Nee geen goede aanbiedingen, nog steeds duurder dan de laagste prijs in de pricewatch...RzrBck schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:01:
of er echt wat goeds tussen staat heb ik nog niet kunnen kijken, maar BCC heeft "opruiming van de oude voorraad"
http://bcc.nl/actie/opruiming-1.html
In de winkel heb je vaak dingen staan die niet op de site staan.
Er staan zat laptop/ultrabooks etc bij ons in de winkel + andere spullen die niet op de site staan
Ik werk er dus als je vragen hebt kan ik wel even kijken
Er staan zat laptop/ultrabooks etc bij ons in de winkel + andere spullen die niet op de site staan
Is het in het geval jullie het in de winkel hebben ook mogelijk om te versturen of moet je het dan ophalen? Ik ben nog op zoek naar een zo goedkoop mogelijke televisie van 37 inch of groter, wat voor type of wat voor features het model heeft maakt totaal niet uit, zolang hij maar minimaal HD-Ready is.Mr.Joker schreef op zondag 29 juli 2012 @ 18:50:
In de winkel heb je vaak dingen staan die niet op de site staan.
Officieel een maand, officieus ruim een jaar.Igor92 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:35:
[...]
Enig idee hoe lang deze codes geldig zijn toevallig?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Moet je ophalen, zit in filiaal Rotterdam btw.
Ik kan ook kijken of er voorraad is, dan kan je een andere bcc filiaal in de buurt binnenstappen en vragen of zij het kunnen laten overkomen naar jouw filiaal. (Dan zullen zij kijken of wij dat hebben liggen en dan krijgen wij daar een melding van)
37 inch televisies in de winkel zijn minimaal Full HD allemaal en LED
Prijs vanaf 400 ongeveer. (we hadden nog wel een samsung 37 inch voor 388 euro dacht ik)
Ik kan ook kijken of er voorraad is, dan kan je een andere bcc filiaal in de buurt binnenstappen en vragen of zij het kunnen laten overkomen naar jouw filiaal. (Dan zullen zij kijken of wij dat hebben liggen en dan krijgen wij daar een melding van)
Prijs vanaf 400 ongeveer. (we hadden nog wel een samsung 37 inch voor 388 euro dacht ik)
Anoniem: 447007
@Dick!Mr.Joker schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:02:
http://www.mediamarkt.nl/...wk30-NLgaatplatLP_1177668?
Okay, bedankt. Er zit hier helaas geen BCC in de buurt, als het echt een leuke prijs was geweest dan had ik er nog wel voor naar Rotterdam willen rijden maar in dit geval kan ik net zo goed een 40" Samsung LED Tv halen, die kost daar ook € 388 namelijk.Mr.Joker schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:02:
In ieder geval bedankt voor de info
Bij alternate alleen maandag 30-07-2012 pricewatch: Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB voor E85 http://www.alternate.nl/h...ucial/CT128M4SSD2/860676/
Zijn er ook ergens van die actiecodes in omloop voor Alternate of MyCom?RzrBck schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:31:
Bij alternate alleen maandag 30-07-2012 pricewatch: Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB voor E85 http://www.alternate.nl/h...ucial/CT128M4SSD2/860676/
Of ben ik nu te optimistisch?
Alleen cashback denk ik. Waarom MyCom eigenlijk?
Die hebben ook de mobo en CPU die ik wil hebben voor een goede prijs, maar een beetje extra korting is altijd goed natuurlijkFreakster86 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:46:
Alleen cashback denk ik. Waarom MyCom eigenlijk?
Iemand zin een reisje? Daily dream deal bij de arke: dominicaanse allin voor 599. Dat is ongeveer net zo duur als egypte/turkije in die periode
http://www.arke.nl/verre-...rtType=2&pro=ddd&cre=deal
http://www.arke.nl/verre-...rtType=2&pro=ddd&cre=deal
Ja, goedkoop reisje.
Als je de beoordelingen leest, weet je ook waarom.
Als je de beoordelingen leest, weet je ook waarom.
Bovendien is de goedkoopste datum die ik zie 799..? niet 599. Zal vast na veel zoeken te vinden zijn, maar dat gedoe/gezeik heb ik dus al helemaal geen zin in
Edit: oh, zie het al. Paar data inderdaad.
[ Voor 11% gewijzigd door woekele op 30-07-2012 11:22 ]
Ik was van plan om de samsung 830 te halen alleen deze is nergens meer op voorraad, is de M4 gelijk/beter/slechter dan de 830? Iemand die real live ervaring heeft met beide?RzrBck schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:31:
Ik zie nu pas dat de Crucial dikker is en niet past in mijn laptop x220.
[ Voor 6% gewijzigd door B0MBACI op 30-07-2012 11:53 ]
Als je een x220 hebt zou ik zonder twijfel de nieuwe Crucial M4 mSATA halen. Zelfde prestaties als de normale M4, maar msata aansluiting waardoor je je normale HDD kunt laten zitten voor data opslag. Deze combi zelf ook in gebruik in m'n x220 en draait als een zonnetje. Je kan dan in theorie een 256GB msata + 1TB hdd combinerenB0MBACI schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:48:
[...]
Ik was van plan om de samsung 830 te halen alleen deze is nergens meer op voorraad, is de M4 gelijk/beter/slechter dan de 830? Iemand die real live ervaring heeft met beide?
Overigens kan de normale Crucial ook prima in de X220, moet je alleen de spacer er vanaf halen. Of je besteld het 7mm model . De Samsung 830 is wel iets sneller maar dit ga je in de praktijk niet merken op je laptop...
Misschien iemand nog kabels nodig, kreeg net een nieuwsbrief van http://www.kabeltje.com/
De code is EMAIL712
De code geeft 2,50 euro korting op al onze kabels en connectoren. Het kortingsbedrag is niet van toepassing op eventuele verzend- of rembourskosten.
Deze code is geldig tot en met 1 augustus, dus bestel snel!
Deze code kan per klant 1x ingewisseld worden en is ook geldig voor nieuwe klanten.
De code is EMAIL712
De code geeft 2,50 euro korting op al onze kabels en connectoren. Het kortingsbedrag is niet van toepassing op eventuele verzend- of rembourskosten.
Deze code is geldig tot en met 1 augustus, dus bestel snel!
Deze code kan per klant 1x ingewisseld worden en is ook geldig voor nieuwe klanten.
[ Voor 22% gewijzigd door RGG op 30-07-2012 14:51 ]
Iemand al wat gehoord van de silicon horloges van groupdeal?
Heb hem 4 dagen geleden besteld, maar nog geen verzending?
Verzending gebeurt binnen 22 dagen. Dus nog even geduld. Staat aangegeven op de pagina en in de mail die je ontvangen heb.Mr.Joker schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:03:
Iemand al wat gehoord van de silicon horloges van groupdeal?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verzending pas binnen 22 dagen. Klinkt alsof ze nog besteld moeten worden in china.Yorin schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:05:
[...]
Verzending gebeurt binnen 22 dagen. Dus nog even geduld. Staat aangegeven op de pagina en in de mail die je ontvangen heb.
Dat is ook zo. Zo blijven ze niet met een voorraad zitten en hoeven ze geen investering te doen.Fissure schreef op maandag 30 juli 2012 @ 19:18:
[...]
Verzending pas binnen 22 dagen. Klinkt alsof ze nog besteld moeten worden in china.
Is veelal gewoon spul van ebay o.i.d. + winstmarge voor die site.
Als mensen goedkoper op vakantie willen gaan... Ik heb hier 5% korting coupons voor alle Arke / Arkefly vakanties.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Sowieso ga je het verschil niet merken. Kan wel aanraden om minimaal 128 GB te kiezen. Ik heb zelf de 64 GB en dat is echt te weinigSatanic_Surfer schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:23:
[...]
Als je een x220 hebt zou ik zonder twijfel de nieuwe Crucial M4 mSATA halen. Zelfde prestaties als de normale M4, maar msata aansluiting waardoor je je normale HDD kunt laten zitten voor data opslag. Deze combi zelf ook in gebruik in m'n x220 en draait als een zonnetje. Je kan dan in theorie een 256GB msata + 1TB hdd combineren![]()
Overigens kan de normale Crucial ook prima in de X220, moet je alleen de spacer er vanaf halen. Of je besteld het 7mm model . De Samsung 830 is wel iets sneller maar dit ga je in de praktijk niet merken op je laptop...
De Samsung 830 staat toevallig deze week in de MM flyer (Maastricht in elk geval) voor € 88,-B0MBACI schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:48:
[...]
Ik was van plan om de samsung 830 te halen alleen deze is nergens meer op voorraad, is de M4 gelijk/beter/slechter dan de 830? Iemand die real live ervaring heeft met beide?
Wellicht ook in andere vestigingen, even de flyers er op naslaan
Balen zeg... een jaar geleden was de keuze in mSata SSD's zo goed als 0... Heb toen de HDD vervangen door een SSD in mn Thinkpad Edge 11 met mSata slot.Satanic_Surfer schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:23:
[...]
Als je een x220 hebt zou ik zonder twijfel de nieuwe Crucial M4 mSATA halen. Zelfde prestaties als de normale M4, maar msata aansluiting waardoor je je normale HDD kunt laten zitten voor data opslag. Deze combi zelf ook in gebruik in m'n x220 en draait als een zonnetje. Je kan dan in theorie een 256GB msata + 1TB hdd combineren![]()
...
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Helaas Mediamarkt Rotterdam en Den Haag is deze niet in aanbieding, de mSata slot heb ik nodig voor de 3g dus dat gaat helaas niet werken. Wel balen zeg dat ik niet voor 88 euro de samsung kan kopenDanny the dog schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:05:
[...]
De Samsung 830 staat toevallig deze week in de MM flyer (Maastricht in elk geval) voor € 88,-
[...]
Balen zeg... een jaar geleden was de keuze in mSata SSD's zo goed als 0... Heb toen de HDD vervangen door een SSD in mn Thinkpad Edge 11 met mSata slot.
MyCom Spijkenisse heeft ze (weet geen aantal) nog op voorraad in de winkel.B0MBACI schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:38:
[...]
Helaas Mediamarkt Rotterdam en Den Haag is deze niet in aanbieding, de mSata slot heb ik nodig voor de 3g dus dat gaat helaas niet werken. Wel balen zeg dat ik niet voor 88 euro de samsung kan kopen
http://www.mycom.nl/Produ...s-128GB-Basic-KIT/1352105
(klik op 'zelf afhalen')
Je zou kunnen bellen of je er een kunt reserveren...
[ Voor 7% gewijzigd door Danny the dog op 31-07-2012 06:25 ]
Gisterenavond naar de MM geweest (Maastricht). Was inderdaad in de aanbieding voor €88,-. Gisteren hadden ze nog voldoende voorraad. Heb zelf gelijk ook eentje meegenomen voor deze prijs. Lijkt erop dat ze inderdaad alleen in de flyer van MM Maastricht staan.Danny the dog schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:05:
[...]
De Samsung 830 staat toevallig deze week in de MM flyer (Maastricht in elk geval) voor € 88,-
Dank voor het meedenken, alleen voorraad status van Mycom werkt niet, was hetzelfde in Den Haag en Rotterdam, website gaf aan 2 op voorraad daar aangekomen hadden ze het nietDanny the dog schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 06:24:
[...]
MyCom Spijkenisse heeft ze (weet geen aantal) nog op voorraad in de winkel.
http://www.mycom.nl/Produ...s-128GB-Basic-KIT/1352105
(klik op 'zelf afhalen')
Je zou kunnen bellen of je er een kunt reserveren...
--nvm--
[ Voor 99% gewijzigd door serhat op 31-07-2012 10:16 ]
Ik heb nog een SONY facebook code liggen (alleen vandaag nog geldig!) Deze geeft 5% korting op Vaio laptops, tablets en readers en 15% korting op de overige producten.
DM me als je deze wilt gaan gebruiken.
-CODE VERGEVEN-
DM me als je deze wilt gaan gebruiken.
-CODE VERGEVEN-
[ Voor 4% gewijzigd door De Ingenieur op 31-07-2012 19:56 ]
Bij de gamma in de folder: Mede8er MED500X2 voor 135.20 euro
Linkje naar de folder van gamma: klik, te vinden op pagina 2.
Let erop dat je de kortingsbon van de achterzijde van de folder moet hebben EN een Gamma-voordeelpas.K1pje schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:50:
Bij de gamma in de folder: Mede8er MED500X2 voor 135.20 euro
Vorige week toevallig op dezelfde manier een Makita Boorhamer gekocht. Folders kun je voor aan de balie halen, de pas zelfs aan de kassa.Yorin schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:39:
[...]
Let erop dat je de kortingsbon van de achterzijde van de folder moet hebben EN een Gamma-voordeelpas.
Voor de mensen die een goedkope ultrabook zoeken: AMD begint hier op de markt te komen. Bij verschillende winkels zijn Sleekbooks te vinden voor 599 euro. Ze zijn helaas niet zo snel als een gemiddelde ultrabook, maar het lijkt me een mooie prijs als je voor de looks gaat.
Bij de paradigit krijg je er trouwens een laserprinter bij
Even de reviews afwachten anders lijkt me dit best prima voor studenten
Helaas scoort de amd a6 4455M minder dan intels ultrabook processors van de vorige generatie.oosterhofjf schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:17:
Voor de mensen die een goedkope ultrabook zoeken: AMD begint hier op de markt te komen. Bij verschillende winkels zijn Sleekbooks te vinden voor 599 euro. Ze zijn helaas niet zo snel als een gemiddelde ultrabook, maar het lijkt me een mooie prijs als je voor de looks gaat.
Kun je misschien een paar voorbeelden noemen voor 599 euro?oosterhofjf schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:17:
Samsung NP535U3C-A02NL
http://paradigit.onlinetouch.nl/1
Volgens is er ook ergens een 15inch HP sleekbook in de omloop.
Zoals ik al zei, zijn deze processors langzamer dan de intel variant. Voor een gemiddelde gebruiker zal dat weinig uitmaken aangezien facebook, internet en tekstverwerken niet zoveel kracht vereisen. Erger vind ik het gemis van een SSD. Als je die er zelf in kan frotten, zou dat geweldig zijn!
http://paradigit.onlinetouch.nl/1
Volgens is er ook ergens een 15inch HP sleekbook in de omloop.
