Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.667 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Megalodon_67 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:19:
[...]

Maar als je je foon een vast IP nummer geeft kun je die poort 5060 in je router toch op dat betreffende IP nummer openzetten?
Nee want deze poort gebruikt thuisbellen van telfort.
Dus voor de normale thuis lijn

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spNk schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:03:
Ik kon zo snel even niet vinden of het al eens voorgekomen is, google gaf me iig geen resultaat.
Het probleem is dat als ik veel bestanden na elkaar kopieer (dus zeg maar ctrl+a, ctrl+c, ctrl+v doe) op de geheugenkaart, hij blijft hangen met kopiëren. Maar vervolgens lijkt het wel altijd op de telefoon te staan ook als ik op annuleren druk. Meer mensen met dit probleem / een oplossing?

Ramon
Ik ken het probleem, al moet ik zeggen dat ik dat bij allerlei soorten opslagmedia wel eens heb. Voor mij is het een soort bijkomstigheid van Windows (voor hetzelfde geld doe ik zelf iets verkeerd). Je zou kunnen proberen a) te controleren of de drivers goed staan ingesteld, in Apparaatbeheer / Systeem / Configuratiescherm, of b) het ding aan een andere USB-hub te hangen. Iets beters weet ik niet. Maar op zich, als het toch al werkt...

Edit: met ingesteld bedoel ik vooral, kijken of het een herkend apparaat is, en niet zo'n een met een uitroepteken in een geel bolletje

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 23:24 . Reden: add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
patrickt35 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:21:
[...]

Wanneer je dan eventjes de moeite neemt om iets beter te kijken, zie je dat ik de laatste firmware heb.
En dus ook de juiste productcode.
Nou ik antwoord altijd als ik een oplossing weet, en de moeite doe ik ook altijd. Wat jij verteld en laat zien, komt altijd voor als je een product code hebt die niet overeen komt met de firmware versie die jij er op hebt staan, dat verklaard het niet kunnen re-installeren. Dus het kan zijn dat jij je productcode hebt veranderd na een firmware update, of dat iemand anders dat hebt gedaan, bijv bij een nokia carepoint. Dus graag mij niet beschuldigen van het niet goed kijken, want als jij beter had gekeken, dan had je gezien dat dit al eerder te sprake was gekomen :z

[ Voor 23% gewijzigd door Barfman op 17-07-2008 23:53 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 23:27
Op het moment dat ik mijn telefoon heb aangeschaft, is de productcode veranderd. (en ja in de goede code)
Heb zelfs een hoop commentaar hier gekregen omdat ik meerdere gebruikers hierbij hielp. Dus ik weet waarover ik praat.
Ik controleer met grote regelmaat of er nieuwe firmware is, en heb altijd de optie om het opnieuw te installeren. Echter na de update naar de nieuwe versie is dit niet meer mogelijk.
Dus de code en de firmware zijn beide door mij op de telefoon gezet, door dit gegeven weet ik voor 100% dat dit een verandering is in NSU. Anders had ik het hier niet gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil me er niet mee bemoeien, maar het klopt wat patrick zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
patrickt35 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:07:
100% dat dit een verandering is in NSU. Anders had ik het hier niet gepost.
Waarom kunnen andere dan wel re-installen :?
BTW, kijk is met Nemesis Service Suite welke code jij hebt, misschien heeft nokia voor sommige productcodes iets veranderd. Ik heb in ieder geval 0550359

[ Voor 58% gewijzigd door Barfman op 18-07-2008 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Ik kan nog wel een reinstal doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.upload-image.nl/images/vws8ai2rjmlgld0ypstq_thumb.jpg

Heb waarschijnlijk dezelfde product code als jullie alleen engelse versie van NSU

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
God wat een gezeik zeg :P

Patrick je hebt gelijk dat het bij jou gebeurd... bij andere niet... Dus de softwareupdater-update zal dat misschien bij sommige productcodes uitgezet hebben.. of zoiets. klaar, niet nodig daar boos over te doen, door wie dan ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Mau_Maus op 18-07-2008 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Er is misschien al een discussie over geweest (heb ik denk ik dasn overheen geleden) maar ik zag vandaag ineens dat ik over 1 maand voor MSN moet gaan betalen?!
Ik vroeg me bijna af of dit een grap was! haha

Nu heb ik 1.1.9000 geloof ik, en een backup van de oude 1.1

Maar als dit echt zo is jammer dan zeg, dan heeft terug gaan naar een oude versie ook geen zin als ze het online checken, ook het bewerken van je config is alleen geloof ik uitstel.

Ik vind het een zeer domme actie van MS en ik hoop dan ook dat er gratis alternatieven zijn. Ik wil best betalen voor software, zo koop ik netjes windows vista ultimate (wat ik dagelijks gebruik) evenals me kaspersky virus scanner (wat ik dagelijks nodig heb)
DAT is geld waard en idioot om te kraken (vind ik dan he :P ) omdat je het dagelijks nodig hebt / gebruikt.

MSN moet gratis zijn en zo blijven. Straks moeten we nog voor hotmail gaan betalen ??

Op de mobiel check ik ook alleen maar wie er online is verder niet.

geen geld van mij sorry microsoft.
Hopelijk is het een grapje\\Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In navolging van een miniiter, wil ik ook mijn telefoonboek (Contacten) beveiligen.

Kan dit met de n95? Zo ja hoe, want kom niet verder dan toetsenblokkering en pincode bij opnieuw opstarten telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Fonk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 05:26:
Er is misschien al een discussie over geweest (heb ik denk ik dasn overheen geleden) maar ik zag vandaag ineens dat ik over 1 maand voor MSN moet gaan betalen?!
Ik vroeg me bijna af of dit een grap was! haha

Nu heb ik 1.1.9000 geloof ik, en een backup van de oude 1.1

Maar als dit echt zo is jammer dan zeg, dan heeft terug gaan naar een oude versie ook geen zin als ze het online checken, ook het bewerken van je config is alleen geloof ik uitstel.

