Niet duur, maar geen 3G.Danny the dog schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:14:
Galaxy Tab 8.9 16GB WiFi bij Bobshop voor € 250,-
Geen gedoe met abo-constructies ed.
Zojuist even besteld in de winkel: abonnement kost je minimaal 10 euro als je tijdig opzegt. Niet slecht.RemcoDelft schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:28:
In de Belcompany-folder (geldig van 4 t/m 19 augustus) staat een hele aantrekkelijke aanbieding die ik nog niet online kan vinden (wellicht vanaf 4 augustus dus?):
Samsung Galaxy Tab 8.9" van EUR 299,99 voor EUR 199,99 **
**Deze prijs is alleen geldig bij aanschaf van een maandelijks opzegbaar MBB abonnement
@Hieronder: maakte niet uit. Andere shops hadden er heel veel op voorraad, daar komt-ie nu vandaan naar deze shop.
[ Voor 9% gewijzigd door RemcoDelft op 02-08-2012 12:00 ]
Dus niet vanaf 4 augustus maar nu ook al?
En is het de 3G of WiFi versie? Thnx alvastRemcoDelft schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Zojuist even besteld in de winkel: abonnement kost je minimaal 10 euro als je tijdig opzegt. Niet slecht.
Lijkt mij toch de 3G versie, anders zou je niks hebben aan die data-abonnement...
Ik overweeg ook een tablet aan te schaffen. Niet voor mezelf, maar voor mijn ouders. Mijn oog is gevallen op de iPad. Aangezien het geen techneuten zijn en ik het liefst zo weinig mogelijk voor helpdesk speel
heb ik nog twee vragen:
Bedankt alvast!
- Weet iemand of de tablets simlockvrij zijn?
- Kan ik er zelf simpel een afgeknipte simkaart in stoppen?
Bedankt alvast!
Ik mis in je hele verhaal ook maar iéts van een aanbieding en denk dus dat het 100% off-topic is hierobjectief2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:16:
Bedankt alvast!
Nickname does not reflect reality
Dat valt best wel mee hoor.. Het is hier gebruikelijk dat de aanbiedingen besproken worden, meneer vraagt specifiek wat je nou bij de aanbieding krijgt, en hier mijn antwoord:
Er is een 99% kans dat de tablets die belcompany aanbied simlock vrij zijn ja.
Er is een 99% kans dat de tablets die belcompany aanbied simlock vrij zijn ja.
[ Voor 0% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-08-2012 16:18 . Reden: 'kans' toegevoegd ]
De Samsung is simlockvrij (volgens de verkoper). Voor de iPad: vraag het ze en post het hierTWeaKLeGeND schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:22:
Er is een 99% dat de tablets die belcompany aanbied simlock vrij zijn ja.
Staat deze folder al ergens online (gescand of in andere vorm)?RemcoDelft schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:28:
In de Belcompany-folder (geldig van 4 t/m 19 augustus) staat een hele aantrekkelijke aanbieding die ik nog niet online kan vinden (wellicht vanaf 4 augustus dus?):
Samsung Galaxy Tab 8.9" van EUR 299,99 voor EUR 199,99 **
**Deze prijs is alleen geldig bij aanschaf van een maandelijks opzegbaar MBB abonnement
De website leert dat MBB staat voor Mobiel BreedBand, wat normaal vanaf EUR 17,50/maand beschikbaar is.
Is al eerder gepostnoakes schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:43:
[...]
Staat deze folder al ergens online (gescand of in andere vorm)?
http://epub01.publitas.com/122/144/#/spreadview/6/
[ Voor 53% gewijzigd door yassiro op 02-08-2012 15:51 ]
Online zie ik een looptijd van 12 maanden minimaal, waar heb je gevonden dat hij direct opzegbaar is?RemcoDelft schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Zojuist even besteld in de winkel: abonnement kost je minimaal 10 euro als je tijdig opzegt. Niet slecht.
@Hieronder: maakte niet uit. Andere shops hadden er heel veel op voorraad, daar komt-ie nu vandaan naar deze shop.
er staat:Christoph schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:52:
[...]
Online zie ik een looptijd van 12 maanden minimaal, waar heb je gevonden dat hij direct opzegbaar is?
299.99 naar 199,99** die 2 sterren houden in dat er ergens anders de de rest of voorwaarde staat.
gelezen? juist per maand op opzegbaar
[ Voor 5% gewijzigd door raro007 op 02-08-2012 15:58 ]
Nah, ik heb t in de Belcompany winkel nagevraagd en de actie betreft de Galaxy Tab 8.9 3G, waarbij je een abo mag nemen van 5 euro per maand. Het abo mag je ook al na de eerste maand beindigen volgens de verkopers, dus echt maandelijks opzegbaar. Zo kost je de 3G Tab dus 205 euro. Mooie deal dus
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Er zijn geen gelockte iPads vooralsnog ;-)
Dit betwijfel ik aangezien je ook een opzegtermijn hebt van 1 maand. Denk dat het sowieso >210 Euro wordt.Danny the dog schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:42:
Zo kost je de 3G Tab dus 205 euro. Mooie deal dus
Ben zojuist bij de belcompany geweest. Er komen 10,- euro aansluitkosten bij. Actie tarief voor eerste 2 maanden is 5 euro/pm Als je opzegt geldt een opzegtermijn van 30 dagen, dus komt er volgens mij nog 10 Euro erbij(*) voor de derde maand (het normale tarief). Dus totaal wordt het minstens 230 Euro. En ja het gaat inderdaad om de 3G versie.Danny the dog schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:42:
Nah, ik heb t in de Belcompany winkel nagevraagd en de actie betreft de Galaxy Tab 8.9 3G, waarbij je een abo mag nemen van 5 euro per maand. Het abo mag je ook al na de eerste maand beindigen volgens de verkopers, dus echt maandelijks opzegbaar. Zo kost je de 3G Tab dus 205 euro. Mooie deal dus
(*)
In de voorwaarde van Vodafoon staat het volgende:
Tijdens de minimumduur kun je opzeggen tegen het einde van de minimumduur, met een opzegtermijn van één maand.
Stond hier volgens mij nog niet vermeld, maar je kan tot en met 3 augustus 20% van je orderbedrag bij dixons.nl met Airmiles betalen. Voor mensen die nog een stapel hebben liggen erg voordelig!
Ener103 in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"Torrentus schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:27:
Stond hier volgens mij nog niet vermeld, maar je kan tot en met 3 augustus 20% van je orderbedrag bij dixons.nl met Airmiles betalen. Voor mensen die nog een stapel hebben liggen erg voordelig!
Bij dixons had ik laatst de Samsung ssd van 128 GB gehaald. Das was die het voordeligst. Icm die 20% al helemaalTorrentus schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:27:
Ik ga ook sowieso een SSD halen. Ik denk dat ik zelfs maar eens een nieuwe pc ga kopen. Misschien zelfs wel met een case!
Ze hebben alleen niet alles dat ik wil, dus ik denk dat ik er slechts een paar onderdelen haal.
Ze hebben alleen niet alles dat ik wil, dus ik denk dat ik er slechts een paar onderdelen haal.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Asus Maximus GENE-Z (Z68 mATX)
Het is dan wel Max Ict... maar ja, toch 50 euro verschil met andere shops.
Het is dan wel Max Ict... maar ja, toch 50 euro verschil met andere shops.
Nog over pointshop (voor mensen die er nog op wachten). De brieven zijn net verstuurd, hier in ieder geval wel. Wel staat er 'Verstuurd op 03-08-2012', wat dus niet op de Woensdag is zoals ergens op de site staat vermeld.
Geen van mijn creditcards werken bij pointshop, tjah dan niet
50%?Willaaam schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:07:
50% korting op alienware desktops bij 4launch
http://nieuwsbrief.4launch.nl/webmail.php?mailId=692

Afaik zijn het oude modellen, de huidige modellen op de Dell site hebben SB-E cpu's ,en lijken de "orginele" prijzen wat overdreven.ThinClientQ schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:10:
[...]
50%?Hoe kunnen ze nu nog marge maken? Of zijn die producten daadwerkelijk zo overrated?
