Mm als ik dat doe dan krijg ik ''corrupted data'' te zien. Rare is ook dat de bestaande savegame van mij uit 5 bestandjes bestaat en de savegame van GTPlanet is een enkel bestand. Je hebt inderdaad een specifieke map, waar die 5 bestandjes in staan. Als ik dan die 5 eruit gooi, en het enkele bestand van GTPlanet erin doe dan krijg ik een corrupted data mededeling.Shiver23 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:45:
[...]
Zet eerst je bestaande savegame op je usb-stick. Overschrijf vervolgens die bestanden. Ze moeten namelijk in een specifieke map staan.
Ik heb de savegame daarna bij een andere account gezet om mijn eigen savegame niet kwijt te zijn.
Ik zal de mijne nog eens opzoeken, dat was ook die F2007 versie maar werkt perfect (op diverse PS3's werkend).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is het een rar of zip bestand dat je eerst moet uitpakken?bramberk15 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:00:
[...]
Mm als ik dat doe dan krijg ik ''corrupted data'' te zien. Rare is ook dat de bestaande savegame van mij uit 5 bestandjes bestaat en de savegame van GTPlanet is een enkel bestand. Je hebt inderdaad een specifieke map, waar die 5 bestandjes in staan. Als ik dan die 5 eruit gooi, en het enkele bestand van GTPlanet erin doe dan krijg ik een corrupted data mededeling.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Race C-9 lukt me maar niet... het is gewoon te moeilijk om in te halen op de Eiger Nordwand (reversed)... wordt dr schijtziek van
Misschien voor de mensen die zitten te klooien met de S-10 race hier wat tips. Ik heb hem uitgereden met een Amuse S2000, die je wel even goed moet af stellen voordat je er de baan mee opgaat! Hieronder een afstelling die ik goed vondt werken:
Power (BHP) [521] [-16]
Weight (kg) [1164] [104]
Aero: [15] [25]
Tires: [R1] [R1]
Performance points 700/700
Height: [-18] [-18]
Spring rate: [7] [7]
Dampers: [7] [7]
Toe: [-0.20] [-0.20]
Neg camber: [1.5] [1.4]
Brake: [6] [5]
Max steering angle: [40]
Traction [OFF]
ABS [1]
Gearing
1st: [67] [3.133]
2nd: [102] [2.048]
3rd: [140] [1.502]
4th: [176] [1.192]
5th: [222] [0.945]
6th: [273] [0.770]
7th: [372] [0.591]
FINAL: [4.952]
(gevonden op gtplanet)
Wat vooral erg belangrijk is bij Suzuka is dat je agresief rijdt! Ja je moet natuurlijk wel uitkijken dat je andere auto's niet te hard ramt vanwege de penalty's en ook dat je niet te ver over die curfstones heen gaat, dat is dus gewoon erg veel trial-and-error racen. Doe ook niet Start > Restart als het even niet lukt maar exit dan gewoon en start de race weer opnieuw, dan krijg je een andere line-up en dan kan het opeens veel beter gaan
Ik dacht ik post dit hier maar even aangezien ik hier 2 weken mee bezig geweest ben om S-10 uit te krijgen. Wat me vooral opvalt is dat wanneer er vroeg in de race erg veel auto's bij elkaar rijden (vooral achterin) dat het uitzicht op een podium plaats bijzonder klein is aangezien zo'n grote groep auto's de boel alleen maar ophouden, en ze rijden met ze allen ook wel erg langzaam dan... In ieder geval veel succes met de gene die deze nog moeten doen
Power (BHP) [521] [-16]
Weight (kg) [1164] [104]
Aero: [15] [25]
Tires: [R1] [R1]
Performance points 700/700
Height: [-18] [-18]
Spring rate: [7] [7]
Dampers: [7] [7]
Toe: [-0.20] [-0.20]
Neg camber: [1.5] [1.4]
Brake: [6] [5]
Max steering angle: [40]
Traction [OFF]
ABS [1]
Gearing
1st: [67] [3.133]
2nd: [102] [2.048]
3rd: [140] [1.502]
4th: [176] [1.192]
5th: [222] [0.945]
6th: [273] [0.770]
7th: [372] [0.591]
FINAL: [4.952]
(gevonden op gtplanet)
Wat vooral erg belangrijk is bij Suzuka is dat je agresief rijdt! Ja je moet natuurlijk wel uitkijken dat je andere auto's niet te hard ramt vanwege de penalty's en ook dat je niet te ver over die curfstones heen gaat, dat is dus gewoon erg veel trial-and-error racen. Doe ook niet Start > Restart als het even niet lukt maar exit dan gewoon en start de race weer opnieuw, dan krijg je een andere line-up en dan kan het opeens veel beter gaan
Ik dacht ik post dit hier maar even aangezien ik hier 2 weken mee bezig geweest ben om S-10 uit te krijgen. Wat me vooral opvalt is dat wanneer er vroeg in de race erg veel auto's bij elkaar rijden (vooral achterin) dat het uitzicht op een podium plaats bijzonder klein is aangezien zo'n grote groep auto's de boel alleen maar ophouden, en ze rijden met ze allen ook wel erg langzaam dan... In ieder geval veel succes met de gene die deze nog moeten doen
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Suzuka vond ik nog wel goed te doen, die had ik met drie kwartier te pakken. Fuji heeft met twee uur gekost.
De truc voor mij was om de eerste ronde op het scherpst van de snede te rijden zodat je 8-10 ligt; dat betekent een hoop restarts omdat je veel risico moet nemen. Als het lukt, dan neem je de daarop volgende rondes iets gas terug en ga je wat behoudender rijden. Je zal nog steeds gemiddeld 2 auto's per ronde kunnen pakken en zo minimaal derde worden.
De truc voor mij was om de eerste ronde op het scherpst van de snede te rijden zodat je 8-10 ligt; dat betekent een hoop restarts omdat je veel risico moet nemen. Als het lukt, dan neem je de daarop volgende rondes iets gas terug en ga je wat behoudender rijden. Je zal nog steeds gemiddeld 2 auto's per ronde kunnen pakken en zo minimaal derde worden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik was toch zeker dat ik linkje naar een saving had gezet hier?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het was een zip bestand. Vervolgens een identieke file, maar dan rar en die doet t wel gewoon. Het rar bestand geeft dus wel 5 bestandjes aan, uitgepakt.Shiver23 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:16:
[...]
Is het een rar of zip bestand dat je eerst moet uitpakken?