Ik vind het een zeer domme actie van MS en ik hoop dan ook dat er gratis alternatieven zijn. Ik wil best betalen voor software, zo koop ik netjes windows vista ultimate (wat ik dagelijks gebruik) evenals me kaspersky virus scanner (wat ik dagelijks nodig heb)
DAT is geld waard en idioot om te kraken (vind ik dan he :P ) omdat je het dagelijks nodig hebt / gebruikt.

MSN moet gratis zijn en zo blijven. Straks moeten we nog voor hotmail gaan betalen ??

Op de mobiel check ik ook alleen maar wie er online is verder niet.

geen geld van mij sorry microsoft.
Hopelijk is het een grapje\\Damn!
Zoals dit ook al in dit topic is vermeld, Slick is het gratis alternatief voor MSN. En als je toch al netjes betaalt voor vista ultimate dan kunnen de paar euro's voor MSN er vast ook wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
@ Fonk

prima dat je er overheen hebt gelezen, maar even de zoek opdracht "msn betalen"

bijv... en je had aardig wat gevonden... had je heel wat typ werk gescheeld.

Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)[filter_keywords]=msn%20betalen&data[boolean]=AND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik gebruik nu al een aantal maanden de N95 met veel plezier, vooral de goede camera ICM internet vind ik heerlijk om te gebruiken.

Een probleem waar ik tegen aanloop is een ontzettend traag reagerende verbinding met Vodafone Live! Pagina's laden soms snel, en dan weer traag, of met timeout. Mijn mail geeft vaak een timeout, terwijl hij op andere momenten wel snel en goed verstuurd. Zijn er meer mensen met dergelijke problemen, wellicht icm een Vodafone Live! Abbo?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier het zelfde met Vodafone live.
De ene dag volle snelheid de andere dag traag als dikke $#@$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen de Nokia N95 8GB, ik heb zojuist de laatste versie gedownload van Mail for Exchange maar ik krijg het apparaat niet aan de praat.

Als ik de normale e-mail instel kan ik gewoon inloggen met opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord, dit werkt prima.
Maar als ik dezelfde gegevens gebruik voor Mail for Exchange krijg ik continue de melding dat het wachtwoord niet klopt.

Ik heb diverse manieren van inloggen geprobeerd.. diverse versies van de loginnaam etc etc

Ik maak gebruik van Hosted Exchange (is.nl)... waarschijnlijk is het een kleine tweak… maar ik kan het nog niet vinden. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Twee vragen. Via Google kan ik de oplossingen niet vinden.

Ik heb al een tijd het probleem dat mijn N95, wanneer ik Youtube gebruik, hij zegt dat de server niet bereikbaar is. Verder heb ik nooit problemen met verbindingen.
Maakt niet uit of ik via KPN mobile internet of WiFi ga.

Een rare gedachtenkronkel: kan het ermee te maken hebben dat ik geen Realplayer op mijn N95 heb staan ?
Weet iemand trouwens waar ik Realplayer voor de N95 kan downloaden. Ik heb me helemaal te pletter gezocht via Google. Op de site van real kan ik alleen een versie voor de 7650 en de communicator vinden, maar die kan ik niet installeren op de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Xander1 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:50:

Ik heb al een tijd het probleem dat mijn N95, wanneer ik Youtube gebruik, hij zegt dat de server niet bereikbaar is. Verder heb ik nooit problemen met verbindingen.
Welk programma? emTube werkt niet sinds ze bij youtube iets gewijzigd hebben, mobitubia wel, en ik vermoed coreplayer ook.
Een rare gedachtenkronkel: kan het ermee te maken hebben dat ik geen Realplayer op mijn N95 heb staan ?
Nee.
Weet iemand trouwens waar ik Realplayer voor de N95 kan downloaden. Ik heb me helemaal te pletter gezocht via Google. Op de site van real kan ik alleen een versie voor de 7650 en de communicator vinden, maar die kan ik niet installeren op de N95.
toepassingen -> media -> realplayer. Wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:30:
Ja hier het zelfde met Vodafone live.
De ene dag volle snelheid de andere dag traag als dikke $#@$.
Ik vind het erg fijn werken als het goed werkt, maar op deze manier zit ik er aan te denken geen internet meer bij mijn telefoon te nemen. Ik heb geen geen zin in een dergelijk trage verbinding.

Ik kan online ook niet veel vinden over dit "probleem".
Wat zijn ervaringen met internet van andere gebruikers hier?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Fuzzillogic schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Welk programma? emTube werkt niet sinds ze bij youtube iets gewijzigd hebben, mobitubia wel, en ik vermoed coreplayer ook.

Inderdaad emTube werkte niet. Ik heb net Mobitube opgehaald, en die doet het wel.

[...]

Nee.

[...]

toepassingen -> media -> realplayer. Wauw.

Sorry, ik ben een beetje blond denk ik 8)7
Helemaal goed, thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Laatste emtube werkt perfect hoor, er komt zelfs een update binnenkort.

EmTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Ik heb nu ook een N95 8Gb, ik vroeg mij alleen af of de GPS nog geld kost om te gebruiken? Aangezien ik geen internet abbo op mijn telefoon heb... Ik internet thuis via Wifi, maar GPS doet het ook gewoon verder weg, maakt hij dan verbinding via internet? Lijkt me niet toch? Anders heb ik nu denk ik een dikke rekening... :X

Ik vind die verbindingen sowieso een beetje tricky er wordt nergens gesproken over een verbinding via het gewone netwerk..

[ Voor 16% gewijzigd door Snippertje op 18-07-2008 16:33 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ligt er aan welke GPS software je gebruikt.
Ik gebruik Sygic McGuider. Deze kan via Integrated GPS. Dit is gratis.
Je kunt er voor kiezen Assisted GPS te gebruiken. Hier is wel een kleine data verbinding voor nodig.

TomTom is volgens mij ook werkend te krijgen via de Integrated GPS.
Het komt er op neer dat je in je Navigatie Software (indien het ondersteunt word) de Integrated GPS moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

DragonXZ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:35:
Ligt er aan welke GPS software je gebruikt.
Ik gebruik Sygic McGuider. Deze kan via Integrated GPS. Dit is gratis.
Je kunt er voor kiezen Assisted GPS te gebruiken. Hier is wel een kleine data verbinding voor nodig.

TomTom is volgens mij ook werkend te krijgen via de Integrated GPS.
Het komt er op neer dat je in je Navigatie Software (indien het ondersteunt word) de Integrated GPS moet kiezen.
Hmm, alle vier die dingen stonden aan. Dat betekent dus dat ik moet gaan dokken? Kost namelijk 50cent per 100kb :X Ik gebruik gewoon die standaard GPS software die erin zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Razor.Timo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:12:
[...]

Hmm, alle vier die dingen stonden aan. Dat betekent dus dat ik moet gaan dokken? Kost namelijk 50cent per 100kb :X Ik gebruik gewoon die standaard GPS software die erin zit...
Als AGPS aan stond, dan zit het er dik in dat je een rekening krijgt. Gewoon lekker AGPS uitzetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Barfman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:26:
[...]

Als AGPS aan stond, dan zit het er dik in dat je een rekening krijgt. Gewoon lekker AGPS uitzetten dus.
Hoeveel data verbruikt Agps? toch niet 10MB ofzo? Neem aan dat de meeste data binnenkomt via gewoon GPS? Anders heb ik echt een probleem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Razor.Timo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:33:
[...]

Hoeveel data verbruikt Agps? toch niet 10MB ofzo? Neem aan dat de meeste data binnenkomt via gewoon GPS? Anders heb ik echt een probleem 8)7
Voor zover ik weet is Assisted GPS niet meer dan in het begin even een file ophalen die aangeeft waar de satellieten zich op het moment bevinden. In combinatie met de masten weet je telefoon dan sneller waar hij is. Dus, dat is even in het begin en zal echt niet in de MB's gaan lopen per keer.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SanderTje! schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:47:
[...]

Voor zover ik weet is Assisted GPS niet meer dan in het begin even een file ophalen die aangeeft waar de satellieten zich op het moment bevinden. In combinatie met de masten weet je telefoon dan sneller waar hij is. Dus, dat is even in het begin en zal echt niet in de MB's gaan lopen per keer.
Ik heb het eens gecheckt, maar met nokia maps 2 blijft de verbinding open staan, weet niet of het wat doet, maar met maps 1 was dat iig niet. Het lijkt me niet dat hij kaarten update met AGPS.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 18-07-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hallo allemaal,

ik heb sinds kort het probleem dat ik geen ringtones/ smstonen/ alle tonen meer kan instellen... ik zie alleen nog maar de optie: uit of downloaden via internet. Nou heb ik een tijd terug een bestand gedownload (excel) van mijn school wat te lang was om weer te geven (vage tekens, ybrowser crashte erop) maar deze staat waarschijnlijk nog ergens op de C. Zou het kunnen dat door dit bestand de rest als het ware wordt geblokkeerd? Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb geen zin in een hard reset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Barfman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:10:
[...]

Ik heb het eens gecheckt, maar met nokia maps 2 blijft de verbinding open staan, weet niet of het wat doet, maar met maps 1 was dat iig niet. Het lijkt me niet dat hij kaarten update met AGPS.
Die had ik al geupdate dmv wifi gelukkig :) Nou dan valt de schade misschien nog mee, had al gerekend op een rekening van zo'n 50 euro namelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
stijnislike schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:47:
[...]

Zoals dit ook al in dit topic is vermeld, Slick is het gratis alternatief voor MSN. En als je toch al netjes betaalt voor vista ultimate dan kunnen de paar euro's voor MSN er vast ook wel bij :P
Is er ook een officiele website van Slick? Ik krijg via Mobile9 en Nokia MOSH volgens mij verschillende versies. Ben namelijk al een tijdje op zoek naar een goede gratis messenger. Ben erg fan van Agile, maar die is niet gratis :) Liever gratis dan betaald, dus ik wil eerst de gratis alternatieven eens proberen.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
wackmaniac schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:26:
[...]

Is er ook een officiele website van Slick? Ik krijg via Mobile9 en Nokia MOSH volgens mij verschillende versies. Ben namelijk al een tijdje op zoek naar een goede gratis messenger. Ben erg fan van Agile, maar die is niet gratis :) Liever gratis dan betaald, dus ik wil eerst de gratis alternatieven eens proberen.
Eerste hit met google :?

Google Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij de Nokia N95 8GB ook Je (Windows Live) Mail op je beginscherm kan krijgen, dit kan bij de Nokia E90 wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Behoorlijk dom van me, sorry.

Laatste versie geinstalleerd, zit er een fout in het MSN gedeelte ... (bron)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vraagje aan mensen die met meerdere messengers (zeg minstens 3) ervaring hebben, welk Messenger Live alternatief dat wel gratis is bevalt het beste en waarom?

[ Voor 3% gewijzigd door Megalodon_67 op 18-07-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Megalodon_67 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:53:
Vraagje aan mensen die met meerdere messengers (zeg minstens 3) ervaring hebben, welk Messenger Live alternatief dat wel gratis is bevalt het beste en waarom?
geen waarom, maar vind ebuddy offline app het handigst en betrouwbaarst:

http://get.ebuddy.com/en/v0_94/eBuddy_nokia_n95.jar

ps: pas op versies erna tot 0.99, hebben alleen een inlog via het ebuddy profiel, waar je je eerst moet registreren, waar je dan meerdere accounts aan kan koppelen...

kan ook juist handig zijn... maar je kan deze 2 versies niet naast elkaar gebruiken helaas...

maarja hier de laatste versie met alleen abuddy account:
http://get.ebuddy.com/en/v0_99/eBuddy_nokia_n95.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:19
Megalodon_67 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:53:
ik heb er maar 2!
1. Fring
2.Nimbuzz

Omdat: stabiel, mooie UI, beste ondersteuning, regelmatig updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Furrr schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:30:
[...]

ik heb er maar 2!
1. Fring
2.Nimbuzz

Omdat: stabiel, mooie UI, beste ondersteuning, regelmatig updates.
Fring stabiel noemen vind ik wel heel gewaagd. Vooral i.c.m. Skype wilde het wel eens misgaan. ;)

M'n telefoon liep dan zo vast dat ik de batterij eruit moest halen, anders reageerde er niets meer. Dat is ook direct het voordeel van Fring: het ondersteunt veel meer dan alleen MSN. Jammer overigens dat er voor Skype nog geen native versie is voor S60 :'(
Barfman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:10:
[...]

Klopt, tenzij jij de map-loader hebt geinstalleerd zal er een verbinding open moeten blijven staan om ervoor te zorgen dat de maps gedownload worden. :)

[ Voor 42% gewijzigd door SanderTje! op 18-07-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:26:
Ik heb nu ook een N95 8Gb, ik vroeg mij alleen af of de GPS nog geld kost om te gebruiken? Aangezien ik geen internet abbo op mijn telefoon heb... Ik internet thuis via Wifi, maar GPS doet het ook gewoon verder weg, maakt hij dan verbinding via internet? Lijkt me niet toch? Anders heb ik nu denk ik een dikke rekening... :X

Ik vind die verbindingen sowieso een beetje tricky er wordt nergens gesproken over een verbinding via het gewone netwerk..
Tijd voor zelfstudie!

http://europe.nokia.com/maps
Wikipedia: Assisted GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Mau_Maus schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 02:02:
God wat een gezeik zeg :P

Patrick je hebt gelijk dat het bij jou gebeurd... bij andere niet... Dus de softwareupdater-update zal dat misschien bij sommige productcodes uitgezet hebben.. of zoiets. klaar, niet nodig daar boos over te doen, door wie dan ook.
Het verschil zal hem zitten in de verschillende versie's van NSU. Namelijk de Nederlandse en Engelse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:48
Ik kreeg laatst een bericht van nokia dat er een software update beschikbaar is. Is dit ook een nieuwe firmware voor de telefoon? ik heb nu 21.0.016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Spurlie schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:33:
Ik kreeg laatst een bericht van nokia dat er een software update beschikbaar is. Is dit ook een nieuwe firmware voor de telefoon? ik heb nu 21.0.016
zoiets?

robbinonline in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Heeft iemand met best profiles het werkend gekregen dat wanneer je de lader erin doet hij automatisch van profiel wisselt? Dat is het enige dat ik maar niet werkend kan zien te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:14
Razor.Timo schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:26:
Heeft iemand met best profiles het werkend gekregen dat wanneer je de lader erin doet hij automatisch van profiel wisselt? Dat is het enige dat ik maar niet werkend kan zien te krijgen...
options > profile rules > charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

dafmay schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:35:
[...]

options > profile rules > charger
Zover was ik ook al ;) Het probleem is dus dat er niets verandert wanneer ik de lader erin stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Razor.Timo schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:51:
[...]

Zover was ik ook al ;) Het probleem is dus dat er niets verandert wanneer ik de lader erin stop.
ja hallo zeg, je moet in dat menu natuurlijk wel aangeven op welk profiel de telefoon moet springen wanneer de lader wordt aangekoppeld 8)7 hoe makkelijk wil je het hebben....

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 19-07-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

dafmay schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:39:
[...]

ja hallo zeg, je moet in dat menu natuurlijk wel aangeven op welk profiel de telefoon moet springen wanneer de lader wordt aangekoppeld 8)7 hoe makkelijk wil je het hebben....
Haha dat heb ik ook al gedaan, probleem is dus dat er dan juist niets veranderd wanneer ik hem in het stopcontact steek...

Ah na lang zoeken was het iets heel simpels, moest op turn on zetten nog bij het nieuwe profiel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Snippertje op 19-07-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Razor.Timo schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:48:
[...]

Haha dat heb ik ook al gedaan, probleem is dus dat er dan juist niets veranderd wanneer ik hem in het stopcontact steek...

Ah na lang zoeken was het iets heel simpels, moest op turn on zetten nog bij het nieuwe profiel :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Xander1 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:50:

Check eens of Tools->Settings->Applications->RealPlayer->Streaming->Network->Default access point goed staat. Youtube gebruikt namelijk het access point dat daar gedefinieerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Upquark schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:33:
[...]

Check eens of Tools->Settings->Applications->RealPlayer->Streaming->Network->Default access point goed staat. Youtube gebruikt namelijk het access point dat daar gedefinieerd is.
Ik had hetzelfde probleem, opgelost door proxy uit te zetten. Staat kennelijk standaard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Weet iemand ook hoe ik de YouTube-applicatie (dus die van YouTube zelf) met WiFi kan gebruiken? Want nu is het zo dat hij wel gebruik kan maken van WiFi voor het ophalen van de lijst met video's, maar zodra ik een filmpje echt wil gaan kijken.. dan gaat ie over op Vodafone Live!. En dat is vrij irritant. :/

Meer mensen dit..? En nog beter, dan ook een oplossing? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht en niet gevonden :)

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een n95. Alles gaat prima, maar nergens kan ik vinden hoe ik video bestanden in 16/9 kan afspelen. Hij doet steeds een full screen.

De bestanden zijn ge-encode in h264 en op mijn pc spelen ze ook als 16/9 formaat.
Ik vermoed dat er ergens een verborgen instelling zit maar kan ze dus niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij opweg kan helpen (lees een hint of url geven) om na een totaal legale Firmware update mijn Spiderman2 weer aan de praat te krijgen (non valid key) ???

En ja ik heb getracht de zoekfunctie te raadplegen maar die hielp mij niet aan een gewenst antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:26:
Is er iemand die mij opweg kan helpen (lees een hint of url geven) om na een totaal legale Firmware update mijn Spiderman2 weer aan de praat te krijgen (non valid key) ???

En ja ik heb getracht de zoekfunctie te raadplegen maar die hielp mij niet aan een gewenst antwoord.
Die is er niet, je kan naar je shop gaan waar je hem hebt gekocht, en zeggen dat je het niet pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:42:
[...]

Die is er niet, je kan naar je shop gaan waar je hem hebt gekocht, en zeggen dat je het niet pikt.
Oh, ok .... Ik kreeg de indruk dat er inmiddels een oplossing was en dat die gepost was hier op het board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb nu Garmin op mijn n95, maar bij gebruik op de motor is een navi die de straatnamen opnoemt makkelijker. Is er een navi systeem die dit kan?

Garmin: "Ga hier rechtsaf"
Ik zoek dus: "Ga hier rechtsaf de A12 op"

Is handiger als je het scherm niet kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hoort Spiderman er standaard op te staan of was dat een actie? Op mijn telefoon die ik donderdag heb gekregen staat namelijk geen Spiderman film..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik zit op een regenachtige dag wat te prullen met de laptop en de N95.
Is het mogelijk om via een USB kabel, of infrarood poort, met de laptop internet op te gaan?
En dan wel te verstaan via mijn router.

Dus telefoon is verbonden met USB kabel aan de laptop, en de N95 is middels Wlan verbonden met mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
SanderTje! schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:27:
Weet iemand ook hoe ik de YouTube-applicatie (dus die van YouTube zelf) met WiFi kan gebruiken? Want nu is het zo dat hij wel gebruik kan maken van WiFi voor het ophalen van de lijst met video's, maar zodra ik een filmpje echt wil gaan kijken.. dan gaat ie over op Vodafone Live!. En dat is vrij irritant. :/

Meer mensen dit..? En nog beter, dan ook een oplossing? ;)
Kijk eens 2 posts boven de jouwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
patrickt35 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:03:
Ik zit op een regenachtige dag wat te prullen met de laptop en de N95.
Is het mogelijk om via een USB kabel, of infrarood poort, met de laptop internet op te gaan?
En dan wel te verstaan via mijn router.

Dus telefoon is verbonden met USB kabel aan de laptop, en de N95 is middels Wlan verbonden met mijn router.
Nee heb dat ook geprobeerd, toen het internet uitviel op mijn werk...

Het zou moeten kunnen met iets was gnubox heet en/of mrouter... Maar ik heb het nooit werkend gekregen.... mocht het je lukken, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:17:
[...]

Nee heb dat ook geprobeerd, toen het internet uitviel op mijn werk...

Het zou moeten kunnen met iets was gnubox heet en/of mrouter... Maar ik heb het nooit werkend gekregen.... mocht het je lukken, dan hoor ik het graag.
Dat bedoelt hij volgens mij niet. Hij wil z'n telefoon laten fungeren als modem voor z'n laptop. En dat kan heel simpel via Bluetooth, Irda of USB, middels Nokia PC Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:08:
[...]

Dat bedoelt hij volgens mij niet. Hij wil z'n telefoon laten fungeren als modem voor z'n laptop. En dat kan heel simpel via Bluetooth, Irda of USB, middels Nokia PC Suite.
via usb niet hoor. Mij niet tenminste... Bluetooth kan je in bellen... Of die one touch verbinding gebruiken geloof ik... of werkte die niet alleen andersom?...

[ Voor 17% gewijzigd door Mau_Maus op 20-07-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:31

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:34:
Ik heb sinds 2 dagen de Nokia N95 8GB, ik heb zojuist de laatste versie gedownload van Mail for Exchange maar ik krijg het apparaat niet aan de praat.

Als ik de normale e-mail instel kan ik gewoon inloggen met opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord, dit werkt prima.
Maar als ik dezelfde gegevens gebruik voor Mail for Exchange krijg ik continue de melding dat het wachtwoord niet klopt.

Ik heb diverse manieren van inloggen geprobeerd.. diverse versies van de loginnaam etc etc

Ik maak gebruik van Hosted Exchange (is.nl)... waarschijnlijk is het een kleine tweak… maar ik kan het nog niet vinden. Suggesties?
Via wat voor toegangspunt connecteer je? Wellicht één met proxy aan? Niet alle proxy's laten alles door. Je kunt in dat geval de proxy weghalen of een kopie van je verbinding maken van je huidige verbinding waarin je specifiek de proxy uit zet. Hoe je dat precies kunt doen staat wel in dit deel of in het vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:19:
Hoort Spiderman er standaard op te staan of was dat een actie? Op mijn telefoon die ik donderdag heb gekregen staat namelijk geen Spiderman film..
Was actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:08:
[...]

Nou niet bepaald als modem, eigenlijk meer als een wireless card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Upquark schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:09:
[...]

Kijk eens 2 posts boven de jouwe...
Ja ok, dit is niet echt handig van mezelf :X O-)

Ik had zijn probleem niet echt direct gelinkt aan de mijne, maar dit lost het inderdaad op. Ik wist niet dat de YouTube-applicatie gebruikt maakt van de RealPlayer instellingen, vandaar.

Maar nu werkt het, waarvoor dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:48
Precies dat ja. Dus jammergenoeg geen update...

Ik hoop wel dat er snel een updater komt. Want sinds de laatste update houd mijn accu het niet meer zolang vol als daarvoor. Hij geeft heel lang aan dat de accu nog vol is, dan wordt hij een streepje minder en ff daarna is 'ie helemaal leeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spurlie schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:52:
[...]

Precies dat ja. Dus jammergenoeg geen update...

Ik hoop wel dat er snel een updater komt. Want sinds de laatste update houd mijn accu het niet meer zolang vol als daarvoor. Hij geeft heel lang aan dat de accu nog vol is, dan wordt hij een streepje minder en ff daarna is 'ie helemaal leeg :?
Heb ik ook, accu indicator is verre van realistisch. Volle indicator, klein filmpje bekijken vd NOS applicatie; ineens half leeg. Telefoon uit en weer aan; indicator weer driekwart vol :S. Vervolgens weer filmpje bekijken en leeg is ie. Geen touw aan vast te knopen. Daarom heb ik hem noodgedwongen maar op ieder moment dat het kan aan de lader liggen, vertrouw het niks meer. Maarja wat zeur ik nou, heb er bij introductie slechts 700 euro voor betaald, dan mogen er van dit soort foutjes in een telefoon zitten, *kuch*. Zit ook nog steeds met een brakke slider (voor de duidelijkheid ben met mijn 3e N95 bezig en van deze is de slider ook al eenmaal vervangen). Tevens heb ik vastlopers en out of memory meldingen.

Wat zal ik blij zijn als de HTC Touch Pro uit komt, toedeledokie Nokia :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:20:
[...]

Heb ik ook, accu indicator is verre van realistisch. Volle indicator, klein filmpje bekijken vd NOS applicatie; ineens half leeg. Telefoon uit en weer aan; indicator weer driekwart vol :S. Vervolgens weer filmpje bekijken en leeg is ie. Geen touw aan vast te knopen. Daarom heb ik hem noodgedwongen maar op ieder moment dat het kan aan de lader liggen, vertrouw het niks meer. Maarja wat zeur ik nou, heb er bij introductie slechts 700 euro voor betaald, dan mogen er van dit soort foutjes in een telefoon zitten, *kuch*. Zit ook nog steeds met een brakke slider (voor de duidelijkheid ben met mijn 3e N95 bezig en van deze is de slider ook al eenmaal vervangen). Tevens heb ik vastlopers en out of memory meldingen.

Tja ik vind dat toch apart hoor... Wat doe je dan allemaal met zon ding... en op zich is die touch pro nog niet eens zoveel beter om al een nieuwe te kopen. Ik heb nog steeds de eerste van dag 1.. Enige wat ik heb is dat ie tijd en datum niet meer onthoud door een transistortje ofzo.. en daar heb ik 370 euro voor terug gehad. Slider probleem nooit gehad...En ik ben toch niet echt lief met mijn telefoon.. en heb ik wel 3 of 4x me cover veranderd.. ook de voorste, waarvoor je moet schroeven... en daar ben ik niet zachtzinnig mee geweest. Mij hoor je niet klagen.. ik kan volgens mij met deze telefoon nog een jaar doen, zonder dat ie echt onderdoet aan andere. En dat is de eerste keer in mijn mobiele leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Tja ik heb dan ook een 2e accu gekocht voor noodgevallen :) ding kost maar 20 euries en is iets groter (1000 ipv 950mAh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
spNk schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:22:
Tja ik heb dan ook een 2e accu gekocht voor noodgevallen :) ding kost maar 20 euries en is iets groter (1000 ipv 950mAh).
waar/ hoe gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:20:
[...]

Toch vreemd hoor. Jah, ook hier is de indicator niet bepaald lineair, but so what. Je weet toch wel hoelang je met een acculading doet.

Vastlopers, out of memory.. Sorry, maar daar heb ik nooit last van. Wat voor zooi heb je dan allemaal geinstalleerd? Het is bekend dat het een toestel is met krap geheugen - dus sluit je apps af, en installeer geen bergen drek die automatisch opstart.

De slider is een weak spot ja, maar als je het voor elkaar krijgt om er 4 van te slopen, dan vraag ik me af hoe je met je toestel omgaat.
Alsof het in de WM-wereld allemaal rozengeur en maneschijn is... Don't get me wrong, ik heb ook genoeg te zeiken over de N95/Nokia/Symbian, maar ik heb niet de illusie dat het elders zoveel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:43
Mau_Maus schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:32:
[...]

via usb niet hoor. Mij niet tenminste... Bluetooth kan je in bellen... Of die one touch verbinding gebruiken geloof ik... of werkte die niet alleen andersom?...
Is het niet gewoon de optie van PC Suite gebruiken: "met uw telefoon een verbinding tot stand brengen tussen uw pc en het internet"

Dat is me maand of 6 geleden nog goed gelukt op een lan. Laptop bij me, usb, pc suite, klikken op die icoon, en kon op mijn laptop, dus via m'n telefoon, msn, en internetten. Was wel ERG traag. (denk dat je dan gprs gebruikt) maar het gind wel.

Mocht je wat anders bedoelen... dan heb ik niks gezegd! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
Zijn er mensen hier die problemen hebben met hun N95(8GB) icm een MSI wind (Bluetooth) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:13:
[...]

Wat doe je dan allemaal met zon ding...
Ik ben echt super zuinig met mijn N95 en daar kan m'n omgeving over meepraten. Ben echt net een oud wijf. Maar de bouwkwaliteit vh ding is gewoon knudde.

Voor wat betreft software, ik heb hem echt niet helemaal volgegooid. Paar standaard apps zoals NOS, Mobitubia enz, maar absoluut geen troep. Draai op de nieuwste firmware enz. Heb het al vaker geopperd; dit toestel is zijn introductieprijs van destijds €700,- gewoon niet waard. Het eerste driekwart jaar zijn de gebruikers gewoon veredelde beta-testers, daarna zit ik nog steeds met een buggy telefoon die ook nog eens slecht in elkaar zit. Mijn eerste 2 N95's zijn direct na aanschaf terug gegaan vanwege de slechte slider. Nu met mijn derde bezig en de slider keertje laten vervangen, maar nu zit er weer veel speling op. Ben er wel klaar mee zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jerk184 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:58:
[...]

Is het niet gewoon de optie van PC Suite gebruiken: "met uw telefoon een verbinding tot stand brengen tussen uw pc en het internet"

Dat is me maand of 6 geleden nog goed gelukt op een lan. Laptop bij me, usb, pc suite, klikken op die icoon, en kon op mijn laptop, dus via m'n telefoon, msn, en internetten. Was wel ERG traag. (denk dat je dan gprs gebruikt) maar het gind wel.

Het klink logisch hoor. Maar ik weet dat het mij toen der tijd niet werkte... En oo niemand een oplossing wist... Misschien zie ik wat over het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:21:
[...]

Ik ben echt super zuinig met mijn N95 en daar kan m'n omgeving over meepraten. Ben echt net een oud wijf. Maar de bouwkwaliteit vh ding is gewoon knudde.

Voor wat betreft software, ik heb hem echt niet helemaal volgegooid. Paar standaard apps zoals NOS, Mobitubia enz, maar absoluut geen troep. Draai op de nieuwste firmware enz. Heb het al vaker geopperd; dit toestel is zijn introductieprijs van destijds €700,- gewoon niet waard. Het eerste driekwart jaar zijn de gebruikers gewoon veredelde beta-testers, daarna zit ik nog steeds met een buggy telefoon die ook nog eens slecht in elkaar zit. Mijn eerste 2 N95's zijn direct na aanschaf terug gegaan vanwege de slechte slider. Nu met mijn derde bezig en de slider keertje laten vervangen, maar nu zit er weer veel speling op. Ben er wel klaar mee zeg maar.
Mijn slider is ook niet bepaald vast ofzo, maar stoor me er verder ook niet aan. Is persoonlijk denk ik. (Heb hem nu ong. een jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:21:
[...]

Naja dat is dan toch raar dat jij die problemen hebt met 3 N95(-tigs?) Ik heb er vanaf het begin (introductie dag 20 april 2007) met 1 N95 geen last van gehad... Ik vond wel de eerste 2 firmware's klote.. En alles wordt er pas uitgehaald vanaf fw20, en nu kunnen er nog kleine tweaks hooguit worden gedaan, zoals bijv ondersteuning voor beweging. Maar voor mij was het die 700 euro echt wel waard... Ik ga er denk ik nog wel een jaar mee doen, voordat er echt wat nieuwers op de markt komt. Dan heb ik hem 2,5 jaar met sim-only. En heb ik hem dik en dwars terug verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:12:
[...]

Naja dat is dan toch raar dat jij die problemen hebt met 3 N95(-tigs?) Ik heb er vanaf het begin (introductie dag 20 april 2007) met 1 N95 geen last van gehad... Ik vond wel de eerste 2 firmware's klote.. En alles wordt er pas uitgehaald vanaf fw20, en nu kunnen er nog kleine tweaks hooguit worden gedaan, zoals bijv ondersteuning voor beweging. Maar voor mij was het die 700 euro echt wel waard... Ik ga er denk ik nog wel een jaar mee doen, voordat er echt wat nieuwers op de markt komt. Dan heb ik hem 2,5 jaar met sim-only. En heb ik hem dik en dwars terug verdient.
Ik heb hem ook vanaf die datum. Ik moet toegeven, het is wel de eerste telefoon die ik al langer dan 1 jaar heb. Maar toch ben ik niet tevreden meer. het kan natuurlijk iets persoonlijks zijn, of ik heb net een 'maandagmorgen toestel'. Anyway, ben er wel redelijk klaar mee. €700,- voor een toestel met dergelijke bouwkwaliteit, wat pas fatsoenlijk werkt na 3 firmware upgrades, te weinig werkgeheugen heeft in verhouding tot alle functies die er op zitten... Nee, hij is het gewoon niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:16
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:28:
[...]

Maak jij dan gebruik van groupwise connect om je nokia te syncen ??? Ik heb hier nog geen mogelijkheid kunnen vinden om daar iets in te stellen voor een niet-PDA apparaat.....m'n N95-1 dus....

Kan wel in pc suite de sync instellingen aanpassen, hierbij maak ik dan gebruik van de 'standaard groupwise instellingen' onder het tabje OUTLOOK.....hier kan ik dan de groupwise mappen selecteren waar hij naar moet kijken.....

ik snap gewoon niet waarom hij elke dag volprakt met repeterende afspraken, terwijl de afspraak bijv. elke dinsdag van 10:00 tot 11:00 in groupwise staat......in telefoon staat ie dan netjes op dinsdag 10:00 tot 11:00, maar verder ook bij elke dag van 10:00 tot 23:59.........en dan nog alle andere repeterende afspraken ernaast....
Naast herkenning, heeft niemand hier een idee voor hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Ik moet zeggen dat ik me ook groen en geel geergerd zou hebben aan de gare firmwares. Gelukkig heb ik niet al te lang met v12 hoeven te doen, maar dat was ook hoofdzakelijk omdat ik zonder toestel zat ivm een defecte camera... Maar het gezeik bij HTC met de videodrivers is toch ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:00:
Ik moet zeggen dat ik me ook groen en geel geergerd zou hebben aan de gare firmwares. Gelukkig heb ik niet al te lang met v12 hoeven te doen, maar dat was ook hoofdzakelijk omdat ik zonder toestel zat ivm een defecte camera... Maar het gezeik bij HTC met de videodrivers is toch ook niet alles.
Je hebt wel een punt natuurlijk als je zegt dat ik bij HTC ook puntjes van kritiek ga vinden. Ik wil alleen WM een kans geven. Heb nu alleen ervaring met Symbian. Ik ben heel benieuwd iig. Ben het zat voor beta-tester te spelen terwijl ze dat bij Nokia zelf hadden moeten doen. Vanaf aankondiging tot dat ie in de schappen lag heeft ruim 1 jaar geduurd (!). Zorg dan tenminste dat ie stabiel draait en degelijk in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Op de remote die standaard bij de N95 geleverd wordt zit een knopje dat op een telefoon lijkt. Als ik deze indruk geeft hij iets van spreken op en dan geen item gevonden. Wat doet dit precies? Kan je hem door middel van een spreekopdracht iets laten vinden op je telefoon? Kon er in de handleiding ook niets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:11:
Op de remote die standaard bij de N95 geleverd wordt zit een knopje dat op een telefoon lijkt. Als ik deze indruk geeft hij iets van spreken op en dan geen item gevonden. Wat doet dit precies? Kan je hem door middel van een spreekopdracht iets laten vinden op je telefoon? Kon er in de handleiding ook niets over vinden...
Voicedialing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Jerk184 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:58:
[...]

Dan ga je idd surfen over je GPRS. Wat ik wil is dat mijn N95 functioneert als een soort wireless lan kaart.
Ik heb wel een PCMIA kaart, maar dit is gewoon wat proberen om de regenachtige dagen op te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Mau_Maus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:12:
[...]

