Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:37:
Als ik mijn telefoon sync met outlook en collega's hebben afspraken in mijn agenda gezet welke heel de dag duren dan zet mijn telefoon een alarm op 6.00 uur! Dit alarm staat niet in mijn outlook en is in mijn telefoon ook niet te verwijderen.......

Iemand een idee hoe dit op te lossen want schrik me elke keer weer helemaal dood....
Heb ooit een soortgelijke ervaring gehad, ook suf gezocht 8)7
Het gratis programma Y-alarms 2, te vinden op www.drjukka.com ziet ze gelukkig wel en op deze manier kun je ze aanpassen. succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Waarom is het zo dat als je een SMSje krijgt van iemand met +31 ervoor dat hij dat niet automatisch herkent als hetzelfde nummer zonder de +31. Daarnaast al krijg ik een smsje van iemand die ik niet ken en ik sla vervolgens het nummer op met een naam ervoor, dan herkent hij het smsje pas de volgende x als van diegene. Is dit een bug? Of in te stellen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Razor.Timo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:13:
Waarom is het zo dat als je een SMSje krijgt van iemand met +31 ervoor dat hij dat niet automatisch herkent als hetzelfde nummer zonder de +31. Daarnaast al krijg ik een smsje van iemand die ik niet ken en ik sla vervolgens het nummer op met een naam ervoor, dan herkent hij het smsje pas de volgende x als van diegene. Is dit een bug? Of in te stellen?
met of zonder +31 zou niet moeten uitmaken bij herkenning. En dat laatste heb ik verschillend.. ene keer veranderd het gelijk. Dan pas als ik iopnieuw opstart en soms pas na een nieuw smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08-2023
Hallo,

Ik ben al ruim een half jaar in het bezit van een N95 zeer tevreden mee, maar sinds vandaag heb ik een probleem. Toen in vanochtend mijn mobiel wilde pakken was hij uit. Ik dacht de batterij zal wel leeg zijn. Dus even aan de oplader en aanzetten, ik heb voor mijn mobiele telefoons altijd de zelfde code gehad ik heb denk ik 5 jaar de zelfde code. En nu zegt hij "FOUTE CODE". Ik natuurlijk 3 keer ingevoerd, natuurlijk veranderde er niks. Puk-code gezocht, werkte goed maar toen ik mijn nieuwe pincode moest invoeren kreeg ik weer de zelfde melding "FOUTE CODE". Ook weer een paar keer geprobeerd maar het wou niet lukken. Nu net had ik hem in een oude Nokia gedaan, Pukcode weer ingevoerd, nieuwe pincode. En daar deed hij het wel. Dus ik snel weer omgewisseld. En bij mijn N95 weer de melding "FOUTE CODE". Wat kan ik hieraan doen, verder op internet heb ik geen oplossing kunnen vinden, zelfs niet iemand met het zelfde probleem.
Alvast Bedankt
Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:32:
Heeft iemand hier bij de TomTom werkend gekregen om de maximum snelheid in beeld te krijgen?
Menu-->wijzig voorkeuren-->volgende-->volgende-->statusbalk voorkeuren-->snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Goldstrike36 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:08:
Hallo,

Ik ben al ruim een half jaar in het bezit van een N95 zeer tevreden mee, maar sinds vandaag heb ik een probleem. Toen in vanochtend mijn mobiel wilde pakken was hij uit. Ik dacht de batterij zal wel leeg zijn. Dus even aan de oplader en aanzetten, ik heb voor mijn mobiele telefoons altijd de zelfde code gehad ik heb denk ik 5 jaar de zelfde code. En nu zegt hij "FOUTE CODE". Ik natuurlijk 3 keer ingevoerd, natuurlijk veranderde er niks. Puk-code gezocht, werkte goed maar toen ik mijn nieuwe pincode moest invoeren kreeg ik weer de zelfde melding "FOUTE CODE". Ook weer een paar keer geprobeerd maar het wou niet lukken. Nu net had ik hem in een oude Nokia gedaan, Pukcode weer ingevoerd, nieuwe pincode. En daar deed hij het wel. Dus ik snel weer omgewisseld. En bij mijn N95 weer de melding "FOUTE CODE". Wat kan ik hieraan doen, verder op internet heb ik geen oplossing kunnen vinden, zelfs niet iemand met het zelfde probleem.
Alvast Bedankt
Willem
Misschien is 1 van je cijfertoetsen defect? Dan zou dat een cijfer zijn die wel in je pincode zit, maar niet in je pukcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:11:
[...]
Menu-->wijzig voorkeuren-->volgende-->volgende-->statusbalk voorkeuren-->snelheid
Dat is toch de huidige snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:13:
[...]

Dat is toch de huidige snelheid?
Ja & wanneer deze bekend is staat er ook de snelheid die je mag, bij een bepaald perecentage (denk iets van 9%) gaat deze ook rood knipperen. Stel je mag dus ergens 120 en je gaat 150, dan knippert er in het rood 150/120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
Phoolie schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:12:
[...]
Misschien is 1 van je cijfertoetsen defect? Dan zou dat een cijfer zijn die wel in je pincode zit, maar niet in je pukcode.
Nee het kan niet dat er 1 cijfertoets defect is, want anders komt er toch ook geen sterretje bij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Is de N95 8GB ook sneller dan de normale N95? Zo ja, veel sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
barzi schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:35:
Is de N95 8GB ook sneller dan de normale N95? Zo ja, veel sneller?
De processors zijn gelijk aan elkaar, de 8gb versie heeft alleen meer ram geheugen waardoor die net ff sneller is dan de gewone versie. Verders is er niet zoveel verschil tussen beide telefoons.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:40
Phoolie schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:15:
[...]
Ja & wanneer deze bekend is staat er ook de snelheid die je mag, bij een bepaald perecentage (denk iets van 9%) gaat deze ook rood knipperen. Stel je mag dus ergens 120 en je gaat 150, dan knippert er in het rood 150/120.
Misschien doelt hij op de maximale snelheid wat je met tomtom aan hebt gereden. Zover ik weet heeft tomtom dat niet, Garmin overigens wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Misschien ook goed om te weten. De N95 8GB versie heeft vast 8GB geheugen, en geen mogelijkheid om losse SD-kaart te gebruiken. Dat kan een gemis zijn, bijvoorbeeld bij het kopieren van bestanden naar geheugen. Dat gaat via een kaartlezer en een SD-kaartje vele malen sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Goldstrike36 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:08:
Hallo,

Alvast Bedankt
Willem
Inderdaad goed vervelend! In het slechtse geval zou je een hard reset kunnen proberen. Met uitgeschakeld toestel; toets-combinatie...weet 'm niet uit het hoofd maar is onlangs hier nog voorbij gekomen, dus even zoeken. Je hebt kans dat Symbian in de war is en de juiste code op de een of andere manier niet pakt...je hebt kans dat dit na een hard reset is opgelost, en dat de juiste code wel wordt geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
Dit is hem toch??
Druk op *#7370#
Vervolgens voer je de security code in. Deze is standaard 12345
Bevestig dit door op ja te drukken.

Hij lukt niet met uitgeschakeld toestel, er gebeurd niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Goldstrike36 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:18:
[...]

Nee het kan niet dat er 1 cijfertoets defect is, want anders komt er toch ook geen sterretje bij??
Ik bedoelde niet defect van dat deze het helemaal niet meer doet, maar juist een verkeerd karakter selecteert.
SietzeJBL schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:13:
[...]

Misschien doelt hij op de maximale snelheid wat je met tomtom aan hebt gereden. Zover ik weet heeft tomtom dat niet, Garmin overigens wel!
Ja & als je me uitleg goed had gelezen kan dat dus bij TomTom ook, overigens wou hij juist weten hoe hard je mag op een snelweg ;)
Goldstrike36 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Dit is hem toch??
Druk op *#7370#

Dat is inderdaad de code, maar dat is wanneer je je toestel aan hebt staan, dat werkt in jouw geval dus niet. Je moet die andere hebben, iets met het groene telefoontje, de power knop en nog iets. Kijk maar even in de startpost van deel 8, daar staan dacht ik al die codes nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Goldstrike36 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Dit is hem toch??
Druk op *#7370#

Dit is 'm ....
+ Turn off the mobile device.
+ Press and Hold the following three buttons: the green Call Answer button, the “*” button, and the number “3″ button.
+ While holding these buttons, turn on the phone and keep holding the keys untill the mobile phone restarts and prompts you to enter details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjek
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-03-2021
iemand een idee hoe ik de geheugenkaart kan inkijken van een n70? Mijn telefoon is gecrashed en daardoor ben ik alle fotos en smsjes kwijt en wil deze graag overzetten op een n95 die ik net heb gehaald. Helaas kan ik via pc suite geen toegang tot de telefoon krijgen en een backup van de geheugenkaart lukt niet omdat er geen geheugenkaart in zit (?!). Ook agenda, notities etc wil ik graag handmatig kunnen kopieren.

Bvd,

roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe het kaartje in je N95? Mocht een ander type zijn dan gewoon een kaartjelezertje pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Er passen volgens mij geen MMC-kaartjes in een MicroSD-slot. Maar wat je zegt, kaartlezertje gebruiken. Hoe je alleen zaken als kalenderitems, notities e.d. kan kopiëren is een ander verhaal. Lijkt mij dat die zaken op het telefoongeheugen staan/stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Barfman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:05:
[...]

De processors zijn gelijk aan elkaar, de 8gb versie heeft alleen meer ram geheugen waardoor die net ff sneller is dan de gewone versie. Verders is er niet zoveel verschil tussen beide telefoons.
Niet waar. Het is geen desktop PC. De N95 vanilla is een tikkeltje sneller dan de N95-8GB. Geen idee waar dat door komt. Het extra geheugen is vooral fijn als je meerdere apps gelijktijdig draait, of bijv. veel videootjes gaat editen (<- bij mij de enige keer dat ik echt tegen de grenzen van de N95-1 aanliep qua geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjek
  • Laatst online: 16-03-2021
ik heb de 8gb, dus zowieso geen kaartslot. Kaartlezer zou dan wel de enige optie zijn idd. iemand ervaring met sms/fotos opzoeken op geheugenkaart mbv een kaartlezer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Fuzzillogic schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:34:
[...]