Net dus even gedaan en de F1 2007 is idd erg stoer, vooral het stuur is cool. Deze savegame heeft meteen ook alle auto's dus het is toch wel een aanrader om een savebestand te downen voor diegene die geen behoefte hebben om uren aan een stuk te racen om wat auto's bij mekaar te sparen (wel ff op een andere account zetten, om zo je eigen progressie te behouden)
Niet teveel rijden in die F1 trwns, want de rest lijkt daarna ineens wel erg traaaaaaggg.
Mooi dat het gelukt is. Met de F1 zit ik echt met het zweet in de bilnaad, zo hard gaat het. De remmen op dat ding zijn net zo indrukwekkend.
Yup, F1 wagen rij ik nog steeds regelmatig. Wat rondjes met traction, wat rondjes zonder. Zonder traction ben ik nog steeds niet snel genoeg
Nou gisteren maar even gaan zitten voor de S-4 race en eigenlijk binnen een half uurtje gehaald met de F430. Werd met een cutting penalty zelfs nog eerste
Ik rij trouwens wel alles met automatisch schakelen, misschien maak ik het mezelf daardoor onnodig lastig, maar vind het gewoon prettiger zo.
Gisteren ook nog even S-7 geprobeerd met een Lotus Elise... in de eerste ronde inderdaad erg veel risico en rond de 10de plaats liggen... maar dan is de rest al zover weg dat ook al rij ik gewoon nagenoeg perfect ik maar maximaal op de 7de plaats kom. Die Elise mist aardig wat snelheid... Iemand tips? Misschien toch eens met die Amuse gaan proberen vanavond.
Gisteren ook nog even S-7 geprobeerd met een Lotus Elise... in de eerste ronde inderdaad erg veel risico en rond de 10de plaats liggen... maar dan is de rest al zover weg dat ook al rij ik gewoon nagenoeg perfect ik maar maximaal op de 7de plaats kom. Die Elise mist aardig wat snelheid... Iemand tips? Misschien toch eens met die Amuse gaan proberen vanavond.
Verwijderd
Ik vind automatisch schakelen ook prettiger, je moet alleen wel uitkijken dat je niet momentum verliest, want het spel schakelt dan niet terug en dan wordt je voorbij gevlogen. Er zou eigenlijk een optie moeten zijn dat je automatisch schakelt, maar het ook nog steeds manueel, dus als ik toch een keer een versnelling terug wil, dat ik dan zelf op L1 klik, en als ik niks doe hij alles automatisch doet.Dr. Quipers schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:03:
Nou gisteren maar even gaan zitten voor de S-4 race en eigenlijk binnen een half uurtje gehaald met de F430. Werd met een cutting penalty zelfs nog eersteIk rij trouwens wel alles met automatisch schakelen, misschien maak ik het mezelf daardoor onnodig lastig, maar vind het gewoon prettiger zo.
Volgens mij is dit in RL ook technisch mogelijk (of zelfs beschikbaar), als ik kijk naar een F1 auto waar de coureurs ook nog steeds een koppelflipper hebben, maar die niet hoeven te gebruiken aangezien het semi-automatisch is (ze gebruiken hem geloof ik alleen bij pitstops en de start)
Ik vind automatisch schakelen echt waardeloos, heb dan minder het gevoel dat ik een wagen zelf aan t besturen ben. Maar bij de F1 is het wel handig, want vanmorgen heb ik gereden met handmatige schakeling maar dat ding trekt echt super snel door de versnellingen heen.
Ik rij dan met racestuur en paddles, zonder traction is handmatig een stuk makkelijker rijden. Omdat je minder vermogen heb in lage toeren ga ik sommige haarspeld bochten in een hogere versnelling door, minder kans om flink te spinnen.bramberk15 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:44:
Ik vind automatisch schakelen echt waardeloos, heb dan minder het gevoel dat ik een wagen zelf aan t besturen ben. Maar bij de F1 is het wel handig, want vanmorgen heb ik gereden met handmatige schakeling maar dat ding trekt echt super snel door de versnellingen heen.
Nu maar wachten tot je online kan racen met de F1
De GT40, deze heb je nog van de A klasse. Ik heb er S-7 & S-10 op goud mee gehaald.Vereist wel wat tuning ;-)Dr. Quipers schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:03:
Nou gisteren maar even gaan zitten voor de S-4 race en eigenlijk binnen een half uurtje gehaald met de F430. Werd met een cutting penalty zelfs nog eersteIk rij trouwens wel alles met automatisch schakelen, misschien maak ik het mezelf daardoor onnodig lastig, maar vind het gewoon prettiger zo.
PSNID : HoefMeistert
Handmatig is in het begin even wennen, maar als je het eenmaal gewend ben wil je echt niet meer anders.
Zijn al online races met de F1 tochSinergyX schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:00:
[...]
Ik rij dan met racestuur en paddles, zonder traction is handmatig een stuk makkelijker rijden. Omdat je minder vermogen heb in lage toeren ga ik sommige haarspeld bochten in een hogere versnelling door, minder kans om flink te spinnen.
Nu maar wachten tot je online kan racen met de F1
Deze plek is te koop.
Echt waar?
bij welke winkels is gt5p + ps3 pack te koop?
[ Voor 5% gewijzigd door Shva op 04-06-2008 15:47 ]
Verwijderd
Ik had em bij de E-plaza gehaald zaterdag, daar zag ik em gister echter niet meer staan.
Suc6 met zoeken, top bundel (los GTA erbij natuurlijk
)
Ik heb trouwens (met gemak) de race op Eigernord Reverse gehaald, reed eerder iets te voorzichtig. Ben nu heerlijk aan het rondrijden in mijn Audi R8
Suc6 met zoeken, top bundel (los GTA erbij natuurlijk
Ik heb trouwens (met gemak) de race op Eigernord Reverse gehaald, reed eerder iets te voorzichtig. Ben nu heerlijk aan het rondrijden in mijn Audi R8

tijdje terug zag ik de pack bij mediamarkt rotterdam staan, hebben ze die nog?
Zijn er hier nog mensen die meedoen aan GT-Acadamy?
De eerste 20 mogen later onderling uitmaken welke 3 ervan naar Silverstone mogen, om daar in de Nissan GT-R te rijden
en daar uit te maken met de rest van Europa wie er met een 350Z de 24H van Dubai mag rijden. Jammer alleen dat een rijbewijs vereist is, en dat ik die nog niet heb(of ze moeten ze bij een pakje boter geven).