Bij normaal gebruik zijn er gewoon weinig problemen met de N95. Diegene die hem helemaal volproppen met 3rd party software gaan wel tegen problemen aanlopen.
Ik neem altijd een abbo van 1 jaar, zodat ik elk jaar het nieuwste foontje kan nemen. Echter op het moment dat het jaarcontract van mijn N95 voorbij was, kon ik geen toestel bedenken wat me meer plezier zou geven dan de N95.
Uiteindelijk contract verlengd met een LG Viewty, en daar mijn dochter blij mee gemaakt. Ik speel dus nog lekker een jaartje verder met de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
patrickt35 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:51:
[...]

Dan ga je idd surfen over je GPRS. Wat ik wil is dat mijn N95 functioneert als een soort wireless lan kaart.
Ik heb wel een PCMIA kaart, maar dit is gewoon wat proberen om de regenachtige dagen op te vullen.
ohja dat was... bedraad internet deed het niet op mijn werk.. wel draadloze :P en toen wou ik dat ook proberen, maar dat ging dus niet...

maar zoals ik zei ik vond toen alelen gnubox & mrouter.. ik ben er niet uitgekomen, dus ik hoor het graag als het je lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
patrickt35 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:55:
[...]

Bij normaal gebruik zijn er gewoon weinig problemen met de N95. Diegene die hem helemaal volproppen met 3rd party software gaan wel tegen problemen aanlopen.
Daar ben ik het niet 100% mee eens... Hij wordt wat langzamer met opstarten en beetje met navigeren in de menu's, zeker als je veel installeerd en de-installerd. Maar na een firmware upgrade en dan alles net geinstalleerd, werkt het eigenlijk net zo goed als leeg....

Bij mij starten er ook iets van 12 programmas automatisch mee op.. (niet allemaal even heftig) kost wat geheugen, maar als die eemaal opgestart is heb ik geen probleem.. ook geen out of memory problemen. Dus ik ben blij.

programma's die mee opstarten:
-beeper
-minigps
-totalrecall
-rotateme
-shakesms
-nstarter
-flipsilent
-voice inbox
-lights on
-googlesearch
-s60ticker
-adv device lock
-aftercall
-handy wheater
-taskman

[ Voor 20% gewijzigd door Mau_Maus op 21-07-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:36

Damian

Insane Obtrusion

Jullie ook het probleem dat hij niet altijd goed reageerd als je via de slider opneemt. Ik heb dan vaak dat hij wel van lock afgaat, maar dat hij dan niet automatisch opneemt... Neerleggen gaat altijd wel goed via de slider...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Damian schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:57:
Jullie ook het probleem dat hij niet altijd goed reageerdt als je via de slider opneemt. Ik heb dan vaak dat hij wel van lock afgaat, maar dat hij dan niet automatisch opneemt... Neerleggen gaat altijd wel goed via de slider...
Blijkbaar heb je daar een tool voor, want standaard kun je niet ophangen met de slider. Dus tuchtig die tool gewoon, of trap 'm weg. Ik heb iig nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Fuzzillogic schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:02:
[...]

Blijkbaar heb je daar een tool voor, want standaard kun je niet ophangen met de slider. Dus tuchtig die tool gewoon, of trap 'm weg. Ik heb iig nergens last van.
Eh je kan wel ophangen met de slider hoor. Doe het toevallig net :P En geen tool geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Razor.Timo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:22:
[...]

Eh je kan wel ophangen met de slider hoor. Doe het toevallig net :P En geen tool geïnstalleerd.
heb je wel een Nokia N95 dan :P haha

naja welke versie en fw dan? Want het is ieder geval niet standaard (geweest)...

vb:
http://www.symbian-freak.com/news/008/02/slide_hangup.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 21-07-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mau_Maus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:28:
[...]

heb je wel een Nokia N95 dan :P haha

naja welke versie en fw dan? Want het is ieder geval niet standaard (geweest)...

vb:
http://www.symbian-freak.com/news/008/02/slide_hangup.htm
Ik heb de N95 8GB laatste fw. Maar nu ik erover nadenk, misschien dat die andere persoon wel ophing... Zal het even checken door mezelf te bellen :)

Edit: Ah zij hing dus op. Opnemen werkt echter wel dmv slider :) My bad :X

[ Voor 7% gewijzigd door Snippertje op 21-07-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Razor.Timo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:35:
[...]

Ik heb de N95 8GB laatste fw. Maar nu ik erover nadenk, misschien dat die andere persoon wel ophing... Zal het even checken door mezelf te bellen :)

Edit: Ah zij hing dus op. Opnemen werkt echter wel dmv slider :) My bad :X
haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
SanderTje! schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:32:
[...]

Ja ok, dit is niet echt handig van mezelf :X O-)

Ik had zijn probleem niet echt direct gelinkt aan de mijne, maar dit lost het inderdaad op. Ik wist niet dat de YouTube-applicatie gebruikt maakt van de RealPlayer instellingen, vandaar.

Maar nu werkt het, waarvoor dank ;)
Geen dank hoor, en ik moet ook zeggen, ik zag het ook maar laatst toevallig ergens staan. 't Is een beetje obscure setting, en bovendien vraagt YouTube eerst nog om een access point bij het opstarten, dat dus niet noodzakelijkerwijs gebruikt wordt voor het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:51:
[...]

Een freeware app die van je N95 een hotspot maakt is Jokuspot. Google maar eens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:08:
[...]

Een freeware app die van je N95 een hotspot maakt is Jokuspot. Google maar eens ...
Je bedoeld Joikuspot. Ik heb het getest en het werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:08:
[...]

Nee nee dat bedoeld ie niet.. dan maak je van je n95 een hotspot.. hij wilt van de n95 een ontvanger maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een betaalbare houder voor in de auto + autolader.

Heb op pdashop gekeken maar vond dat redelijk prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:07:
Ik zoek een betaalbare houder voor in de auto + autolader.

Heb op pdashop gekeken maar vond dat redelijk prijzig.
Ik heb die van 24,95 hiervandaan: http://www.superpcs.nl/catalog/index.php?cPath=283_326

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit dus een lader bij? Aangezien ik er niets van terug zie in de omschrijving?
Pagina: 1 ... 27 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.