Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:32:
[...]

Daar zit dus een lader bij? Aangezien ik er niets van terug zie in de omschrijving?
Ja, de lader voor in de auto zat er gewoon bij. De omschrijving is ook: Nokia N95 8GB Autohouder en lader (in de details staat het er idd verder niet bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mschut schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:00:
[...]

Naast herkenning, heeft niemand hier een idee voor hoe dit op te lossen?
Hey, ik was degene met dat probleem, en toen daarom die post....

echter.....na een update (toen was het 20.0.015 geloof ik) was het in 1x weg.....
Na het updaten was mijn telefoon uiteraard helemaal leeg, en toen ik 'm voor de eerste keer weer aan groupwise heb gehangen om te syncen (uiteraard via nokia pc-suite, en daarbij bij de settings onder 'outlook' gekozen heb voor 'groupwise standard settings' verliep de sync precies zoals het hoort, en staan de afspraken in mijn telefoon zoals ze moeten staan.....

ik hoop dat een firmware-update bij jou ook zal werken...

succes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:16
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:38:
[...]

echter.....na een update (toen was het 20.0.015 geloof ik) was het in 1x weg.....
Na het updaten was mijn telefoon uiteraard helemaal leeg, en toen ik 'm voor de eerste keer weer aan groupwise heb gehangen om te syncen (uiteraard via nokia pc-suite, en daarbij bij de settings onder 'outlook' gekozen heb voor 'groupwise standard settings' verliep de sync precies zoals het hoort, en staan de afspraken in mijn telefoon zoals ze moeten staan.....

succes....
Dat klinkt veel belovend, zit idd nog op V15.0.015. Ben alleen nog een beetje huiverig voor fm-updates, heb net van alles draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er een NSeries PC Suite bestaat dit compatible is met W2K? Heb lopen zoeken, maar ze willen wel heel graag dat je die voor XPSP2/Vista downloadt.
Onlangs heb ik XP van mijn PC gegooid vanwege bepaalde software die ik gebruik. Iemand idee waar ik bv oudere versies kan vinden die niet perse XPSP2/Vista vereisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Is het ook mogelijk om de datum in het hoofdmenu te laten verschijnen ipv alleen de klok?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Razor.Timo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:37:
Is het ook mogelijk om de datum in het hoofdmenu te laten verschijnen ipv alleen de klok?
Als je de standaard analoge klok kiest geeft hij de datum aan in de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Joost79 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:43:
[...]

Als je de standaard analoge klok kiest geeft hij de datum aan in de klok.
Ja dat had ik gezien, alleen geeft hij dan nog steeds niet de maand aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Razor.Timo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:16:
[...]

Ja dat had ik gezien, alleen geeft hij dan nog steeds niet de maand aan helaas.
profiel algemeen (eerste profiel) dan zie je datum ipv profielnaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:13

robertwebbe

Robert Webbe

De vrienden van Nokia hebben me de nieuwe 6210 Navigator geleend om even mee te spelen. Deze draait op Symbian 60 (OS versie 9.3), derde editie met featurepack twee. Ook heb ik al een tijdje geleden ervaring op mogen doen met de N78 (met ingebouwde FM transmitter). Ik denk dat velen met mij zitten te wachten op de N96 en deze draait ook op deze versie. Wellicht leuk om al vast wat nieuwe goodies te verklappen die nog nergens besproken zijn. Zaken als de nieuwe taskmanager zijn al op verschillende forums verklapt dus die laat ik buiten beschouwing.

De connectionmanager anders opgebouwd. In plaats van alleen maar GPRS en wifi toegangspunten toe te voegen aan een lijst, is er nu een tussenstap: bestemmingen. Standaard zijn de volgende bestemmingen al aangemaakt: internet, Multimediaberichten, WAP-diensten en geen categorie. Als je een toegangspunt hebt aangemaakt (GPRS of wifi) kies je de bestemming. In applicaties kun je dan weer kiezen voor een bestemming in plaats van een toegangspunt.

Opvallend is dat ze nu zelf een FlipSilent functie hebben toegevoegd. In menu Instellingen > Telefooninstellingen > Algemeen staat er nu een regel bij "Sensorinstellingen". Hierin zet je de sensorfunctie uit of aan en kun je kiezen wat er gebeurd bij een draaibeweging; Oproepsignaal dempen of Alarmen op snooze. Standaard staan ze beide aangevinkt maar is staat de sensorfunctie uit.

Ook de instellingen voor Positiebepaling zijn uitvoeriger. Bij het menu voor de Positiebepalingsserver is er nu ook een mogelijkheid Gebruik positiebepalingsserver met de opties Automatisch, Automatisch in eigen netwerk, Altijd vragen en Uitgeschakeld.
Dit is ideaal voor mensen die op centen willen letten met dataverbruik. Nu staat hij aan of uit en in het buitenland heb je natuurlijk te maken met (hoge) roamingkosten.

Bij de bluetooth instellingen is er ook een mogelijkheid om een lijst aan te leggen met geblokkeerde apparaten.

Firmware-update Over The Air (FOTA) met datapreservation. Via *#0000# start je nu Apparaatbeheer en via Opties kun je dan kiezen voor Controleren op updates. Het toestel checkt dan op de Nokia server voor nieuwe versies, download deze indien beschikbaar en installeert deze. Het hele proces duurt minder dan 10 minuten (getest op een N78 via 20Mbps wifi). Alle eerder gemaakte instellingen en geïnstalleerde applicaties blijven gewoon behouden. Ik kies bij nieuwe software altijd liever voor een clean install dus *#7370# (harde reset) en micro SD formateren moet dan nog even handmatig gebeuren. Het kost natuurlijk meer tijd om alles weer terug te installeren maar op de een of andere manier denk ik dat het dan beter is.

