HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 151.927 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het typen gaat geweldig. Op iedere knop staan meerdere letters/functies en door met je vingers te schuiven in de richting van de letter die je wilt hebben, wordt deze gekozen. Werkt voor mij veel beter dan PocketCM met die NL layout. Daar kreeg ik te vaak een e met een trema als ik een e wilde en de knopjes zijn te klein. Verder is de NL dictionary ook erg goed van TouchPal.

Hij werkt gewoon heel anders/lekkerder dan andere toetsenborden.

Afbeeldingslocatie: http://www.cootek.com/images/home-screenshot.gif

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=dO9bLCNP2RQ

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secretaris
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 21:21
Afgelopen weekend was (voor de mensen die het kennen) de beruchte Batavierenrace, hierbij heb ik mijn Cruise gebruikt als TomTom, en hij heeft dus ongeveer 20 uur aan een stuk TomTom zitten spelen. In die tijd heb ik de SIMkaart in mijn oude telefoon gehad, om toch nog bereikbaar te zijn. Sindsdien is de Cruise een beetje van slag, de accu is plotseling binnen een dag leeg, terwijl ik er voorheen toch echt 2 tot 2,5 dag mee kon, en (wat nog vreemder en vervelender is) hij wil niet meer bellen, smsen of verbinding maken met GPRS/UMTS. Ik ontving zojuist wel een smsbericht dat ik gisteravond een oproep gemist had, maar toen ik direct daarna probeerde te bellen, werkte dat alsnog niet.

Heb al meerdere malen een soft reset gedaan, de vliegtuigmodus in- en weer uitgeschakeld, de SIMkaart weer in mijn oude telefoon gestopt (daar werkt alles wel gewoon), maar niets helpt.
Het enige dat ik kan bedenken wat ik nog niet gedaan heb is een harde reset, maar daar heb ik nog niet zoveel zin in, dus heeft iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 2 maanden de cruise en ben zeer tevreden. Tesamen met SPB en Navigon is ie toppie!! Ik ga nu proberen te tweaken/overklokken. Met beleid natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Secretaris schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:45:
Afgelopen weekend was (voor de mensen die het kennen) de beruchte Batavierenrace, hierbij heb ik mijn Cruise gebruikt als TomTom, en hij heeft dus ongeveer 20 uur aan een stuk TomTom zitten spelen. In die tijd heb ik de SIMkaart in mijn oude telefoon gehad, om toch nog bereikbaar te zijn. Sindsdien is de Cruise een beetje van slag, de accu is plotseling binnen een dag leeg, terwijl ik er voorheen toch echt 2 tot 2,5 dag mee kon, en (wat nog vreemder en vervelender is) hij wil niet meer bellen, smsen of verbinding maken met GPRS/UMTS. Ik ontving zojuist wel een smsbericht dat ik gisteravond een oproep gemist had, maar toen ik direct daarna probeerde te bellen, werkte dat alsnog niet.

Heb al meerdere malen een soft reset gedaan, de vliegtuigmodus in- en weer uitgeschakeld, de SIMkaart weer in mijn oude telefoon gestopt (daar werkt alles wel gewoon), maar niets helpt.
Het enige dat ik kan bedenken wat ik nog niet gedaan heb is een harde reset, maar daar heb ik nog niet zoveel zin in, dus heeft iemand raad?
Het enige wat ik hiervan kan zeggen is dat de accu minder lang mee gaat nadat de GPS gebruikt is. Na een soft-reset zou dit verholpen moeten zijn.
Heb je al geprobeerd de batterij en simkaart er even uit te halen en daarna weer erin doen? En een tijdje uit zetten en compleet opladen? Als dat niet zou helpen, weet ik 't ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik zit er ook ernstig over te twijfelen om op de TC over te stappen. Zou HTC over een tijdje ook zelf een WM6.1 versie uitbrengen? Gaat er die grafische patch binnenkort aankomen?

Ik ben bereid om nog even te wachten, maar dan wil ik natuurlijk wel weten of het wachten loont.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secretaris
  • Laatst online: 03-09 21:21
brrrt schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:23:
[...]

Het enige wat ik hiervan kan zeggen is dat de accu minder lang mee gaat nadat de GPS gebruikt is. Na een soft-reset zou dit verholpen moeten zijn.
Heb je al geprobeerd de batterij en simkaart er even uit te halen en daarna weer erin doen? En een tijdje uit zetten en compleet opladen? Als dat niet zou helpen, weet ik 't ook niet...
Ondertussen heb ik het probleem al iets nauwkeuriger gelocaliseerd: bellen via GSM (dus met G in beeld) werkt wel en met UMTS (dus met 3G in beeld) werkt niet, waar dit voorheen wel altijd gewoon werkte...
Ik blijf wel even verder klooien, misschien komt het allemaal vanzelf weer tot leven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
Heb nu vier dagen mijn Cruise en moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben (het is mijn eerste smartphone :-) )
Alles is nog "fresh out of the box" behalve één ding en dat is tomtom.
Heb sedert gisteren wel al een probleem nl. de camera.
Ik krijg nu de boodschap "Unable to initialize camera. Failed to set up the camera device"

Gisteren heb ik de batterij een tiental minuten eruit gehaald en dat hielp. Maar vandaag hielp ook dat niet meer. Batterij is natuurlijk maar een noodoplossing maar voor mij is dit dan een teken dat het misschien niet aan de telefoon ligt maar ergens aan software ligt die dwars ligt.

Een bekend probleem?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Heb je toevallig de 'Officiële HTC foto fix' uit de startpost al geprobeerd?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 2 weken ook een eigenaar van een HTc Tough Cruise.
Dit is de eerste keer dat ik een PDA/Smartphone/WBM (Wat is het ? :P)

Ik krijg alleen geen verbinding met GPRS netwerk vna Hi.
Heb al contact gehad met klantenservice. Deze vertelde mij te proberen JA te sms'en naar 1300 om automatish instellingen binnen te halen. Anders moest ik www.bel.nl proberen.

