Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakariaemrabet
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 08:54
Serienummer: HT813GE220xx
Aanschafdatum: 25 apr 2008

Problemen:
Tot nu toe alleen vastlopers af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
De spontane reboots zijn dus nog niet opgelost met de installatie van 6.1 MAAR blijkbaar zit er nu rapportage in 6.1. Telefoon net herstart en kreeg de boodschap dat er een fout is opgetreden met quickdial.exe

Het enigste dat ik hierover kan vinden, is dat het iets te maken heeft met TouchFlo

Iemand een idee hoe ik die quickdial kan uitzetten?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht803ge03914
geen problemen
net 6.1 geinstalleerd en alleen ff met tomtom 6.1 zitten klooien maar na uninstall van gehele tomtom en daarna een verse nieuwe install werkt alles weer perfect-
kan suggestie zijn maar telefoon gesprekken lijken wel veel helderder na de upgrade verder alleen dat alles net iets sneller draait als voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Vandaag helaas ook mijn telefoon op moeten sturen naar HTC....

Touchscreen werkte ineens niet meer.
Tijdens een telefoongesprek kwam er een SMS binnen. Toen ik deze wou lezen ging dit niet meer :-(

Om 1000 gebeld 1500 meegegeven aan UPS. Ik vind dit wel goede service aangezien ik niet verwacht had deze vandaag al mee te kunnen geven.

Serienummer: HT807GE*****

Tot mijn verbazing stond deze telefoon wel al onder een andere naam geregistreerd, maar daar konden ze geen verklaring voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serienummer: HT805GE******
Aanschafdatum: Februari 2008

Probleem met touchscreen. Eerst uitlijning niet goed. Nu doet gehele touchscreen het niet meer. Vrijdag 24-10 naar Euro Twice voor reparatie. Lijkt wel heel erg op probleem van Torpedojager, ook zelfde SN(zie topicstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:25:
Serienummer: HT805GE******
Aanschafdatum: Februari 2008

Probleem met touchscreen. Eerst uitlijning niet goed. Nu doet gehele touchscreen het niet meer. Vrijdag 24-10 naar Euro Twice voor reparatie. Lijkt wel heel erg op probleem van Torpedojager, ook zelfde SN(zie topicstart)
Deed je scherm het nog wel ( was het zichtbaar ) en deden je toetsen het nog?
Bij mij niet namelijk.

Net trouwens gezien op de site van eurotwice ( http://www.eurotwice.be/PrivateUser/default.asp?lang=nlfile ) dat hij opgestuurd is... ( Let op site van eurotwice doet het alleen met IE en niet met FireFox :-( )

Tracking van htc ( http://tracking.htc.com/ViewTicket.aspx ) is niet helemaal up to date.

[ Voor 5% gewijzigd door Speedyb op 22-10-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik was zeer tevreden over de HTC TOUCH totdat.... ik sinds gister ineens niet meer goed kan bellen. Als ik wil bellen geeft hij een paar piepjes en beeindigd het gesprek dan vanzelf. Ook als ik gebeld word en opneem hoor ik degene die belt wel maar hij mij niet.. Heeft iemand hier ervaring mee en/of kan iemand mij helpen?

Grt. jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedyb schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:10:
[...]

Deed je scherm het nog wel ( was het zichtbaar ) en deden je toetsen het nog?
Bij mij niet namelijk.

Net trouwens gezien op de site van eurotwice ( http://www.eurotwice.be/PrivateUser/default.asp?lang=nlfile ) dat hij opgestuurd is... ( Let op site van eurotwice doet het alleen met IE en niet met FireFox :-( )

Tracking van htc ( http://tracking.htc.com/ViewTicket.aspx ) is niet helemaal up to date.
Scherm was wel zichtbaar, toetsen deden het niet meer. Toestel reageerd helemaal niet meer op welke vorm van aanraken wat dan ook. Eerst was de reactie van scherm elke keer niet juist, dus intoetsen nummer één resulteerde in reactie van scherm door invullen van nummer 2(en ook virtuele toetsaanslag van nummer twee) hierna werd het nog slechter. Intoetsen 1, reactie nummer 4/5(op kleinste toetsenbord). Nu dus helemaal geen reactie meer. Speedyb hoe lang voordat toestel weer op weg terug was? Hoop toch dat ik toestel niet al te lang kwijt ben. Hoor ook graag even wat uitkomst is van reparatie? Is het opgelost? Nieuw scherm? Nieuwe telefoon? Nieuwe software? Ben benieuwd? O ja post nog even begindeel serienummer? Kijken of het dezelfde batch is?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-09 19:14
Heb de TC voor de 2e keer terug gestuurd.... De geheugenkaart werd niet meer gelezen en schoot telkens uit het slot...
En zo gauw het toestel uit standby werd gehaald middels de aan/uit knop..., Na 5/10 seconden ga ie de melding of het uitgeschakeld wou worden....

Nou hij is nou bij Eurotwice dus ben benieuwd...

Serienummer : HT813GE******

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:34:
[...]