Standaard kunnen de foto's nu ook worden gegeotagged. In de camerainstellingen moet je dan nog wel even Locatie vastleggen aan zetten (staat standaard uit). Bij de meeste fotosites (bijv. Flickr) moet je ook nog even aanzetten dat de EXIF data geïmporteerd mag worden en dat de lokatie aan iedereen getoond mag worden. Waarschijnlijk staat dat uit het oogpunt van privacy voorlopig nog even standaard uit. Het lijkt me een kwestie van tijd dat iedereen dit graag aan wil.

Bij de N78 waren de twee losse radio applicaties Visual Radio en Internet Radio ook samengevoegd naar één. Op zich reuze logisch en daardoor ben ik nu wel Internetradio gaan gebruiken. In combinatie met een FM transmitter is dit natuurlijk geweldig. Ik demonstreerde dit aan iemand door een Surinaamse radio zender (via Internetradio) weer uit te zenden via de FM transmitter naar zijn autoradio terwijl we op de A15 bij Nijmegen reden. Geweldig toch? Dat je op je eigen autoradio naar radiostations over de hele wereld kunt luisteren door je Nokia als relay te gebruiken.
Helaas zaten er nog wel wat implementatiebugs in de FM transmitter van de N78, ook hier is het nog een kwestie van tijd dat deze opgelost zullen worden. Het bereik viel me ook een klein beetje tegen. Als je een wat grotere auto hebt (bijvoorbeeld een MPV familieauto) waar de antenne ook nog eens achterop zit, heb je toch al snel wat ruis te pakken in het geval dat het even stil is. Het werkt perfect als de antenne links voorop zit zoals vroeger standaard gebeurde. Zaken zoals warmtewerende voorruiten helpen allemaal niet mee. In mijn Renault Scenic zit er bij de display van mijn dashboard een speciaal bakje voor de telefoon. Ik hoop dat Renault hier in toekomstige modellen een stukje leaking coax gaat monteren zodat het uitgestraalde signaal zo de kabel in kan.

Tenslotte de heartbeat. Rondom de cursor toets zit nog een kunststof randje met LEDs eronder. Als de display helemaal uit is, geeft deze af en toe nog een hartbeat flitsje af zodat je kunt zien dat je toestel aan staat en werkt. Op zich reuze leuk maar niet als je hem naast je bed in een donkere kamer hebt. In het menu zit wel een functie Statusverlichting maar als ik die uitzet, blijft hij knipperen. Wellicht ook nog een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 00:14
robertwebbe schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:43:
De vrienden van Nokia hebben me de nieuwe 6210 Navigator geleend om even mee te spelen. Deze draait op Symbian 60 (OS versie 9.3), derde editie met featurepack twee.
En kan je ook je active standby aanpassen?

Allemaal wel leuk en aardig maar dat zal zeker niet in een update naar de n95 (8gb) komen lijkt me al is het meeste alleen software (op transmitter en lampje na) en geen hardware of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of de daadwerkelijke kosten voor windows live messenger inderdaad blijven steken op 1.50 per maand? Als dat zo is dan stelt het natuurlijk geen ruk voor, ik heb alleen geen zin in extra kosten aangezien er achter die 1.50 excl andere kosten staat. Iemand al maandje ervaring ermee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen in hoeverre de navigatie met de n95 beter of minder goed werkt in vergelijking met een losse tomtom. Is het een vervanger of niet echt?

Ik moet binnenkort met de auto naar Brussel, en vraag me af of dit goed te doen zal zijn met de n95-2?
En welke navigatie werkt dan het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:15:
Kan iemand mij vertellen in hoeverre de navigatie met de n95 beter of minder goed werkt in vergelijking met een losse tomtom. Is het een vervanger of niet echt?

Ik moet binnenkort met de auto naar Brussel, en vraag me af of dit goed te doen zal zijn met de n95-2?
Het is geen waardige vervanger voor een tomtom apparaat, maar het is wel te doen. Wil je op save gaan, dan zou ik voor Garmin Mobile XT gaan. Die is op dit moment wel het betrouwbaarste voor op je telefoon.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:41:
[...]

Het is geen waardige vervanger voor een tomtom apparaat, maar het is wel te doen. Wil je op save gaan, dan zou ik voor Garmin Mobile XT gaan. Die is op dit moment wel het betrouwbaarste voor op je telefoon.
Vind je? Ik vind hem nogal onduidelijk... Ik was fan van mobile 8 van route 66..Ik vind hem nog steeds het duidelijkst.. alleen laatst tijd geeft ie voor precies zelfde ritje een andere route... of zelfs een hele omweg... Dus ik ga weer op sygic...

en op zich kan het wel een waardige ontvanger zijn, want werkt net zo snel.. en met a-gps misschien wel beter dan een losse tomtom, scherm is alleen ietsjes kleiner

[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 22-07-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

In de basis doet ie hetzelfde als wat losse navi's doen, hij brengt je waar je zijn moet en dat is het belangrijkste. Ga je zaken als bedieningsgemak er bij betrekken en extra's (hangt ook af van welke navigatiesoftware je gebruikt maakt) is ie het wat mindere broertje van de losse systemen. In ieder geval is in mijn ogen een los systeem naast je N95 aanschaffen ridicuul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon_67 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:00:
[...]

In de basis doet ie hetzelfde als wat losse navi's doen, hij brengt je waar je zijn moet en dat is het belangrijkste. Ga je zaken als bedieningsgemak er bij betrekken en extra's (hangt ook af van welke navigatiesoftware je gebruikt maakt) is ie het wat mindere broertje van de losse systemen. In ieder geval is in mijn ogen een los systeem naast je N95 aanschaffen ridicuul.
Waar het mij vooral om gaat is dat de navigatie in de binnenstad goed zijn werk doet, dus de kleine straatjes uit elkaar kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Voor de mensen die office gebruiken op hun Symbian toestel, Quickoffice 5.0 volledige versie kan je alleen vandaag voor 1 Dollar kopen met license. Helaas heb ik geen paypal of creditcard,anders had ik het pakket zeker gekocht.

http://www.quickoffice.com/

Wees snel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
ik weet niet of het al eerder voorbij gekomen is maar ik heb de sportstracker geinstalleerd. Geweldig!
http://sportstracker.noki...detail/index.do?id=312733
dat was mijn rondje hardlopen vandaag (de app crashte onderweg maar normaal geen last van)

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 12:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Barfman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:06:
Voor de mensen die office gebruiken op hun Symbian toestel, Quickoffice 5.0 volledige versie kan je alleen vandaag voor 1 Dollar kopen met license. Helaas heb ik geen paypal of creditcard,anders had ik het pakket zeker gekocht.