[ Voor 8% gewijzigd door Zer0 op 03-08-2012 14:14 ]
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Originele prijzen zijn wellicht iets overdreven en het zijn sandy bridge modellen volgens mij, maar het zijn best wel lekkere specs voor het geld!Zer0 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:13:
[...]
Afaik zijn het oude modellen, de huidige modellen op de Dell site hebben SB-E cpu's ,en lijken de "orginele" prijzen wat overdreven.
Anoniem: 325202
*knip*
Houd het on-topic a.u.b.
Houd het on-topic a.u.b.
[ Voor 75% gewijzigd door Orion84 op 03-08-2012 14:46 ]
*knip*
Houd het on-topic a.u.b.
Houd het on-topic a.u.b.
[ Voor 87% gewijzigd door Orion84 op 03-08-2012 14:46 ]
Djankie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 02:24:
Bij de Media Markt online shop een Linksys E4200 router voor 79 euro.
iNSaNe-oNe schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:37:
Over die E4200 aanbieding: staat helaas niet bij of het een v1 of v2 model betreft.
v1 is 'langzamer' op de 2,4GHz -band vergeleken met de v2 (300Mbps vs. 450Mbps), en de v2 ondersteunt GEEN DD-WRT of Tomato (v1 wel).
Ik heb een mail gestuurd naar de MM - hopen dat ze vandaag nog antwoorden om duidelijkheid te geven.
Net binnen, het is dus de V2 versie, oftewel E4200-EWJumpman schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:46:
[...]
Het lijkt de V2 te zijn, gezien de 450 Mbps die ze claimen in de tekst.
Bedankt voor de tip Djankie.
2 licenties AVG Internet Security voor € 9,95 + € 5,95 verzendkosten (?) bij ibood vandaag. Licenties één jaar geldig.
Edit: Kan nog goedkoper, €4,95 voor een single license.
Edit: Dat is alleen AV, geen Internet Security. Bedankt voor de correctie HitDyl
Edit: Dat is alleen AV, geen Internet Security. Bedankt voor de correctie HitDyl
[ Voor 40% gewijzigd door Taigu op 05-08-2012 12:05 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik vind die 5,95 verzendkosten nogal overdreven voor een brief...Taigu schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:14:
2 licenties AVG Internet Security voor € 9,95 + € 5,95 verzendkosten (?) bij ibood vandaag. Licenties één jaar geldig.
En die link in je bericht spreekt van 4,95 POND en geen euro.
[ Voor 6% gewijzigd door Luuk1983 op 04-08-2012 10:29 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
En als je rechtsboven de EURO selecteert dan krijg je de prijs in euro te zien: ook 4,95. Net als de USD, AUD en CAD (?!). Dus de echte koopjesjagers rekenen af in USD.Luuk1983 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:29:
[...]
Ik vind die 5,95 verzendkosten nogal overdreven voor een brief...
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Our Price: €4.95 is toch echt euro, geen £Luuk1983 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:29:
[...]
Ik vind die 5,95 verzendkosten nogal overdreven voor een brief...
Zal wel 2013 versie aankomen snel. Zou je deze kunnen updaten naar 2013?
Weird, als ik op je link klink zie ik:Kenzi schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:06:
[...]
Our Price: €4.95 is toch echt euro, geen £
Zal wel 2013 versie aankomen snel. Zou je deze kunnen updaten naar 2013?
AVG Anti-Virus 2012 [1-PC]
includes 1-PC, 1-Year license
RRP: £29.99
Save: £25.04 (83%)
Our Price: £4.95
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Bedankt voor de terugkoppeling!Yippie schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:46:
Net binnen, het is dus de V2 versie, oftewel E4200-EW
Bedankt voor de tip Djankie.
... en oranje! :P
Kan nog goedkoperTaigu schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:14:
1 pc. Licentie tot 2018.
1e DM met emailadres mag de bon voor een gratis apk:
Op de digitale APK Autobon vindt u een uniek nummer. Op www.apkautobon.nl kunt u met dit unieke nummer éénmalig een APK afspraak maken. Op de website krijgt u een overzicht van de beschikbare dagen/tijden bij het door u geselecteerde autobedrijf en kunt u direct online reserveren.