Scherm was wel zichtbaar, toetsen deden het niet meer. Toestel reageerd helemaal niet meer op welke vorm van aanraken wat dan ook. Eerst was de reactie van scherm elke keer niet juist, dus intoetsen nummer één resulteerde in reactie van scherm door invullen van nummer 2(en ook virtuele toetsaanslag van nummer twee) hierna werd het nog slechter. Intoetsen 1, reactie nummer 4/5(op kleinste toetsenbord). Nu dus helemaal geen reactie meer. Speedyb hoe lang voordat toestel weer op weg terug was? Hoop toch dat ik toestel niet al te lang kwijt ben. Hoor ook graag even wat uitkomst is van reparatie? Is het opgelost? Nieuw scherm? Nieuwe telefoon? Nieuwe software? Ben benieuwd? O ja post nog even begindeel serienummer? Kijken of het dezelfde batch is?
Begindeel van het serienummer is: HT807GE*****
Dus het is een andere batch.

Vandaag mijn telefoon terug ontvangen
Op de bon staat dat ik een nieuw scherm heb en een nieuw moederboard. (Dus eigenlijk een nieuwe telefoon )
Hij lijkt weer goed te werken....

Dus hij is 10 dagen weggeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedyb schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:44:
[...]

Begindeel van het serienummer is: HT807GE*****
Dus het is een andere batch.

Vandaag mijn telefoon terug ontvangen
Op de bon staat dat ik een nieuw scherm heb en een nieuw moederboard. (Dus eigenlijk een nieuwe telefoon )
Hij lijkt weer goed te werken....

Dus hij is 10 dagen weggeweest.
Oké thanks, afwachten hoe lang die van mij weg is. Nieuw scherm zou wel goed uitkomen. Oude zitten aantal krassen op. Geen screen protector gebruikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
Ik heb wel een screenprotector gebruikt, maar die ben ik nu kwijt ;( Nu via PDAShop een nieuwe aangeschaft. Moet zeggen dat deze wel beter is dan die gratis versie van HTC.

Success met wachten....

Wat wel raar is dat ik de telefoon met UPS naar Belgie opgestuurd heb, maar vanuit de Bilt met TNT teruggestuurd is.

Maar hij doet het goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Probleem: HSDPA doet 't niet goed; wil met instellingen 'Auto / Auto' kortstondig contact maken met 3G / H. Daarna, bij maken dataconnecties of bellen is de connectie weg. 2-6 minuten later maakt hij zelf weer connectie. Bij instellen 'GSM / GSM' werkt alles wel, maar krijg ik geen HSDPA connecties, alleen GPRS.

SN: HT804GE00XXX
03-10 gebeld
06-10 opgehaald
14-10 gereed in belgië
17-10 uitgeleverd

Teruggekregen maar in klachtafhandeling staat een andere omschrijving dan aangeleverd.
<origineel gestuurd>
Phone does not switch between HSDPA and GSM.
<op uitleverpapier & online>
Software hang-up, display freezes up and non of the keys are working

Meegestuurd heb ik destijds een kopie aankoopbewijs en een begeleidende brief in het engels die uitlegt wat er is gebeurd. Deze is weer teruggestuurd met een stempel er op dat 'ie is gelezen.

Er is uiteindelijk een software flash gedaan met win6.1. Veel verbeteringen tov 6.0, voornamelijk snelheid en reactievermogen camera.

Connectie maakt ie wel, maar vliegt er nu uit als er een sms wordt verstuurd / ontvangen; mail wordt opgehaald met e-mail push of imap connectie. Al met al dus nog steeds niet gerepareerd.

Heb er een stylus bijgekregen, maar de screenprotector ontbreekt en geen uitwisseling met mobo oid.

Iemand tips hoe ik dit nog beter kan aansturen zodat ze het wel goed gaan doen? :z

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-09 19:14
Robjuh_ schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:38:
Heb de TC voor de 2e keer terug gestuurd.... De geheugenkaart werd niet meer gelezen en schoot telkens uit het slot...
En zo gauw het toestel uit standby werd gehaald middels de aan/uit knop..., Na 5/10 seconden ga ie de melding of het uitgeschakeld wou worden....

Nou hij is nou bij Eurotwice dus ben benieuwd...

Serienummer : HT813GE******
Heb hem gister al retour gekregen.... Maandag is ie op gehaald... Vrijdag gebeld
Moederbord is vervangen... En nu dus 6.1 erop... Het lijkt i.i.g. weer goed en tegenover 6.0 ook wat sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Vrijdag 17 oktober voor de derde keer telefoon opgestuurd wegens spontane reboots. Vrijdag 24 oktober terug met een ander imei nummer dus een ander moederbord.

Na drie uur ............ reboot

Het moederbord is dus vervangen. Waardoor zou het dan nog kunnen komen dat die reboots voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie

phizzie

Kenhas schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:36:
Het moederbord is dus vervangen. Waardoor zou het dan nog kunnen komen dat die reboots voorkomen?
Welke software draai je er op? Zit daar nog wat home-brewn stuff bij?

