Alles valt en staat waarmee je werkt.Hotzenwalder schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:07:
Klopt het dat de downloadsnelheid van de CH3NAS inzakt als er een par/rar operatie gaande is? Ik loop tegen het probleem op dat de harde schijf van mijn pc vol begint te lopen en ik dacht dat de CH3NAS misschien een leuke oplossing was om de downloadactiviteiten van mijn pc te verplaatsen naar de CH3NAS, maar ik wil wel dat de lijn volledig in gebruikt blijft als er een bestand wordt gerepareerd of uitgepakt. Snelheid bij downloaden en uitpakken is een pré. Werk nu met Newsleecher, maar ben ook bekend met Sabnzbd en NZBGet.
Als de CH3NAS niet goed aan die eisen kan voldoen zal ik waarschijnlijk mijn hele pc gaan vervangen (zit nu nog een P4 3ghz in) en daar nog steeds alles op blijven doen uiteraard met minimaal een terrabyte aan schijfruimte.
Ik werk al tijdje met een goede beta voor de ch3snas en nzbget en nzbgetweb .. ik geloof dat ik al zo'n 500GB ermee gedownload heb op de CH3SNAS met erg weinig problemen.
instellingen zijn goed ingesteld: uitpakken en downloaden gaat op volle snelheid, wanneer geparred moet worden dan zorgen we er voor dat de download even stopt ..
Ik heb er op mijn website wel het e.e.a. over geschreven
There are no secrets, only information you do not yet have