HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 151.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Looney69 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:40:
[...]

Ik heb op mijn TC dit aangezet en ik kan foto's maken met GPS locatie, waarbij ik zie dat ze in mypoi worden opgeslagen, maar wat je er daarna verder mee kan doen is mij een raadsel. Ik heb dit topic helemaal doorgelezen, maar heb er verder niets over terug gevonden....
Het leek mij wel leuk als je iets terug kon vinden in googlemaps ofzo waarbij net als met google earth een puntje te voorschijn zou komen waarop je kunt klikken en de foto kunt bekijken. Direct dit uploaden naar panoramio zou dan ook een leuke optie zijn. Maarja ik zou verder niet weten hoe dat moet.

Heeft iemand anders ervaringen hiermee?
Heeft iemand hier nog een antwoord op?

Ik ben trouwens nog tegen een probleem aangelopen bij mijn TC. Waneer je bijvoorbeeld een klantenservice van T-mobile wil bellen, dan kom je in een keuze menu terecht. Ik neem aan dat dit vaker bij mensen het geval is, maar wat dan bij mij het probleem is dat wanneer ik in een gesprek ben geen mogelijkheid heb een nummer te kiezen om door het menu te komen. Of ik moet ergens overheen kijken, maar zijn er meer met dit probleem?

Overigens word je na bijna 3 minuten bellen wel automatisch doorgestuurd naar iemand van de helpdesk waardoor het probleem half is opgelost.

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Looney69 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:39:
Ik ben trouwens nog tegen een probleem aangelopen bij mijn TC. Waneer je bijvoorbeeld een klantenservice van T-mobile wil bellen, dan kom je in een keuze menu terecht. Ik neem aan dat dit vaker bij mensen het geval is, maar wat dan bij mij het probleem is dat wanneer ik in een gesprek ben geen mogelijkheid heb een nummer te kiezen om door het menu te komen. Of ik moet ergens overheen kijken, maar zijn er meer met dit probleem?

Overigens word je na bijna 3 minuten bellen wel automatisch doorgestuurd naar iemand van de helpdesk waardoor het probleem half is opgelost.
Klik op Toetsenblok, dan komen je toetsen weer tevoorschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Looney69 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:39:
[...]

Dit is je eerste Windows Mobile phone blijkbaar? 8)7 Die grote knop 'toetsenblok' cq. 'keypad' is toch echt niet te missen hoor ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
curry684 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 02:54:
[...]

Dit is je eerste Windows Mobile phone blijkbaar? 8)7 Die grote knop 'toetsenblok' cq. 'keypad' is toch echt niet te missen hoor ;)
Ik ben ook aan mijn 1e WM phone, maar moest toch ook echt 3 keer kijken en dan blind zonder te weten wat ik deed op knopjes rammen tot ik per ongeluk die aantikte.
Ik dacht toetsenblok, ow daarmee kan ik me toetsen blokkeren, maar nee, dan komt het cijfergedeelte naar boven. Echt duidelijk kan ik het niet noemen, maar het is wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:09:
Ik kan een TC kopen voor vrij weinig geld maar nu is er iets mis met de batterij. De TC gaat namelijk helemaal niet aan. Nu zou hij er een nieuwe baterij in zetten maar nu is mijn vraag waar ik op moet letten of het een echte htc baterij is en sowieso of het een real htc is?!!

Als mijn twijfel te groot blijft gaat de deal niet door, maar misschien dat jullie me kunnen helpen zodat ik kan checken of alles echt htc is! Ik weet het een rare vraag maar jullie zouden me er erg mee helpen. (misschien een foto sturen van de batterij of TC of iets dergelijks)
Waarom zou iemand z'n TC goedkoop verkopen?
Het feit dat de batterij nu al niet werkt maar het een beetje verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:09:
Ik kan een TC kopen voor vrij weinig geld maar nu is er iets mis met de batterij. De TC gaat namelijk helemaal niet aan. Nu zou hij er een nieuwe baterij in zetten maar nu is mijn vraag waar ik op moet letten of het een echte htc baterij is en sowieso of het een real htc is?!!

Als mijn twijfel te groot blijft gaat de deal niet door, maar misschien dat jullie me kunnen helpen zodat ik kan checken of alles echt htc is! Ik weet het een rare vraag maar jullie zouden me er erg mee helpen. (misschien een foto sturen van de batterij of TC of iets dergelijks)
Tatatada!:
Afbeeldingslocatie: http://www.erwinkleinjan.nl/fotos/images/1.jpg
Links origineel, rechts een replace van Batteryupgrade.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:41:
[...]

Tatatada!:
[afbeelding]
Links origineel, rechts een replace van Batteryupgrade.
Super bedankt daar kan ik wat mee bedankt! Weet je ook of ik ergens kan zien of ik met een nieuwe TC te maken heb (aan het serie nummer ofzo).

@ alex, ik koop de TC gewoon bij een winkel die ook veel in 2e hands mobieltjes doet, en deze moet helemaal nieuw zijn. En idd dat met die batterij maakt het ook verdacht dus vandaar ook de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:19:
[...]

Bij mij scheelt het een hoop in battery-life om sneller te disconnecten dan standaard (zeker bij 3g). In plaats van het register handmatig aanpassen kun je Schap´s advanced config tool gebruiken om de disconnect tijd te wijzigen (connection settings, disconnect after ...).