Ik sta in ieder geval op de 7e van Nederland, maar ik heb het idee dat dit Event nog niet zo bekend is in Nederland. Zo'n fantastische coureur ben ik niet.
De eerste 20 mogen later onderling uitmaken welke 3 ervan naar Silverstone mogen, om daar in de Nissan GT-R te rijden
Ik sta in ieder geval op de 7e van Nederland, maar ik heb het idee dat dit Event nog niet zo bekend is in Nederland. Zo'n fantastische coureur ben ik niet.
I love the smell of a Palm in the morning.
Blijkbaar beter dan ik, want ik sta 21e. Alles uit? Of heb je nog TC of ASM aanstaan? Ik vind het echt een Eiger Rotbaan. En met die N1 banden heb ik nogal wat moeite om normaal de bochten uit te komen.Milanza schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:32:
Zijn er hier nog mensen die meedoen aan GT-Acadamy?
De eerste 20 mogen later onderling uitmaken welke 3 ervan naar Silverstone mogen, om daar in de Nissan GT-R te rijdenen daar uit te maken met de rest van Europa wie er met een 350Z de 24H van Dubai mag rijden. Jammer alleen dat een rijbewijs vereist is, en dat ik die nog niet heb(of ze moeten ze bij een pakje boter geven).
[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 05-06-2008 20:12 ]
Ook heb ik nog geen responds gehad op mijn email.
edit:
Net opnieuw aangemeld, hopen dat het nu wel gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door Bullus op 05-06-2008 21:01 ]
|2600k|Asus 290|
Aangemeld, morgen effe een lekker lange sessie met die bak rijden
Deze plek is te koop.
Bedankt Milanza, voor het 'waarschuwen' van anderen. Extra competitie, dus daar gaan mijn kansen
Och, dat zorgt er alleen maar voor dat er ook echt goede coureurs naar Engeland gaanShiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:42:
Bedankt Milanza, voor het 'waarschuwen' van anderen. Extra competitie, dus daar gaan mijn kansen
Ik heb alles uitstaan, maar ik rij wel met een G25. Ik weet niet of jij met een controller rijd, maar zeker met N1 banden is gasbeheersing nogal belangrijk. Met een controller is dit toch lastiger(rij zelf nooit met controller).Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:11:
[...]
Blijkbaar beter dan ik, want ik sta 21e. Alles uit? Of heb je nog TC of ASM aanstaan? Ik vind het echt een Eiger Rotbaan. En met die N1 banden heb ik nogal wat moeite om normaal de bochten uit te komen.
Het is mij overigens een raadsel hoe ik 1,6 seconde goed kan maken op de nr.1. Maar ja, gewoon maar blijven oefenen.
Ik vraag me trouwens af of de mensen met een G25 in het voordeel zijn? Volgens sommigen kan je daar beter (sneller) mee schakelen wat bij deze wagen wel 0,1 of 0,2 sec. kan schelen met opschakelen (schakel vertraging).
Rij zelf met een Driving Force GT en sta nu 8e, vlak achter Milanza, maar wel zo'n 1,5 sec achter de snelste die ik met acceleren op de rechte stukken gewoon niet kan bijhouden. (Ghost geladen).
Het gekke is dat uit de replay blijkt dat hij flinke wielspin heeft tijdens het optrekken, dus voorzichtig is hij niet met het gaspedaal.
Rij zelf met een Driving Force GT en sta nu 8e, vlak achter Milanza, maar wel zo'n 1,5 sec achter de snelste die ik met acceleren op de rechte stukken gewoon niet kan bijhouden. (Ghost geladen).
Het gekke is dat uit de replay blijkt dat hij flinke wielspin heeft tijdens het optrekken, dus voorzichtig is hij niet met het gaspedaal.
[ Voor 16% gewijzigd door Chrasher op 05-06-2008 23:56 ]
PSN-id: Chrasher
Ik heb ook zoiets gelezen ja, volgens mij op gtplanet. Ik vraag me alleen af of dat met gebruik is van de koppeling of zonder? Ik gebruik de H-Shifter en met koppeling. Morgen maar eens kijken of het verschil maakt.Chrasher schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:49:
Ik vraag me trouwens af of de mensen met een G25 in het voordeel zijn? Volgens sommigen kan je daar beter (sneller) mee schakelen wat bij deze wagen wel 0,1 of 0,2 sec. kan schelen met opschakelen (schakel vertraging).
Ik rij wel met een (gaar) stuurtje in uiterst oncomfortabele positie. Vandaag wel weer een seconde van de tijd af, dus er zit progressie in. Zeker met behulp van ghosts van anderen leer ik een hoop.

Niet echt een ideale positie voor goede tijden en de rem blijft soms ook een heel klein beetje hangen, hoewel ik dat bijna heb opgelost. Tenzij ik het hele huis ga verbouwen, of de ps3 op mijn monitor aansluit blijft het behelpen. Misschien van het weekend eens even goed proberen om te kijken of ik iig in de top20 kan komen. Als ik naar de sectietijden kijk moet er voor mij nog wel een seconde inzitten, dus dat moet te doen zijn.
Sta nu 22e met 1.23.9. Op de kartbaan ben ik ook meer een raceman (constante rondetijden) dan iemand van de kwalificatie
. Ben benieuwd hoe ze de tweede ronde gaan aanpakken.

Niet echt een ideale positie voor goede tijden en de rem blijft soms ook een heel klein beetje hangen, hoewel ik dat bijna heb opgelost. Tenzij ik het hele huis ga verbouwen, of de ps3 op mijn monitor aansluit blijft het behelpen. Misschien van het weekend eens even goed proberen om te kijken of ik iig in de top20 kan komen. Als ik naar de sectietijden kijk moet er voor mij nog wel een seconde inzitten, dus dat moet te doen zijn.
Sta nu 22e met 1.23.9. Op de kartbaan ben ik ook meer een raceman (constante rondetijden) dan iemand van de kwalificatie
[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 06-06-2008 00:47 ]
Kijk, dat is nou een ideale stuurpositie
. Rij je werkelijk met zo'n setup in zo'n zithouding?
Ik ben dr bang voor.BLRacing schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:54:
Kijk, dat is nou een ideale stuurpositie. Rij je werkelijk met zo'n setup in zo'n zithouding?
Verwijderd
ik heb het spel net binnen,maar ik krijg de update niet gedownload,wat nu?
ik baal hier wel erg van
edit :
het is me al gelukt gelukkig
nu lekker spelen
ik baal hier wel erg van
edit :
het is me al gelukt gelukkig
nu lekker spelen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 16:16 ]
Pff...dit is zooo fustrerend....
