HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 151.926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik zie dat je op gsmtrack bij het pakket geen extra styles krijg?
Zijn overal de htc paketen hetzelfde komen deze meteen uit de fabriek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Masimo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:28:
[...]

Volg effe deze LINK.
Bestanden: Custel Voip.cab en SetupVoIP_v0.3.CAB (Zoeken op XDA of google).
Die Custel versie is belangrijk! Alleen met deze werkt het.
Setup VoIP is van Schap.

Hier zijn de plaatjes van de instellingen na installatie van de files:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Provider name is vrij te kiezen. Dat is wat je in je hoofdscherm te zien krijgt als je Bellen via Internet aanvinkt in de Vandaag instellingen.
Je password is je password voor telefonie!!!!!!!!!!!!!
Als je nummers kiest moet je dat wel doen in internationaal format: dus als 003146xxxxxxx
Je kan zogenaamde dial rules (in dialplan.xml) aanmaken, zodat je reguliere invoer omgezet wordt naar dit internationaal format, maar zover ben ik niet gegaan. Mocht je het willen uitzoeken volg dan deze LINK. 125 pagina's leesplezier :+
Masimo,

Ik ben ook aan het experimenteren met mijn telfort vaste lijn over VOIP, maar het lukt mij niet om via 3G een verbinding tot stand te brengen. Heb jij nog andere instellingen moeten doen op de telefoon of bij Telfort?

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46

J-P

Syntax erro....

Dw1-nl schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:32:
Nog een vraagje is er ook een bepaalde manier om het beeld te kantelen?
Had ergens gelezen dat je dan op een of andere manier over het scherm moest gaan dan draaide het scherm.
Heb het nog niet gezien op youtube of zo is dit wel mogelijk behalve het bekijken van een video of foto waarbij hij zelf het beeld draait?
Ja dat kan, als je het HTC home nog steeds standaard heb in gesteld, is één van die snelkoppelingen bijv het scherm kantelen. Maar je kan deze bijvoorbeeld ook aan een knop toevoegen via instellingen --> knoppen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik wil graag My Documents map verzetten naar SD Card, om ruimte vrij te maken op mijn hoofdgeheugen.
Ik heb de register tweak geprobeerd, maar My Documents blijft dan op het hoofd geheugen staan. Met Shaps Advanced Config kan ik alleen de submappen verhuizen, maar ook niet allemaal (zoals de ringtones niet).
Heeft iemand dit al wel voor elkaar gekregen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
mno schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:13:
Ik ben ook net overgestapt van de standaard WM6.0 naar WM6.1 van Bepe (build 0.66 WWE). Heb er tot nu toe geen spijt van. De interface is er zeker een stuk sneller door geworden.

Ik moest wel even zoeken hoe ik de HTC-keyboards weer uit kon zetten, de benodigde registry key is anders dan die in WM6. Maar daar ben ik nu ook uit. Voor degenen die dit ook willen, dit zijn de aanpassingen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{36BC8FF6-8241-4c36-ABDE-204885471FEE}\InprocServer32]
"Default"="\\Windows\\ezinput.dll_"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{36BC8FF6-8241-4c36-ABDE-204885471FEE}\IsSIPInputMethod]
"Default"="0"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{62B00599-25D2-4e09-8C48-03BF26DB8517}\InprocServer32]
"Default"="\\Windows\\ezinput.dll_"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{62B00599-25D2-4e09-8C48-03BF26DB8517}\IsSIPInputMethod]
"Default"="0"
Hoe voer je automatisch zo registry wijzing door? Alles in een .reg file kopieren en uitvoeren blijkt niet te werken op de cruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

weet iemand hoe ie juize.fm kan luisteren op zijn TC?
Juize.fm doet hij niet, en bij wap.tunin.fm staat ie er niet bij.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
ovaal schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:33:
[...]

Masimo,

Ik ben ook aan het experimenteren met mijn telfort vaste lijn over VOIP, maar het lukt mij niet om via 3G een verbinding tot stand te brengen. Heb jij nog andere instellingen moeten doen op de telefoon of bij Telfort?
Geen ervaring mee. Ik weet wel dat VoIP over 3G apart geactiveerd moet worden.
Open Setup VoIP en ga naar het tabje Options. Vink daar "Enable VoIP over 3G" aan en stel eventueel een tijd daarvoor in. Softreset. En dan zou het moeten werken.
Anders XDA raadplegen.

Ik weet trouwens ook niet of het "buitenshuis" werkt. Ik heb het nog niet geprobeerd via een ander Wifi netwerk of andere internetverbinding.

[ Voor 10% gewijzigd door Masimo op 29-03-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
  • Laatst online: 13-11-2024
oltk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:32:
[...]

Je zou kunnen proberen de cruise aan te melden als smartphone, en niet als PDA. Standaard wordt hij in een bluetooth connectie als PDA aangemeld. Je kan dat wijzigen in de registry. In deel 1 heb ik ergens geschreven hoe dat moet.
Bedankt voor de hint, deze ga ik zeker proberen.

De hack gevonden in deel 1 ( voor de liefhebbers):
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn toestel, via bluetooth, gezien wordt als
telefoon ipv pda (sommige autoradio's bijv zoeken naar een telefoon en daarom
lukt het connecten niet altijd)? Ga naar de volgende registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS

en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C
(hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich
in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.

[ Voor 40% gewijzigd door ceekee op 29-03-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Laatst online: 22:27

mno

jos707 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 01:54:
[...]
Hoe voer je automatisch zo registry wijzing door? Alles in een .reg file kopieren en uitvoeren blijkt niet te werken op de cruise.
Dat werkt op zich wel, maar je moet dan wel eerst een programma geinstalleerd hebben dat die .reg files herkent. Bijvoorbeeld eerst even SKtools installeren. Daarna kan je gewoon de .reg files dubbelklikken in een verkenner.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
gisteren liep ik tegen het volgende aan:
toen iemand mij een filmpje van 62MB wou toe sturen via bluetooth paste dit niet en was er te weinig geheugen beschikbaar, hoe kan ik er voor zorgen dat hetgene wat via bluetooth gestuurd wordt, opgeslagen wordt op de storage card?
ik heb al weer een tijdje lopen zoeken maar kan het helaas niet ergens terug vinden.
Wel heb ik SKTools en Schaps advanced config geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 07:36:
weet iemand hoe ie juize.fm kan luisteren op zijn TC?
Juize.fm doet hij niet, en bij wap.tunin.fm staat ie er niet bij.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
Ik ga altijd naar www.juize.fm en kan daar gewoon een live stream krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik overweeg om de cruise aan te schaffen, maar wil nog wat dingen weten.

Met mijn N95 kon ik filmpjes via rapidshare downloaden en bekijken, kan dit ook met de cruise dingen downloaden?

Met mijn oude ipaq die voor navigatie is bedoeld kon dit niet.

Ik heb vele reviews gelezen, maar wil tog van jullie weten waarom ik de cruise WEL zou halen en waarom NIET!

Hoop op snelle reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:15:
Hoi,

Ik overweeg om de cruise aan te schaffen, maar wil nog wat dingen weten.

Met mijn N95 kon ik filmpjes via rapidshare downloaden en bekijken, kan dit ook met de cruise dingen downloaden?

Met mijn oude ipaq die voor navigatie is bedoeld kon dit niet.

Ik heb vele reviews gelezen, maar wil tog van jullie weten waarom ik de cruise WEL zou halen en waarom NIET!

Hoop op snelle reactie's
TCPMP player downloaden. Da's een mediaplayer die zo'n beetje alles afspeelt. Speel op de Touch complete films af als het moet. En op een PDA kun je ook alles downloaden ja. Ook streamen van muziek etc is geen probleem. Mits je provider daar geen probleem mee heeft. Makkelijkst is T-Mobile.

En waarom wel of niet? Dat kunnen we niet beantwoorden gezien het feit we niet weten wat je wensen zijn. Ik heb zelf geen Cruise maar een Touch 'classic'.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Ik zou via kaisertweak of dergelijke progjes (of zelf even in het register aan de slag) instellen dat je dataverbinding na 1 minuut inactief wordt verbroken bijvoorbeeld. Dat scheelt al een hoop."

Bij de Kaiser zou het veel schelen om de gprs-verbinding automatisch te laten verbreken.. is dit ook nuttig voor de touch cruise en zoja welke parameters moet ik dan aanpassen?

bvd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:35:
"Ik zou via kaisertweak of dergelijke progjes (of zelf even in het register aan de slag) instellen dat je dataverbinding na 1 minuut inactief wordt verbroken bijvoorbeeld. Dat scheelt al een hoop."

Bij de Kaiser zou het veel schelen om de gprs-verbinding automatisch te laten verbreken.. is dit ook nuttig voor de touch cruise en zoja welke parameters moet ik dan aanpassen?

bvd
Als je de KaiserTweak XML bekijkt, staat daar het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
- <tweak>
  <title>Disconnect After</title> 
  <value default="default" disabled="disabled" value="600">Disabled</value> 
  <value value="10">10 seconds</value> 
  <value value="15">15 seconds</value> 
  <value value="30">30 seconds</value> 
  <value value="60" advised="advised">1 minute</value> 
  <value value="120">2 minutes</value> 
  <value value="300">5 minutes</value> 
  <value value="600">10 minutes</value> 
  <key mode="get" type="multistring" getvalue="GPRS_bye_if_device_off">HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume</key> 
  <key mode="set" type="multistring" setvalue="~GPRS!" when="disabled">HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume</key> 
  <key mode="set" type="multistring" setvalue="GPRS_bye_if_device_off" when="enabled">HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume</key> 
  <key>HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime</key> 
  <description>Automatically disconnect cellular data connections after a time. Good for battery life, does not work with all software, MAY disable simul. voice & data connections.</description>

Oftewel, kijk eens bij HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume?
Anders bij HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime?

Zal zo nog ff voor je Googlen :)

En dit gevonden op Google:
are your data connections active? try this:

HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\

delete or rename the SuspendResume to XXXX then Add new one as name SuspendResume and select the type to be String the value of this key set to GPRS_bye_if_device_off

and look for the other key name CacheTime (if not found add new one with type of Dword) then set it to the number of second before disconnect like this

CacheTime = 60

check for every thing right and then make a soft reset after if reboot go to turn on GPRS like check your mail and after the download mail complete and wait for 60 second it auto disconncet GPRS.

I wonder it work I notice I has been make this before but it doesn't work so I decide to rename the key SuspendResume and make a new one and now I very happy with this registry hack on my Treo750

k101d.
PS: finally
HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume=G PRS_bye_if_device_off
HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime=60
bron

[ Voor 23% gewijzigd door FabianNL op 30-03-2008 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-06 11:24
Op mijn Touch Cruise heb ik GPS Tuner draaien en Tomtom. Soms heb ik in het begin dat de GPS het compleet fout heeft voor wat betreft de positie. Kan dit te maken hebben met QuickGPS? Dat er eigenlijk misschien te weinig data beschikbaar is om een positie te bepalen maar dat er mbv QuickGPS een positie wordt ingeschat aan de hand van de laatste positie?

Collega met dezelfde telefoon heeft ook dit ook al een paar keer gehad. Hij had het apparaat in Groningen gebruikt en toen hij Tomtom een paar dagen later in het midden van het land ging gebruiken gaf Tomtom aan dat hij ergens in Hamburg reed. Daarnaast heeft hij ook al gehad dat Tomtom een paar honderd meter achter liep.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Dw1-nl schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:20:
Ik zie dat je op gsmtrack bij het pakket geen extra styles krijg?
Zijn overal de htc paketen hetzelfde komen deze meteen uit de fabriek?
Het lijkt me, mits een bedrijf z'n eigen Touch Cruises gaat uitbrengen (zoals waarschijnlijk een T-mobile, orange, vodafone etc. op den duur gaat doen), dat alle leveranciers een standaard HTC pakket binnenkrijgen. Het zal belachelijk zijn als je ineens bij een leverancier wat standaard dingetjes niet zou krijgen.

