Wáárom dit topic?
Nu de HTC Touch Cruise wat langer op de markt is, blijkt dat er in Nederland een aantal zogenoemde "maandagmorgenmodellen" geleverd zijn. Een veel voorkomende fout is bijvoorbeeld een defecte speaker.
Omdat in het HTC Touch Cruise - Deel 3 topic, het einde vooral over deze problemen ging, hebben we besloten hier een apart topic voor aan te maken.
Graag verzoeken wij iedereen met een Touch Cruise zijn S/N hier te plaatsen (te vinden achter de batterij), zodat we kunnen achterhalen waar de fout ligt. Een groot aantal GOT-ters hebben dit al gedaan, en we kunnen al wat resultaten zien.
Dus ook als er niks mee fout is (ik heb bijvoorbeeld geen problemen met m'n TC), graag je S/N hier plaatsen. Dan worden mensen niet ontmoedigd dit toestel te kopen.
Wat moet ik doen als ik een foutief model ontvangen heb?
Je kan dan een belletje plegen naar de winkel waar je 'm gekocht hebt, maar je kan ook direct contact opnemen met HTC:
Nederland: 020-7965399
Belgie: 011-230447
De HTC Touch Cruise wordt na aanmelding thuis opgehaald, na herstelling wordt deze aan u retour gezonden.
In de 2 posts hieronder hebben Thanatoss en WFvN een lijstje opgesteld met gebruikers/serienummers, die ook up-to-date gehouden worden. Dan staat 't niet meer dubbelop.
Bedankt voor de moeite!
/me Nog meer Tweakers die hun toestel op de lijst willen? Zeker 'probleemgevallen' zijn hier 'welkom'.
[ Voor 182% gewijzigd door brrrt op 22-05-2008 23:37 ]