De Fuji 700p race...ik kon met de settings voor de Skyline GT-R R35 hier 2e worden.Ik wil winnen:@ dus ik die Ford GT LeMans Test ding gekocht voor 3 ton. Moet ik dat ding gigantisch terug gaan tunen waardoor ik t gewoon niet meer bijhou
Wat moet ik doen en met welke setiings om dit te winnen? Word hier echt gillend gek van
De Fuji 700p race...ik kon met de settings voor de Skyline GT-R R35 hier 2e worden.Ik wil winnen:@ dus ik die Ford GT LeMans Test ding gekocht voor 3 ton. Moet ik dat ding gigantisch terug gaan tunen waardoor ik t gewoon niet meer bijhou
wat is jullie rank op de gt academy, heb me gister ff geregistreerd, sta nu 35e...
Verwijderd
Ik word gek van die Gt Academy.
Ik kan best wel een beetje racen maar bij t accelereren uit die bochten word ik er helemaal uitgereden in vergelijking met de ghost die ik heb geladen van die toptijd.
Ik schakel handmatig met een driving force stuurwiel.
Iemand suggesties?
Ik kan best wel een beetje racen maar bij t accelereren uit die bochten word ik er helemaal uitgereden in vergelijking met de ghost die ik heb geladen van die toptijd.
Ik schakel handmatig met een driving force stuurwiel.
Iemand suggesties?
tja, heel geleidelijk gassen uit de bocht, niet gaan slippen want dan verlies je veel tijd...
Verwijderd
1 ding is wel zeker. Mensen die top 20 staan rijden allemaal met stuurtje.
Zie ik bij de herhaling van die gozer die 1e staat. In de bochten kan hij heel mooi een bepaalde snelheid aanhouden, wat onmogelijk is met een controller.
Daarnaast kunnen zij ook weer heel mooi de bocht uit accelereren.
Succes iedereen ik sta nu opt moment 300e ofzo met controller.
Misschien dat ik nog even een stuurtje haal ben opzich wel overtuigd van mijn racekwaliteiten
Zie ik bij de herhaling van die gozer die 1e staat. In de bochten kan hij heel mooi een bepaalde snelheid aanhouden, wat onmogelijk is met een controller.
Daarnaast kunnen zij ook weer heel mooi de bocht uit accelereren.
Succes iedereen ik sta nu opt moment 300e ofzo met controller.
Misschien dat ik nog even een stuurtje haal ben opzich wel overtuigd van mijn racekwaliteiten

Weet ik niet zo zeker, controllers hebben ook 'analoge' reactie in de knoppen, plus de analoge L2/R2 knoppen. 'vroegah' met de Audi races in GT3 (dacht ik) kon ik ook flink goed meekomen met een joystick.
Verwijderd
Jaja vandaag weer 2 seconden eraf als dat elke dag zo gaat kunnen jullie je borsten nat maken.
Sta nu 206e
Sta nu 206e
Verwijderd
Ik kan mijn eigen toptijd niet eens meer verbeteren..........sta nu iets van 120e
K vraag mij alleen af of je nu met dat nieuwe stuurtje waarvan op GT televisie reclame wordt gemaakt, betere tijden gaat rijden. K las in een reply dat het ook uittmaakt met welke soort versnellingspook je rijdt. Met de GT 25 van logitech zou dat sneller gaan?
K vraag mij alleen af of je nu met dat nieuwe stuurtje waarvan op GT televisie reclame wordt gemaakt, betere tijden gaat rijden. K las in een reply dat het ook uittmaakt met welke soort versnellingspook je rijdt. Met de GT 25 van logitech zou dat sneller gaan?
Lijkt me niet, die paddles zijn niet veel anders dan mijn vroegere guillemont race stuur. En met die 6 pook moet je het al helemaal niet proberen.
Als je replays bekijkt van de snelsten merk je wel dat ze korter schakelen. Waar ze mee sturen en en schakelen is alleen niet bekend, maar naar mijn idee maakt het zeker een verschil.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:08:
Ik kan mijn eigen toptijd niet eens meer verbeteren..........sta nu iets van 120e
Verwijderd
misschien hebben ze zo'n pook waarmee je alleen naar voren en naar achter moet duwen?
Of een setje waar ook nog een koppelingspedaal op zit?
Of misschien denk ik dat ik goed kan rijden maar bak ik er niks van haha
Of een setje waar ook nog een koppelingspedaal op zit?
Of misschien denk ik dat ik goed kan rijden maar bak ik er niks van haha
Hopelijk doet de GT Academy het ook op een japanse Prologue, heb me net ff aangemeld zo ff kijken of ie het doet.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
mensen die nog meedoen aan de events?
Gisteren ff een time trial event gedaan met de nissan...stond ergens 752ste.....
Geef toch wel een extra dimensie aan het spel dit soort events.
Gisteren ff een time trial event gedaan met de nissan...stond ergens 752ste.....
Geef toch wel een extra dimensie aan het spel dit soort events.
Burp
De tips & tricks van Christian Albers over de GT Academy....
http://gtacademy-nl.discoverychannel.co.uk/site/home.html
Ik heb me net ook effe aangemeld.
http://gtacademy-nl.discoverychannel.co.uk/site/home.html
Ik heb me net ook effe aangemeld.
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 03-07-2008 08:47 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
yups.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:04:
bedoel je de gt academy rit?
Ik sta inmiddels 604e
Burp
Ik sta 132e met 1.23,9xx. Een seconde sneller moet me nog wel lukken, maar dan sta ik alsnog iets van 70e. Daar heb je ook niet echt aan als je in de top20 moet komen. Daarvoor moet je toch wel in de 1.21 rijden.
Dus als ik het goed heb kunnen Belgen niet meedoen?
Al iets bekend over Trophy support in GT5 Prologue?
Ik weet niet waar ik sta nu, ben 2 weken geleden gestopt op 125 ofzo. ik ben gestopt omdat ik geen stuurtje er voor aan ga schaffen.
Ik snap wel dat het nodig is want die heb je IRL ook nodig. Heb echter geraced in het verleden en weet dat ik het niet meer kan ivm evenwichtsorgaan problemen.
Wil je echt goede tijden zetten heb je stuur nodig. Kun je veel en veel eerder ophet gas en veel voorzichtiger.