Wij verzoeken u vriendelijk om uitsluitend online een afspraak te maken. De gratis APK is enkel van toepassing bij online reserveringen. Vergeet de geprinte APK Autobon voucher niet mee te nemen naar de APK afspraak bij het door u geselecteerde RDW erkend autobedrijf!
Op de digitale APK Autobon vindt u een uniek nummer. Op www.apkautobon.nl kunt u met dit unieke nummer éénmalig een APK afspraak maken. Op de website krijgt u een overzicht van de beschikbare dagen/tijden bij het door u geselecteerde autobedrijf en kunt u direct online reserveren.
Wij verzoeken u vriendelijk om uitsluitend online een afspraak te maken. De gratis APK is enkel van toepassing bij online reserveringen. Vergeet de geprinte APK Autobon voucher niet mee te nemen naar de APK afspraak bij het door u geselecteerde RDW erkend autobedrijf!
Die APK bon is op auto en naam, volgens mij niet overdraagbaar...
Heb bij de Mediamarkt een 16GB SD card besteld. Aangegeven dat ik 'm in de winkel kom ophalen. Moet ik dan nog wachten op een bepaalde verzendbevestiging (richting winkel) of kan ik zo langs bij de desbetreffende Mediamarkt?
Wat zeiden ze tegen je toen je even had gebeld daarnet?noakes schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:20:
Heb bij de Mediamarkt een 16GB SD card besteld. Aangegeven dat ik 'm in de winkel kom ophalen. Moet ik dan nog wachten op een bepaalde verzendbevestiging (richting winkel) of kan ik zo langs bij de desbetreffende Mediamarkt?
offtopic:
never mind
never mind
[ Voor 87% gewijzigd door noakes op 04-08-2012 14:39 ]
Amac shop eindhoven heuvel galerie heeft 10% korting op alle macs inclusief macbook pro retina :)Tot 5 uur 
Vriend van me heeft die net opgepikt, nog genoeg retina's op voorraad
Vriend van me heeft die net opgepikt, nog genoeg retina's op voorraad
[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 04-08-2012 15:41 ]
Dat is inderdaad nogal knullig van mediamarkt(dat je het nergens kan terug lezen), maar je krijgt inderdaad nog een laatste mail met dat het product klaar ligt bij je MM, dan kan je het ophalen.noakes schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:20:
[ Voor 3% gewijzigd door B0MBACI op 04-08-2012 20:25 ]
Donderdag een boodschap bij Belcompany gedaan en de Galaxy Tab 8.9 opgehaald en ja 3G zit erop.
Als het goed is wel 2 maanden €5 euro abbonement die van ipad en een €10 activatiekosten.
Wil hem rooten maar lukt nog even niet na de stappen gedaan te hebben op youtube blijft hij zwart beeld geven. (komt niet in recovery) De SGN ging veel makkelijker.
Al met al leuke tab en nu nog allemaal accesoire's erop kopen ziet er ook leuk uit naast z'n kleine note broertje.
1080P Mkv's stotteren nu nog , maar hoop dat dat met ICS over is. Diverse players al geprobeerd.
Gewoon kopen de tab is mijn mening!!!
Als het goed is wel 2 maanden €5 euro abbonement die van ipad en een €10 activatiekosten.
Wil hem rooten maar lukt nog even niet na de stappen gedaan te hebben op youtube blijft hij zwart beeld geven. (komt niet in recovery) De SGN ging veel makkelijker.
Al met al leuke tab en nu nog allemaal accesoire's erop kopen ziet er ook leuk uit naast z'n kleine note broertje.
1080P Mkv's stotteren nu nog , maar hoop dat dat met ICS over is. Diverse players al geprobeerd.
Gewoon kopen de tab is mijn mening!!!
[ Voor 7% gewijzigd door jingaling op 04-08-2012 20:41 ]
Dat is niet AVG Internet SecurityTaigu schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:14:
Anoniem: 440456
Goedenavond allemaal,
25 euro korting bij een minimale besteding van 75 euro op www.bosmenshop.nl
Kortingscode: welkombos
Hoe kom ik eraan: Een artikel besteld bij Drogisterij.net en in de verpakking kwam ik het tegen.
