HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 151.929 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:06

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Duw je het kaartje wel ver genoeg naar binnen? Het is niet zo dat het kaartje 'ineens' hoort te klemmen. Je duwt hem er zo ver mogelijk in tot je een zacht klikje hoort, wanneer je dan los laat komt hij een halve millimeter naar buiten maar blijft wel zitten.
Eruit halen werkt hetzelfde: je duwt hem weer verder naar binnen, klik en het kaartje komt er uit zichzelf ver genoeg uit om hem gemakkelijk en zonder gepulk eruit te halen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:40
Beste allemaal,

Ik ga binnenkort voor een aantal weken naar de VS.
Grote kans dat de HTC Touch Cruise daar een stuk goedkoper is dan hier in NL.
Nu is mijn vraag; is een HTC TC uit de VS (unlocked off course) buikbaar in NL? Is het bijvoorbeeld mogelijk om er een nederlandstalige Windows Mobile op te zetten?

Heb al even lopen zoeken op GoT maar kon helaas nergens een antwoord op deze vraag vinden.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Volgens mij bestaat de Touch Cruise niet in de USA. :?
Dus of die daar goedkoper zal zijn?

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Binnenkort ga ik een behoorlijke rit per trein maken (~15h) en wil ik de Cruise graag de route en tijden vast laten leggen (met BeelineGPS denk ik, moet nog even kijken wat er nog meer is). Ik denk echter niet dat de accu dit vol gaat houden. Ik ben nu aan het kijken naar zonnecel laders en heb er een gevonden met USB-output van max 1,1W. Ik wil alleen weten hou dit zich verhoudt met het laden aan de USB van de PC. Hier staat dat USB standaard 0,5W levert maar op aanvraag van het apparaat tot 2W kan. De speciale batterij lader specificatie laat verder een vermogen van 7,5W toe over USB. Ik heb geen idee hoe ik er achter kan komen of de Cruise die 0,5W, 2W of 7,5W trekt tijdens het laden via de PC. Heeft iemand hier enig idee van? Dit is puur voor vergelijking of zo'n zonnecel de GPS echt fulltime actief kan houden of alleen maar een uurtje extra geeft.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
bob-nwk schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:28:
Beste allemaal,

Ik ga binnenkort voor een aantal weken naar de VS.
Grote kans dat de HTC Touch Cruise daar een stuk goedkoper is dan hier in NL.
Nu is mijn vraag; is een HTC TC uit de VS (unlocked off course) buikbaar in NL? Is het bijvoorbeeld mogelijk om er een nederlandstalige Windows Mobile op te zetten?

Heb al even lopen zoeken op GoT maar kon helaas nergens een antwoord op deze vraag vinden.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
De Amerikanen die de TC willen hebben, laten 'm massaal importeren uit Duitsland of Engeland. Daar betalen ze tussen de € 700,- en de € 1000,- voor het telefoontje.
Ik zou 'm dus maar uit Nederland halen als ik jou was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

XTREEMRaGE schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:25:
[...]

Alles nagelopen wat je hebt voorgesteld, maar het wil niet werken. De checkbox is idd aangevink, hoger/lager zetten wil ook niet werken. En in TT kan ik niet echt iets vinden wat op jouw oplossing lijkt.... ffs :(
Hard reset did the trick, waarschijnlijk had ik iets geinstalleerd wat niet lekker werkte op de cruise!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 22:15

RgR

Thanatoss schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:47:
Duw je het kaartje wel ver genoeg naar binnen? Het is niet zo dat het kaartje 'ineens' hoort te klemmen. Je duwt hem er zo ver mogelijk in tot je een zacht klikje hoort, wanneer je dan los laat komt hij een halve millimeter naar buiten maar blijft wel zitten.
Eruit halen werkt hetzelfde: je duwt hem weer verder naar binnen, klik en het kaartje komt er uit zichzelf ver genoeg uit om hem gemakkelijk en zonder gepulk eruit te halen.
Ik doe het inderdaad precies op de manier die je beschrijft, maar helaas blijft het kaartje er bijna elke keer uit vliegen. Er zit dus echt iets mechanisch niet helemaal lekker blijkbaar. Terug naar de winkel dan maar... Bedankt voor de reacties in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
is het verschil tussen de UK en NL versie puur de taal of zijn er nog meer verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Voor de UK versie komen sneller updates op de markt en is handschriftherkenning automatisch ingesteld. Op de NL versie kan je dit met de .CAB uit de openingspost activeren.
Verder is het verschil alleen de taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 19:59
WFvN schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:20:
[...]

Ik heb geen idee. Wel weet ik dat die 4,5e+09 niet waar KAN zijn. We spreken dan namelijk over 4,5 MA oftewel 4,5 miljoen ampère :+ Da's toch wel errug veel als je het mij vraagt ;) Volgens mij zou je Cruise dan in een fractie van een seconde leeg zijn, je accu opblazen en je Cruise finaal verfikt door de hoge temperatuur van de hoge stroom :P

Ik heb eerst Tomtom gehad en ook dat programma geinstalleerd. De stromen waren toen vrij hoog na gebruik van tomtom: 250 à 300 mA. Na een harde reset en verwijderen van Tomtom is het powerprobleem verdwenen (ik gebruik nu Garmin Mobile XT; heeft nog meer mogelijkheden ook dan Tomtom) maar doe dat 'acb'-powermetertje inderdaad bruut vreemd met z'n waarden.
Ik heb de topicstarter van het Touch Cruise topic er al eerder op gewezen dat acbPowerMeter niet goed werkt. Dat programma gebruikt voorbeeldcode van Microsoft waar een duidelijke fout in staat. Ik heb dat op het XDA Developers forum ook al gemeld:
About the type issue: acdPowerMeter (obviously) uses the Windows API to retrieve battery information. It receives the information through a structure that contains signed integers. It seems as if acbPowerSoft managed to introduce a typing error by using unsigned integers instead of signed integers. The effect is that for negative values (e.g. when current is drawn from the battery), acbPowerMeter shows extremely large values. I discovered what is the most likely reason for this mistake: Microsoft shows an example on their website on how to retrieve battery status information. Their example (http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa457088.aspx) shows the error clearly: the C# class use unsigned integers, whereas the native structure contains signed integers as you can see here (http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms940385.aspx). So I guess acbPocketSoft copied some code without checking the result ;)
Ik heb zelf een andere tool gebouwd om batterijverbruik te meten: zie de PowerGuard website.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Nou, lekker dan, mijn microfoontje is ook defect. Nog amper gebruikt, en volgende week ga ik een maand op vakantie :(
Alleen hard blazen in dat ding heeft nog enig effect. Maar ja, dat is niet echt verstaanbaar voor de andere kant }:O

[ Voor 33% gewijzigd door fulgore op 21-04-2008 23:14 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep de hardware is gewoonweg k*t.
Mijn luidsprekertje aan de voorkant is defect ...
Kan alleen nog zonder handen bellen....
Erg vervelend ...

