Leuk idee, maar staat ook allemaal al in de OP...kwabbernootje schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:03:
Step by step guide dedicated to increase the performance of your HTC Touch Cruise.
Omdat niet iedereen een nieuwe 6.1 rom wil flashen (en omdat dat hier helaas niet besproken mag worden) toch een aantal tips op een rijtje gezet om je Polaris sneller te laten lopen.
*knip*
Het meeste wel ja, het aan/uit zetten van input methods was ik nog niet tegengekomen. Overigens werken ook die in 6.1FabianNL schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:47:
[...]
Leuk idee, maar staat ook allemaal al in de OP...
edit:
En om nog een beetje OT te blijven: kent iemand een NoData alternatief dat wel werkt onder 6.1?
En om nog een beetje OT te blijven: kent iemand een NoData alternatief dat wel werkt onder 6.1?
[ Voor 16% gewijzigd door HurrI op 14-04-2008 00:58 ]
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Jullie kennen allemaal wel dat wolkje dat je te zien krijgt als je op de tijd klikt wanneer je een programma aan hebt staan (Tijd en volgende afspraak). Hoe kan je dit disablen?
Ik vind 't vet irritant dat wanneer ik op een kruisje probeer te drukken, ik alleen dat wolkje krijg...
Ik vind 't vet irritant dat wanneer ik op een kruisje probeer te drukken, ik alleen dat wolkje krijg...
Van de week heb ik een HTC Stereo Converter binnengekregen (Brando shop, Honk Kong)
Ook met deze converter kan je de radiofunctie gewoon gebruiken.
Ook met deze converter kan je de radiofunctie gewoon gebruiken.
Afgelopen vrijdag m'n HTC binnen gehad! En ik was gelijk het hele weekend zoet, m'n vriendin kon het niet waarderen dat ik meer aandacht schonk aan de tel. dan aan haar
.
Dus heeft zij ook een nieuwe tel gehaald, de SE W890i leuke phone. Genoeg daar over! Ik heb heel veel tips hiervan gehaald, geweldig! Alle tweakers en progies geinstalled. Tomtom en internet werken perfect..tot nu toe
.
De camera blijft sloom zelfs met de fix, maar dat was meer een foto kwaliteit update dan een snelheid update als ik het goed heb begrepen. MSN werkt niet bij mij..balen, ik heb een vodafone abbo. In het volgend topic heb ik wat kunnen vinden: Vodafone/MSN Live probleem* . Deze oplossing werkt helaas niet voor mij: Verwijderd in "Vodafone/MSN Live probleem*" , maar heeft iemand deze kunnen uitproberen of is dit hetzelfde _AvA_ in "HTC Touch Cruise - Deel 2" ??
Want bij de laatste link kan ik op dit moment niet komen, ben op m'n werk
.
edit--
Bah nog een probleempje: Ik had deze Verwijderd in "Vodafone/MSN Live probleem*" msn live geinstalled naast de normale messenger. En nu heb ik deze ook weer verwijderd, maar de iconen blijven staan
. Weet iemand hoe ik msn volledige van m'n cruise kan verwijderen + de iconen
?...
Dus heeft zij ook een nieuwe tel gehaald, de SE W890i leuke phone. Genoeg daar over! Ik heb heel veel tips hiervan gehaald, geweldig! Alle tweakers en progies geinstalled. Tomtom en internet werken perfect..tot nu toe
De camera blijft sloom zelfs met de fix, maar dat was meer een foto kwaliteit update dan een snelheid update als ik het goed heb begrepen. MSN werkt niet bij mij..balen, ik heb een vodafone abbo. In het volgend topic heb ik wat kunnen vinden: Vodafone/MSN Live probleem* . Deze oplossing werkt helaas niet voor mij: Verwijderd in "Vodafone/MSN Live probleem*" , maar heeft iemand deze kunnen uitproberen of is dit hetzelfde _AvA_ in "HTC Touch Cruise - Deel 2" ??
Want bij de laatste link kan ik op dit moment niet komen, ben op m'n werk
edit--
Bah nog een probleempje: Ik had deze Verwijderd in "Vodafone/MSN Live probleem*" msn live geinstalled naast de normale messenger. En nu heb ik deze ook weer verwijderd, maar de iconen blijven staan

[ Voor 13% gewijzigd door XTREEMRaGE op 14-04-2008 14:48 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Ik heb een probleempje met het locken, of eigenlijk niet locken van mijn TC.
Ik gebruik S2U2 en heb de screenlock op "Lock all buttons except power button" staan. Nu is het probleem dat wanneer de TC in mijn broekzak zit, mijn broek nog wel eens op de powerbutton wil drukken. Waardoor de TC zichzelf uitzet, en weer aanzet even later. Op dat moment voel ik hem even trillen... maar ja... hoe lang heeft ie dan al uitgestaan
Iemand een tooltje waarmee ik dit aan kan passen? Ik wil graag dat wanneer ik hem lock ALLES wordt gelocked, en de power button alleen gebruikt kan worden als "wake up", maar niet om hem uit te zetten,...
Ik gebruik S2U2 en heb de screenlock op "Lock all buttons except power button" staan. Nu is het probleem dat wanneer de TC in mijn broekzak zit, mijn broek nog wel eens op de powerbutton wil drukken. Waardoor de TC zichzelf uitzet, en weer aanzet even later. Op dat moment voel ik hem even trillen... maar ja... hoe lang heeft ie dan al uitgestaan

Iemand een tooltje waarmee ik dit aan kan passen? Ik wil graag dat wanneer ik hem lock ALLES wordt gelocked, en de power button alleen gebruikt kan worden als "wake up", maar niet om hem uit te zetten,...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Op welke manier heb je 't verwijderd? Via de "officiele manier" via de instellingen en dan verwijderen?XTREEMRaGE schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:55:
Bah nog een probleempje: Ik had deze Verwijderd in "Vodafone/MSN Live probleem*" msn live geinstalled naast de normale messenger. En nu heb ik deze ook weer verwijderd, maar de iconen blijven staan. Weet iemand hoe ik msn volledige van m'n cruise kan verwijderen + de iconen
?...
Als er dan nog enkele iconen staan (had ik ook een keer bij een progje), kan je de shortcuts zelf verwijderen via de verkenner. Gewoon een beetje zoeken, op de manier van windows verkenner (ga naar windows/startmenu/programma's).
Tnx, ik had in de verkenner gezocht...maar kennelijk niet goed genoeg!brrrt schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:57:
[...]
Op welke manier heb je 't verwijderd? Via de "officiele manier" via de instellingen en dan verwijderen?
Als er dan nog enkele iconen staan (had ik ook een keer bij een progje), kan je de shortcuts zelf verwijderen via de verkenner. Gewoon een beetje zoeken, op de manier van windows verkenner (ga naar windows/startmenu/programma's).
En nu de standaard msn helemaal verwijderen, is dat wel mogelijk? ;x
Verwijderd
Heb ooit es een link voorbij zien komen over hoe je je usb koptelefoon kan ver-solderen om er een ander aan te hangen, iemand die link nog voor me? Was dacht ik in deel 1, heb hem snel doorgebladerd maar niks kunnen vinden..
Die search functie is er niet voor de decoratie. Ik had m na 5 seconden. Good luck.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:03:
Heb ooit es een link voorbij zien komen over hoe je je usb koptelefoon kan ver-solderen om er een ander aan te hangen, iemand die link nog voor me? Was dacht ik in deel 1, heb hem snel doorgebladerd maar niks kunnen vinden..
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Verwijderd
Mijn HTC Touch Cruise nu een weekje binnen en uitermate tevreden, maar heb een wellicht domme vraag:
Ik heb een 'passive holder' en een aparte oplaadkabel in mijn auto en sluit mijn headset aan op de mini usb van de cruise. Maar wat als ik tegelijkertijd mijn batterij wil opladen?
Bestaan er iets van mini usb verdeelstekkertjes of zo?
Bedankt voor het meedenken,
Jos
Ik heb een 'passive holder' en een aparte oplaadkabel in mijn auto en sluit mijn headset aan op de mini usb van de cruise. Maar wat als ik tegelijkertijd mijn batterij wil opladen?
Jos
Kijk eens hier: KlikVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:58:
Mijn HTC Touch Cruise nu een weekje binnen en uitermate tevreden, maar heb een wellicht domme vraag:
Jos
of specifieker hier
C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E
Heb vd wk mn Cruise binnen gekregen en vind 'm top! Mede dankzij deze topics voor de Cruise gekozen ipv de Touch en Touch Dual.
Nu ben ik op zoek naar een cradle, handig voor op het bureau, en via ebay zijn ze volop verkrijgbaar. Deze bijvoorbeeld. Ik las in het vorige deel dat iemand (fabiannl meen ik?) zoiets had besteld. Mijn vraag: komt deze met een Europese stekker? Staat niet in de adv. maar wellicht denken ze in Hong Kong mee met ons Europeanen
Nu ben ik op zoek naar een cradle, handig voor op het bureau, en via ebay zijn ze volop verkrijgbaar. Deze bijvoorbeeld. Ik las in het vorige deel dat iemand (fabiannl meen ik?) zoiets had besteld. Mijn vraag: komt deze met een Europese stekker? Staat niet in de adv. maar wellicht denken ze in Hong Kong mee met ons Europeanen
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Verwijderd
als je deze besteld welcurtazimo schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:08:
Heb vd wk mn Cruise binnen gekregen en vind 'm top! Mede dankzij deze topics voor de Cruise gekozen ipv de Touch en Touch Dual.
http://cgi.ebay.nl/USB-Do...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Volgens mij laadt hij met alleen USB ook op, heb je de stekker niet echt nodig.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Goede link, die ga ik ook bestellen. De stroomadapter zal niet nodig zijn maar dat er een aparte adapter bij zit is juist fijn: ook als de PC uit is wordt er dan opgeladen.
Gelijk een auto->USB adapter erbij, dan kan ik in de auto wat langer de GPS gebruiken zonder de dure Brodit carkit te kopen.
Gelijk een auto->USB adapter erbij, dan kan ik in de auto wat langer de GPS gebruiken zonder de dure Brodit carkit te kopen.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Volgens mij is daar de V&A voor... (was ik maar een modje...
)
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 15-04-2008 23:34 . Reden: Je weet dat dit overbodig is! Voortaan TR aub! ]
Volgens mij heb ik te snel gekozen voor dit nieuwe toestel, maar ik zit er nu helaas wel een jaar aan vast. Hij bevalt me een stuk minder dan mijn vorige P3300.
Ik mis dan voornamelijk de extra knoppen. Ik heb nu de GPS knop ingesteld voor START en de internet knop voor OK.
En bijvoorbeeld op de batterijknop bovenin drukken zorgt ervoor dat ik alsnog moet kiezen waar ik ook weer op gedrukt had, gewoon een extra keer drukken.
Ook krijg ik bij mijn p3300 een mooi autosetje, met autohouder en oplader. Die kreeg ik er nu niet meer bij. Gelukkig had ik TomTom zelf nog liggen.
De 3mp camera is nog steeds in de verste verte niet te vergelijken met een gewone digitale camera. Dus dat voordeel gaat voor mij niet op. Evenals WiFi en Wireless LAN etc dat ik niet gebruik.
Ik had gewoon de 3470 of zelfs een nieuwe 3300 moeten halen.
Ik mis dan voornamelijk de extra knoppen. Ik heb nu de GPS knop ingesteld voor START en de internet knop voor OK.
En bijvoorbeeld op de batterijknop bovenin drukken zorgt ervoor dat ik alsnog moet kiezen waar ik ook weer op gedrukt had, gewoon een extra keer drukken.
Ook krijg ik bij mijn p3300 een mooi autosetje, met autohouder en oplader. Die kreeg ik er nu niet meer bij. Gelukkig had ik TomTom zelf nog liggen.
De 3mp camera is nog steeds in de verste verte niet te vergelijken met een gewone digitale camera. Dus dat voordeel gaat voor mij niet op. Evenals WiFi en Wireless LAN etc dat ik niet gebruik.
Ik had gewoon de 3470 of zelfs een nieuwe 3300 moeten halen.
Vervelend dat je er geen schik mee hebt. Zelf denk ik eigenlijk het tegenovergestelde: de onderste knoppen hadden best opgeofferd mogen worden voor een groter scherm (maar dan krijg je weer niet-standaard maten, dus laat maar zitten), bij een telefoon die zich toch al profileert als 'touch' telefoon.
Je hoeft naar mijn mening ook nooit dezelfde verwachtingen te hebben van je camerafoon als je 'echte' camera. De lens in de telefoon is veel kleiner en laat dus minder licht door, niets aan te doen... Als je tijdens schemering je ogen bijna dicht knijpt zie jij ook niets meer. En hoe meer pixels op de sensor dat licht nodig hebben hoe slechter het resultaat.
Maar er is altijd nog marktplaats/ebay/V&A...
Je hoeft naar mijn mening ook nooit dezelfde verwachtingen te hebben van je camerafoon als je 'echte' camera. De lens in de telefoon is veel kleiner en laat dus minder licht door, niets aan te doen... Als je tijdens schemering je ogen bijna dicht knijpt zie jij ook niets meer. En hoe meer pixels op de sensor dat licht nodig hebben hoe slechter het resultaat.
Maar er is altijd nog marktplaats/ebay/V&A...
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
hallo,
ik heb al een tijdje de cruise, maar wat me opvalt is dat de cruise zo nu en dan zelf verbinding maakt met internet. Wie weet hoe dat kan?
Kan nergens in de instellingen vinden hoe ik dit uit kan zetten.
En dan nog een vraagje over streamen.
Hoe kan het dat ik via 3fm webcam alleen maar geluid krijg en geen beeld?
ik heb al een tijdje de cruise, maar wat me opvalt is dat de cruise zo nu en dan zelf verbinding maakt met internet. Wie weet hoe dat kan?
En dan nog een vraagje over streamen.
Hoe kan het dat ik via 3fm webcam alleen maar geluid krijg en geen beeld?
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 16-04-2008 12:20 . Reden: Groeten is overbodig op t.net ]
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:54:
hallo,
Groet,
Francois
offtopic:
Groeten doen we niet op GoT. Want dat doen we standaard al.
Misschien dat je bedoelt dat als je over het 'weer icoontje' gaat dat hij dan verbinding maakt?
Je weet niet hoe je dat uit moet zetten? Zie de TS voor Modaco Nodata.
Hoi!
Verwijderd
Nee, de telefoon maakt vanzelf verbinding met internet zonder dat ik ook maar de telefoon aanraak.EWK schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:08:
[...]
offtopic:
Misschien dat je bedoelt dat als je over het 'weer icoontje' gaat dat hij dan verbinding maakt?
Je weet niet hoe je dat uit moet zetten? Zie de TS voor Modaco Nodata.
Dan kun je nog steeds in de OP naar Modaco Nodata kijken. Daarmee zet je de dataverbinding uit.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:24:
[...]
Nee, de telefoon maakt vanzelf verbinding met internet zonder dat ik ook maar de telefoon aanraak.
Dit had ik ook. Ik heb bij de weather plugin de connection settings aangepast en daarna bleek het verdwenen.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:24:
[...]
Nee, de telefoon maakt vanzelf verbinding met internet zonder dat ik ook maar de telefoon aanraak.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verwijderd
Hallo mensen, ben nieuw hier. Sinds een week in het bezit van de HTC TC.
Nu heb ik al heel wat van dit forum gelezen en heel wat geleerd
, maar ik heb toch een dingetje waar ik geen post over kan vinden.....
Als ik de TC op vergrendeling heb staan, en word gebeld, dan gaat ie binnen zoveel seconden uit...op zich geen probleem, is ook een tweak voor, maar daar gaat het niet om.
Maar op het moment dat het gesprek afgelopen is, dan gaat de backlight weer zacht aan, staat de toetsvergrendeling nog steeds aan maar kan ik gewoon alles doen....terwijl de backlight op minimaal blijft.
Is dit bekent? Zo ja, een oplossing?
Alvast bedankt,
John
Nu heb ik al heel wat van dit forum gelezen en heel wat geleerd
Als ik de TC op vergrendeling heb staan, en word gebeld, dan gaat ie binnen zoveel seconden uit...op zich geen probleem, is ook een tweak voor, maar daar gaat het niet om.
Maar op het moment dat het gesprek afgelopen is, dan gaat de backlight weer zacht aan, staat de toetsvergrendeling nog steeds aan maar kan ik gewoon alles doen....terwijl de backlight op minimaal blijft.
Is dit bekent? Zo ja, een oplossing?
Alvast bedankt,
John
Dit kreeg ik wel weer erbijnickpma schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:21:
En idd de camera van deze phone zuigt, maar een tel. camera kan je niet echt vergelijken met een digitale
[ Voor 16% gewijzigd door XTREEMRaGE op 16-04-2008 13:59 ]
Verwijderd
Kijk eens op http://tweakers.net/aanbod
[ Voor 95% gewijzigd door pven op 16-04-2008 14:47 ]
Verwijderd
Kijk eens op http://tweakers.net/aanbod
[ Voor 83% gewijzigd door pven op 16-04-2008 14:47 ]
Het onderstaande is extra opgenomen in de topic-waarschuwing:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Weet iemand hoe je de instellingen van de Weather tab kan aanpassen naar steden die niet in de lijst staan. Andere weather tools kunnen veel meer locaties aan. Ik moet nu een stad kiezen die 80 km van ons vandaag ligt en bovendien in een andere weerzone (andere bodem enz dus andere temperaturen).
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
Ik heb de touch cruise nu net een paar dagen en het is echt een super apparaatje, het is ook mijn eerste wm telefoon.
Ik wou nu alleen wat cab files installeren maar dit doet hij automatisch zonder te vragen waar, want ik wil dit op me geheugenkaart hebben. Ik heb de geheugenkaart er wel later in gedaan zou het daar aan kunnen liggen?
Ik wou nu alleen wat cab files installeren maar dit doet hij automatisch zonder te vragen waar, want ik wil dit op me geheugenkaart hebben. Ik heb de geheugenkaart er wel later in gedaan zou het daar aan kunnen liggen?
WM vroeg bij mij ook pas om de locatie na een soft-reset. Heb je dat al gedaan?
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
Gefeliciteerd met de nieuwe informatieve opzet van deel-3.
Ik hoop dat we deel-3 ook informatief kunnen houden en niet te veel vervuild raakt met vragen van mensen die de handleiding en het topic niet gelezen hebben.
Ik heb de Cruise nu zo’n twee maanden in bezit en heb inmiddels ontzettend veel software uitgeprobeerd.
De software brengt de Cruise tot leven en hiermee kun je je telefoon geheel naar je hand zetten.
Per functionaliteit heb ik meerdere programma’s met elkaar vergeleken en voor die programma’s gekozen die naar mijn mening het beste in hun genre zijn.
Hier komen ze dan:
Resco Explorer: prima file en register manager, heeft alle gewenste functies.
Resco Keyboard: volwaardig qwert keyboard wat zo goed werkt dat ik geen behoefte meer had anderen uit te proberen.
Today Agenda: van alle today plugins de beste, kan hem zo instellen dat ik alleen de gewenste afspraken voor de komende drie dagen op mijn today scherm te zien krijg, ook de todo’s zijn nu gewoon zichtbaar op je today scherm.
Agenda One: samen met Pocket Informant de beste agenda tool, kan alles instellen en alle data kan met scrollwheel en vingers gemanipuleerd worden.
Vito Buttonmanapper: geweldige tool om voor iedere applicatie je buttons een andere functie te geven, kan ook de softkeys op today scherm andere functie geven en heeft een Alt-tab taskmanager.
Pocket Launcher: tool om werkelijk met 1 keer draaien aan het scrollwheel al je applicaties (meer dan 75) te kunnen selecteren.
Met de twee bovengenoemde tools heb ik :
GPS button kort indrukken “OK”, GPS button lang indrukken “Alt-tab”.
IE button kort indrukken “Pocket Launcher”, IE lang indrukken “Start”.
Pocket Launcher zo ingesteld dat hij door de menu’s gaat en niet door de icons.
Softkey links “Search”, softkey rechts “Calculator”.
Voor de Pocket Notes applicatie de “Search” ook toegevoed onder IE button.
Werkt echt super handig.
Elf Calculator Skin: calculator ziet er nu ook weer netjes uit.
Phone Alarm: prima tool om al je telefonie profile settings mee in te stellen, heeft ook mooie skins voor op je today scherm.
Iphone Skin: voor mensen die over de Iphone beginnen, met deze skin heb je een Iphone de Luxe.
Pointui Skin: zeer indrukwekkende skin, kan me voorstellen dat anderen voor deze skin kiezen om je toestel te bedienen.
City Time Alarm: prima wekker met grote display, snooze functie en stopwatch.
Hi Calc: zeer uitgebreide rekenmachine met talloze conversie functies, 1-Calc is ook goed.
IFD Geometry: prachtige calculator om geometrische problemen op te lossen.
Pocket Hollidays: handige tool om jaarlijkse feestdagen automatisch in je agenda vast te leggen.
Google Maps: mag natuurlijk niet ontbreken alhoewel Saalbach Hinterglenn nog niet gedetailleerd is toegevoegd.
Stock Manager: voor beleggers er handig, je kan instellen voor welke koersen van aandelen je een signalering op de Today scherm wilt hebben zodat je niet ieder kwartier de beurs hoeft te bellen.
Isilo: samen met Isilox voor op de desktop een prachtige tool om complete websites te downloaden en dit prima leesbaar op de Touch te bekijken.
Wikipedia zonder plaatjes is bijvoorbeeld 59 MB.
FBTV: prima tool om te zien wat er op TV komt inclusief aanvullende informatie, alleen jammer dat de categore kleurtjes niet zijn aan te passen.
Movie Guide: (bij Astraware): zo’n 23.000 films met genre, acteurs en recenties. Per film kan je vastleggen wat je gezien hebt en wat je wilt zien, handige zoekfuncties bijvoorbeeld films per acteur maar helaas geen cover plaatjes.
Core Player: speelt alle soorten filmpjes prima af. Snelheid is ook bij 640x480 filmpjes prima.
HNHsoft phrase books: zeer handig voor in het buitenland om je verstaanbaar te maken.
Lingosoft: heeft woordenboek voor 23 talen en ook phrase books met zelfs een beperkte “speech recognition” functie alhoewel deze niet echt handig is in het gebruik.
Vito Astro Navigator: prachtig programma wat de sterrenhemel vanaf jouw lokatie in beeld brengt.
AstroWin: mooi programma om horoscopen te trekken.
Pocket GNU GO: Erg goed Go programma.
Pocket Grandmaster: prima schaakprogramma, waar je ook schaakpartijen kun inladen om na te spelen. Heb sites gezien waar je meer dan 500.00 partijen kon dowloaden.
Schaakproblemen oplossen “pocket encyclopedia of middlegame” en ook “tacktics en “blunders”.
Omar Sharif Bridge: bridge programma, in het gebruik veel handiger dan T-plus maar het Acol bieden gaat niet in alle gevallen foutloos.
Traffic Mania: het leukste “auto rangeer” spelletje.
Rambo: erg leuk puzzel / behendigheidsspelletje.
PocketNester: de bonus bewaard voor het laatst.
Schitterende NES emulator voor PPC.
Spelletjes als Donky Kong, Zelda en Mario Bros zien er gewoon nog mooier uit als de gepoorte versies op de GBA.
Er zijn sites waar je werkelijk alle NES Roms kunt downloaden.
En problemen; waar het topic vol mee staat, eigenlijk nauwelijks gehad.
Je moet natuurlijk wel een beetje weten wat je doet maar in vergelijking met de Nokia/Symbian is er gewoon veel meer mogelijk je toestel te personaliseren.
Dan heb ik ook nog een vraagje.
Tot twee keer toe heb ik enkele uren gemerkt dat waneer ik de Cruise oppak hij spontaan aanging. Hij heeft dus een bewegingssensor maar daar heb ik nog niets over gelezen.
Weet iemand hier meer van ?
Ik hoop dat we deel-3 ook informatief kunnen houden en niet te veel vervuild raakt met vragen van mensen die de handleiding en het topic niet gelezen hebben.
Ik heb de Cruise nu zo’n twee maanden in bezit en heb inmiddels ontzettend veel software uitgeprobeerd.
De software brengt de Cruise tot leven en hiermee kun je je telefoon geheel naar je hand zetten.
Per functionaliteit heb ik meerdere programma’s met elkaar vergeleken en voor die programma’s gekozen die naar mijn mening het beste in hun genre zijn.
Hier komen ze dan:
Resco Explorer: prima file en register manager, heeft alle gewenste functies.
Resco Keyboard: volwaardig qwert keyboard wat zo goed werkt dat ik geen behoefte meer had anderen uit te proberen.
Today Agenda: van alle today plugins de beste, kan hem zo instellen dat ik alleen de gewenste afspraken voor de komende drie dagen op mijn today scherm te zien krijg, ook de todo’s zijn nu gewoon zichtbaar op je today scherm.
Agenda One: samen met Pocket Informant de beste agenda tool, kan alles instellen en alle data kan met scrollwheel en vingers gemanipuleerd worden.
Vito Buttonmanapper: geweldige tool om voor iedere applicatie je buttons een andere functie te geven, kan ook de softkeys op today scherm andere functie geven en heeft een Alt-tab taskmanager.
Pocket Launcher: tool om werkelijk met 1 keer draaien aan het scrollwheel al je applicaties (meer dan 75) te kunnen selecteren.
Met de twee bovengenoemde tools heb ik :
GPS button kort indrukken “OK”, GPS button lang indrukken “Alt-tab”.
IE button kort indrukken “Pocket Launcher”, IE lang indrukken “Start”.
Pocket Launcher zo ingesteld dat hij door de menu’s gaat en niet door de icons.
Softkey links “Search”, softkey rechts “Calculator”.
Voor de Pocket Notes applicatie de “Search” ook toegevoed onder IE button.
Werkt echt super handig.
Elf Calculator Skin: calculator ziet er nu ook weer netjes uit.
Phone Alarm: prima tool om al je telefonie profile settings mee in te stellen, heeft ook mooie skins voor op je today scherm.
Iphone Skin: voor mensen die over de Iphone beginnen, met deze skin heb je een Iphone de Luxe.
Pointui Skin: zeer indrukwekkende skin, kan me voorstellen dat anderen voor deze skin kiezen om je toestel te bedienen.
City Time Alarm: prima wekker met grote display, snooze functie en stopwatch.
Hi Calc: zeer uitgebreide rekenmachine met talloze conversie functies, 1-Calc is ook goed.
IFD Geometry: prachtige calculator om geometrische problemen op te lossen.
Pocket Hollidays: handige tool om jaarlijkse feestdagen automatisch in je agenda vast te leggen.
Google Maps: mag natuurlijk niet ontbreken alhoewel Saalbach Hinterglenn nog niet gedetailleerd is toegevoegd.
Stock Manager: voor beleggers er handig, je kan instellen voor welke koersen van aandelen je een signalering op de Today scherm wilt hebben zodat je niet ieder kwartier de beurs hoeft te bellen.