25 euro korting bij een minimale besteding van 75 euro op www.bosmenshop.nl
Kortingscode: welkombos
Hoe kom ik eraan: Een artikel besteld bij Drogisterij.net en in de verpakking kwam ik het tegen.
Goede... *kijkt even hoe laat het is* morgen.
Ibood heeft vandaag een Canton 5.1 Speakerset en een bureaustoel!
Ibood heeft vandaag een Canton 5.1 Speakerset en een bureaustoel!
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Op de bon staat alleen een uniek nummer meer niet. Geen kenteken of iets. Ik denk dat de telegraaf die alleen verzameld voor hun eigen database of voor controle op meerdere aanvragen.COWBertha schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:50:
Ik heb er twee, waarbij ik alleen een e-mailadres heb ingevuld bij de aanvraag. De nummers zijn uniek, maar de bonnen zijn wel overdraagbaar.COWBertha schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:50:
Ik zag dat de Kingston V200 128GB ineens heel goedkoop is. Zou hij een beetje goed zijn? Hij schijnt met de nieuwste firmware goed te werken.
Hier precies dezelfde vraag al een keer beantwoord: SSD, klopt dit wel?danielkraak schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:53:
Ik zag dat de Kingston V200 128GB ineens heel goedkoop is. Zou hij een beetje goed zijn? Hij schijnt met de nieuwste firmware goed te werken.
The devil is in the details.
Zijn meerdere winkels die het voor dezelfde prijs aanbieden, dus ik denk van wel.Hahn schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 11:26:
[...]
Hier precies dezelfde vraag al een keer beantwoord: SSD, klopt dit wel?
[ Voor 194% gewijzigd door Djankie op 05-08-2012 13:09 ]
Ja, hetzelfde concern in ieder geval.Anoniem: 303530 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:13:
De laatste keer dat ik keek waren mycom, dixons en dynabyte dezelfde winkel.
Zou even op GoT een zoekopdrachtje doen naar die V200...dan snap je ook die opruim prijs.
Maar als je een "goede" band wil opbouwen met de Mycom service balie is dit wel een goede manier
Maar als je een "goede" band wil opbouwen met de Mycom service balie is dit wel een goede manier
Het was een link naar een topic, niet een vraagDjankie schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:07:
[...]
Zijn meerdere winkels die het voor dezelfde prijs aanbieden, dus ik denk van wel.
The devil is in the details.
Zoals al eerder gezegd, is men positiever over de schijf met de nieuwe firmware-update.Barrycade schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:41:
Zou even op GoT een zoekopdrachtje doen naar die V200...dan snap je ook die opruim prijs.
En kan je de oude schijf dan ook updaten, of moet je geluk hebben dat het hier om de schijf met nieuwe update gaat.danielkraak schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 14:03:
[...]
Zoals al eerder gezegd, is men positiever over de schijf met de nieuwe firmware-update.
Ja dat kan. Had je zelf ook wel kunnen googlen trouwens...HitDyl schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:09:
[...]
En kan je de oude schijf dan ook updaten, of moet je geluk hebben dat het hier om de schijf met nieuwe update gaat.
Of gewoon 8 posts terug lezen ipv alleen de laatste post in een topic... daar staat de link namelijkHitDyl schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:09:
[...]
En kan je de oude schijf dan ook updaten, of moet je geluk hebben dat het hier om de schijf met nieuwe update gaat.
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Alle Macbook Airs zijn 100 euro per nieuw model goedkoper bij Dixons.nl:)
Nice
Nice
Klinkt leuk, is een wat ouder product (2006) maar voor bepaalde mensen een mooie toetsenbord, ik twijfel zelf tussen een mooie mechanische, of op zijn minst een illuminated. Erg jammer dat deze geen verlichting heeft, anders had ik em wel gekocht.Danny the dog schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:33:
Verdomd mooi toetsenbordje in de dagaanbieding bij Alternate...
