[Stampede] #7 SoB - The saga continues

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mineral
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-03-2022
Wandelen, stampen, wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Ik heb alles nu over 4 cores draaien (per ongeluk gepost in vehpol in "[SoB] hitparade van 7 april"). En net op onderzoek uitgeweest in het register. Nu kan ik alles daar vinden. Behalve het beëindigen zonder nieuwe taak. Is dat daar dan de "Special_handling" en dan die binair op 1 zetten van aan? Want dat is verder ook de enige die ik niet thuis kan brengen. Nu nog niet aan de orde natuurlijk!

[ Voor 7% gewijzigd door vehpol op 08-04-2008 18:17 ]

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Jup, dat is hem.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

ja, dat is eigenlijk een goede vraag. hoe zit dat trouwens met de linux client? kun je die ook een berekening laten afmaken en daarna gewoon laten stoppen?

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
The_Fly schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 00:35:
Als we het over concurentie e.d. hebben tussen de stampede teams.... kunnen we dan niet beter de bearhunters en team prime ribeye samenvoegen???
If you can't beat them, join them (geen idee voor wie dat geldt ;))

Maar team prime bearhunters bekt nog wel aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:55
Hmm. Primehunters misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
^klinkt goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Jouke74 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:52:
Mag ik nog een Noobie vraag stellen? Ik heb net een test klaar, en dan zegt ie results:3. Er gaan geen alarm bellen rinkelen of iets dergelijks, dus ik neem aan dat het normale output is. Maar wat betekend het?
Result 3 betekent dat de test (k/n combinatie) geen priemgetal oplevert. Er volgt ook altijd een residu(e).

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pruts0r
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-05 22:04
Inderdaad:
[Tue Apr 8 23:21:21 2008] residue: 36668D00D7C4503D
[Tue Apr 8 23:21:21 2008] completed proth test(k=10223, n=10907309): result 3

Trouwens, ik ben ook wel benieuwd hoe de linux client in te stellen dat hij stop en niet meteen een nieuwe work unit binnengehaald. Ik heb er nu 3 dragen op 3 van mijn 4 cores en de eerste (die al draait sinds 1 april) heeft nu net een nieuwe unit binnen gehaald. Echter op een gegeven moment wil ik het wel kunnen stoppen, iemand een idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Staat er niets in de .conf file als comment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pruts0r
De .conf file

# The address of the SB server to connect to. You shouldn't
# need to change this unless you're doing something incredibly
# unauthorized with our client! (Or if you're using a proxy.)
#
# Currently a ServerAddress of sbp.pns.net along with either
# ServerPort 80 or ServerPort 22 will allow you to go around
# most packet filtering firewalls. Try these if you experience
# difficulty connecting.
ServerAddress sb.pns.net
ServerPort 1717

# The username to use on the server. This MUST BE A VALID
# you will be denied blocks! If you wish, you can use the
# 'anonymous' username, but remember that you won't be able
# to view your individual performance statistics on the
# website since they'll be shared with everyone else using
# 'anonymous'.
#
# Team and Username should both be alphanumeric (no spaces,
# _, -, etc) and 16 characters or less. Usernames must
# be assigned by the online signup script at
# www.seventeenorbust.com but team names can be added w/o
# a signup and will be automatically tracked online
Username Pruts0r

# DO NOT leave Team blank. This causes errors on some systems.
# If you wish to not be on a team, leave it as Team (null)
Team (null)

# Controls the client's logging behavior. The client will
# either write its results to a logfile, to the console, or
# both. You can also define a maximum log size -- once the
# log reaches this size, old entries will be removed when
# new entries are added. MaxLogSize is measured in kbytes.
LogFile sclient.log
LogToConsole 1
MaxLogSize 1000

# The priority level to run at. The following values are
# defined; any other value will be ignored:
# 1 - realtime priority (NOT recommended)
# 2 - high priority
# 3 - normal priority
# 4 - low priority
# 5 - idle priority (recommended)
PriorityLevel 4

# The transmission of intermediate blocks is recommended if you
# have a constant internet connection. Even if you cannot
# connect for the intermediate block reports every time,
# computation will still continue, although it will pause
# breifly to try every hour or so.
# 1 - Enable
# 0 - Disable
Transmit 1

# MaxRetries and RetryWait define how the client handles block
# request or report failures. The client will retry a maximum
# of MaxRetries times (or infinitely if MaxRetries is 0). Once
# it exceeds this number, it will exit. After a failure, it
# will wait RetryWait seconds before retrying. (Please don't
# set this lower than 60 seconds, or you'll be hammering the
# server if it ever goes down!)
MaxReportRetries 0
MaxRetries 0
RetryWait 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pruts0r
[Voor het overzicht even een dubbelpost, mijn excuses daarvoor.]

Op de wiki pagina, zie ik alleen maar manieren voor prefetching enzo, zie:
http://wiki.seventeenorbu...x.php/ClientConfiguration

Relevente settings lijken mij:
# Nuber of workunits to cache
cache.size = 3 | #
server.prefetch = 2 | #

Maar geen idee of we daar wat mee kunnen. Maakt het eigenlijk uit als je een WU cachet die je nooit afmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Onder linux kan ik nergens vinden hoe hem te stoppen bij een nieuwe test. Echter ik wacht totdat hij klaar is met een test, en laat hem dan een nieuwe ophalken. Deze kan je stoppen met ctrl-c. Vervolgens surf je naar de SOB website, log je in, ga je naar preferences, en expire je de test die hij net heeft binnengehaald... neem wel de goede >:)

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

elTigro schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:57:
_/-\o_ jeeee! gelukkig.