Niet waar. Het is geen desktop PC. De N95 vanilla is een tikkeltje sneller dan de N95-8GB. Geen idee waar dat door komt. Het extra geheugen is vooral fijn als je meerdere apps gelijktijdig draait, of bijv. veel videootjes gaat editen (<- bij mij de enige keer dat ik echt tegen de grenzen van de N95-1 aanliep qua geheugen)
De N95-8GB is hier sneller met alles, behalve met overdracht van files naar de vaste kaart, maar dat was al bekend. Maar foto's nemen, programma's starten, surfen, alles gaat hier sneller dan de N95-1 van mijn vrouwtje. De telefoons hebben allebei precies dezelfde programma's erop staan. Ik heb het ook nog een keer getest met de N95-1 van mijn broertje, allebei na een reinstall van de laatste firmware. Ook staan er zat tests op internet waar je de verschillen duidelijk kan zien in het voordeel van de 8GB versie. Het enige waar de N95-1 sneller in is dat is overdracht van files op de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
roeltjek schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:40:
ik heb de 8gb, dus zowieso geen kaartslot. Kaartlezer zou dan wel de enige optie zijn idd. iemand ervaring met sms/fotos opzoeken op geheugenkaart mbv een kaartlezer ?
De foto's zullen toch geen probleem zijn lijkt me, zoeken op *.jpg does the trick. Sms'jes, zoals ik al zei, is een ander verhaal. Standaard worden deze in het telefoongeheugen opgeslagen, en dus niet op de geheugenkaart. Maar misschien vind je wat als je op *.vcf zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Hmm, ik kwam net wat leuk speelgoed tegen op internet, Nokia Care Suite. Dit is software die de mensen gebruiken in de Nokia Care Points, en je kan er leuke dingen mee doen. Het is zelfs mogelijk om een dooie telefoon weer tot leven te brengen :P Uiteraad kan je ook je firmware updaten, meerdere telefoons tegelijk (dat komt goed uit), en als ik het zo even snel bekijk, kan je zelfs downgraden. Naja, ik ga nog even spelen :9

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 28-07-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Barfman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:04:
Hmm, ik kwam net wat leuk speelgoed tegen op internet, Nokia Care Suite. Dit is software die de mensen gebruiken in de Nokia Care Points, en je kan er leuke dingen mee doen. Het is zelfs mogelijk om een dooie telefoon weer tot leven te brengen :P Uiteraad kan je ook je firmware updaten, meerdere telefoons tegelijk (dat komt goed uit), en als ik het zo even snel bekijk, kan je zelfs downgraden. Naja, ik ga nog even spelen :9
Neem aan dat je er een speciale kabel voor nodig heb en niet een standaard usb kabel? Neem aan dat je de toestellen met een vendor lock niet kan downgraden/upgraden naar een andere firmware?

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 28-07-2008 22:49 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
iCy schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:43:
[...]

Neem aan dat je er een speciale kabel voor nodig heb en niet een standaard usb kabel?
Ik kan hier gewoon met de standaard kabel die erbij zit mee aan de slag, hij geeft ook alle informatie over mijn telefoon. Er is ook een mogelijkheid om oude firmware terug te zetten, (ik heb alle versies bewaard). Productcode kan volgens mij ook veranderd worden, maar sommige opties geven een conflict bij mij omdat ik ook de standaard suite erop hebt staan. Ik ga het zeker een keer proberen wanneer ik een clean install doe van deze software.

[ Voor 37% gewijzigd door Barfman op 28-07-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Dank voor de tip. Zojuist gedownload, binnenkort eens testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nokia Care Points gebruiken nog altijd Phoenix, daar kan je nog meer mee.

Ik heb dat programma een paar dagen geleden geprobeerd, maar snap er nog niet alles van. Downgraden lijkt me toch echt niet mogelijk, daarvoor heb je hardware nodig, voor zover ik weet....

Voor de rest is het een mooi programma. Ik denk dat het voor distributeurs en providers is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Barfman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:05:
[...]

En weet iemand dan ook hoe het zit met het verschil tussen de N82 en N95 8GB? Ik zie op een aantal sites dat de N82 wel op een iets andere software draait.. Of is dit alweer geupdate op de N95 8GB?
En kwa processor/ram? Zijn ze daar gelijk? Daar kan ik namelijk niet zoveel over vinden, omdat dat wat diepere specs zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Dit zou wel eens te maken kunnen hebben met openatownrisk.

http://fotogaleri.hurriye...etay.aspx?cid=14552&rid=2

De nokia expressMusic met touchscreen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sayko op 29-07-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik heb een vraagje over de nokia n95 8gb:
er zit standaard nokia maps op, maar kun je dan ook GRATIS navigeren? of moet je hiervoor een licentie aanschaffen? ik weet dat spraak geld kost, maar ik heb het over gewone navigatie..
hartstikke bedankt alvast,
jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:29:
hey, ik heb een vraagje over de nokia n95 8gb:
er zit standaard nokia maps op, maar kun je dan ook GRATIS navigeren? of moet je hiervoor een licentie aanschaffen? ik weet dat spraak geld kost, maar ik heb het over gewone navigatie..
hartstikke bedankt alvast,
jeroen
Zie emmerx in "Nokia N82 - Deel 3"

Ps Uiteraard geldt dit dus ook voor de N95 en 8GB versie

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 29-07-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Even terug komen op http://www.openatownrisk.com/
Er zit bij mij nu in de telefoon onder downloads een nieuw mapje secret onder actueel. Er staan een heleboel files in met de vage tekst:
"Use this application to open what should not be opened and see the clip that should not be seen".

