Serienummer: HT813GE220xx
Aanschafdatum: 25 apr 2008
Problemen:
Tot nu toe alleen vastlopers af en toe.
Aanschafdatum: 25 apr 2008
Problemen:
Tot nu toe alleen vastlopers af en toe.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Verwijderd
Verwijderd
Deed je scherm het nog wel ( was het zichtbaar ) en deden je toetsen het nog?Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:25:
Serienummer: HT805GE******
Aanschafdatum: Februari 2008
Probleem met touchscreen. Eerst uitlijning niet goed. Nu doet gehele touchscreen het niet meer. Vrijdag 24-10 naar Euro Twice voor reparatie. Lijkt wel heel erg op probleem van Torpedojager, ook zelfde SN(zie topicstart)
[ Voor 5% gewijzigd door Speedyb op 22-10-2008 15:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Scherm was wel zichtbaar, toetsen deden het niet meer. Toestel reageerd helemaal niet meer op welke vorm van aanraken wat dan ook. Eerst was de reactie van scherm elke keer niet juist, dus intoetsen nummer één resulteerde in reactie van scherm door invullen van nummer 2(en ook virtuele toetsaanslag van nummer twee) hierna werd het nog slechter. Intoetsen 1, reactie nummer 4/5(op kleinste toetsenbord). Nu dus helemaal geen reactie meer. Speedyb hoe lang voordat toestel weer op weg terug was? Hoop toch dat ik toestel niet al te lang kwijt ben. Hoor ook graag even wat uitkomst is van reparatie? Is het opgelost? Nieuw scherm? Nieuwe telefoon? Nieuwe software? Ben benieuwd? O ja post nog even begindeel serienummer? Kijken of het dezelfde batch is?Speedyb schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:10:
[...]
Deed je scherm het nog wel ( was het zichtbaar ) en deden je toetsen het nog?
Bij mij niet namelijk.
Net trouwens gezien op de site van eurotwice ( http://www.eurotwice.be/PrivateUser/default.asp?lang=nlfile ) dat hij opgestuurd is... ( Let op site van eurotwice doet het alleen met IE en niet met FireFox)
Tracking van htc ( http://tracking.htc.com/ViewTicket.aspx ) is niet helemaal up to date.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 16:39 ]
Begindeel van het serienummer is: HT807GE*****Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:34:
[...]
Scherm was wel zichtbaar, toetsen deden het niet meer. Toestel reageerd helemaal niet meer op welke vorm van aanraken wat dan ook. Eerst was de reactie van scherm elke keer niet juist, dus intoetsen nummer één resulteerde in reactie van scherm door invullen van nummer 2(en ook virtuele toetsaanslag van nummer twee) hierna werd het nog slechter. Intoetsen 1, reactie nummer 4/5(op kleinste toetsenbord). Nu dus helemaal geen reactie meer. Speedyb hoe lang voordat toestel weer op weg terug was? Hoop toch dat ik toestel niet al te lang kwijt ben. Hoor ook graag even wat uitkomst is van reparatie? Is het opgelost? Nieuw scherm? Nieuwe telefoon? Nieuwe software? Ben benieuwd? O ja post nog even begindeel serienummer? Kijken of het dezelfde batch is?
Verwijderd
Oké thanks, afwachten hoe lang die van mij weg is. Nieuw scherm zou wel goed uitkomen. Oude zitten aantal krassen op. Geen screen protector gebruiktSpeedyb schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:44:
[...]
Begindeel van het serienummer is: HT807GE*****
Dus het is een andere batch.
Vandaag mijn telefoon terug ontvangen
Op de bon staat dat ik een nieuw scherm heb en een nieuw moederboard. (Dus eigenlijk een nieuwe telefoon )
Hij lijkt weer goed te werken....
Dus hij is 10 dagen weggeweest.
aw snap, was dat het alweer?