Geweldige tip! Alleen.. Waarom ondersteunen ze nu nog steeds geen ODF!? Nu is het mij zelfs die €0,635525898 niet waard. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Top! :D Geweldig dat je dat even hier hebt geplaatst, zulke dingen kun je niet laten lopen

_/-\o_

offtopic:
Btw, hoop dat iemand jou nog wel even kan helpen, zou wel fijn zijn. Kan het zelf niet helaas, moet nu echt gaan slapen, morgen vroeg op :O

[ Voor 14% gewijzigd door SanderTje! op 22-07-2008 23:29 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21

Toppie! "normaal" 50 euri's nu slechts 0.63 euri! Dank voor je melding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut

Helaas... te laat...

Wel bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut

Een losse TomTom lijkt in eerste instantie veel handiger, maar persoonlijk vind ik het superhandig om niet met een extra apparaat rond te sjouwen. En als je eenmaal hebt ingesteld waar je heen wilt, maakt het bedieningsgemak mij niet uit, wat trouwens met je N95 ook heel goed te doen is.

Op m'n N95 had ik eerst TomTom gezet, maar dat werkte erg onhandig doordat je elke keer je GPS opnieuw moest installeren. Heb er nu Sygic op staan en ben daar heel erg tevreden over, vind hem zelfs fijner dan TomTom. De beelden zijn heel duidelijk, de gesproken teksten beter dan van TomTom (je hoeft nu niet meer te kijken, de gesproken tekst dekt volledig doordat bijvoorbeeld ook de afslagnummers worden uitgesproken). Ik ga niet meer terug naar TomTom, maar ga straks voor een legale versie van Sygic.

Maar goed, is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe kan ik via de edit-knop één berichtje selecteren? Ik heb bv wel eens in mijn SMS- of email-lijst de behoefte om het eerste en het derde berichtje te wissen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dat in een keer te bewerkstelligen. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen het probleem met streamen van de tour de france met de NOS mobiele applicatie? De stream stopt steeds, waana er telkens staat: ' klaar om af te spelen'. Hierna start hij niet meer en ergens op drukken heeft ook geen zin (geen play-optie ofzo).

Is dit een verbindings- of instellingsissue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:09
mschut schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Een losse TomTom lijkt in eerste instantie veel handiger, maar persoonlijk vind ik het superhandig om niet met een extra apparaat rond te sjouwen. En als je eenmaal hebt ingesteld waar je heen wilt, maakt het bedieningsgemak mij niet uit, wat trouwens met je N95 ook heel goed te doen is.

Op m'n N95 had ik eerst TomTom gezet, maar dat werkte erg onhandig doordat je elke keer je GPS opnieuw moest installeren. Heb er nu Sygic op staan en ben daar heel erg tevreden over, vind hem zelfs fijner dan TomTom. De beelden zijn heel duidelijk, de gesproken teksten beter dan van TomTom (je hoeft nu niet meer te kijken, de gesproken tekst dekt volledig doordat bijvoorbeeld ook de afslagnummers worden uitgesproken). Ik ga niet meer terug naar TomTom, maar ga straks voor een legale versie van Sygic.

Hier ook een zeer tevreden Sygic gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
Sj44k13 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:14:
hallo allemaal,

ik heb sinds kort het probleem dat ik geen ringtones/ smstonen/ alle tonen meer kan instellen... ik zie alleen nog maar de optie: uit of downloaden via internet. Nou heb ik een tijd terug een bestand gedownload (excel) van mijn school wat te lang was om weer te geven (vage tekens, ybrowser crashte erop) maar deze staat waarschijnlijk nog ergens op de C. Zou het kunnen dat door dit bestand de rest als het ware wordt geblokkeerd? Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb geen zin in een hard reset :(
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds ik een 8gb sdhc in mijn n95 heb gestopt. Maar er werken wel meer dingen niet meer naar behoren, zoals de afbeeldingen en video galerij die tijdens het bladeren vastloopt en het vernieuwen van de muziekspeler werkt vrijwel nooit 100%. Ik sla eigenlijk vrijwel alles op de micro-sd kaart op en installeer zo min mogelijk op het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 22:22
heeft er al iemand geprobeert om zijn n95 naar nokia service point te brengen om tijd datum te laten fixen.

De mijne vergat de datum ook altijd en is nu bij nokia ter reperatie.(2 a 3 weken zonder n95 :'( )

[ Voor 32% gewijzigd door arjendj op 23-07-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mschut schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Sygic werkt alleen niet met de N95-2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:22:
[...]

Euhm, bedoel je de (nieuwe) 8GB versie? Die heb ik zelf ook, en het draait perfect...

PS: Het Sygic McGuider Topic

[ Voor 18% gewijzigd door mschut op 23-07-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:22:
[...]

Waarom zou het niet werken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook bij het volgen van de Tour met de NOS applicatie dat hij er iedere 2 tot 3 minuten uitklapt? Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:22:
Hebben jullie ook bij het volgen van de Tour met de NOS applicatie dat hij er iedere 2 tot 3 minuten uitklapt? Is hier iets aan te doen?
Anders kijk je ff een paar posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
pven schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:02:
Hoe kan ik via de edit-knop één berichtje selecteren? Ik heb bv wel eens in mijn SMS- of email-lijst de behoefte om het eerste en het derde berichtje te wissen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dat in een keer te bewerkstelligen. :?
Gewoon het pennetje ingedrukt houden en gelijktijdig enter geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik heb Route66 pas geïnstalleerd op mijn n95-2. Alleen als ik hem in de auto gebruik en ik word gebeld dan kan ik alleen opnemen en dan gaat hij weer terug naar Route66, maar ik moet hem eerst op luidspreker zetten. Als ik hem dan op luidspreker moet zetten moet ik eerst route66 afsluiten.