Ik kreeg op mijn 6.1 ook opeens een vervelende error; nota bene in mijn wekker applicatie terwijl ik tentamen had vanochtend. :P Een soort crashmanager vroeg of ik informatie wilde verzenden naar MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, volgens site van euro twice is de telefoon gerepareerd en is onderweg terug. Volgens HTC ligt de telefoon nog in een opslag te wachten op retourzenden. Erg onhandig dat HTC tracking een dag later is met info. Verder nog geen trace gehad van het pakketje wat retour komt? Iemand vertelde al het pakket met TNT uit de bilt te hebben ontvangen. Heen met UPS terug met TNT? Hebben meer mensen het pakket via TNT terug gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ik draai gewoon 6.1 zonder 3rd party applicaties. Had het probleem ook al met 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie

phizzie

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:35:
... Erg onhandig dat HTC tracking een dag later is met info. Verder nog geen trace gehad van het pakketje wat retour komt? Iemand vertelde al het pakket met TNT uit de bilt te hebben ontvangen. Heen met UPS terug met TNT? Hebben meer mensen het pakket via TNT terug gehad?
Yep, same here; als de repair klaar is wordt je status als 'verzonden' aangegeven, maar dan duurt het max een dag voordat het weg is. Dus in mijn geval de 14e klaar en de 17e eerste keer aangeboden door TNT.
Opgehaald door UPS en gebracht door TNT. Geen Track & Trace info gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie

phizzie

Kenhas schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:10:
Ik draai gewoon 6.1 zonder 3rd party applicaties. Had het probleem ook al met 6.0
Hmm, het is denk ik dan toch een fout in je hardware, al heb ik nu met 6.1 ook problemen: niet alleen de software loopt nu (veel) vaker vast (o.a. loopt mail app 1x per dag minstens vast), maar heb ik ook last van random uitschakelen als de telefoon in je broekzak zit. Natuurlijk zit er geen ander materiaal in de broekzak, al is het alleen maar om krassen te voorkomen zo zonder screenprotector. Ook heb ik als ik zit de telefoon niet in de broekzak.

Erg wierd, maar na de tentamens gaat deze telefoon met een flinke klachtenbrief terug naar België. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb sinds kort problemen met het synchroniseren van mijn toestel(HTC TC).
Mijn computer geeft de foutmelding: USB apparaat wordt niet herken.
Ik heb al vanalles geprobeerd (o.a. harde reset van mijn toestel) maar niks lukt.

Sinds kort krijg ik ook mijn bleutooth niet meer aan de praat...

Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hij is weer terug van de reparatie. Vrijdag verzonden. Zaterdag terug dus een week weg. Nieuw Scherm/touchscreen. Alles lijkt prima in orde. Veel betere respons nog dan ooit tevoren. Snelle reparatie. Alleen raar van dat terug sturen via TNT. De telefoon had volgens info van Euro Twice donderdag al terug kunnen zijn??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Weet er iemand hoe die soft reset eigenlijk werkt? Bedoel dus het knopje onderaan de telefoon die je met de stylus moet indrukken

Is dat iets fysiek zoals even de verbinding tussen batterij en telefoon onderbreken of is dat meer software achtig?

Enigste dat ik nog kan bedenken, is dat er iets mis is met dat knopje. Er zit nu weer een nieuw moederbordje in (ander imei nummer) en helemaal nieuwe software (6.1) dus denk ik dat dat knopje het enigste is. Misschien geeft die ergens contact waar het geen contact zou moeten geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb mijne ook opgestuurd.

Problemen:
- Bluetooth kan niet meer uit of aangezet worden.
- Toestel valt dagelijks meerdere keren zomaar uit.
- Touchscreen werkt soms helemaal niet, pas weer na een reboot.
- Camera werkt niet. Krijg foutmelding Failed to initialize.

Hij is woensdag opgestuurd en vandaag kreeg ik de melding dat hij ontvangen is. Ben benieuwd! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:28:
Hallo,

Ik was zeer tevreden over de HTC TOUCH totdat.... ik sinds gister ineens niet meer goed kan bellen. Als ik wil bellen geeft hij een paar piepjes en beeindigd het gesprek dan vanzelf. Ook als ik gebeld word en opneem hoor ik degene die belt wel maar hij mij niet.. Heeft iemand hier ervaring mee en/of kan iemand mij helpen?

Grt. jelmer
Kijk, dat heb ik nu ook en ik maar denken dat het aan mijn Telfort netwerk ligt! Alleen heb ik ik ook wanneer iemand mij belt, dat de verbinding spontaan wordt verbroken!
piep-piep-piep en weg is de verbinding..

Erg irritant omdat de beller mij opnieuw moet bellen.

Maar ligt dit nu aan de Cruise?? Als dit zo is, dan moet ik 'm ook maar opsturen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 14:42
Het zilvere van de toetsen zoals van de knop gesprek aannemen en afwijzen begint los te bladderen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en weet iemand of dat onder garantie valt mocht het erger worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 14:42
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:28:
Hallo,

Grt. jelmer
Hier heb ik al een sinds een maand of twee last van.

Ik ben zelf van mening dat het aan de provider ligt omdat ik dit alleen op specifieke plaatsen heb. Het is ook met periodes erger als andere periodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.

Na een ergelijk weekend met m'n HTC foon.
Kom ik opeens hier.

Eerst mn s/n HT805GE22932

M'n volume knop aan de zijkant werkt al een maand of twee niet meer.
dit was nog niet zo erg....
Maar nu m'n bluetooth start niet meer op met de melding hardware probleem.
En toen dacht ik een lichte reset uit te voeren maar dit knopje werkt ook niet meer.

Ik hoop dat je wat aan de info hebt.