Zoals ik al zei, zijn deze processors langzamer dan de intel variant. Voor een gemiddelde gebruiker zal dat weinig uitmaken aangezien facebook, internet en tekstverwerken niet zoveel kracht vereisen. Erger vind ik het gemis van een SSD. Als je die er zelf in kan frotten, zou dat geweldig zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door oosterhofjf op 31-07-2012 18:31 ]
gelukkig maakt de extra grafische kracht van de amd a6 weer veel goed ten opzichte van de mindere cpuPikoe schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:40:
[...]
Helaas scoort de amd a6 4455M minder dan intels ultrabook processors van de vorige generatie.
Anoniem: 325202
Ik kan niet geloven hoe vaak de samsung 830 hier al voorbij is gekomen. Ik geloof dat iedereen hier nu al wel zo een SSD heeft gekocht.
Ik kan je één ding beloven. En dat is, dat die 100 euro voor een 128GB SSD (als boot/windows/programma partitie) de beste upgrade is die je kan doen. Je systeem wordt er zoveel sneller en meer responsive door! Het is veel geld, duur vind ik het persoonlijk al lang niet meer. Je moet het niet gaan vergelijken met de prijs/GB van een conventionele harddisk. Dat zijn toch twee aparte dingen. Ik verwacht niet dat SSD's de komende jaren qua prijs in die buurt gaan komen.HaTe schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:05:
Nee hoor, ik vind ze nog steeds te duur.
Hoewel, die laatste aanbiedingen was wel aantrekkelijk maar ik was te laat.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
In de Belcompany-folder (geldig van 4 t/m 19 augustus) staat een hele aantrekkelijke aanbieding die ik nog niet online kan vinden (wellicht vanaf 4 augustus dus?):
Samsung Galaxy Tab 8.9" van EUR 299,99 voor EUR 199,99 **
**Deze prijs is alleen geldig bij aanschaf van een maandelijks opzegbaar MBB abonnement
De website leert dat MBB staat voor Mobiel BreedBand, wat normaal vanaf EUR 17,50/maand beschikbaar is.
Ik verwacht dat het een foutje is, maar aan de andere kant hebben tablets vaker extreme prijsverlagingen gehad. Argumenten voor foutje:
-Deze tablet is in de Pricewatch duurder dan 299,99
-Zeker de 3G-versie is duurder
-Abonnement per maand opzegbaar zorgt dat ze na een goedkope tablet snel de klant weer kwijt zijn
Argumenten tegen foutje:
-De 8.9" Tab staat nu niet op de website, Wehkamp heeft deze eerder voor de halve prijs verkocht, wellicht is het een dumppartij
Ter vergelijking: de Tab 10.1" kost 350 euro, en 270 euro met 1 jaar dataabonnement.
Samsung Galaxy Tab 8.9" van EUR 299,99 voor EUR 199,99 **
**Deze prijs is alleen geldig bij aanschaf van een maandelijks opzegbaar MBB abonnement
De website leert dat MBB staat voor Mobiel BreedBand, wat normaal vanaf EUR 17,50/maand beschikbaar is.
Ik verwacht dat het een foutje is, maar aan de andere kant hebben tablets vaker extreme prijsverlagingen gehad. Argumenten voor foutje:
-Deze tablet is in de Pricewatch duurder dan 299,99
-Zeker de 3G-versie is duurder
-Abonnement per maand opzegbaar zorgt dat ze na een goedkope tablet snel de klant weer kwijt zijn
Argumenten tegen foutje:
-De 8.9" Tab staat nu niet op de website, Wehkamp heeft deze eerder voor de halve prijs verkocht, wellicht is het een dumppartij
Ter vergelijking: de Tab 10.1" kost 350 euro, en 270 euro met 1 jaar dataabonnement.
Na minimaal 12 maanden ja. Dus minimaal 12 x 17.50 + 199 Euro in the bag. Niet echt de deal ooit IMHO.RemcoDelft schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:28:
Nickname does not reflect reality
Er staat dus "maandelijks opzegbaar". Wel raar dat de folder hier zo lang vantevoren in de bus ligt.Brad Pitt schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:38:
[...]
Na minimaal 12 maanden ja. Dus minimaal 12 x 17.50 + 199 Euro in the bag. Niet echt de deal ooit IMHO.
Maandelijks opzegbaar na een jaar ja.RemcoDelft schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:41:
Er staat dus "maandelijks opzegbaar". Wel raar dat de folder hier zo lang vantevoren in de bus ligt.
Nogmaals: dat staat er niet. "Na de zomer geen mobiel internet meer nodig? Dan zeg je dit gewoon op."
Dan is het een zeer leuke deal. Nog geen 220 Euro, ICS/JB er op en je hebt een top-apparaatRemcoDelft schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:43:
Nogmaals: dat staat er niet. "Na de zomer geen mobiel internet meer nodig? Dan zeg je dit gewoon op."
Gaat om een tablet sim only en die zijn maandelijks opzegbaar vanaf dag 1!
Van 350 voor 220 Euro is een mooie deal ja. Al moet ik het eerst nog zien gebeuren, maar da's een bijzaakFrozenberg schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:56:
hier een linkje van deze actie:
Folder BC
en dan GOK ik dat het om dit abonnement gaat
kosten: 199,99 voor de tablet + 5 euro voor 2 maand het data-abonnement = 209,99
looptijd is 2 maanden, dus daarna pas maandelijks opzegbaar (wordt dan ook een 10tje i.p.v. 5 euro per maand)
Folder BC
en dan GOK ik dat het om dit abonnement gaat
kosten: 199,99 voor de tablet + 5 euro voor 2 maand het data-abonnement = 209,99
looptijd is 2 maanden, dus daarna pas maandelijks opzegbaar (wordt dan ook een 10tje i.p.v. 5 euro per maand)
[ Voor 71% gewijzigd door jooproo op 31-07-2012 20:14 . Reden: prijsfix+meer info ]
Heb je hier een bron van? Zou wel erg interessant zijn namelijk!Frozenberg schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:56:
[...]
Mobiel Breedband Basis heb je trouwens aan het actietarief (?) van € 13,75 / mnd.
Zie mijn Post hierbovenDanny the dog schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:13:
[...]
Heb je hier een bron van? Zou wel erg interessant zijn namelijk!
Mobiel Breedband Basis heb je trouwens aan het actietarief (?) van € 13,75 / mnd.
Volgens de ** moet je niet het instapabonnement hebben, maar een stapje duurder.jooproo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:07:
Hmm, stomRemcoDelft schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:15:
[...]
Volgens de ** moet je niet het instapabonnement hebben, maar een stapje duurder.
Zoals ook boven je gepost, moet je inderdaad (**) het Basis abo nemen.
Plus, in de algemene voorwaarden van BelCompany staat het volgende:
Dus graag nogmaals, heb je een bron van die opzegtermijn?ARTIKEL 12 - Duurtransacties
[....]
2. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.
De Sony Tablet S moet dan de 3G versie zijn? Het lijkt meer op de WiFi versie (die bij Sony nu ook 399 is).
Sony geeft tot eind augustus 5% korting op VAIO-laptops in de sony webshop.
Vandaag is de kortingscode nog VAIOGENAFF712 (uitgeprobeerd en werkt). In augustus is de code VAIONTBAFF812 (uiteraard nog niet geprobeerd).
Samen met de gratis sheet battery deze week levert dat op een VAIO S toch een mooie korting op.
Vandaag is de kortingscode nog VAIOGENAFF712 (uitgeprobeerd en werkt). In augustus is de code VAIONTBAFF812 (uiteraard nog niet geprobeerd).
Samen met de gratis sheet battery deze week levert dat op een VAIO S toch een mooie korting op.
[ Voor 3% gewijzigd door Vistajevski op 31-07-2012 20:55 ]
Volgens mij hoef je niet te balen. Hier staat dat het geen mSATA slot is, maar een mini PCIe-connector.Danny the dog schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:05:
Balen zeg... een jaar geleden was de keuze in mSata SSD's zo goed als 0... Heb toen de HDD vervangen door een SSD in mn Thinkpad Edge 11 met mSata slot.
Helemaal vergeten dat ik dat topic ook n keer gestart was jaasvogel schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:12:
[...]
Volgens mij hoef je niet te balen. Hier staat dat het geen mSATA slot is, maar een mini PCIe-connector.
(er kwam maar van 1 persoon een niet onderbouwd antwoord, de rest van de posters zat met dezelfde vraag als ik)
[ Voor 14% gewijzigd door Danny the dog op 31-07-2012 21:30 ]
Klopt, zoals het in de folder staat klinkt het als een soort van speciale versie van het Mobiele breedband basis abonnement, wat per maand opzegbaar is.jooproo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:18:
Hmm, stomdie hebben een looptijd van 12 maanden, niet maandelijks opzegbaar. maar in de folder staat weer maandelijks opzegbaar.
Gisteren was deze tablet trouwens in de aanbieding bij Expansys voor 250 euro. De tablet heeft trouwens een wat lage helderheid, zie bijv. http://nl.hardware.info/r...sung-galaxy-tab-89-review.
[ Voor 21% gewijzigd door musicfreak op 31-07-2012 22:18 ]
Het scherm is prima vind ik. En zij ook wel:musicfreak schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:59:
[...]
De tabelt heeft trouwens een wat lage helderheid, zie bijv. http://nl.hardware.info/r...sung-galaxy-tab-89-review.
"Net als bij dat apparaat zijn we ook in dit geval lovend over de beeldkwaliteit: het scherm is helder, heeft een prima contrast en mooi verzadigde kleuren."
Inderdaad. Wij zijn erg tevreden met onze tab, of niet BradBrad Pitt schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:08:
[...]
Het scherm is prima vind ik. En zij ook wel:
"Net als bij dat apparaat zijn we ook in dit geval lovend over de beeldkwaliteit: het scherm is helder, heeft een prima contrast en mooi verzadigde kleuren."
Het scherm is niet slecht, zeker niet, echter een maximum helderheid van 268 cd/m² is minder dan bij veel recente tablets. Maar goed, dit wordt wat off-topic.Brad Pitt schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:08:
[...]
Die BC aanbieding is leuk, en voor mij met name voor de Ipad2-3G omdat die GPS heeft en met dat 2 maand abo slechts 399 (409 incl 2 maand abo) kost. Na een aantal goedkope chinese tablets wil ik ook een iPad omdat die van mijn vriendin het gewoon wel goed doet, altijd. Alleen met GPS en die was altijd zo achterlijk duur, maar nu voor EUR 409 is nog wel te doen en minder dan al die 'goedkope' meuk bij elkaar.
Op de apple site is ie trouwens ook voor dat bedrag te bestellen > er komen nieuwe ipad 7" aan dus, of er gaat iig iets gebeuren. Tot 4 augustus had me nog EUR20 besparing opgeleverd volgens de folder maar op = op dus soit, ik kan het missen. Dat 3g op een tablet gebruik ik verder niet (thetering) maar die GPS is een must have voor mij.
Dus dank voor de tip!
Op de apple site is ie trouwens ook voor dat bedrag te bestellen > er komen nieuwe ipad 7" aan dus, of er gaat iig iets gebeuren. Tot 4 augustus had me nog EUR20 besparing opgeleverd volgens de folder maar op = op dus soit, ik kan het missen. Dat 3g op een tablet gebruik ik verder niet (thetering) maar die GPS is een must have voor mij.
Dus dank voor de tip!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik vermoed dat het om een 3G uitvoering gaat, deze staat in Pricewatch als goedkoopste voor €360. Het wordt immers aangeboden met een MBB abo waar je ook een simkaart mee krijgt.
Dus al met al een best goede aanbieding!
Dus al met al een best goede aanbieding!
Het gaat idd om de 2e gen 3G versie, niet de WIFI (die mijn vriendin heeft). Dus EUR 40/50 extra voor 3g en GPS is voor mij een koopje.
Vwb betreft het abo, dat is twee maanden (eigenlijk 1, maar je krijgt twee maanden voor de prijs van 1 dus ga ik uit van twee, maar wel voor EUR10). Zowel bij BC als Vodaphone staat het zo vermeld dus dat lijkt me kloppen, anders voer voor mijn advocaat
(wat natuurlijk niet uitkan dus zal het wel een topic hier worden haha)
Vwb betreft het abo, dat is twee maanden (eigenlijk 1, maar je krijgt twee maanden voor de prijs van 1 dus ga ik uit van twee, maar wel voor EUR10). Zowel bij BC als Vodaphone staat het zo vermeld dus dat lijkt me kloppen, anders voer voor mijn advocaat
[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 31-07-2012 23:27 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik heb het trouwens over de Samsung Galaxy Tab 8.9 Maar de iPad is ook wel overwegen waard
Harperz - ah dat verklaart het bedrag, in vond alleen de iPad WIFI voor 360 en snapte het al niet helemaal. Die tab is ook een mooi ding overigens, maar heb al 3 androids in huis om mee te spelen, en sinds mijn vriendin mijn ipod touch in de vecht liet vallen geen iOS meer. Mijn zus heeft de Retina iPad en zolang je ze niet naast elkaar legt vindt ik het prijsverschil te groot, zeker met deze aanbieding.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Linkje naar deze aanbieding bij Vodafone?franssie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:20:
Het gaat idd om de 2e gen 3G versie, niet de WIFI (die mijn vriendin heeft). Dus EUR 40/50 extra voor 3g en GPS is voor mij een koopje.
Vwb betreft het abo, dat is twee maanden (eigenlijk 1, maar je krijgt twee maanden voor de prijs van 1 dus ga ik uit van twee, maar wel voor EUR10). Zowel bij BC als Vodaphone staat het zo vermeld dus dat lijkt me kloppen, anders voer voor mijn advocaat(wat natuurlijk niet uitkan dus zal het wel een topic hier worden haha)
Beste <naam>,
Jij bent voor ons speciaal! Jij bent namelijk iemand die zich heeft ingeschreven bij DealDonkey, en geprofiteerd heeft van onze super aanbiedingen.
Wij willen je graag in aanraking brengen met nog meer korting. Wij geven je daarom nu, boven op de hoge korting die wij al geven, nog eens €5 extra korting.
Vul onderstaande kortingscode in de vijfde stap van het bestelproces in.
Kortingscode: DDKL5EUR (geldig tot 1 September 2012)
Jij bent voor ons speciaal! Jij bent namelijk iemand die zich heeft ingeschreven bij DealDonkey, en geprofiteerd heeft van onze super aanbiedingen.
Wij willen je graag in aanraking brengen met nog meer korting. Wij geven je daarom nu, boven op de hoge korting die wij al geven, nog eens €5 extra korting.
Vul onderstaande kortingscode in de vijfde stap van het bestelproces in.
Kortingscode: DDKL5EUR (geldig tot 1 September 2012)
Niks speciaals aan. Heb die ook binnen gekregen. Nooit voor ingeschreven. Waardeloze spam dus.serhat schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:02:
Jij bent voor ons speciaal!
Zal er dus principieel nooit iets kopen en het is dan ook niet het vermelden waard imho.
Geen superaanbieding, maar toch misschien interessant.
Samsung 16Gb SDHC class 6 voor 9,99 bij Mediamarkt
pricewatch: Samsung SDHC 16GB Class 6 Esssential
Incl verzendkosten kom je dan op <12 eur uit.
In de pw toch een van de goedkopere.
Of course.. Maar stel ze hebben toch iets leuks binnenkort en iemand hier wilt het toch halen. 5 euro is toch 5 euro.Brad Pitt schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Niks speciaals aan. Heb die ook binnen gekregen. Nooit voor ingeschreven. Waardeloze spam dus.
Zal er dus principieel nooit iets kopen en het is dan ook niet het vermelden waard imho.
Vergeet niet, als je een MM in de buurt hebt, kan je het ook ophalen voor die 9,99 euro.DJSmiley schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:23:
[ Voor 26% gewijzigd door serhat op 01-08-2012 10:29 ]
Altijd handigDJSmiley schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:23:
Geen superaanbieding, maar toch misschien interessant.
Alleen vandaag geldigCyleo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Altijd handigHobbel deze week wel een keer langs de MM
Mjah, moet je niet een MM met betaald parkeren hebben.. dan ben je al snel meer kwijt dan die 1,90 verzend.. brandstof + parkeren... of je moet m binnen fietsafstand oid hebbenserhat schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:27:
[...]
Of course.. Maar stel ze hebben toch iets leuks binnenkort en iemand hier wilt het toch halen. 5 euro is toch 5 euro.
[...]
Vergeet niet, als je een MM in de buurt hebt, kan je het ook ophalen voor die 9,99 euro.
Sandisk 64GB USB sticks voor 30,00 bij Conrad. Lekker veel opslag voor weinig geld. Het enige nadeel is dat hij wat traag is.
Lezen: 20 MB/s
Schrijven: 5 MB/s
Lezen: 20 MB/s
Schrijven: 5 MB/s
GTA VI - All aboard the hype train!!
Mwah, er zijn zat 32GB sticks voor 10-12 euro, dus 64GB prutkwaliteit mag dan ook wel onder de 30,- dus voelt niet zozeer als een aanbieding vooral omdat er alternatieven zijn voor 30,-
Deze klinkt leuk voor de prijs:
pricewatch: Adata Nobility N005 Pro 64GB Grijs
Heeft net als de meeste andere sticks slechte 4k waardes, sticks met goede 4k waardes zijn helaas duurder.
Deze klinkt leuk voor de prijs:
pricewatch: Adata Nobility N005 Pro 64GB Grijs
Heeft net als de meeste andere sticks slechte 4k waardes, sticks met goede 4k waardes zijn helaas duurder.
[ Voor 26% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-08-2012 13:16 ]
T/M 10 augustus een whopping 10% korting op de gehele site van www.pandawill.com met couponcode PayPalRUS
20% korting voor de volgende items:
http://pandawill.com/paypalrus
20% korting voor de volgende items:
http://pandawill.com/paypalrus
Bij BCC is de Acer A510 Zwart (Quad core Tegra 3) tablet 349 euro nieuw.
Koopje voor een quad core
Koopje voor een quad core
Mensen, ik heb nieuws over de BC-tablets!
1. De actie is alleen in de winkels geldig en niet online.
2. Je mag ook het instap-abonnement nemen bij aanschaf van de tablets.
Randy: 20:28:18 Welkom op de BelCompany Chat, waarmee kan ik u helpen?
Joost: 20:29:33 hallo, ik bekeek de nieuwe folder van de BC (vanaf 4 augustus), en zag daar tablets met maandelijks opzegbaar abbonnement instaan
20:29:54 o.a. de Samsung Galaxy Tab 8.9 inch
20:30:53 en ik vroeg me af, welke maandelijks opzegbare abonnementen je hierbij kunt nemen, omdat het om de Mobiel Breedband-abonnementen gaat die volgens de BC-site op dit moment eeen looptijd hebben van een jaar
Randy: 20:32:56 hier ziet u een over zicht van de abonnementen en bovenaan het instap abonnement, dit is een maandelijks opzegbaar abonnement, er staat 2 maanden omdat u 2 maanden 50% korting krijgt, dit abonnement heet 200MB internet.
http://www.belcompany.nl/...w_Data&pp=Mobiel+Internet
20:33:34 de akties uit de folder zijn alleen in de BelCompany Winkels geldig en helaas niet online.
Joost: 20:33:52 maar, dit is een instap-abonnement, in de folder staat dat het om de MBB (mobiel Breeddband) abonnementen gaat
Randy: 20:34:23 het instap abonnement is een MBB abonnement
20:34:49 Mobiel BreedBand wil zeggen, alleen internet, dus niet bellen en sms'en
Joost: 20:36:05 oke, dan is het helemaal duidelijk voor mij. Dank u wel
Randy: 20:37:23 oke, graag gedaan en fijne avond verder.
Denk dat ik maar zaterdag langs ga en goedkoop een tablet kan scoren. Op de tab 8.9 wordt een korting van 100 euro gegeven. Misschien kan ik de yarvik tab 465 dan voor 100 euro meenemen icm instap abonnement.
Wat heb je aan een Mobiel Breedband abo bij een tablet die alleen wifi heeft
(tab 10.1 in folder)
Maar nu heb je nog niet gevraagd of die abonnementen maandelijks opzegbaar zijn ná afloop van de minimale contractperiode van 12 of 24 maanden.... Dat is nou net hetgeen de aanbieding maakt of breekt.jooproo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:36:
Mensen, ik heb nieuws over de BC-tablets!
[...]
Als je op de link klikt, zie je ook een abonnement van 2 maanden staan.Danny the dog schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:26:
[...]
Maar nu heb je nog niet gevraagd of die abonnementen maandelijks opzegbaar zijn ná afloop van de minimale contractperiode van 12 of 24 maanden.... Dat is nou net hetgeen de aanbieding maakt of breekt.
Ik mag aannemen dat het de 3G-versie is. Zaterdag even langsgaan dus, klinkt goed!Freakster86 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:16:
Wat heb je aan een Mobiel Breedband abo bij een tablet die alleen wifi heeft(tab 10.1 in folder)
Kan iemand bevestigen dat tablets wel/geen simlock kunnen hebben?
Als mensen nog op zoek zijn naar een mooi audiosetje van Teufel hier twee kortingscodes:
Teufel kortingscode voor 5% korting: SK_5_TFL08
Teufel kortingscode voor 8% korting bij een minimale besteding vanaf 399.99 Euro: SK_8_TFL08
Teufel kortingscode voor 5% korting: SK_5_TFL08
Teufel kortingscode voor 8% korting bij een minimale besteding vanaf 399.99 Euro: SK_8_TFL08
Klopt, maar ik neem aan dat je geen iPad abo kunt nemen bij een Android tabletYorin schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:35:
[...]
Als je op de link klikt, zie je ook een abonnement van 2 maanden staan.
Voor die 10 euro vind ik het niet erg als de simkaart niet past.Danny the dog schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:58:
[...]
Klopt, maar ik neem aan dat je geen iPad abo kunt nemen bij een Android tablet
Dat snap ik, maar ik denk niet dat het mogelijk is om een iPad abo af te sluiten bij een niet iPad...RemcoDelft schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:16:
[...]
Voor die 10 euro vind ik het niet erg als de simkaart niet past.
Is het niet beter om een nexus 7 te nemen ipv die galaxy tab ongeveer dezelfde prijs maar met betere specs?
Alleen een maandje wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door jingaling op 01-08-2012 22:33 ]
Da's 7" i.p.v. 8.9", nogal een achteruitgang.jingaling schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:32:
Is het niet beter om een nexus 7 te nemen ipv die galaxy tab ongeveer dezelfde prijs maar met betere specs?
Voor 7" is de HTC Flyer nog steeds een hele goedkope optie bij hi (200 euro, 32 GB, 3G, etc.)
Is die een beetje toekomstgericht nog kan er ICS of JB op en trekt hij een beetje mkv-tjes?RemcoDelft schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:40:
[...]
Da's 7" i.p.v. 8.9", nogal een achteruitgang.
Voor 7" is de HTC Flyer nog steeds een hele goedkope optie bij hi (200 euro, 32 GB, 3G, etc.)
Zit nu te overwegen of de Samsung tab of de Nexus 7, neig meer naar de Nexus.
Gisteren liep ik langs de Belcompany in Amersfoort, winkelcentrum Emiclaer (wijk Kattenbroek). Tot mijn verbazing zag ik de 100 euro korting acties al buiten aangekondigd op een bord, terwijl het nog niet de 4e is. Wellicht zijn ze elders ook al begonnen met stunten?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.