Stel bijvoorbeeld 1 minuut in, dat scheelt al een hoop in verhouding met de standaard tien minuten. Uiteraard kun je dan geen push mail meer gebruiken, ik laat ´m zelf elke twee uur met exchange connecten.
Progje werkt wel goed als ik de cruise actief gebruik, maar ik heb het idee dat als ik de telefoon niet gebruik en deze in stanby staat dat het dan niet wordt afgesloten... (of zit ik er naast)

Het lijkt nu in ieder geval véél energie te besparen, daar hij niet onnodig opnieuw verbinding zoekt bij het verliezen van het signaal (als je aan het reizen bent)

Heeft iemand een nog betere workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Valt het jullie ook op dat het angstvallig still blijft rond htclassaction.org? Want HTC had namelijk een fix belooft om dat apparaten sneller te laten functioneren vóór eind Maart. Het is nu 3 april. Met andere woorden denk ik dat HTC gewoon de boel wilde sussen en daarna zichzelf weer heeft verstopt...
Misschien moet er iemand wakkergeschud worden?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Zijn er hier ook mensen die die remote van de TS in hun bezit hebben? Versterkt/verbeterd die daadwerkelijk het fm-signaal ? De megeleverde headset is in mijn ogen echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:58:
[...]

weet dat het een longshot is, maar heb je ook een andere comp geprobeerd?
Zojuist getest. Het antwoord is "nop, probleem blijft."

Wat nu? Hoe krijg ik hem in originele stand (ROM en bootloader) terug?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Niet online
curry684 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 02:54:
[...]

OK heb ik niet geprobeerd... Klopt mijn eerste windows telefoon. hehe. Dacht dat het was om de de toetsen te blokkeren oid... Bedankt. haha

Maar weet iemand nou wat je verder met die gps foto's kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Niet online
whiteguy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:45:
Zijn er hier ook mensen die die remote van de TS in hun bezit hebben? Versterkt/verbeterd die daadwerkelijk het fm-signaal ? De megeleverde headset is in mijn ogen echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend... :(
Ik heb een andere remote alleen al gekocht vanwege het feit dat de bijgeleverde oordoppen verschrikkelijk zitten. Hiervoor had ik een SE w810i die had heerlijke oordopjes die gemakkelijk in de los te kopen remote van TC past. Dus die heb ik simpel overgezet.
Ik heb het verschil van het signaal niet getest, maar het werkt voor mij gewoon prima. Ik luister op zich wel meer naar mp3 of kijk af en toe een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Laatst online: 22-08 15:56
whiteguy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:45:
Persoonlijk heb ik dit opgelost door deze aan te schaffen, dan kan ik gewoon mijn Sennheiser dopjes gebruiken.
whiteguy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:58:
[...]

Heb ik ook aan gedacht, maar dan verlies je de fm-radio optie toch ?
Net ff getest, de radio werkt gewoon. Ik weet niet hoe die normaal klinkt maar ontvangst is wel redelijk te noemen.

[ Voor 22% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 03-04-2008 12:04 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:55:
[...]
Persoonlijk heb ik dit opgelost door deze aan te schaffen, dan kan ik gewoon mijn Sennheiser dopjes gebruiken.
Heb ik ook aan gedacht, maar dan verlies je de fm-radio optie toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:55:
[...]

[...]
Net ff getest, de radio werkt gewoon. Ik weet niet hoe die normaal klinkt maar ontvangst is wel redelijk te noemen.
Heeft deze ook een knopje voor volume en/of knopje voor springen naar volgend nummer of moet je gewoon zorgen dat die opties op de daar jezelf aan te sluiten headset zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een progie of een manier om te zien wat actieve bluetooth verbindingen zijn? bij een nokia zie je haakjes om het BT icoontje bijvoorbeeld. Nu kan ik niet zien of ik verbinding heb met een oortje bijvoorbeeld.
als je belt zie je een koptelefoon zag ik maar ik zie het liever direct in de toolbar op het today scherm bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:32:
[...]

Zojuist getest. Het antwoord is "nop, probleem blijft."

Wat nu? Hoe krijg ik hem in originele stand (ROM en bootloader) terug?
En als je hem nou manueel in bootloader zet (cameraknop in houden en dan een softreset geven) en vervolgens aansluit op de PC
Bogey Dope schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:09:
Ik probeer de opname knop weer aan de gang te krijgen, alleen kan ik de opdracht of programma niet vinden dat die knop moet draaien om de opname te starten. (Om dus bijv een notitie in te spreken)
Vandaar: kan iemand me vertellen wat er in deze sleutel staat: \\\registry\HKLM\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C6\Default
Kan iemand m nog even geven???

[ Voor 38% gewijzigd door J-P op 03-04-2008 13:21 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Omdat je het zo aardig vraagt: :O

WndCls
ResetCmd
Name
Icon
Flags
BtnWnd
+Add value+

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
CSB schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:44:
Valt het jullie ook op dat het angstvallig still blijft rond htclassaction.org? Want HTC had namelijk een fix belooft om dat apparaten sneller te laten functioneren vóór eind Maart. Het is nu 3 april. Met andere woorden denk ik dat HTC gewoon de boel wilde sussen en daarna zichzelf weer heeft verstopt...
Misschien moet er iemand wakkergeschud worden?
Over die fix is idd niks meer bekend gemaakt en heeft nooit meer iemand iets van gehoord. Hij zal misschien nog wel eens komen, maar wanneer? De grootste kans is nog met de release van WM 6.1 denk ik.

Maar voorlopig hebben de meeste de hoop gevestigd op de ROM van de Sedna die als het goed is wel de drivers bevat. Daarvoor kan je deze draadjes in de gaten houden op XDA:
http://forum.xda-develope...read.php?t=381254&page=19
http://forum.xda-develope...read.php?t=339745&page=92

/edit: Bogey Dope, je weet dat je alle knoppen ook gewoon kan aanpassen via Start > Instellingen > Knoppen?

[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 03-04-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

EWK schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:32:
Omdat je het zo aardig vraagt: :O

WndCls
ResetCmd
Name
Icon
Flags
BtnWnd
+Add value+
Lol, mijn vraag was eigenlijk wat voor een waarde in de default staat.
FabianNL schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:34:
[...]

