HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 151.924 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
Helaas kapot, had het zelfde euvel, geen geluid uit de telefoonspeaker wel uit de handsfreespeaker.
Wordt een nieuw moederbord in gezet, reparatie kan wel even duren vrees ik. Die van mij is al bijna 5 weken weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Is dit gewoon uberhaupt een slecht onderdeel aan de TC of hebben ze misschien een serie maandagochtendmodellen naar Nederland gestuurd?

Toch wel vreemd dat in vrij korte tijd bij 3 mensen hetzelfde euvel optreedt (ik weet van nog een tweakert in dit forum die hetzelfde heeft)

[edit]
En op het pocketinfo-forum ook al iemand:
http://forum.pocketinfo.n...-htc-touch-cruise-uk.html

Alleen werd hij bij hem opgehaald en met een week geretourneerd. Ik ben bang dat dat bij de PDAShop niet zo vlot zal verlopen.

[edit2]
Misschien toch niet opsturen:
Mijn HTC Touch Cruise NL is defect, hoe laat ik deze repareren?
Door contact op te nemen met HTC.

Nederland: 0900-67662453
Belgie: 011-230447

De HTC Touch Cruise NL wordt na aanmelding thuis opgehaald, na herstelling wordt deze aan u retour gezonden.

[ Voor 57% gewijzigd door WFvN op 11-05-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is bij mij ook zover dat de telefoonspeaker het niet meer goed doet..hij geeft nog maar heel zacht geluid..dat was bij jullie ook het probleem?

ook blijft bij mij af en toe de uit/aan knop hangen, waardoor ik steeds meldingen krijg en mn verlichting vanzelf aangaat.

Dat wordt waarschijnlijk terugsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:47:
het is bij mij ook zover dat de telefoonspeaker het niet meer goed doet..hij geeft nog maar heel zacht geluid..dat was bij jullie ook het probleem?
Bij Ik had m'n eerste inkomende telefoontje. Dus ik klik op de 'send'-knop en hoor helemaal niets. Dus zette ik de handsfreespeaker aan en hoorde toen wel wat.

Thuis nog wat aan het experimenteren gegaan maar het euvel deed zich niet voor tot eergisteren toen ik nog eens aan het proberen ging; gewoon met de vaste telefoon bellen naar m'n mobiel en omgekeerd.... geen geluid meer en sinds dien ook niet meer gehad.

Ik heb dus geen zacht geluid gehad (of het moet zo zacht geweest zijn dat ik het niet eens hoorde :+ )
ook blijft bij mij af en toe de uit/aan knop hangen, waardoor ik steeds meldingen krijg en mn verlichting vanzelf aangaat.

Dat wordt waarschijnlijk terugsturen..
Ben er bang voor ja.

Ik ga morgen dat telefoonnummer uit m'n vorige post bellen want ik heb liever dat hij wordt opgehaald dan dat ik hem zelf opstuur.

Maar je bent nu al nummer 5 van wie ik weet dat die het speakerprobleem heeft!

[ Voor 3% gewijzigd door WFvN op 12-05-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

WFvN schreef op maandag 12 mei 2008 @ 10:38:
[...]

Bij Ik had m'n eerste inkomende telefoontje. Dus ik klik op de 'send'-knop en hoor helemaal niets. Dus zette ik de handsfreespeaker aan en hoorde toen wel wat.

Thuis nog wat aan het experimenteren gegaan maar het euvel deed zich niet voor tot eergisteren toen ik nog eens aan het proberen ging; gewoon met de vaste telefoon bellen naar m'n mobiel en omgekeerd.... geen geluid meer en sinds dien ook niet meer gehad.

Ik heb dus geen zacht geluid gehad (of het moet zo zacht geweest zijn dat ik het niet eens hoorde :+ )

[...]

Ben er bang voor ja.

Ik ga morgen dat telefoonnummer uit m'n vorige post bellen want ik heb liever dat hij wordt opgehaald dan dat ik hem zelf opstuur.

Maar je bent nu al nummer 5 van wie ik weet dat die het speakerprobleem heeft!
je moet 020-7965399 hebben
dat 0900 nummer werkt niet ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

Dav0s

Hr?

WFvN schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:18:
Ik heb zojuist voor de zekerheid een hard reset uitgevoerd in de hoop dat het niet werken van het kleine speakertje voor telefoneren toch een softwareprobleempje was. Helaas nog altijd totaal geen geluid. Wel via de grote speaker en ook via het meegeleverde setje oortelefoons.

Dus ik ga overmorgen ook maar eens bezig met retour zenden van m'n toestel voor reparatie. Erg beroerd, met 2 weken al kaduuk ;(
Ik had precies hetzelfde probleem gisteravond, maar een soft-reset lostte het in mijn geval wel op. Hoop alleen dat het niet vaker hoeft, het is ontzettend onhandig als je gebeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Na 4 dagen goed gewerkt te hebben is mijn BT overleden op mijn TC.

Kan hem niet meer activeren en ook een hard reset helpt niet.

Gezien de verzend problemen in Belgie mbt HTC ga ik hem van de week zelf maar naar Hasselt brengen voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dav0s schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:37:
Ik had precies hetzelfde probleem gisteravond, maar een soft-reset lostte het in mijn geval wel op. Hoop alleen dat het niet vaker hoeft, het is ontzettend onhandig als je gebeld wordt...
Keep your fingers crossed...... maar ik ben bang dat dat niet gaat helpen en dat ook jij eraan moet geloven ;(
geerttttt schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:53:
je moet 020-7965399 hebben
dat 0900 nummer werkt niet ;)
THANX :D

Ennuh.... Dav0s, jij kan daar dan ook gebruik van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

WFvN schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:58:
[...]

Keep your fingers crossed...... maar ik ben bang dat dat niet gaat helpen en dat ook jij eraan moet geloven ;(

[...]

THANX :D

Ennuh.... Dav0s, jij kan daar dan ook gebruik van gaan maken.
Hij werkt nog steeds, dus ik blijf stiekem hopen dat het bij die ene keer blijft, maar toch bedankt voor het nummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik help het je ook hopen dat het bij die ene keer blijft. Waarschijnlijk heb ik in mijn geval niet genoeg 'gehoopt' want bij mij ging het verhaal niet op.
Ik zat toen in Barger Compascuum, vlak bij de Duitse grens. De ontvangst is daar vrij beroerd dus hoopte ik dat dat een oorzaak was van het euvel. Thuis aangekomen leek dat ook het geval te zijn omdat ik toen wel weer geluid had.....maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
WFvN schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:43:
[edit2]
Misschien toch niet opsturen:

[...]
Bedankt! De gegevens (incl. het goede NL nummer van een paar posts later) staan verwerkt in de FAQ. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb een probleempje met het pairen van mijn bluetooth headset (Logitech). Dit werkte op mijn oude toestel (Orange SPV M500) perfect. Nu wil ik hem pairen met de HTC Touch Cruise, maar de TC kan de headset domweg niet vinden (no devices found). Mijn Sony Ericsson (T610) vind de headset wel.

Bluetooth werkt verder prima, heb er al diverse malen bestanden mee uitgewisseld met andere toestellen. Doe ik iets verkeerd?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
brrrt schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:39:
[...]

Er staat ergens in dit topic dat iemand zijn bluetooth functie naar "telefoon" gezet heeft. Dan wordt de telefoon niet meer gezien als PDA maar als telefoon. Dat kan in de Registry veranderd worden.
Je moet daarvoor maar even in de Quicksearch zoeken :)
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:57:
Ik heb een probleempje met het pairen van mijn bluetooth headset (Logitech). Dit werkte op mijn oude toestel (Orange SPV M500) perfect. Nu wil ik hem pairen met de HTC Touch Cruise, maar de TC kan de headset domweg niet vinden (no devices found). Mijn Sony Ericsson (T610) vind de headset wel.

Bluetooth werkt verder prima, heb er al diverse malen bestanden mee uitgewisseld met andere toestellen. Doe ik iets verkeerd?
Omdat er niet verder gelezen wordt, en de vraag gewoon 2x terugkomt in 2 pagina's:
ceekee schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:13:
[...]
Bedankt voor de hint, deze ga ik zeker proberen.

De hack gevonden in deel 1 ( voor de liefhebbers):
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn toestel, via bluetooth, gezien wordt als
telefoon ipv pda
(sommige autoradio's bijv zoeken naar een telefoon en daarom
lukt het connecten niet altijd)? Ga naar de volgende registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS

en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C
(hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich
in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.
Was best makkelijk te vinden, gelijk 2e post in de quicksearch. :)
Ik zal deze vandaag nog ergens in de FAQ zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik had die post wel gevonden, maar wist ik veel dat het ´omzetten van bluetooth naar telefoon´ hetgeen was wat ik zocht...

Bij mij staat bij COD key (HEX) trouwens een hele andere waarde by default, namelijk 5A020C in plaats van 120114. Waar moet ik het dan in wijzigen?

[ Voor 33% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-05-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46

J-P

Syntax erro....

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:57:

brrrt schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:45:
[...]

Omdat er niet verder gelezen wordt, en de vraag gewoon 2x terugkomt in 2 pagina's:
Ik denk niet dat dit hetzelfde probleem is BRRRT, jouw oplossing gaat over een autoradio, terwijl BeQuietAndDrive het gewoon over een bluetooth headset heeft.

Over je probleem BeQuietAndDrive, volgens mij heeft je headset nog een 'link' met je oude toestel (oftewel ze zijn gepaired), probeer je headset eens te resetten.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Ik heb ivm mijn bluetooth probleem gebeld met GSMWeb en kreeg het nummer van HTC.

Daar werd ik perfect geholpen, en werd erop gewezen dat mijn toestel een DOA was, 5 mei 2008 aangeschaft bij GSMWeb. Dit schijnt een Europese wet te zijn, binnen 30 dagen kun je hier gebruik van maken. De leverancier hoeft alleen maar het toestel in te nemen en een nieuwe te sturen.

GSMWeb wil hier niet aan mewerken, wat een !@#$%^^ zaak is dat, laatste keer dat ik daar iets koop en heb er nu al spijt van. Ik moet hem opsturen voor reparatie volgens hen, ze doen ook niet de moeite om even HTC te bellen, HTC heeft dit aangeboden en wilde GSMWeb uitleggen hoe de procedure dient te verlopen.

GSMWeb mag dan al 10 jaar bestaan met hun mooie kroontje op de website het is echter een organisatie die totaal niet meedenkt en ook niet wil meedenken met de klant.

Ik ga hem nu maar zelf brengen naar Hasselt ter reparatie, dan weet ik tenminste zeker dat hij goed aankomt.

Let dus op waar je je GSM aanschaft, betaal liever iets meer voor service en vor mij is GSMWeb nu DOA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook heel slechte ervaringen met alleen al het afsluiten van mijn abonnement bij gsmweb.nl. Ik zal jullie de verhalen besparen, maar service/klantvriendelijkheid/bereikbaarheid/vakbekwaam personeel is ver te zoeken bij GSMWEB. Ze hebben soms super aanbiedingen, daar houdt het ook op. Ik ben blij dat ik nu de HTC TC in bezit heb en ik kan alleen maar hopen dat ik geen aanspraak hoef te maken op de garantie. Anders ga ik eerst kijken of ik het kan afhandelen met HTC zelf. Weet iemand of je defecte TC's ook direct naar HTC kan sturen met een geldig aankoopbewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Bogey Dope schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:12:
Ik denk niet dat dit hetzelfde probleem is BRRRT, jouw oplossing gaat over een autoradio, terwijl BeQuietAndDrive het gewoon over een bluetooth headset heeft.

Over je probleem BeQuietAndDrive, volgens mij heeft je headset nog een 'link' met je oude toestel (oftewel ze zijn gepaired), probeer je headset eens te resetten.
Ik dacht dat het om hetzelfde probleem ging. Zowel autoradio's als headsets zijn in de eerste instantie gemaakt voor telefoons, niet voor PDA's.
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:13:
Ik had die post wel gevonden, maar wist ik veel dat het ´omzetten van bluetooth naar telefoon´ hetgeen was wat ik zocht...

Bij mij staat bij COD key (HEX) trouwens een hele andere waarde by default, namelijk 5A020C in plaats van 120114. Waar moet ik het dan in wijzigen?
Ik zou het in hetzelfde wijzigen en kijken of 't werkt.
Je kan het altijd nog ongedaan maken door terug te switchen in wat je nu hebt (5A020C).
Bij mij staat er trouwens 5898764 (decimal), dus dit is blijkbaar niet hetzelfde op elke TC. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Zijn er meer mensen die niet op live.vodafone.nl kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

wakuwakuhullie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:24:
Ik heb ivm mijn bluetooth probleem gebeld met GSMWeb en kreeg het nummer van HTC.

Daar werd ik perfect geholpen, en werd erop gewezen dat mijn toestel een DOA was, 5 mei 2008 aangeschaft bij GSMWeb. Dit schijnt een Europese wet te zijn, binnen 30 dagen kun je hier gebruik van maken. De leverancier hoeft alleen maar het toestel in te nemen en een nieuwe te sturen.
Same here

HTC gebeld (ik dacht, liever rechtstreeks naar HTC dan via-via en het wordt nog opgehaald ook) maar de juffrouw daar wees mij op dei 30 dagen die HTC hanteert en vroeg me of ik al met de PDA-shop contact had opgenomen daarover. Niet dus. Dus ik gebeld met PDAshop. Zij wilden dat best doen maar wilden daarvoor wel een mailtje met die toezegging van HTC. Mja, ik heb het telefonisch te horen gekregen dus weer met HTC gebeld.
De dame aan de lijn wilde meewerken. Ik vroeg om die toezegging van die 30 dagen aan mij te zenden en CC aan de PDAshop. Wilde ze doen maar ze zag dat niet helemaal zitten: "Ik weet hoe dat gaat, dat mailtje komt op de grote stapel mailtjes terecht, zal ik u nu in de wacht zetten en ze direct opbellen?" Jah... daarvoor wil ik wel in de wacht :D

Dus ik in de wacht, zij aan het bellen en even later krijg ik te horen dat het geregeld is, dat ze gesproken had met _insert voornaam en achternaam medewerker van PDAshop_ en dat een nieuw mailtje vanaf de PDAshop al verzonden was naar mij. En inderdaad, mailtje stond in m'n inbox.

Dus nu de Touch opgestuurd met de 500eurogarantie van TNT en de verzekering dat het morgen aankomt (Zo niet, dan krijg ik de portokosten terug)

Dus ik verwacht dat dit eerder 5 dagen dan 5 weken gaat duren.

Samengevat: die DOA-meuk is dus 30 dagen!!!! en niet alleen bij openen van de doos.
GSMWeb wil hier niet aan mewerken, wat een !@#$%^^ zaak is dat, laatste keer dat ik daar iets koop en heb er nu al spijt van. Ik moet hem opsturen voor reparatie volgens hen, ze doen ook niet de moeite om even HTC te bellen, HTC heeft dit aangeboden en wilde GSMWeb uitleggen hoe de procedure dient te verlopen.
En heb je ze dat ook laten doen?

HTC werkt zéér netjes als je het mij vraagt. Je hoeft niet eens voor ze na te denken, dat doen zij voor jou!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

wakuwakuhullie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:24:

GSMWeb mag dan al 10 jaar bestaan met hun mooie kroontje op de website het is echter een organisatie die totaal niet meedenkt en ook niet wil meedenken met de klant.

Ik ga hem nu maar zelf brengen naar Hasselt ter reparatie, dan weet ik tenminste zeker dat hij goed aankomt.

Let dus op waar je je GSM aanschaft, betaal liever iets meer voor service en vor mij is GSMWeb nu DOA!!
Ja ik heb mijnen ook gekocht bij GSMWeb, maar ik vind dat ook maar een flutbedrijf. Slechte service en een vreselijk vreselijk VRESELIJK lelijke en onduidelijke website.

Ik heb dus ook toen maar direct naar htc gebeld omdat ik er al vanuit ging dat GSMWeb als ze hem al aannemen hem gewoon eerst daar een tijd laat liggen en hem dan zelf alsnog opstuurt naar htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:34:
Anders ga ik eerst kijken of ik het kan afhandelen met HTC zelf. Weet iemand of je defecte TC's ook direct naar HTC kan sturen met een geldig aankoopbewijs?
Ja, ik heb dit ook gedaan. Ik heb gewoon htc gebeld (zie het nummer in een paar posts van mij terug of de startpost) en die hebben voor mij geregeld dat ik het kon opsturen naar belgie. Je hebt 1 jaar garantie bij HTC dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bogey Dope schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:12:
[...]

[...]

Dat was 'm inderdaad. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
geerttttt schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:03:
[...]

Ja, ik heb dit ook gedaan. Ik heb gewoon htc gebeld (zie het nummer in een paar posts van mij terug of de startpost) en die hebben voor mij geregeld dat ik het kon opsturen naar belgie. Je hebt 1 jaar garantie bij HTC dus.
Als ik me niet vergis heb je 2 jaar garantie op je HTC toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dennis_000 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:30:
[...]

Als ik me niet vergis heb je 2 jaar garantie op je HTC toestel.
En als ik het goed zeker weet is dat toch maar 1 jaar.

Ik heb mijn toestel geregistreerd op hun website. Daar wordt dan automatisch één jaar weergegeven:
Uw toestel SN (serienummer) Registratiedatum Garantieperiode
HTC Touch Cruise HT813GEXXXX 5/10/2008 3/31/2008 ~ 6/30/2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

[Gerucht-modus]
Is het in de Europese wetgeving niet vastgelegd dat op apparaten verkocht binnen de EU minimaal 2 jaar garantie wordt verleend?
[/Gerucht-modus]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:15

timovd

Voorsprong door techniek

ja

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Twan V schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:58:
[Gerucht-modus]
Is het in de Europese wetgeving niet vastgelegd dat op apparaten verkocht binnen de EU minimaal 2 jaar garantie wordt verleend?
[/Gerucht-modus]
Tevens:
[geruchtmodus]
De burger is er nog niet helemaal van op de hoogte, maar dat gaat vast veranderen als de Consumentenbond hier op gaat hameren. De minimum garantieperiode van twee jaar tegen fabrieksfouten geldt nu (per 1 januari) namelijk voor alle nieuwe aankopen binnen de Europese Unie.
http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm
Veel ondernemers en consumenten menen dat er een Europese wettelijke garantie bestaat van twee jaar.

Europese Richtlijn Koop en Garantie
In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Bij het omzetten van de Richtlijn naar Nederlands recht is er voor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. De richtlijn bevat namelijk minimale eisen waaraan lidstaten moeten voldoen.

Nederlandse wet
Omdat de Nederlandse wet er vanuit gaat dat u recht heeft op een deugdelijk product (een product dat beantwoordt aan de overeenkomst) zou de termijn van twee jaar een beperking zijn van uw rechten; veel producten gaan namelijk veel langer mee. Nederland biedt de consument dan ook een ruimere bescherming dan de Europese Richtlijn. Dit is toegestaan.
http://www.consuwijzer.nl...ettelijke_garantietermijn
Wanneer heeft u recht op kosteloze reparatie of vervanging?
De verkoper is minimaal 2 jaar aansprakelijk voor het naar behoren functioneren van uw aankoop. Gaat het gekochte binnen 6 maanden stuk, of zijn de prestaties al binnen deze periode niet wat u er redelijkerwijs van mag verwachten? Dan wordt ervan uitgegaan dat het gebrek al bestond op het moment van aankoop. Dit geldt niet als de verkoper kan bewijzen dat het defect uw eigen schuld is. Doet het defect zich voor tussen 6 en 24 maanden na de aankoop? Dan moet ù kunnen aantonen dat het gebrek al bestond toen u het artikel aankocht.

Binnen de periode van 2 jaar heeft u bij een gebrek buiten uw schuld recht op gratis reparatie of vervanging van uw aankoop. Dat moet binnen een redelijke termijn gebeuren en zonder dat u daar ernstige overlast van heeft.

De periode van 2 jaar is een minimum waaraan elke EU-lidstaat moet voldoen. De Nederlandse wetgeving gaat er echter vanuit dat u recht heeft op een langere periode van goed functioneren als het gaat om producten waarvan een langere levensduur verwacht mag worden (wasmachines, auto's en andere duurzame artikelen). Nederland biedt consumenten (ook buitenlandse) dus een verder gaande bescherming dan de Europese richtlijn verplicht stelt. Dit betekent overigens niet dat u na 2 jaar zonder meer recht heeft op een gratis reparatie. U moet rekening houden met de leeftijd van het apparaat in relatie tot de verwachte levensduur en de normale afschrijving door ouderdom en slijtage.
http://www.consumenteninf.../nl/themas/Kopen-in-de-EU
[/geruchtmodus]

Hm.... lijkt dus toch wat méér dan een gerucht te zijn!

[ Voor 32% gewijzigd door WFvN op 14-05-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik had het eens gehoord, wist het niet zeker... Verhaal klok/klepel...

Je citeert dat dit vanaf 1 januari geldt, maar het jaartal staat er niet echt duidelijk bij. Geldt het vanaf de publicatiedatum van dat artikel (1999)?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De burger is er nog niet helemaal van op de hoogte, maar dat gaat vast veranderen als de Consumentenbond hier op gaat hameren. De minimum garantieperiode van twee jaar tegen fabrieksfouten geldt nu (per 1 januari) namelijk voor alle nieuwe aankopen binnen de Europese Unie.
Volgens mij klopt dit niet, deze tekst suggereert dat het om alle aankopen gaat en het zou m.i. alleen om consumentenelectronica gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de kaart van west europa erop gezet , maar ik kan geen enkele stem selecteren .
kan ik gewoon ergens de stemmen downloaden en erbij voegen , of moet ik nu TT helemaal opnieuw installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:47:
[...]

Volgens mij klopt dit niet, deze tekst suggereert dat het om alle aankopen gaat en het zou m.i. alleen om consumentenelectronica gaan.
Ik ben 6 maanden na de aankoop van m'n melk niet meer tevreden over de kwaliteit :P
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:09:
ik heb de kaart van west europa erop gezet , maar ik kan geen enkele stem selecteren .
kan ik gewoon ergens de stemmen downloaden en erbij voegen , of moet ik nu TT helemaal opnieuw installeren ?
Je hebt op je SD kaart een map voices zitten. Daar kan je de stembestanden instoppen. Deze zijn te downloaden van het internet (vooral betaald, maar je kan ook goed zoeken :))

[ Voor 41% gewijzigd door brrrt op 14-05-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ik heb op mijn Touch Cruise VoIP geinstalleerd zodat ik ook met mijn telfort internetbellen abbo kon gebruiken op de mobiele telefoon. Alleen treed er nu iets vreemds op.
Met de thuistelefoons kan ik nog steeds bellen, met de Touch Cruise ook (zowel mobiel als via thuis). Alleen kan ik niet meer gebeld worden. Als ik met een GSM naar mijn huisnummer bel gaat hij 1x over en gaat hij dan automatisch door naar voice mail.

In het logboek van de router staat geen vermelding van een binnenkoment telefoontje.....
Ook op mijn Touch Cruise komt geen oproep binnen.
Ik heb het modem al een aantal malen soft gereset.

Ik weet dat het een Telfort probleem is, maar aangezien de problemen ontstonden toen ik mijn tc aansloot op het voip netwerk hoop ik dat hier een paar mensen zitten die hetzelfde ervaren hebben en hopelijk een oplossinjg hebben

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik doe even een kleine gooi: je hebt één abonnement met (denk ik) één bijbehorend telefoonnummer terwijl het naar twee verschillende netwerken/toestellen/systemen gaat. Het komt op mij over als net zoiets als een netwerk met twee apparaten met een identiek IP-nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Laatst online: 11-09 10:19
Dat zou best kunnen, maar hoe corrigeer ik het :D?

edit:

Inmiddels is het probleem 'magisch' opgelost want beide telefoons ontvangen de oproepen weer....
Bedankt voor het meedenken :)

[ Voor 59% gewijzigd door ThaStealth op 14-05-2008 17:04 ]

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik weet dat links naar ROM's (op xda-dev) niet toegestaan zijn, maar ik zoek een alternatieve ROM voor de Polaris. Mijn vorige phone was een Artemis en draaide ik Artemis Touch.
Hier zat standaard WM6.1 op met TodayAgenda, HTC Action Screen en WLM en een aantal handige/mooie HTC (touch) functies.
De ROM's van Vega en ASerg zijn foeilelijk en wil ik zo snel mogelijk vanaf. Iemand tips (zonder te linken naar ROM's op xda-dev)?

Edit: desnoods een kale versie waar ik deze los op kan zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door timovd op 14-05-2008 17:57 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:29:
[...]

[...]

Je hebt op je SD kaart een map voices zitten. Daar kan je de stembestanden instoppen. Deze zijn te downloaden van het internet (vooral betaald, maar je kan ook goed zoeken :))
ik heb er al een aantal gevonden alleen nog een vraagje . het zijn zip files , moet ik die op de pc uitpakken of op de TC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
timow schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:56:
Ik weet dat links naar ROM's (op xda-dev) niet toegestaan zijn, maar ik zoek een alternatieve ROM voor de Polaris. Mijn vorige phone was een Artemis en draaide ik Artemis Touch.
Hier zat standaard WM6.1 op met TodayAgenda, HTC Action Screen en WLM en een aantal handige/mooie HTC (touch) functies.
De ROM's van Vega en ASerg zijn foeilelijk en wil ik zo snel mogelijk vanaf. Iemand tips (zonder te linken naar ROM's op xda-dev)?

zoek ff op lexi op xda

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

timow schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:56:

Zelf ben ik helemaal weg van de light black roms van SWTOS. Erg snel en erg kaal, zodat je precies dat erop kan zetten wat je zelf graag wilt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

Bogey Dope schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:01:
[...]

Zelf ben ik helemaal weg van de light black roms van SWTOS. Erg snel en erg kaal, zodat je precies dat erop kan zetten wat je zelf graag wilt. 8)
Die heb ik er ook op staan sinds dit weekend. Ik ben er wel achter gekomen dat hij wel erg light is; als je een cab installeert mis je soms nog bestanden die standaard in je /windows map horen maar niet in deze rom en niet in de cab zitten. Dat is nogal onhandig en leverde me veel frustraties en uren zoeken op. Niet geschikt voor beginners zal ik maar zeggen.

Ik ben wel benieuwd naar de aangekondigde medium NL rom van Lexi (@Lexi: komt die er nog wel?) en naar de zeer complete nieuwe Glass release.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Pinobigbird schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:12:
[...]

Die heb ik er ook op staan sinds dit weekend. Ik ben er wel achter gekomen dat hij wel erg light is; als je een cab installeert mis je soms nog bestanden die standaard in je /windows map horen maar niet in deze rom en niet in de cab zitten. Dat is nogal onhandig en leverde me veel frustraties en uren zoeken op. Niet geschikt voor beginners zal ik maar zeggen.

Ik ben wel benieuwd naar de aangekondigde medium NL rom van Lexi (@Lexi: komt die er nog wel?) en naar de zeer complete nieuwe Glass release.
Goh, welke cab probeerde je te installeren dan want daar heb ik geen last van.

PS je ondertitel: geweldig, weet nog dat toen ik die aflevering voor het eerst zag ik dubbel lag. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Bogey Dope schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Goh, welke cab probeerde je te installeren dan want daar heb ik geen last van.

PS je ondertitel: geweldig, weet nog dat toen ik die aflevering voor het eerst zag ik dubbel lag. :+ _/-\o_
Ik probeerde de HTC Home plugin cab uit de eerste thread van swtos waarnaar hij verwijst bij 'All unnecessary apps'. Deze werkt dus niet. Ook de HTC Cube uit dezefde unnecessary apps-lijst werkt niet. Gelukkig zijn er wel andere complete cabs van de Home plugin en Cube te vinden.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Dank, maar ik wil een engelse versie. Als ik dat nl zie, word ik helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

timow schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:42:
Dank, maar ik wil een engelse versie. Als ik dat nl zie, word ik helemaal gek.
Neem dan een kijkje in de keuken (v1.2 ;) ) en bouw je eigen rom. Je krijgt dan de standaard WM6.1 WWE als je er zelf niks aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Een leuke kleinigheid, je operator name veranderen en het werkt... Is geen .cab file, want elke cab file die ik probeerde werkte niet. Werkt op mn htc touch cruise wm6

Dus ipv Vodafone etc, kan je je eigen naam plaatsen!
This worked for me, and you can use it even for more than one operator. And it will not be overwriten by the network unless you changed the network.
This is from another forum:

"With a registry editor, found the HKLM\Software\Microsoft\RIL\OperatorNames

Add a string value, the value name must be your "operator code" and the value data your operator name or a customized name.

Just next the operator name that you have chosen, put a space and normally there will be no missing character ...

Here is a link with a list of operator code that I found :

http://www.ioswebdesign.c...ads/2006/12/networks.csv"
http://forum.xda-develope...hp?p=2142685&postcount=24

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Zo, mijn 3 maand jonge TC is vanmiddag ook opgehaald door TNT ter reparatie! :(
Het scherm vertoonde in het begin van de week al kuren. Het scherm ging niet meer 'aan'. Backlight sprong wel aan (je zag scherm wel oplichten) maar er kwam nix in beeld, dus de pixels die bleven zegmaar uit. Soms deed ie het ineens weer, en dan was je bezig en dan op een gegeven moment zie je het scherm (pixel voor pixel) weer 'uitdoven'. Zag er in ieder geval erg ongezond uit. Eergisteren wouden de pixels helemaal niet meer meewerken, dus RMA.
Hopen dat ik em gerepareerd of nog beter een nieuwe terugkrijg, met Windows Mobile 6.1 O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 15-05-2008 00:32 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:49:
[...]

ik heb er al een aantal gevonden alleen nog een vraagje . het zijn zip files , moet ik die op de pc uitpakken of op de TC ?
Je moet 'm op je computer uitpakken en de 2 files die erin zitten plaatsen in de map voices :)
XTREEMRaGE schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:27:
Een leuke kleinigheid, je operator name veranderen en het werkt... Is geen .cab file, want elke cab file die ik probeerde werkte niet. Werkt op mn htc touch cruise wm6

Dus ipv Vodafone etc, kan je je eigen naam plaatsen!

[...]

http://forum.xda-develope...hp?p=2142685&postcount=24
Dat is wijs! Ik ga 'm gelijk checken!
Het geeft verder geen problemen o.i.d?

Ik zat even te kijken, en ik heb geen Operatornames map in mijn RIL map zitten. De enige map die erin staat heet APIInfo.
In de map zelf staan ook geen Strings die lijken op een Operatornames string. De enige strings in de map RIL (dus niet de submap APIInfo) zijn Comport, Dataport, LastEquipmentS, RILProxyLogNormal and SMSService.

Moet ik de map Operatornames zelf aanmaken? Of zal dat een error geven?

[ Voor 19% gewijzigd door brrrt op 15-05-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Ik heb net een mailtje gestuurd naar de support desk van HTC met de vraag of ze denken dat er wellicht een fix gaat komen voor de speaker problemen die steeds meer mensen hebben. Benieuwd of ze het probleem erkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Mijn Cruise is inmiddels opgehaald, ben benieuwd hoelang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Pinobigbird schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:40:
[...]

Ik probeerde de HTC Home plugin cab uit de eerste thread van swtos waarnaar hij verwijst bij 'All unnecessary apps'. Deze werkt dus niet. Ook de HTC Cube uit dezefde unnecessary apps-lijst werkt niet. Gelukkig zijn er wel andere complete cabs van de Home plugin en Cube te vinden.
Deze heb ik ook gewoon, maar dan wel de aangepaste versie icm HHC (costumizer) en het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , de stemmen plaatsen is gelukt . bedankt brrrt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

brrrt schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:12:

Dat is wijs! Ik ga 'm gelijk checken!
Het geeft verder geen problemen o.i.d?

Ik zat even te kijken, en ik heb geen Operatornames map in mijn RIL map zitten. De enige map die erin staat heet APIInfo.
In de map zelf staan ook geen Strings die lijken op een Operatornames string. De enige strings in de map RIL (dus niet de submap APIInfo) zijn Comport, Dataport, LastEquipmentS, RILProxyLogNormal and SMSService.

Moet ik de map Operatornames zelf aanmaken? Of zal dat een error geven?
Het heeft tot nu toe geen problemen bij mij opgeleverd!
Ik had de folder OperatorNames wel al in m'n reg.
Maar ik denk dat je deze folder gewoon kan aanmaken en met daarin de string. Ik heb geen andere rom gebruikt ofzo!

Het enige wat ik ondervind is: dat 3G wel voor de operator naam blijft staan. Eerst was het bv 3G Vodafone en nu 3G XTREEM. Pas als je geen 3G connectie hebt, verdwijnt ook de 3G benaming! Maar dat vind ik niet erg :)

[ Voor 11% gewijzigd door XTREEMRaGE op 15-05-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
ik222 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:10:
Via verkenner werkt het benaderen van netwerkshares helemaal niet. Met Total Commander kan ik wel op de server komen, het probleem is echter dat er een wachtwoord op de shares staat.

Nu is dat wachtwoord wel in te voeren maar vervolgens wordt dat niet geaccepteerd, logisch want de Cruise verbind waarschijnlijk niet met de juiste gebruikersnaam...

Nu is mijn vraag met welke gebruikersnaam de cruise verbind (ik kan daarvoor dan gewoon een account met die naam aanmaken op de linux server) en of dit is aan te passen? Zelf dacht ik dat dit het apparaat id is, maar dat werkt niet helaas als ik die aanpas naar de juiste gebruikersnaam wordt het wachtwoord nog steeds niet geaccepteerd...

Iemand die weet hoe dit op te lossen?
Helaas is het me nog steeds niet gelukt dit probleem op te lossen... Iemand die toevallig de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
XTREEMRaGE schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Het heeft tot nu toe geen problemen bij mij opgeleverd!
Ik had de folder OperatorNames wel al in m'n reg.
Maar ik denk dat je deze folder gewoon kan aanmaken en met daarin de string. Ik heb geen andere rom gebruikt ofzo!

Het enige wat ik ondervind is: dat 3G wel voor de operator naam blijft staan. Eerst was het bv 3G Vodafone en nu 3G XTREEM. Pas als je geen 3G connectie hebt, verdwijnt ook de 3G benaming! Maar dat vind ik niet erg :)
Bij mij werkt 't niet. Ik had 3G hi, en nu ik een map erbij gemaakt had (string value = 20408 (is van KPN) met value data = Bart), en ik bleef gewoon Hi zien na een soft reset.
De map dus gewist, bij mij werkte het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes wat tussendoor. Ikzelf heb eigenlijk weinig tot geen problemen gehad met mijn TC. Maar als ik iemand zijn die een beetje aan het vergelijken is dan liet ik hem wel aan me voorbij gaan.

Superjammer dat er problemen mee zijn bij zoveel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu eens gezocht om mail te ontvangen op de TC . alleen vind ik niet meteen waar ik dat kan doen . ik heb er wel alle mailtjes op staan via atcivesync maar zelf ontvangen gaat nog niet , denk ik . kan ik ergens een handleiding hierover downloaden ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:34:
ik heb nu eens gezocht om mail te ontvangen op de TC . alleen vind ik niet meteen waar ik dat kan doen . ik heb er wel alle mailtjes op staan via atcivesync maar zelf ontvangen gaat nog niet , denk ik . kan ik ergens een handleiding hierover downloaden ,
Ik kan (kon eigenlijk, ik heb nog geen nieuw toestel en helaas ook nog geen bericht dat mijn toestel onderzocht is en een nieuwe onderweg is) via WiFi wel gewoon mailtjes ontvangen. Via active-sync met USB kan ik juist geen verbinding krijgen met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

brrrt schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Bij mij werkt 't niet. Ik had 3G hi, en nu ik een map erbij gemaakt had (string value = 20408 (is van KPN) met value data = Bart), en ik bleef gewoon Hi zien na een soft reset.
Dat is jammer, heb je een branded versie toevallig?
En de .cab gebruikt uit het topic? Die schijnt voor sommige juist wel te werken!