Maar zit als het goed is gewoon in de garantie ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:48:
Jep de hardware is gewoonweg k*t.
Mijn luidsprekertje aan de voorkant is defect ...
Kan alleen nog zonder handen bellen....
Erg vervelend ...

Maar zit als het goed is gewoon in de garantie ....
fulgore schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:11:
Nou, lekker dan, mijn microfoontje is ook defect. Nog amper gebruikt, en volgende week ga ik een maand op vakantie :(
Alleen hard blazen in dat ding heeft nog enig effect. Maar ja, dat is niet echt verstaanbaar voor de andere kant }:O
Heb het idee dat de TC toch best snel kapot gaat, mijne was na anderhalve week ook al kapot. (ook microfoon). Duurde 6 weken de reparatie, gehele moederbord is vervangen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Kwam deze invoer toetsenbord tegen op internet, ziet er erg leuk uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.cootek.com/images/home-screenshot.gif

http://www.cootek.com/ Toevallig iemand die deze al eens geprobeerd heeft?

[ Voor 17% gewijzigd door Xanion op 22-04-2008 15:17 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:40:
[...]

[...]

Heb het idee dat de TC toch best snel kapot gaat, mijne was na anderhalve week ook al kapot. (ook microfoon). Duurde 6 weken de reparatie, gehele moederbord is vervangen.
1 maand heb ik erover gedaan.
Ligt nu bij de reparatiedienst. Ik vermoed het moederbord.
Klacht: Kon niet meer synchroniseren. USB stuk.

Kwaliteit van dit toestel is zwaar beneden de maat. Ik denk er zelf sterk over om hem
weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een HTC Touch Cruise met onbeperkt inet abonnement. Nu zou ik daar graag youtube filmpjes mee willen streamen. Dit gaat goed wanneer ik dit gewoon via mijn internet abonnement doe (afgezien van het feit dat de video's blokken etc. maar dat ligt aan het feit dat er geen video driver op de cruise zit). Zodra ik wil streamen via mijn draadloos netwerk met wifi, dan lukt dit niet.
Ik heb dit geprobeerd via de mobiele youtube site icm het programma streaming media wat standaard op mijn cruise zat, en coreplayer (v1.2.2 dus met youtube support). Beide dus zonder succes bij gebruik van wifi connectie. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik vind het bijzoner vreemd dat er opeens allemaal mensen een stukke mic hebben en andere problemen tegenkomen terwijl dit in het begin toch bijna niet het geval was als ik alle delen goed kan herinneren.

Misschien is het handig om je serienummer of iets dergelijks erbij te zetten, misschien dat het gewoon 1 serie is waar een productiefout in zit ofzo? Of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik heb vandaag het geld bij elkaar en wil hem morgen gaan bestellen. Is het eigenlijk wel wat?
Ik wil graag muziek luisteren en msnen, internet en een beetje films kijken erop (8gb kaartje ga ik kopen).

Is dit wel verstandig?

En als hij gestolen word kan je dan met rodblock zien waar hij precies is? (als hij aanstaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Damocles.NL schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:35:
Ik vind het bijzoner vreemd dat er opeens allemaal mensen een stukke mic hebben en andere problemen tegenkomen terwijl dit in het begin toch bijna niet het geval was als ik alle delen goed kan herinneren.

Misschien is het handig om je serienummer of iets dergelijks erbij te zetten, misschien dat het gewoon 1 serie is waar een productiefout in zit ofzo? Of is dat niet mogelijk?
Mijn TC heeft ook problemen. WIFI schakelt zichzelf regelmatig uit (en soms schakelt het zelfs direct uit zodra ik het aanzet), FM ontvanger werkt niet meer en bluetooth schakelt zichzelf soms automatisch aan.

Hard reset gedaan, geen verschil.
Heb het typenummer: P/N: 99HDZ024

Ga hem denk ik ook maar terugsturen, ben alleen bang voor (weer) een slechte serviceactie van GSMWeb, aangezien ik tot heden nog niet echt positief over hun ben...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Heeft iemand wel een htc touch cruise die wel werkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 20:13
Jup hier. (Nog) geen hardware defecten tegen gekomen. (Afkloppen :P)

S/N:HT803GE05480
P/N:99HDZ024-00 A

[ Voor 22% gewijzigd door sander85 op 22-04-2008 19:34 . Reden: Part-number en Serial-number toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Eigenlijk heb ik nooit een vraag, maar nu toch wel even.

Ik wil VOIP aan de praat krijgen. Ik heb de 2 cab files geinstalleerd en heb nu SetupVOIP in programma's staan. Op me todayscherm staat nu: "Bellen via internet: geen service"

Ik heb alle gegevens juist ingevoerd, ik wil alleen bellen via WIFI of anders via de USB kabel aan me laptop om het te testen. Geen beschikbaar wifi netwerk hier dus dat lukt niet. Kan het niet via de i-net verbinding op me laptop die ik deel via ActiveSync?

En hoe configureer ik het zodat het via wifi kan? Ik zie alleen via 3G staan in settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
Wordt VOIP nu al officieel ondersteunt, gedoogd of gewoon niet toegestaan door de huidige data providers?
En zo ja in hoe verre werkt dit op de HTC Touch Cruise, is het haalbaar om straks (niet al te lange termijn) gewoon VOIP bereikbaar te zijn?

