HTC Touch Cruise - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 151.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BurnHard schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:41:
Heb je hem wel op het apparaat geinstaleerd en niet op de geheugen kaart??
Je hebt gelijk. Dat mocht waarschijnlijk niet neem ik aan (MC slaps himself 8)7 )

Effe testen.
*edit* prachtig, het werkt, bedank zenne. Wat een fantastisch forum toch hé :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:22:
[...]

Thnx voor deze links! Is de Brando screen-protector beter dan die van Veripart? En hoe zijn de uitsneden bij de Brando? Bij Veripart alleen bij de luidspreker en zit wel over de front camera.

Vond dit ook wel interessant: http://www.invisibleshiel...hone/htc/touch-cruise.php
Kun je screen of full body kiezen...
Ik vind Brando tot de beste behoren. Het donkere gedeelte is bedekt door Brando. Het gele stukje is uitgesneden.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/26/1206544308-410.png

DIe link is ook best interessant. ben benieuwd wat het resultaat van de re-view zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iop een ander forum serieus slechte commentaar gehoord over die invisibleshield.

Ik heb me 2 brando's besteld nl. de bright en antiglare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-08 07:35
Ik heb momenteel de veripart. Deze heeft zo'n uitsnede (geweldig, paint op je werk :P):

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/26/1206546213-840.png

[ Voor 22% gewijzigd door brrrt op 26-03-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen op het verhaal van betalen voor streamen ja of nee :
Diegene die niet extra betalen, gebruiken jullie pocket youtube of de ''normale"' ?
Bij de normale krijg ik namelijk wel een waarschuwing te zien dat het extra kost . 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:40:
Ik heb iop een ander forum serieus slechte commentaar gehoord over die invisibleshield.

Zonder dat het op een screen-protector topic uitloopt, ik heb het filmpje gezien en het lijkt me zover ik kan zien een erg dik stuk plastic wat je erop plakt. de techniek zal wel kloppen maar ik weet niet of ik zo'n dik stuk plastic wat ook nog glimt als de pest (ik ben daar nu juist vanaf met mijn Brando en bevalt me prima) op mijn Cruise wil hebben. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:28
Aangezien ik problemen had met mijn Tom Tom, heb ik de software linea recta gekopieerd vanaf een andere PDA. Nu zit ik echter wel met het probleem dat ik wel de executable heb, maar geen shortcut in de Programma's. Hoe kan ik nu toch zorgen dat ik op het main screen een shortcut voor TT krijg?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het vorige topic stond iets hoe iemand het voor elkaar heeft gekregen om te bellen via Telfort. Je had VoIP nodig en verder weet ik niet. Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen? Ik heb Telfort 20 Mbit met bellen.

@ H-H

Je ga naar je exe en doet die kopiëren naar programma's. In plaats van plakken doe je een shortcut plakken. Zo werkt het als een tierelier. Ik heb zo goed als alles op mijn SD staan en voor het geval ik een hard reset moet doen hoef ik alleen maar shortcuts in mijn programma map te plakken. Scheelt opslag en heeeelllll veel tijd. :) Het enige probleem is dat je hem niet op je main-screen krijgt maar je kan hem altijd onder start zetten of in je launcher van het Home-screen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 21:07

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Kan ik hem beter online kopen of in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:28
EDIT: Thanks, al gelukt!

[ Voor 127% gewijzigd door Cass Casey op 26-03-2008 20:45 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:02:
Om nog even terug te komen op het verhaal van betalen voor streamen ja of nee :
Diegene die niet extra betalen, gebruiken jullie pocket youtube of de ''normale"' ?
Bij de normale krijg ik namelijk wel een waarschuwing te zien dat het extra kost . 8)7
De waarschuwing is afkomstig van de site.
Als ik via wifi verbinding naar youtube ga krijg ik deze waarschuwing ook.
Is dus puur een waarschuwing "Je provider kan extra kosten in rekening brengen".
Lees dus je abo voorwaarden goed door om verassingen :'( te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Nog een vraagje kan je met een prepaid ook een internet abbo paken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Dw1-nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:09:
Nog een vraagje kan je met een prepaid ook een internet abbo paken?
Dw1-nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:27:
Kan ik hem beter online kopen of in de winkel?
Dit soort uitzoekwerk mag je best zelf doen, we hebben het hier over de Touch Cruise, niet over providers etc.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik zelf vind het niet en het is een kleine moeite voor mensen die het weten het te zeggen... of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb net de 3 topics lopen doorbladeren, op google gezocht en op HTC.com gekeken, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag:

Toen ik begin vorige week TomTom had geinstalleerd, kon ik een regiokaart naar keuze downloaden. Dit heb ik gedaan en na installatie kwam het programma met een code, deze code kon ik gebruiken om korting te krijgen op de volledige wegenkaarten. Maar waar kan ik die code gebruiken? Als ik deze invul op TomTom.com bij "TomTom Voucher" zegt'ie dat de code niet bestaat of al gebruikt is. Heeft iemand enig idee wat ik met die code moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tomtom mailen? Vragen in het tomtom topic?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Aangezien het een HTC aanbieding is/was (althans, daar leek het op) en dit het HTC Touch Cruise topic is, waar vast wel mensen zijn die gebruik hebben gemaakt van deze aanbieding, leek dit de beste plek om mijn vraag te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Glaanieboy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:36:
Ik heb net de 3 topics lopen doorbladeren, op google gezocht en op HTC.com gekeken, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag:
Klopt niet helemaal.
Ik wist dat we het er over gehad hebben in deel 1 en heb bij de eerste zoekactie in dit deel, meteen je antwoorden gevonden.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29591288
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29592917

Voortaan echt of beter zoeken 8)

[ Voor 11% gewijzigd door TweakMarkster op 26-03-2008 22:52 . Reden: zoekactie URL toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 14:59
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:11:
In het vorige topic stond iets hoe iemand het voor elkaar heeft gekregen om te bellen via Telfort. Je had VoIP nodig en verder weet ik niet. Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen? Ik heb Telfort 20 Mbit met bellen.
Volg effe deze LINK.
Bestanden: Custel Voip.cab en SetupVoIP_v0.3.CAB (Zoeken op XDA of google).
Die Custel versie is belangrijk! Alleen met deze werkt het.
Setup VoIP is van Schap.

Hier zijn de plaatjes van de instellingen na installatie van de files:
Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/Screen01.jpgAfbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/Screen03.jpgAfbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/Screen02.jpg

Provider name is vrij te kiezen. Dat is wat je in je hoofdscherm te zien krijgt als je Bellen via Internet aanvinkt in de Vandaag instellingen.
Je password is je password voor telefonie!!!!!!!!!!!!!
Als je nummers kiest moet je dat wel doen in internationaal format: dus als 003146xxxxxxx
Je kan zogenaamde dial rules (in dialplan.xml) aanmaken, zodat je reguliere invoer omgezet wordt naar dit internationaal format, maar zover ben ik niet gegaan. Mocht je het willen uitzoeken volg dan deze LINK. 125 pagina's leesplezier :+

[ Voor 8% gewijzigd door Masimo op 26-03-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Dw1-nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:19:
Ik zelf vind het niet en het is een kleine moeite voor mensen die het weten het te zeggen... of niet?
offtopic: Ik denk niet dat wij aan jou moeten vertellen of je naar de winkel moet of van achter je PC je producten wil bestellen. Uiteindelijk is dat een keuze die zelf maakt. Ervaringen rondom (web)winkels kun je ook via Pricewatch van Tweakers vinden, maar uiteindelijk gaat allemaal om je eigen gevoel.
De moderators hebben het aan deze topic (nog) niet toegevoegd, maar bij het vorige deel werd er extra duidelijk gemaakt (warning) dat dit topic niet bedoelt is voor vragen omtrent abbo's. Daarnaast is het natuurlijk een kleine moeite om de URL van provider in te tikken en daar te kijken, ipv meer tijd en tikken kwijt te zijn met het posten van een bericht alhier.
De bijbel vertelt de mens dat luiheid 1 van de 7 zonden is, dus... >:)

ontopic: Dat gezegd hebbende, ga ik verder door terug te gaan naar het onderwerp.
1. Het probleem dat een deeltje eerder aangekaart werd (bij openen van emailbericht, gaat de TC terug naar Home, maar opent hij het bericht wel op de achtergrond), had ik rond dat moment ook. Er was geen oplossing voor, dus heb ik het voor lief genomen. De laatste tijd (geen major changes in de tussentijd) heb ik er helemaal geen last meer van. Hebben meer mensen dat het euvel zich na verloop van tijd vanzelf weg gaat? Of zou het toch komen dat ik beter met mijn beschikbare systeembronnen omga (meer geheugen vrij) waardoor dit rare "probleem" niet meer voorkomt.

2. Ik kreeg mijn rekening binnen en die gaf aan dat ik in 3/4 maand (eerste week had ik mijn TC nog niet) 1.3 GB verbruikt had. Gelukkig heb ik Surf&Mail Totaal, dus gen extra kosten. Maar ik heb zo het idee dat een verbruik van ongeveer 55MB per dag wel erg veel is. Ik internet niet echt veel, MSN staat staat vrij constant aan en krijg veel mail binnen. Klopt dit verbruik een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
Nog een goeie voor de OP:

MyMobiler

Gratis en briljant programmaatje voor rechtstreekse bediening van je phone op je PC.
Ook voor screenshots e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-08 23:51
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:40:

Ik heb wat research gedaan wat betreft de screenprotectors.

- De uitsnede bij de Brando bestaat uit een hap bij de luidspreker en de frontcamera .
+ Bij de uitsnede van de Veripart is alleen de luidspreker uitgesneden en zit hij over de front camera.

Verder schijnt de Brando wat dikker te zijn dan de Veripart.

Ik las terug dat wat Brando betreft, de meeste mensen voor de Ultra Clear gaan ipv de Antiglare, omdat het beeld in "normale omstandigheden" het beste blijft (kleur behoud).
Voordeel van Antiglare is dat je wat beter zicht hebt als de zon op je scherm schijnt.

Ik vind alleen de hap bij de Brando niet zo mooi, dus ben er nog niet uit...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-08 16:12

Dav0s

Hr?

Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:22:
[...]

Thnx voor deze links! Is de Brando screen-protector beter dan die van Veripart? En hoe zijn de uitsneden bij de Brando? Bij Veripart alleen bij de luidspreker en zit wel over de front camera.

Vond dit ook wel interessant: http://www.invisibleshiel...hone/htc/touch-cruise.php
Kun je screen of full body kiezen...

Nog 1 vraagje, wat zijn de beste (meest logische) camera instellingen? Resolutie / Helderheid?
Ik heb al ruim een jaar zo'n invisible shield voor mijn iPod. Werkt ideaal, wel een hel om er mooi recht op te krijgen, zeker als je ziet hoeveel gaatjes die uitsnede heeft. Balen dat ze deze 3 weken geleden nog niet hadden toen ik mijn screenprotector bestelde...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:52:
[...]

- De uitsnede bij de Brando bestaat uit een hap bij de luidspreker en de frontcamera .
+ Bij de uitsnede van de Veripart is alleen de luidspreker uitgesneden en zit hij over de front camera.
Hehe, research. Dit stond gewoon in de OP en een paar posts hierboven kun je wat mooie paint creaties zien van de screenprotectors :P :+

Maar je hebt op het andere punt gelijk. Ik weet niet hoe erg je de Brando ziet, maar je ziet natuurlijk bij Veripart wel een klein lijntje waar de protector ophoud (niet meer dan logisch lijkt me?). Verder laat de veripart wel wat vingerafdrukken achter. Natuurlijk niet zo erg als bij de standaard, maar toch.

Ik vraag me af hoe dit bij Brando is. Iedereen zegt wel dat je de hap compleet niet ziet en dat brando nóóit vingerafdrukken achterlaat... Ik vraag me af in hoeverre dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Byzanthy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:04:
Ik heb modaco Nodata geinstalleerd maar ook als ik alles disable (kpn internet / mms / mobiele startsite) blijft hij via umts/hsdpa vrolijk verbinding maken. Ook uitzetten van data-connection in de comm-manager heeft geen blijvend effect.
Aangezien in binnenkort naar de US ga en geen torenhoge roaming-kosten wil vraag ik me af of er nog andere oplossingen zijn om ervoor te zorgen dat de telefoon ABSOLUUT geen spontane / eigen data-verbinding kan maken.
Even een schopje.
Ik vlieg overmorgen al en heb nog geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 06:22:
[...]

Verder laat de veripart wel wat vingerafdrukken achter. Natuurlijk niet zo erg als bij de standaard, maar toch.

Ik vraag me af hoe dit bij Brando is. Iedereen zegt wel dat je de hap compleet niet ziet en dat brando nóóit vingerafdrukken achterlaat... Ik vraag me af in hoeverre dit waar is.
Klopt! Ik heb zelf eerst de HTC protector geprobeerd, daarna 'n Veripart gehad en nu de Brando ultraclear. Aanmerkelijk verschil v.w.b. vingerafdrukken!!! Brando scoort hier echt stukken beter.
Heb ook nog 'n "oude" pda liggen met de antiglare Brando erop en daar hoefde ik zelfs weken geen doekje overheen te halen (ondanks veelvuldig gebruik).
De hap vond ik ook wat minder fraai, maar echt: 10 minuten nadat ik hem erop had zitten was ik al gewend aan deze superprotector en stoorde dat helemaal niet meer.
nb: ik bestel ze altijd rechtstreeks in Hongkong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
  • Laatst online: 13-11-2024
@Byzanthy:

Je kan het programma Pockettoolman proberen die kan ook de data connecties uitzetten.

http://pockettoolman.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb hetzelfde aan de hand gehad maar met NoData is dit probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje geleden had ik gevraagd over ervaringen met skype op de TC,

Hier mijn review:
Skype werkt goed, zowel met 3g als met wifi kan ik goed met andere via skype praten. Heb nog niet veel last gehad van wegvallen. Ik zeg allemaal skype op mobiel zetten en de belbundel halveren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Masimo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:28:
[...]
Provider name is vrij te kiezen. Dat is wat je in je hoofdscherm te zien krijgt als je Bellen via Internet aanvinkt in de Vandaag instellingen.
Je password is je password voor telefonie!!!!!!!!!!!!!
Als je nummers kiest moet je dat wel doen in internationaal format: dus als 003146xxxxxxx
Je kan zogenaamde dial rules (in dialplan.xml) aanmaken, zodat je reguliere invoer omgezet wordt naar dit internationaal format, maar zover ben ik niet gegaan. Mocht je het willen uitzoeken volg dan deze LINK. 125 pagina's leesplezier :+
Zogauw mijn TC terug is van reparatie :( meteen eens proberen. Kan me veel geld schelen als net over de grens wonende Nederbelg. 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb wat research gedaan wat betreft de screen-protectors.

Voordeel van Antiglare is dat je wat beter zicht hebt als de zon op je scherm schijnt.

Die research was best moeilijk te vinden aangezien de plaatjes van diverse protectors al geplaatst waren HEHEHE :) Joke

Wat dacht je van geen vingers erop met antiglare? Dat is voor mij de meest belangrijke. Ik werd gek van die strepen en vingers en nu heb ik dat minimaal met antiglare, Hiervoor had ik een P3300 met de UltraClear erop en geloof me, die is echt niet zo kras-vrij als ik gehoopt had. Op mijn Treo 650 had ik de antiglare en die heeft mijn vrouw nu. Het ding is 5 jaar oud en geloof het of niet, geen krasje erop. Het verschil in beeld qua kleur verschil valt reuze mee.

@Masimo.

Bedankt voor de screens. Toppie. Nog een vraag, hoe maak je nou precies verbinding met Telfort? Ik snap natuurlijk wel dat WiFi aan moet staan.... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
[...]

Verder schijnt de Brando wat dikker te zijn dan de Veripart.

Ik las terug dat wat Brando betreft, de meeste mensen voor de Ultra Clear gaan ipv de Antiglare, omdat het beeld in "normale omstandigheden" het beste blijft (kleur behoud).

Ik weet hoe men erbij komt dat bij de Veripart screenprotector, de frontcamera bedekt is?
De Veripart is zowel uitgesneden bij de luidspreker en de frontcamera. Bij mij in ieder geval wel :) Ik ben de gelukkige eigenaar van de Veripart Screenprotector voor de HTC TC gekocht via PDAshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
TweakMarkster schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:01:
[...]

Ik weet hoe men erbij komt dat bij de Veripart screenprotector, de frontcamera bedekt is?
De Veripart is zowel uitgesneden bij de luidspreker en de frontcamera. Bij mij in ieder geval wel :) Ik ben de gelukkige eigenaar van de Veripart Screenprotector voor de HTC TC gekocht via PDAshop.
Ik heb 2 Touch Cruise Veripart protectors gekocht bij PDAshop (de eerste had ik verpest :P), en beiden hebben de frontcamera bedekt. Bij mij werden beiden protectors op deze manier aangeleverd. Dus een hap bij de luidspreker, en de frontcamera bedekt. :)

Toch best vreemd eigenlijk dat er bij jou wel een uitsparing voor de camera is (heb beiden afgelopen maand aangeschaft, misschien kan 't daar aan liggen?)...
heb je een foto/even mooie paint creatie als ik geplaatst heb van hoe die van jou eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08 19:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Met perforator gaatje maken voor de front camera en de tweakert is weer klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:35:
[...]

Die research was best moeilijk te vinden aangezien de plaatjes van diverse protectors al geplaatst waren HEHEHE :) Joke

Wat dacht je van geen vingers erop met antiglare? Dat is voor mij de meest belangrijke. Ik werd gek van die strepen en vingers en nu heb ik dat minimaal met antiglare, Hiervoor had ik een P3300 met de UltraClear erop en geloof me, die is echt niet zo kras-vrij als ik gehoopt had. Op mijn Treo 650 had ik de antiglare en die heeft mijn vrouw nu. Het ding is 5 jaar oud en geloof het of niet, geen krasje erop. Het verschil in beeld qua kleur verschil valt reuze mee.
Haha ik zag dat later pas (plaatjes) eerst een tijd op internet gezocht :). Door mijn fantastische researche ontstonden wel de nodige reacties en dat was ook mijn bedoeling ;) hehe

Hm dus eigenlijk heb jij qua beeld/kleuren amper verschil gemerkt tussen UltraClear en Antiglare. Qua strepen / vinger afdrukken is de Antiglare een stuk beter... Maakt het wel moeilijk kiezen nu, vooral omdat de meningen zo uiteen lopen.

Hoe zit het eigenlijk met de reactiesnelheid zijn daar verschillen te bemerken (UltraClear, Antiglare, Veripart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:17:
[...]

Excuus. 8)7 Ik bedoelde Shaps AdvanceConfig 2.0.2.1.00
Daarin kun je jouw gehele Documenten inhoud verplaatsen naar je SD-kaart. De map Documents zelf kun je niet verplaatsen omdat het een systeem map is. In idergevan staan je My Music/My Videos etc op je SD en daar gaat het om.

Met SKTools verplaats je al die IE-crap naar je SD.
1. Wat ik me nog afvraag... Met Shaps AdvanceConfig, kun je de doelmap dan selecteren, of meot je het invullen (ik weet nooit juiste notering)...

2. Hoe werkt het als je gewoon de inhoud van my documents knipt en plakt in sdcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-07 16:08

MrDrako

nep ict'er

Heb 1 laatste vraag voor ik em ga bestellen,
Welke taal is het verstandigst te nemen? De engelse en er zelf een nederlands t9 woordenboek in zetten is een optie, maar de enige reden om de engelse te nemen is voor mij de snellere updates, maar ik lees overal weer dat de nederlandse taal er vrijwel niet in te krijgen is in 6.1, dus dat neemt de mogelijkheid van 6.1 te gebruiken voor mij weer weg.
En de nederlandse werkt in principe toch met 6.0 vergeleken met een nokia n73 qua gevoel nog steeds net zo goed, al dan niet beter?

Bestel em denk ik vanmiddag bij Bol.com, als het goed is morgen in huis. 530 euro, misschien iets duurder dan een aantal webshops, maar Bol komt mij iets betrouwbaarder over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De updates in het Nederlands komen er uiteindelijk toch zenne gezien het over Microsoft gaat.
Alles hangt er vanaf wat je persoonlijk wil. De engelse versie heeft uiteraard ook Pocket Office in het Engels net als alle andere instellingen en/of software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:49:
[...]

1. Hoe zit het eigenlijk met de reactiesnelheid zijn daar verschillen te bemerken (UltraClear, Antiglare, Veripart).

2. Wat ik me nog afvraag... Met Shaps AdvanceConfig, kun je de doelmap dan selecteren, of meot je het invullen (ik weet nooit juiste notering)...

3. Hoe werkt het als je gewoon de inhoud van my documents knipt en plakt in sdcard?
1. Ik merk met de Brando Ultra en Antiglare geen verschil. Ik heb Veripart ook gehad en ik vind die iets minder snel qua responstijd, maar daar zullen de meningen ook wel over uiteen lopen ;)

2. Je hebt een selctie menutje waar je dan \Storage Card\My Documents\ Etc kunt kiezen. Etc hangt af van welke map je wilt overhevelen.

3. Dat gaat niet werken volgens mij omdat Windows a: De map niet kan vinden en b: Het een systeem map is en probeer die maar over te hevelen, lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

Pinobigbird

doesn't share food!

MrDrako schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:57:
Heb 1 laatste vraag voor ik em ga bestellen,
Welke taal is het verstandigst te nemen? De engelse en er zelf een nederlands t9 woordenboek in zetten is een optie, maar de enige reden om de engelse te nemen is voor mij de snellere updates, maar ik lees overal weer dat de nederlandse taal er vrijwel niet in te krijgen is in 6.1, dus dat neemt de mogelijkheid van 6.1 te gebruiken voor mij weer weg.
En de nederlandse werkt in principe toch met 6.0 vergeleken met een nokia n73 qua gevoel nog steeds net zo goed, al dan niet beter?
Ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen de ENG en NL versie precies om dezelfde redenen. Ik was van plan er een WM 6.1 ROM op te zetten, dus dan maakt het eigenlijk niet uit welke versie je bestelt. Nu is er alleen nog geen WM 6.1 in het Nederlands, en ook de NL tx9 cab voor WM 6.0 schijnt niet te werken op WM 6.1. Tot die tijd zou je dus een NL WM 6.0 kunnen bestellen en zo laten, of er een ENG WM 6.1 ROM erop kunnen zetten zonder NL tx9.
Bestel em denk ik vanmiddag bij Bol.com, als het goed is morgen in huis. 530 euro, misschien iets duurder dan een aantal webshops, maar Bol komt mij iets betrouwbaarder over.
Toch zonde, dat is toch echt 28% teveel, en dan heb je er ook nog eens 60 uur aan belminuten bij.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:49:
[...]

Ik heb 2 Touch Cruise Veripart protectors gekocht bij PDAshop (de eerste had ik verpest :P), en beiden hebben de frontcamera bedekt. Bij mij werden beiden protectors op deze manier aangeleverd. Dus een hap bij de luidspreker, en de frontcamera bedekt. :)

Toch best vreemd eigenlijk dat er bij jou wel een uitsparing voor de camera is (heb beiden afgelopen maand aangeschaft, misschien kan 't daar aan liggen?)...
heb je een foto/even mooie paint creatie als ik geplaatst heb van hoe die van jou eruit ziet?
Ik heb deze aangeschaft: http://www.pdashop.nl/pro...c-p3650-touch-cruise.html
Ik zal vanavond even een foto nemen van mijn TC, maar ik denk niet dat het te zien zal zijn. Dit aangezien de camera zelf ook een plastic frontje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:33

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 06:22:
[...]

Dat is onzin natuurlijk, ik heb de Brando Ultra clear voor mijn W950i. De kleuren blijven prachtig met dat ding, alleen als de zon op m'n scherm schijnt dan zie je idd niks meer.
En vingerafdrukken blijf je wel zien.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Even een vraagje aangaande compatibiliteit voor Windows2000(sp4).
Werkt alle software die je bij je HTC krijgt gewoon op win2k? Met name het syncen.

[ Voor 0% gewijzigd door Rossi op 27-03-2008 13:52 . Reden: tiepvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Laatst online: 05-08 13:53
Pinobigbird schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen de ENG en NL versie precies om dezelfde redenen. Ik was van plan er een WM 6.1 ROM op te zetten, dus dan maakt het eigenlijk niet uit welke versie je bestelt. Nu is er alleen nog geen WM 6.1 in het Nederlands, en ook de NL tx9 cab voor WM 6.0 schijnt niet te werken op WM 6.1. Tot die tijd zou je dus een NL WM 6.0 kunnen bestellen en zo laten, of er een ENG WM 6.1 ROM erop kunnen zetten zonder NL tx9.
Volgens mij is dit wel een WM6.1 rom

*knip* links naar ROMs zien we liever niet

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 27-03-2008 16:06 ]

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BurnHard schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Dat is een ROM voor de Kaiser, niet voor de Touch Cruise!

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 27-03-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BurnHard schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Werkt zo´n Kaiser Rom op een TC?

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 27-03-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:22:
[...]

Werkt zo´n Kaiser Rom op een TC?
Nope, zal ik niet gaan proberen dus ook. Voor je het weet brick je de Cruise, toch zonde.

Verder zal de software voor 99% gelijk zijn van een Cruise Rom en een Kaiser Rom, maar die 1% maakt toch heel wat uit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Pinobigbird schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:31:
[...]

[...]

Toch zonde, dat is toch echt 28% teveel, en dan heb je er ook nog eens 60 uur aan belminuten bij.
Kan je een engelse 6.1 rom op een nederlandse TC installeren?
Dan maak ik wel een backup van mn NL rom, probeer het met de engelse 6.1 en als dat niet werkt kan ik altijd nog terug, of begrijp ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
Ik probeer het nog een keer om een reactie te krijgen, Ik heb het volgende probleem met mijn Cruise.

Als ik de TC pair met mijn BT carkit valt de verbinding na een 5-10 seconde weg en kan ik er dus niet mee bellen. ;(

Maar als ik eerst TomTom opstart en daarna de carkit verbinding maak, blijft de verbinding met mijn carkit werken.

Heeft er iemand ideeen hoe ik toch via mijn carkit kan bellen, zonder eerst TT te moeten opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:54:
Ik probeer het nog een keer om een reactie te krijgen, Ik heb het volgende probleem met mijn Cruise.

Als ik de TC pair met mijn BT carkit valt de verbinding na een 5-10 seconde weg en kan ik er dus niet mee bellen. ;(

Maar als ik eerst TomTom opstart en daarna de carkit verbinding maak, blijft de verbinding met mijn carkit werken.

Heeft er iemand ideeen hoe ik toch via mijn carkit kan bellen, zonder eerst TT te moeten opstarten
Wat voor carkit heb je dan?
Ik vind het wel vreemd, want met tomtom aan doet ie het wel goed?!
Of gaat de BT auto uit ofzo, als je er een lange tijd geen gebruik van maakt? Want ik neem aan dat je cruise met tomtom aan vaker communiceert over BT dan zonder tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

MrDrako schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:53:
[...]

Ja
Dan maak ik wel een backup van mn NL rom,
en anders is de originele NL ROM ook nog wel online te vinden
probeer het met de engelse 6.1 en als dat niet werkt kan ik altijd nog terug,
inderdaad
of begrijp ik het nu verkeerd?
nee hoor, helemaal d:)b

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDrako schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:53:
[...]

Dan maak ik wel een backup van mn NL rom, probeer het met de engelse 6.1 en als dat niet werkt kan ik altijd nog terug, of begrijp ik het nu verkeerd?
Ligt eraan wat je onder "Backup" verstaat. Als je een backup met bvb SPBClone of Sprite of whatever voor programma kan het het in 99% van de gevallen wel shaken. Versta je onder "Backup" een dump van je Rom dan heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 15:08
Kan iemand melden die reeds een WM6.1 ROM heeft geinstalleerd of het de moeite is om over te schakelen vanaf een NL 6.0 ROM ? Ik wil dit wel proberen maar heb geen zin om dan alles opnieuw te gaan instellen zoals contacts, programmas, enz.. als de snelheidswinst maar minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos707 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:39:
Kan iemand melden die reeds een WM6.1 ROM heeft geinstalleerd of het de moeite is om over te schakelen vanaf een NL 6.0 ROM ? Ik wil dit wel proberen maar heb geen zin om dan alles opnieuw te gaan instellen zoals contacts, programmas, enz.. als de snelheidswinst maar minimaal is.
Je contact etc kan je heel makkelijk backuppen en herstellen met PIM Backup v2.8. Geweldig programma, ik kan niet meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
Het is carkit van Opel. Met TT doet hij het wel.

Het is wel een paar keer verbinden, maar dan blijft de verbinding intact en kan ik via de carkit bellen. Zonder TT blijft de verbinding ook na tig keer proberen niet in stand. Wat ik wel begrepen heb is dat de carkit bt versie 1.1 is.

Maar dat verklaart het niet.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een Rom kitchen voor de Polaris uit, dus de eerste NL WM6.1 roms zullen waarschijnlijk gauw verschijnen, er wordt al aan gewerkt.

De verschillen tussen 6.0 en 6.1 zijn niet enorm, buiten een lichte snelheidsverbetering de volgende: (Bron)
  • Office Mobile now includes also One Note Mobile application
  • Internet Explorer now has function "Zoom Out" what enables page-overview mode and better overall navigation through web pages
  • Windows Mobile 6.1 still is based on Windows CE 5.2 so no upgrade to Windows CE 6.0
  • SMS chat view mode is available so SMS messages can appear in threaded-way - more comfortable to follow SMS conversations
  • instead of "Settings / Memory / Running Programs" now a Task Manager is available with possibility to set settings of executed threads/processes like CPU (indication of dual-core Windows Mobile devices?) and memory
  • New menu item "Managed Programs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

leuk filmpje over de htc touch cruise als hij nog niet geplaatst was: http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:

Het is wel een paar keer verbinden, maar dan blijft de verbinding intact en kan ik via de carkit bellen. Zonder TT blijft de verbinding ook na tig keer proberen niet in stand. Wat ik wel begrepen heb is dat de carkit bt versie 1.1 is.

Hier hebben we niet echt veel aan, want ik weet nog steeds niet om wat voor carkit het gaat(ben helaas niet bekent met opel carkits). Ik raad je aan om ff met je dealer te praten. Misschien weet hij/zij wel wat je kan doen?
Want als ik het goed begrijp is het een fabriek af carkit, deze heb je niet achteraf laten inbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
TweakMarkster schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Ik heb deze aangeschaft: http://www.pdashop.nl/pro...c-p3650-touch-cruise.html
Ik zal vanavond even een foto nemen van mijn TC, maar ik denk niet dat het te zien zal zijn. Dit aangezien de camera zelf ook een plastic frontje heeft.
Die heb ik ook. Een van die reviews is zelfs van mij :P
Dw1-nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:
leuk filmpje over de htc touch cruise als hij nog niet geplaatst was: http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece
Eh... waarom in bold? En deze staat zelfs in de OP onder reviews... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:

Op HTC E-Club staat de volgende patch
12/19/2007
Bluetooth Hot Fix (for HTC TyTN II)

Dropped calls sometimes occur when Bluetooth is on. If you encountered the same problem, please download this Bluetooth Hot Fix and install it on your device.
Nu is deze weliswaar voor de Tytn II, maar kwa hardware verschillen ze niet. Misschien dat je dit cabje eens kunt proberen, wellicht lost het je probleem op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:57:
[...]
Die heb ik ook. Een van die reviews is zelfs van mij :P
Als je nu met je styles richting je frontcamera glijdt, voel je dat er een randje is. Het randje waar de screenprotector ophoudt en het plastic glaasje ter bescherming van je camera begint. Of heb ik het nu bij het verkeerde eind? :?
Eh... waarom in bold? En deze staat zelfs in de OP onder reviews... :/
Ja, beetje jammer }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
@Xanion: de bluetooth hotfix heb ik geprobeerd maar op de cab zit in beveiliging: specifiek voor tytn.

@xtreemrage:

Ja, het is een af fabriek Opel carkit de mp30. En praten met de dealer heeft geen zin want het enige wat die doet is een lijst geven van minimaal 2 jaar oude mobiels die zij ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:46:
[...]

Je contact etc kan je heel makkelijk backuppen en herstellen met PIM Backup v2.8. Geweldig programma, ik kan niet meer zonder.
Op je cdrom die je bij je Touch kreeg staat SpriteBackup. Werkt ook als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Pinobigbird schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:14:
[...]
Ja
[...]
en anders is de originele NL ROM ook nog wel online te vinden
[...]
inderdaad
[...]
nee hoor, helemaal d:)b
Weet je dat zeker? Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen.

En dit houd me dan ook voorlopig tegen om te gaan rommelen met verschillende ROMs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
TweakMarkster schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:06:
[...]

Als je nu met je styles richting je frontcamera glijdt, voel je dat er een randje is. Het randje waar de screenprotector ophoudt en het plastic glaasje ter bescherming van je camera begint. Of heb ik het nu bij het verkeerde eind? :?
Sorry Mark, dat heb je ;)
Omdat de camera iets lager ligt dan het scherm, voel je een verschil ja. Dit is alleen niet een plastic glaasje ter bescherming, maar de screenprotector die je iets indrukt, omdat je op een dun plasticje drukt wat boven een gat hangt. Dat kon je ook zien toen je de protector opplakte, het loopt gewoon door. De protector loopt gewoon over de camera heen. Ik vind 't wel best. De camera gaat er in ieder geval niet op achteruit. Het zorgt er juist voor dat er geen stof in komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:21:
Oh nee hè! Daar gaan we weer! Kunnen alle berichten over beschikbaarheid alsjeblieft verwijderd worden??? Dit is een Tweakers forum, geen voorraad check forum!
Helaas is het dus blijkbaar nog steeds nodig om overal en telkens warnings af te geven dat dit een Tweakers topic omtrent de Touch Cruise is. Regels lezen is zooo moeilijk |:(
Moderator gevraagd of de warning weer terug kan. :N
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:57:
[...]

Sorry Mark, dat heb je ;)
Omdat de camera iets lager ligt dan het scherm, voel je een verschil ja. Dit is alleen niet een plastic glaasje ter bescherming, maar de screenprotector die je iets indrukt, omdat je op een dun plasticje drukt wat boven een gat hangt. Dat kon je ook zien toen je de protector opplakte, het loopt gewoon door. De protector loopt gewoon over de camera heen. Ik vind 't wel best. De camera gaat er in ieder geval niet op achteruit. Het zorgt er juist voor dat er geen stof in komt :)
Ach dat is nou jammer. Ik heb gelijk de protector erop gedaan en niet goed gekeken of de front camera afgedekt was. Was er eigenlijk vanuit gegaan dat de frontcamera afgedekt zou zijn ivm stof. Dus nu ben ik blij dat hij afgedekt is, anders is deze over een tijdje onbruikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:29:
Zo is dat, net een hele bladzijde door moeten spitten die over een stukje plastic over het beeldscherm plakken ging |:(
Mensen kunnen wel overdrijven hierzo...
Zolang er maar niet weer alleen maar posts (zoals in deel 1) komen over de beschikbaarheid en de abonnementen erbij, is het toch niet erg? Ik vind het wel jammer als er aan ons, tweakers, gevraagd wordt wat voor een abonnement aan te raden is. Daarvoor is dit topic niet, dat kan je zelf uitzoeken. Als hij even niet leverbaar is, is het begrijpelijk dat mensen gefrustreerd raken, en we moeten maar vrede hebben met het feit dat dit gebeurd. De meesten hier kennen de frustratie nog al te goed. Bedenk wel dat het nog een relatief nieuwe telefoon is, zeker in de winkels. Hij is nog niet even goed leverbaar als een nokia n95 of een samsung u700 (om maar iets te noemen).

Dat stukje plastic is wel een ding wat hier op het forum hoort. Zo'n stukje plastic is essentieel voor de telefoon. Het is een bescherming van je telefoon. Is het dan vreemd dat mensen meer informatie willen weten over de beste bescherming, en op welke manier een telefoon beschermd wordt? Het gaat wel over de looks van de telefoon, iets wat ons allemaal aan gaat. Ik noem het niet kwalijk als hier een paginaatje aan gewijd wordt. Je hoort namelijk vaak zat dat mensen last hebben van krassen op hun pda, omdat ze het nut van een screenprotector niet inzien.
Als we het niet meer over de Touch Cruise en de accessoires mogen hebben kan dit topic wel dicht lijkt me. En dat willen we niet, of wel soms?

Nu allemaal handjes schudden en vriendjes blijven. Dan kunnen we nog lang genieten van dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Helaas is het toch weer nodig om een topicwaarschuwing toe te voegen:
Modbreak:Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Bedankt Pven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:
Er is een Rom kitchen voor de Polaris uit, dus de eerste NL WM6.1 roms zullen waarschijnlijk gauw verschijnen, er wordt al aan gewerkt.

De verschillen tussen 6.0 en 6.1 zijn niet enorm, buiten een lichte snelheidsverbetering de volgende: (Bron)
  • Office Mobile now includes also One Note Mobile application
  • Internet Explorer now has function "Zoom Out" what enables page-overview mode and better overall navigation through web pages
  • Windows Mobile 6.1 still is based on Windows CE 5.2 so no upgrade to Windows CE 6.0
  • SMS chat view mode is available so SMS messages can appear in threaded-way - more comfortable to follow SMS conversations
  • instead of "Settings / Memory / Running Programs" now a Task Manager is available with possibility to set settings of executed threads/processes like CPU (indication of dual-core Windows Mobile devices?) and memory
  • New menu item "Managed Programs"
Ik ben op dit moment druk bezig om een NL WM 6.1 te maken alleen gaat er nog veel mis. De kitchen is niet volledig. Ik had het voor elkaar dat WM 6.1 in het NL was alleen werkte het touch screen niet oftewel dat is niet handig. Maar binnenkort komt er zeker een WM 6.1 die NL is :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-08 17:15
ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:11:
@Xanion: de bluetooth hotfix heb ik geprobeerd maar op de cab zit in beveiliging: specifiek voor tytn.

@xtreemrage:

Ja, het is een af fabriek Opel carkit de mp30. En praten met de dealer heeft geen zin want het enige wat die doet is een lijst geven van minimaal 2 jaar oude mobiels die zij ondersteunen.
Je zou kunnen proberen de cruise aan te melden als smartphone, en niet als PDA. Standaard wordt hij in een bluetooth connectie als PDA aangemeld. Je kan dat wijzigen in de registry. In deel 1 heb ik ergens geschreven hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer frusterend, het volgende;
in de topic start staan een aantal mooie prgjes:
wil deze installeren: Slide2Unlock 2
(S2U2 is een programmaatje, gemaakt door A_C, dat de toetsenblokkering van de iPhone gebruikt. Door met je vinger over de balk te glijden, gaat de telefoon op ‘vrij’.)
Gedowned, uitgepakt, krijg dan een hele lijst files allemaal met een nummer (bijv.001) extensie, op de cruise gezet ( in een aparte file in my documents maar dan ....
klikken op de setup file opent opera en gebeurt er niks, alle andere files geven de melding "er is geen bijbehorende toepassing. Start eerst de toepassing en open dit bestand in de toepassing".

Ik ben lost. Wat doe ik nou fout?

Update:
door winrar kun je in 1e instantie geen onderscheid zien tussen een .rar en een .cab file. icoontje zien er hetzelfde uit. probleem dus opgelost, pasen is voorbij maar voel me nog steeds een ei.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt gewoon via active sync, of door het .cab bestand op je TC te zetten in bijv. de My Documents map de boel installeren. Het .cab bestand moet je niet uitpakken, dat is een installatiebestand voor Windows Mobile en zal bij het aanklikken automatisch het programma installeren (na wat vragen natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:42:
Je kunt gewoon via active sync, of door het .cab bestand op je TC te zetten in bijv. de My Documents map de boel installeren. Het .cab bestand moet je niet uitpakken, dat is een installatiebestand voor Windows Mobile en zal bij het aanklikken automatisch het programma installeren (na wat vragen natuurlijk) :)
psies, maar bij winrar kun je visueel (bij mij althans) niet zien of het een echt .rar of een .cab is. Ja en als je dan och gaat uitpakken, dan kom je in de achter de oren krap situatie zoals bij mij. Maar goed het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

FabianNL schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:50:
[...]

Weet je dat zeker? Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen.

En dit houd me dan ook voorlopig tegen om te gaan rommelen met verschillende ROMs...
Zoek maar op "dutch_dump" in het Polaris upgrading etc. forum op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-08 09:37
Joh maak je druk? :X Al mijn posts van vandaag verwijderd?! Beetje kinderachtig imo.

Lees de topic-waarschuwing en je weet waarom.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 28-03-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Pinobigbird schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 01:26:
[...]

Zoek maar op "dutch_dump" in het Polaris upgrading etc. forum op XDA.
Je bent geweldig, dankjewel! _/-\o_

Dan ga ik me toch ook maar eens interesseren in de verschillende ROMs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Krijg em vandaag op kantoor bezorgd :) via dynabyte gekocht, was een van de weinige die em op voorraad had, belcompany kon em ook bestellen, 600 euro, stelletje mafkezen :P
Ben erg benieuwd naar de NL 6.1 update, denk dat ik de engelse roms maar links ga laten liggen en hier nog even op wacht, kan nooit heel lang meer duren :)
Straks ook maar eens de stad in (nijmegen) op zoek naar screenprotectors, zal er uiteindelijk waarschijnlijk wel op neerkomen dat ik die online mag gaan bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:35:
[...]

@Masimo.

Bedankt voor de screens. Toppie. Nog een vraag, hoe maak je nou precies verbinding met Telfort? Ik snap natuurlijk wel dat WiFi aan moet staan.... ;)
Als je de zaak geinstalleerd hebt en de link in je Vandaag scherm verschijnt, dan is het een kwestie van (ja inderdaad :+ ) Wifi verbinding maken. Dan de even op link "touchen". Die brengt je dan naar het instellingen menu. Hier kun je kiezen wanneer de VoIP geactiveerd moet worden (1. Indien bereikbaar, 2. Alleen als mobiel onbereikbaar is of 3. Nooit). Bij Optie 1 wordt de VoIP aktief zodra je Wifi connectie hebt met je router, Optie 2 en 3 spreken voor zichzelf.

De status van de VoIP verbinding zie je in het Vandaag scherm. Achter de naam van de verbinding zie je een van de volgende de volgende meldingen: Uit, Zoeken..., Geen service, Beschikbaar.

Ik heb gemerkt dat het wel af en toe nodig is VoIP opnieuw tot leven te wekken. Dus even naar optie 3 (uitschakelen) en bevestigen en daarna weer 1 of 2 en bevestigen.

Houdt er ook rekening mee dat als de VoIP aktief is op je Cruise, deze dan je telefoon thuis overneemt. Dus als je op je ergens je Telfort VoIP op je Cruise aktiveert, ontvang je thuis geen telefoontjes meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Masimo op 28-03-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-07 09:04

Twan V

...en er stralend uitzien

Een hoop nuttige en leuke informatie in deze drie topics, maar wat ik mis (en wat denk ik voor veel twijfelaars leuk is om te weten):

Hoe zit het met de snelheid van deze telefoon? Ik bedoel niet hoeveel megahertz enzo, maar in het dagelijks gebruik.

Als ik op mijn telefoon (SE k750i) het menu open, duurt dat ruim een seconde. Een nieuw smsje starten of in de contacten zoeken duurt ook zo lang. Bij een collega van me (N73) duurt het zelfs een paar seconden voor het menu opent.
Mijn pda (met name bij tomtom) houdt me niet bij als ik met de stylus iets type en laat letters achterwege. En zo snel type ik echt niet.

Is het een beetje prettig typen / sms-en / door het menu browsen op deze telefoon? Ook als 'ie wat langer in gebruik is en z'n geheugen wat voller staat?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Twan V schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:14:
Hoe zit het met de snelheid van deze telefoon? Ik bedoel niet hoeveel megahertz enzo, maar in het dagelijks gebruik.

Als ik op mijn telefoon (SE k750i) het menu open, duurt dat ruim een seconde. Een nieuw smsje starten of in de contacten zoeken duurt ook zo lang. Bij een collega van me (N73) duurt het zelfs een paar seconden voor het menu opent.
Mijn pda (met name bij tomtom) houdt me niet bij als ik met de stylus iets type en laat letters achterwege. En zo snel type ik echt niet.

Is het een beetje prettig typen / sms-en / door het menu browsen op deze telefoon? Ook als 'ie wat langer in gebruik is en z'n geheugen wat voller staat?
Ik heb niks te klagen over de snelheid. Alles wordt gewoon snel geopend en het smsen gaat makkelijk en snel. Het browsen gaat goed en ook in tomtom gaat het typen snel (en makkelijk te typen met de vingers). Ik heb mijn cruise nu een maandje of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03-2023
Helaas, helaas het ziet er naar uit dat mijn telefoonspeaker het heeft begeven.
Ik hoor niemand tijdens een gesprek, ze horen mij wel.
Via de luidsprekerfunctie heb ik wel geluid.
Toch jammer al na een maand kapot, hopelijk is ie snel gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand ervaring met andere gps software dan TomTom op de Cruise. Ik zou willen werken met GPX bestanden en dat kan de TomTom nu eenmaal niet (volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Dennis_000 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
Bij mij was na anderhalve week de microfoon kapot. Ik hoorde dus wel iedereen, maar de anderen hoorden mij niet meer. Is nu al 3 1/2 week weg voor reparatie. Al meer als 2 keer zo lang dus als ik de telefoon heb gehad :( Zou dus maar even een andere telefoon zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:33:
Heeft hier iemand ervaring met andere gps software dan TomTom op de Cruise. Ik zou willen werken met GPX bestanden en dat kan de TomTom nu eenmaal niet (volgens mij).
Heb zelf TT en R66 en Navigator 6 erop staan. Werken allemaal prima. Alleen TMC nog niet echt lekker bij Navigator 6.
Of deze ook GPX aankunnen durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 18-08 15:08
Ik heb ondertussen er WM6.1 opgeknald, geen schrikbarende wijzigingen tegengekomen tot nu toe. De snelheidsverbetering is minimaal nl. het telefoonscherm opent iets sneller voor de rest is de snelheid vergelijkbaar met de 6.0 versie. Wel voelt alles iets stabieler aan. In de vorige 6.0ROM kon ik niet meer in de bleutooth-instellingen komen, dit blijkt nu terug te lukken. Al bij al geen verkeerde upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08 19:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

heb al een tijdje 6.1 en die is toch opzeker wel sneller dan 6.0. Het zal ook wel met de registry instellingen te maken hebben, maar een upgrade naar 6.1 is zeker niet mis hoor.

Enige verschil die ik ben tegengekomen is de gebonden sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Laatst online: 07:22

mno

Ik ben ook net overgestapt van de standaard WM6.0 naar WM6.1 van Bepe (build 0.66 WWE). Heb er tot nu toe geen spijt van. De interface is er zeker een stuk sneller door geworden.

Ik moest wel even zoeken hoe ik de HTC-keyboards weer uit kon zetten, de benodigde registry key is anders dan die in WM6. Maar daar ben ik nu ook uit. Voor degenen die dit ook willen, dit zijn de aanpassingen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{36BC8FF6-8241-4c36-ABDE-204885471FEE}\InprocServer32]
"Default"="\\Windows\\ezinput.dll_"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{36BC8FF6-8241-4c36-ABDE-204885471FEE}\IsSIPInputMethod]
"Default"="0"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{62B00599-25D2-4e09-8C48-03BF26DB8517}\InprocServer32]
"Default"="\\Windows\\ezinput.dll_"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{62B00599-25D2-4e09-8C48-03BF26DB8517}\IsSIPInputMethod]
"Default"="0"

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 11:54
Dennis_000 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
Ik heb dit ook sinds begin deze week! Ik heb alleen het idee dat het een softwarematig probleem was. In eerste instantie had ik dit probleem alleen als ik door één bepaald iemand gebeld werd, maar later had ik dit probleem ook als ik deze persoon zelf belde. Andere gesprekken gingen wel gewoon goed.
Ondertussen gaan de andere gesprekken ook niet goed meer en moet ik de telefoon op de luidspreker zetten om nog een gesprek te kunnen voeren... :'(

Iemand een idee of dit zelf op te lossen is? Ik heb al een aantal maal de hele telefoon doorzocht of ik misschien per ongeluk de "oor-speaker" op mute heb gezet, maar dit lijkt niet het geval te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Laatst online: 05-08 13:53
Heb je al eens een harde reset gedaan??

Ik heb hem nu een week en het bevalt goed, alleen een simpele lijst van wie je gebeld hebt en gemiste oproepen ed onder 1 knop heb ik nogh niet gevonde. Dus als ik op de groene knop druk dat ik een lijst krijg van alle ontvangen, gebelde en gemiste oproepen

[ Voor 76% gewijzigd door BurnHard op 28-03-2008 15:39 ]

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
Nee nog niet. Ik hoop dat het op te lossen is zonder dat het nodig is een harde reset uit te voeren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan ga ik dit uiteraard proberen voordat ik met het toestel terugga.

Het is volgens mij inderdaad niet mogelijk om gemiste en inkomende oproepen onder één knop te bekijken. Je zult dit zelf moeten filteren. Het 'telefoontje' rechts op de home-pagina geeft de gemiste oproepen weer. En onder de groene knop krijg je inderdaad alle oproepen. Die kun je wel nog filteren op:
- Alle oproepen
- Gemist
- Uitgaand
- Inkomend
(Menu, Filter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Nog een vraagje is er ook een bepaalde manier om het beeld te kantelen?
Had ergens gelezen dat je dan op een of andere manier over het scherm moest gaan dan draaide het scherm.
Heb het nog niet gezien op youtube of zo is dit wel mogelijk behalve het bekijken van een video of foto waarbij hij zelf het beeld draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BurnHard schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:38:
Heb je al eens een harde reset gedaan??

Ik heb hem nu een week en het bevalt goed, alleen een simpele lijst van wie je gebeld hebt en gemiste oproepen ed onder 1 knop heb ik nogh niet gevonde. Dus als ik op de groene knop druk dat ik een lijst krijg van alle ontvangen, gebelde en gemiste oproepen
Groene knop drukken en daarna navigatiewiel tegen de klok draaien => lijst....
scrollen door de lijst met het navigatiewiel ( met de klok mee draaien! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

priens schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:20:
[...]

Iemand een idee of dit zelf op te lossen is? Ik heb al een aantal maal de hele telefoon doorzocht of ik misschien per ongeluk de "oor-speaker" op mute heb gezet, maar dit lijkt niet het geval te zijn...
Misschien helpt dit ...
volume knop op de zijkant een paar keer naar omhoog drukken tijdens een telefoongesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:16:
[...]

Misschien helpt dit ...
volume knop op de zijkant een paar keer naar omhoog drukken tijdens een telefoongesprek
Ook al geprobeerd. Mag niet baten... Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM6.1 is per definitie niet legaal te verkrijgen. Niet toegestaan dus

[ Voor 71% gewijzigd door Ginz op 28-03-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me helemaal duidelijk, Toppie en bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:32:
ja ik heb moeite gedaan maar vind niet echt ergens de 6.1 versie ...
waar kan ik deze vinden en is dit makelijk te instaleren ?

greets
Kijk eens in de topicstart onder het kopje FAQ/Wat zijn Roms? Hoeveel zijn er? Hoe moet je het installeren?

[ Voor 5% gewijzigd door Pinobigbird op 28-03-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds met een probleem. ALs ik van profiel wijzig dus mijn telefoon eerst op trillen zet ( ik doe dit alles via de htc home plugin) en dan terug zet op ringtone ( dus wel geluid) dan gaat de volume niet mee. Dit is reuze irritant, weet iemand een oplossing.

Ik had btw al eerder deze vraag gesteld maar geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede dankzij alle reacties op dit topic, (deel 1,2 én 3) heb ik besloten de Touch Cruise te bestellen.
Ik heb hem gisteren besteld bij Gsmtrack waar op de website stond: direct leverbaar voor 480 euro.
Vandaag kreeg ik (uiteraard:S) een mailtje dat hij niet leverbaar was maar volgende week weer binnenkomt. Nou is dat gezien alle andere berichten niet bijzonder, maar wat er in mijn mailtje stond was het volgende:

".....i.v.m. prijsverlaging vanuit HTC. Wij kunnen u het toestel dan goedkoper aanbieden, het verschil wordt terug op uw rekening gestort....."

Misschien een reactie van HTC op het niet willen/kunnen/gaan leveren van de goede drivers? Ik ben wel benieuwd hoeveel er dan af gaat. En ik vond ze al niet zo duur met 480 euro
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.