Trouwens, er staat ook op de site:
Standaard pakket bestaat uit:
  • Toestel
  • Accu
  • 220 volt lader
  • USB kabel
  • Headset
  • Draagtasje
  • Stylus
  • Screenprotector
  • Software
  • Handleiding
Je vergeet dat standaard een stylus ook in het toestel zit. Die stylus die hier staat, is de reserve :)
De foto die daar staat, is namelijk ook niet echt accuraat (haha, dat rijmt! :P).
Ik mis namelijk de foto van wat papierwerk, van de stylus, de screenprotector en een van de 2 cd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt

bvd
Op het XDA forum staat een waarschuwing die ik ook even in de OP zal zetten:
/me DON'T USE Kaiser tweaks U WILL END UP HARD RESETING the device
(link)
Dus kijken of de tweak werkt is ok, maar zet het hele programmaatje er niet op. Dit kan dus schade voor je telefoon betekenen, en dat willen we niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Goed nieuws voor de mensen die wachten op de videodrivers: De nieuwe HTC P6500 schijnt na een aantal benchmarks de ATI drivers te benutten.
Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=381254
Nu maar hopen dat iemand er iets mee kan.
* CSB hoopt stiekum op een GoTter O-)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvd
Ja, dat is heel nuttig. Ik gebruik Pockettoolman hiervoor. kan je gewoon via het menu instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvd
Bij mij scheelt het een hoop in battery-life om sneller te disconnecten dan standaard (zeker bij 3g). In plaats van het register handmatig aanpassen kun je Schap´s advanced config tool gebruiken om de disconnect tijd te wijzigen (connection settings, disconnect after ...).

Stel bijvoorbeeld 1 minuut in, dat scheelt al een hoop in verhouding met de standaard tien minuten. Uiteraard kun je dan geen push mail meer gebruiken, ik laat ´m zelf elke twee uur met exchange connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:42:
[...]

Oftewel, kijk eens bij HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume?
Anders bij HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime?

Zal zo nog ff voor je Googlen :)

En dit gevonden op Google:

[...]

bron
Thanx for the support!

CacheTime stond op 600, heb deze gewijzigd in 60, maar hij overschreidt deze tijd gewoon.

Gevonden "It turns out that the cache time dword is irrelevant (i.e. does not work). The GPRS disconnects always about 10 seconds after the last packet no matter the cache time value."

Kan ik de tweak (SuspendResume..) verder zonder risico doorvoeren, aangezien die voor de Treo750
geschikt was? (of gelden de risico's alleen voor .CAB's?)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 05:32:
[...]

TCPMP player downloaden. Da's een mediaplayer die zo'n beetje alles afspeelt. Speel op de Touch complete films af als het moet. En op een PDA kun je ook alles downloaden ja. Ook streamen van muziek etc is geen probleem. Mits je provider daar geen probleem mee heeft. Makkelijkst is T-Mobile.

En waarom wel of niet? Dat kunnen we niet beantwoorden gezien het feit we niet weten wat je wensen zijn. Ik heb zelf geen Cruise maar een Touch 'classic'.
ThnX voor je reactie...

De N82 of de Cruise?

Welke van de 2 kan ik het beste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:09:
[...]

ThnX voor je reactie...

De N82 of de Cruise?

Dat mag je helemaal zelf bepalen :)
Iedereen hier zou voor de Cruise gaan (logisch, het is een cruise topic). Het grootste voordeel is dat je alles aan kan passen, en van wat ik heb begrepen is de GPS ontvanger van nokia's niet je-van-het.

Wij kunnen je dus niet echt helpen met deze vraag. Zeker niet omdat we niet weten wat al jouw eisen zijn, en omdat wij bevooroordeeld zijn door onze eigen übergeile Touch Cruise :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:09:
[...]

ThnX voor je reactie...

De N82 of de Cruise?

Cruise

[ Voor 0% gewijzigd door Zerveza op 31-03-2008 11:38 . Reden: Zonder criteria, is het een beetje een loze vraag. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perlian schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:39:
Op mijn Touch Cruise heb ik GPS Tuner draaien en Tomtom. Soms heb ik in het begin dat de GPS het compleet fout heeft voor wat betreft de positie. Kan dit te maken hebben met QuickGPS? Dat er eigenlijk misschien te weinig data beschikbaar is om een positie te bepalen maar dat er mbv QuickGPS een positie wordt ingeschat aan de hand van de laatste positie?

Collega met dezelfde telefoon heeft ook dit ook al een paar keer gehad. Hij had het apparaat in Groningen gebruikt en toen hij Tomtom een paar dagen later in het midden van het land ging gebruiken gaf Tomtom aan dat hij ergens in Hamburg reed. Daarnaast heeft hij ook al gehad dat Tomtom een paar honderd meter achter liep.

Iemand een idee?
Als je je GPS op de zelfde plaats weer aanzet waar je hem hebt uitgezet, zal die snel een fix vinden.
Indien je je GPS op een andere plaats aanzet, moet die opnieuw zoeken en dat kan even duren (je hebt minimaal 3 satelieten nodig). Indien je dat minimum niet hebt krijg je vreemde resultaten zoals je redds hebt vermeld.
Daarnaast is het zinvol om op dezelfde plaats te blijven voor een snelle fix (dus niet in een rijdende auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
CSB schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:03:
Goed nieuws voor de mensen die wachten op de videodrivers: De nieuwe HTC P6500 schijnt na een aantal benchmarks de ATI drivers te benutten.
Zag het gister avond al weer drukker worden op XDA, maar het is nu idd helemaal los gebarsten weer daar.

Ben benieuwd of het ons echt iets gaat brengen... Als het zo zal zijn, zou het natuurlijk echt super geweldig alles zijn! _/-\o_
Maarja, kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
FabianNL schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:50:
[...]

Zag het gister avond al weer drukker worden op XDA, maar het is nu idd helemaal los gebarsten weer daar.

Ben benieuwd of het ons echt iets gaat brengen... Als het zo zal zijn, zou het natuurlijk echt super geweldig alles zijn! _/-\o_
Maarja, kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk....
Ik heb geen zin om het hele topic daar door te gaan lezen, maar als ik het goed begrijp proberen ze het graphicdriver gedeelte uit de P6500 rom te slopen en te febriceren voor de TyTN II en de Cruise.
Ook ving ik iets op van aan AT&T rom, die mogelijk sneller zou zijn.

In iedergeval iets om in de gaten te houden!

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
CSB schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:03:
Dacht trouwens dat we voor eind maart sowieso een update zouden krijgen welke een performance boost zou geven. Deze is echter ook nog niet gespot.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
BertusB404 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:05:
[...]