[ Voor 40% gewijzigd door Noxa op 22-04-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dw1-nl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:12:
Ik heb vandaag het geld bij elkaar en wil hem morgen gaan bestellen. Is het eigenlijk wel wat?
Ik wil graag muziek luisteren en msnen, internet en een beetje films kijken erop (8gb kaartje ga ik kopen).

Is dit wel verstandig?

En als hij gestolen word kan je dan met rodblock zien waar hij precies is? (als hij aanstaat)
Als je veel MSN gebruikt is de HTC TYTN II wellicht beter voor je. Het onscreen toetsenbord is goed te doen voor kleine stukken tekst, maar ik moet er niet aan denken om er een avond op te MSN'en. De TYTN II heeft een uitschuifbaar qwerty toetsenbord.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst mijn excuses, ik wilde een vraag stellen in dit forum en opende per ongeluk een nieuwe topic, die staat dus ten onrechte in de root van windows based mobile pda's

1. Mijn vraag is deze: mijn eigen wifiverbinding vraagt voortdurend om de netwerksleutel terwijl ik dat niet heb met verbindingen van vrienden die ik soms gebruik. Raadsel

2. Ook onbegrijpelijk is de melding die ik krijg als de htc start: kan de nieuwe map niet openen etc

3. Tenslotte: ik heb al 2 maal de helpdesk van orange gebeld, maar ik krijg gprs niet aan de praat, ondanks de volgende aanwijzingen

Ga naar start
Druk op instellingen (settings)
Druk op tabblad verbindingen (connections)
Druk op het icoontje verbindingen (connections)
Druk op nieuwe modem verbinding toevoegen. ( Add new modem connection)( nu opent een scherm waar je gegevens in kan voeren) ( nu opent een scherm waar je gegevens in kan voeren)
Bij naam voor verbinding vul je in Orange Internet (name for the connection) ( geeft hij aan dat die naam al bestaat zet dan een 1 achter de naam)
Bij selecteer modem kies je voor mobiele verbinding GPRS (cellular line gprs)
Druk op volgende (next)
Vul het woord internet in bij toegangspunt. (acces point name)
Druk op volgende (next)( nu krijg je een scherm te zien waar gebruikersnaam etc ingevuld moet worden . (dit moet je overslaan)
Druk op voltooien ( finish)
Klant kan via Internet Explorer het internet op

Tenslotte: dank voor dit forum, ik ben een enorme nitwit op dit gebied, maar heb onlangs mijn eerste tweakjes gemaakt, erg trots. Maar wel erg veel pagina's om doorheen te scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:16:
Kwam deze invoer toetsenbord tegen op internet, ziet er erg leuk uit.

http://www.cootek.com/ Toevallig iemand die deze al eens geprobeerd heeft?
Prima toetsenbord (V3 Pro)!

"TouchPal V3 works in two modes: Standard mode and Professional mode. For the first 15 days after your download, it works in Professional mode with all advanced features enabled. But after the trial period expires, it switches back to Standard mode. You may purchase to upgrade to Professional.

TouchPal V3 supports English by default. If you want to use other languages, please install TouchPal V3 first and then download language packs as shown below. "

Werkt perfect en Nederlandse woordcorrectie/voorspelling is stukken beter dan de xt9... (Op de site van cootek eens goed rondneuzen om de vele mogelijkheden te bekijken is een aanrader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

mno schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:43:
Voor de geïnteresseerden: PocketCM Keyboard v0.14 is uit. Wat is er nieuw:
  • Autocomplete feature (will propose to complete a word if no other suggestion can be made)
  • 2 gesture support: space and backspace (slide left to right, or right to left)
  • Internal change in the data structure, should be a lot faster and consume a less memory
  • Bug fixes: option dialog, layout association dropped after selecting a skin, ...
  • Updated some layout and dictionary
  • Thanks to all the people that have donated for PocketCM software, and due to the lack of free time, I've decided to remove the time limitation in PocketCM Keyboard, you can now use it for free (personal use), without any restriction in feature or timing. Of course, donations are still appreciated!
Het probleem met extra spaties in invoervelden in Opera Mobile 9.5 is ook opgelost!
Download hem bij de maker: http://www.pocketcm.com/keyboard.php
Leuk ding, maar hierdoor werkt de de camera knop niet zoals het moet. Als ik zachtjes op de camera knop druk terwijl je sms aan het typen bent. Dan krijg je meestal de ingebouwde smileys/symbolen en dat krijg ik niet als dit is geinstalled. Wel jammer want de soft touch op de camera knop vind ik juist een handige functie :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

XTREEMRaGE schreef op woensdag 23 april 2008 @ 00:08:
[...]

Leuk ding, maar hierdoor werkt de de camera knop niet zoals het moet. Als ik zachtjes op de camera knop druk terwijl je sms aan het typen bent. Dan krijg je meestal de ingebouwde smileys/symbolen en dat krijg ik niet als dit is geinstalled. Wel jammer want de soft touch op de camera knop vind ik juist een handige functie :P.
Daar hebben we ook deze voor:
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2lc8ao7.jpg

Zie de topicstart bij toetsenborden.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Bogey Dope schreef op woensdag 23 april 2008 @ 00:18:
[...]

Daar hebben we ook deze voor:
[afbeelding]

Zie de topicstart bij toetsenborden.
Het ging mij om de functie van het camera knopje :). Zou je diegene van jou ook zo weken, want ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, weet niet precies waar die hoort:

Bij de nieuwste Nlse CAB (versie .14) van pocketCM doet mijn HTC toetsenbord het niet meer goed (hij wil alleen nog maar cijfers typen), maar wat nog irritanter is is dat hij automatisch het woordje wel veranderd naar we'll. Weet iemand hoe ik deze twee punten kan verhelpen?

2e probleem al verholpen: bij options algemeen het vakje autocorrect uitvinken. Nu alleen nog het htc toetsenbord werkend krijgen...

BvD

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

XTREEMRaGE schreef op woensdag 23 april 2008 @ 01:09:
[...]

Het ging mij om de functie van het camera knopje :). Zou je diegene van jou ook zo weken, want ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar ;x
Nee camera knop niet nee, als je op de speciale tekens knop drukt (software knop) dan krijg je deze smily's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Bogey Dope schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:45:
[...]