Heb hem gister al retour gekregen.... Maandag is ie op gehaald... Vrijdag gebeldRobjuh_ schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:38:
Heb de TC voor de 2e keer terug gestuurd.... De geheugenkaart werd niet meer gelezen en schoot telkens uit het slot...
En zo gauw het toestel uit standby werd gehaald middels de aan/uit knop..., Na 5/10 seconden ga ie de melding of het uitgeschakeld wou worden....
Nou hij is nou bij Eurotwice dus ben benieuwd...
Serienummer : HT813GE******
Welke software draai je er op? Zit daar nog wat home-brewn stuff bij?Kenhas schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:36:
Het moederbord is dus vervangen. Waardoor zou het dan nog kunnen komen dat die reboots voorkomen?
Verwijderd
Yep, same here; als de repair klaar is wordt je status als 'verzonden' aangegeven, maar dan duurt het max een dag voordat het weg is. Dus in mijn geval de 14e klaar en de 17e eerste keer aangeboden door TNT.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:35:
... Erg onhandig dat HTC tracking een dag later is met info. Verder nog geen trace gehad van het pakketje wat retour komt? Iemand vertelde al het pakket met TNT uit de bilt te hebben ontvangen. Heen met UPS terug met TNT? Hebben meer mensen het pakket via TNT terug gehad?
Hmm, het is denk ik dan toch een fout in je hardware, al heb ik nu met 6.1 ook problemen: niet alleen de software loopt nu (veel) vaker vast (o.a. loopt mail app 1x per dag minstens vast), maar heb ik ook last van random uitschakelen als de telefoon in je broekzak zit. Natuurlijk zit er geen ander materiaal in de broekzak, al is het alleen maar om krassen te voorkomen zo zonder screenprotector. Ook heb ik als ik zit de telefoon niet in de broekzak.Kenhas schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:10:
Ik draai gewoon 6.1 zonder 3rd party applicaties. Had het probleem ook al met 6.0
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kijk, dat heb ik nu ook en ik maar denken dat het aan mijn Telfort netwerk ligt! Alleen heb ik ik ook wanneer iemand mij belt, dat de verbinding spontaan wordt verbroken!Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:28:
Hallo,
Ik was zeer tevreden over de HTC TOUCH totdat.... ik sinds gister ineens niet meer goed kan bellen. Als ik wil bellen geeft hij een paar piepjes en beeindigd het gesprek dan vanzelf. Ook als ik gebeld word en opneem hoor ik degene die belt wel maar hij mij niet.. Heeft iemand hier ervaring mee en/of kan iemand mij helpen?
Grt. jelmer
Hier heb ik al een sinds een maand of twee last van.Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:28:
Hallo,
Ik was zeer tevreden over de HTC TOUCH totdat.... ik sinds gister ineens niet meer goed kan bellen. Als ik wil bellen geeft hij een paar piepjes en beeindigd het gesprek dan vanzelf. Ook als ik gebeld word en opneem hoor ik degene die belt wel maar hij mij niet.. Heeft iemand hier ervaring mee en/of kan iemand mij helpen?
Grt. jelmer
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Update: Kreeg met toestel nr 2 binnen de kortste keren ook weer vergelijkbare problemen. Heb het ding weer linea recta teruggestuurd met de boodschap dat ik GEEN vervangend exemplaar meer hoefde.maestrodesigns schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:44:
[...]
Update: 03-07 - Toestel opgestuurd naar leverancier. 09-07 - Toestel is door Eurotwice opgehaald voor reparatie. 22-07 - Het toestel is vervangen door een ander exemplaar en heeft nu dus ook een ander IMEI nummer. Het lijkt erop dat alles het nu weer doet. *fingers crossed*
[ Voor 10% gewijzigd door maestrodesigns op 12-12-2008 17:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Plotseling, geconstateerd toen ik hem 's avonds uit mijn broekzak haalde.EWK schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:38:
Schade of plotseling?
Verwijderd
Zojuist contact gehad met de reparatie service en HTC Support.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:27:
[...]
Plotseling, geconstateerd toen ik hem 's avonds uit mijn broekzak haalde.
Heb hem opgestuurd ter reparatie. Maar heb nu een brief ontvangen dat de reparatie buiten de garantie valt![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat er geen garantie op het scherm zat.
Maar even bellen
Verwijderd
Hier kun je snel en goed een scherm laten plaatsen , Pdatech centreVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:00:
[...]
Zojuist contact gehad met de reparatie service en HTC Support.
Dit heeft me geleerd dat HTC alle gevallen met het display buiten de garantie laten vallen.
Ze zeggen dat je de mobiele telefoon eigenlijk niet als mobiele telefoon kan gebruiken, omdat het display te zwak is om in je broekzak/jaszak/tas mee te nemen. Het interne scherm kan dan eenvoudig knappen terwijl de buitenkant onbeschadigd blijft. En daarom sluiten ze dit uit van garantie.
Dan vraag ik je, wie ontwerpt een mobiele telefoon/pda die te zwak is om mee te nemen?????
O ik mocht nog wel een e-mail sturen naar het hoofdkantoor in Engeland.
Verwijderd
Ze zijn inderdaad goedkoper dan de HTC reparatie service.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:17:
[...]
Hier kun je snel en goed een scherm laten plaatsen , Pdatech centre
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Valt onder schade veroorzaakt als gevolg verkeerd gebruik door gebruikerBeQuietAndDrive schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:38:
Dan zou bijvoorbeeld in de garantievoorwaarden moeten omschreven staan dat het in de broekzak steken onder oneigenlijk gebruik valt lijkt me. Laat ze dat maar eens aantonen dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 13:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zonde, die van mij werkt al een jaar probleemloos en hoop dat 'ie dat nog wel even blijft doen. Maar waarom heb je hem op dag twee niet terug gebracht eigenlijk?Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:29:
Ik vond het vanaf dag één al niks,en dit alles bevestigd dat wel weer...
voor mij dus ook geen HTC meer...
Goede keus iddSpeedyb schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:32:
Ik heb met HTC TC ( HT807GE***** ) weer op moeten sturen, maar deze keer was het mijn eigen "schuld"
....................
Goede service van HTC
AmenVerwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:29:
Ik vond het vanaf dag één al niks,en dit alles bevestigd dat wel weer...
voor mij dus ook geen HTC meer...
[ Voor 14% gewijzigd door DocM3 op 09-03-2009 12:07 ]
Don't they have towels in the future ?
Het is niet echt een ringvorm, maar verder lijkt het er wel sterk op.brrrt schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:16:
Is het een soort olie-achtige vlek?
Dit heeft te maken met newtonringen, en ik heb ergens gelezen dat dit met een föhn (niet te dichtbij houden!!) op te lossen is. Al staat in datzelfde topic dat 't weer niet aan te raden is: linkje naar PocketInfo over deze kwestie
Misschien staat daar wat nuttigs in
In dat topic worden newtonringen gezien als een irritatie omdat het zichtbaar is op/in het scherm... Ik weet dus niet of het iets te maken heeft met de touchscreen functionaliteit, hoewel het dezelfde oorzaak kan hebben.Daar waar lucht tussen twee glazen oppervlakten zit ontstaat voor bepaalde golflengtes van het licht weerkaatsing, waardoor interferentie plaatsvindt, doordat sommige kleuren juist worden versterkt en anderen daarentegen uitdoven.
Het resultaat hiervan zijn de Newtonringen wat niets anders zijn dan interferentie-verschijnselen.
Verwijderd
Wat een rotsmoes! Is dat iets wat in hun standaardservice zit? Alleen helpen als iets duur is. Nogal raar.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:02:
Vorige week een HTC Touch Cruise in de aanbieding gekocht bij de Media Markt. Probeerde de volgende dag een MicroSD kaart er in te steken. Dit bleek niet te werken omdat hij niet vast klikte.
