HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 151.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 21:54
Hoi hoi,

Ik het toestel nu ook een dag of 5 maar ik kom ergens niet uit.

Alles is me al gelukt home aangepast met de home designer en wat andere tweak dingetjes gedaan.
Maar 1 ding lukt me echt niet en dat is het syncen van outlook.
Ik heb alle contactgegevens op mijn TC staan en die wil ik nu via de sync in outlook krijgen en dat gebeurd dus niet.
Andersom werkt het wel.

Waar kan ik dit ingeven want ik kan niets in de instellingen vinden.

p.s. ik heb Office Outlook 2k7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:11:
[...]

Neeuhh 'k heb in de telefoon de stappen doorlopen in het begin, je krijgt ook een vraag of je de telefoon wilt beveiligen met een pincode voor ongeoorloofd gebruik van andere mensen, bij deze vraag heb ik een paar keer gekilt op letters maar zag niks in beeld komen, ik zag niks in beeld en klikte toen bovenin op ok, aahh had ik dus niet moeten doen.

Nu heb ik nog 1 poging ;(

Nou probleem opgelost :-) alleen ziet hij nu de simkaart niet 8)7
Probleem is opgelost dat ik niet meer in de telefoon kwam i.v.m. de pincode. Maar nu is het dus zo dat hij de simkaart niet ziet, heeft iemand enig idee of heeft iemand hetzelfde meegemaakt ?
Simkaart is twee jaar oud, kan dit te maken hebben of mijn provider (lees simkaart) dit ondersteund ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, heeft nix met je provider te maken, maak de contacten van de simkaart eens schoon met een schoon doekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

WFvN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:14:
Wie heeft die timergestuurde functie aan de praat? Bij mij gaat het ding gewoon af, of er nou wel of geen agenda-item ingepland staat (mogelijk komt het doordat ik Pocket Informant heb geinstalleerd?)
Het zou inderdaad moeten werken met de 'automatic' stand. Wat gebeurt er als je PI deinstalleert?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een oplossing voor het constant verliezen van verbinding met mijn PC (Vista 32bits)? Elke keer als ik mijn TC aan de pc hang verbind hij maar na een halve minuut of zo is de verbinding weg. De connector is volgens mij wel goed van mijn TC aangezien mijn headphone wel goed werkt. Zwaar irritant is dit aangezien even een Rom flashen uit de boze is. God mag weten hoe dat af gaat lopen als hij onderweg ineens eruit geknikkerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:30:
Ik heb een zwaar irritant probleem. Op mijn toestel heb ik een pincode ingesteld (logisch lijkt mij), die na elke start wordt opgevraagd. Nu heb ik ook Windows Live ingesteld op mijn mobiel. Wanneer ik de mobiel opstart probeert het toestel verbinding te maken met het netwerk (terwijl ik dus nog niet mijn pincode heb kunnen invoeren, waardoor allemaal popups naar voren komen met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Hierdoor verdwijnt het pincode venster, waardoor ik mijn pincode niet meer kan invoeren.

Weet iemand hier een oplossing voor (behalve het uitschakelen van de pincode functie)?
Dit overkomt mij ook regelmatig met Mobile Shell erop. Oplossing is even naar CommManager gaan en de instellingen van de telefoon opvragen rechts beneden. Dan komt hij terug in het pincode scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een vraagje... Als de telefoon op standby staat, wordt deze wel uit standby gehaald als je gebeld wordt/sms krijgt. Echter, als je een mail krijgt, zie je deze pas als je hem uit standby haalt. Is dit niet op dezelfde manier af te laten handelen als sms/bellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:59:
Weet iemand een oplossing voor het constant verliezen van verbinding met mijn PC (Vista 32bits)? Elke keer als ik mijn TC aan de pc hang verbind hij maar na een halve minuut of zo is de verbinding weg. De connector is volgens mij wel goed van mijn TC aangezien mijn headphone wel goed werkt. Zwaar irritant is dit aangezien even een Rom flashen uit de boze is. God mag weten hoe dat af gaat lopen als hij onderweg ineens eruit geknikkerd wordt.
Geen directe oplossing voor je probleem, wel een omweg. Op XDA is er een manier ontwikkeld om je telefoon te flashen vanaf de SD kaart. Staat gewoon ergens bij het Polaris update forum.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:07:
[...]

Dit overkomt mij ook regelmatig met Mobile Shell erop. Oplossing is even naar CommManager gaan en de instellingen van de telefoon opvragen rechts beneden. Dan komt hij terug in het pincode scherm.
Of als je even op het groene knopje drukt (bellen), dan merkt 'ie dat er geen verbinding is. Dan schiet 't pincode scherm naar boven en heb je 't zelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:17:
[...]

Probleem is opgelost dat ik niet meer in de telefoon kwam i.v.m. de pincode. Maar nu is het dus zo dat hij de simkaart niet ziet, heeft iemand enig idee of heeft iemand hetzelfde meegemaakt ?
Simkaart is twee jaar oud, kan dit te maken hebben of mijn provider (lees simkaart) dit ondersteund ?
Dit kan het geval zijn had ergens gelezen dat de htc touch cruise een van de nieuwere versies van een simkaart heeft en oude niet werken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Je kan gewoon gratis een nieuwe simkaart aanvragen. Nu heb je (iig bij Hi/KPN) USIM simkaarten, die sneller internet kunnen verkrijgen. Voor iets wat niks kost, is het dus zeker het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne001 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:27:
Hoi hoi,

Ik het toestel nu ook een dag of 5 maar ik kom ergens niet uit.

Alles is me al gelukt home aangepast met de home designer en wat andere tweak dingetjes gedaan.
Maar 1 ding lukt me echt niet en dat is het syncen van outlook.
Ik heb alle contactgegevens op mijn TC staan en die wil ik nu via de sync in outlook krijgen en dat gebeurd dus niet.
Andersom werkt het wel.

Waar kan ik dit ingeven want ik kan niets in de instellingen vinden.

p.s. ik heb Office Outlook 2k7
Zover ik weet is Office 2007 niet downwards compatible.
Misschien is er een fix op de MS site.
Met Office 2003 heb ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik ben zelf op zoek naar een soort internet connection choose programma.

Deze zou als een willekeurig programma een internet verbinding probeert te maken op moeten komen met de vraag of je hiervoor bijvoorbeeld de gprs/umts verbinding of de wifi verbinding wilt gebruiken en hierop de verbinding moeten maken.

Dat scheelt als ik thuis ben elke keer een paar kliks om de wifi verbinding aan te zetten.

Ken iemand een programma als dit?

[ Voor 87% gewijzigd door ikweetniks op 14-05-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Zover ik weet is Office 2007 niet downwards compatible.
Misschien is er een fix op de MS site.
Met Office 2003 heb ik geen problemen.
Office 2007 werkt prima hoor, misschien ligt het probleem bij een niet up to date Active Sync, hoewel ik dat betwijfel want volgens mij heeft die die al.

[longshot]Heb je wel aangevinkt dat die die items synced?[/longshot]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
Bogey Dope schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:34:
[...]

Office 2007 werkt prima hoor, misschien ligt het probleem bij een niet up to date Active Sync, hoewel ik dat betwijfel want volgens mij heeft die die al.

[longshot]Heb je wel aangevinkt dat die die items synced?[/longshot]
Ja ik heb het wel aangegeven als ik nl in office iets aanmaak dan komt het wel in mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik ben ook in het bezit van de HTC Touch Cruise, wat mijn 2e pda phone is.
Verder een prima ding, niet te zwaar, niet te groot, heeft alles erin wat ik nodig ben (afgezien van goede drivers dan.. maarja).

Echter, over de bouwkwaliteit ben ik niet echt te spreken. Even om op te sommen wat er aan mankeert:
- Wifi schakelt automatisch uit of wil uberhaupt niet eens aan.
- FM Radio wil niet, hij opent de fm radio speler maar er gebeurt niks, uiteraard heb ik wel mijn oordopjes erin voor de ontvangst.
- Oordopjes geven geen geluid meer (dit niet in verband met het niet werken van de FM radio, want de fm radio deed het al langer niet meer). Nadat hij soms wat links of rechts stoorde als ik wat aan het stekkertje bewoog en later 1 oortje het niet meer deed doet nu geen van beide het meer.

Dit is allemaal gedurende de tijd dat ik hem heb (ongeveer 3 a 4 maanden nu) telkens erger geworden tot waar het nu is. Als voorbeeld merkte ik na een maand of 2 dus dat wifi heel af en toe uitviel, totdat hij nu dus soms uberhaupt niet meer aan wil.

Even voor de duidelijkheid, ik gebruik hem gewoon normaal, in mijn broekzak als ik niet thuis ben of op mijn bureau als ik wel thuis ben. Ik probeer er voorzichtig mee om te gaan en ben dan ook overtuigd dat de defecten aan de telefoon niet komen door eigen schuld.

Daarnaast is windows mobile nu ook niet echt alles, maar dat heeft niks met de telefoon te maken opzich en dat wist ik ook al van mijn vorige pda phone. Het is niet enorm snel, stabiel en gebruiksvriendelijk (vooral met je vingers)... Eigenlijk hoop ik ook dat google android populair gaat worden zodra het uitkomt en het uberhaupt gaat werken op de HTC TC.

Anyhow, morgen maar is HTC bellen denk ik, ik hoop niet dat ik hem lang kwijt ben... ik gebruik hem dagelijks. :(

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
hoi allemaal ik heb sinds een tijdje ook de htc touch cruise maar nou heb ik het probleem dat het heel erg lang duurt voordat ik eindelijk een GPS signaal heb. Ik heb de instructies opgevolgd die op pagina nr1 staan maar het werkt niet :( iemand een idee?

EDIT:
Na 10 min wachten ben ik eindelijk geconnect maar mijn signaal is ook nog eens erg slecht. 1 a 2 streepjes bij tomtom terwijl mijn telefoon bij t raam op zolder ligt. Ik heb het ook in de auto al eens geprobeerd en hetzelfde resultaat

[ Voor 32% gewijzigd door Tripwire999 op 05-05-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

geerttttt schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:16:
[...]
Anyhow, morgen maar is HTC bellen denk ik, ik hoop niet dat ik hem lang kwijt ben... ik gebruik hem dagelijks. :(
Ja dat is inderdaad balen zeg, zelf heb ik de TC nu al een tijdje maar ik heb (nog) nergens last van. Zelf ben ik wel wat positiever over WM, ik heb wel een andere geflashed van XDA, ik bedien m eigenlijk 95% met m'n vingers en vind m erg nauwkeurig.
Hou ons op de hoogte wat HTC zegt van de problemen.
Tripwire999 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:25:
hoi allemaal ik heb sinds een tijdje ook de htc touch cruise maar nou heb ik het probleem dat het heel erg lang duurt voordat ik eindelijk een GPS signaal heb. Ik heb de instructies opgevolgd die op pagina nr1 staan maar het werkt niet :( iemand een idee?

EDIT:
Na 10 min wachten ben ik eindelijk geconnect maar mijn signaal is ook nog eens erg slecht. 1 a 2 streepjes bij tomtom terwijl mijn telefoon bij t raam op zolder ligt. Ik heb het ook in de auto al eens geprobeerd en hetzelfde resultaat
Probeer tomtom wat langer een fix te laten houden. Meestal ziet die eerst een paar satellieten en komen er vanzelf meer bij. Wat ook helpt is dat je vaak een fix maakt. Dwz als je gister tomtom hebt gebruikt dan zal hij vandaag sneller een fix vinden. raar maar waar.

Zelf heb ik niet echt het gevoel dat quickGPS er voor zorgt dat de fix sneller wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob-nwk schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:08:
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee er automatisch tussen profielen geschakeld kan wordem adhv een aantal voorwaarden (in mijn geval zullen dit bepaalde tijdstippen zijn op bepaalde dagen). Ik had op de Nokia N95 een programma genaamd Best Profiles, ik heb echter nog niets kunnen vinden voor Windows mobile.

Bestaan er dergelijke programma's voor WM?
uiteraard :)

SBSH Phoneweaver
Spb Phone Suite

Er zijn er nog een paar, maar dit zijn volgens mij de bekendste / meest gebruikte.
Ik ben zelf een gelukkig gebruiker van SBSH Phoneweaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
HTC launch event gaat op dit moment van start in london.
Te volgen via een liveblog van Paul @ MoDaCo :

http://www.modaco.com/con...uct-launch-coverage-post/

[ Voor 6% gewijzigd door Mark- op 06-05-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

MaCk- schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:00:
HTC launch event gaat op dit moment van start in london.
Te volgen via een liveblog van Paul @ MoDaCo :

http://www.modaco.com/con...uct-launch-coverage-post/
Alleen de Diamond dus. Is hier al een topic voor?
Filmpjes: http://www.youtube.com/user/HTC

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 06-05-2008 14:01 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Mooi systeempje heeft die Touch Diamond!
Ik kan niet wachten tot de eerste diamond rom. De HTC home plugin is daar toch wel mooier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Nee nog geen topic.. Voel je je geroepen?
Officiele filmpjes zijn inderdaad zojuist door HTC online gezet.

