HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 151.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Bedankt voor de reacties! Het wordt dus de SanDisk microSD 8GB SDHC C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 21:07

Dw1-nl

Webontwikkelaar

8gb is tog hoogste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tot nu toe wel ja

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Oke weet iemand of je deze ook in de duitse media markt krijg, zo niet ga ik wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 14:59
WFvN schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:53:
Ik heb een 4 GB micro SDHC erin zitten en die werkt. (in tegenstelling tot de cardreader van m'n laptop van een jaar of wat oud, die kan hem dus niet lezen)
Kwestie van je card reader driver van je laptop updaten. Waarschijnlijk de veelgebruikte "Texas Instruments PCIxxxx Integrated FlashMedia Controller". Driver versie 2.0.0.8 brengt de oplossing.
Ik had hetzelfde probleem, met een vier jaar oude laptop en heb met een driver update alle geheugenkaartjes >1GB leesbaar.
Gebruik zelf trouwens een Sandisk 8GB MicroSD'tje in de Cruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Situatie: ben Belg, aangesloten bij BASE en vandaag naar Frankijk gegaan om te mountainbiken...Cruise kreeg maar geen verbinding met één van de netwerken. Bij instellingen (verbindingen) vanalles geprobeerd: netwerk automatisch, handmatig, de band veranderen naar automatisch etc etc...Weet iemand raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 22:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:34:
Situatie: ben Belg, aangesloten bij BASE en vandaag naar Frankijk gegaan om te mountainbiken...Cruise kreeg maar geen verbinding met één van de netwerken. Bij instellingen (verbindingen) vanalles geprobeerd: netwerk automatisch, handmatig, de band veranderen naar automatisch etc etc...Weet iemand raad??
Die vraag kun je het beste bij je provider (Base) neerleggen denk ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Pinobigbird schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:12:
[...]

Die heb ik er ook op staan sinds dit weekend. Ik ben er wel achter gekomen dat hij wel erg light is; als je een cab installeert mis je soms nog bestanden die standaard in je /windows map horen maar niet in deze rom en niet in de cab zitten. Dat is nogal onhandig en leverde me veel frustraties en uren zoeken op. Niet geschikt voor beginners zal ik maar zeggen.

Ik ben wel benieuwd naar de aangekondigde medium NL rom van Lexi (@Lexi: komt die er nog wel?) en naar de zeer complete nieuwe Glass release.
Hij komt deze week uit. Heb het erg druk gehad :) Woensdag staat hij zeker op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:06

RgR

Eerder meldde ik al dat het slot van de micro-sd bij mij niet goed werkte (kaartje floept er steeds uit). Sinds vandaag blijkt ook opeens mijn luidsprekertje (boven het display) niet meer te werken. Kan me dus helaas aansluiten in de rij met mensen met dit probleem.

Ik lees dat ze het moederbord gaan vervangen als je hem ter reparatie opstuurt. Nu hopen dat dit niet helemaal hetzelfde soort moederbord is, want dan blijft de kans groot dat ook daar het microfoontje binnenkort weer van sneuvelt...

Ik ben behoorlijk voorzichtig met mijn spullen, en toch twee defecten binnen 1 maand, en ben niet de enige zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

RgR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 01:24:
Eerder meldde ik al dat het slot van de micro-sd bij mij niet goed werkte (kaartje floept er steeds uit). Sinds vandaag blijkt ook opeens mijn luidsprekertje (boven het display) niet meer te werken. Kan me dus helaas aansluiten in de rij met mensen met dit probleem.

Ik lees dat ze het moederbord gaan vervangen als je hem ter reparatie opstuurt. Nu hopen dat dit niet helemaal hetzelfde soort moederbord is, want dan blijft de kans groot dat ook daar het microfoontje binnenkort weer van sneuvelt...

Ik ben behoorlijk voorzichtig met mijn spullen, en toch twee defecten binnen 1 maand, en ben niet de enige zie ik.
Hoe lang (na factuurdatum) heb je hem in huis? Indien je binnen 30 dagen bent, kan de leverancier hem gewoon omruilen voor een compleet nieuw toestel. Lees even een week terug (als je niet al gelezen hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-08 07:35
Volgens mij heeft Nederland gewoon een batch maandagochtendmodellen ontvangen, als ik dit zo lees.
Telkens meer mensen kampen met hetzelfde defect, en op XDA lees je er behoorlijk weinig over... Hoeveel mensen hebben eigenlijk last hiervan? Onderhand lijkt 't bijna de helft te zijn (zelf heb ik (nog *afkloppen*) geen problemen).

Wat is het Serie- en productnummer, aankoopdatum en van welke winkels komen ze af?

Voor mij:
(nog) geen problemen
komt van Smartphonestunts af
2 februari ontvangen
S/N: HT804GE00520
P/N: 99HDZ024-00 B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Even een vraagje, ben ik de enige waarbij quickGPS op 100% downloaded blijft hangen en daarna een fout aangeeft ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-08 16:12

Dav0s

Hr?

brrrt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:29:
Volgens mij heeft Nederland gewoon een batch maandagochtendmodellen ontvangen, als ik dit zo lees.
Telkens meer mensen kampen met hetzelfde defect, en op XDA lees je er behoorlijk weinig over... Hoeveel mensen hebben eigenlijk last hiervan? Onderhand lijkt 't bijna de helft te zijn (zelf heb ik (nog *afkloppen*) geen problemen).

Wat is het Serie- en productnummer, aankoopdatum en van welke winkels komen ze af?

Voor mij:
(nog) geen problemen
2 februari ontvangen
Waar kan je S/N en P/N ook weer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-08 23:51
lexi1986 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:47:
[...]

Hij komt deze week uit. Heb het erg druk gehad :) Woensdag staat hij zeker op xda.
Klopt het dat XDA forum down is?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dav0s schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:56:
[...]

Waar kan je S/N en P/N ook weer vinden?
Achter op de doos (die je eraf schuift) en achter het batterijtje in je toestel

Maar ook ik denk aan een serie maandagochtendmodellen (heb ik geloof ik ook al een keer eerder uitgesproken)

Ik denk dat ik nu al aan 8 mensen kom met het defecte speakertje.
CRiMiNaL schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:37:
Even een vraagje, ben ik de enige waarbij quickGPS op 100% downloaded blijft hangen en daarna een fout aangeeft ?
Ik kan niet voor de rest spreken maar ik heb er geen last van (niet op m'n vorige toestel en niet op de huidige)

[ Voor 52% gewijzigd door WFvN op 19-05-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16

Voor mij:
(nog) geen problemen
2 februari ontvangen
Mijne komt ook van Smartphonestunts af (ontvangen 30 januari) serienr. HT803GE.....
Is inmiddels 2x gevallen (vrij hard zelfs, op een houten vloer) en zelfs geen krasje of wat dan ook, dus óf ik heb ontzettend veel mazzel óf het zou inderdaad aan een slechte serie kunnen liggen (waar deze dus duidelijk niet toe behoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Heeft iemand video's van Metacafe.com aan de praat gekregen?
Ik heb het net TCPMP geprobeerd maar hij blijft aangeven een Flashplayer update nodig te hebben.
Flashplayer voor PPC geinstalleer maar werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-08 13:16

J-P

Syntax erro....

Voor mij:
(nog) geen problemen
2 februari ontvangen
Voor mij

Geen problemen (ondertussen afkloppend)
Ontvangstdatum: 25 Januari
S/N: HT803GE0447
P/N: 99HDZ024-00

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:06

RgR

Hoe lang (na factuurdatum) heb je hem in huis? Indien je binnen 30 dagen bent, kan de leverancier hem gewoon omruilen voor een compleet nieuw toestel. Lees even een week terug (als je niet al gelezen hebt)
Bedankt voor de tip! Helaas heb ik hem net iets langer dan 30 dagen, dus geldt dit niet voor mij.

Het serienummer van mijn kapotte TC begint trouwens met HT813GE243xx. Productnummer is 99HDZ024-00. Misschien dat we overeenkomsten kunnen vinden tussen de mensen met de speaker / microfoonproblemen.

edit: Ik zie alleen nog serienummers van mensen die geen problemen hebben, die lijken allemaal te beginnen met HT803 of HT804.

[ Voor 11% gewijzigd door RgR op 19-05-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

RgR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]

Bedankt voor de tip! Helaas heb ik hem net iets langer dan 30 dagen, dus geldt dit niet voor mij.

Het serienummer van mijn kapotte TC begint trouwens met HT813GE243xx. Productnummer is 99HDZ024-00. Misschien dat we overeenkomsten kunnen vinden tussen de mensen met de speaker / microfoonproblemen.

edit: Ik zie alleen nog serienummers van mensen die geen problemen hebben, die lijken allemaal te beginnen met HT803 of HT804.
Raar, zo te zien zijn dat nou juist de toestellen die als eerste werden geleverd. Het lijkt er dus op dat het vooral de toestellen zijn die na de eerste batch zijn verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024

Da BJ

huh?

Mijn data, om een beetje een beeld te kunnen krijgen: aangeschaft ergens in december, tussen kerst en oud en nieuw, bij de smartphoneshop. Geen problemen tot nog toe, hoewel hij wel traag begint te worden. Ik zal r s een nieuwe rom opknallen.
S/N HT750GE000xx
P/N 99HDZ012-xx

-edit- als ik naar die nummertjes kijk, dan heb ik wel een hele ouwe!

[ Voor 11% gewijzigd door Da BJ op 19-05-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
RgR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]

SN: HT805GE27643
Aangeschaft half februari, na anderhalve week was de microfoon kapot.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Tijd voor een nieuw deeltje misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 01:25
SN: HT803GE051..
Belcompany half februari

Geen problemen, wel veel stof in display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

sn: HT803GE050
Aangeschaft januari. Geen problemen.

Stof in display? Hoe krijg je dat voor elkaar?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speaker kapot..en aan/uit knop kapot..andere knoppen werken niet goed.
Ontvangstdatum: half april
S/N: HT814GE05560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 01:25
EWK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:10:
Stof in display? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hij zit altijd in mijn broekzak. Geen screenprotector.
Komt waarschijnlijk binnen via oorspeaker, bovenin zit het meeste stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Heb je 'm dan wel altijd in 't tasje zitten?

@ Daano: Ik ga er deze week mee aan de slag :)

[ Voor 36% gewijzigd door brrrt op 19-05-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:36:
ik kan bluetooth niet inschakelen :?

hij deed het perfect. BT gepaird met headsetje.
maar sinds een aantal dagen (niks geinstalleerd ofzo) kan ik bt niet meer aanzetten :(
in comm manager als ik bt wil inschakelen dan denkt ie na en blijft die alsnog uit. bij instellingen -> verbindingen -> bluetooth. vink ik de vakjes aan en druk op OK. als ik dan weer kijk, staan de vakjes niet aangevinkt.

ik heb de topics al doorgespit, maar kan er helaas niets over vinden.
dus wie o wie kan me HELLUPUH ?!
SP1: Heb je al een oplossing? Ik heb het nu ook. Ik denk dat ik hem maar op ga sturen.
Is er iemand anders evt die dit heeft/gehad heeft en de oplossing weet.

Werfje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
S/N : HT803GE04596
P/N : 99HDZ025-00 A

Eind januari bij GSMWeb

geen problemen tot nu toe. (behalve met provider :O :O Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Enkele berichten over verzending en aanverwante zaken zijn verwijderd. Dat soort berichten willen we hier niet zien, zie ook de topicwaarschuwing.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Laatst online: 01:15

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

S/N: HT808GE067xx
Begin maart gekocht bij 2call.nl. Ik heb 'm altijd in het bijgeleverde hoesje of in een dikker zelf-aangeschaft tasje zitten in m'n broekzak en gebruik de standaard screenprotector. Geen problemen of defecten.

Hier het lijstje tot nu toe. We missen vooral wat serienummers van defecte TC's. Misschien makkelijk als we de tabel gewoon aanvullen. Dan wordt het eerder duidelijk of een bepaalde serie problemen heeft:

S/NAanschafdatumDefecten
HT750GE00xxxeind december-
HT750GE000xxeind december-
HT750GE00566eind december-
HT802GE07454-"Cannot initialize camera"
HT803GExxxxx30 januari-
HT803GE0447x25 januari-
HT803GE04596eind januari-
HT803GE050xxjanuari-
HT803GE051xxhalf februariStof in display
HT803GE05480--
HT803GE0550828 januari-
HT804GE005202 februari-
HT805GE17586half februari-
HT805GE2126422 februari-
HT805GE2378213 februariDisplay defect, backlight gaat wel aan, pixels lichten echter niet meer op
HT805GE27248februariBlueTooth defect start niet meer en geeft hardware fout melding en Fm ontvanger defect
HT805GE27643half februarimicrofoon
HT805GE2889712 februari-
HT805GE2923519 februarispeaker werkt soms niet, bijvoorbeeld als ik een telefoongesprek opneem. Hij doet het daarna pas weer na een soft reset
HT808GExxxxx--
HT808GE067xxbegin maart-
HT808GE07971half april-
HT808GE08147--
HT813GExxxxx10 meispeaker
HT813GE23875-bluetooth
HT813GE23895--
HT813GE2392610 aprilDOA (speaker)
HT813GE243xxhalf apriltopspeaker, microSD slot
HT814GE05560half aprilSpeaker kapot, aan/uit knop kapot, andere knoppen werken niet goed
HT815GE120345 meibluetooth
HT815GE130xx2 mei-

De aanschafdatum lijkt eigenlijk al overbodige informatie. Het eerste cijfer in het serienummer lijkt voor het productiejaar te staan (HT8xx). De twee erna voor de productieweek (HTx08).

[ Voor 79% gewijzigd door Nextron op 20-05-2008 21:32 . Reden: S/N toevoeging ]

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik had vrijdag gemaild naar smartphoneshop met de mededeling dat htc 1 maand hanteert met die url erbij waar dat staat.
De medewerker zij dat ze er volgende week (vandaag dus) op zouden terugkomen dus ik maar wachten krijg ik in eens een email met:
Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer 14****** is vandaag verzonden naar het volgende adres:

Dus als het goed is krijg ik een nieuwe omdat dat ordernummer anders is :)
Zie je dat je gewoon een nieuwe kan regelen.
Zal morgen wel posten of het de oude of nieuwe is.

@Thanatoss
Er zijn ook nog problemen met accu die snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Hebben jullie trouwens ook dat wanneer je de photoviewer (of camera) uitzet, dat 'ie niet weg wilt gaan? Zelfs met WKTask kost het me altijd best veel moeite, wil de applicatie sluiten... Meestal moet ik 3 keer het tabje ingedrukt houden en op "close application" drukken.

Kan dit ook sneller?

@ Dw1-NL:
De batterij die snel leeg gaat veranderd met de tijd. Ik had 't aan 't begin ook, nu kan ik ineens veel langer met m'n batterij doen. :)
Wel doe ik 'm tegenwoordig elke nacht uit (schijnt beter te zijn voor de duurzaamheid van de accu), maar ik gebruik 'm nog even actief.

[ Voor 32% gewijzigd door brrrt op 19-05-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

@Thanatoss
Heb even de exacte aanschafdatum nagekeken en dat was 28 januari bij pdashop.
HT803GE05508

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

@Dw1-NL: ligt dat aan de capaciteit van je -defecte- accu of het verbruik van de TC? Ik heb PowerGuard geinstalleerd (tnx Muyz) en zie dat de TC soms 200mA verbruikt als alles uit is. Dan gaat de accu wel snel op ja... Nu verbruikt hij ~6mA als alles uit is. Dit is gedaald na een paar soft resets. Ik weet niet zeker of dit de (TomTom) GPS bug is want het verbruik bleef na een enkele softreset zonder gebruik van GPS wel hoog. Bij activeren van GPS steeg het verbruik wel verder.

@EWK: aangepast :)

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Mijn accu was kapot hij deed het niet meer telefoon starte alleen met oplader en baterij bleef op 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kievit1964 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:00:
S/N : HT803GE04596
P/N : 99HDZ025-00 A

Eind januari bij GSMWeb

geen problemen tot nu toe. (behalve met provider :O :O Telfort)
Hier alles perfect inclusief telfort (na wat mailtjes)
S/N HT750GE00566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

@Dw1-nl: Dit staat op de HTC site:
When battery power is completely drained and I charged the device using the USB cable, the amber/green LED indicator did not light up to notify me that the device's battery is being charged. It seems the device battery is not charging at all.
When battery power is completely drained, use the AC adapter to charge the battery. The AC adapter's voltage is higher than the USB cable, so the battery charges faster.
lijkt me vergezocht, maar is te proberen?

@keizerh: Heb je die heel toevallig eind vorig jaar gekocht? De serienummers lijken namelijk met jaar en week van productie te beginnen (bv bij mij HT8 08...)

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja <+:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Masimo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:40:
[...]

Kwestie van je card reader driver van je laptop updaten. Waarschijnlijk de veelgebruikte "Texas Instruments PCIxxxx Integrated FlashMedia Controller". Driver versie 2.0.0.8 brengt de oplossing.
Ik had hetzelfde probleem, met een vier jaar oude laptop en heb met een driver update alle geheugenkaartjes >1GB leesbaar.
Gebruik zelf trouwens een Sandisk 8GB MicroSD'tje in de Cruise.
Thanx voor de opmerking. Geprobeerd maar helaas....
Ook vreemd is trouwens:
Ik heb 2 kaartjes, een 2 GB en een 4GBHC.
Die 4GBHC wil m'n laptop dus niet vreten. M'n laptop vraagt of ik hem wil formatteren als ik die erin prik. Plug ik de 2GB erin, dan leest hij die wel. Prik ik daarna de 4GB er weer in dan vraagt hij niet of ik hem wil formatteren maar laat hij de inhoud van de 2GB zien :?

Mja, niet het grootste probleem want hij doet het in m'n toestelletje wel.
Thanatoss schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:22:
@Dw1-nl: Dit staat op de HTC site:
[...]
lijkt me vergezocht, maar is te proberen?

@keizerh: Heb je die heel toevallig eind vorig jaar gekocht? De serienummers lijken namelijk met jaar en week van productie te beginnen (bv bij mij HT8 08...)
Hm....

Het toestel dat defect ging was HT813...
Het toestel wat ik nu heb is HT814...

Tijd voor een verzameling van alle gegevens?

[knip]Ja, maar in een bericht verderop staat hij[/knip]

Verder ben ik op zoek naar een mooie waterdichte behuizing voor als ik hem mee wil nemen op m'n 'open' ligfiets.

Ik zat te denken aan deze 2 behuizingen:
http://www.innocatch.nl/index.php?ProdGroup=RAMAQ3X
Binnenmaten: 11.7 x 6.0 x 2.8 cm
Afbeeldingslocatie: http://shop.innocatch.nl/ProductImg/RAM-AQ3-KT053-2.jpg

en deze:
http://shop.innocatch.nl/index.php?ProdGroup=OBARMOR2600
Binnenmaten: mm(L 152.400 - B 85.725 - D 28.575)
Afbeeldingslocatie: http://shop.innocatch.nl/ProductImg/OBARMOR2600-1.jpg

Die eerste is wat goedkoper en kan met RAM mount gebruikt worden. Die is tevens kleiner; de TC lijkt er nèt in te passen met z'n:
• Lengte: 110 mm
• Breedte: 58 mm
• Diepte: 16 mm

Iemand ervaring met deze behuizingen?

[ Voor 102% gewijzigd door WFvN op 20-05-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 18-08 14:59
S/N: HT805GE17586
Half februari gekocht bij euh ........GSMWeb.nl
T-Mobile abo + data.

Bel, sms, internet en e-mail me onderhand suf. Intensief gebruik dus o.a. voor mijn werk.
Tot nu toe geen enkel probleem ondervonden. Alles werkt prima.
Alleen geen HDSPA dekking in mijn regio :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik hoop dat de mensen met een TC met defecte speaker hier ook nog even hun s/n willen plaatsen (die het nog niet gedaan hebben uiteraard)

Met name:
Dav0s
Dennis_000 (goed, geen speaker maar BT defect)
wakuwakuhullie
ordep
priens
Robjuh_ (wat is er precies bij jou defect?)

[ Voor 34% gewijzigd door WFvN op 19-05-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Mijn serienummer is: HT815GE12034

Aangeschaft 5-5-2008

Probleem Bluetooth gaat niet meer aan, ook niet na 3x hard reset.

Gekocht helaas bij GSMWEB.nl, dozenschuivers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Serienummer HT805GE23782
Aankoopdatum 13/02/2008
Bedrijf GSMweb :(
Defect Display defect, backlight gaat wel aan, pixels lichten echter niet meer op

Momenteel:
19/05/2008 15:18:45 Wij wachten op onderdelen van de fabrikant
16/05/2008 11:50:02 Herstel en/of omruil

[ Voor 25% gewijzigd door Yellowneck op 19-05-2008 22:41 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Ben ik zowat de enige die een werkende TC heeft sinds februari? Ik ga mijn TC aan een dagelijkse inspectie onderwerpen :/. Blijkbaar zijn ze in die HTC fabriek nog bij aan het komen van hun Chinese nieuwjaarsviering.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Heeft iemand ervaring met deze verloopstekker?:

Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/YAK157/1.jpg

En werkt die goed op de cruise of kan je dan beter een andere nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-08 11:48
Bogey Dope schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 01:28:
----
Deze heb ik inderdaad ook, werkt prima, ook in combinatie met de radio.

En nog even dit:
S/N: HT808GE07971

Half april aangeschaft bij The Phonehouse, totaal geen problemen mee gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 20-05-2008 08:45 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Thanatoss schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:50:
Ben ik zowat de enige die een werkende TC heeft sinds februari? Ik ga mijn TC aan een dagelijkse inspectie onderwerpen :/. Blijkbaar zijn ze in die HTC fabriek nog bij aan het komen van hun Chinese nieuwjaarsviering.
Ook geen problemen hier hoor: Meegeweest op vakantie, 10 uur in de volle zon tegen de voorruit geplakt. No problemo! 8)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
ik heb 'm ook van februari. Wel begin februari, maar nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:33

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mijn tel heeft nog niks...

HT813GE23875

@WFvN
Ik begrijp dat jij je tel wil beschermen, maar zo'n case...is dat niet een beetje over the top?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-08 16:12

Dav0s

Hr?

Ik heb hem sinds 18/19 februari.
S/N: HT805GE292xx

De speaker werkt soms niet, bijvoorbeeld als ik een telefoongesprek opneem. Hij doet het daarna pas weer na een soft reset.

[ Voor 12% gewijzigd door Dav0s op 20-05-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een 3tal weken een cruise maar krijg mijn instellingen voor GPRS en internet niet in orde. Via proximus wel mijn instellingen ontvangen maar lukt absoluut niet.

kan iemand me hier helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-08 13:26

Garyu

WW

Bogey Dope schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 01:28:

[afbeelding]

Waar kan je deze kopen?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:32:
Heb al een 3tal weken een cruise maar krijg mijn instellingen voor GPRS en internet niet in orde. Via proximus wel mijn instellingen ontvangen maar lukt absoluut niet.

Waarschijnlijk wel, maar dan zul je toch echt meer info moeten geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Garyu schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:39:
[...]

Waar kan je deze kopen?
Bijvoorbeeld hier: http://www.yagoda.nl/11pi...adapter-kabel-p-2598.html?

[ Voor 14% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 20-05-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:05:
Mijn tel heeft nog niks...

HT813GE23875

@WFvN
Ik begrijp dat jij je tel wil beschermen, maar zo'n case...is dat niet een beetje over the top?
Euhm... neuh, niet als je op de fiets gaat vind ik. Een regenbui op je dak krijgen is voor mij niet zo'n probleem (ook al ben ik van suiker :P ) maar m'n TC zal het minder prettig vinden gok ik.

Het is dus ook niet om altijd er omheen te hebben maar puur voor fietstochten op m'n Fujin (in m'n Versatile heb ik hem op een gewone autohouder en aan m'n riem zit hij in een leren hoesje)

[ Voor 4% gewijzigd door WFvN op 20-05-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbr schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar dan zul je toch echt meer info moeten geven....
Ik vul alle instelling in zoals ze opgegeven worden door de provider betreffende GPRS om op het Vodafone live portaal te geraken maar toestel zegt dan dat de verbinding verbroken is maar ben wel nog steeds online. Geraak er enkel niet met mijn IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08 13:05

reaL_G

G

zal die van mij maar ook ff posten.

gekocht begin 22 februari
S/N HT805GE21264

no problems so far.

[ Voor 8% gewijzigd door reaL_G op 20-05-2008 11:11 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-08 18:27
S/N HT802GE07454

"Cannot initialize camera"

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

Pinobigbird

doesn't share food!

Als we dan toch bezig zijn:

S/N HT815GE130xx
Ontvangen 2 mei 2008 via Bestelmaar.nl

Tot nu toe geen problemen tegengekomen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een TC zonder problemen tot dusver:

S/N HT805GE28897 geleverd op 12 februari via Smartphonestunts.nl

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Laatst online: 05-08 13:53
en nog 1

s/n HT808GE08147

No problemo

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu wil ik met usb kabel syncen nadat ik het een keertje via bluetooth geprobeerd had (gelukt trouwens) maar nu wil hij niet meer via usb syncen.

bedankt voor jullie feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:52
Problemen: Geen problemen
Ontvangstdatum: halverwege april
Gekocht bij: studentmobiel
S/N: HT813GE23895

Nergens problemen mee, heerlijk telefoontje eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:51:
nu wil ik met usb kabel syncen nadat ik het een keertje via bluetooth geprobeerd had (gelukt trouwens) maar nu wil hij niet meer via usb syncen.

bedankt voor jullie feedback
Bij mij lukte dit weer nadat ik Activesync opnieuw geinstalleerd had.
Daarna een soft-reset gedaan terwijl de Cruise via de USB aan de computer hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:27
Hier ook nog een positief bericht, ik denk dat ik wel een van de eerste was met een TC in nl, volgens mij was het ergens vlak voor kerst.
Ik gebruik de telefoon vrij intensief, vooral het agenda deel. Via een unlimited telfort-data abbo staat mijn TC continu in verbinding met een Exchange server.
Dat werkt echt perfect, als ik bijvoorbeeld in Outlook een afspraak aanmaak staat hij binnen 5 seconden op mijn TC. Verder gebruik ik hem soms om muziek te streamen vanaf mijn server, dit gaat ook prima. Ik heb voor zover ik me kan herinneren nooit een vastloper gehad. Misschien komt dat ook omdat ik nooit films kijk of games speel (nouja, solitaire :)).
Verder valt het me op dat de behuizing echt super degelijk is, ik heb hem altijd in mn zak, soms (ik probeer er wel aan te denken) met sleutels en hij ziet er gewoon nog echt goed uit.
Verder werkt de gps perfect, vooral leuk icm Google Maps en een unlimited data abbo, kun je op je TC zien waar je rijd :+

Edit:

Ik heb zelf ook nog ene programmaatje geschreven waarmee ik SMS-jes kan versturen via voipcheap (http://www.voipcheap.com/en/sms.html). Dit is meestal gratis :-)
Bij voldoende belangstelling wil ik dit programma wel even configureerbaar maken en beschikbaar stellen.