Iemand hier een oplossing voor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Megalodon_67 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:18:
[...]

Bij mij is die shortcut al bezet, maar een alternatief is 4 maal pen + omlaag (om dus zoals pven wil bericht 1 en 3 te selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Megalodon_67 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:18:
[...]

Gevonden! Dank. _O_
Upquark schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:51:
[...]

Bij mij is die shortcut al bezet, maar een alternatief is 4 maal pen + omlaag (om dus zoals pven wil bericht 1 en 3 te selecteren).
Dit krijg ik niet voor elkaar, maar dat geeft niet want de bovenstaande oplossing werkt prima. :)

Nog een vraagje: zit er in de Nokia standaard een programma waarmee je foto's kan verkleinen? Ik verzend wel eens foto's vanaf mijn N95 via mail, maar dat kost (met PIT) best veel tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door pven op 23-07-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Iemand hier ervaring met een N95 8GB met I-wood?

Zie:

http://www.gsm.nl/gsm/mcs...=RCHLP&M5Arg=n958gb_iwood

Heel interessant dus, alleen zie je, als je de telefoon niet gebruikt dus een banner. Maar ik vraag me af hoe het dan precies eruit ziet? En of het werkt als een soort van screensaver oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
pven schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:32:
[...]
Nog een vraagje: zit er in de Nokia standaard een programma waarmee je foto's kan verkleinen? Ik verzend wel eens foto's vanaf mijn N95 via mail, maar dat kost (met PIT) best veel tijd.
Mja, ik wist het ook niet, maar na 20 seconde wel. Gevonden op de meest logische plaats: in de gallerij, afbeelding kiezen -> bewerken. Een plethora aan opties! Had ik ook eerder moeten weten, want ik had het goed kunnen gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
^ is idd best makkelijk te vinden. :$ Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Hoeveel ram geheugen heeft de N95 nou en hoeveel de N95 8GB? Ik kan dat nergens zo snel vinden. Ik hoorde wel van iemand dat de RAM geheugen van de N95 omhoog is geschroefd om het toestel sneller(misschien even snel) te maken dan de N95 8GB?

En is de software helemaal anders op de N95 8GB of is die via een firmware-update bij te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Recente berichten over Sygic zijn verplaatst naar Het Sygic McGuider Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
OWjee mijn N95/1 krijgt kuren.

Nadat de volume knoppen harden en zachter zijn afgebroken. gaat hij soms niet meer aan en doen de toetsen heeeeeeel raar. Ik ga er vanuit dat er wat is beschadigt op het boordje

Garantie ga ik niet vanuit toestel is al een jaar oud en ik ben zelf ook niet de netste.

Ik had al wat rond gekeken op internet wat betreft vervanging van onderdelen... Maar ik zit echt heel erg te twijfelen welke onderdelen ik nou moet bestellen.

(http://www.mobieleeenheid.nl/nokia-n95.html)

Slide Module (Nokia N95) Maar ik denk dat dit vooral te maken heeft met het beeldscherm

Flex cable with keyboard PCB ... Ik schat zelf in dat ik met dit de meeste kans maak op weer een werkend toestel.

Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dewaterweg schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:22:
OWjee mijn N95/1 krijgt kuren.

Nadat de volume knoppen harden en zachter zijn afgebroken. gaat hij soms niet meer aan en doen de toetsen heeeeeeel raar. Ik ga er vanuit dat er wat is beschadigt op het boordje

Garantie ga ik niet vanuit toestel is al een jaar oud en ik ben zelf ook niet de netste.

Ik had al wat rond gekeken op internet wat betreft vervanging van onderdelen... Maar ik zit echt heel erg te twijfelen welke onderdelen ik nou moet bestellen.

(http://www.mobieleeenheid.nl/nokia-n95.html)

Slide Module (Nokia N95) Maar ik denk dat dit vooral te maken heeft met het beeldscherm

Flex cable with keyboard PCB ... Ik schat zelf in dat ik met dit de meeste kans maak op weer een werkend toestel.

Iemand tips ?
volgens mij heb je niet 1 maar 2 jaar garantie op je Nokia .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:38:
[...]

succes....
Hmmm, fm-update was achteraf gezien een eitje. Met back-up terugzetten waren zelfs al mn instellingen en programma's ook weer (werkend!) terug. Agenda dus ook weer gevuld met de foute afspraken, op kantoor vervolgens aan de pc gehangen, optie "verwijder alle gegevens van de mobiele telefoon en vervang deze door de gegevens van Microsoft Outlook", en voila, de foute afspraken zijn weer terug...

Zucht, helaas niets opgelost. Wel met de nieuwe firmware autorotate erbij gekregen. En voor de geinteresseerden: m'n Spiderman film deed het ook nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
pven schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:04:
[mbr]Recente berichten over Sygic zijn verplaatst naar Het Sygic McGuider Topic[/]
Hmmm, vond het al vraamd dat ik elke keer bij mijn Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk) bookmark in het sygic topic terecht kwam, is dat normaal als een post verplaatst word die je toevallig als bookmark aangevinkt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hoe sla je eigenlijk SMSjes op op de computer? Ik moet een map definiëren oid maar ik begrijp niet helemaal welke map ik dan moet gebruiken op de telefoon...

Edit: Ah hoeft dus niet met dat sync, kan ook gewoon met content copier :)

[ Voor 19% gewijzigd door Snippertje op 24-07-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

eindelijk een vervangend toestel van Nokia N95 gehad.
echter, software versie 12.0.0.13 erop...en ik had een toestel met 20.0.16 geloof ik erop.