Zou het wel eens willen proberen met stuur om te kijken wat voor tijd ik zou kunnen neer zetten.
Denk dat je straks ergens rond de 1:18/1:19 moet zitten wil je uberhaupt een kansje maken.
Ik snap wel dat het nodig is want die heb je IRL ook nodig. Heb echter geraced in het verleden en weet dat ik het niet meer kan ivm evenwichtsorgaan problemen.
Wil je echt goede tijden zetten heb je stuur nodig. Kun je veel en veel eerder ophet gas en veel voorzichtiger.
Zou het wel eens willen proberen met stuur om te kijken wat voor tijd ik zou kunnen neer zetten.
Denk dat je straks ergens rond de 1:18/1:19 moet zitten wil je uberhaupt een kansje maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Capo op 04-07-2008 08:25 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Gisteravond begonnen, de baan die ik al zo moeilijk rij met een auto die ook niet al te fijn rijd 
Grappig dat ik nu nog wel sneller ben met de joypad (1.27.76) dan met de racestuur (1.28.39). Dacht dat het wel aardig ging, tot ik zag dat het record momenteel op een extreme lage 1.20 staat
Mijn auto is nog volledig standaard, dus van het weekend flink sleutelen en eens kijken of ik onder de 1.23 kan duiken.
Grappig dat ik nu nog wel sneller ben met de joypad (1.27.76) dan met de racestuur (1.28.39). Dacht dat het wel aardig ging, tot ik zag dat het record momenteel op een extreme lage 1.20 staat

Mijn auto is nog volledig standaard, dus van het weekend flink sleutelen en eens kijken of ik onder de 1.23 kan duiken.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 04-07-2008 09:41 ]
Ok dan, ik kwam per toeval (zoekend naar toptijden uit andere landen) in dit thread terecht.
Het viel me op dat jullie veel vragen hadden over de toptijden in de GT Academy, ik zelf sta momenteel 6e met een 1.20.9 dus ik voelde me geroepen
Dus ik heb speciaal hiervoor een account aangemaakt.
Met een stuur ga je inderdaad een stukje harder, zeker als je eigenaar bent van een G25. Met dit stuur kan je volledig manueel schakelen. Dus niet alleen aan een pookje rossen, maar ook echt koppellen met een pedaal. De standaard schakeltijd is in GT5 zo traag dat je echt verschil merkt (3 á 4 km/u op start/finish). Voor dat ik dit wist had ik wel een 1.21.2 staan dus ga uit van zo'n 3 tiende winst. Verder heb ik qua afstelling (zover ik weet kan dit ook niet) helemaal niks veranderd, ik heb wel hier en daar gelezen dat je een menutje ingame naar voren kan halen?
Voor mij is de truuk voornamelijk om soepeltjes te rijden, voorkom overstuur ten alle tijden! Hierdoor verlies je gewoon ontzettend veel snelheid omdat je moet corrigeren. Ik rij mn rondjes zo:
Schakel op van 3 naar 4 in de lucht na start/finish.
Terug naar 2 (voor de mensen met shifter ga in één keer van 4 naar 2) voor bocht 1 en 2.
Laat hem vervolgens in 2 voor de volgende 2 bochten.
Schakel op het bruggetje op naar 3.
Weer terug naar 2 voor de lange doordraaier.
Zorg dat je veel snelheid meeneemt voor de (steile) heuvel, ga zo laat mogelijk naar 3 (ingang tunnel)
Zet 'm lekker in de volgende bocht, wel een beetje bijremmen en zorg dat je niet te wijd uitkomt zodat de rest volgas kan.
Schakel weer terug naar 2 voor de laatste doordraaier (laat hem lekker rollen)
Volgas eruit en naar 3 om het rondje compleet te maken.
Gebruik in de bochten dat je niet schakelt gewoon links als rempoot, dat scheelt altijd wat tijd!
Succes
Het viel me op dat jullie veel vragen hadden over de toptijden in de GT Academy, ik zelf sta momenteel 6e met een 1.20.9 dus ik voelde me geroepen
Met een stuur ga je inderdaad een stukje harder, zeker als je eigenaar bent van een G25. Met dit stuur kan je volledig manueel schakelen. Dus niet alleen aan een pookje rossen, maar ook echt koppellen met een pedaal. De standaard schakeltijd is in GT5 zo traag dat je echt verschil merkt (3 á 4 km/u op start/finish). Voor dat ik dit wist had ik wel een 1.21.2 staan dus ga uit van zo'n 3 tiende winst. Verder heb ik qua afstelling (zover ik weet kan dit ook niet) helemaal niks veranderd, ik heb wel hier en daar gelezen dat je een menutje ingame naar voren kan halen?
Voor mij is de truuk voornamelijk om soepeltjes te rijden, voorkom overstuur ten alle tijden! Hierdoor verlies je gewoon ontzettend veel snelheid omdat je moet corrigeren. Ik rij mn rondjes zo:
Schakel op van 3 naar 4 in de lucht na start/finish.
Terug naar 2 (voor de mensen met shifter ga in één keer van 4 naar 2) voor bocht 1 en 2.
Laat hem vervolgens in 2 voor de volgende 2 bochten.
Schakel op het bruggetje op naar 3.
Weer terug naar 2 voor de lange doordraaier.
Zorg dat je veel snelheid meeneemt voor de (steile) heuvel, ga zo laat mogelijk naar 3 (ingang tunnel)
Zet 'm lekker in de volgende bocht, wel een beetje bijremmen en zorg dat je niet te wijd uitkomt zodat de rest volgas kan.
Schakel weer terug naar 2 voor de laatste doordraaier (laat hem lekker rollen)
Volgas eruit en naar 3 om het rondje compleet te maken.
Gebruik in de bochten dat je niet schakelt gewoon links als rempoot, dat scheelt altijd wat tijd!
Succes
Jij schakelt met koppeling? Lukt me helemaal niet 
Ik heb ook een G25, maar moet die hele baan nog even onder de knie krijgen.
Ik heb ook een G25, maar moet die hele baan nog even onder de knie krijgen.
Als je begint met de timetrail moet je op je bovenste zwarte knopje drukken (zegmaar driehoekje).. Dan kan je wel je koppeling gebruiken
Ja, dat wist ik al. Maar meer het daadwerkelijk racen met koppeling erbij.
nee, vind ik ook lastig, omdat er helemaal geen gevoel in de koppeling zit, maar je schakeltijd is dus korter met koppeling?