Ik bedenk me net wel dat ik dat eventjes wel netjes moet gaan timen, want ik had m'n vriendin gisteren beloofd dat we zouden gaan wandelen vanavond...
offtopic:
Even totaal off-topic... mijn zoontje komt vanmorgen in de slaapkamer... Ik ben El Tigro! en gaat vol in de aanval... 8)7 Heb jij em lopen opstoken of zo? :+

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

hehe, dat is wel een hele mooie! En ik blij dat te horen, want ik ben bezig, in het kader van mijn wordl domination plan, met een experiment met mindcontrol tijdens de zendtijd van Jetix :)

Maareh.. el Tigro? en dan ook nog aanvallen? Zou er soms weer een soort power rangers variant op televisie zijn?

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pruts0r schreef op woensdag 09 april 2008 @ 00:53:
[Voor het overzicht even een dubbelpost, mijn excuses daarvoor.]

Op de wiki pagina, zie ik alleen maar manieren voor prefetching enzo, zie:
http://wiki.seventeenorbu...x.php/ClientConfiguration

Relevente settings lijken mij:
# Nuber of workunits to cache
cache.size = 3 | #
server.prefetch = 2 | #

Maar geen idee of we daar wat mee kunnen. Maakt het eigenlijk uit als je een WU cachet die je nooit afmaakt?
Daar heb je niks aan, dat zijn configuratie opties voor de toekomstige versie 3.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Mijn server is gerevived *O* . Bleek geen falend moederbord te zijn, maar een half brakke kabel van het ToBo die random tokens doorstuurde en een brakke IDE-kabel. Beide vervangen en nu lijkt alles weer als een zonnetje te lopen.

Desktop | MediaCenter | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

WolterB schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:45:
Mijn server is gerevived *O* . Bleek geen falend moederbord te zijn, maar een half brakke kabel van het ToBo die random tokens doorstuurde en een brakke IDE-kabel. Beide vervangen en nu lijkt alles weer als een zonnetje te lopen.
Feli! B)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Is het gezien de aanhoudende tegenvallende prestaties van vooral Bearhunters maar ook (absoluut gezien dan want relatief gezien doen ze het goed geloof ik) Fok!schaap wellicht een idee om deze teams samen te gaan voegen? Dan komen ze ergens midden tussen de andere teams uit als ik het zo zie.

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Volgens mij is dat al eerder in dit toppic geoppert echter wat de merge Bearhunters met Team Prime Ribeye!..

[ Voor 35% gewijzigd door DukeBox op 09-04-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:56
En dan is PrimeRib laatste. Voegen we die samen met Crew. En dan dan? Hebben we uiteindelijk 1 team over?

De teams zijn van het begin af aan niet gelijk verdeeld geweest. Puntje voor de volgende stampede om dat beter te "roggelen" :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Hoe bedoel je niet eerlijk verdeeld geweest.. die teams hadden meer members dan de teams die nu bovenaanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Je blijft het houden met mensen zoals X-ray en ook Dukebox. Ze hebben vergeleken met de rest een mega output, en dus het team waar ze voor stampen gaat gegarandeerd omhoog. De resterende teams hebben een redelijk wisselende output en vechten om de resterende plaatsen en dat varieert redelijk van dag tot dag. Een eerlijke wedstrijd voor de rest van de mensen in de stampede zou zijn als de mensen boven de 6 miljard een plaats 0 of zo krijgen, en voor de groep niet meetellen. Dan is de competitie in de groepen redelijk gelijk. Echter dat is ook bijzonder lullig, want de mensen die juist het meeste bijdragen tellen dan niet meer mee. Het gaat het best goed eigenlijk, laat de mensen met meer als 10 miljard af en toe van team switchen en de verschillende teams een duwtje in de rug geven (als ze dit willen). Of laat ze voor de grap per dag eens random verkassen >:) . Echter het blijft boeiend en de sfeer is leuk dus waarom? Ook als de race al gelopen is er is altijd wel een statpunt waar je je op kan richten.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Volgens mij is dat al eerder in dit toppic geoppert echter wat de merge Bearhunters met Team Prime Ribeye!..
Eh, ik zie dat ik verkeerd gekeken heb en eigenlijk deze merge bedoelde... /me anonimoes gaat een cursus grafieken lezen volgen...

uit de startpost:
7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Dit is om te voorkomen dat de winnaar al bekend is.
Was het dan eigenlijk niet de bedoeling dat bearhunters allang opgedoekt had moeten zijn?

