komt iig dit jaar nog uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Tortelli schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:22:
[...]

Forza 3:
http://www.gamersyde.com/news_7975_en.html

GT5 trailer (incl die WRC/Nascar beelden):
http://www.gamersyde.com/news_7971_en.html

Forza 3 ziet er uiterlijk ook zeer goed uit vind ik, misschien nog wel iets minder als GT5 maargoed Forza komt iig dit jaar nog uit ;).
Forza komt alleen op mij totaal niet serieus over. Veel te veel arcade, lijkt wel NFS.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Mja, allemaal leuk en aardig, maar t duurt gewoon te lang. Period. Leuk dat er NASCAR in gaat zitten, maar wat heb ik daar op dit moment aan? NIETS Schade aan die Subaru....leuk, maar ik zit niet op schade te wachten. WRC vind k ook niet super boeiend.Super 1600 is grappig, En de oude groep B. Maar echt t nieuwe WRC trekt me niet zo.Dragracing had leuker geweest denk k Vooral omdat dat nu met de Jappen ook steeds meer gedaan word. (Skylines: GTR-700 van CRD Australia, Fuujin van Sumo Power) Super Taiyku had ook leuk geweest. Ik ben door al t wachten niet super impressed meer door GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:37:
[...]

Forza komt alleen op mij totaal niet serieus over. Veel te veel arcade, lijkt wel NFS.
dat dacht ik eerst ook maar volgens een turn10 medewerker is er voor iedereen wat wils, je kan zowel volledig arcade rijen ,+ je kan er een volwaardige sim van maken, kun je allemaal instellen schijnbaar, ben wel benieuwd naar het concept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 21:21

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik ben ook zeer benieuwd naar Forza 3, die trailer ziet er gewoon idioot arcade uit, ik hoop dat ze de physics niet teveel aangepast hebben ten opzichte van deel 2, want die rijd imo perfect (alles uit, alleen abs aan).

Hoe rijd GT5 eigelijk inverhouding met Forza 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft de xbox uberhaubt ondersteuning (of forza) voor de G25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Nee. Er is een MS Wheel te krijgen, en voor de release van Forza komt daar nog wat bij.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer een reden om braaf te wachten op GT5 :D Hoe blij ze mij al hadden gemaakt support in GT5P erop te zetten, uren lang zoet met enkel het 6bak schakelen met koppeling leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ziet er wel retestrak uit allemaal!!!
Voor mij voldoende reden om gewoon te wachten.
In de tussentijd vermaak ik me wel met LBP, Fifa en Burnout Paradise... nu het nog kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Wow wat een mooie beelden! :D

Jammer dat er alleen nog steeds niet meer bekend is over een evt. release date... Het is nog steeds veel geduld hebben dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Dr. Quipers schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:11:
Wow wat een mooie beelden! :D

Jammer dat er alleen nog steeds niet meer bekend is over een evt. release date... Het is nog steeds veel geduld hebben dus...
hier staat dat ze een release in the holiday season proberen te halen: http://www.theglobeandmai...t-levitan/article1165867/
maar dat zegt niet zoveel, ze zijn ooit begonnen met een release met midden 2008 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

BM schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:21:
Nee. Er is een MS Wheel te krijgen, en voor de release van Forza komt daar nog wat bij.
Er is een Fanatec wheel beschikbaar. Dat is gebaseerd op de G25 en bestond al voor Forza 3 de aankondiging deed.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vandaag eindelijk de beker voor S10 gehaald. Had 1e kunnen worden, maar door een foutje ben ik 2e geworden. Gereden op professional, Corvette C06 /Tuned. Vermogen naar beneden, gewicht ook een beetje, precies 750pp. Dempers voor en achter op 10, net zoals de veren. Rijhoogte zowel voor als achter zo laag mogelijk. Stuurhoek naar 50, tractiecontrole naar 1, ABS ook. De Blitz Skyline reed ook geweldig, maar daarmee lukte het mij net niet, altijd rond de 4e/5e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Hmms.. wie weet:
The new issue of Official PlayStation Magazine UK magazine is hitting subscribers now and it has some decent features, a 11 page feature on Modern Warfare 2 as well as 8 page features of Assassins Creed 2 and FIFA 10. But the most interesting of all: Gran Turismo 5 next month. No, we’re not kidding. Gran Turismo 5 is gonna be previewed next month in the next issue of OPM. As to what this preview is all about, we dont have a clue. Just that the game will be previewed next month according to the next month feature of the magazine.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Preview, dan kan het nog wel eventjes duren voordat hij ook daadwerkelijk uitkomt, neemt niet weg dat het wel goed nieuws is :D

offtopic:
Als Aion en GT5 gelijktijdig uitkomen, ga ik gillen

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Olee! :D De vlag kan uit ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste