Heeft iemand hier nog een antwoord op?Looney69 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:40:
[...]
Ik heb op mijn TC dit aangezet en ik kan foto's maken met GPS locatie, waarbij ik zie dat ze in mypoi worden opgeslagen, maar wat je er daarna verder mee kan doen is mij een raadsel. Ik heb dit topic helemaal doorgelezen, maar heb er verder niets over terug gevonden....
Het leek mij wel leuk als je iets terug kon vinden in googlemaps ofzo waarbij net als met google earth een puntje te voorschijn zou komen waarop je kunt klikken en de foto kunt bekijken. Direct dit uploaden naar panoramio zou dan ook een leuke optie zijn. Maarja ik zou verder niet weten hoe dat moet.
Heeft iemand anders ervaringen hiermee?
Ik ben trouwens nog tegen een probleem aangelopen bij mijn TC. Waneer je bijvoorbeeld een klantenservice van T-mobile wil bellen, dan kom je in een keuze menu terecht. Ik neem aan dat dit vaker bij mensen het geval is, maar wat dan bij mij het probleem is dat wanneer ik in een gesprek ben geen mogelijkheid heb een nummer te kiezen om door het menu te komen. Of ik moet ergens overheen kijken, maar zijn er meer met dit probleem?
Overigens word je na bijna 3 minuten bellen wel automatisch doorgestuurd naar iemand van de helpdesk waardoor het probleem half is opgelost.
Looney--> Live your life!