Ik kan hem NIET updaten want de updater geeft aan dat voor dit model dit de laatste versie is.

Klopt dit? Heb ik misschien een 'ouder' toestel als nieuw gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:39:
hallo,

eindelijk een vervangend toestel van Nokia N95 gehad.
echter, software versie 12.0.0.13 erop...en ik had een toestel met 20.0.16 geloof ik erop.

Ik kan hem NIET updaten want de updater geeft aan dat voor dit model dit de laatste versie is.

Klopt dit? Heb ik misschien een 'ouder' toestel als nieuw gekregen?
Dat is zo'n beetje het meest besproken onderwerp op de 9 delen van dit topic, zoek even op productcode + firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Megalodon_67 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:31:
[...]

Dat is zo'n beetje het meest besproken onderwerp op de 9 delen van dit topic, zoek even op productcode + firmware.
Naja hij vraagt nu of die een oud toestel heeft gehad.. is net even anders...

Het kan, maar denk gewoon ongebruikt toestel met andere productcode... Je zal jouw oude product code dnek ik niet meer kunnen achterhalen, maar genoeg andere te vinden die wel de nieuwste firmware hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Razor.Timo schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:10:
Hoe sla je eigenlijk SMSjes op op de computer? Ik moet een map definiëren oid maar ik begrijp niet helemaal welke map ik dan moet gebruiken op de telefoon...

Edit: Ah hoeft dus niet met dat sync, kan ook gewoon met content copier :)
Het kan zelfs nog makkelijker: gewoon in de Nokia Phone Browser naar je berichtenmap gaan, en kopiëren en plakken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,
ik wil mijn productcode aanpassen om zodoende mijn software naar versie 20 te krijgen.

echter, in de 'handleiding' staat dat dit via NSS moet.....maar WAT is NSS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 08:12:
ok,
ik wil mijn productcode aanpassen om zodoende mijn software naar versie 20 te krijgen.

echter, in de 'handleiding' staat dat dit via NSS moet.....maar WAT is NSS??
Nemesis Service Suite

*plaatje is weg*

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 25-07-2008 09:29 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,

alles gedaan en jawel hoor, ik heb nu versie 20 !

supersimpel via *weg*

Zoals al meerdere keren is gemeld willen we geen URLs zien naar dit gebeuren.

[ Voor 54% gewijzigd door pven op 25-07-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Weet iemand of er een fijne applicatie si om plaatjes mee te bekijken. De ingebakken viewer, maar ook resco doen alles meteen op 1 hoop, en je bekijkt dus alle plaatjes die op je complete telefoon staan. Erg onlogisch eigenlijk magoed.

iemand tips?

p.s
het mapje op hidden zetten verhaal ken ik.. Das niet wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Damian schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:14:
Weet iemand of er een fijne applicatie si om plaatjes mee te bekijken. De ingebakken viewer, maar ook resco doen alles meteen op 1 hoop, en je bekijkt dus alle plaatjes die op je complete telefoon staan. Erg onlogisch eigenlijk magoed.

iemand tips?

p.s
het mapje op hidden zetten verhaal ken ik.. Das niet wat ik bedoel...
Je kan toch albums maken en zo je plaatjes onderverdelen naar eigen wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De daad bij het woord gevoegd, ben van Nokia afgestapt. Het klipje waar de geheugenkaart achter verdwijnt is eergister afgebroken en de speling in de slider wordt steeds erger. NSP wil er niks meer aan doen (aan beide zaken niet) omdat de slider al eens eerder vervangen is. Wat een drama. Heb dus een HTC Touch Diamond aangeschaft. Wat een openbaring zeg. Toestel zit wél degelijk in elkaar en beeldscherm is vele malen beter. Nokia kan de sch**t krijgen, ik koop er niet meer wat van. Kijk aan ieder toestel kan wat mankeren, maar dit slaat alles. Notabene een exorbitant hoge prijs voor betaald bij introductie (was een eigen keuze natuurlijk, maar dan verwacht ik wel kwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Barfman schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Je kan toch albums maken en zo je plaatjes onderverdelen naar eigen wens.
Ook extra moeite die eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Ik wil gewoon plaatjes per folder op mijn geheugen kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:18:
De daad bij het woord gevoegd, ben van Nokia afgestapt. Het klipje waar de geheugenkaart achter verdwijnt is eergister afgebroken en de speling in de slider wordt steeds erger. NSP wil er niks meer aan doen (aan beide zaken niet) omdat de slider al eens eerder vervangen is. Wat een drama. Heb dus een HTC Touch Diamond aangeschaft. Wat een openbaring zeg. Toestel zit wél degelijk in elkaar en beeldscherm is vele malen beter. Nokia kan de sch**t krijgen, ik koop er niet meer wat van. Kijk aan ieder toestel kan wat mankeren, maar dit slaat alles. Notabene een exorbitant hoge prijs voor betaald bij introductie (was een eigen keuze natuurlijk, maar dan verwacht ik wel kwaliteit).
Of de Touch degelijk in elkaar zit zal je pas na verloop van tijd kunnen zeggen, je leest op de diverse fora dat op alle smartphones wel wat aan te merken is. Ik denk dat over een aantal jaar de kwaliteit van al deze apparaten (en natuurlijk ook de software er op) zal verbeteren en tegelijk zal de prijs net zoals bij de laptops is gebeurd dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
bounzer, ik hoop dat je binnenkort hier nog eens terugkomt om je ervaringen wilt posten, ik ben nl. benieuwd hoe de overstap van Symbian naar Windows Mobile is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
De daad bij het woord gevoegd, ben van Nokia afgestapt. ...
Toch wel grappig, ben juist van Windows Mobile overgestapt (terug) naar Nokia. Mijn conclusie was kort door de bocht dat windows een OS voor een PC is, en dat dat toch niet lekker werkt op een mobiel. Vooral het moeten werken met een stylus ipv een toetsenbord voor je vingers vond ik vreselijk. En het vastlopen... , toch een windows eigenschap. Nu zo'n 2 maanden m'n N95 8GB en ben super tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik vind het je sieren dat je daad bij woord doet hoor, maar je moet wel proberen in te zien dat het van jou een mening is. Want slecht in elkaar geld niet voor iedereen. Dat een NSP niet helpt, ligt niet aan jou of Nokia, maar aan de bewuste NSP. En je kan altijd nog verhaal halen bij degene waar je het hebt aangeschaft... Ook na 1 jaar zijn hun wettelijk eerst aanspreekpunt en een slechte slider, is een niet acceptabele fout na net een jaar. Ze zijn wetteleijk verplicht je te helpen en binnen een redelijke periode. (Beetje mazzel kan je hem nog verkopen ook helemaal intact) En NSP zou alles binnen 2 jaar moeten repareren. En dat clipje kost gen drol en ook makkelijk zelf te vervangen, heeft weinig met nokia te maken, is gewoon een gevoelig ding, zeker als je hem vaak gebruikt. En of die degelijk is kan je inderdaad nu niet zeggen. En de introductie prijs is die voor vele nog steeds waard, want er is nog steeds geen model wat veel beter is, alleen die evennaren. Ik doe er nog wel een jaar mee denk ik, zolang er niks beters komt. En hopelijk ben je na een maand of 2 nog zo te spreken, wat best kan.... En scherm is ook niet te vergelijken he als die vga resolutie heeft, maar met de meeste programmatjes die je download heb je er toch weinig aan, want die zijn vaak niet groter gebowud als voor 320x240 . Maar met video en os bekijken is het super. Ben benieuwd hoe de batterij is.