Apparaat zou beschikbaar moeten zijn in heel Europa vanaf juni.
Vrij snel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op de groene (kies) knop druk, dan bel ik de laatst gebelde persoon, redial dus. Vrij nutteloos. Volgens mij hoort het standaard gedrag te zijn dat je het telefoon programma krijgt, klopt dat?. Heeft iemand een idee hoe ik dat gedrag weer terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wacht aub nog even met het openen van een Touch Diamond topic omdat we wel een uitgebreide ts willen hebben met voldoende info. Als je een topic erover wilt openen vraag het dan eerst even aan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:16:
Als ik op de groene (kies) knop druk, dan bel ik de laatst gebelde persoon, redial dus. Vrij nutteloos. Volgens mij hoort het standaard gedrag te zijn dat je het telefoon programma krijgt, klopt dat?. Heeft iemand een idee hoe ik dat gedrag weer terug kan krijgen?
Dat is toch standaard? Dat je redialed als je op de groene knop drukt? Als je dan tegen de klok ingaat met de jogwheel, dan krijg je een lijst met laatst gebelde personen.
Wat bedoel je eigenlijk met het telefoonprogramma? Als je enkel op de groene knop drukt, kan je gewoon het telefoonnummer invoeren, maar is dit niet wat je bedoelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Vandaag HTC gebeld op hun nederlandse nummer. Kreeg wel een amerikaanse helpdeskmedewerker, maar hier werd ik vantevoren op de lijn al voor gewaarschuwd.

Ze hebben een incident aangemaakt, mij een mail gestuurd met een pagina waar ik het e.e.a. in moest vullen en opstuuradres. Zojuist het pakket als priority opgestuurd naar belgie. Helaas geen track&trace omdat het onder de 2 kilo is. Ik hoop nu wel dat alles snel en goed verloopt, want het is een relatief duur apparaatje die ik bovendien dagelijks gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een dikke week nog steeds heel tevreden met mn TC . ik vraag me alleen af of ik ook outlook express kan syncen met de cruise of alleen maar met office outlook ?
heb hier nog niet veel over kunnen vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:57:
[...]

uiteraard :)

SBSH Phoneweaver
Spb Phone Suite

Er zijn er nog een paar, maar dit zijn volgens mij de bekendste / meest gebruikte.
Ik ben zelf een gelukkig gebruiker van SBSH Phoneweaver.
Thanx!!
Ik had Phone Suite inmiddels al gevonden maar vind het niet echt prettig werken.
Phoneweaver daarintegen is perfect, precies wat ik zocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:56:
[...]

Dat is toch standaard? Dat je redialed als je op de groene knop drukt? Als je dan tegen de klok ingaat met de jogwheel, dan krijg je een lijst met laatst gebelde personen.
Wat bedoel je eigenlijk met het telefoonprogramma? Als je enkel op de groene knop drukt, kan je gewoon het telefoonnummer invoeren, maar is dit niet wat je bedoelde?
Ja, standaard is als je enkel op de groene knop druk dat je idd een telefoonnummer kan invoeren. Dat is het 'telefoonprogramma' wat ik bedoelde (kan je ook komen via Start->Telefoon or Start->Programmas->Telefoon). Maar het default gedrag was bij mij dat hij de laatst gebelde direct ging bellen, dat gebeurt normaal alleen als je dus 2x de groene knop indrukt. Maar om 1 of andere magische wijze gaat het nu wel goed, misschien had het iets met S2U2 te maken of dat het na een reboot goed ging. Thx iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Damn, de touch diamond heeft wel een erg geile touchflo 3d interface. Hopen dat iemand dat ript en overzet naar de touch cruise...
http://www.youtube.com/user/HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
geerttttt schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:11:
Damn, de touch diamond heeft wel een erg geile touchflo 3d interface. Hopen dat iemand dat ript en overzet naar de touch cruise...
http://www.youtube.com/user/HTC
Dat is idd erg mooi! Ben benieuwd naar de Raphael. Want zit toch te twijfelen of ik een qwerty wil of niet.. Keuzes keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Noxa schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:52:
[...]

Dat is idd erg mooi! Ben benieuwd naar de Raphael. Want zit toch te twijfelen of ik een qwerty wil of niet.. Keuzes keuzes keuzes
En op welke termijn. Deze komt in juni al, de Raphael zal nog wat langer duren. Deze heeft 4gb intern geheugen en de Raphael zeer waarschijnlijk niet (als kost een SD-kaartje je de kop niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Voor alle mensen die nog de htc touch cruise willen zouw ik wachten tot de opvolger touch diamond uitkomt ook al wil je diet niet ik denk dat de prijs van de cruise dan flink daalt.
Ik had hem al 1 week toen ik het nieuws las dat de diamond kwam ik vind de htc cruise tog mooier en moet er maar mee leven dat ik 1 week te vroeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Qua uiterlijk vind ik de cruise idd mooier, helaas is de diamond toch weer een stuk mooier qua innerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb een vaag probleem met mijn geheugenkaart. Het iss mij nu al 4 keer gebeurd dat mijn
8gb micro SD kaart denkt dat hij al zijn data kwijt is.

Ik merk dat het eerste aan de TomTom want die is dan zijn kaart kwijt. En ook de programma's
die op de kaart staan werken dan niet meer.

Hij herkent de kaart wel. Is gewoon te verkennen maar daar is op het mapje Voices van TomTom
na niets mee te vinden.

Vervolgens ga ik natuurlijk de kaarten van TomTom weer opnieuw instaleren. Het vage is alleen dat na het instaleren van de kaarten alle andere data ineens weer zichtbaar is geworden en dat alle op de kaart ginstalleerde programma's weer werken!

Vage storing dus, en ik vroeg me af of meer mensen dit hebben meegemaakt en of het daarbij aan de kaart of aan de Touch cruise lag.

Overigens met de USB kaartlezer is de data ook niet te zien als dit zich voordoet....