Ik kreeg eerst een SMS terug met de melding dat voor mijn toestel geen instellingen beschikbaar waren.
Op Bel.nl kon ik voor dit toestel ook geen instellingen vinden.
Ik heb de handmatige instellingen van HTC tough geprobeerd, maar dit werkte ook niet.
op de Tough Cruise komt er in de wizard ook nog een vraag naar Login gegevens. Deze heb ik niet, en ook nog nooit eerder op een ander toestel gezien. Deze laat is dus leeg, maar moet ik deze invullen ?

De melding die ik krijg als ik wil internetten:
Kan door onbekende oozaak geen verbinding maken. Tik op instellingen op de verbindingsinstellingen te controlleren en zo nodig te wijzigen....

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Ook heb ik het probleem dat ik bij het ontvangen van een SMS niet gaat trillen. Terwijl dit wel staat ingesteld..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
GPRS Instelling: PAP authenticatie

Anders kan je bij verbindingsinstelling:
Land = Nederland
Netwerkaanbieder = KPN

Ik had 't standaard ingesteld... heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik heb nu nog geen abbonoment daarom heb ik nodata voor de data uit te zetten en internet ik via wifi.
Nu had ik een vraag moet het programa nodata altijd op de achtergrond aanstaan of opstarten verbinding van vodafone uitzetten en afsluiten?
Niet dat ik dalijk een dike rekening krijg want mijn beltegoed is al lang op, weet niet of dat dan doortelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innergetix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-08 10:56
Ik heb al heel wat post over TT gelezen maar kom niet tegen waar de map 2577 staat ik heb alles nagekeken op mijn TC maar vind deze niet en heb die wel nodig om mijn Europakaart erop te zetten.

Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
innergetix schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:23:
Ik heb al heel wat post over TT gelezen maar kom niet tegen waar de map 2577 staat ik heb alles nagekeken op mijn TC maar vind deze niet en heb die wel nodig om mijn Europakaart erop te zetten.

Wie het weet mag het zeggen.
Bij installeren van TT wordt deze vanzelf aangemaakt in de root van de SD-card.
Meestal in "Opslagkaart"
Heb je niet nodig om kaarten erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:28:
Ik ben sinds 2 weken ook een eigenaar van een HTc Tough Cruise.
Dit is de eerste keer dat ik een PDA/Smartphone/WBM (Wat is het ? :P)

Ik krijg alleen geen verbinding met GPRS netwerk vna Hi.
Heb al contact gehad met klantenservice. Deze vertelde mij te proberen JA te sms'en naar 1300 om automatish instellingen binnen te halen. Anders moest ik www.bel.nl proberen.

Ik kreeg eerst een SMS terug met de melding dat voor mijn toestel geen instellingen beschikbaar waren.
Op Bel.nl kon ik voor dit toestel ook geen instellingen vinden.
Ik heb de handmatige instellingen van HTC tough geprobeerd, maar dit werkte ook niet.
op de Tough Cruise komt er in de wizard ook nog een vraag naar Login gegevens. Deze heb ik niet, en ook nog nooit eerder op een ander toestel gezien. Deze laat is dus leeg, maar moet ik deze invullen ?

De melding die ik krijg als ik wil internetten:
Kan door onbekende oozaak geen verbinding maken. Tik op instellingen op de verbindingsinstellingen te controlleren en zo nodig te wijzigen....

Kan iemand mij hiermee helpen ?
Ik had hetzelfde probleem, en pas na heel veel telefoontjes naar de helpdesk van Hi waar ik alles deed wat zei me vertelde kwamen we erachter dat het probleem bij hen lag.
Dus bel de helpdesk nog eens en zeg dat je alles al hebt geprobeerd, de juiste instellingen staan erin maar toch krijg je geen verbinding.

Dan zal de helpdeskmedewerker het probleem met iemand van de technische dienst bespreken, die kijken naar jouw gegevens en voilla ze zien het probleem.

Bij mij hadden ze er 4 dagen! voor nodig om het één en ander te verbeteren en toen had ik wel GPRS.

Is het trouwens een nieuw abb van Hi, want dat was bij mij wel het geval.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
SplashID is ook een goede password manager (met een pc programma erbij die zorgt voor synchronisatie).

[ Voor 3% gewijzigd door StanTheMan op 28-04-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dw1-nl schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:14:
Ik heb nu nog geen abbonoment daarom heb ik nodata voor de data uit te zetten en internet ik via wifi.
Nu had ik een vraag moet het programa nodata altijd op de achtergrond aanstaan of opstarten verbinding van vodafone uitzetten en afsluiten?
Niet dat ik dalijk een dike rekening krijg want mijn beltegoed is al lang op, weet niet of dat dan doortelt.
Wanneer je je verbinding van Vodafone disabled via NoData is dit voldoende en trouwens op de meegeleverde CD van de Cruise staat een programmaatje GPRSMonitor dat je perfect zegt wanneer je eventueel verbinding hebt gemaakt en hoelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
Heb je toevallig de 'Officiële HTC foto fix' uit de startpost al geprobeerd?
Heb ik geprobeerd maar leverde niets op. Kan camera niet initialiseren.

Op xda wordt gesuggereerd dat de connector tussen de camera en het toestel los zit. Maar heb daar beetje mijn twijfels over. Indien er fysiek iets niet verbonden is, kan het uithalen van de batterij toch ook niets (tijdelijk) oplossen

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje....

deze link http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59221

Zit een streaming videotje op, ik wil weten of als je met de cruise als je hiernaartoe gaat het filmpje krijgt te zien?

Kan ik iemand het ff proberen aangezien ik geen cruise heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:39

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:05:
Ik heb een vraagje....

deze link http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59221

Zit een streaming videotje op, ik wil weten of als je met de cruise als je hiernaartoe gaat het filmpje krijgt te zien?

