Ok, Ok ik weet dat het nog vroeg is maar naar aanleiding van deze post van VJS op het ARS forum wil iedereen vragen om een lopende test netjes af te maken en/of te expiren op de SoB homepage. Ik heb het nu maar vast gepost zodat minder frequente bezoekers ook de kans krijgen om dit te lezen, en vertel het voort 
Om netjes te stoppen moet je:
- de test waar je mee bezig bent afmaken * (In de windows client is het heel makkelijk, gewoon de optie "exit w/o new test" aanvinken)
- na het inleveren van deze test log je in op www.seventeenorbust.com en ga je naar je lijstje met pending tests via Preferences -> "Pending test managment" -> daar druk op "expire" voor elke nog openstaande test.
* Voor linux/mac is deze optie er niet dacht ik, het beste is dan tegen het einde van de lopende test "transmit intermediate blocks" uit te zetten. Zodra de hele test klaar is word deze toch geflusht, vervolgens stop je de nieuwe test zsm en expire je deze op de website. Omdat je "transmit intermediate blocks" al uit had staan heb je voor de nieuwe test nog niks ingeleverd en krijg je geen minpunten. (Tenzij iemand een beter manier weet om een linux/mac client netjes te stoppen).
PS het is wel de bedoeling pas na 1 mei te stoppen hè, maar doorgaan mag ook
. Het zou namelijk wel leuk zijn om iig meer te doen dan Primerib (~35T/dag dus).
Het beste kun je dus lopende testen netjes af moet maken 1) in het belang van het project (testen die 95% af zijn moeten later alsnog opnieuw gedaan worden), 2) in het belang van DPC (als je testen niet afmaakt zul je uiteindelijk minpunten krijgen (en dus DPC ook).Originally posted by VJS:
@DPC,
Thats some pretty impressive firepower but I'd remind you guys that tests need to be finished to score. By that I mean some of these tests take weeks to complete if they are not completed the score will eventually be removed.
Also for those users that decide to only participate for the month. Please ask them to finish the test they started. Once they are complete please make sure they expire all pending tests in their user profile so no test is left undone.
Thanks again.
Om netjes te stoppen moet je:
- de test waar je mee bezig bent afmaken * (In de windows client is het heel makkelijk, gewoon de optie "exit w/o new test" aanvinken)
- na het inleveren van deze test log je in op www.seventeenorbust.com en ga je naar je lijstje met pending tests via Preferences -> "Pending test managment" -> daar druk op "expire" voor elke nog openstaande test.
* Voor linux/mac is deze optie er niet dacht ik, het beste is dan tegen het einde van de lopende test "transmit intermediate blocks" uit te zetten. Zodra de hele test klaar is word deze toch geflusht, vervolgens stop je de nieuwe test zsm en expire je deze op de website. Omdat je "transmit intermediate blocks" al uit had staan heb je voor de nieuwe test nog niks ingeleverd en krijg je geen minpunten. (Tenzij iemand een beter manier weet om een linux/mac client netjes te stoppen).
PS het is wel de bedoeling pas na 1 mei te stoppen hè, maar doorgaan mag ook
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel