Hoe heb je dat "Message Sent" uitgezet?Kenhas schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:19:
Weet er toevallig iemand hoe je kan uitzetten dat, als je een sms ontvangt, de tekst al op het scherm komt?
Heb al de boodschap "Message Sent" kunnen uitzetten als ik sms verstuur. Maar als ik een sms ontvang, komt (een deel van) de sms al op het scherm. Hier op mijn bureau ligt mijn gsm gewoon rond te slingeren en vind het niet echt aangenaam dat mensen die toevallig bij mijn aan het bureau komen mijn sms kunnen lezen
Verder een paar wijzigingen in mijn problemen. Ik had eerst dit: HT805GE292xx 19 februari speaker werkt soms niet, bijvoorbeeld als ik een telefoongesprek opneem. Hij doet het daarna pas weer na een soft reset.
Inmiddels heb ik daar alweer een paar weken geen last van gehad. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn memory kaartje niet herkend wordt, dus geen TomTom kaarten
En heb ik nog steeds problemen met de camera. Hij kan hem nu wel vinden maar geeft alleen een zwart beeld. Als ik een foto maak gaat het scherm gewoon uit, en gaat pas weer aan als ik langere tijd de aan/uit knop ingedrukt houd.
Verder heb ik steeds vaker na telefoongesprekken dat het scherm niet meer aan gaat, ook dan moet ik de aan/uit knop ingedrukt houden om het scherm weer aan te laten gaan...
Zit er sterk over te denken hem op te sturen naar EuroTwice. Maar de horror verhalen over 2 maanden geen telefoon werken niet echt mee