Daarna applicatie geinstalleerd, en dan moet je weer van die vage getallen zoeken :X

Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0302/351eb1309c7241328ab7d5b3a54d5811.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0302/a9e2305a0f824cfcb51d7d9891ebe326.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0302/0baa461c71354ff291d6e30f10b0efa6.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0302/aaad8aa8a143473f90ada602f92ce6bd.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Barfman op 29-07-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:47:
Even terug komen op http://www.openatownrisk.com/
Er zit bij mij nu in de telefoon onder downloads een nieuw mapje secret onder actueel. Er staan een heleboel files in met de vage tekst:
"Use this application to open what should not be opened and see the clip that should not be seen".

Daarna applicatie geinstalleerd, en dan moet je weer van die vage getallen zoeken :X

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
gek ik heb geen mapje secret of actueel... ik heb de n95-1 en mijn product code heeft altijd alles gehad tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Mau_Maus schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:28:
[...]

gek ik heb geen mapje secret of actueel... ik heb de n95-1 en mijn product code heeft altijd alles gehad tot nu toe :P
Ook niet in what's hot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
nope.. misschien alleen bij engelse ofzo?

Ik heb: toepassingen -> nieuws en... -> videos -> illustraties -> spelletjes --> tonen

->try for free -> the dark...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:48
Mau_Maus schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:39:
[...]

Ik heb: toepassingen -> nieuws en... -> videos -> illustraties -> spelletjes --> tonen

same here en ik had gister nog een paar keer ververst nadat ik had gelezen over die applicatie. Dan maar wachten tot iemand de code kan achterhalen dan lees ik het nieuws vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik krijg de applicatie conversation (van nokia) niet meer opgestart. Als ik hem open gebeurt er niets, zelfs niet als ik de applicatie verwijder en overnieuw installeer. Dit heb ik ook geprobeerd na een soft reset.

Weet iemand nog een oplossing behalve een hard reset?

Ik gebruik firmware T-mobile v14.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 30-07-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morky
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57

Morky

Ubiquiti 🥰

Ik heb gisteren de N95 (8gb) binnen gekregen. Alleen loopt die steeds vast. De ene keer loopt die vast en moet ik de batterij eruit halen om hem uit te zetten. Hij start ook vaak niet op (zwart scherm, wit scherm (zonder tekst/logo) en het witte scherm met het Nokia logo.

Heb gelijk contact opgenomen met Vodafone en nu wordt de telefoon vrijdag omgewisseld. Nog meer mensen die deze problemen hebben of hadden?

Grtz Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Laatst online: 12-01-2024
beste allemaal, Ik heb een tweetal vragen, ik heb het forum er grondig op nagezocht alsmede andere internetbronnen maar ik kan niks gevonden krijgen:
1) ik ben op zoek naar een applicatie die bv om de 10minuten de batterijstatus in een .txt filetje logt.
2) als ik in een sms een trema (ë, ä, ï) gebruik dan telt mijn telefoon dat als 90 karakters. Is dit een vaker voorkomend probleem? (N95 (02.01) V20.0.015)

groeten ted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
teddebraak schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:51:
1) ik ben op zoek naar een applicatie die bv om de 10minuten de batterijstatus in een .txt filetje logt.
2) als ik in een sms een trema (ë, ä, ï) gebruik dan telt mijn telefoon dat als 90 karakters. Is dit een vaker voorkomend probleem? (N95 (02.01) V20.0.015)
Ik heb dezelfde versie en heb daar geen last van. Als je een bericht met dit soort karakters verzendt, komt het dan wel goed aan?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
pven schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:53:
[...]

Ik heb dezelfde versie en heb daar geen last van. Als je een bericht met dit soort karakters verzendt, komt het dan wel goed aan?
het komt wel goed aan, alleen weet ga ik met 90karakters nogal snel over de 1-2sms grens heen, weet niet of hij het als 1 of 2 verstuurd en dus ook niet als hoedanig hij gefactureerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Mau_Maus schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:39:
[...]

Ik heb het ook en geen Engelse N95 ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
PS: mijn sms instellingen. (misschien ligt het daaraan)
<logsection name="SMS settings">
<logitem name="Character encoding">Full support
<logitem name="Message center name">T-Mobile NL
<logitem name="Message center number">+31624000000
<logitem name="Receive report">Yes
<logitem name="Message validity">Maximum
<logitem name="Message sent as">Text
<logitem name="Preferred connection">GSM/UMTS preferred
<logitem name="Reply via same center">No

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Voor de mensen die de secret map http://www.openatownrisk.com/ niet in hun download folder hebben, ik heb even in de reg file gekeken en vond de url van TheApplication.JAR van nokia.

http://cgw.nokia.mobi/download/59663/TheApplication.jar

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 30-07-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:19:
Voor de mensen die de secret map http://www.openatownrisk.com/ niet in hun download folder hebben, ik heb even in de reg file gekeken en vond de url van TheApplication.JAR van nokia.

http://cgw.nokia.mobi/download/59663/TheApplication.jar
de melding is nu ook van de site zie ik.. die zat er gistere nog op!

Op de site moet je dus de ringtone uit de secret folder recorden vanaf je telefoon.. en zo break je de seal... Die ringtone heb ik dus ook niet :P en zelfde met een background.. en een code... en video.. wat een gedoe zeg :P

Tering die code van die applicatie krijg je dus dat filmpje te zien.. echt zo dom... maar als je de andere 3 codes ook breekt, kan je een t-shirt winnen! :S zo crappy

maar zet ff op rapidshare ofzo de ringtone, video en wallpaper :P want ik wil wel ff winnen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Mau_Maus op 30-07-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Mau_Maus schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:23:
[...]

de melding is nu ook van de site zie ik.. die zat er gistere nog op!

Op de site moet je dus de ringtone uit de secret folder recorden vanaf je telefoon.. en zo break je de seal... Die ringtone heb ik dus ook niet :P en zelfde met een background.. en een code... en video.. wat een gedoe zeg :P

Tering die code van die applicatie krijg je dus dat filmpje te zien.. echt zo dom... maar als je de andere 3 codes ook breekt, kan je een t-shirt winnen! :S zo crappy

maar zet ff op rapidshare ofzo de ringtone, video en wallpaper :P want ik wil wel ff winnen :P
Oke, hier de wallpaper en de ringtone. Ik kan alleen geen video vinden in mijn downloads :?

http://rapidshare.com/files/133558758/openatownrisk.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:03:
[...]

Oke, hier de wallpaper en de ringtone. Ik kan alleen geen video vinden in mijn downloads :?

http://rapidshare.com/files/133558758/openatownrisk.zip.html
Hey thnx...

Die zou er wel moeten zijn |:(

Om een 6 afbeeldingen code te zien...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/video.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 30-07-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Mau_Maus schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:05:
[...]

Hey thnx...

Die zou er wel moeten zijn |:(

Om een 6 afbeeldingen code te zien...

[afbeelding]
Ik weet het, maar ik heb hem echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:16:
[...]

Ik weet het, maar ik heb hem echt niet.
he balen :P iemand anders? ;)

hier hebben ze ook de video niet:
http://www.symbian-guru.c...t-should-not-be-seen.html

[ Voor 23% gewijzigd door Mau_Maus op 30-07-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Nou ik geef het op, heb de ringtone opgenomen en de wallpaper via me webcam laten zien, maar er gebeurd gewoon niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:38:
[...]

Nou ik geef het op, heb de ringtone opgenomen en de wallpaper via me webcam laten zien, maar er gebeurd gewoon niets :(
Die code met die app lukt toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Mau_Maus schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:55:
[...]

Die code met die app lukt toch wel?
Ja die lukt wel, gewoon de code van de site in de code van de app zetten, dan komt er een code uit de app en die zet je op de site, dat is hem. Alleen de rest wil niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:09:
[...]

Ja die lukt wel, gewoon de code van de site in de code van de app zetten, dan komt er een code uit de app en die zet je op de site, dat is hem. Alleen de rest wil niet zo.
Ik dacht al :P

ja dat andere kan ik ook nog niet testen op me werk... Probeer ik vanavond wel thuis ofzo... Maarja zonder die video kan nietmand het afmaken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Stomme melding staat er weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:11

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Whoei, Pa heeft net zijn nieuwe N95. Maar hoe kan je het telefoonboek via Contacten nou standaard uit lezen op de SIM, i.p.v. dat telefoongeheugen?
Als dit niet kan: Hoe kan je dan alle telefoonnummers op de SIM naar het telefoongeheugen schrijven?
heb al gekeken bij de opties, maar niks gevonden. Of ik moet alle 80 nummers handmatig doen, wat wel kan..

[ Voor 17% gewijzigd door AW_Bos op 30-07-2008 22:11 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
na vandaag geprobeerd de firmware up to daten, kreeg ik opeens de melding dat de connectie met mijn telefoon weg was.
bij nakijken doet de gsm dus helemaal niks meer.
krijg hem gewoon niet meer aan.
heeft iemand al eens hiervan gehoord of dit mee gemaakt?

gr, Frans :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:33:
Hoi,
na vandaag geprobeerd de firmware up to daten, kreeg ik opeens de melding dat de connectie met mijn telefoon weg was.
bij nakijken doet de gsm dus helemaal niks meer.
krijg hem gewoon niet meer aan.
heeft iemand al eens hiervan gehoord of dit mee gemaakt?

gr, Frans :(
Probeer 'm op deze manier eens een hard reset te geven :

dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:59:
[...]

dafmay schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:59:
[...]

HELAAS ook dit werkt niet :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:18:
[...]

[...]

HELAAS ook dit werkt niet :( :( :(
De batterij er al een keer uit gehaald? Zo niet, doe dat eens en stop de batterij er weer in...doe dan nog eens die hard reset optie...

Anders zou ik het niet weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:24:
[...]

De batterij er al een keer uit gehaald? Zo niet, doe dat eens en stop de batterij er weer in...doe dan nog eens die hard reset optie...

Anders zou ik het niet weten.....
shit,

hij blijft dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Is dat Nokia Care Center wat hierboven ergens gepost is geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:30:
Is dat Nokia Care Center wat hierboven ergens gepost is geen oplossing?
ja misschien is dat wel de enige oplossing.
heb net wel ontdekt dat ik zelf iets verkeerd heb gedaan.
namelijk tijdens het ophalen van de firmware gekozen voor de UK ipv de NL versie.
zou dit er ook iets mee te maken kunnen hebben ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:00:
[...]

ja misschien is dat wel de enige oplossing.
heb net wel ontdekt dat ik zelf iets verkeerd heb gedaan.
namelijk tijdens het ophalen van de firmware gekozen voor de UK ipv de NL versie.
zou dit er ook iets mee te maken kunnen hebben ?.
je bedoelt ophalen van de software-updater... en nee dat maakt niks uit.. al gebruik je chinees, je krigjt de juiste firmware bij de code van je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:09:
[...]

je bedoelt ophalen van de software-updater... en nee dat maakt niks uit.. al gebruik je chinees, je krigjt de juiste firmware bij de code van je telefoon
nou tijdens de instal daarvan is het misgegaan.
maar morgen eens langs bij een service center.

bedankt voor jullie antwoorden.

Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:15:
[...]

Nou de Gsm wordt door het NSP opgestuurd naar nokia, batterij gaf bij test aan "low charge ".
met andere batterij ook niks daar.
dus hoop dat hij gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:02:
Ik krijg de applicatie conversation (van nokia) niet meer opgestart. Als ik hem open gebeurt er niets, zelfs niet als ik de applicatie verwijder en overnieuw installeer. Dit heb ik ook geprobeerd na een soft reset.

Weet iemand nog een oplossing behalve een hard reset?

Ik gebruik firmware T-mobile v14.
Ik had een programmatje verwijderd die conversation nodig had voor gebruik. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
is het mogelijk om afbeelding die in je telefoon staan NIET op te nemen in Afbeeldingen en Video?

heb al gezocht op internet (misschien niet goed) maar kon er niks over vinden,

zelf heb ik al geprobeerd met een nieuwe map aan te maken en daar wat afbeeldingen ingezet om te kijken of ik de eigenschappen van de map kon aanpassen maar dat ging niet bij eigenschappen van de afbeeldingen en/of filmpjes kan je ook niks aanvinken om het bestand niet op te nemen.

weet iemand of dit mogelijk is, misschien met third party software, of een eventueel nog aan te komen nieuwe update voor de telefoon...

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
patrieckske schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:43:
is het mogelijk om afbeelding die in je telefoon staan NIET op te nemen in Afbeeldingen en Video?
Ja, dan moet je vanaf je PC het hidden-attribuut van het betreffende bestand aan zetten. Is al vaker langs gekomen in dit topic, zoek even naar iets als 'afbeelding verbergen'. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn collega heeft een N95 8GB (RM320) met firmware versie 15.0.015 (Hi abbo)

Wanneer ik via Nokia Software updater (versie 1.4.53) wil upaten geeft hij aan dat er geen nieuwe updates zijn en dat de nieuwste update versie 15.0.015 is.

Volgens mij is er echter toch een firmwareversie 20.0.016 :?

Waarom wordt deze niet gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:51:
Whoei, Pa heeft net zijn nieuwe N95. Maar hoe kan je het telefoonboek via Contacten nou standaard uit lezen op de SIM, i.p.v. dat telefoongeheugen?
Als dit niet kan: Hoe kan je dan alle telefoonnummers op de SIM naar het telefoongeheugen schrijven?
heb al gekeken bij de opties, maar niks gevonden. Of ik moet alle 80 nummers handmatig doen, wat wel kan..
Menu> Contacten> Opties> SIM-contacten> Simtelefoonboek> Opties> Markeringen aan/uit> Alle markeren> Opties> Kopie naar Contact. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:30:
Mijn collega heeft een N95 8GB (RM320) met firmware versie 15.0.015 (Hi abbo)

Wanneer ik via Nokia Software updater (versie 1.4.53) wil upaten geeft hij aan dat er geen nieuwe updates zijn en dat de nieuwste update versie 15.0.015 is.

Volgens mij is er echter toch een firmwareversie 20.0.016 :?

Waarom wordt deze niet gevonden :?
Zoek eens op "Productcode"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
pven schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:56:
[...]

Ja, dan moet je vanaf je PC het hidden-attribuut van het betreffende bestand aan zetten. Is al vaker langs gekomen in dit topic, zoek even naar iets als 'afbeelding verbergen'. :Y)
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:11

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:36:
[...]