Omdat de telefoon zo goedkoop was wilde Media Markt niet meewerken aan reparatie waartoe ze naar mijn mening wel verplicht zijn, maar ok.
HTC gebeld en probleem uitgelegd. Prima geholpen aan de telefoon. Kreeg keurig e-mails met verzendingsinfo naar Belgie voor reparatie. Afgelopen donderdag verzonden.
Ik ben benieuwd....
S/N = HT817GE*
Dat kan inderdaad, maar waar ik dus bang voor ben (wat ik had gelezen) is dat het zonder touchscreen niet meer mogelijk is om de stock SPL terug te zetten (iets wat noodzakelijk is voor de garantie, omdat ze anders zien dat je ermee hebt zitten kloten)BeQuietAndDrive schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:41:
Je kunt de rom terug zetten en zeggen dat je een hard reset hebt gedaan toch? En dat je toen weer op het schermprobleem stuitte. In principe zit er gewoon garantie op en van een toestel van > 500 euro mag je dat ook verwachten
Verwijderd
Verwijderd
Dan vrees ik een hardware-matige fout. Ziet er nog garantie op? Dan even aanbieden bij Eurotwice.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:58:
I
Wat heb ik al geprobeerd: soft rest, hard reset, update opnieuw naar Windows Mobile 6.1. Dat alles haalt niets uit. Camera staat wel op de ROM maar het programma wordt niet geopend.
Iemand een oplossing voor mij?
Verwijderd
Verwijderd
Gebruik je de org. or een "fake"batterij dus merkloos/B-merk?WFvN schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:40:
Mijn toesel heeft de laatste tijd steeds de neiging om spontaan uit te gaan en dan bedoel ik dus ECHT uit. Na wat prutsen lijkt het erop dat hij vrij snel contact verliest met de batterij.
Dus heb ik aan de onderkant van de batterij maar een stukje papier ertussen gedrukt zodat de batterij niet meer kan bewegen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2009 10:48 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Verwijderd
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
en @GovheroDoorslammer schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:46:
S/N 805
Ook alle combinaties geprobeerd, na de harde reset krijg ik het groene Windows Mobile 6.1 versie screen waarbij staat - tik op het scherm om Uw Windows Mobile apparaat in te stellen- en hier hoort het dan ook op.
Niks meer, maar dan ook absoluut niks meer.
Geen vreemde software erop, alleen TomTom.
Heel af en toe komt het uitlijn programma naar voren, maar is ook bevroren.
[ Voor 8% gewijzigd door Doorslammer op 30-10-2009 13:25 . Reden: Nieuwe manier van terug sturen ]
Sinds gisteren exact hetzelfde probleem met mijn Touch Cruise. Ik krijg het toestel met geen mogelijkheid meer uit zijn lock status. Touch screen reageert totaal niet meer, knoppen onder het touchscreen werken inderdaad nog wel maar hebben weinig nut met toestel in lock situatie. HTC vanochtend geprobeerd te bellen maar blijf in de wacht. Probleem nu maar aangemeld via website van htc. Draai een custom rom dus ben benieuwd wat dat voor consequenties heeft qua garantie. Het proberen waard aangezien ik er nu ook niks aan heb.Mijn touch screen heeft het begeven. Jammer genoeg was het scherm op dat moment ook vergrendeld dus ik kon echt helemaal niets meer. Vreemd genoeg kon ik hem ook niet hard-resetten, hij bleef gewoon in soft-reset gaan. Diverse combinaties geprobeerd: GPS+Internet en dan reset, Bellen+ophangen en dan reset, power+camera en dan reset etc. Allemaal zonder succes, ik kreeg steeds een gewone soft reset. Ik kon wel zien in de vergendelde staat dat de knoppen nog werken, als ik er een indrukte kreeg ik de boodschap dat ik de telefoon moest unlocken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq