Het Kortings en aanbiedingen topic
Dit topic gaat over aanbiedingen en kortingen bij webwinkels.Vaak hebben webwinkels acties en dergelijken die kortingen geven met bijvoorbeeld een publiciteit code. deze digitale kortings bonnen of acties kan je in dit topic kwijt, Zodat je de medetweaker kan helpen van (goedkopere)spullen te genieten.
Wat wij willen
* Discussie over welke winkels acties hebben en op welke momenten.* Digitale kortingsbonnen, en de reden waarom de medetweaker deze zou kunnen gebruiken.
* Respect voor de mede-tweaker! dus alle regels van SF en GOT gelden in dit topic!
Wat wij niet willen
* een opsom topic zonder enige vorm van discussie.* Winkels die hier hun acties onder de man willen brengen
* Geflame of getroll tegen bepaalde winkels en/of tweakers
Handige tips
Vaak kan je online goedkoper spullen halen als offline, Maar toch is het het altijd waard om eerst eens een kijkje te nemen in winkels, Als je een bepaald product hebt uitgezocht helpt het vaak om het product eerst echt te hebben gezien/gevoelt/gehoord voordat je het aanschaft.Handige tips kunnen altijd gemeld worden in het topic,En deze worden dan zo spoedig mogelijk toegevoegd aan de Topic-Start.
Links
Enige links die helpen met het zoeken naar kortingen of naar producten.Kieskeurig Op deze website kan je product reviews lezen en vaak het goedkoopste product vinden,een soort pricewatch voor alle producent.
Tech-Bargains
ShopGrok
Retail me Not Deze site heeft veel coupon codes voor online stores, waardoor het mogelijk wordt om bv. gratis verzendkosten bij Bol.com of andere extra's te krijgen.. Voor deze website bestaat ook een Firefox plugin,Deze kan je hier downloaden.
Wil je iets toegevoegt hebben?
Je mag altijd een DM/e-mail sturen als je toevoegingen wilt zien in de TS, gezien dit mijn eerste echt Topic-start dus weet ik zeker dat ik nog iets mis.Dit topic is gestart in overleg met:Rukapul
[ Voor 11% gewijzigd door TeGek op 01-04-2008 19:02 ]
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.