Menu> Contacten> Opties> SIM-contacten> Simtelefoonboek> Opties> Markeringen aan/uit> Alle markeren> Opties> Kopie naar Contact. 8)
Lekker goed verstopt, maar dat ga ik eens proberen :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een slingbox classic gekocht in de UK. Op dit moment wordt hij verzonden. Ik vraag me echter af of de aansluiting van de kabeltv via de splitter past op de ingang van de slingbox. (coax tv kabel) Of is dit systeem in engeland anders dan in Nederland? Ik heb in deel 8 wel gezien dat je een verloopstekker voor de electriciteit nodig hebt. Voor de rest kan ik niets vinden over mijn vraag.
Hoop dat een van jullie me wil helpen. Als mijn slingbox binnenkomt wil ik er namelijk gelijk mee aan de slag kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:21:
Ik heb een slingbox classic gekocht in de UK. Op dit moment wordt hij verzonden. Ik vraag me echter af of de aansluiting van de kabeltv via de splitter past op de ingang van de slingbox. (coax tv kabel) Of is dit systeem in engeland anders dan in Nederland? Ik heb in deel 8 wel gezien dat je een verloopstekker voor de electriciteit nodig hebt. Voor de rest kan ik niets vinden over mijn vraag.
Hoop dat een van jullie me wil helpen. Als mijn slingbox binnenkomt wil ik er namelijk gelijk mee aan de slag kunnen gaan.
Gewoon standaard coax aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:17:
[...]

Gewoon standaard coax aansluiting
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kan je toch op de foto's zien en specificaties? Maareuh mag ik vragen waar je hem hebt gekocht en voor hoeveel? Heb je digitaal-tv? Daar had ik hem met casema op aangesloten (Nu inmiddels xms), was erg mooi.

En wat voor internet abbo heb je op je telefoon?

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 01-08-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Mau_Maus schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:02:
Stomme melding staat er weer op...
via www.openatownrisk.com/main.swf (bij mij alleen in firefox trouwens hier op het werk) kan je de site nog bereiken... Ik weet trouwens de code van de video zegel :P Maar ik wacht even met hier neerzetten tot ik het zelf thuis heb kunnen doen ;) Hopelijk werkt nu de submit voor t-shirt nu wel, wat andere melden dat niet werkte.

[ Voor 181% gewijzigd door Mau_Maus op 01-08-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
Ik wil toch even laten weten dat mijn telefoon weer is herboren. Ik heb het volgende gedaan, het wou maar niet lukken ik kon niet in het menu komen omdat als ik mijn pin invoerde hij zei FOUTE CODE. En deze: "Druk op *#7370#
Bevestig dit door op ja te drukken."
Sim kaart er eerst uitgehaalt zodat je in de offline modus komt. Dan hoef je geen pincode in te toetsen. Alles is wel weg maar me telefoon doet het weer, en ik ben blij;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Mau_Maus schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:45:
[...]

via www.openatownrisk.com/main.swf (bij mij alleen in firefox trouwens hier op het werk) kan je de site nog bereiken... Ik weet trouwens de code van de video zegel :P Maar ik wacht even met hier neerzetten tot ik het zelf thuis heb kunnen doen ;) Hopelijk werkt nu de submit voor t-shirt nu wel, wat andere melden dat niet werkte.
Hahaha, ik heb hem inmiddels ook al http://i38.tinypic.com/scdmpc.jpg , t-shirt word opgestuurd (Limited Edition), ben er wel benieuwd naar. Ik heb overigens die 6 digitale code gewoon random gegokt, en na 5 minuten had ik de code doorbroken hahaha. Mijn webcam reageerde niet zo goed, maar nadat ik de laatste flash plugin (van vorige week) had geupdate, werkte alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:47:
[...]

Hahaha, ik heb hem inmiddels ook al http://i38.tinypic.com/scdmpc.jpg , t-shirt word opgestuurd (Limited Edition), ben er wel benieuwd naar. Ik heb overigens die 6 digitale code gewoon random gegokt, en na 5 minuten had ik de code doorbroken hahaha. Mijn webcam reageerde niet zo goed, maar nadat ik de laatste flash plugin (van vorige week) had geupdate, werkte alles prima.
Ahh ik hoop echt dat ik zo nog optijd ben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jeeej tis me gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Een tijdje terug las ik hier dat er een paar mensen problemen hadden met hun tijd wanneer je de telefoon weer aan zet. Zij moesten dan de tijd weer goed zetten. Ik heb hier een programma gevonden die automatisch de tijd goed zet wanneer je de telefoon opstart. Dus misschien hebben sommige hier wat aan.

http://junnikokuki.spacesbloggers.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06
Hoe heb je dat stukje gedaan met recorden? Ik ben al sinds gisteren hele tijd bezig met alleen dat stukje en het is mij nog steeds niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:44:
[...]

Kan je toch op de foto's zien en specificaties? Maareuh mag ik vragen waar je hem hebt gekocht en voor hoeveel? Heb je digitaal-tv? Daar had ik hem met casema op aangesloten (Nu inmiddels xms), was erg mooi.

En wat voor internet abbo heb je op je telefoon?
Ik heb hem gekocht bij micro anvika voor ongeveer 119 pond inclusief verzendkosten. Ik heb een vodafone internet blox en ook digitale tv thuis. In deel 8 las ik dat het met een vf internet abbo zou moeten werken. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Plisson schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:47:
[...]

Hoe heb je dat stukje gedaan met recorden? Ik ben al sinds gisteren hele tijd bezig met alleen dat stukje en het is mij nog steeds niet gelukt :(
Ik speelde hem gewoon af via mijn laptop, met microfoon. Kan je wel andere dingen opnemen met je microfoon? Je moet anders kijken bij je geluidsinstellingen of de microfoon voor opnemen wel actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:12:
[...]