Alvast bedankt,

Sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Ik heb de touch besteld, maar ik cancel die order morgenochtend meteen. Ik zit nu al weer 2 maanden zonder htc, en dat extra maandje kan er nu ook nog wel bij. Ik vind de diamond mooier, en hij heeft heel wat meer te bieden lijkt me. Ik denk dat het toch wle tijd is voor een aparte topic trouwens... Er is al best veel info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

sander-sp schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:27:
Ik heb de touch besteld, maar ik cancel die order morgenochtend meteen. Ik zit nu al weer 2 maanden zonder htc, en dat extra maandje kan er nu ook nog wel bij. Ik vind de diamond mooier, en hij heeft heel wat meer te bieden lijkt me. Ik denk dat het toch wle tijd is voor een aparte topic trouwens... Er is al best veel info.
HTC Touch Diamond
Richtprijs die ik tegenkwam was tussen de €499 en €549. Iets duurder dan de TC dus, maar ik denk wel een duidelijke meerwaarde. Maar goed, daar verder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Ik heb net 1 dag een HTC Cruise en heb wellicht een rare vraag.
Als je het bijgeleverde tasje gebruikt (pouch) hoe doe je dan de
Cruise erin ? Eerst de onderzijde of eerst de bovenzijde erin ?
Voor de duidelijkheid: kijk je in de opening van het tasje zie je
dan de onderzijde van de Cruise of de bovenzijde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
innergetix schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:02:
@Kievit1964

Bedankt voor je antwoord, heb deze gevonden loop nu weer tegen andere problemen op met de TT6 die ik heb ;( ( als je begrijpt wat ik bedoel)
Nee, niet echt.....
Meeste problemen met TT6 staan in dit forum of in één van de andere twee delen.
Als je wat specifieker bent kunnen we misschien een antwoord geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
geerttttt schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:01:
Qua uiterlijk vind ik de cruise idd mooier, helaas is de diamond toch weer een stuk mooier qua innerlijk
En daar is 't wachten op de Diamond rom :P
Of gewoon windows 6.1 official release? Zou wel top zijn als dit 'm gaat worden :)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:22:
Hoi allemaal,
Ik heb net 1 dag een HTC Cruise en heb wellicht een rare vraag.
Als je het bijgeleverde tasje gebruikt (pouch) hoe doe je dan de
Cruise erin ? Eerst de onderzijde of eerst de bovenzijde erin ?
Voor de duidelijkheid: kijk je in de opening van het tasje zie je
dan de onderzijde van de Cruise of de bovenzijde ?
Maakt eigenlijk niet uit. Normaal gesproken probeer ik 'm altijd met de kont (jog wheel) naar beneden, zodat 't luidsprekertje mooi in de inkeping van het hoesje valt. Dus "rechtop" als je 't zo wilt noemen.Zo komt er zo min mogelijk stof in de USB poort.
Eigenlijk maakt 't niks uit, maar ik doe 't uit gewoonte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ja in dat gaatje boven waar al die lampjes in zitten ( ja al die kleuren :p blauw, rood oranje ) daar komt ook best veel stof en dat is dan vrij.

Naja, ik heb geen htc vanmorgen opgestuurd accu kapot na 1 week al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:26:
Hi,

Ik heb een vaag probleem met mijn geheugenkaart. Het iss mij nu al 4 keer gebeurd dat mijn

Ik merk dat het eerste aan de TomTom want die is dan zijn kaart kwijt. En ook de programma's

Hij herkent de kaart wel. Is gewoon te verkennen maar daar is op het mapje Voices van TomTom
na niets mee te vinden.

Vervolgens ga ik natuurlijk de kaarten van TomTom weer opnieuw instaleren. Het vage is alleen dat na het instaleren van de kaarten alle andere data ineens weer zichtbaar is geworden en dat alle op de kaart ginstalleerde programma's weer werken!

Vage storing dus, en ik vroeg me af of meer mensen dit hebben meegemaakt en of het daarbij aan de kaart of aan de Touch cruise lag.

Overigens met de USB kaartlezer is de data ook niet te zien als dit zich voordoet....
Ik was vorige week mijn films kwijt op mijn 8 gb kaartje. Andere data was er nog wel. Toen even het kaartje eruit gehaald en er weer in en toen was alles weer terug.
Erg vaag.

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
@ Bassey & Arny

Dit probleem kan komen omdat je de telefoon zonder geheugenkaart hebt opgestart. Dan maakt de TC automatisch een extra mapje (iets vanuit je inbox) aan onder een zelf verzonnen geheugenkaart.
Je hebt dan al "geheugenkaart" in je systeem staan, dus wordt de opslagkaart niet herkend als opslagkaart.
Net zoals in windows zelf, krijg je dan de benaming "opslagkaart 2"

Je corrigeerd dit door eerst de SD kaart eruit te halen en dan de map "opslagkaart" uit je directory te verwijderen. Dan zet je de telefoon uit en herstart je 'm. Dan kan je de opslagkaart weer gewoon gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff balen zeg.. heb nu een paar weken de touch cruise en nu komen ze over een kleine twee maanden met de htc diamond. Een telefoon met een veel gebruiksvriendelijkere interface. Hopelijk komen die mannen van xda met een oplossing om straks de rom van de diamond ook op de TC te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:26
Nou, ik vind het uiterlijk van de Diamond lelijk. Qua zakelijkheid steekt de TC stukken meer boven de andere Touches uit.

Ik heb hem nu twee dagen, en hij bevalt me tot nu toe standaard erg goed.
Binnenkort eens de startpost doorkijken, het tweaken gaat waar het niet komen kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag heb ik even snel een scriptje ontleed van een webcam op het strand hier. En aangezien het echt leuk is om op m'n telefoon te kunnen zien of het surfweer is of niet, wilde ik dit draaien op m'n Touch Cruise. Maar helaas pindakaas, bij mij werkt het niet.

webcam.html

Weet iemand hoe ik het wel kan laten werken? Thnx. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Dat is java dat moet je op een of andere manier openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
etienne001 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:40:
[...]

Ja ik heb het wel aangegeven als ik nl in office iets aanmaak dan komt het wel in mijn telefoon.
Probleem is opgelost.
Al mijn contacten stonden op de sim modus en niet op de outlook modus. Alles dus even omgezet en nu werkt het wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik heb op dit moment een Nokia N95, en die heeft als groot nadeel dat-ie het zgn. Phonebook Acess Profile (PBAP) niet ondersteund; ik heb dan ook problemen om m'n telefoon met m'n carkit te verbinden (handmatig visitekaartjes via Bluetooth verzenden werkt wel min of meer).

Nu hoopte ik dat de Touch Cruise dit probleem niet heeft, alleen kom ik op internet in de lijstjes met bluetooth profiles helaas geen PBAP tegen (bv. http://www.mobile-review....htc-touch-cruise-en.shtml). Mijn vraag is dan ook, hoe zijn de ervaringen van de Touch Cruise wat betreft het verbinden met een carkit, en dan voornamelijk het gebruik van het telefoonboek op de telefoon.

Bedankt alvast.