Isilo: samen met Isilox voor op de desktop een prachtige tool om complete websites te downloaden en dit prima leesbaar op de Touch te bekijken.
Wikipedia zonder plaatjes is bijvoorbeeld 59 MB.
FBTV: prima tool om te zien wat er op TV komt inclusief aanvullende informatie, alleen jammer dat de categore kleurtjes niet zijn aan te passen.
Movie Guide: (bij Astraware): zo’n 23.000 films met genre, acteurs en recenties. Per film kan je vastleggen wat je gezien hebt en wat je wilt zien, handige zoekfuncties bijvoorbeeld films per acteur maar helaas geen cover plaatjes.
Core Player: speelt alle soorten filmpjes prima af. Snelheid is ook bij 640x480 filmpjes prima.
HNHsoft phrase books: zeer handig voor in het buitenland om je verstaanbaar te maken.
Lingosoft: heeft woordenboek voor 23 talen en ook phrase books met zelfs een beperkte “speech recognition” functie alhoewel deze niet echt handig is in het gebruik.
Vito Astro Navigator: prachtig programma wat de sterrenhemel vanaf jouw lokatie in beeld brengt.
AstroWin: mooi programma om horoscopen te trekken.
Pocket GNU GO: Erg goed Go programma.
Pocket Grandmaster: prima schaakprogramma, waar je ook schaakpartijen kun inladen om na te spelen. Heb sites gezien waar je meer dan 500.00 partijen kon dowloaden.
Schaakproblemen oplossen “pocket encyclopedia of middlegame” en ook “tacktics en “blunders”.
Omar Sharif Bridge: bridge programma, in het gebruik veel handiger dan T-plus maar het Acol bieden gaat niet in alle gevallen foutloos.
Traffic Mania: het leukste “auto rangeer” spelletje.
Rambo: erg leuk puzzel / behendigheidsspelletje.
Spelletjes als Donky Kong, Zelda en Mario Bros zien er gewoon nog mooier uit als de gepoorte versies op de GBA.
Je moet natuurlijk wel een beetje weten wat je doet maar in vergelijking met de Nokia/Symbian is er gewoon veel meer mogelijk je toestel te personaliseren.
Tot twee keer toe heb ik enkele uren gemerkt dat waneer ik de Cruise oppak hij spontaan aanging. Hij heeft dus een bewegingssensor maar daar heb ik nog niets over gelezen.
Verwijderd
Hallo
Ik heb een vraagje?
Ik het laatst een bluetooth oortje gekocht van jabra
maar als ik deze pair met de cruise gaat alles goed
maar elke kaar als ik bel valt mijn verbinding weg na enkele seconden
de telefoon blijft verder bellen maar de verbinding valt weg
ik denk dat de cruise de bluetooth verbinding na elke seconden verbreekt
iemand een idee?
Ik heb een vraagje?
iemand een idee?
Hoe zijn jullie ervaringen met reparaties? Ik heb m'n Touch Cruise in Januari besteld, en na het tergend lange wachten kreeg ik 'm begin februari. Na nog geen maand hardware probleempje... microfoon weigerde dienst. In eerste instantie erg blij met de Pick-up en Return garantie maar... ik ben 'm nu al sinds 19 maart kwijt en lees op de site van Eurotwice (doen de reparaties voor HTC in de Benelux): Swap/Repair - Waiting for component. Dit staat er al sinds vorige maand op! Nabellen leert me dat het moederbordje vervangen gaat worden, en dat deze nog niet binnen is. Om moedeloos van te worden.
Hebben jullie hier betere ervaringen mee, dan wel tips?
Gaiter
Known Issue. Ik heb hierover gistermiddag nog een escalatie van aan laten maken via het supportnummer.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:18:
Hallo
Ik heb een vraagje?
iemand een idee?
HTC gaf trouwens ook aan dat hoe meer klachten hier over komen, hoe sneller er een fix komt....
Je hebt precies hetzelfde probleem als ik had, bij mij stopte de microfoon er na anderhalve week al mee uit. Mijn TC is op 3 maart opgehaald voor reparatie en heb 'm sinds gisteren (15april) weer terug. Reken maar uit dus hoelang je 'm kwijt kunt zijn.Gaiter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:53:
Hoe zijn jullie ervaringen met reparaties? Ik heb m'n Touch Cruise in Januari besteld, en na het tergend lange wachten kreeg ik 'm begin februari. Na nog geen maand hardware probleempje... microfoon weigerde dienst. In eerste instantie erg blij met de Pick-up en Return garantie maar... ik ben 'm nu al sinds 19 maart kwijt en lees op de site van Eurotwice (doen de reparaties voor HTC in de Benelux): Swap/Repair - Waiting for component. Dit staat er al sinds vorige maand op! Nabellen leert me dat het moederbordje vervangen gaat worden, en dat deze nog niet binnen is. Om moedeloos van te worden.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Ik heb weer eens een vraag.. Ik heb al even rondgezocht in het Tomtom 6 topic, maar daar staat niet de info op waar ik op gehoopt had. Ik heb vorige week toen ik mijn TC kreeg, meteen tomtom 6 geinstalleerd (volledige versie benelux) En nu kan tomtom mijn mappen niet meer vinden
Ik heb ze op mijn opslagkaart geinstalleerd, dus dat zou goed moeten zijn. Tomtom heeft het zeg maar 1 dag gedaan.. Wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
Ik had deze USB verdeelstekker gezien, maar als ik het goed begrijp, splitst deze in twee verschillende soorten mini USB aansluitingen. Moet je niet juist twee dezelfde hebben? Of is de lader stekker anders dan de headset stekker, maar passen ze allebei in dezelfde female-USB op de cruise?
Dat pocketnester, werkt dat alleen met de knoppen of ook Touch Screen?Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:02:
En problemen; waar het topic vol mee staat, eigenlijk nauwelijks gehad.
Ik heb er wat over gelezen, maar dit wordt me niet duidelijk. Werkt 't een beetje fijn?
En zover ik weet zit er geen bewegingssensor op. Waarschijnlijk druk je onbewust op een knopje (camera, volume, spraakfunctie oid) waardoor 'ie aangaat?
Verder vroeg ik mij nog af van HTC Home Customizer: Het lukt mij niet om nieuwe weather-icons te installeren. Alles gaat vlekkeloos, behalve het weer. Ik zou dat ook graag wat aan kunnen passen
Weet iemand hoe?
Je lader is miniUSB. De headset is extUSB, deze heeft een extra hoekje met zes extra contacten. De socket in je Cruise is ook extUSB en kan zowel extUSB als miniUSB stekkers aan.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:31:
Of is de lader stekker anders dan de headset stekker, maar passen ze allebei in dezelfde female-USB op de cruise?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Fijn zo, ik heb overwogen nog eens de support lijn te bellen, maar als ik jou zo lees, kan ik net zo goed nog een week(je) wachten.Xanion schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:18:
[...]
Je hebt precies hetzelfde probleem als ik had, bij mij stopte de microfoon er na anderhalve week al mee uit. Mijn TC is op 3 maart opgehaald voor reparatie en heb 'm sinds gisteren (15april) weer terug. Reken maar uit dus hoelang je 'm kwijt kunt zijn.
Gaiter
Verwijderd
Hallo,
sinds een week in het bezit van een TC en supertevreden. Hier een kleine review.
- Batterij gaat 3 dagen mee bij normaal gebruik (sms'en, bellen, agenda, ...)
- Snelheid van het toestel is prima zonder tweaks door te voeren!
- TomTom werkt perfect, hele snelle fix (zelfs binnenshuis)
- PCM Keyboard draaien, Franstalig ingesteld zodat ik Azerty heb (ben van België namelijk)
- NoData ook erop gezet om de kosten wat te drukken als ik naar het buitenland ga :-)
- ELF Calculator Skin erop gezet (standaard was echt lelijk t.o.v. de rest van het touch-interface)
- HTC Patch op HTC E-Club ook erop gezet, merk het verschil wel duidelijk bij de foto's.
Kortom, zeer tevreden.
Had echter nog enkele vraagjes:
- Als ik de 'weer-tab' wil aanpassen naar mijn eigen stad lukt dit niet, heb een NL TC. Iemand een andere suggestie dan de link hierboven?
- De agenda: heb momenteel de standaard agenda gewoon draaien. Werkt goed voor mij maar had enkele vraagjes hieromtrent. Kan je kiezen welke items op het Vandaag-scherm worden weergegeven? Kan je verjaardagen invoeren? Misschien iemand met een suggestie voor een alternatief?
- Het alarm: Als ik op de tijd tik en dan het alarm instel kan ik wel een aantal melodiën kiezen, maar deze zijn allemaal zo kort... Waar kan ik hier tonen voor bijvoegen en in welk formaat moeten deze dan zijn? (.wav, .mid, ...) Vind het niet terug !
- Andere tonen: kan je voor sms en andere meldingen geen mp3 tonen selecteren? Bij mijn ringtone gaat dit wel..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zal dit zeker ook doen als ik kan!!
Groetjes!
sinds een week in het bezit van een TC en supertevreden. Hier een kleine review.
- Batterij gaat 3 dagen mee bij normaal gebruik (sms'en, bellen, agenda, ...)
- Snelheid van het toestel is prima zonder tweaks door te voeren!
- TomTom werkt perfect, hele snelle fix (zelfs binnenshuis)
- PCM Keyboard draaien, Franstalig ingesteld zodat ik Azerty heb (ben van België namelijk)
- NoData ook erop gezet om de kosten wat te drukken als ik naar het buitenland ga :-)
- ELF Calculator Skin erop gezet (standaard was echt lelijk t.o.v. de rest van het touch-interface)
- HTC Patch op HTC E-Club ook erop gezet, merk het verschil wel duidelijk bij de foto's.
Kortom, zeer tevreden.
- Als ik de 'weer-tab' wil aanpassen naar mijn eigen stad lukt dit niet, heb een NL TC. Iemand een andere suggestie dan de link hierboven?
- De agenda: heb momenteel de standaard agenda gewoon draaien. Werkt goed voor mij maar had enkele vraagjes hieromtrent. Kan je kiezen welke items op het Vandaag-scherm worden weergegeven? Kan je verjaardagen invoeren? Misschien iemand met een suggestie voor een alternatief?
- Het alarm: Als ik op de tijd tik en dan het alarm instel kan ik wel een aantal melodiën kiezen, maar deze zijn allemaal zo kort... Waar kan ik hier tonen voor bijvoegen en in welk formaat moeten deze dan zijn? (.wav, .mid, ...) Vind het niet terug !
- Andere tonen: kan je voor sms en andere meldingen geen mp3 tonen selecteren? Bij mijn ringtone gaat dit wel..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zal dit zeker ook doen als ik kan!!
Groetjes!
Volgens mij is de weer informatie standaard maar voor een aantal steden beschikbaar, als je stad niet in de lijst staat gewoon de dichtsbijzijnde kiezen.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 02:26:
Hallo,
From the positive side: Ik ben nu weer dolgelukkig omdat het weer net lijkt of ik een nieuwe telefoon heb...Gaiter schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:13:
[...]
Fijn zo, ik heb overwogen nog eens de support lijn te bellen, maar als ik jou zo lees, kan ik net zo goed nog een week(je) wachten.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Actual statusinformation
Date of repair demand: 03/04/2008
Startdate handling: 08/04/2008
Actual status: We are waiting for spare parts from the supplier 14/04/2008 08:17
Status evolution
14/04/2008 08:17:53 We are waiting for spare parts from the supplier
08/04/2008 09:41:13 Repair/Swap
Zo staat die van mij ervoor volgens de Eurotwice site...
Date of repair demand: 03/04/2008
Startdate handling: 08/04/2008
Actual status: We are waiting for spare parts from the supplier 14/04/2008 08:17
Status evolution
14/04/2008 08:17:53 We are waiting for spare parts from the supplier
08/04/2008 09:41:13 Repair/Swap
Zo staat die van mij ervoor volgens de Eurotwice site...
Verwijderd
HELP!
Mijn batterij ging eerst zo'n drie dagen mee bij normaal gebruik. Sinds een dag of wat is 'ie na een nachtje leeg. ACBPowermeter geïnstalleerd en wat blijkt? Als hij aan de oplader hangt (via USB) dan verbruikt hij 357 mA. Wanneer ik hem afkoppel en de TC volledig op de batterij laat lopen dan vliegt het verbruik omhoog naar oneindig (lijkt wel). Namelijk 4,5E+09 mA.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik hier aan doen?
-edit-
Ik heb maar een harde reset gedaan in de hoop dat het aan tweaks o.i.d. lag. Niet dus. Het verbruik tijdens een USB conectie is wel gedaald naar zo'n 80 mA mar wanneer ik de TC loskoppel dat schiet het verbruik weer omhoog.
Mijn batterij ging eerst zo'n drie dagen mee bij normaal gebruik. Sinds een dag of wat is 'ie na een nachtje leeg. ACBPowermeter geïnstalleerd en wat blijkt? Als hij aan de oplader hangt (via USB) dan verbruikt hij 357 mA. Wanneer ik hem afkoppel en de TC volledig op de batterij laat lopen dan vliegt het verbruik omhoog naar oneindig (lijkt wel). Namelijk 4,5E+09 mA.
-edit-
Ik heb maar een harde reset gedaan in de hoop dat het aan tweaks o.i.d. lag. Niet dus. Het verbruik tijdens een USB conectie is wel gedaald naar zo'n 80 mA mar wanneer ik de TC loskoppel dat schiet het verbruik weer omhoog.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 13:49 ]
Is dit nu DE HTC om voor te gaan? Of kan ik beter een andere nemen? Ik ben nieuw met de windows Mobile telefoontjes en ik wil er 1 die vooral klein is. De Xperia X1 van Sony was me al opgevallen maar dat duurt nog tot augustus september dus is geen optie. Iemand een aanbeveling?
Als je er een wilt die vooral klein is verwijs ik je echt door naar een ander topic.kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:59:
Is dit nu DE HTC om voor te gaan? Of kan ik beter een andere nemen? Ik ben nieuw met de windows Mobile telefoontjes en ik wil er 1 die vooral klein is. De Xperia X1 van Sony was me al opgevallen maar dat duurt nog tot augustus september dus is geen optie. Iemand een aanbeveling?
Ik vind hem groot, maar ik vind dat juist handig(scherm).
Hoi!
In de openingspost wordt gesproken over het programma Modaco Nodata, met daarbij een download link, om al je dataverkeer uit te schakelen. Wanneer ik dit wil downloaden moet ik een gebruikersnaam + wachtwoord invoeren. Nu heb ik al op de site HTCdriver.com gekeken, maar ik kan ook hier nergens vinden waar ik deze voor deze download aan zou moeten maken. Hoe zit dit precies?
Programma lijkt me erg handig, omdat ik net al 12 minuten verbinding had met internet zonder dat ik het wist
Wat ik verder best lastig vind is synchronisatie met je pc in samenwerking met wifi. Ik wil graag alles synchroniseren, maar ook dat mn TC wanneer mn laptop uit staat via wifi verbinding maakt met internet om eventueel mails binnen te krijgen. Nog even spelen met de afstemming want ik heb het idee dat het momenteel gemakkelijk dubbel gaat. (Ik heb een e-mail acount als pop 3 ingesteld plus mijn gewone outlook op de TC synchroniseert met outlook op mijn pc..)
Edit:
Gezocht in dit topic maar niet gevonden; is het mogelijk om al je contacten tegelijk te verwijderen? Om de een of andere reden zitten ineens ook al mijn msn contacten in die lijst
Erg gaar hehe. Heb dit zelf in zowel de telefoon als met bijvoorbeeld de verkenner op je pc niet kunnen vinden.
En als ik die contacten ga verwijderen uit die lijst, worden ze ook meteen van mijn msn verwijderd. Ik wil gewoon niet dat msn contacten in die lijst komen. Maarja, waarom ben ik dan ook gaan msnen vanaf mijn TC
Edit 2:
Hoe kan het dat ik als enige hier niet in het regedit programma kom? Heb de activesync versie gedownload van de geleverde link hier in de OP. Installeren gaat allemaal vlekkeloos maar ik vind hem nergens terug op mn TC?
Programma lijkt me erg handig, omdat ik net al 12 minuten verbinding had met internet zonder dat ik het wist

Wat ik verder best lastig vind is synchronisatie met je pc in samenwerking met wifi. Ik wil graag alles synchroniseren, maar ook dat mn TC wanneer mn laptop uit staat via wifi verbinding maakt met internet om eventueel mails binnen te krijgen. Nog even spelen met de afstemming want ik heb het idee dat het momenteel gemakkelijk dubbel gaat. (Ik heb een e-mail acount als pop 3 ingesteld plus mijn gewone outlook op de TC synchroniseert met outlook op mijn pc..)
Edit:
Gezocht in dit topic maar niet gevonden; is het mogelijk om al je contacten tegelijk te verwijderen? Om de een of andere reden zitten ineens ook al mijn msn contacten in die lijst
En als ik die contacten ga verwijderen uit die lijst, worden ze ook meteen van mijn msn verwijderd. Ik wil gewoon niet dat msn contacten in die lijst komen. Maarja, waarom ben ik dan ook gaan msnen vanaf mijn TC

Edit 2:
Hoe kan het dat ik als enige hier niet in het regedit programma kom? Heb de activesync versie gedownload van de geleverde link hier in de OP. Installeren gaat allemaal vlekkeloos maar ik vind hem nergens terug op mn TC?
[ Voor 26% gewijzigd door Joster op 17-04-2008 15:00 ]
Verwijderd
ik denk dat je het beste ff de verschillende topics doorlezen. heb ik ook gedaan. ben voor de cruise gegaan. het is persoonlijk of je hem groot vindt. ik vind hem lekker in de hand liggen en handig in gebruik [pastin broekzak]kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:59:
De HTC Touch is kleiner en lichter dan de HTC Touch Cruise, maar heeft ook wat minder functies. Het ligt er dus aan wat je precies zoekt.kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:59:
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hallo,
Ik heb een probleem met de wifi verbinding van de HTC. Ik krijg het maar niet voor elkaar om een stabiele verbinding te maken. Ik kan wel netwerken zien, dan kan ik ook verbinden maar daarna word ik er direct weer afgegooit na ongeveer 5 seconde. Hij maakt wel echt verbinding, ik kan ook een site openen maar daarna word ik er afgegooit. Dit ligt niet aan het netwerk zelf want ik heb het bij verschillende draadloze netwerken geprobeerd. Kent iemand dit probleem ?
Ik heb een probleem met de wifi verbinding van de HTC. Ik krijg het maar niet voor elkaar om een stabiele verbinding te maken. Ik kan wel netwerken zien, dan kan ik ook verbinden maar daarna word ik er direct weer afgegooit na ongeveer 5 seconde. Hij maakt wel echt verbinding, ik kan ook een site openen maar daarna word ik er afgegooit. Dit ligt niet aan het netwerk zelf want ik heb het bij verschillende draadloze netwerken geprobeerd. Kent iemand dit probleem ?
Wellicht zijn het illegaal verkregen kaarten? Die missen de authentificatie die Tomtom vereist.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:19:
Ik heb weer eens een vraag.. Ik heb al even rondgezocht in het Tomtom 6 topic, maar daar staat niet de info op waar ik op gehoopt had. Ik heb vorige week toen ik mijn TC kreeg, meteen tomtom 6 geinstalleerd (volledige versie benelux) En nu kan tomtom mijn mappen niet meer vindenIk heb ze op mijn opslagkaart geinstalleerd, dus dat zou goed moeten zijn. Tomtom heeft het zeg maar 1 dag gedaan.. Wat doe ik verkeerd?
Of ze staan op de verkeerde plaats. Welke directory staan ze? (Storagecard of Opslagkaart?)Seth_Chaos schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:33:
[...]
Wellicht zijn het illegaal verkregen kaarten? Die missen de authentificatie die Tomtom vereist.
Als ze op de Storagecard staan (wat vaak door TT gedaan wordt) dan deze verplaatsen naar Opslagkaart.
Als het goed is kan je dat aangeven wanneer je gaat msn'n. Dus als je contacten wilt toevoegen in je contacten lijst, dat kon ik wel..Joster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:27:
Gezocht in dit topic maar niet gevonden; is het mogelijk om al je contacten tegelijk te verwijderen? Om de een of andere reden zitten ineens ook al mijn msn contacten in die lijstErg gaar hehe. Heb dit zelf in zowel de telefoon als met bijvoorbeeld de verkenner op je pc niet kunnen vinden.
Het staat inderdaad aangevinkt onder "Windows Live" > Menu > Opties > Synchronisatie: "Windows Live-contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon". Maar tot mijn spijt kan dit niet meer uitgevinkt worden
Zou dit toch wel graag willen, want ik moet echt niets hebben van al die msn contacten in mijn contactenlijst.
Maar goed, al stonden die contacten er niet eens en wilde ik toch alle contacten verwijderen uit mijn contactenlijst, hoe moet dit dan? Want ook dit is onvindbaar zo lijkt het.
Maar goed, al stonden die contacten er niet eens en wilde ik toch alle contacten verwijderen uit mijn contactenlijst, hoe moet dit dan? Want ook dit is onvindbaar zo lijkt het.
[ Voor 20% gewijzigd door Joster op 17-04-2008 14:56 ]
Ik had dat ook. Ik geloof dat ik Messenger opnieuw heb geinstalleerd en heb me daarna aangemeld met een ander account en deze optie NIET gekozen. Kan ook andersom zijn geweest.Joster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:52:
Het staat inderdaad aangevinkt onder "Windows Live" > Menu > Opties > Synchronisatie: "Windows Live-contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon". Maar tot mijn spijt kan dit niet meer uitgevinkt wordenZou dit toch wel graag willen, want ik moet echt niets hebben van al die msn contacten in mijn contactenlijst.
Volgens mij was het aanmelden op een ander account al voldoende.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Inderdaad, top! Heb eerst gedaan alsof ik een andere account aanmaakte, vervolgens geannuleerd en alle contactpersonen van msn waren verdwenen. Vervolgens opnieuw met normale account op msn gegaan zonder contactpersonen van msn te kopiëren naar de contactlijst. Nu staan er dus geen contacten in
Best een omweg eigenlijk dat je niet gewoon alle "msn contacten" uit de contactlijst van je telefoon kunt verwijderen.
Vreemd, ik kan 'm ook niet terug vinden.Joster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:27:Hoe kan het dat ik als enige hier niet in het regedit programma kom? Heb de activesync versie gedownload van de geleverde link hier in de OP. Installeren gaat allemaal vlekkeloos maar ik vind hem nergens terug op mn TC?
Hij staat bij mij wel onder programma's (als je een snelkoppeling maakt). Toen ik 'm in m'n startmenu zette, was 'ie makkelijk te vinden. Zeker met dat aqua logootje met die blokjes, is 't aardig makkelijk.
Heel vreemd, ik dacht echt dat 'ie gewoon in 't mapje programma's stond...
Om daar beter over te kunnen oordelen, moet je in een telefoonzaak vragen of je 'm vast mag houden. Ik vind 'm zeker niet te groot, zelfs terwijl al m'n vorige telefoons "gewone" telefoons waren ipv PDA. Hierdoor is 't scherm lekker groot en dus handig. Wat hierboven al verteld wordt, de enige kleiner is de HTC Touch, maar dan moet je 't ook gelijk met minder functies doen (bijvoorbeeld GPS). Daar lever ik die ene centimeter niet voor in!kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:59:
Verwijderd
Ik heb net voor de gein ook eens ACBPowermeter erop gezet en wat blijkt, precies hetzelfde probleem. Mijn batterij gaat ook extreem snel leeg en heb ook een verbruik van 4,5E+09 mA. Aan de lader heb ik rond de 250 mA als ik de lader er dan weer uit naar de 4,5E+09 mA. Heel erg raar.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:51:
HELP!
Mijn batterij ging eerst zo'n drie dagen mee bij normaal gebruik. Sinds een dag of wat is 'ie na een nachtje leeg. ACBPowermeter geïnstalleerd en wat blijkt? Als hij aan de oplader hangt (via USB) dan verbruikt hij 357 mA. Wanneer ik hem afkoppel en de TC volledig op de batterij laat lopen dan vliegt het verbruik omhoog naar oneindig (lijkt wel). Namelijk 4,5E+09 mA.![]()
-edit-
Iemand een oplossing?
Hoe heb je hem uberhaupt in het startmenu kunnen zetten dan?!brrrt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:11:
[...]
Vreemd, ik kan 'm ook niet terug vinden.
Hij staat bij mij wel onder programma's (als je een snelkoppeling maakt). Toen ik 'm in m'n startmenu zette, was 'ie makkelijk te vinden. Zeker met dat aqua logootje met die blokjes, is 't aardig makkelijk.
Heel vreemd, ik dacht echt dat 'ie gewoon in 't mapje programma's stond...
Verwijderd
ik had ook dat die installer via de computer niet werkte, dan moet je gewoon die cabjes even allemaal op je telefoon zetten..en dan 1 voor 1 instaleren om te kijken welke de goede is. Dan installeert je telefoon hem welHoe kan het dat ik als enige hier niet in het regedit programma kom? Heb de activesync versie gedownload van de geleverde link hier in de OP. Installeren gaat allemaal vlekkeloos maar ik vind hem nergens terug op mn TC?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 17:13 ]
Mja, dan zijn er 3 .cab's die ik kan installeren, wat is dan de goede hè?Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:11:
[...]
ik had ook dat die installer via de computer niet werkte, dan moet je gewoon die cabjes even allemaal op je telefoon zetten..en dan 1 voor 1 instaleren om te kijken welke de goede is. Dan installeert je telefoon hem wel
regedit.Mrln_ARM
regedit.Rpr_ARM
regedit.Stngr_ARM
De rest doet het niet, bovenstaande 3 willen elkaar wel overschrijven en kunnen allemaal geïnstalleerd worden..
Verwijderd
regedit.Mrln_ARM moet je hebben. Bij mij deed hij het oko niet en toen ik deze geinstalleerd had. deed hij het gewoon. Werkt daarna perfect.Joster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:30:
[...]
Mja, dan zijn er 3 .cab's die ik kan installeren, wat is dan de goede hè?
regedit.Mrln_ARM
regedit.Rpr_ARM
regedit.Stngr_ARM
De rest doet het niet, bovenstaande 3 willen elkaar wel overschrijven en kunnen allemaal geïnstalleerd worden..
Verwijderd
Whoei! Het werkt!Kievit1964 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:57:
[...]
Of ze staan op de verkeerde plaats. Welke directory staan ze? (Storagecard of Opslagkaart?)
Als ze op de Storagecard staan (wat vaak door TT gedaan wordt) dan deze verplaatsen naar Opslagkaart.
Sinds vandaag heb ik ook de TC.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:33:
[...]
Ik heb net voor de gein ook eens ACBPowermeter erop gezet en wat blijkt, precies hetzelfde probleem. Mijn batterij gaat ook extreem snel leeg en heb ook een verbruik van 4,5E+09 mA. Aan de lader heb ik rond de 250 mA als ik de lader er dan weer uit naar de 4,5E+09 mA. Heel erg raar.
Iemand een oplossing?
Lekker mee lopen prutsen natuurlijk vandaag, maar helaas heb ik precies hetzelfde probleem.
Ik heb al wat lopen googlen, maar ik kan geen soortgelijk probleem vinden.
Ik heb de TC pas sinds vandaag dus hoe lang de batterij meegaat kan ik moeilijk zeggen, maar ik vrees het ergste.
Verwijderd
Ik ga nu is even kijken hoe lang de batterij het met de 4,5e+09 uthoudt. Hij doet het denk ik zo'n anderhalve dag. Dus het zou er ook aan kunnen liggen dat de batterij nog bezig is met "leren" als zijn ruimte gunstig te benutten? Of zie ik dat verkeerd? Ik heb de cruise namelijk pas 3 keer opgeladen.
Verwijderd
Dat is het rare juist. Ik heb het toestel al zo'n drie maanden. Ik heb gisteren een harde reset doorgevoerd en toen ook dat programmaatje erop gezet waarbij de capaciteit van je batterij in procenten wordt weergegeven. Vanacht op tafel gelegd bij 100% en vanmorgen was het 90%. Het lijkt dus over te zijn maar ik houdt jullie op de hoogte.Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:32:
Ik ga nu is even kijken hoe lang de batterij het met de 4,5e+09 uthoudt. Hij doet het denk ik zo'n anderhalve dag. Dus het zou er ook aan kunnen liggen dat de batterij nog bezig is met "leren" als zijn ruimte gunstig te benutten? Of zie ik dat verkeerd? Ik heb de cruise namelijk pas 3 keer opgeladen.
Als iemand anders nog wat meer weet houdt ik me natuurlijk aanbevolen.
sinds kort ben ik ook in het bezit van een cruise. Geweldig apparaat, al heb ik er alleen nog maar mee gespeeld.
Begin van de week kwam ik ergens een tooltje tegen dat je na installatie vertellen kan middels ik meen een smsje naar je TC waar deze zich bevind. Ook bij diefstal zou deze de gps coordinaten verzenden.
Weet iemand de naam van dit tooltje, ik heb werkelijk geen benul waar ik deze gezien heb.
Begin van de week kwam ik ergens een tooltje tegen dat je na installatie vertellen kan middels ik meen een smsje naar je TC waar deze zich bevind. Ook bij diefstal zou deze de gps coordinaten verzenden.
Weet iemand de naam van dit tooltje, ik heb werkelijk geen benul waar ik deze gezien heb.
Volg alle topics eigenlijk al maanden en ben ook al maanden in het bezit van mijn TC.
Ben dit volgens mij nog niet tegengekomen, maar is er eigenlijk een programma/tweak waardoor je bijvoorbeeld door het record-knopje in te drukken, je naar 'nieuwe sms' gaat? Dit staat namelijk niet bij de default instellingen en zou wel héél handig zijn.
Edit^^ Snoes.
WIMP (Where Is My Phone) a £9.99
Ben dit volgens mij nog niet tegengekomen, maar is er eigenlijk een programma/tweak waardoor je bijvoorbeeld door het record-knopje in te drukken, je naar 'nieuwe sms' gaat? Dit staat namelijk niet bij de default instellingen en zou wel héél handig zijn.
Edit^^ Snoes.
A 10-day trial version of the application is available for download
[ Voor 20% gewijzigd door EWK op 18-04-2008 09:23 . Reden: Reactie voor Snoes toegevoegd. ]
Hoi!
Verwijderd
Snoes,
Probeer ook Roblock nog even in combinatie met W.I.M.P. Met beide zit je helemaal veilig (zelf nog niet getest)
Probeer ook Roblock nog even in combinatie met W.I.M.P. Met beide zit je helemaal veilig (zelf nog niet getest)
Ik heb sinds gisteren ook zo'n apparaat.
Ik ben tijden op zoek geweest naar een GPS-apparaat en heb veel getwijfeld over PDA of echt dedicated GPS. Maar omdat ik ook nog een eenvoudig fototoestelletje en een nieuwe mobiel wilde, ben ik toch voor een PDA/smartphone gegaan.
Ik heb bij het zoeken naar een apparaat ook gekeken naar de chipset van de GPS. De Sirf III had mijn voorkeur maar heb uiteindelijk dus toch gekozen voor een toestel zònder Sirf III. Er waren al goede verhalen over de ontvanger in de Touch Cruise maar die is inderdaad goed. Zelfs in het gebouw waar k werk heb ik ontvangst. Zelfs in de lift wil hij nog wat satelieten ontvangen; niet bijster goed maar ik vind het al heel wat dat hij daar uberhaupt wat ontvangt.
Tomtom is trouwens niet je-van-het. M'n werk kan hij niet vinden; tenminste, ik weet waar ik werk, ik ken het adres maar de laatste afslag stuurt Tomtom me naar links terwijl ik naar rechts moet en dat een meter of 300!!. Maar goed, eens kijken naar navigatiesoftware.
Ik ben tijden op zoek geweest naar een GPS-apparaat en heb veel getwijfeld over PDA of echt dedicated GPS. Maar omdat ik ook nog een eenvoudig fototoestelletje en een nieuwe mobiel wilde, ben ik toch voor een PDA/smartphone gegaan.
Ik heb bij het zoeken naar een apparaat ook gekeken naar de chipset van de GPS. De Sirf III had mijn voorkeur maar heb uiteindelijk dus toch gekozen voor een toestel zònder Sirf III. Er waren al goede verhalen over de ontvanger in de Touch Cruise maar die is inderdaad goed. Zelfs in het gebouw waar k werk heb ik ontvangst. Zelfs in de lift wil hij nog wat satelieten ontvangen; niet bijster goed maar ik vind het al heel wat dat hij daar uberhaupt wat ontvangt.
Tomtom is trouwens niet je-van-het. M'n werk kan hij niet vinden; tenminste, ik weet waar ik werk, ik ken het adres maar de laatste afslag stuurt Tomtom me naar links terwijl ik naar rechts moet en dat een meter of 300!!. Maar goed, eens kijken naar navigatiesoftware.
Ik zie 'm niet tussen de "programma's map" zitten, maar als ik via "instellingen -> menu's" een programma in m'n startmenu wil zetten, staat 't progje er wel gewoon tussen. Daar heb ik 'm als standaard snelkoppeling in m'n startmenu gezet.Joster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:00:
[...]
Hoe heb je hem uberhaupt in het startmenu kunnen zetten dan?!Want ook daar zie ik hem toch echt niet..
zal ik meenemen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:05:
Snoes,
Ander vraagje:
ik heb nodata van de betreffende site gehaald, echter na installatie krijg ik de melding dat er
een fout zit in nodata.exe
Heeft iemand hier ervaring mee, kan ik hier wat aan doen?
Probleem reeds opgelost: eerst moeten alle data verbindingen correct geinstalleerd zijn, pas dan wordt nodata goed herkend.
[ Voor 17% gewijzigd door Snoes op 18-04-2008 13:40 ]
Mij is het uiteindelijk ook gelukt, op de manier zoals hierboven al beschreven door anderen. Ik zie hem gewoon in de "programma's map" staan nu. Rest alleen nog de vraag wat nu de juiste is om te installeren.brrrt schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:35:
[...]
Ik zie 'm niet tussen de "programma's map" zitten, maar als ik via "instellingen -> menu's" een programma in m'n startmenu wil zetten, staat 't progje er wel gewoon tussen. Daar heb ik 'm als standaard snelkoppeling in m'n startmenu gezet.
matthijsberkhou schreef dat het regedit.Mrln_ARM moet zijn, terwijl bij mij zowel regedit.Mrln_ARM, regedit.Rpr_ARM als regedit.Stngr_ARM wilden installeren. Dus daar moet ik nog even achter aan, en zelf even uittesten.
Momenteel heb ik volgens mij regedit.Stngr_ARM geïnstalleerd en dan werkt hij wel maar kan ik er nogal weinig mee, althans ik kom nog niet helemaal uit de werking van het programma. Kan aan de install of aan mij liggen natuurlijk
Hiervoor heb je de volgende shortcut nodig:EWK schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:21:
Volg alle topics eigenlijk al maanden en ben ook al maanden in het bezit van mijn TC.
[...]
20#"\Windows\tmail.exe" -service "SMS" -to "" -body ""
bewaren als sms.lnk in de Windows\StartMenu\ folder.
Onder start --> programma's kun je je shortcut vinden en gebruiken om direct een nieuwe SMS te starten. Met Instellingen--> Knoppen kun je je nieuwe shortcut aan een knop hangen. Heb ik gedaan en werkt perfect !
In onderstaande link(bron-link) staat de shortcut-file embedded in het topic --> dus kun je zo downloaden daar.
bron:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1524656
Ik had zelf ook veel problemen met ACBPowermeter. Vooral de waarden klopte nooit tenzij de telefoon verbonden was met USB of een oplader.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:33:
[...]