Logitech diNovo Edge voor € 59,90 ipv de normale ca € 104,-
Zojuist een 64 GB SD kaart bij Conrad besteld voor €32.49 inclusief verzendkosten.Tjeerdtq schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:
[...]
Ik weet niet hoelang deze geldig is, maar als je nog €7,50 korting nodig hebt bij conrad, heb ik deze voor je:
020597-AN
Zit even te spelen bij Conrad![]()
De letters van de code is onzin. Kan je alles van maken wat je wilt.
Laatste cijfer 7 of 8 = 7.50 korting
Laatste cijfer 4, 5 of 6 = 5.00 korting
Laatste cijfer 2 = 2.00 korting
Maar is maar 1 code per bestelling te gebruiken.
http://www.conrad.nl/ce/n...-SDXC-kaart-64GB-Class-10
Kaartje is afgeprijsd van 46 voor 40 euro, en met bovenstaande truc kreeg ik nog eens 7.50 korting!
Heb de Logitech Dinovo Edge toetsenbord sinds 2007Danny the dog schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:33:
Verdomd mooi toetsenbordje in de dagaanbieding bij Alternate...
Logitech diNovo Edge voor € 59,90 ipv de normale ca € 104,-
Voor sommigen kan het een gemis zijn, dat de toetsenbord geen keypad heeft. Ik was daar snel aan gewend, helaas doet mijn aan- en uitknop soms raar, na 5 jaar dagelijks gebruik kan ik me dat goed voorstellen.
Als ik het geld zou hebben, zou ik het direct bij Alternate direct bestellen, oude toetsenbord naar de mediacenter, nieuwe op de computer gebruiken
Bax shop heeft ook weer leuke aanbiedingen http://www.bax-shop.nl/all_inclusive_weken/
http://www.bax-shop.nl/dj...stuk/product-details.html
26 euro korting op de Tannoy Reveal 501A
en een flinke korting een op synth http://www.bax-shop.nl/sy...izer/product-details.html
http://www.bax-shop.nl/dj...stuk/product-details.html
26 euro korting op de Tannoy Reveal 501A
en een flinke korting een op synth http://www.bax-shop.nl/sy...izer/product-details.html
*knip*
Als je niks zinnigs toe te voegen hebt, reageer dan niet.
Als je niks zinnigs toe te voegen hebt, reageer dan niet.
[ Voor 84% gewijzigd door Orion84 op 06-08-2012 20:34 ]
Worden er ook af en toe acties toegankelijk voor Belgen gepost?
.
Bij ING kan je met rentepunten de pricewatch: Sony KDL-65HX920 met fikse korting bestellen. 2374,50 euro tegenover 3499 euro. Bijna 33% korting.
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6094711#52350
Helaas, de actie van de v&d waar je met de code "Zomer25" 25 euro korting krijgt bij een bestelling vanaf 100 euro, heeft nogal een lijst met uitzonderingen. Een boel meer dan de "enkele merken kunnen uitgesloten zijn" waarmee de actie werd aangekondigd.
De volgende merken zijn uitgesloten: Accessorize, After Eden, Amor, Benetton, Boobs & Bloomers, De leukste fotostudio, Dixons, I am, ICI Paris, La Place, Mango, Monsoon, Nicky Nobel, Pepe Jeans, Perry Sport, Prenatal, Sephora, Six en Zack.
De volgende merken zijn uitgesloten: Accessorize, After Eden, Amor, Benetton, Boobs & Bloomers, De leukste fotostudio, Dixons, I am, ICI Paris, La Place, Mango, Monsoon, Nicky Nobel, Pepe Jeans, Perry Sport, Prenatal, Sephora, Six en Zack.
Je beseft je wel dat je jezelf flinkt naait als je een dergelijk bedrag op een ING rekening hebt staan? (200.000E/J euro moet je hebben op je spaarrekening of iets dergelijks bij ING om voor deze actie in aanmerking te komen of dus bijv 20.000 10 jaar lang)Mythx schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:13:
Bij ING kan je met rentepunten de pricewatch: Sony KDL-65HX920 met fikse korting bestellen. 2374,50 euro tegenover 3499 euro. Bijna 33% korting.