PS: ik had dan op de PRO gewacht volgende week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
De daad bij het woord gevoegd, ben van Nokia afgestapt.
Ga je nou alweer weg?

Gezien de aanschaf van een HTC lijkt het dit keer een serieuze poging te worden, dus bedankt voor je nuttige bijdragen aan dit forum d:)b , en ik hoor ook graag hoe de Diamond bevalt. Maar dan wel over een tijdje als je hem grondig getest hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 23:27
Ach, soms kan 1 ervaring met een telefoon doen besluiten om van merk te switchen.
Zelf heb ik de N95 nu ruim een jaar, en heb er weinig tot geen problemen mee gehad. Idd ook een afgebroken geheugenklepje. Echter een nieuwe cover(achterkant) kost bij de NSS €8,05, en dan nog €1,-- voor het batterij dekseltje. Dus dat vond ik het probleem niet.

Verder heb ik NOOIT vastlopers of iets dergelijks, maar ik heb dan mijn foon ook niet overbeladen met allerlei third party progs.
Probleem is dat veel mensen de N95 zien als een digitaal toestel, MP3 speler en navigatiesysteem. En de kwaliteit van die functie's vergelijken ze met bv een compactcamera, IPOD en TomTom.
Ja, dan kom je idd bedrogen uit.

Wanneer je het toestel gewoon ziet als een telefoon met wat uitgebreide optie's, kan je aan de N95 veel plezier beleven.

En qua speling op de slider, is de N95 ook niet de enigste in zijn segment.

Verder veel plezier natuurlijk met je HTC Touch Diamond, en bedankt voor je "bijna" altijd nuttige bijdrages aan dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:01
Hmm de slider mag dan slecht zijn (heb er zelf geen last van en heb hem sinds de introductie), maar je moet niet vergeten dat elk merk wel zo wat heeft..

Heb voor de N95 jaren lang Sony Ericssons gehad. Maar ja de W800 en T65 (?) ben ik daar vanaf gestapt, aangezien het besturingsknuppeltje altijd na ongeveer een jaar steeds minder begon te werken. Het lijkt erop dat de producenten weten dat veel mobieltjes max 2 jaar meegaan en daar blijkbaar ook op inspelen.

Maar veel plezier met de HTC. Mijn broer heeft hem ook. leuk toestelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
koentjuh schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:13:
Het lijkt erop dat de producenten weten dat veel mobieltjes max 2 jaar meegaan en daar blijkbaar ook op inspelen.
Dat gevoel heb ik ook. Meestal begint na 2 jaar een toestel allerlei mankementen te vertonen.
Ook de prestatie van de accu laat na 2 jaar vaak te wensen over. Vandaar ik ook altijd een 1-jarig abbo neem, om al die ellende voor te zijn.

En een 1 jaar oud, simlockvrij toetsel, verkoopt ook nog erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:08:
[...]

Ach, soms kan 1 ervaring met een telefoon doen besluiten om van merk te switchen.
Zelf heb ik de N95 nu ruim een jaar, en heb er weinig tot geen problemen mee gehad. Idd ook een afgebroken geheugenklepje. Echter een nieuwe cover(achterkant) kost bij de NSS €8,05, en dan nog €1,-- voor het batterij dekseltje. Dus dat vond ik het probleem niet.

Verder heb ik NOOIT vastlopers of iets dergelijks, maar ik heb dan mijn foon ook niet overbeladen met allerlei third party progs.
Probleem is dat veel mensen de N95 zien als een digitaal toestel, MP3 speler en navigatiesysteem. En de kwaliteit van die functie's vergelijken ze met bv een compactcamera, IPOD en TomTom.
Ja, dan kom je idd bedrogen uit.

Wanneer je het toestel gewoon ziet als een telefoon met wat uitgebreide optie's, kan je aan de N95 veel plezier beleven.

En qua speling op de slider, is de N95 ook niet de enigste in zijn segment.