/edit: Bogey Dope, je weet dat je alle knoppen ook gewoon kan aanpassen via Start > Instellingen > Knoppen?
Ja, maar (deze handige doe het zelferd zit af en toe te vaak in het register te kl**ten) in die lijst vind ik dus niet de standaard opname.

Voor de mensen die al WM 6.1 draaien en net zoals mij de threaded SMS functie niet fijn vinden (vooral in combinatie met PCMkeyboard) zo kan je het uitschakelen:

code:
1
2
3
4
5
6
Ga naar de volgende sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\
(Kan zijn dat je de OEM sleutel zelf moet aanmaken

Maak hierin de volgende DWORD aan: SMSInboxThreadingDisabled 
geef die vervolgens de waarde: 1

Bij mij was geen soft reset nodig, sterker nog volgens mij maakte een onmiddelijke softreset het zelf ongedaan, dus meteen kijken ofdat het is gelukt.

[ Voor 58% gewijzigd door J-P op 03-04-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Bogey Dope schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:57:
[...]

Lol, mijn vraag was eigenlijk wat voor een waarde in de default staat.
Bedoel je dit:

"\Windows\Startmenu\Programma's\Spraakopname.Ink

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

EWK schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:27:
[...]

Bedoel je dit:

"\Windows\Startmenu\Programma's\Spraakopname.Ink
Yep, Tanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:22:
[...]

Heeft deze ook een knopje voor volume en/of knopje voor springen naar volgend nummer of moet je gewoon zorgen dat die opties op de daar jezelf aan te sluiten headset zitten?
Nee, het is gewoon een eenvoudig verloopkabeltje zonder enige knopjes er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar fenomeen, niet echt onoverkomelijk maar toch ...

Wanneer ik een soft reset doe (met de stylus onderaan het toestel) wordt mijn telefoonprovider niet herkend. Wanneer ik het toestel dan herstart met de knop bovenaan ingedrukt te houden en terug aan te zetten lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Probleempje
Zit ik lekker te pielen met m'n TC, druk ik op het knopje rechtboven waardoor er 3 opties verschijnen:
links: alle programma's sluiten,
midden: ????, ik denk 'even proberen'....
Kom ik bij verschillende opties waarin ook staat (voor zover ik me kan herinneren): 'snelmenu weergeven in vandaag'...
Ik die optie afgevinkt, om te kijken wat het is. Mist nu die knop helemaal rechtsboven in het scherm. Is erg lastig omdat ik nu niet de programma's open zie staan en ze allemaal tegelijk kan sluiten.

Hoe krijg ik dat knopje terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:28

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Start > Instellingen > Systeem > Taakbeheer > Knop > Snelmenu...

[ Voor 6% gewijzigd door Nextron op 03-04-2008 18:27 ]

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intruder1400 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:52:
Probleempje
Zit ik lekker te pielen met m'n TC, druk ik op het knopje rechtboven waardoor er 3 opties verschijnen:
links: alle programma's sluiten,
midden: ????, ik denk 'even proberen'....
Kom ik bij verschillende opties waarin ook staat (voor zover ik me kan herinneren): 'snelmenu weergeven in vandaag'...
Ik die optie afgevinkt, om te kijken wat het is. Mist nu die knop helemaal rechtsboven in het scherm. Is erg lastig omdat ik nu niet de programma's open zie staan en ze allemaal tegelijk kan sluiten.

Hoe krijg ik dat knopje terug?
Setings/System en dan Taakbeheer(Taskmanager indien je een ENG versie heb) Openen en daar op het tabje "knop" even kijken of "Snelmenu op scherm Vandaag inschakelen" aangevinkt staat

Edit.
Thanatoss was me net voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:22:
[...]

ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:10:
[...]
Nee, het is gewoon een eenvoudig verloopkabeltje zonder enige knopjes er op.
Ik weet niet over wat voor kabeltje het jij hebt, maar met die van mij link zit gewoon knoppen op om alles te bedienen(telefoon opnemen/ophangen volume play/pause/volgende/vorige mute hold). Het lastige is alleen dat ik het nog niet voor elkaar heb om mijn tcpmp speler te bedienen.
quote:
Aanzetten GPS Photo

Voor het activeren van GPS photo de volgende stappen nemen:
code:

1
2

HKLM\SOFTWARE\HTC\Camera
In de directory P9 pass value "enable" 1

Ik heb op mijn TC dit aangezet en ik kan foto's maken met GPS locatie, waarbij ik zie dat ze in mypoi worden opgeslagen, maar wat je er daarna verder mee kan doen is mij een raadsel. Ik heb dit topic helemaal doorgelezen, maar heb er verder niets over terug gevonden....
Het leek mij wel leuk als je iets terug kon vinden in googlemaps ofzo waarbij net als met google earth een puntje te voorschijn zou komen waarop je kunt klikken en de foto kunt bekijken. Direct dit uploaden naar panoramio zou dan ook een leuke optie zijn. Maarja ik zou verder niet weten hoe dat moet.
Heeft iemand anders ervaringen hiermee?

[ Voor 30% gewijzigd door Looney69 op 03-04-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de htc touch cruise aangeschaft en het is echt een super telefoon, maar waar ik niet uitkom is het smsen. Als ik wil smsen met het Touch-toetsenbord dan kan ik meer niet de letters invoeren. Zelfs als ik abc of XT9 doe gaat hij vanzelf de cijfers invoeren als ik op de letters druk. Snap hier niks van. De normale (witte en kleine) toetsenbord werkt wel en ook de PCM Keyboard. Maar ik wil graag met de Touch-toetsenbord smsen. Hoe krijg ik dit voor elkaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:23:
Ik heb vandaag de htc touch cruise aangeschaft en het is echt een super telefoon, maar waar ik niet uitkom is het smsen. Als ik wil smsen met het Touch-toetsenbord dan kan ik meer niet de letters invoeren. Zelfs als ik abc of XT9 doe gaat hij vanzelf de cijfers invoeren als ik op de letters druk. Snap hier niks van. De normale (witte en kleine) toetsenbord werkt wel en ook de PCM Keyboard. Maar ik wil graag met de Touch-toetsenbord smsen. Hoe krijg ik dit voor elkaar??
Als je in het te schrijven smsjes zit, dan heb je onderin een toetsenbordlogo met daarnaast een kleindriehoekje. Klik op dat driehoekje en je kan je toetsenbord aanpassen.

volgens mij heb ik niet goed gelezen... je kunt volgens mij gewoon doortikken ook al staat er een woord. als je gewoon verder gaat veranderd die automatisch met XT9. anders begrijp ik je niet zo goed..

