Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:09

Dav0s

Hr?

Kenhas schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:19:
Weet er toevallig iemand hoe je kan uitzetten dat, als je een sms ontvangt, de tekst al op het scherm komt?

Heb al de boodschap "Message Sent" kunnen uitzetten als ik sms verstuur. Maar als ik een sms ontvang, komt (een deel van) de sms al op het scherm. Hier op mijn bureau ligt mijn gsm gewoon rond te slingeren en vind het niet echt aangenaam dat mensen die toevallig bij mijn aan het bureau komen mijn sms kunnen lezen
Hoe heb je dat "Message Sent" uitgezet?

Verder een paar wijzigingen in mijn problemen. Ik had eerst dit: HT805GE292xx 19 februari speaker werkt soms niet, bijvoorbeeld als ik een telefoongesprek opneem. Hij doet het daarna pas weer na een soft reset.

Inmiddels heb ik daar alweer een paar weken geen last van gehad. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn memory kaartje niet herkend wordt, dus geen TomTom kaarten :(
En heb ik nog steeds problemen met de camera. Hij kan hem nu wel vinden maar geeft alleen een zwart beeld. Als ik een foto maak gaat het scherm gewoon uit, en gaat pas weer aan als ik langere tijd de aan/uit knop ingedrukt houd.
Verder heb ik steeds vaker na telefoongesprekken dat het scherm niet meer aan gaat, ook dan moet ik de aan/uit knop ingedrukt houden om het scherm weer aan te laten gaan...

Zit er sterk over te denken hem op te sturen naar EuroTwice. Maar de horror verhalen over 2 maanden geen telefoon werken niet echt mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-08 07:35
Dav0s schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:25:
Hoe heb je dat "Message Sent" uitgezet?
Eigenlijk geen vraag voor dit topic. Dit staat in 't Touch Cruise topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S/N: HT813GE24xxx
april 2008 gekocht

Helaas heb ik ook een probleem met mijn TC. Sinds een aantal dagen kan ik WLAN niet meer activeren. Als ik in comm manager WLAN aanklik dan probeert hij het even (rondraaiend windows wieltje) en blijft dan uitgeschakeld. Het icoontje bovenaan het scherm blijft echter op "verbonden met draadloos netwerk" tonen. Hij detecteert in ieder geval geen draadloze verbindingen en bij instellingen van WLAN staat ook dat de functie uit staat.

Op XDA kwam ik als tip tegen om 1 voor 1 de programma's/processen te beeindigen maar zonder resultaat.
http://forum.xda-develope...p?t=371850&highlight=wlan

Een hard reset heeft ook niet mogen baten.
Heeft iemand met wifi/wlan problemen als es geprobeerd of een rom update helpt? Vervalt de garantie bij een rom update?
Of moet ik me erbij neerleggen dat het hier puur om een hardwarematig defect gaat en HTC bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk heb ik ook mijn telefoon maar aangemeld voor reparatie, de problemen zijn:

- Camera werkt vaak niet (Unable to initialize camera).
- Microfoon van de headset doet het meestal niet.
- Telefoon is veel trager dan de Cruise Touch van een vriend van mij (met nagenoeg dezelfde programma's en tweaks erop).

S/N: HT805GE282**

Gekocht op 8 februari bij Sitel.

Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren, ik kan eigenlijk niet echt zonder namelijk!

Groet,

M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S/N HT808GE06696

Inmiddels heb ik de telefoon een maand of 3-4 naar volle tevredenheid in gebruik. Echter krijg ik de laatste 2 weken zeer slecht contact met het GSM netwerk. En áls hij dan eindelijk verbinding heeft, dan is het signaal niet eens zwak. Maar wanneer ik een smsje probeer te versturen, iemand mij een smsje stuurt of wanneer ik via de huistelefoon m'n mobiel probeer te bellen, dan krijg ik niks binnen of gaat de telefoon niet over.

Wanneer ik m'n simkaart in een andere telefoon probeer zijn alle problemen verdwenen. Wat kan er mis kunnen zijn met m'n TC? Softwarematig of hardwarematig? En kan ik zelf eventueel nog dingen uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
Gisteren na ruim 2 maanden mijn toestel terug van EuroTwice (03-04 tot 13-06).
Nou ja mijn toestel, ik heb gewoon een compleet nieuw toestel gehad.
Waarom dat 2 maanden moet duren is me een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 11:54
Hèhe, eindelijk heb ik hem ook weer terug. Ik had dus een kapotte telefoonspeaker en op een gegeven moment ging de telefoon helemaal niet meer aan.

Ik heb een ander IMEI-nummer, dus bij mij is ook het boardje vervangen. Weet dus niet of het serienummer hetzelfde is gebleven...

Huidige serial no.: HT805GE214xx

[edit] reparatie heeft bijna 7 weken geduurd. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door priens op 14-06-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Jammer dat je niet meer weet welk SN je had. Ik zet je daarom in de lijst met een 805 zónder problemen (want met deze heb je nog geen problemen gehad tenzij het dezelfde is met ander mobo maarja, zonder die gegevens kan ik dat dus niet bepalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

En nu MOET ik hem wel insturen, de microfoon doet het niet meer. Ook niet na een soft of harde reset...
Ik blijf maar hopen dat het komt doordat ik een 805 serie heb gekregen, en dat alle andere series deze problemen niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
BTW mijn nieuwe Cruise heeft als SN HT805GE272xx
Dus ben benieuwd hoelang deze het gaat volhouden.
Tot nu toe alles goed, naar mijn idee zelfs soepeler en sneller als mijn eerste toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Nou, hij is aangemeld, morgen wordt hij opgehaald. Zeiden ze bij jullie ook dat het 5-10 werkdagen ging duren? Want nadat de mevrouw aan de andere kant dit vertelde, legde ik lachend uit wat de ervaringen hier op internet zijn. Waarop ze mij vertelde dit niet te weten, en het voor zover zij wist altijd binnen 10 werkdagen was opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
Dan hebben ze in Belgie hele lange werkdagen denk ik....
Mijn toestel is opgehaald op 3-4 en op 12-6 weer terug reken maar uit.
Ik hoop dat het bij jou/jullie sneller zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:17
Ik blijf last hebben van spontane reboots. En er is niet echt geen verband te vinden.

Is al gebeurd:
Toen ik een sms ontving (geluid aan, trillen uit)
Toen ik een sms ontving (geluid uit, trillen aan)
Toen ik een sms ontving (geluid uit, trillen uit)
Toen ik gebeld werd (geluid uit, trillen aan)
Bij het aanzetten met de knop bovenaan
Bij gebruik van de gps (ligt op dashboard)

Heb het zelfs al meegemaakt toen ie gewoon op mijn bureau lag. Ligt tussen mij en mijn scherm. Ligt daar al paar uur en opeens zie ik het scherm aangaan en het logo van htc erop komen gevolgd door windows. Reboot dus

Is nog maar paar weken terug na vervangen moederbord. Had al van in het begin héél af en toe een reboot maar het begint erger en erger te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
woej, ik lees hier nu al die horror verhalen over 2 maand foon kwijt enzo. Bah. Ik heb hem net vanochtend op laten halen (eindelijk :P) en hoop dat ik hem volgende week of over 2 week weer terug heb. Ben benieuwd want heb o.a. hetzelfde probleem als priens met de niet meer aan willende foon en kapotte speaker.

Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar ik heb wel een beetje spijt van deze dure foon :(

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb sinds kort een glitch. De aan-uitknop bovenop had eerder een voelbaar klikje maar sinds gisteren is dat verdwenen. Misschien zit er vuil in of zo, maar nu heb je geen feedback meer bij het indrukken. Hij werkt nog wel gelukkig, hopen dat dat zo blijft dan. Serienummer xx807xx etc.

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 19-06-2008 11:33 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag (20 juni) heb ik na ruim twee weken mijn Touch Cruise teruggekregen. Ik heb een nieuw IMEI nummer, dus zal het moederbord wel vervangen zijn. Vooralsnog werkt alles naar behoren.

Voor de statistieken:
03/06/2008: gebeld met de reparatieafdeling
04/06/2008: Touch Cruise om 14:30 door TNT opgehaald.
09/06/2008 09:27: Toestel ontvangen door Eurotwice
09/06/2008: reparatie/omruiling
17/06/2008 15:35:52: Packing
17/06/2008 16:35:49: Delivery
20 juni: Toestel terug ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:06

RgR

Ook mijn Touch Cruise is weer gerepareerd teruggekomen vandaag. Nieuw IMEI-nummer gekregen, maar wel hetzelfde serienummer gehouden. Het P/N - nummer heeft de toevoeging 'B' gekregen. Ik zie aan hele kleine krasjes op het scherm dat het wel dezelfde behuizing is .

19/05/2008 opgestuurd op postkantoor
26/05/2008 15:33:33 Herstel en/of omruil
02/06/2008 08:19:16 Wij wachten op onderdelen van de fabrikant
07/06/2008 01:05:16 Herstel en/of omruil
17/06/2008 16:37:42 Inpakken
17/06/2008 17:37:39 Levering
21/06/2008 telefoon thuisbezorgd!

Ik had het probleem dat het micro-SD kaartje er telkens uit sprong. Daarnaast ook nog het bekende speakerprobleem. Beide problemen zijn netjes opgelost.

Toen ik HTC belde vertelden ze mij trouwens dat ik de telefoon zelf moest opsturen naar EuroTwice in Belgie. Ik kreeg een formulier gemaild wat ik bij het pakje moest stoppen. Ik zie dat bij veel anderen de telefoon opgehaald is door een koerier. Dat is wel netjes. Gek dat dat bij mij niet werd voorgesteld. Scheelt toch weer een tientje aan verpakking / verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-07 16:08

MrDrako

nep ict'er

moet je naar vragen, of direct het belgische nr bellen dat hier ergens staat. je hebt recht op pick up & return, dus ik was ook niet van plan dit zelf te betalen ;).
Enige nadeel is dat je de hele dag thuis kan gaan zitten wachten op tnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou je hoeft niet hele dag te wachten op de TNT. Oplossing daarvoor is om hem op je werk op te laten halen. Als dat mogelijk is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartelaar1
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik heb de HTC Polaris nu bijna 2 maanden in bezit en ik vind het een supertoestel en ben nog geen problemen tegengekomen.
Behalve instructies TomTom via de Hoofdtelefoon (Jabra BT250) maar na aanschaf van een andere headset (Motorola S9) is dat nu opgelost.

s/n = HT813GE22992
p/n = 99HDZ 024-00

Uitgeleverd 8 mei 2008 via GSM-Shop te Amsterdam (Kinkerstraat)

Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik er een screenprotector op zal zetten.
En ik krijg het programmaatje "BTMusic"niet aan de gang omdat het bijbehorende progje VJVolubilis niet werkt onder WM6.
Heb al meerdere malen een mailtje gestuurd naar de maker van dit programma maar krijg geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:26:
nou je hoeft niet hele dag te wachten op de TNT. Oplossing daarvoor is om hem op je werk op te laten halen. Als dat mogelijk is natuurlijk.
dat kan, maar de tnt werkt tot 8 uur...en bij mij kwamen ze dus om half 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomace
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-12-2021
Mijn telefoon is ook kapot. Kan camera niet initialiseren en speaker aan voorkant is kapot. Hij wordt vandaag opgehaald door TNT. Hoe moet ik hem opsturen? Zonder accu, simkaart en achterklepje? Moet je de papieren gewoon in de doos doen en je addres boven op de doos zetten?

Trouwens mijn s/n is ook een HT805GE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Thomace schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:17:
Mijn telefoon is ook kapot. Kan camera niet initialiseren en speaker aan voorkant is kapot. Hij wordt vandaag opgehaald door TNT. Hoe moet ik hem opsturen? Zonder accu, simkaart en achterklepje? Moet je de papieren gewoon in de doos doen en je addres boven op de doos zetten?

Trouwens mijn s/n is ook een HT805GE
Achterklepje heb ik laten zitten. Inderdaad wel simkaart en accu verwijderen én het geheugenkaartje.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomace
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-12-2021
Tourniquet schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:04:
[...]

Achterklepje heb ik laten zitten. Inderdaad wel simkaart en accu verwijderen én het geheugenkaartje.
Oke, doe ik dat ook. Wel jammer dat er zoveel foute modellen zijn. Hopelijk krijg ik hem snel terug, maar door de verhalen houd ik rekening met het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
zelf heb ik de gsm gestuurd zoals ik die ontvangen had bij aankoop: sim eruit, batterij erin, dingske, allé, da stokske (kan er nu op opkomen hoe da heet) erbij. En alles netjes terug gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-08 08:53
S/N: HT815GE11411
Eind april gekocht

Display half kapot, lag op bureau en toen ik wou kijken in mijn agenda had ik maar half beeld!
Ga vanmiddag bellen naar HTC voor reparatie!

Las dat iemand zijn HTC terug kreeg en een B achter zijn p/n kreeg, dit heb ik al. Wat betekend dit?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:09
mijn HTC komt regelmatig tijdens opstarten in een bootloader menu....na verschillende keren proberen kom ik er uiteindelijk voorbij....

zelfs het opladen van het apparaat werkt dan niet...laatst helemaal leeggetrokken vanwege afwezigheid van oplader en kon niks meer met het ding....

ik heb hem al bijna een keer opgestuurd maar uiteindelijk kreeg ik hem weer aan en deed hij alles weer normaal...vandaag ditzelfde probleem weer gehad.....

ook het syncen met ActiveSync gaat 9 van de 10 keer niet...na veel proberen wel....daarom durf ik nu ook geen update naar wm6.1 ......

mijn S/N is: 805ge24XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Ook ik heb echt een toptoestel in handen.
Het begon redelijk hoopvol maar binnen korte tijd lijkt de hele telefoon van binnen uit elkaar te vallen.

Serienummer: HT805GE235xx
Aanschafdatum: begin maart

Problemen:
  • FM radio kan geen kanalen vinden
  • Camera heeft het begeven (Kan camera niet initialiseren)
  • Bluetooth werkt niet
  • Telefoonspeaker heeft het begeven (ik kan nog wel praten, maar hoor de persoon aan de andere kant niet meer, handsfree doet het nog wel)
  • Netwerkverbinding valt af en toe weg (krijg bijvoorbeeld smsjes een halve dag later)

[ Voor 48% gewijzigd door maestrodesigns op 03-07-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Bekende problemen dus.

Maar van die FM-radio: je weet wel dat je je speciale, meegeleverder koptelefoon aangesloten moet hebben!! Met het snoer helemaal uitgerold en bij voorkeur ook nog eens recht in een bepaalde positie voor optimale ontvangst. Het extra snoer in die kabel is namelijk de antenne. Een gewone koptelefoon met mini-USB gaat het dus niet doen.