Groetjes Frank Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier op tweakers van sommige mensen dat ze problemen hebben als ze hun tomtom (of dergelijke) gebruiken en dan een oproep ontvangen die dan via de parrot carkit gaat. Sommige mensen spreken over delays bij het opnemen en dergelijke meer, is dit meer iets wat ik moet zien als 'maandag morgen modellen' of is dit een algemeen probleem van de htc cruise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Het scherm is defect. Nog maar voor de helft te lezen rest is zwart en een hoop strepen er op.
Serienr is S/N: HT822GE03701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Schade of plotseling?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
maestrodesigns schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Update: 03-07 - Toestel opgestuurd naar leverancier. 09-07 - Toestel is door Eurotwice opgehaald voor reparatie. 22-07 - Het toestel is vervangen door een ander exemplaar en heeft nu dus ook een ander IMEI nummer. Het lijkt erop dat alles het nu weer doet. *fingers crossed*
Update: Kreeg met toestel nr 2 binnen de kortste keren ook weer vergelijkbare problemen. Heb het ding weer linea recta teruggestuurd met de boodschap dat ik GEEN vervangend exemplaar meer hoefde.
Kreeg vervolgens heel netjes mn geld terug en ben nu aan t kijken naar iets dat wél mijn P3300 op een waardige manier kan opvolgen. Twijfel voorlopig tussen de HD en de touch 3G.

Het mag echter duidelijk zijn dat de touch cruise de windows millenium van HTC is. Te snel en te slordig in elkaar geflanst waardoor men tegen allerlei problemen aanloopt.

[ Voor 10% gewijzigd door maestrodesigns op 12-12-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds begin april mijn htc cruise. Ik ben er heel wat mee gaan spelen en uitproberen. Nu heb ik windows mobile 6.1 erop staan. Sinds 4 dagen heb ik opeens geen internet meer via hsdpa/gprs. Dit doet het wel via wifi of active sync. Alleen de pocketinternetbundel pakt hij niet. Hij maakt wel verbinding, maar kan dit niet doorsturen. Nu heb ik de simkaart in een andere telefoon geprobeerd ( geen pda) en de oude telefoon doet het als een tierelier. Ik heb de telefoon al een paar keer een hard-reset gegeven, maar hij blijft de verbinding niet doorgeven. Is dit hardware of zal het software zijn. De rest van de verbindingen doet het prima. Of weet iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plotseling, geconstateerd toen ik hem 's avonds uit mijn broekzak haalde.
Heb hem opgestuurd ter reparatie. Maar heb nu een brief ontvangen dat de reparatie buiten de garantie valt :? :? :?
Ik wist niet dat er geen garantie op het scherm zat.

Maar even bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:27:
[...]

Plotseling, geconstateerd toen ik hem 's avonds uit mijn broekzak haalde.
Heb hem opgestuurd ter reparatie. Maar heb nu een brief ontvangen dat de reparatie buiten de garantie valt :? :? :?
Ik wist niet dat er geen garantie op het scherm zat.

Maar even bellen :(
Zojuist contact gehad met de reparatie service en HTC Support.
Dit heeft me geleerd dat HTC alle gevallen met het display buiten de garantie laten vallen.
Ze zeggen dat je de mobiele telefoon eigenlijk niet als mobiele telefoon kan gebruiken, omdat het display te zwak is om in je broekzak/jaszak/tas mee te nemen. Het interne scherm kan dan eenvoudig knappen terwijl de buitenkant onbeschadigd blijft. En daarom sluiten ze dit uit van garantie.
Dan vraag ik je, wie ontwerpt een mobiele telefoon/pda die te zwak is om mee te nemen?????

O ik mocht nog wel een e-mail sturen naar het hoofdkantoor in Engeland. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:00:
[...]

Zojuist contact gehad met de reparatie service en HTC Support.
Dit heeft me geleerd dat HTC alle gevallen met het display buiten de garantie laten vallen.
Ze zeggen dat je de mobiele telefoon eigenlijk niet als mobiele telefoon kan gebruiken, omdat het display te zwak is om in je broekzak/jaszak/tas mee te nemen. Het interne scherm kan dan eenvoudig knappen terwijl de buitenkant onbeschadigd blijft. En daarom sluiten ze dit uit van garantie.
Dan vraag ik je, wie ontwerpt een mobiele telefoon/pda die te zwak is om mee te nemen?????

O ik mocht nog wel een e-mail sturen naar het hoofdkantoor in Engeland. 8)7
Hier kun je snel en goed een scherm laten plaatsen , Pdatech centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:17:
[...]

Hier kun je snel en goed een scherm laten plaatsen , Pdatech centre
Ze zijn inderdaad goedkoper dan de HTC reparatie service.
Enige probleem is dat Dynafix mijn toestel in gijzeling houdt. Totdat ik 51 euro naar hen overmaak.
Dan kan ik mijn defecte toestel terug krijgen.
Dus als ik die 51 euro op tel bij de 109 reparatie kosten van pdatechservice, het totaal toch weer duurder wordt dan de 140 euro van Dynafix.

Ik heb trouwens een bericht terug gekregen van de leverancier van mijn HTC Touch Cruise, dat de telefoon inderdaad druk schade kan oplopen door in de broekzak gedragen te worden, bijv. als je gaat zitten.
Ik snap nog steeds niet dat dit allemaal kan. Een mobiele telefoon die defect gaat door hem mobiel met je mee te nemen en dat dan uitsluiten van garantie. :? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dan zou bijvoorbeeld in de garantievoorwaarden moeten omschreven staan dat het in de broekzak steken onder oneigenlijk gebruik valt lijkt me. Laat ze dat maar eens aantonen dan.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luminous
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:12
Toen ik mij touch cruise had aangeschaft stond hij constant op een 3g verbinding waardoor de accu nogal snel leeg raakte dus had ik hem op GSM gezet aangezien ik toch amper gebruik maakte van internet.