[ Voor 11% gewijzigd door Looney69 op 03-04-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je kan kiezen uit die verschillende methodes, maar als ik dan dus de Touch-toetsenbord kies kan ik niet typen. Kan wel maar dan krijg ik alleen cijfers ook als ik naast spatie abc of XT9 druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:32:
ja je kan kiezen uit die verschillende methodes, maar als ik dan dus de Touch-toetsenbord kies kan ik niet typen. Kan wel maar dan krijg ik alleen cijfers ook als ik naast spatie abc of XT9 druk..
dat probleem had ik ook in opera maar dan ook alleen maar daar, heb opera er maar weer afgehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Ik heb het probleem, dat QuickGPS niet wil updaten via ActiveSync.

Het lukt wel via WLAN, maar bij ActiveSync krijg ik een foutmelding

Eerst lukte het helemaal niet, maar na een register tweak is dat tweede wel gelukt, als is het wat onpraktisch om iedere keer speciaal daarvoor een WLAN verbinding te leggen.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is die opera dan? Ik heb niks er nog op gedownload ofzo. Het is gewoon van het toestel zelf die zo raar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Niet online
had het helemaal verkeerd begrepen. wat jij krijgt heb ik als ik de toets lang ingedrukt hou. is dat niet het geval? misschien iets aangepast aan de gevoeligheid van het scherm? anders zou ik niet zo gauw weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:36:
wat is die opera dan? Ik heb niks er nog op gedownload ofzo. Het is gewoon van het toestel zelf die zo raar doet.
Opera is gewoon net als explorer een browser. Werkt voor mij iig beter als ik op het ns station sta om de trein tijden te checken. Met explorer kan ik dan niet eens iets invoeren... al leest nu.nl weer beter met explorer... zo zijn er voor en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik juist lang indruk komt er niks. Snap er echt niks van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op bellen knop druk komt er een toetsenbord met 1 t/m 9 en 0 enz. maar je ziet ook de letters in elk toetsblok. Die kan ik ook niet gebruiken dan...Als ik lang ingedrukt hou doet ie niks en als ik gewoon druk toets hij nummers alleen net als bij smsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Ik dacht eerst dat het aan Opera Mobile 9.5 beta lag. Gezocht naar een oplossing in alle fora maar geen oplossing. Uiteindelijk gekozen voor een harde reset, en een backup restoren waarvan ik wist dat het Touch keyboard werkte. Vervolgens heb ik allerlei applicaties opnieuw geïnstalleerd. Het Touch keyboard bleef werken totdat ik het PCMKeyboard (0.14) installeerde. Het Touch keyboard gaf daarna alleen cijfers. De volgende stap was het PCMKeyboard deïnstalleren en het Touch keyboard werkte weer. Dus PCMKeyboard lijkt me de boosdoener.

Al met al heeft het me een halve dag gekost :/ . Ik hoop dat ik voor de andere tweakers tijd bespaar met deze tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad PCM Keyboard 0.14 erop staan. Hoe kan ik deze deinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Laatst online: 13:28

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Dat valt tegen. Ik heb ook eens hetzelfde probleem gehad, een soft-reset verhielp het echter. Daarna nooit meer last van gehad, ook niet na installatie van PCM keyboard.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt ArdK. Ik heb de PCM keyboard verwijderd en nu doet hij het wel :D!! die PCM was toch lelijk. Heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:44:
Ik heb inderdaad PCM Keyboard 0.14 erop staan. Hoe kan ik deze deinstalleren?
Settings/System en daar kies je programma's. Selecteer wat je wilt verwijderen en die een re-boot en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om met het programma cameraalbum ook pics uit andere mappen te bekijken. Ik wil namelijk mijn afbeeldingen die met de camera gemaakt zijn niet mengen met een aantal pics op mijn SD Card.

*edit* nevermind: ik zie een bewerkte HTC Album versie met directory keuze op xda. Die zal ik eerst eens proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIRE het was al gelukt, alsnog bedankt. Ik had nog een vraagje:

Mijn standaard menu is heel anders dan de menu die je normaal op elke foto van htc cruise ziet met die tabs. Die van mij is hetzelfde als de foto bovenaan pagina 1, alleen dan nog nepper en staat er links onder Spb Menu. Als ik daarop druk krijg ik een ander soort menu, waar geen start meer staat links boven. Hoe kan ik de normale menu krijgen als op de meeste foto's van de cruise, met de grote klok en tabs?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:33:
RIRE het was al gelukt, alsnog bedankt. Ik had nog een vraagje:

Mijn standaard menu is heel anders dan de menu die je normaal op elke foto van htc cruise ziet met die tabs. Die van mij is hetzelfde als de foto bovenaan pagina 1, alleen dan nog nepper en staat er links onder Spb Menu. Als ik daarop druk krijg ik een ander soort menu, waar geen start meer staat links boven. Hoe kan ik de normale menu krijgen als op de meeste foto's van de cruise, met de grote klok en tabs?

Groetjes
Had jij de TC via via gekocht of in een winkel?
SPB menu staat waarschijnlijk (als je even gegoogled had, had je 't gezien), voor een SPB mobile shell.
Als het goed is, is dit gewoon te verwijderen in start/systeem/programma's verwijderen. Dan krijg je, als het goed is, weer het HTC home scherm. Als je bedoelde dat je tabs in je startbalk wilt hebben (zoals je op enkele screenshots van mij in de OP kan zien), moet je even op WkTask googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inderdaad via via gekocht. Ik zal even proberen of het allemaal lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik bedoelde niet die tabs in de startbalk, maar ik wil deze menu krijgen.

http://www.slashphone.com/media/data/796/htc-cruise-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:37:
Nee ik bedoelde niet die tabs in de startbalk, maar ik wil deze menu krijgen.

http://www.slashphone.com/media/data/796/htc-cruise-4.jpg
Als je via via koopt geef zo'n ding dan een harde reset zodat je van de zooi van anderen geen last hebt. Dan staat dat menu er ook wat je zoekt. En een beetje spelen en uitproberen met je toestel mag ook wel hoor, scheelt minimaal de helft van de vragen die je hier stelt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al de hele dag aan het proberen om die menu zo te krijgen maar lukt niet, maja zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:26:
ik ben al de hele dag aan het proberen om die menu zo te krijgen maar lukt niet, maja zal wel.
Kijk eens in de OP onder FAQ. Daar staat hoe je een hard reset moet geven. Dan haal je alle zooi van de vorige eigenaar eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaa dat was ik van plan, maar er zit verder niks op. Alleen dat die menu niet zo standaard is. Ik zal maar even hard reset doen dan. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit soort verzoeken willen we hier niet zien

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 04-04-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:07:
[mbr]*knip* dit soort verzoeken willen we hier niet zien[/mbr]
Damn, nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat verzoek dan wel was >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Sinds 1 dag werkt me BLUETOOTH niet meer op me Touch cruise. Ik heb al soft reset gedaan, dat helpt niet.

Als ik bluetooth inschakel duurt het een tijdje maar dan springt die gewoon weer terug naar UIT. Ook het blauwe lampje knippert niet. Bij het zoeken naar nieuwe apparaten via bluetooth krijg ik de melding " Probleem met bluetooth hardware "

Wie weet de oplossing voor dit probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:05:
Hoi,

Sinds 1 dag werkt me BLUETOOTH niet meer op me Touch cruise. Ik heb al soft reset gedaan, dat helpt niet.

Als ik bluetooth inschakel duurt het een tijdje maar dan springt die gewoon weer terug naar UIT. Ook het blauwe lampje knippert niet. Bij het zoeken naar nieuwe apparaten via bluetooth krijg ik de melding " Probleem met bluetooth hardware "

Wie weet de oplossing voor dit probleem???
Ik had van de week het gekke geval dat m'n WLAN steeds automatisch inschakelde.
Na een softreset was dat over, wellicht kan jij ook eens proberen op het probleem na een softreset is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ KeesPr,

Lees even de post goed. Staat in de 2de regel dat ik al soft reset heb geprobeerd, helpt niet.

Iemand anders die dit probleem kent? Met een google search zie ik dat het vaker voorkomt, alleen vind geen oplossingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
Mijn toestel is net door TNT opgehaald voor reparatie, ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik hem terug heb.

@cyclon3,
Misschien toch een harde reset proberen als laatste redmiddel, anders toch ook voor reparatie insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Dennis_000 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:30:
Mijn toestel is net door TNT opgehaald voor reparatie, ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik hem terug heb.

...
Hou ons a.u.b. op de hoogte, ik ben ook wel benieuwd naar het RMA en serviceverloop van HTC.

Wat was je klacht precies?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:26:
@ KeesPr,

Lees even de post goed. Staat in de 2de regel dat ik al soft reset heb geprobeerd, helpt niet.

Iemand anders die dit probleem kent? Met een google search zie ik dat het vaker voorkomt, alleen vind geen oplossingen....
Sorry.over heen gelezen.
Maar m´n bedoeling was goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 20:13
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:04:
Als ik op bellen knop druk komt er een toetsenbord met 1 t/m 9 en 0 enz. maar je ziet ook de letters in elk toetsblok. Die kan ik ook niet gebruiken dan...Als ik lang ingedrukt hou doet ie niks en als ik gewoon druk toets hij nummers alleen net als bij smsen...
Zijn deze letters op de knoppen niet bedoeld voor het 'tekst bellen'? Zoals bijvoorbeeld (willekeurig gekozen) 0800-taxi oid. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Laatst online: 05-08 13:53
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:26:
@ KeesPr,

heb hetzelfde gehad, heb een harde reset gedaan daarna geen problemen meer. Komt volgens mij door installatie van software en op een gegeven moment krijg je een conflict

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

mno

sander85 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:26:
[...]
Zijn deze letters op de knoppen niet bedoeld voor het 'tekst bellen'? Zoals bijvoorbeeld (willekeurig gekozen) 0800-taxi oid. ?
De letters zijn vooral een snelle manier om een telefoonnummer uit je contactpersonenlijst te zoeken in de telefoonapplicatie. Tik in de telefoonapplicatie gewoon een deel van de naam van je contactpersoon zoals je een sms'je (met T9) zou tikken. De TC gaat dan alle mogelijke combinaties van lettercombinaties na. Hoe meer letters, des te minder contactpersonen je over houdt.

[ Voor 3% gewijzigd door mno op 04-04-2008 20:25 ]

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Dennis_000 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:30:

@cyclon3,
Misschien toch een harde reset proberen als laatste redmiddel, anders toch ook voor reparatie insturen.
Ben de mijne al 5 weken kwijt, dus regel maar een ander toestel tussendoor... :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Cruise is nu reeds 2,5 week aan het logeren 8)7 bij Euro Twice in Hasselt voor een garantiegevalletje.

Bij bellen hoorde ik niks meer. De andere kant van de lijn hoorde mij wel perfect, ik hen echter niet. Deed het overigens wel goed over de handfree-functie. Met andere woorden luidsprekertje kapot. Zelf naar Euro Twice gebracht in Hasselt (gelukkig maar een half uurtje van bij mij).

Vandaag maar eens telfonisch geïnformeerd naar de reparatiestatus. Blijkt dat het vervangend onderdeel niet op voorraad is. Komt pas eind komende week binnen.

Aangezien ik nieuwsgierig was naar hetgeen gerepareerd moest worden (luidsprekertje niet op voorraad lijkt me namelijk sterk) heb ik dat dus gevraagd. Blijkt dat het moederbord vervangen wordt. Dat klinkt mij, als redelijk leek op het gebied van ICT, als een hart-transplantatie. Vrij heftig dus!

Is dit een logische reparatie gezien het feit dat de niet functionerende luidspreker mijn enkel probleem was met de Cruise (verder echt een top toestel in die vijf weken dat ik 'm gebruikt heb)?

Groet
Ralph

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:43:
Mijn Cruise is nu reeds 2,5 week aan het logeren 8)7 bij Euro Twice in Hasselt voor een garantiegevalletje.

Bij bellen hoorde ik niks meer. De andere kant van de lijn hoorde mij wel perfect, ik hen echter niet. Deed het overigens wel goed over de handfree-functie. Met andere woorden luidsprekertje kapot. Zelf naar Euro Twice gebracht in Hasselt (gelukkig maar een half uurtje van bij mij).

Vandaag maar eens telfonisch geïnformeerd naar de reparatiestatus. Blijkt dat het vervangend onderdeel niet op voorraad is. Komt pas eind komende week binnen.

Aangezien ik nieuwsgierig was naar hetgeen gerepareerd moest worden (luidsprekertje niet op voorraad lijkt me namelijk sterk) heb ik dat dus gevraagd. Blijkt dat het moederbord vervangen wordt. Dat klinkt mij, als redelijk leek op het gebied van ICT, als een hart-transplantatie. Vrij heftig dus!

Is dit een logische reparatie gezien het feit dat de niet functionerende luidspreker mijn enkel probleem was met de Cruise (verder echt een top toestel in die vijf weken dat ik 'm gebruikt heb)?

Groet
Ralph
He mijn toestel heeft precies het zelfde euvel, hoop ik dat ze genoeg moederbordjes hebben besteld.
Sim zit inmiddels weer in de oude C500, dus ik kan gelukig gewoon mobiel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou harde-reset helpt niet bij mijn issue. Bluetooth blijft hardware probleem geven en het dus niet doen. Ga morgen de touch cruise terugbrengen naar de winkel waar die vandaan komt. Valt iig onder garantie, maar ik zal hem wel lang kwijt zijn zeker :s Sh#tzooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:16:
Nou harde-reset helpt niet bij mijn issue. Bluetooth blijft hardware probleem geven en het dus niet doen. Ga morgen de touch cruise terugbrengen naar de winkel waar die vandaan komt. Valt iig onder garantie, maar ik zal hem wel lang kwijt zijn zeker :s Sh#tzooi...
Je zegt dat blauwtand na even uitspringt, doet hij het wel in die korte periode. Misschien staat bij instellingen dat deze na 10 sec. uitspringt.

give it a try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:58:
[...]

Je zegt dat blauwtand na even uitspringt, doet hij het wel in die korte periode. Misschien staat bij instellingen dat deze na 10 sec. uitspringt.

give it a try.
Volgens mij is dat alleen de zichtbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 11-09 22:38
Ik ben op zoek naar fatsoenlijke geluiden voor SMS, e-mail meldingen. Kortom de "systeem" geluiden. Het standaard geluidenpakket in de Cruise vind ik nogal bedroevend, want ik ben niet zo kapot van die semi-oosterse klanken.

Nu dacht ik dat wel even te regelen via een zoekopdrachtje in google, FTD of het XDA forum.
Intussen een aantal GB aan ringtones, geluiden etc. gedownload. Allemaal leuk als je van gekke sirenes, dierengeluiden, schreeuwende boerende ruftende mensen, Frans Bauer, hardcore house, TV series of aliens houdt.

Maar een setje bescheiden geluiden, ho maar!
Ik ben dus op zoek naar "normale" geluidjes, zoals bijvoorbeeld de standaard meldingsgeluiden van recente Nokia phones.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
Masimo schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:31:
Ik ben op zoek naar fatsoenlijke geluiden voor SMS, e-mail meldingen. Kortom de "systeem" geluiden. Het standaard geluidenpakket in de Cruise vind ik nogal bedroevend, want ik ben niet zo kapot van die semi-oosterse klanken.

Nu dacht ik dat wel even te regelen via een zoekopdrachtje in google, FTD of het XDA forum.
Intussen een aantal GB aan ringtones, geluiden etc. gedownload. Allemaal leuk als je van gekke sirenes, dierengeluiden, schreeuwende boerende ruftende mensen, Frans Bauer, hardcore house, TV series of aliens houdt.

Maar een setje bescheiden geluiden, ho maar!
Ik ben dus op zoek naar "normale" geluidjes, zoals bijvoorbeeld de standaard meldingsgeluiden van recente Nokia phones.

Wie kan mij helpen?
Ik ben het helemaal met je eens!
Misschien dat je op XP Thema sites normale geluiden kan vinden.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:58:
[...]

give it a try.
thanks voor de tip maar dat is het ook niet. Bluetooth is helemaal niet meer werkend te krijgen.
De Cruise ligt al in de winkel voor RMA. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Schatting was 2 weken als er geen nieuwe hardware in hoeft... anders moet de naar de HTC fabriek en dat duurt wat langenr :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag ben ik ook een trotste bezitter!

Ik heb alleen een probleem (denk ik ) met synchroniseren. Alles wordt gesynchroniseerd, ik zie dat er een X aantal contactpersonen worden over gezet. Ik kan ze alleen niet vinden op mijn toestel.
Als ik een nieuw contact persoon toevoeg op mijn toestel, wordt dat keurig gesynchroniseerd maar niet te vinden in Outlook

Act sync op nieuw geinstalleerd, gegoogled, de search gebruikt, kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga volgende week ook een HTC kopen maar weet nog niet welke . ik twijfelde tussen de tytn2 en de P4350 . nu wordt de keuze alleen maar moeilijker , want dit lijkt me ook een heel mooi toestel .

wat ik me nog afvroeg , kan ik bij het surfen in buitenland bijvoorbeeld het downloaden van plaatjes uitschakelen zodat je alleen de tekst op wedsites krijgt ?
ik hoorde dat je behoorlijk wat moet betalen ( 10 euro per MB) in buitenland.

is dit toestel een beetje stabiel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukkie touch van m'n touch doet het niet meer, van rechts naar links over het scherm om te vergrendelen. Ook niet na een soft reset. Rest doet het nog wel :?

Iemand een suggestie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 23:25:
Stukkie touch van m'n touch doet het niet meer, van rechts naar links over het scherm om te vergrendelen. Ook niet na een soft reset. Rest doet het nog wel :?

Iemand een suggestie?
Slide2unlock herinstalleren?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik iets herinstalleren, wat er standaard al op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 11-09 22:38
BertusB404 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:24:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens!
Misschien dat je op XP Thema sites normale geluiden kan vinden.
De windows sounds is ook wel een idee. Thanks
Ik heb inmiddels m.b.v. google een berg Nokia tunes gevonden. Gezocht op Nokia orignal tones.
Voornamelijk in aac format. Eens kijken of er leuke tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 09:33:
Hoe kan ik iets herinstalleren, wat er standaard al op zit?
S2U staat er niet standaard op...
Iets verwijderen en dan weer installeren..?

[ Voor 7% gewijzigd door EWK op 06-04-2008 10:28 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:28:
[...]

S2U staat er niet standaard op...
Iets verwijderen en dan weer installeren..?
Zeg ook niet dat S2U er standaard op zit, maar wel vergrendelen door van links naar rechts over het beeldscherm te sliden.

Dit werkt nu in eens niet meer, iemand suggestie's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:41:
[...]

Zeg ook niet dat S2U er standaard op zit, maar wel vergrendelen door van links naar rechts over het beeldscherm te sliden.

Dit werkt nu in eens niet meer, iemand suggestie's?
Vergredendelen door van links naar echts te sliden met je vinger? Dat heb ik nog niet eerder gehoord (behalve S2U).

* EWK pakt telefoon en probeert. Zonder resultaat.
* EWK gebruikt altijd de knop aan de bovenkant...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamaar doet trouwens alweer, na een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:17:
Lamaar doet trouwens alweer, na een harde reset.
???? heb je uberhaubt wel een Touch Cruise, want in je eerste post heb je het over een touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer youtube werkt hier niet.

Maar idd zal wel verkeerd zitten :+

Dan maar een lelijke link http://nl.youtube.com/watch?v=CLNtZijOSMc

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:43:

Gebruik [video]http://nl.youtube.com/watch?v=CLNtZijOSMc[/video] om de video in te voegen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 19:46
Nou ik heb ook eindelijk de HTC Touch Cruise UK sinds gister..
Alleen toen ik 'm vanmiddag van de salontafel pakte zag ik dat ie uit stond, vrij vreemd aangezien de accu een half uur daarvoor nog 73% vol was..
Toen ik m dus weer aanzette kwam even snel "HTC Smart Mobility" in beeld te staan en toen viel ie
weer uit.. Ik besloot toen maar om 'm even aan de lader te hangen, misschien dat de accu toch wel leeg was.. Maar ook het ledje ging niet branden wanneer ik 'm aansloot op de lader, na een half uur laden deed de telefoon weinig anders als ervoor. Wat me wel opviel is dat de telefoon aardig warm aanvoelde.

Heb vervolgens de accu er weer uitgehaald en m in een luchtdicht zakje een uur in de vriezer gedaan,
dat heeft me weleens geholpen bij eerdere telefoons. Na een uur dus de accu weer in de telefoon
gedaan en aan de lader gehangen.
"Heuj!! het rode ledje gaat branden! :*) Even kijken of ie aan wil.. JA! hij gaat aan! _/-\o_ ..... Kut.. hij is weer uit.. :( "
Kortom: het vriezer foefje heeft dus ook niets uitgemaakt en de telefoon laadt nog steeds niet op en wil ook niet aan.

Kan ik er dus vanuit gaan dat ik een defecte accu heb of zal er meer aan de hand wezen?

Zul je altijd zien dat het op zondag gebeurt, geen klantenservice te bereiken en geen telecomzaak die 's zondags open is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

Maurii schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:35:
Ik heb het probleem, dat QuickGPS niet wil updaten via ActiveSync.

Het lukt wel via WLAN, maar bij ActiveSync krijg ik een foutmelding

Eerst lukte het helemaal niet, maar na een register tweak is dat tweede wel gelukt, als is het wat onpraktisch om iedere keer speciaal daarvoor een WLAN verbinding te leggen.
Lukt het bij andere mensen wel gewoon om via AS te updaten? Ik zit nog steeds met het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
Maurii schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:02:
[...]

Lukt het bij andere mensen wel gewoon om via AS te updaten? Ik zit nog steeds met het probleem
Toen de mijne het nog deed kon ik via WLAN, GPRS en Active Sync updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom hebben sommige een NL en andere een UK versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Omdat de UK versie eerder uit kwam, en/of omdat sommigen alles het liefste engels hebben (sluit qua taal beter aan bij XP Engels etc)

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 06-04-2008 22:12 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:12:
Omdat de UK versie eerder uit kwam, en/of omdat sommigen alles het liefste engels hebben (sluit qua taal beter aan bij XP Engels etc)
ok dan kan ik gewoon de NL nemen . ik denk steeds meer aan deze telefoon en de P4350 valt nu zeker af . alleen nog kleine twijfel tussen dit en TYTN2 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Laatst online: 11-09 20:48
Ik ben er bijna zeker van dat ik de HTC Touch Cruise ga bestellen.
Het enige dat mij doet twijfelen zijn de problemen rondom de video drivers.
Hierover doen verschillende verhalen de ronde.
De een zegt dat een 'gemiddelde' gebruiker hier absoluut geen last van heeft/het niet eens merkt.
De ander schreeuwt moord en brand over de brakke performance.
En alle kleuren van de regenboog daar tussenin.

Waar steekt dit probleem de kop op? (scrollen door menu's, scrollen door internetpagina's, maken van video's, bekijken van video's, etc.??)
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot dit probleem?
Zijn er tweakers die de Cruise hebben kunnen vergelijken met bv. de p6500 (Sedna), die blijkbaar wel de volledige drivers heeft, of een ouder model met andere hardware? (appels en peren, ik weet het.. maar toch :))

Er zijn nieuwe programma's (CorePlayer??) die de video playback schijnen te verbeteren.
Klopt dit? In hoeverre wordt de kwaliteit verbeterd?

Kan het afspelen van videobestanden verbeterd worden door de bitrate/codec van de video te veranderen?

Pfff, wat een vragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrong

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 103% gewijzigd door pven op 07-04-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

DaRKoNe schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:09:
[...]

Toen de mijne het nog deed kon ik via WLAN, GPRS en Active Sync updaten..
Aangezien ik niks met de instelling op de TC heb gedaan, ligt het misschien aan instellingen op mijn PC? Met betrekking tot veiligheid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:43:

??
Ben ik de enige die dit niet heeft? Wel een geile functie! :P
Ik snap er niks van dat ik dat niet heb... kan dat liggen aan de NL of de UK versie? Ik heb de TC NL...
DaRKoNe schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:37:
Kan ik er dus vanuit gaan dat ik een defecte accu heb of zal er meer aan de hand wezen?
Het lijkt wel zo, maar hoe lang heb je 'm opgeladen in totaal? Als je 'm gewoon een nachtje oplaadt (ookal wordt 'ie warm), en dan gaat kijken? Vaak kan dit nog helpen :)
daan! schreef op maandag 07 april 2008 @ 05:11:
Ik ben er bijna zeker van dat ik de HTC Touch Cruise ga bestellen.
Het enige dat mij doet twijfelen zijn de problemen rondom de video drivers.
Hierover doen verschillende verhalen de ronde.
De een zegt dat een 'gemiddelde' gebruiker hier absoluut geen last van heeft/het niet eens merkt.
De ander schreeuwt moord en brand over de brakke performance.
En alle kleuren van de regenboog daar tussenin.
Ik hoor er weinig meer over, behalve dat Sedna onze telefoon nóg sneller kan maken.
Met de nodige tweaks (en coreplayer) kan je toch al aardig wat uit de problemen halen, dus ik klaag niet (meer). Het zou alleen leuk zijn als 'ie nóg sneller/beter kan :D
Verder staat hier een hoop over in de OP, en ook de tweaks/aanpassingen die je moet doen om 'm nog sneller te maken zijn daar te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
brrrt schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:01:
[...]

Het lijkt wel zo, maar hoe lang heb je 'm opgeladen in totaal? Als je 'm gewoon een nachtje oplaadt (ookal wordt 'ie warm), en dan gaat kijken? Vaak kan dit nog helpen :)
Ik heb m opgeladen tot ie vol was.. Ik laat m nu wel tot 17.00u aan de lader en dan kijk ik wel hoe het met de telefoon gesteld is..
Denk overigens wel dat ik gewoon een nieuwe HTC accu bestel bij PDAShop aangezien ik de
telefoon enkele weken kwijt ben als ik m terugstuur naar de onlineshop waar ik 'm vandaan heb.
En ik heb er sowieso al bijna 3 weken op mogen wachten voordat ik 'm überhaupt had. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
brrrt schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:01:
[...]

??
Ben ik de enige die dit niet heeft? Wel een geile functie! :P
Ik snap er niks van dat ik dat niet heb... kan dat liggen aan de NL of de UK versie? Ik heb de TC NL.
Hier ook een TC NL maar ken deze truc ook niet, wil ik ook! :9
Dan maar ff googelen hoe dat zit...

Werkt wel! Eerst met je vinger/duim van onder het scherm (HTC logo) naar bovenin wrijven en dan wordt het "Touch flo cube" menu geactiveerd. Nu kun je naar inks en rechts navigeren. Door van boven naar beneden op het scherm te wrijven, kom je weer in het basismenu.

[ Voor 26% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 07-04-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipoBibrok5-108 schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:40:
[...]
Hier ook een TC NL maar ken deze truc ook niet, wil ik ook! :9
Dan maar ff googelen hoe dat zit...

Werkt wel! Eerst met je vinger/duim van onder het scherm (HTC logo) naar bovenin wrijven en dan wordt het "Touch flo cube" menu geactiveerd. Nu kun je naar inks en rechts navigeren. Door van boven naar beneden op het scherm te wrijven, kom je weer in het basismenu.
nee hoor Zipo, dat is de standaard TouchFlo beweging die jij aangeeft maar die zet het toestel niet in vergrendeling en het is dat wat we bedoelen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.