Camra kan niet initialiseren heb ik vandaag ook gehad maar (tot dusver) niet blijvend. Wel moest ik rebooten. Dat was wel met telkens foto schieten, foto bekijken, zoomen, uitzoomen, draaien, TC uit, TC aan, foto schieten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Ben dat ding nu ook al zo goed als een maand kwijt, lekkere 5-10 werkdagen hebben ze daar.
Laatste keer dat ik een HTC koop iig, als de service zo beroerd is mogen ze die rommel houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Hij deed het zowaar een maandje zonder problemen....tot afgelopen week

vandaag is hij weer opgehaald door Mikropakket...
mijn maandagmorgen model TC met serienummer: HT805GE28xxx (WWE)

Nu valt telkens radioverbinding spontaan weg (en die is nauwelijks meer terug te krijgen). Roept tie telkens 'Geen simkaart' (terwijl de simkaart er ongewijzigd in zit). Ook spontane niet te verklaren reboots.

Het niet meer blij zijn gevoel met de TC overwint het inmiddels van de beperkte lol die ik ermee heb gehad. Als iemand m wilt kopen.... (graag over 2 maanden reageren.... ze zijn niet zo snel in belgië).

Een hele verdrietige TC eigenaar die m sinds februari meer kwijt dan rijk is geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
coldasice schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:13:
mijn HTC komt regelmatig tijdens opstarten in een bootloader menu....na verschillende keren proberen kom ik er uiteindelijk voorbij....

zelfs het opladen van het apparaat werkt dan niet...laatst helemaal leeggetrokken vanwege afwezigheid van oplader en kon niks meer met het ding....

ik heb hem al bijna een keer opgestuurd maar uiteindelijk kreeg ik hem weer aan en deed hij alles weer normaal...vandaag ditzelfde probleem weer gehad.....

ook het syncen met ActiveSync gaat 9 van de 10 keer niet...na veel proberen wel....daarom durf ik nu ook geen update naar wm6.1 ......

mijn S/N is: 805ge24XXX
vandaag weer problemen met de HTC.....vanmorgen stond ineens Wifi aan...het blauwe lampje brandde....ik wifi en wlan uitgezet maar het blauwe lampje bleef fanatiek branden.....daarna de telefoon uitgezet maar het blauwe lampje bleef branden.....toen ik de batterij eruit haalde gaf hij het gelukkig op maar nu krijg ik dat ***** ding niet meer aan.....weer in de bootloader....ik ga proberen dat ding vandaag nog op te sturen...wordt er schijtziek van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een probleemgeval

HT805GE*****
Bleutooth defect

Heb hem sinds februari, sinds 1 maand doet bleutooth het niey meer:( Nog niet gebeld met HTC

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met de P3650

hij geeft hardware fout Bluetooth

is er een fix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:05:
Heb een probleem met de P3650

hij geeft hardware fout Bluetooth

is er een fix ?
Of dààr een fix voor is, weet ik niet. Wel weet ik dat er 2 BT fixes zijn:
6/16/2008

Hot fix for resolving Bluetooth headset sound problem that occurs when reconnecting with HTC Touch Cruise

If you are using the Bluetooth headset, “Jabra JX10”, “Jabra BT500” or “Samsung WEP 150”, and the headset becomes out of range or undetected by the HTC Touch Cruise, in certain circumstances, you may be unable to hear any sound from the headset even after it has reconnected successfully with HTC Touch Cruise. Please install this hot fix to improve the connection when using the above-mentioned Bluetooth headsets.
en
6/16/2008

Hot fix for resolving unsteady Bluetooth headset connection with HTC Touch Cruise

When you are using a Bluetooth headset and the HTC Touch Cruise goes to sleep/idle mode, the Bluetooth connection becomes unsteady in certain circumstances. The Bluetooth headset may reconnect and disconnect intermittently. If this problem occurs, please install this hot fix onto your device.
Maar naar hotfixes op http://www.htc.com kan je natuurlijk ook zèlf zoeken (hoewel ik betwijfel of deze 2 je gaan helpen)

[ Voor 4% gewijzigd door WFvN op 08-07-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Net gehoord dat mijn telefoon gerepareerd is en onderweg terug. Zou donderdag of vrijdag er moeten zijn. Geen nieuwe gekregen dus:

15/06/2008 12:00:00 Pick-up
19/06/2008 09:17:46 Repair/Swap
23/06/2008 14:14:13 Repair/Swap
24/06/2008 10:24:57 We are waiting for spare parts from the supplier
01/07/2008 01:04:34 Repair/Swap
07/07/2008 09:43:43 Packing
07/07/2008 10:43:37 Delivery

En dus waarschijnlijk 11/07/2008 weer in mijn handen. Iets minder dan een maand dus. Hopen dat het ook inderdaad opgelost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update: dat ding krijf ik niet meer aan eerst bluetooth nu krijg ik hem niet meer aan
SN HT809

grote rommel is het straks mijn voet erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 06:47:
update: dat ding krijf ik niet meer aan eerst bluetooth nu krijg ik hem niet meer aan
SN HT809

grote rommel is het straks mijn voet erop
opsturen die handel....mijne is afgelopen week opgepikt....hopelijk duurt het minder dan een maand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

S/N HT808GE etc
aanschaf maart 2008

Sinds afgelopen week plotseling het cameral probleem. (Kan niet initialiseren)
Een softe reset lost het niet op. Harde reset wil ik nog niet doen, zo belangrijk is de camera niet en ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren.

Overiges trad het probleem op nadat ik voor de eerste keer had geprobeerd te beeldbellen. Ik kreeg wel beeld van de andere kant, maar de N95 aan de andere kant kreeg geen beeld van mij en liep zelfs vast. Of dit nu aan mij/mijn camera ligt?
Is er trouwens een manier om te checken of de camera aan de voorzijde wel werkt?

Al met al is dit mijn eerste windows telefoon en mijn eerste HTC. Ik was redelijk gelukkig in het begin, maar ondertussen worden de beperkingen toch wel duidelijk. Het gepriegel op een touchscreen en de trage interface (ondanks tweaks) beginnen met tegen te staan.
Ik zie het er nog van komen dat ik deze telefoon ga gebruiken als digitale agenda, en een andere telefoon als daadwerkelijke telefoon.

Edit: Nu heb ik de batterij eruit gehad om het S/N te controleren en doet de camera het opeens weer... :? Ok... DUs dat is weer geregeld.

[ Voor 6% gewijzigd door JvW op 16-07-2008 10:39 . Reden: Mysterieus herstel ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

MediJack schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:35:
Is er trouwens een manier om te checken of de camera aan de voorzijde wel werkt?
Tja, als je de camera aan kan krijgen is het natuurlijk simpel; gewoon de voorste camera selecteren in het menu van het cameraprogrammaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 juni is mijn Touch Cruise opgehaald (een dag later dan de afgesproken datum 11-6 kwamen ze tevergeefs langs, gelukkig was de 13e wel iemand thuis zodat ik niet nog een dag thuis hoefde te blijven). Er is een nieuw moederbord ingezet. Dat duurt een maand .
12 juli werd het toestel weer afgeleverd.
En nu doet bluetooth het weer.
Alleen blijkt hij niet te kunnen pairen met mijn net aangeschafte Sennheiser VMX100. :'( .. (Wel met de bluetooth radio in mijn auto.)
weet iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:19:
13 juni is mijn Touch Cruise opgehaald (een dag later dan de afgesproken datum 11-6 kwamen ze tevergeefs langs, gelukkig was de 13e wel iemand thuis zodat ik niet nog een dag thuis hoefde te blijven). Er is een nieuw moederbord ingezet. Dat duurt een maand .
12 juli werd het toestel weer afgeleverd.
En nu doet bluetooth het weer.
Alleen blijkt hij niet te kunnen pairen met mijn net aangeschafte Sennheiser VMX100. :'( .. (Wel met de bluetooth radio in mijn auto.)
weet iemand daar een oplossing voor?
Misschien dat de 2 bluetooth hotfixes op http://www.htc.com uitkomst bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC TC heeft SN HT805GE....
Sinds gisteren werkt mijn WLAN niet meer. Ging spontaan uit en ik kan hem niet meer aanzetten via Comm manager.
Maandag 21-7 komen ze hem halen, maar eens zien hoe lang het duurt zo midden in de vakantie...

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-07 17:38
micheldenhaag schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:25:
Hij deed het zowaar een maandje zonder problemen....tot afgelopen week

vandaag is hij weer opgehaald door Mikropakket...
mijn maandagmorgen model TC met serienummer: HT805GE28xxx (WWE)

Nu valt telkens radioverbinding spontaan weg (en die is nauwelijks meer terug te krijgen). Roept tie telkens 'Geen simkaart' (terwijl de simkaart er ongewijzigd in zit). Ook spontane niet te verklaren reboots.

Het niet meer blij zijn gevoel met de TC overwint het inmiddels van de beperkte lol die ik ermee heb gehad. Als iemand m wilt kopen.... (graag over 2 maanden reageren.... ze zijn niet zo snel in belgië).

Een hele verdrietige TC eigenaar die m sinds februari meer kwijt dan rijk is geweest....
En ik heb m terug... _/-\o_ ik heb een nieuw moederbord/IMEI gekregen en hij draait als een tierelier!
Ik merk trouwens dat de belgen de klachtomschrijving heel slordig overnemen (controleer dat A4 maar dat je terugkrijgt van euro-twice). Gelukkig hebben ze mijn klacht deze keer goed verholpen... nu maar hopen dattie het langer blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Na eventjes het vertrouwen kwijt te zijn geraakt nadat mijn Cruise stuk was na 2 weken dienst heb ik hem weer werkend mogen ontvangen van HTC Amerika en lijkt hij goed te werken! Ik heb inmiddels de officiele HTC Home, NoData, S2U2 en Batterystatus geinstalleerd. Alleen heb ik een aantal vraagjes waar jullie mij misschien mee kunnen helpen:

• S2U2 heeft een hele tijd goed gewerkt, niet meer belde ik perongeluk mensen als ik een SMSje of call kreeg in mijn broekzak. Echter in een keer vanuit het niets is de 'default' lock van de HTC Touch / Windows Mobile zich er mee gaan bemoeien. Ik kan niet herinneren wat ik heb veranderd, maar ik heb nu 2 locks erop staan. Als ik op de power knop druk, moet ik eerst de S2U2 open schuiven, daarna nog een keer links onderin op 'unlock' drukken en bevestigen door op unlock in het midden te drukken. Hoe zet ik de 'gewone' lock weer uit? Ik heb letterlijk alle menu's van Windows en S2U2 doorgelopen maar kan niets vinden. Wanneer hij aan de stroom hangt schakelt de Windows lock niet in.

• Rond dezelfde tijd is mijn TouchFLO Cube vreemd gaan doen. Ik kan hem normaal openen, contacts worden goed weergegeven, het menu'tje met de 6 opties (Email, SMS, Internet, etc) werkt goed, echter het derde menu'tje met van onder naar boven: Videos, Photos en 'Iets met audio' doet het niet meer. Wanneer ik naar dit menu'tje draai verdwijnt de bovenste knop (met als icoontje een koptelefoon) en wordt het een zwart vlak. De Photos en Videos knoppen doen het goed, maar als ik op het zwarte vlak druk krijg ik ook een error "The file '' cannot be opened.". Hoe herstel ik dit menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42

mno

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:00:
Mijn HTC TC heeft SN HT805GE....
Sinds gisteren werkt mijn WLAN niet meer. Ging spontaan uit en ik kan hem niet meer aanzetten via Comm manager.
Maandag 21-7 komen ze hem halen, maar eens zien hoe lang het duurt zo midden in de vakantie...
Heb je een harde reset geprobeerd? Dit klinkt niet direct als een hardware probleem.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
CU2morO schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:41:

• S2U2 heeft een hele tijd goed gewerkt, niet meer belde ik perongeluk mensen als ik een SMSje of call kreeg in mijn broekzak. Echter in een keer vanuit het niets is de 'default' lock van de HTC Touch / Windows Mobile zich er mee gaan bemoeien. Ik kan niet herinneren wat ik heb veranderd, maar ik heb nu 2 locks erop staan. Als ik op de power knop druk, moet ik eerst de S2U2 open schuiven, daarna nog een keer links onderin op 'unlock' drukken en bevestigen door op unlock in het midden te drukken. Hoe zet ik de 'gewone' lock weer uit? Ik heb letterlijk alle menu's van Windows en S2U2 doorgelopen maar kan niets vinden. Wanneer hij aan de stroom hangt schakelt de Windows lock niet in.

Dat doe je via Start-> Instellingen -> Vandaag-> Items-> Apparaatblokkering uitvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Die spontane reboots zijn dus helemaal niet opgelost. Integendeel, het wordt slechter en slechter.

Het wordt dus moeilijker en moeilijker om iemand te bellen of om gebeld te worden. Ik bel iemand en het moment dat die persoon opneemt, hopla, reboot. Als het al lukt om de persoon te spreken en ik beëindig het gesprek, hopla reboot.

Ik luister naar mijn antwoordapparaat en moet dan op 1 drukken om het bericht te wissen, tot nu toe 100% van de keren een reboot.

Nu opeens is er niets van geluid uit te krijgen als ik gebeld wordt. Geluid staat aan, al diverse geluidjes geprobeerd maar gewoon geen geluid.

Als ik iemand handsfree wil bellen, hoor je de telefoon overgaan. Op het moment dat er iemand opneemt, maakt de stem plaats voor een erg luid gebrom. Voor de rest reageert de telefoon op niets meer. Enkel een soft reset helpt nog.

Iemand zei me dat het kon komen door niet gecertifieerde software op mijn telefoon. Maar het enigste dat er opstaat, is die S2U2. Heb dan maar eens een harde reset gedaan maar verandert niets.

Is mijn eerste htc en begin die echt stilaan beu te worden. Staat bijna onder de categorie "miskoop".
Na mijn verlof gaat ie nogmaals terug.