Kan ik iemand het ff proberen aangezien ik geen cruise heb?
Ik denk dat het grotendeels aan je abbo. ligt dan aan de cruise. Want ik kan geen youtube/msn'n via m'n vodafone abbo (tot nu toe). Maar ik kan het wel weer kijken/gebruiken via wifi!

edit--
door ff de proxy uit te schakelen lijkt het msn/de voetbal site wel te werken. Maar met youtube krijg ik nog steeds geen verbinding. Dit is getest met Opera Mobile 9.5

Vodafone/MSN Live probleem*

[ Voor 18% gewijzigd door XTREEMRaGE op 29-04-2008 13:05 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ik heb sinds vandaag ook een touch cruise, echter toen ik een paar ringtones op het toestel wilde plaatsen en een paar afbeeldingen wilde verwijderen gaf Windows aan dat dit niet mogelijk was met de volgende foutmelding:
Het kopieren is mislukt. Het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding is verbroken.

Ik maak gebruik van Windows Vista SP1 met het Synchronisatiecentrum.

Het is wel mogelijk om mappen toe te voegen, maar niet om te verwijderen

[ Voor 9% gewijzigd door ThaStealth op 29-04-2008 14:03 ]

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

ThaStealth schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:00:
Ik heb sinds vandaag ook een touch cruise, echter toen ik een paar ringtones op het toestel wilde plaatsen en een paar afbeeldingen wilde verwijderen gaf Windows aan dat dit niet mogelijk was met de volgende foutmelding:
Het kopieren is mislukt. Het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding is verbroken.

Ik maak gebruik van Windows Vista SP1 met het Synchronisatiecentrum.

Het is wel mogelijk om mappen toe te voegen, maar niet om te verwijderen
Is het een groot probleem/mogelijk om dit gewoon via je htc cruise te doen? Met http://www.mymobiler.com/ kan je via je pc je htc cruise besturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Weet iemand waar ik een verloop stekkertje van mini usb naar jack aansluiting kan kopen? Ik heb 'm eerst bij Mediamarkt gekocht (van HTC) maar deze is schijnbaar uit de handel gehaald. Nu heb ik via een Onderdelen Shop een kabeltje gekocht maar die werkt niet aangezien het een andere variant is van een mini usb (met aan alle 2 de zijdes een inkeping).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de mijne van ebay. nog geen 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik mijn Cruise hard gereset en alle instellingen weer terug gezet, maar dat doe ik liever niet nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren mijn TC ontvangen . geweldig mooi toestel vind ik , en ben er zeer tevreden over .
nu heb ik uit de TS nodata gedownload , maar hoe zet ik die naar mijn htc ? heb totaal geen ervaring met een pda dus een beetje een noob .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:23:
ik heb gisteren mijn TC ontvangen . geweldig mooi toestel vind ik , en ben er zeer tevreden over .
nu heb ik uit de TS nodata gedownload , maar hoe zet ik die naar mijn htc ? heb totaal geen ervaring met een pda dus een beetje een noob .
Cd die je erbij kreeg pakken, activesync installeren(voor XP, voor vista gebruik WindowsMobileDeviceCenter of iets in die richting), pak daarna de usb kabel die je erbij kreeg en gaan met die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innergetix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-08 10:56
@Kievit1964

Bedankt voor je antwoord, heb deze gevonden loop nu weer tegen andere problemen op met de TT6 die ik heb ;( ( als je begrijpt wat ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:48:
[...]

Cd die je erbij kreeg pakken, activesync installeren(voor XP, voor vista gebruik WindowsMobileDeviceCenter of iets in die richting), pak daarna de usb kabel die je erbij kreeg en gaan met die banaan
activesync heb ik erop staan . maar ik weet alleen niet hoe ik bestanden handmatig overzet naar het toestel . en ik neem aan dat ik het bestand pas moet uitpakken op het toestel en niet met de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Bogey Dope schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:39:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, en pas na heel veel telefoontjes naar de helpdesk van Hi waar ik alles deed wat zei me vertelde kwamen we erachter dat het probleem bij hen lag.
Dus bel de helpdesk nog eens en zeg dat je alles al hebt geprobeerd, de juiste instellingen staan erin maar toch krijg je geen verbinding.

Dan zal de helpdeskmedewerker het probleem met iemand van de technische dienst bespreken, die kijken naar jouw gegevens en voilla ze zien het probleem.

Bij mij hadden ze er 4 dagen! voor nodig om het één en ander te verbeteren en toen had ik wel GPRS.

Is het trouwens een nieuw abb van Hi, want dat was bij mij wel het geval.
Lekker is dat.... ik heb dus precies hetzelfde gehad. Nieuwe Usim en nog werkte het niet. Hi zei dat het aan mijn toestel lag. Vodaphone sim er in met data abo, en meteen werken he? Nogmaals bellen met Hi en zij eerst doen alsof je de zoveelste noob bent die er niks vanaf weet :/ om vervolgens het te escaleren naar een ander (dacht technische dienst) die er achterkomt dat het probleem wellicht bij hunzelf ligt :'(

Na 3 dagen kreeg ik een voicemail bericht van een Hi medewerker dat het opgelost moest zijn. En dat klopte. Sindsdien overal goed bereik en mega snel internet op mn mobieltje :D
Al met al toch een kleine week kwijt geraakt door dit geleuter!
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:36:
[...]

activesync heb ik erop staan . maar ik weet alleen niet hoe ik bestanden handmatig overzet naar het toestel . en ik neem aan dat ik het bestand pas moet uitpakken op het toestel en niet met de pc ?
je denkt iig goed! zet het .cab bestand op je telefoon en pak het uit met de verkenner. overigens kan je ook het ook met activesync installeren.. alleen doe ik dat nooit :+ de.cab is zeg maar de .exe van je telefoon!