[ Voor 9% gewijzigd door XTREEMRaGE op 15-05-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WFvN schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Ik kan (kon eigenlijk, ik heb nog geen nieuw toestel en helaas ook nog geen bericht dat mijn toestel onderzocht is en een nieuwe onderweg is) via WiFi wel gewoon mailtjes ontvangen. Via active-sync met USB kan ik juist geen verbinding krijgen met internet.
ik bedoel eigenlijk meer dat ik mail kan ontvangen als ik onderweg ben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hm.... tja, ik maak geen gebruik van gprs (gewoon prepaidkaartje erin) dus weet ik daar verder weinig van. Maar als je wel een gprs-verbinding/abonnement hebt, dan werkt dat verder toch hetzelfde als wanneer je _op welke manier dan ook_ verbonden bent met het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een kpn abbo met internet ja .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het al gelukt is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

brrrt schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Als er bij jou hi staat, dan is je operatorcode niet 20408, want dan had er namelijk NL KPN gestaan. Ten minste, alleen wanneer in je toestel (bijvoorbeeld omdat het een branded versie was) de standaard naamgeving niet al overschreven werd door "hi". Probeer de simkaart eens in een heel oud toestel te stoppen, het kan zijn dat die dan omdat er geen naam voor gedefinieerd is gewoon de operatorcode laat zien. Vroeger had ik ook een foon waar je bij netwerk kon laten zoeken en in die lijst stond dan gewoon de operatorcode van alle netwerken die je kon ontvangen erbij. Laat even weten als je wat gevonden hebt of probeer anders gewoon een stel codes in de 204xx range, volgens mij zijn er steeds 4 opvolgend per operator toegewezen, dus wie weet is het wel gewoon 20409 20410 of 20411

[edit] Voer anders eens je simkaartnummer hier: http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=simnr in, dan krijg je ook de bijbehorende MCC-MNC te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door hufkes op 15-05-2008 21:30 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:00:
Eventjes wat tussendoor. Ikzelf heb eigenlijk weinig tot geen problemen gehad met mijn TC. Maar als ik iemand zijn die een beetje aan het vergelijken is dan liet ik hem wel aan me voorbij gaan.

Superjammer dat er problemen mee zijn bij zoveel mensen.
Same here. Heb hem sinds januari of februari en nog helemaal geen problemen gehad. Ik vind het een superding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
hufkes schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:17:
[...]

Als er bij jou hi staat, dan is je operatorcode niet 20408, want dan had er namelijk NL KPN gestaan. Ten minste, alleen wanneer in je toestel (bijvoorbeeld omdat het een branded versie was) de standaard naamgeving niet al overschreven werd door "hi". Probeer de simkaart eens in een heel oud toestel te stoppen, het kan zijn dat die dan omdat er geen naam voor gedefinieerd is gewoon de operatorcode laat zien. Vroeger had ik ook een foon waar je bij netwerk kon laten zoeken en in die lijst stond dan gewoon de operatorcode van alle netwerken die je kon ontvangen erbij. Laat even weten als je wat gevonden hebt of probeer anders gewoon een stel codes in de 204xx range, volgens mij zijn er steeds 4 opvolgend per operator toegewezen, dus wie weet is het wel gewoon 20409 20410 of 20411

[edit] Voer anders eens je simkaartnummer hier: http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=simnr in, dan krijg je ook de bijbehorende MCC-MNC te zien.
Ik heb een tijdje gezocht op 't internet (het nummer van mijn simkaart klopte niet/was te kort ofzo) en heb uiteindelijk het echte nummer gevonden (op tweakers :P)
Hi is operator code 20458

alleen jammer dat 'ie 't nog steeds niet doet.. :|

[edit]
Het programmaatje doet 't ook niet bij mij. Ik heb 't zowel op m'n opslagkaart als op m'n telefoon opgeslagen, en bij beide doet 'ie 't niet.
Hi is te hardnekkig hiervoor ofzo... :|

Heb trouwens een los HTC Touch Cruise NL toestel gekocht (bij smartphonestunts), deze is dus niet branded

[ Voor 10% gewijzigd door brrrt op 16-05-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Eergisteren om 16.00h (of daarvoor) heeft de PDA-shop mijn defecte TC ontvangen.
Gisteren heb ik niets van ze gehoord en ook vandaag niets dus heb ik zelf maar gebeld om 12.20h
De dame aan de lijn had het erover dat hij klaar lag om opgestuurd te worden ter reparatie. Dat kon niet kloppen omdat mijn toestel binnen 30 dagen defect was geraakt en dus als DOA beschouwd zou moeten worden waardoor ik een compleet nieuw toestel zou moeten ontvangen. Ze kon mij niet helemaal helpen en moest 2x naar een afdeling om opheldering te krijgen. Ze moest uiteindelijk informatie krijgen van de retourafdeling maar dat kon op dat moment niet. Dus vroeg ze of ik later terug gebeld kon worden.

Een uur later had ik nog niets gehoord. Ik vind dat niet zo prettig omdat de TC mogelijk op een andere plek lag dan de bedoeling was waardoor ik mogelijk vele langer zou moeten wachten op een werkend exemplaar (m'n eigen die dan gerepareerd zou worden)
Om 13.30h heb ik zelf de telefoon maar weer gepakt omdat ik nog niets gehoord had. Het weekend komt eraan en komende week zijn er in Zwolle stakingen bij TNT dus dat maakt het leveren weer wat lastiger. Neem daarbij dat ik de TC gekocht heb omdat m'n oude mobiel (die ik nu weer gebruik) niet al te lekker is en je snapt wel dat ik m'n TC graag weer in m'n bezit heb.

Deze man kon mij nu (na navragen) gelukkig zeggen dat ik een nieuwe krijg end at ik die morgen en anders maandag of dinsdag zal ontvangen.

* WFvN keeps fingers crossed dat het morgen wordt en dat hij thuis is op moment van levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Hoe bedoel je: "30 dagen defect was geraakt en dus als DOA beschouwd zou moeten worden waardoor ik een compleet nieuw toestel zou moeten ontvangen."
Na 1 week was mijn TC kapot 1,5 weken geleden opgestuurd nog steeds niks van gehoord is wel door gestuurd voor reparatie accu deed enkel niet opladen dacht dat accu kapot was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Lees even de laatste paar pagina's, daar staat veel meer informatie over die 30 dagen.

[edit]
Lezen vanaf:
wakuwakuhullie in "HTC Touch Cruise - Deel 3"

[ Voor 34% gewijzigd door WFvN op 16-05-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Dus ik zouw eigenlijk een nieuw toestel moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Is me niet voor de volle 100% duidelijk maar vermoedelijk JA

De dame van HTC had het erover dat HTC in ieder geval die policy heeft maar dat het een coulance van de leverancier is als die het wel doet.
De diverse linkjes naar de europese rechten lijken aan te geven dat het verplicht is (voor consumentenelektronica of meer dan dat, weet ik niet)

Ik ben geen jurist dus pin me d'r niet op vast, ik moet ook afgaan op wat ik gehoord heb.
Duidelijk is wel het geluid wat HTC afgeeft en duidelijk is dus ook dat ze erachter staan gezien de dame die ik sprak, direct telefonisch contact heeft opgenomen met mijn leverancier om het te verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Dus ik zouw smartphoneshop.nl op moeten bellen (daar heb ik hem gekocht) en vertellen dat ik eigenlijk een nieuw toestel moet krijgen volgens DOA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
WFvN schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:49:
Is me niet voor de volle 100% duidelijk maar vermoedelijk JA

De dame van HTC had het erover dat HTC in ieder geval die policy heeft maar dat het een coulance van de leverancier is als die het wel doet.
De diverse linkjes naar de europese rechten lijken aan te geven dat het verplicht is (voor consumentenelektronica of meer dan dat, weet ik niet)

Ik ben geen jurist dus pin me d'r niet op vast, ik moet ook afgaan op wat ik gehoord heb.
Duidelijk is wel het geluid wat HTC afgeeft en duidelijk is dus ook dat ze erachter staan gezien de dame die ik sprak, direct telefonisch contact heeft opgenomen met mijn leverancier om het te verduidelijken.
Is echt coulance van de leverancier, de wet schrijft nl. alleen voor dat als elektronica kapot gaat binnen 8 dagen deze omgeruild moet worden voor een nieuwe, na 8 dagen is het garantie en dus reparatie.
Mijn TC was na 10dagen kapot en bij GSMWeb weigerde ze om hem om te ruilen, dus ik was 'm meteen 6 weken kwijt voor reparatie.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

nja, moeten? Als de verhalen over de europese wetten kloppen, dan wel, als het verhaal van HTC klopt, dan zouden ze zo vriendelijk kunnen zijn om het te doen.

Neem anders contact op met HTC, wellicht kunnen zij je verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 11-09 13:23
Vanaf dinsdag kon mijn TC niet meer synchroniseren met Windows Mobile Device Center (Vista). Echt van het ene op het andere moment. Het oranje lampje brande wel, dus opladen via USB ging wel goed.

Ik te kloten om een oplossing te vinden (firewall bijv.), maar niets mocht baten. Vervolgens kreeg ik het warm, omdat ik dacht dat misschien mijn USB-aansluiting stuk zou zijn, maar Google bracht toch nog uitkomst:
U kunt het probleem oplossen door de volgende stappen te doorlopen:
Ga op de HTC Touch Cruise NL naar Start, en kies voor Settings (Instellingen).
Klik het tabblad Connections (Verbindingen) aan, en kies voor USB to PC (USB aan PC).

Vink het vinkje voor Enable advanced network functionality (Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen) uit.

In de meeste gevallen is dit de oplossing voor het probleem dat het toestel niet herkend wordt in WMDC/Activesync.
En waarempel! Het werkt ook nog :D Misschien is dit iets voor de startpost?

Bron: http://www.pdashop.nl/vragen/47089/266578

[ Voor 0% gewijzigd door EBOOZ op 16-05-2008 15:45 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Pinobigbird schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:48:
[...]

Neem dan een kijkje in de keuken (v1.2 ;) ) en bouw je eigen rom. Je krijgt dan de standaard WM6.1 WWE als je er zelf niks aan veranderd.
Iemand een mirror. Op XDA is de zip corrupt. Drie keer geprobeerd te downloaden op diverse tijden.
Gek. Het zipje kan ik met winrar wel openen. Daar zit weer een .rar in. Zo te zien gaat het uitpakken goed.

[ Voor 13% gewijzigd door timovd op 16-05-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

timow schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:18:
[...]

Iemand een mirror. Op XDA is de zip corrupt. Drie keer geprobeerd te downloaden op diverse tijden.
Gek. Het zipje kan ik met winrar wel openen. Daar zit weer een .rar in. Zo te zien gaat het uitpakken goed.
Sowieso moet je voor het vragen naar download(link)s van ROMs niet op GoT zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Jeuj *O* bericht gehad (lees: bevestiging) dat m'n nieuwe toestel verzonden is.

Lang leve HTC die mij attendeerde op die 30-dagen-DOA-termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Was het niet 8 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Tja, in wezen is DOA maar één dag en dat is dag dat hij aankomt. Maar inderdaad, iets van 5 tot 8 dagen staat op de meeste websites en wordt door de meeste fabrikanten gehanteerd.
Een leuk overzicht vind je hier:
http://www.copaco.nl/Revah%20Telecom/Service&DOA2.htm

Helaas staat er geen link op naar de garantiebepalingen van HTC; die zijn op de website van HTC dus niet te vinden.

Echter schijnt het dus zo te zijn dat de europese wetgeving de leverancier verplicht binnen 30 dagen het apparaat kostenloos te vervangen indien er een defect optreedt die binnen de garantie valt (buiten eigen schuld uiteraard)

Euhm.... ik haal even 2 garanties door elkaar. Fabrieksgarantie moet 2 jaar zijn maar deze garantie?
HTC hanteert 30 dagen voor DOA

[ Voor 42% gewijzigd door WFvN op 17-05-2008 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
ik heb mijn storing binnen 7 dagen gemeld en zelfs toen wilde GSMWeb nog niet meewerken, ik adviseer iedereen, KOOP HIER NIETS, aftersales is bar en bar slecht, die kunnen bij mij geen goed meer doen.

Ik ben zelfs in staat om uit te zoeken waar de eigenaar zit en hem eens op te zoeken om verhaal te halen, dat stelletje zaterdaghulpen dat ze daar doordeweeks inhuren om problemen af te handelen doet ook maar hun werk.

HTC is erg vriendelijk en welwillend maar ze zijn bij GSMWeb te lei om maar iets voor hun klanten te doen.

Overigens wat er gebeurd is staat hier beschreven:
http://tweakers.net/shopreview/3199/gsmweb.html

[ Voor 8% gewijzigd door wakuwakuhullie op 17-05-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

wakuwakuhullie schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 01:07:
ik heb mijn storing binnen 7 dagen gemeld en zelfs toen wilde GSMWeb nog niet meewerken, ik adviseer iedereen, KOOP HIER NIETS, aftersales is bar en bar slecht, die kunnen bij mij geen goed meer doen.

Ik ben zelfs in staat om uit te zoeken waar de eigenaar zit en hem eens op te zoeken om verhaal te halen, dat stelletje zaterdaghulpen dat ze daar doordeweeks inhuren om problemen af te handelen doet ook maar hun werk.

HTC is erg vriendelijk en welwillend maar ze zijn bij GSMWeb te lei om maar iets voor hun klanten te doen.

Overigens wat er gebeurd is staat hier beschreven:
http://tweakers.net/shopreview/3199/gsmweb.html
Als ik ook kijk naar de scorekaart voor aftersales wordt je niet vrolijk van die winkel nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Kijk ook mar eens op het forum van TROS radar daar staat het ook aardig vol met klachten over GSMWEB.

Dit is voor mij geen winkel maar een dozenschuiver, een winkel heeft iets voor zijn klanten over, je wilt ze immers behouden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Mail van smartphoneshop:
"Ik betreur dat het toestel zo snel defect is gegaan. Er is veel te lezen over consumenterecht op internet, helaas is de gegeven informatie niet altijd juist.
In uw geval zijn er een paar dingen door elkaar gegaan. Het wettelijke termijn is 7 dagen na ontvangst, dan heeft u recht van retournering mits ongebruikt. In uw geval is dit niet van toepassing en ik ga ervan uit dat het euvel snel opgelost zal worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wettelijk, weet ik niet hoe het geregeld is maar wel weet ik dat HTC zèlf zegt dat ze 30 dagen hanteren in plaats van 7 dagen.