Ik heb net voor de gein ook eens ACBPowermeter erop gezet en wat blijkt, precies hetzelfde probleem. Mijn batterij gaat ook extreem snel leeg en heb ook een verbruik van 4,5E+09 mA. Aan de lader heb ik rond de 250 mA als ik de lader er dan weer uit naar de 4,5E+09 mA. Heel erg raar.
Iemand een oplossing?
Ik gebruik nu het tooltje Batterystatus welke deze waarden wel altijd goed weergeeft + nog een aantal zeer handige functies.
Mijn batterij was in het begin ook altijd erg snel leeg, dit werd beter nadat ik mezelf aanleerde om het scherm uit te zetten via de knop op de bovenkant als ik de telefoon niet gebruikte. Als je tel dan een tijdje met het scherm uit heeft gestaan en je zet hem weer aan dan zou je ook een verbruik moeten zien van 1-5mA. Als dit veel hoger is dan draait er nog een applicatie die veel stroom verbruikt.
Overigens doe ik nu ook niet langer dan 1,5 dag met een lading maar dat is natuurlijk zeer afhankelijk van het gebruik. Ik luister ongeveer 5~ uur streaming radio via Wifi bel 1~ uur, sync mijn outlook via activesync, gmail en soms nog wat tomtom, beelinegps en internet. Voor al dit gebruik verwacht ik ook niet meer dan dat. Voor mij een super apparaatje met zeer veel functionaliteit.
[ Voor 14% gewijzigd door Team-RiNo op 18-04-2008 14:45 ]
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Verwijderd
Ja het leek mij inderdaad ook al raar. Zo'n waarde kan überhaupt niet. Ik ga hem lekker verder testen en hoop dat die batterij wat verbetert.
Heeft iemand trouwens al die grotere batterij geprobeerd (die ene waar je een nieuw klepje voor nodig hebt)?
Heeft iemand trouwens al die grotere batterij geprobeerd (die ene waar je een nieuw klepje voor nodig hebt)?
Waar is die te vinden? Ik heb wel naar betere batterijen gezocht maar niks kunnen vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:22:
Ja het leek mij inderdaad ook al raar. Zo'n waarde kan überhaupt niet. Ik ga hem lekker verder testen en hoop dat die batterij wat verbetert.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Verwijderd
fout gekeken, deze past denk ik niet op de cruise.
Voor de andere modellen staan hier wel grotere accu's.
Hopen dat er voor de Cruise ook een grotere komt.
Voor de andere modellen staan hier wel grotere accu's.
Hopen dat er voor de Cruise ook een grotere komt.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 15:47 ]
Ik heb HTC ActionScreen gedownload. Dan heb je gelijk een aantal opties als je de "voice record knop" lang ingedrukt hebt (gewoon via instellingen -> knoppen). Werkt geweldig! Het schermpje blijft dan zo'n 10 seconden aanstaan, om te voorkomen dat je in je broekzak gaat smsen oid.EWK schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:21:
Edit^^ Snoes.
[...]
Let wel op, sla 't bestand op je telefoon op in plaats van je SD kaart. Anders doet 'ie 't niet.
Ik heb een raar probleempje, m'n scherm lijkt na 15 min ofzo telkens zich zelf te vergrendelen tijdens het navigeren. Dus dan moet ik m'n ww in typen om het scherm weer te ontgrendelen. Ik heb in start -> instellingen -> systeem - > scherm/verlichting/energie gekeken, maar ik kon niks vreemds vinden. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is het geluid van de microfoon harder te zetten? Ik krijg regelmatig te horen dat mensen mij slecht kunnen horen(nee, dat ligt niet aan te zacht of onverstaanbaar praten).
Eerdere suggestie om onder Setting Microphone AGC te enablen heeft niets opgeleverd.
Wellicht is hier een tweak voor?
Eerdere suggestie om onder Setting Microphone AGC te enablen heeft niets opgeleverd.
Wellicht is hier een tweak voor?
Verwijderd
plus gelijk nog een vraag; Ik heb een carkot CK3100 met Cruise gekoppeld. Bij tijd en wijle heb ik geen verbinding (er komt een oproep binnen, neem op via de Parrot of telefoon, maar hoor niets over autospeakers. Ik kan er dus nooit 100% op vertrouwen wat heel vervelend is..
Iemand oplossing hiervoor? Reeds al een paar keer zonder succes gereset.
Iemand oplossing hiervoor? Reeds al een paar keer zonder succes gereset.
Ook bij 'Start > Instellingen > Persoonlijk > Vergrendeling > Bericht indien apparaat niet gebruikt gedurende [tijd]' gekeken? Wel je wachtwoord invullen voor je bij de instellingen komt.XTREEMRaGE schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:41:
Ik heb een raar probleempje, m'n scherm lijkt na 15 min ofzo telkens zich zelf te vergrendelen
(...)
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
@Daveoltk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:32:
[...]
Je zou kunnen proberen de cruise aan te melden als smartphone, en niet als PDA. Standaard wordt hij in een bluetooth connectie als PDA aangemeld. Je kan dat wijzigen in de registry. In deel 1 heb ik ergens geschreven hoe dat moet.
Misschien werkt de oplossing hierboven voor jou?
Hier staat 0 min.Thanatoss schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:55:
[...]
Ook bij 'Start > Instellingen > Persoonlijk > Vergrendeling > Bericht indien apparaat niet gebruikt gedurende [tijd]' gekeken? Wel je wachtwoord invullen voor je bij de instellingen komt.

Maar de checkbox is wel aangevinkt? Dan betekent 0 min volgens mij dat er om een wachtwoord wordt gevraagd zodra het scherm uit en aan gaat. Je kan kijken of je dat langer kan instellen of in je navigatiesoftware ergens een optie hebt als 'prevent power off' of prevent suspend'.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Alles nagelopen wat je hebt voorgesteld, maar het wil niet werken. De checkbox is idd aangevink, hoger/lager zetten wil ook niet werken. En in TT kan ik niet echt iets vinden wat op jouw oplossing lijkt.... ffsThanatoss schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:00:
Maar de checkbox is wel aangevinkt? Dan betekent 0 min volgens mij dat er om een wachtwoord wordt gevraagd zodra het scherm uit en aan gaat. Je kan kijken of je dat langer kan instellen of in je navigatiesoftware ergens een optie hebt als 'prevent power off' of prevent suspend'.
Ik heb geen idee. Wel weet ik dat die 4,5e+09 niet waar KAN zijn. We spreken dan namelijk over 4,5 MA oftewel 4,5 miljoen ampèreVerwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:32:
Ik heb eerst Tomtom gehad en ook dat programma geinstalleerd. De stromen waren toen vrij hoog na gebruik van tomtom: 250 à 300 mA. Na een harde reset en verwijderen van Tomtom is het powerprobleem verdwenen (ik gebruik nu Garmin Mobile XT; heeft nog meer mogelijkheden ook dan Tomtom) maar doe dat 'acb'-powermetertje inderdaad bruut vreemd met z'n waarden.
Ik ben sinds een paar dagen ook een gelukkige eigenaar. Alleen heb ik volgens mij meteen al een klein defect: mijn MicroSD-kaartje floept er de hele tijd uit. Als ik het kapje er overheen sluit dan blijft hij wel zitten en wordt hij ook wel herkend, maar als ik het kapje er af haal dan springt het kaartje er ook meteen weer uit. Als ik hem er weer in probeer te klikken blijft hij soms even op zijn plek zitten, maar bij de minste of geringste beweging klikt hij weer los.
Of hoort het zo dat je het kaartje echt met het klepje moet vastzetten?
Ik heb dit al regelmatig langs zien komen in het topic en ik vond het bijzonder informatief, vandaar dat ik ook maar eens een overizchtje maak. Misschien hebben anderen er wat aan.
Aanpassingen:
Diverse performance tweaks
Cube disabled
Hieronder een overzicht van de programma's die ik het meeste gebruik. Ik heb ook programma's geinstalleerd waar ik eigenlijk weinig mee doe (meer om te testen of het wat is), dus die vermeld ik even niet.
Interface:
Slide2Unlock
SPB Pocket Plus
SPB Phone Suite
SPB Weather
Navigatie:
TomTom Navigator (bijgeleverd)
Google Maps
Media
Coreplayer
Slide2Play
FBTV
[url="Opera Browser"]Opera Browser[/url]
Overig
PHM Registry
Total Commander
Putty
WM6 Remote Desktop
Aanpassingen:
Diverse performance tweaks
Cube disabled
Hieronder een overzicht van de programma's die ik het meeste gebruik. Ik heb ook programma's geinstalleerd waar ik eigenlijk weinig mee doe (meer om te testen of het wat is), dus die vermeld ik even niet.
Interface:
Slide2Unlock
SPB Pocket Plus
SPB Phone Suite
SPB Weather
Navigatie:
TomTom Navigator (bijgeleverd)
Google Maps
Media
Coreplayer
Slide2Play
FBTV
[url="Opera Browser"]Opera Browser[/url]
Overig
PHM Registry
Total Commander
Putty
WM6 Remote Desktop
Bij mij blijft ie zitten met het klepje open. Dat is volgens mij ook de bedoeling...RgR schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:23:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.
Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.
Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.