/edit:

Nog wat research gedaan; ik zie op http://www.microsoft.com/...1/version-comparison.aspx dat Windows Mobile 6.1 inderdaad PBAP ondersteunt! Betekent dat automatisch dat de Touch Cruise dat dan ook heeft, of is dat te simpel gedacht?

[ Voor 15% gewijzigd door Upquark op 07-05-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
touch cruise heeft 6.0, 6.1 moet nog komen voor de cruise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik gebruik coreplayer om video's mee af te spelen, en super om video's mee te encoden naar 320x240. Nu kan ik die video's op mijn pc prima afspelen, maar op de TC lopen audio en video NOOIT synchroon. Verschillende output formaten en bitrates geprobeerd. Nog meer mensen die hier last van hebben en hoe is dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:28:
Hopelijk komen die mannen van xda met een oplossing om straks de rom van de diamond ook op de TC te zetten...
Ja gaaf, een slick 3D interface op 2FPS zien slideshowen bij gebrek aan 3D-acceleratie.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
whiteguy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:18:
Ik gebruik coreplayer om video's mee af te spelen, en super om video's mee te encoden naar 320x240. Nu kan ik die video's op mijn pc prima afspelen, maar op de TC lopen audio en video NOOIT synchroon. Verschillende output formaten en bitrates geprobeerd. Nog meer mensen die hier last van hebben en hoe is dit op te lossen ?
Zorg je er wel voor dat het aantal fps tussen bron en output (ongeveer) gelijk blijft? Verschillen in fps willen namelijk wel eens zorgen voor out-of-sync issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
RoD schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:29:
[...]

Zorg je er wel voor dat het aantal fps tussen bron en output (ongeveer) gelijk blijft? Verschillen in fps willen namelijk wel eens zorgen voor out-of-sync issues.
Ja, en ik heb ook de stream copy functie geprobeerd voor de audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:26:
Hi,

na niets mee te vinden.

Alvast bedankt,

Sebastiaan
Ik heb hier ook last van precies hetzelfde probleem en het erin en eruit halen van mijn SD kaartje helpt daar niet bij. Ook zat het kaartje er gewoon in tijdens het opstarten. Dus de oplossing van Brrrt helpt hier in ieder geval niet.
Iemand anders nog een idee waar het aan kan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Icekool schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:55:
[...]

Ik heb hier ook last van precies hetzelfde probleem en het erin en eruit halen van mijn SD kaartje helpt daar niet bij. Ook zat het kaartje er gewoon in tijdens het opstarten. Dus de oplossing van Brrrt helpt hier in ieder geval niet.
Iemand anders nog een idee waar het aan kan liggen??
Kijk eens in de verkenner onder "mijn apparaat"?
Staat de SD kaart er dan wel tussen? De echte opslagkaart heeft zo'n icoontje van een opslagkaart ertussen. Bij mij was ik er ook wel eens achter gekomen dat er ineens een 2e map zat die de naam overgenomen had.
whiteguy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:18:
Ik heb Corecodec Coreplayer (uit de OP), een betaald programmaatje maar dan heb je wel films op je TC zonder moeite of wat dan ook. Ik hoef de filmpjes zelfs niet te verkleinen. Het werkt beter dan TCPMP, al is dat wel gratis.
Toen ik TCPMP gebruikte had ik er overigens nooit problemen mee gehad. Waarin verklein je ze met Super? Welk bestandsoort met welke instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

Hoe zetten jullie eigenlijk een film op je geheugenkaartje? Ik gebruik Pocketdivxencoder om ze te verkleinen. Als ik dan mijn cruise aan mijn pc hang en ze via de verkenner wil slepen, wil Activesync de films opnieuw omzetten. Onnodig en het duurt erg lang. En dus haal ik mijn geheugenkaartje er steeds maar uit om direct in de pc te stoppen. Dan is het met seconden gepiept maar het is wel een beetje lastig.

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zo werk ik ook. Telkens geheugenkaartje eruit en film erop. Anders duurt 't, zoals jij al zei, veel te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

active sync is bagger qua snelheid, ff kaartje eruit wippen in usb adapter, en klaar is klara... valt toch wel mee met onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik vroeg mij af... Sinds ik HTC Home Customizer erop gezet heb, kan ik meer makkelijk switchen tussen mijn weather-plugin steden. Eerst kon ik gewoon op mijn stad drukken en kreeg ik een menuutje waarin alle opties stonden, nu is 't gehele menu leeg! Kan ik hier iets tegen doen?
Zerveza schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:16:
active sync is bagger qua snelheid, ff kaartje eruit wippen in usb adapter, en klaar is klara... valt toch wel mee met onhandig
Vraag me alleen af of dit consequenties heeft voor de stevigheid waarmee de slot vast zit. Maakt dit 'm niet lam??

Verder las ik net groot nieuws over de driver issues:
HTC komt toch met drivers voor de HTC TyTN 2

Een bron die dicht bij All About Phones staat en dicht bij HTC heeft te kennen gegeven dat HTC binnenkort met een rom update zal komen waarin wel drivers zitten om de hardware te ondersteunen.

Onze bron is één en de zelfde als die van onze Route 66 Mobile 8 scoop en geld dus als zeer betrouwbaar. Volgens de bron zal HTC aan het eind van deze maand met een rom update komen waarin de drivers voor de Qualcomm chip zijn verwerkt. Hij claimt dat HTC de licentie heeft afgekocht bij Qualcomm en hierdoor de MSM7200 eindelijk volledig kan ondersteunen. Door middel van een rom-update zullen de drivers geïnstalleerd worden en hierdoor moet het apparaat vloeiend werken.

Het is nog niet bekend of HTC ook voor de andere apparaten een rom-update zal uitgeven met de drivers

bron
Het is nog niet duidelijk of dit ook voor de polaris geldt, maar ik verwacht het wel.
Verder staat in dit topic bevestigd dat ook de WM6.1 update voor de polaris gaat gelden. Deze stond eerder niet in de lijst. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

brrrt schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:32:

[...]

Het is nog niet duidelijk of dit ook voor de polaris geldt, maar ik verwacht het wel.
Verder staat in dit topic bevestigd dat ook de WM6.1 update voor de polaris gaat gelden. Deze stond eerder niet in de lijst. :D
Eh WOOOHOOOO!!!! >:)

Maar ik blijf rustig afwachten, we zijn door HTC vaker blij gemaakt met een dode mus ;)

-update-
Re: HTC komt toch met drivers voor de HTC TyTN 2 op All about Phones:
Zojuist bevestigd door HTC *O*

Meer info volgt in de special morgen :)

[ Voor 55% gewijzigd door J-P op 08-05-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Laatst online: 19-09-2021
Arny schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:20:
Hoe zetten jullie eigenlijk een film op je geheugenkaartje? Ik gebruik Pocketdivxencoder om ze te verkleinen. Als ik dan mijn cruise aan mijn pc hang en ze via de verkenner wil slepen, wil Activesync de films opnieuw omzetten. Onnodig en het duurt erg lang. En dus haal ik mijn geheugenkaartje er steeds maar uit om direct in de pc te stoppen. Dan is het met seconden gepiept maar het is wel een beetje lastig.
Ik gebruik het programma Wmstorage en CardExport (demo). Op het moment dat ik een film wil kopieren start ik WmStorage. Daarna ziet Windows mijn sdkaart van htc als een memorystick en kopieer ik via total commander. Hoeft ook het geheugenkaartje niet uit de telefoon. Alleen op dat moment kan de telefoon zelf via explorer de kaart niet benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:38:
@ Bassey & Arny

Dit probleem kan komen omdat je de telefoon zonder geheugenkaart hebt opgestart. Dan maakt de TC automatisch een extra mapje (iets vanuit je inbox) aan onder een zelf verzonnen geheugenkaart.
Je hebt dan al "geheugenkaart" in je systeem staan, dus wordt de opslagkaart niet herkend als opslagkaart.
Net zoals in windows zelf, krijg je dan de benaming "opslagkaart 2"

Je corrigeerd dit door eerst de SD kaart eruit te halen en dan de map "opslagkaart" uit je directory te verwijderen. Dan zet je de telefoon uit en herstart je 'm. Dan kan je de opslagkaart weer gewoon gebruiken. :)
Dit is het niet helaas. Het gebeurd dus gewoon terwijl die aanstaat. Ik merk het dan de eerst volgende keer dat ik de tomtom gebruik. Wel ga ik jouw oplossing eens proberen. Misschien werkt het, want nu de laatste keer komt mijn data ook niet meer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

'HTC brengt rom-update voor Tytn 2 uit'

Nog geen nieuws voor de Polaris dus, maar de mensen op XDA weten daar vast wel iets op te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
DaanO heeft in ieder geval al vermeld dat er morgen meer nieuws (lees: persbericht) komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
Ik heb wat nieuwe geluidjes op m'n Cruise gezet (SMS boodschap, verbinding maken, etc). Klinkt al een stuk beter.
Nu krijg ik alleen nog van die "klingel" geluidjes als hij bijvoorbeeld een bericht verzonden heeft od bij een bevestiging. Weet iemand toevallig de file names van die standaard systeemgeluidjes? Ik wil die namelijk ook graag vervangen door aangenamere sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
Welke geluidjes heb je gebruikt?
En waar haal ik ze vandaan? :p

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:14
Zo....ik heb sindskort een Parrot MK6100 carkit in mijn auto laten inbouwen, deze heeft onder andere de mogelijkheid om Stereo Bluetooth te ontvangen van een Bluetooth bron, mijn TC dus..

Shoutcast streams spelen perfect af tijdens het rijden...best wel cool.

Maar een ander ding gebeurd er ook wat weer minder leuk is, en dat is dat mijn carkit om de 5 minuten aangeeft dat de verbinding met mijn TC er niet meer is om vervolgens 10 secs later weer verbonden te zijn met mijn TC.

Is dit een bekend probleem, hebben anderen er ook last van? Is er een oplossing?

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
BertusB404 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:30:
Welke geluidjes heb je gebruikt?
En waar haal ik ze vandaan? :p
Ik heb een zwikje gedownload uit de nieuwsgroepen, maar ook een paar Vista systeem geluidjes gebruikt. Ze moeten in wav format zijn. Op de telefoon in de windows map knikkeren en dan instellen bij "Geluiden en meldingen".
Als je meer richting Nokia geluiden neigt, dan zijn de Nokia system sounds ook volop te vinden op het net. Zoeken op Nokia tones aac. Met een converteer programmaatje kun je ze naar wav omzetten.

[ Voor 19% gewijzigd door Masimo op 09-05-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Okeeeee..... in de Windows map dus. Wist niet waar ik de geluidjes kwijt moest dus maar gewoon in de root van m'n opslagkaartje gezet.

't Is trouwens voor meldingen als agendaherinneringen, daar voor heb ik het uberstoere Totally Spies riedeltje gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Helaas heb je geen poederdoosje. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Al eerder vraag gesteld, maar nog geen adequate oplossing aangereikt gekregen, dus probeer het nog een keer; Ik krijg regelmatig de klacht dat ik niet goed verstaanbaar ben (om misverstanden te voorkomen; ligt niet aan spraakgebrek, te zacht of onverstaanbaar praten etc etc). Weet iemand of het mogelijk is het geluid van de microfoon aan te passen/tweaken. Eerdere suggestie was via setting-microphoneAGC- enable, maar dit geeft geen enkel effect.

andere tips zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
toxict schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:15:
Zo....ik heb sindskort een Parrot MK6100 carkit in mijn auto laten inbouwen, deze heeft onder andere de mogelijkheid om Stereo Bluetooth te ontvangen van een Bluetooth bron, mijn TC dus..

Shoutcast streams spelen perfect af tijdens het rijden...best wel cool.

Maar een ander ding gebeurd er ook wat weer minder leuk is, en dat is dat mijn carkit om de 5 minuten aangeeft dat de verbinding met mijn TC er niet meer is om vervolgens 10 secs later weer verbonden te zijn met mijn TC.

Is dit een bekend probleem, hebben anderen er ook last van? Is er een oplossing?
Er staat ergens in dit topic dat iemand zijn bluetooth functie naar "telefoon" gezet heeft. Dan wordt de telefoon niet meer gezien als PDA maar als telefoon. Dat kan in de Registry veranderd worden.
Je moet daarvoor maar even in de Quicksearch zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Laatst online: 08-03-2023
Mijn Cruise is inmiddels al een maand voor reparatie weg, dus ik maar eens gemaild hoe het er mee staat.
Blijkt dat er al een nieuw moederbord in is gegaan, en dat het toestel het daarna helemaal niet meer deed?! Dus nu weer wachten op een nieuw moederbord...
Beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Dennis_000 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:41:
Mijn Cruise is inmiddels al een maand voor reparatie weg, dus ik maar eens gemaild hoe het er mee staat.
Blijkt dat er al een nieuw moederbord in is gegaan, en dat het toestel het daarna helemaal niet meer deed?! Dus nu weer wachten op een nieuw moederbord...
Beetje jammer :(
Geven ze je dan niet gewoon een nieuwe? Lijkt me duurder voor hun om dat priegelwerk te gaan vervangen t.o.v. een nieuwe toesturen en de oude onderdelen evt. gebruiken.