Verder veel plezier natuurlijk met je HTC Touch Diamond, en bedankt voor je "bijna" altijd nuttige bijdrages aan dit topic. ;)
Welke NSS is dat? Of gelden die prijzen voor allemaal? Heb namelijk een paar maanden geleden een batterijklepje gekocht op eBay voor 7 euro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Is het verstandig om een verzekering te nemen van 6 euro per maand bij mijn toestel? Aangezien ik hier veel verhalen lees over kapotte dingen. Nu ik erover nadenk is dat natuurlijk verstandig eigenlijk. Mensen ervaringen met verzekeringen bij een telefoon (liefst bij de N95)? Ik praat hier over een verzekering van 5,95 bij een 2 jarig Hi abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Razor.Timo schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:09:
Is het verstandig om een verzekering te nemen van 6 euro per maand bij mijn toestel? Aangezien ik hier veel verhalen lees over kapotte dingen. Nu ik erover nadenk is dat natuurlijk verstandig eigenlijk. Mensen ervaringen met verzekeringen bij een telefoon (liefst bij de N95)? Ik praat hier over een verzekering van 5,95 bij een 2 jarig Hi abonnement.
Onverstandig. De vuistregel is dat je alleen dingen moet verzekeren die je niet zelf kunt vervangen, mochten ze defect raken of verloren gaan. Huizen, inboedel, W.A., duur spul dat je voor werk nodighebt, dat soort zaken. Een defecte N95 kun je vervangen voor een veel goedkoper toestel, waar je ook prima mee kunt bellen. Bovendien is er ook nog een eigen risico bij veel van die verzekeringen. Sowieso heb je twee jaar garantie op je toestel.

Wees gewoon zuinig op je spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:05
Is het mogelijk om de icoontjes op de front te veranderen?

Afbeeldingslocatie: http://www.wingsofsilver.eu/images/other/1.jpg

Dus zeg maar het icoontje voor bericht, contacten enz enz? Zoja waarmee kan dat?

[ Voor 9% gewijzigd door NovemberSierra op 26-07-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Razor.Timo schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:09:
Ook ik zeg nee, die voorwaarden waaronder je verzekert zijn waarschijnlijk niet de voorwaarden waar je je graag voor wilt laten verzekeren.

Dus, my advice.. mocht je het echt nog overwegen, lees eerst de polisvoorwaarden goed door.

Ik heb het ook een tijdje verzekerd (toen nog de 6600), maar vond het eigenlijk waanzin. Je betaalt veel, maar het kwam er op neer dat ik alleen een nieuw toestel zou krijgen als ik hem met een mes op de keel moest afstaan. Of als ie uit de auto gejat wordt, dan moet je dashboardkastje op slot hebben gezeten en dan zowel braakschade aan het dashboardkastje en je auto hebben.

Plat gezegd: geldklopperij.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CreativeMind schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:08:

[afbeelding]

Dus zeg maar het icoontje voor bericht, contacten enz enz? Zoja waarmee kan dat?
Gewoon een custom theme maken met custom icons? :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Weet je ook of dit voor het originele theme kan? Want daarbij wil ik het namelijk aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
mwoah, verzekering is naar mijn idee niet helemaal onzin. Voor (volgens mij) 70 e is mijn n95 verzekerd tegen schade etc. Mijn D600 incl 2 jarig abo die ik kocht toen hij net uit was, had door mijn schuld binnen een maand een scheur in het scherm. Dan is het toch wel zuur dat je er nog zo lang mee moet doen. En zeker voor zo'n duur toestel loont het wel. Ik heb de n95 al meerdere malen laten vallen (1,5 meter) op van alles en gelukkig doet hij het nog. Maar mocht er wat zijn......

BTW Iemand nog een alternatief voor mijn garmin? Heeft Sygic bijvoorbeeld dat de straatnamen worden opgezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CreativeMind schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:06:
Weet je ook of dit voor het originele theme kan? Want daarbij wil ik het namelijk aanpassen.
Dat kan wel, maar dan moet je phone gehackt zijn, de files staan namelijk op de c schijf die niet te bewerken zijn. Dan nog is het een hele klus omdat je de mif bestanden moet uitpakken wat al een hele klus is als je er geen verstand van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Dan gaat dat dus niet gebeuren hahaha. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SanderTje! schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:09:
[...]

Ook ik zeg nee, die voorwaarden waaronder je verzekert zijn waarschijnlijk niet de voorwaarden waar je je graag voor wilt laten verzekeren.

Dus, my advice.. mocht je het echt nog overwegen, lees eerst de polisvoorwaarden goed door.

Ik heb het ook een tijdje verzekerd (toen nog de 6600), maar vond het eigenlijk waanzin. Je betaalt veel, maar het kwam er op neer dat ik alleen een nieuw toestel zou krijgen als ik hem met een mes op de keel moest afstaan. Of als ie uit de auto gejat wordt, dan moet je dashboardkastje op slot hebben gezeten en dan zowel braakschade aan het dashboardkastje en je auto hebben.

Plat gezegd: geldklopperij.
Hij is dan wel tegen alles verzekerd. Waterschade tot een simpel klepje dat zou afbreken. Daarbij is het voordeel dat mijn zus bij de Hi winkel werkt. Maar ik denk toch dat ik ga voor geen verzekering en gewoon voorzichtig doe (wat ik overigens standaard ook al doe :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:28:
[...]

Dat kan wel, maar dan moet je phone gehackt zijn, de files staan namelijk op de c schijf die niet te bewerken zijn. Dan nog is het een hele klus omdat je de mif bestanden moet uitpakken wat al een hele klus is als je er geen verstand van hebt.
Bedoeld hij heel toevallig niet gewoon andere 'linkjes'? ipv eigen ontworpen icoontjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mau_Maus schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:25:
[...]

Bedoeld hij heel toevallig niet gewoon andere 'linkjes'? ipv eigen ontworpen icoontjes?
Hij heeft het over icoontjes, dus lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:28:
[...]