Nee camera knop niet nee, als je op de speciale tekens knop drukt (software knop) dan krijg je deze smily's
ok wel jammer, maar ik denk niet dat het zo'n probleem zal zijn ;)
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:05:
Bij de nieuwste Nlse CAB (versie .14) van pocketCM doet mijn HTC toetsenbord het niet meer goed (hij wil alleen nog maar cijfers typen)
Dit heb ik ook, maar daar heb je geen last van als je pcm gebruikt :P ipv de touch toetsenbord. Maar het zou niet mogen natuurlijk!

[ Voor 13% gewijzigd door XTREEMRaGE op 23-04-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Heeft iemand ook last van onderstaand euvel (camera probleem)? Ik heb helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem.

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=81261&d=1208237163
Afbeelding is van XDA-Developers

[ Voor 7% gewijzigd door radem205 op 23-04-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Afbeelding werkt helaas niet (en laat zich in mjn browser ook niet selecteren om ge-copy-paste te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ben ik echt de enige die niet via wifi kan streamen? (zie bovenstaande post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:40:
[...]

[...]

Ik draai hem nu sinds januari zonder problemen. Even afkloppen, maar bij mij geen problemen. Wellicht een slechte batch geweest of zo?

S/N: HT803GE05508
P/N: 99HDZ024-00 A

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:44:
Maar ben ik echt de enige die niet via wifi kan streamen? (zie bovenstaande post)
Ik kan gewoon via WiFi en UMTS streamen. (YouTube met Coreplayer en ook met TCPMP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Gebruiken jullie trouwens de standaard agenda of gaan jullie voor een third party applicatie voor de agenda? Ik zit te kijken naar pocketinformant, agenda one en nog een. Maar geen idee welke echt het lekkerste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Damocles.NL schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:47:
Gebruiken jullie trouwens de standaard agenda of gaan jullie voor een third party applicatie voor de agenda? Ik zit te kijken naar pocketinformant, agenda one en nog een. Maar geen idee welke echt het lekkerste werkt.
Ik gebruik Pocket Informant met veel plezier, ik kan niet meer zonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag die hopelijk vreselijk dom is:

In de auto heb ik altijd mijn (standaard) headset in mijn Cruise zitten, maar niet continue mijn oortje in. Als de telefoon gaat, komt nu de ringtone ook alleen maar over de headset. Gevolg, ik heb al een paar keer een call gemist omdat ik niet hoorde dat de telefoon ging.

Ook mijn aanwijzingen van TomTom gaan over de headset.

Doe ik iets fout? Is ergens in te stellen dat de ringtone over de speaker gaat en het gesprek over de headset? Ik zie het niet staan.

Bedankt voor jullie reactie.

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Heren e.o. dames,
Even het volgende probleem:
Het is vreemd, want ik heb het zelf niet met mijn Cruise, en kan het ook niet reproduceren.
Het gaat om het volgende. Mijn vader heeft sinds kort ook een Cruise gekocht. (was helemaal weg van de mijne, dus tja. :P) Nu wil het zo dat zijn Cruise automatisch na zoveel tijd op screenlock gaat en dan vraagt om de toestelcode als je de lock eraf haalt. Ik heb gezocht in het apparaat maar kan nergens die setting vinden. Ikzelf heb hier geen last van. Het enige wezenlijke verschil is dat zijn SIM van KPN is en zakelijk, terwijl de mijne van Telfort is en consument.
Qua software is zijn Polaris zo goed als standaard.

Het is extreem vervelend vooral als je wilt navigeren.
Heeft iemand een idee?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De automatische screenlock wordt afgedwongen door zijn (waarschijnlijk) push mail instellingen vanuit zijn werk. Dit om te voorkomen dat vertrouwelijke gegevens, binnengekomen via de mail, in verkeerde handen komen. Bij mij is hetzelfde geregeld. Kun je wellicht omzeilen, maar dan is je vader iets aan het doen waar hij wellicht voor ontslagen kan worden.

Je kan de instelling overigens veranderen via Start/Instellingen/Vergrendeling (het sleutelicoontje), maar nogmaals, ik raad het af. Het is de prijs die je moet betalen voor automatische gegevens uitwisseling met een bedrijfsnet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Damocles.NL schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:47:
PocketInformant, regeert zwaar!!! Ik heb de mijne erg aan gepast qua layout zodat ik meteen de tekst kan zien in plaats van die tijd balk, en nu kan ik niet meer zonder.

Zie hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.picupload.nl/uploads/brhm3c3xwzfwcy6bznxln9e2nz1ryv2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.picupload.nl/uploads/uq9onmv9p1gi1fz6trqkxerfanp8u67.jpg
CSB schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:40:
Heren e.o. dames,
Even het volgende probleem:
Het is vreemd, want ik heb het zelf niet met mijn Cruise, en kan het ook niet reproduceren.
Het gaat om het volgende. Mijn vader heeft sinds kort ook een Cruise gekocht. (was helemaal weg van de mijne, dus tja. :P) Nu wil het zo dat zijn Cruise automatisch na zoveel tijd op screenlock gaat en dan vraagt om de toestelcode als je de lock eraf haalt. Ik heb gezocht in het apparaat maar kan nergens die setting vinden. Ikzelf heb hier geen last van. Het enige wezenlijke verschil is dat zijn SIM van KPN is en zakelijk, terwijl de mijne van Telfort is en consument.
Qua software is zijn Polaris zo goed als standaard.

Het is extreem vervelend vooral als je wilt navigeren.
Heeft iemand een idee?
Controleer of de volgende setting niet is ingeschakeld:
(Ik heb de Engelse versie momenteel dus als je de Nederlandse hebt moet je het even vertalen)
Ga naar Settings --> Tabblad Personal --> Lock
Dan vraagt die naar je inlogcode die voer je in en druk op Unlock
Vervolgens kom je in het settingsmenu waarin je kan instellen wanneer de Cruise gelocked wordt en wanneer hij een wachtwoord moet vragen. Staat die op bijv 1 min, dan zou ik m op 12 uur zetten :P

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Bogey Dope schreef op donderdag 24 april 2008 @ 01:40:
[...]

PocketInformant, regeert zwaar!!! Ik heb de mijne erg aan gepast qua layout zodat ik meteen de tekst kan zien in plaats van die tijd balk, en nu kan ik niet meer zonder.

Zie hier het resultaat:

[...]

ik gebruik Agenda One al een tijdje helemaal goed bijna het zelfde als Pocket informant alleen lichter qua gebruik zelfde functies dus........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 00:08:
[...]

Prima toetsenbord (V3 Pro)!

"TouchPal V3 works in two modes: Standard mode and Professional mode. For the first 15 days after your download, it works in Professional mode with all advanced features enabled. But after the trial period expires, it switches back to Standard mode. You may purchase to upgrade to Professional.

TouchPal V3 supports English by default. If you want to use other languages, please install TouchPal V3 first and then download language packs as shown below. "

Werkt perfect en Nederlandse woordcorrectie/voorspelling is stukken beter dan de xt9... (Op de site van cootek eens goed rondneuzen om de vele mogelijkheden te bekijken is een aanrader)
Goede tip! Ik heb hem geïnstaleerd en ben er al een stuk meer tevreden over dan PocketCM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:38:
Ik heb een vraag die hopelijk vreselijk dom is:

In de auto heb ik altijd mijn (standaard) headset in mijn Cruise zitten, maar niet continue mijn oortje in. Als de telefoon gaat, komt nu de ringtone ook alleen maar over de headset. Gevolg, ik heb al een paar keer een call gemist omdat ik niet hoorde dat de telefoon ging.

Ook mijn aanwijzingen van TomTom gaan over de headset.

Doe ik iets fout? Is ergens in te stellen dat de ringtone over de speaker gaat en het gesprek over de headset? Ik zie het niet staan.

Bedankt voor jullie reactie.

Jos
Volgens mij kan dat idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op donderdag 24 april 2008 @ 01:40:
[...]

Zie hier het resultaat:

[...]
Ik vind Pocket Informant geen fijn programma. Na installatie vaak problemen met opnieuw moeten synchroniseren van alle gegevens. En als je hem deïnstalleert, dan werken een aantal zaken gewoon niet meer. Verder grijpt hij niet alleen in op je agenda, maar ook op contacten en voegt hij heel veel toe wat je helemaal nooit gebruikt.

Ik gebruik nu TodayAgenda. Het is gratis en geeft mij meer dan voldoende info.

Afbeeldingslocatie: http://tiews.info/content/software/todayagenda/ta_animation_small.gif
http://tiews.info/index.php?show=software%2Ftodayagenda

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

JosD en Bogey Dope, Dank namens mijn vader. Hoe vervelend ook, hij kan deze setting niet wijzigen. Lijkt op een security policy die door de IT afdeling toegepast is. Moet ie daar maar even bedelen of dat eraf mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Ik laat via UMTS ieder uur automatisch mijn email synchroniseren. Na de synchronisatie blijft de dataverbinding gewoon openstaan, terwijl ik eigenlijk wil dat deze afgesloten wordt als deze niet wordt gebruikt. Nu heb ik hier volgens mij ooit een registry setting voor voorbij zien komen, maar kan deze niet meer terugvinden. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat een verademing: werken met outlook, syncen via Emoze, altijd mijn mail, contacten, agenda en taken actueel en bij de hand.... Maaaaar.......

Als ik een taak invoer in mijn TC, daarna sync, staat de taak in outlook op een dag eerder. Net even een 'test-taak, 28-04' ingevoerd op mijn TC. Na de sync: TC: 28-04, Outlook 27-04. Als ik outlook de datum wijzig naar 28-04 dan blijft de test-taak op mijn TC keurig op 28-4 staan.

Afspraken, contacten en mail gaan verder helemaal goed.

Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen. (taken alleen invoeren via outlook is voor mij geen oplossing ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:01:
[...]

Goede tip! Ik heb hem geïnstaleerd en ben er al een stuk meer tevreden over dan PocketCM
Wat is er zoveel beter aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CSB schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:29:
JosD en Bogey Dope, Dank namens mijn vader. Hoe vervelend ook, hij kan deze setting niet wijzigen. Lijkt op een security policy die door de IT afdeling toegepast is. Moet ie daar maar even bedelen of dat eraf mag...
Wordt ie ook gelocked tijdens het navigeren? Want dat had ik weer wel? Na 15/20 min ging ie zichzelf locken tijdens het navigeren. Uiteindelijk had ik een hard reset gedaan en geen lock meer gebruikt! Werkt tot nu toe perfect ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou gek? In de screenshots hier in dit topic zie ik Nederlandse teksten, maar alles is bij mij Engels... Volgens mij is dit ook niet te veranderen naar NL, of wel? Ik kan het iig nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:57:
Ben ik nou gek? In de screenshots hier in dit topic zie ik Nederlandse teksten, maar alles is bij mij Engels... Volgens mij is dit ook niet te veranderen naar NL, of wel? Ik kan het iig nergens vinden..
euhm, dan had je geen engelstalige versie moeten bestellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:05:
[...]

euhm, dan had je geen engelstalige versie moeten bestellen? :?
Die had ik ook besteld?
Toestel
HTC Touch Cruise Black, NL-talig + 2GB MSD
Lijkt me dat ze dus een foutje hebben gemaakt?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:45:
[...]

Die had ik ook besteld?

[...]

Lijkt me dat ze dus een foutje hebben gemaakt?
Yup, windows mobile wordt maar in een 1 geinstalleerde taal geleverd. Je kunt dus niet switchen tussen verschillende talen. Je kunt of er een custom nederlandsetalige rom opzetten zoals te vinden op XDA of om laten ruilen voor een nederlandstalige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 1 week mijn TC, maar ben niet echt tevreden over de camera. De refresh rate van het scherm is erg traag als het ook maar iets donkerder wordt (geldt voor foto's en video's).

Ik heb de tip gezien om je TC uit de zetten, enkele seconden te wachten, en dan weer aan te zetten. Deze tip werkt inderdaad, maar is slechts eenmalig en dus niet echt een structurele oplossing.

Ook heb ik de update van HTC geinstalleerd, maar dit maakt qua refresh rate niets uit.

Misschien dat ik over een aantal tips heen heb gelezen of dat ik de enige ben met dit probleem, maar mocht er iemand een oplossing weten, dan hoor ik dit graag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dat met die taal was wss een foutje, heb contact opgenomen met de webwinkel.

Maar nu krijg ik TomTom niet aan de praat. Ben er al mee naar buiten geweest, heb QuickGPS gerund EN ook al de instelling veranderd zoals in de OP. Er gebeurt niets. Onder GPS-status is ook alles leeg, het lijkt wel alsof hij helemaal niets vindt. Normaliter bewegen daar de balkjes en zo.

Wat doe ik fout? Ik wacht al 10 minuten (nu binnen voor het raam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ten eerste: wat is de foutmelding, of wat staat er in beeld? bezig met zoeken, kan niet verbinden etc??? Zo kunnen we je niet helpen.

Ten tweede: Heb je ome tom zelf wel goed ingesteld? Dat hij de interne gps gebruikt? Zie de instellingen.

Edit: misschien ook meer voor:
Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

[ Voor 42% gewijzigd door EWK op 24-04-2008 15:04 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:02:
[...]

Ten eerste: wat is de foutmelding, of wat staat er in beeld? bezig met zoeken, kan niet verbinden etc??? Zo kunnen we je niet helpen.

Ten tweede: Heb je ome tom zelf wel goed ingesteld? Dat hij de interne gps gebruikt? Zie de instellingen.

Edit: misschien ook meer voor:
Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2
Oke, sorry, wat weinig informatie inderdaad.

De melding is en blijft: Wacht op bruikbaar GPS signaal. Standaard stond de GPS-ontvanger op interne GPS. In de OP stond dat je deze ook Andere NMEA GPS-ontvanger GPS Baud rate: 4800 COM4 kon zetten.
Dit maakt verder niets uit, dan krijg ik nog steeds de melding "Wacht op bruikbaar GPS signaal".

Vreemde is dus dat onder GPS status helemaal niets beweegt. Als ik met mijn vorige GPS muis deze melding kreeg, zag ik daar nog wel wat bewegen.

Heeft verder niet zoveel met TomTom te maken toch? Lijkt me een probleem in de Cruise, aangezien deze geen GPS signaal afgeeft..

/Edit: RELAXED! Even paar x wisselen tussen andere NMEA ontvanger & interne ontvanger, even rondje buiten lopen en hij doet het.... VET relaxed zonder BT GPS Muis.
Bedankt voor de hulp, nu ga ik weer verder spelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat eigenlijk? Ik ben nu thuis en heb dus WiFi. Dan neem ik aan dat hij geen dataverbinding gaat gebruiken? Ik kan dit nergens instellen, ook staat dit niet in de help...
Heb op het moment nog geen unlimited data-abo, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Staat in de startport: NoData blokkeert de dataverbinding. Zo weet je zeker dat je niet op kosten wordt gejaagd mocht de Cruise de WiFi eens niet vinden en vrolijk op HSDPA verder gaat.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanatoss schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:10:
Staat in de startport: NoData blokkeert de dataverbinding. Zo weet je zeker dat je niet op kosten wordt gejaagd mocht de Cruise de WiFi eens niet vinden en vrolijk op HSDPA verder gaat.

Maar ach, vanaf volgende week maandag toch Vodafone Onbeperkt...
En krijg direct een andere, Nederlandstalige versie opgestuurd! Prima geregeld van simshop.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Nou bij mij is het ook zover, het telefoonluidsprekertje is kapot. Toen mijn telefoon ging en ik hem opnam, hoorde ik niets maar de ander kon mij wel horen. Handsfree bellen gaat overigens wel gewoon goed.

Binnenkort maar snel opsturen en hopen dat hij een beetje snel gemaakt wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Serienummmer?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik wil nu via wifi gaan interneten op mijn cruise via router thuis dus.
Ik heb verbinding alleen zegt hij in internet explorer dat er geen verbinding is moet eerst iets van isp invullen en dat moet met zoon nummer.

Nog iets ik had mijn screenprotector erop gedaan zat wat lucht onder heb ik hem eraf gehaald toen was ie vetig nu heb ik hem afgewast en is hij statisch vol met haartjes en stof.
Wat is de oplossing om hem nu weer goed erop te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
Is trouwens al bekend op welke termijn de opvolger van de htc touche cruise gereleased zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Dacide schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:17:
Is trouwens al bekend op welke termijn de opvolger van de htc touche cruise gereleased zal worden?
Wat zou de opvolger mogen zijn dan? Ben ik dan wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Nou nee.. dat weet ik ook niet... Doelde eigenlijk meer op het feit dat "als" er al bekend was dat ie opgevolgd ging worden, op welke termijn dat dan zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb ff een vraag!

Iedere keer als ik een soft reset doe (en dat zijn er heel wat i.v.m nieuwe skins van spb Mobile shell) dan komt telkens Navigon terug op mijn today screen. Moet ik weer naar settings/today en weer het vinkje weghalen bij navigator. Maar bij de volgende reset staat ie er weer vrolijk. Wordt er een beetje #*&^%$ ziek van. Is dit ergens te verhelpen in het register?? Als iemand een oplossing heeft hiervoor, GRAAG!!! Verder een top apparaat nul problemen ermee. Software die ik nu gebruik:

SPB Mobile Shell2 (top prog. heb de HTC home uitgeschakeld.)
rlToday
iPhone dialpad
Thumbcal
FB fbtv
MortPlayer
MortScript
Htc Action screen
iPhone skin
S2U2
TCPMP
ELF calculator skin
Navigon 6

Xal binnenkort een paar screenshots plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik ga er niet van uit dat er nu al een opvolger bekend zou zijn. Lijkt me nogal slecht, deze telefoon is net op de markt (en nog niet eens overal even goed leverbaar).
Bedenk wel dat het bijna 2 jaar duurde voordat de TyTN opgevolgd werd, en dat deze telefoon ook ruim een jaar na de introductie van de p3300 en de p3600 kwam. Het zal dus nog zeker een jaartje duren vorodat ze met een nieuw toestel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
intruder1400 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:57:
Wat een verademing: werken met outlook, syncen via Emoze, altijd mijn mail, contacten, agenda en taken actueel en bij de hand.... Maaaaar.......

Als ik een taak invoer in mijn TC, daarna sync, staat de taak in outlook op een dag eerder. Net even een 'test-taak, 28-04' ingevoerd op mijn TC. Na de sync: TC: 28-04, Outlook 27-04. Als ik outlook de datum wijzig naar 28-04 dan blijft de test-taak op mijn TC keurig op 28-4 staan.

Afspraken, contacten en mail gaan verder helemaal goed.

Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen. (taken alleen invoeren via outlook is voor mij geen oplossing ;) )
Niemand een tip of idee? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kan het een bug in Emoze zijn? Misschien eens in hun support forum posten of aan hun helpdesk doorspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Dw1-nl schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:17:
Nog iets ik had mijn screenprotector erop gedaan zat wat lucht onder heb ik hem eraf gehaald toen was ie vetig nu heb ik hem afgewast en is hij statisch vol met haartjes en stof.
Wat is de oplossing om hem nu weer goed erop te doen?
Bestel alvast maar een nieuwe op het internet, ik had in het begin precies hetzelfde probleem, geprobeerd wat lucht te verwijderen en het werd alleen maar erger, wassen heeft geen zin, kleine haartjes blijven eronder zitten.

Je hebt al een nieuwe (erg goede) screenprotector voor €9.- (ultra clear of anti glare) en als je die erop zet zorg er dan voor dat je dat in een stof vrije ruimte doet en bij het opbrengen goed kijken of er lucht onder komt, indien dat is een stukje terug trekken en glad strijken.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:15:
Ik heb nu 1 week mijn TC, maar ben niet echt tevreden over de camera. De refresh rate van het scherm is erg traag als het ook maar iets donkerder wordt (geldt voor foto's en video's).

Ik heb de tip gezien om je TC uit de zetten, enkele seconden te wachten, en dan weer aan te zetten. Deze tip werkt inderdaad, maar is slechts eenmalig en dus niet echt een structurele oplossing.

Ook heb ik de update van HTC geinstalleerd, maar dit maakt qua refresh rate niets uit.

Misschien dat ik over een aantal tips heen heb gelezen of dat ik de enige ben met dit probleem, maar mocht er iemand een oplossing weten, dan hoor ik dit graag. _/-\o_
Weet iemand of dat aan- en uitzetten ook hardwarematig of op een andere manier structureel te verhelpen is of dat er nog andere oplossingen zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Bogey Dope schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:37:
[...]

Bestel alvast maar een nieuwe op het internet, ......,
Dat is niet nodig, even een goed sopje maken en beide zijden goed afwassen.
Zorg ervoor dat er geen vouwen in komen want die gaan er niet meer uit.
Na het soppen de protector even afschudden (anders is hij te nat) en dan op de het scherm leggen van onder naar boven, en positioneren.
Daarna met een pasje met een (zak) doek de luchtbellen en de resten sop van onder af weg schuiven. (zoals met een raamtrekker) Hierbij de protector wel vast houden anders heb je kans dat hij verschuift.
Gelijk droog maken!!

Gaat prima op deze manier.
Succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
brrrt schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:11:
Ik ga er niet van uit dat er nu al een opvolger bekend zou zijn. Lijkt me nogal slecht, deze telefoon is net op de markt (en nog niet eens overal even goed leverbaar).
Bedenk wel dat het bijna 2 jaar duurde voordat de TyTN opgevolgd werd, en dat deze telefoon ook ruim een jaar na de introductie van de p3300 en de p3600 kwam. Het zal dus nog zeker een jaartje duren vorodat ze met een nieuw toestel komen :)
Ah ok. Helemaal duidelijk.

Ik kwam hierop vanwege een vriend die zei dat er nieuwe modellen aan zitten te komen met een nog hogere resolutie ofzoiets... En dat het daarom de moeite waard zou zijn om dat even af te wachten.
Maar nu weet ik dus niet of hij het over een specifiek model van HTC had, of dat ie het over een algemene ontwikkeling in de pda wereld had.

Maargoed... nu ik dit type bedenk ik me net dat je wel jaren kan wachten.. er komt toch altijd wéér iets nieuws.

topch bedankt voor je reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Er komen (op korte termijn) opvolgers voor de TyTN II en de HTC Touch. (link)
Deze zijn m.i. best de moeite waard om op te wachten.
Naar alle waarschijnlijkheid worden ze op 6 mei a.s. gepresenteerd.
De echte release zal dan niet lang op zich laten wachten.

De Diamond lijkt best veel op de Touch Cruise m.i.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Nouw heb ik eergister net de htc touch cruise na 4 maanden sparen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb dus iets veranderd ofzo.
In mijn contactlijst heb ik niet meer het alfabet naast de contacten, alleen maar een scrollbar.

Wanneer ik in opties, laat alfabet zien, aanzet. Dan komt er alleen boven in het alfabet.
Hoef krijg ik weer de letters ernaast ipv scrollbar?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

mno

DNA_Saint schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:58:
In mijn contactlijst heb ik niet meer het alfabet naast de contacten, alleen maar een scrollbar.

Wanneer ik in opties, laat alfabet zien, aanzet. Dan komt er alleen boven in het alfabet.
Dat alfabet naast de contacten heet Random Access. Kijk even hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355277

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
ReVolpe schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:27:
Er komen (op korte termijn) opvolgers voor de TyTN II en de HTC Touch. (link)
Deze zijn m.i. best de moeite waard om op te wachten.
Naar alle waarschijnlijkheid worden ze op 6 mei a.s. gepresenteerd.
De echte release zal dan niet lang op zich laten wachten.