Ik heb hem gekocht bij micro anvika voor ongeveer 119 pond inclusief verzendkosten. Ik heb een vodafone internet blox en ook digitale tv thuis. In deel 8 las ik dat het met een vf internet abbo zou moeten werken. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Hmm ik dacht juist dat vodafone problemen gaf... maar ik hoop dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:28:
[...]

Hmm ik dacht juist dat vodafone problemen gaf... maar ik hoop dat het werkt.
Weet iemand anders of de slingbox werkt via een vodafone internet abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb 2 vragen
ik tomtom 6 op mijn nokia gps werkt nu vraagt hij om een kaart te kiezen als ik een keuze maak sluit hij de tomtom af
waar moet ik nu precies de map van 4) Copy the TomTom folder from the 0.Copy.To.MEMCARD.Root.rar to the root of your memory card.
5) Copy the Benelux map to the root of your MEMCARD
wie kan me dit duidelijk uitleggen
en ik wil een nieuwe versie van adobe flash op mijn telefoon want als ik naar de site ga van sportplaza vraagt hij om de nieuwste versie weet iemand waar ik die kan vinden en hoe ik die er op krijg
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:35:
hoi ik heb 2 vragen
ik tomtom 6 op mijn nokia gps werkt nu vraagt hij om een kaart te kiezen als ik een keuze maak sluit hij de tomtom af
waar moet ik nu precies de map van 4) Copy the TomTom folder from the 0.Copy.To.MEMCARD.Root.rar to the root of your memory card.
5) Copy the Benelux map to the root of your MEMCARD
wie kan me dit duidelijk uitleggen
en ik wil een nieuwe versie van adobe flash op mijn telefoon want als ik naar de site ga van sportplaza vraagt hij om de nieuwste versie weet iemand waar ik die kan vinden en hoe ik die er op krijg
alvast bedankt
1. Gebruik interpunctie.
2. Gebruik software op legale wijze als je hulp wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Zijn er mensen die al ervaring hebben met Yeigo
Evolve your Nokia mobile into a digital machine with Yeigo 2.2 - VoIP Calls, text messaging and Instant Messaging (GoogleTalk, Skype, Facebook, MSN, Yahoo!, AIM, ICQ and Jabber). Once you try it, you will never go back!
Yeigo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Iemand al een oplossing om het volume van games te wijzigen? (tijdens het spelen). Als je een game opstart staat het volume op maximaal en de volume knopjes aan de zijkant reageren niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt holleboomer voor je duidelijke uitleg
1. Gebruik interpunctie.
2. Gebruik software op legale wijze als je hulp wilt!
ik wist niet dat je hier niet over illegaal software mag vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Barfman schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:24:
Zijn er mensen die al ervaring hebben met Yeigo

[...]

Yeigo
Mja, de zoveelste gateway-dienst. Ik wil gewoon software direct communiceert met de dienst waar ik mee wil verbinden, zoals Slick dat kan. Hoe minder schakels, hoe minder kans dat er een figuur tussenzit die het niet zo nauw neemt met privacy. Geen overbodig iets; laatst bleek uit onderzoek dat een groot deel van de ICT'ers het niet kan laten om (onnodig) in privegegevens te kijken als ze daartoe in de gelegenheid zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:59:
ik wist niet dat je hier niet over illegaal software mag vragen
Had je wel moeten weten, het staat gewoon in voorwaarden. Bovendien zitten hier nogal wat sodtwareontwikkelaars die er echt niet vrolijk van worden als figuren hier gaan 'discussieren' over het omzeilen van hun broodwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Een vraagje. Mijn zwager doet zijn N95 weg. Ik zet 'm op marktplaats. Maar ik zie daar veel verschillende vraagprijzen. Wat vinden jullie is een nette prijs, het toestel is 1 jaar oud en in goede staat. Ik denk zelf aan eur 150,--.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 02-08-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 20:03
ja ik denk dat 150 wel een minium is, volgens mij is de n95 8gb nieuw nog steeds iets van 400-500. hoeveel de n95 is zou ik niet weten.
anders kijk je eventjes naar de price watch en haal je er zon 100 euro van af, denk dat je dan wel een redelijke prijs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn, sinds de release van de N95 8GB zijn de "indrukwekkend specificaties" al weer wat minder geworden. De HTC TD is volgens mij een grote concurrent.
Bovendien: hoe is de slider er aan toe? Zitten er krassen op? Is de batterij in goede conditie? Is het 3.5mm-gaatje nog stevig en niet losgeraakt van binnen? (hij zit onhandig aan de zijkant, mensen die hem muziek luisterend in hun broekzak hebben breken hem langzaam af).
Als je zwager nog een legale versie van een bepaald stuk software heeft liggen is het misschien leuk die erbij te geven. Of misschien een cradle of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Beiden dank voor de input. Ik zie op Pricewatch een prijs van rond eur 350,--. Dan vind ik een prijs rond eur 175,-- wel netjes. De telefoon is in goede staat. Slider werkt soepel. Wel 2 kleine krasjes op scherm, maar dat zie je slechts op een zwart scherm. Bij gebruik zie je er niets van.
Pagina: 1 ... 29 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.