[ Voor 15% gewijzigd door low_n_slow op 30-04-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestand naar de map Temp kopieeren.
Dan via verkenner op de TC de map Temp openen en het progje installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:08:
Bestand naar de map Temp kopieeren.
Dan via verkenner op de TC de map Temp openen en het progje installeren
ok , het is gelukt . bedankt voor de uitleg .

nu vroeg ik me nog af hoe ik makkelijk games , ringtones en mp3's kan kopieren .?

werkt dit op dezelfde manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik beschik nu een kleine maand over de HTC Touch Cruise. Een superapparaat moet ik toegeven.

Er is echter één probleem waarmee ik te maken heb.

Wanneer de Touch in mn broekszak zit en op dat moment gaat de telefoon over, of komt er een notificatie omhoog, dan wordt het scherm actief en aanraakgevoelig.
Hierdoor heb ik dus het gesprek al opgenomen/geweigerd of heb ik al allerhande toetsen ingedrukt voor ik het toestel uit mn zak heb.

Ik had dan in de openingspost het programma S2U2 gevonden en dit geinstalleerd, maar nog steeds komt die telefoonnotificatie (met aanvaarden en negeren touch knoppen) bovenop de screensaver liggen waardoor ik nog steeds ongewild de telefoon opneem.
Ik heb ook al zitten spelen met die Slide 2 Answer, maar dat haalt bij mij niet veel uit.

Bestaat er geen mogelijkheid om eerst de telefoon te moeten unlocken voor te kunnen opnemen?
Ofwel met zo een S2U2 slide beweging, ofwel door het indrukken van bv de power knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Uh je moet slide to unlock erop zetten en elke keer als je je telefoon in je broekzak stopt m oet je deze even aankliken zodat de slide to unlock aanstaat.
Vervolgens als je word gebeld moet je eerst sliden zeg maar en dan kan je opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dw1-nl,

dat dacht ik dus ook ...

Maar bij mij komt bovenop de screensaver, die "inkomende telefoon" notificatie van windows mobile zelf. Dus kan ik nog steeds de knoppen antwoorden en negeren indrukken.

Moet ik ergens nog instellingen aanpassen?
Ik heb die Slide 2 answer al op ON gezet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:41:
[...]

Het typen gaat geweldig. Op iedere knop staan meerdere letters/functies en door met je vingers te schuiven in de richting van de letter die je wilt hebben, wordt deze gekozen. Werkt voor mij veel beter dan PocketCM met die NL layout. Daar kreeg ik te vaak een e met een trema als ik een e wilde en de knopjes zijn te klein. Verder is de NL dictionary ook erg goed van TouchPal.

Hij werkt gewoon heel anders/lekkerder dan andere toetsenborden.

[afbeelding]

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=dO9bLCNP2RQ
ik wil het wel eens proberen, maar het installeren van het languagepack dutch werkt niet. Hij installeert alleen de layout, er is geen dictionary te vinden in de map dutch.. idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:05

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

S2U2 kan gewoon uit zichzelf geactiveerd worden. Dat hoef je niet handmatig te doen. Het slide2answer deel wordt pas geactiveerd als je caller ID enabled. Naar mijn idee is de telefoon echt waardeloos zonder deze functie.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tops schreef op woensdag 30 april 2008 ....
ik wil het wel eens proberen, maar het installeren van het languagepack dutch werkt niet. Hij installeert alleen de layout, er is geen dictionary te vinden in de map dutch.. idee?
Lees de handleiding ("http://www.cootek.com/V3Help/TouchPal3Manual.htm") eens door om te zien hoe je een taal installeert of wisselt....
Het woordenboek zit volgens mij in het bestand "dutch.img"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:01:
Super, bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik mijn Cruise hard gereset en alle instellingen weer terug gezet, maar dat doe ik liever niet nog een keer.
Installeer Sprite Backup dat je op de cd bij je Cruise krijgt. Super programma waarmee je na een harde reset alles in één klap weer kan restoren. Het heeft mij al meerdere malen gered nadat ik wat had zitten uitproberen met nieuwe progjes enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Welke versie van TomTom is geschikt voor de TC. De mobile versie of de PDA versie? Zelf denk ik die laatste omdat de TC een Windows Mobile OS heeft net als een PDA maar ik weet dat niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik heb een probleempje ik had msn perongeluk de hele nacht aan laten staan toen was mijn accu op 0%.
Ik deed hem in de oplader en ik had niet gezien dat hij was uitgevalen.
Elke keer als ik hem deed opladen viel hij dus uit dus heb ik hem vanacht hele nacht op oplader gedaan als hij uitstond.
Vanmorgen even aangezet nog steeds 0% ik kan net 5 sec erop valt hij uit dus ik snel de vliegtuigmodes aangezet zodat hij bijna niks verbruikt en de oplader eraan gedaan.
Is nu al 1 uur geleden en het scherm blijft licht aanstaan maar de accu is nog steeds 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:06:
[...]

http://www.cootek.com/V3Help/TouchPal3Manual.htm#22 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:10:
Welke versie van TomTom is geschikt voor de TC. De mobile versie of de PDA versie? Zelf denk ik die laatste omdat de TC een Windows Mobile OS heeft net als een PDA maar ik weet dat niet zeker.
PDA versie. Zit overigens bij je TC als je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:17:
[...]

PDA versie. Zit overigens bij je TC als je hem koopt.
Ok bedankt :) ik weet dat hij erbij zit maar dit ivm met de kaarten vroeg ik me af welke versie. Want volgens mij zit er standaard alleen de benelux kaart bij of niet?

[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 01-05-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 16-08 07:11
Geen kaart, je krijgt een download van een stad erbij. De rest moet je kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
StanTheMan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:14:
Geen kaart, je krijgt een download van een stad erbij. De rest moet je kopen.
Ok txns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Ik heb een zwaar irritant probleem. Op mijn toestel heb ik een pincode ingesteld (logisch lijkt mij), die na elke start wordt opgevraagd. Nu heb ik ook Windows Live ingesteld op mijn mobiel. Wanneer ik de mobiel opstart probeert het toestel verbinding te maken met het netwerk (terwijl ik dus nog niet mijn pincode heb kunnen invoeren, waardoor allemaal popups naar voren komen met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Hierdoor verdwijnt het pincode venster, waardoor ik mijn pincode niet meer kan invoeren.

Weet iemand hier een oplossing voor (behalve het uitschakelen van de pincode functie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:17
Ook een probleem hier:

Sinds een tijdje krijg ik continu "usb device not recognized".
De fix die op internet stata hiervoor heeft niet geholpen (advanced usb uitzetten, uninstallen, reboot).

Ook een hardreset heeft het niet opgelost. Getest op meerdere USB poorten met meerdere USB kabels. Iemand nog een suggestie?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanatoss schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:23:
S2U2 kan gewoon uit zichzelf geactiveerd worden. Dat hoef je niet handmatig te doen. Het slide2answer deel wordt pas geactiveerd als je caller ID enabled. Naar mijn idee is de telefoon echt waardeloos zonder deze functie.
Bedankt ...

dit had ik dus nog niet enabled gekregen ... Kwas maar op het pijltje naar links aan het duwen bij instellingen van Caller ID ipv het pijltje naar rechts 8)7

Nu werkt ie wel ... en ik kan het aanraden voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:06:
[...]

had ik ook maar toen de language pack nogmaals gedraaid en daarna de cruise uit gezet en na een paar minuten weer aan en toen deed de dictionary het wel

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
Hier al mensen die halsreikend uit kijken naar de nieuwe HTC Touch (Diamond)?
Known internally by its codename "Diamond," will apparently be the thinner successor to the HTC Touch. And, with dimensions of 99×51x10.7mm, it shaves a handful of millimeters off its predecessor's girth (102×60.96×15.24mm). But, it doesn't stop there. The HTC Touch Diamond sports the same specs as its bigger brother, the Raphael, like the beautifully large (2.8 inches) and glossy VGA touchscreen display and eGPS. But, it forgoes QWERTY keyboard and TV-out in favor of 4GB of internal storage - allowing the Windows Mobile Professional smartphone to hold its own as a media-centric device.

* Windows Mobile 6.1 Professional
* 256MB ROM / 128MB RAM
* Qualcomm MSM 7201A @ 528MHz
* 7.2MB HSDPA / HSUPA (rev A EVDO for CDMA versions)
* 2.8" VGA (480×640) touchscreen display
* Bluetooth 2.0 + EDR
* WiFi
* Orientation sensor
* FM Radio
* eGPS
* 3.1MP Camera with flash
* Front-facing camera
* microSDHC card slot
* 900mAh battery
* Enhanced TouchFlo
Vooral die 4 gig intern geheugen spreekt mij wel aan. Al vind ik het nog wel tegenvallen als je het vergelijkt me de data capaciteit die de iPhone bied.

Source
Maar 6 mei weten we meer. Dan wordt ie officieel ge-released.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Noxa schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:29:
Hier al mensen die halsreikend uit kijken naar de nieuwe HTC Touch (Diamond)?
Nee, ik ben super blij met mijn Touch Cruise!
En nu weer ontopic! :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik ook behalve dat mijn accu waarschijnlijk stuk is:S
HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Oke dan ja ik ga geen nieuwe batterij kopen ik heb hem pas 4 dagen.
Ik ga hem mooi terug sturen naar de winkel online waar ik hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-09 19:14
Heb de TC nou ook een aantal weken.... Mooi Toestel en bevalt goed op 1 ding na eigenlijk...
De snelheid van het Internet vindt ik ronduit traag gaan....
Verbinding wordt gemaakt via een draadloze router van Linksys... Maar de snelheid is vergelijkbaar met die van een GPRS-verbinding... Doe dit met de Opera en I.E. browsers, beide evensnel...

Mijn vorige N80 was beduidend sneller als deze....

Wie heeft dit ook... en is het op te lossen ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag wellicht. Als ik in het bereik van mijn wifi ben dan is zowel de 3G verbinding (via KPN) alsook de WIFI actief. Kiest de Touch automatisch voor wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Nu online
Ik zit al een tijdje te kijken naar een PDA en dan vooral de Touch maar ik er is mij toch iets niet echt duidelijk. Ik wil hem graag gaan gebruiken voor mobiel internet. Ik kan alleen zeer weinig info vinden over hoe het internet eruit ziet op een PDA, of ik gewone pagina's/fora kan bezoeken of alleen speciale websites voor PDA's. Is er nergens een demosite zodat ik kan zien hoe het internet er nou uit ziet op een PDA? Dan kan ik eindelijk de knoop doorhakken.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ik benu voor de gein eens aan het surfen met de cruise
mooi is dat de meegeleverde operabrowser een zoomfunctie heeft. ik kan zo op 70% de tekst van got nog lezen maar moet daarvoor wel links en rechts scrollen. dit is overigens maar 1 klik op de horizontale scrollbalk

got ziet er los van het scrollen verder hetzelfde uit

[edit op m'n normale pc]
Zie wel wat typo's en heb een paar keer de backspace moeten gebruiken (en nog een paar keer vaker zo te zien) maar het valt te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door WFvN op 01-05-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Nu online
En foto's hoe worden die getoond? Ik kijk bv heel vaak op Seat-Online en het Meguiar's forum

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wfvn/Screenshot_6.png

Instellingen heb ik genomen met 'passend op scherm'. Hierbij worden foto's verkleind, tekst 'smaller' gemaakt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dibbuz schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:04:
Ik zit al een tijdje te kijken naar een PDA en dan vooral de Touch maar ik er is mij toch iets niet echt duidelijk. Ik wil hem graag gaan gebruiken voor mobiel internet. Ik kan alleen zeer weinig info vinden over hoe het internet eruit ziet op een PDA, of ik gewone pagina's/fora kan bezoeken of alleen speciale websites voor PDA's. Is er nergens een demosite zodat ik kan zien hoe het internet er nou uit ziet op een PDA? Dan kan ik eindelijk de knoop doorhakken.
Uuuh, ja...

Dan verwijs ik je door naar het Touch topic. :>
HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Als je opera mini instaleert zie je alles zoals je nu ook op je pc ziet en kan je daarop inzoomen.
Zie hier:
http://www.operamini.com/demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-09 19:14
Robjuh_ schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:54:
Heb de TC nou ook een aantal weken.... Mooi Toestel en bevalt goed op 1 ding na eigenlijk...
De snelheid van het Internet vindt ik ronduit traag gaan....
Verbinding wordt gemaakt via een draadloze router van Linksys... Maar de snelheid is vergelijkbaar met die van een GPRS-verbinding... Doe dit met de Opera en I.E. browsers, beide evensnel...

Mijn vorige N80 was beduidend sneller als deze....

Wie heeft dit ook... en is het op te lossen ....?
Nou heb ik is zitten surfen via activesync ... Dus via m'n laptop... Dit gaat aangezien veel sneller...
Zou het misschien de chipset zijn die conflicten geeft met de Linksys wrt54g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:05
Ik heb precies hetzelfde... zelfde router ook.

Geen idee waar dat aan zou kunnen liggen, maar mocht ik ergens achter komen dat laat ik dat wel even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Robjuh_ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:47:
[...]

Nou heb ik is zitten surfen via activesync ... Dus via m'n laptop... Dit gaat aangezien veel sneller...
Zou het misschien de chipset zijn die conflicten geeft met de Linksys wrt54g?
Is precies dezelfde router als ik heb staan en geen enkel probleem hier. Surfen gaat heerlijk snel. Zal toch ergens anders aan liggen. (of al eens gekeken of je de laatste firmware op je router hebt staan?)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb hier een andere router: WL-500g deluxe. Ik heb niet de indruk dat hij machtig traag is. Tja, vergelijk het met een normale pc en het ding is machtig traag maar ik wil zeker niet beweren dat het apparaat traag is met internet over WiFi.

Ik heb echter helaas geen vergelijk met verbinding via ActiveSync omdat ik met USB-kabel tussen pc en pda helemaal geen internetverbinding heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echter helaas geen vergelijk met verbinding via ActiveSync omdat ik met USB-kabel tussen pc en pda helemaal geen internetverbinding heb".

Daar ben ik sinds gister ook achter gekomen, iemand een idee hoe dat komt c.q. op te lossen is?
Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:31:
stomme vraag wellicht. Als ik in het bereik van mijn wifi ben dan is zowel de 3G verbinding (via KPN) alsook de WIFI actief. Kiest de Touch automatisch voor wifi?
Als je WIFI aan hebt wel. Je kunt dit controleren doordat de dataverbinding niet is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

Vandaag mijn Touch Cruise NL gekregen. *O* . Ik had 'm besteld bij [no spam] de goedkoopste webwinkel in de pricewatch [/no spam] i.c.m een abo. Tot mijn verbazing zat er een extra Adapt oplader én een extra Adapt auto-oplader bij, niet besteld, niet gefactureerd, toch € 35,- ieder.

Mijn eerste ervaringen zijn erg positief, wat een lekker toestel. Hij is even groot als mijn SPV M600 (HTC Prophet), zelfs iets dunner. Het scherm is echt prachtig en werkt erg prettig.

Ik vind de voorgeïnstalleerde taskmanager echter niet fijn werken. Ik heb WkTASK geïnstalleerd en die van HTC uitgeschakeld. WkTASK heeft echt eindeloos veel opties, teveel om allemaal hier te beschrijven. Kijk maar eens op de website. Wat mij betreft verdient dit programma een plekje tussen de applicaties genoemd in de startpost.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat net naar mn TC te kijken en inees viel me op dat er ook een oranje en blauw lampje knipperen . dit is me nog niet eerder opgevallen . heb ik iets aangezet of zo ?

ook krijg ik dat pocketcm uit de startpost niet voor elkaar . staat op mn pc maar hoe krijg ik die nu op de cruise ? er staat een pcm tussen mn toetsenborden maar die ziet er heel anders uit dan op de foto uit de TS .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lampjes ben ik al uit . BT stond aan . heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:56

SaN

Ik sta op het punt om de cruise aan te schaffen, maar ik ben toch nog benieuwd naar het bedieningsgemak tijdens het luisteren van mp3's/radio. Ik vind het namelijk heel prettig om te kunnen skippen, het volume te veranderen en door te kunnen spoelen wanneer de telefoon in mijn zak zit. Dit kon met de eerste compact heel goed omdat er zo veel knoppen op zaten. Met de touch al een stuk minder goed vanwege het geringere aantal knoppen.

Nu vraag ik me af hoe dat het het scrollwieltje gaat. Kan je ook op het scrollwieltje klikken? Als dat zo is heb je eigenlijk de normale 4 buttons (omhoog, omlaag, links, rechts) plus een extra functionaliteit. Zo niet verlies je er 4 en wordt het toch lastig om hem te bedienen wanneer hij in je zak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan inderdaad op scrollwieltje klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Top, dank je. Dan is dit waarschijnlijk de perfecte telefoon voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensotheone
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 18:37
Beste users

Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de Touch Cruise.
Hiervoor had ik een Mio P560 maar daar had ik spijt van.
In 2 weken 2 keer terug met dat ding.

Nu wilde ik mij aanmelden voor de e-Club om te kijken voor updates maar als ik reageer op de email die ik ontving kreeg ik de volgende melding:

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested Url: /member/ErrorHandler.aspx

Wat kan ik hier mee??

Wie heeft een oplossing??

Renso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Heej mede touch gebruikers, vandaag zat ik op mijn fietsie en wilde ik mijn radio aanzetten maar tot mijn verbazing deed hij et niet thuis gekomen toch ff zitten klooien resetje,batterij der uit.

Maar hij werkt nog steeds niet het gaat om de fm-radio applicatie van htc normaal duurt het ff voordat ie het doet. Normaal gesprokken geeft tie dan 90.1 weer maar nu staat er 0.0 Mhz en als ik hem laat scannen vind hij geen zenders.