Neem aan van wel, maar enkel bij niet-getunede auto's. Zoals bij GT4, kon je ook je clutch upgraden. Hoe beter die was, des te korter de tijd tussen schakelen. Gezien je met de G25 dat allemaal zelf kan, zou je daar flink wat schakeltijd in kunnen winnen.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 04-07-2008 17:05 ]
Weet iemand hier of er verschil zit tussen een GT5 die in Duitsland gekocht is of een GT5 die je hier in Nederland koopt? Met andere woorden, kan je bij de Duitse versie ook gewoon Engels kiezen?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Ik meen me te herinneren dat het multi-language was en dat de taal automatisch werd gekozen naargelang de taal die je hebt ingesteld op je console.
Ben hier echter niet 100% zeker over
Ben hier echter niet 100% zeker over
mijn cd-hoesje is volledig in het duits, maar ingame is het gewoon engels...
Ik sta nu 252ste met 1.24.914 seconden voor een rondje. Ik kan der zeker nog een halve seconde afhalen, maar daarvoor maak ik teveel fouten in het stuk rond de tunnel. Misschien toch een keer een stuurtje aanschaffen, ben benieuwd of ik dan wat sneller ben. 
Ik rij wel met de Ghost van de nummer 1 en wat ik vooral lastig vind is bocht nummer 2 (vanaf startfinish) Bocht 1 rem ik wat later waardoor ik hem nog bij kan houden, maar bocht 2 neemt hij zo ongelofelijk snel..
edit: Net m'n tijd verbeterd naar 1.24.588 wat momenteel de 210de plaats is.
Ik rij wel met de Ghost van de nummer 1 en wat ik vooral lastig vind is bocht nummer 2 (vanaf startfinish) Bocht 1 rem ik wat later waardoor ik hem nog bij kan houden, maar bocht 2 neemt hij zo ongelofelijk snel..
edit: Net m'n tijd verbeterd naar 1.24.588 wat momenteel de 210de plaats is.
[ Voor 8% gewijzigd door Satch op 09-07-2008 21:34 ]
Ik heb maandag mijn tijd met een paar tienden verbeterd tot 1.23,7. Ik heb inmiddels wel door dat je de bocht in moet remmen, dan de auto even laten rollen en dat je dan sneller weer op het gas kan. Ik blijf het een erg lastige baan vinden waar een foutje zo gemaakt is, maar erg veel tijd kan kosten.
Verwijderd
Heb vanavond geprobeerd online te rijden, wat een drama!
Vooral het afgelopen 1 1/2 uur, ik heb welgeteld 1 race uit kunnen rijden.
Telkens werd de race afgebroken door de host, ik hoop dat dit in de volledige GT5 ondervangen wordt. Met zo'n toegewezen host ben je altijd afhankelijk van anderen, en je kunt niet bepalen met wie je racet. Nu maar hopen dat we straks zelf kunnen hosten.
Enfin, ik ga het nog maar even proberen, kijken of ik nog wat geld bij elkaar kan racen.

Vooral het afgelopen 1 1/2 uur, ik heb welgeteld 1 race uit kunnen rijden.
Telkens werd de race afgebroken door de host, ik hoop dat dit in de volledige GT5 ondervangen wordt. Met zo'n toegewezen host ben je altijd afhankelijk van anderen, en je kunt niet bepalen met wie je racet. Nu maar hopen dat we straks zelf kunnen hosten.
Enfin, ik ga het nog maar even proberen, kijken of ik nog wat geld bij elkaar kan racen.
wow, ik speel nu maand of 2 en ik heb nog geen enkele race niet kunnen uitrijden...
Ik heb het spel al 2 1/2 maand in huis liggen en in het begin kon het me niet echt bekoren.
De controller onwenning en allemaal wat arcade-achtig.
Vanmorgen maar weer eens geprobeerd en het begint toch te groeien.
Het blijft wat raar om een auto te besturen met een controller maar eens je daar overheen kijkt is het toch echt een gaaf spelletje.
De controller onwenning en allemaal wat arcade-achtig.
Vanmorgen maar weer eens geprobeerd en het begint toch te groeien.
Het blijft wat raar om een auto te besturen met een controller maar eens je daar overheen kijkt is het toch echt een gaaf spelletje.
Only fools are enslaved by time and space.
Dit weekend ook voor het eerst eens online geprobeerd... wel veel gebeuk zo af en toe... Maar toch ook wel weer geinig dat je met zon 10 man over de hele wereld aan het racen bent
Nog niet aan time trials begonnen... Moet ook nog steeds S-6, S-7 en S-10 halen... Heb nu eindelijk wat geld voor die F40 voor S-6, dus dat van de week maar eens proberen
Heb zelf nog wat moeite alles in A goud te halen en 1 in B (8 meen ik) zonder stuur maar kwam bij toeval deze sheet tegen
http://www.savefile.com/files/1610076
wellicht ook handig voor andere hier
http://www.savefile.com/files/1610076
wellicht ook handig voor andere hier
Verwijderd
Hmm, nu al een tijdje online gereden, en ik moet zeggen dat ze dat niet slecht geregeld hebben.
Het werkt nog niet feilloos met de straffen, en het hosten gaat niet altijd naar wens, maar.......
Er is goede competitie, rammers houd je altijd maar ik kan na een kleun mijn weg weer gewoon vervolgen. Er werd in deze thread beweerd dat schade een verbetering zou zijn voor de online races, van mij hoeft het niet. Gewoon de strafregels een beetje finetunen en het hosten vrijgeven en ik ben een tevreden mens.
Het werkt nog niet feilloos met de straffen, en het hosten gaat niet altijd naar wens, maar.......
Er is goede competitie, rammers houd je altijd maar ik kan na een kleun mijn weg weer gewoon vervolgen. Er werd in deze thread beweerd dat schade een verbetering zou zijn voor de online races, van mij hoeft het niet. Gewoon de strafregels een beetje finetunen en het hosten vrijgeven en ik ben een tevreden mens.
Verwijderd
Goedemiddag alle Gran Turismo fans. Paar dagen terug heb ik gran turismo 5 prologue + logitech GT stuur besteld en ik hoop dus zeer binnekort op het circuit rond te scheuren als vanouds. Heb deel 1 tm 4 allemaal veel gespeeld en kan ook niet wachten op deel 5.
Nu wilde ik weten of gran turismo 5 ondersteuning gaat bieden om je eigen muziek op je ps3 te zetten en deze vervolgens te kunnen beluisteren tijdens het racen (ingame). Dan kan ik mooi alle oude vette soundtracks van vorige gt games downloaden (vind de nummers van feeder echt briljant om op te racen).
Nu wilde ik weten of gran turismo 5 ondersteuning gaat bieden om je eigen muziek op je ps3 te zetten en deze vervolgens te kunnen beluisteren tijdens het racen (ingame). Dan kan ik mooi alle oude vette soundtracks van vorige gt games downloaden (vind de nummers van feeder echt briljant om op te racen).
Verwijderd
Alvast welkom Erik,
Ik hoop voor je dat je stuur snel leverbaar is, schijnt nogal een probleem te zijn. Om die reden heb ik ook een 2e hands G25 gekocht, was net zo duur.
Miischien komen we elkaar online straks nog wel tegen.
Op dit moment is het weer dramatisch met het online rijden, waarschijnlijk hebben er een hoop mensen een rotdag gehad en reageren ze dat even online af. Ik was toch in de veronderstelling dat Jappanners beleefde mensen waren, wat een gebeuk zeg hopelijk gaat het over een uurtje beter.
Ik hoop voor je dat je stuur snel leverbaar is, schijnt nogal een probleem te zijn. Om die reden heb ik ook een 2e hands G25 gekocht, was net zo duur.
Miischien komen we elkaar online straks nog wel tegen.
Op dit moment is het weer dramatisch met het online rijden, waarschijnlijk hebben er een hoop mensen een rotdag gehad en reageren ze dat even online af. Ik was toch in de veronderstelling dat Jappanners beleefde mensen waren, wat een gebeuk zeg hopelijk gaat het over een uurtje beter.

tja, op public servers zijn altijd mensen die doen wat ze zelf willen, dat geld voor elke game...
Het is wachten op de private servers, die komen in een update ergens dit jaar nog.
Het is wachten op de private servers, die komen in een update ergens dit jaar nog.
Verwijderd
Je merkt gewoon dat er op bepaalde tijden veel beter en netter gereden wordt, 's ochtends wordt er over het algemeen goed gereden. Na 14.00 komen de (boy)racers uit het oosten online, dan wordt het weer even zeuren. Om een uur of 16.00 komen daar de Europese mannetjesputters bij, tussen 18.00 en 19.30 gaat het dan wel weer even. En dan na 01.00 is het in het algemeen leuk rijden, maar dat is wel erg laat.
Jammer overigens dat ingame chat (nog??) niet wordt ondersteund, op dat gebied lopen ze bij PSN toch wel wat achter op XBOX Live. Weet iemand of dit in GT5 ondersteund gaat worden?

Jammer overigens dat ingame chat (nog??) niet wordt ondersteund, op dat gebied lopen ze bij PSN toch wel wat achter op XBOX Live. Weet iemand of dit in GT5 ondersteund gaat worden?
Er staan ook bijna geen events meer zag ik vandaag. Komt er snel weer een grote update misschien?
GT Academy heb ik een beetje opgegeven. Nu 151e maar niet echt tijd om sneller te worden. Top 20 wordt met 1.21,4 onmogelijk om te halen voor mij
Vind het wel een erg leuke aktie. Mogen ze vaker doen. Ik heb nog nooit zoveel rondjes gereden met dezelfde auto om mijn tijd te verbeteren.
GT Academy heb ik een beetje opgegeven. Nu 151e maar niet echt tijd om sneller te worden. Top 20 wordt met 1.21,4 onmogelijk om te halen voor mij
Vind het wel een erg leuke aktie. Mogen ze vaker doen. Ik heb nog nooit zoveel rondjes gereden met dezelfde auto om mijn tijd te verbeteren.
Verwijderd
OMG net even in een beginners race gereden op Fuji, ben expres als laatste gaan rijden. Gewoon komisch om te zien hoe ze daar moedwillig alles rammen wat er maar in hun pad komt.
Ik hou mijn hart vast als die figuren ooit goed genoeg denken te zijn voor Pro en Expert races.
Maar goed, dat is van latere zorg, ik ga nog ff kijken daar.
Ik hou mijn hart vast als die figuren ooit goed genoeg denken te zijn voor Pro en Expert races.
Maar goed, dat is van latere zorg, ik ga nog ff kijken daar.

Een aantal weken geleden hebben ze, ik geloof in Japan, op de Nurburgring gereden met GT 5 Prologue...
Het was dan waarschijnlijk wel een ge-upscalede versie van de GT4 track, maar zou mooi zijn als ze die als downloadbare content in de PS store zouden plaatsen.
Kan ik mezelf weer een tijdje vermaken...
Het was dan waarschijnlijk wel een ge-upscalede versie van de GT4 track, maar zou mooi zijn als ze die als downloadbare content in de PS store zouden plaatsen.
Kan ik mezelf weer een tijdje vermaken...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Update beschikbaar op 1 Augustus.
Belangrijkste punten (voor mij althans):
1.Online straffen systeem wordt verbeterd.
2.Physics bij botsingen online verbeterd.
Alvast de Poort 5658 in m'n router maar open gezet, die gaat na de update gebruikt worden voor online races.
Belangrijkste punten (voor mij althans):
1.Online straffen systeem wordt verbeterd.
2.Physics bij botsingen online verbeterd.
Alvast de Poort 5658 in m'n router maar open gezet, die gaat na de update gebruikt worden voor online races.
Zoo,
Gisternacht maar eens even online geweest met GT5P, was men eerste keer online met de PS3 en moet zeggen het werkt allemaal prima
Alleen wel irritant dat als jij het netjes wil doen, dus bochten goed nemen en in of voor de bocht inhalen enzo. je bij de volgende bocht gestraft word omdat je voorrop rijd en een soort van schietschijf bent? Dacht na een tijdje dat er serieus op de achterkant van mijn GT'r een boordje met ''Hit Me!!'' stond,
Maar lees ook net dat dit opgelost zal zijn in de volgende update? Ik hoop dat tikjes geven niet TE zwaar bestraft word, maar harde tikken mogen ze aardig aan banden leggen
Gisternacht maar eens even online geweest met GT5P, was men eerste keer online met de PS3 en moet zeggen het werkt allemaal prima
Alleen wel irritant dat als jij het netjes wil doen, dus bochten goed nemen en in of voor de bocht inhalen enzo. je bij de volgende bocht gestraft word omdat je voorrop rijd en een soort van schietschijf bent? Dacht na een tijdje dat er serieus op de achterkant van mijn GT'r een boordje met ''Hit Me!!'' stond,
Maar lees ook net dat dit opgelost zal zijn in de volgende update? Ik hoop dat tikjes geven niet TE zwaar bestraft word, maar harde tikken mogen ze aardig aan banden leggen
Verwijderd
Ik ga er maar vanuit dat je in de beginners klasse rijdt?