En ik blijf het raar vinden dat je je contacten lijst niet kan filteren. Nu staat alles dubbel erin, sim-lijst én de contacten in het geheugen van de telefoon (kopie van sim lijst). Er is wel dat programma'tje (Commander of zoiets) maar dat moet toch gewoon mogelijk zijn in windows mobile zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
maestrodesigns schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:20:
Serienummer: HT805GE235xx
Aanschafdatum: begin maart

Problemen:
  • FM radio kan geen kanalen vinden
  • Camera heeft het begeven (Kan camera niet initialiseren)
  • Bluetooth werkt niet
  • Telefoonspeaker heeft het begeven (ik kan nog wel praten, maar hoor de persoon aan de andere kant niet meer, handsfree doet het nog wel)
  • Netwerkverbinding valt af en toe weg (krijg bijvoorbeeld smsjes een halve dag later)
Update: 03-07 - Toestel opgestuurd naar leverancier. 09-07 - Toestel is door Eurotwice opgehaald voor reparatie. 22-07 - Het toestel is vervangen door een ander exemplaar en heeft nu dus ook een ander IMEI nummer. Het lijkt erop dat alles het nu weer doet. *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kenhas schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:16:
En ik blijf het raar vinden dat je je contacten lijst niet kan filteren. Nu staat alles dubbel erin, sim-lijst én de contacten in het geheugen van de telefoon (kopie van sim lijst). Er is wel dat programma'tje (Commander of zoiets) maar dat moet toch gewoon mogelijk zijn in windows mobile zelf
Jammer van al die problemen, ik hoop dat ze opgelost gaan worden. Je contacten kun je gewoon het beste op je telefoongeheugen opslaan in plaats van op je simkaart. Dat synchroniseert toch allemaal met Outlook, dus dat is het handigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
coldasice schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:50:
[...]

opsturen die handel....mijne is afgelopen week opgepikt....hopelijk duurt het minder dan een maand.....
de mijne is inmiddels weer terug...ik heb dezelfde serial maar een nieuwe IMEI code gekregen....weet niet precies wat dit inhoudt...

11juli opgestuurd
14juli ingeboekt in belgie
26juli postbode voor het eerst aan de bus

Hij heeft volgens de bon een nieuw simboard, een nieuw switch board en FRU gekregen volgens de bon....dat laatste weet ik niet goed wat ze er mee bedoelen...volgens wiki kan dit vanalles zijn....dus flink onderhanden genomen.....

maar ook bij mij komt de fout op de bon totaal niet overeen met de omschrijving die ik heb meegestuurd en nu ook weer heb teruggestuurd gekregen...er staat
  • charger aanduiding werkt niet
  • fout bij het lezen van SIM-kaart....
terwijl dit staat op de begeleidende brief:
  • sync op computer werkt niet(meerdere kabels en pcs getest)
  • koptelefoon heeft slechte verbinding en valt weg
  • PDA start niet op, 3 weken geleden ook al
  • PDA laadt niet op, lampje gaat zelfs niet aan
  • laatste keer bleef blauwe lampje aan, zelfs na uitschakelen ging hij niet uit
hij is nu gemaakt...ff mijn accessoires op het werk halen en kijken of alles naar behoren werkt....

edit: inmiddels alles weer in huis(batterij, pen en SDHC kaartje)...het duurde wel 5 keer voordat hij mij sim kaart zag dus zo helemaal blij wordt ik daar ook niet van....

[ Voor 6% gewijzigd door coldasice op 26-07-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-07 19:47
Hmm, mijn toestel heeft sinds ongeveer een week last van spontaan uitvallen. Heb het idee
dat dit begonnen is met het draaien van WMWifiRouter. Iemand die dit ook heeft of weet
hoe dit probleem op te lossen is? (Heb de rom al opnieuw geïnstalleerd). Daarnaast kwam ik erachter
dat het meest linkse contact van de usb poort helemaal naar achteren is geduwd, valt dit onder
de garantie of is dit gewoon een gebruikersfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Wat bedoel je met spontaan uitvallen? Helemaal uit of herstarten?

Bij mij herstart ie paar keer per dag. Niet te zeggen wat de aanleiding is (soms bij telefoon, soms bij bericht, dan eens wanneer ie gewoon op bureau ligt niets te doen, ...)

Na mijn verlof gaat ie terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-07 19:47
Gewoon helemaal uit, niet herstarten en ook echt vaak. Volgens mij is de accu kapot, heb dus maar een nieuwe besteld want heb geen zin om lang te moeten wachten op m'n telefoon. Daarnaast heb ik m'n telefoon geflashed dus moet ik waarschijnlijk toch gaan betalen (lijkt me?).

[ Voor 4% gewijzigd door woutertje op 29-07-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
vandaag heb ik bericht gekregen van HTC dat mijn defecten niet onder de garantie vallen :?

maar als ik naar de link surf(de originele link heb ik bewerkt) staat er niks meer.....verder heb ik mijn toestel al terugontvangen dus snap ook niet geheel waarom ze dit sturen: de strekking is namelijk dat ik kan beslissen of het gerepareerd dient te worden.....

overigens vindt ik het belachelijk dat een toestel dat 3 maanden oud is zoveel mankementen vertoont....hij is nooit in contact gekomen met water of what so ever...dus laat ze lekker in de stront zakken....

Dear Peter Hejinen

Our initial assessment of your device indicates that the repair work required is caused by damage that isn’t covered by warranty. Unfortunately, this means we must charge you for the repair.

We have prepared a quote for you which you can view, accept and pay for at

http://tracking.htc.com/A...SerialNumber=HT805GE246XX.

If you decide not to complete this repair, your device will be returned to you following receipt of payment for the administration and shipping costs incurred. You may use the same link as above to arrange this.

Many thanks,
HTC Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefv
  • Laatst online: 17-08 08:19
s/n: HT813GE21804

Laatste tijd problemen met netwerk. Telefoongesprekken vallen soms ineens weg of dat de telefoon enige tijd niet op het netwerk kan komen.

Ik heb contact gehad met mijn provider, zij gaan kijken of er eventueel aan hun kant een probleem is.

Weet iemand overigens wat het verschil is tussen de toevoeging van een "A" of een "B" achter het product nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mno schreef op zondag 20 juli 2008 @ 08:45:
[...]

Heb je een harde reset geprobeerd? Dit klinkt niet direct als een hardware probleem.
Ja een harde reset heb ik geprobeerd, maar dat lukte ook niet, gaf geen verandering.
Hij is nu weg sinds 22-7, volgende belgische website zijn ze hem u al 2 dagen aan het inpakken...
Hopen dat ik heb dit weekend nog krijg.

Helaas nog ruim een week op mijn toestel moeten wachten, nieuw board gekregen met een nieuw Imei nummer......
De service van HTC was best goed, de 10 werkdagen klopten ook, alleen een het versturen heeft meer dan 8 dagen geduurd. Dat is jammer.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinominie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:55
Zojuist heb ik gebeld en vervolgens het formulier op de Eurotwice site ingevuld. Ik verwacht TNT dus morgen aan de deur. Het begon met het camera probleem waar ik nog wel mee kon leven maar helaas bleef het daar niet bij:

Camera kan niet initialiseren
Bluetooth werkt niet
Geheugenkaart en wat daarop staat wordt soms niet herkent
Speaker werkt niet

S/N HT808GExxxxx

Gekocht op 4 maart bij Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

S/N 808GE07***

Gekocht half maart.

Probleem: stof onder display. Ik had er altijd een screenprotector op, en ik dacht dat de stof daar onder zat. Nu ik deze eraf heb gehaald (pas na enkele maanden gebruik dus) zit het stof nog steeds onder het scherm, je veegt het er dus niet even af.

Al sluit ik niet uit dat het te maken heeft met het feit dat ik de screenprotector destijds niet goed heb aangebracht.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-08 22:06
S/N: HT805GE293xx

Gekocht: half februari 2008

Probleem: Geheugenkaartslot (microsd) werkt niet meer.

Vandaag gebeld en woensdag komen ze hem ophalen. Zit te denken om een brief erbij te doen met de gemelde problemen hier, goed idee? Wil tevens in de brief vermelden dat ik een serienummer willen hebben die storingsvrij is, dat mag ik toch wel eisen? Graag jullie advies wat te doen?

Ik heb alleen een probleem ik hem mijn cruise geflasht en weet dat dan de garantie vervalt, klopt dat? Iemand ervaring hiermee? Weet iemand waar ik de origineel rom kan vinden om terug te flashen?

[ Voor 20% gewijzigd door Vjenne-ICT op 19-08-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 18-08 14:59
S/N: HT805GE17586

27 februari gekocht.

In het problemen overzicht staat ie nog vermeld als toestel zonder problemen, maar dat is helaas voorbij.
;( Na een klein half jaartje heeft ie het begeven.

Bluetooth hardware fout en de FM radio werkt niet meer.
De rest funktioneert prima.
Ook een harde reset krijgt de zaak niet meer tot leven.
Morgen bellen met het service nummer en hem laten ophalen.

Update 20-08:
Kontakt gehad met de (engelstalige) helpdesk. Na installatie van de bluetooth fixes van de HTC website, nog steeds geen bt. Ticketnummer gekregen en morgen wordt ie door UPS opgepikt en naar Euro-Twice gebracht voor reparatie.

[ Voor 42% gewijzigd door Masimo op 20-08-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 21:50
Maurii schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:08:
S/N 808GE07***

Gekocht half maart.

Probleem: stof onder display. Ik had er altijd een screenprotector op, en ik dacht dat de stof daar onder zat. Nu ik deze eraf heb gehaald (pas na enkele maanden gebruik dus) zit het stof nog steeds onder het scherm, je veegt het er dus niet even af.

Al sluit ik niet uit dat het te maken heeft met het feit dat ik de screenprotector destijds niet goed heb aangebracht.
heeft niks met je screenprotector te maken. Het is gewoon een niet goed afsluitend stuk plastic waardoor er stof direct op je display krijgt. Had ik bij mijn ouwe nokias ook.. en met deze dus ook weer... heel vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

fijn, tijdje terug terug gestuurd voor de BT problemen, nu doet mn normale bel speaker (voorkant) het niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Helaas, ook de nieuwe toestellen zijn nog niet gevrijwaard van problemen.

Serienummer : HT824GEO1XXX

Vrijdag ontvangen, alles uitgeprobeerd, alles werkt perfect, totdat ik Bluetooth mijn oortelefoon wil connecten. Kan Bluetooth dus niet inschakelen en de al bekende hardware error krijg, dus:

Probleem: Bluetooth werkt niet.
Gelijk gisteren, 23 augustus terug gestuurd!!!
edit: 28 augustus aangekomen bij eurotwice
edit2: 3 september terug gestuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door The Penguin op 04-09-2008 08:01 ]

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaryW
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-04-2022
s/n: HT805GE168xx
p/n: 99HDZ024-00
  • Reset button doet het niet meer
  • BT dood :(
  • FM radio werkt niet meer :(
  • Telefoon gaat niet over maar krijg wel sms van onbeantwoord telefoontje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
Masimo schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:35:
S/N: HT805GE17586

27 februari gekocht.

In het problemen overzicht staat ie nog vermeld als toestel zonder problemen, maar dat is helaas voorbij.
;( Na een klein half jaartje heeft ie het begeven.

Bluetooth hardware fout en de FM radio werkt niet meer.
De rest funktioneert prima.
Ook een harde reset krijgt de zaak niet meer tot leven.
Morgen bellen met het service nummer en hem laten ophalen.

Update 20-08:
Kontakt gehad met de (engelstalige) helpdesk. Na installatie van de bluetooth fixes van de HTC website, nog steeds geen bt. Ticketnummer gekregen en morgen wordt ie door UPS opgepikt en naar Euro-Twice gebracht voor reparatie.
Snelle afhandeling door Euro-Twice. Opgestuurd op de 25e 's middags. Aangekomen op de 26e 's avonds. Op de 27e ingeboekt en gisteren, de 29e, bericht dat ie gerepareerd is en weer op weg terug is.
Ik verwacht hem a.s. Maandag op mijn werk, gezien UPS daar dagelijks komt. Ben beniewd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dat is heel wat beter dan de wééééééken waar anderen in het verleden mee te maken hebben gehad.

[edit]
Ik heb trouwens de lijst maar weer eens bijgewerkt.

[ Voor 24% gewijzigd door WFvN op 31-08-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ca een week het probleem dat Bluetooth steeds weer op Off gezet wordt, erg vervelend, zeker in de auto als de connectie met carkit daardoor niet meer werkt. Dit gebeurt qua tijd erg willekeurig soms na een uur, soms langer. Ook als ik niets met het apparaat doe. Ook de BT fixes van HTC lossen dit niet op, al leken mij die ook niet volledig van toepassing. Na aanzetten werkt het ook gewoon wel weer. Een foutmelding ontvang ik niet. Aangezien ik het probleem of oplossing niet terug heb gevonden op internet (wel veel over niet werkende bluetooth, maar dat is het niet exact), heb ik een harde reset gedaan. Helaas heeft dit het probleem ook niet verholpen. Zijn er meer mensen die dit ondervinden ? Iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Geen suggesties maar wel een vraag. Waarmee begint je serienummer?
Er zijn in ieder geval erg veel BT-problemen bij ondermeer modellen 805, 808 en 815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint met HT824... Misschien een nieuwe beruchte reeks dan ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Heb inderdaad exact hetelfde probleem. Dus inderdaad een serie om in de gaten te houden...

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Defect:

Op de een op andere dag werkte het geheugenkaartslot (Micro SD) niet meer en kon die geen enkele kaart meer uitlezen.

Info toestel:

Type: HTC Touch Cruise
Aanschafdatum: +- 14 februari 2008
Serienummer: HT805GExxxxx

Extra info:

Ik had mijn toestel geflasht met de UDK R8 ROM en dus was ik bang dat de reparatie niet onder de garantie zal vallen. Ik heb echter voor dat die werd opgehaald het toestel terug geflasht naar de originele rom (van het welbekende forum afgehaald) en het splash screen aangepast naar de orginele HTC splash screen. Resultaat is dat de reparatie gewoon onder garantie is uitgevoerd, dus adviseer ik mensen deze workaround te volgen.

Reparatie:

22 Augustus 2008 mijn HTC Touch Cruise opgestuurd en 27 augustus gerepareerd onder garantie retour gestuurd. Zeer snel afgehandeld dus, ben zeer tevreden. Ben er net weer van vakantie, dus heb het pakketje nog niet kunnen aannemen, maar morgen kan dat wel want ben nog 2 dagen vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Even een vraag: Ik heb net een reparatieticket aangemaakt bij HTC, waarna ze donderdag mijn telefoon op komen halen. Is het voldoende om de telefoon in de originele doos te doen en mee te geven aan UPS? En ik heb een bon toegemaild gekregen die ik moet uitprinten en op de doos plakken, maar deze is ter grootte van een A4, klopt dat of moet ik 'm kleiner uitprinten?
Misschien domme vragen, maar ik wil wel dat de telefoon zonder problemen gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
radem205 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:08:
Even een vraag: Ik heb net een reparatieticket aangemaakt bij HTC, waarna ze donderdag mijn telefoon op komen halen. Is het voldoende om de telefoon in de originele doos te doen en mee te geven aan UPS? En ik heb een bon toegemaild gekregen die ik moet uitprinten en op de doos plakken, maar deze is ter grootte van een A4, klopt dat of moet ik 'm kleiner uitprinten?
Misschien domme vragen, maar ik wil wel dat de telefoon zonder problemen gerepareerd wordt.
Ik heb de telefoon op aanwijzing van de HTC helpdesk als volgt opgestuurd:

1. Toestel terug geflasht naar originele ROM (niets hier over gemeld aan de helpdesk natuurlijk)
2. Toestel uitgeschakeld en de batterij, achter cover en styles verwijderd (dit op aanwijzing van de helpdesk)
3. Toestel in een plastic zakje met bubbels verpakt en daarna in een bubbel envelop gestopt en het ticket er op geplakt. ticket verkleind naar een kleiner formaat. Ticket kun je gewoon verkleinen als je de barcode maar leesbaar laat, dat is volgens mij het belangrijkste.

Ik heb tevens ook nog een begeleidend schrijven er bij gedaan omdat de probleemomschrijving van de HTC helpdesk te kort van stof is. Ik adviseer je dit ook te doen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ik had problemen met het constant spontaan herstarten van mijn telefoon. Opgestuurd op maandag, terug gekregen de maandag erop.

Heeft deze keer nog hetzelfde imei nummer. Zal dus waarschijnlijk ergens een slecht contact geweest zijn.

Heb nu wel een ander probleem. Allé, is niet echt een probleem maar is wel ambetant. Als ik een bericht verstuurd heb en ik blijf in de inbox, dan ontvang ik netjes "message sent" en afleverrapport. Ga ik direct na het versturen naar het "Today"-scherm, dan krijg ik niets meer te zien van "message sent" en afleverrapport. Als ik dan terug wil gaan naar inbox, gebeurt er niets. Gelijk wat ik probeer, op het envelopje drukken op het today-scherm (teller blijft op nul staan) of via menu naar messaging, er gebeurt niets. Als ik dan een sms krijg, dan zie ik opeens 2 berichten en kan ik wel in mijn inbox. Als ik geen sms krijg, duurt het soms tien minuten, een kwartier eer de inbox opent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Foon net terug. Bluetooth probleem is er nog :'(
Maandag maar rechtstreeks met HTC bellen want GSMWEB (die ja) doet er geen moer aan. Stuurt u maar weer op. Probleem is er vanaf de eerste dag, dus een service van nul komma nul.

Zijn niet bereid de telefoon om te ruilen, dat is afhankelijk en de keuze van de leverancier, dat doen wij niet !!!! Hoezo wettelijk recht, daar doen wij niet aan. Inderdaad laatste keer via deze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
The Penguin schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 18:01:
Foon net terug. Bluetooth probleem is er nog :'(
Maandag maar rechtstreeks met HTC bellen want GSMWEB (die ja) doet er geen moer aan. Stuurt u maar weer op. Probleem is er vanaf de eerste dag, dus een service van nul komma nul.

Zijn niet bereid de telefoon om te ruilen, dat is afhankelijk en de keuze van de leverancier, dat doen wij niet !!!! Hoezo wettelijk recht, daar doen wij niet aan. Inderdaad laatste keer via deze zaak.
Ik heb mijn toestel ook van GSMWeb. Er zat een briefje bij in geval van problemen, rechtstreeks kontakt op te nemen met HTC (nr in topic start). Toen mij bluetooth het begaf, de zaak met HTC afgehandeld. Netjes en snel geregeld in iets meer dan een week.
Kreeg een of andere uitdraai en je krijgt volgens mij bij HTC zelfs 2 jaar garantie. Toestel gekocht in februari en de "warranty period" op de uitdraai was tot 30/04/2010.

Dus tip voor iedereen: Alle (hardware)problemen rechtstreeks met HTC afhandelen. Dat geld trouwens alleen voor HTC brand toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Masimo schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:56:
[...]

Dus tip voor iedereen: Alle (hardware)problemen rechtstreeks met HTC afhandelen. Dat geld trouwens alleen voor HTC brand toestellen.
Hangt van de winkel af denk ik ;) GSMWEB lijkt er daar een van te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Helaas, briefje zat er bij mij niet bij :( Maar ga morgen idd even bellen met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Heb mijn TC vorige week opgestuurd naar ET.
Vind dit topic nu pas, ben dus niet de enige...helaas :(

SN: HT805GE227xx

-BT defect.
-Fm-radio defect.
-Headphones aan 1 kant.
-Vlek in scherm.
-En ik krijg dat ding met geen mogelijkheid meer herkent door mijn pc.

Ik wacht af...

[update]
Zo is het uiteindelijk verlopen voor mij:

02/09/2008 Pakket opgehaald door UPS
03/09/2008 14:59:27 Repair/Swap
09/09/2008 13:02:32 We are waiting for information from you
10/09/2008 08:19:17 Repair/Swap
10/09/2008 14:39:42 Packing
10/09/2008 15:39:34 Delivery
13/09/2008 Pakket bezorgd door TNT

Heb een ander scherm en IMEI. Nu maar afwachten of de problemen verholpen blijven
[/update].

[ Voor 50% gewijzigd door Techlek op 13-09-2008 14:08 ]

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

• Kenhas
En na een week zijn de spontane reboots en luidsprekerproblemen terug :(

Maar ik krijg meer en meer het idee dat het aan de software ligt. Vraag me niet hoe ik erbij kom maar ik heb dat gevoel.

Reboot bij inkomend gesprek, bij beëindigen gesprek, als ie zomaar op bureau ligt, ...
Tijdens een gesprek komt opeens uit het luidsprekertje een bepaalde continu toon. Net alsof je op pauze drukt maar er blijft geluid uitkomen (ja amai, weer schoon uitgelegd :+ ) Heb ik iemand aan de telefoon met een lage stem, dan is het een lage continu toon. Iemand met hoge stem, hoge toon.

Enigste dat ik installeer van 3rd party software, is die S2U2.

Vind het ook een raar probleem dat ik heb met mijn inbox. Als ik een sms verstuurd heb en ik ga direct terug naar Today-scherm, dan krijg ik geen melding van ontvangstbericht en geraak ik aan geen kanten in mijn inbox (niet via envelopke op today-scherm, niet via menu->messaging). Als ik dan een gewoon bericht krijg, komt er opeens de melding dat ik twee nieuwe berichten heb (dat bericht en de ontvangstmelding). Dan is de inbox openen geen probleem.
Ook na een hard reset, zonder ook nog maar iets te veranderen aan de instellingen, heb ik dat probleem :?

EDIT: weet er toevallig iemand of er iets van error logging mogelijk is?

[ Voor 3% gewijzigd door Kenhas op 11-09-2008 10:33 . Reden: vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Ik (mijn pa eigenlijk, maar ik kan het natuurlijk proberen op te lossen :) ) heb een vervelend probleem met de software van de HTC toch cruise waarvoor jullie hopelijk wat suggesties hebben.

Bij de mailclient (de outlook) krijgt mijn pa .pdf bestanden aan waarin gegevens staan over welke patienten hij moet bezoeken. Echter kan hij ze niet openen. De mailclient geeft: "kan het bestand <voorbeeld.pdf> niet openen. Na wat zoeken kwam ik erachter dat de software 'denkt' dat de symolen > en < bij de bestandsnaam/extensie horen.
Wanneer ik het bestand probeer op te slaan zag ik dat hij als naam "<voorbeeld" aangeeft en als bestandsextensie ".pdf>", natuurlijk herkent hij de extensie .pdf> niet en wordt het bestand niet geopend. Waneer ik de mail naar mijn hotmail doorstuur herkent hotmail dat de "<>" niet bij de bestandsnaam horen, mijn gmail kan er dan weer niet aan uit. Bij zijn oude gsm, een qteck, met een oudere versie van windows mobile (versie 4.21) kan outlook echter wel de bijlage openen van exact dezelfde mail.

Heef iemand suggesties of eventueel aanraders voor een andere email client? kheb al een paar dingen geprobeerd maar met windows mobile heb ik niet ervaring en het lijkt me niet zo flexibel te zijn als zijn grote broer windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Afgelopen maandag heb ik mijn Touch Cruise opgestuurd voor reperatie. Voorheen had ik een cooked ROM als besturingsysteem, en heb deze dus teruggeflasht naar de shipped Rom.
Nu werkt de camera van mijn Touch Cruise sinds een half jaar niet meer (op alle ROM's), waardoor deze dus ter reperatie is verzonden naar EuroTwice. Volgens degenen met hetzelfde probleem (cannot initialize camera) zou dit te wijten zijn aan een defect moederbord.
Wanneer ik nu bij mijn reparatie status kijk dan zie ik het volgende:

Status: In Diagnostics
Service Type: Repair
Service Model: C1-Repair Only
Problem Type: Camera
Failure Description: Software problems

Dus het zou liggen aan een software probleem :s. Kan het zijn dat het toch te wijten is aan een software probleem, terwijl de camera op alle ROM's het niet deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
Misschien effe een belletje naar EuroTwice? Niet weer een half jaar wachten :+
Dan leg je de zaak nog even uit. Anders krijg je misschien de telefoon terug met hetzelfde probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door Masimo op 12-09-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Masimo schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:53:
Misschien effe een belletje naar EuroTwice? Niet weer een half jaar wachten :+
Dan leg je de zaak nog even uit. Anders krijg je misschien de telefoon terug met hetzelfde probleem.
Het probleem (zeker geen probleem wanneer het euvel verholpen is) is dat de status nu op "packing" staat (sinds vanmiddag). Dus hij is waarschijnlijk alweer onderweg naar zijn thuis :). Ik hoop dat het probleem opgelost is, dus ben benieuwd en anders maar weer opsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurentius26
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-01-2016
Dag allemaal,

Mijn Touch Cruise heb ik gekregen uit Amerika als kadootje (bijna nieuw!).
Ik heb hem helemaal compleet met doos maar zonder bon.
In het begin werkte alles correct maar nu doet bluetooth en de camera het niet meer. :'(
Ook links onderin het scherm zie ik wat verkleuring.
Wat ik me afvraag is off HTC om een bon vraagt als ik hem instuur.

Kan iemand me dat vertellen?

S/N: HT816GE

Alvast bedankt!

Leo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Je moet een kopie van je aankoopbon bijvoegen. Dus ja, die heb je echt nodig.

• Kenhas
Je hebt geen bon nodig. Heb zelf ook geen bon. Je moet je registreren op de site van htc en daar geeft htc je automatisch een garantieperiode gebaseerd op het serienummer (week van fabricatie en zo)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Inderdaad. Enige nadeel daarbij is dat je garantie een tikkie korter kan worden. Stel dat je een apparaat uit week 5 gekocht is in week 5, dan is er niets aan het handje. Maar stel dat je een apparaat uit week 5 hebt welke een half jaar later pas gekocht is en je hebt de bon niet meer, dan gaat de garantie dus in vanaf week 5 en ben je vanaf dat moment tot het moment van aankoop de 'garantie kwijt'. Je hebt dan nog een half jaar over terwijl je mèt bon dan nog een jaar zou hebben vanaf aanschaf.

Maar gezien het een toestel is uit week 16, denk ik dat je garantie hebt tot week 16 van 2009, ook zonder bon.

• The Penguin
Vandaag mijn p3650 terug gekregen. Alles werkt nu naar behoren. Is een nieuw binnenwerk ingezet, heb ook een nieuw EMEI-nummer.
Kan ik er eindelijk gebruik van maken :D
Is dus iets van 11 dagen weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het geluid.

Heb mijn cruise eigenlijk altijd zonder problemen gebruikt ook met verscheidene rom's, tot ik gisteren ineens een probleem kreeg. Tijdens het bellen doet het geluid het nog, ook gewoon door het oorluidsprekertje. Hang ik op doet geen enkel geluid het meer, trilfunctie niet meer, alles is uit. Doe ik een soft reset, heb ik weer even geluid, bel ik een keer, hang op, alles weer afgelopen.

Iemand dit meegemaakt?

Ik was net van plan hem te verkopen, heb een andere gekocht.

Moet iet het natuurlijk wel doen!

Verwijderd

Ik heb geen software matig probleem, maar een (zoals ze bij HTC zeggen) cosmetisch probleem met mijn htc touch cruise.

De zilveren grote knop (opnemen, ophangen, gps en internet), daar laat de sticker van los. Er zitten luchtbellen onder. Iemand dat probleem ook???

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Net mn cruise na bijna 3 weken terug gekregen, staat er ineens wm 6.1 op :D weet nog niet of het echt een verbetering is, maar toch aardig dat ze dat voor me gedaan hebben.
Voelt tot nu toe echter wel wat slomer aan..

[ Voor 11% gewijzigd door MrDrako op 25-09-2008 13:31 ]

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mooi :) geen idee wat een dergelijke upgrade normaal kost, maar ik ben wel benieuwd naar de performance ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Nu gaat mn bluetooth WEER niet aan, ging ie de eerste keer al voor reparatie voor terug, nu 1 dag nadat ie terug is voor een ander defect kunnen ze em weer komen halen. Wat een schijt toestel, nooit meer htc voor mij.

[ Voor 5% gewijzigd door MrDrako op 26-09-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je hebt gewoon pech denk ik, die van mij heeft nooit problemen *klopt af*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Ik heb geregeld (vaak als ik de batterij er even uit heb gehad) dat als ik mijn toestel opnieuw opstart, ik de melding krijg: uitlijnen enzo. Als dan de telefoon is opgestart, is alles weg!

Dit lijkt dus veel op een hard-reset, maar is het niet helemaal. Als ik bij mijn programmageheugen kijk, zie ik dat dat hetzelfde is, als voor de 'hard-reset'.
In verkenner, of bij programma's zijn de programma's daarentegen niet meer terug te vinden.

Oftewel, een lege telefoon, waarbij het intern geheugen wel al half vol is.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Verwijderd

Hallo

Ik lees ook de problemen met de engelse uitvoeringen.
Ik kan niet meer smsen of de mailfunctie raadplegen op mijn htc touch cruise HTC p3650

Serienummer ht807ge02102

Iemand hier bekend mee, of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
staat er ineens wm 6.1 op
Ah, dat is goed om weten. Ik heb soms het idee dat de spontane reboots door de software worden veroorzaakt. Ik was eerst van plan te wachten op 6.1 om te zien of het opgelost geraakt. Maar nu zal ik de telefoon gewoon terug sturen en dan zal eurotwice wel zien of het een verschil maakt
Pagina: 1 2 3 Laatste