Heeft iemand dit eerder gehad?

Mischien een hard reset of toch voor de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:17
Devian schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:44:
Ook een probleem hier:

Sinds een tijdje krijg ik continu "usb device not recognized".
De fix die op internet stata hiervoor heeft niet geholpen (advanced usb uitzetten, uninstallen, reboot).

Ook een hardreset heeft het niet opgelost. Getest op meerdere USB poorten met meerdere USB kabels. Iemand nog een suggestie?
Niemand een suggestie?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zer0cool12342 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:41:
Heej mede touch gebruikers, vandaag zat ik op mijn fietsie en wilde ik mijn radio aanzetten maar tot mijn verbazing deed hij et niet thuis gekomen toch ff zitten klooien resetje,batterij der uit.

Maar hij werkt nog steeds niet het gaat om de fm-radio applicatie van htc normaal duurt het ff voordat ie het doet. Normaal gesprokken geeft tie dan 90.1 weer maar nu staat er 0.0 Mhz en als ik hem laat scannen vind hij geen zenders.

Heeft iemand dit eerder gehad?

Mischien een hard reset of toch voor de garantie?
Het lijkt me vrij logisch dat je eerst een harde reset geeft voordat je hem voor garantie aanbiedt? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

pven schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:10:
[...]

Het lijkt me vrij logisch dat je eerst een harde reset geeft voordat je hem voor garantie aanbiedt? :?
Bovendien zijn we in het bezit van een Touch Cruise, en niet van een touch...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Massimo

Ben nu al enige tijd bezig om Tiscali VOIP op mijn HTC Touch cruise aan de praat te krijgen.
In mijn Today scherm kan ik de service selecteren, maar zodra ik met VOIP bel wordt de verbinding direct verbroken met belduur 00:00 of 53000:00 (of nog meer).

Heb jij een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb een Zyxel prestige 2000 series en een E-tech Wireless router.

Alvast bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gehad.

Uiteindelijk opgestuurd en een maand weggeweest.
Gerepareerd. Geen idee welk onderdeel, maar het is dus een hardware defect.

Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik zit met wat wazigs.

Je kent het vast wel, je zit te vergaderen met een stel mensen, gaat er ineens naast je een mobieltje af. buurman drukt de beller weg, even later aan de overkant iemand die ook een gillend mobieltje heeft en dus ook de vergadering verstoort. Vergeten dat ding uit te zetten.

Ik had op m'n mobieltje standaard het geluid uit staan omdat ik tijdens de lessen niet wil dat dat ding afgaat. Maar nu heb ik dus een Touch Cruise met zo'n leuke functie waarbij de agenda gekoppeld is aan het geluid van het mobieltje. Agenda-item ingepland? Dan houdt de Touch z'n smoel, geen agenda-item aan de gang? dan laat hij zich gewoon horen..... tenminste, dat meen ik te begrijpen uit de handleiding.

Laat ik dat nou niet voor elkaar krijgen ;(
Je hebt dus 4 icoontjes, voor het belsignaal: 'normaal', volledig stil, alleen trilfunctie en dus die laatste timergestuurde functie.

Wie heeft die timergestuurde functie aan de praat? Bij mij gaat het ding gewoon af, of er nou wel of geen agenda-item ingepland staat (mogelijk komt het doordat ik Pocket Informant heb geinstalleerd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 08:58:
Top, dank je. Dan is dit waarschijnlijk de perfecte telefoon voor mij.
Weet verder niet hoe mp3's luisteren etc gaat, maar zal vast wel prima verlopen :) Bevalt tot op heden prima, alleen is de batterij snel leeg bij een beetje regelmatig gebruik (40% resterend na 12 uur gebruik :o ).

En MSN doet het niet (Vodafone). Heb al wat geprobeerd uit het Vodafone topic, maar ik wil gewoon dat Vodafone/MSN het oplost. Ik bel Vodafone: Meneer, u moet bij MSN zijn. Ik mail MSN: U moet bij de maker van het toestel zijn, omdat het een geinstalleerde toepassing is.
Ja wtf...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:29:
[...]

Weet verder niet hoe mp3's luisteren etc gaat, maar zal vast wel prima verlopen :) Bevalt tot op heden prima, alleen is de batterij snel leeg bij een beetje regelmatig gebruik (40% resterend na 12 uur gebruik :o ).

En MSN doet het niet (Vodafone). Heb al wat geprobeerd uit het Vodafone topic, maar ik wil gewoon dat Vodafone/MSN het oplost. Ik bel Vodafone: Meneer, u moet bij MSN zijn. Ik mail MSN: U moet bij de maker van het toestel zijn, omdat het een geinstalleerde toepassing is.
Ja wtf...
Tja ik denk dat het energie verbruik niet veel anders zal zijn dan bij de compact en de touch.. Tenzij je uiteraard alles de hele tijd aan hebt staan. Elke avond even aan de lader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
EWK schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:53:
[...]

Bovendien zijn we in het bezit van een Touch Cruise, en niet van een touch...
Woow wat reageer jij sterk zeg :! ik weet ook wel dat ik in et touch CRUISE topic zit het gaat ook om een touch cruise!

Maar ik ga zo toch ff een hard reset proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:33:
[...]

Tja ik denk dat het energie verbruik niet veel anders zal zijn dan bij de compact en de touch.. Tenzij je uiteraard alles de hele tijd aan hebt staan. Elke avond even aan de lader :)
Heb 'alleen' data aan staan, BT en WiFi staan standaard uit.

Boeit me verder ook niet. Heb nu Opera ontdekt, dat werkt echt veel relaxter als dat IE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
sander-sp schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:52:
Ik sta op het punt om de cruise aan te schaffen, maar ik ben toch nog benieuwd naar het bedieningsgemak tijdens het luisteren van mp3's/radio. Ik vind het namelijk heel prettig om te kunnen skippen, het volume te veranderen en door te kunnen spoelen wanneer de telefoon in mijn zak zit. Dit kon met de eerste compact heel goed omdat er zo veel knoppen op zaten. Met de touch al een stuk minder goed vanwege het geringere aantal knoppen.