De Diamond lijkt best veel op de Touch Cruise m.i.
Reken daar maar niet op. Voor Q3, misschien zelfd Q4 liggen de nieuwe telefoons niet in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wow..mogen ze snel met die diamond komen, want kan volgende maand me abonnement verlengen
en op www.theunwired.net/?item=...ategory=02-pocket-pc-news lijkt ie best wel op de samsung u700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

DNA_Saint schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:58:

Daar heb ik regelmatig last van. Bij mij wordt het echter opgelost door 'contacten' af te sluiten (dus ook in taskmanager afsluiten), dan werkt het bij mij meestal weer. Heel af en toe is een soft-reset nodig om het random access balkje weer terug te krijgen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets raars:
steeds als ik met de USB kabel heb gesynchroniseerd tussen mijn htc en mijn laptop kan hij daarna mijn draadloze thuisnetwerk niet meer "zien" ik zie de wifi's van de hele buurt, maar niet die van mijzelf. Pas als ik mijn router (Sitecom) reset (stekker erut - stekker erin) werkt alles weer.
Is hier een logische verklaring voor? en veel belangrijker: een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
de computer waar je em op aansluit, is die ook draadloos verbonden met dezelfde router?
De TC krijgt namelijk ook internet via de usb kabel.
Misschien dat het een comflict geeft omdat de TC dan 2 keer met hetzelfde netwerk verbonden is.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou het kunnen zijn idd. ik zou dus vóór het aansluiten op de laptop wifi moeten uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dat is te proberen, je zou ook wifi op de telefoon uit kunnen zetten, dan heb je op zowel de laptop als de telefoon internet.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 08:40:
iets raars:
steeds als ik met de USB kabel heb gesynchroniseerd tussen mijn htc en mijn laptop kan hij daarna mijn draadloze thuisnetwerk niet meer "zien" ik zie de wifi's van de hele buurt, maar niet die van mijzelf. Pas als ik mijn router (Sitecom) reset (stekker erut - stekker erin) werkt alles weer.
Is hier een logische verklaring voor? en veel belangrijker: een mogelijke oplossing?
Had ik ook: zelfs m'n andere pc in het netwerk kon dan de router niet meer vinden. Ik heb toen in Instellingen / Verbindingen bij "Usb aan PC" het vinkje weggehaald en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asje62 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:46:
[...]

Had ik ook: zelfs m'n andere pc in het netwerk kon dan de router niet meer vinden. Ik heb toen in Instellingen / Verbindingen bij "Usb aan PC" het vinkje weggehaald en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad.
thanx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren TomTom op cruise gezet
Iedere keer als systeem wordt gereset start TT automatisch op.
Wil graag zelf kunnen bepalen op welk moment ik TT wil gebruiken of niet.
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

ARM processors zoeken automatisch op de storagecard in de map 2577 naar een autorun. Dit zal ook wel op jouw geheugenkaartje staan. Verwijder de map (er staat niets in dat je nog nodig hebt) en TT start niet meer automatisch op

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Thanatoss schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:11:
ARM processors zoeken automatisch op de storagecard in de map 2577 naar een autorun. Dit zal ook wel op jouw geheugenkaartje staan. Verwijder de map (er staat niets in dat je nog nodig hebt) en TT start niet meer automatisch op
Windows mobile doet dat bij het opstarten, heeft niets met de processor te maken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Uiteraard voert het OS de applicatie uit maar de map 2577 is specifiek voor ARM processors, en dus afhankelijk van het type telefoon. Dat wilde ik er voor de volledigheid bij vermelden mocht het gelezen worden door gebruikers van andere telefoons.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeDamn
  • Laatst online: 26-02-2024
RgR schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:23:
Ik ben sinds een paar dagen ook een gelukkige eigenaar. Alleen heb ik volgens mij meteen al een klein defect: mijn MicroSD-kaartje floept er de hele tijd uit. Als ik het kapje er overheen sluit dan blijft hij wel zitten en wordt hij ook wel herkend, maar als ik het kapje er af haal dan springt het kaartje er ook meteen weer uit. Als ik hem er weer in probeer te klikken blijft hij soms even op zijn plek zitten, maar bij de minste of geringste beweging klikt hij weer los.

Of hoort het zo dat je het kaartje echt met het klepje moet vastzetten?
Ja, ik heb dus exact het zelfde! Volgens mij moet het kaartje vast blijven zitten en betreft dit een fabricage fout. Ik ga hem terug sturen. Wat heb je hier mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom werkt nu precies zoals ik dat wil
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:14:
[...]

Weet iemand of dat aan- en uitzetten ook hardwarematig of op een andere manier structureel te verhelpen is of dat er nog andere oplossingen zijn? 8)7
Dit is een gekend probleem en is hier al tig keren aan de beurt geweest en is volgens mij het enige echte minpunt aan de Cruise.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg gezien ik de camera maar sporadisch gebruik. Een echte digitale camera blijft aan te raden voor fotografie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:14:
Heb gisteren TomTom op cruise gezet
Iedere keer als systeem wordt gereset start TT automatisch op.
Wil graag zelf kunnen bepalen op welk moment ik TT wil gebruiken of niet.
Iemand een idee ?
Bij mij hetzelfde probleem..
Heb de map 2577 verwijderd, nu krijg ik TT niet meer opgestart. Krijg bij het opstarten de juridische kennisgeving en daarna de melding Kies een kaart > 'geen kaarten gevonden'
Ook de 'shortcut' in 'vandaag' is verdwenen.

Wie weet een oplossing?

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Laatst online: 26-03 17:47
[
Heb de map 2577 verwijderd, nu krijg ik TT niet meer opgestart. Krijg bij het opstarten de juridische kennisgeving en daarna de melding Kies een kaart > 'geen kaarten gevonden'
Ook de 'shortcut' in 'vandaag' is verdwenen.

Wie weet een oplossing?
[/quote]

Map even weer terug zetten.
Dan Bluetooth uitschakelen (raar maar waar): istellingen->verbindingen->bluetooth->modus->vinkje weg bij inschakelen.

Wederom 2577 verwijderen
Daarna moet hij het doen.

Je kunt daarna ook gewoon BT weer aanzetten.

Succes,

Misschien iets voor de starttopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik weet het niet, maar horen vragen als "mijn TomTom start niet, hoe installeer ik extra kaarten in TomTom, waarom werkt mijn [vul willekeurige tomtom kaart in] niet?" niet in het "Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2" thuis?
/bitchmode off

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.