Algemeen korting en aanbiedingen topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:
  • 568.803 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Als het bij BCC niet lukt, is de Mediamarkt dan geen optie? Is ook nog eens geopend as we speak.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:55
Ach ik vind het de moeite en wederzijdse frustratie niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-05 11:54
Mijn ouders hebben hem.
Op 1 jaar, 3x in reparatie wegens het niet meer doorsijpelen van de koffie.
Grootste nadeel is dat je de koffiebonen niet kan doseren, dus sterkte van de koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-05 11:54
Sthony schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:32:
[...]

Mijn ouders hebben hem.
Op 1 jaar, 3x in reparatie wegens het niet meer doorsijpelen van de koffie.
Grootste nadeel is dat je de koffiebonen niet kan doseren, dus sterkte van de koffie.
Zie net dat je een nespresso hebt, awel m'n ouders drinken 1x per dag van hun Nespresso en gebruiken de Odea als gewoon koffieapparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wegens de bronzen medaille van Laura Smulders bij de BMX in Londen, dit weekend bij New York Pizza de 2e small pizza (25 cm) gratis. Gebruik bij de bestelling de couponcode 444.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 11:33
MegaTronics schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:53:
Wegens de bronzen medaille van Laura Smulders bij de BMX in Londen, dit weekend bij New York Pizza de 2e small pizza (25 cm) gratis. Gebruik bij de bestelling de couponcode 444.
Zal dat niet gaan met Thuisbezorgd? Als je die code vermeld bij opmerkingen?

Dan kan je de 20% en cashback doen, dan wordt het erg aantrekkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit is het korting en aanbiedingentopic. Aankoopadvies en vragen of een bepaald product goed is horen hier niet thuis.

Graag weer terug on-topic dus :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

remcoboy1479 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:22:
[...]

Zal dat niet gaan met Thuisbezorgd? Als je die code vermeld bij opmerkingen?

Dan kan je de 20% en cashback doen, dan wordt het erg aantrekkelijk :)
Geen idee, ik bestel altijd via hun eigen site.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 13:01
wilmundo schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:50:
Sandisk 16 gb Extreme SD Card class 10 (45 mb/s) bij Mymemory.co.uk tot 00:00 vandaag. Zie hier.

Inclusief verzenden ben je zo'n 15 euro kwijt. Dat is zeer aantrekkelijk geprijsd.
Vandaag ontvangen. Blijkbaar zitten ze in Zwitserland (volgens pakbon), en t pakketje is gewoon binnen NL verstuurd (bubbeltjesenvelop), afzender een postbus in Schiedam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik heb vandaag de AC Ryan mini keyboard/touchpad ontvangen. Het enige probleem is dat de touchpad en rechter/linke muisknop niet lijkt te werken. Als ik AC Ryan aansluit wordt de cursor naar de linkerkant van het scherm gedwongen, ik kan het wel met de ingebouwde touchpad van mijn laptop verplaatsen maar niet met AC Ryan, ook kan ik de muisknoppen op de AC Ryan niet gebruiken. Ik weet niet of het gewoon een defecte product is of dat ik iets niet goed doe. Zou het aan interferentie kunnen liggen? Aangezien ik een draadloze modem van 2.4 ghz heb etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 11:33
NeutraleGast schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:28:
Ik heb vandaag de AC Ryan mini keyboard/touchpad ontvangen. Het enige probleem is dat de touchpad en rechter/linke muisknop niet lijkt te werken. Als ik AC Ryan aansluit wordt de cursor naar de linkerkant van het scherm gedwongen, ik kan het wel met de ingebouwde touchpad van mijn laptop verplaatsen maar niet met AC Ryan, ook kan ik de muisknoppen op de AC Ryan niet gebruiken. Ik weet niet of het gewoon een defecte product is of dat ik iets niet goed doe. Zou het aan interferentie kunnen liggen? Aangezien ik een draadloze modem van 2.4 ghz heb etc.
Bezorgen via Dixons?

Iemand die de Pointshop brief al heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:21
NeutraleGast schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:28:
Het bedrijf is niet voor niks failliet, en dit is geenn support topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 10:31
remcoboy1479 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

Bezorgen via Dixons?

Iemand die de Pointshop brief al heeft ontvangen?
Nee, nog steeds niet. Lijkt een verloren euro te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Cyleo schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:07:
[...]

Nee, nog steeds niet. Lijkt een verloren euro te zijn
Bij mij staat hij op "verstuurd" sinds een week, alleen heb ik nog geen brief ontvangen. Werd zeker niet op een woensdag verstuurd zoals dat op de website zelf staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368013

Het is ook geen levertijden topic, dus kunnen we weer ontopic met z'n allen s.v.p.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 17:03
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:50:
[...]

wat wil je er mee doen? Gaat het je om de koffie, of ben je meer een espressodrinker? Heb je nu een Senseo?
Vooral als dat laatst een ja is, dan zal je er wel op vooruit gaan maar ben je toch meer een espressodrinker dan zou ik ver van weg blijven, van alle volautomaten wel te verstaan.... Of neem dan anders een Jura (als je volautomaat wil) of een Nespresso (en betaal de hoofdprijs per kopje), maar ook dat is niet te vergelijken met verse (dus geen supermarkt/simon levelt/kaldi bonen), vers gemalen bonen in een fatsoenlijke espressomachine (Laten we zeggen minstens Rancilio Silvia ). Je zit dan wel in een andere prijsklasse te kijken maar dit soort degelijke machines zijn zeer goed 2e hands te koop en kunnen, bij goed onderhoud jaren mee gaan.
Heel goed, nog een koffieliefhebber. Een kleine verfijning, in principe gaat zo'n Rancilio Silvia een leven lang mee, onderdelen kan je goedkoop kopen namelijk. Af en toe een keer ontkalken en nieuw rubbertje en klaar. Heb je iets meer te besteden, koop dan vooral een E61 machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
chemistone schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:00:
[...]

Heel goed, nog een koffieliefhebber. Een kleine verfijning, in principe gaat zo'n Rancilio Silvia een leven lang mee, onderdelen kan je goedkoop kopen namelijk. Af en toe een keer ontkalken en nieuw rubbertje en klaar. Heb je iets meer te besteden, koop dan vooral een E61 machine.
We hebben al koffietopics hier, kunnen we het nu eens gewoon bij "Algemeen korting en aanbiedingen" houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Na 128 topic reports is het tijd voor deel 2 :P

Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.

Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.

Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.