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:56
DukeBox schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:30:
Hoe bedoel je niet eerlijk verdeeld geweest.. die teams hadden meer members dan de teams die nu bovenaanstaan.
I know, qua aantal members wel. Maar ik heb het over de verdeling van de "grootflushers", die was niet handig. En ga me nou niet vertellen dat jij vond van wel. Een team met 2 grote jongens er in is gewoon niet goed, omdat de competitie dan al bij voorbaat beslist is. Teamhoppen en mergen van teams werkt dan natuurlijk wel, maar maakt het er imho niet leuker op. Vandaar dat ik zeg dat dit een puntje is om bij de volgende stampede beter over na te denken.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Laatst online: 08-07 07:47
Volgens mij zou FokSchaap altijd 1 van de 6 teams zijn, waardoor in mijn ogen de Bearhunters inderdaad opgedoekt zou moeten worden, ten behoeve van het laagst staande team.

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
DigiK-oz schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:22:
I know, qua aantal members wel. Maar ik heb het over de verdeling van de "grootflushers", die was niet handig. En ga me nou niet vertellen dat jij vond van wel.
Beetje lastig, ik had geen enkel idee wat X-Ray zou gaan doen.. en niet dat ie niet welkom zou zijn in AYPABTO maar het had inderdaad beter geweest als hij een ander team was gejoined.. of gewoon een heel eigen team was geweest ;)
Aan de andere kant.. vele kleintjes maken 1 groote, kleinere members hadden er ook voor kunnen kiezen geen team te joinen waar al 1 of 2 flinke producers in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:11
GRASS doet met veel kleine members een grote output, dus het is wel mogelijk de heavy hitters bij te houden / inhalen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
Ik begrijp er niks van!

http://seventeenorbust.co...user24.mhtml?userID=14808

Sinds ik vanacht/vroeg in de ochtend een test voltooid heb gaat alles veel sneller? Je ziet het in 2 delen omhoog springen, nadat de ene klaar was, en nadat de andere klaar was.

Geeft de ene test een hogere output dan de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 10:57
Cpt00kirk schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:39:
GRASS doet met veel kleine members een grote output, dus het is wel mogelijk de heavy hitters bij te houden / inhalen :D :D
wel erg fanatieke kleine flushers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Hey DPC'ers

Ik ben pas vandaag begonnen met SoB en ben een beetje aan het surfen naar de 'mogelijkheden' en vooral de stats. Nu weet ik wat de Stampede inhoud en zou ik mij graag bij een subteam willen voegen. Is dit nog mogelijk?
Mijn ID: Mathijs86
en nr:14929
Ik zou graag team FokSchaap willen versterken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
Jahoor je bent welkom bij fokschaap... we hebben nog iets in te halen. Jammergenoeg kan ik het zelf niet regelen, maar er is vast iemand die dat wil regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

killu schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:50:
Ik begrijp er niks van!

http://seventeenorbust.co...user24.mhtml?userID=14808

Sinds ik vanacht/vroeg in de ochtend een test voltooid heb gaat alles veel sneller? Je ziet het in 2 delen omhoog springen, nadat de ene klaar was, en nadat de andere klaar was.

Geeft de ene test een hogere output dan de andere?
Nee dat is een optelsom van de snelheid van iedere client, maar let op het is een gem. snelheid die begint te tellen vanaf het moment van downloaden. Dus stel dat je maar 12 uur per dag draait met 5 McEMs/sec dan zal je test in dat plaatje slechts 2.5 McEMs/sec zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
Weet iemand waar die registry keys in windows xp staan voor sob? ik kan het zo ff niet vinden. Ik gebruik thuis de linux versie maar hier op het werk is het xp. Wel met proxy :/

[ Voor 7% gewijzigd door Paulusbrand op 10-04-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Paulusbrand schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:41:
Weet iemand waar die registry keys in windows xp staan voor sob? ik kan het zo ff niet vinden. Ik gebruik thuis de linux versie maar hier op het werk is het xp. Wel met proxy :/
HKLM\Software\LhDn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
[HKLM\Software\LhDn
Ah bedankt, aangezien ik het veldje host in sob windows enigzins beperkt is kwa lengte dacht ik het in het registry aan te passen. Ik wilde nl. via mn eigen domein proberen te verbinden. Poort 22,80 en 1717 werken niet hier door de proxy. Maar helaas host staat niet tussen de keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Paulusbrand schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:01:
[...]

Ah bedankt, aangezien ik het veldje host in sob windows enigzins beperkt is kwa lengte dacht ik het in het registry aan te passen. Ik wilde nl. via mn eigen domein proberen te verbinden. Poort 22,80 en 1717 werken niet hier door de proxy. Maar helaas host staat niet tussen de keys.
SBqueue is dan de oplossing, draai de java app op een machine met internet connectie (-g paramter start ie in grafische modus) stel linksondering het scherm in hoeveel werkpakketten je op wil halen.

exporteer de pakketten, kopieer export bestand naar machine zonder internet, start SBqueue weer, importeer.

de machine met SBqueue is dan de server, zet dan alle clients zo dat ze ipv SB(p).pns.net naar de mahcine verbinden met sbqueue erop, die deelt dan de pakketten uit en dient als ontvangende server voor de (intermediate) blocks, die je vervolgens kopieert naar de machine met internet connectie die ze weer kan flushen.

in ons datacenter heb ik het nu ook zo staan Blade met sbqueue ontvangt pakketten -> laptop met sbqueue ontvangt van sbqueue op blade -> laptop flushed.

tis een beetje omslachtig maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
kijk daar hebben we iets aan super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Laatst online: 16-05 11:15
Frentik schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:27:
[...]
Nee dat is een optelsom van de snelheid van iedere client, maar let op het is een gem. snelheid die begint te tellen vanaf het moment van downloaden. Dus stel dat je maar 12 uur per dag draait met 5 McEMs/sec dan zal je test in dat plaatje slechts 2.5 McEMs/sec zien.
Jah, maar ik draai al een aantal dagen - vanaf het begin - op volle snelheid en opeens schiet het zo omhoog sinds ik een nieuwe test heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor de gelegenheid de wiki bijgewerkt en de nog 6 openstaande K waarden gehighlight zodat we makkelijk kunnen zien welke van de 17 er nog te doen zijn.