Nu heb ik ondertussen een databundel van T-mobile (web 'n walk 10 euro) maar nu kan ik geen umts of hspda meer gebruiken.

Ik heb het dus zo ingesteld dat hij automatisch mag kiezen (gsm stand dus op auto gezet) en komt er ook netjes 3G of de H van HSPDA te staan in mijn scherm met voldoende bereik maar zodra ik wil gaan bellen of een dataconnectie wil openen verliest hij alle verbindingen.
Zodra ik hem dan weer op GSM zet maakt hij weer gewoon verbinding en kan ik alles weer (ook via GPRS)

Is dit een bekend hardwareprobleem of zou dit een software instelling kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:38:
Dan zou bijvoorbeeld in de garantievoorwaarden moeten omschreven staan dat het in de broekzak steken onder oneigenlijk gebruik valt lijkt me. Laat ze dat maar eens aantonen dan.
Valt onder schade veroorzaakt als gevolg verkeerd gebruik door gebruiker
Overigens snap ik nooit waarom iemand een dergelijke PDA of GSM in z'm broekzak stopt.
Ik weet niet wat voor broeken jullie dragen. Ik zou er alleen maar last van hebben en schermen zouden zeker barsten! :) Je krijgt er niet voor niets een tasje bij voor aan je broekriem.

Men hoeft pas iets aan te tonen als het device een halfjaar oud is. Zgn omgekeerde bewijslast!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een toestel met het serienummer HT824... en nu is onlangs de camera defect gegaan en deze week stopte de bluetooth ermee. Ik gebeld naar het 020 nummer en een afspraak gemaakt dat ze de telefoon zouden komen ophalen dit is donderdag 5 februari gebeurt en gisteren kreeg ik de melding dat hij is aangekomen ze hebben de problemen ontdekt en gaan hem volgens de laatste status via de euro-twice site de telefoon repareren of vervangen. Ben benieuwd. Alles valt overigens in de garantie en is ook door hun als zodanig erkent. Ik houd jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S/N HT808GE03672

Wat een k*t ding zeg!

Enkele weken geleden had ook ik geen geluid meer tijdens het bellen ( speaker aan voorkant werkte niet, die voor handsfree wel) en kreeg vaak geen verbinding als ik iemand wilde bellen.
Opgestuurd naar HTC, update naar 6.1, etc...
ondertussen heb ik hem net drie weken terug doet dat hoeren ding het weer niet! (de speaker dan hè..)
Je wordt er echt knetter gek van!

Wat overigens ook een vette gratis feature is, is dat (na "reparatie" bij HTC) ik telkens na een ingesproken voicemail een bericht krijg dat Luuk van de B. een voicemail heeft achtergelaten. Dit is iemand uit mijn telefoonboek en vervolgens heeft iedereen iets ingesproken behalve deze Luuk!

Ik vond het vanaf dag één al niks,en dit alles bevestigd dat wel weer...

voor mij dus ook geen HTC meer...

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:29:

Zonde, die van mij werkt al een jaar probleemloos en hoop dat 'ie dat nog wel even blijft doen. Maar waarom heb je hem op dag twee niet terug gebracht eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
Ik heb met HTC TC ( HT807GE***** ) weer op moeten sturen, maar deze keer was het mijn eigen "schuld"

Ik liep de trap af met mijn zoontje op mijn arm en telefoon in de hand. Opeens gleed ik weg en moest ik kiezen tussen mijn telefoon of mijn kind te laten vallen om mezelf vast te pakken. Keuze was eigenlijk best makkelijk.

Maar na de val deed mijn telefoon het nog wel, alleen de microfoon niet meer ( de andere kant hoorde mij niet )

Gebeld met HTC. Telefoon werd dezelfde dag nog opgehaald, alle gegevens erbij en met 8 dagen weer terug.

Er zat een briefje bij dat het IMEI nummer gewijzigd is.
Het een en ander nakijkend tot de conclusie gekomen dat er een nieuw stickertje met mijn serie nummer op de telefoon geplakt is, maar dat hij verder helemaal nieuw is.

Goede service van HTC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Speedyb schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:32:
Ik heb met HTC TC ( HT807GE***** ) weer op moeten sturen, maar deze keer was het mijn eigen "schuld"

....................

Goede service van HTC _/-\o_
Goede keus idd :*) En prima service van HTC...

Heb mijn HTC inmiddels ook weer aangemeld. Is eigenlijk al een half jaar stuk. De USB aansluiting op de foon doet het niet. Ik had hem in juli ofzo weer terug van reparatie, was dat stuk. Gelukkig kon die wel gewoon opladen, en via bluetooth kon ik in principe alles wel over zetten(nu, na reparatie wel gelukkig). Maar ik mis het toch, via het kabeltje. Dus toch maar weer opsturen nu.

Mijn s/n: HT808GE087
Defect USB poortje op telefoon.
Sinds juli/augustus.
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:29:

Amen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door DocM3 op 09-03-2009 12:07 ]

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Eh... in het huidige Touch Cruise topic staan een aantal oplossingen voor het activesync probleem op de Touch Cruise. Bij mij hielp het al om gewoon in Start - Instellingen - Verbindingen - USB aan PC - Het vinkje uitschakelen te doen. Bij de een werkt het aanvinken, bij de andere het uitvinken. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Na ongeveer een jaar met veel plezier gebruik te hebben gemaakt van mijn Touch Cruise, is gister tijdens een spelletje patience het touchscreen overleden. Het begon een minuut met vreemde respons van het touchscreen (het registreerde aanrakingen op een andere plek dan mijn vinger), waarna het compleet dood ging.