[ Voor 13% gewijzigd door DRAFTER86 op 20-05-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 05:40
Hier een S/N met HT808 en nog geen problemen so far :) (even afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:00:
Ik vul alle instelling in zoals ze opgegeven worden door de provider betreffende GPRS om op het Vodafone live portaal te geraken maar toestel zegt dan dat de verbinding verbroken is maar ben wel nog steeds online. Geraak er enkel niet met mijn IE
Het lijkt alsof je, eenmaal verbonden via GPRS, geen IP of default gateway krijgt. In dat geval zou ik contact op nemen met Vodafone.... hoogstwaarschijnlijk kunnen zij nagaan waarom je connectieproblemen ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

DRAFTER86 ik heb wel intresse is dat dan gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

DRAFTER86 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:22:
Ik heb zelf ook nog ene programmaatje geschreven waarmee ik SMS-jes kan versturen via voipcheap (http://www.voipcheap.com/en/sms.html). Dit is meestal gratis :-)
Bij voldoende belangstelling wil ik dit programma wel even configureerbaar maken en beschikbaar stellen.
Uiteraard heb ik voldoende belangstelling... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Weet iemand of er al een register tweak is om de knop linkonder in het scherm kunt veranderen?
Bijvoorbeeld (en bij voorkeur) in: Nieuw sms bericht ofzo?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

EWK schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:37:
Weet iemand of er al een register tweak is om de knop linkonder in het scherm kunt veranderen?
Bijvoorbeeld (en bij voorkeur) in: Nieuw sms bericht ofzo?
Yep via de sleutel:

code:
1
2
3
KEY: HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Today/Keys/112 (voor de linker, 113 voor de rechter)
String Value: Default -> Name to Display
String Value: Open -> "Path to exe"

Op XDA is er ook een proggie voor te vinden

Voor een nieuwe SMS kan je dit gebruiken

[ Voor 14% gewijzigd door J-P op 20-05-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben ook zeker geïnteresseerd DRAFTER86!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Hallo, ik mijn htc is helaas defect mijn bluetooth werk niet meer en mijn radio werkt ook niet meer allebij zomaar in eens, ik heb em in februari besteld bij smartphonestunts nou heb ik hun gemailed en kreeg ik een nummer EuroTwice heb der 1 keer heen gebeld maar welke keuze moet inemen?

Voor in het defecten lijstje:
Mijn Serienr: HT805GE27248
Omschrijving: BlueTooth defect start niet meer en geeft hardware fout meding, en Fm ontvanger defect

Heb precies de zelfde verschijnselen als SP1 met me bluetooth zie hieronder
SP1 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:36:
ik kan bluetooth niet inschakelen

hij deed het perfect. BT gepaird met headsetje.
maar sinds een aantal dagen (niks geinstalleerd ofzo) kan ik bt niet meer aanzetten
in comm manager als ik bt wil inschakelen dan denkt ie na en blijft die alsnog uit. bij instellingen -> verbindingen -> bluetooth. vink ik de vakjes aan en druk op OK. als ik dan weer kijk, staan de vakjes niet aangevinkt.

ik heb de topics al doorgespit, maar kan er helaas niets over vinden.
dus wie o wie kan me HELLUPUH ?!

[ Voor 41% gewijzigd door Zer0cool12342 op 20-05-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Joepie 1 min geleden compleet nieuwe TC gekregen omdat de vorige kapot was en weg voor reperatie was en ik zei die hoef ik niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Dw1-nl op 20-05-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jibe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:32:

Bij settings > Connections op connection setup klikken en dan gewoon proximus selecteren. Werkt perfect. Indien dit nog niet werkt heb je bij je Proximus abonnement nog geen data verbinding geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Dw1-nl schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:06:
Ja 1 min geleden compleet nieuwe TC gekregen omdat de vorige kapot was en weg voor reperatie was en ik zij die hoef ik niet meer.
Is een reactie waarop? (ps. zij = zei)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Nergens op ik bedoelde van jaaa van joepie xD
Aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-07 09:04

Twan V

...en er stralend uitzien

Dw1-nl schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:06:
Joepie 1 min geleden compleet nieuwe TC gekregen omdat de vorige kapot was en weg voor reperatie was en ik zei die hoef ik niet meer.
Even voor de volledigheid:
- Wat was er (ook al weer) mis mee?
- Hoe lang heb je uiteindelijk zonder telefoon gezeten?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

De telefoon deed niet meer opladen accu bleef op 0%
Repareren duurde 2 á 3 weken maar na 2 weken had ik mail gestuurd met link van een reactie in de dit topic waarop stond dat de DOA van HTC in België 1 maand na aankoop hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

pff..lama :P

[ Voor 96% gewijzigd door Yellowneck op 20-05-2008 17:49 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Het recente lijstje met toestellen.
x geeft aan dat de GoTter dat S/N heeft zonder problemen, overig commentaar betekent een defect.
. 750 802 803 804 805 808 813 814 815
Da BJ x . . . . . . . .
keizerh x . . . . . . . .
Mr_Blobby x . . . . . . . .
Kenhas . Camera . . . . . .
MarkII . . x (stof in display) . . . . . .
asje62 . . x . . . . . .
Bogey Dope . . x . . . . . .
EWK . . x . . . . . .
Kievit 1964 . . x . . . . . .
sander85 . . x . . . . . .
brrt . . . x . . . . .
Masimo . . . . x . . . .
real_G . . . x . . . .
ArdK . . . x . . . .
Dav0s . . . Speaker (soms) . . . .
Xanion . . . . Microfoon . . . .
Yellowneck . . . . Display . . . .
Zer0cool12342 . . . BT/Radio . . . .
Thanatoss . . . . . x . . .
BurnHard . . . . x . . .
HackZois . . . . . x . .
WFvN . . . . . . Speakertje x (nog geen problemen) .
Robjuh_ . . . . . . Speakertje (DOA) . .
RgR . . . . . . P . .
Niels_theun . . . . . . . Speakertje .
wakuwakuhullie . . . . . . . . BT
Pinobigbird . . . . . . . x

Nog meer Tweakers die hun toestel op de lijst willen? Zeker 'probleemgevallen' zijn hier 'welkom'.

[edit]
Inmiddels 25 toestellen in de lijst waarvan 13 goed en 12 met een defect.
Meeste defecten zitten in de 805 en hoger waarbij 813 ook fors wat probleemtoestellen heeft (in de lijst)
4 toestellen met het speaker probleem

[ Voor 6% gewijzigd door WFvN op 20-05-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-08 11:40
Heb hem sinds 10-4 van 2Call

Meteen uit de doos al DOA... Speaker defect

S/N: HT813GE23926

P/N: 99HDZ024 - 00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Hoe is de garantieafhandeling gegaan? (ik heb 'm daar ook gekocht).

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Ja ik zo ook graag willen weten hoe die garantie verloopt ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 15:18
De mijne eind december aangeschaft en nog geen problemen mee gehad.
S/N: HT 750 GE00xxx

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:45
sander85 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:32:
Jup hier. (Nog) geen hardware defecten tegen gekomen. (Afkloppen :P)

S/N:HT803GE05480
P/N:99HDZ024-00 A
Ik quote mezelf nog even om me toe te voegen aan de bovenstaande lijst. Ik heb hem ontvangen medio eind Maart via gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-08 11:40
Thanatoss schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:29:
Hoe is de garantieafhandeling gegaan? (ik heb 'm daar ook gekocht).
Nou je hebt sowieso binnen 8 dagen recht op een nieuwe.... heb hem dus meteen retour gestuurd na mailcontact... en 2 dagen later had ik een nieuwe.. Goede service verder en mailcontact (Zondag zelfs) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 20:10

voz

De echte kenner

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad, heb em ongeveer 6 weken via gsmweb.nl. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

S/N HT814GE05345
P/N 99HDZ024-00

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Dit topic kan dicht.
Voor de normale HTC Touch Cruise vragen kan je in hetHTC Touch Cruise - Deel 4 topic terecht.
We hebben nu ook een topic speciaal voor de fabricagefouten. Daarvoor kan je in Het HTC Touch Cruise problemen topic terecht.

Nu is het gescheiden, zodat we overzichtelijkere topics hebben. Blijf vooral je S/N posten en of je problemen hebt! :)

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Modbreak: MededelingInmiddels zijn we aanbeland bij een nieuw deel van dit topic: HTC Touch Cruise - Deel 4 Omdat het de laatste paar pagina's vooral ging over problemen met de Cruise werden er veelvuldig serie nummers en problemen uitgewisseld. Dit lag een beetje tegen topic vervuiling aan en daarom hebben we besloten dat die problemen een eigen topic krijgen: Het Touch Cruise problemen topic

Hou het dus in het nieuwe topic graag ontopic en dan puur over de Touch Cruise en in dat andere topic kunnen de nieuwe problemen aanbod komen :)

Dan rest mij nog brrrt te bedanken voor zijn tijd en moeite die hij gestoken heeft in de nieuwe topics _/-\o_
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.