Heb tot nu 10223, 55459 en 24737 gezien. Is er ergens een stat hoeveel (geschat) per k waarde er nog open staan. Is dit gekwantificeerd of open ended? Ook een leuk feitje voor de wiki met datum van laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:45

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

hoeveel er nog openstaan? Miljarden :P Het gaat erom bij elke K een N te vinden die een priemgetal oplevert. De gein is alleen dat hoe groter je N wordt, hoe groter je priemgetal wordt, en hoe lastiger het is om ermee te rekenen. (n/3.322 geeft je ongeveer het aantal cijfers van je getal). Ik geloof dat er op dit moment gezeefd wordt aan N > 12M, dus tot daar kunnen we verder. (zeven haalt een heleboel N eruit, maar wordt op een gegeven moment te traag.. dus bereken je het individueel).

Voor de rest : Current Test Ranges 14 minutes old
k Total Tests Pending Tests n Upper Bound Max n Tested
4847 47835 tests prime found: 4847•2^3321063+1
5359 26615 tests prime found: 5359•2^5054502+1
10223 101085 tests 2999 tests 12700924 14602829
19249 30187 tests prime found: 19249•2^13018586+1
21181 86046 tests 2546 tests 12554731 14602868
22699 35527 tests 1018 tests 12785013 14601790
24737 92014 tests 2759 tests 12381606 14602711
27653 28050 tests prime found: 27653•2^9167433+1
28433 18687 tests prime found: 28433•2^7830457+1
33661 73118 tests prime found: 33661•2^7031232+1
44131 2965 tests prime found: 44131•2^995972+1
46157 534 tests prime found: 46157•2^698207+1
54767 4670 tests prime found: 54767•2^1337287+1
55459 121581 tests 3726 tests 11399925 14602846
65567 167 tests prime found: 65567•2^1013803+1
67607 30433 tests 922 tests 12701546 14602211
69109 865 tests prime found: 69109•2^1157446+1
Vers van De SOB pagina

[ Voor 53% gewijzigd door FreezeXJ op 10-04-2008 15:59 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:40:
Heb voor de gelegenheid de wiki bijgewerkt en de nog 6 openstaande K waarden gehighlight zodat we makkelijk kunnen zien welke van de 17 er nog te doen zijn.

Heb tot nu 10223, 55459 en 24737 gezien. Is er ergens een stat hoeveel (geschat) per k waarde er nog open staan. Is dit gekwantificeerd of open ended? Ook een leuk feitje voor de wiki met datum van laatste update.
Zie de link van FreezeXJ, maar niet van belang voor de wiki imho aangezien alle tabellen bijna real-time geupdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay, bedankt. Bewerking staat in onderste paar regels van: http://wiki.dutchpowercow..._is_het_.27probleem.27.3F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Toch zou het wel leuk zijn als één van de openstaande 6 tijdens de stampede gevonden zou worden. En hoe meer we doen, hoe groter die kans. Dus meer koeien verzamelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wauw, dat gaat nog wel even duren voordat we die 6 getallen gevonden hebben. Ik denk dat doen we wel even, maar mooi niet dus hehe. Mijn idee was: dit project asap afraffelen, dan kunnen we daarna een mooie stampede WCG houden. Sjonge jonge jonge, dat ik dit nog mag meemaken :+

Edit: ik vraag me eigenlijk af he, wat gebeurt er nou als 1 van die 6 getallen gevonden wordt? Krijg je dan zo'n gigantische popup a la:

Congratulations, you have just found one of the last six Sierpinski-numbers.
Click HERE to claim your prize!

Of wat? :?

[ Voor 33% gewijzigd door Jejking op 11-04-2008 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
Hey, heeft iemand mij al toegevoegd aan team Fokschaap?
Wie gaat daar eigenlijk over, is het makkelijker of sneller om die persoon een PM te sturen. Ik blijf iig rekenen voor het nieuwe priemgetal.
Ook ik ben zeker benieuwd of die client een melding geeft met veel popups etc.
Tot nu toe zijn alle vinders van de priem getallen mega-users geweest met meerdere (vaak meer dan 100) pc's en users die al een aantal jaren verbonden waren aan SoB. Zou toch leuk zijn als een kleine user als ik (gewoon 1 pc met ongeveer 8 uur per dag) het volgende priem getal zou vinden.
Er is ook nog nooit een DPC'er geweest die een van de priem getallen heeft gevonden, dus tijdens de stampede zou het een mooie actie zijn. Dat zal bewijzen hoeveel kracht een kudde stampende koeien heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Laatst online: 08-07 07:47
Jejking schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:28:
Wauw, dat gaat nog wel even duren voordat we die 6 getallen gevonden hebben. Ik denk dat doen we wel even, maar mooi niet dus hehe. Mijn idee was: dit project asap afraffelen, dan kunnen we daarna een mooie stampede WCG houden. Sjonge jonge jonge, dat ik dit nog mag meemaken :+

Edit: ik vraag me eigenlijk af he, wat gebeurt er nou als 1 van die 6 getallen gevonden wordt? Krijg je dan zo'n gigantische popup a la:

Congratulations, you have just found one of the last six Sierpinski-numbers.
Click HERE to claim your prize!