Maar zwaar kl*ten dat het zo lang moet duren bij jou. Mijn nieuwe toestel is onderweg en zit volgens Track&Trace in de afleverroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 07:30
Ik ben al een tijdje gelukkige gebruiker van de TC. Ben er erg blij mee, maar ik heb sinds kort ook een data abonnement bij Orange World. Hierbij heb je 2 verbindingen de Orange World verbinding die gratis wap aanbied, prima voor het surfen. En de Internet Access verbinding waar je onder andere mee gebruik kunt maken van MSN en mail. Maar nu zit ik met het volgende probleem.
Standaard heb ik bij de verbindings instellingen: Programma's die automatisch verbinding maken met het internet moeten gebruikmaken van: Orange World. Maar als ik verbinding wil met MSN of Mail moet ik deze eerst instellen op Internet Access anders werkt het niet. Maar als ik dan wil surfen gaat hij ook automatisch verbinden met Internet Access en moet ik dus betalen, terwijl dit gratis kan via Orange World.

Nu mijn vraag: Hoe kan ik de TC zo instellen dat hij voor Mail en MSN, als er geen WiFi verbinding is, de Internet Access connect. En als ik ga surfen die automatisch gebruik maakt van Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-07 00:04

not-known

[BI] Crewmember

Sinds ongeveer 2 maanden een blije gebruiker van het beestje. Maar nu merk ik sinds gisteren opeens dat als de body *miniscuul*, dus echt heel weinig, verdraaid wordt dat het scherm weer aan springt terwijl het uit stond. Dit gebeurt dus al als je zeg maar de TC op tafel neerlegt of oppakt.Ik heb al de contactjes en knopjes schoon geblazen, een softreset gedaan, maar hij blijft steeds dit gedrag vertonen. Niet fijn voor m'n batterij dus.
Iemand anders dit ook al meegemaakt?

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zo.... m'n nieuwe Touch Cruise binnen.
Los van het telefoonspeakertje zou er best meer mis kunnen zijn geweest met m'n vorige toestel:

- Micro SD kaartje gaat veel gemakkelijker in en uit het toestel
- De functie waarmee het toestel op trilstand gaat als er op dat moment een agendaitem is ingepland werkt nu ook
- Wifi kan ik nu wel tegelijk gebruiken als ik de USB kabel heb ingeprikt tussen TC en laptop (ActiveSync)

Ik denk dat ik een maandagmorgenmodelletje heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik weet niet helemaal of het hier thuishoort... maar het gaat wel om de TC.

Op één of andere manier synchroniseert Windows Mobile Apparaatcentrum de contacten van Outlook wel met de Cruise, maar andersom niet. Als ik dus in Outlook een contact verwijder, en ik sluit later de telefoon aan, dan is ie daar ook weg. Is dat te voorkomen? Vrij irritant... je zou denken dat er wel contacten worden toegevoegd, maar niet verwijderd.
Ik dacht dat het wellicht een oplossing was om in WM Apparaatcentrum (in Vista) de optie Contacten bij de instellingen gewoon uit te zetten, maar dan worden meteen alle contacten van de telefoon gehaald...
Wat dan weer het vervelende probleem oplevert dat zodra je de contacten weer terugsynchroniseert, bij oproepen nog steeds alleen de nummers staan.

Is daar geen beter werkende oplossing voor? Beetje crappy zo...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
ImPrEzA schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:27:
Ik weet niet helemaal of het hier thuishoort... maar het gaat wel om de TC.

Op één of andere manier synchroniseert Windows Mobile Apparaatcentrum de contacten van Outlook wel met de Cruise, maar andersom niet. Als ik dus in Outlook een contact verwijder, en ik sluit later de telefoon aan, dan is ie daar ook weg. Is dat te voorkomen? Vrij irritant... je zou denken dat er wel contacten worden toegevoegd, maar niet verwijderd.
Ik dacht dat het wellicht een oplossing was om in WM Apparaatcentrum (in Vista) de optie Contacten bij de instellingen gewoon uit te zetten, maar dan worden meteen alle contacten van de telefoon gehaald...
Wat dan weer het vervelende probleem oplevert dat zodra je de contacten weer terugsynchroniseert, bij oproepen nog steeds alleen de nummers staan.

Is daar geen beter werkende oplossing voor? Beetje crappy zo...
De hele bedoeling van sychroniseren is dat op beide apparaten de inhoud hetzelfde is.
Als je dus iets verwijdert in Outlook, wordt het op je telefoon ook verwijderd bij de eerstvolgende synchronisatie. Voeg je iets toe op je telefoon dan wordt het ook toegevoegd in Outlook bij de eerstvolgende synchronisatie, enz, enz.

Soms heb je mogelijkheid de synchronisatie in te stellen, zodat bijv. op 1 van de apparaten niets verwijderd kan worden, of de richting van de synchronisatie.
Deze instelmogelijkheden ontbreken helaas in WMDC, want deze maakt alleen gebruik van volledig twee-richtingsverkeer. Tsja, crappy dus........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wáár operamini wordt neergezet.
Ik heb het op mij TC geinstalleerd en het werkt, meteen na de installatie. Als ik opera dan afsluit kan ik het nergens meer terugvinden om het opnieuw te openen, ook niet als ik alle mappen van verkenner heb doorlopen.
Ik dacht dat er mogelijk iets fout was gegaan bij installatie, maar bij herinstallatie krijg ik de mededeling dat er al een versie van operamini actief is op mijn TC.
vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:22:
weet iemand wáár operamini wordt neergezet.
Ik heb het op mij TC geinstalleerd en het werkt, meteen na de installatie. Als ik opera dan afsluit kan ik het nergens meer terugvinden om het opnieuw te openen, ook niet als ik alle mappen van verkenner heb doorlopen.
Ik dacht dat er mogelijk iets fout was gegaan bij installatie, maar bij herinstallatie krijg ik de mededeling dat er al een versie van operamini actief is op mijn TC.
vreemd....
Niet gewoon bij start -->programma's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Niet gewoon bij start -->programma's ?
nope.....
ook niet onder spelletjes, zoals de FAQ van opera aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

In java ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
*knip*

Lees de topicwaarschuwing nog eens door.

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 18-05-2008 12:19 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx!!
nu nog leren hier mijn standaard browser van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb mijn HTC touch cruise ook besteld, maar ik heb nog even een vraagje. Ik heb gekeken naar uitbreidbaar geheugen in de vorm van miniSD, maar is miniSDHC, dus tot 32GB, ook compatible met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Correctie: de Cruise is wel compatibel met SDHC, dus je kan kaartjes tot 32GB gebruiken...

[ Voor 1% gewijzigd door CyberKieken op 18-05-2008 18:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
CyberKieken schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:42:
Correctie: de Cruise is wel compatibel met SDHC, dus je kan kaartjes tot 32GB gebruiken...
Mits je de micro versie gebruikt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb een 4 GB micro SDHC erin zitten en die werkt. (in tegenstelling tot de cardreader van m'n laptop van een jaar of wat oud, die kan hem dus niet lezen)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.