In de zon viel me een vreemde rood/groene gloed op het scherm op, die precies een vierkant, iets kleiner dan het scherm, besloeg. Deze 'gloed' reageerde op aanrakingen, als een soort vloeistof of elektriciteit. (beetje moeilijk om uit te leggen).
Vanmiddag werkte het weer opeens nadat ik 'm per ongeluk een tijdje met scherm aan in m'n broekzak had laten zitten. Maar dit mocht niet baten; een kwartier erna zat er opnieuw geen leven meer in.

Het valt me op hoe nutteloos een touchscreen-telefoon is zonder touchscreen :).
Garantie wordt moeilijk denk ik, aangezien ik er een custom ROM op heb gezet. Dit kan natuurlijk terug worden gezet (en de stock SPL), maar ik heb ergens gelezen dat dat met een kapot scherm best lastig is omdat je niet voorbij het 'uitlijnen' van je scherm komt, zodat je de installatie nooit kan afmaken ;)

Het serienummer is HT808xxxxx (het gaat hier alleen om de eerste 3 cijfers toch?)

Voorlopig ben ik weer aangewezen op mijn SE w800i... niet heel erg. In september ga ik denk ik maar 's een Andriod telefoon proberen: de T-mobile G3 als die dan uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt de rom terug zetten en zeggen dat je een hard reset hebt gedaan toch? En dat je toen weer op het schermprobleem stuitte. In principe zit er gewoon garantie op en van een toestel van > 500 euro mag je dat ook verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Is het een soort olie-achtige vlek?
Dit heeft te maken met newtonringen, en ik heb ergens gelezen dat dit met een föhn (niet te dichtbij houden!!) op te lossen is. Al staat in datzelfde topic dat 't weer niet aan te raden is: linkje naar PocketInfo over deze kwestie

Misschien staat daar wat nuttigs in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
brrrt schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:16:
Is het een soort olie-achtige vlek?
Dit heeft te maken met newtonringen, en ik heb ergens gelezen dat dit met een föhn (niet te dichtbij houden!!) op te lossen is. Al staat in datzelfde topic dat 't weer niet aan te raden is: linkje naar PocketInfo over deze kwestie

Misschien staat daar wat nuttigs in ;)
Het is niet echt een ringvorm, maar verder lijkt het er wel sterk op.
Het effect schijnt op te treden als tussen twee twee glasplaten (of kunstof neem ik aan), lucht zit:
Daar waar lucht tussen twee glazen oppervlakten zit ontstaat voor bepaalde golflengtes van het licht weerkaatsing, waardoor interferentie plaatsvindt, doordat sommige kleuren juist worden versterkt en anderen daarentegen uitdoven.
Het resultaat hiervan zijn de Newtonringen wat niets anders zijn dan interferentie-verschijnselen.
In dat topic worden newtonringen gezien als een irritatie omdat het zichtbaar is op/in het scherm... Ik weet dus niet of het iets te maken heeft met de touchscreen functionaliteit, hoewel het dezelfde oorzaak kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Volgens mij veroorzaken die ringen verder geen storingen in de touch screen functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik zelf heb ook precies in het midden van het scherm een vierkantje wat als het scherm uit staat te zien is als zijnde een olieachtige vlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week een HTC Touch Cruise in de aanbieding gekocht bij de Media Markt. Probeerde de volgende dag een MicroSD kaart er in te steken. Dit bleek niet te werken omdat hij niet vast klikte.
Omdat de telefoon zo goedkoop was wilde Media Markt niet meewerken aan reparatie waartoe ze naar mijn mening wel verplicht zijn, maar ok.
HTC gebeld en probleem uitgelegd. Prima geholpen aan de telefoon. Kreeg keurig e-mails met verzendingsinfo naar Belgie voor reparatie. Afgelopen donderdag verzonden.
Ik ben benieuwd....

S/N = HT817GE*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:02:
Vorige week een HTC Touch Cruise in de aanbieding gekocht bij de Media Markt. Probeerde de volgende dag een MicroSD kaart er in te steken. Dit bleek niet te werken omdat hij niet vast klikte.
Omdat de telefoon zo goedkoop was wilde Media Markt niet meewerken aan reparatie waartoe ze naar mijn mening wel verplicht zijn, maar ok.
HTC gebeld en probleem uitgelegd. Prima geholpen aan de telefoon. Kreeg keurig e-mails met verzendingsinfo naar Belgie voor reparatie. Afgelopen donderdag verzonden.
Ik ben benieuwd....

S/N = HT817GE*
Wat een rotsmoes! Is dat iets wat in hun standaardservice zit? Alleen helpen als iets duur is. Nogal raar.
Natuurlijk is het enige waar ze mee zouden kunnen helpen contact opnemen met HTC, maarja toch klantonvriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:41:
Je kunt de rom terug zetten en zeggen dat je een hard reset hebt gedaan toch? En dat je toen weer op het schermprobleem stuitte. In principe zit er gewoon garantie op en van een toestel van > 500 euro mag je dat ook verwachten ;)
Dat kan inderdaad, maar waar ik dus bang voor ben (wat ik had gelezen) is dat het zonder touchscreen niet meer mogelijk is om de stock SPL terug te zetten (iets wat noodzakelijk is voor de garantie, omdat ze anders zien dat je ermee hebt zitten kloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de HTC Touch Cruise binnengekregen die ik van een medetweaker heb gekocht :).

Even een vraag, de camera werkt niet ;(. Als ik op het knopje druk krijg ik de melding: "doel snelkoppeling: Fout bij het openen van de snelkoppeling of het zoeken van de doelbestandnaam".

Wat heb ik al geprobeerd: soft rest, hard reset, update opnieuw naar Windows Mobile 6.1. Dat alles haalt niets uit. Camera staat wel op de ROM maar het programma wordt niet geopend.

Iemand een oplossing voor mij :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:58:
I

Wat heb ik al geprobeerd: soft rest, hard reset, update opnieuw naar Windows Mobile 6.1. Dat alles haalt niets uit. Camera staat wel op de ROM maar het programma wordt niet geopend.

Iemand een oplossing voor mij :) ?
Dan vrees ik een hardware-matige fout. Ziet er nog garantie op? Dan even aanbieden bij Eurotwice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mijn toesel heeft de laatste tijd steeds de neiging om spontaan uit te gaan en dan bedoel ik dus ECHT uit. Na wat prutsen lijkt het erop dat hij vrij snel contact verliest met de batterij.
Dus heb ik aan de onderkant van de batterij maar een stukje papier ertussen gedrukt zodat de batterij niet meer kan bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S/N: HT805

Mijn touch screen heeft het begeven. Jammer genoeg was het scherm op dat moment ook vergrendeld dus ik kon echt helemaal niets meer. Vreemd genoeg kon ik hem ook niet hard-resetten, hij bleef gewoon in soft-reset gaan. Diverse combinaties geprobeerd: GPS+Internet en dan reset, Bellen+ophangen en dan reset, power+camera en dan reset etc. Allemaal zonder succes, ik kreeg steeds een gewone soft reset. Ik kon wel zien in de vergendelde staat dat de knoppen nog werken, als ik er een indrukte kreeg ik de boodschap dat ik de telefoon moest unlocken. Iets meer dan een uurtje de batterij eruit gehaald, maar dat had ook geen zin. Uiteindelijk maar de ROM opnieuw geinstalleerd, helaas nog geen reactie van het scherm op aanrakingen.

Inmiddels HTC gemaild, maar aangezien de telefoon al meer dan anderhalf jaar oud is, verwacht ik geen (gratis) medewerking. Ik kwam op internet sparkelectronics.nl tegen, voor onder de 50 euro vervangen ze het touch screen gedeelte. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WFvN schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:40:
Mijn toesel heeft de laatste tijd steeds de neiging om spontaan uit te gaan en dan bedoel ik dus ECHT uit. Na wat prutsen lijkt het erop dat hij vrij snel contact verliest met de batterij.
Dus heb ik aan de onderkant van de batterij maar een stukje papier ertussen gedrukt zodat de batterij niet meer kan bewegen.
Gebruik je de org. or een "fake"batterij dus merkloos/B-merk?

@dekooi,

Het is de laatste jaren moeilijk om schermen gerepareert te krijgen. Zelfs onder garantie, die overigens 2 jaar is.
Ze gooien het gewoon op drukschade (gebruikers schade) en dat valt niet onder de garantie.
Ni is het wel zo "wie eist bewijst", omgekeerde bewijstlast geldt hierbij.HTC moet dus bewijzen.

zie ook de berichten op de diverse forums.

Als ze dat scherm vervangen voor 50 euro is dat goedkoop. Touch screen is 33,75 Spark is goed en betrouwbaar. Heb daar weleens onderdelen besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het viel me vanmiddag op, dat als ik een gesprek niet wil opnemen, en ik dus naar stoppen slide, dat dan daarna automatisch TomTom wordt opgestart... Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb de Touch Cruise 2.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doorslammer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02 13:59
S/N 805
Ook alle combinaties geprobeerd, na de harde reset krijg ik het groene Windows Mobile 6.1 versie screen waarbij staat - tik op het scherm om Uw Windows Mobile apparaat in te stellen- en hier hoort het dan ook op.
Niks meer, maar dan ook absoluut niks meer.
Geen vreemde software erop, alleen TomTom.
Heel af en toe komt het uitlijn programma naar voren, maar is ook bevroren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een HT805 sinds februari 2008. Sinds enkele weken doet het touchscreen raar. Als ik de TC aanzet, reageert het touchscreen niet. Als ik enkele minuten op het touchscreen blijf drukken, begint hij langzaam te reageren. Eerst in de 4 hoeken (start, agenda, contacten en 'X') en uiteindelijk - na zo'n 10 minuten - werkt alles weer zoals vanouds. Als ik de TC vervolgens een half uur onaangeroerd laat liggen, begint het hele circus weer opnieuw. Gisteren via de site van HTC een update geïnstalleerd. Maar dat heeft niet geholpen. :X

Verwijderd

Ik heb nu ruim een jaar (voorjaar 2008) een HTC Touch Cruise in mijn bezit, ben hier erg tevreden over. Echter sinds een maand ongeveer heeft mijn toestel het probleem dat hij automatisch afsluit. (zie ook het probleem van WFvN hierboven) Soms gebeurt dit meerdere keren per dag en soms gebeurt het dagen niet. Het ligt volgens mij niet aan de batterij, deze zit eigenlijk altijd vol genoeg op het moment dat het gebeurt. Het is de orginele batterij welke ik gebruik.

