wakuwakuhullie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:24:
Ik heb ivm mijn bluetooth probleem gebeld met GSMWeb en kreeg het nummer van HTC.
Daar werd ik perfect geholpen, en werd erop gewezen dat mijn toestel een DOA was, 5 mei 2008 aangeschaft bij GSMWeb. Dit schijnt een Europese wet te zijn, binnen 30 dagen kun je hier gebruik van maken. De leverancier hoeft alleen maar het toestel in te nemen en een nieuwe te sturen.
Same here
HTC gebeld (ik dacht, liever rechtstreeks naar HTC dan via-via en het wordt nog opgehaald ook) maar de juffrouw daar wees mij op dei 30 dagen die HTC hanteert en vroeg me of ik al met de PDA-shop contact had opgenomen daarover. Niet dus. Dus ik gebeld met PDAshop. Zij wilden dat best doen maar wilden daarvoor wel een mailtje met die toezegging van HTC. Mja, ik heb het telefonisch te horen gekregen dus weer met HTC gebeld.
De dame aan de lijn wilde meewerken. Ik vroeg om die toezegging van die 30 dagen aan mij te zenden en CC aan de PDAshop. Wilde ze doen maar ze zag dat niet helemaal zitten: "Ik weet hoe dat gaat, dat mailtje komt op de grote stapel mailtjes terecht, zal ik u nu in de wacht zetten en ze direct opbellen?" Jah... daarvoor wil ik wel in de wacht
Dus ik in de wacht, zij aan het bellen en even later krijg ik te horen dat het geregeld is, dat ze gesproken had met _insert voornaam en achternaam medewerker van PDAshop_ en dat een nieuw mailtje vanaf de PDAshop al verzonden was naar mij. En inderdaad, mailtje stond in m'n inbox.
Dus nu de Touch opgestuurd met de 500eurogarantie van TNT en de verzekering dat het morgen aankomt (Zo niet, dan krijg ik de portokosten terug)
Dus ik verwacht dat dit eerder 5 dagen dan 5 weken gaat duren.
Samengevat: die DOA-meuk is dus 30 dagen!!!! en niet alleen bij openen van de doos.
GSMWeb wil hier niet aan mewerken, wat een !@#$%^^ zaak is dat, laatste keer dat ik daar iets koop en heb er nu al spijt van. Ik moet hem opsturen voor reparatie volgens hen, ze doen ook niet de moeite om even HTC te bellen, HTC heeft dit aangeboden en wilde GSMWeb uitleggen hoe de procedure dient te verlopen.
En heb je ze dat ook laten doen?
HTC werkt zéér netjes als je het mij vraagt. Je hoeft niet eens voor ze na te denken, dat doen zij voor jou!!