Bij Centralpoint zijn ze weer eens lekker bezig...
2x Zotac 570 voor:
http://www.centralpoint.n...-zt-50203-10m-num-536900/ = 69.02 n.v.t.
http://www.centralpoint.n...-zt-50205-10p-num-960751/ = 164.02
Die laatste is ongeveer 100 euro korting. Nog redelijk, toch ?
2x Zotac 570 voor:
http://www.centralpoint.n...-zt-50203-10m-num-536900/ = 69.02 n.v.t.
Volgens mij vervallen rentepunten na 4 jaar?TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:55:
[...]
Je beseft je wel dat je jezelf flinkt naait als je een dergelijk bedrag op een ING rekening hebt staan? (200.000E/J euro moet je hebben op je spaarrekening of iets dergelijks bij ING om voor deze actie in aanmerking te komen of dus bijv 20.000 10 jaar lang)
voorraad: 0Freakster86 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:16:
2x Zotac 570 voor:
http://www.centralpoint.n...-zt-50203-10m-num-536900/ = 69.02
Bestellen, helaas-sorry-mailtje krijgen en dan alternatief eisen
69,02 incl.btw is zeker niet veel
In de algemene voorwaarden vind ik niets wat rept over druk/zet fouten. Voor mij heeft het geen zin om te bestellen, was het nu een kaart uit de 6 serie was het een ander verhaal.
In de algemene voorwaarden vind ik niets wat rept over druk/zet fouten. Voor mij heeft het geen zin om te bestellen, was het nu een kaart uit de 6 serie was het een ander verhaal.
[ Voor 33% gewijzigd door Perkouw op 07-08-2012 18:41 ]
Maar een HP-notebook ofzo, valt natuurlijk niet onder Dixons. Dixons heeft geen huismerk, dus kan je alles qua elektronica gewoon kopen, naar mijn idee.BounceMeister schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:39:
Helaas, de actie van de v&d waar je met de code "Zomer25" 25 euro korting krijgt bij een bestelling vanaf 100 euro, heeft nogal een lijst met uitzonderingen. Een boel meer dan de "enkele merken kunnen uitgesloten zijn" waarmee de actie werd aangekondigd.
Maar toch werkt de code niet op een laptop.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Toch wel, V&D verkoopt zelf geen hardware, maar laat alles via de store in store van Dixons verkopen, dus ook online.
Click to buy heeft een mooie tv in de aanbieding. Heb er 1 besteld. Zit toch dik onder de goedkoopste
prijs in de pricewatch!
http://www.clicktobuy.nl/...3G-3d-fullhd-led-tv-actie
prijs in de pricewatch!
http://www.clicktobuy.nl/...3G-3d-fullhd-led-tv-actie
Sandisk 16 gb Extreme SD Card class 10 (45 mb/s) bij Mymemory.co.uk tot 00:00 vandaag. Zie hier.
Inclusief verzenden ben je zo'n 15 euro kwijt. Dat is zeer aantrekkelijk geprijsd.
Heb je liever een Micro SD kaart van? Lexar 32 GB Micro SD (SDHC) class 10 inclusief micro card reader, voor zo'n 25 euro inclusief verzendkosten, zie hier.
Inclusief verzenden ben je zo'n 15 euro kwijt. Dat is zeer aantrekkelijk geprijsd.
Heb je liever een Micro SD kaart van? Lexar 32 GB Micro SD (SDHC) class 10 inclusief micro card reader, voor zo'n 25 euro inclusief verzendkosten, zie hier.
[ Voor 26% gewijzigd door wilmundo op 07-08-2012 20:56 ]
Zie mijn post van gisteren voor een sd-kaart van 64 gb voor 32 euro.wilmundo schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:50:
Sandisk 16 gb Extreme SD Card class 10 (45 mb/s) bij Mymemory.co.uk tot 00:00 vandaag. Zie hier.
'LET OP: dit betreft een reserveonderdeel bla bla geen doos bla bla'Freakster86 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:16:
2x Zotac 570 voor:
http://www.centralpoint.n...-zt-50203-10m-num-536900/ = 69.02
Platinum is nu eenmaal niet echt helemaal gelijk aan Sandisk hè. Da's een b-merk met een a-merk vergelijken.BigNaatje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:10:
Zie mijn post van gisteren voor een sd-kaart van 64 gb voor 32 euro.
pricewatch: Platinum SDXC 64GB Class 10BigNaatje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:10:
[...]
Zie mijn post van gisteren voor een sd-kaart van 64 gb voor 32 euro.
Scheelt niet zo veel met de pricewatch daar is hij € 34,45 bij de goedkoopste shop.
Zie 't nu ja. Streep door gehaald. De ander is wel gewoon een gpu. 100 euro korting, mits er wordt geleverd.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:13:
[...]
'LET OP: dit betreft een reserveonderdeel bla bla geen doos bla bla'
Tnx, nette prijs voor die Sandisk!wilmundo schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:50:
En met de code VE5AW12 nog eens 5% korting extra.
Totaal was ik dus 11,44 GBP kwijt, dus iets van 14 eur.
edit: 14,97 om precies te zijn
In verhouding is die platinum goedkoper, maar de Sandisk is een klap sneller.
[ Voor 5% gewijzigd door DJSmiley op 07-08-2012 23:14 ]
Dankjewel wilmundo & DJSmiley voor de site en de kortingscode!DJSmiley schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:28:
[...]
Tnx, nette prijs voor die Sandisk!
En met de code VE5AW12 nog eens 5% korting extra.
Totaal was ik dus 11,44 GBP kwijt, dus iets van 14 eur.
In verhouding is die platinum goedkoper, maar de Sandisk is een klap sneller.
Ik heb ook niet gezegd dat dat zo is. Ik gebruik de kaart echter alleen voor extra opslagmogelijkheid in mijn laptop en daarvoor heb ik geen supersnelle kaart nodig. Het scheelt wel bijna 50% qua prijs als je hem vergelijkt met alle andere sd-kaartjes van 64 GB.Brad Pitt schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:16:
[...]
Platinum is nu eenmaal niet echt helemaal gelijk aan Sandisk hè. Da's een b-merk met een a-merk vergelijken.
Ik rij ook geen Ferrari omdat ik mijn auto alleen gebruik om van A naar B te komen. Het scheelt wel bijna 80% qua prijs als je hem vergelijkt met alle andere auto'sBigNaatje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 07:38:
[...]
Ik heb ook niet gezegd dat dat zo is. Ik gebruik de kaart echter alleen voor extra opslagmogelijkheid in mijn laptop en daarvoor heb ik geen supersnelle kaart nodig. Het scheelt wel bijna 50% qua prijs als je hem vergelijkt met alle andere sd-kaartjes van 64 GB.
Geintje
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Lees trouwens vooral de review van dit kaartje, die gebruiker gebruikt hem gewoon in zijn camera zonder problemen. Het is dan ook een class10 kaart, ook al voldoet hij blijkbaar maar net aan die eis. De kwaliteit zal best wel wat minder zijn, dus deze kaart kopen of een duurdere van een beter merk is een afweging die een ieder vooral zelf moet maken.Freekers schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 07:53:
[...]
Ik rij ook geen Ferrari omdat ik mijn auto alleen gebruik om van A naar B te komen. Het scheelt wel bijna 80% qua prijs als je hem vergelijkt met alle andere auto's![]()
GeintjeJij misschien wel, maar anderen willen hem wellicht gebruiken in hun fotocamera oid en dan is snelheid wel van belang en dan is zo'n vergelijking natuurlijk onfair. Voor de mensen die echter dezelfde doeleinden hebben als jij is het echter niet verkeerd om potentiële kopers daar natuurlijk even op te wijzen.
productreview: Platinum SDXC 64GB Class 10 review door Scooper
nevermind, prijs is al aangepast. Weer die prutsers van central point bezig.Freakster86 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:27:
[...]
Zie 't nu ja. Streep door gehaald. De ander is wel gewoon een gpu. 100 euro korting, mits er wordt geleverd.
[ Voor 29% gewijzigd door thefox154 op 08-08-2012 08:28 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.