Probeer het eens in de Expert klasse, daar wordt over het algemeen veel netter gereden.
Probeer het eens in de Expert klasse, daar wordt over het algemeen veel netter gereden.
Is er iemand hier die de A3 time trial (BMW Eiger Reverse) met controller, dus zonder stuur, goud heeft gereden?
Heb alle het mogelijke geprobeerd maar er is gewoon niet aan te komen (8 tiende tekort), zelf heb ik het idee dat er winst te behalen is in de dubbelle scherpe s-bocht aangezien hij daar als een slak uitkomt maar hoe, handrem?
Tunen heeft ook geen zin wat bij sommige races wel lukte (een race selecteren waar wel getuned mag worden, en dan de race kiezen waar optie uitgeschakeld is)
Heb alle het mogelijke geprobeerd maar er is gewoon niet aan te komen (8 tiende tekort), zelf heb ik het idee dat er winst te behalen is in de dubbelle scherpe s-bocht aangezien hij daar als een slak uitkomt maar hoe, handrem?
Tunen heeft ook geen zin wat bij sommige races wel lukte (een race selecteren waar wel getuned mag worden, en dan de race kiezen waar optie uitgeschakeld is)
Verwijderd
heeft er hier iemand gran turismo prologue bij play.com besteld? Ik heb deze namelijk op 9 juli besteld en betaald, er staat bij mijn overzicht dat deze op 9 juli ook op de post is gegaan. Jammer genoeg heb ik hem nog niet.
Iemand ervaring met de levertijden van play.com?
Daarnaast heb ik het GT wiel van logitech besteld, Foo Racer gaf al aan dat er wat leveringsproblemen waren. Heeft iemand daar ook ervaring mee/weet iemand daar wat meer over?
Kan me gelukkig nog vermaken met de Beta test van prologue.
Daarnaast heb ik het GT wiel van logitech besteld, Foo Racer gaf al aan dat er wat leveringsproblemen waren. Heeft iemand daar ook ervaring mee/weet iemand daar wat meer over?
Kan 3 dagen zijn, kan ook weken zijn.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:08:
heeft er hier iemand gran turismo prologue bij play.com besteld? Ik heb deze namelijk op 9 juli besteld en betaald, er staat bij mijn overzicht dat deze op 9 juli ook op de post is gegaan. Jammer genoeg heb ik hem nog niet.
Play.com is de afgelopen jaar erg slecht bezig kwa levertijden. Het komt regelmatig voor dat je 3 á 4 weken zit te wachten nadat ze het op de post gedaan hebben.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:08:
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik zit een beetje in twijfel bij dit spel. Heb het pas gekocht en heb een G25 ook thuis staan, maar als ik hem daarmee wil spelen moet ik hem op een 24' scherm aansluiten ipv een 40'. Beide schermen zijn 1080p, dus daar zit geen verschil in. Is de spelervaring nu veel minder op een scherm wat zoveel kleiner is of valt dat mee?
Verwijderd
Volgens mij maakt de grootte van het scherm niet zoveel uit, of je nu ver van een 40" afzit of dichtbij een 24".
Wat wel veel verschil maakt is controller of G25, ik ben sinds afgelopen zondag in het bezit van een G25. Man wat een gaaf stuur, met H schakelen en koppeling rijden is het helemaal.
Ohja, enige nadeel is dat je de 900 graden niet kunt uitschakelen als je bijv. F2007 rijdt.
Wat wel veel verschil maakt is controller of G25, ik ben sinds afgelopen zondag in het bezit van een G25. Man wat een gaaf stuur, met H schakelen en koppeling rijden is het helemaal.
Ohja, enige nadeel is dat je de 900 graden niet kunt uitschakelen als je bijv. F2007 rijdt.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 15:15 ]
de nieuwe ferrari california komt dus ook in GT5
Lelijke bak als ik eerlijk ben. Maar ik zie daar de Nordschleife!!!!
Dat zou echt mooi zijn als die baan snel komt.
Dat zou echt mooi zijn als die baan snel komt.
Verwijderd
Na het zien van dit nieuwsbericht:
http://www.ps3clan.nl/ind...news_comments&newsID=1486
Heb ik ook maar besloten om volgende week GT Prologue te halen.
Verwijderd
Oei, Da's niet zulk goed nieuws, heb prologue bijna klaar.
Wat moet ik dan tot die tijd doen, online rijden oke, maar niet nog anderhalf jaar!!
Wat moet ik dan tot die tijd doen, online rijden oke, maar niet nog anderhalf jaar!!

Het is ook altijd wat met die GT series. Nog nooit, en dan bedoel ik echt NOOIT, is er een deel optijd uitgekomen. Dit slaat echt alles en de "wacht" periode wordt elke keer langer.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:34:
Mag hopen dat het een hoax is
Baahh... tegen die tijd heb ik al een ps4... Wordt er een beetje moe van al dat uitstellen, krijg met dit soort berichten de neiging om het gewoon niet te kopen..
Prologue versies is imo een slap aftreksel om er vlug mee te cashen en zo een excuus te genereren de werkelijk game (in hun ogen) terecht delay op te laten lopen.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:46:
Misschien valt de verkoop van GT5 Prologue wat tegen.
Ben het met kRyPtO eens de game ALS ie uitkomt bewust niet te kopen helaas zal dit geen waarheid worden want kopen zullen we hem allemaal hoeveel we ook klagen punt is is dat dit werkelijk nergens op slaat spel pas in 2010 uit te brengen!!!!
Verwijderd
Vraag me wel af wat ze er in godsnaam nog aan moeten versleutelen als ze er nog 2 jaar mee bezig zijn. Het ziet er in de previews allemaal al aardig compleet uit. Volgens mij heeft het nog niet eens 2 jaar geduurd om Forza van de grond af aan op te bouwen
Tsja, dit is toch echt nieuws waar je niet vrolijk van wordtVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:34:
Zal de verkoop van de PS3 verder ook wel niet te goede gaan komen want GT5 is toch echt een game die PS3 only is en waar veel gamers een PS3 voor aanschaffen.
Om dit te rechtvaardigen moet de kwaliteit van GT5 er wel afdruipen, dat staat met zo'n vertraging natuurlijk buiten kijf.