Welke NSS is dat? Of gelden die prijzen voor allemaal? Heb namelijk een paar maanden geleden een batterijklepje gekocht op eBay voor 7 euro oid.
Dit was bij de NSS in Roosendaal. Oftewel Next Telecommunicatie.
Incl. BTW was ik net over de €10,-- kwijt. Alhoewel ik het gevoel had, dat het verkeerd geprijst was.

[ Voor 13% gewijzigd door patrickt35 op 27-07-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:08:

[afbeelding]

Menu>Instrumenten>Instellingen>Algemeen>Persoonlijk>Standby-modus>Toep. actief standby

Leef je uit :O

Of wil je voor dezelfde functies andere iconen? want dan weet ik het niet :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Nog steeds Firmware 15.0..0.5

Nou ik heb geen probleem het werkt allemaal, maar ik verbaas me er soms over dat velen al hoger zetten.
Een hack begin ik niet aan, te bang dat ik weer es wat sloop haha dus nee ik wacht wel gewoon.
Maar viel me op want de normale updater van nokia geeft voor mij nog steeds geen nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
No offense, maar een hack zou ik het niet willen noemen, eerder een (heel makkelijk uit te voeren) tweak (<-- hint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Upquark schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:50:
No offense, maar een hack zou ik het niet willen noemen, eerder een (heel makkelijk uit te voeren) tweak (<-- hint).
Een tweak is het niet hoor, het is wel degelijk een hack. De beveiliging van het symbian platform word namelijk gebroken waardoor de gebruiker toegang heeft tot systeem bestanden.

[ Voor 17% gewijzigd door Barfman op 27-07-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op zondag 27 juli 2008 @ 20:35:
[...]

Een tweak is het niet hoor, het is wel degelijk een hack. De beveiliging van het symbian platform word namelijk gebroken waardoor de gebruiker toegang heeft tot systeem bestanden.
en hier wordt denk ik door elkaar gehaald: de productcode veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mau_Maus schreef op zondag 27 juli 2008 @ 20:51:
[...]

en hier wordt denk ik door elkaar gehaald: de productcode veranderen...
Inderdaad, verkeerd begrepen van mij, het woordje hack komt dan niet aan de orde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier bij de TomTom werkend gekregen om de maximum snelheid in beeld te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:48

TF

bla bla

ik kan niet kiezen tussen de N82 en de N95. Enig grote verschil is candy-bar <--> slider. En de N95 is een stukje dikker.

Iemand een offensief waarom ik de N95 zou moeten prefereren boven de N82?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Groter scherm, en ik vind hem mooier. Specs zijn almost hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:58:
[...]

Menu>Instrumenten>Instellingen>Algemeen>Persoonlijk>Standby-modus>Toep. actief standby

Leef je uit :O

Of wil je voor dezelfde functies andere iconen? want dan weet ik het niet :9
Held dit bedoelde ik, misschien ietwat krom omschreven van mijn kant blijkbaar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:32:
Heeft iemand hier bij de TomTom werkend gekregen om de maximum snelheid in beeld te krijgen?
Volgens mij zit dat niet niet in versie 6, maar helemaal zeker ben ik er niet van. :)

Misschien dat in Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2 het antwoord al is gegeven? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
TF schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:23:
ik kan niet kiezen tussen de N82 en de N95. Enig grote verschil is candy-bar <--> slider. En de N95 is een stukje dikker.

Iemand een offensief waarom ik de N95 zou moeten prefereren boven de N82?
- N82 heeft Xenon flits...
- Scherm N82 is iets kleiner dan N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Fuzzillogic schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Onverstandig. De vuistregel is dat je alleen dingen moet verzekeren die je niet zelf kunt vervangen, mochten ze defect raken of verloren gaan.
Deels eens, maar ik vind het ook wel een prettig gevoel dat de eventuele schade doordat de dief van mijn telefoon voor ik diefstal door heb even lekker naar verweggistan kan bellen of weet niet naar wat ander 0900 of betaalnummer voor ik kan blokkeren wel vergoed krijg.
Gelukkig nooit ervaring gehad, maar dat dekt gelukkig volgens de polisvoorwaarden (iig bij Vodafone) de verzekering wel.

Of dat 6 euro per maand waard is is ieders eigen afweging.

Wat ik overigens zeker wel uit eigen ervaring kan melden is dat de Vervangende Toestel Service van Vodafone voor EUR 1,95 wel zijn geld waard is: uitstekende service, aan huis binnen 4 uur een vervangend toestel gebracht en snelle reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 13:04
Ik wil mijn memorystick gaan formateren maar ik heb mijn berichten op mijn memorystick opgeslagen. Nu wil ik graag eerst een backup van mijn berichten maken..

Nu heb ik me scheel lopen zoeken in mijn memorystick/google maar ik heb helemaal niks kunnen vinden |:( weet iemand misschien waar ik mijn berichten kan vinden ?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:48

TF

bla bla

Nano2009 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:25:
Ik wil mijn memorystick gaan formateren maar ik heb mijn berichten op mijn memorystick opgeslagen. Nu wil ik graag eerst een backup van mijn berichten maken..

Nu heb ik me scheel lopen zoeken in mijn memorystick/google maar ik heb helemaal niks kunnen vinden |:( weet iemand misschien waar ik mijn berichten kan vinden ?

Alvast bedankt :)
kun je die backup niet eenvoudig doen met Nokia PC suite? memorystick is toch Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 13:04
TF schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:27:
[...]

kun je die backup niet eenvoudig doen met Nokia PC suite? memorystick is toch Sony?
Zover ik weet kan de content copieer van Nokia alleen gebruikt worden voor het intern geheugen van de telefoon.

Memorystick Micro sd kaartje... smartass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn telefoon sync met outlook en collega's hebben afspraken in mijn agenda gezet welke heel de dag duren dan zet mijn telefoon een alarm op 6.00 uur! Dit alarm staat niet in mijn outlook en is in mijn telefoon ook niet te verwijderen.......

Iemand een idee hoe dit op te lossen want schrik me elke keer weer helemaal dood....
Pagina: 1 ... 28 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.