Heb zelf een 42pfl9732 in maart gekocht. Kom er nu te laat achter dat het toestel het eea mankeerd zoals hier al veel is beschreven. Als ik dan vervolgens Philips nu voor de 2e maal bel en het verhaal met 1080 progressive vertel, dan word mij verteld dat het toestel dit zonder meer aan kan.
Tevens heb ik de andere klachten ook telefonisch doorgegeven, maar ze doen er niets mee. Ik kreeg het advies om een klacht in te dienen bij Philips. Nou, daar zullen ze wel van onder de indruk raken....NOT!
Is het geen idee om de consumentenbond hiervoor in te schakelen. Je kan nu zo onderhand wel stellen dat er mogelijk duizenden gedupeerden zijn, die een High-End toestel verwachten, maar niet krijgen feitelijk.
Wat ik ook vreemd vind is dat het argument van dat er nog geen chips waren die 1080p ondersteunden in 2007. Dat vind ik Bull****, want andere merken hadden dit ook al. Ik kan mij tevens herinneren dat het oudere model ambilight, zeg maar de eerste generatie ook al geen 1080p kon weergeven maar 1080i. We werden toen ook misleid met het verhaal 1080p, maar "p" stond toen voor pixels... Ja zo kan ik het ook
Probleem is nu dat mijn leverancier na 2 maanden mijn toestel niet meer terugneemt en tevens doet Philips er ook niets mee. Verkopen heeft ook geen zin, want niemand gaat mijn toestel voor 1800 euro kopen ofzo. Er zijn nu stuntprijzen bij de meeste leveranciers. Ik kan dus nu geen kant op.
Ik zal dan als een boer met kiespijn moeten "genieten" van het Full HD in de toekomst...
Jammer, voor zo'n prachtig product...