Ik heb geen zin om het hele topic daar door te gaan lezen, maar als ik het goed begrijp proberen ze het graphicdriver gedeelte uit de P6500 rom te slopen en te febriceren voor de TyTN II en de Cruise.
Ook ving ik iets op van aan AT&T rom, die mogelijk sneller zou zijn.

In iedergeval iets om in de gaten te houden!
Jip, daar komt het wel op neer.
Kijk hier maar eens naar:

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/4231/htcsednagraphddbbt3.gif

Daarin is duidelijk te zien dat de Sedna wel de goede drivers heeft. Nu is er een ROM dump van deze foon uitgekomen dus wordt er druk gehoopt dat men uit deze ROM de drivers kan slopen en kunnen laten werken op de Cruise/Kaiser.

/edit: en ja, wanneer nou die officiële fix komt van HTC?! Persoonlijk heb ik meer hoop en verwachting van de Sedna ROM/drivers dan van de fix van HTC...

[ Voor 8% gewijzigd door FabianNL op 31-03-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Wat ik nu alleen niet snap.
De Touch Cruise wordt gepositioneerd als een multimedia telefoon, zie ook hun website
Enjoy a full multimedia experience with the large 2.8 inch screen
terwijl de P6500 wordt gepositioneerd als een echte telefoon voor de industry
When you're looking for the right mobile partner for your business, look no further than the HTC P6500. Bringing together high-end processing, impressive on-board memory and Windows Mobile 6.0 Professional software, this PDA creates an extensible open platform to mould into the perfect enterprise solution.

From logistics to warehousing and transportation, this fullfeatured PDA fits perfectly into any industry. With the open Windows architecture it is simple to develop custom industryspecific applications that extend the use of the device far beyond making calls and sending emails.
En dan brengen ze de P6500 uit met de door iedereen (tenminste de TC eigenaren 8)) gewenste video drivers en de Touch Cruise niet? Volgens mij hebben ze bij HTC ergens scheel gekeken.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor is Vraag & Aanbod op de Frontpage

[ Voor 88% gewijzigd door Ginz op 31-03-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:42:
Ik doe de mijne weer weg. 2 weken jong dus als iemand interesse heeft mail me maar. Screen-protector zit erop en 2 gig geheugenkaart. Ik vind hem niet fijn werken. :|
Voor welke ga je dan? Of heb je daar nog niet naar gekeken?!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:18:
[...]

Voor welke ga je dan? Of heb je daar nog niet naar gekeken?!
Ik denk dat ik weer terug ga naar mijn ouwe P3300. Ik kan totaal niet omgaan met die keyboards. Dat is zo'n beetje de hoofdreden waarom ik hem weg doe.

Edit.
Tweede optie is de HTC P4550 TyTN II. Heeft een uitschuifbaar keyboard en misschien is dat wel beter voor mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:24:
[...]

Ik denk dat ik weer terug ga naar mijn ouwe P3300. Ik kan totaal niet omgaan met die keyboards. Dat is zo'n beetje de hoofdreden waarom ik hem weg doe.

Edit.
Tweede optie is de HTC P4550 TyTN II. Heeft een uitschuifbaar keyboard en misschien is dat wel beter voor mij.
Is er, van alle toetsenborden die te leveren zijn, geen die jij fijn vindt werken?
Lijkt me sterk, zeker omdat je een p3300 gewend bent... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik vraag me af wat het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dw1-nl schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:26:
Ik vraag me af wat het verschil is?
Het verschil is dit en dat
zus en zo

Als je niets te melden hebt, meld dan ook niets

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 31-03-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik heb het over het toetsenbord dat hij niet pretig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
*weg* deze is nog niet legaal verkrijgbaar

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 31-03-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
  • Laatst online: 13-11-2024
oltk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:32:
[...]

Je zou kunnen proberen de cruise aan te melden als smartphone, en niet als PDA. Standaard wordt hij in een bluetooth connectie als PDA aangemeld. Je kan dat wijzigen in de registry. In deel 1 heb ik ergens geschreven hoe dat moet.
Bedankt voor de hint. Dit lijkt te werken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

lexi1986 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:40:
[verwijderde link naar WM6.1 NL ROM]
d:)b
Ik las je vorderingen al in het Polaris Kitchen topic. Ik wist niet dat je een GoTter was :D ! Goed dat het je gelukt is.

Begrijp ik het goed dat je deze ROM dus hebt opgebouwd uit een Nederlandse Polaris OEM van WM6.0 en een Nederlandse Kaiser SYS van WM6.1?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Pinobigbird schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:57:
[...]

d:)b
Ik las je vorderingen al in het Polaris Kitchen topic. Ik wist niet dat je een GoTter was :D ! Goed dat het je gelukt is.

Begrijp ik het goed dat je deze ROM dus hebt opgebouwd uit een Nederlandse Polaris OEM van WM6.0 en een Nederlandse Kaiser SYS van WM6.1?
Helemaal correct ik was nogal aan het klungelen en kreeg het maar niet voor elkaar het bleek echter 1 mapje te zijn wat weg moest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Laatst online: 03-02-2023
Secretaris schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:52:
[...]

Heb je XML contacts backup al geprobeerd? Slaat al je contacten op als XML bestandje, op je laptop, op je geheugenkaartje, waar je maar wilt!
Is later gemakkelijk weer te importeren met hetzelfde progje, dat te vinden is hier:

http://www.freewarepocket...lcontactsbackup-v1-0.html
Het heeft even geduurd voor ik hier weer tijd voor had. Maar thanks! :) Deze ga ik zeker testen. Ook handig, dat XML.

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:36
Waarschuwing:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.
Vertel mij dan maar eens in welk topic wel over de beschikbaarheid van het toestel gesproken mag worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Voor de geïnteresseerden: PocketCM Keyboard v0.14 is uit. Wat is er nieuw:
  • Autocomplete feature (will propose to complete a word if no other suggestion can be made)
  • 2 gesture support: space and backspace (slide left to right, or right to left)
  • Internal change in the data structure, should be a lot faster and consume a less memory
  • Bug fixes: option dialog, layout association dropped after selecting a skin, ...
  • Updated some layout and dictionary
  • Thanks to all the people that have donated for PocketCM software, and due to the lack of free time, I've decided to remove the time limitation in PocketCM Keyboard, you can now use it for free (personal use), without any restriction in feature or timing. Of course, donations are still appreciated!
Het probleem met extra spaties in invoervelden in Opera Mobile 9.5 is ook opgelost!
Download hem bij de maker: http://www.pocketcm.com/keyboard.php

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Even een simpel vraagje tussen alle hi-tech hectiek door.

Ik ben ondertussen aardig thuis ni het gebruik van mijn Cruise. Echter ben ik benieuwd of er een mogelijkheid is om wanneer TomTom draait dit even naar "de achtergrond" te verplaatsen zodat ik de andere functies kan gebruiken. Ik kan alleen maar terug naar het bureaublad door Tomtom af te sluiten, en dat wil ik niet altijd.
Zo vergat ik zojuist om mijn scherm te roteren en had ik per abuis TomTom al opgestart. Kon ik dus de zaak weer afsluiten en vervolgens het scherm roteren om alsnog TomTom te starten.

(Ok, ik kan mezelf ook door schade en schande trainen het voortaan goed te doen... Ik weet het. Maar het lijkt me dat dit makkelijk moet kunnen.)

Edit: Bedankt @ hieronder. Zo simpel, en ik was er niet eens opgekomen

[ Voor 4% gewijzigd door JvW op 31-03-2008 23:54 . Reden: en bedankt ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
MediJack schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:04:

Ik ben ondertussen aardig thuis ni het gebruik van mijn Cruise. Echter ben ik benieuwd of er een mogelijkheid is om wanneer TomTom draait dit even naar "de achtergrond" te verplaatsen zodat ik de andere functies kan gebruiken. Ik kan alleen maar terug naar het bureaublad door Tomtom af te sluiten, en dat wil ik niet altijd.
Zo vergat ik zojuist om mijn scherm te roteren en had ik per abuis TomTom al opgestart. Kon ik dus de zaak weer afsluiten en vervolgens het scherm roteren om alsnog TomTom te starten.

(Ok, ik kan mezelf ook door schade en schande trainen het voortaan goed te doen... Ik weet het. Maar het lijkt me dat dit makkelijk moet kunnen.)
Effe twee keer op het power knopje (bovenop) drukken. Eerste keer gaat ie in "stand-by", tweede druk gaat ie weer aan met TT in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Masimo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:23:
[...]

Effe twee keer op het power knopje (bovenop) drukken. Eerste keer gaat ie in "stand-by", tweede druk gaat ie weer aan met TT in de achtergrond.
Of je drukt op de End-Call button en je bent terug in het normale scherm en tomtom draait op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:24:
[...]

Edit.
De P3300 heeft toch ook geen hardware keyboard? Misschien is de Touch Dual iets voor je?

Verder, lexi1986, super van je NL 6.1 ROM! Ik ga dat draadje zeker in de gaten houden! _/-\o_
Voorlopig wacht ik alleen weer ff met flashen, wachtend op of die drivers binnenkort nog iets gaan worden, anders ga ik zeker binnenkort jouw ROM uitproberen!

/edit: Modjes, over praten mag toch wel hè? Zolang we maar geen directe links plaatsen?

[ Voor 11% gewijzigd door FabianNL op 31-03-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 07:27
Af en toe is de batterij van mijn touch in een oogwenk leeg. 6 uur na het opladen soms. Ik had de levensduur van de batterij al verlengd door de meldingen uit te zetten (en die dus 's nachts niet meer de pda urenlang aanzetten).

Dat het soms mis gaat wijt ik nu aan de interne GPS. Ik merkte dat de batterij iedere keer leegliep na gebruik van tomtom.

Mijn vragen aan uallen:
- hoe kan ik monitoren welke items allemaal aanstaan? Het GPS lampje flitst niet, toch vermoed ik dat ie wel aan blijft. Het zou fijn zijn een overzicht te hebben van de status van alle energieslupers,
- hoe schakel ik de GPS module handmatig uit? Dat gaat blijkbaar (als mijn vermoeden klopt) niet automatisch met het uitzetten van tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Laatst online: 03-02-2023
Op mijn zoektoch naar de ideale agenda ben ik weer een leuke tegen gekomen die ik jullie niet kan laten ontgaan. Hij is speciaal ontworpen voor gebruik met de vinger en ziet er ook nog best gelikt uit.

De kalender gaat door het leven als ThumbApps en ik zou zeggen; Probeer hem eens uit!
Hij komt net om de hoek kijken en is daarom ook nog maar toe aan versie -.5x

Main Features:
- month view with tasks, appointments, and appointments during several days
- week of year
- add/delete/view appointments and tasks
- add recurring and allday appointments
- set reminder time/date for an appointment
- multiple language support through unicode language files
- date/time formats automatically taken from device's locale settings
- use own or original WM taskbar
- customizable colors and background images
- and some more ...

Some notes on usage:
In calendar view you can navigate through the years by swiping your finger from bottom to top or vice versa.
To navigate through the months, swipe your finger from left to right or vice versa.
In day view you can navigate between previous and next days with gestures (left/right).

Helaas heb ik hem nog niet zo ver kunnen krijgen dat hij mijn windows mobile agenda vervangt als je er linksonder op klinkt.

http://www.thumbapps.com/pages/home/downloads.php?lang=DE
[ Daar is ook de NL Language Pack te vinden voor de agenda ]

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MediJack schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:04:

Edit: Bedankt @ hieronder. Zo simpel, en ik was er niet eens opgekomen
Ik heb op mijn huidige SPV M500 een hardware button (van de camera) toegewezen aan de alt-tab functie. Ik kan niet meer zonder :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
oltk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 01:09:
Af en toe is de batterij van mijn touch in een oogwenk leeg. 6 uur na het opladen soms. Ik had de levensduur van de batterij al verlengd door de meldingen uit te zetten (en die dus 's nachts niet meer de pda urenlang aanzetten).

Dat het soms mis gaat wijt ik nu aan de interne GPS. Ik merkte dat de batterij iedere keer leegliep na gebruik van tomtom.

Mijn vragen aan uallen:
- hoe kan ik monitoren welke items allemaal aanstaan? Het GPS lampje flitst niet, toch vermoed ik dat ie wel aan blijft. Het zou fijn zijn een overzicht te hebben van de status van alle energieslupers,
- hoe schakel ik de GPS module handmatig uit? Dat gaat blijkbaar (als mijn vermoeden klopt) niet automatisch met het uitzetten van tomtom
DIt is een algemeen bekend feit. Elke keer als ik TomTom gebruikt heb, doe ik ook een soft reset.
Hier kan je meer lezen over dit probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de Axis ip cam op de cruise te kijken, mijn upload is toereikend. Heb hsdpa verbinding, maar krijg geen bewegend beeld in axis hoofdscherm.
Normaal wordt er een drivertje automatisch geinstalleerd, als iemand naar mijn ip gaat.

Waarom doet een cruise dat niet, en kan ik op de cruise nog iets instellen dat ie aangeeft om wat te installeren. Krijg nu geen enkele melding. Axis hoofdscherm verschijnt wel. Maar cruise vergeet dus wat te installen om beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Wat ik van mijn Axis-cam weet, is dat deze een ActiveX-component nodig heeft. Hoewel ik (nog) niet in het bezit ben van de TC, kan ik me voorstellen dat mobile browsers niet zo blij zijn met ActiveX.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat een stukkie software op de Axis site tbv WM5, gaat idd dus nog niet werken icm 6 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Eerder was al gemeld dat er een nieuwe versie is uitgekomen van PCMKeyboard, maar zag nu ook dat Chris.nl weer netjes een NL versie er van gemaakt heeft! _/-\o_

Hierbij dus z'n post met het juiste linkje erin:
Chris.nl schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:55:
PCMKeyboard 0.14 is uit.
Zonder tijdslimiet te gebruiken :)

Ik zal vanavond (laat) deze post aanpassen met de NL versie :)

- edit -

Hier is ie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Ik ben net mijn originele HTC Beschermhoesje kwijtgeraakt. :'(

Ik baal hier echt enorm van :'(

Bij deze de vraag of er iemand hier is die de Touch Cruise met een ander hoesje en/of screenprotector gebruikt en zijn/haar originele meegeleverde hoesje aan mij kwijt wil tegen een gepaste vergoeding...

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen! PM me of e-mail naar j.g.s.v.uden @ gmail.com

Alvast ENORM bedankt!!!!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tevreden over de cruise alleen valt bluetooth constant weg. Met mn oude nokia op de parrot had ik nooit problemen en hier kan ik pairen, bellen maar iedere paar minuten valt het signaal weg.

Ik heb al vanalles geprobeerd en wil ook maar eens een nieuwe ROM erop zetten alleen wil ik eerst een backup van mn huidige rom. Op XDA kan ik er niks over vinden dat ook werkt met de cruise. Heeft iemand de manier van de HTC Magician geprobeerd om te backuppen? Die heb ik alleen nog niet geprobeerd, jammergenoeg werkt de XDAtools niet. Voor de HTC Magician methode moet ik alleen de SD kaart volledig formatteren, dat is jammer natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Microsoft heeft officieel Wm6.1 aangekondig, zie: http://www.microsoft.com/...08/apr08/04-01WM61PR.mspx
Alleen jammer dat de Touch Cruise niet in het rijtje staat van bestaande apparaten die de update moeten krijgen, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:22:
Ik ben tevreden over de cruise alleen valt bluetooth constant weg. Met mn oude nokia op de parrot had ik nooit problemen en hier kan ik pairen, bellen maar iedere paar minuten valt het signaal weg.
Je bent de enige niet, zie :

oltk in "HTC Touch Cruise - Deel 3"

[ Voor 35% gewijzigd door DigiK-oz op 01-04-2008 21:29 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond de Engelse versie van PCMKeyboard er op gezet.
Omdat er nu een Nederlandse versie is,wil ik de Engelse weer verwijderen.
Hoe kan ik dat bewerkstelligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Xanion schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:28:
Microsoft heeft officieel Wm6.1 aangekondig, zie: http://www.microsoft.com/...08/apr08/04-01WM61PR.mspx
Alleen jammer dat de Touch Cruise niet in het rijtje staat van bestaande apparaten die de update moeten krijgen, dus ben benieuwd.
Tjah HTC komt vast wel met de update en anders hebben we altijd XDA nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Johannusvanudos schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:06:
Ik ben net mijn originele HTC Beschermhoesje kwijtgeraakt. :'(

Ik baal hier echt enorm van :'(

Bij deze de vraag of er iemand hier is die de Touch Cruise met een ander hoesje en/of screenprotector gebruikt en zijn/haar originele meegeleverde hoesje aan mij kwijt wil tegen een gepaste vergoeding...

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen! PM me of e-mail naar j.g.s.v.uden @ gmail.com

Alvast ENORM bedankt!!!!
Ik wil mijn originele hoesje wel kwijt, gebruik hem toch niet.
zal je toevoegen op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

xda-developers.com is vandaag erg slecht te bereiken, ik krijg nu zelfs '500 - Internal Server Error'. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 13:28
ik denk te druk om die romdump.....

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:22:

Ik heb al vanalles geprobeerd en wil ook maar eens een nieuwe ROM erop zetten alleen wil ik eerst een backup van mn huidige rom. Op XDA kan ik er niks over vinden dat ook werkt met de cruise. Heeft iemand de manier van de HTC Magician geprobeerd om te backuppen? Die heb ik alleen nog niet geprobeerd, jammergenoeg werkt de XDAtools niet. Voor de HTC Magician methode moet ik alleen de SD kaart volledig formatteren, dat is jammer natuurlijk...
Hier hetzelfde probleem. Is een bekend probleem bij HTC en ze zouden bezig zijn met een fix, maar ja..hoelang moeten we daar op wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met m'n Mr Handsfree Blue Perfection nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 23:45

KrL

Foto foto..

Denk dat de release van 6.1 voor de Cruise samenvalt met de aanpassingen die de videoweergave sneller moeten maken (helaas niet de drivers)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Zou "Touch by HTC" niet de hele Touch serie van HTC betekenen?
Zou raar zijn als het wel wordt aangeboden voor de HTC Mogul, Touch en TyTN2, maar niet voor de TC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Heb me net even aangemeld op deze super nuttige topic, want ik sta op het punt om de TC tekopen. Ik heb daarvoor nog ff een vraag:

Zijn er ook gelockte TC`s te krijgen? Ik kan namelijk een kopen maar hij zegt dat deze gelockt is. Dus ben ff benieuwd hoe dit in elkaar zit, want ik dacht namelijk dat er geen gelockte waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:42:
Hallo mensen,

Heb me net even aangemeld op deze super nuttige topic, want ik sta op het punt om de TC tekopen. Ik heb daarvoor nog ff een vraag:

Zijn er ook gelockte TC`s te krijgen? Ik kan namelijk een kopen maar hij zegt dat deze gelockt is. Dus ben ff benieuwd hoe dit in elkaar zit, want ik dacht namelijk dat er geen gelockte waren!
Echt gelocked zoals de iPhone denk ik niet zenne, wel gekoppeld aan een abonnement en dat vooral in Nederland. In België heb ik ze tot hiertoe nog niet aan een provider gekoppeld gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:42:
Hallo mensen,

Ik heb nog niet de van de "gelockte" TC's gehoord. Omdat providers 'm nog niet hun 'eigen' gemaakt hebben (dus er zijn nog geen MDA's, Vodafone of Orange Touch Cruises), zijn deze allemaal van HTC en zover ik weet zonder simlock.
Kun je niet vragen of 'ie je simkaar accepteerd voordat je de TC koopt? Het lijkt mij iig sterk dat er een simlock opzit namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:54:
[...]

Ik heb nog niet de van de "gelockte" TC's gehoord. Omdat providers 'm nog niet hun 'eigen' gemaakt hebben (dus er zijn nog geen MDA's, Vodafone of Orange Touch Cruises), zijn deze allemaal van HTC en zover ik weet zonder simlock.
Kun je niet vragen of 'ie je simkaar accepteerd voordat je de TC koopt? Het lijkt mij iig sterk dat er een simlock opzit namelijk...
Ja dat idee had ik dus dat die er niet waren dus ik zo eerst vragen of mijn sim er ff in mag. Het zou misschien kunnen zijn dat het gaat om een TC uit het buitenland! Dat zou ik toch moeten kunnen zien aan de taal van Windows mobile of kan ik dat ook nog ergens anders aan zien (behalve de doos misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
Dennis_000 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
Helaas, helaas het ziet er naar uit dat mijn telefoonspeaker het heeft begeven.
Ik hoor niemand tijdens een gesprek, ze horen mij wel.
Via de luidsprekerfunctie heb ik wel geluid.
Toch jammer al na een maand kapot, hopelijk is ie snel gerepareerd.
Na wat geklooi met de telefoon heeft de speaker het nog ff gedaan, maar nu echt niks meer, kraakt ook behoorlijk dus zal wel los contact zijn ofzo.
Toch jammer dat ik hem weer ff kwijt zal zijn, misschien kunnen ze ook gelijk het stof uit mijn scherm krijgen, zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dennis_000 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:17:
[...]

Na wat geklooi met de telefoon heeft de speaker het nog ff gedaan, maar nu echt niks meer, kraakt ook behoorlijk dus zal wel los contact zijn ofzo.
Toch jammer dat ik hem weer ff kwijt zal zijn, misschien kunnen ze ook gelijk het stof uit mijn scherm krijgen, zou mooi zijn.
meestal maken ze telefoons die voor reparatie komen ook meteen schoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 11-09 09:20
Kan iemand zeggen waar Tomtom zijn installatie folder plaatst ? Ik heb bij het installeren gekozen om Tomtom op de storagecard te plaatsten maar na het installeren zie helemaal geen Tomtom installatiefolder staan op mijn geheugenkaart. Ik zou nl. graag een aantal voices willen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ik heb op mijn sd-cad een map voices in de root staan en daar heb ik mijn extra voices ingezet, werkt perfect.
overlays heb ik in de kaart-map gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

FabianNL schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:13:
Eerder was al gemeld dat er een nieuwe versie is uitgekomen van PCMKeyboard, maar zag nu ook dat Chris.nl weer netjes een NL versie er van gemaakt heeft! _/-\o_

Hierbij dus z'n post met het juiste linkje erin:

[...]
Heerlijk om mee te werken, voor de geïnteresseerden de skin van Pieth blijft het gewoon doen met deze versie van PocketCM.

Ik raad wel aan eerst 0.13 te verwijderen want hij begon moeilijk te doen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Aanzetten GPS Photo

Voor het activeren van GPS photo de volgende stappen nemen:
code:
1
2
      HKLM\SOFTWARE\HTC\Camera
      In de directory P9 pass value "enable" 1
Ik heb op mijn TC dit aangezet en ik kan foto's maken met GPS locatie, waarbij ik zie dat ze in mypoi worden opgeslagen, maar wat je er daarna verder mee kan doen is mij een raadsel. Ik heb dit topic helemaal doorgelezen, maar heb er verder niets over terug gevonden....
Het leek mij wel leuk als je iets terug kon vinden in googlemaps ofzo waarbij net als met google earth een puntje te voorschijn zou komen waarop je kunt klikken en de foto kunt bekijken. Direct dit uploaden naar panoramio zou dan ook een leuke optie zijn. Maarja ik zou verder niet weten hoe dat moet.

Heeft iemand anders ervaringen hiermee?

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de fotos beter dan op de nokia n95????of maken de pixels toch veel uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:45:
Zijn de fotos beter dan op de nokia n95????of maken de pixels toch veel uit???
Ik zou ff googlen op foto's gemaakt door N95 en gemaakt door de touch cruise. Je kunt dan zelf de verschillen zien... Naar mijn inziens was er weinig verschil in kwaliteit

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt ik overweeg er dan een te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Ik probeer de opname knop weer aan de gang te krijgen, alleen kan ik de opdracht of programma niet vinden dat die knop moet draaien om de opname te starten. (Om dus bijv een notitie in te spreken)
Vandaar: kan iemand me vertellen wat er in deze sleutel staat: \\\registry\HKLM\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C6\Default
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:00:
bedankt ik overweeg er dan een te kopen
Dank je wel voor de info :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Masimo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:23:
[...]

Ik gebruik het kleine programmaatje AltTab waarmee je, net als de alt-tab in je windows, door de verschillende open applicaties kunt wandelen. Koppel deze aan een hard-key en je wilt niet meer zonder.
edit: zie dat iemand deze tip recent al gegeven heeft, blijft desalnietemin een aanrader

[ Voor 8% gewijzigd door Byzanthy op 02-04-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Nog een absolute aanrader voor de openings-post:

Internet explorer slow-scroll-fix, internet-pagina's in IE zijn dan veel sneller door te bladeren. Enorme verbetering wat mij betreft.
Deze staat ook wel in het lijstje tweaks van XDA maar is wel een aparte vermelding waard.
Edit: sorry, link gefixed.

[ Voor 17% gewijzigd door Byzanthy op 02-04-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Byzanthy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:46:
Nog een absolute aanrader voor de openings-post:

Internet explorer [url="http://http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=54623&d=1192689372"]slow-scroll-fix[/url], internet-pagina's in IE zijn dan veel sneller door te bladeren. Enorme verbetering wat mij betreft.
Deze staat ook wel in het lijstje tweaks van XDA maar is wel een aparte vermelding waard.
Als je dan de goeie url geeft is makkelijk :)
deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Ik heb de TC nu een paar maanden in gebruik en ben erg tevreden over het "alles-in-één" karakter.
Met de nodige tweaks is de TC wel wat sneller te maken, maar ik ben erg benieuwd of de oplossing die HTC eind maart beschikbaar zou stellen (iemand een idee of deze belofte waargemaakt gaat worden binnenkort?) pas echt de look&feel gaat brengen die dit toestel verdient.

Waar ik me bijvoorbeeld aan stoor is dat er bij alles wat je doet dezelfde trage respons (stottering) oplevert. Vooral bij bellen en gebeld worden (toch een belangrijke functie van een telefoon) verlang ik soms terug naar mijn Nokia uit de vorige eeuw. Ik vraag me af of dit bij bijvoorbeeld de ROMS op XDA-dev beter gaat (aanvoelt). Ik heb dat forum overigens een beetje doorgespit, maar geen tips of tweaks kunnen vinden omtrent het bellen. Iemand die mijn ervaring deelt (of deelde - wat was je oplossing in dat geval dan? :) )

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
Heeft iemand ervaring met de HTC reparatie service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bogey Dope schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:07:
[...]

Heerlijk om mee te werken, voor de geïnteresseerden de skin van Pieth blijft het gewoon doen met deze versie van PocketCM.

Ik raad wel aan eerst 0.13 te verwijderen want hij begon moeilijk te doen bij mij.
Die layout van Pieth heb ik ook in de 0.14NL CAB gedaan.

't Fijne is vooral die je um nu zonder tijdslimiet kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Chris.nl schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:59:
[...]

Die layout van Pieth heb ik ook in de 0.14NL CAB gedaan.

't Fijne is vooral die je um nu zonder tijdslimiet kan gebruiken.
Ow en ik maar denken dat het kwam omdat ik die van te voren in de installatie folder had gezet |:( :o

Tanx in ieder geval, werkt perfect!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien maar heb net Navigon op mn TC gezet
Krijg nu onder t start menu een blank wit hokje voor Navigon op te starten , hoe kan ik dit veranderen in t gewonen navigon beeld

net als in windows zeg maar een ander plaatje kiezen is dat mogelijk met een progje of zo ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat dat blokje linksonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag heb ik serieuze problemen met de USB.
De Touch Cruise wordt niet meer herkend. In plaats daarvan krijg ik de volgende melding:

"Een van de USB apparaten die op de computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer."

Ik heb Windows XP er al opnieuw opgezet en mijn TC een hard reset gegeven.
Een ander kabeltje uitgeprobeerd. Niets helpt.

Nu kan ik niet meer voor of achteruit. Er staat een WWE6.1 custom rom op.
Weet iemand hoe ik de TC in orginele staat kan herstellen zonder USB?

Of weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefi
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-09 13:59
Is er iemand met een Belgisch TC die mij een volledige register dump kan bezorgen. Ik bezit namelijk een Nederlandse TC maar zou graag het belgische AZERTY gebruiken. Kan ik misschien uit het Belgische register de settings overnemen voor mijn TC om deze zo om te zetten. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:38:
Sinds vandaag heb ik serieuze problemen met de USB.
De Touch Cruise wordt niet meer herkend. In plaats daarvan krijg ik de volgende melding:

"Een van de USB apparaten die op de computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer."

Ik heb Windows XP er al opnieuw opgezet en mijn TC een hard reset gegeven.
Een ander kabeltje uitgeprobeerd. Niets helpt.

Nu kan ik niet meer voor of achteruit. Er staat een WWE6.1 custom rom op.
Weet iemand hoe ik de TC in orginele staat kan herstellen zonder USB?

Of weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
weet dat het een longshot is, maar heb je ook een andere comp geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem aan dat je t mij vrog ivm navigon

ja links onder en in startmenu bij progjes
gewoon t plaatje veranderen bij de snelkoppeling moet toch op een of andere manier mogelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
iemand enig idee hoe ik via bluetooth toegestuurde bestanden meteen op me sd card kan laten zetten?
Het is me helaas nog steeds niet gelukt en kan helemaal niks vinden.
Wel nog een progje geprobeert genaamd moblue maar ook deze werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan een TC kopen voor vrij weinig geld maar nu is er iets mis met de batterij. De TC gaat namelijk helemaal niet aan. Nu zou hij er een nieuwe baterij in zetten maar nu is mijn vraag waar ik op moet letten of het een echte htc baterij is en sowieso of het een real htc is?!!

Als mijn twijfel te groot blijft gaat de deal niet door, maar misschien dat jullie me kunnen helpen zodat ik kan checken of alles echt htc is! Ik weet het een rare vraag maar jullie zouden me er erg mee helpen. (misschien een foto sturen van de batterij of TC of iets dergelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:08:
[...]

neem aan dat je t mij vrog ivm navigon

ja links onder en in startmenu bij progjes
gewoon t plaatje veranderen bij de snelkoppeling moet toch op een of andere manier mogelijk zijn ?
Ik gebruik bij het Navigon program Poi Warner en op die plaats waar jij een wit blokje hebt krijg ik een groen blokje zijnde dat Poi Warner meedraait met Navigon.
Heb je wellicht ooit Poi Warner gebruikt en nu niet meer?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.