Nu vraag ik me af hoe dat het het scrollwieltje gaat. Kan je ook op het scrollwieltje klikken? Als dat zo is heb je eigenlijk de normale 4 buttons (omhoog, omlaag, links, rechts) plus een extra functionaliteit. Zo niet verlies je er 4 en wordt het toch lastig om hem te bedienen wanneer hij in je zak zit.
Zelf gebruik ik de HTC wired headset uit de OP. Werkt perfect met nummers bladeren etc. Een echte aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:42:
[...]

Heb 'alleen' data aan staan, BT en WiFi staan standaard uit.

Boeit me verder ook niet. Heb nu Opera ontdekt, dat werkt echt veel relaxter als dat IE :D
Probeer ook eens opera mini veel mooier en handiger moet je wel beta versie opera mini 4 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond,

Sinds vandaag in het bezit van de HTC Touch Cruise, en hij ziet er geweldig uit. Na de visite de deur uitgewerkt te hebben de doos uitgepakt en aan de slag gegaan, alles doorlopen en eeuuhmm, tot aan de pincode, met de stylus wel letters aangeklikt maar zag niks in beeld komen, dacht toch maar overslaan. Hij starte opnieuw op en vroeg toen om de pincode 8)7 'k weet het mijn eigen schuld had ik maar beter moeten kijken. Inmiddels een hard reset uitgevoerd maar hij blijft om de pincode vragen.

Kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:56:
Goedeavond,

Sinds vandaag in het bezit van de HTC Touch Cruise, en hij ziet er geweldig uit. Na de visite de deur uitgewerkt te hebben de doos uitgepakt en aan de slag gegaan, alles doorlopen en eeuuhmm, tot aan de pincode, met de stylus wel letters aangeklikt maar zag niks in beeld komen, dacht toch maar overslaan. Hij starte opnieuw op en vroeg toen om de pincode 8)7 'k weet het mijn eigen schuld had ik maar beter moeten kijken. Inmiddels een hard reset uitgevoerd maar hij blijft om de pincode vragen.

Kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen ?

Alvast bedankt
das de pincode van je simkaart :/

of zit die er nog niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:05:
[...]
das de pincode van je simkaart :/

of zit die er nog niet in :P
Neeuhh 'k heb in de telefoon de stappen doorlopen in het begin, je krijgt ook een vraag of je de telefoon wilt beveiligen met een pincode voor ongeoorloofd gebruik van andere mensen, bij deze vraag heb ik een paar keer gekilt op letters maar zag niks in beeld komen, ik zag niks in beeld en klikte toen bovenin op ok, aahh had ik dus niet moeten doen.

Nu heb ik nog 1 poging ;(

Nou probleem opgelost :-) alleen ziet hij nu de simkaart niet 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2008 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
HTC Touch Diamond
Vast een voorproefje op de Cruise z'n grote broer. Dinsdag 6 mei worden er meer announcements gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensotheone
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 18:37
rensotheone schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:39:
Beste users

Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de Touch Cruise.
Hiervoor had ik een Mio P560 maar daar had ik spijt van.
In 2 weken 2 keer terug met dat ding.

Nu wilde ik mij aanmelden voor de e-Club om te kijken voor updates maar als ik reageer op de email die ik ontving kreeg ik de volgende melding:

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested Url: /member/ErrorHandler.aspx

Wat kan ik hier mee??

Wie heeft een oplossing??

Renso
Het is inmiddels gelukt.
Ik gaf aan mijn password niet meer te weten en kreeg een nieuwe reply van HTC die wel werkte,

Renso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb een leuke prog gevonden! is ongeveer als mobile shell. Maar het voelt wat vingervriendelijker aan: pointui. Werkt wel lekker, maar er zitten hier en daar nog wat foutjes. Maar het gaat de goeie kant op. Dus voor degene die het niet kennen, kan je het gratis uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Inderdaad wel leuk maar what's the use als je al de gebruiksvriendelijke software van HTC hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 20:13
WFvN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:14:
...

Wie heeft die timergestuurde functie aan de praat? Bij mij gaat het ding gewoon af, of er nou wel of geen agenda-item ingepland staat (mogelijk komt het doordat ik Pocket Informant heb geinstalleerd?)
De timergestuurde functie werkt prima met het ingebouwde agenda-programma. De telefoon gaat dan automatisch in trilstand als er op dat moment een agenda-item is. Alleen is het jammer dat het ingebouwde agenda geen goed overzicht weer kan geven over de afspraken zoals Pocket Informant dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

WFvN schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:16:
Inderdaad wel leuk maar what's the use als je al de gebruiksvriendelijke software van HTC hebt?
Het leuke van dit is juist dat bijna alles vingervriendelijk is gemaakt :). Als je een touch screen hebt is het handig dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:48
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee er automatisch tussen profielen geschakeld kan wordem adhv een aantal voorwaarden (in mijn geval zullen dit bepaalde tijdstippen zijn op bepaalde dagen). Ik had op de Nokia N95 een programma genaamd Best Profiles, ik heb echter nog niets kunnen vinden voor Windows mobile.

Bestaan er dergelijke programma's voor WM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
XTREEMRaGE schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:10:
Ik heb een leuke prog gevonden! is ongeveer als mobile shell. Maar het voelt wat vingervriendelijker aan: pointui. Werkt wel lekker, maar er zitten hier en daar nog wat foutjes. Maar het gaat de goeie kant op. Dus voor degene die het niet kennen, kan je het gratis uitproberen :D
Ik gebruik het op mijn S200, omdat daar niet iets ala TouchFLO op zit. Op bijvoorbeeld de Touch Cruise lijkt het me weinig toevoegen, het gebruikt extra resources, etc :) Voor mij werkt het prima en ziet het er stukken beter uit dan de WM5 standaard shell.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.