Mijnen is ook in reparatie, maar hij staat nog op booked-in... heb m dinsdag opgestuurd, is dus blijkbaar nog niet binnen..

Hoe heb jij m opgestuurd (naar belgie neem ik aan) en hoe lang duurde dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Die van mij is ook kapot eergister opgestuurd en ook aangekomen bij smartphoneshop.nl
Net gemaild zeggen ze dat ze zelf niet repareren terwijl waarschijnlijk accu gewoon kapot was had hem pas 5/6 dagen.
Reperatie kon 2/3 weken duren.
Ik terug gemaild of ik nieuwe kon krijgen dit is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zojuist ook de TC binnen gekregen, nu probeer ik tomtom te installeren...

Kan iemand mij vertellen waar op de TC de kaarten van tomtom zich bevinden? (als ik ze op de SD kaart wil zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

ik222 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:20:

Kan iemand mij vertellen waar op de TC de kaarten van tomtom zich bevinden? (als ik ze op de SD kaart wil zetten)
Gewoon op de root, en dan het mapje van de map.

In mijn geval dus /storage card/Benelux/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Dw1-nl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:12:
Die van mij is ook kapot eergister opgestuurd en ook aangekomen bij smartphoneshop.nl
Net gemaild zeggen ze dat ze zelf niet repareren terwijl waarschijnlijk accu gewoon kapot was had hem pas 5/6 dagen.
Reperatie kon 2/3 weken duren.
Ik terug gemaild of ik nieuwe kon krijgen dit is belachelijk.
Tja, ik heb contact opgenomen afgelopen dinsdag en met hun dus gecommuniceerd wat mijn problemen waren, zij hebben me toen een adres in belgie gegeven en daar heb ik hem nu heen gestuurd.

Smartphoneshop.nl doet hetzelfde, zij krijgen hem binnen van jou en sturen hem dan door naar belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
geerttttt schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:31:
[...]

Gewoon op de root, en dan het mapje van de map.

In mijn geval dus /storage card/Benelux/
Bedankt voor je snelle antwoord :)

Heb ze al gevonden, wil hier namelijk wat ov2 bestandjes inzetten voor nuttige plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ik222 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:20:

Installeer ook even een stroommeettooltje want TomTom schijnt bij veel TC's wat vreemde dingen te doen. Om één of andere reden gaat hij na gebruik van TomTom enorm veel stroom trekken. Bij mij was dat iets van 180 mA, ook na afsluiten van TomTom.

Ik heb TomTom eraf geflikkerd want dat schiet niet op. Nu verbruikt hij in standby nog maar iets van 1 à 4 mA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Wat gebruik je dan nu voor routenplanner?
Zijn er dan ook andere als tomtom, naja er zijn andere maar werken deze op de cruise en je kan ook gewoon google maps gebruiken niet zo uitgebreid maar wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 07:30
Dw1-nl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:00:
Zijn er dan ook andere als tomtom, naja er zijn andere maar werken deze op de cruise en je kan ook gewoon google maps gebruiken niet zo uitgebreid maar wel handig.
Er zijn zeker andere navigatietools te krijgen. Zelf gebruik ik nu iGO zojuist is de nieuwe iGO 8 uitgekomen en die heeft zelfs 3D gebouwen enz. Werkt erg snel, koppelt automatisch de maps die hij vind aan elkaar, Naadloos!! dus zonder wisselen de grenzen over. En is erg snel in het berekenen van een route, veel sneller als TomTom. Ik ben er zeer tevreden mee, enige nadeel is dat ze meer 'lult' als TomTom, maar het knopje mute in het navigeerscherm doet wonderen. En je moet even andere POIs vinden want daarin is TomTom het populairste natuurlijk.
Zojuist is ook op UseNet een grote collectie stemmen en pois enz. geplaatst voor de iGO 8 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dw1-nl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:00:
iGo (en Oziexplorer voor tracks)

Maar wat er allemaal werkt?
Ook Garmin Mobile XT draait op de TC
Verder heb ik met herrouteerbare software geen ervaring behalve dus iGo, Tomtom en Mobile XT

Wat ik wel even mis is de link tussen Google Maps en Tomtom. Wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tono
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-05 20:15
Heb sinds gisteren de TC ook binnen. Was bang dat de Premium Bluetooth carkit van mijn Volkswagen Passat ook deze telefoon niet zou vinden (werkt eigenlijk alleen met Nokia's), maar voor de bezitters van deze carkit: HIJ WERKT PRIMA out-of-the-box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
WFvN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:36:
[...]

Installeer ook even een stroommeettooltje want TomTom schijnt bij veel TC's wat vreemde dingen te doen. Om één of andere reden gaat hij na gebruik van TomTom enorm veel stroom trekken. Bij mij was dat iets van 180 mA, ook na afsluiten van TomTom.

Ik heb TomTom eraf geflikkerd want dat schiet niet op. Nu verbruikt hij in standby nog maar iets van 1 à 4 mA.
Een soft reset na gebruik van tomtom lost dit probleem toch op heb ik begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ik222 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:23:
[...]

Een soft reset na gebruik van tomtom lost dit probleem toch op heb ik begrepen?
Volgens mij heeft dat bij mij niet geholpen; ik heb in ieder geval uiteindelijk een harde reset uitgevoerd.
Mja, elke keer treedt het probleem weer op. Ik heb gewoon een complete restore van Windows uitgevoerd. Weg met die Tomtommeuk.
Met overige GPS-software heb ik gelukkig geen problemen gehad.

[edit]
WFvN in "HTC Touch Cruise - Deel 3"

[ Voor 7% gewijzigd door WFvN op 09-05-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
rensotheone schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:39:
Beste users

Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de Touch Cruise.
Hiervoor had ik een Mio P560 maar daar had ik spijt van.
In 2 weken 2 keer terug met dat ding.

Nu wilde ik mij aanmelden voor de e-Club om te kijken voor updates maar als ik reageer op de email die ik ontving kreeg ik de volgende melding:

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested Url: /member/ErrorHandler.aspx

Wat kan ik hier mee??

Wie heeft een oplossing??

Renso
Had ik ook last van! Ze hebben vanaf heden hun url veranderd, dus even opnieuw de registratiemail laten versturen via http://www.htc.com/member/login.aspx. Dan krijg je nu een mail met een goede link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Laatst online: 08-03-2023
geerttttt schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:41:
[...]

Geven ze je dan niet gewoon een nieuwe? Lijkt me duurder voor hun om dat priegelwerk te gaan vervangen t.o.v. een nieuwe toesturen en de oude onderdelen evt. gebruiken.

Mijnen is ook in reparatie, maar hij staat nog op booked-in... heb m dinsdag opgestuurd, is dus blijkbaar nog niet binnen..

Hoe heb jij m opgestuurd (naar belgie neem ik aan) en hoe lang duurde dat bij jou?
Ik heb mijn toetsel rechtstreeks naar de reparatieservice gestuurd, Eurotwice in Belgie.
Reparatieorder aangemaakt, en dan komt de TNT het toestel bij je ophalen.
Duurde van vrijdag ophalen door TNT tot inboeken door Eurotwice bijna een week...

We wachten maar gewoon af, hoor ik volgende week nog niks, dan ga ik actie ondernemen voor een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag problemen met bellen. Als ik iemand bel dan gaat bij die persoon de telefoon wel over en kan mij ook verstaan. Ik daarentegen hoor de telefoon niet overgaan en hoor de andere beller ook niet.

Het vreemde is dat wanneer ik de telefoon op luidspreker zet ik alles wel kan horen.

Heb al een soft reset geprobeerd maar dat had geen effect.

Heeft er iemand al last van dit probleem gehad? Is het wellicht een instelling of moet de TC naar de reparatie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Dennis_000 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:42:
[...]

Ik heb mijn toetsel rechtstreeks naar de reparatieservice gestuurd, Eurotwice in Belgie.
Reparatieorder aangemaakt, en dan komt de TNT het toestel bij je ophalen.
Duurde van vrijdag ophalen door TNT tot inboeken door Eurotwice bijna een week...

We wachten maar gewoon af, hoor ik volgende week nog niks, dan ga ik actie ondernemen voor een nieuw toestel.
Hm, bij jou hebben ze hem dus opgehaald... ik moest m zelf versturen.
zal maandag of dinsdag wel ingeboekt worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Nieuws van HTC betreffende de update:

HTC heeft bekend gemaakt de grafische problemen van één van de door gebrekkige drivers geplaagde toestellen aan te pakken middels een rom-update. De update zou deze maand nog uitgebracht worden.

HTC LogoHet bedrijf zou dat tijdens een persconferentie, waar het ook de levering van Tomtom Navigator 7 in de rom van de nieuwe HTC Touch Diamond bevestigde, hebben aangekondigd. Volgens msmobiles zou HTC de update voor de Tytn 2 nog in mei, en wellicht al volgende week, uitbrengen. Voor andere HTC-toestellen, die ook kampen met tegenvallende prestaties, is voorlopig nog geen rom-update te verwachten.

De rom-update is niet geschikt voor versies van de Tytn 2 die door telecombedrijven zijn aangepast. Wel hintte HTC te werken aan een rom-update die de problemen met andere telefoons met de MSM7200- en MSM7500-chipsets van Qualcomm moet oplossen. Smartphones met die chipsets zouden niet over de volledige featureset van kunnen beschikken door het ontbreken van de juiste drivers. Op de site waar boze eigenaren van de toestellen zich beraden over een juridische actie tegen HTC is overigens nog geen nieuws over de vermeende rom-update te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:17:
Nieuws van HTC betreffende de update:

HTC heeft bekend gemaakt de grafische problemen van één van de door gebrekkige drivers geplaagde toestellen aan te pakken middels een rom-update. De update zou deze maand nog uitgebracht worden.

HTC LogoHet bedrijf zou dat tijdens een persconferentie, waar het ook de levering van Tomtom Navigator 7 in de rom van de nieuwe HTC Touch Diamond bevestigde, hebben aangekondigd. Volgens msmobiles zou HTC de update voor de Tytn 2 nog in mei, en wellicht al volgende week, uitbrengen. Voor andere HTC-toestellen, die ook kampen met tegenvallende prestaties, is voorlopig nog geen rom-update te verwachten.

De rom-update is niet geschikt voor versies van de Tytn 2 die door telecombedrijven zijn aangepast. Wel hintte HTC te werken aan een rom-update die de problemen met andere telefoons met de MSM7200- en MSM7500-chipsets van Qualcomm moet oplossen. Smartphones met die chipsets zouden niet over de volledige featureset van kunnen beschikken door het ontbreken van de juiste drivers. Op de site waar boze eigenaren van de toestellen zich beraden over een juridische actie tegen HTC is overigens nog geen nieuws over de vermeende rom-update te lezen.

eum, 'oud' nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

En hier ook een 'gelukkige' waarbij de kleine luidspreker (die je tegen je oor moet houden) geen geluid meer wil geven :X

Al dat gezecer over die grafische meuk....... De telefoonfunctie kunnen ze beter hun aandacht op vestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Is het mogelijk om met de Touch Cruise netwerkshares te benaderen? Natuurlijk heb ik geprobeerd om in Internet Exploren \\SERVER\SHARE in te typen maar dat werkt niet.

Iemand een idee hoe ik dit moet doen? Of is dit gewoon niet mogelijk met de Touch Cruise?

De touch cruise in verbonden via wifi en dat werkt ook aangezien internet het prima doet ook al heb ik gprs geblokkeerd met nodata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
met total commander werkt het wel.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:13
Met de ingebouwde verkenner kan dit ook. Dit is te vinden in Verkenner onder Menu > Pad openen > Nieuw pad.... Voer hier het netwerkpad in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Via verkenner werkt het helemaal niet, ook niet op bovenstaande manier. Met Total Commander kan ik wel op de server komen, het probleem is echter dat er een wachtwoord op de shares staat.

Nu is dat wachtwoord wel in te voeren maar vervolgens wordt dat niet geaccepteerd, logisch want de Cruise verbind waarschijnlijk niet met de juiste gebruikersnaam...

Nu is mijn vraag met welke gebruikersnaam de cruise verbind (ik kan daarvoor dan gewoon een account met die naam aanmaken op de linux server) en of dit is aan te passen? Zelf dacht ik dat dit het apparaat id is, maar dat werkt niet helaas als ik die aanpas naar de juiste gebruikersnaam wordt het wachtwoord nog steeds niet geaccepteerd...

Iemand die weet hoe dit op te lossen?

[ Voor 9% gewijzigd door ik222 op 11-05-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb zojuist voor de zekerheid een hard reset uitgevoerd in de hoop dat het niet werken van het kleine speakertje voor telefoneren toch een softwareprobleempje was. Helaas nog altijd totaal geen geluid. Wel via de grote speaker en ook via het meegeleverde setje oortelefoons.

Dus ik ga overmorgen ook maar eens bezig met retour zenden van m'n toestel voor reparatie. Erg beroerd, met 2 weken al kaduuk ;(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.