Ik heb al via google gezocht op het probleem en daar kwam men met de suggestie om de instellingen voor verlichting en energie gelijk te zetten. (Beide na dezelfde tijd uitschakelen) Dit heeft echter geen effect gehad.

Iemand een idee waar dit verder nog aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Na in dit topic het afgelopen 1,5 jaar alleen maar te hebben gelezen, heeft bij mij nu ook het noodlot toegeslagen. Vanmiddag deed ineens het touchscreen het niet meer. Na een softreset reageerde hij op een paar plekken weer heel eventjes op aanrakingen, maar sindsdien helemaal niets meer.

Om een softwarefout uit te sluiten dacht ik: ik probeer een hard-reset. Maar dan maak ik eerst voor zover dat met de d-pad nog ging een backup van m'n PIM-gegevens. Dat ging een beetje mis: ik weet niet precies hoe, maar ineens was m'n Cruise vergrendeld. En blijkbaar is dat alleen door de soft-key "Ontgrendelen" te verhelpen, niet met welke hardware-key dan ook.

Dat leidt tot een volgend en vrij cruciaal probleem: ik kan nu ook geen hard-reset meer uitvoeren! Want de hardware-keys missen nu ook volledig hun functie. Koppelen aan de pc wil ook niet; zodra ik de kabel inplug komt mijn telefoon meteen met de "Gedeelde internetverbinding" ipv via Activesync.

Telefoon lijkt dus compleet onbruikbaar nu. Zijn er nog dingen die ik over het hoofd heb gezien en wellicht een oplossing bieden?

Anders maar opsturen naar een toko die het touchscreen vervangt. Naar HTC zelf wordt lastig, want ik draai een custom ROM...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doorslammer schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:46:
S/N 805
Ook alle combinaties geprobeerd, na de harde reset krijg ik het groene Windows Mobile 6.1 versie screen waarbij staat - tik op het scherm om Uw Windows Mobile apparaat in te stellen- en hier hoort het dan ook op.
Niks meer, maar dan ook absoluut niks meer.
Geen vreemde software erop, alleen TomTom.
Heel af en toe komt het uitlijn programma naar voren, maar is ook bevroren.
en @Govhero
@ImPrEza

Meld je hier en kijk of je probleem erbij staat en een mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doorslammer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02 13:59
Goed dan, ik had hem teruggestuurd naar HTC in een noppenfolie enveloppe, binnen 8 dagen kreeg ik hem terug.
Ik merkte dat er een nieuw laagje op het glasplaatje zat, voelde zich ietwat stroef aan met gebruik van de pencil. Ik vond dat die sneller reageerde op alles zeg maar.
Goede service van HTC, zonder aankoopbon opgestuurd, geen verdere vragen, gewoon binnen 8 dagen terug.
Nu +- 2maanden verder ging vanmorgen de telefoon, HTC-meisje vroeg of ik een paar vragen wilde beantwoorden(08.57uur), geen probleem.
Of ik tevreden was met het reilen en zeilen van HTC repair centre. Niks anders dan lof had ik voor haar, dit vond ze natuurlijk prettig en wenste me nog een mooie dag.
Nu 3 uur later!!!!!! ALLES weer bevroren, reageert nergens meer op, groene Windows Mobile 6.1 versie screen waarbij staat - tik op het scherm om Uw Windows Mobile apparaat in te stellen-is weer bevroren.
Ik ga weer een noppenfolie enveloppe halen en herhaal alles weer.

Beide telefoonnumers boven dit topic werken niet meer goed(fax en iets met code) zodoende deze link naar repair centre http://www.eurotwice.be/PrivateUser/default.asp?lang=nlfile

[ Voor 8% gewijzigd door Doorslammer op 30-10-2009 13:25 . Reden: Nieuwe manier van terug sturen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 07:22
Mijn touch screen heeft het begeven. Jammer genoeg was het scherm op dat moment ook vergrendeld dus ik kon echt helemaal niets meer. Vreemd genoeg kon ik hem ook niet hard-resetten, hij bleef gewoon in soft-reset gaan. Diverse combinaties geprobeerd: GPS+Internet en dan reset, Bellen+ophangen en dan reset, power+camera en dan reset etc. Allemaal zonder succes, ik kreeg steeds een gewone soft reset. Ik kon wel zien in de vergendelde staat dat de knoppen nog werken, als ik er een indrukte kreeg ik de boodschap dat ik de telefoon moest unlocken.
Sinds gisteren exact hetzelfde probleem met mijn Touch Cruise. Ik krijg het toestel met geen mogelijkheid meer uit zijn lock status. Touch screen reageert totaal niet meer, knoppen onder het touchscreen werken inderdaad nog wel maar hebben weinig nut met toestel in lock situatie. HTC vanochtend geprobeerd te bellen maar blijf in de wacht. Probleem nu maar aangemeld via website van htc. Draai een custom rom dus ben benieuwd wat dat voor consequenties heeft qua garantie. Het proberen waard aangezien ik er nu ook niks aan heb.

Serienr: HT805GE27xxx
Pagina: 1 2 3 Laatste