Of wat? :?
Als je kijkt op www.seventeenorbust.com dan zie je dat je een eervolle vermelding krijgt. De laatste persoon welke een sierpinsky getal gevonden heeft, staat met foto en al op de frontpage, lijkt mij een redelijk eervolle vermelding, niet?

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Er is geen pop-up maar als er 1 was zou die er zo uit zien:
Jejking schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:28:

Congratulations, you have just found ELIMINATED one of the last six possible Sierpinski-numbers. Click HERE to claim your prize!

[ Voor 24% gewijzigd door Frentik op 11-04-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:49

GieltjE

Niks te zien...

Op mijn lappy draai ik multisob aangezien de service een slecht gedocumenteert iets is/was.
Maar het vreemde is dat ik bij mijn pending tests de tests van multisob niet zie terwijl ik de andere wel zie, meer mensen die hier last van hebben?

-edit- nevermind had submit intermediate blocks om de een of andere reden uitstaan, werkt goed nu :X

[ Voor 17% gewijzigd door GieltjE op 11-04-2008 09:49 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een oud 'probleem' bij WCG. Nieuwe clients die met andere member namen geregistreerd worden. Geloof dat de default hier Anonymous is. Zou in de register kunnen staan welke naam er gebruikt wordt.

mbt de edit: De tests zouden er ongeacht op de website moeten staan met "never" onder het werk-gedaan deel.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:49

GieltjE

Niks te zien...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:51:.
mbt de edit: De tests zouden er ongeacht op de website moeten staan met "never" onder het werk-gedaan deel.
Dat stonden ze dus niet, maar zodra de eerste block klaar was kwam hij in 1x wel in volledigheid onder mijn naam te staan (met als gevolg een steiging van 20 plaatsen ofzo aangezien het om 2x 80% ging)

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het krabben op mn achterhoofd heeft inmiddels een foor getrokken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Pskutte schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 07:29:
[...]

Als je kijkt op www.seventeenorbust.com dan zie je dat je een eervolle vermelding krijgt. De laatste persoon welke een sierpinsky getal gevonden heeft, staat met foto en al op de frontpage, lijkt mij een redelijk eervolle vermelding, niet?
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of je dan diréct een melding krijgt van de client, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er wel een pop-up zou zijn, hou zou dat moeten werken met een service install waar de Desktop Interactie uit staat? Item voor de wiki misschien?

hmmm, denk het niet, alleen al vanwege het verificatie proces alvorens dit wereldkundig te maken. Oogje op de residuen houden dus.

Brengt me op iets anders. Weet wel de lijst van eigen pending tests, maar bestaat er ergens een lijst van recente afgesloten tests voor een member?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Één machine minder voor mij (die van sig): mobo doorgefikt ;(
Gaa weer punten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:46:
Één machine minder voor mij (die van sig): mobo doorgefikt ;(
Gaa weer punten kosten.
Auw. Koetje te warm geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:39:
Als er wel een pop-up zou zijn, hou zou dat moeten werken met een service install waar de Desktop Interactie uit staat? Item voor de wiki misschien?

hmmm, denk het niet, alleen al vanwege het verificatie proces alvorens dit wereldkundig te maken. Oogje op de residuen houden dus.

Brengt me op iets anders. Weet wel de lijst van eigen pending tests, maar bestaat er ergens een lijst van recente afgesloten tests voor een member?
die kan je zien in je overzicht op de seventeenorbust website :

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/do6gpy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:11
:9~ vette paint skillz >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shame on me... had m'n vraag wat ander moeten formuleren: In de Pending kan je N & K zien en progressie, maar nergens de recente afgemaakte tests met de N/K en residue of i.d.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:35:
Shame on me... had m'n vraag wat ander moeten formuleren: In de Pending kan je N & K zien en progressie, maar nergens de recente afgemaakte tests met de N/K en residue of i.d.
Nee je kan nergens meer zien welke tests je gedaan hebt. Tenzij je je sb.log en/of SBQueue.log files nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Frentik schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:43:
[...]
Nee je kan nergens meer zien welke tests je gedaan hebt. Tenzij je je sb.log en/of SBQueue.log files nog hebt.
inderdaad, in je SB.log met een beetje knip en plak werk kan je dan per test en result dat in een mooi overzichtje knutselen (waarom je dat zou willen is dan mijn vraag, maargoed)

code:
1
2
3
4
5
6
7
[Thu Apr 03 09:41:36 2008] n.high = 10089200  .  154 blocks left in test
[Thu Apr 03 09:56:50 2008] residue: 313EC851CE05905A
[Thu Apr 03 09:56:50 2008] completed proth test(k=10223, n=10440989): result 3
[Thu Apr 03 09:56:50 2008] connecting to server
[Thu Apr 03 09:56:51 2008] logging into server
[Thu Apr 03 09:56:51 2008] requesting a block
[Thu Apr 03 09:56:52 2008] got proth test from server (k=24737, n=10979671)

zo ziet het er dan uit.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was iets met dr.Fröbel.... zat die niet ook in een 007 film?

edit:
nee diens naam had geen l.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik post het maar even hier. Voor de mensen met een P4 met HT. Het lijkt er toch op, dat 2 clients draaien op een HT proc toch wat extra productie oplevert. Tenminste ik ga van +- 400G (0.4T) naar +- 500G (0.5T). Dus het lijkt wel de moeite. Maar over een paar dagen heb ik wat meer zekerheid.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
HT heeft ook wel nut, maar het nadeel is dat je dan ook duidelijk merkt dat er een DC client draait. De response van je systeem gaat dan flink achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK, dat wist ik nog niet aangezien ik hem vrijdagmiddag aan heb gezet. Op mijn werk pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wel eens getest met quad (Vista/Q6600/2gb 667 DDR2) en aantal cores met SoB en affiniteit? 1 process op core3 geeft 3.5-3.6McEMs, 2 processes op core0 en core 3 geeft gem. 2.5-2.6McEMs per process. Komt er dus op neer dat er ergens net als de HT een bottleneck zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 21:56

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Was er nou eigenlijk nog een methode om de clients te laten zien in Vista, als je de boel als service had geinstalleerd?

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desktop Interactie aanzetten. Dan krijg ik een pop-up mededeling om de client te kunnen zien.... een gelegenheid om de parms aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bubbles schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:20:
Was er nou eigenlijk nog een methode om de clients te laten zien in Vista, als je de boel als service had geinstalleerd?
En ik heb ergens een python script gepost, die de logs files parsed. Misschien dat ik er nog eens een gui omheen kan schrijven en er een exe van kan bakken...
OK, GUI erom heb ik al gefixed. Nu nog een exe bakken en online gooien :)
Allemaal voor de Vista gebruikers he? :P (En ikzelf maar werken onder linux :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door Balachmar op 13-04-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:35:
Desktop Interactie aanzetten. Dan krijg ik een pop-up mededeling om de client te kunnen zien.... een gelegenheid om de parms aan te passen.
Heb ik geprobeerd, Vista 64, maar bij mij maakte het, ook na enkele uren en opnieuw opstarten, geen verschil of ik het aan of uit had staan. Maar misschien met een handig exe'tje, je weet het maar nooit ;)

[ Voor 7% gewijzigd door vehpol op 13-04-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK, voor alle mensen die een andere manier zoeken om te kijken hoe het gaat met de client, je kunt nu een programma van mijn website downloaden, waarmee je via een GUI de log files kan parsen.
Hij geeft dan bijvoorbeeld dit weer:
k=21181, n=11114588 : 100%
k=24737, n=11307391 : 29.80%
k=21181, n=10875764 : 100%

Wat dus betekent dat hij 2 tests klaar heeft en bij de derde op 29.8% zit.
http://www.wligtenberg.nl/content/view/31/2/
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, indien er opmerkingen zijn, dan hoor ik die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-spec
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:10:
Iemand wel eens getest met quad (Vista/Q6600/2gb 667 DDR2) en aantal cores met SoB en affiniteit? 1 process op core3 geeft 3.5-3.6McEMs, 2 processes op core0 en core 3 geeft gem. 2.5-2.6McEMs per process. Komt er dus op neer dat er ergens net als de HT een bottleneck zit.
Is met mijn quad (Vista / Phenom 9850BE@2.6 / 2GB DDR2-800) net zo. Gezien SoB behoorlijk geheugenintensief is zit er een best groot verschil in of je 2 of 4 processes draait. 2 cores geeft ~5.0M cEMs per process, 4 cores geeft ~4.5M cEMs per process.

Maar SoB zit er voor mij weer bijna op. Het was me een genoegen.

R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Nu al ? We zitten nog niet op de helft, het is nog maar 13 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:46:
OK, voor alle mensen die een andere manier zoeken om te kijken hoe het gaat met de client, je kunt nu een programma van mijn website downloaden, waarmee je via een GUI de log files kan parsen.
Hij geeft dan bijvoorbeeld dit weer:
k=21181, n=11114588 : 100%
k=24737, n=11307391 : 29.80%
k=21181, n=10875764 : 100%

Wat dus betekent dat hij 2 tests klaar heeft en bij de derde op 29.8% zit.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, indien er opmerkingen zijn, dan hoor ik die graag.
Als ik sb.log selecteer; doet je programma verder niks (vista 32bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vehpol schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:53:
[...]Heb ik geprobeerd, Vista 64, maar bij mij maakte het, ook na enkele uren en opnieuw opstarten, geen verschil of ik het aan of uit had staan. Maar misschien met een handig exe'tje, je weet het maar nooit ;)
Bij mij (Vista 32) zie je ook niets als je via service start. Als ik via services de Seventeen or Bust Service vervolgens stop en daarna weer start dan krijg ik de dialoogvensters wel in beeld. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:10:
Ook ik zie dat met Vista/Q6600/2gb 800 DDR2. Ik denk wel dat jouw waardes wel aan de onderkant liggen. Mijn systeem is overclocked tot 3.3 GHz (memory tot 915) en ik heb op alle 4 de cores ongeveer 5.7 tot 5.8 McEMs. Het viel me trouwens op dat een behoorlijke winst te pakken was door het geheugen omhoog te krikken (in mijn geval van 1:1 naar 4:5 tov FSB) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar een power out en een restart liet 1 test die 97% was weer op 0.0% hervatten.... -1.3TcEM.

Afbeeldingslocatie: http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/acupuncture-9302.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik begreep dat er wat onduidelijk ontstaan is over het wel of niet mergen van teams.

Er is geen regel die stelt dat na zeven dagen de teams die op plaats 7 of lager staan worden opgeheven en verdeeld onder de andere teams van 4-6. Wel is het zo dat mensen zich op die dag kunnen aanmelden voor een team dat op een lagere plaats staat als nummer drie, in dit geval de teams op plaats 4-7.

Dus er hoeft op dit moment totaal niks te gebeuren en de stampede kan gewoon op deze manier doorgaan.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:32:
Sorry, maar een power out en een restart liet 1 test die 97% was weer op 0.0% hervatten.... -1.3TcEM.

[afbeelding]
Is ie hervat of aan een nieuwe begonnen ? Eer wordt namelijk regelmatig gesaved tussen door, dus het is vreemd dat ie niet verder gaat waar ie was (op het save punt).
iisschots schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:35:
Dus er hoeft op dit moment totaal niks te gebeuren en de stampede kan gewoon op deze manier doorgaan.
Sluit natuurlijk niet uit dat een merge van de laatste 2 teams qua competitie best een leuk idee is..

[ Voor 24% gewijzigd door DukeBox op 13-04-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:05:
[...]

Als ik sb.log selecteer; doet je programma verder niks (vista 32bit)
Hier ook geen teken van leven (vista 64bit). Ook interessant is dat ie standaard naar sclient.log zoekt, terwijl de windowsclient naar sb.log schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Das de default linux file name.. en aangezien boerenlater linux draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
DukeBox schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:21:
Das de default linux file name.. en aangezien boerenlater linux draait ;)
Volgens mij draait boerenlater Vista 32bit!

Maar het is zo dat Balachmar Linux draait.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

iisschots schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:35:
Ik begreep dat er wat onduidelijk ontstaan is over het wel of niet mergen van teams.

Er is geen regel die stelt dat na zeven dagen de teams die op plaats 7 of lager staan worden opgeheven en verdeeld onder de andere teams van 4-6. Wel is het zo dat mensen zich op die dag kunnen aanmelden voor een team dat op een lagere plaats staat als nummer drie, in dit geval de teams op plaats 4-7.

Van de mensen die op het Team Prime Ribeye hebben gereageerd is er een meerderheid voor een merge met de Bearhunters... Geen idee hoe de Bearhunters daarover denken, maar er is wel communicatie daarover. :) Het houdt de stampede-teams wat dichterbijelkaar waardoor je ook wat fanatieker kan worden. :P

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Ik kan evt. ook 2 stampede teams onder 1 nieuw stampede team hangen, dan is het wel een merge maar toch niet helemaal. (je krijgt dan een stampede team met 2 members)

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 13-04-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Xaverius schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:54:
[...]

Van de mensen die op het Team Prime Ribeye hebben gereageerd is er een meerderheid voor een merge met de Bearhunters... Geen idee hoe de Bearhunters daarover denken, maar er is wel communicatie daarover. :) Het houdt de stampede-teams wat dichterbijelkaar waardoor je ook wat fanatieker kan worden. :P
Voor zover mensen van Bearhunters hebben gereageerd op het forum daarvan, zijn die ook wel voor een merge met TPReye. Nu nog even kijken wat de crew ervan vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Voordat wij als crew een beslissing nemen willen we graag weten of de teamleiders van de andere stampede teams hier bewaar tegen hebben. Mochten deze er zijn dan ontvang ik deze bezwaren graag per mail of DM van de teamleiders.

Mochten er voor woensdag geen zwaarwegende bezwaren zijn ontvangen dan hebben wij er als crew ook geen problemen mee.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:08:
[...]

Bij mij (Vista 32) zie je ook niets als je via service start. Als ik via services de Seventeen or Bust Service vervolgens stop en daarna weer start dan krijg ik de dialoogvensters wel in beeld. :)
Als je bedoeld: Services starten, Seventeenorbust selecteren, rechts klikken, stoppen. Rechts klikken, starten. Dan heeft dat bij mij, Vista 64, geen effect. Blijft onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kleine detail is wel in de service properties, connect tab, om daar wel de desktop interactie aan te vinken. Als die bij mij uit staat krijg ik ook geen pop-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Ja, zover wat ik ook nog ;) Nou ja, goed, red me ook wel zonder. Zo is het niet. Kan via regedit en via de log file alles prima bijhouden en bekijken. Maar als het mogelijk is wil je het kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
iisschots schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:35:
Voordat wij als crew een beslissing nemen willen we graag weten of de teamleiders van de andere stampede teams hier bewaar tegen hebben. Mochten deze er zijn dan ontvang ik deze bezwaren graag per mail of DM van de teamleiders.

Mochten er voor woensdag geen zwaarwegende bezwaren zijn ontvangen dan hebben wij er als crew ook geen problemen mee.
De Bearhunters hebben er bij deze geen problemen mee en hopen samen met Team Prime Ribeye verder te kunnen.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik gebruik inderdaad linux, weet ik veel dat ze het log bestand een andere naam geven op een ander besturingssysteem... :)
Maar als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij een log bestand te e-mailen, dan kan ik eens kijken of hij het bij onder winxp wel doet met die file.
E-mail naar: wligtenberg[apendingantispam]gmeel[puntje]com
(en ja natuurlijk schrijf je gmeel anders :) )
Dan zal ik het zo snel mogelijk aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Balachmar schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:11:
Ik gebruik inderdaad linux, weet ik veel dat ze het log bestand een andere naam geven op een ander besturingssysteem... :)
Maar als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij een log bestand te e-mailen, dan kan ik eens kijken of hij het bij onder winxp wel doet met die file.
E-mail naar: wligtenberg[apendingantispam]gmeel[puntje]com
(en ja natuurlijk schrijf je gmeel anders :) )
Dan zal ik het zo snel mogelijk aanpassen.
You've got mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Aha, de log file van de windows client ziet er heel anders uit!
Das wel jammer, want ik zal nu het percentage zelf moeten uitrekenen. Dit stond namelijk wel in de log van de linux client. Maar ergens deze middag zal ik wel een vernieuwde versie hebben. Die ik vanavond wel weer kan omzetten naar exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Which saga continues? Dutch_Power_Cows grabbed teh lead! :Y
1. (1) 37.593.464.651 Dutch_Power_Cows 234.555.808 (1) 41252
2. (1) 37.589.922.512 TeamPrimeRib 16.134.304 (5) 95560
3. () 29.539.030.411 Anandtech 75.047.230 (2) 56416
4. () 21.418.633.479 FreeDC 7.018.138 (7) 26236
5. () 15.781.189.315 TeamRetro 6.390.961 (9) 36732
6. () 14.747.457.761 TeamGoobee 33.149.879 (3) 23458
7. () 14.126.079.669 The_Knights_Who_Say_Ni! 11.562.691 (6) 9899
8. () 11.009.127.047 Busty_Seventeen 17.280.977 (4) 14997
9. () 10.831.185.342 US-Distributed 2.149.901 (17) 16323
10. () 9.091.908.161 Russia 6.965.629 (8) 12873
*O*

Leuke postcount weer, 4444 stuks :>

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 14-04-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Tering zeg, wat is het een stuk moeilijker om uit de windows log file dezelfde informatie te halen zeg...
Maar het is me ondertussen wel gelukt. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het altijd klopt. Maar dat komt omdat er in de logfile niet goed wordt aangegeven bij welke test het aantal blocks te gaan hoort. Maar ik denk wel dat het in de meeste gevallen goede resultaten behaald.
Ik zal vanavond de nieuwe versie online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK mensen de nieuwe versie van de parser staat online:

En nu zou hij echt goed moeten werken, met dank aan Bubbles
Willen jullie me trouwens hier even laten weten of hij het goed doet? :)

[ Voor 39% gewijzigd door Balachmar op 14-04-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
Ik had even een vraag over de SoB client.
Aan het begin van de stampede was ik begonnen met een test. Afgelopen weekend heb ik mijn pc aan een ander netwerk gehangen, waardoor de client een nieuwe test heeft opgehaald. Nu zou ik graag eerst verder gaan met de test waar ik al mee begonnen was. In de client heb ik nu aangevinkt dat hij moet stoppen nadat de testen afgerond zijn, is het dan zo dat ook mijn nog openstaande test wordt afgemaakt?
In de preferences op de SoB site staat nog steeds de eerste test vermeld, dus die is ook nog niet weer vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mathijsjansen86 schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:34:
Ik had even een vraag over de SoB client.
Aan het begin van de stampede was ik begonnen met een test. Afgelopen weekend heb ik mijn pc aan een ander netwerk gehangen, waardoor de client een nieuwe test heeft opgehaald. Nu zou ik graag eerst verder gaan met de test waar ik al mee begonnen was. In de client heb ik nu aangevinkt dat hij moet stoppen nadat de testen afgerond zijn, is het dan zo dat ook mijn nog openstaande test wordt afgemaakt?
Nee, de client begint niet zelfstandig aan oude half afgemaakt testen, het beste is om deze handmatig te expiren.

Zie ook [SoB] Netjes stoppen met Stampen

[ Voor 77% gewijzigd door Frentik op 14-04-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
Ja, die post had ik ook gelezen en toen begon ik mij af te vragen of er nog een mogelijkheid is om half afgemaakte tests te hervatten.
Helaas kan dat dus niet. (is er wel een mogelijkheid om de client opdracht te geven via een ander programma zoals SBqueue?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mathijsjansen86 schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:19:
Ja, die post had ik ook gelezen en toen begon ik mij af te vragen of er nog een mogelijkheid is om half afgemaakte tests te hervatten.
Helaas kan dat dus niet. (is er wel een mogelijkheid om de client opdracht te geven via een ander programma zoals SBqueue?)
Nee, SBqueue is alleen een SoB-proxy en kan geen clients aansturen.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste